Thursday, January 29, 2009

Ron Jeremy: το πορνογραφικό βάψιμο



(αφιερωμένο στη Μάριον, που λατρεύει τα μεγάλα μεγέθη...) Ο Ron Jeremy αποτελεί, κατά τη γνώμη μας, τη μεγαλύτερη φυσιογνωμία που εμφανίστηκε ποτέ στον χώρο του ένδοξου και λατρεμένου πορνογραφικού κινηματογράφου. Η πορνογραφική κινηματογραφική τέχνη μπορεί, κάλλιστα, να χωριστεί σε προ Jeremy και μετά Jeremy εποχή (πως λέμε πρό Χριστού, μετά Χριστόν – κάπως έτσι…). Κερδίζει, λοιπόν, ένα περιποιημένο αφιέρωμα και από το ταπεινό αυτό ιστολόγιο – και, μάλιστα, με το σπαθί του (ή με το «παλαμάρι» του – για το οποίο περισσότερα παρακάτω…).


Ο Ron κάθε άλλο παρά λαϊκή καταγωγή είχε (όπως πολλοί ενδέχεται, λανθασμένα, να νομίζουν ένεκα επαγγέλματος). Γεννήθηκε και ανδρώθηκε σε μια μεσοαστική οικογένεια, δεμένη και αγαπημένη, που τον ανέθρεψε με πολλή αγάπη και στοργή. Και εκείνος δεν την απογοήτευσε, αφού άφησε έντονο το στίγμα του στον μάταιο τούτο κόσμο. Εβραϊκής καταγωγής η οικογένεια του Ron, παραδοσιακή και αυστηρή, δεν θέλησε να δώσει στην διαπαιδαγώγηση του μονάκριβου γιου της τίποτε λιγότερο από το καλύτερο. Τον σπούδασε, λοιπόν, εκπαίδευση και θέατρο εξασφαλίζοντάς του και μεταπτυχιακές σπουδές (ΒΑ, ΜΑ). Εννοείται, βέβαια, ότι ο νεαρός Ron υπέστη το μαρτύριο της περιτομής επί του – ευμεγέθους – «εργαλείου» του (26 πόντοι, με το συμπάθιο) – του όπλου εκείνου που θα του επέτρεπε να χαράξει το όνομά του με χρυσά γράμματα στις δέλτους της εναλλακτικής καλλιτεχνικής ιστορίας (όχι κυριολεκτικώς, βέβαια, μολονότι σκληρό όργανο και αιχμηρό σαν καλέμι, σύμφωνα με μαρτυρίες κυριών που είχαν την σχετική εμπειρία…).


Ξεκίνησε τα πρώτα επαγγελματικά του βήματα ως διδάσκαλος σε σχολεία, αλλά, τελικά (έχοντας και πολλές ορμές) φαίνεται πως προτίμησε να διδάξει όλους εμάς κάτι διαφορετικό από ιστορία και γλώσσα: τη μαστορική της ερωτοπραξίας (και, βεβαίως, μιας διαφορετικής, οπωσδήποτε, χρήσης της γλώσσας…). Η εμπνευσμένη αυτή στροφή στην καριέρα του δεν βρήκε σύμφωνη, όμως, την οικογένειά του˙ ο τίμιος, μάλιστα, πατέρας εθίγη από την επιλογή του ευφάνταστου γιου του πιστεύοντας ότι εκθέτει την οικογένεια και φτάνοντας μέχρι του σημείου να τον απειλήσει με φυσική εξόντωση! Το συντηρητικότατο, γεμάτο τικ, κοινό της εποχής σοκαρίστηκε όταν είδε τον νεαρό Jeremy να επιδίδεται σε δράσεις γιομάτες έρωτα και, με το αριστερό χέρι να αναπαύεται πότε στο σβέρκο και πότε στη μέση του στιβαρού αυτού γυμνού κορμιού, να κοιτά το κοινό του, με αυταρέσκεια, μέσα από την κάμερα…


Η τεχνική, όμως, που δόξασε τον Jeremy και έφτασε τη φήμη του στα πέρατα της οικουμένης ήταν η μοναδική τεχνική της auto-fellatio (αυτο-πεολειχίας θα το λέγαμε στα ελληνικά, καθώς οποιαδήποτε άλλη απόδοση του όρου απάδει της αγωγής μας). Η τεράστια μπάκα του μεγάλου μάστορα της πορνογραφικής τέχνης καθόλου δεν τον εμπόδιζε, ώστε να σκύβει ευλαβικά και να επιδαψιλεύει ο ίδιος τις δέουσες τιμές και περιποιήσεις στο τεράστιο όργανό του. Και αυτό άρεσε πολύ και στα κορίτσια, που ουδέποτε έκρυψαν τον θαυμασμό τους γι’ αυτό το νεαντερτάλιο, αλλά φιλότιμο και επιδέξιο, πλάσμα. Πράγματι, ο Ron δεν ήταν (και δεν είναι) εμφανισιακά προικισμένος. Μάλλον βραχύσωμος και συμπαγής, εξαιρετικά τριχωτός σε όλα τα μήκη και πλάτη του κορμιού του (the werewolf of the sex industry), παχύς και αγύμναστος, δύσμορφος, με μαλλί γλίτσα. Το μουστάκι του – σήμα κατατεθέν μαζί με το όργανό του – το διατήρησε ως ένα δείγμα αντίθεσης στα ειωθότα, αφού όλοι γνωρίζουμε ότι η (ισοπεδωτική) μόδα θέλει τους πορνοστάρ άτριχους. Και εδώ επαναστάτης ο δασύτριχος Ron


Ο Θεός, όμως, που είναι κατά βάσιν δίκαιος, ό,τι του αφαίρεσε σε κάλλος, του το προσέφερε απλόχερα σε μέγεθος. Και αυτό ήταν υπερ-αρκετό για τον παχουλό Ron, ο οποίος, κάνοντας λογαριασμό, διαπίστωσε ότι έκανε μεγαλύτερη καριέρα από κάτι φλούφληδες metrosexual πορνοστάρ. Ο μπρούτος και ζωώδης ανδρισμός του ξεχείλιζε από τα μπατζάκια… Διόλου τυχαίο, λοιπόν, το γεγονός ότι ο Ron στέφθηκε πρωταθλητής στον αριθμό εμφανίσεων σε ταινίες πορνό (πάνω από χίλιες), ενώ ο δεύτερος (John Holmes) τον βλέπει – για την ακρίβεια, τον έβλεπε, αφού είναι πλέον μακαρίτης – με το κιάλι… Γι’ αυτό, άλλωστε, και λατρεύτηκε όχι μόνο από το κοινό αλλά και από τις γυναίκες συναδέλφους του: Tabitha Stevens, Kandi Cox, Jasmin St. Claire, Cicciolina και αμέτρητες άλλες – όλες πέρασαν από τον πάγκο του Ron, γευόμενες τους χυμούς του. Καμιά τους δεν εφείδετο εγκωμιαστικών λόγων για τον Ron και ειδικά η ιέρεια του γεροντοφιλικού πορνό Kitty Fox, την οποία, μάλιστα, χάσαμε πρόσφατα (ο Θεός να την αναπαύσει…).


Τον Ron, αν δεν γνωρίζαμε ότι είναι αμερικανο-εβραίος, θα μπορούσαμε, κάλλιστα, να τον θεωρήσουμε ως ομοεθνή μας. Βραχύσωμος, κοιλαράς, «σκόρπιος», πλακατζής, κομπάζων ως προς το μέγεθος του εργαλείου του και τις ερωτικές του επιδόσεις, με χρυσά δαχτυλίδια και αλυσίδες στα χέρια, κορδωμένος και αυτάρεσκος – θα μπορούσε, άνετα, να εκφράζει την ελληνική λεβεντιά… Είναι, άλλωστε, και πολύ μελαχρινός, αν και, πια, το κατάμαυρο χρώμα σε μαλλί και μουστάκι διατηρείται χάριν της μπογιάς, γιατί ο Ron επιδίδεται μετά πάθους στο σπορ της βαφής. Ενδιαφέρον έχει ένας ιδιαίτερος δεσμός του καλλιτέχνη με τη χώρα μας. Αγαπά υπερβολικά τις ελληνίδες, τις οποίες φαίνεται να ξεχωρίζει από τις άλλες φυλές γυναικών. «Οι ελληνίδες είναι οι πιο λαχταριστές» φέρεται ειπών σε έλληνα έμπορο του Las Vegas ο λαοφιλής πορνοστάρ. «Είναι κοντόσωμες και άρα πιο “κουλαντρίσιμες”, ενώ είναι και πολύ τριχωτές. Μερικές, μάλιστα, έχουν μέχρι και ελαφρύ μουστάκι! Αυτό μου αρέσει, γιατί ξυπνά μέσα μου το ζώο… Μου αρέσει, γιατί η τρίχα δείχνει ερωτισμό, αλλά μου θυμίζει και τον εαυτό μου, αφού έχω τρίχες μέχρι… και στην πλάτη. Όταν κάνω έρωτα σε ελληνίδα, είναι σαν να κάνω έρωτα στον εαυτό μου! Είναι μια αίσθηση αντίστοιχη της auto-fellatio» τόνισε, με εξομολογητική διάθεση, ο γεροδεμένος επαγγελματίας του έρωτα. Μεγάλο σουξέ οι ελληνίδες…


Ο Ron Jeremy, alive and kicking, εργάζεται, ακόμη και σήμερα, σκληρά και υπεύθυνα, συνεχίζοντας να χαρίζει στιγμές μεγάλης απόλαυσης και αγαλλίασης στο φιλοθέαμον κοινό. Το τεράστιο όργανο και η ερωτική μαστοριά του αποτελούν τα «διαπιστευτήριά» του… Το γιγαντιαίο εργαλείο-τρυπάνι (που έθελξε, αλλά και τρόμαξε πολλές γυναίκες – συναδέλφους του και μη) δουλεύει ακόμη στην εντέλεια. Το προσόν αυτό, σε συνδυασμό με το κατάμαυρα βαμμένο μαλλί, εξασφαλίζει στον Ron, δεκαετίες τώρα, χρήμα, δόξα και τιμή. Άξιος

 
Ron Jeremy και Kitty Fox σε ερωτικές τρέλες: www.redtube.com/3269

130 comments:

Anonymous said...

ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΤΣΟΚΑΡΟ Ο ΣΟΒΑΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΣ ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΣ...ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ Κ ΓΑΜΙΑΣ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ...ΤΑ ΕΚΑΝΕ Κ ΠΑΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ Μ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΦΑΓΕ ΠΙΤΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!

Anonymous said...

Από Μ; Μα ποια είναι αυτή; Για δώσε και κανένα ακόμη γράμμα να το παίξουμε "κρεμάλα"... Δεν φαντάζομαι να είναι η... Μίνα;

Marwood said...

Για να πω την αλήθεια είχα την εντύπωση ότι ήταν έλληνας

Anonymous said...

οχι βέβαια ούτε η βιζίτα της Βαλαωρίτου μια μέσα απο το κανάλι όχι και τόσο γνωστή απλά εδωσα ένα γράμμα για να μην γίνει σύγχυση με την Ιωάννα πάλι.

Anonymous said...

Μήπως εκείνη η νεαρούλα ξανθιά παρουσιάστρια των ειδήσεων (δεν θυμάμαι τώρα το όνομά της) που κλαίει συνεχώς για τις ερωτικές της σχέσεις;

Anonymous said...

απο το μπλογκ του την πεφτει συνέχεια σε αυτή του σκαι που λεει το σαβατοκύριακο

Anonymous said...

Τη Λήδα Μπόλα;

xxx said...

Ο RON JEREMY ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΘΡΥΛΟΣ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΘΕ ΤΙΜΗ. ΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΘΙΚΤΌ. ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΝΑΝΟΥΣ, ΑΣΧΗΜΕΣ, ΓΡΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΛΟΝΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΟΥΡΟΣ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Η ΤΣΙΤΣΙΟΛΙΝΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΚΛΙΘΕΙ ΣΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ. ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Η ΑΥΤΟΠΟΠΟΙΘΗΣΗ ΤΟΥ, ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΝΙΩΘΕΙ ΤΟΣΟ ΑΝΕΤΟΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΟΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΛΙΓΟ ΜΠΛΑΖΕ. ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΠΥΡΕΤΩΔΩΣ ΧΥΝΟΝΤΑΣ ΙΔΡΩΤΑ (ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ...). ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ RON JEREMY, ΤΟΝ ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ. ΕΙΝΑΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΜΑΣ!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ said...

Ναι ρε μάγκα τη Λήδα Μπόλα έλεγε ο άλλος. Μεγάλη καψούρα της έχει ο παπαγιάννης μωρ αδερφάκι μου.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ said...

Κοίτα να δεις ρε μαγκίτη, με 26 πόντους παλαμάρι και γω μπλαζέ θα μουνα που δεν έχω και δόντια αμα λάχει.

Anonymous said...

το πουλι του jeremy ειναι το διασημοτερο πουλι στην ιστορια του ερωτικου σινεμα. το εχουν θαυμασει τοσες και τοσες γυναικες. μονο που οι ταινιες στις οποιες πρωταγωνιστησε ο διασημος πορνοσταρ δεν ειναι απλως πανω απο 1000 οπως γραφετε.ειναι κοντα 2000!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ said...

Από Μ αρχίζει? Μήπως εννοεί τον Μαπολέοντα που εμφανίζεται στο άλλο μπλογκ, ξέρεις πιο ντε, αυτό με τα ζαβά...

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ said...

Γειασάν του μάγκα του ανώνυμου. Μέσα έπεσε. 1991 ταινιάρες έχει παίξει το παλικάρι μας
http://www.iafd.com/person.rme/perfid=RJeremy/gender=m/Ron-Jeremy.htm

τσιτσιολίναGR said...

Άμα είπε αυτός ο πιθηκόμορφος ότι μας προτιμά, να βγούμε και να χειροκροτήσουμε τότε (αν και έχω μια μικρή αμφιβολία για το αν και κατά πόσο είπε αυτά περί Ελληνίδων). Τον άνθρωπο αυτό θυμάμαι ότι τον έχω δει κάπου αν και δεν ήξερα ότι είναι ΄φίρμα΄. Πραγματικά μοιάζει με Έλληνα ήθελα να πω (χωρίς καμία διάθεση προσβολής στα αγόρια μας). Χρειάζεται να συμπληρώσω ότι έχει τα χάλια του και ότι δεν ξέρω πολλές Ελληνίδες που θα τον δεχόντουσαν ακόμα και με πληρωμή;;;

A PAGE FOR THE FRIENDS OF MUSIC said...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΑΙΤΡ.Θα επιχειρήσω μίαν ανάλυσιν οχι τόσο τού φαινομένου RON JEREMY αλλά και της πορνογραφίας ειδικώτερα.
Μετά τις αξέχαστες εποχές του 8mm φίλμ με τις κλασσικες πια δανέζικες παραγωγές Color Climax που ήταν ανωτέρου απιπέδου η βιομηχανία εστράφη στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού στο Hollywood.
Holly does Hollywood.Παιδαράδες οι πρώτοι στάρς τού είδους John Holmes καμμία σχέση με τον John πού φαίνεται οτι είναι η εκδίκηση του άσχημου ,κοντού, και χοντρού απέναντι στο γυναικείο φύλο.Αν ήταν Ελληνας Μarwood σίγουρα θα δούλευε στη Βαρβάκειο στά λαχανικά.Οι περιπτύξεις του είναι γνωστές στους Fun του είδους.Η βιομηχανία τον έρριξε στην παραγωγή στηρίζοντας το ψευδο-όνειρο του μη προνομιούχου low class Αμερικάνου λέγοντας : RON DOES IT WHY DON`T YOU?
Και πόσοι κοντοί δεν έφαγαν τσαντιές απο ξανθές θεές σαν και αυτές που έκαναν τα όργια με τον RON,νομίζοντας οτι η μεγάλη μπάκα και το παλαμάρι είναι η πόρτα της εισόδου του παραδείσου?
H πορνογραφία είναι ενα ύποπτο φαινόμενο με πολλαπλούς στόχους.Είναι και ύπουλο επειδή εχει να κάνει και με το γενετίσιο ένστινκτο του ανθρώπου,αυτό που δυστυχώς(ή ευτυχώς)τον μετατρέπει σε κτήνος.Προσφέρει και διέξοδο σε ορισμένους μη τυχερούς αυτής της κοινωνίας.Η αλήθεια είναι οτι τι θηλυκό διαλέγει πάντα το όμορφο και δυνατό λιοντάρι.Οι μπάκες οι καμπουρωτές μύτες ουδόλως τίς ενδιαφέρουν.
Ενίοτε όμως αν κανένα γερασμένο λιοντάρι, ξεδοντιασμένο με πατσοκοιλιά εχει συγκεντρώσει καλούδια στη σπηλιά του,μπορεί να γευτεί καμία νεαρά λέενα.Πάντα όμως στην κατάλληλη ευκαιρία θα τον δαγκώσει.
Η φύση ξέρει καλύτερα.

Ευχαριστώ πού ανέχεστε ακόμα την φλυαρία μου.
κ.Σελίδας

ΑΪ ΜΑΜΜΥ-ΖΗΤΩ Η ΤΑΜΜΥ said...

Εγώ πάλι πάντα πίστευα ότι η τσέπη ενός άνδρα είναι το μεγαλύτερο αφροδισιακό, βασιζόμενος σε αυτά που βλέπω στην καθημερινή πραγματικότητα. Το γεγονός θίχτηκε πρόσφατα μάλιστα από Νεοέλλην αοιδό(ή πιο σωστά αηδό)αλλά απεδείχθη κιόλας πρόσφατα από την επιστήμη (Για του λόγου το αληθές)
Άρα αποδεικνύεται σε ένα βαθμό αυτό που λένε οι άνδρες: "Όλες οι γυναίκες είναι που....ς", οπότε μπράβο του μέγιστου και στην ηθοποιία αλλά και στην ψ..ή,
(ψυχή δηλαδή) Ρον Τζέρεμι ο οποίος αντί να πληρώνει, πληρωνόταν κιόλας.
Τέλος να παρατηρήσω ότι ήταν καλό το αστείο με τη δήλωση για τις μυστακοφόρες (ωσάν τον πασίγνωστο δημοσιογράφο ΕΥΘΥΜΙΟ Π. Πέτρου) Ελληνίδες...

marion said...

Αγαπητέ ευχαριστώ για την αφιέρωση αλλά θα προτιμήσω John Holmes ή έστω Rocco Siffredi, κι αυτό διότι ο Ron φέρνει λίγο σε αυτόν που λειτουργούσε το κυλικείο στο σχολείο μου στις εσχατιές της ελληνικής επαρχίας...

vapsomallias said...

Μάριον, μπορεί να σου θυμίζει τον έντιμο βιοπαλαιστή του σχολείου σου, σκέψου, όμως, τι θησαυρό μπορεί να έκρυβε κι αυτός μέσα από το παντελόνι, όπως ο τεράστιος (σε όλα...) Ron Jeremy...

Anonymous said...

ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ. ΣΕΛΙΔΑ ΦΙΛΩΝ ΚΛΠ. ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΗ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ RON JEREMY ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΓΙ ΑΥΤΌΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΑΓΑΠΗΘΗΚΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ Ο JEREMY, ΓΙΑΤΙ ΔΗΛ. ΕΜΟΙΑΖΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΑΝΘΡΩΠΟ (ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΕΛΛΗΝΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ). ΣΟΦΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ Κ. ΣΕΛΙΔΑ. ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ, ΤΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ JEREMY ΣΕ ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΥΞΕΙΣ ΙΣΟΥΤΑΙ ΜΕ ΜΑΡΤΥΡΙΟ!

Anonymous said...

εγω ρε παιδια δεν βλεπω απο το video κανενα "εργαλειο τρυπανι" που γραφει ο κ. βαψομαλλιας. ενα μετριων διαστασεων οργανο βλεπω.

Anonymous said...

Ta arxika sxolia gia Papagianni giati moy fainetai oti ta exei grapsei i Ioanna? Re Ioanna pes mas kalytera ti gnomi soy gia ton omorfantra Ron kai ase ta sxolia gia ton Papagianni. Ma toso poly sou stoixise oti se aperipse? Exei soro tis gynaikes na perimenoun mesa ki eksw apto EXTRA3. Dyskolo na tis afine gia sena. Min kaneis etsi re paidi moy..

dem> said...

Ο Ron Jeremy αντιπροσωπεύει την εκδίκηση του φτωχού και του παριθωριοποιημένου (πάρα πολύ σωστή η ανάλυση κ. Σελίδα). Στην ουσία αποτελεί ένα προϊόν του δημοκρατικού πολιτισμού, γιατί έδειξε ότι όλοι έχουν μερίδιο στο όνειρο (στην προκειμένη περίπτωση στη σεξουαλική απόλαυση). Η μεγάλη μάζα των απλών ανθρώπων ταυτίστηκε με τον Jeremy, ταυτίζοντας το δικό τους πουλί με το δικό του. Από την άποψη αυτή ο πορνοστάρ υπήρξε μοχλός της μετάβασης σε μια πιο δημοκρατική εποχή στον τομέα του πορνό, το οποίο πριν τον Jeremy διαφέντευαν οι καλλονές και οι καλλονοί. Κατά βάθος, πολιτική λοιπόν η δράση του Ron Jeremy.

marion said...

απάντηση στον dem:
σιγά μην αποτελεί ο Ron δείγμα δημοκρατικού πολιτισμού. Ξεχνάτε -και εγώ στη θέση σας θα προσπαθούσα να το ξεχάσω- ότι ο εν λόγω κύριος έγινε διάσημος διότι διαθέτει ένα πέος σεβαστού μεγέθους. Αυτό και μόνο τον καθιστά ελίτ. Θα μπορούσατε να ισχυρισθείτε κάτι τέτοιο αν ο Ron τον είχε μικρό ( που λένε και στο χωριό μου) ή έστω μέτριο ( όπως ο περισσότερος κόσμος)... Άλλωστε ο άσχημος ωραίος υπάρχει ως κατηγορία και στο mainstream cinema-βλέπε Μπελμοντό, Νταφόε κτλ. Δυστυχώς, η ομορφιά -και το μεγάλο πέος παραφράζοντας κατά τι το Σωκράτη- είναι οι μόνες (ίσως) ορατές αρετές.

Anonymous said...

Πάντως διεπίστωσα ότι το πέος μου είναι αντίστοιχο του Ron, με τη διαφορά ότι εγώ δεν το σπαταλάω σε τριχωτές απαιτητικές φορτικές και ενίοτε και βρωμερές ελλεηνίδες.

ΑΛΕΚΟΣ said...

ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΠΕΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟΥ RON (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ VIDEO ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΣΕΙ Ο Κ. ΒΑΨΟΜΑΛΛΙΑΣ). ΜΗΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΜΥΘΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ; ΠΑΝΤΩΣ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΕ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ ΠΟΥΛΙΑ, ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ (ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΜΟΥ) ΤΟ ΧΑΡΙΖΩ ΣΤΙΣ ΤΡΙΧΩΤΕΣ "ΕΛΛΕΙΝΙΔΕΣ" ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΥΩΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΣΧΟΛΙΟΓΡΑΦΟΣ. ΤΖΑΜΠΑ ΠΑΕΙ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΖΟΥΜΕ, ΕΔΩ ΤΟ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ. ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;

Anonymous said...

Vapsomallia η kitty fox αληθεια πέθανε? Κρίμα, είχα δει μερικές ταινίες της και ήταν ενα καλό γέρικο καθαρόαιμο! Οι νέες σταρ δεν έπιαναν χαρτωσιά μπροστά της!>

dem> said...

Απάντηση στη marion:

Αγαπητή Μάριον, το δημοκρατικό στοιχείο στην περίπτωση Ron Jeremy, το ανέφερα ασφαλώς ως προς τα κυρίως (και εμφανή) εξωτερικά χαρακτηριστικά του καλλιτέχνη. Δεν αναφερόμουν βέβαια στο εργαλείο του. Ως προς αυτό έχεις απόλυτο δίκιο. Και χαίρομαι (εάν είσαι πράγματι γυναίκα) που το λες καθαρά και ξάστερα. Το μέγεθος μετράει. Δεν λέμε ότι ένας με μεγάλο πουλί και στερημένος από οποιοδήποτε άλλο προσόν κερδίζει διαβατήριο για να μπει στην καρδιά μια γυναίκας, αλλά και το μέγεθος έχει την αξία του. Τελεία και παύλα. Πιστεύω όμως ότι ο η μεγάλη λαϊκή μάζα, βλέποντας την κάτω του μετρίου εμφάνιση του Ron (όπως λέει και ο κ. σελίδας) είχε την φαντασίωση ότι εκτός από τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά (κοιλιά, τρίχα, ασχήμια) με τα οποία ταυτιζόταν με τον Ron, ταυτιζόταν και με το πουλί του. Έκανε δηλ. ότι δεν έβλεπε τη διαφορά του τεραστίου μεγέθους, και το πέρναγε ως κοινό χαρακτηριστικό μαζί με τα άλλα όντως κοινά χαρακτηριστικά. από αυτή την άποψη υπήρξε δημοκρατική η λειτουργία του. Βέβαια, θα είχε ενδιαφέρον να μας πεις (εσύ, η Ιωάννα ή οποιαδήποτε άλλη γυναίκα που διαβάζει το blog) εάν πραγματικά θα πήγαινες με έναν τέτοιων χαρακτηριστικών και προδιαγραφών άνδρα μόνο και μόνο λόγω μεγάλου μεγέθους. Το λέω σοβαρά και όχι για πλάκα, γιατί παρά τα όσα λέτε οι γυναίκες, πιστεύω ότι τελικά το μέγεθος δεν είναι το μόνο (ή το βασικό σας) κριτήριο. (Τα περί πορτοφολιού που αναφέρει άλλος σχολιαστής τα προσυπογράφω).

al.el. said...

Η συζήτηση ευτελίζεται όταν περιsτρέφεται γύρω από μεγέθη και άλλα τέτοια θέματα. Εάν κάποιος δεν έχει φανερά προβλήματα μεγέθους δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Έτσι τουλάχιστον πιστεύω . Άλλα είναι που ψάχνουμε στους άνδρες και δεν βρίσκουμε και τα έχουμε αναφέρει και σε άλλα σχόλια. Αν ήταν οι γυναίκες σήμερα να είχαν ως μοντέλο τον Ron Jeremy...

Sexist said...

Το τι ψάχνουν οι γυναίκες, και δη οι ελλεεινίδες, στους άντρες είναι γνωστό:

Γερό πορτοφόλι
Καλή δουλειά
Να τις κάνει να γελάνε
Να τους κάνει δώρα
Να την έχει μεγάλη
Να έχει λαική φάτσα

Και φυσικά, εάν η ελλεεινίς είναι σε ηλικία γάμου, να έχει ιδιόκτητη οικία, αυτοκίνητο και πρόθεση αποκατάστασης.

άμα το λέει η σούφρα σου said...

Κατ' αρχάς εύγε στο αγαπητό professor Dyehair γιά την έξοχη ανάρτηση - τιμή και δόξα στον υπερτεράστιο Ron Jeremy! Θα συμφωνήσω (εν μέρει) με την ανάλυση του φίλτατου κ. Σελίδα ιδία ως προς το σκέλος της του ψευδο-ονείρου, δεν πρέπει όμως να λησμονούμε ότι η παρέλασις των freaks (διότι και ο Ron κάπως έτσι προωθείται σε πιό λαϊτ εκδοχή) είναι ένα δυτικό φαινόμενο με ρίζες στον μεσαίωνα το οποίο γνώρισε την ακμή του τον προπερασμένο αιώνα μα τα διάσημα freak shows - γυναίκες με μούσια (γιά την εσπερία ομιλούμε, εδώ ευτυχώς σταθήκαμε τυχεροί σε αυτόν τον τομέα όπως οξυδερκώς παρετήρησε και ο Ron), σιαμαίοι, άνθρωποι-ελέφαντες και κάθε μορφής εξαμβλώματα, είδος το οποίο δυστυχώς τις μέρες μας έχει εκλείψει εν ονόματι της επαράτου πολιτικής ορθότητος (ευτυχώς και εδώ έρχεται η εκπομπή του Καμπούρη και άλλες ομοειδείς προς διατήρησιν αυτής της μακραιώνου παραδόσεως - σε πιό λαϊτ εκδοχή πάντα)...

Κατά τα λοιπά, είμαι της απόψεως ότι ο ερωτισμός (ελληνιστί λίμπιντο, το "λ" με "gl" α λα Σπηλιωτόπουλος) και συνεπώς η πορνογραφία είναι αναπόσπαστο μέρος της ανθρωπίνης καταστάσεως - με έκπληξη διάβαζα έρευνα διάσημου εξελικτικού ανθρωπολόγου στην οποία ισχυριζόταν ότι το ανδρικό μόριο από απόψεως μεγέθους (το "κανονικό", όχι κάτι μπαζούκας σαν του Ron) έχει μέγεθος πολλαπλώς μεγαλύτερο από όσο χρειάζεται (συγκρινόμενο με άλλων πορωτευόντων θηλαστικών, πχ του γορίλα)...

Δεν θα μπορούσα να κλείσω αυτό το σχόλιο χωρίς την απαραίτητη "Ωδή στον Μηλιώνη" του τεραστίου Ζωρζ Πιλαλί η οποία γιά τις ανάγκες της αναρτήσεως μετονομάζεται σε "Ωδή στον Ron":

"Στου Ιερεμίου το καυλί κάθισα ένα πρωί
και του λέω: κυρ-Ιερεμία το καυλί σου πως με λιώνει
και από καύλα με σκοτώνει…

Είσαι σάτυρος γνωστός του αιδοίου τιμωρός
αρχοντόκαυλος χοντρός της ψωλής σου ο ιστός
έγια μόλα έγια λέσα, βάλε και τ’ αρχίδια μέσα (δις)

Δυο κίναιδοι μαλώνανε σε ξένο γαμιστρώνα,
Και ο Νίκος ο κολομπαράς την έχει σα βελόνα (δις)

Πιάνει πάτο σε πηγάδι μια ψωλή χωρίς ψεγάδι (δις)

Τη γλύκα που’ χει το μουνί, κι ο κώλος σου τη δίνει
Σου δίνει και δύο τάλιρα να πάρεις βαζελίνη
Δύο πήχες όλο κι όλο και δεν του ‘τσουξε τον κώλο (δις)

Τη σούφρα σου την όμορφη εγώ θα σου τη γλύψω (δις)

Και με τη γλώσσα μου γλυκά θα σου τη ξεσκατίσω (δις)

Πιάνει πάτο σε πηγάδι μια ψωλή χωρίς ψεγάδι (δις)"


http://www.youtube.com/watch?v=G_sQ53Cold8

άμα το λέει η σούφρα σου said...

Φυσικά απευθύνω και εγώ την ερώτηση που έθεσε και ο φίλος παραπάνω προς τις γυναίκες φίλες του ιστολογίου (πραγματικές και φανταστικές) και δη στην λατρεμένη μας διδα Ιωάννα: κυρίες μου, σε τι ποσοστό παίζει ρόλο το μέγεθος;

Anonymous said...

ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΣΠΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ. ΤΟ ΜΟΡΙΟ, ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΠΑΝΤΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ. ΤΙΠΟΤΕ ΓΙ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ. ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΛΕΙΠΕΙ, ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΘΑ ΘΕΛΟΥΝ. ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΣΟΥΦΡΑΣ ΠΕΡΙ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΕΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΤΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΨΑΧΝΟΥΝ ΜΟΝΙΜΩΣ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΞΟΥΝ. ΧΑΙΡΕΤΙΖΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΣΕΞΙΣΤΗ. ΜΑΛΛΟΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΑΝ ΤΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΟΥ.

_O Grizomallis said...

Φιλτάτη του σεπτού τούτου βλογίου Σούφρα
(ορίστε, τι καταλάβατε; με κολλήσατε κι εμένα, Μπεραιώτη ξενιτεμένον άνθρωπο, το Σεις και το Σας)
από μακρού χρόνου επισταμένως επροβληματίσθην περί της εννοίας του -Νομβέλ επαξίως αξίζοντος- κάτωθι διστίχου:

"Κι ο Νίκος ο κωλομπαράς
την έχει σαν βελόνα".

Σαν βελόνα την έχει, τελικώς, ή σαν "βουνό κι απάνω τον ασβέστη, κάνει Χριστός Ανέστη";

(Εν παρόδω: Ω, τι ποιητικώς λεπταίσθητος εικών!
Τι ευλαβές χριστιανικόν σεξ και πάθος!)

Για ποιον λόγον μας βουρδουκλώνει έτσι ο Ποιητής; Μήπως, δημιουργικής αμφισημίας σπορεύς, σκοπίμως θολώνει τα ύδατα; Ώστε η Ποίησις, την λογικήν δομήν θραύουσα, να αναδεικνύει το δράμα του κατά σύγκρισιν μειονεκτούντος, ζηλιαρογάτου συνανθρώπου;

Ή μήπως η μακροχρονία παραμονή εις την αλλοδαπήν με απεμάκρυνε από την τρέχουσαν ποιητικήν τέχνην και γλώσσαν;

Λύσατέ μου την απορίαν, ευσεβεστάτη ημών Σούφρα, και αμήν λέγω υμίν θα Σας είμαι ευγνώμων.

ΥΓ. Ομιλώ δια το υψηλόν (αντιφατικόν;) νόημα του στίχου, ουχί περί της του Μηλιώνου πανελληνίως (και πανολλανδίως -δια την Γαλλίαν δεν γνωρίζω) γνωστής όντως ανατομίας.

Anonymous said...

Αξιότιμε Sexist τα συνόψισες όλα με τη γνωστή ακρίβεια που σε διακρίνει και που την γνωρίσαμε σε άλλα σχόλια.
Μόνο μια προσθήκη. Oι (πιο πολλές) γυναίκες, εκτός από αυτά που γράφεις (αν και το περί "λαϊκής φάτσας"δεν το κατάλαβα) , θέλουν και κάτι ακόμα: συναίσθημα (lol............).

άμα το λέει η σούφρα σου said...

Φίλτατε Φαιομάλλη, χωρίς να γνωρίζω την πρόθεσιν του ποιητού, πιστεύω ότι ο στίχος έχει λίγο από ολα όσα αναφέρατε: ισως να πρόκειται περί εσωτερικού αστείου (το ευρύ κοινό δεν γνωρίζει ότι το μικρό όνομα του Κτήνους είναι Νίκος), ίσως να εννοεί κάποιον τρίτο, άσχετο Νίκο (μάλλον απίθανο), ίσως πάλι διά της αμφισημίας να προσπαθεί να θραύσει την λογική δομή όπως εύστοχα εντοπίσατε - το βέβαιον είναι ότι πρόκειται περί μεγάλου στίχου, δείγματος τέχνης υψηλής μορφής (δεν αστειεύομαι)...

_O Grizomallis said...

Είμαστε τώρα για αστεία, Σούφρα; Αφού σου είπα: όταν ανακάλυψα τυχαία το άσμα στο Γουτούμπι, το έστειλα σε δεκάδες φίλους και φίλες (η υψηλή τέχνη πρέπει να διαδίδεται).

A PAGE FOR THE FRIENDS OF MUSIC said...

Aυτό το σχόλιο απευθύνεται προς τον/την 11:08.Δεν καταλάβατε καλλά.Εδω το ζητούμενο είναι πως βγάζουμε τα μάτια μας.Ποιό συναίσθημα;Eίναι ποτέ δυνατόν να είσαι sentimental όταν βράζει το αίμα,εχουν ανέβει τά γράδα και ετοιμάζεσαι να ανέβεις 7 ορόφους (ετσι είπε οτι ισοδυναμεί η ερωτική συνευρεσις ο Βορίδης);
Tέλος μια παράκλησις προς τον Μαίτρ.Νομίζω οτι είναι ειλικρινώς αδικία λόγω φαλάκρας να παραληφθεί ο μεγάλος ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΟΥΖΓΚΟΥΝΗΣ από τα reviews του Blog.Κάνω έκκλησιν εις την εκλεκτήν παρέα να παρακαλέσουν και εκείνοι με την σειράν τους τον Μαίτρ.
Υπενθυμίζω στιγμιότυπον απο ταινία του : EXONTAS ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟΝ ΕΡΩΤΑ, Η ΠΑΡΤΕΝΑΙΡ ΤΟΥ ΒΗΧΕΙ ΚΑΙ ΦΤΥΝΕΙ.ο κωστας της λέει :TI ΦΤΥΝΕΙΣ ΜΩΡΗ KOYKOYTSIA EIXΕ ;
k.ΣΕΛΙΔΑΣ

K. said...

ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΣΜΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟΑΚΟΥΣΑ, ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ "ΘΡΑΥΣΗΣ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ" ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο "ΑΜΑ ΤΟ ΛΕΕΙ Η ΣΟΥΦΡΑ ΣΟΥ".

Sexist said...

Η ελλεεινίς αποφεύγει τους άντρες με λεπτούς τρόπους και ευγένεια. Προτιμά πάντα αυτούς που φέρνουν λίγο σε γκαρσόνι, λίγο σε αλητάκο, λίγο σε ντελιβερά τελειόφοιτο σχολής μαθητείας. Αυτό βέβαια διότι ο συγκεκριμένος τύπος ταιριάζει απόλυτα στο φυζίκ της ελλεεινίδος, η οποία φέρνει κάτι σε μυστακοφόρο νταλικιέρισσα, κάτι σε φασόλα κατίνα της γειτονιάς, κάτι σε τριχωτό γύναιο του δρόμου.

Anonymous said...

εγραψε παλι ο sexist!

Marwood said...

Εγώ απλώς να προσυπογράψω την άποψη του κυρίου που ζήτησε τη γνώμη της Ιωάννας για το θέμα του μεγέθους.
Ιωάννα, είσαι η μόνη που μπορείς να μας λύσεις την απορία που κατατρώει τα σωθικά μας χρόνια και χρόνια.
Νομίζω ότι είμαι αρκετά μεγάλος(?) για να μάθω επιτέλους την αλήθεια όσο σκληρή και να είναι αυτή. Πες μας την αλήθεια επιτέλους για το καυτό αυτό θέμα να βρεί η ψηχή μας την πολυπόθητη ηρεμία.

Κάλια said...

Βρε ΄σεξιστή΄ μου, παρακολουθώ τα σχόλιά σου που εκτός από εκτός τόπου και χρόνου, γεμάτα στερότυπα παλιάς εποχής και ατεκμηρίωτα, στάζουν χολή εναντίων γενικά των ελληνίδων (των ΄ελλεινίδων΄, όπως προσβλητικά και συστηματικά τις αποκαλείς). Θέλω να σου πω, όχι ότι κάνεις λάθος που είναι βέβαια προφανές, αλλά ότι σε συμπονώ, γιατί είμαι βέβαιη πως κάποια τραυματική εμπειρία σε έχει στιγματίσει. Θα σε συμβούλευα να βγεις από αυτό το πηγάδι στο οποίο έχει πέσει μέσα για τα καλά και να δεις την πραγματικότητα. Όχι αυτή που έχεις μέσα στο κεφάλι σου, αλλά την πραγματικότητα που βρίσκεται εκεί έξω. Η εικόνα που έχεις στο μυαλό σου είναι εξωπραγματική. Προσπάθησε και τα ξαναλέμε.......

alex74 said...

Κάλια, τί να καταλάβει ο Sexist. Είναι βέβαιο ότι παντού βλέπει εχθρούς που είναι γυναίκες έτοιμες να του φάνε το πορτοφόλι (μα τι πορτοφόλι ναναι αυτό) και να τον κατασπαράξουν. Να σου πω εγώ τι συμβαίνει.

Η μαμά του τον είχε κανακέψει από μικρό και του έλεγε ότι οι γυναίκες είναι κακές, μοχθηρές και ότι καμια τους δεν είναι ικανή για τον κανακάρη της. Τα έχουμε δει αυτά χρόνια τώρα. Ή μήπως έχω άδικο; Οι έλληνες άνδρες και οι μαμάδες τους...

Anonymous said...

ΑΡΑ ΠΑΛΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΦΤΑΙΝΕ

Anonymous said...

εγραψε και ο 12:45!

Anonymous said...

Ας αποπειραθουμε μια οσο το δυνατον ορθολογικη αναλυση του φαινομενου: υπάρχει μια κατηγορια χρηστων, "οι κολλημενοι", που οποιο και να ειναι το θεμα αυτοι θα το γυρισουν οπωσδηποτε στο κολλημα που εχουν φαει. Δεν χρειαζεται νομιζω οτι χρειαζεται να ειναι ο Ασκητης κανεις για να καταλαβει ποιο ειναι το κολλημα του σεξιστη και των κλακαδορων του. Τους συνιστω να επισκεφθουν το bourdela.com που ξαναλειτουργει υπο νεα διευθυνση μετα τις δικαστικες περιπετειες του (αν το επιτρεπει το πορτοφολι - και η μαμα).

Anonymous said...

re 6.25 siga ton antra ton grigorogamouli pou akoma kai kati anyparktes xylopita tou rixnoyn.pou einai o swros pou ton perimenei?

Anonymous said...

ΙΩΑΝΝΑ ΑΣΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΤΩΡΑ (Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ). ΓΙΑ ΤΟΝ RON ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΙ. ΕΙΔΕΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ. ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ, ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ.

Anonymous said...

ΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ:

After a long night of making love, he notices a photo of another man on her
nightstand by the bed. He begins to worry.

Is this your husband?" he nervously asks.

"No, silly," she replies, snuggling up to him.

"Your boyfriend, then?" he continues.

"No, not at all," she says, nibbling away at his ear.

"Is it your dad or your brother?" he inquires, hoping to be reassured.

"No, no, no!!!" she answers.

"Well, who in the hell is he, then?" he demands.

"That's me before the surgery"

Anonymous said...

To zitima toy megethous eiai vevaia krisimo kai o ron jeremy einai anamfivola protathlitis. Prepei omws na sxoliastei kai to zitima toy fardous. Einai kiafti mia diastasi ajia prosoxis.

Sexist said...

Είναι αντιφατικό το πως οι ελλεεινίδες προσπαθούν να μας πουν ότι οι Άντρες έχουν παράλογα γούστα, τη στιγμή που οι ίδιες ομολογούν ότι δε βρίσκουν κανέναν άντρα αρκετά καλό για τη φαρδιά λεκάνη τους.

Είναι όμως γεγονός, αγαπητοί συνάδελφοι εις το άθλημα της βαψομαλλίασης, ότι η ελλεεινίς είναι ανοργασμική, με αποτέλεσμα να μην ενδιαφέρεται δια την αμοιβαία ικανοποίηση του ερωτικού πάθους, αλλά δια όλα εκείνα τα οποία αισθάνεται ότι την ολοκληρώνουν ως άνθρωπον: Περιοδικά, ρούχα, κοσμήματα, γεύματα εις ακριβούς χώρους, ατέλειωτο κους κους δια τηλεφώνου ή και ζώσης, κομμωτήριο.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ said...

Χτυπησες μεδουλι ρε μαγκα

Anonymous said...

απιθανη προσθηκη απο τον sexist. πραγματικος ανατομος της γυναικειας ψυχης και συμπεριφορας. διαβαζοντας τις περιγραφες του ειναι σαν να εχουμε μπροστα μας ολοζωντανη την εικονα των ελληνιδων (ελλεινιδων)!

Anonymous said...

ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ Η ΙΩΑΝΝΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΟ ΕΡΩΤΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΖΕΝ ΠΡΕΜΙΕ

marion said...

Size does matter. Το πορτοφόλι μετράει στο βαθμό που μία γυναίκα σκοπεύει να εξασφαλιστεί- αλλά αυτό δεν συνδυάζεται με το μέγεθος, τις περισσότερες φορές -φευ -είτε υπαρχει το ενα είτε το άλλο.΄Οι κυρίες που ισχυρίζονται ότι τους αρκεί το πορτοφόλι προφανώς εμπίπτουν στην κατηγορία της υποβοηθούμενης ικανοποίησης - ο νοών νοείτω. Και όντως είμαι γυναίκα αγαπητέ sexist. Αλλά δεν νομίζω ότι θα πήγαινα με καποιον σαν το Ron, είμαι αρκετά επιφανειακή και καθόλου τριχωτή ώστε να στοχεύω συνήθως σε τρυφερούς καλλίπυγους με ικανοποιητικό μέγεθος πέους και ικανούς να ακολουθήσουν οδηγίες...

Ioanna said...

1.41 πάλι συνδέσατε το ονομά μου με τον κ. Λιγούρη???? λοιπόν όποιος έχει να πει κάτι να το λέει με το ονομά του κ την φώτο του όπως κάνω εγω..εκτός και αν είναι μπάζο και κολώνει να βάλει φώτο

Anonymous said...

ΕΛΑ ΒΡΕ ΙΩΑΝΝΑ, ΜΗΝ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΣΑΙ. ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΜΙΛΑΕΙ Η ΜΑΡΙΟΝ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΓΝΩΜΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ, ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ. ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ. ΜΗ ΜΑΣ ΣΝΟΜΠΑΡΕΙΣ.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ said...

Ρε Μάριον, μπας και είσαι η Μάριον Μπιτσόλα, γνωστή από το δεσμό της με το Νικόλα τον Αναστόπουλο στα 80'ς που συχναζατε στο 14 στην πλατεία Κολωνακίου

Anonymous said...

ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ MARION ΘΙΞΑΤΕ ΠΟΛΛΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΤΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟ ΚΡΙΝΕΤΕ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΦΗΣ ΑΝΩΘΕΝ ΤΟΥ ΥΦΑΣΜΑΤΟΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΧΕΙΡΑ ΕΣΩΘΕΝ ΤΟΥ ΕΣΩΡΟΥΧΟΥ, ΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ, ΔΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΣΕΩΣ ΜΕ ΥΠΟΔΕΚΑΜΕΤΡΟ Η ΔΙΑ ΑΛΛΟΥ ΤΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΥ; Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΕΝΝΟΗΘΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΦΕΥΓΕΤΕ ΕΙΣ ΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΕΤΟΙΜΩΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΑΣ ΟΔΗΓΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΣ

Anonymous said...

ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΙΩΑΝΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΠΑΖΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΥΓΧΩΡΗΣΤΕ ΜΑΣ ΠΟΥ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΞΙΕΣ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙΞΤΕ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ

Ioanna said...

ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΜΠΑΖΑ ΑΠΛΑ ΕΙΠΑ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΟΠΩΣ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Κ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΕΡΕΘΙΖΕΙ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΣΩΜΑ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΡΓΑΣΜΟΥΣ!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΗΣΩ ΠΑΩ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΩ ΤΟ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ!ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ!ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΡΙΟ!ΓΕΙΑ ΣΑΣ!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ said...

ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΕΣ "ΚΑΝΟΝΙΚΆ" ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΑΡΑ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΑΝΤΑΜΙΤΣΑ ΜΟΥ

ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΨΗΣ said...

Δεν παίζει ρόλο το μέγεθος, αλλά καλοδεχούμενα τα μεγάλα. Μπερδεύτηκα, παρακαλώ βοηθήστε με.

Anonymous said...

Άρα είναι ΟΚ και ο Μπάμπης Θεμελάκης;

Anonymous said...

ΟΥΦ! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΓΑΠΗΤΗ ΙΩΑΝΝΑ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΙΚΑ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΕΜΕΛΟ ΥΠΝΟ.
ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΙΩΑΝΝΑ, Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Anonymous said...

σωστος, ολοσωστος ο συλλογισμός Γεωργιου. τετραγωνη λογικη, ορθο επιχειρημα.

G79 said...

Ο Ron Jeremy δεν είναι ένας κοινός θνητός. Συνεπώς στις γυναίκες (σε κάποιες τουλάχιστον) αρέσει όχι ως σκέτος άντρας, αλλά γιατί αποτελεί μια διάσημη περσόνα. Πολλές γυναίκες θα πήγαιναν μαζί του ακριβώς επειδή είναι διάσημος και θα ξιπάζονταν. Θέλω δηλ. να πω ότι η δημοφιλία του Jeremy είναι τεχνητή και "ψεύτικη" γιατί βασίζεται στη δημόσια λάμψη του.

Αν ο ίδιος τύπος άντρα ήταν ένας κοινός θνητός (και δούλευε στη βαρβάκειο όπως λέει ο κ. σελίδας) η επιτυχία του θα ήταν σχεδόν ζερό.

Anonymous said...

Αυτό οφείλεται στη ρηχή γυναικεία φύση.

Anonymous said...

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΡΙΟΝ ΠΕΤΡΟΥΛΑ ΚΑΛΙΑ (ΚΑΙ ΟΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ) ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΥ ΤΟΥ ΠΕΟΥΣ. ΠΑΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΡΟΛΟ ΜΕ ΤΟ ΜΗΚΟΣ, ΛΙΓΟΤΕΡΟ Ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ; ΒΛΕΠΩ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΑ "ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ" ΠΟΥ ΟΛΟ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΦΟΥ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ "ΖΩΑ" ΕΝΩ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ (ΛΕΝΕ) ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΥΣ.

marion said...

Διασκεδάζοντας τις υποψίες σας, δεν είμαι η Μάριον Μπιτσόλα-τα 80's πόρρω απείχα από το Κολωνάκι. Ευτυχώς είμαι αρκετά ευειδής ώστε να μην χρειάζεται να προσφέυγω ακόμα σε πληρωμένες υπηρεσίες αντίθετα από αυτά που ισχυρίζεται ο Αινστάιν - there is a thing called free lunch -απλώς πρέπει να το ζητήσεις ευγενικά.
Όσο για την περίμετρο -girth-έχει μεγάλη σημασία, ευχαριστώ που το θίξατε.
Δεν καταλαβαίνω γιατί καποιοι θεωρούν ότι οι γυναίκες ζητάνε ευαίσθητους κτλ κτλ. Δεδομένου ότι η αφορμή είναι ένας πορνοστάρ, θα ήταν εκτός τόπου να μιλήσουμε για συναίσθημα. Υπάρχει και αυτό δεν αποτελεί ικανή συνθήκη για να είσαι με κάποιον- ο οργασμός είναι απαραίτητος εξού και η ζήτηση για μεγάλα πεή ή έστω κανονικά με ικανούς χειριστές. Βέβαια, de gustibus...

Anonymous said...

Οι γυναίκες θέλουν έναν να τις πηδάει και έναν κολλητό για να κάθεται να τις νταντεύει.

Γι'αυτό οι άντρες πρέπει να είναι κάθετοι για να μην καταντήσουν κολλητοί: "Θες να γαμηθείς κυρία μου; Αλλιώς μη μας ενοχλείς"

Anonymous said...

Tα τεραστια πεη, ειναι ενας αστικος μυθος της πορνοβιομηχανιας.
Θυμαμαι μια παλια συνεντευξη ενος σκηνοθετη της Ευρωπαικης Private οπου αναφερε οτι τα τεραστια μεγεθη ανω των 20cm ειναι μετρημενα στα δαχτυλα του ενος χεριου.Οι περισσοτεροι performers βρισκονται σε μεγεθη μεταξυ 17-20cm.Απλα καποιες default ιδιοτητες τις καμερας(για να μη λεμε οτι μονο τα ασχημα-οτι "παχαινει")και καποια αλλα εξυπνα σκηνοθετικα τρικς(πχ γωνιες ληψης)μπορουν να κανουν θαυματα.
Γι αυτο οι ευγενεις κυριοι θεατες καλο θα ηταν να μην αισθανονται μειονεκτικα γιατι μπορει να μη υστερουν τοσο οσο φανταζονται..

A PAGE FOR THE FRIENDS OF MUSIC said...

AYTO 2:54 EINAI TO ΛΕΓΟΜΕΝΟ TEASING ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
ΑΛΛΟΥ ΤΡΩΝΕ ,ΑΛΛΟΥ ΠΙΝΟΥΝΕ ΑΛΛΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΝΟΥΝΕ.
ΑΥΤΟ ΤΟ GADGEΤΑΚΙ ΠΡΗΖΕΙ......ΑΔΕΝΕΣ.ΓΙ`ΑΥΤΟ ΦΙΛΕ ΕΣΩ ΕΤΟΙΜΟΣ,ΑΜΕΙΛΙΚΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΟΣ.ΚΟΛΛΗΤΙΛΙΚΙΑ ΞΕΡΟΣΦΥΡΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ.
ΚΑΡΦΩΝΕ ΤΕΣ ΣΑΝ ΤΟ ΣΠΑΡΟ.

vapsomallias said...

Μήκη, πλάτη, φάρδη, ψυχολογία γυναικών/ανδρών, ιδιαίτερα γούστα και βίτσια - όλα έχουν την αξία τους. Ωστόσο, εγώ θα ήθελα να μείνω στον ένδοξο χώρο του πορνογραφικού σινεμά. Με αφορμή ειδικά κάποια σχόλια του κ. Σελίδα θα ήθελα να πω ότι το σημερινό πορνό είναι "του κιλού"... Ζούμε την εποχή της "βιομηχανοποίησης" και "αμερικανοποίησης" του λατρεμένου πορνογραφικού προϊόντος. Έχουμε, δυστυχώς, φύγει από την ηρωϊκή εποχή όπου πορνό ποιότητας σήμαινε - σε μεγάλο βαθμό - σκανδιναβική (καθώς και γερμανική και, ίσως, γαλλική) παραγωγή. Το παλαιό αριστουργηματικό σκανδιναβικό πορνό, γυρισμένο σε φίλμ, ουδεμία σχέση μπορεί να έχει με τον σημερινό παραγόμενο κατιμά (με κάποιες τιμητικές γερμανικές εξαιρέσεις...).

Ειδικά στην Ελλάδα, οι ταινίες πορνό, πρό της ελεύσεως video/dvd, αποτελούσαν μια απόλαυση αρκετά σπάνια - και γι' αυτό συγκλονιστική. Η ιδιωτική προβολή μιας ταινίας πορνό, για τους λίγους προνομιούχους, αποτελούσε γιορτή. H sub-culture του πορνό στην Ελλάδα είχε ως επίκεντρο τους κραταιούς πορνο-κινηματογράφους του κέντρου, που δόξασαν το θεσπέσιο πορνογραφικό θέαμα. OMONΟIA, ΣΤΑΡ, ΑΒΕΡΩΦ, ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤ, ΑΡΙΩΝ, ΑΛΑΣΚΑ κ.α. υπήρξαν τα κέντρα των μεγάλων απολαύσεων, χωρίς, τότε, να τα έχει στιγματίσει η σημερινή παρακμή. Οι "πορνοσινεμάδες" της εποχής έσφιζαν από ζωή - σήμερα μόνο μετανάστες και κάτι θλιβερά γερόντια περνούν την πόρτα των άλλοτε ενδόξων πορνοσινεμά για να γεμίσουν με σπέρμα καθίσματα, δάπεδα και τουαλέτες... Πού είναι η παλαιά ακμή, όπου έβλεπες, από το πρωί, κάθε καρυδιάς καρύδι. Από μονόχειρες αλλοδαπούς μέχρι ξέμπαρκες τουρίστριες, από λαχαναγορίτες μέχρι τη "Σίβυλλα" του ΒΗΜΑτος να μπουκάρει στη στοά του ΟΜΟΝΟΙΑ εκ συστήματος - ποιος ξέρει γιατί (για να μην πω τώρα τίποτε περισσότερο για αποδημήσαντες από τον μάταιο τούτο κόσμο)...

Κλείνω με μια εμπειρία μου. Απόγευμα, ανήλικοι τότε, λιγουρευόμενοι από τις προκλητικές φωτογραφίες επί της Πατησίων, να προσπαθούμε να παρακάμψουμε τις γάτες που γυρόφερναν νωχελικά την είσοδο του σινεμά, καθώς και την κέρβερο ταμία που θα μας τσέκαρε την ηλικία μας, για να μπουκάρουμε στον ιερό χώρο της AΛΑΣΚΑ, απέναντι από το ΜΙΝΙΟΝ. Μας καθυστερεί, όμως, στην είσοδο συμπαθής αθίγγανος, καθώς μιλά έντονα με την ταμία και κάποιον κύριο της επιχείρησης, που έχει σπεύσει για βοήθεια. Περιμένοντας να κυλήσουν, βασανιστικά, τα δευτερόλεπτα μέχρι να περάσουμε τις "πύλες του παραδείσου", στήνουμε αυτί και ακούμε την φωνακλάδικη διαπραγμάτευση. Ο αθίγγανος διεκδικεί να μπει στην αίθουσα για να απολαύσει το θέαμα αρνούμενος την πληρωμή του εισιτηρίου σε δραχμές, αλλά αξιώνοντας να πληρώσει προσφέροντας ως αντίτιμο μία... σφαγμένη κότα τυλιγμένη πρόχειρα μέσα σε γαλάζια πλαστική σακούλα...

Anonymous said...

ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΑΙΤΡ, ΟΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΕΣ ΔΕ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗ ΔΕΟΥΣΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΦΩΤΙΣΜΟ, ΣΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ, ΣΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΛΗΨΗΣ, ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

μίλκο said...

θέλουμε κι εμείς οι μικρότεροι να δούμε ποιότητα.Που μπορουμε να την βρούμε?Έχετε δίκιο βαψομαλλιά. Οι σημερινές ερωτικές ταινίες είναι ίδιες, πρόχειρες και βαρετές.

Anonymous said...

εγραψε και ο 2:54!

A PAGE FOR THE FRIENDS OF MUSIC said...

ΜΑΙΤΡ.ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΜΠΕΡΛΙΟΖ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ GΡΕΝΟΜΠΛ,ΣΤΟΝ ΣΑΤΩΜΠΡΙΑΝ,ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΑΝΙΝΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ.
ΤΥΧΑΙΑ ΑΝΟΙΞΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟΝ ΣΑΣ.

ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΣΤΑΜΑΤΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΓΟΡΕΥΩ ΜΑΙΤΡ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΣΕ ΜΑΕΣΤΡΟ.ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΛΕΞΙΣ.
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ ΟΠΩΣ Ο ΠΑΓΚΑΝΙΝΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΜΠΕΡΛΙΟΖ.
ΤΟ ΞΕΚΟΥΤΙΑΣΜΕΝΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΥΡΑΝΙΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΛΗΣΜΟΝΗΣΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΙς ΕΝΔΟΞΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΤΟΥ ΡΟΖΙΚΛΑΙΡ ,ΤΗΣ ΑΛΑΣΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΟΠΟΥ Η ΤΟΤΕ ΑΘΗΝΑ ΒΟΓΓΟΥΣΕ ΛΑΧΑΝΙΑΣΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ(ΣΥΝΗΘΩΣ)ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ.
ΓΚΟΥΖΓΚΟΥΝΗΣ ΡΟΔΑ.ΕΡΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΥΞΙΣ ΣΤΟ ΤΙΤΑΝΙΑ.ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΑΧΗ ΣΚΗΝΗ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΞΑΠΛΩΜΕΝΟΣ ΓΥΜΝΟΣ ΕΚΕΙΝΗ ΓΔΥΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΚΥΛΟΤΑΚΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΚΑΘΑΡΑ Ο ΠΟΠΟΣ ,ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΞΩΣΤΗ ΣΚΟΤΕΙΝΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΚΗΝΗ.
ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΕΜΟΣ.
ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΠΥΡΑΛ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΞΩΣΤΗ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ.ΔΙΕΚΟΠΗ Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΛΗΦΘΗ Η ΣΚΗΝΗ.
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΙΝΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΑΣ ΒΑΛΑΤΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ,ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ.
ΕΥΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΘΙΓΓΑΝΟ.
ΑΚΟΜΑ ΓΕΛΑΩ.
ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΤΗΝ ΒΡΑΔΥΑ
ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΑΣ ΔΗΛΩ ΠΙΣΤΟΣ ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΣΑΣ
κ.ΣΕΛΙΔΑΣ

Ioanna said...

ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΟΤΙ 2 ΚΥΡΙΟΙ ΕΝΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΣΤΟΝ REAL FM ΜΕ ΕΠΙΑΣΑΝ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ,ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ 1 ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟ!ΝΩΡΙΣ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΠΑΝΤΩΣ!ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΑΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΑΠ'ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!ΜΑ ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ ΑΡΑΓΕ???ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΤΟΥΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ?

Anonymous said...

όπως τα λες Ιωάννα. Και πόσο φαιδρά άτομα οι ίδιοι.. Μπορούν αυτοί οι φαιδροί τύποι να κάνουν κριτική για μπακαλιάρους; Πρόκειται για νούμερα!

Marwood said...

Προκειται περί διαφημίσεως αγαπητή μου Ιωάννα, απλώς να βεβαιωθείς ότι λενε σωστά το όνομά σου.

ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΨΗΣ said...

Τι μπακαλιάρους, δεν καταλαβαίνω...

kalypso lee said...

Το'χει όμως ο παπαγιάννης αυτό το μαγγιώρικο, το σερνικό, η αντρίλα του τρέχει απ' τα μπατζάκια σαν γυναίκα μιλάω τώρα.
Ιωάννα εσύ που από ότι λέγεται εδώ έχεις προχωρήσει και στο παρασύνθημα μαζί του (άσχετα αν μετά χάλασε η δουλειά) θα θέλαμε να μας πεις λεπτομέρειες, είναι τόσο καυτός αντρας όσο φαίνεται από τη μικρή οθόνη.

Anonymous said...

Ο ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑ ΕΙΠΕ ΑΥΤΑ ΙΩΑΝΝΑ? ΜΑ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΦΑΙΔΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΗΘΕΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΜΟΥΡΗ ΣΑΝ ΜΟΥΤΣΟΥΝΑ. ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΚΗΣ Ο ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ......

Anonymous said...

΄Κάρφωνέ τες σαν τον σπάρο΄ μας συστήνει για τις γυναίκες ο αγαπητός κ. Σελίδας. Θα ήθελα να καταλάβαινα πόσο ταιριάζει μια τέτοια παρότρυνση με την ευγένεια που διακρίνει το ιστολόγιό του. Μήπως πρόκειται για μια τεράστια αντίφαση;

A PAGE FOR THE FRIENDS OF MUSIC said...

EINAI ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ.ΕΑΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΤΙΣ ΧΑΙΔΕΥΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΡΩΤΑ ΤΟΤΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ 1800.ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΝΑ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ.
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΥΣΑ ΜΑΣ,Η ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ.
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΗΤΑΝ ΕΙΡΩΝΙΚΟ,ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ,ΜΩΡΕ ΑΣΤΕΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΝΑ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ-ΑΠΟΛΟΓΙΑ 11,41
κΣΕΛΙΔΑΣ

Anonymous said...

For the girth freaks out there:

"...According to the Kinsey Institute’s data published back in the late 1940s, the average penis length is 5.5 - 6 inches and the average penis width (circumference) is 4 - 5 inches. After cracking open a geometry book, calculations show that to be a diameter (distance across) of about 1.25 - 1.6 inches, a width about equivalent to an empty roll of scotch tape.

So then to the question of girth and pleasure: many women and men will tell you that it's not so much the length of the penis, but the width that matters in the long run. In many ways, this is true. The majority of the nerves that are stimulated during penetration (both the vaginal and anal varieties) are located close to the entrance of the vagina and anus. This makes length less important and width that much greater a factor since it’s the stretching of the vaginal or anal walls that stimulates the nerves. On the other hand, as with penis length, preference for a knockwurst over a hot dog is not universal. Some recipients report a penchant for a leaner penis, commenting that a too-wide member is more difficult to work around than one that’s too narrow.

"Does size really matter, then? Is length the last word on the matter? Or, is width where it's at? Or, some perfect combination of both? And, what about that infamous angle argument? After all is said and done, what matters most to the person on the other end of the equation is not the penis itself, but the skill, caring, and passion of the individual attached to it."

Anonymous said...

Το θέμα με τις γκόμενες είναι μέχρι να μπει ο σύρτης.

Anonymous said...

Πάντως από τα σχόλια που βλέπω εδώ, πρέπει ο κος Λιγουρης να είναι μέγας συλλέκτης χυλόπιτων...Μόνο η Ιωάννα του έκανε το ψυχικό...Μπράβο της..Η φιλανθρωπία είναι μεγάλο προσόν στον άνθρωπο...

Anonymous said...

2:29 Θες να πεις ότι η Ιωάννα υπέκυψε στη γοητεία Παπαγιάννη; Μα σου θυμίζω ότι η ίδια όχι μόνο το έχει διαψεύσει, αλλά από τα πολλά και καυστικά σχόλιά της φαίνεται ότι δεν είναι ο τύπος της και οτι τον έχει απορρίψει!

K. said...

ΜΙΑΣ ΠΟΥ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΗΡΘΕ ΠΑΛΙ (ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ) ΣΤΗΝ ΙΩΑΝΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΩ ΟΤΙ ΣΥΧΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΟΡΝΟ. ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ. ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ: ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΠΟΡΝΟ; ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΙΑ ΤΗΝ ΑΗΔΙΑΖΕΙ; ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΡΩΤΟΥΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΡΙΟΝ, ΤΗΝ ΚΑΛΙΑ, ΤΗΝ ΕΛ.ΑΛ. ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ. ΜΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΙΑ ΣΑΣ ΑΗΔΙΑΖΕΙ Ο ΕΡΩΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ; Η ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙΤΕ ΩΣ ΥΠΕΡΑΝΩ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ;

Anonymous said...

Εδώ υπάρχει έντονο παρασκήνιο.

Marwood said...

Υπάρχει πάλι μια νοσταλγική διάθεσις στους συντελεστές του ιστολογίου σχετικά και με αυτό το θέμα. Οι remember when συζητήσεις, δεν ωφελούν κανέναν πιστεύω. Παρ' όλα αυτά, έχω και εγώ, παρ'όλο που φαίνεται ότι ανήκω στην επόμενη γενεά, αυτή της τσόντας από το βίντεο κλαμπ, να θυμηθώ μια χαρακτηριστική σκηνή, όπου εις εκ της παρέας που είχε συγκεντρωθεί σε οικία προς παρακολόυθηση σχετικής βιντεοταινίας, αρχικώς απεσύρθη σε άλλο δωμάτιο, για να συλληφθεί ακολούθως από τους υπόλοιπους in flagrante delicto συνουσιαζόμενος με το κουτί της συσκευασίας της εν λόγω κασσέτας(!!)
Σοβαρά(?) τώρα, πιστεύω ότι πλέον με τόσα που έχουμε δει στην εποχή μας, η παρακολούθηση ταινιών τύπου Ρον Τζέρεμυ κλπ έχουν μόνο "καλλιτεχνική" και "καλτ" αξία. Δηλ. δεν εκπληρώνουν το σκοπό για τον οποίον γυρίστηκαν, που είναι πολύ συγκεκριμένος και δεν επιδέχεται παρερμηνειών. Αρκετές καινούργιες παραγωγές (αν κάποιος θέλει να το ψάξει το θέμα) είναι υψηλού επιπέδου-δηλ. βοηθούν να επιτευχθεί ο σκοπός για τον οποίον γυρίστηκαν εννοείται.

Anonymous said...

Ωραίους φίλους είχες εσύ....

Anonymous said...

Ανώνυμε στο 2,33, όταν μια γυναίκα απορρίπτει κάποιον κι αργότερα αναφέρεται σε αυτόν, μιλά με ένα μίγμα τύψεων, συγκατάβασης, περιφρόνησης ή αδιαφορίας. Αναλόγως της άποψης που έχει για το άτομο αυτό, κάποιο από τα παραπάνω υπερέχει έναντι των άλλων. Σε κάθε περίπτωση πάντως, με το πέρασμα του χρόνου θριαμβεύει η αδιαφορία. Αυτό υπαγορεύει η παγκόσμια σταθερά που λέγεται γυναικείος εγωϊσμός. H ίδια σταθερά μας λέει ότι από τη στιγμή που βλέπεις εμμονή με κάποιον, μάλλον έχει συμβεί το αντίθετο. Αν ο έρως ήταν ανεκπλήρωτος θα παρέμενε ακόμα ζωντανός ως απλησίαστος στόχος και θα συνοδευόταν από τσάϊ και συμπάθεια..Από τη στιγμή που δε φαίνεται να είναι έτσι, σε κάποια χρονική στιγμή εκδηλώθηκε..Κι επειδή χαρακτηρίζεται ως κος Λιγούρης (πράγμα που υποδηλώνει ότι συστηματικά την ψάχνει και δεν κάθεται ήσυχος) συν το ότι η δις Ιωάννα είναι όμορφη, μάλλον επήλθε το μοιραίο κι ακολουθήθηκε από βάναυση εγκατάλειψη.....Basic dr Watson,basic

Anonymous said...

ΣΩΣΤΟΣ Ο 7:25. ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ Η ΚΟΥΚΛΑ ΜΑΣ Η ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ. ΤΟ ΛΕΩ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΓΙΑΤΙ (ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ) ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ. ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕ ΤΟΝ. ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ. ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ.

Anonymous said...

Χαίρομαι που συμφωνούμε 7:32. Κύριε Κ, μην περιμένεις γυναίκα (στα ανοιχτά τουλάχιστον) να σου πεί ότι της αρέσουν ταινίες πορνό..Η αλήθεια είναι ότι τους αρέσουν περισσότερο απ'ότι στους άντρες. Έρευνες έχουν δείξει ότι η παρακολούθηση ερωτικών σκηνών προκαλεί σε όλους τους ανθρώπους διαστολή της οφθαλμικής κόρης (δηλαδή ευχαρίστηση)...Παρατηρήθηκε δε ότι στις γυναίκες ήταν μεγαλύτερη, κοινώς ότι τους άρεσε πιο πολύ το θέαμα. Τα πειράματα αυτά απέδειξαν επίσης αντίθεση στις λεκτικές περιγραφές συναισθημάτων των γυναικών. Ενώ οι άντρες ομολόγησαν ότι τους άρεσε το θέαμα, οι γυναίκες δήλωσαν αηδία κι αποστροφή (πράγμα που διαφωνεί με τα παρατηρηθέντα ιατρικά δεδομένα)...
Μην ξεχνάς λοιπόν ότι οι κοινωνικές επιταγές καθορίζουν τη συμπεριφορά μας....Για σκέψου το κι απ' τον εαυτό σου....Αν άκουγες από κάποια ότι πηγαίνει στο βίντεο κλάμπ και νοικιάζει πορνοταινίες τί γνώμη θα σχημάτιζες γι αυτήν;

Κ. said...

ΑΓΑΠΗΤΕ 7:58 ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ. Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ. ΝΑ ΔΕΙΞΩ ΕΜΜΕΣΩΣ ΟΤΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΥΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΘΗΛΥΚΟ ΓΕΝΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΧΘΕΙ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΚΙΟ. ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΙΣ ΠΙΕΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ "ΗΘΙΚΕΣ, "ΕΝΤΙΜΕΣ" ΚΛΠ , ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΟΙΟΥΝΤΑΙ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΠ' ΑΥΤΕΣ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΤΑΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΤΑΙΝΙΩΝ ΠΟΡΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΥ ΝΟΙΚΙΑΖΕΙ ΠΟΡΝΟ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ. ΕΧΩ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΙΛΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΜΙΛΑΝΕ ΠΟΛΥ ΑΝΟΙΧΤΑ ΓΙΑ ΠΟΡΝΟ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘ ΟΛΑ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ. ΑΥΤΟ, ΚΑΤΑ ΤΟ (ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΙΝΟ) ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΑΛΛΟΝ ΤΑΜΠΟΥ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΠΡΟΟΔΕΥΟΥΜΕ.

ΥΓ. ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΙΩΑΝΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΡΝΟ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΥΣΙΚΟ ΕΞΑΛΛΟΥ. ΤΗΣ ΦΕΡΝΩ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΩ.

Anonymous said...

Με την Ιωάννα μπορει να συμβαινει και κάτι απλούστερο. Μπορεί το κορίτσι να είχε την απαίτηση να την προβάλλει λιγάκι ο Παπαγιάννης μιας και ήταν συνάδελφοι στο ίδιο κανάλι. Να είδε ότι αυτός προτιμούσε να προβάλλει άλλες κοπέλες και έτσι να του τα έχει μαζεμένα.

Εγώ δεν πιστεύω ότι τον ήθελε. Άλλωστε έχει αφήσει και υπονοούμενα (ή σε αυτό το blog ή στο blog του Παπαγιάννη, δεν θυμάμαι καλά) για το ότι έχει κάποια στοιχεία ότι ο Παπαγιάννης την φλέρταρε και εκείνη δεν είχε πέσει. εγώ την πιστεύω

Ioanna said...

9.37 ΠΕΡΣΙ ΜΕ ΕΠΑΙΖΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΑΡ-ΑΛΤΕΡ ΛΕΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ?Η' ΜΗΠΩΣ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕ ΠΑΛΑΜΑΚΙ Κ ΕΤΡΕΞΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΕΣΕ ΠΙΑ Η ΤΡΕΜΗ ΣΤΟ MEGA?ΠΑΛΙ ΕΙΠΑΤΕ ΜΑΚΑΚΙΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ. ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ!!!

Anonymous said...

ΣΩΣΤΑ ΜΙΛΗΣΕ Η ΙΩΑΝΝΑ. ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ, ΜΕ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ. ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ.ΙΩΑΝΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

ΤΙ ΛΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΒΡΕ ΑΝΟΗΤΕ ΑΝΔΡΕΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΕ; ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ Η ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΧΤΗΚΕΣ? ΑΣΕ ΗΣΥΧΗ ΤΗ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΜΑΣ ΙΩΑΝΝΑ. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΨΕΥΤΟ-ΕΘΝΙΚΕ ΣΤΑΡ. ΙΩΑΝΝΑ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

όμιλος φίλων Τζίνας Ντρούλις said...

Τζίνα και σήμερα είσαι μια κούκλα. Το χρυσό δερμάτινο παντελόνι σου είναι θεσπέσιο. Είσαι υπέρκομψη και πανέμορφη. Μαζί με την Ιωάννα μας κοσμείτε την εκπομπή!

Anonymous said...

είπε άσχημα λόγια ο εθνικός σταρ για την ιωάννα; αίσχος και ντροπή. σεβασμός στις (δροσερές) αξίες

vapsomallias said...

Λατρεμένη μου Ιωάννα, απόψε στην εκπομπή ξεπέρασες κάθε προσδοκία. Ήσουν ένα κορίτσι από άλλο πλανήτη. Με το υπέρκομψο,λιτό μαύρο σου φόρεμα, τις γόβες και τις προκλητικές σου πόζες, με έκανες να θέλω να μπουκάρω στην οθόνη και να σε αγγίξω... Σ'ευχαριστώ για τον δημόσιο χαιρετισμό και λυπάμαι που για χάρη μου (και για χάρη των φίλων του blog) σου επιτέθηκε αυτός ο αγροίκος ο Εθνικός Σταρ (τον οποίον, κατά τα άλλα, τιμώ και υπολήπτομαι...).

Εξαιρετική η παρουσία και της Τζίνας Ντρούλις, η οποία, με την εκκεντρική ενδυμασία της και το εν γένει στυλ της α λα "bright young things", φαινόταν σαν να ξεπήδησε από τη φινετσάτη και καλόγουστη δεκαετία του '20... Θα ήθελα, τέλος, να σε παρακαλέσω να μεταφέρεις στον Φίλιππο την παράκλησή μου να ξανακαλέσει στο πάνελ της αγαπημένης μας εκπομπής την Μάρω Σαρίφ, η οποία τόσο μου λείπει (δεν θα έλεγα όχι και για τον κ. Αντώνη Μαντέλο, καθώς και για τον τεράστιο Τζον Έλεγκανς...).

Ιωάννα, ήσουν υπέροχη...

A PAGE FOR THE FRIENDS OF MUSIC said...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΑΕΣΤΡΟ.ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ MARWOOD ΠΕΡΙ ΝΟΣΤΑΛΓΙΚΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΘΕΣΙΣ ΕΙΣ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΜΑΕΣΤΡΟΥ ΟΜΩΣ ΠΑΡΕΛΗΦΘΗ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΔΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ.
ΠΟΙΟΣ ΞΕΧΝΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΙΝ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΕ BLACK AND WHITE FILM 8mm και ΣΟΥΠΕΡ 8mm.ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΜΕΧΡΙ 30 ΛΕΠΤΑ ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΗΤΑΝ ΒΩΒΕΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΟΝ ΜΕ ΗΧΟ.
ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΗΘΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ,ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.
YΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΕΙΣ ΤΟΝ ΜΑΕΣΤΡΟ ΚΑΙ ΜΙΑΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ.1975 THE AMOROUS MILKMAN,DIANNA DOORS e.t.c
SKOTEINO DVMATIO ΑΓΑΠΗΤΕ MARWOOD ,MHXANH ΠΡΟΒΟΛΗΣ,ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΣΠΡΕΣ ΠΟΡΤΕΣ Η ΤΟΙΧΟΥΣ.
ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ΕΠΟΧΕΣ.
ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΠΟΥ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΤΙΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΒΙΝΣΚΥ.BRUTAL FORCES WE NEED TO CELEBRATE THE SPRING AND THE SACRIFICATION OF THE CHOSEN ONE.
AΛΛΙΩΣ ΑΚΟΥΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΩΜΑΤΙΟΥ ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΤΣΑΙ.

Κ. ΣΕΛΙΔΑΣ

vapsomallias said...

Να αναφερθώ και εγώ στον κ. Marwood, κ. Σελίδα (αφού σας ευχαριστήσω για τα εγκωμιαστικά λόγια, τα οποία εννοείται ότι είναι εντελώς υπερβολικά, ώστε να ακούγονται ακόμη και ως ειρωνικά, εάν δεν γνώριζα την καλή σας προαίρεση), ο οποίος τονίζει το στοιχείο της νοσταλγίας, και να του αποκαλύψω κάτι. Κε Marwood, δεν έχω την ηλικία που νομίζω, από τα λεγόμενά σας, ότι φαντάζεστε πως έχω. Είμαι, μάλιστα, στην ίδια ακριβώς ηλικία με εσας (χωρίς να ανφέρω περισσότερα...). Γράφω, συχνά, νοσταλγικά, από εκζήτηση ή επιτήδευση (για να μην αναφέρω το self-parody...). Χωρίς, βεβαίως, να σημαίνει ότι δεν μου αρέσουν και πράγματα από το παρελθόν, χωρίς, ούτε στιγμή, να παραγνωρίζω, ταυτοχρόνως, τη φρίκη και την οπισθοδρόμηση που χαρακτήριζε πολλές φάσεις του. Τα λέω όλα αυτά - κυρίως - γιατί δεν θέλω να με παρουσιάζετε ως έναν σεβάσμιο γέροντα που πίνει τσάι και διαβάζει ΕΣΤΙΑ (μολονότι κάνω και τα δύο...) και να δημιουργήσω λανθασμένες (αρνητικές) εντυπώσεις στην αγαπημένη μου Ιωάννα που θα με θεωρεί ένα χούφταλο, ενώ ανήκω απολύτως στο target group της...

Marwood said...

ΟΚ κύριοι, fair enough. Toν συγκεκριμένο remember when... αφορισμό κάπου τον άκουσα και τον έχω κάνει motto, ίσως γιατί αντιπροσωπεύει την νοοτροπία που (θα ήθελα να) έχω. Αλλά μάλλον δεν έχω τελικά, αλλιώς πως θα εκτιμούσα Εστία κλπ, αν και τώρα που το σκέφτομαι οι πιο "μοντέρνες" ιδέες διακινούνται πλέον μόνο από την Εστία, παλιά είχαμε και έναν οικονομικό ταχυδρόμο του Μαρίνου, τώρα τίποτα.

Ioanna said...

Ο ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ!!!

A PAGE FOR THE FRIENDS OF MUSIC said...

TA SXOLIA MOY ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΕΙΡΩΝΙΑ.ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΟΜΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΡΑΦΩ ΟΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ.
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΝΩ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΣ.
κ.ΣΕΛΙΔΑΣ

Anonymous said...

ΜΠΡΑΒΟ ΙΩΑΝΝΑ! ΣΕ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΚΑΠΩΣ ΣΑΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΕΚΠΟΜΠΗ. ΕΚΑΝΕ ΙΔΙΑΤΕΡΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Η ΑΝΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΒΑΛΕΣ ΤΟΝ ΓΚΡΙΝΙΑΡΗ ΕΘΝΙΚΟ ΣΤΑΡ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ. ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!

Anonymous said...

ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΕ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΣΤΟ http://el-gr.facebook.com/pages/Meta-ta-Mesanyxta/54361431340 ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΖΙΝΑ ΝΤΡΟΥΛΙΣ;

Anonymous said...

Δυστυχώς η Τζίνα δεν εικονίζεται στην φωτογραφία που στέλνεις 3:42. Η Τζίνα είναι η αρχισυντάκτρια της εκπομπής και κατά πολύ ομορφότερη από τις εικονιζόμενες.

ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΛΗΣ said...

Αγαπητή Ιωάννα

Μετά την χθεσινή σου αφιέρωση στην εκπομπή, έλαβα το θάρρος να σου γράψω εδώ...
Η μοναδική μου αγάπη σου έγραψε γράμμα για να τη βοηθήσεις στο πώς θα με εξευμενίσει, περιγράφοντάς με ως παθολογικά ζηλιάρη...
Η αλήθεια είναι ότι αισθάνομαι αλληλοσυγκρουόμενα αισθήματα..
Από τη μία πουλάω συνέχεια προφυλακτικά στο σύζυγό της, βγάζοντας σημαντικό κέρδος. Για την ακρίβεια, αρχικά ανέβασα την τιμή κατά 50 ολόκληρα λεπτά το κουτί για να τον λυγίσω οικονομικά και να σταματήσει να αγοράζει προφυλακτικά, αλλά φευ...
Τώρα όμως, και μετά τα σημαντικά οικονομικά κέρδη που αποκομίζω από τον κερατά, έχω αρχίσει να προτιμώ το χρήμα από την αγάπη. Σκέφτομαι λοιπόν να την εγκαταλείψω, προκειμένου να κάνει περισσότερο έρωτα με τον άντρα της και να πουλάω κι εγώ πιο πολλά προφυλακτικά...
Τί να κάνω;
Είμαι προδότης της αγάπης;
Πώς να της το φέρω ότι θέλω να χωρίσουμε;

Μετά τιμής

Υ.Σ Αναμένω με ανυπομονησία την απάντησή σου...

Σύλλογος Φίλων Τζίνας Ντρούλις said...

Πολύ δίκιο έχει ο 4:03. Η Τζίνα, που βέβαια δεν φαίνεται στη φωτογραφία είναι μια πραγματική καλλονή!

Anonymous said...

Πόσο ήρθε η Stoke City;

Anonymous said...

1-0...

Ioanna said...

ΓΟΥΣΤΑΡΩ FAN CLUB ΤΖΙΝΑΣ!!ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟΥ!!

Σωματειο Φιλων Ιωαννας Δεμεντη said...

Ιωάννα και εσύ είσαι μια λατρεμένη κοπέλα. Σπάνια η ευφυία και η ομορφιά σου. Σε λατρεύουμε, γιατί το αξίζεις!

marion said...

Μα επειδή δεν θέλουμε να πλαγιάσουμε ( sic) με τον Ron δεν σημαίνει ότι δεν βλέπουμε πορνό. Εγώ προσωπικά βλέπω και μ΄αρέσουν πολυ.Απλώς κάποιοι κύκλοι δεν το αποδέχονται τόσο εύκολα- είναι κάτι σαν τον αυνανισμό- όλες το κάνουν καμία δεν το παραδέχεται....

άμα το λέει η σούφρα σου said...

Αφού συγχαρώ την κ. Μάριον γιά την αφοπλιστική ειλικρίνειά της, να πω ότι ενίοτε αισθάνομαι περιπεπλεγμένος διότι εκτός από λάτρης του ερωτικού κινηματογράφου, τυγχάνω και αναγνώστης της ΕΣΤΙΑΣ...

Δεν μπορώ να μην εκφράσω την ικανοποίησή μου γιά την δημιουργία και εμφάνιση διάφόρων συλλόγων-σωματείων κλπ (μη κερδοσκοπικών και ουχί μονοπρόσωπων ελπίζω) - βέβαια αυτό συνιστά αντίφασιν εν τοις όροις, διότι πως γίνεται ένα σωματείο φίλων της λατρεμένης Ιωάννας Δεμέντη να είναι μονοπρόσωπο:

Δυστυχώς, κοινωνικές υποχρεώσεις με ανάγκασαν να χάσω την καμπουρειάδα του Σαββάτου και την αφιέρωση της Ιωάννας μας στο αγαπημένον μας ιστολόγιον - μήπως κανείς φιλεύσπλαχνος την έχει εγγράψει με σκοπό να την αναρτήσει στον γνωστό τόπο;

Anonymous said...

Θετική η παραδοχή από πλευράς της σχολιάστριας "Μάριον" της ομορφιάς και θελκτικότητας του ερωτικού θεάματος. Θετικό και το ότι πήγε ένα βήμα παραπέρα, ακουμπώντας το θέμα του αυνανισμού, ένα θέμα ταμπού. Υπάρχουν λοιπόν και γυναίκες που δεν μασάνε τα λόγια τους. Όχι σαν την Ιωάννα που, ενώ είναι συμπαθέστατη, για το ερωτικό θέαμα είναι όλο "δεν ξέρω" και "δεν πρέπει", χωρίς να μας λέει την αλήθεια.

Anonymous said...

Αγαπητοί Βαψομαλλιάδες
(Πληθυντικός Μεγαλοπρεπείας)

Τώρα που η αποκάλυψη των ανδρικών βαφικών δραστηριοτήτων επεκτάθηκε στους μεγάλους αγωνιστές του φύλου, σ' αυτούς που "Ήταν Άξιοι" στα Καταλανικά ..εεε ντιβανικά Πεδία, τολμώ να ζητήσω από την Διαχείρηση του blog να αναλύσει διαχρονικά την χρωματική πορεία της κόμης του Λιονταριού της Σαχ(λαμ)άρας : του Συνταγματάρχη Καντάφι.
Του μεγαλύτερου Tent Estate της Αφρικής.
Αυτού υποχρέωσε τους Αμερικανούς να τραγουδήσουν “Bye Bye Wheelus”.

Ευχαριστώ προκαταβολικά
Προφήτης

Anonymous said...

...ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΗΣ ΣΑΧ(ΛΑΜ)ΑΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥ ΦΙΛΟΥ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΜΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ, ΑΓΑΠΗΤΕ "ΠΡΟΦΗΤΗ".

Ioanna said...

12.06 μήπως θες να σου πω τι κάνω και στο κρεβατι μου????

Anonymous said...

Δε θα ταν κι άσχημη ιδέα....

Anonymous said...

Εγώ θα ήθελα να μάθω τι συλλογάται η Ιωάννα. Μπορώ?

Anonymous said...

Πες τα όλα μωρό μου και μετά θα σου πούμε κι εμείς.

Anonymous said...

www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον
που κατηγορηθηκε ως πορνογραφημα

ακαταλληλο για ηλικιες κατω των 18 ετων

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.