Saturday, October 30, 2010

Γιάννης Κούρος: ένας βαμμένος μαραθωνοδρόμος



Η δύσμοιρη Ελλάς βγαίνει από την κρίση μέσω του 28ου κλασσικού Μαραθωνίου Αθηνών. Το γεγονός αυτό αλλάζει την ρημαδιασμένη εικόνα της χώρας. Έτσι τουλάχιστον ισχυρίζεται ο αραιογένης υπουργός Πολιτισμού με την φωνή που βγαίνει δύσκολα, σαν από σφιγμένη οπή, την αφόρητη ηδυπάθεια, αλλά, οπωσδήποτε, την τεράστια ευφυΐα, Παύλος Γερουλάνος. Την ίδια άποψη ασπάζεται και ο λάτρης του σούσι, του γιλέκου και του κόμπου Windsor, ο ΥΠΕΞ με την προτεταμένη κάτω γνάθο, ο νυν και αεί υποψήφιος διδάκτωρ (και ισόποσης ευφυΐας με τον Γερουλάνο – αν όχι μεγαλύτερης), Δημήτρης Δρούτσας. Για να το λένε τέτοια μεγέθη, κάπως έτσι πρέπει να έχουν τα πράγματα...


Επομένως, ο «Ολυμπισμός», τα «υψηλά ιδανικά», η «ευγενής άμιλλα» και άλλα παρόμοιες – εντελώς πρωτότυπες – διακηρύξεις, θα σπάσουν κάθε ρεκόρ επαναλήψεως από σήμερα, σπάζοντας, ταυτοχρόνως, και τους γενετήσιους αδένες μας. Το ντεκόρ θα συμπληρωθεί από πολιτικούς επιδιδόμενους σε αρχαιολατρικούς δεκάρικους· από δημοσιογράφους-κασετόφωνα του μεροκάματου· από αθλητικόφιλους χλεμπονιάρηδες υγιεινιστές· από ξεθυμασμένους ελληνολάτρες που αναζητούν με τον φακό, νευρωσικά και ψυχαναγκαστικά, το αρχαιοελληνικό κλέος· και, βεβαίως, από το αναπόφευκτο sponsoring από Τράπεζες, εταιρίες αναψυκτικών και αθλητικών ειδών, καθώς και τηλεοπτικά κανάλια, που έχουν ενσωματώσει στην επαγγελματική πρακτική τους το πνεύμα αυτών ακριβώς των ιδανικών και επιθυμούν, ευλόγως, να το μεταλαμπαδεύσουν και σ’ εμάς. Τους ευχαριστούμε…


Βεβαίως, το θέμα του Μαραθωνίου, είτε στο πλαίσιο της σημερινής καρικατούρας είτε και γενικώς, θέτει διάφορα, κρίσιμα οπωσδήποτε, ερωτήματα: Γιατί τρέχει κανείς; Τι επιθυμεί να επιτύχει με τούτη την ακατανόητη –φαινομενικώς έστω – δραστηριότητα; Το να τρέχεις για να αποφύγεις το δάγκωμα ενός σκύλου είναι κατανοητό· ωσαύτως, το να τρέχεις για να προλάβεις το λεωφορείο. Αλλά, γιατί να τρέχει κανείς άνευ ειδικού λόγου και αιτίας; [«Αλήθεια, είχατε ποτέ την ευκαιρία να δείτε αυτές τις τεράστιες πορείες σύγχρονων αυτομαστιγουμένων, δηλαδή τους μαραθωνοδρόμους και τους λοιπούς αθλουμένους που συναντάμε στον δρόμο, με πρόσωπο που συσπάται απ' την προσπάθεια, κι όλη τους την ύπαρξη αφοσιωμένη στην εξαγορά της ψυχής τους;», αναρωτιέται εύστοχα ο Denis Grozdanovitch στην υπέροχη Μικρή Πραγματεία περί Αμεριμνησίας.] Γνωρίζουμε τα «θεωρητικά» περί αναμετρήσεως με τον Εαυτό, περί σκληραγωγήσεως και τα παρόμοια, αλλά, ομολογούμε ότι κάτι τέτοιες ερμηνείες αδυνατούν να μας καλύψουν. Μήπως η λύση έχει κάποιο – όχι τόσον λαμπερό – ψυχαναλυτικό βάθος; Μήπως υποκρύπτεται νεύρωσις; Μήπως θα πρέπει να ασπαστούμε την εντελώς παράδοξη και εκκεντρική άποψη, ότι το τρέξιμο υποκρύπτει από πλευράς του δρομέως μια έντονη, αλλά ασυνείδητη, επιθυμία να συνουσιαστεί με την Μητέρα Γη; Επειδή, όμως, έτσι πηγαίνει πολύ μακριά η βαλίτσα και κινδυνεύουμε και εμείς να κατρακυλήσουμε στη γραφικότητα, σταματούμε κάπου εδώ. Και περνούμε, τιμώντας κι εμείς με τα δικά μας όπλα τον 28ο κλασσικό Μαραθώνιο Αθηνών, στην παρουσίαση ενός μαραθωνοδρόμου διόλου γραφικού, του αγωνιστή της ζωής και του αθλητισμού Ιωάννη Κούρου.


«Όξω από το σπίτι!»… Αυτή την οδυνηρή φράση άκουσε ο μικρός Γιάννης, κάπου στις αρχές του ’60 στην Τρίπολη, το λίκνο της Αρκαδίας, από το στόμα του ίδιου του μαραγκού πατέρα του. Σεμνός ο Γιάννης και ευαίσθητος, ταπεινής καταγωγής αλλά με τεράστιο περίσσευμα ψυχής σαν τον Χριστό (ίσως, διότι και Εκείνου ο πατέρας μαραγκός ήταν…), υπέστη κλονισμό. Ο πληγωμένος και εκδιωχθείς από την οικογενειακή εστία Γιάννης δεν κατέληξε σε κάποια φάτνη, αλλά στο μικρό σπιτάκι του παππού και της γιαγιάς, στο γραφικό Μερκοβούνι, ένα τσιγάρο δρόμο από την Τρίπολη. Εργάστηκε από παιδί ο τίμιος Γιάννης ως χειρώναξ, με λαμπρά αποτελέσματα. Το παιδί της βιοπάλης, ωστόσο, δεν έχανε λειτουργία στον Ιερό Ναό της Αγίας Βαρβάρας Τριπόλεως. Ο καλός Θεός τον είχε τόσο πολύ βοηθήσει, που έπρεπε, λατρευτικώς, και ο Γιάννης κάτι να ανταποδώσει. Έτσι πέρασαν τα άγουρα εφηβικά χρόνια του μικρού Γιάννη. Μεγάλωνε όμως. Και δεν επιθυμούσε το άχθος της χειρωνακτικής εργασίας. Ήθελε κάτι το διαφορετικό, κάτι το καλύτερο. Μετά από πολύ σκέψη αποφάσισε ότι η λύση είναι η Γυμναστική Ακαδημία. Πηγαίνει μια και δυο στην μητέρα του και δειλά την ρωτά εάν μπορεί να υπολογίζει στην οικονομική στήριξη της οικογενείας. Εκείνη του δίνει μια σπαρακτική απάντηση, ικανή να ραγίσει και την πιο άπονη καρδιά: «Να κόψεις τον λαιμό σου να τα βρεις, αν θέλεις λεφτά»…


Έπρεπε να φύγει από την Τρίπολη ο μικρός Γιάννης. Το ήξερε καλά αυτό. Επρόκειτο για μια πόλη με εξαιρετικά δυσάρεστες θύμησες… Νηστικός, άφραγκος, περίπου κουρελής και σίγουρα ασκεπής γυρίζει πέρα-δώθε στους δρόμους της Τριπόλεως. Οι μέρες κυλούν βασανιστικά. Ο Γιάννης τις μετράει μία-μία. Έχουν, εντωμεταξύ, αποδημήσει οι αγαπημένοι παππούς και γιαγιά που τον φρόντιζαν στοργικά πολύ και ο Γιάννης δεν έχει σχεδόν ούτε μια μπουκιά να βάλει στο στόμα του. Μόνο στον αθλητισμό εκτονώνεται. Μήκος, τρέξιμο, μπάσκετ – αυτές είναι οι ενασχολήσεις του αδικημένου αγοριού. Να’ ναι καλά ο αγαπημένος του φίλος, ένα προνομιούχο παιδί της Τριπόλεως, που, όποτε ο Γιάννης έχει κρίσιμο αγώνα, του αγοράζει ένα φραντζολάκι από τον γειτονικό φούρνο χώνοντάς του μέσα και μια σοκολάτα περιπτέρου. «Έτσι μπορούσα να φάω κάτι τις και να στυλωθώ…», θα παραδεχθεί ο μετέπειτα μεγάλος μας αθλητής.


Ο Γιάννης πολιτικοποιήθηκε κιόλας – και μάλιστα από ενωρίς. Σαν τώρα θυμάται την αποφράδα 21η Απριλίου του 1967. «Ήρθαν αστυνομικοί στην αλάνα που παίζαμε και μας διέταξαν να πάμε γρήγορα στα σπίτια μας. Την επόμενη μέρα μας μάζεψαν στο σχολείο και μας κούρεψαν γουλί». Αυτή ήταν η οδυνηρή πρώτη επαφή του Γιάννη με την πολιτική. Εκεί, ίσως, κατάλαβε και την σχέση πολιτικής και αισθητικής (χωρίς, μάλλον, ο νεαρός τριπολιτσιώτης να γνωρίζει την σχετική ανάλυση του Friedrich von Schiller…).


Ο Γιάννης, έφηβος ακόμη, απέρριψε τα ομαδικά σπορ. Εστράφη στα ατομικά. «Δεν είναι δίκαια τα ομαδικά σπορ!», θα πει αργότερα. «Μπορεί να αποδώσω καλά και όμως να χάσω. Έτσι θα μείνω χωρίς ανταμοιβή», θα υποστηρίξει. Εντοπίζονται εδώ ψήγματα εγωπαθείας; Ποιος να ξέρει…


Τελικά, ο Γιάννης θα αφήσει την Τρίπολη και θα κατέβει στην πρωτεύουσα κυνηγώντας την τύχη του. Θα απασχοληθεί στο κατάστημα ενός Εβραίου υφασματέμπορος και, ακολούθως, ως βοηθός τυπογράφου. Θα βγάλει και δίσκους με τραγούδια, ενώ ένα φεγγάρι θα τιμήσει και τις μπουάτ, άδοντας τραγούδια του νέου κύματος (όπως έκανε για να βγάλει τον επιούσιο, με την κιθαρίτσα του και το ψευδώνυμο «Τεό Νέβας», και ο μετέπειτα καθηγητής, το γνωστό «όνειδος» της οικογένειας Παπανδρέου, ο σώγαμπρος Θεόδωρος Κατσανέβας).


Ο Γιάννης πηγαίνει στρατό. Η μοναξιά της θητείας ενισχύει την επιθυμία του να ξαναπιάσει το τρέξιμο. Αρχίζει προπόνηση. Τρέχει φορώντας άρβυλα, αφού δεν υπάρχει χρήμα για «σπορτέξ». Παίρνοντας το χαρτί της απόλυσης, θα καταλήξει σε κάποιο ανήλιαγο υπόγειο στην πλατεία Αττικής. Εκεί θα αφιερωθεί στον εαυτό του σε συνθήκες αφόρητης μοναξιάς. Επί έναν ολόκληρο χρόνο θα μείνει στο υγρό υπόγειο, χωρίς ρεύμα και νερό, μόνος – αυτός και κάποιες κατσαρίδες. Ο Γιάννης γιγαντώνει το Εγώ του και ο χαρακτήρας του αρχίζει και παίρνει μια παράδοξη μορφή – ίσως στο μοτίβο του «Ενοίκου» του Polanski… Λέγεται Κούρος, αλλά μόνον κούρο δεν θυμίζει. Και τι μ’ αυτό… Έχει κερδίσει την ομορφιά της ψυχής…


Αμέσως μετά, αποφασίζει να βρει και πάλι έναν επαγγελματικό δρόμο. Και τον βρίσκει. Γίνεται παρασκευαστής τυρόπιτας-σπανακόπιτας σε γνωστό τυροπιτάδικο του κέντρου των Αθηνών – και μάλιστα διαπρεπής. Με αυτή του την επιτυχία, αρχίζει και παίρνει ψυχολογικά τα πάνω του. Εκ παραλλήλου, ασχολείται με μεγαλύτερη ζέση με τον αθλητισμό. Και ονειρεύεται… Η προπόνηση είναι εξουθενωτική. Με έναν τρόπο, θέλει να φτάσει το σώμα του στα όριά του. Και το καταφέρνει! Τρέχει όλη μέρα. Εθίζεται στην προπόνηση. Και έτσι εξελίσσεται σε δρομέα μεγάλων αποστάσεων.


Τα χρόνια περνούν. Ο Γιάννης καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Αναδεικνύεται σε τεράστιο δρομέα μεγάλων αποστάσεων. Κανένα εμπόδιο δεν φαίνεται ικανό να σταματήσει την νικηφόρα πορεία του αθλητή που τρέχει. Κατά την διάρκεια των μαραθωνίων και υπερμαραθωνίων δεν τρέχει μόνο· ταυτοχρόνως – σύμφωνα με τα λεγόμενά του – συνθέτει μουσική, λύνει προβλήματα, γράφει ποίηση, κοιμάται, διαμορφώνει φιλοσοφικούς αφορισμούς (ίσως παίζει και τρίλιζα), αλλά μέρα και νύχτα τρέχει – είναι σχεδόν ένας Υπεράνθρωπος... Οι άνεμοι και οι βροχές μαστιγώνουν το λιπόσαρκο, γυμνασμένο του κορμί, αλλά αυτός αντέχει – αντέχει όπως μόνον οι πραγματικά Μεγάλοι ξέρουν να αντέχουν. Και εκείνος είναι Μεγάλος, αφού μπορεί και τρέχει – τρέχει πολύ. Αναδεικνύεται ως ο διασημότερος μαραθωνοδρόμος στον πλανήτη. Γίνεται κάτοχος τόσων παγκόσμιων ρεκόρ που μπαίνει και στο βιβλίο Γκίνες. Τιμά με το τρέξιμο την μικρή Ελλάδα όσο λίγοι. Παρά τις τεράστιες επιτυχίες του, ο μεγάλος μας δρομεύς δεν ξιπάζεται· μένει ένας απλός, σεμνός άνθρωπος – ένας Ταπεινός.


Ένα απλό – σχεδόν ασήμαντο – συμβάν καθίσταται τόσο ενδεικτικό του μεγαλείου, της αυτάρκειας και της λιτότητας του μεγάλου Έλληνα αθλητή· ένα συμβάν ικανό να διδάξει σε όλους μας πολλά. Όταν αναδεικνύεται νικητής στο πρώτο του Σπάρταθλο, αποκαμωμένος από τον σωματικό και ψυχικό κάματο, ένα και μόνο πράγμα ζητά ο τίμιος, απλός μα χαλύβδινος Γιάννης: μια μερίδα ελληνικότατες μπάμιες!


Αυτός είναι ο Γιάννης Κούρος, ο μεγάλος μας μαραθωνοδρόμος που τίμησε με το ακαταπόνητο τρεχαλητό του την Ελλάδα όσο λίγοι…

812 comments:

«Oldest   ‹Older   401 – 600 of 812   Newer›   Newest»
Πάρις Τακόπουλος said...

Καημένη μου Σαπφώ!
Χθες μίλησε για σένα
ο κύριος Βου. Τατάκης!
Και μας εξήγησε,
με πλήρη δοκουμέντα,
ότι κακώς σού λένε
πως ήσουνα λεσβία!
Κ' εγώ
καθώς τον άκουγα,
γλείφοντας μία μέντα,
εχασμουρήθηκα πλειστάκις.
Και για πικρή παρηγορία
σκεπτόμουνα: Τι παρεξήγησις!
Και τα μικρά κορίτσια
που αγάπησες πολύ
και δ ε ν με αγαπάνε;..

Καλώ και εγώ για αποχή, αλλιώς ψηφίσατε ερωτικά!.!

Π.Τ.

Anonymous said...

Παιδιά, γιά την οικογένειά μου οι εκλογές είναι γιορτή. Πάω κάθε φορά με τους γονείς μου και ψηφίζουμε πάντα ΝΔ. Μακάρι να πάει καλά ο Κικίλιας, ένας λαμπρός και πολύ συμπαθητικός νέος επιστήμονας .

Anonymous said...

Εμένα οι γονείς μου ψηφίζουν Κικίλια. Είμαι νέα ,άκουσα το σύνθημα Κικίλια με χίλια και μάλλον θα τον ψηφίσω και εγώ. Οι θείοι μου στην Θεσσαλονίκη ψηφίζουν Ψωμιάδη.

Anonymous said...

H μαμά μου πριν αφήσει τον μάταιο τούτο κόσμο, μου το άφησε ευχή και κατάρα:"Παιδί μου, το μόνο που θέλω από σένα είναι να μην αδικείς, να πίνεις κάθε πρωί το γάλα σου και να ψηφίζεις Νέα Δημοκρατία". Έτσι και εγώ, εκών άκων, θα κάνω αύριο το χρέος μου.

Α. Π. said...

Εγώ θα συνοδεύσω αύριο την υπέργηρη μητέρα μου προς άσκησιν του εκλογικού της δικαιώματος σε εκλογικό τμήμα των Β. Προαστείων. Η μαμά ψηφίζει κατά παράδοσιν ΝΔ. Εγώ ακόμη το σκέφτομαι. Ίσως να ψηφίσω μόνο για τις περιφερειακές, τον Βασίλη τον Κικίλια που είναι και πολύ συμπαθής. Θα δούμε μέχρι αύριο.

Aλέκος Πατσόλας

Anonymous said...

Η δική μου μητέρα, βέρα νησιώτοπούλα που ψηφίζει στην Πάρο, θα ψηφίσει Μανώλη Γλέζο. Λέει ότι το νησί αυτό χρειάζεται επιτέλους έναν δημοκράτη δήμαρχο. Ο μεγάλος μας αντιστασιακός αποτελεί εγγύηση για μια πραγματική δημοκρατική στροφή στο νησί, μου είπε.

Anonymous said...

ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΜΠΑΜΙΧΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

Σήμερα έπεσε η αυλαία της προεκλογικής περιόδου. Εμείς στο ΛΑ.Ο.Σ. δώσαμε τον αγώνα τον καλό με ήθος και αυταπάρνηση. Η ανταπόκρισή σας υπήρξε ενθουσιώδης, πράγμα που εγγυάται ένα αυριανό καλό αποτέλεσμα και για το κόμμα μας και για την πανταχόθεν βαλλόμενη πατρίδα μας. Καλούμε όλους τους πατριωτικά σκεπτόμενους Έλληνες σε συστράτευση και μαζική προσέλευση στις κάλπες. Η αυριανή μέρα πρέπει να στείλει πολλαπλά μηνύματα όλους τους υπαίτιους της κρίσης. Η αυριανή μέρα θα είναι μια νίκη της δημοκρατίας.

Anonymous said...

Ναι, αλλά τι λέει η σεβαστή Μητέρα του παραπάνω γι αυτό;

Anonymous said...

Η χθεσινή συγκέντρωση του Νικήτα ήταν όντως για κλάματα. Κατσουφιασμένοι νέοι μοίραζαν τη metro που ήταν αφιερωμένη ολοκληρωτικά στο λαοφιλή δήμαρχο. Οι υποψήφιοι με συγγενείς και λιγοστούς φίλους γύρω από το περίπτερο ενώ ο κόσμος πέρναγε αδιάφορος και κάπως εκνευρισμένος. Οι καλλιτέχνες δε κατάφεραν να συγκεντρώσουν κόσμο. Ο δε Χατζής ήταν τόσο κουραστικός όπως καθόταν στα σκαλιά της πλατείας που σε έπιανε πονοκέφαλος. Έτσι και βγει ένας με μια ξεκούρδιστη κιθάρα και μιά χορεύτρια περισσότερο κόσμο θα μαζέψει.

Anonymous said...

Πράγματι, μια καλή εξέλιξη σε αυτή την προεκλογική περίοδο ήταν τα εντελώς άδεια εκλογικά κέντρα. Μόνο κάτι λίγες κωλόγριες εδώ και εκεί που έδιναν φυλλάδια και μερικοι νεαροί αργόσχολοι αλητάμπουρες και κοριτσάκια με γαλότσες στα κιόσκια της Πορτάλιου. Οι ορθόδοξοι κομμουνισταί βέβαια πάντοτε στη θέση τους με τα γένια τους και την απλυσιά τους όπως πάντοτε.

Anonymous said...

O Αποστόλης Μπαμίχας είναι τελικά υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο Κακλαμάνη ή στου Άδωνι?

Anonymous said...

O μαλάκας ο Πιπερόπουλος ανέστειλε την υποψηφιότητά του για Δήμαρχος Θεσσαλονίκης; Δεν τον είδα πουθενά προεκλογικά τον καραγκιόζη και έχω προβληματιστεί

http://www.youtube.com/watch?v=7is7pBKZbRM&feature=related

Anonymous said...

ΠIΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ!

Την απόφασή μου να ΜΗΝ είμαι υποψήφιος στις εκλογές για τον Δήμο Θεσσαλονίκης την ανακοίνωσα σήμερα το πρωί, Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου, 2010 στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά στο ALTER καθότι εκεί είχα αναγγείλει το καλοκαίρι του 2009 την απόφασή μου να συμμετάσχω ως «Ανεξάρτητος υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης στις εκλογές του 2010!» Στη συνέχεια εκείνη την απόφαση την ανάρτησαν αμέτρητα blogs στα οποία αρθρογραφώ αλλά και άλλα που μετέδωσαν την είδηση.

Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι, είχαμε τις εκλογές του Οκτώβρη 2009 που οδήγησαν την Νέα Δημοκρατία σε απίστευτου μεγέθους ήττα, είχαμε την επικράτηση του Σαμαρά στη ΝΔ και από το Μάιο έχουμε το απίστευτα επώδυνο…ΜΝΗΜΟΝΙΟ!

Είπα σήμερα το πρωί στο ALTER ότι την απόφασή μου να ΜΗΝ είμαι φέτος υποψήφιος την διαμόρφωσαν σε μεγάλο βαθμό οι τρέχουσες συγκυρίες της τραγικής κατάστασης της ελληνικής οικονομίας την οποία δημιούργησαν οι Κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ και τις επιπτώσεις της οποίας ΠΛΗΡΩΝΕΙ ο Ελληνικός Λαός χωρίς να έχει ζητηθεί από κανέναν πολιτικό να επιστρέψει τα κλεμμένα, να λογοδοτήσει για λαθεμένες επιλογές, να ζητήσουν ΟΛΟΙ τους συγνώμη από εμάς, τον Λαό!

Ζήτησα από έναν σοφό γέροντα, που θυμίζει σε πολλά τον μακαριστό π. Παϊσιο, να με βοηθήσει να αποφασίσω ΝΑΙ ή ΟΧΙ στην εμπλοκή μου στα πολιτικά δρώμενα και μου απάντησε με τον δικό του πνευματικό τρόπο:

«Γεώργιε,» μου είπε ο άγιος αυτός άνθρωπος «λουλούδια και φυτά βοηθιούνται από την κοπριά που τους ρίχνουμε για φυσικό λίπασμα! Αλλά εάν τα πετάξεις μέσα στον ανοιχτό βόθρο θα πεθάνουν!»

Στη δύσοσμη πλέον χαβούζα της πολιτικής μας ζωής αποφάσισα να ΜΗΝ δηλώσω συμμετοχή!

Φυσικά και θα συνεχίσω την κοινωνική μου προσφορά χωρίς κανέναν περιορισμό.

Ευχαριστώ δημόσια τους αμέτρητους συμπολίτες μου που με παρότρυναν να είμαι και εγώ υποψήφιος και δήλωσαν την ειλικρινή τους αγάπη και στήριξη…

Σας παρακαλώ όλους να μην πέσετε στην ΠΑΓΙΔΑ που έντεχνα καλλιεργούν οι επιτήδειοι με την βοήθεια πολλών ΜΜΕ και συνοψίζεται στην παρότρυνση:

«Στις 7 Νοεμβρίου επιλέξτε ΝΑ ΜΗΝ ψηφίσετε ή εάν πάτε στην κάλπη να ρίξετε ΛΕΥΚΟ ή ΑΚΥΡΟ!!!»

Σας παρακαλώ να πάτε στην κάλπη και να ψηφίσετε εκείνους και εκείνες που ΔΕΝ συμμετείχαν στη λεηλασία του Δημοσίου χρήματος και ΔΕΝ ψήφισαν το πικρό για όλους εμάς ΜΝΗΜΟΝΙΟ…

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ
ο καθηγητής σας
ο άνθρωπός σας

Anonymous said...

Τι ποιότης. Τι ακεραιότης. Τι όραμα. Εύγε Πιπερόπουλε. Έχετε δίκιο. Η δημαρχία δεν σας ταιριάζει. Βάλτε για Πρωθυπουργός. Του Μπαγκλαντές.

Anonymous said...

Παρακαλώ να σχολιάσουν οι συνάδελφοι βαψομαλλιάδες:

http://2.bp.blogspot.com/_kONxc1ElMjk/TNXOqWETCPI/AAAAAAABd9M/xFOkgoN8qN0/s1600/11_06_2010_16_27_25.jpg

Anonymous said...

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ : ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ -ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΙΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ!

Anonymous said...

Ayrio h iwanna ston alpha kalesmenh ston panel toy spyroy lambroy k ths elenas papavasileiou sthn vradia eklogwn me ton antwnh sroiter....

Anonymous said...

Ιωάννα εμείς δε θέλουμε να σε βλέπουμε σε βαρετές πολιτικές αναλύσεις. Θέλουμε να σε βλέπουμε με μπικίνι για να σε θαυμάζουμε.

Anonymous said...

Ή και χωρίς. Γιατί όχι; Σκέψου το...

Τόνυς said...

Σωτήρης Καρατζάς. Ο γενναίος καρδιακός φίλος και διευθυντής του γραφείου του Νικήτα. Τριβές στη σχέση τους λόγω της θερμής στήριξης Νικήτα στον Ηλία Ψινάκη. Μερικές φορές χαλάνε και οι πιο στενές ανδρικές φιλίες. Συνήθως για τα λεφτά, την εξουσία ή για μια γυναίκα. Εδώ για χάρη ενός άνδρα.

Anonymous said...

Η Ιωάννα εύχεται σε όλους, ανεξάρτητα από προτιμήσεις, καλή ψήφο και όλα να πάνε καλά

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=452831747001&set=a.452828452001.249911.116249932001

Anonymous said...

Στο γεύμα που παρέθεσε για το τέλος της επιτυχημένης προεκλογικής εκστρατείας σε γνωστό σουβλατζίδικο του Μοναστηρακίου (Μπαϊρακτάρης) ο πρόεδρος Γ. Καρατζαφέρης στον Άδωνι Γεωργιάδη ( που είχε γενέθλια τα οποία και είχε τη χαρά να γιορτάσει στο γνωστό σουβλατζίδικο) παρακάθησε και ο Αποστόλης Μπαμίχας. Εκεί το γνωστό πολιτικό στέλεχος και άλλοτε ΓΓ του κόμματος είχε την ευκαιρία να αναλύσει την πολιτική επικαιρότητα, να προβεί σε πολιτικές και εκλογικές προβλέψεις, ενώ έφαγε και 5 σουβλάκια-κεμπάπ με πολύ τυροκαυτερή και δροσίσθηκε με άφθονη μπύρα.

Anonymous said...

O Nέστορας του κόμματος δήλωσε ότι η υποψηφιότητα Αττική Οδός υπό την ηγεσία του Άδωνι Γεωργιάδη θα φτάσει σε διψήφιο ποσοστό, ενώ ο Βασίλης Κικίλας θα αντιμετωπίσει μεγάλες δυσκολίες και θα βρεθεί εκτός δεύτερου γύρου. Τέλος, προέβλεψε ότι η οικονομία της χώρας θα μπει σε στενωπό ενώ αναμένονται για όλον τον λαό δύσκολες μέρες. Πριν φύγει ευχαρίστησε όλους τους φίλους του κόμματος για τον αγώνα που έδωσαν και δήλωσε ότι η νίκη του ΛΑΟΣ απόψε θα είναι μια νίκη της δημοκρατίας και της πατρίδας.

Anonymous said...

Σκατά σκατά την Κυριακή στις 7

Anonymous said...

Φαίνεται ότι ο Γιωργάκης, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, πηγαίνει καά πάσα πιθανότητα σε εκλογές.

Anonymous said...

Φαίνεται ότι ο Γιωργάκης, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, κατά πάσα πιθανότητα δεν πηγαίνει σε εκλογές.

Anonymous said...

Ετσι υποθέτω θα ήθελε να απευθυνθεί ο καθυστερημένος στον κόσμο (ή κοσμάκη όπως συνηθίζει να λέει σύμφωνα με τον Σιδέρη του Σκαϊ).

http://www.youtube.com/watch?v=G7_oNBT9wsc

Anonymous said...

Είτε πάει είτε δεν πάει, όταν μιλήσει καλό θα είναι να προβάλεται αυτό στο υπόβαθρο

http://www.youtube.com/watch?v=c6wq0RB6wTU

Anonymous said...

Φαίνεται ότι τελικά τα πράγματα πάνε καλά.

Anonymous said...

Δηλαδής;

Anonymous said...

Πρόγνωση καιρού την Κυριακή: Μέχρι τις αμυγδαλές η ΨΩΛΟΚΑΤΑΙΓΙΔΑ για τους εθνικοσοσια-ΛΗΣΤΕΣ οπαδούς του ΠΑνελλήνιου Συλλόγου Οργανωμένης Κλοπής και του αυτιστικού προδότη σάπιου σπέρματος φιλέλληνα τουρίστα bravoyorgo tsant mineiko ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ.

Anonymous said...

Φίλε τι σου φταίει ο Τσολάκογλου;

Anonymous said...

ψωλοκώσταινα

Anonymous said...

Δηλαδή η αποχή δείχνει αρκετά μεγάλη και τα δύο κόμματα ψαλιδισμένα.

Anonymous said...

Ο Παπανδρέου είναι ψυχολογικά απρόβλεπτος και σε αντίθεση με το τι δείχνει γενικα, στις δύσκολες στιγμές είναι τολμηρός και αποφασιστικός. Εάν τα αποτελέσματα είναι τόσο αρνητικά όσο φαίνεται από πρώτη ματιά, άνθρωποι που γνωρίζουν καλά τον Παπανδρέου λένε σήμερα ότι θα πάει σε εκλογές.

Anonymous said...

Το μεγάλο χαστούκι για το ΠΑΣΟΚ είναι κυρίως η ήττα Σγουρού και Μίχα. Για τη ΝΔ η ήττα Μιχαλολιάκου λόγω και της θεσμικής του ιδιότητας. Αυτές είναι οι μεγάλες ήττες με συμβολικό μήνυμα που θα σηματοδοτήσουν και την συμβολική ήττα του δικομματισμού.

Anonymous said...

O ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΠΑΜΙΧΑΣ δήλωσε ότι όλοι πρέπει να δώσουμε το "παρών" στις κάλπες. Ούτε μία ψήφος χαμένη, τόνισε το ιστορικό στέλεχος του ΛΑ.Ο.Σ, εκφράζοντας παράλληλα την αισιοδοξία του για ένα θετικό τελικό αποτέλεσμα το βράδυ της Κυριακής.

Anonymous said...

Πατώνει και ο Χατζάρας. Πατώνουν και οι Οικολόγοι. Στη μιζέρια και το κόμμα του Μπαμίχα. Κρίμα.

Anonymous said...

ο 3:15 είναι πασόκος.Πρασινοχοχλιός.

Anonymous said...

Η ανακοίνωση των αποψινών αποτελεσμάτων πιθανότατα θα σηματοδοτήσει, πέραν όλων των άλλων, και μια σημαντική νίκη των "ενημερωτικών" μπλογκς σε όμτι αφορά τις προβλέψεις τους. Για τον προσεκτικό παρατηρητή, από ένα σημείο και μετά, ο Παπαγιάννης μίλαγε για καταβαράθρωση του Μαντούβαλου, αν και στην αρχή τον είχε πάρει στις πλάτες του από εκπομπή και μπλογκ. Για να δούμε τελικά. Θα επαληθευτεί;
Από την άλλη, πάλι για τον προσεκτικό παρατηρητή, ο Καψαμπέλης αβάνταρε μέρα νύχτα τον σημαντικό πολιτικό μας, τον Πέτρο Τατούλη. Μεγάλος πολιτικός, δε λέω. Αλλά μόλις προχθές έφτασε να γράψει ο Καψαμπέλης "μπροστά ο Τατούλης", όταν όλες οι μετρήσεις που είχαν κόμματα και Μέσα έδειχναν διαφορετική εικόνα. Τι να πεις. Ίσως ο Καψαμπέλης ξέρει καλύτερα από τις μετρήσεις. Για να δούμε. Θα δικαιωθεί και αυτός;

Μεγάλοι δημοσιογράφοι, μεγάλα μπλογκς, μεγάλη ηθική, μεγάλες προβλέψεις.

Anonymous said...

O Ομπάμα παριστάνει τον πίθηκο χορεύοντας σαν καραγκιόζης για να τον πάρει η κάμερα παρέα με παιδιά στην Ινδία (όποιος δεν έχει δει το σχετικό απολαυστικό βίντεο, ας φροντίσει να το δει). Η Ελισάβετ με τη σειρά της ανοίγει σελίδα στο youtube! Οι ηγεσίες έχουν τόσο γελοιοποιηθεί παντού, που μπροστά τους ο γνωστός Δημητράκης των γηπέδων μοιάζει με διδάκτορα της φιλοσοφίας.

Anonymous said...

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_07/11/2010_421520

Το "Ξέρεις ποιος είμαι εγώ" ζει και βασιλεύει. Πολύ μαλάκας λαός είμαστε

Anonymous said...

Ιρλανδέζικο ανέκδοτο εν αναμονή των αποτελεσμάτων:

An Irish farmer named Seamus had a car accident.

In court, the lorry company's hot-shot solicitor was questioning Seamus...

'Didn't you say to the Police at the scene of the accident, 'I'm fine?' asked the solicitor.

Seamus responded: 'Well, I'll tell you what happened. I had just loaded my favourite cow, Bessie, into the...'

'I didn't ask for any details', the solicitor interrupted.. 'Just answer the question. Did you not say, at the scene of the accident,'I'm fine!'?'

Seamus said, 'Well, I had just got Bessie into the trailer and I was driving down the road....'

The solicitor interrupted again and said, 'Your Honour, I am trying to establish the fact that, at the scene of the accident, this man told the police on the scene that he was fine. Now several weeks after the accident, he is trying to sue my client. I believe he is a fraud. Please tell him to simply answer the question..'

By this time, the Judge was fairly interested in Seamus's answer and said to the solicitor: 'I'd like to hear what he has to say about his favourite cow, Bessie'.

Seamus thanked the Judge and proceeded. 'Well as I was saying, I had just loaded Bessie, my favourite cow, into the trailer and was driving her down the road when this huge lorry and trailer came through a stop sign and hit my trailer right in the side. I was thrown into one ditch and Bessie was thrown into the other. I was hurt, very bad like, and didn't want to move...
However, I could hear old Bessie moaning and groaning. I knew she was in terrible pain just by her groans.


Shortly after the accident, a policeman on a motorbike turned up. He could hear Bessie moaning and groaning so he went over to her. After he looked at her, and saw her condition, he took out his gun and shot her between the eyes.

Then the policeman came across the road, gun still in hand, looked at me, and said, 'How are you feeling?'

'Now what the fuck would you have said?'

Anonymous said...

Και ο καλύτερος Γιανναράς που έχω διάβάσει εδώ και καιρό, βιτριολικός, χολερικός και σκατόψυχος στο έπακρο.

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_07/11/2010_1293170

Anonymous said...

Η καλύτερη φωτό της Ιωάννας είναι αυτή:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=434982327001&set=a.421124587001.199254.116249932001

Με ερέθισε πραγματικά πολύ αυτή η στάση. Αφού αυτή τη στιγμή έχω μία υπέροχη στύση.

Anonymous said...

Στο http://www.facebook.com/photo.php?fbid=380569722001&set=a.380569312001.162176.116249932001

όμως η Ιωάννα μας χάνει με πολλούς πόντους.

Anonymous said...

Οι δημοσιογράγοι και οι πολιτικοί στον κόσμο τους. Οι συζητήσεις στα κανάλια κινούνται και σήμερα στο ίδιο μοτίβο με χθες και προχθές. Τίποτε δεν πτοεί αυτούς τους εσώκλειστους στο άσυλο της επαγγελματικής μικροπολιτικής. Δεν φταίνε. Απλώς δεν είναι σε θέση να καταλάβουν.

Anonymous said...

Μόλις πιτσίλισα την οθόνη μου με αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες (ειδικά της αντιζήλου της Ιωάννας μας).

Anonymous said...

Μεγάλη τουζιάραπαρ η άλλη, χρόνια τώρα

και μακράν πιό μπάνικια (sic) από Ιωάννα

Anonymous said...

Να υπάρχουν άραγε USB καθαριστήρες τύπου αυτοκινήτου γιά οθόνη υπολογιστού γιά τέτοιες στιγμές; Θα ερευνήσω στο ebay και θα ενημερώσω τους εκλεκτούς αναγνώστες του blog.

Anonymous said...

Ypervoliko to arthro Giannara alla apolaustiko.

Anonymous said...

Έτσι και έρθει τρίτος ο Δημαράς, να δω που θα κρυφτούν οι διάφοροι γραφικοί παπαγάλοι της "ενημέρωσης" (Παπαγιάννηδες και άλλοι καραγκιόζηδες) που μας ζάλισαν συστηματικά τα γενητικά μας όργανα με την υπεροχή του μπεκρή. Επί τη ευκαιρία ας σημειωθεί και κάτι άλλο. Στενοί συνεργάτες του μέθυσου του είχαν εισηγηθεί -και σωστά- να μην εκτεθεί καθόλου στη δημόσια αντιπαράθεση. Ήξεραν τι κελεπούρι είχαν στα χέρια τους. Ήξεραν δηλαδή ότι ο αγράμματος μεθύστακας ήταν ένας βασιλιάς ολόγυμνος, ένας φουκαράς με χαλασμένο συκώτι.

Anonymous said...

Oι κωλοχωριάτες της επαρχίας φαίνεται ότι προσήλθαν στις κάλπες και ψήφισαν μαζικά, σε αντίθεση με το λεκανοπέδιο. Και μετά σου λένε ότι δεν υπάρχει διαφορά Κέντρου και Επαρχίας.

Anonymous said...

19:00:01 όλοι στο μαντρί...κοτοκώσταινα

Anonymous said...

Οι ταπεινοί χωρικοί της επαρχίας δεν προσέρχονται 7:13 στις κάλπες με κακό σκοπό. Ζουν σε μικρούς χώρους και έχουν υποχρεώσεις προς πολύ κόσμο και επίσης φοβούνται μην και τους πιάσει η αστυνομία αν δεν ψηφίσουν. Αυτό μου το έχουν εκφράσει πολλοί που τυχαίνει να ψηφίζουν στην περιφέρεια.

Anonymous said...

Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα το συνολικό εκλογικό αποτέλεσμα είναι μάλλον μια μαλακία και μισή. Ο γίγας Λαός φαίνεται να κινήθηκε και πάλι μεσοβέζικα.

Anonymous said...

Παπαρογιάννης έφα

http://fimotro.blogspot.com/2010/11/13.html

Anonymous said...

ο Παπατζόν τον ήπιε με τις προβλέψεις του για Δημαρά. Αλλά και με τον Μαντούβαλο την έφαγε τη φάπα του. Πρώτους παρουσίαζε αμφότερους. Έγκυρη πληροφόρηση. Παπαγιαννέικη.

Anonymous said...

Έχει μούτρα και ειρωνεύεται τους άλλους ο μπριγιαντινάκιας? Μεγάλη ήττα των δήθεν ενημερωτικών και αποκαλυπτικών blogs η σημερινή μέρα

Anonymous said...

Μάλλον το Πασόκ κερδίζει τελικά τις εντυπώσεις, έστω και οριακά῎

Anonymous said...

Τον Αμυρά δεν τον προβλέψαμε. Η τρέντυ αυτή υποψηφιότητα πήγε καλά. Οι νέοι μας......

Anonymous said...

Το μόνο μέχρι στιγμής ενθαρρυντικό (εκτός της αποτυχίας Δημαρά) είναι ότι η ΝΔ παραμένει σε γενικές γραμμές πάτος.

Anonymous said...

Άπλητοι, άσχημοι, ανίδεοι, αγράμματοι, τεμπέληδες...πάντως πελατάκια των δύο δεν είναι οι πιτσιρικάδες...κάτι είναι κι αυτό...

Anonymous said...

Και λιγότερο ανορθόγραφοι από σένα...

Anonymous said...

απλυτοι.
και που το ξέρεις εσύ 9,00, μπήκες μεσα στο παραβαν να δεις τι ψηφίζουν;
αλλά και έτσι να είναι, δεν θα μεγαλώσουν και αυτοί;
ασε μας τώρα ρε τουτζάρη που θα μας πεις ότι οι νέοι μας(μπλιαχ) είναι kai "περήφανα νιάτα" που έλεγε και ο παπατζής
ασε τώρα βραδυάτηκα

Anonymous said...

βραδιάτικα

Anonymous said...

o 9.00 είναι γκρούπι της βουλής των εφήβων

Anonymous said...

9:04 σε παραβάν δεν μπήκα, απλά οι δημοσκόποι λένε πως οι νέοι κυρίως δεν πήγαν να ψηφίσουν

Anonymous said...

Σε κατάλαβα επικριτή ανορθόγραφε. Είσαι ο βασιλικός που παει και ψηφίζει με τη μαμά του.

Anonymous said...

Καλά έγραψε ο Γιανναράς. Μόνον αν υπήρχε μια βροντερή αποχή θα μπορούσαμε να περιμένουμε κάποιες άμεσες εξελίξεις. Τώρα το πράγμα θα συνεχίζει να βράζει στο ζουμί του.

Anonymous said...

Πάλι (έστω οριακή) νίκη του Πασόκ γαμώ τον αντίχριστό μου;

Anonymous said...

Τι θα γινόταν δηλαδή αν υπήρχε "βροντερή" αποχή;
Οχι γενικολογίες παρακαλώ, με απλά λόγια εξηγήστε πρακτικά τι θα γινόταν, ή σιωπήστε .

Anonymous said...

αφού δεν παίνρουν χαμπάρι λέμε, και οι δύο δηλώνουν ότι νίκησαν

Anonymous said...

Δεν θα μπορούσαν να βγαίνουν σήμερα οι γελοίοι πολιτικοί να αποδίδουν την αποχή που ανέβηκε λιγάκι, στην ηλιοφάνεια, μιλώντας για οριακές νίκες. Ότι και να λέμε για τον Χατζηνικολάου μόνο αυτός έθεσε το θέμα στη σωστή του βάση: μίλησε για αύξηση της αποχής και καταδίκη των κομμάτων εξουσίας που όλα μαζί δεν αθροίζουν το παλαιό ποσοστό του ενός. Η αποχή όμως δεν αυξήθηκε σημαντικά. Δεν μπορεί να δώσει ηχηρό τόσο ηχηρό μήνυμα. Αυτή την αποχή, επειδή έχει περιορισμένη αύξηση, τα κόμματα θα την ερμηνεύσουν όχι ως καταδίκη, αλλά ως απλό δισταγμό κάποιων πολιτών.

Anonymous said...

ΑντΕ και ήταν μεγάλη η αποχή (πόσο;). Αντε και την ερμήνευαν τα κόμματα ως καταδίκη.
Τι θα γινόταν τότε δηλαδή(ς);

Anonymous said...

τότες ήθελα να πώ

Anonymous said...

Διακαναλικό διάγγελμα μίχα τώρα

Anonymous said...

Διακαναλικό διάγγελμα ψωμιάδη τώρα

Anonymous said...

http://fimotro.blogspot.com/2010/11/blog-post_9413.html

ΑΜΕΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΩΣΕΙ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΟΥ...

Γράφει ο Γιάννης Παπαγιάννης
(ουδεμία σχέση με το blog, απλά γράφει για πλάκα!)

Τ' αρχίδα μας κουνιούνται μα δεν πέφτουνε


Τον είδε κανένας τον ανύπαρκτο σε κάποιο πάνελ? Όχι.

Γιατί άραγε?

Δε βρέχει, σε φτύνουνε.

Anonymous said...

Ώπα, το αυτιστικό στο γυαλί.

Anonymous said...

Και εμείς για το βιβλίο της πολιτικής ανωμαλίας γιατί πιστεύουμε ότι ο Δημαράς θα μείνει έξω από κάθε συναλλαγή. Εάν δεν θέλει να τον κράξουν οι φίλοι που τον στήριξαν από την αρχή...


Παπα(ρο)γιάννη εκβιάζεις το Δημαρά?

Anonymous said...

Μαλακίες τούμπανα. Αρες μάρες κουκουνάρες. Γελάει ο κόσμος με την αποχή. Καλά έλεγα λοιπόν, να πάει ο καθένας να ψηφίσει ένα μικρό και γραφικό κόμμα να πέσει και γέλιο. Ούτως ή άλλως οι ίδιοι μαλάκες θα βγαιναν όπως και βγήκαν. Αποχή 50% και κανείς δεν ασχολείται. Μόνο με τα ποσοστά τους ασχολούνται οι πολιτικάντηδες. Θα βγούν αύριο και θα δηλώνουν ότι πήραν 40% και 45%. Τι κι αν τα ποσοστά αυτά αφορούν το μισό εκλογικό σώμα; Καρφί δεν τους καίγεται. Ποσοστολαγνεία. Μέχρι και το ΚΚΕ έγιναν μάγκες, που πήγαν όλοι οι βλαμμένοι σαν τα στρατιωτάκια και ψήφισαν μονοκούκι. Ας τα βλέπουν οι διαφημιστές της αποχής εδώ μέσα.

Anonymous said...

Το μεγαλύτερο πρόβλημα μετά το κόλλημα είναι η βλακεία.

Anonymous said...

Μήπως εννοούσαν Απόχη;

Anonymous said...

Αποχή 40% λοιπόν. Οση δηλαδή και στα πολιτισμένα κράτη της Δύσης.
Δεν βλέπω να κάηκα κανενός καρφί.

Anonymous said...

Γιατί ο γελοίος ο Δημαράς επέλεξε την πρωτοχρονιά για παραίτηση; Δεν μπορούσε να την κάνει πιο νωρίς; Μας το φυλάει για πρωτοχρονιάτικο μποναμά;
Πάω από τώρα στοίχημα, ότι μέχρι την πρωτοχρονιά ο γελοίος αντιμνημονιακός Δημαράς θα δηλώσει ότι παίρνει πισω την παραίτηση, ύστερα μάλιστα από παρακαλια του απλού λαού, που όπου τον έβρισκαν τον παρότρυναν να μην το κάνει. Τι λέω τώρα; Ποια πρωτοχρονιά; Σε 6-7 μέρες θα το πει

Anonymous said...

Οι κακομοίρηδες ψηφοφόροι ξαναμπήκαν στο βρακί των κομμάτων. Η αποχή είναι της πλάκας. Σε πανελλαδικό επίπεδο λίγο μεγαλύτερη από αυτή των ευρωεκλογών. Με την εξαίρεση του ΚΚΕ που σημείωσε επιτυχία καθότι πάντοτε ένα σοβαρό για τα συμφέροντά του και ως προς την στρατηγική του κόμμα (αλλά και του Μιχαλολιάκου της Χρυσής Αυγής που παίρνει 5+) όλα τα άλλα κόμματα και ο κυρίαρχος λαός θα τσαλαβουτάνε εις το εξής στο ίδιο τέλμα. Είναι πάντα πολιτικά αφελής η προσδοκία να αλλάξει κάτι. Αφού κόμματα και εκλογικό σώμα είναι κατά βάση το ένα και το αυτό. Θα μπορούσαν άλλωστε για τόσες δεκαετίες να στέκονται όλοι αυτοί οι φασουλήδες και να παριστάνουν τους παράγοντες αν ο λαός που τους ψηφίζει δεν είναι τα ίδια χάλια και χειρότερα;

Anonymous said...

πρωτοχρονιά-πρωταπριλιά

Anonymous said...

Ας πέσουνε προβλέψεις. Σε πόσον καιρό ο Δημαράς θα ανακαλέσει την παραίτηση;

Anonymous said...

Στον Alpha αυτή τη στιγμή συμβαίνει κάτι τρομερό. Υπάρχουν τρεις καλεσμένοι και οι τρεις βαψομαλλιάδες.

Anonymous said...

Δεν πρόκειται να ανακαλέσει την παραίτηση ο Δημαράς.

Anonymous said...

Φοβερή πλάκα με κάποιους ξεροκέφαλους που επειδή οι ίδιοι δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει μεγάλη αποχή, συνεχίζουν να μπουρδολογούν για ψήφους σε μικρά κόμματα και άλλα τέτοια γραφικά. Δεν έχουν κανέναν φίλο δημοσιογράφο, πολιτικό, έστω και τρίτης κατηγορίας, να μάθουν τι συζητάνε όλοι οι πολιτικοί και δημοσιογράφοι απόψε ως προς την αποχή για να καταλάβουν τι μπούρδες λένε? Μιλάμε για την αποχή του λεκανοπεδίου φυσικά, αν και θα έπρεπε να ήταν ακόμη μεγαλύτερη. Γιατί αν κοιτάξουμε την επαρχία με τη στενοκεφαλιά της και τον συντηρητισμό της.....

Anonymous said...

Εκείνο το κόμμα πάντως που προκαλεί τη μεγαλύτερη θλίψη, είναι η ΝΔ. Βαριέσαι και να την χλευάσεις. Κόμμα ερασιτεχνών. Κόμμα για λύπηση.

Anonymous said...

Ενα μπαλαντάινς διπλό παρακαλώ

Anonymous said...

Να μας πει ο Καραϊσκος τη γνώμη του.

Anonymous said...

εντάξει την είπε

Anonymous said...

Αποχή, νίκη Σγουρού και ενίσχυση του ΚΚΕ. Τα πραγματικά συμπεράσματα των εκλογών με λίγες λέξεις και χωρίς παπαρολογίες και φλυαρίες.

Η νίκη Σγουρού ήταν η λεπτομέρεια που έσωσε το ΠΑΣΟΚ. Αν δεν είχε έρθει πρώτος, το κλίμα θα ήταν εντελώς διαφορετικό. Αλλά άμα ως αξιωματική αντιπολίτευση βάζεις Κικίλιες ως υποψηφίους είσαι μαλάκας με περικεφαλαία. Στο μόνο πράγμα που έχει δίκιο ο Παπατζών είναι η ανάλυσή του για τη ΝΔ.

Anonymous said...

Δηλαδή τι συζητάνε ακριβώς 11:28; Για πες μας. Γιατί άντε και το συζητάνε σήμερα, άντε και το συζητάνε κι αύριο, άντε και μεθαύριο. Σε κανα μήνα που θα έχουν πιαστεί τα πόστα, εσύ πιστεύεις ότι θα ασχολούνται ακόμα με την.. αποχή ή με το από που θα ξεκινήσουν να τρώνε; Φοβερή πλάκα έχετε εσείς οι αφελείς. Νομίζετε ότι τα ξέρετε κι όλα. Εγκλωβισμένοι στο μικροκοσμο των πολιτικάντηδων και των φερέφωνων τους των δημοσιογράφων.

Anonymous said...

Να κάνεις τον κόπο να ρωτήσεις και να μάθεις. Και κράτα το για τον εαυτό σου. Δεν χρειάζεται να μας το πεις.

Anonymous said...

o 11:33 είμαι ο Δημαράς

Anonymous said...

Πράγματι στεναχωρήθηκαν πολύ με την αποχή.

Anonymous said...

O Δημαράς είναι παλαιάς σχολής, πίνει μόνο VAT 69.

Anonymous said...

Καλά θα ρωτήσω. Δεν μας κάνεις όμως και μια πρόβλεψη κύριε ξερόλα; Σε κανα μήνα τι πιστεύεις ότι θα παίζει; Θα συζητάνε ακόμα για την αποχή ή θα έχει αρχίσει η μάσα; Για να δούμε και τον κύριο ξερόλα.

Anonymous said...

Νομίζω ότι θα την κόψουν τη μάσα. Δεν θα πηγαίνει μπουκιά κάτω από τη στεναχώρια.

Anonymous said...

o καραίσκος απείχε;

Anonymous said...

Καραισκος φορ πρεζιντεντ

Anonymous said...

Και γω πιστεύω ότι θα κοπεί η μάσα. Μεγάλοι καημοί στον πολιτικό κόσμο για την αποχή. Αυπνίες, κλάμματα, Ταβόρ κλπ.

Anonymous said...

Να μιλήσει ο Καραϊσκος για να πάμε για ύπνο.

Anonymous said...

Κατά τη γνώμη μου το ποσοστό της αποχής ήταν ρεαλιστικά το υψηλότερο δυνατό. Οι απόψεις Γιανναρά για 80% αποχή είναι τόσο εκτός σοβαρής πολιτικής βάσης όσο και οι απόψεις κάποιων σχολιαστών για ψήφο στα μικρά κόμματα, ψήφο πλάκας κλπ που είναι απλές απολιτικές εκτονώσεις. Η υψηλή αποχή έχει ήδη κάνει τη δουλειά της. Η πολιτική τάξη είναι ήδη σήμερα με κομμένα τα φτερά. Το ίδιο και οι δημοσιογραφικοί παπαγάλοι τους. Οι επίσημες δηλώσεις δεν έχουν καμία σημασία. Χρειάζεται μπόλικη αφέλεια να νομίζει κανείς ότι οι πολιτικοί θα παραδεχθούν δημοσίως τη φθορά τους. ΄΄Εχει δίκιο ο παραπάνω φίλος ότι πολιτικοί και δημοσιογράφοι την υψηλή αποχή θεωρούν ως πρωτεύον συμπέρασμα αυτών των εκλογών και δευτερευόντως την ανατροπή στην περιφέρεια Αττικής. Σωστά επισημαίνεται και η ενίσχυση του ΚΚΕ αλλά αυτό δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο γιατί ήταν και από τις δημοσκοπήσεις κάτι αναμενόμενο που θεωρείται και αυτό ως εκλογική εκτόνωση.

Anonymous said...

Το αν θα κοπεί η μασα θα είναι εμφανές σε λίγες εβδομάδες. Πχ αν θα χάσει κιλά ο Πάνκαλος κλπ.

YΓ με τη συνακόλουθη μείωση έκλυσης αερίων (του θερμοκηπίου).

Anonymous said...

Επίσης μεγάλη πλάκα και στο ΛΑΟΣ. Το φυσάνε και δεν κρυώνει. Μεγάλη απογοήτευση στο κόμμα του εθνικολαϊκισμού.

Anonymous said...

Ακόμα δεν έχω ακούσει το δια ταύτα της αποχής. Ειλικρινά το λέω, δεν το πιάνω, μπορεί να είμαι χαζός.
Τι θα γίνει δηλαδή θα κατευούν τα τανκς ή θα γίνει καραισκική επανάσταση;

Anonymous said...

To σημαντικό με την αποχή είναι ότι κάποιοι άνθρωποι έκαναν το πρώτο βήμα. Μετά από αυτό είναι δύσκολο οι κομματάνθρωποι να σε βάλουν ξανά στο μαντρί τους.

Anonymous said...

Φίλε, κάνεις λάθος και για το λάος.
Το λάος καταψηφίστηκε από το "λαό" ακριβώς γιατί, για πρώτη (ίσως και τελευταία φορά) θιθέτησε μια σχετικά υπεύθυνη και καθόλου λαικίστικη στάση.

Anonymous said...

Είπα και εγώ να κάνω αποχή. Τελικά όμως ψήφισα στην τύχη έναν περίεργο υποψήφιο στην Αθήνα. Το συστήνω σε όλους. Δεν μπορείτε να καταλάβετε πόσο μεγάλη ανακούφιση ένιωσα. Το έσκισα το σύστημα. Μεγάλη πλάκα.

Anonymous said...

Αυτό που μ' αρέσει είναι ότι υπάρχει ακόμα κόσμος ο οποίος πιστεύει τις μαλακίες που του μπουρδολογούν οι διάφοροι πολιτικάντηδες. Περί νομιμοποίησης από το λαό κλπ κλπ. Αστειότητες δηλαδή. Ο οιοσδήποτε έμπαινε στη βουλή (σε περίπτωση εθνικών εκλογών), ακόμα και μόνο με τη δική του ψήφο και της γκόμενας του, θα έγραφε στα παλιά του τα παπούτσια τη "λαϊκή εντολή" την ημέρα που θα κατετίθετο στον προσωπικό του λογαριασμό η δεκαρούμπα της βουλευτικής αποζημίωσης και έστω και ένας γέρος σε καφενείο κολακευόταν που του έδινε το λόγο (που σίγουρα θα βρισκόταν). Θέλει πραγματικά να είσαι πολύ ρομαντικός για να έχεις τέτοιες απόψεις.
Κάτσε να κοβόταν το δεκάρικο το μήνα και θα δεις για πότε θα τους έτσουζε. Επειδή κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται, πολύ απλά δεν υπάρχει σωτηρία. Και με 90% αποχή.

Anonymous said...

Μ αρέσουν τα αποτελέσματα.Έχασε ο κουτοπόνηρος δημαράς,ένας τυχοδιώκτης με μόνο θετικό στοιχείο τον αλκοολισμό του.
ΚΚΕ και λαική τάξη ανεβασμένη κι αγανακτισμένη.Στα αστικά κέντρα.
Δεν με νοιάζει η επαρχία ουδαμώς.Τα αστικά κέντρα-η πρωτεύουσα δίνει τη γραμμή- κι οι άλλοι στα χωριά μαθαίνουν τα νέα απο τον τελάλη.Ετσι γίνεται στην ιστορία πάντα. Τωρα το ΚΚ θα κάνει τα πάντα για να ρίξει τα ποσοστά του κάτω απο 10 ας γιούσουαλ, γιατί δεν θέλει την εξουσία με τίποτα.

Anonymous said...

Φίλε, λες οι λεγόμενοι "δεκάρικοι" λόγοι των πολιτικών, να προέρχονται από την συγκεκριμένη δεκαρικούμπα που ανέφερες;
Μάλλον από εκεί πρέπει να είναι

Anonymous said...

Συγγνώμη που θα το πω, μπορεί και να παρεξηγηθώ, αλλά η συζήτηση περί εκλογικών αποτελεσμάτων είναι κατά τη γνώμη μου πάρα πολύ αστεία. Όποιος ασχολείται με τις εκλογές είναι για γέλια. Η αποχή είναι η μόνη λύση όχι γιατί έχει κάποια άμεσα θετικά αποτελέσματα αλλά γιατί αποτελεί την έσχατη λύση για κάθε άνθρωπο που διαφωνεί ριζικά με την κατάσταση, κρίνει ότι δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά μεταξύ των κομμάτων και δεν θέλει να μετάσχει σε αυτή την κωμωδία.

Το ότι η αποχή θα ανατρέψει το σύστημα από αύριο είναι το ίδιο αφελής με τις παιδαριώδεις και εξυπνακίστικες απόψεις που την επικρίνουν επειδή δήθεν κάποιοι πολιτικοί από αύριο δεν θα σταματάνε να...τρώνε ή ότι η αποχή θα βγάλει στο δρόμο τα τανκς. Αυτά τα λένε και στα καφενεία ρε παιδιά. Στο γυμνάσιο πηγαίνετε;

Anonymous said...

12¨03 και 12¨04 πιστεύω ότι έχετε δίκιο.

Anonymous said...

11:53 να στο πω λαϊκά και πεζοδρομιακά γιά να το καταλάβεις: Πες ότι είσαι πόρνη σε οίκο ανοχής και δέχεσαι 20 πελάτες την ημέρα οκ; Είσαι μία καθ' όλα αξιοπρεπής επαγγελματίας, με υψηλές αποδοχές, όλα φίνα. Αν οι πελάτες γιά οποιοδήποτε λόγο γίνουν 10, θα αρχίσουν να σε ζώνουν τα φίδια, και όχι μόνο από οικονομικής απόψεως. Θα αρχίσεις να αναρωτιέσαι αν σε πήραν τα χρόνια και ασχήμηνες, αν οι άλλες κάνουν πιό ωραία κόλπα στο κρεβάτι και σου τρώνε τους πελάτες και άλλα πολλά. Θα γίνεις ευέξαπτη και δεν θα κοιμάσαι καλά τα βράδυα. Το χειρότερο είναι ότι θα χάσεις την αυτοπεποίθησή σου. Αν τώρα οι 10 γίνουν 5, πρώτα θα σε κυριεύσει πανικός και μετά θα πας στον ψυχίατρο (αν έχεις τα λεφτά). Αυτή είναι η δύναμη της αποχής.

Anonymous said...

Φίλε ειλικρινώς ρωτώ: Τι θα γίνει με την αποχή;
Ποιο είναι το σενάριο που έχεις στο μυαλό σου δηλαδή.
Ο καραίσκος μίλησε; Μίλησε κανείς;

Anonymous said...

Το πιο αστείο απ'όλα, είναι ότι η παραπάνω κατηγορία θεωρεί ότι ο πολιτικός ενδιαφέρεται για τη λαϊκή νομιμοποίηση, όταν στην πραγματικότητα τον απασχολεί μόνο η κοινωνική αναγνώριση και τίποτε άλλο (μαζί με τα λεφτά εννοείται). Η οποία, από τη στιγμή που εκλέγεται, παύει να τον απασχολεί γιατί ζει σε ένα μικρόκοσμο κομματικών κηφήνων, άλλων πολιτικών κλπ με αποτέλεσμα να μην έχει και καμία επαφή με το λαό, πέραν του στρατού ψηφοφόρων του που τους φτιάχνει για να τον ψηφίζουν και που, ούτως ή άλλως, του συμπεριφέρονται δουλοπρεπώς, προσφέροντας του αυτή την κοινωνική αναγνώριση που τόσο χρειαζεται. Μέχρι τις επόμενες εκλογές βέβαια, που χρειάζεται να ανακατευτεί πάλι με τον γενικότερο κατημά για να ξαναβγεί. Η αποχή θα τον πειράξει λοιπόν κανα δυο μέρες και μετά θα την ξεχάσει ζώντας στον ωραίο του μικρόκοσμο με τους ομοίους του.

Anonymous said...

Οίκος Αποχής

Anonymous said...

Χα καλό αυτό που είπα. Θέλω δικαιώματα αν μπει τίτλος στις εφημερίδες έτσι;

Anonymous said...

Εγώ πιστεύω ότι από την άλλη εβδομάδα στο Κολωνάκι, το πρώτο θέμα συζήτησης θα είναι η αποχή. Μεγάλη στενοχώρια οι πολιτικοί. Όχι ρε γμτ. Θα απέχω και γω λοιπόν από δω και πέρα στις εκλογές. Το αποφάσισα. Μεγάλη ιδέα πράγματι.

Anonymous said...

Πικρό το εσπρέσσο στου τζίμμυς λόγω της αποχής

Anonymous said...

Ο σκατοσπρώχτης και βαψομαλλιάς Ευθυμίου χαρίζει τώρα στην Τρέμη σπάνια δείγματα αναλυτικής σκέψης.

Anonymous said...

Φίλε δεν τα ξέρεις καλά. Ο σκατοσπρώχτης ήταν ο μακαρίτης και όχι ο εφθημίου.

Anonymous said...

Ο καραισκος τοποθετήθηκε.Να μας πει τώρα ο Σαμαρικός Βάρσος την αποψη του για τα αποτελέσματα.Περιμένουμε...Επιπλέον να πώ οτι οι δυνάμεις του Σαμαρα στην κρήτη κατέγραψαν το ιστορικό ποσοστό του 15 %

Anonymous said...

Αυτό σημαίνει πλουραλισμός. Αυτό στην πραγματικότηα σημαίνει και διάλογος. Ο καθένας να λέει την μαλακία του. Και με ύφος χιλίων καρδιναλίων κιόλας, πιστεύοντας ότι γνωρίζει, όταν τη μόνη πληροφόρηση που έχει είναι από τα καφενεία και το ραδιόφωνο.

Anonymous said...

α στο διάλογο
(καραίσκο)

Anonymous said...

Σωστό.Να πάρει θέση κι ο Βαρσος, ωστε να κλείσουμε με μια ευχάριστη νότα-κοτα τη βραδυά και να πάμε για ύπνο ευτυχισμένοι όλοι μας,όπως κι οι πολιτικοί μας

Anonymous said...

Οι πολιτικοί μας δεν θα πάνε γιά ύπνο ευτυχισμένοι λόγω της αποχής, τα ίδια θα λέμε πάλι;

Anonymous said...

Καραϊσκο σε ποιο σημείο τοποθετήθηκες γιατί έχω περδευτεί με τα πολλά σχόλια.

Anonymous said...

H αποχή θα χαλάσει σημαντικά τον ύπνο του Χρήστου Παπουτσή.

Anonymous said...

Εγώ απείχα σήμερα από τις εκλογές. Τους εξευτέλισα τους πολιτικούς με τη στάση μου. Τους έδειξα ότι δεν με τουμπάρουν όπως τους άλλους. Τώρα θα κοιμηθώ ήσυχος το βράδυ για την τίμια στάση μου. Μπράβο μου. Θα γίνουν μεγάλες αλλαγές στη ζωή μου με την αποχή.

Anonymous said...

Μπράβο μου και μένα.

Anonymous said...

Παρακαλώ να μην με ξαναπείτε Σαμαρικό. Όταν πήρε την ηγεσία της ΝΔ εκφράστηκα θετικά για το άτομο, αλλά τα καραγκιοζιλίκια του με το μνημόνιο δεν τα περίμενα. Μακριά από μένα ο Σαμαράς.

Anonymous said...

Θέλω να υπερασπιστώ όσους (έστω και με εξυπνακίστικο κωλοπαιδαράδικο, εφηβικό τρόπο νομίζουν ότι) καταρρίπτουν - και μάλιστα με πάταγο - την δύναμη της αποχής, ενώ διαφωνώ μαζί τους ριζικά. Είναι πολύ δύσκολο να καταλάβεις τι συμβαίνει αν δεν έχεις επαφή με αυτό που οι ίδιοι ονομάζουν πολιτικό μικρόκοσμο. Είναι εύλογα τα επιχειρήματά τους και λογικά πιστεύω γιατί η ενημέρωσή τους είναι από τις παρέες και τα Μέσα που συζητάνε συνέχεια για κλέφτες πολιτικούς, που δήθεν δεν τους καίγεται καρφάκι όταν είναι να φάνε κλπ. Από που να μάθει κανείς πώς λειτουργούν οι πολιτικοί εάν δεν τύχει να ξέρει τον μικρόκοσμό τους, τη στιγμή μάλιστα που τα Μέσα στην Ελλάδα αναπαράγουν τα ίδια εύκολα στερεότυπα για τους πολιτικούς; Δυστυχώς αυτά συνεχίζει να τα λέει κάποιος (και είμαι βέβαιος ότι τα πιστεύει) όσο δεν έχει επαφή με αυτόν τον περίεργο χώρο των επαγγελματιών της πολιτικής. Eίναι λάθος, είναι και εκνευριστικά με την αίσθηση αυθεντίας με την οποία εκφράζονται, αλλά είναι απολύτως φυσιολογικά. Αναγκαστικά πρέπει να γνωρίσεις αυτόν τον πολιτικό μικρόκοσμο για να αλλάξεις γνώμη. Όταν δεν γνωρίσεις πως λειτουργούν αυτά τα κομματικά ρομπότ και ποιες είναι οι ιεραρχήσεις τους, πέφτεις στην παγίδα της δημόσιας ομιλίας τους του 'άλλα λόγια να αγαπιόμαστε'. Όποιος τους ξέρει, και μόνο με τον να τους δει σήμερα στην τηλεόραση καταλαβαίνει τι νιώθουν και τι πραγματικά συμβαίνει. Όσο και αν κάποιοι αρνούνται να καταλάβουν, το σημαντικό θέμα των εκλογών (για όση αξία έχει) είναι το 50% της αποχής στην Αττική (και όχι, δεν θα ρίξει την κυβέρνηση ούτε θα προκαλέσει επανάσταση).

Anonymous said...

Καραίσκο;

Anonymous said...

O ΠΑπαδουλάκης πάει να κάνει το ΝΗΣΙ σαν το Λοστ και καλά."Ερχονται οι άλλοι" και κάτι τέτοια.Ασε μας ρε πάτε

Anonymous said...

Να μιλήσει ο ΚΑραίσκος που τους ξέρει καλά τους πολιτικούς.
(έστω και σαν υποταχτικός αρκετών εξ αυτών)

Anonymous said...

Καραίσκο γυρίζουμε μια τσόντα με θεματολογία Νησιού;
Αλλωστε όλες οι μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες γυρίζονται μετά και σε τσόντες.

Anonymous said...

O μάργουντ έγραψε στο ψοφοδέλτιο ΝΤΟΡΑ ΤΩΡΑ και ψήφισε.Μπράβο και σ αυτόν.

Anonymous said...

Καλή ιδέα θα ήταν επίσης θρίλλερ σε στυλ η νύχτα των ζωντανών νεκρών, στο οποίο οι τρόφιμοι του νησιού δραπετεύουν και περιφέρονται στην κρητική ύπαιθρο ψάχνοντας για φρέσκο αίμα αθώων χωρικών.

Anonymous said...

ΠΟλύ καλή ιδέα.Με το νησί λές θέμα, ή με τη Αποχή;;

Anonymous said...

O καρίσκος έγραψε στο ψηφοδέλτιο ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΥΛΑΚΗ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ ΤΟΝ ΜΙΣΩ.
To σφράγισε με το αγαπημένο του λιπ γκλοςς και το έριξε στην σχισμή.

Anonymous said...

Αίμα χωρικών Πασόκων

Anonymous said...

Oχι κύριε απείχα και εγώ.Μπράβο μου και είμαι κυβέρνηση τωρα.Πρωτο κόμμα επιτέλους

Anonymous said...

Καλό θα είναι κάποιοι που νομίζουν ότι κατέχουν την απόλυτη γνώση περί πολιτικών να αναθεωρήσουν. Να τους υπενθυμίσω ότι η αστεία αυτή κάστα επαγγελματιών κυκλοφορεί αναμεσα μας διεκδικώντας την ψήφο μας, άρα εκ των πραγμάτων είναι απίθανο κάποιος να μην γνωρίζει κάποιους από αυτούς τους αστείους επαγγελματίες. Άρα δεν είναι οι μόνοι που γνωρίζουν πολιτικούς. Καλά θα κάνουν λοιπόν να ψυχολογούν καλύτερα τους ανθρώπους αυτούς και να σταματήσουν τις νουθεσίες γιατί αρχίζουν και θυμίζουν πολιτικούς απευθυνόμενους σε ψηφοφόρους. Το αν έχω δίκιο για το αν θα τους απασχολεί σε κανα μήνα (τί μήνα, εβδομάδα) η αποχή, θα φανεί λίαν συντόμως. Και τότε θα φανεί ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο. Και είμαι σίγουρος ότι έχω δίκιο.

Anonymous said...

Θρίλλερ με θέμα την αποχή: Σεληνιασμένοι πολιτικοί, ντοπαρισμενοι με εσπρέσσο χιλίων οκτανίων από τον τζίμμυ, τρυγυρνούν στο λεκανοπαίδιο ψάχνοντας να δαγκώσουν ανυποψίαστους αποχαισίες.
Μετά το δάγκωμα οι αποχασίες γίνονται πειθήνια όργανα υποταχτικοί πολιτικάντηδων πρόθυμοι να ψηφίσουν οτι τους πούνε(βλ. καραίσκωλ)

Anonymous said...

Εγώ δεν πήγα να ψηφίσω σήμερα. Επειδή η μέρα ήταν καλοκαιρινή, προτίμησα να κυνηγήσω πεταλούδες στον Λυκαβητό με την απόχη μου φορώντας το αγαπημένο μου pith helmet.

Anonymous said...

Ο 12:44 έχει παρατηρήσει πολιτικούς μόνο μέσα από την τηλεόραση. Ίσως και να πήγε καμιά φορά στο γραφείο κανενός περιεφερειακού βουλευτή να ζητήσει κανένα ρουσφετάκι. Είμαι απολυτα βέβαιος. Φυσικά δεν μιλάμε για τέτοια "γνώση" των πολιτικών. Τέτοια γνώση έχει και ο κυρ Παναγιώτης ο περιπτεράς που πουλάει τσιγάρα και εφημερίδες. Αλλά και μόνο ότι αναφέρεσαι σε αυτού του είδους τη γνώση, δείχνεις ότι δεν καταλαβαίνεις για τι πράγμα μιλάμε.

Anonymous said...

Kαυλονήσι

Anonymous said...

O 12:47 είναι ο δικηγόρος Μαρακάκης που έχει πολύχρονο δεσμό με την ξανθιά βουλευτίνα Έλενα Ράπτη. Του έχει πει τους φόβους της, τις ανασφάλειες της και τι μάρκα κραγιόν προτιμά. Για αυτό θεωρεί ότι ξέρει τα πάντα

Anonymous said...

Οι φίλοι που μιλάνε για την δήθεν αδιαφορία των πολιτικών για το αποτέλεσμα μπερδεύουν τις εσωτερικές σκέψεις των πολιτικών με τις δημόσιες δηλώσεις τους. Τουλάχιστον το κλασμένο ύφος Πασόκων, Νεοδημοκρατών, Συριζαίων και Καρατζαφέρηδων βουλευτών στα αποψινά πάνελ αλλά και η αμηχανία τους μας γεμίζει ανείπωτη χαρά.

Κατά τη γνώμη μου το αποτέλεσμα ήταν τηρουμένων των αναλογιών το καλύτερο δυνατό.

Anonymous said...

Ορίστε, και ο Τζούμας τώρα με τα τροφαντά μπουτάκια γιά την αποχή μιλάει.

Anonymous said...

Εκείνοι πάντως που έχουν κάθε λόγο να είναι δυσαρεστημένοι με τις εξελίξεις είναι οι έγκυροι μπλόγκερς. Τα παπάρια τους πήραν από προβλέψεις και πληροφορίες. Έπεσαν σε όλα έξω.

Anonymous said...

Ποιός είδε δηλώσεις Μπουμπούκου; Το σκηνικό ήταν υπερρεαλιστικό. Πλεύρης πίσω αριστερά με σταυρωμένα χέρια, γκόμενα δεξιά, σταυροί από πίσω, περιμέναμε να καταλήξει σε παρτούζα αλλά που με αυτούς τους χαχόλους.

Anonymous said...

Μα θα μιλήσει ο Καραϊσκος επιτέλους, τι θα γίνει

Anonymous said...

Το δυνατό ποσοστό Αμυρά δείχνει ότι κάποιοι από εμάς μάλλον έχουμε χάσει την επαφή με την πραγματική ζωή και αδυνατούμε να καταλάβουμε πως λειτουργεί ένα μεγάλο τμήμα του κόσμου. Είδα αυτόν τον νέο προεκλογικά με κάτι βερμουδίτσες και ποδήλατα και χαχάνιζα από μέσα μου. Να όμως που τα πράγματα ήταν διαφορετικά.

Anonymous said...

H γκόμενα Κατερίνα αν και παντρεμένη, είναι γκόμενα γνωστού μουσάτου εργολάβου με περίεργο παρελθόν και παρόν αλλά και σχέση με τα εκδοτικά.

Anonymous said...

Φίλε, ποια Κατερίνα λες, αυτή του Μηστοτάκη;

Μηνάς Μινάρας said...

Εσώτερη δύναμη πολλή
και η ειμαρμένη
να με κοιτά από γυαλί
και να υπομένει

Δεν θέλω τέτοια, επ' ουδενί
φωνάζω
και μέσα σε μια καμάρη
κουρνιάζω

Anonymous said...

αυτή πλησίον του Μπουμπούκου

Anonymous said...

Βλαχάρα η Κατερινούλα, αλλά φιλότιμη σε άλλα πράγματα. Εργάτης κανονικός.

Anonymous said...

Πράγματι μια εκπομπή στην τηλεόραση μπορεί να σ εκτοξεύσει.Ειδικά σαν κι αυτή του Αμυρά που απευθυνόταν σε αισιόδοξα χαζά μειράκια, με μονάδική τους έγνοια το που θα πάνε τον αύγουστο διακοπές.Μπι εμ εξ,σκέητ και αι ποουντ ψηφαλάκια.Αλλα πάντως ψηφαλάκια.

Και κάτι ακόμη.Πρωτο μέτρο στη λαική δημοκρατία θα πρέπει να ναι η αμεση απαγόρευση του καφε-φρέντο το να τ αλλο,μετά απο ψώνια.Να μπεί τέλος στην εικόνα αυτή της παρακμής.Βαρυφορτωμένες τσοκαραρίες σταματάνε τα ψώνια και κουβεντιάζουν για τα ψώνια.Και συνεχίζουν δυνατά για νέες αγορές.Βγάζουν και τα ρούχα-παπούτσα στο τραπέζι και τα καμαρώνουν.Τελος αυτά κύριοι-ες

Anonymous said...

Μόνη είδηση για μένα, το ποσοστό Μιχαλολιάκου (του Ν. εννοείται)....

Anonymous said...

O Δανέζεης τώρα δυνατός ανκοραμν στο μεγκα

Anonymous said...

Δαναίζης-ιορδάνης χασαπόπουλος δυνατό ντουο

Anonymous said...

Φρέντο πρέπει να πίνει και ο εξυπνάκιας που επικρίνει όλους τους πολιτικούς ως αναίσθητους. Τι φρέντο λέω. Για φραπεδούμπα με 4 ζάχαρες τον κόβω. Ελληνάρας κανονικός.

Anonymous said...

Πρώτο θέμα στις γυναικείες συζητήσεις το Νησί.
ΚΑραντί αυτό

Anonymous said...

Nα απαγορευθούν όλοι οι καφέδες. Μόνον ελληνικός βαρύς γλυκός. Και αν. Μάθαμε τώρα καφέδες. Καριόληδες. Κωλόπαιδα.

Anonymous said...

Φρεντο Γερμανός

Anonymous said...

H Mar;ia Σ΄πυράκη ΄τωρα ομιλεί για ολική επαναφορά

κωλική

Anonymous said...

Α χαχαχαχαχαχχαχαααχα, ΚΑΗΜΈΝΕ ΜΠΡΙΓΙΑΝΤΝΟΛΆΤΡΗ, ούτε ο αλκοολικος σου έκατσε. Α χαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχχα. Ρεντίκολο το μπριλ-κριμ όρνιο.

Anonymous said...

http://www.antinews.gr/?p=70460

Anonymous said...

H Πανκάλου τι έκαμε;

Anonymous said...

Πράγματι ρε γαμώτο. Αφού έφτασα μέχρι και να τον λυπηθώ τον φουκαρά. Τόσο ύφος, τόσο καταγγελία, τόση διαφήμιση και να πέσει σε όλα έξω. Και η πλάκα είναι ότι ήθελε να πάρει και έμμισθη θέση στην περιφέρεια με Δημαρά. Για κλάματα ο έλληνας Κάρυ Γκραντ από τα Μέγαρα

Anonymous said...

Μα και με τη Χριστοφάκη έχασε ο Μπριγιαντίνης. Ο Φιλίππου βγαίνει με την πρώτη με διπλάσιο ποσοστό (60-30). Πολλά γέλια...

Anonymous said...

Kαι εγώ αποχή, αναγκαστικά, γιατί τι άλλο να κάνω. Δεν είχα όμως προσδοκίες και έτσι δεν απογοητεύτηκα. Γενικά χαμηλή νομίζω η αποχή. Μαλάκας ο ψηφοφόρος. Φοβισμένος. Ή ψώνιο ότι και καλά η κωλοψήφος του θα διαμορφώσει το αποτέλεσμα.

Anonymous said...

Πολύ γέλιο και με τα ποσοστά του μπλογκ του Καψαμπέλη στην Αττική. Όταν αποδείχτηκαν μούφα, δημοκρατικά αφαίρεσε την ανάρτηση από το μπλογκ. Αυτό θα πει δεοντολογία.

Anonymous said...

Na πέφτουν στην αναξιοπιστία για λίγες πενταροδεκάρες.

Anonymous said...

Για να δούμε τι θα πει αύριο στο Αποκαλυπτικό. Πάντως το EXTRA πολύ σοβαρό κανάλι. Εκλογές είχαμε και αυτό έπαιζε ελληνική βιντεοταινία. Μέχρι και ο Κουρής είχε πρόγραμμα ενημερωτικό.

Anonymous said...

http://press-gr.blogspot.com/2010/11/24-21-18.html

Anonymous said...

Έβλεπα μια ωραία ταινία και στις διαφημίσεις επέστρεψα να δω τι έχει γράψει ο εξυπνάκιας οπαδός της αποχής και γνώστης των πάντων.
Φίλε, και στο λέω με πολλή αγάπη, μου κάνεις για ασχολούμενος κατ επάγγελμα με την πολιτική. Ή κομματικός παρατρεχάμενος είσαι ή κάτι σχετικό. Μου θυμίζεις κάτι γνωστούς μου (γιατί φίλους δεν μπόρεσα να τους κάνω ποτέ λόγω πλήξης) κομματικά στελέχη-πολιτικάντηδες διαφόρων κομμάτων που είναι όλοι ίδιοι. Όχι μόνο ασχολούνται με κομματικούς βυζαντινισμούς όλη μέρα, με συμμαχίες, σπόνσορες, ποσοστά και λοιπές αστειότητες, αλλά το διατυμπανίζουν με στόμφο σε συζητήσεις νομίζοντας
ότι κάνουν κάτι σοβαρό που ο άλλος θα ανοίξει το στόμα με τη σημαίνουσα ενασχόληση τους. Άνθρωποι που είναι συνήθως είτε επαρχιώτες, που οι πολιτικές νεολαίες υπήρξαν το αποκούμπι τους για κοινωνικοποίηση, είτε φλώροι που γαλουχήθηκαν με μια αστεία νοοτροπία υπεροχής και κληρονομικού δικαιώματος ενασχόλησης με την πολιτική. Πραγματικά, αν ασχολείσαι επαγγελματικά με την πολιτική, άλλαξε επάγγελμα. Κρίμα είναι.

Anonymous said...

Πάντως η ημέρα των εκλογών ήταν αφορμή να γεμίσει η τηλεόραση μιλφ. Ακόμα αισθάνομαι μία αναστάτωση.

Anonymous said...

Εγώ γουστάρω Σια Κοσιώνη...τα υπόλοιπα..Σία...Σία...Σία...

Anonymous said...

November 8, 2010 1:42 AM

Μάκης Γιομπαζολιάς - ιδιοκτήτης-ιδρυτής του press-gr με Παπαγιάννη και Καψαμπέλη, υποψήφιος με Δημαρά.

Μάκης Goebbels-Τσολιάς λέμε...

Anonymous said...

O ξεροκέφαλος διάβασε καμιά εφημερίδα ή όχι στο καφενείο που μάλλον δουλεύει; Κανά ραδιόφωνο άκουσε; Είδε τα συμπεράσματα; Όλοι άσχετοι πρέπει να είναι εκτός από αυτόν. Γρήγορα στη φραπεδούμπα με τις 4 ζάχαρες. Γρήγορα στην καφενειακή συζήτηση για τους πολιτικούς που όλη μέρα σχεδιάζουν πως να πιουν το αίμα του λαού με το μπουρί.

Anonymous said...

Βλέπω αποκτήσαμε νέο πετ, έναν φέρελπι νέο πολιτικό.

Anonymous said...

Η χθεσινή ημέρα είχε και Στάη και Βόζενμπεργκ... βέβαια η τελευταία με πίκρανε με την απέχθειά της για την αποχή.

Anonymous said...

"Ο θρίαμβος του Μπακογιάννη χρεώνεται στη ΝΔ" γράφει ο Παπαγιάννης. Τώρα πώς ένας θρίαμβος "χρεώνεται" αντί να "πιστώνεται" είναι κάτι που μόνον ο Παπαγιάννης γνωρίζει.

Anonymous said...

Με προετοιμασία τόσων χρόνων, ακόμα και ένας τελείως ηλίθιος θα θριάμβευε.

Anonymous said...

Ο ρωμαικός θρίαμβος Μπακογιάννη ως δήμαρχος στα κακοτράχαλα κλεφτοβούνια της Ευρυτανίας, μου θυμίζει κάποιον Τζομπανάκη -θηρίο του Διεθνούς κριματιστηρίου- που χτυπούσε (αποτυχημένα) τις ίδιες γκόμενες με τους παρίες της πόλης.

Anonymous said...

Είχε καμιά σχέση με τη γνωστή ηθοποιό που αρέζει στον μαίτρ;

Anonymous said...

Mπά.Μάλλον καμμία εκτός απο το Μητσοτακισμό αμφοτέρων

Anonymous said...

Aκόμα και τον Βασιλάκη Οικονόμου που προεκλογικά τον αβάνταρε εξουθενωτικά βρίζει τώρα με κακεντρέχεια ο Μπριγιαντίνης για το ότι πάτωσε. Ρε κάτι τεφαρίκια που κυκλοφορούν ανάμεσά μας.

Anonymous said...

1 μέρα μΑ (μετά Αποχής)

Στο καφενείο που εργάζομαι ως σερβιτόρος, παρατηρώ μια ανορεξία στους πολιτικούς που συχνάζουν εδώ. Όλοι παρήγγειλαν πικρό καφέ σήμερα. Πίνοντας στο διάλειμμα της δουλειάς τη φραπεδάρα μου με τις 4 ζάχαρες, σκέφτομαι πόσο δίκιο είχε ο μέγας γνώστης-απέχων-τιμωρός του πολιτικού κόσμου που σχολιάζει στο μπλογκ αυτό.
Ξάφνου, παρατηρώ ότι μετά από ένα μισάωρο περίπου, η κουβέντα έχει ανάψει και τα παιδιά έχουν ξαναβρεί την όρεξη τους. Παραγγέλνουν σάντουϊτς. "Τι να έχει συμβεί", αναρωτιέμαι. "Η συζήτηση έχει επικεντρωθεί πλέον στο δεύτερο γύρο" σκέφτομαι από μέσα μου. "Πάει-πέρασε κι αυτό" μονολογώ, τρέχοντας με τα πατίνια μου (που ο άκαρδος ιδιοκτήτης του καφενείου με αναγκάζει να φορώ για να είμαι πιο γρήγορος στη δουλειά) να προλάβω τις παραγγελίες.

«Oldest ‹Older   401 – 600 of 812   Newer› Newest»