Monday, December 6, 2010

Χάρης Πασβαντίδης: το Πράσινο και το Μαύρο…



Στη γενέτειρά του, «τας Σέρρας», χρωστά πολλά ο ποντιακής καταγωγής Χάρης Πασβαντίδης. Η λάμψη κι η υγεία που αποπνέει το πασβαντίδειο πρόσωπο, αλλά και αυτό το σχεδόν αψεγάδιαστα σμιλεμένο κορμί, οφείλουν πολλά στον καθαρό αέρα αυτού του πολιτιστικού λίκνου της βορείου Ελλάδος· αλλά και στο παχύ, πρόβειο σερραίικο γάλα, καθώς και τις χορταστικές ποσότητες ντόπιας γιαούρτης που κατανάλωνε ως παιδί ο λιχούδης Χάρης.


Από τας Σέρρας λοιπόν – το άντρο του Καραμανλισμού με το έντονο ψύχος, τη στενοκεφαλίαση και τα πλήθη αμνοεριφίων – ο πληβείος πόντιος βρέθηκε στας Αθήνας. Και διέπρεψε! Φυσική εξέλιξη, άλλωστε, αφού στην Ελλάδα, την χώρα όπου η αξιοκρατία δουλεύει ρολόι, μια τέτοια αξία δύσκολο να χαθεί... Ο τίμιος αγωνιστής Χάρης, όμως, αν και αποχαιρέτισε ενωρίς την ορεινή πατρίδα του, ποτέ δεν απώλεσε την ταυτότητα του ορεσίβιου. Πολλώ δε μάλλον που, σύμφωνα με πληροφορίες, ουδέποτε έμαθε να κολυμπά, ενώ μια φορά που το επιχείρησε, ένα ζεστό αυγουστιάτικο απομεσήμερο, παρ’ ολίγον να πνιγεί! Από ένα απλοϊκό, λοιπόν, ασήμαντο – και μάλλον κουτό – παιδί της επαρχίας (με άριστη, όμως υγεία, για τους λόγους που αναφέραμε), ο Χάρης έφτασε, μέσα σε ελάχιστα χρόνια και μετά από υποτυπώδεις σπουδές, να τον μάθει όλη (σχεδόν) η Ελλάδα. Δεν είναι και λίγο…


«Πόντιος είμαι, ό,τι θέλω κάνω» έλεγε η αξιοπρόσεκτη ελληνική ταινία-βιντεοκασέτα των ’80s (με Τσάκωνα και Λεζέ)· στο πνεύμα αυτό κινήθηκε και ο πόντιος Χάρης. Έκανε ό,τι θέλησε. Και πέτυχε! Έγινε γνωστός ανά το πανελλήνιο μέσα από την μαχητική δημοσιογραφική του παρουσία από τα μαγαζιά του Γιώργου Κουρή, του επιτήδειου βεσπάκια εκδότη (και... παραγωγού περγαμόντου). «Μα ήταν δημοσιογραφία αυτό το τσίρκο;», θα ρωτούσε κανείς. «Μπορούν να θεωρηθούν ως “μέσα ενημερώσεως” αυτά τα κωλοχανεία του Κουρή;», θα ρωτούσε κάποιος άλλος. Εξαρτάται από το πώς το βλέπει κανείς... Μήπως, άλλωστε, αποτελεί δημοσιογραφία αυτό που κάνουν τα περισσότερα δυσκοίλια, αστοιχείωτα και γεροντοκορίστικα «καθώς πρέπει» Μέσα της χώρας μας;


Ο Χάρης, πάντως, δεν διακόνησε την φλούφλικη/φλώρικη «αντικειμενική» δημοσιογραφία των πολλών. Ήταν ένας πολεμιστής υπέρ των σοσιαλιστικών ιδεωδών και της «εθνικής αντίστασης»! «Και το κάτουρό του είναι πράσινο…», θα σχολιάσει πρώην συνάδελφός του από τις ένδοξες εποχές του «βρώμικου ’89», υπογραμμίζοντας την ιδεολογική συνέπεια του Χάρη. Την δύσκολη, βέβαια, μάχη δεν την έδινε μόνος. Μαζί του, στα χαρακώματα του αγώνα «για δημοκρατία και προκοπή», μια εκλεκτή παρέα φιλότιμων (τριτ)αγωνιστών της δημοσιογραφίας εκείνης της αλησμόνητης εποχής: Γκιώνης, Γαργαλάκος, Βέλλιος, Μουζάκης, Σφαέλος, Γερονικολός, Σπύρος Μεταξάς, Κυριάκος «Σκυλάνθρωπος» Διακογιάννης (συνήθως με κομψό πτι καρώ σακάκι και μέσα από το υποκάμισο ένα εντυπωσιακό, μεταξωτό … φουλάρι!) και άλλα ιερά τέρατα της 4ης εξουσίας (ειδική μνεία στον πράγματι εξαίρετο Μάνο Καρμίρη, προπομπό του μεταμεσονύκτιου talk radio, με την εκπομπή «Από Αμόρσα σε Μονό», η οποία παραμένει μέχρι σήμερα η καλλίτερη εκπομπή στην ιστορία της ιδιωτικής ραδιοφωνίας).


Στο ψυχαγωγικό πρόγραμμα, φιλότιμοι συμπαραστάτες οι Βασίλης Μπουγιουκλάκης (Μια σκελίδα σκόρδο/Κάμερα Αλήθεια), Όμηρος Αθηναίος (Όποιος Προλάβει Πρώτος) και ο τεράστιος Ζήσης Τσιριγκούλης (με τα ταλέντα του), με κορωνίδα του infotainment τον παντοτινό κομπέρ Ευάγγελο Γιαννόπουλο (με το παλαιό ωρολόγιο φορεμένο πάντοτε πάνω από την μανσέτα του υποκαμίσου – σε στυλ Gianni Agnelli…).


Ωραίες, αξέχαστες εποχές· μαχητικές και δημοκρατικές. Ο Χάρης μας ενημέρωνε φιλότιμα με μπούσουλα τις εφημερίδες (κυρίως την Αυριανή), τις οποίες μάλιστα ξεφύλλιζε με τον χαρακτηριστικό του τρόπο, αφού δηλ. πρώτα, για να γυρίζει τις σελίδες, σάλιωνε και το δάκτυλο…


Θέρμη πολλή στην έκφραση – επάλλετο η φωνή, ίδρωνε η μασχάλη… Σοφός λόγος (καστροϊκής μορφής και διάρκειας) σε ραδιόφωνο και τηλεόραση – ένα πραγματικό νέκταρ δημοκρατίας ανέβλυζε καθημερινά από αυτό το υπέροχο ποντιακό στόμα· λόγος που μοσχομύριζε σοσιαλισμό – καλύπτοντας την κατά τα άλλα δυσάρεστη αποφορά στόματος, μασχάλης και ποδιών, χαρακτηριστικό αρωματικό κοκτέιλ του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο ατσαλώθηκε ο Χάρης. Το ασυμβίβαστο κοινό του ΠΑΣΟΚ της εποχής, οι «μη προνομιούχοι» με τα λαχανί πουκάμισα, τις σαγιονάρες και το τζατζίκι, είχαν τον Χάρη σαν θεό τους. Ουδόλως ηνωχλούντο από την δυσάρεστη οσμή των πασβαντίδειων παρεμβάσεων, δεδομένου ότι (όπως θα έγραφε και ο Ροΐδης) «είχον αμβλείαν την όσφρησιν»…


 Ο Πασβαντίδης, μετά το πέρας της καριέρας του στην ιδιόρρυθμη «δημοσιογραφία» της πράσινης ντουντούκας, και αφού ασχολήθηκε ένα φεγγάρι και με τον ποδοσφαιρικό παραγοντισμό (!), έκανε καριέρα σταθερά στο δημόσιο, μέσα στα κομματικά ενυδρεία. Κομματικός αργόμισθος, παρατρεχάμενος και σφουγγοκωλάριος υπήρξε ο Χάρης. Δεν το επισημαίνουμε για τον μειώσουμε. Αντιθέτως, θέλουμε να τονίσουμε πόσα έχασε ο ιδιωτικός τομέας από την αφλογιστία του Χάρη και την απορρόφησή του από το αντιπαραγωγικό δημόσιο. Πόσα περισσότερα θα είχε να προσφέρει, μπαίνοντας στον ανταγωνιστικό ιδιωτικό τομέα, ο Πασβαντίδης με τις τόσες ικανότητες...


Η κομματική πολιτική τσίγκλαγε από ενωρίς τον Χάρη. Άλλωστε, και ως δημοσιογράφος πολιτική έκανε, αφού δημοσιογραφία δεν τον έλεγες αυτό το πράγμα… Μέσα από τις τάξεις του ΠΑΣΟΚ (που αλλού;..), ο μαχητικός πόντιος θέλησε να δώσει νέες μάχες για έναν δημοκρατικότερο κόσμο. Μάταια όλα αυτά τα χρόνια διεκδικούσε τον επίζηλο τίτλο του βουλευτή. Το κόμμα του εκ συστήματος απέρριπτε την ένταξη στα ψηφοδέλτια της Β’ Αθηνών (ή «Β’ Αθήνας» στην πασοκική…). Σχεδόν κάθε φορά που ο Χάρης εξεδήλωνε ενδιαφέρον για υποψηφιότητα, έβλεπε από την πράσινη κομματική νομενκλατούρα την κόκκινη κάρτα και τον δρόμο προς τα αποδυτήρια… Μόνη εξαίρεση οι εκλογές του 2004, οπότε και φίλησε κατουρημένες ποδιές για να μπει στο πασοκικό ψηφοδέλτιο, μπήκε αλλά απέτυχε να εκλεγεί. Εξελέγη και νομαρχιακός σύμβουλος (εκλογές Β΄Εθνικής), αλλά ο ρόλος του ήταν καθαρά διακοσμητικός. Έτσι, ο κολοφώνας της πολιτικής του σταδιοδρομίας πρέπει μάλλον να θεωρείται (μέχρι τούδε, βεβαίως) ο διορισμός του στην Προεδρία των… Λαϊκών Αγορών Αθηνών και Πειραιώς! Πόσο ταιριαστή κατάληξη για έναν πιονέρο της δημοσιογραφίας του τελάρου…


Ο – αρκετά σιτεμένος πια – Πασβαντίδης, αφού είδε και αποείδε ότι πράσινο κομματικό χρίσμα δεν βλέπει ούτε με το κιάλι (ακούγονταν, βλέπετε, πολλά στην πασοκική οικογένεια για το παρελθόν του, πέραν του ότι κρίθηκε ως παρωχημένος και γραφικός), αποφάσισε να δοκιμάσει την τύχη του ως ανεξάρτητος υποψήφιος δήμαρχος. Στην ταπεινή (και εύκολη) Αργυρούπολη επέλεξε να εκτεθεί ο Χάρης. Εκεί, λογικά, θα έκανε περίπατο. Αυτό μας έλεγαν διάφοροι παπαγάλοι της «ενημέρωσης». Και αυτό ήθελε ο Χάρης· την πολιτική νομιμοποίηση μέσα από μια άνετη εκλογή, για να ανοίξει τα πανιά του για άλλα, πιο μακρινά, ταξίδια.... Την Κυριακή των εκλογών, ένα ερώτημα βούιζε στο κεφάλι όλων ημών των φίλων της trash-cult δημοσιογραφίας και πολιτικής: Τι θα κάνει ο ρευματούχος Χάρης; Θα εκλεγεί δήμαρχος από την πρώτη Κυριακή; Την απάντηση, όμως, την είχε ήδη δώσει με προφητικό στίχο του, σε ανύποπτο χρόνο και με έναν παράδοξα πρωθύστερο τρόπο, ο μεγάλος μας ποιητής Μανόλης Αναγνωστάκης: «Μια μέρα μου σφύριξε κάποιος στ’ αφτί: “Πέθανε ο Χάρης”. “Σκοτώθηκε”». Όχι· προς Θεού! Ο Χάρης δεν μετέβη εις τας αιωνίους μονάς. Εδώ είναι, μαζί μας, σφύζοντας από υγεία. Σκοτώθηκε, όμως, εκλογικά, αφού τελικά όχι μόνον δεν εξελέγη δήμαρχος, αλλά ούτε στον δεύτερο γύρο δεν κατόρθωσε να εισέλθει. Ο Χάρης απέτυχε. Ηττήθηκε. Πάτωσε...


Ο ατυχής Χάρης δεν έχει καταφανώς αδικηθεί μόνον από το πολιτικό κατεστημένο· έχει υπάρξει και θύμα ευρύτερης δημαγωγικής και ρατσιστικής επίθεσης. Κάποιοι, με κακοήθεια, αντί να του ασκήσουν κριτική επί του δημοσιογραφικού και πολιτικού, ασχολούνται με… την φυσική του εμφάνιση! Του καταλογίζουν… ασχήμια προσώπου (ευτυχώς, όχι και σώματος· εξάλλου, με τέτοιο κορμί-λαμπάδα πώς να ασκηθεί κριτική στον ευθυτενή πόντιο…)! Τέτοιες κακοπροαίρετες και αθεμελίωτες κριτικές θα μας βρίσκουν πάντοτε, με θέρμη, στο πλευρό του αδικουμένου. «Δεν είναι άσχημος δηλ. ο Πασβαντίδης;», θα ρωτήσει κανείς. Σύμφωνοι. Ευειδή δεν τον λες. Αλλά μπορούμε να προσάψουμε σε έναν συνάνθρωπο κάτι για το οποίο δεν ευθύνεται ο ίδιος, αλλά η (τσιγγούνικη) μητέρα Φύση; Πάντως, όσο και αν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι διεκήρυτταν, με έκδηλα αντιδημοκρατικό ελιτισμό, «οία η μορφή, τοιάδε και η ψυχή», η Φύση επιβάλλει, με έναν μυστηριώδη μα δίκαιο τρόπο, την αρμονία. Έτσι, πίσω από το μούτρο του Χάρη, αυτή την ίσως άσχημη μουτσούνα, κρύβεται μια πολύ όμορφη ψυχή


Ο Χάρης Πασβαντίδης, το trademark του αυριανισμού, απέκτησε, λοιπόν, με τα χρόνια την ταυτότητα ενός διακεκριμένου και πολύπειρου δημοσιογράφου και πολιτικού. Και – να τονιστεί αυτό – πάντα αυτοδημιούργητος, αφού μόνο να προσφέρει ήξερε, σε κόμμα και πατρίδα, ενώ τίποτε και ποτέ δεν του χαρίστηκε. Εκεί, όμως, που θα θέλαμε να σταθούμε, είναι σε μιαν άλλη ιδιότητά του, ήκιστα γνωστή: αυτή του γοητευτικού άνδρα, του γητευτή του θήλεος, του κομψού nobleman, του δανδή – μια ιδιότητα που με σεμνότητα συνηθίζει να κρύβει ο διακριτικός πόντιος...


Όπως δεν είναι ευρύτερα γνωστό, ο Χάρης, δεν κάνει θραύση μόνον στο δημοσιογραφικό και πολιτικό στερέωμα· κάνει θραύση και στις γυναίκες – και μάλιστα σε διακομματικό επίπεδο. Αποδεικνύει ότι το φυσικό κάλλος δεν είναι το μόνο διαβατήριο για να εισέλθεις και να κατσικωθείς σε μια γυναικεία καρδιά· διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο η σύνολη γοητεία. Κι από δαύτην έχει μπόλικη ο Χάρης. Από πού να ξεκινήσει κανείς… Γνώση και ρητορική ικανότητα, πασπαλισμένη με πολύτιμη εμπειρία. Λαμπερό, αγνό και ανυπόκριτο χαμόγελο – ένα χαμόγελο που μόνο ευφυΐα αποπνέει.


Γοητευτικό, αρρενωπό «cleavage» στο σαγόνι – που σε κάποιους θυμίζει και σχισμή κουμπαρά. Αλλά και στιβαρό κορμί, δυνατός σκελετός (είπαμε: καθαρός αέρας, γάλα, γιαούρτη) και περίφημο ανάστημα. Λες και το’ γραφε για τον Χάρη ο ποιητής μας (πολλή ποίηση έπεσε σήμερα, αλλά είναι το θέμα που εμπνέει) Γιάννης Βλαχογιάννης: «–Τ’ ανάστημά σου το τρανό και τις χοντρές κοκκάλες θαυμάζω…»


«Οι άνθρωποι σπάνια προσέχουν τα παλιά σου ρούχα, εάν φοράς ένα μεγάλο χαμόγελο» διασαφηνίζει το υπό Lee Mildon ρηθέν, αλλά δεν είναι αυτή η αιτία του πασβαντίδειου χαμόγελου. Γιατί ο Χάρης δεν έχει πια παλαιά ρούχα για να τα κρύψει, αφού πρόκοψε στη ζωή. Έμαθε, βέβαια, αργά τα κοστούμια και τις γραβάτες – οι σοσιαλιστικές καταβολές του δεν του επέτρεψαν από ενωρίς τέτοιες μπουρζουάδικες παρασπονδίες. Έτσι, μολονότι καταφανώς στερείται εξοικειώσεως με το σπορ της κλασσικής, ανδρικής ενδυμασίας, καταβάλλει φιλότιμες προσπάθειες. Ωστόσο, αν και έχει κάνει βήματα προόδου στον τομέα αυτόν (σε ελληνικά, βέβαια, αισθητικά standards…), ενίοτε παράγει τραγελαφικά αποτελέσματα. Φορεί, πολύ συχνά, λαμέ κοστούμια (ειδικά άνοιξη – καλοκαίρι), δυο νούμερα μεγαλύτερα από το κανονικό, ενώ μεγάλα αγοράζει συχνά δυστυχώς και τα κολάρα των υποκαμίσων του, οπότε ο λαιμός πλέει μέσα στο σοσιαλιστικό κολάρο. Επιπλέον, δείχνει συχνά να προτιμά τον παράδοξο συνδυασμό… μπουφάν και γραβάτας!


Ένα επιπρόσθετο στυλιστικό χαρακτηριστικό του Χάρη είναι αυτά τα λαϊκά υποδήματα της μόδας που προτιμά, τα στενά, μακρουλά με ελαφρύ τετραγωνισμό στο εμπρόσθιο μέρος σκαρπίνια (τα ίδια που συνηθίζει να φορεί, μανιωδώς, και ο άλλος γητευτής της δημοσιογραφίας και της ζωής, ο Μανώλης Κοττάκης).


Τα λαϊκά αυτά «παντοφλέ» υποδήματα (τα άλλως πως γνωστά ως «πεθαμενατζίδικα» ή «κωλομπαράδικα»), τα οποία κάνουν θραύση στα λαϊκά υποδηματοπωλεία Αθηνών και επαρχίας, ενισχύουν την allure λαϊκής κομψότητας, στα πελάγη της οποίας ο Πασβαντίδης πλέει (έστω κι αν, ως βουνίσιος, δεν ξέρει μπάνιο)…


Τέλος, ας μην παραλείψουμε να αναφέρουμε ότι ο συμπαγής και λαοπρόβλητος δημοσιογράφος-πολιτικός (τα εισαγωγικά μπαίνουν κατά βούλησιν…) φθάνει την αισθητική σε ανυπέρβλητα ύψη με την περιποίηση που επιδαψιλεύει στα – κάπως λιπαρά, είν' η αλήθεια – μαλλιά του: εδώ και αρκετά χρόνια δεν αφήνει τρίχα άβαφη (με εξαίρεση τις φαβορίτες), τιμώντας μια έντονη, δυναμική και νεανική "κορακί" απόχρωση. Βαμμένα πράσινα μυαλά, βαμμένα μαύρα τα μαλλιά… Έτσι εξηγείται και ο τίτλος που δώσαμε στο λιτό αυτό αφιέρωμα, παραφράζοντας τον Stendhal (Le Rouge et le Noir). Και αυτός ο συγγραφέας – τολμούμε να πούμε – λειτούργησε πρωθύστερα, αναφερόμενος, με έναν παράδοξο τρόπο, στον Χάρη, δεδομένου ότι το θέμα του έργου του είναι η κοινωνική αναρρίχηση ενός φιλόδοξου πληβείου. Στον ήρωα του Stendhal (Julien Sorel), ρεαλιστικά, μόνον το μαύρο του κλήρου θα μπορούσε να εξασφαλίσει αναρρίχηση· στον Χάρη, αντιστοίχως, μόνο το πράσινο του αυριανικού σοσιαλισμού... 


Υποθέτουμε ότι θα καλοδεχτεί τον συγκεκριμένο τίτλο ο Χάρης, μιας και γνωρίζουμε καλά ότι την διεθνή λογοτεχνική και άλλη γραμματεία την παίζει στα δάχτυλα. Κάποιοι, βέβαια, ισχυρίζονται ότι ο Χάρης μόνον κάτι άλλο ξέρει να παίζει – και μάλιστα από μικρός (την πολιτική). Όπως και να’ χει το πράγμα, όμως, όλα βρίσκουν σιγά-σιγά την εξήγησή τους. Με τέτοιες αρετές, με τόσα επιτεύγματα, με τέτοιο στυλ, να γιατί οι πύλες της αναγνώρισης ήσαν – και παραμένουν – ορθάνοιχτες για τον χαριτόβρυτο Χάρη· ορθάνοιχτες, σαν τις παλάμες του κόσμου, όταν τις στρέφει προς τον ακάματο πόντιο αγωνιστή…

/σχετικά άρθρα/
Σπύρος Χατζάρας: το κρατικοδίαιτο σοσιαλιστικό βάψιμο

1,190 comments:

«Oldest   ‹Older   401 – 600 of 1190   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Θα ήθελα να πώ μια μεγάλη αλήθεια:Ολα τα ζωάκια που χάνονται και αναζητούνται απο τους ιδιοκτήτες τους, στις αγγελίες αναζήτησης δηλώνονται "αρρωστα"

Anonymous said...

ΣΤΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΧΑΡΙΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ;;;;;

Anonymous said...

Ο Μικρός Καραμανλής."Η ιστορία επαναλαμβάνεται σαν φάρσα".'Εχει εξαφανισθεί απο προσώπου γής.Σαν το θείο του δηλαδή που όταν έχασε τις εκλογές έφυγε στο Παρίσι πνιγμένος μέχρι τον λαιμό απο τα σκάνδαλα και τις κατηγορίες για τα όργια του παρακράτους του.Οι βιογράφοι και οι κολλητοί του Εθνάρχη στην συνέχεια(Μολυβιάτης και σια),έλεγαν οτι ο Καραμανλής στην Γαλλία διάβασε.Διάβασε τους αρχαίους συγγραφείς και εξευγενίστηκε.
Να μου θυμηθείτε οτι έτσι θα γίνει και με τον χοντρό.Απλά αυτός ούτε στο Παρίσι δεν αποφθάνει απο τη νύστα.Θα γυρίσει.

V. said...

Tου αγίου Ελευθερίου σήμερα. Διπλά Χρόνια Πολλά (για όνομα και επίθετο) στον ηθοποιό Λευτέρη Ελευθεριάδη.

Anonymous said...

To make a long story short ή άλλως to cut to the chase ο Κανέλλης στοχεύει far beyond his station γιά να χρησιμοποιήσουμε μερικούς αγαπημένους βρετανικούς ιδιωματισμούς που χρησιμοποιεί και ο Νίκος άλλωστε και μάλιστα με μεγάλη ευγλωττία.

Anonymous said...

ΜΠράβο στον 3:Ο4.Στο σημείο τούτο θα ήθελα να θίξω αυτό που λέμε "Αρχαίοι συγγραφείς".Με ευθύνη της περιθωριακής άκρας δεξιάς με τις περικεφαλαίες και τους Λεωνίδες,του υπουργείου παιδείας και αλλων παραγόντων,η δεξιά έχει εγκολπωθεί όλο το έργο των αρχαίων.Η έννοια αρχαία γραμματεία θεωρείται ξυλλήβδην δεξιά.
Διαβάζω τους αρχαίους,είναι σαν να λέει ο άλλος "διαβάζω λογοτεχνία" και στην ερώτηση "ποιόν συγγραφέα" να σου λέει..."Την Τσεμπερλίδου"
Δηλαδή αρχαίος ο Πλάτων αλλα αρχαίος κι ο Επίκουρος.αρχαίος ο Αριστοτέλης,αρχαίος κι ο Πρωταγόρας.Στις ιδέες όμως άλλοι αριστεροί κι άλλοι δεξιοί,τρόπον τινά.
Μπράβο μου ρε πούστη.

Anonymous said...

Χρόνια πολλά στον Ελευθεριάδη και από μένα. Να ζήσουμε να τον γιορτάζουμε.

Anonymous said...

3:20 είπες μια πολύ μεγάλη αλήθεια τώρα. Μια αλήθεια που σε συνδυασμό με την αριστερή ξύλινη κυριαρχία στον χώρο των ιδεών σε αυτή τη χώρα, εξηγεί πολλά (ίσως και τα πάντα) για την χρόνια κακοδαιμονία της.

Anonymous said...

Χρόνια πολλά λοιπόν στους απανταχού Λευτέρηδες

http://www.youtube.com/watch?v=BnjMYkEqPKo

Anonymous said...

Θα έλεγα μάλιστα, για να το διορθώσω και λίγο, ότι τους αρχαίους τους έχει εξευτελίσει η γραφική, πατριδοκαπηλική άκρα δεξιά των αγράμματων ελληνόπληκτων, όλων αυτών που με τον τρόπο τους πιστεύουν σε μια πολιτική Ομάδα Έψιλον.

Είναι όλοι αυτοί που κόπτονται υπερ του ελληνικού πολιτισμού (του αρχαίου) που υπερέχει (όπως λένε), αλλά με τον οποίον αυτοί οι ίδιοι έχουν τόση σχέση, όσο ο Ελευθεριάδης με την σοβαρή υποκριτική τέχνη.

Anonymous said...

Άκουσα και εγώ τις δύο συνεντεύξεις του Κανέλλη χθες και προχθες και έφριξα. Αφού έφτασα να συμπαθήσω μέχρι και τον αρχιμαλάκα δήμαρχο της γενιάς του πολυτεχνείου με τις πίπες του.

Anonymous said...

Έτσι ακριβώς...Και για να εξειδικεύσω το θέμα,ενθυμούμαι στην τρίτη δέσμη κυρίως αλλα και γενικά στο σχολείο,την "Σωκρατολαγνεία" των καθηγητών και την απορριψη απο τα γυμνασιακά χρόνια των "Σοφιστών".Ενα χοντρό μάθημα του πως να καταστρέψεις μιαν ολοκληρη σχολή σκέψης.Xoρεύουν πάνω στον τάφο της γραμματείας μας οι πάτοι πλασιέ βιβλίων,οι αξιωματικοί,οι παπαγαλοι των σχολών μας.Kαι εις τους αιώνας των αιώνων...
"Σωκράτη εσυ σουπερ σταρ"...

Anonymous said...

Συγγνώμη ο Κανέλλης όλες αυτές τις μαγκιές που προαναφέρθησαν,με το ρεπόρτερ του ΚΚ, τις έκανε απο τον Δημοτικό ραδιοσταθμό;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Να πω μια μεγάλη αλήθεια;
Ολοι οι απόφοιτοι-απόπατοι των ΤΕΦΑΑ(μπαρμεν-πορτιέρηδες-μοντέλα-βίζιτες)μελετούν κι αυτοί αρχαίους.Στο πρώτο μάθημα σου λένε:
Α)"Νους υγιής εν σωματι υγιές"
Β)"Νους υγιή εν σωματι υγεία"
Γ)"Νου υγιή - σωματι υγιεί"

Anonymous said...

BBC και Euronews παίζουν πρώτη είδηση τα επεισόδια στο Σύνταγμα και τον ξυλοδαρμό Χατζηδάκη, αγριεύει το πράγμα. Φωτό εδώ

http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/91222/sovara-epeisodia-sto-kedro-tis-athinas/

Anonymous said...

Χρόνια πολλά κι από μένα στο Λευτέρη τον Κριζανόβα. Ήμουνα λίγο πριν για καφέ αλλά δυστυχώς δεν τον είδα να περνά από αυτό το καφέ σήμερα. Σκεφτόμουνα να του κάνω και δώρο. Στην αρχή σκέφτηκα να πάω σε ένα από τα 10 καφέ που συχνάζει και να του προτείνω να του κεράσω τους καφέδες της ημέρας. Μετά συνειδητοποίησα ότι με συμφέρει οικονομικά να του πάρω δώρο μια Porsche. Πιο φτηνά θα μου ρθει. Μπορεί να πεταχτώ να πάρω μια τουρτα για δώρο και να του τη φέρω. Στο κεφάλι.

Anonymous said...

Ναι, στον 9,84 μεγαλούργησε ο Κανέλλης.

Σε δέκα καφετερίες συχνάζει ο Ελευθεριάδης;

Anonymous said...

Έφαγε και μια φάπα ο μπούλης ο Χατζηδάκης. Και τι έγινε δηλαδή; Επειδή τον βλέπω έτσι φράπα και καλομαθημένο, δεν τον κόβω να έχει παίξει ποτέ ξύλο στο σχολείο. Ας φάει λοιπόν καμιά φάπα, αν μη τι άλλο για να σκληραγωγηθεί λιγάκι. Δείχνει -και είναι- πολύ μπούλης ο φαλακρός αυτός μπουλούκος με τις πολλές θεωρίες.

Anonymous said...

Eίναι σαφές πλέον οτι πολιτικοί,παπάδες και λοιπές δυνάμεις ζουν εκτός κοινωνίας.Δεν παρακολουθούν ούτε καν τις τηλεοπτικές (στρεβλωμένες) αντανακλάσεις.Προχθές στον Αγ Παντελεήμονα πήγαν με λιμουζίνες,κοκο σανέλ και ολόκληρους λόχους πεζοναυτών για να ακούσουν Νταλάρα εκκλησιαστικό.Ωραία πρωτοβουλία κύριοι.
Ο άλλος ο ημίχαζος την ημέρα του πολέμου βγαίνει απο τη Μ.Βρεττανία κανονικά μωρέ, να πάει μια βόλτα.

Anonymous said...

Καραϊσκο έχεις πολύ δίκιο για τον Παντελεήμονα αλλά και για αυτό το τελευταίο. Και μόνο γι' αυτό, την άξιζε τη φάπα του και με το παραπάνω.

Anonymous said...

Χίος:Κάποιος άνθρωπος έφαγε ξύλο κε Αλέφαντε
Αλε:Και τι έγινε; και λίγο έφαγε, μπορεί και να ξαναφάει
Χιος:Μα για όνομα του θεού
Αλε:Και να ξαναφάει,στα ίσια

http://www.youtube.com/watch?v=jeCWTlcx6RU
Oπου Νικολακόπουλος κάντε το Χατζηδάκης

Anonymous said...

Αρχαία ελληνικά κείμενα εικονογραφημένα..

Anonymous said...

Τριτοπέμπτη δέσμη..

Anonymous said...

Οι πάσχοντες από υπερέκκριση πουτσοστερόνης όπως ο τιμημένος Ζαγοράκης παρακαλούνται να πάρουν το φάρμακό τους. Αυτό δεν είναι φάπα (εκτός αν το αποκαλούν έτσι στο χωριό τους) μάλλον γιά απόπειρα λυντσαρίσματος μοιάζει.

Anonymous said...

Πλάκα πλάκα τις εισέπραξε χοντρά ο μπούλης. Τέτοιο κόψιμο πολύ δύσκολο να έγινε από μπουνιά. Για σιδηρογροθιά μου μοιάζει ή πάντως κάποιου είδος αιχμηρό αντικείμενο. Πιθανότατα θα είχε πολύ άσχημα ξεμπερδέματα άμα δεν τον γλύτωναν τα πράγματα. Βαράνε δυνατά οι ΔΕΚΟ φαίνεται

Anonymous said...

Κρίμα για το Χατζηδάκη πάντως.Τον αγαπημένο βουλευτή του Μάργουντ

Anonymous said...

Κάτι αντίστοιχο συνέβη σήμερα και με τον Άδωνι;

Anonymous said...

Πάντως έτσι ανδρώνεσαι. Και στο σχολείο οι μαμάδες ανησυχούν μήπως ο μπούλης γιόκας τους αρπάξει καμιά σφαλιάρα ή τσακωθεί με τα άλλα παιδάκια. Τους προσέχουν πολύ τους κανακάρηδες και τους κάνουν βούτηρο για ψωμί του τοστ. Εγώ πιστεύω ότι αυτό θα κάνει καλό στον ανεπάγγελτο βουλευτή του κομματικού σωλήνα που μας έχει σκάσει με τις θεωρίες του. Εντάξει, ήταν μια λίγο πιο δυνατή σφαλιάρα. Μάτωσε λιγάκι το αγοράκι. Δεν τρέχει και τίποτα. Πρέπει κάποτε, έστω και μετά τα 40, να μαθαίνεις πώς είναι η πραγματική ζωή. Την μαμά του μονάχα σκέφτομαι. Θα σοκαρίστηκε όταν θα είδε (αν θα είδε) τον κανακάρη με αίματα. Δεν θα μπορέσει δυστυχώς να το δει ως σκληραγώγηση που είναι στην πραγματικότητα. Πραγματικά πιστεύω ότι θα τον μεστώσει αυτό το επεισόδιο τον γαλακτομπουρεκάκια πολιτικό.

Anonymous said...

Eγώ λυπήθηκα. Μπήκα στη θέση του Χατζιδάκη. Θα έπαθε μεγάλο σοκ αφού ήταν πάντα ευπρεπής πολιτικός και άνθρωπος. Το μόνο ξύλο που έχει δει στη ζωή του είναι στις αστυνομικές και καουμπόικες ταινίες στην τηλεόραση. Πραγματικό σοκ. Κρίμα να την παθαίνουν οι μεγάλοι μεταρρυθμιστές σαν τον Χατζηδάκη και οι άλλοι να τη βγάζουν καθαρή.

Anonymous said...

"Καλά έπαθε. Στα ίσα και να ξαναφάει".

Ν. Αλέφαντος

Anonymous said...

Φυλακή με την ασυλία δεν μπαίνουν,όπως όλοι οι άλλοι πολίτες.
Να τους καταγγείλεις δεν μπορείς αν δεν έχεις στοιχεία,που είναι αδύνατον να έχεις.
Να γράψεις τίποτα έστω και σε κανά τοίχο μπορεί και να σε κυνηγήσουν.
Να τους γιουχάρεις δεν καταλαβαίνουν.
Να τους πυροβολήσεις δεν μπορείς είσαι τρομοκράτης.
Να τους κόψεις τα φράγκα δεν γίνεται.Γιαννης κερνά-γιάννης πίνει.
Ε κάποια στιγμή θα γίνει κάτι άλλο

Anonymous said...

Βρε παλουκάρια μου, αν ευσταθούν οι θεωρίες σας περί "ανδρισμού" (που πολύ αμφιβάλλω)ο πιό αντρουά ανήρ στο ελληνικό κυνοβούλιο είναι ο πρόεδρος Γιώργος που είναι στα πεζοδρόμια από τότε που φορούσε κοντά παντελονάκια, έχει φάει την ζωή με την κουτάλα και έχει διατελέσει και παλαιστής του κατς αν δεν απατώμαι. Ελπίζω να τον ψηφίζετε κιόλας. Αν δηλαδή στην θέση του νερόβραστου Κωστή ήταν ο Μαυρουδής τι θα έκανε εναντίον 100 νοματαίων που τον κυνηγούσαν να του κάνουν και δεύτερη κωλοτρυπίδα; θα έπαιρνε το τσεκούρι του πολέμου και θα το έπαιζε Σιού; έλεος με την ανοησία μερικών!

Anonymous said...

Nα μην κυκλοφορεί στους δρόμους και ειδικά έξω απ τη μ.Βρεττανία.
Να μην τα πιάνει απο τον Βγενόπουλο

Anonymous said...

Εντάξει, τις είδαμε τις σκηνές του ξυλοδαρμού του Χατζηδάκη από τα ξένα δίκτυα. Άρπαξε μερικές και αυτό είναι όλο. Μην υπερβάλλουμε για σιδερογροθιές και αιχμηρά αντικείμενα. Μέσα στο παιχνίδι είναι αυτά όταν είσαι στη δημόσια ζωή. Παντού γίνονται. Η εικόνα βέβαια τα έλεγε όλα. Ένας μπούλης εδάρη που τα είχε χαμένα. Έκλεινε τα μάτια όπως κάνουμε στη θάλασσα για να μην μπει αλατόνερο στα μάτια μας. Καμιά προσπάθεια άμυνας. Δεν καταλάβαινε τι συμβαίνει στον άγριο τούτο κόσμο. Υπάρχει τέτοιο πράγμα που λέγεται ξύλο; Αυτό πρέπει να ρωτούσε τον εαυτό του το βουτηρόπαιδο ενώ παλάμες προσέκρουαν επί της κεφαλής του.

Anonymous said...

Και λίγες έφαγε. Πιο πολλές έπρεπε να φάει. Με τον Χατζηδάκη συμβαίνει το εξής. Μερικοί πολύ εντάξει φλόροι εκστασιάζονται όταν ακούνε αυτό το εύηχο αγόρι να αραδιάζει τις κενολογίες του. Τον θαυμάζουν γιατί είναι "σύγχρονος" και τους θυμίζει πολιτικό από τας ευρώπας. Οι άλλοι όμως που ξέρουν τι εστί Χατζηδάκης ξέρουνε και για τι πράγμα μιλάνε. Όσο σιχαίνομαι τους Κολλάδες συνδικαλισταραίους αυτής της γελοίας χώρας, τόσο τους χάρηκα για το ξύλο στον μπούλη. Μόνο έτσι θα καταλάβουν μερικοί ότι η πραγματικότητα δεν είναι τα σαλόνια των αφεντικών τους.

Anonymous said...

κατά πληροφορίες, ο γέρος που χτύπαγε τον χατζηδάκη από πίσω διαπίστωσε μετά ότι τα χέρια του γέμισαν βούτηρο

Anonymous said...

O "Κωστής" ήταν πάντα το αγαπημένο παιδί τον χλεχλέδων της ΟΝΝΕΔ με τον Γκυ Σορμάν ως ιδεολογικό καθοδηγητή, και τον ρηγκανισμό και θατσερισμό προσαρμοσμένο σε ελληνικά πρότυπα με ρενεγκέιτ και πουλοβεράκι στην πλάτη, παρνασσούς και αράχωβες.
Με Ανδριανόπουλο για θεό, σινεμά τα απογεύματα στην Μπομπονιέρα και γρανίτες και με τα κοριτσάκια με σοσονάκια και τίμπερλαντ μπόουτ σούζ. Από αυτόν τον εμετό χίλιες φορές η βαρβατίλα των απεργών να ανάψουν λίγο και τα αίματα, γιατί άμα περιμένουμε από τους φλώρους των θεσμών, τη γαμήσαμε.

Anonymous said...

To καλύτερο βέβαια θα ήταν να τις αρπάξουν και οι Χατζηδάκηδες και οι συνδικαλισταράδες. Εκεί θα αποδεικνυόταν ότι υπάρχει θεός!

Anonymous said...

H ιστορία μας δείχνει ότι σε καιρούς κρίσης η βία παίζει και αυτή τον ρόλο της στην πολιτική. Υπάρχει δηλαδή περίπτωση τώρα που μπαίνει η χώρα σε μια κατάσταση γενικευμένης φτώχιας να μην υπάρξουν και κάποιες εκδηλώσεις βιαιότητας; Το αντίθετο, θα σήμαινε ότι βρισκόμασταν ήδη σε μια άλλη διάσταση με τον ομάδα Ε στην εξουσία. Λογικά θα γίνουν και χειρότερα πράγματα. Όποιος σοκάρεται με τέτοιες ενέργεις (άλλο εάν τις επιδοκιμάζει ή αποδοκιμάζει) είναι εκτός πολιτικής εμπειρίας.

Anonymous said...

Συνιστώ ψυχραιμία. Ολοι ξέρουμε ότι όποιος κακοποιείται ηρωποιείται. Ετσι το (σάπιο και γελοίο) πολιτικό σύστημα απέκτησε τον πρώτο του ήρωα μετά τον Λαμπράκη - Κωστής ο μικρός ήρως. Αυτό βέβαια θα έχει ως αποτέλεσμα ο διχασμός μεταξύ πολιτικής συντεχνίας και πόπολου να γίνει ακόμα πιό ευρύς και οι βουλευταράδες μας (αλλά και οι έχοντες) να κρύβονται εφεξής πίσω από σεκιουριτάδες - και με ικανή δικαιολογία. Θα γίνουμε Κολομβία. Καλά πάμε.

Anonymous said...

ΣΥΜΠΟΡΕΥΤΗ 6:40 ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΜΠΟΡΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΓΚΑΘΕΤΟΣ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ Ή ΤΩΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ. ΟΤΑΝ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΣΕ ΔΗΜΟΘΟΙΝΙΕΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΨΙΛΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΜΑΔΑ Ε. Η ΠΡΩΤΗ ΕΊΝΑΙ Η ΠΑΡΑΓΜΑΤΙΚΗ, ΟΡΘΗ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΦΗ. Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ

ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ

Anonymous said...

Σε χώρες στις οποίες βασιλεύει η πλήρης ανομία, είναι αναμενόμενο να υπάρχουν βιαιότητες σε κοινωνικό επίπεδο σε καιρούς κρίσης.

Αντίθετα, σε χώρες στις οποίες το σύστημα απονομής δικαιοσύνης λειτουργεί κατά έναν στοιχειώδη έστω τρόπο, τέτοιου είδους αντιδράσεις κρατιούνται περιορισμένες. Αν πάρει κανείς λ΄χ΄ ως παράδειγμα την Αμερική (που σχεδόν όλοι εδώ χλευάζουν) ή την Αγγλία, βλέπει τη διαφορά. Εκεί όμως ακόμη και μεγαλοεπιχειρηματίες και πολιτικοί καταδικάζονται και στέλνονται πίσω από τα σίδερα, Στην Ελλάδα όχι. Άρα έχει δίκιο το σχόλιο 5.51 (β).

Δεν ξέρω γιατί έδειραν τον Χατζηδάκη. Υποπτεύομαι ότι το συμβάν έλαβε χώρα μάλλον για λάθος λόγους. Όχι γιατί ο Χατζηδάκης υπήρξε το προϊόν ενός κομματικού και οικογενειακού θερμοκηπίου (του νεοδημοκρατικού μητσοτακισμού), όχι γιατί ανεδείχθη σε παράγοντα του δημοσίου βίου με τις πλάτες των προστατών του, ούτε γιατί παίζει τα παιχνίδια επιχειρηματιών, αλλά μάλλον γιατί οι απόψεις του και οι αποφάσεις του δεν βρίσκουν ευήκοον ους στους κρατικοδίαιτους και συμπλεγματικούς επαγγελματίες τεμπέληδες του συνδικαλισμού. Και έτσι ακόμα, προσωπικά είμαι υπέρ του ξυλοδαρμού. Όταν τίποτε δεν λειτουργεί και κάποιοι είναι έξω αντί να είναι στη στενή, δεν υπάρχει άλλος δρόμος από την βία.

Στην Ελλάδα η οργή θα πέσει επί δικαίων και αδίκων. Δεν πειράζει. Οι προνομιούχες τάξεις των πολιτικών και των κρατικοδίαιτων δήθεν επιχειρηματιών έχουν σκανδαλωδώς ευνοηθεί τόσα χρόνια. Ας "αδικηθούν" και λίγο εισπράτοντας και καμιά σφαλιάρα. Δεν χάθηκε ο κόσμος. Ας μην γινόμαστε Κανέλληδες ή Μαντάμ Σουσούδες σοκαριζόμενοι από τον ξυλοδαρμό ενός πολιτικού σε καιρούς κρίσης.

Anonymous said...

http://udemand.blogspot.com/2010/12/blog-post_2315.html

Anonymous said...

Πολυ ωραίος ο 6:29...Ξέρεις τι άλλο κάνουν;ζελεδιάζουν και το μαλλάκι και το χτενίζουν προς τα πίσω.Το ιδιο θα κανε και ο χατζηδάκης αν είχε μαλλάκι..

Anonymous said...

6.49 έχεις δίκιο. Γι αυτό τον λόγο, για να αποφύγουμε τις μεμονωμένες ηρωοποιήσεις, πρέπει να εξαπλωθεί η σφαλιαροποίηση. Ούτε να την πληρώσει μόνον ο φουκαράς ο Χατζηδάκης (και η μαμά του) ούτε να γίνει και σύμβολο στο μέλλον. Δημοκρατία στη σφαλιαροποίηση. Αυτό ίσως θα ήταν το πιο σωστό. Επίσης δεν χρειάζεται ντε και καλά ξύλο. Γιαούρτια, ντομάτες και άλλα ζαρζαβατικά θα έκαναν, εφόσον έπαιρναν μαζικό χαρακτήρα, μια χαρά τη δουλειά. Αλλά να μην αποκλείσουμε από τον στόχο ούτε τους "επιχειρηματίες" των θαλασσοδανείων και νταβατζήδων των πολιτικών, ούτε και το λεγόμενο "απλό λαό" που βλέπω ότι πάλι πάει να ρίξει την ευθύνη μόνο στους πολιτικούς.

ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΤΩΡΑ said...

Έλα μωρέ τώρα το κάναμε και ζήτημα με το μπουκέτο στον Κωστή. Προβλέψεις για κολομβιανές καταστάσεις και υπερβολές τώρα.. Έλα μωρέ τώρα...
Αποτέλεσμα ψυχολογίας του όχλου ήταν αυτή η ενέργεια μου φαίνεται.
Από την πολλή φωνή και διαμαρτυρία, κάποιος θερμόαιμος του τη φόρεσε και ακολούθησαν κι άλλοι. Αν βλέπαμε επαναλαμβανόμενα περιστατικά ατομικής βίας σε βουλευτές, τότε θα ήταν να ανησυχούμε. Να την πέφτουν δηλαδή μεμονωμένα πολίτες σε βουλευτές κατ επανάληψη.
Η Ελλάδα δεν έχει κουλτούρα βίας και βρωμόξυλου. Εδώ βλέπεις τσαμπουκάδες με τρακαρίσματα που είναι για γέλια. Φωνές, βρισίδια λεονταρισμοί, κακό.. και στο τέλος εκτόνωση και μέσα στο αμάξι και γειά σας. Μόνο σε ομαδικά καφριλίκια υπάρχει πραγματική βία. Διαδηλώσεις, γήπεδα κλπ Γίναμε ξαφνικά Άγγλοι που το βρωμόξυλο είναι εθνικό σπόρ; Έλα μωρέ τώρα. Άκου Κολομβία.

Anonymous said...

O 7:16 είναι ο Βάρσος

Anonymous said...

7:04, εδώ 6:49 όβερ. Φυσικά έτσι είναι, το ξύλο μέχρι αίματος επ' ουδενί δεν έχει τα ίδια αποτελέσματα με την διαπόμπευση - γελοιοποίηση. Φαντάσου λχ τους Πάγκαλο - Βενιζέλο με κατεβασμένα τα παντελόνια στο Σύνταγμα, τους Γιωργάκη-Αντωνάκη με περούκα άφρο και ταμπέλα "ΕΙΜΑΙ ΒΛΑΚΑΣ" και άπειρα άλλα παρόμοια. Μόνο διά της γελοιοποιήσεως θα έρθουν τα ασήμαντα αυτά πολιτικά μεγέθη στις πραγματικές τους διαστάσεις (αυτές του πυγμαίου δηλ). Το μόνο πρόβλημα που διαγιγκώσκω σε αυτήν την γελοία χώρα είναι ο κόσμος που αντί να διψάει γιά τέτοια, διψάει γιά Λαζόπουλους και ξυλοδαρμούς. Θέμα (χαμηλού) επιπέδου άρα και εδώ.

Anonymous said...

Πάντως τέτοιο σκίσιμο σαν αυτό του Χατζηδάκη δε γίνεται με απλό γρονθοκόπημα. Η με κλειδί την άρπαξε ή με δαχτυλίδι. Τώρα που το σκέφτομαι από βέρα μάλλον τη βρήκε. Παντρεμένος τον γρονθοκόπησε. "Βέρα στο δεξί κροσέ". "Κι οι παντρεμένοι έχουν γροθιά".

ΥΓ Ρουφιάνος γεννήθηκες Καραϊσκο, ρουφιάνος θα πεθάνεις.

Anonymous said...

μπίνγκο

plapoutas said...

Αν ο Τζέφρυ ήταν σοβαρό μέγεθος κι όχι κόθορνος θα κατανοούσε τη δύναμη που έχει στα χέρια του. Είμαστε ζωντόβολα κατά συρροήν δωροδοκημένα απ'τους άρχοντες. Αν τυχόν αύριο επιστρέψει τα περικεκομμένα ο ΓΠαπ όλος αυτός ο όχλος θα επιστρέψει ευτυχής στον καναπέ του για να ξύνει την κοιλιά του. Ούτε διαφθορά, ούτε τίποτα δεν θα μας ξεκουνάει. Τώρα όμως που μαζί με το μέλι σε συσκευασία ξενοδοχείου μας πήρανε κι απ'το πιάτο θυμηθήκαμε και το μπουρδέλο τη βουλή. Και δεν υπάρχει ένας ξύπνιος άντρας να μας εκμεταλευθεί ως κορόϊδα και να βγάλει γούστα. Να πει ας πούμε φταίει ο τάδε επιχειρηματίας στην Εκάλη και να κάνει ντου η μάζα. Ή να πει φταίει ο ΔΟΛ και να γίνει πλιάτσικο στο συγκρότημα. Ή να δείξει προς μετανάστες μεριά ή προς Εξάρχεια και να ανηφορήσει το ζοώδες πλήθος με αξίνες και γκασμάδες. Ιστορικά είναι η πρώτη κρίση που δεν υπάρχει άτομο ή φορέας να την εκμεταλευθεί προς όφελός του.
Όταν έλεγε ο Κονδύλης "αν ήξερα ΠΟΣΟ ζώα είναι οι Έλληνες θα τους κυβερνούσα από 19νέας" να ήξερε άραγε ότι ήταν η πιο εύστοχη ατάκα όλων των εποχών?

Marwood said...

H αστυνομία ακολουθώντας το δόγμα παυλόπουλου αφήνει τα παιδιά ή τα λιγότερο παιδιά όπως στην περίπτωση των τραμπούκων των δέκο, να εκτονωθούν.
Αυτοί που καρπάζωσαν τον Χατζηδάκη (συμφωνώ ότι το γεγονός είναι περιορισμένης σημασίας) εκπροσωπούν τη γενιά των συνδικαλισταράδων των 80.000 ευρώ. Αυτοί που έκαψαν τους υπάλληλους της μαρφίν εκπροσωπούν τη γενιά των επαναστατημένων προλετάριων των ΒΠ, αναθρεμμένα βεβαίως μέσα από τη μεζονέτα τους στην κηφισά στις αρχές του γκεβαρικού σοσιαλισμού.
Ουδείς εργαζόμενος ή άνεργος (προσοχή όχι άεργος) δεν ασχολείται με τέτοια νούμερα, ίσα ίσα αυτοί προσεύχονται να καταφέρει το ΔΝΤ να εξαφανίσει μια για πάντα από το χάρτη την πληγή του κομματισμού-πασοκισμού που μας έφερε σ'αυτό το χάλι.
Όσο για τους καραίσκους που επιχαίρουν με κάτι τέτοιες αναμπουμπούλες (του κώλου) μάλλον είναι για τη ζωή που δεν έζησαν, τους αγώνες που δεν έδωσαν, την επανάσταση που δεν έκαναν, καθώς το εγγύτερο που έχουν βρεθεί σε καταστάσεις πολεμικής εγρήγορσης είναι μέσα από τα μάχιμα ρεπορτάζ του σωτήρη δανέζη. keybord samurais, τον πούτσο κλαίγανε.

Anonymous said...

Έφυγε και ο Φουράκης πάνω κει που τον χρειαζόμασταν περισσότερο να δώσει τις δικές του εξηγήσεις της αναμπουμπούλας.

Anonymous said...

Βίντεο του ΑΡ του ξυλοδαρμού. Διαβάστε τα σχόλια γιά να δείτε ότι δυστυχώς διαθέτουμε πολλούς Καραϊσκους

http://www.youtube.com/watch?v=Ov4M5DJyWFk

Anonymous said...

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα οι μάζες χάνουν με τέτοιο τρόπο, ταχύτατα και σε τέτοιες συνθήκες, υλικά και άλλα "κεκτημένα". Επομένως δεν ξέρουμε πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση εδώ και αν το επεισόδιο Χατζηδάκη είναι μεμονωμένο ή όχι. Εννοείται ότι, όπως σωστά αναφέρει και ο Πλαπούτας, ο πολύς κόσμος αντιδρά λόγω τσέπης. Αν τον σόκαρε η διαφθορά ή η γενικευμένη υποβάθμιση, θα είχε αντιδράσει και πριν "δαγκώσει" η κρίση (και σιγά την κρίση εδώ που τα λέμε).

Κρίση, όπως σωστά έχει αναφέρει και στο παρελθόν ο Καραϊσκος, είναι να τρως μεσημέρι βράδι φασολάδα. Κάποιοι έχουν ήδη νιώσει την κρίση. Όχι όμως (ακόμα) το μέγα πλήθος.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Κύριε μπάργουντ να σας κάνω μιαν ερώτηση; Κατα τη γνώμη σας ο Γιωργάκης τα πάει καλά;Μπορούμε να ελπίζουμε;Είναι δίκαια όλα τούτα που κάνει και δίκαιο, το πώς μοιράζει το χρέος;Απάντησε γιατί κάτι μου λέει, οτι δεν γίνονται μεταρρυθμίσεις αλλα μπουρδελοποίηση και οτι πάσχεις απο το σύνδρομο της στοκχόλμης.Καλά απ αυτό πάντα έπασχες, ανεξαρτήτου απάντησης.

Anonymous said...

*ανεξαρτήτως απάντησης

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

απεξαρτήτως απάντησης

Anonymous said...

Eυχήθηκες Καραϊσκο; Πέρασες από το καλλιτεχνικό στέκι; Πήρες τηλέφωνο;

Marwood said...

Δεν θέλω να μπαίνω σε κουραστικές οικονομοτεχνικές συζητήσεις που δεν έχουν νόημα.

Ένα είναι το βέβαιο, τα δανεικά φράγκα, για τα εύκολα τσοβόλα δώστα όλα, σχόλασαν.

Ο σωστός άνθρωπος (δεν ξέρω πιο εύστοχο όρο να χρησιμοποιήσω) δεν έχει παρά να χαιρετίζει μια τέτοια εξέλιξη, γιατί το σχόλασμα των δανεικών φράγκων, θα σημάνει αργά ή γρήγορα την εξαφάνιση των σαπρόφυτων του ελληνικού ζωικού βασιλείου, είτε αυτοί λέγονται χατζηδάκηδες και παπουτσήδες είτε φωτόπουλοι και παναγόπουλοι είτε κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες σωκράτηδες και λιακουνάκοι.

Οτι θα δοθεί λύση στο οποιοδήποτε πρόβλημα με τραμπουκισμούς αδίκως-δηλαδή δικαίως- απολυμένων μηχανοδηγών σε τραίνα που πηγαινοέρχονται άδεια, ή στρακαστρούκες μαλακισμένων του μωραίτη, ή έστω με τους ανένδοτους-ανέκδοτους των λαφαζάνηδων και των ζόμπι του περισσού, πρέπει να είσαι πολύ μπαγλαμάς για να το πιστεύεις.

Θα πρέπει να μάθουμε να δουλεύουμε πολύ -όπως ή ασιάτες- ή έστω να δουλεύουμε έξυπνα-όπως οι γερμανοί- προκειμένου να παράγουμε τον πλούτο για να κάνουμε τα γούστα μας, ή και να τον μοιράσουμε και αλλιώς αμα λάχει. Τόσο απλό είναι.

Γνωστά πράγματα αυτά, καλό να τα επαναλαμβάνουμε.

Anonymous said...

Ποιά εξέλιξη ρε μάργουντ οι "άνθρωποι" δεν μεταρρυθμίζουν,πάλι τα ίδια θα λέμε;

Anonymous said...

Mεταρρυθμίσεις με φτιάχνεις τώρα.Με ανάβεις, με κάνεις καινούριο

Marwood said...

Καραϊσκο, ποιες μεταρρυθμίσεις και κουραφέξαλα, αυτά τα λέει ο χαζοσαμαράς μπας και ξανατσιμπήσουν οι χαχόλοι και τον βγάλουν πρωθυπουργό να του φύγει και η κόμπλα. Θυμίζω απλώς ότι κάτι τέτοιες παπαριές έλεγε και ο άλλος το 04.

Φωτιά και τσεκούρι και γκρέμισμα θέλει, να τρέξει αίμα δημοσίων υπαλλήλων στην άσφαλτο, φιάλες αίμα

Anonymous said...

Εγώ νομίζω πως χρειάζονται μεταρρυθμίσεις άμεσα. Απλά αυτό. Αυτή είναι η καλύτερη λύση.

Anonymous said...

Ηπια προσαρμογη

Anonymous said...

Σωστά. "Ήπια προσαρμογή". Αυτό άκουσα να συζητάει ένα απόγευμα μυστικά και ο Ελευθεριάδης με τον Μυλωνά.

Anonymous said...

... ο εορτάζων Ελευθεριάδης.

Anonymous said...

Ναι.Πρέπει να είχαν δίκιο ο Λευτέρης με τον Μυλωνά. Νομίζω ότι το πρότεινε ο Λευτέρης. Θα γινόταν καταπληκτικός πολιτικός ο Λευτέρης. Τόσο καλός πολιτικός, όσο καλός είναι και ως ηθοποιος. Καθόντουσαν στη γωνία απομονωμένοι και το συζητούσαν για αρκετή ώρα. Έτσι είναι οι μεγάλες ιδέες όμως. Έρχονται με το ποτό.

Anonymous said...

Όταν Ήμουν Άνθρωπος (πριν να γίνω πολιτικός...).

Anonymous said...

Αν θυμάμαι καλά, εκείνο το βράδυ πέρασε κι ο Καράϊσκος από το καφέ. "Γεια σας κύριε Μητρούση" καλησπέρισε ο πάντοτε ευγενικός Καραϊσκος το Λευτέρη.

Anonymous said...

ΚΑΛΕ ΧΤΥΠΗΣΑΝΕ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΚΑΙ ΕΧΕΣΘΗ Η ΦΟΡΒΑΣ ΕΝ ΤΩ ΑΛΩΝΙΩ....

Anonymous said...

Ρε μάργουντ μήπως είσαι κάργα μα κάργα μιλάμε για μπράβος τώρα,σαμουράι... Μητσοτακικος;Χειροτερεύεις και πας.Απαπαπα χου ρε

Anonymous said...

Άκουσα ότι ο Καραϊσκος πήγε από το νοσοκομείο να του ευχηθεί περαστικά. "Περαστικά κύριε Τσιτουρίδη" ακούστηκε να λέει ο επισκέπτης Καραϊσκος.

Anonymous said...

Εγώ δεν κρύβω ότι είμαι υπέρ της στρατηγικής της φάπας. Αλλά με κάποια ιεράρχηση. Θα έπρεπε να πέσει φατούρο πρώτα και κύρια στον Παυλόπουλο. Και τι δε θα'δινα να δω λίγη κόκκινη αιμάτινη σάλτσα να χρωματίζει την πάλλευκη κόμη του Πάκη. Να καταλάβει ότι υπάρχει και άλλου τύπου κόκκινη σάλτσα εκτός από εκείνη που βάζει στις πολλές μακαρονάδες που του αρέσει να γεύεται.

Anonymous said...

ο τσίπρας και ο λαφαζάνης είναι πάλι "οι καλοί", δεν χρειάζονται αυτοί βρωμόξυλο υποθέτω...

Anonymous said...

ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΑΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΑΔΑ ΣΟΥ ΘΑ ΠΑΣ...

ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Ο ΚΕΣΕΣ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥ ΚΙΛΟΥ....

ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΦΑΠΑ.

Anonymous said...

Γιατί ο μπριγιαντίνης τα βάζει συνέχεια με το δεξί εξτρέμ; Λέτε ο δεξιός να του πρόσβαλε τη γυναίκα;

Anonymous said...

FREE KARAISKOS τώρα διάβασα την απάντηση-ανάλυσή σου για τον Φίλαθλο (είχα γράψει για τον Φίλαθλο και το internet). Τα περισσότερα δεν τα γνώριζα. Ευχαριστώ.

Anonymous said...

Ο Ελευθεριάδης δεν θα βγήκε σήμερα καθόλου να το γιορτάσει. Μετά την δημοσιοποίηση του συμβάντος Χατζηδάκη θα φοβήθηκε πογκρόμ εναντίον όλων των νεοδημοκρατών. Άσε που ξέρει ότι του την έχουν στημένη και όλοι οι φίλοι της ποιοτικής ηθοποιίας.

Anonymous said...

Άκουσα ότι διέτρεξε κίνδυνο και ο δημοσιογράφος Θανάσης Λάλας. Ελπίζω να μην συνέβη κάτι κακό και ο Θανάσης να είναι πάνα υγιής μαζί μας.

Anonymous said...

Μην τον φοβάσαι αυτόν. Δεν τον πιάνουν τα σκάγια. Έχει γερά μαξιλάρια.

Anonymous said...

Βλέπεις π.χ. ένα ζευγάρι στο δρόμο, και εάν είναι αισθητικά ωραίο το θαυμάζεις. Φερ' ειπείν από το παρελθόν Αννα Δρούζα και ο παίδαρος της καλαθοσφαιρήσεως ε? Μάλιστα ωραίο ζευγάρι.
Τώρα τί σκέφθηκε ο παίδαρος προσπαθώντας να φαντασθεί επί της κλίνης την Αννα με τον Θανάση Λάλα?
Τί ανώμαλα τα γούστα των ¨γυναικών" Θεέ μου...
Εσέ κομψευόμενε νέε, με τις γυμναστικές σου, τους κοιλιακούς σου και τα ρέστα, μμμ, σ' έφαγαν οι κοιλιακοί του...Λάλα. Και τί κοιλιακοί ε? Τί σαλάμια έχει φάει αυτό το πράγμα με τα χρωματιστά γυαλιά, άλλο πράγμα...

Anonymous said...

Εχω μια συμμαθήτρια που δούλευε δημοσιογράφος σε περιοδικό. Έτυχε και την είδα πριν κάποια χρόνια και πιάσαμε την κουβέντα. Είχε αφεντικό το Λάλα. Τα "καλύτερα" μου πε. Απ ότι κατάλαβα, ο Λάλας την έπεφτε στεγνά να πηδήξει καμια πιτσιρίκα εκβιάζοντας ωμά ότι αν δεν κάτσει η μικρά θα την απολύσει.. Είδε κι έπαθε η συμμαθήτρια να γλυτώσει από τα νύχια του κήτους. (Έτσι είπε τουλάχιστον.. Ποιος ξέρει; Μπορεί και να του κατσε)

Anonymous said...

http://www.bbc.co.uk/news/world-latin-america-11989296

Anonymous said...

Τελικά φαίνεται ότι όλοι οι μεσόκοποι άνδρες το ίδιο κάνουν (με εξαίρεση τον έντιμο Ελευθεριάδη).

Anonymous said...

Μπράβο ναι. Το βρήκες τώρα.

Anonymous said...

Παιδιά μια σοβαρή ερώτηση, αυτή η Αννα Δρούτσα, ξέρετε η γκόμενα του Λάλα, έχει κάποια σχέση ή συγγένεια με τον Υπουργό Εξωτερικών;
Eυχαριστώ

Anonymous said...

Πανούτσης

Anonymous said...

τσαρκάδι, τσακέτα, τσώον, τσυμάρι, τσαφείρι, Νέα Τζηλανδία, Σπύρος Τσαγοραίος, 1:34.

Anonymous said...

Η Άννα ξέρει να διαλέγει.

Anonymous said...

Εγώ αντίθετα νομίζω ότι δεν ξέρει. Η Δρούζα πάει και μπλέκεται πότε με μπασκετμπολίστες, πότε με δημοσιογράφους, αντί να τακιμιάσει με ηθοποιούς. Νομίζω ότι αυτής της στόφας άνθρωποι ταιριάζουν στην ψυχοδομή της.
Να, αίφνης, μου ήρθε στο μυαλό μια ιδέα: άσχημα θα ήταν να διατηρούσε δεσμό με τον ηθοποιό Ελευθεριάδη;

Anonymous said...

Δεν είναι παντρεμένος ο Κριζάν;

Anonymous said...

Άντε και να υποθέσουμε ότι θα ήθελε έναν τέτοιον δεσμό η Δρούζα. Είναι βέβαιον ότι θα τον επιθυμούσε και ο Ελευθεριάδης;

Anonymous said...

Η Δρούζα (της φραπελιάς) είναι ανηψιά αυτού του τεράστιου ποιητή


12.08 welcome

Anonymous said...

Πρέπει να είναι παντρεμένος. Έχει κι ένα γιο που πρέπει να ναι καμια 25αρια χρονών τώρα. Το λέω, γιατί παροιμιώδες έχει μείνει το εξής περιστατικό από το παρελθόν:
Όταν το παιδί ήταν μικρό, ο Λευτέρης συνήθιζε να κόβει βόλτες κρατώντας τον τζούνιορ από το χέρι. Τον θυμάμαι κι εγώ. Κάποια μέρα ο τζούνιορ μάλλον του τα χε πει πολλά του Λευτέρη. Γκρίνιαζε και είχε σταματήσει τον πατέρα του στη μέση του δρόμου απαιτώντας κάτι και γκρινιάζοντας. Ο πατήρ Λευτέρης τον τράβαγε να συνεχίσουν την πορεία τους αλλά ο μικρός είχε μουλαρώσει και μυξόκλαιγε γκρινιάζοντας. Εντός δευτερολεπτων, ο στοργικός Λευτέρης έγινε έξαλλος και άρχισε να ξυλοκοπάει αλύπητα τον κριζαν-τζούνιορ μέσα στη μέση του δρόμου. Φιλος μου, που ήταν αυτόπτης μάρτυς και μου το διηγήθηκε, ορκίστηκε ότι, μπέσα, τέτοιο ξύλο δεν έχει δει ούτε σε ταινία καράτε.
Κρατώντας από το ένα χέρι το παιδί, ο Λευτέρης βαρούσε με το άλλο χέρι αλύπητες κατραπακιές στο κεφάλι του άτυχου κριζανάκου ακολουθούμενες από δυνατά χαστούκια. Όλα αυτά μέσα στη μέση του δρόμου και ενώ παρακολουθούσε το έκπληκτο πλήθος των περαστικών.
Η κατάληξη του πεζοδρομιακού αυτού συνετισμού (που με έκανε να σκάσω στα γέλια) ήταν η ακόλουθη: Κάποια στιγμή ο μικρός κριζανάκος κατάφερε να ξεφύγει από τη λαβή του κριζάν και άρχισε να τρέχει έντρομος και κλαίγοντας. Που να ξεφύγει όμως ο κακομοίρης με παιδικό δρασκελισμό από έναν ενήλικα; Στα πρώτα μέτρα διαφυγής, ο πονηρός Λευτέρης δεν τον έπιασε από το χέρι για να τον σταματήσει. Αντίθετα, ακολουθώντας τον μικρό δραπέτη, άρχισε απανωτά σουτ βολέ στον τρυφερό κωλαράκο του μικρού του υϊού. Μιλάμε για μερακλίδικα κλωτσίδια-πλασέ, στον μικρό απροστάτευτο και τρυφερό κώλο. Αφού ο φίλος μου θαύμασε πραγματικά το ταλέντο του πατέρα διερωτώμενος μήπως κέρδισε η τέχνη αλλά έχασε το ποδόσφαιρο.
Ανήσυχος πατέρας κι ο Λευτέρης..

Αυτός πρέπει να έχει πρόβλημα με τα νεύρα του. Με τόσους καφέδες που πίνει θα μου πεις, είναι δυνατόν να μην είχε;

Anonymous said...

Έχει το γονίδιο της καλλιτεχνίας και της ποίησης η Άννα. Γι'αυτό τη γοήτευσε ο ποιητής λάλας.

Anonymous said...

10.55 πολύ κατατοπιστικό και άκρως διασκεδαστικό το περιστατικό που τόσο γλαφυρά μας ανέπτυξες. Να που και οι καλλιτέχνες έχουν τις βίαιες εξάρσεις τους. Το μόνο που με ανησυχεί είναι που έτσι αποκλείεται δεσμός -επίσημος τουλάχιστον- μεταξύ Ελευθεριάδη και Δρούζα.

Anonymous said...

Πάλι τσακώνεται ο Παπαρογιάννης με άλλο blogger. Μα δε βαριέται να απειλεί και να εκβιάζει ο μπριγιαντινάκιας αλογομούρης?

Anonymous said...

Καλά του κανε του πιτσιρικά o λευτέρης.Στα ίσια.Και λίγες έφαγε.Και τι έγινε;Να τις ξαναφάει

Anonymous said...

Η ΜΟΛΟΤΩΦ ΕΙΝΑΙ ΦΟΝΙΚΟ ΟΠΛΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΥΡΟΒΟΛΟ ΟΠΛΟ.
ΚΑΙ ΕΝΩ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΕ 10 ΕΤΙΕΣ ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΟΓΙΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΟΠΛΩΝ,Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΤΗ ΓΙΑ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΕΚ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΣ.
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΟΙΑΥΤΗ ΝΙΠΤΟΥΝ ΤΑΣ ΧΕΙΡΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΑ ΣΤΙΣ ΣΚΗΝΕΣ ΤΩΝ ΦΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ.
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΛΕΙΔΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ .
ΤΟ ΕΞΥΠΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.
ΟΙ ΕΝΣΤΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΡΤΙΜΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΩΒΗΤΟΙ.
ΑΙΔΩΣ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ.

Anonymous said...

12.06

κυρ Νικόλα?

Anonymous said...

Εδώ που τα λέμε και αυτό με το χάιδεμα των παιδών έχει παραγίνει. Η σύγχρονη παιδαγωγική (μην ξεράσω), λένε οι μοντέρνες μαμάδες, υποστηρίζει ότι το σπαστικό νευρόσπαστο παιδάκι θα πάθει κάτι αν φάει και καμιά φάπα για συνετισμό. Ως αποτέλεσμα έχουμε γεμίσει κακομαθημένα μούλικα τόσο εκνευριστικά, που σου έρχεται να τα περιποιηθείς δια της μεθόδου των κινέζικων βασανιστηρίων. Ο εκνευριστικός κανακάρης του Ελευθεριάδη θα ζήταγε επιτακτικά καμιά σοκολάτα. Μωρέ καλά του έκανε ο Ελευθεριάδης. Και μια κλωτσιά από μένα.

Anonymous said...

Ο Καραϊσκος άραγε είχε αρπάξει μαπίδια σαν παιδί? Μέγα ερώτημα, όταν μάθουμε θα εξηγηθούν πολλά...

Anonymous said...

Πληρώνει ο ελληνικός λαός την αστυνομία για να φυλάττει τους βουλευτές.Δεν το βάζει ο νους μου τούτο.Εχει γίνει η μπατσαρία,πραιτωριανή φρουρά της βουλής...Γίνεται διαδήλωση και φρουρούν το κοινοβούλιο λες κι είναι τα ανάκτορα του Τσάρου.Δεν είναι δουλειά της αστυνομίας να φρουρεί τους βουλευτάς.Δουλειά της είναι να βρίσκεται στους δρόμους δίπλα στους φορολογούμενους που τη χρυσοπληρώνουν.Στη ρηγίλλης και στην Ιπποκράτους υπάρχουν 5.000 αστυνομικοί,κάθονται και περιμένουν τις αμυγδαλιές ν ανθίσουν.Μήπως πάει κανείς να ρίξει κανα γιαούρτι,αυτό είναι το έγκλημα που πρέπει να αποσοβηθεί.Εργατοώρες χαμένες μην φύγει κανα γιαούρτι.Λυσσάξανε τωρα να συλλάβουν τους τύπους που έδειραν το Χατζηδάκη,θα τους δικάσουν σε δυο μήνες μέσα-παραδειγματικά.Κι ο Ακης θα βόσκει ελεύθερος.Μα μόνο οι καρπαζιές είναι βία; Η κλοπή δημοσίου χρήματος τι είναι δηλαδή;

Anonymous said...

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΑΝΑΝΔΡΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ.
ΕΤΣΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΛΑΜΟΓΙΑ ΗΡΩΠΟΙΟΥΝΤΑΙ.Ο ΞΥΛΟΔΑΡΜΟΣ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΙΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΛΛΑΜΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΣΑΡΙΑ ΚΑΙ ΛΙΘΟΒΟΛΙΣΜΟΥΣ.
Ο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ,ΛΑΜΟΓΙΩΝ,ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ,ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΩΝ ,ΧΡΥΣΟΚΑΝΘΑΡΩΝ ΚΛΠ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ …ΓΙΑΟΥΡΤΙ,ΤΟ ΑΥΓΟ,Η ΤΟΥΡΤΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΕΠΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΒΑΣΕΩΣ.ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ.
ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΟΥΧΑΙΣΜΑ ΚΑΙ ΒΟΛΕΣ ΜΕ ΤΑ ΕΥΓΕΝΗ ΕΔΕΣΜΑΤΑ.
ΣΕ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

ΥΓ.ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΤΟ ΣΤΡΑΓΓΙΣΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΜΟΝΟ ΓΕΛΑΔΙΝΟ ΚΑΙ ΕΓΧΩΡΙΟ

Διαδηλωτής said...

Διάβασα μόλις όλα τα σχόλια για τον Χατζηδάκη. Εμένα ο πολιτικός αυτός ως πρόσωπο δεν μου είναι αντιπαθής. Από την άλλη όμως δεν καταλαβαίνω την πρεμούρα κάποιων σχολιαστών εναντίον του ξυλοδαρμό. Όσο και αν δεν μου αρέσει προσωπικά η βία, αναρωτιέμαι γιατί δεν μπορεί να γίνει κατανοητό ότι σε μια κατάσταση κρίσης και ειδικά σε μια μέρα διαδήλωσης, η βία των μαζών είναι μέσα στο παιχνίδι. Δεν είναι προσωπικό το θέμα με τον Χατζηδάκη. Ούτε κουκουλοφόροι είναι αυτοί που τον χτύπησαν. Ο Χατζηδάκης εκφράζει το μοντέλο πολιτικού που δεν έχει δουλέψει ποτέ του, που μεγάλωσε μέσα στις κομματικές γυάλες, που πήρε όσες θέσεις πήρε με το σπρώξιμο κάποιας συγκεκριμένης οικογένειας στην οποία εδώ και δεκαετίες έχει δηλώσει υποταγή. Συνθήκες Μάφιας δηλαδή. Και η δική μου ένσταση είναι μόνο ως προς το ότι πιο αποτελεσματική μέθοδος διαμαρτυρίας για το μοντέλο (και όχι για το πρόσωπο) που αντιπροσωπεύει ο Χατζηδάκης θα ήταν η δημόσια διαπόμπευσή του. Αντί να βαρέσεις 3-4 σφαλιάρες στο ολιγότριχο κεφάλι του, δεν θα ήταν καλύτερα ένα δημόσιο ξεβράκωμά του; Προτείνω το ξεβράκωμα ως την βέλτιστη λύση εναντίον όλων όσοι κρίνονται ως ένοχοι πολιτικά και οικονομικά. Ασύγκριτα πιο αποτελεσματική μέθοδος από την (δικαιολογημένη πάντως) βιαιοπραγία.

Anonymous said...

Για τον Χατζηδάκη θα συμφωνήσω δυστυχώς με τον Παπαγιάννη που λέει ότι αυτό που έκανε αποδεικνύει ότι είναι βλάκας , αλλά και με τον Ντάσκα και τον Μπότσαρη που έλεγαν στο ραδιόφωνο ότι η συμπεριφορά του βουλευτή δείχνει πόσο μακριά από την πραγματικότητα βρίσκονται οι εθνοπατέρες και εθνομητέρες. Στον κόσμο τους τελείως.

Anonymous said...

Μόλις μου έστειλαν αυτό του Θεοδωρόπουλου από πρόσφατη Lifo, επίκαιρο και εύστοχο:

http://lifo.gr/mag/columns/3494

Anonymous said...

Τις διαγνώσεις και τα συμπεράσματα τα ξέρουμε όλοι. Αυτά που λέει ο Θεοδωρόπουλος τα έχω διαβάσει άλλες 852 φορές. Στο δια ταύτα κολλάει το πράγμα.

Anonymous said...

Ο μπριγιαντινάκιας μάλλον έχει ερωτευτεί την κρατικοδίαιτη κόρη του Α/ΓΕΕΘΑ.


Τέτοια πρεμούρα για να την προστατεύσει...


Update:
Live στο Γεωργίου για να διαμαρτυρηθεί και να του βάλει χέρι. "Πολλά γέλια"

Anonymous said...

4:53 τον άκουσα και εγώ. Βγήκε να διαμαρτυρηθεί ως νταβαντζής του EXTRA. Θα πρόσεξες υποθέτω τα νεύρα του κουτσοδόντη λόγω αυτής της παρέμβασης και ειδικά όταν ο μπριγιαντίνης του είπε "έπρεπε να διορθώσεις το σχόλιο Γιώργο". Με ένα "έγινε Γιάννη" τον ξεπέταξε και τους έκλεισε το τηλέφωνο ο κουτσοδόντης. Άρχισαν τα όργανα.

Anonymous said...

Ωπ, τι καπνό φουμάρει αυτός εδώ;

http://www.lifo.gr/mag/features/2455

Εδώ και τώρα παρακαλώ να με ενημερώσει κάποιος που τον ξέρει ή τον έχει παρακολουθήσει (είχα απλώς ακούσει για τον συγγραφέα γιο του -πιστεύω υπερτιμημένου- Χειμωνά, χωρίς να ξέρω κάτι περισσότερο). Τρισάθλιο στυλ φουσκωμένου φλώρου στη συγκεκριμένη συνέντευξη.

γκριζομάλλης said...

Έστειλα το 5.32 βιαστικά και ξέχασα να το υπογράψω.

Anonymous said...

Εάν ο κάθε μεγαλοδημοσιογράφος των 500.000 ευρώ το χρόνο που πληρώνει λιγότερο φόρο από εμένα, που βάζω δε βάζω 20 χιλιάρικα στην τσέπη, εξαιτίας της αυτοτελούς φορολόγησης (επιστημονικός όρος για τη νομιμοποίηση της φοροδιαφυγής), απορεί γιατί έφαγε φάπες ο Χατζηδάκης, ας κάνει κι αυτός μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας και είναι βέβαιο οτι θα βρει την απάντηση. Παιδιά από δω και πέρα τοίχο-τοίχο και τα μάτια σας 14.

ΒΑΡΣΟΣ said...

Καλό θα είναι να σκεφτόμαστε και λίγο πρακτικά για να μην ακούγονται αερολογίες. Αυτά που λέγονται περί ξεβρακώματος και όχι ξύλου είναι αστειότητες. Ποιος κάθεται να τον ξεβρακώσουν χωρίς αντίσταση ή χωρίς να προσπαθήσει να ξεφύγει βαζοντάς το στα πόδια;
Είδε κανείς το Χατζηδάκη να μην προσπαθεί να ξεφύγει;

Αναγκαστικά σε τέτοιες αντιπαραθέσεις θα πέσει και ξύλο το οποίο υποχρεωτικά θα προηγηθεί του ξεβρακώματος. Δηλαδή αν κυνηγούσαν κανέναν από εδώ μέσα να τον ξεβρακώσουνε, αυτός θα καθόταν και θα περίμενε ακίνητος; Ας σοβαρευτούμε λίγο..

Ουδέν επίσης αναληθέστερο από το ότι ηρωοποιείται ο δαρμένος πολιτικός. Μπορεί αυτό να συνέβαινε τον καιρό των παχιών αγελάδων, όχι όμως τώρα. Ίσα ίσα που οί περισσότεροι χαίρονται γιατί το θεωρούν εκδίκηση σε αυτή την πολιτική τάξη. Δυστυχώς εκεί καταντήσαμε πλέον. Το περισσότερο που μπορεί να κερδίσει ένας πολιτικός πια, είναι μια απλή συμπάθεια κι αυτή πλέον από μια μικρή μειοψηφία. Και λέω δυστυχώς, όχι γι αυτό καθαυτό το ξύλο που έφαγε ένας βουλευτής (σιγά τα ωα και σιγά το ξύλο που φαγε), αλλά γιατί δεν το έφαγε πριν από πολλά χρόνια όταν έπρεπε.

Anonymous said...

Γκριζομάλλη ο συγκεκριμένος (υπερτιμημένος) δημοσιογράφος-συγγραφέας-μουσικός είναι πράγματι υιός του (επίσης υπερτιμημένου και κατά την δική μου γνώμη) Γιώργου και Λούλας. Πρώην αθλητικογράφος στα ΝΕΑ είναι το παιδί - δεν ξέρω αν γράφει ακόμα. Από αυτά που ξέρω από τα κουτσομπολιά, το παιδί μάλλον σάλταρε από τα βαριές βελούδινες κουρτίνες που έκλειναν τον φως στο σπίτι του και φυσικά από την βαριά κουλτούρα που κυριαρχούσε στην οικογενειακή στέγη (με τέτοιους γονείς...). Έτσι το γύρισε τελείως αντίθετα, στο σορολόπ, στην επιτηδευμένη ελαφρότητα - πιστεύω για να αποφύγει τις συγκρίσεις με τα βαρέα γονεϊκά ονόματα. Τον έχω διαβάσει κάποιες φορές εδώ και εκεί (στο site της Διγενή μια φορά, στο FAQ του Λάλα άλλες δυο τρεις), αλλά πραγματικά δεν βρίσκω τίποτα το ενδιαφέρον. Δεν ξέρω κιόλας, μπορεί να κάνω και λάθος. Άλλωστε τα γραπτά αυτών των νέων ελλήνων πεζογράφων τα βρίσκω στο 98% μετριότητες και πραγματικά απορώ με αυτό τον οργασμό συγγραφικής και εκδοτικής παραγωγής στον χώρο του fiction. Από την άλλη δεν ξέρω κιόλας. Δεν ήμουν ποτέ λάτρης αυτού του είδους γραφής και μπορεί και να τον αδικώ. Βλέπεις όμως και από την συνέντευξη. Πληκτικά πράγματα, εξυπνάδες και τα ρέστα. Οπότε...

Anonymous said...

Βάρσο ενώ στα άλλα γενικά συμφωνώ, στα περί ξεβρακώματος έχεις λάθος. 3-4 σε ξεβρακώνουν πολύ άνετα. Στο λέω από πείρα.

Anonymous said...

5.28 ο 4.53

όντως... αυτό το στυλάκι του Παπαγιάννη είναι για "πολλά γέλια". Και πολλά γιαούρτια.


Τα έχει πάρει ο Γεωργίου γιατί του φορτώσανε τα ξέκωλλα στην τηλεοπτική εκπομπή κι έφαγε το κράξιμο από τους ακροατές του ραδιοφώνου (οι τηλεοπτικοί το βρήκαν ωραίο το θέαμα).


Ο δε Παπαγιάννης την Παρασκευή στο Αποκαλυπτικό πριν την πρώτη εκπομπή του Γεωργίου άφησε να εννοηθεί ότι αυτός είναι ο νταβάς των ξέκολλων και του τα μόστραρε, ελπίζοντας να τον φέρει σε δύσκολη θέση.


Μακάρι να αντιδράσει ο Γεωργίου και να ζήσουμε στιγμές αξέχαστου μεγαλείου.

Anonymous said...

Το ξέκωλο δεν το έφερε ο Παπαγιάννης. Είναι εντολή Βρυώνη. Δεν ήξερα ότι του την είπαν στο ραδιόφωνο. Είδα όμως την πρώτη εκπομπή του στο Extra και το ξεκωλάκι ήταν αφόρητο και εκνευριστικό.

Κάτι θα γίνει μεταξύ τους γιατί είμαι σε θέση να ξέρω κάποια λογάκια που έχει πει για τον Παπαγιάννη σε κάποιον ο Γεωργίου. Τι να κάνει όμως και αυτός. Σε κανάλι πρέπει να δουλέψει.Πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θεωρείς μαλάκες.

Σκέψου ότι σε ράδιο και εφημερίδα έχει αφεντικό τον Χατζηνικολάου για να καταλάβεις.

ΒΑΡΣΟΣ said...

Το ξύλο δεν είναι πάντα κακό. Θα ήταν πάντα κακό, αν ζούσαμε σε ένα κόσμο αγγελικά πλασμένο με απόλυτη δικαιοσύνη. Σε έναν κόσμο όπου όλοι θα είχαν λεφτά για να πληρώνουν δικηγόρους, η δικαιοσύνη θα αποφαινόταν άμεσα για το ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο, το ανήθικο θα ήταν πάντα και παράνομο και τέλος πάντων θα λειτουργούσαν όλα στην εντέλεια.

Όπως λέει ο "σοφός" λαός: "Αν θέλεις να τιμωρήσεις έναν φτωχό, κάνε του μήνυση γιατί θα τον τσακίσουν τα δικαστικά έξοδα. Αν θέλεις να τιμωρήσεις έναν πλούσιο, κάνε τον ασήκωτο από το ξύλο στη μέση της πλατείας" (φαντάζομαι το τελευταίο με την πλατεία ισχύει όταν αυτός που ρίχνει το ξύλο είναι πλούσιος κι ο ίδιος για να μην πέσει στην πρώτη περίπτωση).

Ίσα ίσα που υπάρχουν περιπτώσεις ανθρώπων γύρω μας, με τέτοιο θράσος ή βλακεία, που καταλαβαίνουν μόνο από αυτό. Το αν είναι κακό ή όχι, εξαρτάται από το ποιος το ρίχνει , σε ποιον το ρίχνει και κάτω από ποιες συνθήκες, δηλαδή γιατί το ρίχνει. Όταν το ξύλο συνδυάζει τόσο την εξασφάλιση του ατομικού συμφέροντος του θύτη αλλά και τη διαπαιδαγώγηση του θύματος, τότε το ξύλο είναι μια πολύ καλή λύση.

Το χτεσινό ξύλο ήταν εν μέρει καλό γιατί έκανε μόνο το δεύτερο, τη διαπαιδαγώγηση του Χατζηδάκη ο οποίος έγινε σοφότερος και πιο προσεκτικός. Γιατί η πικρή αλήθεια είναι ότι ο μαλάκας έδειρε τον πολύ μαλάκα. Ο μεν διαδηλωτής (και ο κάθε διαδηλωτής) εκτονώθηκε νομίζοντας ότι κάτι έκανε όταν στην πραγματικότητα δεν έκανε τίποτα. Το πρόβλημα του είναι ότι αποφεύγει να κοιτάξει τον καθρέφτη προκειμένου να κατανοήσει το μερίδιο της ευθύνης του όταν τόσα χρόνια έτρεχε για ρουσφέτια στον κάθε Χατζηδάκη.

Αν υποθέσουμε όμως ότι αυτός που τον χτύπησε είναι βλαξ ή κάφρος, ο κάθε Χατζηδάκης είναι ακόμα χειρότερος. Γιατί ενώ διαθέτει τη νόηση να καταλάβει τόσα χρόνια τώρα, ότι θα έπρεπε να συμπεριφέρεται στο διαδηλωτή όπως ο ηθοποιός ελευθεριάδης στο γιο του που αναφέρθηκε παραπάνω, αυτός του έκανε όλα τα κακομαθημένα χατίρια. Αν και για να είμαι ειλικρινής, το γεγονός του ότι έκοβε βόλτα αμέριμνος στη μέση της πορείας, δείχνει ότι μάλλον δεν διαθέτει τη νοηση

Anonymous said...

Με παρεξήγησες, φυσικά και δε λέω ότι ήταν εντολή ή επιλογή Παπαγιάννη, αν και είμαι σίγουρος ότι αν ήταν στο χέρι του να επιλέξει τις ίδιες και χειρότερες πατσαβούρες θα κουβάλαγε ο αλογομούρης.

Ο μπριγιαντινογιάννης είναι ο διεκπαιρεωτής. Ο his master's voice.

Τι έχει πεί ο Γεωργίου γι' αυτόν? αν μπορείς να μας διαφωτίσεις...

Anonymous said...

Έχω φρίξει και εγώ με τις διάφορες αρσακειάδες που ξυνίζουν τα μούτρα με το γεγονός που συνέβη στον ατυχή φλώρο του κοινοβουλίου. Παντού αλλού - και στις προηγμένες λεγόμενες χώρες - πέφτει ξύλο σε πολιτικούς. Πριν λίγες βδομάδες μόλις, τις έφαγε ο Μπερλουσκόνι. Θυμάμαι και τον Πρέσκοτ - ήταν αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Μπλερ; - που δέχθηκε επίθεση και αντεπιτέθηκε με γροθιά.

Να πω την αλήθεια, αυτό που εξενεύρισε πιο πολύ στον Χατζηδάκη ήταν ο φλούφλικος τρόπος που δέχτηκε τον ξυλοδαρμό. Σαν τον Νικολάκη τον συμμαθητή μου το βουτηρόπαιδο όταν του έριχναν στο σχολείο φατούρο. Αντί να προσπαθήσει να αμυνθεί, έκλεισε τα ματάκια και δεχόταν τις φάπες, όπως παλιά έκαναν όταν τους ανάγκαζαν να καταπίνουν μουρουνόλαδο.
Ευχές για ταχεία ανάρρωση.

ps. Εννοείται ότι το ξύλο αποτελεί την μόνη λύση σε κάποιες περιπτώσεις. Οι ηθηκιστές βέβαια και οι αρσακειάδες - θηλυκές και αρσενικές - βγάζουν σπυριά και μόνο στην ιδέα. Για αυτούς και αυτές η μόνη προσήκουσα τιμωρία είναι αυτή του πελαργού: όρθιος στη γωνία και με το ένα πόδι σηκωμένο. Πολύ μου αρέσει να τους βλέπω να σοκάρονται από τέτοια συμβάντα μέσα στην καθώς πρέπει πλαδαρή καθημερινότητά τους.

Anonymous said...

*διεκπεραιωτής

Anonymous said...

Τι να σε διαφωτίσω; Δεν καταλαβαίνεις τι μπορεί να είπε;

Anonymous said...

χα, χα, χα...

ότι είναι λακαμάς, ότι θα τον μησιγά, ότι είναι ριολησκα, κλπ Γεωργίου σπήκινγκ?

ΒΑΡΣΟΣ said...

Ήθελα να γράψω κι άλλα, αλλά ευτυχώς για όλους εδώ μέσα είδα το λινκ με τo άρθρο του Θεοδωρόπουλου στη LIFO. Είναι εξαιρετικό. Πραγματικά εξαιρετικό. Με εκφράζει σχεδόν απόλυτα, με δυο μόνο ενστάσεις:

1) Την καταδίκη κάποιων μορφών αυτοδικίας όπως το ξύλο για το οποία έβαλα το άλλο σχόλιο

2) Το πως στο διάολο ο Θεοδωρόπουλος είναι αισιόδοξος. Ενώ εντοπίζει ότι το πρόβλημα της χώρας δεν είναι οικονομικό (που πράγματι δεν είναι γιατί είναι πολιτισμικό, δηλαδή πρόβλημα νοοτροπίας), καταλήγει να είναι αισιόδοξος; Τί πιστεύει; Ότι οι νοοτροπίες στις κοινωνίες αλλάζουν εν μια νυκτί; Ότι ο ΔΕΚΟτζής συνδικαλιστής και ο κάθε κοινωνικός αγωνιστής (η πλειοψηφία δηλαδή των ελλήνων) θα ξυπνήσει αύριο το πρωϊ, θα αναγνωρίσει τα λάθη του και θα πει: "Μάλλον ήμουνα για κλωτσιές γιατί ζήταγα ρουσφέτια, κωλοβάραγα στη δουλειά και είμαι κολλημένος και λαμόγιο. Κάτσε να γίνω άνθρωπος από σήμερα"; Έλα Παναγία μου. Είναι εντυπωσιακό σε έναν άνθρωπο που εντοπίζει και περιγράφει τόσο ωραία το πρόβλημα, να καταλήγει σε μια τόσο γλυκανάλατη και μη ρεαλιστική αισιοδοξία.

Anonymous said...

ένας γηραιός ακροατής του γεωργίου στο ραδιόφωνο του συνέστηε να προσέχει τον παπαγιάννη. αλλά ο παππούλης λιβάνισε και το χατζηνίκο.

Anonymous said...

Προσωπική μου γνώμη ότι έίναι εντάξει ο Χειμωνάς. Είναι ένα ακοπμλεξάριστο παιδί που δεν παριστάνει τον βαρύ και τον "σοβαρό". Δύσκολα πράγματα αυτά στο συγγραφικό σινάφι.

Anonymous said...

Εδώ και ο Γιομπαζολιάς παρότι διευθυντής του καναλιού, μετά βίας κρατιέται για να μην τσακωθεί δημοσίως με τον Μπριγιαντίνη. Όλο εξυπνάδες είναι ο δεύτερος και εκνευρίζει όλον τον κόσμο.

Anonymous said...

Βαψ, με γειά τη νέα φενάκη.

Anonymous said...

Όχι βέβαια ότι ο Γιομπαζολιάς είναι της προκοπής. Ένας Πασβαντίδης χωρίς μαλλιά αλλά με κάποιο περισσότερο λούστρο είναι.

Σούφρας said...

Βάρσε, εγώ ανέβασα το λινκ του Θεοδωρόπουλου επειδή και σε μένα άρεσε. Νομίζω ότι η "αισιοδοξία" που περιγράφει ο ποιητής έχει δύο σκέλη: Πρώτο (και βασικότερο) είναι ότι μας πήρανε χαμπάρ. Τέρμα τα δίφραγκα. Εχει μπεί Gauleiter (και πολύ σοφά αφού ως γνωστόν είμαστε η χώρα των γκάου) ό εστί μεθερμηνευόμενον τέρμα το κομματικό κράτος (η ρίζα όλων των κακών κατά την άποψή μου). Από το 1981, χρονολογία εισόδου στην τότε ΕΟΚ αλλά και πολιτικής επικράτησης του Πασοκ, η χώρα εισήλθε σε ένα ιδιότυπο Ponzi scheme, colpo grosso παπατζίδικης εμπνεύσεως: "Θα γυρίσει και ο τροχός θα γαμήσει και ο φτωχός" έλεγε ο Αντριου ως γνήσιος δημοκόπος, όπερ και εγένετο, όχι όμως επειδή άνοιξαν τα πλούσια κρατικά θησαυροφυλάκια, αλλά με τα πακέτα που κατέφθαναν τσουβαληδόν ως μάννα εξ ουρανού. Και νάσου ο κοσμάκης να δοξάζει τον Ηγέτη. Εφαγε ο κοσμάκης ψωμί, όχι αστεία, τα ηρωϊκά εκείνα χρόνια. Εμαθε όμως ο κοσμάκης και να μην παράγει, να μην στηρίζεται στις δυνάμεις του και να τρέχει με την γλώσσα μέχρι το πάτωμα στα κομματικά γραφεία γιά τακτοποιήσεις ημετέρων. Τα είδε αυτά ο Αντρέ, φρίκαρε ως οικονομολόγος που ήταν (τρομάρα του) και πήγε να τα μαζέψει το ΄86 με το πρόγραμμα λιτότητος του Σημίτη. Αστεία πράγματα βέβαια διότι είχαν βγει οι κουτάλες και όσο ερχόταν ζεστό χρήμα το δέλεαρ ήταν μέγα. Η συνέχεια γνωστή. Κομματισμός μέχρι κωλοτρυπίδας. Μπουρδέλο υγεία, παιδεία, δημόσια διοίκηση. Αναξιοκρατία. Καφρίλα. Σκυλάδικο όπως σωστά λέει ο Θεοδωρόπουλος. Αυτά όμως τέλος, γιατί αν συνεχίσουμε δεν θα πάρουμε την τέταρτη δόση τον Μάρτιο. Αρα δεν είναι θέμα να συνειδητοποιήσει ο υπερήφανος Ελλην πόσο λαμόγιο ήταν όλα αυτά τα χρόνια όπως το θέτεις, αλλά καθαρά ανάγκης. Οποιος έχει ανάγκη να ζήσει θα δουλέψει (μιλάμε γιά την δημοσιοϋπαλληλία) αλλέως τον πούλο, εκεί νομίζω ότι πηγαίνει το πράγμα. Το δυστύχημα είναι ότι δεν θα μπορούν να δουλέψουν και πολλοί που έχουν ανάγκη να ζήσουν αλλά there's no free lunch όπως έλεγε και κάποιος και εμείς εδώ τρώγαμε στην υγεία των κουτόφραγκων γιά 3 δεκαετίες. Το έτερο σκέλος είναι, νομίζω ότι ο Θ. θεωρεί ότι έχουμε πιάσει πάτο και η μόνη οδός διαφυγής είναι προς τα επάνω και εκεί θα διαφωνήσω μαζί του, ακόμα είμαστε στον ημιόροφο. Σωστά μεν κοινωνιολογικά τα όσα λέει γιά το ένστικτο αυτοσυντήρησης των κοινωνιών αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι ο όρος "κοινωνία" είναι δόκιμος στην περίπτωσή μας, μάλλον το "αγέλη" θα χρησιμοποιούσα.

ΥΓ μην κατηγορηθώ γιά νεοφιλελευθερισμό, σαμαρισμό, μανδραβελισμό κοκ, μετά το '81 όλα και όλοι έγιναν Πασοκ, σοβιετοποιημένη μπανανία δηλ.

Anonymous said...

Το τελευταίο και καθοριστικό χτύπημα που τον μάτωσε του το κατάφερε τύπος με ρoζ μπουφάν.

Anonymous said...

Mάθαμε επιτέλους τι είναι η δε΄σποινα στυλιανοπούλου-καρακάξογλου
Είναι [σάλπιγγες, ντραμς, ταρατατζουμ] πολιτισμιολόγος

Anonymous said...

Τα διάβασε όλα από δω ο παπατζον , τα έκανε σούμα και τα λέει για δικά του από το έγκυρο δελτίο του.

Anonymous said...

για πες τι είπε, γιατί το άνοιξα πέντε λεπτά, πέτυχα την πολιτιολόγο και μετά το έκλεισα

Anonymous said...

πολιτισμιολόγο βεβαίως

Anonymous said...

Συγχίζεται και γκαρίζει για τη διαφθορά μέχρι και ο Σεραφείμ Κοτρώτσος. Τι άλλο θα δούμε σε αυτή τη χώρα.................!!!!!!!!

Anonymous said...

Τη σούμα από ότι έχει γραφεί σε όλα τα σχόλια παραπάνω. Τι να σου πρωτοπώ.

Αχ Ιωάννα... said...

Η αγαπημένη μας κοντή σε μια σκληρή ανάκριση...
http://press-gr.blogspot.com/2010/12/h_16.html

Anonymous said...

Καιρός είναι να απαντήσει και ο Καραίσκος στο ερωτηματολόγιο του π(ρ)ουστ

Anonymous said...

11:07 μήπως τα παραλές λίγο; Μήπως σε κυνηγάνε οι ιλουμινάτι μαζί με τον παπαγιάννη;

Anonymous said...

Έβλεπα στην ΕΤ1 την εκπομπή για το νέο ελληνικό σινεμά. Τι άσχημη αυτή η κόρη του Παντελή Βούλγαρη που παριστάνει και την σκηνοθέτιδα! Και τι άσχετη! Πάντως πολύ άσχημη σίγουρα. Σας θηλυκός Παντελής είναι η καλλιτέχνις.

Anonymous said...

σουφρα γιατι εισαι χεστης ρίψασπις? τι κακο να παραδεχτεις οτι εισαι περλικομανδραβελικος? αλλα αυτη ειναι η γ.. δεξια σήμερα

τρομαγμένη μήπως της χρεώσουν φιλελευθερισμο, δεξιό ΠΑΜΕ και ΚΚΕ

και μη χειρότερα...

Anonymous said...

ρε μπας και ήταν της ΔΑΚΕ οι τραμπούκοι που τον δειραν τον φλώρο?

Anonymous said...

Ναι. Εξάρχεια. Μαύρα ρούχα. Ξεχειλωμένα πουλόβερ. Μανίκια μακριά να καλύπτουν την μισή παλάμη. Κρίκους στα αυτιά. Κάλσόν μαύρα χοντρά. Doc Martens. Μπύρες με πιώμα από το μπουκάλι. Στριφτά τσιγάρα. Κουλτούρα να φύγουμε. Και ο Θεός να μας φυλάει.

Anonymous said...

Kαι οπαδός του Περλικού δηλαδή ο Σούφρας; Ή μήπως του "Πορτοκαλί" με Αβραντίνη και Βαλλιανάτο;

Anonymous said...

πορτακαλί

Anonymous said...

Άκουσα ότι πήγε και άναψε κερί σε εκκλησία στο Κολωνάκι που βγήκε σώος. Όλοι οι άνθρωποι εκεί καταλήγουμε τελικά στις δύσκολες στιγμές. Η πίστη σώζει.

Anonymous said...

Πουκάμισο πωλ σμίθ με δανεικά.Γραβάτα και καμπαρτίνα.Ζελέ.Ξύρισμα αγγαρεία καθημερινό με παγωμένο νερό.Ποτάκι 10 ευρώ.Τρεντιές με μπάκα.Τεννις στο φιλοθέη κλάμπ με το Χατζηνικο στο δίπλα τερέν.

Anonymous said...

Και γω το πίστευα πάντα αυτό. Όλοι οι άνθρωποι καταλήγουμε κάποια στιγμή στο Κολωνάκι.

Anonymous said...

Φίλος του μοντέλου που λανσάρει ο θηλυκός Βούλγαρης είναι ο Καραϊσκος και μας τη βγαίνει από αριστερά; Mary and the Boy; Γιατί δεν βγαίνει με τη φάτσα και την υπογραφή του αντρίκια και ωραία να μας πει ότι του αρέσει το εναλλακτικό πένθιμο "βασανίζομαι" μοντελάκι;

Anonymous said...

Δεν μου αρέσει να κρύβουν κάποιοι τις απόψεις τους.

Να βγει και ο Σούφρας τίμια και αντρίκια και να δηλώσει Περλικόφρων.

Φώτη! Άλλος ένας οπαδός! Γίνατε 350!
Πάσχο! Άλλος ένας οπαδός--αναγνώστης!

Anonymous said...

Eγω παραδέχομαι το Βράσο που κατεβαίνει στο Κολωνάκι με τα κυνηγετικά του.Στα ίσια.Και με φαβορίτα και με μπουφανιά εκατό κιλά και με κάλτσα καρπαθίων.Οχι σαν τα πουστράκια με τ πόλο και τα φανελάκια.Βέβαια και η συγκομίδη-αποκομιδή του λοχαγού είναι η ανάλογη.Και τι έγινε;Ποιός γάμησε στο Κολωνάκι κάτι της προκοπής τα τελευταία 50 χρόνια, πλην του τζίγγερ

Anonymous said...

Καλά του τα είπε ο Παπατζόν του Τράγκα απόψε για τα ανοιγοκλεισίματα της φυλλάδας και τις φυτευτές κρατικές διαφημίσεις που έπαιρνε ο χοντρός. Παράξενο αλλά αληθινό. Να λέμε και καμιά καλή κουβέντα. Μπράβο Παπατζόν.

Anonymous said...

----------------------------------
με μπουφανιά εκατό κιλά και με κάλτσα καρπαθίων
----------------------------------

Τί σημαίνει αυτό ωρέ Καραϊσκο;

Anonymous said...

Μήπως και αυτός ανήκει στο στιλ "Βούλγαρη-κουλτούρα να φύγουμε";

Anonymous said...

Δεν κατάλαβα. Εδώ υπάρχουν οπαδοί της Αλέκας, του Αλέκου, του Αλέξη του Γιωργάκη και του Αντωνάκη. Είναι κακό να είναι κανεις οπαδός του Περλικού;

Anonymous said...

Εδώ 12.46 υπάρχουν οπαδοί του Παπαγιάννη, στον Περλικό θα κολλήσουμε;

Anonymous said...

Μπα δεν είναι ο Καραίσκος αυτός που λέει μπούρδες για κυνηγετικά και κάλτσες καρπαθίων. Δεν υφίστανται αυτά. Κάποιος άλλος κάνει πλάκα.

Anonymous said...

Εκτός αν είναι ο Καραίσκος και για κάποιο λόγο στράβωσε γιατί νόμιζε ότι του την είπα.

Anonymous said...

Ο Βούλγαρης είναι εκ των αθλιοτέρων σκηνοθετών που κυκλοφορεί.Η τελευταία του ταινία με τον εμφύλιο, ήταν ενα απαύγασμα φθηνής ιστορικής προσεγγισης και αισθητικής σύλληψης- βίντεο κλίπ.Σκηνοθέτης Βουλγαρης."Οι νύμφες".Χασμουρητό και τσιγάρο πριν το διάλειμμα.Ο Βούλγαρης περνιέται και για πνευματικός άνθρωπος.Φεύγουνε απ το σίνεμά συνεπαρμένοι κάποιοι."Ειδαμε Βούλγαρη"
Ε λοιπόν καλύτερα ο Πετρόχειλος

Anonymous said...

Χα,χα,χα... Δε μου λες Καραίσκο. Μήπως ο 12:26 έχει δίκιο για το "βασανισμένο" μοντέλο; Δεν είμαι εγώ ο 12:26 πάντως. Μήπως θες να μας πεις λεπτομέρειες ρε γεροντοκαψούρη;

Anonymous said...

Έ όχι και γέρος ο Καραϊσκος. Εδώ γέρο δεν λέμε ούτε τον Ελευθεριάδη (χρόνια πολλά για προχθές) που του ρίχνει και 20 χρόνια.

Anonymous said...

Καραϊσκο, καλά με τον Βούλγαρη. Ποιος σοβαρός άνθρωπος έχει σε εκτίμηση τις ταινίες του Παντελή. Αλλά μήπως το πράγμα αλλάζει με τον θηλυκό Παντελή;

Anonymous said...

Καραϊσκο γιατί σιωπάς; Ποια η σχέση σου με το εναλλακτικό μοντέλο;

MISKO said...

Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα για τον Καραϊσκο. Καθόλου καλά όμως.

Anonymous said...

Σήμερα εδώ, έμαθα οτι έχει κόρη ο Βούλγαρης.Ποιός ασχολείται μωρέ;Νέος Ελληνικός κινηματογράφος χαχαχαχαχα...

Anonymous said...

Ναι αλλά πότε έμαθες ότι υπάρχει ένα "πένθιμο" και "εναλλακτικό" μοντέλο φίλη της Καραίσκο; Για πες μας.

Anonymous said...

Από τα γραπτά του δεν τον είχα για κουλτουριάρη τον Καραϊσκο. Κάθε άλλο. Μου φαινόταν πολύ στιβαρός στα όπλα και στα γράμματα. Να μάθω μόνο ότι είναι θαμών των Εξαχρείων και του μοντέλου "Κωνσταντίνα Βούλγαρη" και θα λιγοθυμίσω.

Anonymous said...

Πως τη λέγανε την καλεσμένη της Βούλγαρη μωρέ; Πως τη λένε αυτό το μοντέλο που πλήγωσε την ευαίσθητη καρδιά του Καραίσκου;

Anonymous said...

Κωνσταντίνα Βούλγαρη
http://archive.enet.gr/online/dspphoto?id=182041

και Αλέξανδρος Βούλγαρης
http://images.tanea.gr/assetservice/Image.ashx?c=7126365&r=0&p=0&t=0&q=100&v=1&w=450&h=

Ο πατέρας Παντελής είναι γνωστός και δεν χρειάζεται Photo.

Anonymous said...

Τη Λουκία;

Anonymous said...

Για λέγε, γιά λέγε... Λουκία τί;

Anonymous said...

ΡΕ ΒΑΡΣΟ ΠΟΛΥ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ ΚΑΙ ...ΦΟΥΣΚΩΤΟΣ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ.
ΑΛΛΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΟ ΡΙΧΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ.
ΚΟΙΝΩΣ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΤΗΣ ΦΑΚΗΣ,Η ΕΠΙ ΤΩ ΛΑΙΚΟ ΜΑΓΓΙΑ ΚΛΑΝΙΑ ΚΑΙ ΚΩΛΟΣ ΦΙΝΙΣΤΡΙΝΙ.
ΚΑΤΙ ΠΑΙΔΑΚΙ ΑΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΤΙ ΣΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ.
ΚΑΤΑ Τ ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ...ΓΙΑ ΞΥΛΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.
ΚΑΤΙ ΝΙΟΝΙΟΥΣ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΘΗΣΑΝ ΣΤΟΣΒΕΡΚΟ.

Anonymous said...

xxaxaxα μαλάκα μια γκόμενα, χαχα και φωτο μ άποψη.Ουτε ο βάρσος δεν τη γαμεί

Anonymous said...

Λουκία Μιχαλοπούλου.

Για να μην λέμε πολλά, όποιος θέλει να δει παρακμή εξαχρείων, άλυτα ψυχολογικά προβλήματα, μπυρόνια, αδιέξοδα, στριφτά, αμίλητους κλπ με υπογραφή του θηλυκού Βούλγαρη με χοντρές Doc Martens ξυσμένες στη μύτη, ας δει Valse Sentimentale. Όλα είναι εκεί.

ΒΑΡΣΟΣ said...

Γιατί ρε παπάρα στο παίζω φουσκωτός; Γιατί αποδέχομαι ότι κάποιες φορές δεν μπορεί να κάνει κάποιος τίποτα άλλο παρά το να καταφύγει στο ξύλο; Κάνε μου τη χάρη βραδυάτικα και γράφε με πεζά γιατί μου βγαλες τα μάτια. Ευαίσθητε. Που μου στενοχωριέσαι άμα βλέπεις βία. Όργιο..

ΒΑΡΣΟΣ said...

Άσε ρε Καραίσκο τώρα. Που πας να μπλέξεις με πυροβολημένη. Ωραία γκόμενα είναι αλλά αξίζει τον κόπο; Πήδα το βλάκα με τα κεφαλαία πιο πάνω. Πιο καλά θα περάσεις.

Anonymous said...

βλάκας με περΚΕΦΑΛΑΙΑ

Anonymous said...

Με τρόμαξε πολύ η φωτογραφία. Προτιμώ τις φωτογραφίες της κοντής.

mystery train said...

καλησπέρα. Δεν είναι τόσο κακή σκηνοθέτις η Βούλγαρη νομίζω. Κάπως υπερβολική βέβαια στον υπερτονισμό μιας εξαρχειώτικης και "ποιητικής" οπτικής, αλλά κατά τα άλλα έχει κάποιο ενδιαφέρον, τουλάχιστον κατά την δική ταπεινή γνώμη.

Anonymous said...

Και πιο μεγάλη φωτογραφία της Κωνσταντίνας

http://s.enet.gr/resources/2009-04/27-10-thumb-large.jpg

Anonymous said...

δρακουλας των εξαχρείων

Anonymous said...

ΠΑΠΟΥΤΣΗ ΠΑΡΕ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ.

Anonymous said...

Το κορμί θυμίζει κάτι από lady gaga

Anonymous said...

ΒΑΡΣΟ ΚΟΨΕ ΤΑ ΛΗΓΜΕΝΑ ΒΛΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΑΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΟΥΡΚΟΥΤΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΟΡΑΚΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙΔΕΝ ΣΕΝ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΠΙΑ.
Ο ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΣΟΥ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ IQ ΣΤΟ 25.

ΒΑΡΣΟΣ said...

Δεν γράφω κουραστικά. Εσύ είσαι βλάκας και δεν καταλαβαίνεις. Για να στο αποδείξω, είσαι ο μόνος που δεν κατάλαβε τι έγραψα. Κανείς άλλος δεν παραπονέθηκε ότι δεν κατάλαβε. Όταν μάθεις να γράφεις με πεζά, θα είναι μια μεγάλη στιγμή για σένα. Θα έχεις γίνει λίγο πιο έξυπνος. Ίσως μετά να μπορείς να δέσεις και τα κορδόνια σου.

Anonymous said...

ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΡΕ ΒΑΡΣΟ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΠΕΖΑ;;;
ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΠΟΙΗΣΗ.
ΠΕΣ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΖΟ ΚΕΙΜΕΝΟ...ΕΒΓΑΛΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΣΤΩ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΝΕΚΕ ΤΥΡΙ, ΤΟ ΕΒΓΑΛΕΣ;;;

Anonymous said...

Ρε καμμένε Καραΐσκο τα μικρά γράμματα λέγονται και πεζά ρε γαμώ το χαΐρι σου.

plapoutas said...

-Αληθεύει ότι ο υπουργός ..... και υπογραμμού το κανελώνει το ριζόγαλο?
-Τί τρέχει με το Βαϊτση Αποστολάτο? Από που βγαίνει το μικρό του όνομα? Είναι ύπανδρος (ή υπό ανδρός)?
-Έχει μικρύνει το στήθος της Ελένης φέτος ή είμαι ο μόνος που το παρατήρησα?
-Ο Δρυμούσης παίρνει ποσοστό απ'την καριέρα των μοντέλων που προωθεί?
-Αληθεύει ότι ο Ραπτόπουλος έχει πρόταση να κατέβει Αθήνα για εκπομπή παρέα με Αλέφαντο και Στέφανο Χίο για πολιτικό σχολιασμό?
-Ο αστυνόμος του Χατζηδάκη προσπαθούσε να τον προστατέψει ή να τον κρατήσει σε θέση για αποδοτικότερη σφαλιάρα?

Anonymous said...

Καϊνάρι η υποψήφια Καραϊσκο-γκόμενα. Άλλά θέλει προσέγγιση με σαγιονάρα, ταγάρι κλπ εξοπλισμό παρακμής και καταφρόνιας.

Αντίθετα, η οικογένεια μπαοκτζήδων σαν αγάμητοι πίθηκοι. Ούτε ο Καραϊσκος δεν ακουμπάει εκεί.

Σούφρας said...

Και όμως κύριοι, ουδέποτε υπήρξα περλικόφρων. Βαρελόφρων υπήρξα, και μάλιστα επί σειρά ετών, μέχρι που μου το έκοψε το ρημάδι ο γιατρός και τώρα την βγάζω με τέϊον. Μάρτυς μου ο Βαψομαλλιάς.

Anonymous said...

Καλά Σούφρα, σε πιστεύουμε. Αν και δεν βρίσκω τίποτε το κακό να είναι κανείς και οπαδός του Περλικού. Ειδικά τώρα που οι δυνάμεις του Φιλελευθερισμού (σε γκρικ βέρσιον) πιθανόν να ενωθούν υπό την ηγεσία της μίας και μοναδικής ηγέτιδας που θα μπορέσει να ενώσει τον χώρο και να τον φτάσει στο 50%, το να είσαι Περλικός θα είναι διπλά προς τιμήν σου.

Καθηγητής Πανάς said...

Μην ξεχνάμε ότι η πρώτη νίκη των φιλελεύθερων δυνάμεων ήρθε επιτέλους στην Ελλάδα. Το Πορτοκαλί στήριξε Καμίνη. Άρα νίκησε. Ο Αβραντίνης και κάμποσοι άλλοι συναγωνιστές μετείχαν και ως υποψήφιοι στο καμίνειο ψυφοδέλτιο, δίνονταν μάλλον εκείνη την απαραίτητη έξτρα τελική ώθηση, εκεί το αναγκαίο τελευταίο ξεπέταγμα, που χρειαζόταν για να πέσει η Βαστίλλη του Δήμου της Πρωτεύουσας. Το ότι κανείς δεν αναγνώρισε την (καθοριστική πράγματι) συνεισφορά τους μετά τη τελική νίκη, ενώ αντίθετα μίλαγαν για στήριξη ΠΑΣΟΚ, Δημοκρατικής Αριστεράς κ.α., μόνον στον φόβο ότι επέρχεται επέλαση του φιλελεύθερου κινήματος πρέπει να αποδοθεί.
Οπισθοδρομικοί τρέμετε! Οι Φιλελεύθεροι έρχονται!

Anonymous said...

Κύριε καθηγητά,

είχατε εμφανιστεί σε τηλεοπτική εκπομπή του Γεωργίου όπου είχατε αναπτύξει τη θεωρία σας για το κουπόνι?

Πρέπει να έχω ακόμη το video...

Anonymous said...

Οuted

Ομολογώ είμαι φιλελεύθερος

Anonymous said...

Ρε βάρσε,ελα ρε ο καραπιάλης είμαι. Εγραψα εγω ποτέ ρε βάρσε με κεφαλαία για να αρχίσω τωρα;Αλλος είναι ο τιμητης σου

Anonymous said...

Αλλωστε εγω θεωρώ οτι "η βία είναι η μαμή της ιστορίας"...ποιος το χε πεί αυτό μωρέ;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Το χειρότερο με το Δ.Ν.Τ δεν είναι οι περικοπές του και η γενικότερη κακομοιριά που σπέρνει σαν λέπρα,αλλα το τήμ που τρέχει πίσω απο τους διεθνείς τοκογλύφους και επιχαίρει τσιρίζοντας "τα λεγα γω τα λεγα γω".Αυτοί οι νεωτεριστές,οι Ανδριανόπουλοι,Μανδραβέληδες,e rooster,Μαγουντ και παπαδημητρίου.Σαν τη κρεβατομουρμούρα της συζύγου μετά απο χάνγκ όβερ ή χασούρα στο καζίνο.Μας τα χουν κάνει τούμπανο.Γίνανε και κυβέρνηση όπως τα φερε η ιστορία.Σκληρή μοίρα...


Εγω δεν εμπιστεύομαι το Γιωργάκι ούτε για να μου πεί την ώρα.
Το μόνο που μπορεί να εκτελέσει ο νεωτερικός τούτος θίασος,είναι να στραγγίξει τους ημιθανείς.
Θα ρίξουν το εθνικό εισόδημα 30% και σε δυο χρόνια θα βγεί το μακροοικονομικό λογισταριό και θα πεί οτι έχουμε ανάπτυξη.Λιγο πριν τας εκλογας.
Περιμένουν οι Περλικοί και οι Τσαγκαρουσιάνοι την αναβάθμιση στον χώρο της Παιδείας.Να στραφεί η χώρα στις υψηλές επενδύσεις και στην ειδίκευση.Οτι γράφαμε στις εκθέσεις των Πανελληνίων στα 90 ακούμε ακόμη.Σας πληροφορώ κύριοι οτι τα πανεπιστήμια έχουν φθάσει σήμερα στο χειρότερο σημείο που έφθασαν ποτέ.Πηγε προ ημερών να γραφτεί συγγενικό μου πρόσωπο στη σχολή του και γύρισε με δυο κιλά νεολαιίστικα αξεσουάρ.Ποιός θα τα ξηλώσει τούτα ρε Μανδραβέλη;Η κυρα αννα;;Η μις αρχιδιαπλεκόμενη 2010.Η Μπομπολοαναθρεμμένη;
Μα περιμένετε τα βρωμοκόμματα να αυτοκαταργηθούν δηλαδή;Να ξηλώσουν τον ιστό τους;
Τίποτα μα τίποτα δεν θα καταφέρουν πλήν της βύθισης.Και να πω στους διαδηλωτές οτι δεν χρειάζεται να καίν τα μαγαζάκια των "ανθρώπωνε" στο κέντρο για να μην μας τα ζαλίζουν(Πουλάει γλόμπους εισαγωγής ο άλλος στο κέντρο και έχει κι άποψη για το ΑΕΠ).Που λέτε δεν χρειάζεται να τα καίτε,γιατί καίγονται μόνα τους απο τα κεσάτια,να μην έχει κι άλλοθι μετά ο εμποροεισαγωγικός αιχροκερδικός κόσμος.

«Oldest ‹Older   401 – 600 of 1190   Newer› Newest»