Saturday, November 13, 2010

Γιώργος Αμυράς: Εκλογές, καράφλα και καυτές σέλες

 

«Για να δούμε· τι θα πει ο Αμυράς»; «Θα δώσει γραμμή ο Αμυράς»; «Μα που το πάει ο Αμυράς»; Αυτές και άλλες, αντίστοιχου βάθους, διερωτήσεις φαίνεται ότι σφραγίζουν την επαναληπτική εκλογή στον δήμο Αθηναίων. Ανεπιγνώστως, πολιτικοί και πάσης φύσεως αναλυτές, με τις ερωτήσεις αυτές, δίνουν την δική τους απάντηση στον εάν η γελοιότης έχει πάτο. Φαίνεται πως όχι, μιας και ένας trendy χαζοχαρούμενος νεανίσκος με ποδήλατο και κάτι ολωσδιόλου περίεργες αμφιέσεις μπορεί όχι μόνο να κερδίζει ένα διόλου ευκαταφρόνητο εκλογικό ποσοστό, αλλά και να έχει τους διεκδικητές του θρόνου γονατισμένους στα (γυμνασμένα από το ποδήλατο) πόδια του…


Η φενάκη, το ποστίς, το χτένισμα «γέφυρα» κλπ. δεν αποτελούν την μόνη κουτοπονηριά που επινοεί ο φαλακρός για να ξεγελάσει τους άλλους και – κυρίως – τον εαυτό του. Μια ειδική μόδα-πατέντα της εποχής επιβάλλει το ολοκληρωτικό και επιθετικό κούρεμα, ώστε το κρανίο να μένει γυμνό από κάθε υποψία τρίχας. Παλαιότερον, στη χώρα μας, το κούρεμα αυτό (το επονομαζόμενο «γουλί») «επιδαψιλευόταν» κυρίως στους ατάκτους μαθητάς ή προέκυπτε ως αποτέλεσμα σοβαράς ασθενείας. Προσέτι, σχετιζόταν και με λόγους υγιεινής, καθώς η ψείρα κάποτε σε αυτή τη χώρα ήταν είδος εν αφθονία. Αντιθέτως, την σήμερον, ο άνθρωπος-«γλόμπος» είναι της μόδας. Ο «γλόμπος» είναι κουτοπόνηρος. Επιλέγει την οδό αυτή, διότι επιθυμεί να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι όχι μόνον δεν τον ενοχλεί το γεγονός ότι οι τρίχες έχουν οριστικώς διαζευχθεί από το κεφάλι, αλλά ότι ο ίδιος έχει επιλέξει αυτή την κρανιακή εμφάνιση, άδειος από κάθε υποψία τρίχας.


Στην παραπάνω κατηγορία, του ανθρώπου-«γλόμπου» ανήκει και ο μέχρι προχθές διεκδικητής της δημαρχίας των Αθηνών και τηλεοπτικός διασκεδαστής, Γιώργος Αμυράς (παρά την επιτυχία του, όμως, θέλει πολλά καρβέλια ακόμα για να φτάσει τη λάμψη του αληθινού και παντοτινού (Διαμαντή) Αμυρά-Κώστα Καζάκου στο Βέρα στο Δεξί…). Ένα θεότρελο, χαρούμενο αγόρι, με παρακαταθήκη μια εκνευριστική και ανιαρή εκπομπή μονόπαντης τουριστικής ρεκλάμας (και όχι δημοσιογραφίας), με το ποδήλατό του πάντα ανάμεσα στα σκέλια και φορώντας κάτι περίεργες παρδαλές στενές μπλούζες, κάτι ιδιόμορφες κολλητές βερμούδες, και φυσικά τα αναπόφευκτα αυτά παράδοξα κράνη του ποδηλάτη, την είδε πολιτικός παράγων...


Το παιδί ίσως δεν φταίει. Γιατί αποτελεί το σύμπτωμα μιας εποχής. Αν δεν ήταν αυτός επικεφαλής της παράδοξης αυτής γκρούπας, σίγουρα θα βρισκόταν κάποιος άλλος από την ιδιόμορφη κατηγορία των λοξών αυτών παραστρατημένων νέων της εποχής. Γιατί είναι πια πολλοί· και... ζουν ανάμεσά μας (για να κάνουμε και μια σινεφίλ αναφορά στον μεγάλο John Carpenter). Οι ποδηλατάκηδες αυτοί είναι οι σύγχρονες ζηλωτές. Θρησκεία τους η οικολογία· θεός τους το ποδήλατο. Μόνο που αντί για τον κότσο της θεούσας, έχουμε την ξυρισμένη κεφάλα. Ο φανατισμός με τον οποίον προπαγανδίζουν την χρήση του ποδηλάτου μόνο με φανατισμό θρησκευτικής σέκτας μπορεί να συγκριθεί. Το ποδήλατο γι’ αυτούς είναι το άπαν – και το αεροδυναμικό cycling helmet το χριστιανικό τους σταυρουδάκι. Όταν, μάλιστα, εντοπίσουν άνθρωπο άνευ ποδηλάτου, φίδι που τον έφαγε… Θα αντιμετωπίσει το σκώμμα ή και τη νουθεσία των παρδαλοντυμένων φανατικών με τα ποδήλατα…


Στην περίπτωσή τους, έχουμε μια ακόμα εκδήλωση ενός παράδοξου φαινομένου της εποχής: την κυριαρχία της διαδικασίας επί του περιεχομένου. Το θέμα, όπως αυτοί πιστεύουν, δεν είναι να πάμε σχετικώς γρήγορα και με ασφάλεια στον προορισμό μας. Το θέμα είναι να πάμε αποκλειστικά με ποδήλατο. Κάθε άλλο μέσο κρίνεται ως αντικοινωνικό. Είτε επιλέξεις αυτοκίνητο, είτε μοτοσακό, είτε ακόμη και ιπτάμενο χαλί, ο φανατικός της ποδηλασίας θα σε στραβοκοιτάξει. Ενώ αν έχεις ποδήλατο... Και στην κόλαση ακόμη πάμε, αρκεί να πάμε με ποδήλατο. Εννοείται με ένα από αυτά τα πολύχρωμα, ελαφριά, «διαστημικά» ποδήλατα της μόδας και όχι τα βαριά, κλασσικά και ανεπιτήδευτα ποδήλατα της παλαιότερης εποχής, που απαιτούσαν από τον ποδηλάτη στιβαρότητα και αυταπάρνηση προκειμένου να ποδηλατήσει. Επιπλέον, εάν τους ακούσουμε και, υιοθετώντας την μανιακή ποδηλατοδρομία που συστήνουν, καταφέρουμε να αφήσουμε την τελευταία μας πνοή πάνω σε ένα ποδήλατο, είναι πλέον ή βέβαιον ότι από τη σύγχρονη αυτή ποδηλατάδικη σέκτα θα ανακηρυχθούμε άγιοι…


Όχι. Το ποδήλατο αποτελεί μια άκρως φαιδρή επιλογή για την Αθήνα, με τις ανηφόρες και το καυσαέριο. Φυσικά δεν αρνούμεθα την ομορφιά του ποδηλάτου. Είναι ένα ανάλαφρο, απλό στη χρήση του και ενίοτε κομψό μέσο μεταφοράς. Αρκεί να ξέρουμε να το χρησιμοποιήσουμε με τον δέοντα τρόπο, υπό τις δέουσες συνθήκες και κατά τον δέοντα χρόνο. Μπορεί, λ.χ., να αρνηθεί κανείς την ορθότητα της εικόνας ενός ποδηλάτη, ο οποίος βγαίνει για μια φθινοπωρινή βόλτα στην βρετανική εξοχή, με ένα κλασσικό κατάμαυρο Pashley ή Raleigh (αντί για αυτά τα φαιδρά «διαστημικά» ποδήλατα της μόδας), φορώντας το tweed κοστούμι του (αντί για αυτά τα περίεργα και flashy ποδηλατοενδυματικά παραφερνάλια) με μαζεμένα τα μπατζάκια (πιασμένα με ένα ειδικό κομψό μεταλλικό κλιπ), με ένα flat cap στο κεφάλι (αντί για αυτά τα κακόγουστα και απολύτως φαιδρά cycling helmets) και με μια εξάδα Guinness, ένα μπουκάλι gin, και ένα loaf of bread μέσα στον παραδοσιακό ποδηλατικό κάλαθο (αντί για περίεργα αναψυκτικά και ισοτονικά εντός σακιδίου πλάτης);


Οι ποδηλατάδες-πολιτικοί της Αθήνας διακρίνονται από μιαν απροσδιόριστης προέλευσης new age αύρα. Και είναι, χωρίς αμφιβολία, μοντέρνοι. Γι’ αυτό και έχουν ξεκωλωθεί στην χρήση blogs, iPods, iPhones, Facebook, Twitter και όλων αυτών των «προωθημένων» διακινητών της ασημαντολογίας. Γυμνάζουν, με νευρωσική επιμονή, γλουτούς, μηρούς, γάμπες, δικέφαλους τρικέφαλους – σφιχτό σαν πέτρα το κωλαράκι από την ατέλειωτη ποδηλατάδα. Ό,τι όργανο, όμως, περισσεύει από τον λαιμό κι απάνω, παραμένει συστηματικά αγύμναστο. Εξ ου και οι αφελείς μέχρι δακρύων «πολιτικές» αντιλήψεις των πιστών της ποδηλατοθρησκείας. Στο νεανικό μυαλό τους δημαρχιακή πολιτική σημαίνει «τα πέντε Π» (ποδήλατα, πεζοδρόμια, πάρκιν (sic), πράσινο, πολιτισμός) – αυτά είναι τα συστατικά του γεροφτιαγμένου πολιτικού μανιφέστου του ποδηλατοσυνδυασμού· όπως, για τον χριστιανό, η προσευχή, το προσκύνημα της εικόνας, η γονυκλισία, το σταυροκόπημα και το κερί.


Σ' ένα κρεσέντο παιδαριώδους βουλησιαρχίας, κοντοπαντελονάκηδες και βερμουδάκηδες Αμυράδες υποκαθιστούν την πολιτική με τις επίμονες και αφελέστατες νεανικές τους ψευδαισθήσεις. Αρκεί να θελήσεις κάτι και έγινε – είναι τόσο απλό. Και φουλ οικολογία. Εκτός από τους παιδίσκους με τις λύκρα βερμούδες και τα αεροδυναμικά κράνη, ουδείς από τους «παλαιούς» πολιτικούς έχει, κατά τη γνώμη τους, δεχθεί το ζείδωρον νάμα της υπερηχητικής ποδηλατοκινούμενης πολιτικής. Η χαρά, δε, και η ερωτική κάψα με την οποία μιλάνε, όταν αναφέρονται στη ποδηλατική επανάσταση (που είναι προ των πυλών – σαν την ιεχωβάδικη Χιλιετή Βασιλεία), σε ωθεί στο να διερωτάσαι μήπως και ποδηλατούν με τις ώρες έχοντας αφαιρέσει τις σέλες, καθήμενοι απάνω στο γυμνό σίδερο…


Οι Αμυράδες, με τοτέμ τη σέλα και το ποδήλατο, είναι τα πρεζόνια της μεταμοντέρνας δημόσιας ζωής. Γιατί το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι «να την ακούσουν» – οικολογικά και ποδηλατικά· μαζί με τους λοιπούς οικολόγους, υγιεινιστές, vegetarian και άλλες κατηγορίες νευρωσικών συνανθρώπων μας. Είναι, χωρίς να το ξέρουν, τα τσικό του Κωνσταντίνου Παπανικόλα (μόνο που ο γηραλέος βαψομαλλιάς οικο-λογούσε γιατί κονόμαγε…).


Το θράσος αυτών των πολιτικών bonsai που άξαφνα είδαν τον εαυτό τους σαν κυπαρίσσια ταΐζεται από μια κακομαθημένη και κωλοπαιδαράδικη αντίληψη ηθικής και διανοητικής υπεροχής. Αυτή δεν οφείλεται μόνο στην σαρακοφαγωμένη πολιτική ζωή που επιτρέπει σε κάθε φλούφλη ποδηλάτη με γυμνασμένα μπούτια να εμφανίζεται ως σύγχρονος El Cid, αλλά και στα Μέσα Ενημέρωσης της γλειψιματικής κοινοτοπίας. Τα φλου αρτιστίκ media (που σκαμπάζουν από πολιτική όσο ο Χατζηνικολάου από χιούμορ) έβαλαν αμέσως κάτω από τις μεταμοντέρνες φτερούγες τους τον πεφυσιωμένο ξυρισμένο Μελχιόρ και την παρέα του. Αλλά και τα πιο «πολιτικά» μέσα οσμίστηκαν νεανικό ψητό και αβάνταραν κι αυτά με τη σειρά τους την κακομαθημένη τρελοπαρέα των ανέμελων ποδηλατανθρώπων, γλείφοντας έτσι την ευαίσθητη κωλοτρυπίδα της υπερεκτιμημένης «νεολαίας». Η σεμνότης πάει περίπατο και η έπαρση στήνει χορό. Η τσογλαναράδικη αυθάδεια που διακρίνει δημοσίως τον κεκαρμένο σφιχτομπούτη υποψήφιο παραπέμπει σε κόκορα – έναν κόκορα χωρίς λοφίο...


Εν κατακλείδι, εάν η χαζοχαρούμενη απολιτικότητα και ο δυνατός, πιτσιλιστικός αυτός πολιτικός αυνανισμός των γραφικών με τα ποδήλατα προβάλλεται ως η λύση στο πρόβλημα της κομματικής νοητικής καθυστέρησης, δεν μένει παρά να ευχηθούμε «back to basics»· ως αδιάβροχο, για να μην πιτσιλιστούμε από τις ποδηλατάδικες και άλλες νεανικές εξυπνακίστικες σπερματεγχύσεις.
 

588 comments:

«Oldest   ‹Older   201 – 400 of 588   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Τα πυρά του κατά της Αντζελας (sic) Μέρκελ μόλις είπε ο Νίκος από το δελτίο του. Και γερμανομαθής ο Νίκος.

Anonymous said...

Αφού Άντζελα Δημητρίου ακούει ο παρουσιαστής (της έχει πάρει και συνέντευξη). Του ήρθε με φυσικότητα.

Anonymous said...

Θα συμφωνήσω με την περιγραφή του προβλήματος όπως το περιγράφει ο 7:46, θα διαφωνήσω εν μέρει με τα αίτια. Είναι γνωστό σε όλους το σαθρό έως γελοίο πλαίσιο λειτουργίας των Μέσων, ηλεκτρονικών και έντυπων όπως είναι γνωστή και η διαχρονική διαπλοκή των καναλαρχών-εργολάβων με την εξουσία. Προσθέτουμε σε αυτά και την κομματοκρατία των τελευταίων δεκαετιών και νομίζω ότι θα συμφωνήσουμε όλοι ότι κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν γίνεται να υπάρχει δημοσιογραφία που ασκεί έλεγχο όπως και συμβαίνει. Ακόμα και αν υπήρχε τέτοια υγιής δημοσιογραφία όμως (και εκεί είναι που διαφωνώ με τους φίλους σχολιαστές) είναι ότι δεν θα έβρισκε τρόπο να εκφραστεί ειδικά από τα ηλεκτρονικά Μέσα. Ο ο λόγος είναι το τραγικά χαμηλό επίπεδό τους ελλείψει "σχολών" αλλά και η απουσία λειτουργικών διανοούμενων που θα μπορούσαν να εμφανιστούν παραμβατικά. Ολοι όσοι έχουν δει παρόμοιες εκπομπές στην ξένη τηλεόραση αντιλαμβάνονται πολυ καλά τι εννοώ. Δεν είναι δυνατόν η ΕΤ του Χυτήρη, του Γερουλάνου και του Ρουσόπουλου πριν από αυτούς να γίνει BBC, αυτά είναι αστεία πράγματα. Ούτε μπορούν να γίνουν συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης όπως γίνεται παραδοσιακά στην Γαλλία διότι δεν υπάρχει κόσμος ούτε να εμφανιστεί να συζητήσει αλλά ούτε και συντονιστής να συντονίσει. Η μοναδική μικρή εξαίρεση είναι η εκπομπή του Σαββίδη στην ΕΤ3 στον οποίο ασφαλώς αξίζουν συγχαρητήρια, όποιος την έχει παρακολουθήσει όμως βλέπει το χαμηλό επίπεδο, την θεσμικότητα και την βαρεμάρα των συμμετεχόντων, απουσιάζει παντελώς η ζωντάνια και μετά από λίγο ο θεατής πάει γιά ύπνο. Τα mainstream μέσα εν κατακλείδι, αναπαράγουν τις συντεχνιακές κοκκορομαχίες που δεν ενδιαφέρουν κανέναν και αποπροσανατολίζουν όπως λέει ο φίλος γιατί είναι η εύκολη λύση αλλά και επειδή δεν ξέρουν να κάνουν τίποτα άλλο. Πνιγμένα στην αυτοαναφορικότητά τους, με σημαιοφόρους τους Χατζηνικολάου, τους Πρετεντέρηδες τις Χούκλη και τις Παναγιωταρέες δεν είναι τίποτα άλλο από τις Τατιάνες της βραδυνής ζώνης. Ο ΣΚΑΙ πήγε να κάνει την διαφορά αλλά μας τελείωσε νωρίς με τις "οικολογικές" γραφικότητες και τους διασημότερους Ελληνες.

Anonymous said...

November 15, 2010 8:15 PM ο πρώτος:

Και μετά κάγχασε η Μέρκελ, έξυσε τ' αρχίδια της και έκανε πουτάνα το Γιωργάκη και το πασοκ (του Σημίτη, δηλαδή το ίδιο μπουρδέλο αλλά με την παλιά τσατσά)

Anonymous said...

Ρέγκα Μουράνο
από τον Πάνο Θεοδωρίδη

Δεν έχω και πολλα να σας δείξω στο Τσαλή
Ανηφορίζοντας στις εξοχές όπου ο Εβλιά
Τσελεμπή το έτσουζε με ντόπιους σούφηδες
Έτη πολλά πρίν ο Τομάκης βάλει καζάνι
Και ψήσει ρέγγα στο ψαθί, όπως φουρνίζουν
Το εξαίσιο πυρίτιο στο Μουράνο.

Τα δικά μου μέρη, Γιαννιτσά περιφέρεια,
Εσέκ Ντερέ και Μπουρουκλέν,Φόρος
Και Ταλαμπάς, της Μπουτσάβας λασπερό
Υνί αφημένο στην βροχή οχ τον βάλτο
Διώχνουν την ποίηση. Όχι ρέγγα Μουράνο,
Αλλα ρέγκε να χορεύουν στο Μουράνο
Ιταλόμορφες θεές του σινεμά.

Στα μέρη μου καμιά φορά φωτίζονται
Οι άνθρωποι γύρω από λακέρδα
Και σουτζούκια τροπικά, ο Στέργιος
Με τα τρία αστεράκια του στην αυλή,
Ο Κυριάκος κι άλλη ρυτίδα να χτίζει
Αθόρυβος, το Βουρλουμάκι να παίρνει
Σαν μάνα ρέιβερ τον καφέ σε πλαστικό
Δένοντας την κοτσίδα με καλώδιο
Ο Καστούρας να νοσταλγεί άρμενα
Στον Πενταπλάτανο,κι ο Νούλης
Με το αδελφάκι του να κρέμονται
Στο σύρμα της αυλής τους δίπλα
Σ’ έναν πατέρα βουτηγμένο στους αριθμούς
Για να μη τρελαθεί από τον ήχο
Της ζωστήρας, στα εμφύλια Γιαννιτσά.

Εμφύλια είναι όλα,κι όταν λείπω
Κι όταν παρίσταμαι. Αυτά λέγαμε
Αφήνοντάς με ο δικαστής το μεσημέρι
Αγίας Σοφίας και Τσιμισκή
Εκεί που ο Φλόκας μοίραζε τις πάστες του
Πρίν ο σεισμός τρομάξει τους μπαγιάτηδες

Anonymous said...

Βγαίνει από την Mattel κούκλα Αμυράς μαζί με κόκκινο ποδήλατο. Η κούκλα θα κυκλοφορήσει τα Χριστούγεννα.

Anonymous said...

«Ο Καραΐσκος άμα διέταξε τον υπασπιστήν του να καταδιώξει τους δύο ιππείς, έστρεψεν οπίσω απομακρυνθείς της μάνδρας ικανόν διάστημα. Τότες είδομεν στρατόν και ευθύς ο πυροβολητής ανεμείχθη εις τον στρατόν. Αυτός ήτο ο επικατάρατος δολοφόνος του Καραΐσκου. Οι οφθαλμοί του συντρόφου μου εν ριπή διέτρεξαν τον δολοφόνον και τον αρχηγόν. –Φρικτόν με λέγει εχάθημεν. –Πως πως τον απαντώ. –Είδες το όπλον όπου έπεσεν πλησίον του Καραΐσκου; Εκείνος όπου έφευγεν τον εβάρεσεν! –Τον είδα του είπον και στρέφω τους οφθαλμούς μου. Είδα τον Καραΐσκον κρατώντα τον δύο εκ δεξιών και δύο εξʼ αριστερών, και τον μετέφερον εις το στρατοπεδαρχείον. Ο Καραΐσκος άμα κτυπηθείς είπεν: “Κλάστε μου τώρα τον μπούτζον”. Τούτο το ήκουσαν πολλοί, εκ τούτων ίσως ουδείς υπάρχει. Εν ακαρεί δε διεδόθη ότι ο Καραΐσκος εδολοφονήθη συνεργία του Κίτζιου Τζαβέλα και Λάμπρου Βεΐκου, αλλά το διέψευσαν αμέσως δια να μην διχασθεί ο στρατός και δημοσίευσαν, ότι ο Γαρδικιώτης τον εσυνόδευσεν και πολύ επροσπάθησεν να μάθει περί της δολοφονίας και ότι ο Καραΐσκος ομολόγησεν ότι Τούρκος τις, τον οποίον δεν επρόσεξεν τον εκτύπησεν. Περί του υπαρκτού της δολοφονίας του Καραΐσκου τον ερώτησαν να τους ειπεί εμπιστευτικώς πόθεν εβαρέθη, ο Καραΐσκος τους απήντησεν ότι αν ζήσει γνωρίζει ποίος τον εκτύπησεν, ειδεμή ας του κλάσουν τον μπούτζον…»

Anonymous said...

http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=.GRK:IND

Για όποιον ενδιαφέρεται να παρακολουθεί τo spread ας βάλει το παραπάνω link στα Αγαπημένα.

Anonymous said...

Θρυλείται (ή θρηνείται αν προτιμάτε) ότι οι περισσότεροι ψηφοφόροι της Α' πειραιώς είναι απόγονοι του 6ου στόλου. Αληθεύει;

Anonymous said...

Αληθεύει οτι οι μισοι σαλονικείς είναι βούλγαροι κι οι αλλοι μισοί Τούρκοι;;;

Anonymous said...

O 1:25 είδε πολλές φορές την ταινία "Καλωσήρθε το δολλάριο" και επηρεάστηκε στην σκέψη του.

Anonymous said...

Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΠΝΕΕΙ ΤΑ ΛΟΙΣΘΙΑ.
ΤΟΚΟΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΦΥΤΕΜΑ.
ΚΥΡΙΟΙ ΕΠΠΤΩΧΕΥΣΑΤΕ ΚΛΕΙΣΤ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ.
ΑΛΛΟΥΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΧΩΡΑ.
ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΧΟΝΤΡΟΚΩΣΤΑΚΗΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ;;;;

Anonymous said...

November 16, 2010 1:38 AM

ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΦΙΛΕ...ΤΡΑΒΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΟΥΤΑΝΑ ΝΑ ΠΗΔΗΞΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΓΑΛΑ ΕΠΗΞΕ ΚΑΙ ΣΟΥΚΑΝΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΟΥΡΚΟΥΤΙ...

Anonymous said...

Εγώ συμφωνώ με το σχόλιο. Γιατί βρίζετε τον φίλο; Ναι. Να αλλάξουν δουλειά. Να πάνε να πουλάνε κάστανα και καλαμπόκι στο Πεδίον του Άρεως.

Anonymous said...

H Nέα Δημοκρατία έχει καταντήσει πιο οπισθοδρομική και από το ΚΚΕ.Η ηγεσία της κατάλαβε την μαλακία της αλλά άντε να αλλάξεις τώρα πορεία. Γελάει ο κόσμος με τον Σαμαρά και την παρέα του.Γελάει με τα χάλια τους ακόμη πιο πολύ από όσο γελάει με τον Αμυρά.

Anonymous said...

Σωστά απεφάνθη ο Ξυνόγαλος. Ο μεγάλος ηττημένος και καρπαζοεισπ΄ρακτορας των εκλογών είναι το κόμμα του αρχηγού με την χωριστρούλα.

Anonymous said...

Οι μισοί ήταν εβραίοι, αλλά οι θεσσαλονικείς κρύβουν την ιστορία της πόλης τους αφού στη τοπικιστική συμπλεγματική φαντασίωσή τους η νύφη του θερμαϊκού χωράει μόνο μεγαλέξανδρους.

Anonymous said...

Megaλέξανδρους; Εγώ μόνο βουκεφάλες βλέπω

Anonymous said...

πλάκα με κάνεις φιλλαράκι,Μακάρι να ταν εβραίοι θα χαν κάνει προκοπή.Διώξαν τους εβραίους για να ρθουν οι Πόντιοι.H πόλη πλέον βγάζει μόνο σκυλάδες με βαριά κομπολόια, καφενόβιους και Κανάκηδες.

Anonymous said...

ΗΤΑΝ έγραψα 2:32. ΗΤΑΝ...

Anonymous said...

μpραβο τοτε συμφωνώ 2:40

Anonymous said...

Διαφωνώ τα μάλα με το σχόλιο για πουτάνες. Εμείς τη βρίσκουμε μόνο με μιλφ.

Anonymous said...

Ανάμεικτα συναισθήματα από την νίκη Καμίνη. Γλυτώσαμε βέβαια από το λούμπεν με Κατσαρούς κλπ, χάσαμε όμως στιγμές διασκέδασης που δύσκολα θα επαναληφθούν όπως μαρτυρά και το στιγμιότυπο.

Anonymous said...

Όλοι έχουμε δει τη Μελίνα Μερκούρη στο "Ποτέ την Κυριακή" του Ζυλ Ντασσέν, ως πόρνη της Τρούμπας, να ασκεί το αρχαιότερο επάγγελμα στον κόσμο φορώντας φανέλα του ΟΣΦΠ και έχοντας πάνω από το κρεβάτι της αφίσα της ποδοσφαιρικής ομάδας του Πειραιά. Δεν είναι τυχαίο πως οι (κάφροι) οπαδοί του συγκεκριμένου σωματείου αποκαλούνται από τους (εξίσου κάφρους) οπαδούς των λοιπών ομάδων "Λαός του κώλου, απόγονοι του στόλου". Μια θλιβερή πραγματικότητα για τη θλιβερή πόλη του Πειραιώς...

Anonymous said...

Bαψομαλλιά να σβήνονται τα χυδαία σχόλια σε παρακαλώ. Ο 10:37 παραείναι άθλιος.Να Μην γίνει το μπλόγκ γηπεδικός βόθρος.Αλλωστε είναι γνωστό οτι στην Τρούμπα δουλευαν γυναίκες απ όλην την Ελλάδα.Δεν τιμά κανέναν αυτή η ιστορία

Anonymous said...

Ένα αστείο είναι 10.37 (ίσως και με στοιχεία αληθείας). Μην εκνευριζόμαστε για αθλητικά ζητήματα. Στην ραδιοφωνική εκπομπή της κυρίας Ιακωβίδου στον ιστορικό και ηρωικό Real Fm (αυτό το σπουδαίο ραδιόφωνο που το βίτσιο μου με οδηγεί στο να παρακολουθώ) είχε παρουσίαση του βιβλίου "Βούρλα-Τρούμπα" ενός ιστοριοδίφη. Τραγική η ιστορία της Τρούμπας, έτσι όπως την ανέλυε, αλλά και με αρκετά στοιχεία ερωτικής παρακμής. Το εξώφυλλο, όπως είδα ψάχνοντας, κοσμεί μια πουτάνα - δεν νομίζω να είναι η Μερκούρη (παραδόξως...). Δεν είναι και προς θάνατον η σχέση με την Τρούμπα. Άλλωστε, και ο ιερέας και ψυχοθεραπευτής Φιλόθεος Φάρος στην Τρούμπα μεγάλωσε - όπως λέει στην αυτοβιογραφία του - και έγινε μια χαρά άνθρωπος. Με κάποια μικρά κουσούρια βεβαίως, αλλά αυτά δεν ξέρω αν σχετίζονται ακριβώς με την Τρούμπα, τα ήθη και τον κόσμο της.

Anonymous said...

Τούμπα-τρούμπα

Anonymous said...

Μήπως ξέρει κανείς γιατί ο Νικήτας Κακλαμάνης κυκλοφορεί τα τελευταία χρόνια φορώντας αυτά τα αηδιαστικά παπούτσια που αντί για κορδόνια έχουν ταινίες για να δένουν και τα φοράει μάλιστα και με σπορ ρούχα και με σακάκι? Πώς λέγονται αυτά τα βρωμοπάπουτσα?

Anonymous said...

H Real News κλείνει δύο χρόνια κυκλοφορίας και δίνει δώρο ταινία Μάικλ Τζάκσον. Να μην τη χάσει κανείς.

Anonymous said...

Δυστυχώς η γραφικότητα της νεοδεξιάς έχει πλέον χτυπήσει κόκκινο. Το χειρότερο είναι πως αυτή η γραφικότητα έχει αγγίξει και το νεοδεξιό συρφετό του διαδικτύου. Μια ματιά στα μπλόγκς που υποστηρίζουν τον διοπτροφόρο χωριστράκια, θα πείσει και τον πιο δύσπιστο για την κατρακύλα της Νέας Δημοκρατίας. Και μετά σου λέει γιατί πήρε ο Αμυράς αυτό το ποσσοστό, γιατί ο- φίλος του Johnnie Walker- Δημαράς πήρε το τάδε ποσσοτό και γιατί o Πρασινοπαπατζάκος Γιωργάκης έχει ακόμα αντοχές.

Anonymous said...

Έλα μωρέ τώρα, πιο διαδίκτυο. Μια πroέκταση των χειρότερων κομματικών γραφείων έχει καταντήσει. Τα ίδια σκατά είναι και τα δεξιά και τα αριστερά μπλογκς. Διαβάζεις το αντί και γελάς. Δεν γελάς και με τα αντίστοιχα πασοκικά και αριστερά; Μπορεί να ασχολείται κανείς σοβαρά με τα διαδικτυακά σκατά; Άλλωστε η δεξιά ποτέ δεν είχε σοβαρή δημοσιογραφική παρουσία. Αστεία πρόσωπα γενικά εξέφραζαν πάντοτε αυτόν τον χώρο.

Anonymous said...

Καλά, είναι δυνατόν να περιμένει κανείς προκοπή από τον Αντωνάκη που μαζεύει τις Παρασκευές τους φίλους του στο σπίτι του για να παίζουν μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες... μπιρίμπα;;; Παρόμοια ενδιαφέροντα έχει και η Μπακογιάννη. Πράγμα που δείχνει για μια ακόμη φορά το που έχει καταντήσει και η ΝΔ και η πολιτική.

Anonymous said...

Φίλτατε 11.10, μπορείς να με εγκαλέσεις για την αναπαραγωγή ενός χυδαίου μεν, ευρηματικού δε (στην καφρίλα του) συνθήματος.
Προσωπικά δεν ανήκω σε κάποιον οπαδικό στρατό, καθώς θεωρώ το να υποστηρίζεις μια Ποδοσφαιρική ΑΕ, αντίστοιχο του να δηλώνεις οπαδός πχ της ΤΟΥΟΤΑ. Ανούσιο και υποτιμητικό...
Δε σκηνοθέτησα εγω την ταινία πάντως, που φαίνεται να αποτέλεσε την έμπνευση του άγνωστου ποιητή της εξέδρας.
Η ιστορία της Τρούμπας και του Πειραιώς είναι δεδομένη και δεν αλλάζει.
Ας ελπίσουμε να αλλάξει η σημερινή άθλια και βρωμερή εικόνα της πόλης (αν και μεταξύ μας δεν το βλέπω...).
Επειδή πάντως εσένα σε κόβω να ανήκεις σε συγκεκριμένο οπαδικό στρατό, μήπως διαφωνείς πως (πολλάκις) στο παρελθόν οι κάτοικοι της πόλης έχουν φηφίσει υποψηφίους με οπαδικά κριτήρια;;; Μήπως έχεις δει στην Αθήνα ή στην Θεσσαλονίκη να γίνεται επίσημη φιέστα στα δημαρχεία των πόλεων πχ για τη κατάκτηση κάποιου αθλητικού τίτλου, με προφανή σκοπό την υφαρπαγή ψήφων;;; Αυτό είναι ένα γεγονός που λέει πολλά κατά την άποψη μου για την πόλη, τους κατοίκους και την ομάδα της...

Anonymous said...

Οσο για τον νέο δήμαρχο του Πειραιά είναι πρόσφατα τα διεθνή "κατορθώματα" του: http://stavros-marinis.blogspot.com/2009/09/blog-post_4420.html

Anonymous said...

φίλε διάβασε το χθεσινό 7:52 σχόλιο μου.Ο ίδιος είμαι.Αν αρχίσουμε με τα οπαδικά και τα συνθήματα δεν τελειώνουμε.

Anonymous said...

A, και ναι έχω δεί πολύ χειρότερα να γίνονται και μ άλλες ομάδες και εδώ και έξω.Ρεαλ,Μπαρτσελόνα,Παναθηναικός.
Παραγραφές χρεων,γήπεδα,Φιέστες-χέστες τα πάντα όλα.Αυτά θέλει ο λαός.Στις δημόσιες συγκεντρώσεις των πολιτικών πάει κόσμος και ζητά γήπεδο στον τάδε-τι θα γίνει με τον ΟΦΗ κλπ τον Βοτανικό..μεχρι εκεί φτάνει η καρκάνα τους.Και τωρα στη σαλονικη έγινε λέει κόμπλα με υποψήφιο που του ζήτησαν γήπεδο οι Ηρακληδείς."Θέλουμε λέει γήπεδο 30.000 θέσεων",του είπαν.Και πετάχτηκε κάποιος κι είπε:"και πως θα το γεμίστε;".Μισή ώρα έκανε να καταλαγιάσει ο κουρνιαχτός

Anonymous said...

Την συμπρωτεύουσα κοσμούν κι αγάλματα εν ζωή αθλητών.Του Γκάλη και του Κούδα.Παγκοσμιας πρωτοτυπίας εικαστική παρέμβαση.Τοτεμισμός.

Anonymous said...

ελεος. gay society , χαζοχαρούμενοι ποδηλάτες, ακτιβιστές του κώλου. ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ.

Anonymous said...

Πάντως η εκλογή Καμίνη και Μπουτάρη έχει και ένα πρακτικό ενδιαφέρον. Να δούμε δηλαδή αν μπορούνε να κάνουν τίποτα άνθρωποι που δεν βρίσκονται στον στενό κομματικό πυρήνα. Αν δεν μπορούν να κάνουν κάτι και αυτοί που είναι και ότι καλύτερο έχουν να προσφέρουν τα σημερινά κόμματα, πάει να πει ότι δεν υπάρχει περιθώριο σωτηρίας.

Προσωπικά περιμένω να δω τι θα κάνει κυρίως ο Μπουτάρης που τον θεωρώ καλύτερη περίπτωση για δήμαρχο από τον Καμίνη. Όχι ότι είναι και αυτός κάτι το τόσο ιδιαίτερο βέβαια. Πολλές φορές κοινοτοπίες αναπαράγει αν τον κοιτάξει κανείς προσεκτικά. Έχει όμως δημιουργική τρέλα, είναι πετυχημένος στη δουλειά του και άρα έχει κάποιες προδιαγραφές για να κάνει κάτι για αυτή την πόλη που την έχουν σοδομίσει παπάδες, θρησκόληπτοι, αγράμματοι και απατεώνες του κοινού ποινικού δικαίου. Amen!

Anonymous said...

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΩΤΗ.

ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΕΙΧΑΝ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΠΛΑΤΕΙΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ...ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΑΠΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ,ΟΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΣΑΠΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ;;;

ΕΡΩΤΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ

ΠΗΓΑΝ ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ;;;

Anonymous said...

Από ποιον Μπουτάρη περιμένεις αποτελέσματα φίλε;

Το μαϊντανό του έτερου μπούρδα Μάνου στη γραφικότατη Δράση;

Αυτόν που έχει δηλώσει ότι θα ονομάσει ένα στενό της Αποστόλου Παύλου στη Θεσσαλονίκη σε οδό Κεμάλ Ατατούρκ;

Μόνο και μόνο από το τελευταίο, είναι φανερό για τι ζώο μιλάμε.

Να δούμε πως θα αντιδρούσε ο αμερικανικός λαός έτσι κι έβγαινε κανείς να προτείνει να ονομαστει η 5η Λεωφόρος σε Λεωφόρος Φιντέλ Κάστρο (που στο κάτω κάτω δεν έχει σφάξει και καναν Αμερικανό).
Ή πως θα αντιδρούσαν οι Ισραηλινοί αν πρότεινε κανείς μετονομασία δρόμου του Τελ Αβίβ σε οδό Αδόλφου Χίτλερ.

τα δύο παραπάνω αποδεικνύουν πόσο γελοίοι είναι κάτι τέτοιοι κοσμοπολίτες μπουρδόβλακες τύπου Μπουτάρη. Αντε ρε με τον βλάκα

Anonymous said...

Στη σημερινή Καθημερινή, πέραν του καλού άρθρου του Βορίδη για την άνοδο της αριστεράς και του εξαιρετικού άρθρου από την Inernational Herald Tribune για την εξήγηση του φαινομένου των αντιφατικών εκ πρώτης όψεως οικονομικών αντιλήψεων του tea party στην Αμερική, βλέπω πανηγυρισμούς τόσο στο κεντρικό άρθρο της εφημερίδας όσο κι από τον Τσούκαλη του ΕΛΙΑΜΕΠ σε άρθρο γνώμης.
Πραγματικά τα διαβάζω και αισθάνομαι σα να περιμένω το Λένιν να κατέβει από το τρένο, σα να περπατώ με το Μουσολίνι την πορεία προς τη Ρώμη ή τέλος πάντων κάποια κοσμοϊστορική πολιτική στιγμή.
Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος, αλλά τα γεγονότα ότι 1) απείχε το σύμπαν και 2) στα αποτελέσματα του πρώτου γύρου ο Καμίνης κι ο Μπουτάρης τον ήπιαν, δεν τους λέει κάτι; Μήπως κάνω λάθος εγώ που μου φαίνονται παρατραβηγμένοι και πολύ πρώϊμοι οι πανηγυρισμοί περί κατάρρευσης της κομματοκρατίας; Μήπως υποστηρίζονταν κι από το ΠΑΣΟΚ τα παλικάρια αυτά; Βοηθήστε με λίγο παρακαλώ..

Anonymous said...

Άλλη αρρώστια αυτή με τον Βερέμη, τον Τσούκαλη και τα άλλα παιδιά του ΕΛΙΑΜΕΠ (που άλλη είναι η ονομασία του και άλλα τα αρχικά του). Αφελής πολιτικός φιλελευθερισμός, εξαερωμένος καθωσπρεπισμός, ατεκμηρίωτος φιλειρηνισμός και θέσεις, όλως παραδόξως, που βολεύουν πάντα περιέργως (;) την παρασιτική ελληνική δήθεν επιχειρηματικότητα (με το χρήμα να τρέχει από τους φιλέσπλαχνους μεγαλοτραπεζίτες, μεγαλοεπιχειρηματίες και άλλους φανερούς και κρυφούς μεγαλοχορηγούς). Η Καθημερινή, πιστός σκυλί αυτών των κυρίων και αυτών των απόψεων, θυμίζει Pravda - από την ανάποδη. Δεν είναι μόνο στον χώρο του τύπου της Ελλάδας που υπάρχει πρόβλημα πλουραλισμού και αμεροληψίας. Είναι και στα περίφημα think tanks. Που είναι πάντα ή γελοιωδώς και ακρίτως αριστερόστροφα ή γελοιωδώς και ακρίτως φιλελεύθερα.

Anonymous said...

Κλαίει και οδύρεται ο Δημήτρης Ρίζος, γιατί η ΝΔ δεν έδωσε ολοσέλιδες προεκλογικές καταχωρήσεις στην φυλλάδα του. Παρ' όλα αυτά, ένα δάκρυ κυλά στο μάγουλό μας. Γιατί ο Δημήτρης δηλώνει ότι, παρά αυτή την απρεπή συμπεριφορά, εκείνος από την εφημερίδα του "στήριξε όλους τους υποψηφίους της ΝΔ" (της "από' δω πλευράς" δεν το έλεγε κάποτε;). Tι λες ρε μαλάκα; Δουλειά σου είναι να βγάζεις εφημερίδα ή μπροσούρα στήριξης υποψηφίων του ενός ή του άλλου κόμματος;

Anonymous said...

Εγώ ψηφίζω Σία (οπτασία) Κοσιώνη...

Anonymous said...

Ο καημένος ο Μίλκος, έφαγε τέτοια φάπα στις εκλογές που του έγινε ο σβέρκος αεροδρόμιο. Τώρα κλαίει από τον πόνο και έχει κουρνιάσει στην ασφαλή-μιζαδόρικη αγκαλιά του μπαμπά Μπάρμπι.

Anonymous said...

Aνένηψε ο μπαρπα Γιάννης μετά το έμφραγμα;

Anonymous said...

Αγρότη πεινάς,
γαμιέτ' ο Πειραιάς.

Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Anonymous said...

Αγρότη πεινάς,
γαμιέτ' ο Πειραιάς.

Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Anonymous said...

Eθνικοπατριωτικός εξάψαλμος εναντίον Γερμανίας από τον Χατζηλαλάκη. Πολύ καλύτερος από τον Λιακόπουλο. Ομολογουμένως.

Anonymous said...

Eίναι στα καλά του αυτό το παιδί με τα γένια που παριστάνει τον καθοδηγητή του χωριστράκια; H ανάλυσή του για τα συμπεράσματα των εκλογών στο σάιτ που αρθρογραφεί σκόρπισε απλόχερα το γέλιο. "Πολύ γέλιο", κατά το κοινώς λεγόμενο.

Anonymous said...

Με τις θρησκευτικές εκδηλώσεις κάποιων μελαμψών συμπολιτών μας αποδείχθηκε ότι η Αθήνα απέκτησε χρώμα πολυπολιτισμικό. Να λέμε και τα καλά.

Anonymous said...

Ο μπριγιαντίνης διαμαρτύρεται γιατί λέει το (γελοίο) εσρ δεν έβαλε μεγάλο πρόστιμο για τον Τσόκλη. Δεν εγκρίνει τον άκρατο σεξισμό το παιδί της μπριλκριμ.

Anonymous said...

Λίγα τα λόγια σας. Ο Φαήλος είναι ογκόλιθος της πολιτικής.

Anonymous said...

Φίλε που καταφέρεσαι κατά του Μπουτάρη, οι απόψεις σου είναι εξαιρετικά αφελείς. Αλλά είναι και ανιστόρητες.

Η πρόταση να ονομαθεί ένα δρομάκι στη νύμφη του θερμαικού "Κεμάλ Αττατούρκ" είναι μια πρόταση που έχουν κάνει διάφοροι ανευθυνουπεύθυνοι από δω και απο κει, είναι μια μπαρούφα ενδεχομένως, αλλά όχι και να αποτελέσει και σημαία για επιχειρηματολογία εναντίον του Μπουτάρη. Ε όχι πια με τη σαχλαμάρα να λέμε ότι μας κατέβει, ήμαρτον. Το γεγονός δε ότι επικαλείσαι το Χίτλερ, (το βρήκαμε τώρα) φανερώνει πόσο μπούρδας είσαι.
Εκτός αν θεωρείς ότι ο Χίτλερ υπέγραψε κανένα σύμφωνο φιλίας με το εβραικό κράτος, ή και οποιονδήποτε εβραίο δηλαδή. Γιατί ο Κεμάλ υπέγραψε, και μάλιστα με τον θανάσιμο εχθρό του Ελ. Βενιζέλο, που του είχε επανειλημμένως κλείσει το σπίτι (Κρήτη, Μακεδονία, Θράκη, Ηπειρος, Σμύρνη). Να σε ενημερώσω επιπλέον, ότι το εν λόγω δρομάκι, λεγόταν και παλαιότερα "Κεμάλ Αττατούρκ", συγκεκριμένα από το 1938. Ποιός εθνοπροδότης άραγε ήταν τότε στην κυβέρνηση;
Και στο φινάλε, μάλλον εσύ θα προτιμούσες για δημαρχιλίκι το δίδυμο γκιουλέκας-ανθίμος, που θα κράδαιναν το καριοφύλλι εναντίον της τουρκιάς. Μπα, το βρήκα, μάλλον θα απείχες...

Οσο για το Μάνο, το να κατηγορείς εσύ από τον διαδικτυακό μπουρδοκαφενέ το Μάνο ως μπούρδα, είναι πέραν του σουρρεαλισμού. Απλώς τονίζω σε σένα, και στους υπόλοιπους αριστεροδεξιούς φαήλους που έχουν μαζευτεί εδω μέσα, ότι αν έχουν γίνει πέντε δέκα σοβαρά πράγματα στην χώρα τα τελευταία 30 χρόνια, τα μισά έχουν περάσει από τα χέρια του Μάνου (αεροδρόμιο, αττική οδός, μετρό)
Αιντε πια....

Anonymous said...

Ήθελα να τα γράψω και εγώ αυτά αλλά βαρέθηκα. Μην γράφουμε και τα προφανή επειδή ήρθε σε κάποιον να γράψει ότι του ήρθε λόγω μιας εμπάθειας προς τον Μπουτάρη που άλλωστε όπως έχουν τονίσει και άλλοι εδώ είναι ότι καλύτερο υπήρξε σε υποψήφιο σε αυτές τις εκλογές.

Anonymous said...

November 16, 2010 8:30 PM

ξέχασες και την Αλλατίνη, που τη βούλιαξε μεγαλοπρεπώς...

Anonymous said...

Τρικυμία στο μυαλό του πολέμαρχου Φαήλου. Άμα τέτοιοι αποτελούν τον κύκλο του Αρχηγού Αντώνη του μπιρίμπα, δεν είναι καθόλου τυχαία η δυναμική σφαλιαροποίηση της Νου Δου.

Anonymous said...

Αυτό το ατσούμπαλο πράγμα το Κώνστα, ο πασόκος οικονομολόγος της δεκάρας, που βγαίνει στο Άλτερ, όταν πιπώνει τους τραπεζίτες τα καταπίνει ή τα φτύνει σα να έχουν κουκούτσια?

Anonymous said...

O Mάνος είτε αρέσει είτε δεν αρέσει είναι ένας από τους λίγους πολιτικούς της πράξης που έχει να παρουσιάσει όχι ρητορικές μπούρδες αλλά μεγάλο έργο. Βρίσκω εντελώς γραφικές με πολιτικά κριτήρια τις προσπάθειές του για κόμματα κτλπ., αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ο πιο επιτυχημένος ίσως πολιτικός των τελευταίων χρόνων. Εάν είχε παραμείνει σε ένα από τα δύο μεγάλα κόμματα, θα μπορούσε να προσφέρει ίσως περισσότερα από το να σχολιάζει τα πράγματα όπως δυστυχώς κάνει σήμερα και από δικά του λάθη.

Anonymous said...

Mα ο καημένος ο Κώνστας δεν κάνει προσπάθεια να κρύψει ότι τα καταπίνει. Αντίθετα, θέλει να το δείξει, ώστε να μην υπάρχει καμία αμφιβολία από τους χορηγούς του περί του αντιθέτου.

Anonymous said...

O μύθος περί της δήθεν κακής διαχείρισης της Αλλατίνης έχει διαψευσθεί αμέτρητες φορές μέχρι τώρα. Αλλά κάποιοι συνεχίζουν να τον αναπαράγουν.

Anonymous said...

ΓΙΓΑΣ o Φαήλος. Μεγάλο μυαλό που αυτή η χώρα το στενεύει.

Anonymous said...

November 16, 2010 8:46 PM

Από ποιόν? από τον ίδιο το Μάνο? Για ρώτα παραέξω από τους Φιλελεύθερους και τη Δράση.

Anonymous said...

Συμφωνώ σε όλα με τον 8.30 εκτός από ένα. Έχει γραφεί ποτέ σχόλιο υπέρ του μεγάλου στρατηλάτη δικηγόρου του Αντωνάκη που θέλει να πάρει πίσω την Πόλη και την Αγιά Σοφιά?

Anonymous said...

Να τοποθετηθεί ο Καραϊσκος για την ποιότητα του (λευκού) οίνου Μπουτάρη.

Anonymous said...

Είχα την ευτυχία ή την ατυχία να σχετιστώ κάποτε με κάποιο παλιό αμόρε του Μίλτου. Αν το γνώριζα, δεν θα είχα κάνει τη σχέση λέω τώρα εκ των υστέρων. Αλλά αυτά έχει η ζωή. Το καλό και όμορφο κορίτσι αφού μου τόνισε ότι ο Μίλτος ήταν κατά τη γνώμη της καλό παιδί αλλά χωρίς πολύ μυαλό, μου εξηγούσε ότι όλη του η δύναμη ήταν στους τρόπους. Ήξερε να ανοίξει καλά μια πόρτα αυτοκινήτου, να ανάψει ένα κερί στο δείπνο, να παίρνει συχνά τηλέφωνο και άλλα τέτοια. Φαίνεται ότι τα προσόντα του αυτά δεν τα εξετίμησαν όσο έπρεπε οι γλυφαδιώτες και προτίμησαν αντί του Μίλτου τον υποψήφιο με το πουλαδίστικο επίθετο.

Anonymous said...

http://nonews-news.blogspot.com/2010/11/blog-post_5004.html

Anonymous said...

8:30, θαυμαστή του Μπουτάρη και του Μάνου καλό θα είναι τα σχόλια περί αφέλειας και ιστορικής άγνοιας να τα κρατήσεις για τον εαυτούλη σου και τον υποστηρικτή σου του επόμενου σχολίου.

Μόνο και μόνο το "ενδεχομένως" που χρησιμοποιείς τα λέει όλα. Φυσικά και το έχει δηλώσει αυτό ο γίγαντας Μπουτάρης σε συνέδριο του ελληνοτουρκικού επιμελητηρίου. Λες να έφαγε τα μπινελίκια του αιώνα άδικα; Κι αν δεν το χε πει γιατί δεν βγήκε ποτέ να το διαψεύσει; Πριν τη δήλωση του περί εκπομπής τσόντας στο δημοτικό κανάλι φυσικά. Το δηλώνει άλλωστε κι ο καλός του φίλος ο Τρεμόπουλος. Πάλευαν μαζί για την καφέ αρκούδα νομίζω όταν ο Μπουτάρης ήταν πρόεδρος του Αρκτούρου. Γι αυτό το ν αγαπούν οι αρκούδες. Τώρα τον αγαπούν κι οι αρκουδιάρηδες απ'ότι φαίνεται.

Πράγματι επίσης ο δρόμος αυτός λεγόταν από το 1938 "Οδός Μουσταφά Κεμάλ" και όχι "Κεμάλ Ατατούρκ" που έγραψα εκ παραδρομής παραπάνω. Ονομάστηκε προς τιμήν του Κεμάλ λόγω του θανάτου του.
Μάντεψε λοιπόν πότε άλλαξε όνομα. Το 1955. Αλλά φυσικά μάλλον δεν ξέρεις τι συνέβη τότε και άλλαξε όνομα. Κάτσε λοιπόν και διάβασε κι έλα να τα ξαναπούμε.

Ευτυχώς που έχουμε και σένα να τιμάς τις ελληνοτουρκικές συνθήκες. Με συγκίνησες πραγματικά όταν μου θύμησες τις αλλαξοκωλιές Βενιζέλου-Κεμάλ. Κάτι που δείχνει ότι δεν είσαι Τούρκος κρίνοντας από την εκ διαμέτρου αντίθετη στάση των γειτόνων το 55 (είπαμε διάβασε το λίγο), την σχετικά πρόσφατη στα Ίμια αλλά και το πόσο τιμά η πολεμική τους αεροπορία το ελληνικό FIR αλλά και το προξενείο Θράκης την κρατική μας εξουσία στην ελληνική επικράτεια της Θράκης. Πήγαινε λοιπόν και κάνε επίθεση αγάπης εσύ μαζί με τον Μπουτάρη και τον Τρεμόπουλο στο κεμαλικό Τουρκικό κράτος. Άλλωστε είναι πάγια άποψη των Μπουτάρηδων ότι οι διεθνείς σχέσεις είναι σχέσεις αλληλοκατανόησης στοργής και προδέρμ. Ο Κεμάλ διαφωνούσε φυσικά με αυτό αλλά δεν πειράζει.

Τέλος έχω βαρεθεί τους κουραδοαφορισμούς και τους εξυπνακίστικους χαρακτηρισμούς κάποιου ως Ανθιμου και Ψωμιάδη, μόνο και μόνο επειδή βγαίνει από τα ρούχα του όταν ακούει τέτοιες βλακείες σαν κι αυτή που είπε ο Μπουτάρης. Σε λίγο θα μας πεις ότι κάπου σου ανέφερα να πάρουμε και την Πόλη. Είμαι σίγουρος.

ΥΓ Όσον αφορά το Μάνο, καλά σου τα πε για την Αλλατίνη ο άλλος σχολιαστής

Anonymous said...

Φίλε άστο καλύτερα, παραδέξου ότι είπες μαλακία να πάμε παρακάτω. Μη γίνεσαι καραίσκος.

Anonymous said...

Δεν το πιασα. Ποια μαλακία είπα και δεν το χω καταλάβει;

Anonymous said...

http://archive.enet.gr/online/online_text/c=110,id=40328052

Για διάβασε λίγο της άρθρο της Ελευθεροτυπίας που φιλοξενεί και τα μεθεόρτια της δήλωσης του Μπουτάρη. Για να δούμε αν "ενδεχομένως" έκανε τόσο γελοία δήλωση ή όχι δηλαδή.

Anonymous said...

Ο Κεμάλ υπήρξε τεράστια προσωπικότητα. Μια ιστορική πολιτική μορφή κλάσεως σαν αυτές που δεν υπάρχουν σήμερα. Πολύ καλά έκανε ο Μπουτάρης και πρότεινε ό,τι πρότεινε. Και αυτό για ερωτική ζώνη στην τηλεόραση σωστό ήταν. Όλοι αυτοί που ξεσκίζονται μέρα και νύχτα στα πορνοσάιτ και την παίζουν μέχρι να ματώσει, βγήκαν από τα ρούχα τους με τις δηλώσεις του Μπουτάρη.

Ο Μπουτάρης είναι ένας ωραίος και ελεύθερος τύπος που δεν έχει να αποδείξει τίποτα σε κανέναν. Δεν είναι όσο πρωτότυπος παρουσιάζεται από τα μέσα, αλλά είναι ένας άνθρωπος πολύ διαφορετικός από τον κατιμά των πολιτικών που κυκλοφορούν. Μακάρι να είχαμε σε όλη τη βλαχοεπαρχία καμιά δεκαριά Μπουτάρηδες. Ο Γιωργάκης τον παρακάλαγε να τον κάνει ευρωβουλευτή, αλλά αυτός ήθελε να ασχοληθεί με την πόλη του που οι Κούβελες και οι διάδοχοί του την έκαναν σαν τα απαίσια μούτρα τους. Μια άσχημη, συντηρητική γεροντοκόρη πνιγμένη στο σκατό.

Δυστυχώς ο Μάνος δεν κατάλαβε ότι ο ίδιος δεν έχει τύχη ως επικεφαλής κομματιδίων για να βάλει τον Μπουτάρη επικεφαλής και να μαζέψει το χαρτί. Παρότι επιτυχημένος υπουργός (μάλλον ο καλύτερος της μεταπολίτευσης), έχει καταντήσει με τις δικές του ανοησίες να ψάχνει για την ψήφο του. Κρίμα για έναν τόσο δημιουργικό υπουργό να μην μπορεί να καταλάβει τα όριά του.

Τέλος, ο Μπουτάρης είναι όχι μόνο η ευχάριστη έκπληξη των εκλογών, αλλά και μόνο το ότι έφυγαν οι Παπαγεωργόπουλοι και δεν εξελέγησαν οι Γκιουλέκες και οι νταβατζήδες τους οι Άνθιμοι δημιουργεί ανακούφιση σε ένα σωρό κόσμο που επί χρόνια δεν καταλάβαινε τι έπιναν οι Θεσσαλονικείς και εξέλεγαν Κούβελα, Κοσμόπουλο, Παπαγεωργόπουλο και όλους αυτούς τους μαλακοπίτουρες.

Anonymous said...

Εντάξει. Δεν ζούμε και σε καμιά σούπερ χώρα για να βρίζουμε και τον Μάνο τώρα λες και έχουμε πολλούς πολιτικούς σαν και αυτόν. Είναι ο μόνος που επέμεινε και έκανε πέντε πράγματα σε αυτή τη χώρα. Τον αδικεί η ταύτιση με τον φούσκα τον Ανδριανόπουλο. Αν μάλιστα δεν είχε εμπλακεί ανοήτως σε ακραίες ιδεολογικές διαμάχες που τον έκαναν ανελαστικό και ειδικά σε μια χώρα που για διάφορους λόγους αυτές οι ιδέες καλώς ή κακώς δεν περπατάνε, δεν θα είχε αυτή την δυσάρεστη κατάληξη.

Anonymous said...

Θα θελα να κάνω μιαν ερώτηση:
Ποιά είναι η κορυφαιά προσωπικότητα που γέννησε η Σαλονίκη;

Anonymous said...

Μα ο Γιώργος Κούδας φυσικά

Anonymous said...

Οχι ο στράτος;Εγω τον στράτο εννοούσα

Anonymous said...

Κανείς δε διαφωνεί ότι ο Κεμάλ υπήρχε τεραστίων διαστάσεων πολιτική προσωπικότητα. Σίγουρα για τους Τουρκους και σίγουρα όχι για τους Έλληνες.
Κατ αναλογία κι ο Παπαχρόνης επίσης υπήρχε τεραστίων διαστάσεων βιαστής. Ανώτερος κι από το βιαστή Σπύρο Μπέσκο. Πολύ αμφιβάλλω όμως για το αν τα θύματα του Παπαχρόνη είναι διατεθειμένα να κάνουν συγκρίσεις για το αν ο βιαστής τους ήταν ο καλύτερος.
Και όχι, δεν έκανε καλά ο Μπουτάρης να δηλώσει κάτι τέτοιο. Ειδικά σε πόλη που κατοικείται από πόντιους, αυτό χαρακτηρίζεται όχι απλά αφέλεια αλλά τεραστίων διαστάσεων μαλακία αναντίστοιχη με τον ρόλο του πολιτικού που θέλει να παίξει ο Μπουτάρης στην πόλη αυτή. Αν εννοείς ότι είναι ελεύθερος κι ωραίος γιατί είπε την παραπάνω μαλακία, τότε τηρουμένων των αναλογιών, θα σου έλεγα ότι ο Αμυράς είναι πολύ πιο ωραίος κι ελεύθερος άνθρωπος από τον Μπουτάρη, κάνοντας μάλιστα δηλώσεις για το ποδήλατό του χωρίς να εξοργίζει και κανέναν όπως έκανε ο Μπουτάρης. Κατέβηκε μάλιστα και χωρίς τις πλάτες του ΠΑΣΟΚ σαν τον Μπουτάρη με πολύ μεγαλύτερο κίνδυνο να εξευτελιστεί.
Ο Μπουτάρης έχει πρωτοσύμβουλους τον Αβραμόπουλο και τον γνωστό και μη εξαιρετέο οικολόγο Ανδρέα Κουρά(δα)κη, κολλητό του Τρεμόπουλου και του Χρυσόγελου, χαιρετίσαντα μονίμως οικολογικές-πράσινες κινήσεις τύπου Τρεμόπουλου και Νότη Μαυρουδή. Καλοχαιρέτας Κουραδάκης.
Αν όλα τα παραπάνω συν το ολιγοήμερο μαϊντανιλίκι του στο Μάνο και τη Δράση σου εμπνέουν εμπιστοσύνη, τότε πάω πάσο. Εγώ πάλι πιστεύω ότι θα πέσει γέλιο αντίστοιχο με του Καμίνη. Κυριακή κοντή γιορτή. Μακάρι να κάνω λάθος. Και για τους δύο.

Anonymous said...

Πόντιοι;Σας παρακαλώ κύριε.Μακεδόνες είναι οι άνθρωποι έτσι δεν λένε;Η Μακεδόνες ή Πόντιοι.Δεν θα μας τρελλάνετε εδώ.

Anonymous said...

Πόντιοι είναι αυτοί που ξυνίζουν με τον Μπουτάρη και ονειρεύονται παπαγεωργοπουλίστικες παλινορθώσεις

Anonymous said...

Γλύτωσα το πάρσιμο της Πόλης τελικά, αλλά όχι το παπαγεωργοπουλίστικο οπαδιλίκι. Τι να κάνουμε, έτσι είναι η ζωή.

Anonymous said...

Πες με και οπαδό του Πανίκα τώρα

Anonymous said...

Mα τώρα είναι σοβαρή τοποθέτηση αυτή του 11:39;;
Είναι επιχειρήματα αυτά με τους βιαστές;Συνάδουν με αυτό το τόσο σοβαρό μπλόγκ;
Δηλαδή τι έπρεπε να κάνει ο Κεμάλ, να αφήσει τους Ελληνες να μπούν στην Αγκυρα;

Anonymous said...

Εντάξει. Όλοι έχουν την γνώμη τους.

Anonymous said...

Φίλε άσ'τον, προσπαθώντας να διορθώσει τις ανοησίες που έγραψε ενωρίτερα, θα πέφτει σε όλο και μεγαλύτερες λούμπες. Το λεγόμενο death spiral του Σόρος ( ο οποίος παρεμπιπτόντως είναι πίσω και από τον Μπουτάρη).

Anonymous said...

Ο 11:48 είναι ο Γκαζμέντ Καπλάνι. Γεια σου Γκαζμέντ τι κάνεις;

Anonymous said...

Γλύτωσα τον Πανίκα τώρα πιάσαμε τον Σόρος

Anonymous said...

O μεγαλύτερος άνδρας που γέννησε η Σαλονίκη αξίζει έναν δρόμο.Εδω υπάρχει λεωφόρος Τσιμισκή;Ποιός είναι ο Τσιμισκής μωρέ;
Παρακαλώ να μην γράψει κανείς τι ήταν ο Τσιμισκής

Anonymous said...

Σόλοικη και ιερόσυλη η σύγκριση Μπουτάρη Τρεμόπουλου. Παρακαλούνται κάποιοι να σκέφτονται πριν πατήσουν το publish your comment.

Anonymous said...

Τί έχει ο Τρεμόπουλος?

Anonymous said...

Aθλια τα κρασιά του Μπουτάρη πάντως.Απαπαπα ο θεός να φυλάξει.Φτήνια και ντεπόν.Δεν είναι για τον ουρανίσκο μου

Anonymous said...

12:00 έχεις πολύ δίκιο. Αλλά στο Ελλάντα η εκπαίδευση από τα σχολεία ήδη είναι χρωματισμένη και ανιστορική. Μαθαίνεις να κινείσαι στο δίπολο καλός-κακός. Εννοείται ότι κακοί είναι πάντα οι άλλοι. Τι να λέμε τώρα. Aνάθεμα και αν μαθαίνει κανείς στα σχολεία σοβαρά τι εστί Κεμάλ. Ακόμη και αν θυμάται πέντε πράγματα, θα τον θυμάται ως δράκουλα./Ελληνική εκπαίδευση λέμε, όχι αστεία.

Anonymous said...

To " Κυρ Γιάννης" παράγει ο Γιάννης.

Anonymous said...

Κάποιος γνωρίζει τον Τρεμόπουλο-Τρελόπουλο. Εάν ευαρεστείται, ας μας πει κάτι σχετικά με αυτοκίνητα και κρημνούς...

Anonymous said...

To μόνο που πραγματικά έχει κάποιος να προσάψει στον Μπουτάρη, είναι η ποιότητα των κρασιών του. Ετσι μου έχει πει ο Καραϊσκος τουλάχιστον.

Anonymous said...

12:07 γιατί το λες αυτό;

Anonymous said...

οχι φίλε ο 12:07 είμαι ο Καραπιάλης.Λές ψέματα

Anonymous said...

Σωστό είναι αυτό. Και ίσως το γεγονός ότι φορά τιράντες με κλιπ και όχι αυτές που πιάνουν με κουμπιά.

Anonymous said...

Που να βρεθεί άνθρωπος σήμερα να φορέσει τιράντες με κουμπιά. Οι άλλες είναι πιο εύκολες και πιο φτηνές άλλωστε.

Anonymous said...

Ρε φίλε 12:14 ποιός είσαι;Σε παρακαλώ.Ο Μπουτάρης διαλέγει φθηνάμπελα της συμφοράς

Anonymous said...

12:07, τα περί "χρωματισμού" που ισχυρίζεσαι είναι πραγματικά αστειότητες. Κανείς δεν είπε ότι ο Κεμάλ δεν αμύνθηκε για τη χώρα του έναντι των ελλήνων. Και καλά έκανε από την πλευρά του.

Το αν έκανε καλά να καθαρίσει και 150.000 άμαχους έλληνες της Σμύρνης για να ξεριζώσει το ελληνικό στοιχείο από την περιοχή είναι όμως άλλου παπά ευαγγέλιο. Το αν έκανε καλά να καθαρίσει και 350.000 πόντιους το 1919 εξαναγκάζοντάς τους να ανέβουν στα βουνά ως αντάρτες ή να φύγουν από την περιοχή για να σώσουν τις ζωές τους, είναι επίσης άλλου παπά ευαγγέλιο. Αυτά τα περί πασοκικής παιδείας εννοείται ότι στα ανταποδίδω. Αλλά μάλλον υποστηρίζεις κι εσύ ότι στη Σμύρνη έγινε απλά "συνωστισμός", οπότε μάλλον εσύ έχεις πασοκική-γιωργακική παιδεία.

Anonymous said...

Ειδικά για τους Πόντιους δεν ξέρω αν έκανε καλά.

Anonymous said...

...ή κακά.

Anonymous said...

12:23 ο Χίτλερ καλώς έσφαξε τους Εβραίους και τους λοιπούς λαούς που δεν ήταν ξανθοί;
Ρωτάω για να δώ αν είσαι κατα των σφαγών γενικά

Anonymous said...

O φίλος Παπαγεωργόπουλος βλέπει Πασόκ φαντάζομαι μέχρι και στον ύπνο του. Ο άλλος κάνει σχόλιο περί κάκιστης ελληνικής εκαίδευσης, το οποίο ο Παπαγεωργόπουλος παραπάνω το παίρνει επί προσωπικού και μάλιστα βλέπει και αντιπασοκικό χρώμα στο σχόλιο. Παιδί που έχει ανατραφεί με τις αρχές την Οννέδ πρέπει να είναι. Αλλιώς δεν εξηγείται.

Anonymous said...

Όχιιιιιι. Όχι τέτοια ερωτήματα. Οι απαντήσεις δεν αντέχονται.,

Anonymous said...

Συμφωνώ και εγώ. Ας παρακάμψει την ερώτηση ο εύθικτος Παπαγεωργόπουλος. Σαν να μην έγινε ποτέ.

Anonymous said...

Eδώ που τα λέμε ένας Κεμάλ χρειαζόταν και τώρα. Δεν θα ήταν άσχημα να πέσει και λίγο μαχαιράκι και σε μας αυτή την εποχή έτσι που είμαστε.

Anonymous said...

Τώρα σοβαρά περιμένεις απάντηση σε αυτό που ρώτησες;

Anonymous said...

χαχαχχααχ

Anonymous said...

H Θεσσαλονίκη είναι ένα μπάσταρδο πράγμα που αρνείται την ταυτότητά της. Με αποτέλεσμα αυτό το τραγελαφικό σημερινό κατασκεύασμα.

Anonymous said...

Είναι δυνατόν να υπάρχει άνθρωπος που είναι υπέρ των γενοκτονιών; Είσαι σοβαρός να ρωτάς τέτοια πράγματα;

Anonymous said...

O Παπαγεωργόπουλος ποια ξένη βιογραφία του Κεμάλ έχει διαβάσει?

Anonymous said...

Ρε φίλε που θα πάει αυτή η δουλειά; O Μπουτάρης ή ο Τρελόπουλος ,δε θυμάμαι, είπε να ονομαστεί ο δρόμος Κεμάλ Αττατούρκ και ένας αντίστοιχος δρόμος στην Κωνσταντινούπουλη Ελευθερίου Βενιζέλου. Πρόταση δημοσιοσχετίστικη στα πλαίσια της ελληνοτουρκικής προσέγγισης της εποχής του ζειμπέκικου και της κουμπαριάς καραμανλή ερντογάν.
Ποιό είναι το πρόβλημά σου δηλαδή;
Τι σχέση έχουν οι γενοκτονίες; Οταν ο Μεταξάς στα πλαίσια μιας αντίστοιχης πολιτικής προσέγγισης έδινε το όνομα του κεμάλ στο δρόμο δεν ήξερε για τις σφαγές; Ολοι έχουν καταλάβει τι έχει συμβεί εκτός από εσένα τον χίτλερ και τον παπαχρόνη.
Σοβαρέψου γιατί ο δρόμος προς τη γραφικότητα είναι ολισθηρός

Anonymous said...

Μπα; Θα έπρεπε να έχω διαβάσει βιογραφία του Κεμάλ και μάλιστα ξένη; Για πες μας.

Anonymous said...

Εδώ ορισμένοι υποστηρίζουν ότι θα πρέπει να βγάλουμε τον στρατό στους δρόμους για πακιστανική γενοκτονία των μεταναστών. Ναι. Ήθελα να το πω αυτό: όποιος έχει πρόβλημα με τους λαθρομετανάστες που χέζουν στους δρόμους και κατουράνε στις εξώπορτες να σταματήσει τους εύκουλους ηρωισμούς απέναντι σε αυτά τα ταλαίπωρα πλάσματα που είναι και χαμηλής νοημοσύνης αφού πάνε και προσεύχονται μέσα στο χάλι τους, και να τα βάλει με τους πολιτικούς που τους μπάζουμε στη χώρα. Κάτι είχα ακούσει ότι έκανε ο Σαμαράς κάποτε με τα σύνορα αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς.

Anonymous said...

Eίστε σύμφωνος με την προέλαση του Ελληνικού στρατού πέρα απο την αλμυρα έρημο ή με κάθε προέλαση;;
Με τη συμμετοχή των Ποντίων στο πλευρό των Ρώσων ενάντια στους Τούρκους στον Α παγκόσμιο πόλεμο;
Με τη σφαγή τουρκοκυπρίων απο το Κάθαρμα Γρίβα;
Με τη εκδίωξη των Τσάμηδων συμφωνείτε;Γιατί ίδια υπόθεση ήταν.
Οτι είναι εθνικό είναι μπούρδα.

Anonymous said...

Που έμαθες Παπαγεωργόπουλε για τον Κεμάλ; Από τις ελληνίδες δασκάλες στο σχολείο?

Anonymous said...

Υπάρχουν και οι εφημερίδες.

Anonymous said...

Ο καραίσκος έχει ρεπό σήμερα, αλλά αν συνεχίσει έτσι, θα τ'ακούσει και αυτός.

Anonymous said...

Εναντίον του Κεμάλ έχει πλειστάκις καταφερθεί και ο Χαρδαβέλλας. Από τις Πύλες του Ανεξήγητου και αλλού.

Anonymous said...

Ρε 12:36 είσαι με τα καλά σου αγόρι μου; Πουθενά δε θα πάει αυτή η δουλειά, με τη διαφορά ότι από το 38 και μετά δεν έχει ανοίξει τουρκική μύτη από έλληνα ενώ πολλάκις έχει συμβεί το αντίθετο. Δε σου λέει κάτι ότι το 55 άλλαξε πάλι όνομα για τους γνωστούς λόγους; Θα μας τρελάνεις τώρα; Το να λέει ο Μπουτάρης να ξαναλλάξει αγνοώντας ότι στην πόλη που το λέει ζουν ακόμα άνθρωποι που έχουν έρθει από τα γεγονότα του 55 επίσης δεν σου λέει κάτι;

Anonymous said...

Οι τούρκοι πολεμάνε έξυπνα, όπως οι αμερικάνοι: μέσω της προπαγάνδας που γίνεται με πολιτιστική διείσδυση. Έχουν αμολήσει αυτά τα τούρκικα σήριαλ που τα βλέπει ο λαός εδώ και λιγώνεται. Ενώ εμείς έχουμε μόνο το Νησί που το βλέπουμε μόνο εμείς οι ίδιοι.

Anonymous said...

"Αγόρι μου" δεν έχει νόημα να συζητάμε.

Anonymous said...

Να σου πω, συμφωνώ κι εγώ. Δεν έχει νόημα.

Anonymous said...

O Παπαγεωργόπουλος να ανοίξει την τηλεόρασή του και να παρακολουθήσει συζήτηση Χαρδαβέλα Καραμπελιά για τα σχέδια της Τουρκιάς. Ακούγεται ότι μπορεί να αναστήσουν και τον Κεμάλ, τον οποίο διατηρούν στον πάγο, σαν τον Ντίσνευ.

Anonymous said...

Oποτε με ρωτούν για κρασί Μπουτάρη στο μαγαζί απαντώ:"Καλό κρασί φίλε πάρε και ενα ντεπόν"

Anonymous said...

Θρηνείται οτι και το χιτλερ έχουν σε πάγο.Και τον τζιμ Μόρισον επίσης.Απο τους δυο αυτούς προτιμώ να ξεπαγώσουν το Χίτλερ πάντως.Α ολα κι όλα

Anonymous said...

Παπαγεωργόπουλε, ο Κεμάλ πέθανε το 1938, αν ο δρομίσκος πήρε τότε το όνομα του Τούρκου εθνάρχου δεν χρειάζεται να είσαι και ο Σέρλοκ γιά να καταλάβεις γιατί. Τα των γεγονότων του 55 είναι άσχετα γιατί ο Κεμάλ είχε ήδη αποδημήσει. Τα περί Κάστρο και Χίτλερ είναι μπαρουφοσοφιστείες παπαγεωργουπολίστικες γιατί ούτε ο Κάστρο γεννήθηκε στο φιφθ άβενιου αλλά ούτε ο Αδόλφος στο Τελ Αβιβ εν αντιθέσει με τον γίγαντα Κεμάλ που είναι γέννημα θρέμμα της ερωτικής Θεσσαλινίκης, της κούκλας του Νίκου. Εδώ κοτζαμ λαοί που τους χωρίζουν εκατομμύρια νεκροί δύο παγκοσμίων πολέμων όπως η Γαλλία και η Γερμανία δεν κάνουν έτσι και έδωσαν τα χέρια, Εδώ όμως έχουμε τους Παπαγεωργόπουλους. Και τέλος, τα ελληνικά στρατά προελαύνοντας στην ανατολία αλλά κυρίως υποχωρώντας από αυτήν δεν πέταγαν πανεράκια με λουλούδια στους ιθαγενείς , το τι κόσμος κάηκε μέσα σε εκκλησίες, το πόσες ρώγες γίναν κομπολόγια γιά τα μερακλίδικα στρατά μας, ψάξτο και θα δεις. Πλάκα έχετε εσείς οι Παπαγεωργόπουλοι. Ακομα δεν ανέλαβε ο άνθρωπος και αρχίσατε, έχει να πέσει πολύ γέλιο.

Anonymous said...

Tον μεγαλέξανδρο; Τον βουκεφάλα; Πώς θα πάρουμε την Πόλη;

Anonymous said...

koμπολόι με ρώγες;;σπάνιο κομματι

Anonymous said...

1:04 γράφεις από Θεσσαλονίκη; Με την αναφορά σου στην Θεσσαλονίκη, την κούκλα του Χατζηνικολάου, ήθελα να ρωτήσω εάν η εκπομπή του εκπέμπεται και προς θερμαϊκό μεριά. Θα την έχουν αγκαλιάσει δυνατά οι θεσσαλονικείς - το δίχως άλλο.

Anonymous said...

Τίμησε την Θεσσαλονίκη ο Κεμάλ. Το σωστό να λέγεται. Μετά τον Κεμάλ, μόνο κάτι γλυκά, τσουρέκια κλπ. καθώς και την Μαλαματίνα μπόρεσε να γεννήσει η συμπρωτεύουσα.

Anonymous said...

Και τον Κούβελα, μην ξεχνάτε τον Κούβελα.

Anonymous said...

Εντάξει, δικαιούται και ο Παπαγεωργόπουλος να έχει την άποψή του, ειδικά αφού χρησιμοποιεί και κάποια επιχειρήματα και δεν μιλάει αξιωματικά. Συμφωνώ ότι είναι λάθος, αλλά μπορεί να πει και αυτός την εκδοχή του για τα γεγονότα.

Anonymous said...

Και ο Ακης ο Αρεοπαγίτης να αναφερθεί παρακαλώ πολύ.

Anonymous said...

Ο υιός Κούβελα;Ο κικίλιας του βορρα

Anonymous said...

Ο Τρελόπουλος είναι ο Αμυράς της Θεσσαλονίκης. Δεν είναι τυχαίο ότι πάει παντού με ποδήλατο. Βέβαια μόνο όταν είναι εκλογές και τον παίρνουν οι κάμερες, γιατί την κοιλιά του την έχει. Και είναι και αρκετά μεγάλη. Άρα πολύ ποδήλατο δεν πρέπει να κάνει.

Anonymous said...

Εγω πιστεύω οτι ο Κικίλιας πήρε το πτυχίο της Ιατρικής όπως η Νατάσσα Παζαίτη.Δεν έχω στοιχεία να τ αποδείξω αλλα αυτό πιστεύω.Στα ίσια,

Anonymous said...

Και οι εφημερίδες τους. Ειδικά οι αθλητικές. Τι καφρία είναι αυτοί με της αθλητικές εφημερίδες του Βορρά. Ξεπερνάνε και αυτές των Αθηνών σε καφριλίκι.

Anonymous said...

1¨16 έχεις δίκιο όπως φαίνεται, αφού πρώτα πρώτα δεν μπήκε με κανονικές εξετάσεις. Ως γνωστόν, στα ελληνικά πανεπιστήμια το θέμα είναι να μπεις. Μετά, ότι και να είσαι κάποια στιγμή θα το πάρεις και το πτυχίο./Ο Κικίλιας μπήκε χαριστικά ως αθλητής. Τώρα το τι γιατρός είναι, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

Anonymous said...

Είχα την ευτυχία (ή δυστυχία, όπως το πάρει κανείς) να συνυπηρετήσω με τον Τρελόπουλο. Από τότε ήταν ακτιβιστής. Ολο γκρίνιαζε, έθετε θέματα γιά την υγιεινή, την καθαριότητα στα μαγειρεία, a pain in the ass.

Anonymous said...

Ετσι που έχουμε καταντήσει, με μισούς γιατρούς κικίλιες και τους άλλους μισούς με πτυχία από τσεχοσλοβλακίες, πιο μεγάλες πιθανότητες να τη βγάλεις καθαρή έχεις αν δεν περάσεις ούτε απ'έξω από νοσοκομείο.

-κύριε πάθατε έμφραγμα πρέπει να σας μεταφέρουμε αμέσως στο γεώργιος γεννηματάς
-μπα άσε καλύτερα θα κάτσω σπίτι, έχει και το νησί στην τηλεόραση

Anonymous said...

Τυχερός είσαι φίλε. Μεγάλη πλάκα να συνυπηρετείς με Τρελόπουλο. Κρίμα που δεν υπήρχαν κάμερες τότε. Θα είχες υλικό να γελάς μια ζωή.

Anonymous said...

Ξερεις ποιός άλλος είναι τέτοια περίπτωση;Ο Μαρακάκης.Ητο αθλητής και πέρασε με δεκαράκια στη Νομική.Θρηνείται οτι ήθελε τη Νομική για να φοράει κοστούμια χωρίς να γινεται γραφικός.Ο πάτος ο Μαρακάκης. Δεν μπορεί να τελειώσει μια πρόταση το κοπέλι.

Anonymous said...

Πότε παίζεται αυτό το Νησί ρε γαμώτο; Όλο λέω να κάτσω να δω ένα επεισόδιο και όλο το χάνω. Όποτε ανοίγω τηλεόραση όλο στον Χαρδαβέλα πέφτω.

Anonymous said...

Το έχουμε ξαναπεί με άλλη αφορμή. Καλύτερα να καταργηθούν αυτές οι σχολές πανεπιστημιακής αγωγής.

Anonymous said...

φυσικής αγωγής

Anonymous said...

1:23, μα φυσικά και εγώ ως τύχη το είδα και μάλιστα μεγάλη. Τον έκοψα αμέσως τι γραφικός είναι και επειδή αυτού του είδους οι συνάνθρωποί μας ασκούν μία ακατανίκητη έλξη επάνω μου (γι αυτό και σχολιάζω εδώ εξ αρχής) τον προσεταιρίστηκα και γίναμε φίλοι. Το τι γέλια έριχνα (εν αγνοία του ακτιβιστού εννοείται) δεν λέγεται. Υπάρχει καλύτερος τρόπος να περάσεις την ώρα σου στα ένδοξα ελληνικά στρατά;

Anonymous said...

Για να μην πούμε για Μάλαμα και όλη αυτή τη "έντεχνη" μουσική σχολή της κλάψας.

Anonymous said...

Την τζένη Γκάλη ποιος την έφαγε.Aυτό θα ταν μεγάλο ρεπορτάζ.Οχι οι μαλακίες του σώγαμπρου του Δανέζη

Anonymous said...

Μα το είχε κάνει το ρεπορτάζ ο Κούλογλου στο Βήμα, τότε που ήθελε να κάνει καριέρα εις βάρος μας (και εις βάρος της δημοσιογραφίας). Τα φρένα του αυτοκινήτου κλπ.

Anonymous said...

Λοιπόν είδα λίγο (είκοσι λεπτά τόσο άντεξα) το νησί εχθές.
Συμπέρασμα, μάπα το καρπούζι. Είχε δίκιο ο καραίσκος. πολύ μέτρια πράγματα. θεωρώ ότι θα ξεφουσκώσει σύντομα. Οι παραγωγοί και οι χρηματοδότες αναμένεται να χάσουν πολλά λεφτά. αλλά έτσι είναι ο καπιταλισμός.

Anonymous said...

Σαν τον Αλέκο Παναγούλη πήγε και η Τζένη Γκάλη; Κρίμα που δεν υπήρχε ο Σόρος τότε να ακούγαμε διάφορα ωραία.

Anonymous said...

Λες γι αυτό να θέλουν να προσθέσουν διαστημικά, ιπτάμενους δίσκους, σασπένς και τέτοια;

Anonymous said...

Μήπως είναι από τη Θεσσαλονίκη και ο Κούλογλου; Θα του ταίριαζε.

Anonymous said...

Μη χάσει και η βλάχα η Λαρισαία

http://nonews-news.blogspot.com/2010/11/blog-post_5563.html

Anonymous said...

Να μπει ο Παπαγεωργόπουλος στο Νησί με μάσκα Βουκεφάλα.

Anonymous said...

Κάνεις ότι δεν το καταλαβαίνεις το πρόβλημα ή μου φαίνεται; Άκου είχε πεθανει ο Κεμάλ το 55 άρα δεν έχει σχέση. Λες κι ο Κεμάλ δεν είναι σύμβολο της Τουρκίας. Το αν ζούσε ή πέθανε τότε έχει σημασία ή το τι σήμαινε σαν σύμβολο η αναφορά του ονόματος στους ελληνες που μόλις είχαν φάει τη φάπα; Και το ότι γεννήθηκε στην πόλη δεν λέει τίποτα. Με την ίδια λογική, το Μπραουναου αμ ιν θα ονόμαζε κεντρικό δρόμο του Οδό Χίτλερ; Όχι βέβαια.

Μπα, βαριέμαι να συνεχίσω γιατί δε βγαίνει άκρη. Άσε που είναι και βαρετά τα Παπαγεωργόπουλος και λοιπά ωραία.

Τελικά το Νησί έχει πουληθεί σε ξένα τηλεοπτικά δίκτυα ή όχι;

Anonymous said...

Πιστεύω ότι το σενάριο του νησιού πρέπει να συμπεριλάβει και τις εκλογές της θεσσαλονίκης. Να πηγαίνει χρονικά πίσω-μπρος όπως και το Lost. Έτσι θα κερδίσει τηλεθέαση.

Anonymous said...

να μπει ο κεμαλ στο νησί με τους ηρωικούς τσέτες

Anonymous said...

Το καλύτερο με τον Σόρος και τα σχετικά, είναι η φήμη ότι βρίσκεται πίσω από το ούλτρα επαναστατικό κίνημα Ανταρσύα (ή ΑνταρCIA όπως είναι το καλλιτεχνικό της).
Εχω έναν γνωστό που είναι ψηφοφόρος του εν λόγω κινήματος, και τον λέω τσάτσο του Σόρος, προσκομίζοντας μάλιστα αδιάσειστα στοιχεία από φάκτωρ χ, φαήλο κρανιδιώτη και τα σχετικά. Ο τυπάκος γίνεται πυρ και μανία, περισσότερο γιατί κατά βάθος τα πιστεύει και ο ίδιος. Πολύ πλάκα όταν όλοι αυτοί οι τσομσκικοί τρόμπες πέφτουν στον ίδιο συνωμοσιολογικό λάκκο που έχουν σκάψει για τους άλλους....

Anonymous said...

Λένε ότι πουλήθηκε παπαγεωργόπουλε. Έτσι τουλάχιστον είχα διαβάσει σε κάποια εφημερίδα.

Anonymous said...

Ασε τους τσέτες και πες για τσέπες. Ξέρει κανείς αν έχει πουληθεί το νησί;

Anonymous said...

Για πες. Τί τζίρο έκανε; Και ποιος είναι ο παραγωγός;

Anonymous said...

Πολύ γέλιο αυτό με το Ανταρσύα φίλε. Το έχω ακούσει κι εγώ. Θα γελάσουμε πολύ και με αυτούς στο δημοτικό συμβούλιο της πολύπαθης πρωτεύουσας.

Anonymous said...

Υπάρχει ενδιαφέρον για το νησί απο ξένους επενδυτές.Οπως και για τον Αστακό και το Βυντρα

Anonymous said...

Να μπει στον Νησί ο Κεμάλ. Σωστό. Αλλά να μπει και ο Ελευθέριος Βενιζέλος. Και να έχουμε στόρυ ομοφυλοφιλίας. Να μπει στην ιστορία και ο Βαλλιανάτος. Τον οποίον, όπως ο ίδιος έχει παραδεχτεί, τον χρηματοδοτεί ο Σόρος. Εκεί να δεις σενάριο για υψηλές τηλεθεάσεις.

Anonymous said...

Μήπως να βάλεις και κανα animation τύπου Avatar; Όχι τίποτα άλλο αλλά για να φτουρίσει και να γίνει και 3D

Anonymous said...

Μετριότατη και πολύ ερασιτεχνική σκηνοθεσία το Νηρί.
Προχειροδουλειά.

Anonymous said...

Μπορείς ενδιάμεσα να ρίξεις και ασυνείδητα μηνύματα, η να βάλεις και ανάποδους ήχους τύπου χεβυματαλάδων που ακούγανε "I love Satan"

Anonymous said...

ασυνείδητο μήνυμα είναι το "πάντα να πίνετε πριν οδηγείτε"
κάτι τέτοιο εννοείς;

Anonymous said...

Παπαγεωργόπουλε, μάλλον εσύ κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Τι σχέση έχει κατ' αρχάς ο εθνάρχης Κεμάλ με τον ψυχασθενή και ομοφυλόφιλο Χίτλερ; Χαίρει τεράστιας εκτιμήσεως διεθνώς εν αντιθέσει με τον παλαβιάρη Αδόλφο. Το καυλί που φάγαμε στην Μ. Ασία ήταν αποτέλεσμα της εθνικιστικής μαλακίας που μας βάραγε τότε. Είδαμε μία αυτοκρατορία να διαλύεται σε κομματάκια και ορμήσαμε σαν τις ύαινες κάνοντας τα κανίς των αγγλογάλλων. Τελικά αποδειχτήκαμε ακριβώς αυτό, κανίς, και ο Κεμάλ μπουλντόγκ και μας έκανε μία χαψά, τι θες να κάνουμε τώρα. Εμείς αρχίσαμε τον σαματά, ας λουστούμε και τα επίχειρα της κουτοπονηριάς μας. Ελα τώρα Παπαγεωργόπουλε, μην γίνεσαι bad loser, ειδικά εσύ αθλητής πράμα.

ΥΓ Ο σοφός Ιωάννης Μεταξάς πάντως είδε τι μαλακία πήγαινε να γίνει εξ αρχής και αρνήθηκε οιαδήποτε συμμετοχή σε αυτήν την μεγαλομανιακή μπαλαφάρα.

Anonymous said...

Έχεις δίκιο κε Τζάρτζανε. Υποσυνείδητα ήθελα να γράψω. Να βγω από την άιθουσα ή μπορώ να παραμείνω;

Anonymous said...

Βάρσος, πηγή γέλιου όπως πάντα.

Anonymous said...

Να παραμείνεις Παπαγεωργόπουλε παιδί μου, φυσικά να παραμείνεις, αλλά σε παρακαλώ μην κάνεις εθνικιστικά παράσιτα, ας μιλήσουμε γιά κάτι άλλο.

Anonymous said...

Μάλλον θα λες την ίδια εθνικιστική μαλακία που μας έδερνε και τα προηγούμενα χρόνια και έβγαλε τα όρια του ελληνικού κράτους από την Πελοπόνησσο φτανοντας τα στη Θράκη. Την ίδια με την οποία ενώθηκε η Κρήτη κλπ κλπ Αυτή δε λες;
Δε θα λεγα ότι όσοι κάνουν γενοκτονίες χαίρουν γενικώς εκτίμησης. Εκτός βέβαια αν είναι με το μέρος των δυτικών δυνάμεων, οπότε αλλάζει το πράγμα. Αλλά όλα σχετικά είναι. Οι Κινέζοι π.χ. πιθανότατα τον είχαν για μαλάκα τον Κεμάλ. Όχι όμως και τον Πολ Ποτ. Όπως βλέπεις όλα σχετικά είναι

Anonymous said...

Μια που κάποιος είπε για σατανιστικά και τα τοιάυτα, έχω να πω ότι υπέπεσε στην αντίληψή μου ότι το γνωστό άσμα μακαρένα έχει κλέψει το ρυθμό του από το γνωστό άνθεμ ιν ληγκ γουιθ σατάν του τiμίου -λέμε τώρα- τζόρντι συγκροήματος των βένομ.
Ακου τώα....

Anonymous said...

Kαλα ο Μεταξάς ήταν εναντια και στους Βαλκανικούς πολέμους.Που ήταν και νικηφόροι τότε αφου πήραμε τη σαλονίκη.Τωρα που το σκέφτομαι σοφός ο Ιωαννης,σιγά την πόλη που κατακτήσαμε

Anonymous said...

ρε μαργουν τι είπες τωρα.Καταπληκτικό.

Anonymous said...

Αντε μωρέ με τους κωλοεθνικιστές. Γιατί δηλαδή δε μας έφτανε η Πελοπόνησσος; Α, να χαθούνε.

Anonymous said...

Σώπα Παπαγεωργόπουλε, παραβιάζεις ανοιχτές πόρτες τώρα. Ολα τα κράτη αποτέλεσμα του ενός ή του άλλου εθνικισμού είναι. Απλώς υπάρχει εφικτός εθνικισμός και ανέφικτος εθνικισμός. Και απεδείχθη περίτρανα ότι τα πάλι με χρόνια με καιρούς, η ελλάς των 2 ηπείρων και των 5 θαλασσών και άλλα γραφικά σε ποιά κατηγορία εθνικισμού ανήκαν. Ασε που η γενοκτονία των Αρμενίων χρεώνεται στον σουλτάνο και όχι στον Κεμάλ, οι νεότρουρκοι δεν υπήρχαν τότε. Αδιάβαστο σε βρίσκω, στην επόμενη παράδοση με τον κηδεμόνα σου.

Anonymous said...

Μπα; Τι μας λες δάσκαλε; Μίλησε κανεις γι Αρμένιους; Για Πόντιους μίλησα. Το ποιος είναι εφικτός εθνικισμός και ποιος ανέφικτος είναι δύσκολο να το ξερεις εκ προοιμίου όταν ξεκινάς με καλές προοπτικές. Όταν ο Βενιζέλος έκανε το "κανίς" είχε την υποστήριξη των μεγάλων δυνάμεων την οποία έχασε στην πορεία. Λες να το ξερε από πριν; Επίσης όταν ξεσηκώθηκαν οι Κρητικοί για ένωση με την Ελλάδα, η ίδια η Ελλάδα με το φόβο του πολέμου από την Τουρκία, αρνιόταν να τους δεχτεί. Όπως βλέπεις όμως, ο αδάμαστος Καραίσκος είναι σήμερα μαζί μας

Anonymous said...

Μια λεπτομέρεια που έχει σημασία: με εθνικιστές και πατριωτικούς τσαμπουκάδες πολιτικάντηδες η Ελλάς δεν έχει πάρει ούτε εκατοστό εδάφους, ειδικά με πολεμικές επιχειρήσεις.
Υποχωρήσεις και ταπεινωτικές ήττες έχουμε με πατριώτες στα λόγια αντικεμαλιστές πολιτικούς.
Speak softly and carry a big stick, έλεγε πολύ σωστά ο Θεόδωρος Ρούζβελτ. Αλλά αν έχουμε παλλικαράκια της φακής που στα μπλογκ από τη μία επιτίθενται στην κόκκινη μηλιά και από την άλλη βλέπουν αντεθνικούς δάκτυλους σόρος ή ξέρω γω εθνικο ξεπούλημα (γέλια) πίσω από προτάσεις σαν αυτή του κατά τεκμήριο σοβαρού, σοβαρού επαναλαμβάνω, και πετυχημένου επιχειρηματία, άρα επί της ουσίας πατριώτη Μπουτάρη, καληνύχτα μας....

Anonymous said...

Πήζε φαντάρος ο καρασύκος;

Anonymous said...

Να καταδικαστεί ο Μπουτάρης για εσχάτη προδοσία, ο δήμος ξεσαλωνίκης να πάει αυτοδικαίως στον Γκιουλέκα, και στο εξής να ονομάζεται ανθιμάτο θεσαλονίκης "ο Αντώνης Κανάκης"

Anonymous said...

Μπα, πραγματικά βαρέθηκα και πάω για ύπνο. Βαρετή συζήτηση χωρίς σοβαρά επιχειρήματα από την αντίπαλη πλευρά. Χαρακτηρισμοί Παπαγεωργόπουλος κλπ υποδεικνύουν ακριβώς την έλλειψη επιχειρημάτων. Για να μην πω ότι πουθενά δεν ανέφερα Αρμένιους (που πράγματι διώχθηκαν στο μεγαλύτερο μέρος τους από Οθωμανούς), Σόρος (με τον οποίο γελάω και γω), να πάρουμε την Πόλη και άλλες αστειότητες. Άντε καλήνύχτα.

Anonymous said...

χορτασες ή θες κι άλλα;

Anonymous said...

Ο Γρηγορόπουλος ητο αρμένης.Εκεί να δεις σφαγή

Anonymous said...

Οσο για το φίλο που έγραψε εναντίον του Μπουτάρη έχω να πω ότι η μεγαλύτερη πλάκα είναι ότι όταν εξαπέλυσε την επίθεσή του, δεν ήξερε ή δε θυμόταν ότι την ονομασία του δρόμου την είχε δώσει αρχικά ο Μεταξάς. Φαντάζομαι τη φρίκη του όταν ακολούθως γκούγκλαρε την πληροφορία και το είδε και μόνος του.
Από κει και κάτω τα πράγματα ήταν αρκετά κατηφορικά. Δεν πειράζει, άλλη φορά....

Anonymous said...

November 17, 2010 2:18 AM

Speak softly and carry a big stick, έλεγε πολύ σωστά ο Θεόδωρος Ρούζβελτ.

Κι ο Βγενόπουλος το λέει. Και μέχρι στιγμής, το big stick του, έχει φτάσει στο παχύ έντερο του γαπ. Καλοχώνευτο κορίτσια.

Anonymous said...

Ο Μπουτάρης θαυμάζει την προσωπικότητα του κεμάλ γιατί και οι δύο λατρεύαν το κρασί. Και μάλιστα το φτηνό και άγευστο, σαν αυτό που βγάζει ο μπουτάρης.

Anonymous said...

Ο Κεμάλ ντυνόταν και γυναικεία όταν το απαιτούσαν οι περιστάσεις. Πολύ πρωτοπόρος και ερωτικός.

Anonymous said...

Ο Κεμάλ ντυνόταν και γυναικεία όταν το απαιτούσαν οι περιστάσεις. Πολύ πρωτοπόρος και ερωτικός.

Anonymous said...

Αυτό με τον Κεμάλ δεν το ήξερα, αν αληθεύει καταδεικνύει το μέγεθος του ανδρός, στα χνάρια ενός Μεγάλου Αλεξάνδρου και ενός Ιουλίου Καίσαρος και ο Μουσταφά. Επειδή ως γνωστόν η μουσική εξημερώνει τα ήθη, και επειδή η Τουρκία δεν είναι έθνος υποανάπτυκτων μπουνταλάδων όπως επιμένει να τους παρουσιάζει η (αν)ιστορία που διδάσκεται στα σχολεία σε προφανή προσπάθεια να δημιουργηθούν νέες γενιές ανδράποδων που άγονται και φέρονται από την αλητήρια πολιτική κάστα σε συλλαλητήτια, παρελάσεις και λοιπές γελοίες εκδηλώσεις της "υπεροχής" του αδάμαστου έθνους μας (της αιωνίου φάπας) θα πρότεινα στους φίλους τουρκοφάγους να ακούσουν λίγη τούρκικη κλασική μουσική (ναι, υπάρχει και τέτοια) εκεί που πίνουν τον τούρκικο καφέ τους και μπεγλερίζουν νωχελικά τις χάντρες του κομπολογιού τους.

http://avaxhome.ws/music/ethnic_world/kudsi_heritage.html

(χωρία πλάκα είναι πολύ ωραίο, κατεβάστε το και θα με θυμηθείτε)

Anonymous said...

Ataturk: A biography of Mustafa Kemal, father om modern Turkey, του Balfour. Με έμφαση και στο πρόσωπο Κεμάλ. Πολύ καλύτερη βιογραφία από την πιο πρόσφατη αλλά βαρετή του Mango.

Anonymous said...

Η ελληνική εκπαίδευση είναι η αιτία. Παράγει φανατικούς που πιστεύουν (γιατί το πιστεύουν, δεν το κάνουν για πλάκα) ότι σε όλα υπάρχει ένα ελληνικότατο (στρεβλά διαμορφωμένο) δίκιο. Σε όλα τα θέματα, εάν δεις τι επιχειρηματολογούν οι τυπικοί έλληνες πρώην μαθητές, βγάζεις το οδυνηρα συμπεράσματά σου. Με τέτοια εκπαίδευση, αυτή η χώρα δεν μπορεί να πάει πουθενά. Ενώ το βασικό πρόβλημα της χώρας ειναι στην παιδεία, υπουργούς είχαμε τον Στυλιανίδη, τον Σπηλιωτόπουλο τον Άρη, πιο παλιά τον βλάκα τον Γιωργάκη, τον Πέτρο Ευθυμίου και πάει λέγοντας. Και μόνο γι αυτό το λόγο, σοβαρός άνθρωπος το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ δεν θα έπρεπε να την ξαναψηφίσει ποτέ. Τα αποτελέσματα της χαμηλής, χρωματισμένης παιδείας μας φαίνονται και από ορισμένες φανατικές και ανιστόρητες απόψεις περί Ατατούρκ. Δυστυχώς.

Anonymous said...

ετσι ακριβώς μπράβο στον 12:00

Anonymous said...

Έχει διαβάσει κανείς άρθρο πολέμαρχου Φαήλου για τις εκλογές και το μήνυμά τους; Αξίζουν πολύ και τα σχόλια. Υπάρχουν άρα τέτοιοι άνθρωποι, δεν είναι της φανατασίας μου. Τα σχόλια είναι εξίσου αστεία με το κυρίως τρατατζούμ-ταρατατζούμ κείμενο. Όταν κανείς (κάνει πως) δεν καταλαβαίνει μια ηχηρή σβουριχτή φάπα.

Anonymous said...

Και το στρατηγό Βερυβάκη δεν είχαν κάνει υπουργό παιδείας;
Επειδή έτσι του ήρεσε του Ανδρέα.
Ωραίες εποχές ρε μαλάκα. Απο την πέμπτη δημοτικού άρχιζαν οι κοπάνες

«Oldest ‹Older   201 – 400 of 588   Newer› Newest»