Tuesday, February 3, 2009

Lord Berners: ο λόρδος που έβαφε το πουλί του…



Τί να πρωτοπεί κανείς για τον Gerald Hugh Tyrwhitt-Wilson, τον γνωστό σε όλους (;) Λόρδο Berners – έναν άνθρωπο που ανήκει στο top ten των προτιμήσεών μας, ανεξαρτήτως ιδιότητος και χρονικής περιόδου. Κατά κυριολεξία, πρόκειται περί Βαρόνου (14th Baron Berners) – έχει, όμως, επικρατήσει ο τίτλος του Λόρδου, αφού έτσι τον γνώριζε ο κοσμάκης και έτσι του απηύθυνε τον λόγο (που λέει ο λόγος…).


Όταν μιλάμε για Λόρδο Berners, ας γίνει σαφές ότι μιλάμε για μια πολυδιάστατη, εκρηκτική προσωπικότητα – για ένα σπάνιο ταμπεραμέντο και έναν μεγάλο βρετανό εκκεντρικό. Ο Λόρδος διέπρεψε σε πολλά επίπεδα: ζωγράφος, συνθέτης όπερας και μπαλέτου (ο Stravinsky έπινε νερό στο όνομά του), συγγραφέας – όλες, σχεδόν, οι τέχνες γνώρισαν την «περιποίηση» του Λόρδου και του χρωστούν πολλά. Η δράση, βέβαια, του Berners ξεκίνησε από τον χώρο της διπλωματίας, αφού, μετά την αποφοίτησή του από το Eton, ο - μετέπειτα - Λόρδος επιθύμησε μιαν επαγγελματική απασχόληση. Ο κλήρος και η διπλωματία ήταν οι μόνες επιλογές της εποχής που ταίριαζαν στην κοινωνική προέλευσή του. Τελικά, επέλεξε τη δεύτερη.


Πολλοί θυμούνται σημεία και τέρατα κατά τη διάρκεια της θητείας του Berners στον χώρο της διπλωματίας, αφού το πλαίσιο δράσης του συγκεκριμένου επαγγέλματος τού φαινόταν περιοριστικό για την σπινθηροβόλα και ασυμβίβαστη ιδιοσυγκρασία του. Διακόνησε, λοιπόν, με μεγάλη φαντασία, το διπλωματικό επάγγελμα/λειτούργημα, το οποίο, φευ, δεν κατόρθωσε να κρατήσει κοντά του για πολύ τον sui generis ευγενή. Κυρίως, γιατί, με σκοπό να αντιμετωπίσει την πλήξη που του γεννούσε η σοβαροφάνεια των διπλωματών, φρόντιζε, για την δική του ευχαρίστηση, να πιτσιλίζει τους ανωτέρους του με… μελάνι.


Οι σπάνιοι αυτοί χαρακτήρες, βεβαίως, στην χώρα μας θα αντιμετωπίζονταν ως αποσυνάγωγοι. Με τη σοβαροφάνεια που επικρατεί στη τιμημένη χώρα της ελιάς, κάθε παρέκκλιση από τις βαρετές, ασφυκτικές νόρμες λογίζεται ως ημι-παράνοια (τουλάχιστον…). Ο Λόρδος, όμως, τα είχε τετρακόσια. Καμία σημασία δεν είχε ότι επεδίδετο σε ουκ ολίγες δραστηριότητες, τουλάχιστον ανεξήγητες για τους πολλούς. Μισάνθρωπος κατά βάσιν, ο Berners προτιμούσε να συναναστρέφεται, αντί για ανθρώπους, μια καμηλοπάρδαλη (το προσωπικό του κατοικίδιο), με την οποίαν απολάμβανε, κάθε απόγευμα, το τσάι του.


Έχοντας τεράστια αδυναμία στα σκυλιά, φρόντιζε να τα στολίζει και να τα ευπρεπίζει φορώντας τους κολάρο (στην κυριολεξία) μια σειρά διαμαντιών (diamond collars). Η αγάπη του, μάλιστα, για τα συμπαθή τετράποδα, σε συνδυασμό με την χωρίς όρια εφευρετικότητά του, τον οδήγησε, κάποτε, στην ευφάνταστη έμπνευση να ρίξει το αγαπημένο σκυλί της μητέρας του από το παράθυρο, σε μια προσπάθεια (όπως δήλωσε αργότερα) να το μάθει να… πετάει (το σκυλί πέταξε τελικά, αλλά εις τους ουρανούς…).


Αυτό δεν ήταν τυχαίο. Ο Λόρδος Berners έδειχνε μεγάλη αδυναμία στην πτητική διαδικασία. Αγαπούσε με πάθος πρωτόγνωρο τα πτηνά – ειδικά δε τα λατρεμένα του περιστέρια. Είχε αμέτρητα στην οικία του στο Faringdon, στην Οξφόρδη. Επειδή, όμως, έπρεπε να είναι συμβατά με την colourful ιδιοσυγκρασία του, αποφάσισε, εκτός από τα δικά του μαλλιά, τα οποία συχνά «φρέσκαρε» με μπογιά, να βάφει και τα πουλιά του (ο τίτλος, λοιπόν, του κειμένου είναι κάπως παραπειστικός, προκειμένου το κείμενο να καταστεί πιο «πιασάρικο»...).


Αμέτρητα περιστέρια (που συχνά κούρνιαζαν και επί της βαμμένης κεφαλής του Λόρδου), βαμμένα σε παλ χρώματα, πετούσαν πάνω από την λόρδικη, πολυτελή, αριστοκρατική οικία, δίνοντας ένα άλλο χρώμα (κυριολεκτικώς) στην καθημερινότητά του (και κάνοντας τους γείτονες να γελούν μέχρι δακρύων).


Ήταν, δε, τόσο φιλόμουσος, ώστε στην vintage, αγαπημένη του Rolls Royce, στη θέση των πίσω καθισμάτων, είχε εγκαταστήσει ένα πραγματικό, λειτουργούν κλειδοκύμβαλο, το οποίο χειριζόταν με ιδιαίτερη επδεξιότητα…


Ο "σύζυγός" του (σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα της Independent, αν δεν κάνουμε λάθος) φαίνεται να είχε δηλώσει ότι ο – μακαρίτης πλέον – Λόρδος υπήρξε ένας υποδειγματικός "σύζυγός", ένας ενδιαφέρων άνθρωπος – με μια διαφορά: κατά δήλωσίν του, ουδέποτε συνευρέθησαν επί της κλίνης (ούτε και οπουδήποτε αλλού, άλλωστε...). Το σεξ δεν υπήρξε στη ζωή του˙ η κλινοπάλη ήταν terra incognita για τον συμπαθή "σύζυγο". Και εδώ σωστός ο Λόρδος. Είχε από ενωρίς αντιληφθεί τον περιττόν, όχι απλώς του έρωτος, αλλά και αυτής ταύτης της ερωτοπραξίας. Δεν σπαταλούσε, λοιπόν, χρόνο και δυνάμεις σε δραστηριότητες σχετιζόμενες με βλέννες και εκκρίσεις. Είχε, όπως δείξαμε, πολύ πιο ενδιαφέρουσες ενασχολήσεις… Όταν αγαπάς μετά πάθους τις τέχνες και όταν είσαι ένας τόσο εφευρετικός άνθρωπος, προτιμάς, ασφαλώς, την καμηλοπάρδαλη ή τη φιλοτέχνηση του πορτρέτου του αγαπημένου σου αλόγου, αφού το έχεις βάλει μέσα στην οικία σου να ποζάρει, από συνευρέσεις στις οποίες αρέσκονται ακόμη και οι λαϊκές τάξεις. Και ο Λόρδος Berners αντιμετώπιζε με συγκατάβαση τις λαϊκές τάξεις…


Οι βαρετοί συνάνθρωποι αποτελούσαν το κόκκινο πανί για τον ιδιόμορφο Λόρδο. Στη Βουλή των Λόρδων δεν πάτησε παρά μία φορά. Έβρισκε τις συνεδριάσεις πληκτικές μέχρι θανάτου. Επιπλέον, είχε δηλώσει σχετικά: "Στη Βουλή παρέστην μόνον μία φορά. Κάποιος επίσκοπος μου έκλεψε την ομπρέλα μου και από τότε δεν ξαναπάτησα...". Όταν ταξίδευε με τρένο, δεν επιθυμούσε την παρουσία άλλων (συμβατικών) ανθρώπων στο κουπέ. Ποθούσε την ησυχία του. Αφού, λοιπόν, οι «καθώς πρέπει» επιβάτες αναπαύονταν στις θέσεις τους, μετά από λίγο αναγκάζονταν, ένας-ένας, να αποχωρήσουν έντρομοι. Ο λόγος; Ο ευφάνταστος και παιγνιώδης Λόρδος έβγαζε από την δερμάτινη καφέ τσάντα του ένα θερμόμετρο και, αφού κατέβαζε τα παντελόνια του, μετρούσε, κάθε πέντε λεπτά, τη θερμοκρασία του πρωκτικώς. Αυτός ήταν ο ευπατρίδης Gerald Hugh Tyrwhitt-Wilson – ο ξακουστός (και αγαπητός σε όλους) Lord Berners

157 comments:

  1. Kαλησπέρα.Φαίνεται οτι ο Λόρδος ήταν μία καταπληκτική φυσιογνωμία.Αρχικώς νόμισα οτι επρόκειτο για έναν περιθωριακό τρελλοεγγλέζο.Μαθαίνοντας ομως περισσότερα έμεινα κατάπληκτος από το γεγονός οτι τον επεσκέπτετο τακτικά ο SIR THOMMAS BEECHAM,οΑRNOLD SCHOENBERG,O GEORGE GERSWIN καί άλλοι.Λατρεύω τον BEECHAM kai ήταν και αυτός ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟΣ όπως ο Λόρδος.Η γυναίκα του Salvador Dali τού έστελνε ειδικό χρώμα φαγητού για να βάφει την μαγιονέζα ΜΠΛΕ!!!!Σίγουρα επρόκειτο περί διανοουμένου.Μπορώ να καταλάβω την ιδιόρυθμη συμπεριφορά τέτοιων ιδιοφυών ανθρώπων.
    ο STRAVINSKY ΜΕ ΤΟΝ DIAGHILEV Nομίζω ήταν πίσω από τα μπαλλέτα του.
    Μελετώντας την μουσική του θα επανέλθω αφού αφιερώσω στο BLOG ΠΟΎ ΜΑΣ ΦΙλοξενεί στίχου πού ο Λορδος είχε αφιερώσει στον SALVADOR DALI
    XRHSTOS
    On the pale yellow sands
    Where the Unicorn stands
    And the eggs are preparing for Tea
    Sing Forty
    Sing Thirty
    Sing Three.

    On the pale yellow sands
    There’s a pair of clasped hands
    And an Eyeball entangled with string
    Sing Fifty
    Sing Forty
    Sing Three.
    And a bicycle seat
    And a Plate of Raw Meat
    And a Thing that is hardly a Thing.

    On the pale yellow sands
    There stands
    A Commode
    That has nothing to do with the case.
    Sing Ninety
    Sing Eighty
    Sing Three.

    On the pale yellow sands
    There’s a Dorian Mode
    And a temple all covered with Lace
    And a Gothic Erection of Urgent Demands
    On the Patience of You and of Me.

    ReplyDelete
  2. Πραγματικά μεγάλη φυσιογνωμία φαίνεται να είναι αυτός ο άγγλος λόρδος. Τέτοιες προσωπικότητες δυστυχώς στην ελλάδα δεν υπάρχουν. ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

    ReplyDelete
  3. ΕΜΕΝΑ ΠΑΛΙ(ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΙΟΛΑΣ) ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΓΓΛΙΚΕΣ ΤΡΟΜΠΑΡΙΕΣ...

    ReplyDelete
  4. Πραγματικά εντυπωσιακή περίπτωση.
    Ειδικά αυτό με το σεξ κλπ. με ενδιαφέρει να το αναπτύξεις πιο πολύ κ. Βαψομαλλια, υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι? Μου κάνει πολύ καλό για να είναι αληθινό. Σαν τον Morrissey δηλαδή στα 80's που μας κορόϊδευε(?).

    ReplyDelete
  5. ένας τέτοιος Λόρδος μου φαίνεται ότι θα ήταν μιας πρώτης τάξεως επιλογή για τη δεσποινίδα Ιωάννα.

    ReplyDelete
  6. K. Marwood, έχεις πολύ δίκιο - περίεργη περίπτωση η σεξουαλική ζωή (δηλ. η ανύπαρκτη, αν αληθεύουν οι σχετικές πληροφορίες...) του Λόρδου Berners. Η περίπτωσή του με έχει απασχολήσει από χρόνια (διόρθωσα και διευκρίνησα τα περί σχέσης στο κείμενο). Στην Αγγλία είναι πολύ γνωστός ως συνθέτης και μάλιστα μεγάλης αξίας (πολύ σωστά αναλύσει το θέμα ο κ. Σελίδας, με τις ειδικές του γνώσεις περί μουσικής). Ο ίδιος υπήρξε ιδιαιτέρως ευφυής. Στην Ελλάδα, βέβαια, ιδιαίτερη εντύπωση (αν μπορούσε να γίνει γνωστός) θα έκαναν οι εκκεντρικότητές του. Νομίζω ότι επρόκειτο για κάποια περίπτωση ομοφυλοφίλου, πιθανώς με ενοχές γι αυτή του την παρέκλιση, που, ενδεχομένως, τον οδηγούσαν στην "απώθηση" (άρα και την αποχή). Περισσότερα δεν γνωρίζω. Υπάρχει το βιβλίο του πιο ειδικού σε παγκόσμιο επίπεδο σε ό,τι έχει να κάνει με τον Λόρδο Berners (και συνεργάτη του Spectator) Mark Amory " Lord Berners: The Last Eccentric", καθώς και ένα λήμμα αφιερωμένο στον Λόρδο στο έξοχο βιβλίο του William Donaldson "Rogues, Villains and Eccentrics"...

    ReplyDelete
  7. Αγαπητέ "Ναλ", ο Λόρδος αυτός αναμφίβολα θα ταίριαζε στην Ιωάννα. Μόνο που ίσως της έπεφτε κάπως μικρός..

    ReplyDelete
  8. Ετσι πρέπει να ειναι τα πράγματα κ. Βαψομαλλιά, αυτό που αναρωτιέμαι εγώ (ισχύει και για τον Morrissey) είναι αν ήταν closet homosexual ή asexual ή antisexual, πραγματικά μπερδεύομαι και εγώ σαν τον Μανώλη τον Καψή. Πάντως είναι πολύ ενδιαφέρον αυτό το θέμα και δεν έχω πάρει εγώ τουλάχιστον χαμπάρι να συζητιέται ιδιαίτερα.
    Επίσης να σημειώσω (επειδή μου αρέσουν τέτοιου είδους συνειρμοί) την σχέση του Λόρδου Bernres με κάποια "ακραία στοιχεία" στον μπλογκ μου, δηλαδή Λόρδος Berners-Λαίδη Diana Mitford-Oswald Mosley-Δρ. Josef Goebbels voila!

    ReplyDelete
  9. ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΡΦΗ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΟΡΔΟΣ!!!

    ReplyDelete
  10. ΔΕΙΤΕ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑΡ!

    ReplyDelete
  11. ΜΕΓΑΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Η ΒΡΕΤΑΝΟΧΩΡΑ. ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ. ΠΕΡΙΒΟΛΙ Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΜΠΥΡΑΣ...

    ReplyDelete
  12. ΘΑ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΟΡΔΟΣ ΙΩΑΝΝΑ? ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. ΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ? ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΓΥΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ?

    ReplyDelete
  13. Ίσως θα άξιζε μια έρευνα σχετικά με την επιρροή του κοινωνικού περιβάλλοντος στη συμπεριφορά και γενικά την ψυχοσύνθεση των ανθρώπων. Δεν μπορεί να είναι τυχαίο ότι τέτοια πρόσωπα σαν τον Lord Berner γεννιούνται και ακμάζουν σε μια χώρα σαν την Αγγλία που εχει παράδοση σε τέτοιες προσωπικότητες. Τι να συμβαίνει άραγε; Να φταίει το νερό ή η μουντάδα;

    ReplyDelete
  14. Συγγνώμη. Του ΄φυσικού περιβάλλοντος΄ ήθελα να πω, γιατί ο ρόλος του κοινωνικού περιβάλλοντος έχει αναλυθεί επαρκώς.

    ReplyDelete
  15. Πραγματικά εκπληκτική περίπτωση ο Berners, θα μπορούσε να πει κανείς ότι ήταν ο Satie της Βρετανίας. Φυσικά ως μουσικό πρέπει να τον θυμόμαστε (και μάλιστα εξαιρετικά ταλαντούχο), αλλά ο άνθρωπος ήταν και συγγραφέας και ζωγράφος - 'ενας εστετ με όλη την σημασία του όρου. Γιά να κατανοήσει κανείς τα μεγάλα αυτά πνεύματα (που ήκμασαν την ύστερη βικτωριανή περίοδο μέχρι τα χρόνια του μεσοπολέμου) πρέπει να αντιληφθεί ότι την εποχή εκείνη δεν είχε καμμία σημασία τι "δουλειά κάνει" κάποιος όπως επιτάσσει ο τραγικός κοινωνικός ισοπεδωτισμός της εποχής μας, ο (πολιτισμένος) κόσμος χωριζόταν στην leisure class και στις working classes - αν ήσουν μέλος της πρώτης μπορούσες να είσαι τα πάντα (και τίποτε), εξ άλλου και άλλες τεράστιες προσωπικότητες όπως ο Δαρβίνος λχ είχαν παράλληλη πορεία.

    Μέγας χιουμορίστας, λάτρευε να γελοιοποιεί τους στενούς του φίλους όπως ο Sir Cecil Beaton παρουσιάζοντάς τους στο μυθιστόρημά του The Girls of Radcliffe Hall ως τροφίμους ...παρθεναγωγείου με τον Beaton ως "Cecily" και τον Berners στον ρόλο της ημισαδιστικής ...διευθύντριας!!! (ο Beaton προσπάθησε να αποκτήσει όλα τα αντίτυπα του γιά ιδιωτική κυκλοφορία τυπωθέντος μυθιστορήματος - μιλάμε γιά τέτοια χαϊλίκια τώρα- γιά να τα καταστρέψει, ευτυχώς το εγχείρημά του αυτό εστέφθη από αποτυχία).

    Οσο γιά την ασεξουαλικότητα του, ασφαλώς δεν ήταν ο πρώτος διάσημος που την διατράνωσε, προηγήθηκε ο George Bernard Shaw, ο Salvador Dali και πολλοί άλλοι (πιστεύω όμως ότι η πλειονότης όσων δηλώνουν κάτι τέτοιο έχουν επίγνωση της αυτομάτου αυξήσεως της δημοφιλίας τους που θα προκαλέσει μία τέτοια εκκεντρική δήλωση)...

    Εν κατακλείδι ένα μεγάλο ποστ από ένα μεγάλο (όπως εξελίσσεται) μπλογκ, τα θερμά και ειλικρινή μου συγχαρητήρια στον κ. Βαψομαλλιά!

    ReplyDelete
  16. ΜΗΠΩΣ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΕΡΑ;
    ΜΗΠΩΣ Η ΑΓΑΜΙΑ ΤΟΝ ΧΤΥΠΗΣΕ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΕ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΕΣ;

    ReplyDelete
  17. Όλοι απόψε καρφωμένοι στο δελτίο ειδήσεων του STAR. Να θαυμάσουμε την Ιωάννα μας και να δούμε τι εκπλήξεις μας επιφυλάσσει. Η Ιωάννα είναι ένας πραγματικός θησαυρός. Μόνο ένας Λόρδος (και τίποτε λιγότερο) θα της ταίριαζε για να πορευθούν μαζί στη ζωή!

    ReplyDelete
  18. ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ!!!ΧΑΧΧΑΧΑΧ

    ReplyDelete
  19. Μπράβο Ιωάννα, ήσουν υπέροχη. Χειρίζεσαι τα media όπως πρέπει. Το κυλοτάκι που κρατούσε ο Καμπουράκης ήταν δικό σου; Μη μας πεις ότι φοράς τέτοιου είδους σεξουαλικά εσώρουχα...

    ReplyDelete
  20. Ιωάννα, θα μπορούσες να έχεις σχέση με κάποιον που δεν θα ήταν ερωτικά καθόλου δραστήριος (όπως ο λόρδος), αλλά που θα ανήκε στην αριστοκρατική τάξη και θα σε είχε στα πούπουλα;

    ReplyDelete
  21. OXI ΤΟ ΚΥΛΟΤΑΚΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!ΑΛΛΑ Ο ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΚΟΥΚΛΙ!!

    ReplyDelete
  22. ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΩΡΑΙΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΓΕΝΙΚΑ ΑΛΗΘΕΥΕΙ?

    ReplyDelete
  23. Ιωάννα, δώσε μια απάντηση, σε παρακαλώ, στον 8:58.

    ReplyDelete
  24. Εγώ πάντως έχω ακούσει ότι οι Λαρισινοί είναι πολύ γοητευτικοί άνδρες

    ReplyDelete
  25. 8.58 ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΜΙΑΣ ΕΞΩΣΥΖΥΓΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΑΣ ΦΥΣΙΚΑ ΣΧΕΣΗΣ ΦΥΣΙΚΑ!!

    ReplyDelete
  26. Μένω με ανοιχτό το στόμα....Τί είπες μόλις τώρα Ιωάννα; Εξωσυζυγική σχέση;

    ReplyDelete
  27. Η Ιωάννα κάνει αποκαλύψεις. Εκεί που μας μίλαγε (και εδώ και από τηλεοράσεως) περί ήθους και πίστης, νά σου την τώρα να μας μιλάει για εξωσυζυγικές σχέσεις. Αλλά έτσι είναι οι γυναίκες... Η θεωρία από την πράξη απέχει όσο ο Φιλήμων από τον YSL...

    ReplyDelete
  28. Το γνωστό Φιλήδονα εννοείς ρε μάγκα?

    ReplyDelete
  29. Αγαπητέ μου, θα σας παρακαλούσα να έλειπαν οι συγκρίσεις..

    ReplyDelete
  30. Ωραία αυτά για το Λόρδο, αλλά έχω δύο παρατηρήσεις: 1. ήταν σίγουρα closeted gay εξού και η αποχή από το σεξ και τις επίγειες απολάυσεις που μόνο η πλέμπα τις απολαμβάνει- έλεος όλοι μπορούν να πολάυσουν το σεξ - και η εμονή με το να μετράει τη θερμοκρασία του σώματος του πρωκτικώς -είμαι σίγουρη ότι το θερμόμετρο είχε μεγάλη διάμετρο 2. αυτή η εμμόνη του να βάφει τα πουλιά μου και να φοράει κολάρα από διαμάντια είναι ενοχλητική για τα ίδια τα ζώα, minus την εξυπνάδα, τα ίδια κάνει και η Paris Hilton...

    ReplyDelete
  31. Αχ, δάσκαλε που δίδασκες... μου θυμίζει η Ιωάννα, κάτι σαν τους Tories καλη ώρα ή εκείνον τον κυβερνήτη της Ν, Υόρκης.
    Ιωάννα, θα ήθελα να γνωρίσεις τον κ. Καραϊσκο, πιστεύω ότι θα σε καλύψει σε όλα τα επίπεδα, έτσι ώστε να μην αναγκαστείς να αμαρτήσεις με εξωσυζυγικές σχέσεις και λοιπές ηθικώς κολάσιμες καταστάσεις....

    ReplyDelete
  32. ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΜΑΡΙΟΝ, ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ, ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΜΗΛΟΠΑΡΔΑΛΗ ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΤΣΑΪ, ΠΑΡΑ Η ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΣΤΕΡΙΑ ΤΗΣ. ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΕ Ο ΛΟΡΔΟΣ, ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ. ΣΟΦΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!

    ReplyDelete
  33. Η Μάριον η Μπιτσόλα είσαι? Με θυμάσαι, ο Γεωργίου είμαι εκεί στο 14 στο Κολωνάκι. Βέβαια είχα δόντια τότε...

    ReplyDelete
  34. Όχι αγαπητέ κύριε Γεωργίου, δεν είμαι η Μαριον η Μπιτσόλα...

    ReplyDelete
  35. Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΛΟΡΔΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΛΟΓΩ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΞ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΧΥΔΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟΝ ΘΗΣΑΥΡΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΤΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΚΕΙ, ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΤΑΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΙΝΔΑΛΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΣΕΞΟΥΕΛ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ "ΑΓΑΜΗΤΩΝ". ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ.

    ReplyDelete
  36. Θα ήθελα και τη γνώμη του κ. Καραίσκου για αυτό το θέμα, δηλ είναι το σεξ τελικά υπερεκτιμημένο?
    Τα φώτα σου σερ Καραίσκο

    ReplyDelete
  37. Ειλικρινά με έχει κουράσει η γκαμπελίστικη παραποίηση-αντικατάσταση του προσωνυμίου μου, πρέπει να δοθεί ένα τελος.Οταν λέμε Καραπιάλης εννοούμε Καραπιαλης.
    Άρωμα πίπας και ακριβου ξύλου μυρίζει το σπιτικό σου Βαψομαλλιά σε αντίθεση με του πεντακαθαρίδη που όζει αρβύλα και αρώμα στρατιωτικού θαλάμου έπειτα απο σκληρή μέρα εκπαιδευσης.
    Περι σεξ θα χρησιμοποιήσω λόγια του συντηρητικού βρεττανού Χίλαιρ Μπέλλοκ που τα διετύπωσε έπειτα απο τη μεγαλη για την εποχή εκείνη ήττα του συντηρητισμού στην Μ.Βρεττανία οταν το φιλελεύθερο κόμμα κερδισε τας εκλογάς(1906)
    "Η καταραμένη εξουσία που στηρίζεται στην προνομία και στην ολιγαρχία και συνοδεύεται απο γυναίκες,σαμπανια και μπρίτζ τελικά κατέρρευσε.Ηλθε τώρα να κυβερνήσει η δημοκρατία που συνοδεύεται απο γυναίκες,Σαμπάνια και μπρίτζ.
    Και κάτι προσωπικό και ενδεχόμενα παρακμιακό: αλλο το σεξ συνοδεία αλκοολ και αλλο το σεξ σε κατασταση νηφαλιότητας.Απο τη δεύτερη επιλογή ειλικρινά πολλα πράγματα είναι ανώτερα

    ReplyDelete
  38. Στην ΕΤ3 έχει αφιέρωμα στον Γκουσγκούνη.

    ReplyDelete
  39. Καλύτερα καμηλοπάρδαλη παρά καμήλα ελλεεινίδα.

    ReplyDelete
  40. Ρε καραίσκο, πρέπει να μάθεις να μην είσαι τόσο πολυλογάς μάγκα μου. Αυτό που ήθελες δηλαδή να μας πεις από ότι κατάλαβα είναι με μιά φράση το εξής: αμα πετύχει η μαλακία τύφλα να'χει το γαμήσι

    ReplyDelete
  41. Όχι και κουκλί ο Καμπουράκης ενώ την ίδια ώρα θάβουμε τον Παπαγιάννη! Κατί δε μας λες καλά Ιωάννα!

    ReplyDelete
  42. Μας κοροϊδεύει η Ιωάννα, γνωστή η τακτική, προφανώς θεωρεί τον Καμπουράκη ακίνδυνο, έγω αν ήμουν Καμπουράκης θα είχα προσβληθεί πολύ α όλα κι όλα

    ReplyDelete
  43. Κυριον Γεώργιο Γεωργίου
    ΕΝΤΑΥΘΑ
    Γιώργη πορείς να το πείς και αλλιώς:ποιός σε γαμάει εσένα ρε Γεωργίου

    ReplyDelete
  44. 1.01 Ο ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΣ Κ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΜΑΓΚΑΣ!!ΕΣΥ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΠΡΟΣΒΛΗΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ Κ ΠΟΛΛΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ....

    ReplyDelete
  45. Τι είδους απωθημένα δηλαδή;

    ReplyDelete
  46. Δεσποινίς Μαριον;; μα πού είμαστε στο Lockwood, το τρομερό οικοτροφείο της Jane Eyre? μήπως είστε ο κύριος Forester?? Είμαι αλλεργική στα κουκιά και στην υποκρισία- και ένας άντρας που παντρέυεται κάποια που δεν την ευχαριστεί σεξουαλικά και προτιμά να ζωγραφίζει μια λεοπάρδαλη, είναι υποκριτής και κατάτι κρετίνος... Αποκλείεται όλες οι γυναίκες να είναι υστερικές- θέμα στατιστικής- προφανώς επιλέγετε τις β γκόμενες και μετά παραπονιέστε αγαπητέ στο χωριό μου λένε: ότι πληρώνεις παίρνεις...

    ReplyDelete
  47. Το γεγονός της ταύτισης γκομενοποιότητος και πληρωμής απλώς επιβεβαιώνει αυτό που όλοι ξέραμε, ότι δηλαδή οι γυναίκες είναι πουτάνες.

    ReplyDelete
  48. ΦΥΣΙΚΑ ΚΙ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΑΜΑ ΤΑ ΣΚΑΣ ΣΤΗ ΓΚΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΔΩΡΑΚΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΤΗΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΙ ΥΣΤΕΡΙΕΣ

    ReplyDelete
  49. Αν και το ζήτημα των σχέσεων ανδρών-γυναικών έχει "πολυτραγουδιστεί", πρέπει, φαντάζομαι, να τονιστεί η πλήρης διαφορά δομής, αντίληψης και στόχευσης των δύο φύλων. Μην έχουμε αυταπάτες. Tα δύο φύλα αποτελούν δύο διαφορετικούς κόσμους. Οι δρόμοι τους είναι στην ουσία διαφορετικοί. Το δραματικό είναι ότι πρέπει, για πολλούς και διάφορους λόγους, να συμβιώνουν. Στην πραγματικότητα, ποτέ τα δύο φύλα στη σχέση δεν γίνονται ένα. Σε μεγάλο βαθμό υπάρχει προσποίηση, υποχωρήσεις, κόπωση (και μάλιστα αμοιβαία). Επομένως και όσοι σχολιάζουν αρνητικά τις γυναικές (sexist κ.α.))έχουν ένα δίκιο και όσες γυναίκες κατηγορουν τους άνδρες (όπως η Μάριον, η Ιωάννα κ.λ.π.), επίσης. Τα δύο φύλα είναι καταδικασμένα να συμβιώνουν αλλά και να "τρώγονται". Από κει και πέρα, ναι, οι ελληνίδες είναι, κατά μέσο όρο, άθλιες. Αλλά άς έλθουμε για λίγο στη θέση τους (τουλάχιστον στη θέση των πιο απαιτητικών και ποιοτικών απ' αυτές, όπως της Ιωάννας) και ας αναρωτηθούμε: Μήπως οι έλληνες είναι ακόμη χειρότεροι από τις ελληνίδες;

    ReplyDelete
  50. πολυ σωστη η αναλυση του "ανωνυμου" απο πανω, προεκτεινοντας την επιχειρηματολογια του/της διαπιστωνω οτι στις σπανιες περιπτωσεις που υπαρχει δεσμος μεταξυ ανδρα-γυναικας υψηλου επιπεδου οπως την περιγραφει, τα αποτελεσματα ειναι παντα εκθαμβωτικα...απο τον γυναικειο πληθυσμο του μπλογκ η Ιωαννα σαφως πληροι τα κριτηρια (παρα την πικρια της), απο τον ανδρικο, ο 'σεξιστης' φαινεται (παρα την πικρια του επισης) ενας σοβαρος κυριος με απαιτησεις, νομιζω οτι παρακολουθουμε ιστορια να διαδραματιζεται εμπροσθεν μας...

    ReplyDelete
  51. Ωραία και η δική σου ανάλυση παραπάνω ανώνυμε...


    Η μήπως να σε αποκαλέσω sexist;;;

    ReplyDelete
  52. ασφαλως και δεν ειμαι ο sexist (και πρασσειν αλογα), αυτος μονο αρνητικες σκεψεις κανει (λογω της προαναφερθεισης πικριας)...

    ReplyDelete
  53. Ποιος σεξιστ τώρα και αδηδίες. Κάποιον ξεχάσατε, το πιο δυνατό χαρτί για την καρδια της Ιωάννας, από Κα αρχίζει το όνομα του....

    ReplyDelete
  54. ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΙΩΑΝΝΑ ΘΑ ΕΒΡΙΣΚΕ ΙΔΑΝΙΚΟ ΤΟΝ ΣΕΞΙΣΤΗ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΣΚΛΗΡΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΑΜΑΣΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΓΡΙΑ ΑΜΑΖΟΝΑ ΟΧΙ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΝΕΡΟΒΡΑΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΟΛΙΟΡΚΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΚΙ Ο ΣΕΞΙΣΤΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΒΛΕΠΕ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΜΑΣ ΙΩΑΝΝΑ

    ReplyDelete
  55. Εγώ νομίζω ότι ο σεξιστής πρέπει να είναι π....ς

    ReplyDelete
  56. Παλαιστής; Πατέρας; Πιλότος; Πεζοναύτης; Παπάς; Πυροσβέστης; Τί εννοείς ακριβώς;

    ReplyDelete
  57. ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟΓΡΑΦΟΥΣ. Ο ΑΤΙΘΑΣΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΙΩΑΝΝΑΣ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΝ "ΣΕΞΙΣΤΗ" ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΑΜΑΣΕΙ. Η ΙΩΑΝΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΗΣ ΟΧΙ ΜΕ ΝΕΡΟΒΡΑΣΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΚΛΗΡΟΤΡΑΧΗΛΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ "ΣΕΞΙΣΤΗ". ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΕ ΚΑΙ Ο Κ. ΒΑΨΟΜΑΛΛΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΜΠΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΡΕΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ. ΕΔΩ Η ΙΩΑΝΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΟΥΝ. ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ. ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ, ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΠΟΝΙ...

    ReplyDelete
  58. ELA MORE TORA..KALI EINAI H IOANNA ALLA DEN EINAI KAI TIPOTA SPOUDAIO...KYKLOFOROUN SAN KI AYTH XILIADES STHN ATHINA....

    ReplyDelete
  59. Απρεπές το σχόλιό σου 10:38 και κατάφορα άδικο. Κορίτσια σαν την Ιωάννα οπωσδήποτε σπανίζουν σήμερα. Εξυπνάδα, καλοσύνη, θάρρος, ομορφιά... Το γράφεις για να την πικάρεις νομίζω. Και συ θα ήθελες την Ιωάννα. Ζωή χωρίς Ιωάννα είναι μπακαλιάρος χωρίς σκορδαλιά...

    ReplyDelete
  60. H MPAKALIAROS XORIS IOANNA AN KRINO APO TO VIDEO

    ReplyDelete
  61. Ρε μανία με την Ιωάννα κάποιοι κακοπροαίρετοι. Αφήστε ήσυχο το κορίτσι επιτέλους. Οι περισσότεροι μέσα σε αυτό το ιστολόγιο είμαστε, όπως φαίνεται, φίλοι και θαυμαστές της Ιωάννας. Την εκτιμούμε, τη θαυμάζουμε, τη λατρεύουμε!

    ReplyDelete
  62. Εγώ νομίζω πως η Ιωάννα θέλει ένα συνδυασμό χαρακτηριστικών από τον άνδρα δίπλα της...
    Ως γνήσιο θηλυκό που είναι, θέλει δίπλα της και ένα γνήσιο αρσενικό. Ούτε υπερβολικά τρυφερό πόδι, ούτε υπερβολικά βάρβαρο. Ή για να το θέσω ακριβέστερα θέλει κάποιον καλλιεργημένο, που θα είναι τρυφερός και ευγενικός μαζί της (αλλά μόνο μαζί της), αλλά και αμείλικτος απέναντι σε οποιονδήποτε άλλον. Για να μην πώ και βίαιο σε όποιον τολμήσει να θίξει την ίδια τη μούσα του, την Ιωάννα ....

    ReplyDelete
  63. ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ!!ΔΕΙΤΕ ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΗΝ ΣΤΗΛΗ ΟΠΟΥ ΔΙΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΡΩΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!ΙΣΩΣ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ...ΧΑΧΧΑΧΧΑΧ

    ReplyDelete
  64. Ποιόν εννοείς Ιωάννα το γνωστό αργόσχολο "δημοσιογράφο"της Βαλαωριτου?

    ReplyDelete
  65. Μπα, εγώ νομίζω ότι εννοεί τον sexist...

    ReplyDelete
  66. Έστειλε ο Παπαγιάννης γράμμα ζητώντας ερωτικές συμβουλές από την Ιωάννα και τον Ανδρέα Ευαγγελόπουλο; Αυτό εννοείς Ιωάννα μας; Μήπως έχει σχέση με Μαιρούλα και πεζόδρομο Bαλαωρίτου;

    ReplyDelete
  67. όλοι απόψε λοιπόν EXTRA3, Φίλιππο Καμπούρη και ΘΕΑ Ιωάννα Δεμέντη!

    ReplyDelete
  68. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΣΤΕ ΑΠΟ ΚΑΚΙΑ!!ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΑ ΚΑΝΕΝΑ ΟΝΟΜΑ!!!

    ReplyDelete
  69. Μετά από την απάντηση της Ιωάννας βεβαιώθηκα ότι πρόκειται για τον Παπαγιάννη!

    ReplyDelete
  70. Κι εγώ. Σίγουρα πρόκειται για τον δημοσιογράφο της Βαλαωρίτου. Για να δούμε τί σκάρωσε πάλι η Ιωάννα...

    ReplyDelete
  71. ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΕΙΣ!!ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙ Κ ΑΓΑΠΑΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΚΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΤΗΣ ΒΑΛΑΩΡΙΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΤΕΓΗ!

    ReplyDelete
  72. Αυτή την ώρα βλέπουμε ποιοί άντρες κάνουν θραύση στον εγχώριο γυναικείο πληθυσμό. Βαρέθηκα και δε βλέπω άλλο.

    ReplyDelete
  73. Δεν κατάλαβα ακριβώς ποιον εννοείς 1:53. Μήπως τον Παράσχο;

    Ιωάννα τα είπες πολύ καλά για ακόμη μια φορά. Ιωάννισες ασύστολα. Καταλάβαμε και τις μπηχτές σου για τον άρχοντα της Βαλαωρίτου. Έχω την εντύπωση ότι κατάλαβαν και αρκετοί ακόμα μέσα στο στούντιο. Ήσουν Ιωάννα και πολύ ερωτική μέσα στο πορνοξενοδοχείο με εκείνο το διχτυωτό καλσόν. Σε θαυμάσαμε όλοι.

    ReplyDelete
  74. Ιωάννα αυτός ο Γιάννης στον οποίον αναφέρεσαι με την ερωτική επιστολή έχει αλήθεια πρόβλημα αντοχής και διάρκειας στην ερωτική δράση και αναζητά εξωσυζυγικές απολαύσεις; Γιατί εγώ έχω μάθει ότι είναι οικογενειάρχης με παιδιά, σοβαρός επαγγελματίας και γενικά κύριος στη ζωή του.

    ReplyDelete
  75. 3.29 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΕΝΟΣ ΤΗΛΕΘΕΑΤΗ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΒΙΖΙΤΕΣ..ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ!

    ReplyDelete
  76. ΙΩΑΝΝΑ ΟΛΟΙ ΠΙΑΣΑΜΕ ΤΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ REPORTER ΤΗΣ ΒΑΛΑΩΡΙΤΟΥ. ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΚΑΝΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΝ ΤΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΔΕΙΧΝΑΝ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ. ΩΡΑΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ EXTRA3.

    ReplyDelete
  77. Και που είναι το κακό στο να προτιμάει τις βίζιτες; Μπορεί να διαθέτουν κάτι που δεν το έχεις εσύ.

    ReplyDelete
  78. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  79. Συνέχισε να φέρεσαι σα νταλικιέρισσα και μετά συνέχισε να αναρωτιέσαι τι καλύτερο έχουν οι βιζιτούδες.

    ReplyDelete
  80. 9.38 λΕΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ Κ ΑΣ ΠΟΝΑΕΙ!!ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΣΥ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΣ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ Κ ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΜΕ ΒΙΖΙΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ Η' ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΣΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΛΙΓΟΥΡΙΔΕΣ ΜΠΑΣ Κ ΤΙΣ ΒΓΑΛΕΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΟΥΛΑ ΕΓΩ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΞΕΠΕΣΜΟ ΣΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ....Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΟΘΗΚΕ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ Κ ΧΑΡΗ ΚΑΝΑΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ Κ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ....

    ReplyDelete
  81. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  82. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  83. Ιωάννα, είμαι θαυμαστής σου, αλλά με το λεξιλόγιο που χρησιμοποιείς, με έκανες πραγματικά να χάσω πάσα ιδέα...Όσο βλακείες και να λέει κάποιος, ποτέ μια κυρία δεν δύναται να μιλάει έτσι..Με απογοήτευσες...

    ReplyDelete
  84. Ιωάννα κάνε μια χάρη σε όλους εμάς τους θαυμαστές σου και σβήσε τα παραπάνω σχόλια..Πραγματικά χαλάνε την εικόνα σου

    ReplyDelete
  85. Το μαλακείας έτσι γράφεται?

    ReplyDelete
  86. Γαμίσουν ή γαμήσουν?

    ReplyDelete
  87. Ιωάννα να ανοίξει επιτέλους ο Φα(σ)κελος Παπαγιάννη, για να ξέρουμε και εμείς τι είδους άνθρωπος είναι αυτός που του εμπιστευόμαστε την ενημέρωση των παιδιών μας

    ReplyDelete
  88. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΒΗΝΩ!

    ReplyDelete
  89. Ιωάννα δεν μας ικανοποίησε το λεξιλόγιό σου. Ενώ ίσως είχες δίκιο για αυτά που είπες στην εκπομπή για τον δημοσιογράφο, έχασες το δίκιο σου με τον τρόπο που εκφράστηκες. Οι άνδρες δεν συμπαθούν τις γυναίκες που μιλάνε έτσι και δεν τις εκτιμούν. Τέτοιο λεξιλόγιο περιμένουν μόνο από βίζιτες... Όχι από όμορφα, μορφωμένα κορίτσια και επιτυχημένα μοντέλα όπως εσύ. Και τα σχόλια εδώ είναι σχόλια κάτω από μια ανάρτηση για έναν Λόρδο. Καθόλου ταιριαστό, μα την αλήθεια...

    ReplyDelete
  90. Ιωάννα πρέπει να καταλάβεις ότι δεν έκανες χάρη σε μας, αλλά στη δημόσια εικόνα σου...Πρέπει να μάθεις να έχεις μεγαλύτερη ψυχραιμία..Όπως υπάρχουμε εμείς που σε θαυμάζουμε και σε αγαπάμε, θα υπάρχουν και κάποιοι που σε φθονούν και θέλουν να χαλάς τη δημόσια εικόνα σου. Μην πέφτεις στην παγίδα τους..

    ReplyDelete
  91. Σωστή κίνηση Ιωάννα να σβήσεις τα επίμαχα σχόλια. Δείχνουν από μέρους σου ωριμότητα. Μπορεί να είσαι μικρή σε ηλικία, αλλά η ωριμότητα (ή η σοφρωσύνη, όπως έλεγε χθες στην εκπομπή και η κ. Καλίτσα) φαίνεται ότι δεν σου λείπει. Μπράβο Ιωάννα.

    ReplyDelete
  92. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΑΘΥΜΗ ΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΤΑ ΑΙΧΜΗΡΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ Κ. ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΝΑ ΧΑΛΑΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ. Η ΙΩΑΝΝΑ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΕ ΕΝ ΒΡΑΣΜΩ ΨΥΧΗΣ. ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΡΗΞΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο Κ. ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ. ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ, ΜΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΚΑΙ ΝΗΦΑΛΙΟΤΗΤΑ, ΕΔΡΑΣΕ ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ...

    ReplyDelete
  93. Εντάξει, δεν έγινε και τίποτα παιδιά... Είπε και η Ιωάννα μια λέξη παραπάνω μέσα στον (δικαιολογημένο) εκνευρισμό της. Όλοι το έχουμε πάθει. Όλα καλά λοιπόν......

    ReplyDelete
  94. η ιωάννα είναι καλό κορίτσι και ότι λέει δεν το λέει με κακία. Νέα είναι, λέει και μερικά πράγματα εν θερμώ. Εγώ πάντως συνεχίζω να την θαυμάζω!

    ReplyDelete
  95. Ιωάννα, με έχει βγάλει και εμένα από τα ρούχα μου ο "δημοσιογράφος" ετούτος. Τυχαίνει να δουλεύω εκεί κοντά και κάθε φορά που περνάω από τη Βαλαωρίτου τον βλέπω να κοπροσκυλιάζει παρέα με τον φρικαλέο Στράτο Μολυβά τον επονομαζόμενο και Σωλήνα και τον Σπύρο -καλά ακόμη ζεί αυτός- Χατζάρα(!!!).

    Τελειωμένες πασοκάρες όλοι τους έχουν ξεμείνει από ρευστό και από κοκό, και περιμένουν την ώρα και τη στιγμή που θα καβατζώσει ο βλακογιωργάκης το κοτζαμπασιλίκι του μαξίμου μπας και ψειρίσουν κι αυτοί τίποτις.

    Εν τω μεταξύ, και όσο αναπολούν τις λαμπρές για αυτούς ημέρες της πασοκικής κατοχής με Εύη Δεμίρη και Μαίρη Χατζάκη σε εθνικό δίκτυο να καλύπτουν το αξέχαστο Σίτυ οφ Πόρος και την κωλοσσιαία Πρω(κ)τοβουλία των 6, την πέφτουν με χυδαίο και λιγούρικο τρόπο σε κάτι ξεπεσμένες μπαρόβιες από παρακείμενες "ιδιωτικές" λέσχες, ξέρεις αυτές στα ισόγεια των πολυκατοικιών του Κολωνακίου που λες το παρασύνθημα για να προχωρήσεις στα ενδότερα...

    Ξεπεσμός Ιωάννα μου, ΜΟΥΡΓΑ, όλη η μούργα έχει μαζευτεί στη Βαλαωρίτου....

    ReplyDelete
  96. Ε, δεν είπε και μια μόνο λέξη ρε παιδιά. Είπε πολλές λέξεις παραπάνω.Καλά έκανε και τα έσβησε, αλλά μην την παρασημοφορήσει και όλο το blog γι αυτό. Είχε χρέος να το κάνει και προς τον εαυτό της και προς την εικόνα της και προς εμάς τους θαυμαστάς..

    ReplyDelete
  97. ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ Κ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΒΗΝΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ...

    ReplyDelete
  98. Η Ιωάννα έκανε θεωρώ επαναστατική κίνηση αυτές τις δύο μέρες. Αφενός είπε καθαρά και ξάστερα την άποψή της για το "σύστημα Βαλαωρίτου", όπως με σαφήνεια το περιγράφει ο "Επιπόλαιος". Αμαν πια με τους Μολυβάδες, τους Μητσιάδες, τους Χαζηνάκηδες, τους Λυkομήτρους και τις Μαιρούλες. Που θα πάει πια αυτό το πράμα... Από την άλλη έδειξε και πυγμή στα σχόλιά της εδώ. Δεν συμφωνώ βέβαια με τη φρασεολογία, αλλά από την άλλη έδειξε ότι δε μασάει και ότι μπορεί να μιλήσει και σκληρά. Μετά έδειξε μεγαλείο κατανοώντας ότι ήταν λίγο παραπάνω σκληρή από όσο έπρεπε και αφαίρεσε τα σχόλια. Δεν είναι εύκολος ένας τέτοιος συνδυασμός σε μια εποχή μάλιστα που οι περισσότεροι συνομήλικοι της Ιωάννας είναι πατενταρισμένα κωλόπαιδα. Εγώ θα ήθελα να τη συγχαρώ.

    ReplyDelete
  99. Ιωάννα μου κανείς δεν το αμφισβητεί. Και ναι, πρέπει να σβήνονται σχόλια, όταν αυτά τα σχόλια εξυπηρετούν αλλότριους δάκτυλους...Καλά έκανες και τα έσβησες.Και είπαμε: Μην χάνεις την ψυχραιμία σου και πέφτεις στην παγίδα όσων θέλουν να σπιλώσεις την εικόνα σου.

    ReplyDelete
  100. Συμφωνώ κι εγώ με την κίνηση της Ιωάννας. Ήταν μια σπουδαία κίνηση.

    ReplyDelete
  101. Όλα καλά. Το μόνο που φοβάμαι λιγάκι είναι μήπως ο Γιάννης ο "Βαλαωρίτης" διώξει την Ιωάννα από το κανάλι.

    ReplyDelete
  102. Νομίζω ότι αν τολμήσει ο ελεεινός αυτός τέτοιο πράγμα, θα μας βρεί μπροστά του. 500 τηλέφωνα την ώρα θα κάνουμε για να επανέλθει

    ReplyDelete
  103. Αμάν πια με αυτή τη Βαλαωρίτου. Σιγά τον κωλόδρομο. Μαζεμένα εκεί όλα τα κοπρόσκυλα. Καλά τα έγραψε ο Τσαγκαρουσιάνος στα media στην τελευταία LIFO μιλώντας για το "διασκεδαστικότερο θέαμα" αυτών των θαμώνων-ρεμπεσκέδων.

    ReplyDelete
  104. Νομίζω ότι ο κος Βαψομαλλιάς πρέπει να πάρει επισήμως θέση για όσα συνέβησαν...Στο κάτω κάτω δικό του είναι το blog

    ReplyDelete
  105. αληθεύει ότι ο Παπαγιάννης μοιάζει με τον Καραίσκο?

    ReplyDelete
  106. Αγαπητή μου, απαντώντας και στην ερώτηση των συμβαψομαλλιάδων ανωτέρω, δε θα μπορούσε ποτέ να σχετιστώ με κάποια που δείχνει τέτοια έλλειψη θυληκότητας.

    ReplyDelete
  107. Έλα μωρέ τώρα ποιος ασχολείται μ' αυτούς τους τελειωμένους...Η Ιωάννα έχει όλο το χρόνο μπροστά της να τους βάλει τα γυαλιά..Που ήδη το κάνει δηλαδή...Δε πανε πουθενά αλλού όλοι αυτοί να πιούνε κανα τίλιο

    ReplyDelete
  108. Μα ο κ. Βαψομαλλιάς θα μπορέσει να πάρει θέση εναντίον της Ιωάννας; Θα μεροληπτήσει σίγουρα. Εδώ (συγγνώμη κι όλας) όλη την ώρα τη λιβανίζει. Δεν λέω ότι δεν είναι συμπαθητική η Ιωάννα αλλά και τον Βαψομαλλιά τον βρίσκω λίγο υπερβολικό απέναντί της.

    Η Ιωάννα θέλει και λίγο πιπέρι στο στόμα και ο Βαψομαλλιάς πιπέρι απκλείεται να βάλει. Για τίποτα άλλο, δεν ξέρω.

    ReplyDelete
  109. Μπράβο σου IsD...Συμφωνώ απολύτως μαζί σου

    ReplyDelete
  110. Έλα μωρέ τώρα με τον Καραϊσκο. Σιγά το άτομο..Αυτός ούτε στοιχειωδώς ορθογραφία δεν ξέρει. Καλά που υπάρχει κι ο Σπυράκος να τον διορθώνει

    ReplyDelete
  111. Γιατί έχεις ακούσει τον Παπαγιάννη να μιλάει? Ο Καραίσκος μπροστά του είναι ο Μπαμπινιώτης

    ReplyDelete
  112. Μη μιλάς έτσι φίλε για τον Καραίσκο, το παιδί έχει και οικολογικές ευαισθησίες

    ReplyDelete
  113. Εκείνος όμς που σπάει όλα τα κοντέρ στην αλαμπουρνέζικη χρήση της γλώσσας είναι ο Σπίνος. Πολύ αστείο θέαμα-ακρόαμα!

    ReplyDelete
  114. Και η Τάνια Ιακωβίδου βέβαια δεν πάει πίσω με όλα αυτά τα κλισέ. "Αν θέλεις", "έχεις απόλυτο δίκιο", "κακά τα ψέμματα" κλπ. μας σπάνε τα τύμπανα κάθε βράδυ.

    ReplyDelete
  115. "Έχεις απόλυτο δίκιο" 12:45.

    ReplyDelete
  116. O Παπαγιάννης κάνει έντιμη και αποκαλυπτική δημοσιογραφία. Μακάρι να έκαναν τέτοια δημοσιογραφία και οι άλλοι...

    ReplyDelete
  117. Ο ΑΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΠΑΝΙΟ ΕΙΔΟΣ ΠΟΥΛΙΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΩΘΕΙ....!!ΣΕΞΙΣΤ ΑΠΑΛΛΑΣΕΣΑΙ ΛΟΓΩ ΒΛΑΚΕΙΑΣ,ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΙΑΤΗΣ ΛΙΓΟΥΡΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΑΠΕΙΡΕΣ ΧΥΛΟΠΙΤΕΣ...!!ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΔΙΩΞΕΙ???ΑΧΑΧΑΧΧΑ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΤΩΡΑ!!

    ReplyDelete
  118. Είδα ότι σε πολλά σχόλια αναφέρεστε στον δημοσιογράφο Παπαγιάννη. Μήπως ξέρει κανείς για πιο λόγο έκοψε προ καιρού απροειδοποίητα τα σχόλια των αναγνωστών από το blog του;

    ReplyDelete
  119. Εχω ακούσει φίλε, ότι άμα τη εμφανίσει Σπίνου στο αποκαλυπτικό δελτίο, τα ψυχιατρικά καταστήματα ανά την ελλάδα εισέρχονται σε πορτακαλί (ή μηπως κίτρινο θα σε γελάσω) συναγερμό καθώς έχει διαπιστωθεί πειραματικά ότι η συχνότητα της φωνής του Άρη σε συνδυασμό με την ιδιότυπη χρήση των επιρρημάτων και τον χειρισμό της πτώσεως ουσιαστικών και επιθέτων που θυμίζει την πτώση της ρωμαικής αυτοκρατορίας, προκαλούν delerium tremens στους ευαίσθητους αυτούς συμπατριώτες μας με απρόβλεπτες συνέπειες

    ReplyDelete
  120. ο Άρης κάνει επίσης σκληρό σεξ και με τα τριτόκλητα. Το τί ανασκολοπισμό έχουν υποστεί αυτές οι αιτιατικές, δεν περιγράφεται... Σε πια άλλη τηλεόραση (εκτός ίσως καμιάς βαλκανικής παρακμιακής χώρας) θα μπορούσαν άτομα να ενημερώνονται από Σπίνους... Και σε ποια άλλη χώρα θα μπορούσαν να υπάρχουν τέτοια άτομα στην τηλεόραση. Εκτός βέβαια και αν ο κόσμος βλέπει για να ξεσκάει. Αντί για μια ταινία με τον Βουτσά, να ακούει το ρεσιτάλ ελληνικών Σπίνου και Ιακωβίδου. Έτσι, μπορεί να εξηγηθεί.

    ReplyDelete
  121. Ρε ανώνυμε, μιλάμε για κανάλι Ι2 βοηθητική κατηγορία τώρα.. Εσύ τί περίμενες ότι θα είχε; Το Larry King;

    ReplyDelete
  122. Συγγνώμη αλλά εγώ μόλισ μπήκα στο blog και διαβάζω μια συζήτηση για κάποια σχόλια που όμως τώρα έχουν σβηστεί. Ιωάννα, δεν τα ξαναανεβάζεις για λίγο και μετά να τα ξανακατεβάσεις;

    ReplyDelete
  123. Όχι 1:12, δεν περίμενα τον Larry King, αλλά ακόμη και ο Χατζάρας του Blue Sky καλύτερη δουλειά κάνει.

    ReplyDelete
  124. wraios o teleutaios!!na sai kala me ekanes k gelasa!!o aris xaramizetai eprepe na ton eixame sthn dikh mas ekpombi prwth firma tha ton eixame!!

    ReplyDelete
  125. Το EXTRA τώρα που το συζητάμε έχει και μια αθλητική εκπομπή με κάποιον Κεραηλίδη αν λέω σωστά το όνομά του. Μήπως κανένας χριστιανός ξέρει γιατί αυτός ο τύπος ενφανίζεται στην εκπομπή του με γάντια κομμένα στα δάχτυλα;

    ReplyDelete
  126. Καλοί μου φίλοι, παρακολουθώ με προσοχή τη συζήτησή σας αλλά με λύπη μου βλέπω ότι δεν γίνεται μνεία στη δική μου προσφορά στην τηλεόραση, τόσο κατα το παρελθόν όσο και στο παρόν και στο μέλλον....

    ReplyDelete
  127. Θα του πανε ότι τα κομμένα γάντια τον δείχνουν χούλιγκαν... Θα χε δεί το Θύρα 7 μικρός και του μεινε

    ReplyDelete
  128. Αγαπητή μου, βρες μία χαρτοσακούλα και μετά μας λες και τα υπόλοιπα.

    ReplyDelete
  129. sexist παίξε κ λίγο ξέρεις εσυ με τι μπας κ σου φύγουν τα νευράκια...παω για ύπνο!καληνύχτα!

    ReplyDelete
  130. μανουλα μου,
    τωρα που ηρθε ο θείος φεύγεις?

    ReplyDelete
  131. Πρόσεξε μη δεις στον ύπνο σου βιζιτούδες και ξυπνήσεις με τσιτωμένο πρόσωπο.

    ReplyDelete
  132. Με λύπη διαβάζω κακεντρεχή σχόλια γιά τον Αρη Σπίνο, αυτόν τον ακούραστο εργάτη της δημοσιογραφίας, ειδικά δε αυτά που αφορούν την χρήση της γλώσσας. Σας πληροφορώ ότι στο σχολείο ο κ. Σπίνος ήταν τόσο καλός στα ελληνικά, ώστε είχε αποκτήσει το παρατσούκλι "Τζάρτζανος" (άλλο αν οι συνθήκες τον υποχρεώνουν να κρατήσει χαμηλό προφίλ - Μπραχάμι, κονδυλοφόρος μπικ, εμφάνιση τύπου 'Μπρακούλιας' κοκ) τι θέλατε δηλ να κλείνει το 'ίστημι' στο Αποκαλυπτικό Δελτίο (και να αυξηθεί κατακόρυφα ο αριθμός αυτοκτονιών); Τιμή και δόξα στον Αρη Σπίνο!

    ReplyDelete
  133. Ρε σύ Ονήσιμε είσαι κάτω από 70χρονώ; "Μανούλα" μου και "θείος" ρε φίλε; Μήπως ήθελες να πεις και "μαντεμουαζέλ"; Τί έγινε ρε παιδιά; Κανανε διακοπες τα ΚΑΠΗ;

    ReplyDelete
  134. 8:04, το κάνει επίτηδες ο Ονήσιμος γιατί έχει ακούσει με τα ίδια του τα αυτιά την Ιωάννα να δηλώνει την αποστροφή της για τους πολύ νεαρούς και έτσι πιστεύει ότι έχει ελπίδες... Η Ιωάννα όμως μπορεί να ορέγεται τους ώριμους, αλλά δεν επιθυμεί να εμπλακεί και σε γεροντοέρωτες...

    ReplyDelete
  135. Ρε μάγκες,τραβάτε κανα ζόρι ρε? εδώ γίνετε της ανωμαλίας, διαβάζετε άρθρα για λόρδους που βάψαν το πουλί τους, το "μανούλα" μου σας μάρανε ? είμαρτον ρε τζιτζιφιόγκοι.

    ReplyDelete
  136. Καλώς τον κυρ Ονήσιμο... Πως πάει μπάρμπα;

    ReplyDelete
  137. Ρε τζιτζιφιόγκο,
    έχεις αδυναμία στους γέρους ρε? Να σε στηλω τότε με σιστατικη επιστολη στο κολέγιο να γυαλύσης κάτι μπιμπελό που εχουν ξεμήνη κορίτσι μου από το μεσοπόλεμο. Τι Ιωάννα μου λες? Βασιλικά θα περάσης ανωμαλάρα μου.

    ReplyDelete
  138. Καλά ρε παππού δεν είπαμε και τίποτα. Ηρέμησε..Μη σου ανέβει και καμια πίεση. Αλλά το λέει η καρδιά σου ακόμα, ε; To δουλεύεις το Viagra, πονηρούλη...

    ReplyDelete
  139. κουκλα μου, καιγεσε να μάθεις?

    ReplyDelete
  140. ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΔΙΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ Κ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΛΑ!ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΩ ΒΑΨΟΜΑΛΛΙΑ ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΗ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΦΤΑΕΙ!

    ReplyDelete
  141. καλώς τηνα κιας αργισε μια μερα

    ReplyDelete
  142. Μπαρμπα Ονήσιμε ο Νίκος Παπαναστασίου είσαι; Ξέρεις αυτός που φώναζε "Μανούλιιι".

    ReplyDelete
  143. Ρε Λουκία ανωνυμε φίφες κάνεις ρε δεν μας είπες

    ReplyDelete
  144. Ρε λινάτσες εδώ κυκλοφορή η θεά ιωάννα και σεις ασχολίστε με τον Παπαναστασίου και το βαμένο πουλί του κουνιστόγερου? Μόνο τα αρσενικά μαντρόνουνε οι αριοπαγοι ρε. όλη η μουργα εξω ήστε.

    ReplyDelete
  145. Κυρ Ονήσιμε μέσα σε βάλανε γιατί σκότωσες τη γυναίκα σου; Την κυρα Ορθογραφία;

    ReplyDelete
  146. Η Ιωάννα δεν ήταν σήμερα το μεσημέρι στην εκπομπή. Μήπως υπάρχει δάκτυλος Παπαγιάννη; Μήπως εκείνος επέβαλε την απομάκρυνσή της από την εκπομπή και το κανάλι; Ιωάννα τα είπες έξω από τα δόντια αλλά μου φαίνεται ότι πλήρωσες καιτο τίμημα.

    ReplyDelete
  147. 3.56 ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ ΧΤΕΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ Κ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΑΡΡΩΣΩ!ΑΠΟ ΠΕΜΠΤΗ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!

    ReplyDelete
  148. Έκπαγλε Ποιητά,
    στον αιώνα Σου τι
    γλιέπς;

    http://troktiko.blogspot.com/2009/02/blog-post_8140.html

    ReplyDelete
  149. "Μες της μαλλούρας του την τόση πια γκριζάδα,
    κρύβονται ψείρες που αντέχουν στη μπουγάδα,
    με λάγνο βλέμμα κοιτάζει όλους εμάς,
    ρε Ιατρόπουλε είσαι μέγας μπαγλαμάς"
    Ρε μπας κι έχω ποιητική φλέβα σαν κι αυτόν;

    ReplyDelete
  150. Αγαπητέ μου Γκριζομάλλη, Ο Δημήτρης Ιατρόπουλος (ο μεγάλος "ποιητής της αμφισβήτησης", αδίκως ταλαιπωρείται στην μίζερη Ελλάδα. ΑΥΤΟΣ έπρεπε να είναι Λόρδος και όχι να ταλαιπωρείται για ένα μεροκάματο...

    ReplyDelete
  151. Never mind dear Maître.
    Είναι Λόρδος
    -στην καρδιά μας.

    ReplyDelete
  152. Συμφωνώ και επαυξάνω. Δημήτρης Ιατρόπουλος: ο Λόρδος της καρδιάς μας...

    ReplyDelete
  153. αγαπητέ μου βαψομαλλιά,επειδή είσαι αγγλόφιλος, πιστεύω ότι θα μπορέσεις να μου λύσεις μια απορία: μια ελληνοαγγλίδα φίλη μου που ήταν καλεσμένη σε εξοχικό αρχοντικό στην αγγλία, μου διηγήθηκε πως στην κορύφωση του σουαρέ, κάποιοι μπάτλερ απελευθέρωσαν περιστέρια βαμμένα σε διάφορα χρώματα "σύμφωνα με το έθιμο". δεν τόλμησα να ρωτήσω ποίο ήταν το έθιμο, αλλά διαβάζοντας το ποστ σου αναρωτήθηκα αν αυτή η φίλη μου ήταν καλεσμένη στο σπίτι του λόρδου berners... ή μήπως το βάψιμο των περιστεριών είναι σύνηθες αγγλικό σπορ;

    ReplyDelete
  154. Αγαπητέ/ή "I am not dead yet", δυστυχώς δεν έχω υπ' όψιν μου έθιμο με βαμμένα περιστέρια (υπάρχουν βέβαια, νομίζω, "μπλε" περιστέρια, που τα γνωρίζουν όσοι ασχολούνται με το σπορ του birdwatching, όπως οι φίλοι μας οι εγγλέζοι). Λες, λοιπόν, η φίλη σου να βρέθηκε στην οικία του Λόρδου Berners και να έχει διατηρηθεί εκεί κανένα έθιμο; Δεν την ρωτάς καλύτερα να μάθουμε; Το σπίτι του Λόρδου (κοντά στο οποίο έχει χτίσει και έναν ψιλόλιγνο γοτθικού τύπου πύργο) βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή της Οξφόρδης...

    ReplyDelete
  155. Επιβεβαιώνοντας τα λεγόμενα του φίλτατου Βαψομαλλιά συμπληρώνω: ο πύργος (όντως διακριτός από απόσταση) είναι ένα κλασικό/γοτθικό υβρίδιο (λόγω ασυνενοησίας με τον αρχιτέκτονα) ύψος περίπου 100 ποδών και θεωρείται ο τελευταίος παραδοσιακός folly tower που κατασκευάστηκε στην Βρετανία. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η επιγραφή της εισόδου στο κατασκεύασμα - προφανώς Μπερνερείου επινοήσεως: "Members of the Public committing suicide from this tower do so at their own risk"...

    ReplyDelete
  156. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete