Thursday, November 27, 2008

Ευγενία Μανωλίδου: λατρεία για βαψομαλλιάδες...



Για την κυρία Μανωλίδου το έχουμε ήδη υπαινιχθεί: διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που ημπορούν να ταράξουν αδυνάμους και απείρους συνανθρώπους μας. Έχοντας και εμείς μια κάποια εμπειρία στο θέμα "γυναίκα" - μια εμπειρία, βεβαιότατα, απειροελαχίστη, εάν, μάλιστα, συγκριθεί με την εμπειρία ενός Αδώνιδος - μπορούμε να το πούμε και να το διαλαλήσουμε: H Ευγενία είναι μια γυναίκα με νάζι! Διά του λόγου αυτού, δύναται να διακτινίσει συναισθηματικώς άνδρα τινά, υπό την έννοια ότι τον μεταφέρει σε άλλες, απόκοσμες διαστάσεις, λόγω της ερωτικής παραζάλης και της εξαρτήσεως που του προκαλεί. Ο σαλός από έρωτα Γεωργιάδης αποτελεί περίτρανη απόδειξη του που μπορεί να οδηγήσει η (πρόδηλη) ερωτική απειρία και γενικότερη αφέλεια, όταν συναντηθεί με το μπρίο, το νάζι - το στυλ "γατούλα", για να μην τα πολυλογούμε...


Ο επιπόλαιος μελετητής κακομεταφρασμένων βιβλίων, Άδωνις, δεν θα την είχε πατήσει έτσι, εάν, εκτός από παρωχημένα, εθνικοπατριωτικά, ιδεοληπτικά αναγνώσματα, είχε προνοήσει να μελετήσει και το απόσταγμα σοφίας του Καρόλου Κουν: "Απ' όλες τις συμφορές που βρίσκουν τους ανθρώπους, η πιο μεγάλη είναι ο έρωτας. Την αρρώστια παραστέκει γιατρειά. Τον θάνατο λησμονιά. Τέτοια στον έρωτα μην καρτεράς" (ποίημα "Καημός"). Δεν γνωρίζουμε τι καρτέρησε και τι δεν καρτέρησε ο Άδωνις, αλλά, μετά βεβαιότητος, την γελοιοποίηση, όλες αυτές τις εβδομάδες, την κατέκτησε - και μάλιστα με το σπαθί του... Επανερχόμενοι, όμως, στο ζήτημα της χαριτοβρύτου Ευγενίας, δεν μας κάμνει την παραμικρά εντύπωση η ερωτική επιρροή της, ακριβώς διότι γνωρίζουμε που να την αποδώσουμε. Εκείνο, όμως, που μας έκαμε εντύπωση είναι κάτι διαφορετικό, το οποίο λαμβάνει, στην δική μας, τουλάχιστον, αντίληψη, διαστάσεις βίτσιου: η κυρία Μανωλίδου φαίνεται να προτιμά τους άνδρες που βάφουν τα μαλλιά τους! Εις ό,τι αφορά την περίπτωση Αδώνιδος, δεν χωρά, πλέον, η παραμικρά αμφιβολία. Το έχουμε τεκμηριώσει πολλαπλώς. Εκείνο που μας συνεκλόνισε τις τελευταίες ημέρες είναι η κόμη του εν διαστάσει συζύγου της, κ. Μανωλίδη. Ο γνωστός ζωγράφος δείχνει ένας αξιοπρεπής κύριος, μεγάλης, βεβαίως, ηλικίας. Το κρανίο του, όμως, στολίζεται από μια πλουσιοτάτη κόμη με ένα βασικό χαρακτηριστικό: είναι πλήρως βαμμένη σε αυτό το αριστοκρατικότατο χάλκινο ακαζού!


Ένας αρκετά σημαντικός καλλιτέχνης, φαίνεται ότι δεν εντρέπεται να εμφανίζεται βαψομαλλιάς. Ας είναι... Επιτρέπουμε στους καλλιτέχνες μια μικρά δόση ματαιοδοξίας, η οποία τους οδηγεί σε τόσο δραματικές επιλογές. Εκείνο, όμως, που μας συνταράσσει είναι η εμμονή της Ευγενίας στους άνδρες με βαμμένο μαλλί! Μάλιστα, επειδή το home made βάψιμο δύσκολα επιτυγχάνεται μόνον με τις δυνάμεις του άμεσα ενδιαφερομένου βαψομαλλιά, αναρωτιόμαστε: μήπως για την βαψομαλλίαση των (πρώην και νυν) συμβίων της έβαζε (και συνεχίζει να βάζει) και η παιχνιδιάρα μαέστρος λιγάκι το χεράκι της; Μήπως, δηλαδή, όλα αυτά τα χρόνια, το ταλαιπωρημένο κορίτσι αναγκάζεται να κρατά στο χέρι της, εκτός απ' την μπαγκέτα του μαέστρου, χτένα, βούρτσα και μπογιά;

5 comments:

_O Grizomallis said...

(κεφάτε) Μαιτρ,

η Ευγενία, ως καλλιτέχνιδα
[τι πήγα και θυμήθηκα: την ουρανία Κατερίνα Σνάιντερ, το πάλαι καούρα του Λεβέντη προέδρου της κεντρώας πιτσοφαγίας, επαναληπτικώς να εισάγει τους λαβυρίνθους των στοχασμών της με το -ω, πόσο επίκαιρο!- φραστικό πρελούδιο "Εμείς οι καλλιτέχνιδες..."],
η Ευγενία, λοιπόν, λέγω, είναι γατούλα λεπταίσθητος και εύθραυστος.

Κατά συνέπεια, δεν αντέχει την πικράν Αλήθειαν της σκληρής, πανανθρωπίνου, κοινής μας μοίρας (τα... λευκά!).
Ούτε καν για Μία Στιγμή!

Ξεκίνησε λοιπόν με τις ιμιτασιόν τρίχες και, στην επόμενή της απόπειρα (με την ωριμότητα που απλόχερα και καταφανέστατα τής χάρισε ο χρόνος -ο κίναιδος ασπλάχνως κυλά ακόμα και για τες γατούλες), προσέθεσε σε αυτές τον ιμιτασιόν δημοκράτη.

Πλην όμως ομολογουμένως γενναίον άνδραν: Μπουμπούκον!

Και πώς όχι;
Μπουμπούκια ολάνθιστα οι τρίχες των κορακίσιων του μαλλιών,
μπουμπούκια ολάνθιστα οι τρίχες των δημοκρατικών του λόγων...

Έρρωσθε
_Ο γκριζομάλλης

άμα το λέει η σούφρα σου said...

ο εκλεκτός οικοδεσπότης και ο κύριος φαιομάλλης με κάλυψαν απολύτως - να συμπληρώσω ότι προκειμένου να καθιστούσα εαυτόν αντικείμενο του πόθου της ευειδούς, καλλιπύγου και εμφανώς ρεπούσης προς το αυταρχικόν (με την αγγελιώδη έννοια του όρου) καλλιτέχνιδος, δεν θα έφερα αντίρρηση νε μετέλθω οιασδήποτε εξευτελιστικής βαφής, ακόμα και αυτής σε μπορδοροδοκόκκινο που αν δεν απατώμαι εισήγαγε στην χρωματική παλέτα η πρωθιέρεια της τηλεοπτικής ταπητουργίας δέσποινα μοιραράκη!!!

διατελώ υμέτερος

proagogos said...

ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΤΟ ΝΑΖΙ ΤΗΣ ΕΥΓΕΝΙΑΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΤΗΛΕΟΤΠΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΚΛΠ.ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΝΑΖΙΑΡΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΝΕΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΔΩΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ ΜΥΑΛΑ ΤΟΥ.

ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ "ΠΟΥΠΕ", ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΟΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΤΣΑΛΙΜΙΑ ΤΗΣ. ΔΙΑΔΕΜΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΥΛΑΚΙ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΠΟΛΛΕΣ ΕΤΣΙ "ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ" (ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΒΡΑΚΙ ΤΟΥΣ).

ΣΕΛΙΔΑ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ said...

ΘΑ ΔΑΝΕΙΣΤΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΥ ΓΚΡΙΖΟΜΑΛΛΗ ΔΙΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΗΣΩ ΤΟΝ ΜΑΙΤΡ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΑΙNΕΣΩ ΔΙΑ ΤΟ ΝΕΟΝ ΠΟΝΗΜΑ :ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΙΝ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΝΑΚΡΙΤΡΙΑΣ.
ΚΕΦΑΤΕ ΜΑΙΤΡ ΛΟΙΠΟΝ : ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΤΑΤΟΝ ΜΠΟΥΣΤΟ ΤΗΣ EUGENE ΚΟΣΜΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗΝ ΣΑΣ.ΤΟ ΕΝΔΥΜΑ ΘΥΜΙΖΕΙ CARMEN TOY BIZET OΜΩΣ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΗΣ ΑΟΙΔΟΥ???????,MAESTROY,ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΟ ΝΟΥ ΤΗΝ CRUDELE ΠΑΡΘΕΝΑ ΠΡΙΓΚΗΠΙΣΑ TURANDOT ,ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΡΙΓΚΗΠΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΣΙΑΣ.
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΕΠ ΟΛΙΓΟΝ ΚΕΦΑΤΕ ΜΑΙΤΡ ΤΗΝ EUGENE NA ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΑΦΙΞΙΝ ΤΟΥ ΑΔΩΝΙΔΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΙΑΝ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΝ ΟΠΕΡΑΤΙΚΗΝ ΜΕ PUCCINI.
NA EISERXETAI Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΥΠΟΠΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΝ ΤΟΥ ΒΑΨΟΜΑΛΛΙΑ ΑΔΩΝΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΥΡΙΖΕΙ ΤΖΑΤΖΙΚΙ ΚΑΘ`ΟΤΙ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΘΑΜΩΝ ΚΕΜΠΑΜΠΤΖΙΔΙΚΩΝ.......ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟ ....
Η ΑΡΙΑ ΤΟΥ ΑΔΩΝΙΔΟΣ :PIETTA, PIETTA DI ME ,PIETTA O PRINGIPESSA.
EYΧΑΡΙΣΤΩΝΤΑΣ ΣΑΣ ΜΑΙΤΡ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΩΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΝΟΧΗΝ ΣΑΣ ,ΘΥΜΙΖΩ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗΝ ΜΑΣ ΑΝΑΚΡΙΤΡΙΑΝ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ Γ.ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ ΝΟΒΑ: ΓΑΡΓΑΛΑΤΑ ΓΑΡΓΑΛΑΤΑ

Anonymous said...

Αναφέρομαι στην σπουδαία ανάλυση της "Σελίδας Φίλων της Μουσικής" για το θέμα αλλά και στην ποιότητα των σχολίων γενικότερα και αναφωνώ:

Congratulations!

ΥΓ: Απίστευτης ποιότητας αναλύσεις για "ευτελή" ζητήματα σε αυτό το ιστολόγιο.