Thursday, March 26, 2009

Αντώνης Φούσας: το νομικό και πατριωτικό βάψιμο



Αφήσαμε να περάσει η χθεσινή ημέρα εορτασμού της εθνικής παλιγγενεσίας και να κατακαθίσει το μπάφιασμα από την κατάποση μπακαλιάρου και σκορδαλιάς, προτού την τιμήσουμε κι εμείς, με τη σειρά μας, δια της φιλοτεχνήσεως του πορτρέτου ενός πραγματικού πατριώτη. Οι πατριώτες, βέβαια, αφθονούν σε τούτη τη χώρα (οι κατ’ επάγγελμα, τουλάχιστον…) και η επιλογή οδυνηρά δύσκολη (ποιον να πρωτοθυμηθεί κανείς: Νεοκλή Σαρρή, Μαρία Τζάνη, Σαράντο Καργάκο, Παναγιώτη Κρητικό, Δημήτρη Ιατρόπουλο, Γιάννη Τριάντη, Χρήστο Πασαλάρη ή μήπως Φιλοκλή Ασημάκη; Ατέλειωτος ο κατάλογος…). Τελικώς, αναπόφευκτα, το κριτήριο των βαμμένων μαλλιών πρυτάνευσε και το ιστολόγιό μας με υπερηφάνεια παρουσιάζει έναν – πρώτα και πάνω απ’ όλα – μεγάλο πατριώτη: τον δικηγόρο – και αποτυχόντα βουλευτή – Αντώνη Φούσα


Ο Αντώνης είναι γέννημα θρέμμα της αγνής ελληνικής επαρχίας. Της γης που γεννά αναστήματα... Και αυτό φαίνεται από την ευφυία του, αν και ορισμένοι την χαρακτηρίζουν ως απλή κουτοπονηρία. Εμείς αυτό δεν μπορούμε να το δεχτούμε. Πρώτον, διότι η κουτοπονηρία δεν θάλλει στην αγνή επαρχιώτικη γη (το ακριβώς αντίθετο) και δεύτερον γιατί, όπως έλεγε και ο μακαρίτης Βασίλης Ραφαηλίδης (ο και ως συν-πανελίστας του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου διακριθείς), «η πονηρία είναι το όπλο των κουτών, γιατί οι έξυπνοι δεν την χρειάζονται – έχουν απλώς την ευφυία»… Αν αυτό ισχύει για την σκέτη πονηρία, πόσο μάλλον για την κουτο-πονηρία… Όπως και να’ χει, ο Αντώνης «φωνάζει» την καταγωγή του από μακριά. Κεφάλι ογκώδες, μακρύ, παραλληλόγραμμο, επίπεδο στο πάνω μέρος – και να μην γνώριζες το βιογραφικό του, θα έβρισκες στο άψε-σβήσε ποιος τόπος είναι υπεύθυνος για την γέννηση του ανδρός… Ο πλατυκέφαλος και δολιχοκέφαλος αυτός άνδρας κατάγεται από την εύανδρο Ήπειρο και πιο συγκεκριμένα από τα Ιωάννινα (χωριό Ρεπετίστα, στον εξωτικό Άνω Καλαμά). Φτωχή περιοχή – από τις φτωχότερες της Ευρώπης – αλλά πλούσια σε φαιά ουσία - και πατριωτική ευαισθησία... Αν σκεφτεί κανείς ότι και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας μας (ο και ως δανειστής του Ανδρέα διακριθείς) Κάρολος Παπούλιας (ουπς, μήπως είναι «θεσμός» και πρέπει να τον αφήσουμε εκτός σχολιασμού;), με την γνωστή και αδιαφιλονίκητη πατριωτική υπερευαισθησία, έλκει την καταγωγή του από τον ίδιο (άγονο) τόπο, μπορούμε να καταλάβουμε για τι πατριωτικό φρόνημα μιλάμε… Πτωχός, λοιπόν, τόπος και κακοτράχαλος, ανάγκασε τον νεαρό Αντώνη να πάρει το δισάκι του και να κατέβει στην πρωτεύουσα. Δύσκολη η ζωή στο κλεινόν άστυ, αλλά η πονηρία και το πάθος για διάκριση και προκοπή του νεαρού επαρχιώτη άνοιξε σταδιακά τις πόρτες της επιτυχίας...


Ο μικρός Αντώνης, λοιπόν, ανδρώθηκε και, αποφοιτώντας από τη Νομική σχολή του Αθήνησι, «αρχίνισι» (όπως λένε το άρχισε στα μέρη εκείνα) να δικηγορεί δημιουργώντας αξιοζήλευτη καριέρα (με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό στον ωραία Ελλάδα…). Κατάφερε να χτίσει όνομα – αυτό πρέπει να το διαλαλήσουμε. Ωστόσο, ουδέποτε κατάφερε να ξεπεράσει τον ακατανίκητο φθόνο, που τον κατέτρωγε σαν σαράκι, απέναντι σε δικηγόρους «αστικής» προελεύσεως, όπως τον, και ως συνήγορο του δικτάτορος Ιωαννίδη διακριθέντα, Κον Αλφαντάκην (υπερήφανο ιδιοκτήτη στρατιάς αυτοκινουμένων οχημάτων Maserati) και – κυρίως – τον αριστοκρατικό «Αλέκο» των δικαστικών αιθουσών, τον ευθυτενή και υπέρκομψο Αλέξανδρο Λυκουρέζο.


Ειδικώς δε απέναντι στον δεύτερο, ο φθόνος φθάνει σε επίπεδα δυσθεώρητα… Τον Αντώνη τον εκνευρίζει πολλά (κυπριακή διάλεκτος) η «αριστοκρατική» στόφα του ανδρός – το κλασσικά υπέρκομψο (ή υπέρκομψα κλασσικό) στυλ του... Στυλ anglais, λανσαρισμένο με αξιοσημείωτη επιτυχία. Κοστούμια στενής γραμμής ή σακάκια tweed (με suede patches στους αγκώνες) με κομψά, στενά, αγγλικού στυλ παντελόνια, ακριβές τιράντες με δερμάτινα «τελειώματα», φίνα κασμιρένια πουλόβερ (σε έντονα χρώματα) μέσα από το σακάκι, bold stripes υποκάμισα με cutaway collars ή tab collars ή (σπανιότερα) pin collars, ενίοτε δε και υπέροχα tattersall country shirts, συνοδευόμενα από κομψότατα suede, καφέ χρώματος, υποδήματα "chukka boots". Τι να αντιπαραθέσει μπροστά σε αυτό το μνημείο κομψότητας ο Αντώνης με τα βαρετά και προβλέψιμα γκρι κοστούμια, τα ανιαρά και ανέμπνευστα λευκά υποκάμισα με τους μυτερούς γιακάδες, τις αταίριαστες γραβάτες και τα βαρετά μέχρι θανάτου... Sebago (που φορά μέρα νύχτα και ο Δημήτριος Αβραμόπουλος… - Στιλιστικό tip, επί τη ευκαιρία: αγόρια της βουλής και των δικαστηρίων, δεν φορούμε «παντοφλέ» υπόδημα ή μοκασίνι – Sebago ή άλλο – με κοστούμι. Μόνο δετό υπόδημα – εκτός κι αν είμαστε ο Γιώργος Τράγκας, οπότε μπορούμε να συνταιριάξουμε άνετα, όπως έχουμε δείξει και σε παλαιότερη ανάρτηση, κοστούμι ακόμη και με… πέδιλο).


Στα δικαστήρια, βεβαίως, εν ώρα αγορεύσεως, δύσκολα τον καταλαβαίνει κανείς τον Αντώνη… Το ίδιο και, κατά το παρελθόν, όταν αγόρευε από του βήματος της βουλής. Η βαριά ηπειρώτικη προφορά, το φάγωμα των φωνηέντων, χαρίζει στην ομιλία του επαρχιώτου θεμιστοπόλου ένα χαρακτηριστικότατο τοπικό ηχόχρωμα… Κερδίζει, όμως, τελικά τις εντυπώσεις, γιατί η χάρις των κινήσεων, η ουσία των επιχειρημάτων, καθώς και το φλογερό πάθος κατά την υπεράσπιση των θέσεών του κατανικά κάθε άλλο handicap. Τώρα πια, την ομιλία του ανδρός (με την ελαφρά εκτόξευση σιέλου κατά τη διάρκεια της αγορεύσεως, όταν «κρεσεντάρει») την απολαμβάνουν μόνον οι άνθρωποι των δικαστηρίων, καθότι ο Αντώνης δεν μπόρεσε, δυστυχώς, να επανεκλεγεί βουλευτής. Οι πατριωτικές δυνάμεις απώλεσαν έναν δυναμικό εκπρόσωπο, αλλά ο χώρος των δικαστηρίων γεύτηκε την «ολική επαναφορά» της δικηγορικής δεξιότητος του Αντώνη...


Η πατριωτική ευαισθησία του Αντώνη, πάντως, αποτελεί και το σήμα κατατεθέν του. Θυμόμαστε ότι η έγκριτη εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ είχε αναφέρει, σε ανύποπτο χρόνο, ότι ο Αντώνης, κατά τη διάρκεια κρουαζιέρας [ή κρουαζέρας (sic), όπως συνηθίζει να την αποκαλεί], ατενίζοντας από μακριά την αλβανική γη, εβλήθη από πατριωτικό οίστρο και… εβούτηξε από το σκάφος, με πάθος, στα παγωμένα ελληνικά νερά, αλαλάζοντας: «εμπρός, να πάρουμε πίσω τη Βόρειο Ήπειρο!». Τελικώς, τον περισυνέλλεξαν και τον συνέφεραν με τσάι, ζεστή κουβέρτα και κονιάκ… Ο Αντώνης έχει μερικά μικρά χαρακτηριστικά που του χαρίζουν μια αισθητική ιδιαιτερότητα. Εκτός από την βαρετή «δικηγορίστικη» ενδυμασία και την ελαφρά «κατάβρεξη» την ώρα που μιλά, έχει την όχι και τόσο κομψή συνήθεια να ξύνει το αυτί του τοποθετώντας στο εσωτερικό του το μικρό του δάκτυλο κάνοντας έντονες κινήσεις, τις οποίες συνοδεύει με facial έκφραση ανείπωτης ικανοποιήσεως... Επίσης, βάφει επιμελώς, σε κομοδινί απόχρωση, το ελάχιστο μαλλί του… Όλοι μακαρίζουμε την ηπειρώτικη γη που έβγαλε ένα τόσο μεγάλο κεφάλι…
 

348 comments:

  1. Ο Φούσας μου θυμίζει κάποιον άλλο σιαλοκαταβρεχτήρα των δικαστηρίων. Η πλάκα της υπόθεσης είναι ότι μου τον θυμίζει πολύ και εμφανισιακά. Τί διάολο, καρμπόν βγαίνουν όλοι αυτοί; Σαν τους Ντάλτον;

    ReplyDelete
  2. Εμένα μου θυμίζει τον Κίμο τον Κουλούρη.

    ReplyDelete
  3. 11.39 μήπως σου θυμίζει τον δικηγόρο Μπουλούκο;;

    ReplyDelete
  4. Το βρήκες, 11:46....

    ReplyDelete
  5. "Το σκηνικό είναι made in (!!!) Βάνα Μπάρμπα". "Made by" λέμε Παπατζών.

    Λέμε "Γκράφιτι" ή "Γκραφίτι", Παπατζών;

    Καλά θα πάει η νύχτα με "πολύ γέλιο"!

    ReplyDelete
  6. Για να είμαστε ακριβείς, όχι κομοδινί, μωβ.

    Πράγματι το πιάσατε το νόημα. Σάλια, ασυναρτησίες, ακατάληπτες φράσεις, βρυχηθμοί, χειρονομίες τσομπαναραίου, σφυρίγματα για να μπουν τα γίδια στου μαντρί, τα πάντα όλα.

    Τσομπανάκος ήμουνα, πρόβατα εβόσκαγα. Και ξαφνικά προσγειώθηκα στην Ευελπίδων, και η τυρίλα πλημμύρισε το χώρο και έφτιαξε μια ωραία ατμόσφαιρα.

    Με μια λέξη, μπαστουνόβλαχος.

    ΥΓ: Ο ιδανικός συνήγορος για τον Δόχτορα, στις αγωγές και μηνύσεις που αναπόφευκτα θα προσγειωθούν στο γλιστερό κεφάλι του οσονούπω εξ' αιτίας των σουργελοειδών καμωμάτων του.

    ReplyDelete
  7. Η κουλτούρα του ΓΑΠ είναι του Νέου Κόσμου ή της Νέας Ελβετίας?

    ΧΟΥ ΡΕ!

    ReplyDelete
  8. Υπήρξε ποτέ υπόνοια για κονέ του βλάχαρου αυτού με παραδικαστικό; Δεν έχω ακούσει τίποτα, απλά ρωτάω από περιέργεια..

    ReplyDelete
  9. O Παπατζόν βλογάει τα γένια του, αλλά το παίζει και μετριόφρων..
    Λέει ότι η λίστα κρατικοδίαιτων δημοσιογράφων βγήκε σε κάποιο μπλογκ, αλλά δε λέει ότι είναι το δικό του....

    ReplyDelete
  10. Ασε και για το παραδικαστικό, σου'χω τον άλλο τον παραλόρδο, αλλά έχε χάρη που απ' ότι φαίνεται τον συμπαθεί ο Μαίτρ, και συγκρατούμαι....

    ReplyDelete
  11. Eίναι φανερό από την ξυνίλα της Μπάρμπα ότι δεν τον πάει μία τον δικό της με το ανοιχτόχρωμο τζιν.

    ReplyDelete
  12. Ο Βαξεβάνης ως τι πλασάρεται δηλαδή ως αντιστασιακός σαν τον γλέζο. Τον βασανίζανε και στο υπόγεια της μέρλιν μήπως?

    Σε λίγο θα μας πουνε ότι το βατοπέδι το βρήκανε μόνοι τους και δεν τους το έδωσε στο πιάτο ο κονοτμινάς....
    ΧΟΥ ΡΕ!

    ReplyDelete
  13. Δεν υπάρχουν συμπάθειες. Τον εξυψώνουμε με κριτήρια αισθητικά για να την σπάσουμε σε όσους τσιτώνονται με κάτι τέτοια (και σε βεβαιώνω ότι, από τα υβριστικά μηνύματα που λαμβάνω, είναι πολλοί εκεί έξω...).

    ReplyDelete
  14. O παραλόρδος δεν είχε και έναν βοηθό, λάτρη πούρων (κυριολεκτικά και μεταφορικά), που το όνομά του μοιάζει με κάτι που κουβαλάνε τα παιδάκια του Δημοτικού κάθε μέρα στο σχολείο, έχοντας μέσα τα βιβλία τους;

    ReplyDelete
  15. Ο "ADIAKRITOS" ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟΝ ...ΕΧΕΜΥΘΟ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΤΕΣ ΣΤΙΣ ΓΚΟΜΕΝΟΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗ!!!
    stefanidi gia poion xthpaei h kambana?

    ReplyDelete
  16. 12.07, τι Παπαγιάννης, Βαξεβάνης και μαλακίες. Έχεις δίκιο. Το Βατοπέδι τους το έδωσε ο Κοντομηνάς για τους γνωστούς λόγους. Ο επιπόλαιος Παπ. μάλιστα, στις αρχές, την υπόθεση την είχε χαρακτηρίσει "μούφα" και έγλειφε τον γερο-Πελέκη. Για τέτοια οξύνοια μιλάμε.,

    ReplyDelete
  17. O βοηθός παραλόρδου πάντως, είναι μεγάλος ανθρωπιστής και διεθνιστής.. Αγαπά όλες τις ηπείρους και ειδικά την Αφρικανική

    ReplyDelete
  18. interafrican megali kai sigouri?

    ReplyDelete
  19. Έλα ντε με το Βαξεβάνη.. Αγωνιστής κι αυτός.. Κάτι σαν Κούλογλου μου κάνει η υπόθεση

    ReplyDelete
  20. Η Μπάρμπα δεν καταλαβαίνει χριστό από πολιτικά. Πετάγεται στα πιο άσχετα σημεία και ρωτάει ερωτήσεις που δεν είναι ούτε επιπέδου Παπαγιάννη.

    ReplyDelete
  21. Θα τους αποκαταστήσει ο γιωργάκης μην ανησυχείτε, ειδικά τον κούλογλου

    ΧΟΥ ΡΕ

    ReplyDelete
  22. Ναι,12:14.. Και του αρέσει η τσοκολάτα..Ή ο τσοκολάτας για να είμαστε πιο ακριβείς.. Ο τσοκολάτας που χει δύναμη μεγάλη, που λεγε και η παλιά διαφήμιση..Ή κάτι άλλο μεγάλο τέλος πάντων

    ReplyDelete
  23. Δεν ξέρω γιατί, (γιατί άραγε) αλλά η κουβέντα περί τσοκολάτων και Αφρικής, μου θύμισε ένα πολύ ωραίο σήριαλ που παιζόταν παλιά στην TV.
    Σάκα ο Ζουλού λεγόταν..

    ReplyDelete
  24. Η εκπομπή του Βαναγιάννη, είναι εξαιρετικά αδιάφορη.. Νομίζω ότι ο Ομέρ, έπρεπε να δώσει αυστηρή εντολή, να είναι συμπαρουσιαστές ο Βαναγιάννης και η Ιωάννα μας, σε σκηνικό που να θυμίζει ρινγκ.. Θα έσπαγαν τα κοντέρ της τηλεθέασης, με τις εκατέρωθεν αβρότητες...

    ReplyDelete
  25. Για όσους δεν το είδαν σας ενημερώνω ότι το "Γυαλιστερό Κεφάλι" προηγουμένως στην εκπομπή του χαρακτήρισε εαυτόν Ανασκολοπιστή.

    ReplyDelete
  26. Καλά λέω ότι μου θυμίζει το Δράκουλα.. Μάλλον τον θυμίζει και στον εαυτό του

    ReplyDelete
  27. Σούπα η εκπομπή. Απάτη,

    ReplyDelete
  28. Η εκπομπή δεν βλέπεται. Θα κοπεί λόγω μηδενικής τηλεθέασης. Και μετά ο Παπ. θα προσλάβει τον Φούσα για ασφαλιστικά μέτρα στον Βρυώνη.

    ReplyDelete
  29. Καλά μου παιδιά με συγκίνησε απόψε το "Γλοιώδες Κεφάλι" που με θυμήθηκε, και μάλιστα από εκπομπή μεγάλης τηλεθέασης. Και όχι μόνο αυτό αλλά μου φαίνεται ότι έχει προσλάβει στο πάνελ του και έναν καλό μου φίλο, εσείς βέβαια μπορεί να μην τον αναγνωρίσατε γιατί συνήθως είναι καλυμμένος από πάνω ως κάτω με λευκές γάζες, αλλά είμαι σίγουρος ότι είναι αυτός, τώρα φοράει και γυαλιά.

    ReplyDelete
  30. Πάντως Βαψομαλλιά, είσαι απόλυτα ακριβής στην περιγραφή του Φούσα. Η ικανοποίηση αυτής της κεφάλας όταν επιτελεί το ιερό έργο του ξυσίματος της αυτάρας του είναι απίστευτη. Καθρεφτίζεται σε όλο του το είναι. Η μόνη μου ένσταση, είναι ότι ενίοτε, το κάνει με αργές, έντονες, νωχελικές κινήσεις, μάλλον για να παρατείνει τη διάρκεια της ικανοποίησης. Τί κι αν ο εισαγγελέας εκείνη τη στιγμή προτείνει καταδίκη ή αθώωση για τον πελάτη του. Τίποτα δεν είναι ικανό να τον αποσπάσει από την ιεροτελεστία αυτή.

    ReplyDelete
  31. Το ακροατήριο δε, τον τιμά (τρις) δεόντως.. Η ταπεινή του παρουσία, που δεν προκαλεί καθόλου το κοινό αίσθημα, βοηθά σε αυτό. Νουθετεί τους δικαστές, υπενθυμίζοντάς του ποιός είναι (για να μην ξεχνιώνται δηλαδή), γυρνά περιφρονητικά το κεφάλι του από την άλλη, πλήρης αδιαφορίας, όταν αγορεύει άλλος δικηγόρος (δεν είναι όλοι οι δικηγόροι ίσα κι όμοια), εγκαλεί τους άλλους δικηγόρους υπενθυμίζοντάς τους την παλαιότητά του στο χώρο, κάνει κουτοπόνηρες παραπλανητικές μανούβρες για να φέρει τους μάρτυρες του αντιδίκου σε δύσκολη θέση, κατακεραυνώνοντάς τους ως αναξιόπιστους και φορτώνοντάς τους λόγια που ποτέ δεν έχουν πει και πολλά ακόμα. Μα γιατί να μην τα κάνει; Είναι ο ΦΟΥΣΑΣ. Ένα τιμημένο όνομα στο χώρο της νομικής επιστήμης και της πολιτικής.
    Όλα αυτά τον καθιστούν ιδιαίτερα συμπαθή στο "λαϊκό" κοινό του ακροατηρίου, το οποίο όταν βγαίνει έξω από την αίθουσα, μιλώντας με τα καλύτερα λόγια γι αυτόν, υπόσχεται να τον αντιμετωπίσει ως νέο Μαυρογιαλούρο σε ενδεχόμενη απόπειρά του σε εκλογές, δείχνοντάς τον ως παράδειγμα για όλους εμάς τους θαυμαστές του (αλλά και με τα 5 δάκτυλα του χεριού)

    ReplyDelete
  32. Ο συγκεκριμένος Αντώνης Φούσας, ως προς τον φθόνο που πολύ εύστοχα περιφράφετε απέναντι στους αστούς δικηγόρους, θυμίζει σε πάρα μα πάρα πολλά τον αντίστοιχο φθόνο που νιώθει και ένας άλλος εκλεκτός της ποινικής δικηγορίας: o Αλέξης Κούγιας. Οτιδήποτε και να κάνουν Φούσας και Κούγιας δεν μπορούν να φτάσουν τον (μέγα) Αλέξανδρο ούτε στο μικρό του δαχτυλάκι. Πολύ περισσότερο καθώς το μικρό αυτό δαχτυλάκι ο Φούσας το χρησιμοποιεί για περιηγήσεις εντός του αυτιού (φτάνει μέχρι τύμπανο).

    ReplyDelete
  33. ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΙΜΩΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑΝΟΣ!
    by pressmme

    Ωραία, αλλά που είναι ο Μασκοφόρος και ο σκοπιανός γίγας Ντούσκοφ>

    ReplyDelete
  34. Τί μου θύμισες φίλε μου τώρα; Τον τιτάνα Ντούσκοφ, αιώνιο αντίπαλο του αείμνηστου γίγαντα Απόστολου Σουγκλάκου..

    ReplyDelete
  35. Κάνετε λάθος για το Βατοπέδι. Ο Παπαγιάννης ουσιαστικά το είχε βγάλει πρώτος μέσα από το κανάλι αλλά και ανώνυμα μέσα από δύο blogs.

    ReplyDelete
  36. Ποιός πανελίστας του Αποκαλυπτικού Δελτίου, ο οποίος έχει συγγενική σχέση με τον ιδιοκτήτη του ALTER (και με ένα περίεργο τρόπο, ατύπως, του EXTRA3), μοιράζεται (λόγω οικονομικής στενότητας και πληρώνοντας το ήμισυ του ενοικίου) το γραφείο του διευθυντή του EXTRA3 Μάκη Γιομπαζολιά επί της οδού Πανεπιστημίου;

    ReplyDelete
  37. Σήμερα το μεσημέρι το τί άκουγα από τον Γιάννη Παπαγιάννη στη Βαλαωρίτου δεν λέγεται. Μας έλεγε πράγματα γνωστά σε όλους και μας τα παρουσίαζε ως νέα. Μέχρι και ο Ναστούλης αντέδρασε. Υπάρχουν δημοσιογράφοι που έχουν πολύ καλύτερη πληροφόρηση από τον Παπαγιάννη.

    ReplyDelete
  38. Τι ζήλια είναι αυτή με τον Παπαγιάννη. Δίνει καθημερινά μάχες για το ρεπορτάζ και σεις του τα χώνετε. Είναι επιτυχημένος σε όλα τα μέσα που δουλεύει. Τώρα και με τη Βάνα.

    ReplyDelete
  39. Ρε Παπαγιαννη, εκτός από τη Βαλαωρίτου που πίνεις κανα ποτό να σε δουμε και μεις.

    ReplyDelete
  40. Οι δικηγόροι είναι ως γνωστόν πολυλογάδες. Γιαυτό το λόγο και μόνο είναι αρκετά ανυπόφοροι. Και καλά να μιλάνε καλά. Σκεφτείτε να μιλάνε με προφορά Φούσα. Όποιος έχει εμπειρία δικαστηρίων ξέρει τι σημαίνει Φούσας. Και δεν είναι μόνο οι αστείες αγορεύσεις (τις οποίες κάποιοι δικαστές δείχνουν να αντιμετωπίζουν με σοβαρότητα, πράγμα που δείχνει και τη σοβαρότητα του δικαστικού σώματος), αλλά και ο κομπασμός του Φούσα εκτός αιθουσών. Όποιος έχει τέτοια εμπειρία, καταλαβαίνει τι εννοούμε. Συμπέρασματικά, πρόκειται για έναν από τους πιο αστείους αλλά και ταυτόχρονα πιο εκνευριστικούς δικηγόρους των Αθηνών (έστω κι' αν είναι από τα Γιάννενα).

    ReplyDelete
  41. Δεν είχα την τύχη να παρακολουθήσω τον Φούσα να κατατροπώνει τους νομικούς του αντιπάλους με τα λεκτικά του φουσάτα (αποτελούμενα από μουγκανητά, βρυχηθμούς και μυκηθμούς), αλλά έχοντας παρακολουθήσει τον μεγάλο αυτό πολιτικό και νομικό άνδρα (ο οποίος μου θυμίζει εντόνως Τζερυαντερσόνειο ήρωα των Thunderbirds) από την οθόνη μου ουκ ολίγες φορές, μπορώ να φανταστώ το μεγαλειώδες (εν τη βουκολικότητί του) θέαμα - ρίχνω πάραυτα την ιδέα στο τραπέζι της διοργανώσεως ημερίδος αφιερωμένης στους εκλεκτούς πελάτες του ιστολογίου Αλέξη Κούγια, Αλέξανδρου Λυκουρέζου και Αντώνη Φούσα με επίσκεψη των φίλων του ιστολογίου στην ευελπίδων εν είδει field trip.

    Ο κος Μιχαήλ έχει δίκιο, καθόμουν και εγώ στο γνωστό στέκι της Βαλαωρίτου με τον δικηγόρο μου διά νομικήν μου υπόθεση (και λίγο μάτι) και υπήρξα μάρτυς της αντιδράσεως Ναστούλη. Κύριε Παπαγιάννη δεν διακριθήκατε σήμερα στον τομέα των αποκαλύψεων, ας ελπίσουμε να μας αποζημιώσετε το βράδυ βοηθούμενος από το οξύ πολιτικό κριτήριο της εγκρίτου πολιτικής αναλυτρίας (και άρρωστης πασόκας όπως διεφάνη χθες) κας Βάνας Μπάρμπα.

    ReplyDelete
  42. Πέρασα και εγώ από βαλαωρίτου το μεσημέρι. Ο παπατζών καθόταν και μιλούσε στο τηλέφωνο ενώ κάποιοι ασήμαντοι φίλοι του τον παρακολουθούσαν με ενδιαφέρον και θα έλεγα δέος (ειδικά ο Ναστούλης). Στην άκρη, φύλακας άγγελος, στεκόταν η σταθερά του Jimmy's, ο Στράτος Μολυβάς. Βγήκε μάλιστα κάποια στιγμή έξω και επέστρεψε αμέσως με κάτι περιοδικά από τα οποία έβγαζε το σελοφάν. Βλοσυρός πολύ ο Στράτος. Κάτι τον έτρωγε. Ίσως το ότι το ΠΑΣΟΚ έρχεται αλλά ο Μολυβάς θα είναι πάλι εκτός (αλλά πάντα εντός Jimmy's και Βαλαωρίτου).

    ReplyDelete
  43. Ξεχάσατε αγαπητοί φίλοι (γιατί πέρασα και εγώ από Βαλαωρίτου συνοδεύοντας την κυρία Ε. Στ.) ότι στην παρέα προστέθηκε για λίγο και ο Γιώργης Μασσαβέτας με μπεζ πλατύγυρο καπέλο και με πούρο στα χέρια. Πολύ ζήλεψε το καπέλο του Μασσαβέτα ο κ. Ναστούλης.

    ReplyDelete
  44. Το θλιβερό με την υπόθεση Φούσα είναι ότι ο πολύς κόσμος γνωρίζει όλους αυτούς τους μαϊντανούς (Φούσα, Κεχαγιόγλου, Κούγια κλπ.) τη στιγμή που οι κορυφαίοι δικηγόροι (και τα αντίστοιχα νομικά γραφεία) είναι άλλοι.

    ReplyDelete
  45. ΕΣΕΙΣ ΠΙΝΕΤΕ ΚΑΦΕΔΑΚΙΑ ΣΤΗ ΒΑΛΑΩΡΙΤΟΥ Κ ΕΓΩ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΦΑΓΕ 2 ΜΕΡΕΣ Κ ΕΙΜΑΙ ΜΕ 2 ΩΡΕΣ ΥΠΝΟ,ΟΥΤΕ ΓΥΡΙΣΜΑ ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΝΑ ΚΑΝΩ!

    ReplyDelete
  46. Αν θέλετε το πιστεύετε, αλλά ήμουν και εγώ εκεί σήμερα και είδα έναν εκ των αδελφών Μπουλούκων να εισέρχεται στου Jimmy's (δεν ξέρω αν ήταν ο σιαλοκαταβρεκτήρ ή ο πανομοιότυπος αδελφός του, πάντα τους μπερδεύω).

    ΥΓ Ιωάννα, με γειά την φωτό, κουκλίτσα είσαι, φτου σου.

    ReplyDelete
  47. Ρε παιδιά, στη δεύτερη φωτογραφία, που ο Φούσκας χαιρετάει τον κόσμο κάνοντας το σήμα της νίκης, αυτός που χειροκροτάει από κάτω σε πρώτο πλάνο είναι ο Αλογοσκούφης;

    ReplyDelete
  48. Ο κος Παπαμπριγιάννης σε τρυφερό ενσταντανέ.

    Αμετανότητος εραστής του γυναικείου φύλου, εδώ μαζί με ένα από τα "θύματα" της γοητείας του.


    Πολύ γέλιο !

    ReplyDelete
  49. Ιωάννα, δεν έκανες γύρισμα σήμερα είπες, αυτό σημαίνει ότι δεν θα σε απολαύσουμε αύριο;

    ReplyDelete
  50. Όχι βρε Ιωάννα. Δεν θα είσαι αύριο στην εκπομπή; Εγώ την εκπομπή την βλέπω κυρίως για σένα. Πέρασα και εγώ από τη Βαλαωρίτου και έψαχνα να δω μήπως τυχόν είσαι εκεί, αλλά δεν σε είδα. Μόνο τον Μολυβά, τον Παπαγιάννη και τον Μπεντενιώτη είδα. Δεν έχεις πει ότι πας και εσύ εκεί; Καλύτερα τώρα να πας για ύπνο για να ξεκουραστείς.

    ReplyDelete
  51. Και όμως είναι ο Αλογοσκούφης.. Ο Αλογοσκούφης χειροκροτάει τον μέγα πολιτικό...Φούσκα, σε προεκλογική συγκέντρωση του τελευταίου.. Είναι φανερό ότι είναι προεκλογική συγκέντρωση του Φούσα, από τις αφίσες στο υπόβαθρο-τη δική του και του Καραμανλή από πάνω.. Μπράβο Αλογοσκούφη.. Σοβαρές πολιτικές συμμαχίες είχε.

    ReplyDelete
  52. Ιωάννα μπορω να δώ τον λαιμό σου?

    ReplyDelete
  53. Κόψτε φάτσες των οπαδών του Φούσα και βγάλτε συμπεράσματα. Μία προς μία αν κοιτάξουμε αυτές τις φάτσες (με πρώτη και καλύτερη του υποψηφίου με το παλαιομοδίτικο σταυρωτό κοστούμι), μπορούμε να καταλάβουμε ποιοι είναι οι λόγοι για το εθνικό μας κατάντημα.

    ReplyDelete
  54. Ιωάννα σου άρεσε η χθεσινή εκπομπή "με τον Γιάννη και την Βάνα";

    ReplyDelete
  55. Καλά ρε παιδιά, ο Παπαγιάννης δεν μας έλεγε ότι θα συνεχίσει με δεύτερη εκπομπή καπάκι για τους νέους ρουσφετάκηδες του Πενταγώνου; Τί συνέβη και δεν τήρησε την υπόσχεσή του; Ποιος του τράβηξε το αυτί;

    ReplyDelete
  56. Εντωμεταξύ όλοι οι οπαδοί έχουν ..τετράγωνα κεφάλια..Χα,χα,χα

    ReplyDelete
  57. Πάντως η πρώτη εκπομπή με τον Παπαγιάννη και την Μπάρμπα ήταν πολύ αμήχανη. Πολύ μέτρια η εκπομπή. Να τη δούμε και απόψε και αν δεν βελτιωθεί το πράγμα, τότε δεν θα την ξαναδούμε..

    ReplyDelete
  58. Τί να ντύθηκε ο Παπατζόν τις Απόκριες; Είμαι περίεργος.. Με μια μασέλα και ένα μαύρο παλτό, είναι έτοιμος για πάρτυ μασκέ πάντως

    ReplyDelete
  59. Επειδή εμφανώς η εκπομπή δεν τραβάει μήπως πρέπει από "με τον Γιάννη και τη Βάνα" να την μετονομάσουν σε κάτι πιό πιασάρικο όπως "με το τσογλάνι και την φακλάνα" ας πούμε;

    ReplyDelete
  60. προς τα θύματα της γοητείας του.

    Προσέξτε, σήμερα τα μεσάνυχτα. Όταν το ρολόι στον τοίχο χτυπήσει 12 φορές, κρατάτε καλού κακού σταυρό.

    ReplyDelete
  61. Ο Φούσας αποτελεί το παλαιολιθικό μοντέλο επαγγελματία πολιτευόμενου. Είναι σαν να ξεπηδά από τα βάθη της δεκαετίας του ΄50. Μαύρα χάλια!

    ReplyDelete
  62. Α, ναι...Και απαραίτητα με Καψαμπέλη να τον ακολουθεί καμπουριάζοντας... Θραύση στο μασκέ πάρτυ

    ReplyDelete
  63. Θρίλερ το Αποκαλυπτικό Δελτίο

    ReplyDelete
  64. Να προστεθεί και η Ιωάννα στην εκπομπή. Να λέγεται "με τον Γιάννη, τη Βάνα και την Ιωάννα". Μια ακόμη πιο ριζοσπαστική λύση θα ήταν να αντικαταστήσει η Ιωάννα την Βάνα και η εκπομπή να μετονομαστεί "με τον Γιάννη και την Ιωάννα"//

    ReplyDelete
  65. Καψαμπέλης, όντως είναι το παραπαίδι στον πύργο

    ReplyDelete
  66. Τι ωραία που κάθεται η Βάνα στο τραπέζι, πόσο αέρινα απλώνει το αριστερό πόδι, τι απαράμιλλο (λαϊκό) στυλ...

    ReplyDelete
  67. Nai alla leipei o "kalos" tou senariou. Poios na einai?

    o Karaiskos?

    ReplyDelete
  68. ΧΘΕΣ ΕΤΟΙΜΑΖΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΜΑΓΚΑΖΙΝΟ Κ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΚΠΟΜΠΗ!ΘΑ ΤΗΝ ΔΩ ΣΗΜΕΡΑ!ΠΗΡΕ Κ Ο ΑΡΟΥΛΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗ!ΟΛΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΚΠΟΜΠΕΣ!ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΩ Κ ΕΓΩ ΜΙΑ!ΑΜΑΝ!

    ReplyDelete
  69. Εγώ στην θέση της Βάνας θα πρόσεχα.

    Ένα ανώνυμο θύμα της γοητείας του

    ReplyDelete
  70. Ο Καραϊσκος δεν μπορεί να είναι. Πρέπει να ενημερωθεί πάντως, ώστε μετά τα επαναστατικά τσιτάτα να μελετήσει αποκρυφισμό για να είναι έτοιμος

    ReplyDelete
  71. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΤΙ ΣΚΗΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!ΒΑΝΑ ΘΕΑ!!ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΟΜΩΣ Ο ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ!Η ΒΑΝΑΡΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΗΚΕ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΣΕ ΜΗ ΜΟΥ ΟΡΜΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΥΤΟ ΑΓΟΡΙ!!!!

    ReplyDelete
  72. Ρε Ιωάννα, δεν αφήνετε τις εκπομπές ρε παιδιά?

    Γυρίστε καμιά ταινία θρίλερ ρε,να το ευχαριστηθούμε κιόλας.

    Όλο το κάστ υπάρχει.

    ReplyDelete
  73. Ο Καψαμπέλης είναι κλασσική φάτσα υπηρέτη του Δράκουλα. Τον βάζει για ύπνο στο κασόνι, τον προσέχει και τέτοια, ενώ τέλος έχει σαλτάρει και τρέφεται με μύγες και άλλα έντομα.. Του έχει υποσχεθεί ο αφέντης να τον κάνει κι αυτόν βρυκόλακα, αλλά τον έχει στο περίμενε. Οι τανίες μιμούνται την ζωή..

    ReplyDelete
  74. ΜΠΥΡΟΚΟΙΛΙΑΣMarch 28, 2009 at 12:00 AM

    Ρε παιδιά, τέτοια κοιλιά που κάνει η εκπομπή ούτε εγώ δεν έχω..

    ReplyDelete
  75. θα σκηνοθετήσει ο Λυκομήτρος

    ReplyDelete
  76. Κι ο Μολυβάς με τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια και το βλέμμα της υπνηλίας, έχει θέση στην ταινία νομίζω.

    ReplyDelete
  77. Χαριτωμενιά Παπατζόν. "Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος πολιτικός επιστήμονας ...σαν και μένα".. Σιγά ρε Παπατζόν. Δε σε είπαμε κι αμόρφωτο. Τί κάθεσαι και διαφημίζεις τα πτυχία σου, συνέχεια; Ίσα ίσα, που σε λέμε κι αριστοκράτη. Κόμη για την ακρίβεια..

    ReplyDelete
  78. Μεσανυχτα. Σβήνουν τα φώταααα

    ReplyDelete
  79. Μολυβάς σε ρόλο Van Helsing. Ο πρώτος που την πληρώνει πάντα είναι ο υπηρέτης. Καψαμπέλη πρόσεχε

    ReplyDelete
  80. Παναγιά μου, σκιάχτηκα

    ReplyDelete
  81. Μόνο ένας ομοφυλόφιλος θα έβλεπε έτσι την Τάνια.

    ReplyDelete
  82. Μολυβάς Scarecrow

    ReplyDelete
  83. Να σου πω 12.20 εγώ έτσι την ψιλοβλέπω κι από τώρα.. Και δεν είμαι ομοφυλόφιλος..

    ReplyDelete
  84. Διον. Μπουλούκος Penguin

    ReplyDelete
  85. XA,XA,XA..Καλά λες.. Και έλεγα, τί μου θυμίζει

    ReplyDelete
  86. Φούσας Chucky η κούκλα του σατανά

    ReplyDelete
  87. Διονύσιος ΜπουλούκοςMarch 28, 2009 at 12:29 AM

    Με ζήτησε κανείς;

    Διον. Μπουλούκος

    ReplyDelete
  88. Καψαμπέλης Igor
    http://www.youtube.com/watch?v=sCXAKbDgIJw

    ReplyDelete
  89. Χα,χα,χα. Ο Φούσας πράγματι είναι κοψιά μαριονέτας. Ορθογώνια κοψιά ολόκληρος. Stingray.
    Η αλήθεια είναι ότι οι εξαιρετικά δολιχοκέφαλοι, όπως ο Παπατζόν είναι κλασικές υποψήφιες φάτσες Δράκουλα

    ReplyDelete
  90. Λυπηρό, πολύ λυπηρό. Απερίγραπτη η εκπομπή. Δεν κάνει κοιλιά, όπως λέει ο μπυροκοιλιάς. Είναι ολόκληρη μια κοιλιά!

    ReplyDelete
  91. http://www.youtube.com/watch?v=E06cNv55jTs

    ReplyDelete
  92. Ο Φούσας στο 0:28

    http://www.youtube.com/watch?v=kVNGpYVQW6w

    ReplyDelete
  93. ιωάννα

    μπορούμε να δούμε στην εκπομπή τον λαιμό σου, για να διαπιστώσουμε ποιός από τους δυό σας λέει επιτελους την αλήθεια?

    ReplyDelete
  94. 12.17 εξαιρετική η παρουσίασή σου. Δεν μας παρουσίασες μόνο τον Τάσο Παπαδόπουλο και τον Πάνο Ρεγούλη...

    ReplyDelete
  95. ΤΙ ΚΟΛΛΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΜΟΥ?

    ReplyDelete
  96. Σου κατσε τίποτα στο λαιμό;

    ReplyDelete
  97. by adiakritos.blogspot.com

    Έχει διαβεί δεκάδες τηλεοπτικά μονοπάτια. Από την τηλεόραση του Καρατζαφέρη(ένας είναι ο πρόεδρος)μέχρι τα κουτσομπολίστικα μεσημεριανά μαγκαζίνο. Από τις κακοτοπιές του Mega, μέχρι τα καταθλιπτικά μονοπάτια του Περιστερίου. Η Τάνια Ιακωβίδου, ένα φρέσκο και άφθαρτο πρόσωπο, μπορεί να κάνει περισσότερα πράγματα απ'αυτά που κάνει αυτή τη εποχή. Έχει πια την πείρα και την ετοιμότητα να σηκώσει στην πλάτη της, μετεξελισσόμενη σε πολιτική συντάκτρια αφού γνωρίζει τα κόλπα της πολιτικής, μόνη της και δελτία και εκπομπές. Οι εργοδότες της εχουν όνειρα απ'αυτήν. Ας τα εκμεταλλευτεί. Γιατί οι άλλες είναι καλύτερες;

    ReplyDelete
  98. 12:40, ευχαριστώ και συμπληρώνω:

    εκ δεξιών προς τα αριστερά, Τάσος Παπαδόπουλος, Ιωάννα Δεμέντη και Πάνος Ρεγούλης σε αναζήτηση του σατανικού δρος Τσι...

    ReplyDelete
  99. πάρτο αλλιώς, εξ αριστερών εννούσα

    ReplyDelete
  100. Εγώ πάντως βρίσκω την Τάνια πολύ όμορφη και γοητευτική.

    ReplyDelete
  101. Στέφανε, γιατί έφυγες από το Αποκαλυπτικό Δελτίο; Εσύ που στην ουσία ανέδειξες τον Παπαγιάννη πώς κρίνεις την εξέλιξή του;

    ReplyDelete
  102. εδώ ο ίδιος σε ένα εκφραστικό στιγμιότυπο αγάπης για τον αγαπημένο του άρη σπίνο

    ReplyDelete
  103. 12.51 ΩΡΑΙΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΕΣ!ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΛΛΙΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΙΧΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ Κ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ Κ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ!

    ReplyDelete
  104. Α, μην ξεχάσω, σήμερα πέρασε από την Βαλαωρίτου και η Ελλη Σταη (χωρίς να εισέλθει σε κάποιο από τα καφενεία και με πολύ στόκο στις παρειές).

    ReplyDelete
  105. Και τι έκανε εκεί; Έψαχνε τον Παπατζών;

    ReplyDelete
  106. μήπως ήταν η double της Σταη?

    (κι η Σταη είναι Stingray)

    ReplyDelete
  107. Ιωάννα μελαχρινη είσαι; πως τα πας με το θέμα της τριχοφυϊας; έχω ακούσει ότι οι μελαχρινές έχουν έντονο πρόβλημα (μέχρι και μουστάκι)


    (εννοείται ότι η Στάη είναι Stingrayκαι και ήταν η ίδια)

    ReplyDelete
  108. ΠΑΡΤΕ Κ ΕΝΑ ΦΟΒΕΡΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΗΣ ΘΕΑΣ!

    http://www.youtube.com/watch?v=f6lVRHE0k3g

    ReplyDelete
  109. Αφιερωμένο εξαιρετικά στο καυτό αγόρι που την βρίσκει απο το pc!



    http://www.youtube.com/watch?v=h8EE19N4224

    ReplyDelete
  110. Φούσας! Ο ένας και μοναδικός! Μόνο όποιος έχει παρευρεθεί σε δικαστήρια και ειδικά ως δικηγόρος μπορεί να καταλάβει σε πλήρες βάθος την αξία αυτού του μεγάλου άνδρα.

    Ο τραμπουκισμός μέσα στις αίθουσες και η έπαρση έξω από αυτές είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του. Και ως πολιτικός μία απ'τα ίδια. Μέτριος, φωνακλάς, με συνεχείς κομπασμούς, θα έλεγα ότι αποκαλεί το αυθεντικό πρότυπο του "ΕΛΛΗΝΑΡΑ".

    ReplyDelete
  111. "Υπάρχουν και χειρότεροι ηθοποιοί από την Βάνα Μπάρμπα" δήλωσε μόλις τώρα στην εκπομπή του στο ραδιόφωνο ο Παπαγιάννης. Ωχ! Μυρίζομαι νευράκια λόγω της μικρής αποδοχής της εκπομπής που αποδείχθηκε βαρετή. Θα φάνε τα μουστάκια τους σε λίγο.

    ReplyDelete
  112. γαλλομαθήςMarch 28, 2009 at 11:42 AM

    εστειλα μεηλ στην εκπομπή, το οποίο (παρά τις παραινέσεις της Ερης) δεν ανεγνώσθη και έτσι χάσαμε την ευκαιρία να ακούσουμε τα γαλλικά του Παπ., το παραθέτω εδώ:

    "élections, piège à cons έλεγε ο μέγας Jean Paul Sartre, τώρα με την
    είσοδο της Βάνας στην πολιτκή μπορούμε να το παραλλάξουμε σε
    élections, piège à sexuellement pauvres cons - γειά σου Γιωργάκη.

    γαλλομαθής"

    ReplyDelete
  113. Γαλλομαθή, το άκουσα κι εγώ. Το έπιασε όμως ο Παπ, κατάλαβε την παγίδα και πέρασε, παρά τις παραινέσεις της Έρης, στο επόμενο μήνυμα. Κρίμα, πολύ κρίμα!

    ReplyDelete
  114. Αν απολυθεί για δεύτερη φορά ο Παπαγιάννης από τον Χατζηνικολάου θα είναι κάτι το εξαιρετικά αστείο, αλλά, για να λέμε την αλήθεια γιατί έχει επικριθεί και σατισριστεί σκληρά από τους πιο πολλούς σχολιαστές αυτού το blog, μάλλον προς τιμήν του είναι αυτή η εξέλιξη. Να λέμε και τα σωστά, αν και θα πρέπει πρώτα να μάθουμε και τους πραγματικούς λόγους.

    ReplyDelete
  115. γαλλομαθήςMarch 28, 2009 at 11:59 AM

    11:47, πάντως προσπάθησα. Το άλλο μήνυμά μου ανεγνώσθη αυτούσιο (με καταφατική απάντηση εκ μέρους του Παπ):

    "Πολύ καλή η εκπομπή χθες με την Μπάρμπα, συγχαρητήρια. Η Βάνα μπορεί να μην ξέρει πολλά από πολιτική (βέβαια μας έδειξε τις προτιμήσεις της) αλλά είναι γάτα και με την καθοδήγηση Παπαγιάννη την βλέπω σύντομα πολιτική επιστήμονα!

    Ξεκούραστος

    ΥΓ αληθεύουν οι φήμες που την θέλουν υποψήφια με το ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εκλογές;"

    ΥΓ. συμφωνώ με την άποψη Η., άλλο η πλάκα στον Παπ (κατά βάθος τον συμπαθούμε), αλλά το να σε διώξει ο Νικολάκης (που αυτήν την Κυριακή μοιράζει χιλιάρικα) μάλλον ως τίτλος τιμής μου ακούγεται (υπό την αίρεση της γνωστοποιήσεως των λόγων της απολύσεως ασφαλώς).

    ReplyDelete
  116. Είναι προς τιμήν του Γιάννη (και πρέπει να του το πιστώσουμε αυτό) ότι μέσα από το blog του έχει σκίσει αυτόν τον αηδιαστικό γλίτσα, τον καθολικά αγράμματο, τον άπλυτο Τριανταφυλλόπουλο, όπως και τον σοβαροφανή, τον πολύ κακό δημοσιογράφο (και επίσης καθολικά αγράμματο) Χατζηνικολάκη (όπως και παλαιότερα τον Τράγκα με τις κρατικές διαφημίσεις του, τις πλασματικές κυκλοφορίες της POST και τις συνήθεις κωλοτούμπες του ανάλογα με το ποιος του δίνει ή δεν του δίνει διαφήμιση). Να το πιστώσουμε αυτό στον Γιάννη, που κάνει σε αυτά τα πράγματα πολύ καλή δουλειά, τη στιγμή που άλλος έλληνας δημοσιογράφος δεν μας έχει δείξει αντίστοιχη τόλμη...

    ReplyDelete
  117. Ουδέποτε ο "θεσμικός" Χατζηνικολάου ταίριαζε με το στυλ δημοσιογραφίας Παπαγιάννη. Λογικά, ο Παπαγιάννης δεν πρέπει να τον χώνευε (αυτον τον αχώνευτο) αλλά τί να κάνει; Αναγκάζεται λόγω αντικειμενικών συνθηκών, όπως θα κάναμε οι περισσότεροι...

    ReplyDelete
  118. γαλλομαθήςMarch 28, 2009 at 12:20 PM

    Γιάννη, ηρέμησε. Κατ' αρχάς άφησε εμάς να τα λέμε αυτά, όπως βλέπεις μπορεί να σε πειράζουμε, αλλά έχουμε κρίση και σε τιμούμε όταν κάνεις κάτι σωστό. Γιά τον αγράμματο Νίκο τα πράγματα όλοι ξέρουμε ότι δεν είναι όπως τα παρουσιάζεις, όσο ήσουν υπό την εργασιακή του σκέπη θα έλεγα ότι μάλλον τον έγλειφες (θεμιτό, έτρωγες ψωμάκι από αυτόν).

    ReplyDelete
  119. Ο Χατζηνικολάου είναι ένα αισχρό μοντέλο δημοσιογράφου. Μέτριος, άκριτος, ακαλλιέργητος, συστημικός, βαρετός, υστερικός, ανασφαλής, νάρκισσος. Όποιος έχει διαβάσει "αναλύσεις" του αντιδρά με "πολύ γέλιο".

    ReplyDelete
  120. Σιγά μην έχει σκίσει ο Παπατζόν το Ζούγκλα.. Κάποια στιγμή τον ξεβράκωσε και την επόμενη μέρα, άρχισε τις κολακείες..

    (Παρακαλώ όποιος γνωρίζει ποινική υπόθεση, στην οποία αντιπαρατίθενται οι Δ. Μπουλούκος και Α. Φούσας, να μας ενημερώσει με ημερομηνία και αριθμό στο πινάκιο, να πάμε Ευελπίδων να γελάσουμε. Νομίζω ότι η συγκίνηση θα είναι μεγαλύτερη από τα Ολυμπιακός vs Παναθηναϊκός, Σουγκλάκος vs Ντούσκοφ κλπ)

    ReplyDelete
  121. Σε έναν δικαιώτερο, ιδανικό κόσμο, θα μας αξίωνε ο καλος θεούλης να παρακολουθήσουμε ποινική δίκη Ελλης Στάη κατά Τζων Παπαγιάννη μετά τιτανομαχίας των συνηγόρων τους Ανδρέα "Thunderbird" Φούσα και Διον. "Penguin" Μπουλούκου αντιστοίχως (δυστυχώς,όπως όλοι γνωρίζουμε, ο κόσμος που ζούμε δεν είναι δίκαιος και καλός θεούλης δεν υπάρχει).

    ReplyDelete
  122. ΟΛΟΙ ΑΠΟΨΕ 20:30 ME 21:30 ΜΕ ΓΕΡΕΣ ΦΩΤΑΨΙΕΣ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ, ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΖΟΥΣΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΗΣ "ΩΡΑΣ ΤΗΣ ΓΗΣ" ΤΩΝ ΑΠΛΥΤΩΝ ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΜΕ ΤΑ ΣΑΝΔΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΜΠΑΘΩΝ ΑΛΑΦΟΥΖΑΙΩΝ ΠΟΥ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...

    ReplyDelete
  123. ΒΑΨΟΜΑΛΛΙΑ

    ΠΑΛΙ ΤΑ ΕΒΑΛΕΣ ΜΕ ΤΑ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΦΑΙΔΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΕΦΑΛΚΙ ΣΟΥ ΚΑΤΑΕΒΑΖΕΙ.
    ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΞΥΝΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΓΚΛΙΤΣΑ ΤΟΥ ΤΣΟΠΑΝΗ.,ΚΑΙ ΟΙ ΓΚΛΙΤΣΕΣ ΑΠΟ ΚΡΑΝΙΑ ....ΣΠΑΝ ΠΛΕΥΡΑ.

    ΒΕΒΑΙΑ Η ΑΘΗΝΑΙΚΗ ...ΑΣΤΙΚΟΓΛΑΜΟΥΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΤΕΡΗΔΟΜΕΝΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΑΜΑΛΓΑΜΑΤΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΙΘΗΤΚΗΣ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΕΚΚΕΝΩΣΕΩΣ ΒΟΘΡΩΝ ΚΑΙ ΘΗΛΥΠΡΕΠΩΝ ΓΟΝΩΝ ΚΕΡΑΤΟΦΟΡΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΟΩΝΑΚΙΟΥ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΚΑΙ Β.ΠΡΟΑΣΤΕΙΩΝ.
    ΓΙΑΤΙ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΟΙ ΜΗ ΕΠΑΡΧΙΩΤΙΣΕΣ ....ΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΟΥΔΟΛΩΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΩΤΙΚΗ ΠΡΟΦΟΡΑ Η ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΚΕΦΑΛΗ,ΑΠΛΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ...ΚΑΤΩ ΚΕΦΑΛΗ ΤΩΝ ΕΠΑΡΧΙΩΤΩΝ ΖΙΓΚΟΛΟ ΠΟΥ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟΝ ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.

    Η ΓΕΛΟΙΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ ΑΠΟ ...ΕΝΑ ΒΑΨΟΜΑΛΛΙΑ ΑΣΤΟ;;;
    ΕΔΩ ΓΕΛΑΝΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΔΙΑΜΕΝΩΝ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΑΣΤΟΣ.
    Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΑΣΤΙΚΟ ΣΤΕΡΕΩΜΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΓΚΟΛΕΖΟΥ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΠΑΛΙΑ.

    Η ΑΘΗΝΑ ΓΥΡΙΣΕ ΣΤΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ....ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΓΓΕΛΟΜΑΤΗ.
    ΒΡΩΜΑ ΚΑΙ ΔΥΣΟΔΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΕ ΚΑΚΟΤΕΧΝΕΣ ΚΟΡΩΝΕΣ ΚΑΙ ΧΝΩΤΑ ΠΟΥ ΒΡΟΜΑΝ ΤΕΡΗΔΟΜΕΝΟ ΔΟΝΤΙ ΑΝΑΚΑΤΩΜΕΝΟ ΜΕ ΝΙΚΟΤΙΝΗ ΚΑΙ ΜΠΟΜΠΑ ΑΛΚΟΟΛ.
    ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΚΙΤΡΙΝΩΠΡΑΣΙΝΑ ΚΟΤΕΣ ΚΑΙ ΓΛΕΙΦΤΕΣ,ΜΟΝΑΧΙΚΟΙ ΣΤΟΜΑΧΙΚΟΙ,ΑΣΘΜΑΤΙΚΟΙ ΑΛΛΕΡΓΙΚΟΙ,ΨΥΧΟΑΘΗΝΑΙΟΙ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΔΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ....ΒΛΑΧΟΥΣ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΥΣΑ ΟΣΟ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΙΣ ΧΙΛΤΟΝ.

    ΕΓΚΑΘΕΤΟΣ ΑΠΟΤΟ ΑΘΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΥ,ΒΑΨΟΜΑΛΛΙΑ.

    ΟΙ ΚΡΑΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΠΑΝΤΩΣ ΕΥΔΟΚΙΜΟΥΝ....

    ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
    ©

    ReplyDelete
  124. On September 16th, 2007, Makis Voridis was elected Member of the Greek Parliament with the LA.O.S. party, calling up 8,663 votes in the Attica district, with a potential difference of 5174 votes from the second candidate, Tania Iakovidou, a TV Star.

    ReplyDelete
  125. 3.21 η Τάνια, μετά τις εκλογές, είχε τα νεύρα της, γιατί είχε διαβεβαιώσεις από το σύστημα Καρατζαφέρη ότι θα στηριχτεί στο φουλ και θα εκελεγεί. Τελικά, αντί γι΄αυτήν εξελέγη ο Βορίδης. Ευτυχώς δηλ. γιατί το παιδί αυτό είναι ικανό και είναι τελικά ο καλύτερος βουλευτής στη Βουλή. Θα καλούσαμε μάλιστα τον κ. Παπαγιάννη να σπάσει το εμπάργκο που έχει επιβληθεί στον Μάκη λόγω Τάνιας. Ε όχι και η Τάνια στη Βουλή στη θέση του Βορίδη...

    ReplyDelete
  126. Ξυνόγαλε, ίσως σε εκπλήξει να σου πω ότι αυτά που γράφεις τα υποστηρίζω κι εγώ. Είμαι "αντι-αστικών" αντιλήψεων, αλλά κάποια μικρο-συμπλέγματα (τίποτε το ιδιατέρως σοβαρό και αγιάτρευτο) σε εμποδίζουν να διαβάσεις πίσω από τις γραμμές και να καταλάβεις κάποια πράγματα, ενώ σε οδηγούν στη σοβαροφάνεια και την εμπάθεια (δηλ. σε χαρακτηριστικά Χατζηνικολάκεια)... Ο πυρήνας της σκέψης σου, πάντως, είναι, κατά τη γνώμη μου, σωστός - αρκεί να ξεπεράσεις κάποια συμπλέγματα προελεύσεως. Ο "επαρχιωτισμός", ως αντίληψη, δεν σχετίζεται τόσο με την προέλευση, όσο με την νοοτροπία και την συμπεριφορά (ως προς αυτό, οι "κλειστοί" τόποι παράγουν "κλειστές" και στενοκέφαλες συμπεριφορές. Στενοκέφαλες, ακόμη κι αν οι άνθρωποι είναι πλατυκέφαλοι...).

    ReplyDelete
  127. Επεισόδια σημειώθηκαν πριν από λίγη ώρα και στα Ιωάννινα, όταν συγκεντρωμένοι νεαροί σε κεντρική πλατεία της πόλης, προσπάθησαν να “ρίξουν” το άγαλμα του Βασιλιά Πύρρου. Οι αστυνομικές δυνάμεις έκαναν χρήση χημικών και απώθησαν τους συγκεντρωμένους, η ‘ατμόσφαιρα” όμως παραμένει τεταμένη.(http://www.newsblog.gr)

    ReplyDelete
  128. Βασικά ο ξινόγαλος φέρει όλα τα κόμπλεξ της ελληνικής επαρχίας, που θέλει τις αθηναίες να πηδιούνται με τους άντρακλες ξινόγαλους, λες και τις γυναίκες των ξινόγαλων δεν τις πηδάνε παρά μόνο βλάχοι (κάνει και ρίμα).

    Μετά έρχεται η γνωστή επωδός περί αθηνοκεντρικού κατεστημένου που εμποδίζει τους κάθε λογής ξινόγαλους να αναπτυχθούν κοινωνικά, με υπονοούμενα ότι και οι αθηναίοι τον παίρνουν από τους ένδοξους ξινόγαλους, και όλα μαζί καταλήγουν στο πόσο αδικημένοι είναι οι ξινόγαλοι, λες και οι εκπρόσωποί τους εκτός από βαψομαλλιάδες δεν είναι και κομμάτι του "αθηναικού κράτους".

    ReplyDelete
  129. Η Τάνια δε βλέπω σε τι υστερούσε σε σχέση με τον Βορίδη (εκτός του σημείου που αναφέρθηκε), πάντως εγώ τη βρίσκω πολύ συμπαθητική και ελκυστική και δηλώνω θαυμαστής της.

    ReplyDelete
  130. Συμπληρωματικά με το σχόλιο του 3:29, να πω ότι οι συνωνόματοι Αλογοσκούφης και Παπακωνσταντίνου, παλιοί γνωστοί και φίλοι από το LSE, έλεγαν μεμψιμοιρώντας σε ιδιωτική συζήτηση γιατί να μην έχουν από έναν Βορίδη στο κόμμα τους.

    Η Τάνια από υποψήφια με τον θίασο του λα.ος κοινοβουλευτική συντάκτις του πασοκ, αυτές είναι κωλοτούμπες όχι αστεία.
    4:43 σωστά τα λες, η Τάνια δεν υστερεί σε τίποτα σε σχέση με τον Βορίδη (αν κάνεις δε αυτόν τον συλλογισμό με το κάτω κεφάλι, υπερτερεί σε πολλά μάλιστα).

    ReplyDelete
  131. Να διευκρινίσω, για να μην παρεξηγηθώ, δεδομένου ότι δέχθηκα μηνύματα διαμαρτυρίας, ότι όταν λέω ότι στα βασικά συμφωνώ με την περιγραφή του Ξυνόγαλου, εννοώ ότι θεωρώ και τους "Αθηναίους" και την ένδοξη "πρωτεύουσα" του ηρωικού ελληνικού κράτους ως μια μεγάλη επαρχία. Δεν υπολείπεται σχεδόν σε τίποτα της λοιπής επαρχίας, θυμίζοντας απλώς τον άπλυτο που αντί να πλυθεί ρίχνει πάνω του μπόλικο παρφουμάρισμα, το οποίο, όμως, αντί να λύσει το πρόβλημα, καθιστά πιο έντονη την μπόχα. Και δεν έχω, βεβαίως, την παραμικρή διάθεση να περιγράψω την ελληνική επαρχία ως μια εξιδανικευμένη "Αρκαδία", που δήθεν διαφοροποιείται δομικά από την απερίγραπτη παρακμή (ηθική και αισθητική) της δήθεν πρωτεύουσας. Ο Ξυνόγαλος απλώς επιτίθεται στην Αθήνα - πιστεύω - όχι γιατί τον ενοχλούν στην ουσία αυτά που περιγράφει, αλλά γιατί ψάχνει έναν εύκολο στόχο, ώστε να ετεροπροσδιοριστεί και να μαλακώσει λιγάκι μέσα του η αντίδραση η προερχόμενη από τον συμπλεγματισμό της ελληνικής επαρχίας που, απ' ό,τι φαίνεται, τον έχει διαποτίσει μέχρι μυελού οστέων. Επιμένω, όμως, ότι θεραπεία υπάρχει, αλλά θέλει δουλειά και όχι άμυνες πίσω από δήθεν υπεροχή της κυρίως ελληνικής επαρχίας έναντι της επαρχίας των Αθηνών...

    ReplyDelete
  132. Ο πολύς κόσμος γνωρίζει τον Φούσα, τον Κεχαγιόγλου τον Κούγια και τους άλλους κακομοίρηδες των τηλεοπτικών εμφανίσεων. Μεγάλοι ποινικολόγοι ήταν και είναι άλλοι: Γαβριηλίδης, Ζήσης Κωνσταντίνου, Γιώργος Μαύρος κλπ κλπ. Εύγε βαψομαλλιά για το σατιρικό πορτρέτο του Φούσα, αλλά και του Κούγια στο παρελθόν. Όχι βέβαια ότι ο Λυκουρέζος είναι καλύτερος, αλλά αντιλαμβάνομαι ότι τον εκθειάζεις στο βάθος ειρωνικά.

    ReplyDelete
  133. Τί είναι οι ΚΡΑΝΙΕΣ που γράφει ο ξυνόγαλος και λέει ότι ευδοκιμούν στην ήπειρο;

    ReplyDelete
  134. άμα το λέει η σούφρα σουMarch 28, 2009 at 9:10 PM

    Να υποθέσω κ. Βαψομαλλιά ότι με την αναφορά σας στην "Αρκαδία" αναφέρεστε στην ουτοπική, παστοραλική τοιαύτη και ουχί στην με σάρκα και οστά Αρκαδία, μητέρα άξιων τέκνων της πολιτικής ζωής μας των οποίων η θέσις ανήκει με τις πάντες στο παρόν ιστολόγιον όπως ο μακαρίτης Ευάγγελος Γιαννόπουλος, οι κ.κ. Δημήτριος Αβραμόπουλος Κώστας Λαλιώτης και τόσοι άλλοι.

    Οι κρανιές (Cornelian cherry tree) που αναφέρει ο κ. Ξυνόγαλος, είναι, εξ όσων γνωρίζω, δέντρα τα οποία παράγουν τον καρπό κράνα που με την σειρά τους μας δίνουν το εξαιρετικό ροδόχρουν ομώνυμο απόσταγμα (κ. Ξυνόγαλε, αν κατέβεις κατά πρωτεύουσα μεριά, δεν θα λέγαμε όχι γιά ένα πεσκέσιον).

    ReplyDelete
  135. Σπίνος - Ιγκορ στο EXTRA τώρα

    Σπίνος (μπηχτή στον πρώην προϊστάμενό του): η Ελλη Στάη, που, την εβδομάδα που μας πέρασε, χτυπήθηκε ανηλεώς ΜΕ την προσωπική της ζωή - αρχηγός!

    ReplyDelete
  136. 9.15 και συνέχισε με την μπηχτή "η κ. Στάη θα προσφύγει στα δικαστήρια, αφού αιθάνεται ότι θίγεται ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ". Φοβερός ο Άρης στις μπηχτές εναντίον Παπαγιάννη!

    ReplyDelete
  137. "ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΑΡΑΧΝΗΣ", ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ. ΑΥΤΗ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ-ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΕΣ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ (ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΤΙΣ ΛΕΝΕ Ή ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ).

    ReplyDelete
  138. Ξινόγαλε, άμα κατέβεις Αθήνα φέρε σε όλους μας κράνα και σε αντάλλαγμα θα σε πάμε να δεις το Mall.

    ReplyDelete
  139. 9:10, ξεχνάς και άλλους ένδοξους Αρκάδες, όπως πχ ο Λυκουρέντζος.

    ReplyDelete
  140. ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΙΓΗ ΚΡΑΝΑ.

    ΩΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΗΜΙΩΡΗ ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ (ΚΑΝΟΝΙΚΑ: ΜΕ ΤΣΟΛΙΑΔΕΣ, ΤΑΪΣΜΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΗΣ).

    ReplyDelete
  141. Σιγά μην τον πάμε και στη Βαλαωρίτου. Δεν είναι ανάγκη να τους καλομαθαίνουμε και παίρνουν θάρρος.

    ReplyDelete
  142. Τα ψέματα του Γιάννη Παπαγιάννη


    Ο Γιάννης Παπαγιάννης εμφανίστηκε την 26η Μαρτίου, σε εκπομπή με «ειδικές ευαισθησίες», όπου σε θερμό και οικείο κλίμα εξέφρασε τα παραπονάκια του στην καλή του φίλη … Άννα Δρούζα, μετά την αποκάλυψη του «K-P», ότι είχε τοποθετηθεί σε επιτροπή της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.

    Βέβαια, για την τηλεπαρουσιάστρια «της φραπελιάς» δεν χρειάζονται συστάσεις. Να επισημάνουμε, ότι η δημοσιογραφική της ομάδα, ουδέποτε έκανε τον κόπο να επικοινωνήσει μαζί μας – ως όφειλε-, ούτε βέβαια ενδιαφέρθηκε να διαπιστώσει, μέσω αυτονόητης δημοσιογραφική έρευνας , ότι ο κ. Παπαγιάννης ξεκίνησε να λασπολογεί αναίτια σε βάρος του «K-P».

    Ο Γιάννης Παπαγιάννης είπε φοβερά πράγματα, για τα οποία πρέπει να παρέμβει … η επιστήμη.
    Δεν θυμόταν πότε είχε τοποθετηθεί, ο ίδιος, στην επιτροπή για το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο (διότι υπάρχουν και άλλες επιτροπές) και αμφιταλαντευόταν αν είχε τοποθετηθεί το 2003 ή το 2004. Μόνο που το 2003, κυβέρνηση ήταν το ΠΑΣΟΚ, και πρωθυπουργός ο Κώστας Σημίτης. Τα έγγραφα που αποκάλυψε το “K-P” είναι συγκεκριμένα, με ημερομηνία την 16η Ιουνίου του 2005, πρωθυπουργό τον Κώστα Καραμανλή και υφυπουργούς πολιτισμού την Φάνη Πάλλη – Πετραλιά και τον φίλο του, όπως ο ίδιος ισχυρίζεται, Πέτρο Τατούλη.

    Καταρχάς, το «K-P» νοιώθει δικαιωμένο που ο κ. Παπαγιάννης αποκαλύπτει το πολιτικό του μέσο. Αλλά είναι τουλάχιστον αστείο, ένας δημοσιογράφος, όταν «βγαίνει» σε τηλεοπτική εκπομπή να μην θυμάται ποια ήταν η κυβέρνηση το 2003. Ο ίδιος έγραψε στο blog του, αλλά και στην εκπομπή «Μπορώ», ότι θα συμμετάσχει εκ νέου σε επιτροπή για το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο . Με το καλό …

    Μόνο που περιμένουμε την απόφαση και τα στοιχεία.

    Αν η κυβέρνηση τοποθετήσει «φανατικούς», όπως ίδιος δήλωσε, «οπαδούς» σε επιτροπές «ζήτω που καήκαμε».
    Αλλά ο Γιάννης Παπαγιάννης είπε και άλλα ψέματα. Δηλαδή;
    Για την στρατιωτική του θητεία.

    Λυκόπουλο, λοιπόν, ο Γιάννης Παπαγιάννης! Είπε στη φίλη του, δηλαδή στην κ. Δρούζα, ότι έκανε 8 μήνες θητεία στην παραμεθόριο και τέσσερις στην Αθήνα, όταν ήταν υπουργός Εθνικής Άμυνας ο Γεράσιμος Αρσένης.
    Μόνο που όταν υπουργός Εθνικής Άμυνας ήταν ο Γεράσιμος Αρσένης, η θητεία στο Στρατό Ξηράς ήταν 19 μήνες. Ο Γιάννης Παπαγιάννης ξέχασε 7 μήνες. Εκτός αν ήταν προστάτης οικογενείας. Ας απαντήσει.
    Τον Ιανουάριο του 1993 έκανε μετάταξη από την πολεμική αεροπορία στον Στρατό Ξηράς (που τότε η θητεία ήταν μικρότερη). Για την ακρίβεια η θητεία στον Στρατό Ξηράς ήταν 19 μήνες. Αλλά όπως δήλωσε ο Γιάννης Παπαγιάννης, «έκανε Στρατό» 12 μήνες.

    Πάμε παρακάτω: Την μετάταξη, την πήρε, επειδή η θητεία στην πολεμική αεροπορία ήταν 21 μήνες – όπως του είχε έρθει το «χαρτί» – και στο Πολεμικό Ναυτικό 23 μήνες.

    Τον Μάρτιο του 1993 κατατάχθηκε με την 93 Β ΕΣΣΟ στο κέντρο Χαϊδαρίου (Διαβιβάσεις).
    Αμέσως μετά την εκπαίδευσή του τον Μάιο του 1993 , μετατέθηκε … δυσμενώς στην παραμεθόριο … «Χολαργού», στο Τάγμα ΓΕΕΘΑ, σημερινό ΕΠΥΕΘΑ.

    Όπως αναφέρουν οι πηγές μας, υπηρετούσε στο γραφείο του τότε ΥΠΕΘΑ κου Γιάννη Βαρβιτσιώτη.
    Μετά τις εκλογές του Οκτωβρίου του 1993 (τις οποίες είχε κερδίσει το ΠΑΣΟΚ) ο Γιάννης Παπαγιάννης είχε παραμείνει αμετακίνητος με ΥΠΕΘΑ τον Γεράσιμο Αρσένη.

    Ο Γιάννης Παπαγιάννης απολύθηκε στις 29 Οκτωβρίου 1994, από την ίδια μονάδα του Πενταγώνου (Τάγμα ΓΕΕΘΑ) ως στρατιώτης διαβάσεων με ειδικότητα τυφεκιοφόρος – δημοσιογράφος.
    Την ίδια περίοδο εκτελούσε χρέη συνεργάτη της Γραμματείας Πολιτικού Σχεδιασμού στην οδό Λυκείου, με Γραμματέα τον Βασίλη Κοντογιαννόπουλο.

    Ο στρατιώτης Γιάννης Παπαγιάννης, υπηρέτησε με ζήλο την πατρίδα, μεταξύ Χολαργού και Πενταγώνου.

    Το “K-P” απαντά στις ύβρεις με στοιχεία.

    Kolonaki-Press

    ReplyDelete
  143. άμα το λέει η σούφρα σουMarch 28, 2009 at 9:46 PM

    9:35, γι αυτό είπα και τόσοι άλλοι αλλιώς θα ξημερώναμε, εκτός του γίγαντα Λυκουρέντζος που είπες υπάρχουν οι Ρέπας, Τατούλης κοκ

    ReplyDelete
  144. Ωχ! Είναι αλήθεια όλα αυτά για Παπαγιάννη; Και μας κάνει και τον κριτή της εξουσίας;

    ReplyDelete
  145. Τι κεραμίδα ήταν αυτή;

    ReplyDelete
  146. Τα στοιχεία μάλλον διέρρευσαν στο Κ-Ρ από Σπίνο.

    Επεσε η ταφόπλακα Παπαγιάννη!

    Αν και εδώ που τα λέμε μετά τις χθεσινές αποκαλύψεις από φίλους του μπλογκ περι Κόμη Δράκουλα κλπ ίσως αυτό να μην είναι και τόσο κακό για σένα τελικά...

    ReplyDelete
  147. ΓραμματικήMarch 28, 2009 at 10:05 PM

    Γιάννη τι ειναι αυτά που ακούω???
    Πες μου ότι δεν ειναι αλήθεια. Εγώ σε φανταζόμουνα τουλάχιστον πεζοναύτη, μη σου πω και αλεξιπτωτιστή με μια πουλάδα να!
    Τελικά μούφα μας βγήκες και συ, γαλάζιο φλωράκι....

    ReplyDelete
  148. O Παπαγιάννης βύσμα; Και κατακρίνει τα άλλα βύσματα, που υπηρέτησαν κι αυτά στο μακρινό ...Πεντάγωνο;
    Υποκριτή Παπαγιάννη. Μπράβο στο Κολωνάκι Press, που τον ξεμπρόστιασε

    ReplyDelete
  149. Μπορεί να ακούγεται σαν μύθος πια,αλλά μετά τις πολυάριθμες μαρτυρίες για εμφάνιση του Υeti,οι αρχές της επαρχίας του Kemerovo στην Ρωσία αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια ομάδα επιστημόνων για να το αναζητήσουν. Οι επιστήμονες βρήκαν δύο ίδια ίχνη yeti. Ένα από αυτά... χρονολογήτε 5.000 ετών, και το άλλο ίχνος μόλις πριν από λίγο καιρό !!!Δυστυχώς, οι επιστήμονες δεν κατόρθωσαν να δουν τα yetis γιατί όπως λένε τα οχήματα τους για το χιόνι ήταν πάρα πολύ θορυβώδη πράγμα που τα έκανε να κρυφτούν κάπου στα δάση. Εντούτοις, οι επιστήμονες λένε ότι κατόρθωσαν να φθάσουν στο κύριο σκοπό τους - πήραν την απόδειξη ότι τα yetis ζουν εκεί. Μια νέα αποστολή στην περιοχή θα ξεκινήσει αυτό το καλοκαίρι.Χαρακτηριστικό οτι χρησιμοποιούν χάρτες της google για πιο ακριβή εκτίμηση!


    Μολυβά που γύρναγες πάλι?

    ReplyDelete
  150. Δηλαδή Μολυβάς και Παπαγιάννης είναι yeti;

    ReplyDelete
  151. Παλιά, κάποιοι ζωολόγοι ερευνητές είκαζαν ότι ο Στράτος Μολυβάς ήταν δείγμα Μεγαλοπόδαρου, που είχε ξεφύγει από τον Καναδά και με έναν περίεργο τρόπο μπόρεσε και έφτασε στην Ελλάδα, όπου σταδιοδρόμησε ως στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και θαμώνας του Jimmy's της Βαλαωρίτου.

    ReplyDelete
  152. Είναι καλός όμως ο Μολυβάς
    http://www.cryptomundo.com/wp-content/uploads/bigfoot-11.jpg

    ReplyDelete
  153. Μήπως γνωρίζει κανείς πιο είναι το επίπεδο σχέσεων του Μολυβά με τον Φίλιππο Συρίγο; Γνωρίζονται; Είναι εξίσου καλές οι σχέσεις όπως αυτές με τον Βασιλακόπουλο; Ρωτάω γιατί δεν έχουμε δει ποτέ τον Φίλιππο στη Βαλαωρίτου.

    ReplyDelete
  154. Ο Φίλιππας συχνάζει αλλού, μαζί με τους άλλους αλογομούρηδες φίλους του.

    ReplyDelete
  155. Δεν το ξέρω, αν και θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε, καθώς επίσης και το αν οι δύο παράγοντες του αθλητισμού έχουν και άλλα κοινά. Μοιράζεται ας πούμε ο Στράτος την αγάπη του Φίλιππα για τον ιππόδρομο;

    Πάντως το βέβαιο είναι ότι ο Μολυβάς διατηρεί θερμές συντροφικές σχέσεις με τον ηθοποιό με το ξινό ύφος και τα δημοκρατικά, σοσιαλιστικά φρονήματα, τον μεγάλο Νίκο Λυκομήτρο (που τον θυμάμαι να διαπρέπει στο σήριλα του Κώστα Φέρρη "Απόδραση" και έκτοτε φαίνεται να έχει χαθεί από το καλλιτεχνικό προσκήνιο - να μην πω και παρασκήνιο).

    Και επί τη ευκαιρία, μια ερώτηση-κουίζ. Ποιός βουλευτής, με παρελθόν δημοσιογραφικό, χρωστάει (κρυφά) γύρω στις 350 με 400.000 ευρώ από χρέη χαρτοπαιξίας;;; Ο συγκεκριμένος βουλευτής επίσης τιμά το ποτό και δεν είναι ο γενειοφόρος με την λυρική γραφίδα, όπως πολλοί θα σπεύσουν να υποθέσουν.

    ReplyDelete
  156. http://adiakritos.blogspot.com/2009/03/blog-post_3185.html
    ???????

    ReplyDelete
  157. Ο Φ. λατρεύει τα αριστοκρατικά ζώα με τις χαίτες περισσότερο και από την καλαθοσφαίρηση.

    Σε μια από τις εργασίες του, από την οποία αμοιβόταν με πολλά χρήματα (black), συνέβαινε το εξής: Πήγαινε, σε περίοδο εορτών και ελάμβανε την αμοιβή μπροστάντζα και πήγαινε να την καταθέσει εκεί που ακούγονται χλιμιντρίσματα. Η συμφωνία με τους εργοδότες ήταν να μην λένε τίποτα στη σύζυγό του, η οποία έψαχνε τα θέματα αυτά σαν λαγωνικό, γνωρίζοντας την αδυναμία του αγαπημένου της άντρα και φέρνοντας τους εργοδότες σε πάρα πολύ δύσκολη θέση.

    ReplyDelete
  158. Δρακουμέλ και Καψαμπέλ. Ιωάννα έτσι σε "έριξε"?

    ReplyDelete
  159. Κ Σούφρα,δεν πιστεύω οτι πρόθεση του Κ Ξυνόγαλου είναι σας κεράσει το εξαιρετικά εύγευστο λίκερ.Αναφέρεται στα ιδιαιτέρως ανθεκτικά και ευλύγιστα κλωνάρια του δέντρου,τα οποία χρησιμοποιούνται προς συνέτηση.Είναι αρκετά τσουχτερά και η αίσθηση του πόνου παραμένει για αρκετές ωρες.

    ReplyDelete
  160. Δηλαδή ο κ. Ξυνόγαλος απειλεί;

    ReplyDelete
  161. Σε 10 λεπτά σβήνουν τα φώτα.......

    ReplyDelete
  162. Ιωάννα προσοχή. Κλείσε τα παράθυρα. Υπάρχει κίνδυνος...

    ReplyDelete
  163. Σε 4 λεπτά σβήνουν τα φώτα... Τελευταία αναγγελία.....

    ReplyDelete
  164. άμα το λέει η σούφρα σουMarch 29, 2009 at 1:47 AM

    Κ. Βούρλα, φρόνιμο είναι ο κ. Ξυνόγαλος να μην απευθύνεται με εντοπιότητες σε μη συγχωριανούς του διότι πάντα ελλοχεύει ο κίνδυνος της παρανοήσεως. Με χαρά να τον δεχθούμε στην ξελογιάστρα Αθήνα διά τα περαιτέρω.

    ReplyDelete
  165. Όλα όσα γράφει το Κ-P για τον Γ. Παπαγιάννη είναι απολύτως αληθή και δεν προέρχονται από πληροφορίες προερχόμενες από τον πρώην συνεργάτη του Π., Άρη Σπίνο.

    ReplyDelete
  166. Κ Σούφρα
    Et in Arcadia ego.

    ReplyDelete
  167. άμα το λέει η σούφρα σουMarch 29, 2009 at 1:07 PM

    Κ. Βούρλα,
    Ακριβώς. Μόνο που, στην συγκεκριμένη περίπτωση, θα πρέπει να τροποποιήσουμε λίγο την γνωστή φράση σε Et in Caput Magnun ego.

    ReplyDelete
  168. Κύριε Σούφρα, εννοείται ότι εννοώ την "Αρκαδία" με την έννοια που λέτε - και όχι την κυριολεκτική (αν και μου έχουν μεταφέρει ότι η ορεινή Αρκαδία έχει και αυτή τις ομορφιές της, στις οποίες, άλλωστε, ορκίζεται και ο αρκάς Πέτρος Τατούλης... Και να αναφέρω ότι ένας ακόμη εξέχων Αρκάς τυγχάνει και ο αγαπητός σε όλους μας εκδότης, δημοσιογράφος, πολιτικός και - κυρίως - ποιητής, Γρηγόρης Μιχαλόπουλος...).

    Να κλείσω με ένα περιστατικό. Τόπος: Φίλιον στη Σκουφά. Χρόνος: πριν από 1,5 περίπου έτος. Καθόμαστε για καφέ και δίπλα μας χαριεντίζεται με άγνωστη σε μένα κυρία, πίνοντας τον βαρύ τούρκικο καφέ του, ο Αντώνης Φούσας. Μιλάει δυνατά, με έντονη προφορά και περιαυτολογώντας (ως συνήθως). Με δυσκολία συγκρατούμε τα νεύρα μας. Διαγωνίως του Αντώνη βρίσκεται ο ολιγόλογος και χαμηλότονος μουσικοσυνθέτης Νίκος Ξυδάκης, ο οποίος εμφανώς δυσφορεί με το ακαλαίσθητο θέαμα και την βαρετή "αγόρευση". Μετά από λίγο, η συζήτηση του Αντώνη με την κυρία ολοκληρώνεται, αλλά εκείνος έχει όρεξη και για επιπλεόν αγόρευση... Κατευθύνεται προς το τραπέζι μας. Λέω στα γρήγορα και σε σιγανό τόνο στους ομοτράπεζους να μην του προτείνουν να κάτσει, γιατί θα βαρεθούμε και θα ξημερώσουμε. Πλησιάζει και αρχίζει, στο όρθιο, να μιλάει (πάλι!) για τον εαυτό του και να εξηγεί γιατί αποτελεί αδικία η μη επανεκλογή του, αναπτύσοοντας κάποια νομικίστικα επιχειρήματα που βαριέμαι μέχρι θανάτου να ακούω. Απευθύνεται και σε δημοσιογράφο του τραπεζιού, ζητώντας του να το κάνει θέμα συζήτησης στην τηλεοπτική εκπομπή του. Ο δημοσιογράφος γνέφει αμήχανος, καθότι την περίοδο εκείνη δεν έχει εκπομπή στην τηλεόραση, πράγμα που ο Αντώνης φαίνεται να μην γνωρίζει. Μας μιλά, λοιπόν, για κανένα δεκάλεπτο για την αδικία της μη επανεκλογής του, διμαρτυρόμενος, ταυτοχρόνως, και για το επίπεδο της πολιτικής ζωής χωρίς την αφεντιά του. Λεπτομέρεια; Τα ίδια ακριβώς, με τις ίδιες περίπου εκφράσεις και τον ίδιο τόνο, μας τα είχε πει μια εβδομάδα πριν, στον ίδιο καφενειακό χώρο της Σκουφά...

    Κασετόφωνο ο Αντώνης...

    ReplyDelete
  169. Τράβηξε δυο ζεϊμπεκιές σε γλέντι που έγινε με Έλληνες στη Χιλή...
    Οι φωτογραφίες και τα πλάνα ταξιδεύουν ήδη προς την Ελλάδα (το βράδυ θα τα δούμε στα δελτία). Στη Χιλή υπάρχουν κάπου 5000 Έλληνες και...

    χθες οργάνωσαν γλέντι για τον Παπανδρέου. Μιλώντας στους 'Έλληνες δημοσιογράφους που τον συνοδεύουν στο ταξίδι ο Παπανδρέου απεκάλυψε τι είπαν με τον Καραμανλή την ώρα που έβγαιναν από το Άγιο Διονύση τον Αρεοπαγίτη"Με ρώτησε για το ταξίδι στη Χιλή, και μου είπε ότι πρέπει να βοηθήσουμε ώστε ο Ομπάμα να συναντήσει τον Πατριάρχη κατά την επίσκεψή του στη Πόλη. Οι δημοσιογράφοι τον ρώτησαν αν τον είδε κουρασμένο και απάντησε ίσως είναι από τα αδιέξοδα που συναντά κατά την διακυβέρνηση 5 χρόνια τώρα χωρίς να μπορεί να βρει διέξοδο...

    ReplyDelete
  170. Kαλησπέρα.Χαιρετώ τον φίλτατο οικοδεσπότη ,τον κ.Σούφρα και τούς άλλους αναγνώστες.Εχουμε απόσυρση του Marwood από τα καθήκοντα του.Εύχομαι η απουσία του να είναι βραχεία.
    Βλέπω μετ εκπλήξεως οτι ανασύρονται στρατιωτικά έγγραφα απο χρονοντούλαπα.Να είστε σίγουροι οτι σε λίγο θα διαβάζουμε και αποσπάσματα ποινικού μητρώου ,καθώς και πιθανές γαργαλιστικές λεπτομέρειες κλειδαρότρυπας.Κάπου πρέπει να σταματήσει το ολίσθημα.Βαψομαλλιά αγνοώ τα whereabouts τού συμπαθούς Γρηγόρη Μιχαλόπυλου.Αν κανένας γνωρίζει ας μας πληροφορήσει.
    κ.Σελίδας

    ReplyDelete
  171. ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ BLOG!ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΒΑΨΟΜΑΛΛΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΨΕ ΤΑ ΑΙΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΜΟΝΟ ΞΕΡΕΙΣ!!ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΜΑΙ ΞΕΝΥΧΤΙΣΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΕ ΔΙΟΤΙ ΧΘΕΣ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΟΝΗ ΕΛΛΗ ΚΟΚΚΙΝΟΥ!!!

    ReplyDelete
  172. Μήπως η Ιωάννα νόμιζε ότι είχε βγεί έξω, αλλά στην πραγματικότητα την είχε υπνωτίσει ο Κόμης Παπαγιάννης;

    ReplyDelete
  173. Κε σελίδα, μέσα δεν συνεχίζει να είναι ο Γρηγόρης; Ο Τάκης Μιχαλόλιας, αν και εξαιρετικός δικηγόρος, δεν είχε καταφέρει να τον βγάλει για λόγους υγείας, απ' ό,τι θυμάμαι. Εκτός αν έχει βγει κι αυτός στα μουλωχτά, όπως ο Μάκης Ψωμιάδης. Πάντως, ο Γρηγόρης συνεχίζει κανονικά την έκδοση της "Ελεύθερης Ώρας" (η version "Ελεύθερης Ώρας" που εξέδιδε η πρώην σύζυγός του, Γιόλα, μετά τον χωρισμό, έχει κατεβάσει ρολά), καθώς και των "Νέων Ανθρώπων". Τώρα, ως προς την ποιητική παραγωγή δεν γνωρίζω αν έχουμε νέα εσοδεία... Εκεί, πιστεύω, είναι και το μεγάλο φόρτε του Γρηγόρη, ο οποίος μάλιστα - να το πούμε κι αυτό - τυγχάνει και καπνιστής πούρων. Στο γραφείο του, πέρα από τα καντήλια, της θρηκευτικές εικόνες και όλα τα συναφή, είχε και μια κομψή κασετίνα πούρων (μεγάλου σχήματος) δεδομένου ότι ο ευαίσθητος φάρυγγας του Γρηγόρη δεν μπορεί να δεχτεί τίποτε άλλο εκτός από τον ευγενή καπνό του πούρου. Εύγε Γρηγόρη...

    Εννοείται ότι ο Γρηγόρης είναι μπροστά και έχει φροντίσει για την ανάδειξη της εφημερίδος του και μέσω διαδικτύου.

    www.elora.gr

    ΥΓ. Λησμονήσαμε να αναφέρουμε ότι, εκτός απ' όλα τ' άλλα, ο Γρηγόρης είναι και γραφολόγος...

    ReplyDelete
  174. Αγαπητέ κύριε Ανώνυμε των 4,37.Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες περί τής τύχης τού Γ.Μιχαλόπουλου.Η μητέρα μου παραθέριζε επί σειράν ετών με τον πατέρα τού,κ.Δημήτρη Μιχαλόπουλο εις το Λουτράκι.Είχε λοιπόν αγωνία περί τού Γρηγορη.Τώρα πού της το είπα, μού είπε να γράψω λίγα καλά λόγια για τον Γρηγόρη.Τό πρώτο πού μού έρχεται στον νου είναι μία σύμπτωσις.Πως γίνεται διαφορετικοί άνθρωποι πού απησχόλησαν την Θέμιδα να έχουν την ευγενή συνήθεια τού κανίσματος πούρων.(Μ.ΨΩΜΙΑΔΗΣ Γ.ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ).Εάν ο συμπαθής Γρηγόρης είναι ακόμα μέσα,θέλω να κάνω μίαν έκκλησιν πρός τούς εκλεκτούς υπηρέτας της Θέμιδος,κκ.Δικαστάς,οι οποίοι είμαι σίγουρος οτι μας διαβάζουν,να εξετάσουν με συμπάθειαν την υπόθεσιν τού κ.ΜΙΧΑΛΌΠΟΥΛΟΥ.Είναι όντως άρρωστος,με την καρδιά του.Τό έλεγε ο πατέρας του προ εικοσαετίας.

    ReplyDelete
  175. Αν κρίνω από την ανάρτηση του nonews, θα πάρουν και τα μικρά πτηνά τα σκάγια.

    ReplyDelete
  176. Εξετάσαμε αν οι κοπτήρες έχουν το αίμα του χίου και του σπίνου πάνω τους;

    ReplyDelete
  177. ΝΕΟ ΒΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΒΕΛΛΙΟΥ...

    Ο Αλέξανδρος Βέλλιος (ο γνωστός Αλέκος) αποφάσισε να κάνει το μεγάλο βήμα στην καριέρα του. Να διαπρέψει στην επαρχία. Αφού είδε και απόειδε στην Αθήνα, αφού προσπάθησε (ματαίως) και είδε ότι συνεχίζει να βρίσκεται στα αζήτητα, δεν ντράπηκε να δείξει το ταλέντο του και στα... επαρχιακά ΜΜΕ. Προσπάθησε, τελευταία, να διακριθεί ως πανελίστας του Αποκαλυπτικού Δελτίου του EXTRA, δίπλα στον Γιάννη Παπαγιάννη. Η συνεργασία διήρκησε μόλις λίγες εβδομάδες και ο Βέλλιος εξωπετάχθηκε και από το EXTRA, λόγω γραφικότητας. Ταυτόχρονα, δεν μπορούσε να αντέξει με τίποτα την εμφανή υπεροχή Παπαγιάννη, τον οποίον "έλουζε" με διάφορα κοσμητικά επίθετα στις ιδιωτικές συζητήσεις του. Διέδιδε ότι θα επιστρέψει στο EXTRA μετά βαϊων και κλάδων, γιατί το Δελτίο, χωρίς την παρουσία του, είναι... αδύναμο ("πολύ γέλιο"...). Τελικά, ο Βρυώνης μόνο που δεν πήρε με τις πέτρες τον Μάκη Γιομπαζολιά, όταν ετέθη θέμα επιστροφής... Τί να κάνει και ο Αλέκος... Γύριζε στην πιάτσα και διέδιδε ότι τον ζητάνε μεγάλα κανάλια, γιατί έχει τις πλάτες του Δασκαλόπουλου του ΣΕΒ, αλλά ότι αυτός δεν θέλει τα μεγάλα αυτά κανάλια, γιατί δεν αντέχει τους περιορισμούς ("πολύ γέλιο"...). Προσπάθησε κάτι να κάνει και με την Real News, παρακαλώντας τον Χατζηνικολάου να τον προσλάβει, λόγω της παλιάς γνωριμίας που είχαν από την περίοδο της Μεσημβρινής. Ο Χατζηνικολάου έκανε το ψυχικό και τον προσέλαβε (από συμπόνοια)... Τελικά, η συνεργασία κράτησε δύο εβδομάδες και ο Αλέκος είδε (και από εκεί) την πόρτα της εξόδου, αφού εκφραζόταν αρνητικά και εναντίον Χατζηνικολάου... Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Χατζηνικολάου τοποθέτησε τον Αλέκο (στα 60 του) στο... ρεπορτάζ (και όχι στην αρθογραφία, όπου και νομίζει ότι διαπρέπει ο συμπαθής Αλέκος...). Άνεργος ουσιαστικά, η μόνη του σταθερή δημοσιογραφική απασχόληση είναι στα Πολιτικά Θέματα, ως βοηθός του Γιάννη Ντάσκα, με αμοιβή 480 ευρώ το μήνα. Άλλα εισοδήματα έχει εργαζόμενος μόνο ως υπάλληλος σε γραφεία τύπου, δηλ. σε δουλειές εξευτελισμού... Αφού λοιπόν διεπίστωσε ότι το ταλέντο του δεν μπορεί να αναγνωριστεί στην Αθήνα, και αφού έχει πολλές οικονομικές ανάγκες (για λόγους κωμικούς, που μπορεί να αναφέρουμε άλλη φορά), αποφάσισε να αναζητήσει την τύχη του στην επαρχία. Φρέσκαρε το μαλλί, φόρεσε εκείνο το γνωστό γέλιο "κονσέρβα" (το γέλιο της αμηχανίας) και τελικά, ναι, βρήκε δουλειά. Προσελήφθη ως υπάλληλος του καναλιού... SUPER B της... Πάτρας. Αλέκο και εις ανώτερα! Καμιά δουλειά, στο κάτω-κάτω, δεν είναι ντροπή. Δώσε τη μάχη σου και στην επαρχία. Δώσε δείγματα δουλειάς και, αργότερα, μπορεί να επιστρέψεις και στη δημοσιογραφία της πρωτεύουσας. Έχεις πολύ χρόνο μπροστά σου...

    ReplyDelete
  178. άμα το λέει η σούφρα σουMarch 29, 2009 at 8:02 PM

    Φίλτατε κ. Σελίδα σας αντιχαιρετώ. Το συμβάν με πρωταγωνιστή αυτό το θλιβερό ανθρωπάριο στο ιστορικόν Φίλιον (πρώην Dolce - κ. Ξυνόγαλε δεσμεύομαι να σας πάω όταν επισκεφθείτε την πλανεύτρα πρωτεύουσα) που περιέγραψε ο κ. Βαψομαλλιάς με τον μοναδικό του τρόπο προσέθεσε ένα αίσθημα χαρμολύπης (γιά να μην πω ξεράσματος) σε μία ούτως ή άλλως μελαγχολική και νεφοσκεπή ημέρα.

    Οσον αφορά αυτό το ανάξιο τέκνο της αρκαδικής γης, τον πρίγκηπα του σκότους Γρηγόρη Μιχαλόπουλο, εύχομαι να ισχύσει το "όταν λέμε μέσα εννούμε μέσα" και να μην βγει με τίποτα νομικίστικες κωλοτούμπες, αν πραγματικά αξίζει σε κάποιον είναι αυτός.

    Ιωάννα, δεν σε απολαύσαμε χθες στην καμπουρειάδα (η οποία, ειρήσθω εν παρόδω, ήταν σπαρταριστή με την συμμετοχή Γιάννη Γαλάτη στην ομάδα), στην αρχή νόμισα ότι η απουσία σου οφείλετο σε φόρτο ή ασθένεια όπως μας έλεγες αλλά εσύ πονηρούλικο τα έσπαγες στην Κοκκίνου, εν πάση περιπτώσει ελπίζω να είναι κάτι παροδικό και να έχουμε την ευκαιρία να σε απολαύσουμε ανανεωμένη έχοντας πάρει λίγη από την αύρα της θεάς Ελλης (στην οποία ούτως ή άλλως ρίχνεις στ' αυτιά).

    Να ευχαριστήσουμε τον reporter X γιά τις πολύτιμες πληροφορίες που μας κόμισε και να ευχηθούμε στον Σταχάνωφ της δημοσιογραφίας Αλέκο Βέλλιο καλή επιτυχία στο νέο του μετερίζι (μάλλον σίγουρη, θα τους ψαρώσει τους επαρχιώτες με το λόγιο ύφος του).

    Σημείωσα και εγώ τις (αισθητές) απουσίες των εκλεκτών σχολιαστών κ.κ. Marwood και Γκριζομάλλη και εύχομαι οι λόγοι που τους κρατούν μακρόθεν του ιστολογίου να εξατμιστούν συντόμως.

    ReplyDelete
  179. ReporterX, ανέφερες το περιοδικό "Πολιτικά Θέματα" του γνωστού Γιάννη Ντάσκα με την τσιριχτή, σπασπική φωνή. Δεν ξέρω αν ο Βέλιος παίρνει μισθό 480 ευρώ, αλλά όσα και να παίρνει είναι πολλά με βάση ένα σκεπτικό για το οποίο θα ήθελα τα φώτα σου (αν γνωρίζεις). Πώς συντηρείται ένα περιοδικό που βγαίνει σε χαρτί ιλουστρασιόν, με χρώμα, με συντάκτες και συνεργάτες, με ενοίκια, με λειτουργικά έξοδα, με δωρεάν αποστολές σε γραφεία του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, με αποστολές δωρεάν πολλών αντιτύπων στη Βουλή κλπ., όταν δεν πουλάει απολύτως τίποτα στο περίπτερο και όταν δεν έχει ούτε μισή διαφήμιση; Πολύ περίεργο, ε; Εκτός αν ο Ντάσκας είναι ένας φιλάνθρωπος της ενημέρωσης και για να μας ενημερώνει πληρώνει και από την τσέπη του.

    ReplyDelete
  180. Ο Σπίνος μόλις τώρα μας απείλησε ότι θα είναι ένας πολύ θυμωμένος παρουσιαστής τις Τετάρτες στον Ιστό της Αράχνης. Διακρίνω υπόγειο ανταγωνισμό με Παπαγιάννη.
    Ζήτησε επίσης τα σαββατοκύριακα που πήρε τη θέση του Παπαγιάννη στο δελτίο να αυξηθεί η διάρκεια της εκπομπής κατά μισή ώρα. Δίκαιο αίτημα γιατί ο Άρης έχει τους πιστούς οπαδούς του..

    ReplyDelete
  181. Στις δηλώσεις του καθηγητή Ηρακλείδη περί εθνοκάθαρσης των Τούρκων από τους Έλληνες το 1919 (γεγονός που χαρακτήρισε ντροπή) ήρθε να αντιπαρατεθεί ο γνωστός Καργάκος, που βλέπει παντού προδότες και πράκτορες του εχθρού. Οι ελληνάρες βρήκαν πάλι θέμα για να μας τα πρήξουν.

    ReplyDelete
  182. Φαντάζομαι ότι η εκπομπή του Σπίνου θα σημειώσει ρεκόρ τηλεθέασης.

    ReplyDelete
  183. Με το Βέλιο είχε γίνει πρόσφατα και το εξής πολύ αστείο. Τον είχαν καλέσει (για να σπάσουν πλάκα, όπως καλούν και τον άλλο γραφικό, τον Βαγγέλη Παπαδόπουλο) σε μια από αυτές τις μεσημεριανές εκπομπές του ALTER. Εκεί, αφού τον έβαλαν να σχολιάζει μερικά ασήμαντα θέματα για έρωτες τριτοκλασάτων celebrities και οι πανελίστες κρυφογελούσαν χωρίς ο Βέλιος να καταλαβαίνει την ειρωνική διάθεσή τους, στο τέλος της εκπομπής του έριξαν και το μεγάλο μπουγέλωμα. Έπαιξαν θέμα για επώνυμους που βάφουν τα μαλλιά τους και τον ρώταγαν για αυτό το θέμα. Εκείνος τα'παιξε και προσπαθούσε να κάνει τον άνετο. Έπρεπε να έρθει το τέλος της εκπομπής για να καταλάβει ότι τον είχαν καλέσει για να σπάσουν πλάκα μαζί του.

    ReplyDelete
  184. Το πιθανότερο είναι ότι με αυτές σπάνε πλάκα κάθε μέρα οι τηλεθεατές...

    ReplyDelete
  185. Καλά, ο Καψαμπέλης τί ρόλο παίζει; Είναι τελικά με την πλευρά Παπαγιάννη ή με την πλευρά Σπίνου; Αν είναι με τον πρώτο, τότε γιατί εμφανίζεται, και μάλιστα ως δεύτερο βιολί, με τον δεύτερο;

    ReplyDelete
  186. Ο Γιώργος Τράγκας οικτίρει τον Τάσο Παπαδόπουλο για τη συνεργασία του με τον Παπαγιάννη και το EXTRA3, όπου πήγε με συμβολική αμοιβή (γνωστός σφιχτοχέρης ο Βρυώνης, αφού οι περισσότεροι εκεί μέσα πληρώνουν για να κάνουν εκπομπές, αντί να πληρώνονται - αυτό δεν ισχύει για το Αποκαλυπτικό Δελτίο και για κανά δυο ακόμη εκπομπές). Τον θεωρεί και αχάριστο, γιατί, όπως λέει, τον είχε περιμαζέψει άνεργο από την Μύκονο, όπου τυχαία είχαν συναντηθεί, και τον έκανε διευθυντή του Καναλιού 10 (το οποίο ζορίζεται να πουλήσει). Ο Παπαδόπουλος, αντίθετα, ισχυρίζεται ότι ο Τράγκας ήταν κακοπληρωτής. Αλήθεια, Τάσο, σου πλήρωσε τελικά τους 5-6 απλήρωτους μισθούς (των 3000 ευρώ τον μήνα, αν δεν κάνουμε λάθος) ή σε φέσωσε, όπως τόσους και τόσους άλλους;

    ReplyDelete
  187. o tasos papadopoulos den htan ena feggari sto skai?

    ReplyDelete
  188. o rolos pou paizei o kapsampelis den einai safis, kati anamesa se igor kai to fantasma ths operas

    ReplyDelete
  189. Στο SKY της πρώτης εποχής, στο κρατικό κανάλι πολύ παλιά, στο MEGA, στον ΑLPHA radio κλπ. κλπ., πάντα "σοβαρός", αλλά πάντα και χωρίς γωνίες και με διάθεση συμβιβασμών.

    Από τότε που πήγε στον Τράγκα τον πήρε η κάτω βόλτα. Οι δημοσιογράφοι αυτοί δεν μπορούν να καταλάβουν ότι όταν πηγαίνουν σε media του περιθωρίου, μετά είναι αδύνατον να επανέλθουν στην κετρική σκηνή. Ας όψεται η ανασφάλεια...

    ReplyDelete
  190. H Tάνια άραγε πληρώνεται για την ιατρική (!!!) εκπομπή που κάνει στο EXTRA3?

    ReplyDelete
  191. thelo kai ego mia ekpompi sto extra, mporei kapoios na mas emimerosei ypeythina poso paei h wra?

    ReplyDelete
  192. Σ' αυτό ίσως θα μπορούσε να απαντήσει η Ιωάννα. Ρίχνω την ιδέα να τσοντάρουμε από κάτι κάθε μήνα και να αγοράσουμε χρόνο ώστε να κάνει εκπομπή η Ιωάννα μαζί με τον Παναγιώτη Κολλημένο και τον Καψαμπέλη. Στο τραγούδι ο Τόλης Τσιμογιάννης. Προτείνω να λέγεται "Μεσάνυχτα ακριβώς" και το σκηνικό να είναι gothic...

    ReplyDelete
  193. Ο Τράγκας είναι γνωστός κακοπληρωτής. Έχει δακγώσει πολύ κόσμο, όχι μόνο τον Παπαδόπουλο. Οι δημοσιογράφοι που έχει δαγκώσει ο Τράγκας είναι τόσοι, που θα μπορούσαν μόνοι τους να λειτουργήσουν δυο τρεις εφημερίδες. Κατά τα άλλα ο καημένος ο Τράγκας δεν έχει λεφτά, άρα τα σπίτια στη Γαλλία και τα ρομαντικά ταξίδια στο εξωτερικό κάθε βδομάδα πληρώνονται με στραγάλια. Έξω οι φουσκωμένες αποταμιεύσεις.

    ReplyDelete