Ο John Michael Osbourne (γνωστός πλέον ως «Ozzy») από τα Midlands, σε πρώτη φάση μπορούμε να ισχυριστούμε ότι ατύχησε κοινωνικά, αφού ήλθε στον κόσμο τούτο από πτωχά γεννητικά όργανα (κάπως αλλιώς το λέει ο λαός...). Το εργατικό background της οικογένειας καθόρισε και την εκπαίδευση που θα ελάμβανε στην εφηβεία του ο ατίθασος νεόπαις. Στο σχολείο του, ένα ταπεινό δημόσιο σχολείο της γενέτειράς του, ο Ozzy δεν τα κατάφερε. Τον συνεπήρε η αντιδραστικότητα και επιθετικότητα των Εγγλέζων νέων της εποχής που προέρχονταν από working-class οικογένειες. Οι νέοι αυτοί, μαζί τους και ο Ozzy, επ’ ουδενί μπορούσαν να ενταχθούν με τον ορθό τρόπο στην πειθαρχία του αγγλικού εκπαιδευτικού συστήματος, να μελετούν με επιμέλεια τα μαθήματά τους, να είναι υπάκουοι και σεβαστικοί προς τους διδασκάλους τους και τους πρεσβυτέρους, να έχουν επιμελημένη χωρίστρα κάτω από το μαθητικό κασκέτο και να εκκλησιάζονται. Όχι. Ο Ozzy προχώρησε σε σκανδαλιάρικες επιλογές καθ’ έξιν και καθ’ υποτροπήν. Έτσι δεν στέριωσε στα σχολικά θρανία. Το εκπαιδευτικό σύστημα τον απέβαλε από το σώμα του. Ο νεαρός σκανδαλιάρης, όμως, δεν το έβαλε κάτω. Υιοθετώντας τις (υγιείς) αρχές της βρετανικής εργατικής τάξεως, απεφάσισε να μπει στον στίβο της βιοπάλης – να φροντίσει οικονομικά όχι μόνο για το σαρκίο του, αλλά και για την χειμαζόμενη οικονομικά οικογένειά του. Η πρώτη του εργασία ήταν σε κάποιο σφαγείο. Όταν επήρε πόδι και απ’ αυτή την δουλειά, βρήκε επαγγελματικό λιμάνι σε κάποιο κρεματόριο. Οι εμπειρίες αυτές, όπως ο ίδιος ο μετέπειτα καλλιτέχνης θα παραδεχθεί, τον συνέδραμαν αποφασιστικά στην δουλειά του, αφού οι σχετικοί επηρεασμοί τον ενέπνευσαν στιγματίζοντας το καλλιτεχνικό του έργο (πράγμα μάλλον εμφανές στους περισσότερους από εμάς…). Οι δύο αυτές εργασίες, όμως, όσο τίμιες και αξιέπαινες κι αν ήσαν, δεν γέμιζαν αρκετά την τσέπη κι έτσι ο Ozzy προχώρησε σε εναλλακτικές (και ήκιστα έντιμες) επαγγελματικές επιλογές: από την ηλικία των 18 το έριξε στις κλοπές και τις ληστείες...
Η «απαλλοτρίωση» ξένων περιουσιών όχι μόνο απέφερε περισσότερα στο ταμείο του νεαρού κλεφταράκου, αλλά προσέδιδε στον πιεστικό βίο του και έναν αέρα περιπέτειας που τόσο την είχε ανάγκη, ως υπόθετο στα πάσης φύσεως αδιέξοδά που στοίχειωναν τον βίο του... Οι δυνάμεις της Τάξεως, όμως, συνέλαβαν ταχύτατα τον νεανία μικροεγκληματία αμφισβητώντας και την ευφυία του. Ο λόγος; Ενήργησε στην τέχνη της κλοπής φορώντας γάντια κομμένα στα δάχτυλα! Τα αποτυπώματα οδήγησαν εύκολα τις Αρχές στα ίχνη του δράστη· και τον δράστη στην φυλακή (για τρίμηνη κάθειρξη). Μετά το πέρας του τριμήνου, όταν ανέπνευσε ξανά τον αέρα της ελευθερίας, απεπειράθη να «σουφρώσει» μια συσκευή τηλεοράσεως – και μάλιστα 24 ιντσών, την μεγαλύτερη διάσταση εκείνη την εποχή. Δεν συμβιβαζόταν με τίποτα λιγότερο από το άριστο ο μερακλής Ozzy… Κατά τη διάρκεια, όμως, της διαφυγής και καβαλώντας έναν τοίχο, έχασε την ισορροπία του και η συσκευή κατεπλάκωσε τον νεαρό παρανομούντα. Ίσως θεία παρέμβαση προς επιβολήν του δικαίου; Ποιος να ξέρει… Η ποινή εξάμηνης καθείρξεως που του επεβλήθη (στις φιλόξενες φυλακές Winston Green) στιγμάτισε τον μετέπειτα καλλιτέχνη, ο οποίος ουσιαστικά ουδέποτε συνήλθε από αυτή την οδυνηρή εμπειρία… Τότε άρχισε να κτυπά και αυτοσχέδια τατουάζ – το σήμα κατατεθέν του. Αφού βγήκε δι’ ολίγον, ξαναμπήκε στον αυστηρό αλλά δίκαιο χώρο των φυλακών – ετούτη τη φορά επειδή γρονθοκόπησε κάποιο όργανο της Τάξεως στο στόμα…
Η πιθανότητα της καλλιτεχνικής δράσεως στροβιλιζόταν στο μυαλό του αντικοινωνικής συμπεριφοράς συνανθρώπου μας. Έτσι, το 1969, δημιουργεί τους Black Sabbath – ένα όνομα που θα προέλθει ως έμπνευση από την ομώνυμη ταινία του διαπρεπούς ιερέα του τρόμου, του σπουδαίου ιταλού σκηνοθέτη Mario Bava. Παρότι στα πρώτα στάδια της μουσικής δράσεως της μπάντας θα υπάρξουν μουσικές αναφορές και επηρεασμοί από τα blues, οι Black Sabbath θα «πολιτογραφηθούν» ως μια μπάντα της «hard rock devil music», μια μπάντα της μουσικής που οι νέοι μας ονομάζουν metal... Η φήμη περί σατανιστικών αναφορών του μουσικού αυτού group θα οδηγήσουν τον Ozzy, χωρίς περιττές καθυστερήσεις, να ζητήσει από τον αγαπημένο πατέρα του μια χάρη: να του κατασκευάσει μεταλλικούς σταυρούς προκειμένου να χρησιμοποιούνται από τα μέλη του συγκροτήματος ως άμυνα απέναντι στις δυνάμεις του κακού και στις βασκανίες... Οι σταυροί αυτοί, έκτοτε, θα αποτελέσουν σύμβολο του συγκροτήματος.
Ο Ozzy ήταν σκληρός και αγέρωχος καλλιτέχνης. Και δεν χαριζόταν ούτε στο κοινό του το οποίο περνούσε γενεές δεκατέσσερις από σκηνής, με συνεχείς επιτιμήσεις και προσβολές, στην παράδοση του μεγάλου Lenny Bruce. «Επειδή πληρώνετε ένα εισιτήριο και αγοράζετε και κανέναν δίσκο δεν θα μας σοδομίσετε κιόλας» σκεφτόταν – και σωστά – ο καλλιτέχνης. Έτσι ξεκίνησε μια μεγάλη καριέρα που έφερε δόξα και χρήμα στον άλλοτε λεχρίτη από την Αγγλία. Τώρα μπορούσε να θερίσει τους καρπούς της επιτυχίας του, με όποιον τρόπο θεωρούσε ο ίδιος προσφορότερο. «Αγόραζα συνέχεια ναρκωτικά να φτιάχνομαι και πήδαγα οτιδήποτε εκεινείτο», θα ομολογήσει αργότερα. Ο καθείς και τα γούστα του… «Δεν μπορώ τα μέτρια πράγματα», θα προσθέσει. «Τίποτε με μέτρο – αυτή είναι η αρχή μου... Ό,τι κι αν είναι, είτε ποτό είτε ναρκωτικά, δεν το αφήνω χωρίς να το καταπιώ. Έπαιρνα LSD καθημερινά για πολλά χρόνια. Ξόδευα περίπου 1000 δολάρια την εβδομάδα στη ντρόγκα. Έπαθα overdose καμιά δωδεκαριά φορές…» θα πει, χωρίς περιστροφές, ο καλλιτέχνης.
Κάθε πράγμα, όμως, έχει και το κόστος του. Το 1978 τα υπόλοιπα μέλη των Black Sabbath δεν μπορούσαν να αντέξουν άλλο την αλλόκοτη συμπεριφορά του ηγέτη του συγκροτήματος και του δήλωσαν, ανερυθρίαστα, ότι δεν τον χρειάζονται άλλο ως τραγουδιστή τους. Η απογοήτευση πλημμύρισε τον απείθαρχο μα ευαίσθητο καλλιτέχνη, με συνέπεια να εγκλειστεί επί τρίμηνο στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου καταναλώνοντας τεράστιες ποσότητες πίτσας και μπύρας (με αποτέλεσμα να φουσκώσει και η μπάκα) – αλλά και μπόλικης κοκαΐνης. Αργότερα, ένας έρωτας τον ενέπνευσε να ξεκινήσει solo καριέρα. Το Blizzard of Ozz τσάκισε τα ταμεία και ισορρόπησε κάπως την κλονισμένη αυτοπεποίθηση του καλλιτέχνη. Κατά τη διάρκεια της προώθησης του δεύτερου προσωπικού του άλμπουμ, Diary of a Madman, στις ΗΠΑ υιοθέτησε την εμπνευσμένη ιδέα να εκτοξεύει κομμάτια ωμού κρέατος προς το κοινό του. Καθώς η τουρνέ εξελισσόταν, το κοινό άρχισε να ανταποδίδει, ραίνοντας τον καλλιτέχνη με ψόφια μέλη του ζωικού βασιλείου: βατράχους, γάτες, φίδια κλπ. Στην Iowa κάποιος θαυμαστής του Ozzy πέταξε, με μιαν αποφασιστική κίνηση, στη σκηνή μια νυχτερίδα. Ο καλλιτέχνης, νομίζοντας ότι είναι ψεύτικη, την πήρε στα στιβαρά του χέρια και την… δάγκωσε στον μαύρο της λαιμό, αποκεφαλίζοντάς την… Έτσι, έκαναν την εμφάνισή τους οι αναπόφευκτες δυνάμεις οικολογίας-ζωοφιλίας-ευαισθησίας, με σκοπό να κάνουν τον βίο αβίωτο στον καλλιτέχνη και να σαμποτάρουν την περιοδεία του. Η περιοδεία, όμως, πήγε καλύτερα από ποτέ. Οι επαγγελματίες της ευαισθησίας έκαναν την καλύτερη ρεκλάμα στον ατίθασο μουσουργό…
Για τον Ozzy είχε πλέον έλθει το πλήρωμα του χρόνου για να κοιτάξει, πέρα από την καλλιτεχνία, και την προσωπική του ζωή. Δεν μπορούσε να αφιερωθεί αποκλειστικά στην τέχνη και το κοινό του. Είχε έρθει η ώρα για το δικό του πραγματικό νοικοκύρεμα. Αφού είχε στείλει στον αγύριστο την πρώτη σύζυγό του Thelma (χαρίζοντάς της όλα τα περιουσιακά στοιχεία προκειμένου να απαλλαγεί από περιττές γκρίνιες και υστερίες που ο ευαίσθητος καλλιτέχνης δεν άντεχε), νυμφεύθηκε, ένα χρόνο μετά, τη δεύτερη σύζυγό του Sharon, σε μια παραλία στη Honolulu. Η προσωπική ευτυχία είχε χτυπήσει, επιτέλους, την πόρτα του ταλαιπωρημένου από τις κακουχίες της ζωής Ozzy. H δίψα, όμως, του καλλιτέχνη για το αλκοόλ συγκλόνισε τη σύζυγό του και κλόνισε, προς στιγμήν, τη στερεότητα του γάμου τους. Κάθε που έπινε πολύ και μετά ήθελε να βγει για τη βόλτα του, η Sharon του κλείδωνε τα ρούχα στη ντουλάπα για να τον προστατεύσει. Εκείνος μια μέρα, στο San Antonio του Texas, απηυδισμένος από τον συζυγικό «πατερναλισμό» και επειδή δεν είχε ρούχα, φόρεσε ένα από τα φορέματα της συζύγου του και βγήκε να πάρει τον αέρα του. Αργότερα, όμως, συνελήφθη, γιατί ουρούσε στο ιστορικό κτήριο του Alamo. Καταδικάστηκε για προσβολή εθνικού μνημείου και του απαγορεύθηκε εφ’ όρου ζωής κάθε καλλιτεχνική δραστηριότητα στο San Antonio.
H CBS ήταν η καινούρια δισκογραφική εταιρία του Ozzy. Σε ένα από τα σχετικά ραντεβού με κάποια διευθυντικά στελέχη της εταιρίας, ο καλλιτέχνης προσήλθε μετά της συζύγου του. Η Sharon είχε μια τολμηρή ιδέα: προκειμένου να εντυπωσιάσει τα στελέχη της CBS, o Ozzy καλό θα ήταν να έμπαινε στην αίθουσα συσκέψεων της εταιρίας στο LA… αμολώντας στον χώρο και δύο περιστέρια... O καλλιτέχνης συγκατάνευσε. Μπήκε δυναμικά στην αίθουσα, αλλά υπό την επήρεια αλκοόλ. Ενώ ετοιμαζόταν, λοιπόν, να πετάξει τα περιστέρια στον αέρα, ένα κοίταγμα από κάποιο στέλεχος της εταιρίας δεν του «κάθισε» καλά και τότε, δυναμικά και αποφασιστικά, ως αντίδραση, αφού άφησε το ένα περιστέρι ελεύθερο, επήρε το άλλο και με μια γενναία δαγκωνιά στον λαιμό το αποκεφάλισε…
«Ως εδώ με το πιοτό…», του δήλωσε απογοητευμένη η σύζυγός του. Έτσι τον έπεισε να εγκλειστεί σε κλινική για θεραπεία αποτοξινώσεως. Το στρατήγημα που χρησιμοποίησε για να πείσει τον ατίθασο Ozzy ήταν το εξής: του απέκρυψε ότι επρόκειτο περί κλινικής, λέγοντάς του ότι πρόκειται για ένα κέντρο όπου θα εκπαιδευόταν «to drink like a gentleman». Αξεπέραστα τα ταξικά απωθημένα στην οικογένεια Osbourne… Με το που εμφανίστηκε, λοιπόν, ο καλλιτέχνης στην κλινική, αφού υπέγραψε τα σχετικά έγγραφα, ανεζήτησε τον δρόμο που οδηγούσε προς τα μπαρ για να ξεκινήσει την σχετική εξάσκηση…
Η πιο πρόσφατη ίσως μεγάλη στιγμή του καλλιτέχνη ήταν η περίφημη τηλεοπτική εκπομπή του MTV «The Osbournes» (2002-2005). Επρόκειτο για κάποιου είδους Big Brother, αφού κάμερες είχαν στηθεί σε ολόκληρο το σπιτικό της οικογένειας κινηματογραφώντας την συμβίωσή τους ολούθε. Στοιχειώδεις συζητήσεις, ασημαντολογία, το ρεύεσθαι και πέρδεσθαι στην ημερήσια διάταξη… Εντύπωση, εντούτοις, δημιούργησε στο πεινασμένο για κλειδαρότρυπα κοινό, πέρα από την κοινοτοπία της καθημερινότητας, ειδικά η εικόνα και η ψυχοσύνθεση όσων τέκνων της οικογενείας δέχτηκαν να συμμετέχουν στην εκπομπή, δηλ. κυρίως του Jack και της Kelly. Παιδιά φουσκωμένα σαν μπαλόνια, ακαλλιέργητα, αλλά ταυτοχρόνως συμπαθή και με ήθος απροσμέτρητο – ειδικά ο χοντρομπαλάς και γυαλάκιας Jack. «Από αγκάθι βγαίνει ρόδο», όπως λέγει και ο (πάντοτε σοφός) λαός μας… Αλλά αυτός είναι ο Ozzy Ozbourne... Μεγάλος ως καλλιτέχνης (του θορύβου που ονομάζεται μουσική metal), μεγάλος και ως πατέρας και οικογενειάρχης...
276 comments:
«Oldest ‹Older 201 – 276 of 276Αυτά είναι..τι Όζυ και μαλακίες.
Για μια στιγμή ρε παιδιά. Μια στιγμή δηλαδή τώρα γιατί θα τρελαθώ. Στο 1:38 αυτού του βίντεο, σας φαίνεται κάποια φάτσα να την έχετε ξαναδεί πρόσφατα; (πολύ πρόσφατα δηλαδή)
Καλά τα 80ς δεν λέω, αλλά δεν πιάνουν μία μπροστά στα 70ς αγαπητοί μου, τρελό potpourri αυστηρά γιά γερο-μπαμπαλήδες, όλα τα μωρά στην πίστα...
Και λίγο 1975 vintage Miami funk γιά να έρθουμε στα ίσια μας...
ΖΗΤΩ Η ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑ!
Καραϊσκο;
Ενας μεγάλος δανδής της μουσικης με το (τότε) κορίτσι του...
http://www.youtube.com/watch?v=3TkutKVJmKI
Και ένας ιδιοφυής αντι-δανδής, αιωνία του η μνήμη...
http://www.youtube.com/watch?v=A61i0Xscj-k
http://www.youtube.com/watch?v=hOgei80XNK4
Εδώ τι να πει κανείς, τα λόγια είναι περιττά...
http://www.youtube.com/watch?v=vGnLIhghmU0
Δεν ήταν μόνο ο soul brother no.1 μεγάλος, ήταν και όσοι έπαιξαν κατά καιρούς μαζί του.Για τον 1:40 αυτό, ναι έχει σαμπλαριστεί μόνο καμιά εκατοστή φορές τα τελευταία 20 χρόνια....
Επιστροφή στα 80ς (προσοχή μην σας βρει καμμία βάτα και σας αφήσει σέκους)...
http://www.youtube.com/watch?v=fsiBhQ60rJE
ΝΙΚΟΛΑΚΑ με τη μουσική αυτή μας θύμισες τον μεγάλο Θάνο Λειβαδίτη και τη μουσική από το intro των Ιερόσυλων.
Εφ'όσον ο κ. Σούφρας έχει κάνει στη μαύρη, κάτι θα έχει υπόψη του για αυτόν τον κύριο
μα γι αυτό την έβαλα ζακ μεναχεμ
mαύρη ήπειρο
1:47 μερσί, ασφαλώς ο μαέστρος είχε την καλύτερη μπάντα στην πιάτσα την οποία διοικούσε με την πυγμή ενός Furtwangler, μάλιστα τους έβαζε και πρόστιμα όταν τους συνελάμβανε να λανθάνουν επί σκηνής. Maceo Praker, Fred Wesley, οι υπόλοιποι JB Horns, ο σπουδαίος μπασίστας Bootsie Collins που μετα διέπρεψε με τους Praliament Funkadelic και η λίστα δεν έχει τελειωμό. Μεγάλες μορφές όλοι...
19/10 στο Παλλάς ο Maceo
1:51, τεράστιος και ο Fela, έξοχη επιλογή, επιτρέψτε μου να προτείνω την έξοχη Miriam Makeba, πρώην σύζυγο του τεράστιου τρομπετίστα Hugh Masakela στο κλασικο Pata Pata
http://www.youtube.com/watch?v=kCc61z9IFu4&feature=related
BRAVO παιδία. μιλάτε για καλή μουσική.τα πιο πολλά τα παίζω συνέχεια στα προγράμματα μου,cong
19/10 στο Παλάς ο Maceo? Αν και το έχουν κάνει σαν τα μούτρα τους το Παλάς με την ανακαίνιση, έχει χάσει αυτήν την πατίνα του χρόνου που το καθιστούσε τόσο γοητευτικό και επιπλέον γεμίζει γιάπηδες, νομίζω ότι είναι μία καλή ευκαιρία να μαζευτούμε οι φίλοι του blog και να πάμε, τι λέτε;
Που κάνεις τώρα πρόγραμμα Nicola; στο Γηροκομείο ή σε κανένα ΚΑΠΗ;
Θα πάω οπωσδήποτε, δεν χάνεται ο Maceo. Καλή ιδέα θα ήταν να καλέσεις και τον δικηγόρο
Γιατί; γιά να παίξει σαξόφωνο;
Κοίταξε, μπορεί άνετα να κάνει τον κομφερανσιέ, ακόμα και κάποιο ταχυδακτυλουργικό κόλπο αν του φορέσεις καπέλο και παπιον
Ανευρέθη και ο Nicola
http://www.youtube.com/watch?v=mJM5cCWZLb0
Εντελώς υποτονική και άνευρη η Χούκλη στην πρεμιέρα της στον ANT1. Πολύ κακό για το τίποτα. Τόσος ντόρος για αυτό το αποτέλεσμα; Πάντοτε ήταν υπερεκτιμημένη η συγκεκριμένη δημοσιογράφος, καθώς και ο πρώην (;) χαπάκιας που την αντικατέστησε στο δελτίο της ΕΡΤ, ο γλείφτης του ΠΑΣΟΚ με το δήθεν φλεγματικό στυλ, Αντώνης Αλαφογιώργος.
Μα, έτσι νερόβραστη ήταν πάντα η Χούκλη. Συστημική του κερατά και πολύ καβαλημένη παρά το χαμηλό προφίλ που τεχνηέντως καλλιεργούσε (βοηθούσαν και οι εξωφρενικές αμοιβές σε αυτό). Ο Αλαφογιώργος πάντα μου έδινε την εντύπωση καταθλιπτικού, υπάρχει βάση αληθείας στα περί χαπιών;
Ας ερευνηθεί το παρελθόν του κυρίου αυτού με το ξινισμένο ύφος στο Λονδίνο και θα αποκαλυφθούν σημεία και τέρατα για το θέμα.
Μεγάλη πλάκα με Παπαγιάννη και Χίο. Το αλληλογλείψιμο πάει και έρχεται. Πρώτα ο Χίος προβάλλει το blog του Παπαγιάννη. Μετά ο Παπαγιάννης πλέκει το εγκώμιο του Χίου. Μα αυτοί οι δύο δεν ήταν που σφάζονταν και αλληλοβρίζονταν μέχρι χθες;
Και μια λεπτομέρεια για τον Χίο. Μας έχει ζαλίσει τα όργανα με το άθλιο και βαρετό site του άθλιου και βαρετού Ευαγγελάτου. Δεν πιστεύουμε ο λόγος για αυτό το γλείψιμο να είναι η επαγγελματική σχέση του Χίου με την αξιότιμη σύζυγο του Ευαγελλάτου, την τηλεπαρουσιάστρια με την ψεύτικη συμπεριφορά και το επιτηδευμένο δρακουλέ γέλιο.
Γιά "μαγικά φίλτρα" και Αστερίξ έκανε λόγο ο μπουλης Πεταλωτής αναφερόμενος στις προτάσεις του nerd Αντωνάκη γιά την οικονομία. Αναμένεται δήλωση του κόκκινου Πάνου που θα χαρακτηρίζει τον Πάγκαλο Οβελίξ με το γνωστό αμίμητο ύφος του που παραπέμπει απευθείας σε Thunderbirds.
Μια και λέμε για Hugh Masekela νομίζω ότι η μεγαλύτερη επιτυχία του ηταν το grazin in the grass
εδώ η εκδοχή των Friends of Distinction
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Masekela είναι τεράστιος καλλιτέχνης. Αν και η μουσική του μπορεί να χαρακτηριστεί μουσική διαμαρτυρίας - είδος που γενικά μου προκαλεί αλλεργία και τάση προς έμετο - στην περίπτωσή του αυτές οι επιφυλάξεις πάνε περίπατο, μεγάλη συνέπεια, υψηλό επίπεδο, καλλιτεχνική ειλικρίνεια χαρακτηρίζουν το έργο του. Εχω μία μικρή αντίρρηση γιά την εκτέλεση του έξοχου Grazin' in the Grass σε στυλ soul, όχι ότι η εκτέλεση δεν είναι άρτια, το αντίθετο, νομίζω όμως ότι το ιδίωμα που στην ουσία ο Masekela επινόησε, η μίξη δηλαδή παραδοσιακών αφρικανικών λαϊκών ιδιωμάτων (juju, highlife) με την τζαζ, χάνει το στοιχείο που την κάνει τόσο διακρίσιμη όταν εκτελεστεί έτσι.
Εδώ ο Hugh στο Grazin' in the Grass στην τελετή έναρξης του Μουντιάλ 2010 - μιά χαρά κρατάει γιά τα 71 του χρόνια:
http://www.youtube.com/watch?v=GJFW8FDGDlE
και εδώ στο εξαιρετικό Stimela (Coal Train) από την μεγάλη συναυλία του Paul Simon το 1987 στην Ζιμπάμπουε συνοδεία θαυμάσιας ορχήστρας αφρικανών μουσικών:
http://www.youtube.com/watch?v=XiFTVf4UfTM
Δεν απαντάω σε κακοήθειες.
Το Grazin' in the Grass παίζεται και χαλί στην Κασιμάτειο και Κανέλλειο εκπομπή
Πρωτάκουσα γιά μπλούζ περί το τέλος των φίφτις, όταν ψιλομάθαινα να χορεύω. Μπλούζ έλεγαν και εννοούσαν το σλόου, που επέτρεπε συμπλεκόμενους μηρούς με την κοπέλα, αλλά δεν είχε βήματα.
Στην πρώτη εφηβεία το να πείς στην ποθητή χορεύουμε αυτό το μπλούζ; σήμαινε διάθεση γιά μπλεξίματα. Με ξαδέρφες και συμμαθήτριες χορεύαμε τσατσά, καλύψω, μάμπο, βάλς και τανγκό- τουλάχιστον με τα υβρίδιά τους.
Το ροκ ήταν άλλη σωλήνωση. Απαιτούσε εξαντλητική παρακολούθηση έμπειρων χορευτών, που ήξεραν από φιγούρες.Δεν είναι τυχαίο ότι μετά το ροκ, μας έπιαναν οι διαθέσεις προς ιδιωτική κόλαση.
Οταν το πάρτι είχε τσάρλεστον και τέτοια, δήθεν παλαιικά και χαριτωμένα, ήταν ασφαλής ένδειξη ότι το πάρτι γαμήθηκε και υποτάχτηκε στα κορίτσια.
Η δική μας σειρά (είναι υπερβολικό να μιλάς γιά γενιά...) γνώρισε το μπλούζ κυρίως από τους Στόουνς, που είχαν στα πρώτα LP τους, αρκετά κομμάτια.Θυμάμαι που είχα βάλει λόγια στο Spider and the fly,καθώς δεν εκάτεχα καλά αγγλικά, και οι ελληνικοί στίχοι ήταν ό,τι θεωρούσα έως τότε σεξουλιάρικο και καυλωτικό.
Προς το τέλος των σίξτις αρχίσαμε να ακούμε κανονικό μπλούζ, από κανονικούς μουσικούς, ίδια εποχή που μας μάγευε το ρεμπέτικο του μεσοπολέμου(δεν υπάρχει κι άλλο).
Ελάχιστα μπλουζ "κάθονται" με ελληνικό στίχο. Ισως επειδή κοντεύει τον ήχο του sweet home Chicago, o απόκληρος του Γερμανού ξεχώριζε από γενέσεως.
Γίγας της οικονομικής σκέψης αυτός ο Σταϊκούγας. Κοφτερό, αναλυτικό μυαλό, εντελής, συμπυκνωμένος λόγος που καθηλώνει. Καθόλου τυχαίο λοιπόν που επελέγη γιά την νευραλγική θέση του Αναπληρωτή Υπεύθυνου του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας...
11:29 αν το μικρό του όνομα ήταν Roger, θα μιλούσαμε γιά τελειότητα.
Και σπουδαίο καθηγητής είναι αυτός ο Σταϊκούρας. Αλλά και ένας ωραίος άνδρας.
Εμένα αγαπητές και αγαπητοί μου μου αρ΄εσει και αυτός ο Μυταράκης. Καλό ταλέντο.
Στο βίντεο του Pop Music αξίζει να παρατηρήσει κανείς και την κοπέλα με τη φόρμα που βρίσκεται στην πίσω σειρά και κάνει φωνητικά. Κάποια στιγμή επιδίδεται και σε κλασικές ασκήσεις γυμναστικής! Άγγιξε την τελειότητα αυτο το στιγμιότυπο.
Κοίταξε 11:48, ο οπωσδήποτε ταλαντούχος Νότης Μυταράκης μοιράζεται την θέση Αναπληρωτή Υπεύθυνου κλπ μην το ξαναγράφουμε με τον Σατϊκούγα. Αμφότεροι υφιστάμενοι του Κωστή Χατζηδάκη, μιλάμε γιά την μητέρα του λίαν δυνατού τρίο, όχι παίξε-γέλασε...
http://mitarakis.squarespace.com/start/2010/9/24/-24092010.html
Πάντως παιδιά ο αναπληρωτής είναι πολύ καλύτερος του κανονικού εκπροσώπου. Το σωστό να λέγεται. Τώρα το εάν είναι μπούλης και βουτυρομπεμπές (στο στυλ ΟΝΝΕΔ και διοίκηση επιχειρήσεων ) είναι ένα άλλο θέμα.
κατσε τωρα, ποιος απο του 2 αναπληρωτες, μας μπερδεψες τωρα
Ο Μηταράκης.
Φαντάζομαι και τους 3 αυτούς να χορεύουν σε χορό της οννεδ αυτό και πεθαίνω στα γέλια
http://www.youtube.com/watch?v=BVgM7qeAlko&NR=1
ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ
Στις 24 Σεπτεμβρίου 1943, από αφορμή το θάνατο έξι Γερμανών στρατιωτών κοντά στο Ελευθεροχώρι, οι κατακτητές συνέλαβαν και εκτέλεσαν 60 επιφανείς κατοίκους της Παραμυθιάς. Λίγες μέρες αργότερα, στις 29 του μήνα, εκτελέστηκαν 49 πρόκριτοι και δημόσιοι υπάλληλοι. Τον κατάλογο των ονομάτων των Παραμυθιωτών που συνελήφθησαν και εκτελέστηκαν από το γερμανικό απόσπασμα, συνέταξε ο ίδιος ο ΜΟΖΑΡ ΝΤΙΝΟ, ενώ ομάδες ένοπλων Τσάμηδων ήταν αυτές που πραγματοποίησαν τις συλλήψεις με τη συνοδεία Γερμανού αξιωματικού.Σφαγιάστηκαν δημόσια οι:
1. Τσαμάτος Παν. Ευάγγελος, ιερέας
2. Αλιγιάννης Φ. Δημήτριος, χαλκουργός
3. Αλιγιάννης Δημ. Ιωάννης, παντοπώλης
4. Αλιγιάννης Φ. Κωνσταντίνος, χαλκουργός
5. Αλιγιάνης Κ. Σωτήριος, παντοπώλης
6. Αποστολίδης π. Απόστολος, υποδηματοποιός
7. Βαλασκάκης Σωτ. Ελευθέριος, ιατρός
8. Γιαννάκης Ιωαν. Νικόλαος, καθηγητής
9. Δρίμτζιας Δημ. Χαράλαμπος, γεωργός
10. Ευαγγέλλου Ε. Ευθύμιος, καφεπώλης
11. Ζιάγκος Γ. Κωνσταντίνος, δημοτικός υπάλληλος
11 Κακούρης Απ. Περικλής, δημοδιδάσκαλος
12 Κατσούλης Αθ Κωνσταντίνος, δημοδιδάσκαλος
13. Κλήμης Θεόδ. Δημήτριος, αγωγεύς
14 Κοτσαλέρης Ε. Εμμανουήλ, δ/ντής υποκαταστ. Α.Τ.Ε. Παραμυθιάς
15. Κουρσουμής Θ. Κωνσταντίνος, καφεπώλης
16. Κωνσταντίνου ή Κωσταγιάννης Ιω. Κων/νος, σιδηρουργός
17. Κωνσταντίνου ή Κωσταγιάννης Ιω. Παναγιώτης, σιδηρουργός
18. Μάνος Π. Νικόλαος, εστιάτορας
19. Μαρέτης Γ. Ανδρέας. χρυσοχόος
20. Μαρέτας Ν. Γεώργιος, εστιάτορας
21. Μητσιώνης Αναστ. Ιωάννης, καφεπώλης
22. Μουσελίμης Σπ. Γεώργιος, Ράπτης
22. Μουσελίμης Π. Σταύρος, δημοτικός υπάλληλος
23. Μπαζάκος Θ. Ιωάννης, δημοδιδάσκαλος
24. Μπάρμπας Γ. Νικόλαος, έμπορος υφασμάτων
25. Μπάρμπας Νικ. Σπυρίδων, έμπορος υφασμάτων
26. Νάστος Χρ. Ευάγγελος, παντοπώλης
27. Πάκος Γ. Πάκος, τυρέμπορος
28. Παπαθανασίου Χρ. Βασίλειος, καφεπώλης
29. Πάσχος Γ. Γεώργιος, παντοπώλης
30. Πάσχος Δ. Λεωνίδας, τυρέμπορος
31. Ράπτης Δ. Αθανάσιος, έμπορος
32. Ρίγγας Γ. Αθανάσιος, έμπορος
33. Σιαμάς Παν. Γεώργιος, ταχυδρομικός υπάλληλος
34. Σιωμόπουλος Β. Κων/νος, γυμνασιάρχης
35. Σπυρομήτσιος Παύλου Σπυρίδων, υποδηματοποιός
36. Στρουγγάρης Απ. Ανδρέας, παντοπώλης
37. Σωτηρίου Χρ. Κων/νος, αγωγεύς
38. Σωτηρίου Κ Γεώργιος, αγωγεύς
39. Τζώης Δημ. Κων/νος, βιβλιοπώλης
40. Τσαμάτος Ευάγγ. Νικόλαος, Ράπτης
41. Τσίλης Δημ. Κων/νος, αγωγεύς
42. Τσορλας Δημ. Γεώργιος, δημοτικός γραμματέας
43. Τσορλας Β. Θεόδωρος, υποδηματοποιός
44. Τσορλας Β. Κων/νος, υποδηματοποιός
45. Φάτσιος Γ. Θωμάς, μυλωθρός
46. Φείδης Θ. Αριστοφάνης, λογιστής
47. Χρυσοχόου Κ. Απόστολος, συνταξιούχος σχολάρχης και γραμματέας της
μητροπόλεως
Φίλε, οι καιροί άλλαξαν. Με τα σημερινά μας χάλια, αν δεν "εκτελεστούν" τουλάχιστον 100.000 πρόκριτοι και δημόσιοι υπάλληλοι δεν βλέπω φως. Γιγαντώθηκαν τα μεγέθη.
Να οργανωθεί πάλι γερμανικό εκτελεστικό απόσπασμα το δυνατόν συντομότερο για τους 100.000
Ολίγη μπακαλική: 100.000 χ 2.000/μήνα (και λίγα λέω με τα επιδόματα υπολογιστού κλπ) χ 14 μήνες = 2.800.000.000. Μήπως να τους κάνουμε 200.000;
Σωστό
Να τοποθετηθούν επί της πγοτάσεως οι τεχνοκγάτες και άξια στελέχη Σταϊκούγας και Μυταγάκης - ο Χατζηδάκης δεν διαθέτει το στομάχι γιά τέτοιους στυγνούς υπολογισμούς.
Στομάχι διαθέτει πάντως. Τώρα αν είναι για υπολογισμούς ή όχι είναι άλλο θέμα.
Μάλλον θα εννοείς την απόληξη του στομάχου, ορθόν.
Ωραίο όνομα αυτό το Μοζάρ Ντινό. Σαν γάλλος καλλιτέχνης του καμπαρέ ακούγεται.
πραγματι ετσι ειναι. Μου εξηγούσε ελλην διπλωμάτης ότι οι τσάμηδες κάναν όργια εναντίον των Ελλήνων ειδικά με τους Ιταλογερμανούς. Βέβαια 60 χρόνια αφού τους διαολοστείλαμε αρχίσαν τα τσαλίμια.
Ο Παπαγιάννης με αφορμή την κρίση στα ΜΜΕ καταγγέλει συναδέλφους του γιά παιχνίδια και γιά γλείψιμο της εξουσίας. Στο σκέλος των παιχνιδιών έχει δίκιο βέβαια, δεν έχει κάνει παιχνίδια ο Γιαννάκης, όχι λόγω αμέμπτου ηθικής όμως, μάλλον λόγω ασημαντότητος, όσο γιά το γλείψιμο...
γερουλαμος
Έβλεπα ένα διαφημιστικό του Wall Street II: Money never sleeps, όπου ο πρωταγωνιστής Gordon Gekko (Michael Douglas) καπνίζει πούρο ΜΕ το δαχτυλίδι πάνω. Χμμμ.
Πήτερ Λεώ τώρα στο kontra διαψεύδει τις κακόβουλες φήμες που τον θέλουν αναμεμειγμένο στο παραδικαστικό κύκλωμα ΙΙ με τηλεφωνική συμμετοχή Χίου. Πήτερ βάστα γερά, είμαστε μαζί σου...
Κι η ερώτηση κρίσεως εδώ είναι η εξής: Πόσο σοβαρό μπορεί να είναι ένα παραδικαστικό κύκλωμα στο οποίο εμπλέκεται ο Λεωτσάκος; Πόση δυσκολία μπορεί να δημιουργήθηκε στην ΕΛΑΣ ώστε να παρακολουθεί έναν ολόκληρο χρόνο συνομιλίες των μελών του;
Φίλε, τώρα ανοίγεις μεγάλο θέμα. Το προηγούμενο παραδικαστικό κύκλωμα φαντάζομαι να το θυμάσαι, Γιοσάκης, Καλούσης, Ηλία, Μπουρμπούλια κλπ. Αυτοί ήταν σοβαροί δηλ; Απίστευτες φάτσες, απίθανοι χαρακτήρες που εύκολα θα τους έβλεπα σε ταινία του Ταραντίνο ή σε ελληνική βιντεοταινία των 80ς. Η παλιότερα η εταιρεία δολοφόνων με τον σκανδαλωδώς γραφικό Παπαδόπουλο και το πλέγμα των συνεργών του από δικηγόρους, συμβολαιογράφους, δικαστικούς κ.α. Φίλη δικηγόρος σε μεγάλο γραφείο συμβούλων μου εξιστορούσε πρόσφατα την επί εβδομάδα παραμονή της στην Βουλή γιά να συμβουλεύει το οικονομικό επιτελείο τι να λένε στα τεχνικά θέματα τώρα με το μνημόνιο μην πουν καμμία μαλακία. Το τι είδε από πλευράς επιπέδου των πατέρων του έθνους δεν περιγράφεται. Θέλω με όλα αυτά να πω ότι η πολιτική, η δημόσια διοίκηση αλλά και η δικαιοσύνη επανδρώνονται από όλως δι όλου απίθανες μορφές που έχουν το ακαταλόγιστο καθώς δεν λογοδοτούν πουθενά και μπορεί κανείς σε συνδυασμό με την καφρίλα και την πονηρία των "πολιτών" να αναμένει τα πάντα - κυριολεκτικά - ακόμα και τον Λεωτσάκο αρχηγό παραδικαστικού κυκλώματος. Τα καυτηριάζουμε όλα αυτά βέβαια από αυτό εδώ το μπλογκ και είναι το καθημερινό μας ψωμοτύρι, αλλά, γιά να είμαι ειλικρινής μάλλον περί κραυγής απελπισίας πρόκειται από μέρους μου τουλάχιστον...
Αχ Νίκο, σε πήραν χαμπάρι και οι ακροατές (όχι όσοι από εδώ σε ακούν γιά γελωτοθεραπεία).
http://nonews-news.blogspot.com/2010/09/blog-post_7276.html
Τα μπλόγκια του μπριγιαντίνη δείχνουν μία αξιοσημείωτη λατρεία για τη Χούκλη. Λέτε να είναι κρυφά ερωτευμένος μαζί της;
Πώς σας φάνηκε η Μαριλί;
Υψηλού επιπέδου και μεγάλης ευφυϊας δις Γαρυφάλλου. Τι να πει κανείς γιά μία γυναίκα που κάθεται να την φωτογραφίζουν, να την επιδεικνύουν από τηλεοράσεως και να γράφουν γιά αυτήν στα μπλογκζ "τρελλό μωρό" και λοιπές καγκουριές. Την έχει δει Χέφνερ των Μεγάρων ο αρχικάγκουρας με την βέσπα και την κάουντρυ.
Πάντως κάτι πρέπει να γίνει με αυτόν τον μαλάκα που την στήνει στην Βαλαωρίτου και φωτογραφίζει ότι κινείται. Σε άλλη πιό σοβαρή χώρα θα τον είχαν ήδη μπουζουριάσει ή/και ξυλοφορτώσει.
Μα γι'αυτό δεν πηγαίνουν στη Βαλαωρίτου; Για να τους δουν και να τους φωτογραφίσουν;
Δεύτερη φωτογραφία της Μαριλί. Λέτε ο δημοσιογράφος μπλόγκερ να μας διαβάζει και να βάλει και τρίτη;
5:18, προφανώς τα διάφορα ψωλέτα τύπου Γαρυφάλλου, Ιωάννας κλπ γι αυτό πηγαίνουν. Επίσης και κάτι Μητσιάδες και λοιποί ξεχασμένοι γραφικοί που τους έχει ψήσει το ομορφόπαιδο ότι είναι μέσα στα πράγματα και θα τους βάλει φωτογραφία στο μπλογκ του που είναι το δημοφιλέστερο στην ελλάδα (γέλια) κλπ, οι αφελείς και οι κακομοίρηδες που πουλάνε και την μάνα τους γιά μερικά ψίχουλα παπαγιάννειας δημοσιότητας με δυό λόγια. Γιά τους υπόλοιπους που φωτογραφίζονται παρανόμως και εμφανίζονται στο μπλογκ του κυρ-μαλάκα ακουσίως μιλάω.
ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕΛΙΔΑ
Γράφει ο άτεγκτος και υψηλόφρων κύριος Στάθης Τσαγκαρουσιάνος:
"Αν βρισκόταν έστω κι ένας μπλόγκερ που δεν κολάκευε στο μπλογκ του διατεταγμένα τον εργοδότη της πραγματικής του ζωής, καθυβρίζοντας τους ανταγωνιστές του, ίσως ήλπιζε κανείς ότι μια μέρα η λεγόμενη δημοσιογραφία των πολιτών γεννήσει κάτι ενδιαφέρον. Άλλα όμως τα καλέσματα της λόρδας...".
Λίγους μόλις πόντους παραπέρα, στη στήλη "πάνω κόσμος - κάτω κόσμος" πλέκει το εκγώμιο του άλλοτε καθυβριζόμενου Μεγάρου της Μουσικής. Το γεγονός ότι το Μέγαρο στο συγκεκριμένο τεύχος της LIFO τού έχει πληρώσει διαφήμιση εξώφυλλο μάλλον θα είναι συμπτωματικό. Άλλα τα καλέσματα της λόρδας, ορθόν, αλλά όχι μόνο για τους (πραγματικά γελοίους και αξιοθρήνητους) μπλόγκερς, αλλά και για τους "εκδότες", που θέλουν στη δούλεψή τους δημοσιογράφους-σουβλατζήδες με αμοιβές της τάξεως των 300 ευρώ το μήνα.
Έλα μωρέ τώρα... Δημοσιογράφοι... Αστείες ποσότητες... Δεν αξίζει να τους πιάνουμε στο στόμα μας παρά μόνο για γέλιο (πολύ γέλιο...)... Έβλεπα μόλις πριν από λίγο στο ALTER τον καημένο τον Λεωνίδα Καλλιδώνη, τον "ιατρικό ρεπόρτερ", τον συνάδελφο του γίγαντα Φώτη Ιγνατίου, να κάνει ρεπορτάζ από Αλβανία για το νέο ΥΓΕΙΑ που άνοιξε εκεί, συμφερόντων του (συνιδιοκτήτη του ALTER) Βγενόπουλου. Μίλαγε επί πέντε λεπτά σαν να κάλυπτε τη συμφωνία της Γιάλτας... Αντί για δημοσιογραφία, δημόσιες σχέσεις του αφεντικού... Και ο μικρός Λεωνίδας ο μποντιμπιλντεράς είναι μαρίδα. Αυτό το κάνουν πια σχεδόν όλοι... Και δεν ντρέπονται... Ούτε οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι-σερβιτόροι ούτε η εντελώς αξιοθρήνητη ΕΣΗΕΑ. Και μετά σου λέει ο Τύπος αντιμετωπίζει κρίση...
Τι έπαθε το valaoritoy;;; Τους φωτογράφισε κι αυούς το καγκουρόπαιδο;
Να ήταν μόνο αυτά που γράφει ο Τσαγκαρουσιάνος.. Ο ξεμωραμένος Δήμου μας λέει πόσο καλός και πόσο πετυχημένος είναι ο "Δρασικός" Αβραντίνης, το νερόβραστο παιδί με τη γραβάτα που τον είχε την προηγούμενη εβδομάδα καλεσμένο ο Βαλλιανάτος και κοιμηθήκαμε πριν την ώρα μας από την πλήξη. Τώρα ο Δήμου λέει ότι τον εκφράζει πολύ ο Καμίνης. Αν δεν εντυπωσιαζόταν από τον Καμίνη ο Δήμου, τότε ποιος θα εντυπωσιαζόταν;
Ανεξάρτητα από αυτά όμως η Lifo παραμένει το πιο ενδιαφέρον free press και ας έχει τους Κούλογλου, τους Δήμου και άλλους τέτοιους ανιαρούς αρθρογράφους.
Η δικηγόρος δεσποινίς Γαρυφάλλου εργάζεται στο γραφείο του μόνιμου παπαγιάννειου καλεσμένου, του εργατολόγου Γιάννη Καρούζου. Γι' αυτό και καλείται στο.. "δελτίο". Μόνο που ο Γιάννης αρέσκεται στις ώριμες κυρίες άνω των πενήντα (αν και σαραντάρης) και δεν ξέρουμε αν η δεσποινίς Γαρυφάλλου τον θέλγει καθόλου.
** o ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Γιάννης. Γιατί ο άλλος, ο παρουσιαστής, δεν έχει ηλικιακές (και άλλες) προτιμήσεις.
Εφυγε σήμερα και ο μεγάλος βαψομαλλιάς και εμφυτευματάκιας Tony Curtis. Καλό ταξίδι Tony.
http://www.youtube.com/watch?v=dAxvfmGUjuQ&feature=related
Post a Comment