Tuesday, March 10, 2009

Dr Charlotte Bach: η περούκα που έκρυβε πολλά…



Και μετά από μια γενναία δόση ελληνικής σαχλαμάρας που πήραμε τις τελευταίες μέρες, αλλάζουμε ρεπερτόριο, περνώντας στα σοβαρά… Έτος Δαρβίνου φέτος και επιλέγουμε να συνεισφέρουμε στον σχετικό εορτασμό με ένα πορτρέτο αφιερωμένο σε ένα πρόσωπο εντελώς άγνωστο στο ευρύ κοινό, αδίκως και αναιτίως· στην Δόκτορα Charlotte Bach – την επιστήμονα που παρουσιάστηκε ως ανατροπεύς της δαρβινικής διδασκαλίας περί εξελίξεως των ειδών, προτάσσοντας μια δική της, επιστημονικά πιο ακριβή (κατά δήλωσίν της) εξελικτική θεωρία. Θα εκφράζαμε έναν κίβδηλο ισχυρισμό, εάν υποστηρίζαμε ότι το Πανεπιστήμιο της Βουδαπέστης αποτελεί ένα από τα πιο prestigious πανεπιστήμια στον πλανήτη. Εύλογη, λοιπόν, η επιθυμία της Dr Charlotte Bach να μετοικίσει από τη Βουδαπέστη στο Λονδίνο και από τις άξεστες, χονδροειδείς συμπεριφορές της κεντρικής Ευρώπης στον πολιτισμό και την εκλέπτυνση της Γηραιάς Αλβιώνος (είναι, τηρουμένων των αναλογιών, σαν ένας ορεσίβιος ηπειρώτης να μετοικεί στα Παρίσια…). Το ογκώδες, εύσαρκο κορμί της (πολλοί την παρομοίαζαν με μαμούθ) εγκαταστάθηκε σε ένα κομψό, μικρό διαμέρισμα στο λονδρέζικο Highgate, το οποίο απετέλεσε το φρούριο από το οποίο θα εκτόξευε σαν φλεγόμενα βέλη τα ιδιόμορφα και ρηξικέλευθα επιστημονικά της πορίσματα. Πολλοί την θεωρούσαν λεσβία. Αιτία η μπάσα φωνή, το ογκώδες ανδροπρεπές σκαρί, οι άτσαλες κινήσεις. Παρ’ όλα ταύτα, ουδέποτε της έλειψε η κομψότητα και η κοκεταρία.


Η Dr Charlotte περιδιάβαινε τους υγρούς δρόμους του Λονδίνου ως καθηγήτρια-ερευνήτρια ψυχολόγος. Ψυχολογία, άλλωστε, δήλωνε ότι εδίδασκε στη Βουδαπέστη. Είχε δεχθεί απηνή διωγμό από τους κομμουνιστές και εξεδιώχθη από την πατρίδα της το 1948. Στις συνθήκες ελευθερίας και ανεκτικότητας της βρετανικής πρωτεύουσας σχεδίαζε να βρει το κατάλληλο περιβάλλον για να ξεδιπλώσει τις ανατρεπτικές επιστημονικές θεωρίες της. Βασικό αντικείμενο των επιστημονικών της ενασχολήσεων η μελέτη των σεξουαλικών παρεκκλίσεων και ειδικότερα του λεγόμενου «transsexuality». Οι μελέτες της θεωρούσε ότι ανασκεύαζαν, τρόπον τινά, τις δαρβινικές θεωρήσεις περί εξελίξεων των ειδών. Στην εργασία της Homo Mutans, Homo Luminens, υποστήριξε ότι η σεξουαλική παρέκκλιση αποτελούσε την κινητήριο δύναμη της εξέλιξης. Οι άνθρωποι, τόνιζε, σε διαφορετικό βαθμό ο καθείς, αναπτύσσουν μια φαινομενικά παράδοξη, αλλά καθ’ όλα φυσιολογική, τάση να μετατρέπονται στο… αντίθετο φύλο. Εκεί ακριβώς συνίστατο η εξελικτική διαδικασία και όχι στα δαρβίνεια φληναφήματα, υποστήριζε. Έτσι, η Charlotte αυτοπαρουσιάσθηκε ως θεμελιωτής μιας νέας επιστήμης: της Ανθρώπινης Ηθολογίας


Οι επιστημονικές της αντιλήψεις προκάλεσαν το ενδιαφέρον μελών της βρετανικής ελίτ, εξ ού και εκλήθη για διαλέξεις στο Darwin College του πανεπιστημίου του Cambridge. Το επίπεδο, όμως, των προσκεκλημένων ακροατών απέλπιζε την θεόρατη επιστήμονα. Ούτε ένας, έλεγε, δεν μπορούσε να αντιληφθεί σε βάθος τις πολύπλοκες και ανατρεπτικές θεωρίες της. Και όχι άδικα, εδώ που τα λέμε. Καθότι η Δόκτωρ εκ Βουδαπέστης υποστήριζε, λίγο-πολύ, ότι όλοι οι άνδρες έχουν την τάση να μετατρέπονται σε γυναίκες και τούμπαλιν. Και σε προσωπικό επίπεδο – εκτός από το επιστημονικό – η Dr Charlotte υπήρξε ιδιόρρυθμη. Μοναχική ύπαρξη, επιθυμούσε τη μόνωση που θα της επέτρεπε να διεισδύσει στα ερεβώδη βάθη της ανθρώπινης ψυχής. Κατανάλωνε με πάθος τον οίνο και τάραζε τα καναπεδάκια. Όποτε ήταν καλεσμένη σε soiree, αφού τσίμπαγε μερικά καναπεδάκια, αποτραβιόταν με διακριτικότητα σε μια γωνία για να τα κατασπαράξει. Έγραφε τα κείμενά της πάντα με κεφαλαία στη γραφομηχανή, κουράζοντας τους εκάστοτε αναγνώστες της, και πάντα σε χαρτί χρώματος πορτοκαλί. Παροιμιώδης η άρνησή της να επισκεφθεί ιατρούς και νοσοκομεία, επιλέγοντας την οδό της αυτο-ιάσεως. Μπορούσε, πίστευε, μονάχη της να επιλύει κάθε πρόβλημα – ακόμη και ιατρικό...


Πολλοί τη θεώρησαν, στην εποχή της, ως ανάστημα αντίστοιχο του Einstein και του Freud. Στην Αγγλία, την εποχή εκείνη, είχε δημιουργήσει ένα κάποιο ρεύμα. Το ευρύ κοινό, όμως, καθώς και οι στενοκέφαλοι «συμβατικοί» επιστήμονες, δεν μπορούσαν να εννοήσουν – πολλώ δε μάλλον να εκτιμήσουν – το βάθος της σκέψης της. Έτσι, εκείνη συνομιλούσε κυρίως με έναν μικρό σχετικά πυρήνα ευφάνταστων ενδιαφερομένων, οι οποίοι έπιναν νερό στο όνομά της. Οργάνωνε εβδομαδιαίες διαλέξεις κάθε Πέμπτη σε σπίτι φίλου της, στο Hampstead, χρεώνοντας είσοδο 50 πένες. Οι μετέχοντες διερωτώντο προς τι η ταπεινή αυτή χρέωση, δεδομένου ότι η Charlotte εθεωρείτο αριστοκρατικής καταγωγής και υπεράνω χρημάτων... Κάπως έτσι κυλούσε για χρόνια η ζωή της…


Στις 17 Ιουνίου του 1981, η πάντοτε περίεργη και εκνευριστική συνομοταξία που ονομάζεται γείτονες πρόσεξε ότι η Charlotte δεν είχε φροντίσει, για μέρες, να πάρει τις φιάλες με το γάλα που ο γαλατάς είχε εναποθέσει στο πλατύσκαλο της οικίας. Εκλήθη τάχιστα η αστυνομία. Ο νεαρός αστυφύλαξ που κατέφθασε χτυπούσε το κουδούνι με επαγγελματική ευσυνειδησία – αλλά ματαίως. Μόνο η σιωπή ερχόταν ως απάντηση στο μανιασμένο κτύπημα του κώδωνος… Ο τολμητίας αστυφύλαξ, τότε, δεν εδίστασε ούτε στιγμή να παραβιάσει ένα παραθύρι και να εισβάλει στην επιστημονική οικία, αντικρίζοντας το αποτρόπαιο θέαμα: η ογκωδέστατη επιστήμων ευρίσκετο πεσμένη επί της κλίνης. Η πόρτα άνοιξε από μέσα και το πτώμα της επιστήμονος μεταφέρθηκε στο νεκροτομείο. Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας για τη νεκρώσιμη ακολουθία και την ταφή στον ευμεγέθη τάφο της, μεγάλη έκπληξη ανέμενε τους υπαλλήλους του νεκροτομείου. Καθώς εγύμνωναν την μακαρίτισσα Charlotte και ενώ κατέβαζαν τη φούστα της, ένα τεράστιο «παλαμάρι» ξεπρόβαλε από το εσώρουχο της θανούσης. Η Dr Bach είχε ανδρικά (και πολύ τριχωτά) γεννητικά όργανα. Και τα στήθη, όμως, ήσαν πλαστικά, πρόσθετα… Κάτω από την φουντωτή – σε στυλ λάχανο – γυναικεία περούκα κρυβόταν το περήφανο ανδρικό σώμα ενός αριστοκράτη – του βαρόνου Carl Hajdu. Η Charlotte Bach δεν ήταν, λοιπόν, γυναίκα. Όπως απεδείχθη, όμως, αργότερα, ούτε και επιστήμων ήταν…


Ο Carl Hajdu είχε γεννηθεί στη Βουδαπέστη το 1920. Είχε αναπτύξει σταδιακά τάση προς τις γυναικείες μεταμφιέσεις. Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο και συγγραφέα Francis Wheen, ο Carl αγόραζε μετά μανίας γυναικεία ενδύματα και αγαπούσε ιδιαίτερα τα καλσόν. Η φενάκη δεν αφορούσε, λοιπόν, μόνο το τριχωτό της κεφαλής, αλλά και ολάκερη την ταυτότητα του/της «επιστήμονος». Η περούκα της Charlotte, λοιπόν, έκρυβε, αναμφίβολα, πολλά… Θα τολμούσαμε να ισχυριστούμε ότι οι Λονδρέζοι θα έπρεπε να το είχαν καταλάβει ενωρίτερα. Θα ήταν ποτέ δυνατόν μια γυναίκα να διαθέτει τόσες γνώσεις και να διατυπώνει τόσο σύνθετες και δουλεμένες θεωρίες; Ήταν από την αρχή φανερό ότι οι συγκεκριμένες πρωτοποριακές ηθολογικές θεωρίες δεν μπορούσαν παρά να είναι προϊόν ενός ανδρικού μυαλού…

Carl και Charlotte 2 σε 1 (φωτομοντάζ ψυχολογικής ανακουφίσεως από τον ίδιο τον Carl, ενώνοντας δύο δικές του ξεχωριστές φωτογραφίες - μία ως γυναίκα και μία ως άνδρας...). (Οι φωτογραφίες προέρχονται από το βιβλίο του Francis Wheen, Who Was Dr Charlotte Bach?, Short Books, 2002)

267 comments:

1 – 200 of 267   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Vapsomallia εκεί υπερέχει η Αγγλία. Όχι στα άλλα που γράφεις.
Τέτοια τεμάχια σαν της δόκτορος δεν θα μπορούσαν να εμφανιστούν και να μεγαλουργήσουν εδώ ούτε για αστείο.
Keep up the good work!

o grizomallis said...

Όπως τα λες, Δήμητρα.
Στην Αλβιώνα, Dr. Charlotte Bach, στη Φρουτοπία, Αγ. Αθανασία του Αιγάλεω.

(Τώρα βέβαια που το ξανασκέφτομαι και η Βρετανία είναι κατά παράδοση κέντρο -χαρτοριχτικής, ορνιθοεντοσθιακής κλπ- μαντείας, μαγείας, μαγγανείας, βασκανίας, και των σχετικών θεραπειώνε, που σταδιακά γυρνάνε σε προχώ New Age, ως προς το περιτύλιγμα.)

Anonymous said...

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνω καλά, αλλά θεωρώ ότι προσπαθείτε να γελοιοποιήσετε τους επικριτές του Δαρβίνου.

Ο Δαρβίνος αποτέλεσε και αποτελεί κόκκινο πανί για τους απανταχού συντηρητικούς και ξεροκέφαλους. Η δουλειά του είχε την ίδια αξία και μάλλον την ίδια επιρροή με αυτή του Φρόυντ. Ακόμη και τώρα στην Αμερική και αλλού προκαλεί αντιδράσεις. Ο θεοκρατικός σκοταδισμός δεν θέλει ορθολογικές επαναστατικές ερμηνείες που ερμηνεύουν πράγματα για τα οποία ο θρησκευτικός φανατισμός θέλει να έχει το μονοπώλιο. Ο Δαρβίνος υπήρξε μια τεράστια φωτισμένη προσωπικότητα που ακόμα και σήμερα προκαλεί τρόμο στους κάθε είδους θρησκόληπτους φανατικούς. Με τέτοιες αυτόνομες και τολμηρές προσωπικότητες όμως ο κόσμος προχωράει μπροστά.

Anonymous said...

Χαχαχα!!!Βρε βαψομαλλιά ένα πράγμα ήθελα να σε ρωτήσω.Που ανακαλύπτεις όλες αυτές τις εξωπραγματικές προσωπικότητες; Αν έχεις κανένα κατάλογο δεν μας τον δίνεις να πιάσουμε δουλειά;

Anonymous said...

Πέρα από το αστείο αυτής της περίπτωσης βαψομαλλιά, το κελεπούρι που παρουσιάζεις έχει και μια πλευρά ΄επαναστατική΄. Δεν ξέρω τα ψυχολογικά κίνητρα αυτήςτης επιλογής, ούτε αν είναι επιλογή ή ανάγκη. Μπράβο όμως σε ένα άτομο που αποφασίζει να χτίσει τη ζωή του με τον τρόπο που θέλει. Τολμηρή επιλογή. Να παρουσιάζεσαι γυναίκα χωρίς να δηλώνεις ότι είσαι άνδρας. Και να μην κρύβεσαι στα σκοτάδια αλλά να δημιουργείς καριέρα και κοινωνική ζωή. Με κάνουν και φρικάρω κάπως οι φωτογραφίες που παρουσιάζεις. Δεν τις θεωρώ αστείες αλλά τρομακτικές. Σκέφτομαι όμως τη διαφορά με ορισμένους δήθεν επαναστάτες της χώρας μας σαν τον Ταχτσή που αρνήθηκε να δεχτεί τη φύση του και το έριχνε στις μυστικές εναλλαγές. Μεγάλες διαφορές. Την ιστορία σου τολμώ να πω ότι την βρίσκω έως και συγκινητική....

Anonymous said...

αυτο πάει να πει κοσμοπολιτισμός σε blog!

Anonymous said...

Ρε παιδιά αυτό το ποστ με έβαλε σε σκέψεις για την Ντόρα. Λες;

Anonymous said...

12:20 συμφωνώ. την ίδια σκέψη έκανα και εγώ. Πιο παλιά υπήρξε και μια φήμη ότι η Ντόρα ήταν ο Μητσοτάκης μεταμφιεσμένος. Έτσι ή αλλιώς σαν άντρας μοιάζει χωρίς ίχνος θηλυκότητας...

Anonymous said...

Βαψομαλλιά μου, πολύ ενδιαφέρουσα η ανάρτησή σου (δεν είχα ακούσει ποτέ για την Ch. Bach και ρώτησα σχετικά τη βιολόγο αδελφή μου ούτε εκείνη όμως την ξέρει) αλλά δεν καταλαβαίνω πολύ καλά αυτή τη θεωρία που διατύπωσε η επιστήμων. Δηλαδή εγώ, που είμαι γυναίκα, έχω την τάση με το πέρασμα των χρόνων να εξελιχθώ σε άνδρα; Και που είναι η σχετική τεκμηρίωση της κυρίας; Τί τελικά μας εμποδίζει να πραγματοποιήσουμε αυτή την εξέλιξη αφού οι περισότεροι από μας παραμένουμε στο αρχικό μας φύλλο; Λίγο σε τσαρλατανισμό μου φέρνει αυτή η θεωρία και η βιογραφία της μας δυσκολεύει να την πάρουμε σοβαρά.

Anonymous said...

@ rationalist

Κανένας δεν θέλει να γελοιοποιήσει κανέναν, μάλλον δεν έχεις κατανοήσει το πνεύμα με το οποίο γράφει ο μέγιστος Βαψομαλλιάς.

Γιατί είσαι τόσο εύθικτος και χρησιμοποιείς τόσο έντονη γλώσσα?Ποιός "θεοκρατικός σκοταδισμός" σε εμπόδισε να ζήσεις τη ζωή σου όπως θέλεις?

Παρ'το χαλαρά το θέμα, εδώ, σ'αυτό το φιλόξενο βλόγιο, συνερχόμαστε με ανάλαφρη διάθεση...


Τσέκαρε στην προηγούμενη ανάρτηση για τον Ζαγορίτη πόσο φαιδροί και αστείοι φαίνονται και καταντάνε όλοι αυτοί οι "δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου" για τον οποιοδήποτε λόγο.

Φιλικά πάντα...

Anonymous said...

Καλά τώρα , τί χυδαιότητες είναι πάλι αυτές ρε Παπαγιάννη; Τί σας έκανε ο Χ; Δεν έδωσε κάτι στα αφεντικά σου και σε έβγαλαν μπροστά να ρίξεις πάλι τη λάσπη σου; Αφού ο Βρυώνης τα είχε καλά μαζί του και σου έλεγε προεκλογικά να τον βγάζεις στο δελτίο συχνά. Τί συνέβη τώρα; Ακόμη όμως και αν ισχύει αυτό που λες εσένα τι σε κόφτει; Αυτό λέγεται νεοαυριανισμός και σύγχρονη δημοσιογραφική κατάντια για να μην πω αλητεία.

Anonymous said...

Πεπίτο, για να είμαι ειλικρινής δεν τον κόβω και τόσο χαλαρό και άνετο το βαψομαλλιά, οπότε μην παίρνεις κι όρκο.. Εκτός αν όλοι οι άλλοι πρέπει να είναι άνετοι όταν τους τη λέμε, αλλά όχι εμείς όταν μας τη λένε. Η επιμονή του με τον ηπειρώτη (και σε αυτή την ανάρτηση) λέει πολλά.

Anonymous said...

Εγώ γουστάρω τον μέγα καραγκιόζη Χίο. Που βρίσκεται αυτόμ το παιδί; Δεν υπάρχει κανείς. Ούτε Πρετεντέρης, ούτε Χατζηνικολόαυ, ούτε Λιάτσος ούτε κανείς. Υπάρχει μόνο ο βλάκας ο Χίος. Ένας και μοναδικός!

Anonymous said...

Ο ΧΑΤΖΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΥΡΙΟΥΛΑ. ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;

o grizomallis said...
This comment has been removed by the author.
o grizomallis said...

(Έσβησα το προηγούμενο σχόλιό μου γιατί αναφερόταν σε άλλο -πολύ γνωστό στους εδώ επισκέπτες- μπλογκ, το οποίο δεν δέχεται σχόλια.

Το ξανασκέφτηκα, και είπα να μη δώσω αφορμές για εντάσεις στου Βαψομαλλιά.

Να όμως που αποδεικνύεται ότι η Ιωάννα είχε δίκιο σε πολλά...)

V. said...

Γκριζομάλλη, έχεις απόλυτο δίκιο για τα βρετανικά superstitions (για να μην μου τη λένε ότι γράφω μόνο υποστηρικτικά - αν και έχουν τη χάρη τους βέβαια). Ειδικά στα βάθη της βρετανικής επαρχίας η κατάσταση, σε μεγάλο βαθμό ακόμη και σήμερα, παραμένει προβληματική. Για τα περί "ορνιθοεντοσθιακής" που αναφέρεις θυμάμαι ότι είχα διαβάσει κάτι πολύ καλό για το θέμα, αλλά δεν μπόρεσα ακόμη να εντοπίσω την πηγή. Κοίταξα και στο A Pocket Guide to Superstitions of the British Isles (το οποίο συστήνω ενθέρμως), αλλά δεν το βρήκα εκεί. Κάπου αλλού θα είναι και μόλις το εντοπίσω θα το αναφέρω... Πάντως, ψάχνοντας στο εν λόγω βιβλίο για τα εντόσθια και την "ανάγνωσή" τους, εντόπισα μία άλλη αναφορά, ότι το πέταγμα του παπουτσιού (τουλάχιστον στους εγγλέζους) θεωρείται ότι φέρνει τύχει σ' αυτόν που το δέχεται. Αν ο δημοσιογράφος το γνώριζε, μάλλον θα φρόντιζε για άλλον τρόπο διαμαρτυρίας προς τον Πρόεδρο Bush...

άμα το λέει η σούφρα σου said...

"Η" Dr. Charlotte Bach aka (also known as γιά τους μη αγγλομαθείς) Karoly Hajdu, είναι πράγματι εξέχουσα περίπτωση και πρέπει να συγχαρούμε θερμά τον αγαπητό μας Βαψομαλλιά γιά την επιλογή του να την /τον τιμήσει με προσωπογραφία η οποία επιτελεί κατά τα ειωθότα διττό σκοπό: ενημερώνει το στην συντριπτική του πλειοψηφία (λόγω ομφαλοσκοπούσης και ελληνοκεντρικής παιδείας) απληροφόρητο ελληνικό κοινό φέρνοντάς το σε επαφή με νέες κουλτούρες και φυσικά σπάει την αφόρητη χωριατοβαρβατίλα που κατακλύζει τους Βαψομαλλιάδες κάθε φορά που ασχολούνται με πιασάρικα μεν, αφόρητα βαρετά όμως νούμερα της γελοίας ελληνικής καθημερινότητος.


Η πρώτη ανάγνωση είναι αυτή της θυμηδίας (όπως ήδη έγινε), η Ντόρα ή η βρετανική εκδοχή της χήρας Μήτση θα μπορούσε να συμπληρώσει κανείς, ένας ακόμα κουνιστός/σούργελο από αυτούς που μας βομβαρδίζουν καθημερινά. Μία δεύτερη θα μπορούσε να είναι η συζήτηση γιά το gender orientation ,την ελευθερία επιλογής στον φυλετικο/σεξουαλικό αυτοπροσδιορισμό. Δεν πρέπει να μας διαφεύγει βεβαίως ότι η εν λόγω "δρ." επρόκειτο περί con artist, δηλ. απατεώνος ωλκής (η οποία μάλιστα είχε κατά δήλωσίν της απασχοληθεί επαγγελματικά ως dominatrix τα τρελλά εκείνα χρόνια των swinging 60s). Η αποδοχή της από την βρετανική κοινωνία της εποχής (πράγμα αδιανόητο στην άκρως επαρχιώτικη και ομοφοβική χώρα μας) ασφαλώς τιμά την φιλοξενούσα χώρα η ποία έδειξε ότι είναι πράγματι πολυσυλλεκτική (έστω συλλέγοντας νούμερα) τα οποία όμως κάποοια στιγμή θα αποκαλυφθούν - αυτή είναι η πραγματική ισχύς της.

ΥΓ η μνεία που έγινε από τους κ.κ. Βαψομαλλιά και Γκριζομάλλη περί λατρείας των Αγγλων στις κάθε μορφής μαγείες, βασκανείες και δυσειδαιμονίες απολύτως ορθή, και έχει την πλάκα της αν μέναμε εκεί, πίσω από την πλάκα όμως κρύβεται (και εκεί) η ανοχή.

V. said...

Κύριε Σούφρα, θα ήθελα λιγάκι να διαφωνήσω ως προς τις τιμές που μου επιδαψιλεύεις και να πω ότι δυστυχώς ούτε εγώ εγνώριζα την C.B. και δεν θεωρώ ότι το κοινό είναι απληροφόρητο επειδή δεν γνωρίζει το συγκεκριμένο πρόσωπο. Αγνοούσα εντελώς την ύπαρξή της και ούτε έχω αντιληφθεί έκτοτε σε συζητήσεις να αποτελεί γνωστό πρόσωπο (ούτε καν γνωρίζω αν στην πραγματικότητα οι θεωρίες της είχαν κάποια βάση - για να απαντήσω και στην Athena...). Η γνωριμία μου με την περίπτωσή της ήλθε πριν από κάποια χρόνια, τυχαία και όχι λόγω επιστημοσύνης και μόρφωσης. Μια βροχερή ημέρα, εκεί που βολτάριζα στα (υπέροχα, πολυόροφα) αγγλικά βιβλιοπωλεία, έπεσε το μάτι μου σε ντάνες ενός καινούριου βιβλίου. Πλησίασα, είδα το θέμα και το αγόρασα αμέσως. Θέμα τύχης... Σε αντίθετη περίπτωση, θα είχα χάσει αυτό το αριστούργημα. Έκτοτε, άρχιζα να μαζεύω υλικό και από ξένες εφημερίδες, αλλά, δυστυχώς, τίποτε που ουσιαστικά να μην έχει αναφερθεί ήδη στο βιβλίο του Francis Wheen (ο οποίος, εκτός από δημοσιογράφος - και μάλιστα καλός - του Private Eye, είναι και συγγραφέας και μια που συζητήσαμε για superstitions, έχει γράψει και το βιβλίο How Mumbo-Jumbo Conquered the World)...

Anonymous said...

Αναρωτιέμαι αν οι εύθικτοι αναγνώστες συγκοινωνούντων ιστολογίων πιστεύουν ότι και στην περίπτωση της Dr Charlotte Bach δεν έπρεπε να δοθούν στη δημοσιότητα οι λεπτομέρειες.

Αστεία λοιπόν επιχειρήματα, διότι όποιος επιλέγει τη δημόσια ζωή αναμφίβολα δε μπορεί να διαμαρτύρεται.

Anonymous said...

Μπράβο στον Ανώνυμο παραπάνω..
Από τη στιγμή που επιλέγεις το δημοσιο βίο, οφείλεις να είσαι καθρέφτης γι αυτούς που σε στηρίζουν..
Το να βγάζεις ένα τύπο φωτό αγκαζε είναι σαχλαμάρα γιατί δεν είναι απόδειξη ξενοπηδήματος, αλλά σεργιανίσματος. Εκεί έχω ένσταση γιατί δεν αποδεικνύει τίποτα..
Το να αποκαλύπτεις πάλι τον αγκαζέ ή τον Πάκη για ξενοπήδημα και τον Χ για Μις Ελλάς, είναι θέμα και αφορά τους ψηφοφόρους τους, για το κατά πόσο επηρεάζονται για την αξιοπιστία των προσώπων αυτών.. Όχι βέβαια ότι οι ψηφοφόροι δεν είναι εξίσου υποκριτές και ξενοπηδάνε ή (καποιοι από αυτούς) σκύβουν αβέρτα.. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα..Είναι δικαίωμά τους να ξέρουν.
Αυτά Παπαγιάννη ΕΪΝΑΙ αποκαλύψεις και ΜΠΡΑΒΟ σου.. Αφού ο Χ είναι σε συντηρητικό κόμμα,για να δούμε τώρα που οι νοικοκυραίοι θα μάθουν, θα τον ξαναστηρίξουν; Γιατί τον κόβω παρέα με τον γραφικό μπούρδα Περλικό..
Ελα μωρέ τώρα ...

Anonymous said...

Μα, αγαπητέ Βαψομαλλιά, δεν τίθεται θέμα "επιστημοσύνης" εδώ, ούτως ή άλλως μιλάμε γιά μία μάλλον ψυχοπαθητική προσωπικότητα με ροπή στην απάτη η οποία στην διάρκεια της (άκρως ενδιαφέρουσας) ζωής της είχε αλλάξει τουλάχιστον 20 ταυτότητες (με αυτήν της ψευδοδόκτορος την πιό πολυετή και επιτυχή), η επιλογή και μόνον του subject matter αρκεί υπό την έννοια ότι η παρουσίαση αυτών των απίθανων ανθρωπίνων περιπτώσεων δίνει στον έλληνα αναγνώστη μία αίσθηση της εξαιρετικά σημαντικής γιά τους βρεατνούς (και παντελώς άγνωστης εδώ) έννοιας του bizarre (έχεις κάνει καμμιά βόλτα από την ελληνική "μπλογκόσφαιρα" γιά να δεις τι παίζει; άσε καλύτερα).

Συμπτωματικά, είχα πέσει πάνω σε άρθρο-απόσπασμα του βιβλίου του Francis Ween στην Guardian το οποίο όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να διαβάσει εδώ.

Anonymous said...

Θα τρελαθούμε εδώ μέσα. Τί σχέση έχει η Charlot Bach με τις παπαγιάννειες αποκαλύψεις; Στη μια περίπτωση μιλάμε για ντοκουμέντα, σύμφωνα τουλάχιστον με αυτά που αναφέρει στο πορτρέτο ο Βαψομαλλιάς. Στην άλλη περίπτωση των σεξουαλικών αποκαλύψεων του Παπαγιάννη μιλάμε για φήμες ή το πολύ πολύ για μια φωτογραφία που δεν αποδεικνύει στο κάτω κάτω και τίποτα.

Anonymous said...

" T " , ο Ταχτσής δεν νομίζω να ήταν δειλός, όπως λες. Μάλλον την έβρισκε επιλέγοντας να ζει δυο ζωές (άλλη το πρωί, άλη το βράδυ). Δεν γνωρίζουμε εάν θα επιθυμούσε πραγματικά να ζει μόνιμα σαν γυναίκα. Ο ίδιος, απ΄ότι ξέρω, περηφανευόταν μάλιστα στον κύκλο του πόσο όμορφος και επιθυμητός ήταν τα βράδυα όταν ντυνόταν γυναίκα. Το να ζεις δυο ζωές, όπως ο Ταχτσής, και αυτό να είναι και γνωστό τουλάχιστον στον κύκλο σου, ίσως να είναι πιο τολμηρή επιλογή από της charlotte bach.

o grizomallis said...

Τι να πω Ανώνυμε και Έλα μωρέ...

Εγώ θεωρώ ότι το να έχει ερωτική ζωή (έστω όχι αντίστοιχη της δικής σας -αλλά πάντως νόμιμη) ένας άνθρωπος είναι δικαίωμά του. (Μιλάμε μάλιστα για κάποιον που δεν είναι παντρεμένος, άρα δεν έχει αποδεχτεί τον σχετικό -έστω προσχηματικό- κοινωνικό έλεγχο.)

Δικαίωμά του επίσης είναι να μην διατυμπανίζει την ερωτική κατεύθυνσή του. Συμφωνώ ότι καλύτερα να το έλεγε, αλλά δεν χάλασε ο κόσμος.

Αντίθετα, ο κόσμος χάλασε από το ύφος που χρησιμοποιήθηκε στο "συγγενικό" μπλογκ. Κακοήθης χαβαλές επιπέδου Σεφερλή, που δεν ταιριάζει σε δημοσιογράφο.

Αποκάλυψη, μάγκες μου, θα ήταν να μας πληροφορήσετε ότι ο/η τάδε πολιτικός χρεώνει στο δημόσιο την για προσωπικούς λόγους επίσκεψη στο ξενοδοχείο. Αν ο Χ το κάνει, τότε ναι, πείτε το, και δώστε λεπτομέρειες για να το τεκμηριώσετε.

Αν όμως θέλετε απλώς να "αποκαλύψετε" ότι είναι αδελφή, με συγχωρείτε αλλά μού φαίνεται ότι αυτό δείχνει προσωπική ανασφάλεια.

Είναι δυνατόν ένας (σωματικά και ψυχικά πλήρης) στρέιτ άντρας να κράζει κάποιον άνθρωπο, από τέτοιου είδους βήμα και με τόσο χυδαίο τρόπο; Κρυμμένος μάλιστα πίσω από μισόλογα, για τον φόβο των μηνύσεων;

Τέλος πάντων, στόχος μου δεν είναι η επίθεση. Όμως με στεναχωρεί να βλέπω να καθιερώνεται σταδιακά αυτού του είδους το δημόσιο ύφος.

>Βαψομαλλιά, αν το σχόλιό μου είναι άσχετο σε παρακαλώ σβήσε το χωρίς δισταγμό.

Anonymous said...

Βαψομαλλιά, ότι είπε ο Γκριζομάλλης, εδώ δεν είναι το μπλογκ του άθλιου Παπαρογιάννη και των "δημοσιογραφικών" πρακτικών του να μπαίνει ο κάθε παπάρας και να μας ζαλίζει τον έρωτα με το ποιός βλάχος υπουργός κρατούσε ανγκαζέ κάποια ξέμπαρκη στην βλαχοβαλαωρίτου ή ποιός υπουργός πηδιέται (κώλος του είναι, ότι θέλει βάζει μέσα, ορίστε μας), αν του βαστάει ας ενεργοποιήσει τα σχόλια στο μπλογκάκι του - αφού πρώτα βγεί από την μπλακ λιστ του μπλογκερ και απενεργοποιήσει την πόρτα (content warning) η οποία διαβεβαίωνε προς πάσα κατεύθυνση ότι ήταν θέμα ωρών να απενεργοποιηθεί (αυτά πριν 2 εβδομάδες, χο χο χο).

Anonymous said...

Ορισμένοι κιτρινίζοντες σχολιαστές εδώ και δημοσιογράφοι σε άλλο συγκοινωνούν ιστολόγιο υπαινίσσονται ότι ο πολιτικός Χ είναι ένα είδος Charlotte Bach; Για όνομα του θεού ρε Παιδιά. Κάτι έχει κάνει ο Χ στα αφεντικά του Παπ και εκείνος τον έβγαλε στη σέντρα. Το ίδιο έγινε και με τον Πάκη που πολύ αμφιβάλλω αν εμπλέκεται σε αυτά που του καταλογίζει ο Παπ.

Anonymous said...

δημοσιογραφία του κώλου, της κωλοτρυπίδας και της κλειδαρότρυπας, όλοι στον δρόμο που χάραξε ο μάκης ο ζούγκλας, κορκολή ζεις εσύ τους οδηγείς - αϊσιχτιρ χαϊβάνια!

V. said...

Αγαπητές μου φίλες, αγαπητοί μου φίλοι (και αγαπητές/οί ενδιάμεσοι...).

Να πω ευθαρσώς ότι προσωπικά δεν είμαι οπαδός της καθώς πρέπει δημοσιογραφίας, την οποίαν απεχθάνομαι. Έχουμε μπαφιάσει από ατάλαντους, μέτριους δημοσιογράφους με υμίψηλο που ταυτίζουν τη βαρεμάρα και τον σουσουδίστικο καθωσπρεπισμό τους με την ποιότητα. Πιστεύω - και μπορεί να αποτελώ μειοψηφία μεταξύ των σχολιαστών αυτού του blog - ότι οι ερωτικές υποθέσεις των πολιτικών (όχι των "δημοσίων "προσώπων εν γένει) πρέπει να έρχονται στο φώς - αρκεί αυτό να γίνεται τεκμηριωμένα. Και αυτό για δύο κύριους λόγους:

1. Γιατί ενδέχεται να αποδεικνύουν αντίφαση ανάμεσα στον ηθικολογικό δημόσιο λόγο και την ατομική πρακτική - άρα να τεκμαίρεται υποκρισία και απάτη, και

2. Γιατί, όταν ένας πολιτικός κάνει επιλογές (ανεξάρτητα από το πως τις αξιολογεί ο ίδιος σύμφωνα με το δικό του σύστημα αξιών) μή συμβατές με τις προσλαμβάνουσες της κοινωνικής πλειοψηφίας, είναι εύλογο να φοβάται τις αποκαλύψεις και την συνακόλουθη φθορά που θα επιφέρουν στη δημοφιλία του και, επομένως, να είναι ευάλωτος σε πάσης φύσεως εκβιασμούς. Αυτό ενδιαφέρει - και μάλιστα πολύ - και νομίζω ότι πρέπει να ενδιαφέρει την κοινή γνώμη. Ανάλογα γίνονται και σε πιο σοβαρές από την δική μας χώρες...

Με αυτή την έννοια, η σεξουαλική συμπεριφορά ενός πολιτικού δεν αποτελεί πάντα προσωπική του υπόθεση, ούτε οι αποκαλύψεις γι' αυτήν συνιστούν κουτσομπολιό, και είναι - θεωρώ - απολύτως δόκιμο ένα περιποιημένο ξεμπρόστιασμα - υπό τις προϋποθέσεις, βέβαια, που ανέφερα παραπάνω...

Αυτά...

Anonymous said...

Είχα γράψει κείμενο λέγοντας ακριβώς τα ίδια με τον Βαψομαλλιά.. Μόλις τις έσβησα γιατί με κάλυψε πλήρως..

Η μόνη διαφορά είναι ότι κατ εμέ, στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, τύποι σαν το Λαζόπουλο και τον Καφετζόπουλο έχουν άποψη για πολιτικά θέματα την οποία εκθέτουν δημοσίως σε γελοίες εκπομπές, επηρεάζοντας τους αφελείς χαχόλους από κάτω.. Άρα, εκ των πραγμάτων, θα πρέπει ΚΑΙ αυτοί να τυγχάνουν ελέγχου στην προσωπική τους ζωή, πολύ απλά γιατί χειραγωγούν κόσμο.(περισσότερο ίσως από τους πολιτικούς κρίνοντας από τον Λαζόπουλο). Γιατί αν αύριο βγεί ότι ο Α καλλιτέχνης τα παίρνει για να λέει αυτά που λέει από ένα υπουργείο, συντηρώντας το ετοιμοθάνατο θεατράκι του ή γυρίζοντας κρατικοδίαιτες ταινιούλες που δεν βλέπει κανείς, τότε θα είναι κι άλλη η αντιμετώπιση του κόσμου απέναντί του..
Όσον αφορά αυτούς που κόπτονται για το αν ο Παπαγιάννης εξυπηρετεί συμφέροντα ας ηρεμήσουν λίγο γιατί δεν ανακάλυψαν τον τρόχό. Ότι δεν θα πηγαίνει κόντρα στο αφεντικό του είναι σίγουρο, αλλά αυτό το κάνουν όλοι οι δημοσιογράφοι,δεν πρόκειται να αλλάξει ποτε, κι είναι ουτοπία να περιμένουμε να αλλάξει. Το θέμα είναι, όταν δεν πηγαίνει κόντρα, να κάνει αποκαλύψεις.
Σε αυτό που συμφωνώ με τους άλλους είναι ότι θα πρέπει να έχει στοιχεία. Εικάζω ότι θα χει, γιατί μου φαίνεται αδιανόητο να βγαίνει να λέει τέτοια, χωρίς να χει.
Ας βγει ο Πάκης κι ο κάθε Πάκης αν θίγεται να τον κυνηγήσει δικαστικά.

o grizomallis said...

Σχετικό ενδεχόμενο υποκρισίας και εκβιασιμότητας τεκμαίρεται
(και πάλι, σε πολλές περιπτώσεις, τραβώντας το από τα μαλλιά)
όταν ο πολιτικός είναι παντρεμένος.
Ή όταν κάνει υποκριτικές δηλώσεις

(δες αντίστοιχα και πρόσφατους εκκλησιαστικούς γίγαντες).

Κατά τα άλλα, οι υποκριτικές δηλώσεις και πράξεις των πολιτικών είναι κανόνας -δεν περιορίζονται στα ερωτικά.

ΥΓ. Δηλ., αν χρησιμοποιήσω μια θεωρητική περίπτωση σαν αυτή που δίνει το άλλο μπλογκ: δεν αξίζει κάποιο benefit of the doubt και κάποια κατανόηση ένας νέος άνθρωπος που αισθάνεται παγιδευμένος ανάμεσα σε πιέσεις γνωστών και φίλων, τον δικό του ίσως καθωσπρεπισμό, τις δικές του (ίσως αμφίθυμες;) ανάγκες... Αν υπάρχει κάποια επιλήψιμη συμπεριφορά (πχ διαφορά ανάμεσα στη δημοσίως διακηρυγμένη από το συγκεκριμένο πρόσωπο "ηθική", και την προσωπική του ζωή) τότε ας κριθεί αυστηρά η συμπεριφορά αυτή.

Πολιτικοί σαν τον εν λόγω δίνουν άλλωστε ΠΟΛΛΕΣ καθαρά πολιτικές αφορμές για έρευνα στους δημοσιογράφους.

Νομίζω ότι η σκληρότητα (και η σκληρότητα στην έκφραση) δεν σπάει τον καθωσπρεπεισμό, απλώς καθιερώνει έναν άλλο, πιο άγριο και καημπόικο/ζουγκλοΜάκηκο.

Καλό απόγευμα.

Anonymous said...

Υπάρχει και ένα άλλο πρόβλημα. Ένα δημόσιο πρόσωπο, ακόμη και αν δεν έχει λερωμένη τη φωλιά του, δυσκολεύεται να τρέχει στα δικαστήρια τους συκοφάντες, γιατί ο ντόρος που θα γίνει θα τον κηλιδώσει και θα του κάνει, υπό προοϋποθέσεις, μεγαλύτερη ζημιά από το να αφήσει τη φήμη να σέρνεται. Εκτός κι αν η φήμη λάβει τέτοιες διαστάσεις που δεν μπορεί να κάνει αλλιώς παρά να προσφύγει στη δικαιοσύνη...

Συμφωνώ με τον "Έλα μωρέ τώρα" ότι το ξεμπρόστιασμα πρέπει να περιλαμβάνει ευρύτερα εκείνους που ασκούν δημόσια κριτική, ανεξάρτητα από το αν είναι πολιτικοί, όταν όμως η σεξουαλική ζωή τους τεκμηριώνει αντίφαση και υποκρισία σε σχέση με το δημόσιο λόγο (όπως στην περίπτωση ενός "γύφτου" βαψομαλλιά που παριστάνει τον κριτή των πάντων). Σε αντίθετη περίπτωση, πρέπει να νομιμοποιήσουμε και την επίθεση της Αυριανής προς τον Χατζιδάκι εκείνες τις ένδοξες εποχές του σκληρού πασοκισμού...

Anonymous said...

Για τον Ταχτσή δεν είχε πει ότι θα κάνει δραματικές αποκαλύψεις σε σχέση με τον δολοφόνο του εκείνος ο γραφικός Τσαρούχας; Έμαθα ότι έβγαλε ένα σχετικό βιβλίο, αλλά μου είπαν ότι δεν λέει τίποτα...

Anonymous said...

Διάβαζα τον κατάλογο των πιθανών στόχων των τρομοκρατών. Γιατί λείπει το όνομα του Αλέξανδρου Βέλιου; ο δικός του λόγος είναι ο πιο επικριτικός εναντίον των τρομοκρατών και άρα ο πιο επικίνδυνος. ΄Ένας λόγος που λυγίζει σίδερα...

Ioanna said...

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΑΠΟΛΑΥΣΑΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟΔΩΡΟ ΡΟΥΣΣΟΠΟΥΛΟ!!!ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΕΒΑΣΩ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ!!!ΤΑ ΑΛΛΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΔΩΣΩ!ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΟΛΑ!ΜΑΡΑ,ΒΑΤΟΠΕΔΙ,ΖΑΧΟΠΟΥΛΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΤΡΟΥΛΑ!!!

Anonymous said...

Μπράβο Ιωάννα. Αυτό to βίντεο που κάνεις εσύ την ερώτηση θέλουμε. Να το στείλεις και στον Ριρή για να το έχει στη συλλογή του. Για πες μας και ορισμένα άλλα πράγματα. Τί εντύπωση σου έκανε ως άνθρωπος; Πώς τον είδες ως άνδρα; Θα μπορούσες να συνεργαστείς μαζί του; Είναι καλύτερος δημοσιογράφος από τον Παπαγιάννη;

Ευχαριστώ πολύ

Anonymous said...

Ιωάννα είπες στον Ρουσόπουλο ότι εμφανίζεσαι στην εκπομπή του Kαμπούρη; Σε αναγνώρισε;

Anonymous said...

Και ο Θόδωρος στο εργαστήρι δημοσιογραφίας έχει σπουδάσει. Όχι μόνο όμως. Ξέχασα... Πήρε και πτυχίο από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.

Ioanna said...

ΩΡΑΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ!ΣΑΝ ΑΝΤΡΑΣ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ!

Anonymous said...

Σε σύγκριση με τον Παπαγιάννη πώς τον είδες; Πιο γοητευτικός; Πιο ετοιμόλογος;

Anonymous said...

Ιωάννα ήταν καλύτερος από τον Βαλαωρίτη;

Anonymous said...

Ο Τσαρούχας πράγματι θα αποκάλυπτε τα μυστικά της δολοφονίας του Ταχτσή μέσα από το βιβλίο του. Φυσικά, το γελοίο (ως συνήθως) βιβλίο που έβγαλε ήταν μια μαλακία και μισή. Τίποτε δεν αναφέρει για τον δολοφόνο. Είναι απλώς μια αρπαχτή ταιριαστή με τα ήθη της ελληνικής δημοσιογραφίας και με την προσωπικότητα του Τσαρούχα πιο ειδικά.

Anonymous said...

Άσε μας ρε Παπαγιάννη με το γλείψιμο όλο υπονοούμενα στη... Μαριλένα. Με τι είδους δουλειές μπλέξατε τα βράδια, όπως γράφεις στο βlog σου. Άστηνε την κοπελίτσα ήσυχη να τη βλέπουμε τις Πέμπτες. Δεν είναι για τα δόντια σου...

Anonymous said...

" British Humor" γράφει ο κ. Παπαγιάννης στο blog του. Ας του πει κάποιος ότι η ορθή γραφή (ειδικά αν μιλάμε για british) είναι "humour".

Anonymous said...

Βαψομαλλιά έσκισε το κείμενό σου για αυτή την εκκεντρική φιγούρα. Μ'αρέσειπολύ στο blog σου και στα κείμενά σου το πως πετάς από τα "διαμάντια" της ελληνικής μας κατάντιας σε ιδιόμορφες τρομερά ενδιαφέρουσες προσωπικότητες της global σκηνής με νήμα που τα ενώνει το πικάντικο και γκροτέσκο. Πολλά εκκεντρικά και ενδιαφέροντα πρόσωπα όπως την Bach, τον Λόρδο, το Liberace τα έμαθα εδώ και σου το χρωστάω. Μ'αρέσουν τρελά τα posts σου αλλά και όλο το κλίμα του blog και η συζήτηση που ανάβει από τρομερά ενδιαφέροντες σχολιαστές. Σου έχω στείλει και email για κάποιο θέμα. Ελπίζω να μην είναι αγενές. Αλλιώς, μήπως να κανόνιζες κάποια στιγμή ένα πάρτυ των φίλων του blog να γνωριστούμε; Θα είχε ενδιαφέρον. Εσύ ξέρεις. Παράγειλα σήμερα το βιβλίο και είναι καθ΄οδόν. Κοίταξε το email και αν θέλεις μου απαντάς. Τα σχόλιά σου για τις γυναίκες στο post τα διαβάζω αντίστροφα και όχι μισογυνικά. Ελπίζω να είναι έτσι.Έτσι κιαλλιώς βλ΄πεω ότι προφυλάσσεις τις γυναίκες από την κριτική.

Βαψομαλλιά πολλά φιλιάαααα!!!

Anonymous said...

Καλά τώρα, ο Τσαρούχας και τι δεν θα αποκάλυπτε. Όλα τα ξέρει και είναι υπεράνω. Έχει τέτοια κόμπλεξ που θεωρεί τον εαυτό του τον numero uno δημοσιογράφο στην Ελλάδα (και ίσως στον κόσμο). Καλά τώρα.. Όποιος τον έχει γνωρίσει ή γελάει μέχρι δακρύων ή θέλει να τον στραγγαλίσει. Μέση οδός δεν υπάρχει. Θα αποκάλυπτε πράγματι τον δολοφόνο του Ταχτσή αλλά με το βιβλίο του γελάει ο κόσμος αφού δεν απαντάει στο ερώτημα. Μεγάλος δημοσιογράφος ο Τσαρούχας (όνομα και πράμα). Α ρε τι κυκλοφορεί στην Ελλάδα..

Anonymous said...

Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΓΡΗΓΟΡΟΓΑΜΟΥΛΙΔΩΝ-ΚΟΚΟΡΑΚΙΩΝ ΚΑΛΠΑΖΕΙ....ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑΚΑΛΑΓΕΣ ΠΡΙΝ ΚΑΤΙ ΧΡΟΝΙΑ Κ ΕΤΡΩΓΕΣ ΠΙΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑ!!ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΗΞΕΡΟΥΣ....

Anonymous said...

Έτσι έχουμε μάθει και εμείς. Που τα πουλάς αυτά τα παραμύθια Γιάννη;

Anonymous said...

Κατα φαντασίαν εραστής ο παπαjohn?? Αχ τι ακούμε...

Anonymous said...

Δεν νομίζω να έχω γνωρίσει στη ζωή μου πιο εκνευριστικό δημοσιογράφο και άνθρωπο από τον Τσαρούχα. Εξωφρενική περίπτωση!

Anonymous said...

Έχεις γνωρίσει τον Παπαγιάννη;

Anonymous said...

Παρακολουθώ εδώ και πολλές μέρες (μήπως είναι μήνες) την επίθεση μια ξυνής κοπλίτσας προς δημοσιογράφο. Να τι πιστεύω ότι έχει γίνει: Ο δημοσιογράφος πείραξε λιγάκι την ελαφρούλα κοπελίτσα-ψώνιο, αυτή πήρε τα πράγματα στα σοβαρά νομίζοντας ότι έπιασε την καλή. Ο δημοσιογράφος την έκλασε, αλλά αυτή παρακαλούσε. Επειδή έφαγε πόρτα μεταφέρει την απογοήτευση και την κακία της σε φαντασιόπληκτα σχόλια. Ο συγκεκριμένος κοριτσάκι μου δεν είναι για τα δόντια σου. Πότε θα το καταλάβεις; Όσο και να παρακαλάς, το πιάτο σου θα παραμένει άδειο (για να μην πω και τι άλλο θα μείνει άδειο, εκτός από το κεφαλάκι σου).

Anonymous said...

Δάγκωσε τη λαμαρίνα με τη μελαχρινή Μαριλένα ο Παπ. Και μετά μας μιλάει για Κωνσταντόπουλους και για Πάκηδες. Δημοσιογράφοι υποκριτές...

Anonymous said...

ναι ρε παπαγιάννη όλες εσένα θέλουν και σε βλέπουν σαν ξερολούκουμο. εσύ είσαι τελικά πιο ψώνιο από την ιωάννα.,

Anonymous said...

Κοπλίτσα ξεκοπλίτσα παπαγιάνη την πάτησες από την μικρή. Σε ψιλορεζίλεψε οπως κάνεις κι εσύ στα "θύματα" σου.

Anonymous said...

Τανια Ιακωβίδου: η Δέσποινα Στυλιανοπούλου της ελληνικής δημοσιογραφίας.
Εμπαινε ρε Σπινάρα να τους πάρεις και τα σώβρακα

Anonymous said...

ΝΑΙ ΕΧΩ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΑΡΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΕΡΙΤΡΙΓΥΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ....ΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧ ΕΥΘΥΜΙΣΑΜΕ ΠΑΛΙ!!ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΣΗ ΚΑΚΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΩΝΥΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΕ ΚΡΑΖΟΥΝ!!!ΓΙΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ FB NA ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΣ ΜΟΥ Κ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ Κ ΜΕΤΑ ΑΣ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΕΣΑΣ Κ.ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΓΛΟΥ!ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΤΣΑΚΩΘΕΙΣ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ Κ ΑΣΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΙΤΣΑ-ΨΩΝΙΟ!ΑΓΑΜΗΤΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΛΙΓΟΥΡΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΡΑΖΟΥΝ Κ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΣΑΙ ΕΣΤΩ Κ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΓΕΛΟΙΟ ΤΡΟΠΟ!ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΗΝ ΔΙΑΨΕΥΣΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ Κ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΩ ΚΑΚΙΕΣ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΛΙΓΟΥΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΩ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΑΛΛΟΥ!

ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ
Υ.Γ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ Κ ΝΑ ΒΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΑΙΣΧΡΟ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΟΥ!

Anonymous said...

καλα, εχει ο παπαγιαννης κλειστα τα σχολια στο blog του και τα γραφετε ολοι εδω;

βαψομαλλια,

αν σκοπευεις να κανεις αυτο το χωρο "παραγκα" του pressmme θα χασεις πολλους απο τους φανατικους αναγνωστες σου (στους οποιους συμπεριλαμβανομαι)

ελεος ρε παιδια επιτελους με το σχολιασμο του τί ειπε ο παπαγιαννης στο δελτιο, ο σπινος παλιοτερα κλπ κλπ

αν εχω καταλαβει καλα, τα θεματα μας ειναι οι βαψομαλλιαδες και οι φαιδρες συμπεριφορες τους. ο βαψομαλλιας γραφει αριστα. ας επικεντρωνουμε τα σχολια στο καθε 'αφιερωμα' που γραφει ο βαψομαλλιας και οχι στο διαρκες και κουραστικο 'monitoring' του παπαγιάννη.

με καθε σεβασμο,

βαψομαλάκας

Anonymous said...

ωραια ιδεα δινεις στον λαζοπουλο!

Anonymous said...

Άλλη μια κωλοτούμπα Παπαγιάννη πριν από λίγο. Έλεγε με τον Σπίνο ότι θα πουν τα ονόματα των 4 βασικών στόχων των τρομοκρατών, αλλά ακούστηκε εντολή στο αυτί του Παπαγιάννη (ακούγεται ο ήχος βρε παιδιά) και μέσα σε δευτερόλεπτα το γύρισε και είπε ότι δεν πρέπει να πούμε ονόματα. Κωλοτούμπα καταπληκτική. Παλιά μου τέχνη κόσκινο....

Marwood said...

Νομίζω ότι στο μυαλό των περισσοτέρων όταν διάβασαν την ανάρητηση αυτή αγαπητέ Βαψομαλλιά ήρθε η αξιότιμη ΥΠΕΞ μας, για κάποιον λόγο ανεξήγητο σε εμένα.
Η ταπεινή (καλά ξέρετε εσεις τώρα) άποψή μου για το θέμα που θίξατε με outing κλπ ειναι ότι έκανα πολύ γέλιο (c) με την "αποκάλυψη" για βλαχαδερό υπουργό και το αμόρε του στη Βουκουρεστίου, και ίσως ίσως με τις φάπες που άρπαξε ο ερωτύλας πάκης, παρ'όλο που το όλο σκηνικό ειναι αμφισβητούμενου γούστου και δεν είναι και PC.
Ωστόσο για την περίπτωση Χ, τα πράγματα είναι πιο σοβαρά, και νομίζω ότι υπερέβη τα εσκαμμένα ο λαμπιρίζων νεαρός, ο δρόμος αυτός είναι κακοτράχαλος και δεν οδηγεί πουθενά. Επίσης ο εν λόγω δεν μπορεί να χαρακτηριστεί για υποκρισία, όπως θα μπορούσε ίσως ο αγαπημένος μας αείμνηστος Heider (χμ καλός υποψήφιος για πορτραίτο βαψ?), καθώς ειλικρινά τόσο άχρωμος και άοσμος που είναι, κανείς δεν δίνει δεκάρα για τα ερωτικά του.
Τέλος, ειναι εμφανές ότι σικελόμορφος νεαρός εκτελεί συμβόλαιο...
ΥΓ Εχω άλλη μια παραγγελιά, τον μεγαλύτερο χωρίς αμφιβολία εν ζωή βαψομαλλιά: http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/1907197.stm

Anonymous said...

πουσαι κυρα ιωαννα εγω να ουμε προτιμαω τον εθνικο πουσταρ και τον μις εθνικη μπουτια.τυφλα να χουν σαμαρας και καρανικολας(πες στον καμπουρακο να τους φωναξει by the way καποτε).και εδω πολυ γελιο o uploader γραφει http://www.youtube.com/watch?v=G4ItCmQY0p4&feature=related

Anonymous said...

Βαψομαλλιά καταπληκτικό, διασκεδαστικό και ενημερωτικό άρθρο, όπως πάντα. Τρομερή περίπτωση η "ψυχολόγος". Μου κίνησες το ενδιαφέρον να ψάξω περισσότερο και να φροντίσω να αγοράσω και το βιβλίο.
Εντύπωση μου κάνει ότι τέτοιες περιπτώσεις σαν την Bach γίνονται θέμα βιβλίου από σοβαρούς συγγραφείς έξω, ενώ εδώ σε μας τους έχουμε μόνο για να τους κρεμάμε κουδούνια. Βέβαια, ποτέ δεν θα είχαμε αντίστοιχες περιπτώσεις "σοβαρών" παρενδυτικών στην Ελλάδα και αυτό κάτι λέει. Έχω επισκεφτεί (δεν έχω ζήσει) την Αγγλία κάποιες φορές και εκείνο που πιο πολύ με έχει εντυπωσιάσει είναι η πανταχού παρούσα ιδαιτερότητα/εκκεντρικότητα αλλά και η αντιμετώπισή της από το κόσμο. Δεν τους καίγεται καρφί...

Ο αδελφός μου σπούδαζε στο Λονδίνο και υπάλληλος της πανεπιστημιακής βιβλιοθήκης ήταν άτομο σαν την Bach. Στην Ελλάδα αυτό δεν θα μπορούσε να συμβεί. Γενικά εκεί οι άνθρωποι είναι πιο ανοιχτοί στην αποδοχή του διαφορετικού, πιο άνετοι και χωρίς να κοιτάνε επιτιμητικά το διαφορετικό. Εμείς εδώ κάνουμε τους άνετους και τους προχωρημένους, αλλά είμαστε φοβικοί και αντιδραστικοί. Είναι ζήτημα εκπαίδευσης και κουλτούρας και εμείς ως λαός είμαστε μεταξεταστέτοι. Αυτός είναι και ο λόγος πιστεύω που οι δικοί μας αντίστοιχοι είναι αγράμματοι και η μόνη δουλειά που μπορούν να κάνουν είναι στη Συγγρού. Η χώρα μας, εκτός από όλα τα άλλα, ούτε χιουμοριστικά (και όχι πλακατζίδικα) δεν μπορεί να δει το θέμα. Είμαστε δυστυχώς ένας λαός αποκλειστικά χοντρής πλάκας δίχως χιούμορ.

Ioanna said...

11.08 τώρα νομίζεις ότι μου έκανες ζημιά???μήπως νομίζεις οτι θα στενοχωρηθώ κιόλας με τα σχόλια που κάνει ο συγκεκριμένος κακομοίρης στο videaki μου?τελικά μέρικοι προσπαθούν αλλα δεν τα καταφέρνουν.!χαχαχχα anyway καποιον γκαντέμη θα είδα σήμερα απο το μεσημέρι είμαι άρρωστη κ έτρεχα στους γιατρούς.βαψομαλλιά θα σε παρακαλούσα αν μπορείς να έλέγχεις τα σχόλια που δημοσιεύονται.σου είχα πει και την προηγούμενη φορά ότι δεν θέλω το όνομά μου να εμπλέκεται με ονόματα άλλων αλλά μάλλον δεν το κατάλαβες.έχω πυρετό 40 πάω να ξαπλώσω΄,κανονίστε να με σηκώσετε από το κρεβάτι πάλι με ολα αυτά.

Anonymous said...

"Πολύ γέλιο" πέφτει επίσης όταν γνωστοί men in black (hair) κουράστηκαν να τα βάφουν ή να φοράνε περούκα και εμφανίστηκαν ξαφνικά με τα αληθινά σημάδια του πανδαμάτωρος, ήτοι:

Οι εν μία νυκτί λευκοί Φίλιππος Νικολάου, Τζων Μοδινός,

και ο πιο σοκαριστικός αποκαλυψίας, ο πάλαι ποτέ πυκνοτρίχης και εν μια νυκτί κάμπριο Λέων Βελής

Anonymous said...

1) Μου αρέσει ο Σεφερλής μια και αναφέρθηκε από κάποιον.
2) Τους παρενδυτικούς τους γιουχάρω φωνάζοντας "σύκα"..
3) Μου αρέσει το χωριό μου. Εμπνέομαι ιδιαίτερα απο το καφενείο της πλατείας
4) Προτιμώ να γελάω με τον τρελό του χωριού, παρά να μην ασχολούμαι μαζί του και να παριστάνω σοβαροφανώς τον στενοχωρημένο για το πρόβλημά του..
5) Δεν με χαλάει να με γιουχάρουν επίσης, όταν δίνω αφορμή. Αν και με χαλάει προς στιγμήν, μετά που το σκέφτομαι γελάω κι εγώ.

Μπορεί τώρα κάποιος να μου πει, γιατί σώνει και καλά είμαι κομπλεξικός που δεν αποδέχομαι το να μιλάω σοβαρά σε μυστακοφόρο που φοράει φουστάνι;

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος όταν βλέπω τον Κατμαν στην Πάνια και κόβομαι στο γέλιο ποιο ακριβώς πρόβλημα υπάρχει;

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τί είναι λάθος όταν λιποθυμάω από τα γέλια ακούγοντας τη φωνή του Ταμπάκη;

Μπορεί να μου πει κάποιος γιατί θέλω να γιαουρτώσω τον εθνικά μπούτια;

Άντε ρε υποκριτές από δω.. Που κόπτεστε για την αποδοχή της διαφορετικότητας.. Wannabe φραγκολεβαντίνοι του politicaly correct.. Αφήστε ρε το μυαλό σας ελεύθερο και χαρείτε τη ζωή σας, χωρίς τις παπαριές που σας λέει ο ένας κι ο άλλος και τις σοβαροφάνειες..Μάθετε να είστε ο εαυτός σας που φοβάστε μη σας πούνε άξεστους κι έχετε τύψεις μη σας πούνε χωριάτες.. Αποκτήστε προσωπικότητα..Σας βλέπω που απευθύνεστε στον Βαψομαλλιά λες και είναι θεός και συνειδητοποιώ το γιατί αυτή η χώρα έχει πιάσει πάτο. Γιατί έχει ανύπαρκτες προσωπικότητες που φοβούνται τί θα πει ο γείτονας για τις απόψεις τους. Κοπάδι..

ΥΣ: "Να δω τ'ωραίο μου χωριό και την καλή μου μάναααα...." Ματθαίος Γιαννούλης. Γιατί έτσι μου αρέσει..

Anonymous said...

ρε εαυτέ σου

Μηπως αγαπας, αγαπας μια πιτσιρικά?
που ναι τρέ, που ναι τρέλα, ειναι γλύκα?

Anonymous said...

Αγαπητέ Βαψομαλλιά

Σε συγχαίρω κι εγώ για τα σπάνιας έμπνευσης κείμενά σου, αλλά και για την εξαιρετική επιλογή των "στόχων".

Ζω στην Αγγλία χρόνια και την αγαπώ πολύ. Δεν θέλω να πλατιάσω αναφέροντας τους λόγους (νομίζω ότι ειδικά εσύ τους συμμερίζεσαι απολύτως). Θα μου επιτρέψεις όμως να διαφωνήσω με την άποψη που εκφράστηκε ότι η αντιμετώπιση έκκεντρων προσωπικοτήτων όπως της Dr Bach από την αγγλική κοινωνία είναι δείγμα υγείας, "προοδευτικότητας" και ανοχής.

Όσο κι αν αγαπώ τους Άγγλους, θεωρώ ότι ο λόγος που αντιμετωπίζουν με αυτόν τον "ανοιχτό" τρόπο φαινόμενα όπως της Bach έχει να κάνει με τον εδραιωμένο ατομισμό τους και την "αδιαφορία" τους απέναντι στον Άλλον.

Κατά τη δική μου γνώμη, περιπτώσεις όπως της Bach φυσικό είναι να τραβούν την προσοχή και όχι το αντίθετο. Έχουμε να κάνουμε με εξαιρέσεις και οι εξαιρέσεις πάντοτε προκαλούν μια ιδιαίτερη αντιμετώπιση από τους "πολλούς". Άρα, το λογικό δεν είναι η "αδιαφορία" και το "δεν τρέχει τίποτε" (η στάση των Άγγλων), αλλά η έκπληξη και ο σχολιασμός (η στάση των Ελλήνων).

Οι περιπτώσεις του στυλ Bach στην πραγματικότητα αποτελούν περιπτώσεις freaks και ως freaks τραβούν αναπόφευκτα την προσοχή. Το διαφορετικό προκαλεί έκπληξη και μέχρι ενός σημείου εχθρότητα. Θα έλεγα ότι αυτό αποτελεί την φυσική αντίδραση. Άρα οι αγαπημένοι μας Άγγλοι κινούνται στη σφαίρα του "αφύσικου" (νομίζω για τους λόγους που ανέφερα).

PS. Εμένα, αντίθετα με κάποιους άλλους σχολιαστές, μου αρέσουν πολύ τα trivia για διάφορες στάρλετ και τηλεστάρ. Υποθέτω ότι και εσύ το αποδέχεσαι και ίσως το ενθαρρύνεις ως καρίκευμα που ενισχύει τον θαυμάσιο και αξιοπρόσκετο (και διεθνώς μοναδικό απ' όσο γνωρίζω) υπερρεαλιστικό χαρακτήρα του εξαιρετικού blog σου.

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία

Anonymous said...

Ως δράστης της δολοφονίας Ταχτσή δεν είχε ακουστεί γόνος γνωστής πολιτικής οικογένειας (εκτός από τον γνωστό μουστακαλή συγγραφέα);

o grizomallis said...

Ίσως ενδιαφέρει τους προλαλήσαντες:

Πριν από καμιά δεκαπενταριά χρόνια (μπορεί και πιο πρόσφατα αλλά δεν γνωρίζω), σε Γυμνάσια και Λύκεια πέριξ του Μπεραιώς, δίδασκε παρενδυτικός καθηγητής... θρησκευτικών.

Γνώριζα κάποιους από τους μαθητές του και τους γονείς τους.
Τον είχα δει και στον δρόμο (πολύ λεπτό -ουσιαστικά ημιδιάφανο- κολλητό υπόλευκο παντελόνι, ελαφρύ κραγιόν κλπ). Από όσο ξέρω δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερα προβλήματα αποδοχής (δεν αποκλείω βέβαια να υπήρξαν και τέτοια και να μην το έμαθα).

Οι μαθητές τού έκαναν καζούρα: πολύ σας πάει σήμερα το κραγιονάκι σας κύριε.

Ανταποκρινόταν με σθένος και χιούμορ.

Anonymous said...

Χωριάτη δυο λαλούν και τρεις χoρεύουν. Αν έχω καταλάβει σωστά τα ίδια με τον βαψομαλιά λες τον οποίο κατά τα άλλα επικρίνεις. Μόνο που εκείνος τα λέει ειρωνικά. καταλαβαίνω ότι ο βαψομαλιάς ειρωνεύεται τον ντυμένο γυναικεία τύπο. Και έχω δει ότι συνέχεια προμοτάρει την εκομπή του Καμπούρη στο extra. Τώρα για το αν του αρέσει ο ματθαίος Γιαννούλης που εσένα σε εξιτάρει τόσο δεν ξέρω.

Anonymous said...

Grizomalli κάτι μου θυμίζει η περιγραφή σου. Μήπως τον είχε κάνει θέμα κάποτε και η τηλεόραση?

o grizomallis said...

Δεν ξέρω. Είναι χρόνια που ζω εκτός.
Συμπλήρωμα περιγραφής: φορούσε επίσης, μερικές φορές, εντελώς γυναικεία ρούχα και αξεσουάρ (αρκετοί μου είχαν πει ότι πότε-πότε εμφανιζόταν στο σχολείο με φούστα, αλλά δεν ξέρω αν πρόκειται για υπερβολή).

Anonymous said...

O Καραϊσκος κάνει Ντομενικο? Μα πόσο καρμίρης ειναι πια

Anonymous said...

Ναι, νομίζω ότι κάπου το είχα δει σε ρεπορτάζ και θυμάμαι αμυδρά να παίρνουν συνέντευξη από μαθητές. Οι μαθητές έλεγαν ότι ήταν καλός καθηγητής και ότι τον αγαπούσαν αλλά θυμάμαι ότι γέλαγαν και πείραζαν ο ένας τον άλλον. Και εδώ που τα λέμε πως να μην γελάσεις με μια τέτοια κατάσταση. Πάντως, αν θυμάμαι καλά, νομίζω ότι κάποια στιγμή του έκαναν απόσπαση στην κεντρική υπηρεσία γιατί το υπουργείο φοβήθηκε τις αντιδράσεις.

Anonymous said...

O rear gear πολιτικος ειναι ο ΚΧ ?

Anonymous said...

Δεν επικρίνω το Βαψομαλλιά. Την πλάκα του κάνει και γελάω κιόλας. Επικρίνω τους αναγνώστες που θαυμάζουν τους Άγγλους για την κρυόκωλη συμπεριφορά τους, μένουν άφωνοι και κάνουν στα σοβαρά διάφορες συγκρίσεις υπέρ της Αγγλίας για την "αποδοχή της διαφορετικότητας" και τί ωραία, τί καλά, τριαλαλό, τριαλαλά...
Είναι δυνατόν να σου μιλάει ο Κάτμαν και να παραμένεις σοβαρός ή αδιάφορος;

ΥΓ: Καλέ σούτουυυυυ...(Γεια σου ρε μεγάλε Σεφερλή)

Anonymous said...

Ο συγκεκριμένος καθηγητής έκανε εγχείρηση αλλαγής φύλου και εμφανίστηκε (σε άλλο σχολείο) ως γυναίκα. Αν θυμάμαι καλά.

Anonymous said...

Χωριαταραίε τι σχέση έχει ο σεβασμός ή μη της διαφορετικότητας με το Σεφερλή? Σ'έχασα προς στιγμήν.
Μήπως γράφεις πιωμένος και εσύ σαν τον Καραϊσκο?

Anonymous said...

Μάλλον έχει γίνει κάποια παρανόησις από πολλούς: η "δρ" Bach δεν ήταν κάποιο παρενδυτικό freak, έζησε επί σχεδόν 20ετία ως γυναίκα κατ' απόλυτα πειστικό τρόπο (παρά τις τεράστιες αναλογίες της, την μπάσα φωνή της κλπ) γι αυτό και οι γιατροί μίλησαν μετά θάνατον γιά περίπτωση non-op transgenderism. Το κατάφερε λόγω του τεράστιας εγωπάθειας, της γοητείας που ασκούσε και ταλέντου που διέθετε (όπως όλοι οι απατεώνες) να πείθει τον κόσμο ότι πράγματι είναι αυτό που ισχυρίζεται. Σε αυτό χωρίς αμφιβολία βοήθησαν η τεράστιας κουλτούρα και μόρφωσή του/της (χωρίς να έχει ποτέ σπουδάσει, ήταν απολύτως αυτοδίδακτος). Η ανοχή στην οποία αναφέρθηκα σε προηγούμενο σχόλιό μου δεν αφορούσε την αποδοχή του ως παρενδυτικού (γεγονός που ουδείς γνώριζε), αλλά την έστω και μερική αποδοχή της ως επιστήμονα από την ακαδημαϊκή κοινότητα (η οποία ότι και να λέει ο χωριαταραίος δεν συγκρίνεται με την εδώ) με πιστό κύκλο οπαδών μέχρι τον θάνατό της.

Οσο γιά το ξεμπρόστιασμα των δημοσίων προσώπων το θέμα είναι και ποσοτικό/ποιοτικό. Και το παρόν μπλογκ ξεμπρόστιασμα κάνει και στηλιτεύει και καυτηριάζει ( με τρόπο που πονάει) χωρίς να καταφεύγει καθημερινά σε χυδαίες πρακτικές κλειδαρότρυπας (όσο γιά τον οπισθογεμή υπουργό τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμύδια, ανοιχτές θύρες παραβίασε πάλι ο Παπ.)

Anonymous said...

Α, επίσης ξέχασα να διαφωνήσω με τον (ή την;) Imperial γιά το θέμα του ατομισμού, πιστεύω ότι οι Αγγλοι είναι λαός με εντονώτατη αίσθηση της κοινότητος (community sense) σε αντίθεση με τον metric Ελληναρά που είναι η αποθέωση της αφασίας και του ατομισμού (πχ στην περίπτωση της Bach οι γείτονες ειδοποίησαν την αστυνομία επειδή είδαν αχρησιμοποίητα μπουκάλια γάλακτος μερικών ημερών, ενώ εδώ πτώματα βρίσκονται σε διαμερίσματα σε ροκφορώδη κατάσταση επειδή οι καλοί γείτονες δεν αντέχουν την μπόχα).

Marwood said...

Για να ολοκληρώσουμε το μίνι αφιέρωμά μας στον Ζάππα και από σπόντα στον Μπελούσι (όχι του οσφπ τον άλλονα) πάρτε και αυτό

http://rapidshare.com/files/208147484/rollo.mpg

Είναι από το ίδιο SNL του 1978 στο οποίο ο Ζάππα ήταν musical guest και είναι το "Rollo" με τη συμμετοχή του samurai John Belushi.
Περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο show της 21/10/78 για όποιον ενδιαφέρεται εδώ http://snltranscripts.jt.org/78/78c.phtml

Anonymous said...

Δεν έχει σχέση Τζών Τίκη. Ήθελα απλά να γράψω μια ατάκα του Σεφερλή. Α,χα, καλό ε;

MUSIC THROUGH THE YEARS said...

Καλησπέρα φίλε .Τι μας ετοιμάζεις κάθε λίγο και λιγάκι και εξάπτεις την φαντασία μας.Ολα στην Αγγλία είναι Α pocket guide to......Oι Αγγλοι ειναι φετιχιστές,ανώμαλοι,φορούν κορσέδες και καλτσοδέτες μέσα απο τα κοστούμια.Ειναι όμως ολα στο Α Pocket guide to.....Eιναι προληπτικοι ιδίως με τις καρακάξες εκτός αν δούν δύο μαζί.Ομως οι αλήθεια είναι οτι είναι μεγάλοι εραστές και λάτρεις του ποδόγυρου.
Αυτά σκέπτονται οι Ελληνες για τους Αγγλους.Αραγε τι σκέπτονται οι Ελληνες για τους Ελληνες.Εδώ δεν υπάρχει Α pocket guide για τίποτα.Ετσι καλείς τον φίλο σου για ποτό και κυττάει να σου πηδήξει την γυναίκα την κόρη η και την μάνα ακόμα.Πηγαίνεις να εξομολογηθείς στον Παππά και αυτός κυττάει να σού πιάσει τον ......
Μεθοδικότητα χρειαζόμαστε όπως οι Αγγλοι.Μεθοδικότητα και Pocket Guides to,DEISIDAIMONIA,πουστια,υποκρισία,
Ραγιαδισμό και το τελευταίο και σημαντικότερο.ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.Οταν αποκτήσουμε POCKET GUIDES ΣΕ ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΕΛΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΥΣ.

Anonymous said...

"Έτσι εξηγείται γιατί ο Σ.Ψ. είχε μπαΤαρισμένο σήμερα το χέρι στο l' Abrevoir στο οποίο γευμάτιζε με φίλους. Ενημερωθήκαμε ότι χθες είχε πέσει στο γήπεδο του Παναθηναϊκού και πήγε στο νοσοκομείο για να κάνει ακτινογραφίες. Περαστικά..."

Ρε τιτανοτεράστιε Παπαγιάννη, τι ειναι το χέρι, τανκερ ή κρουαζερόπλοιο; (το abrevoir στο χαρίζω και δεν το σχολιάζω).

Anonymous said...

Η εμμονή της Ιωάννας έχει γίνει κουραστική. Ξεκαβάλα από το καλάμι κορίτσι μου. Εγώ της βάζω μετά βίας ένα 713, και με μεγάλη γεναιωδορία.

Anonymous said...

Ακουσα ενα εμετικο κλιπακι με τον χαντζηνικολαου σε μια εκπομπη σε στυλ του αειμνηστου εν αθηναις του τραγκα αλλα στο πιο κουλ να εγκαλει τον στρατηγο τσιατουρα οπως τον ελεγε γιατι ειναι το ονομα του στη λιστα με τους υποψηφιους για θυματα τρομοκρατιας.

Απο αυτή τη δημοσιογραφια του κόλου χιλιες φορες παπαγιαννης και κουρδιστος.

Anonymous said...

Ούτε συζήτηση 9:33. Ούτε συζήτηση... Μα αν μιλάμε για Χατζηνικολάου μιλάμε για τον πάτο τον πάτων. Πλήρως αγράμματος εντελώς αστοιχείωτος. Ακόμα και ο Παπ του κάνει τον καλό από ανάγκη φαντάζομαι. Κατά βάθος αυτό το στυλάκι πρέπει να το απεχθάνεται.

Ioanna said...

4.23 EMΜΟΝΕΣ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΗΜΕΝΕ ΛΙΓΟΥΡΗ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ ΚΑΘΕΣΑΙ Κ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΝΩ ΕΓΩ ΚΟΙΜΑΜΑΙ!

Anonymous said...

Κανελλάκης vs Κακαουν

0:14-1:00

http://www.youtube.com/watch?v=sp6MFJrQ7ts

Anonymous said...

Και ποιός σου είπε επηρμένο κοριτσάκι ότι όταν εσύ κοιμάσαι πρέπει να κοιμούνται και οι άλλοι; Όποιος έχει καλό γούστο και δε σε γουστάρει έχει σημαντικά μεγαλύτερες πιθανότητες να μην είναι λιγούρης.

Ioanna said...

10.53 ΠΕΣ ΟΤΙ ΘΕΣ ΑΓΟΡΑΚΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΡΙΧΝΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ...ΠΕΣ ΟΤΙ ΘΕΣ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΕΧΕΙΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ...ΤΟΛΜΑΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΝΩ ΕΓΩ?ΑΣΕ ΜΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΙΚΗ ΟΔΟΝΤΟΣΤΟΙΧΙΑ Κ ΤΗΝ ΑΛΟΓΙΣΙΑ ΦΑΤΣΑ ΣΟΥ ΘΑ ΚΑΕΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ!

ΦΙΛΑΚΙΑ ΔΑΓΚΩΤΑ!

Anonymous said...

Τι ψύχωση είναι αυτή με τον γνωστό δημοσιογράφο;

Anonymous said...

Παπαγιάννη κάνε ένα ψυχικό να γλυτώσει το κεφαλάκι μας

Anonymous said...

Σιγα ρε σεις μην ο Παπαγιάννης καταδεχτεί να ασχοληθεί με τριτοδεύτερες υστερικές γκομενίτσες που μιλάνε σαν φορτηγατζήδες!

Anonymous said...

Παπαγιάννη εσύ που είσαι άντρας κανονικός κάνε ένα ψυχικό να ηρεμήσει και το κοριτσάκι που είναι τσίτα στα νεύρα.

Anonymous said...

Δεν μπορεί να σταματήσει ο παπαγιάννης να στέλνει αυτοκολακευτικά μηνύματα; Έλεος πια.

Anonymous said...

ρε τιτανοτεράστιε ματάκια Παπαγιάννη, είναι να μην σε λέει λιγούρη η Ιωάννα με τα βιντεο που ανεβάζεις?

Anonymous said...

πουσαι κυρα ιωαννα αυτο ειναι ωραιο πραμα.αυτος ειναι πυρετος 40.9 επι 10^1.παρτε http://g.imagehost.org/view/0232/anfisachexova187 http://g.imagehost.org/view/0833/anfisachexova182 http://g.imagehost.org/view/0542/anfisachexova193 http://g.imagehost.org/view/0615/anfisachexova181 http://g.imagehost.org/view/0323/viagraa10 http://g.imagehost.org/view/0297/1236857519_pic_id465296 http://g.imagehost.org/view/0697/1236857542_pic_id465292 http://ipicture.ru/Gallery/Viewfull/15104990.html http://ipicture.ru/Gallery/Viewfull/15105368.html

Anonymous said...

Συμφωνώ με τον/την Imperial και διαφωνώ (μερικώς) με τον "αμα το λέει η σούφρα σου", αν και ίσως και οι δύο να λένε σε ένα βαθμό το ίδιο πράγμα. Οι Άγγλοι, έχει δίκιο ο σχολιαστής Imperial, είναι κατά βάθος μια κουλτούρας που ευνοεί την ατομική ανάπτυξη. Κοιτάει ο καθένας τη δουλειά του και σχεδόν δε του καίγεται καρφί για το τί κάνει ο άλλος. (πράγμα και καλό και κακό). Από την άλλη, οι κοινωνική διάσταση του χαρακτήρα τους υπάρχει σχετικά με συμπεριφορές που αφορούν τους πολλούς. Θα πειθαρχήσουν στους κανόνες, θα λειτουργήσουν ομαδικά εκεί που χρειάζεται κλπ. Η βαθύτερη όμως κουλτούρα τους είναι ατομοκεντρική (με τα καλά και τα κακά που συνεπάγεται αυτό). \\Οι Έλληνες, από την άλλη, είναι ατομικιστές αρνητικά, με τη λογική του "εγώ να είμαι καλά και οι άλλοι ας πάνε να γα...ούνε". Δεν έχουν κατά βάθος ατομοκεντρική κουλτούρα. Γι' αυτό είμαστε ως λαός φριχτοί κουτσομππόληδες, γι' αυτό παρακολουθούμε συνεχώς τι κάνει ο άλλος, γι' αυτό αναπτύσσουμε ατομικισμό αλλά πάντα σε αντιδιαστολή με κάποιο άλλο άτομο, όχι θετικά. Δεν είναι "υγιής" ατομικισμός. Είναι κακομαθημένος παρτακισμός. Γι' αυτό επιπλέον ουδέποτε μπορούμε να πειθαρχήσουμε σε κανόνες, να μπούμε σε μια λογική πειθαρχίας για το κοινό καλό (άρα και το δικό μας), να επιδείξουμε την απαραίτητη κοινωνικότητα που προωθεί το γενικό και όχι αποκλειστικά το ατομικό συμφέρον.

Anonymous said...

Vapsomallia γιατί η Bach αναφέρεται πότε ως Carl και πότε ως Karoly Hajdu;
Όχι ότι έχει καμιά ιδιαίτερη σημασία αλλά...

V. said...

7:06, γεννήθηκε ως Karoly, αλλά στο Λονδίνο ήταν γνωστός ως Carl.

Έτσι κι αλλιώς, ο συγκεκριμένος τύπος, πριν αποφασίσει να υιοθετήσει γυναικεία ταυτότητα, είχε αλλάξει πολλές περσόνες και ως άνδρας. Αλλά, αν γράφαμε και γι' αυτές τις "μεταμφιέσεις", θα έπρεπε να γράφαμε ακόμα...

ΥΓ. Ιωάννα μη με μαλώνεις... Τί σε έχει πειράξει; Γνωρίζεις ότι σε σχέση με εσένα ισχύει το "πες το και θα γίνει" (για να θυμηθούμε και την Τζοβάνα Φραγκούλη...). Πες μου, λοιπόν, τι ακριβώς σε έχει ενοχλήσει και θα το σβήσω αμέσως (όπως έκανα ήδη με ορισμένα υβριστικά για σένα σχόλια)...

Anonymous said...

Ο Ταχτσής δούλευε και... μπάτλερ όταν ζούσε στο Λονδίνο... Τί θα γινόταν τα βράδια με τις δαντέλες και τις περούκες...

Anonymous said...

ρε λαμόγιο παπαγιάννη που εξαφάνισες τον αρη

Anonymous said...

Αγενέστατε Παπαγιάννη άσε κανένα νέο άνθρωπο να μιλήσει, γιατί διακόπτεις τον Μπουλούκο για να μιλήσει η Δέσποινα Στυλιανοπούλου δεν ντρεπόμαστε λέω γω λιγάκι

Anonymous said...

Να μιλήσει και να πει τί Ανώνυμε κι αυτός;

Anonymous said...

Παπαγιάννη οι θεαματικότητες θα πιάσουν πάτο δε φτάνει που έκοψες τον τιτάνα Σπίνο μας έχεις και τη Δεσποινα Στυλιανοπουλου να μας ζαλίζει τον έρωτα και δεν αφήνεις έναν νεο και αφθαρτο πολιτικό όπως τον Γιώργο Μπουλούκο να μιλήσει. Ρε μπας και σου εχει φαει καμια γκομενα και τον εκδικεισαι

Anonymous said...

Να μιλήσει και να πει τί Ανώνυμε κι αυτός;

Anonymous said...

Αποζημίωση γιά απουσία Αρη απόψε ο γίγας Παντελής Οικονόμου και ο (όνομα και πράμα) Μπουλούκος. Η Τάνια πάντως (απόψε εκτάκτως ως Καλάμιτυ Τζέην) "λέει τα πράγματα με τ' όνομά τους" και σκίζει!

Anonymous said...

Tον καημένο τον υιό Μπουλούκο τον περιφέρει ο πατέρας του, ο κ. Μπουλούκος, σαν αρκούδα δω και κει για να κάνει γνωριμίες και να βγει βουλευτής (τόσο πιθανό όσο να πάει η Τάνια στο BBC).

Μήπως ξέρει κανείς πόσοι ακριβώς είναι οι (παρόμοιας εμφάνισης) αδελφοί Μπουλούκοι;

Anonymous said...

Πόσο λυπάμαι τον θλιβερό τον Παντελή... Αυτός που νομίζει ναρκισσιστικά ότι είναι το διαμάντι μέσα στα σκατά της πολιτικής, κάθεται και ανέχεται ειρωνείες από κάποιον δημοσιογράφο που νομίζω λέγεται Παπαγιάννης, από μια καρακάξα αγράμματη με οξυζενέ μαλλί και από έναν με ελαφρύ γένι που από δημοσιογράφος έχει καταντήσει "blogger" (sic). Α ρε Παντελή, πού κατάντησες και συ...

Anonymous said...

Ευτυχώς ένας μπουλ υπάρχει.. Η αδερφή του δεν ασχολείται με πολιτικά. Μόνο στις προεκλογικές καμπάνιες του μπουλ τον υποστηρίζει.Δόξα τω θεώ

Anonymous said...

Θυμάμαι τον Παπαγιάννη να κάνει εκπομπή στο TELECITY καθήμενος απέναντι από τον Καρατζαφέρη (που καθόταν ο ίδιος σε ένα γραφείο) και να αναλύει μαζί με άλλους (και τον Δεσποινάκη; δεν θυμάμαι καλά) την επικαιρότητα. Την έμαθε καλά τη δουλειά απότι βλέπω.

Τον λυπάμαι λίγο τον Παπαγιάννη. Κάνει υποχρεωτική ρεκλάμα σε όλα τα αφεντικά του (Κουρή, Χ'νικ, Λιάτσο, Λάλα - "γέλια" - κλπ.).

Anonymous said...

Παπαγιάννη η εκπομπή σου παίρνει την κάτω βόλτα. Με ποιο δικαίωμα κόβεις τον Σπίνο τι φασισμός ειναι αυτός

Anonymous said...

11¨40, τους μεγάλους Μπουλούκους εννοώ (πατέρα και θείους...).

Anonymous said...

ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΕAΝ Ο ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΠΙΝΟΥ/?

Anonymous said...

Κάνει και "προεκλογική εκστρατεία" ο μικρός Μπουλούκος;;; Δεν είναι δυνατόν..............

Anonymous said...

Τί σχέση έχει το αφεντικό του Παπ, ο ταμπέλας Βρυώνης, με την Βάνα Μπάρμπα;

Anonymous said...

Τί σχέση έχει η μελαχροινή Μαριλένα, που εκθειάζει από το blog του ο Παπ, με τη Βάνα Μπάρμπα;

Anonymous said...

Ανάτρεξε σε σχόλια του κου Επιπόλαιου παλαιότερα. 2 αδέλφια είναι από ότι γνωρίζω.. Εκτός κι αν υπάρχουν κι άλλοι κρυμμένοι στον πάγκο.. Ο ηρωϊκός Διονύσης είναι και showman απ'ότι ξέρω..Σε κάθε δίκη στην οποία συμμετέχει γίνεται Βαγδάτη. Μηνύει τους αντίπαλους δικηγόρους, τους μάρτυρες της άλλης πλευράς, ζητά εξαίρεση δικαστών... Showman

Anonymous said...

Τί σχέση έχει το ΠΑΣΟΚ με τη Βάνα Μπάρμπα;

Anonymous said...

Μαριλένα, Βανα Μπαρμπα, Δεσποινακης, Ομερ Πριονης, τώρα πραγματικά μπερδεύτηκα...

Anonymous said...

Τί επαγγέλεται η Μαριλένα του pressmme;

Anonymous said...

Δες τώρα Βάνα Μπάρμπα στο EXTRA με προσοχή και θα καταλάβεις...

Anonymous said...

Τί κάνει άραγες εκείνο το παιδί, ο δημοσιογράφος με τον θεολογικό μύστακα, ο καρατζαφέρειος Γιάννης Δεσποινάκης;

Anonymous said...

Ο Παπαγιάννης δεν θίγεται με μπούρδες κάποιων. Είναι πεντακάθαρος, γιατί με όλα αυτά που αποκαλύπτει, αν είχαν στοιχεία σε βάρος του, θα τον είχαν φάει.,

Anonymous said...

O Παπαγιάννης είναι ο πεντακαθαρίδης?

Anonymous said...

Μ αρέσει που η Μπάρμπα δηλώνει ότι βαριέται τις "χαζο" μεσημεριανές εκπομπές. Μάλλον ξέχασε ότι την ανακάλυψε ο Τζανετάκος στις βιντεοταινίες του οποίου διέπρεψε.
Πάντως θυμάμαι Ρακιντζή τέλη δεκαετίας 80 να σκάει μύτη με άσπρη Ladaρα χαμηλωμένη με τρύπια εξάτμιση για να δημιουργεί ηχητικό εφέ.. Μεγάλος Ταμτάκος..

Anonymous said...

ποιον ρακιντζή; του καρατζαφερη ή τον τραγουδιστή;

Anonymous said...

Του Καρατζαφέρη..

Anonymous said...

Ωπα, ευθεία επίθεση Παπατζόν στον Χίο..Ρίχτου στ' αυτιά Παπατζόν του σαχλαμάρα αντιπαθέστατου...

Anonymous said...

Κύριε Παπαγιάννη, επειδή ξέρω ότι διαβάζεις το παρόν μπλογκ, με όλο το σεβασμό, είναι ψΩλα, (εκ του ψΩλή), όχι ψόλα...
Ευχαριστώ

Anonymous said...

Παπατζών, κάνε το ψυχικό γιατί δεν αντέχουμε άλλο, μας έχει φάει η γκρίνια της μέτριας.

Anonymous said...

Τουλάχιστον οι κακάσχημες που το παίζουν γκόμενες ας κυκλοφορούν με καμιά χαρτοσακούλα, να μη τις βλέπουν τα παιδάκια και τρομάζουν.

Anonymous said...

Έχω την εντύπωση ότι εάν ήμασταν στην Αμερική η συγκεκριμένη περίπτωση θα είχε χαρακτηριστεί stalking και η δεσποινίς θα εισέπραττε τη χλεύη του κοινού ως stalker (ή στα ελληνικά ως στόκερ).

Anonymous said...

@Architect, εννοώ (και νομίζω θα συμφωνήσεις) ότι η νοοτροπία του mind your own business την οποία πολύ ορθώς περιγράφετε με τον Imperialist που όντως χαρακτηρίζει τους Αγγλους δεν αφορά τόσο ατομισμό όσο ανοχή και, εν τέλει, κοινωνική αγωγή (τούτου λεχθέντος, φυσικά τα κάθε είδους freaks συγκεντρώνουν την προσοχή σε όλα τα μήκη και πλάτη - ο/η Bach όμως δεν εντάσσετο σε αυτήν την κατηγορία).

Πέραν αυτού όμως, η χώρα που έδωσε την Magna Carta και το Habeas Corpus, οριοθετώντας με θαυμαστό τρόπο τα όρια της κρατικής εξουσίας και θέτοντας τις βάσεις γιά ένα κράτος δικαίου δεν νομίζω ότι μπορεί να χαρακτηριστεί σαν χώρα ατομιστών. Ατομοκεντρική ναι υπό την έννοια της ευημερίας του ατόμου μέσα στο κοινωνικό γίγνεσθαι σε αντίθεση με την δική μας εγωιστική/συμφεροντολογική νοοτροπία γνωστή και ως ζαμανφουτισμός (υπήρχε και λήμμα μέχρι πρότινος στην wikipedia).

Η αγγλία είναι χώρα του θριάμβου της συλλογικότητας, αυτό καταμαρτυρούν τα clubs, οι σύλλογοι (αθλητικοί, τέϊα κυριών, birdwatching μέχρι ότι μπορεί να διανοηθεί κανείς), των κάθε είθδους hobbies (αγγλική επινόηση και αυτή) και άλλων μορφών συλλογικότητος ων ουκ έστι αριθμός - συμπεριλαμβάνω και την (άκρως κιτς) αντίδρασή τους στην είδηση του θανάτου της "πριγκήπισσας του λαού" (η οποία μπροστά στην Ιωάννα μας δεν έπιανε μία βεβαίως).

Ioanna said...

ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΓΛΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ BLOG 1 ΜΕΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΛΟΓΩ ΠΥΡΕΤΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ??ΠΑΡΕ Κ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ IP ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΙ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΡΟΜΠΑ...ΚΥΡΙΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΓΛΟΥ ΣΑΣ ΠΗΡΑΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΚΟΛΑΚΕΥΕΣΤΕ ΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΟΥΛΗΣ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΓΛΟΥ?

Anonymous said...

Εσύ Ιωάννα από που βλέπεις τις ΙΡ; Αλλά ξεχάσαμε ότι εσύ είσαι και του ECDL.

Anonymous said...

Ο Παπαγιάννης δείχνει να έχει πολύ καλό γούστο. Αυτή η Miss Argentina είναι και πολύ μωρό. Τι να πιάσουν οι εγχώριες μπροστά της.

Anonymous said...

Ιωάννα, τι είναι αυτά που ισχυρίζεται ο Βαψομαλλιάς;;; Ότι όχι μόνο τον αναγκάζεις να προβαίνει σε λογοκρισία, αλλά τον υποβάλλεις και στο μαρτύριο της κρεβατομουρμούρας;

Anonymous said...

αυτήν την στιγμή στον city 99.5 η πρωθιέρεια της πομφόλυγος (και όχι μόνο) μιλένα αποστολάκη

Anonymous said...

grafei o papajohn sto blog tou.Ποιόν δημοσιογράφο, ο οποίος διατηρούσε ανώνυμη στήλη στο Παρόν, έδιωξε στις αρχές της εβδομάδας ο Μάκης Κουρής, επειδή έμαθε ότι τα έπιανε από συγκεκριμένο Δήμαρχο της Αττικής; mipos ton idio pou ediokses kai esy?to vrika papajohn?boufos i tsakali?

Anonymous said...

Ρε παπατζών γιατί μετράς τις φορές που αναφέρει ο γλυφτάκος Χατζηνικολάου τη Ζούγκλα; Δεν τον ξέρεις τι γλοιώδης είναι; Υποκλίσεις κάνει ο αγράμματος στον άλλον αγράμματο Μάκη για να τα έχει καλά μαζί του. Τί έγινε με την περίπτωσή σου το ξέχασες;

Anonymous said...

ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ.
ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ….ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ

Anonymous said...

"Τις μετρήσαμε μια προς μια καθώς ακούσαμε ολόκληρη την δίωρη εκπομπή του"

(χίλιες φορές αλυσοδεμένος σε ένα δωμάτιο με Τάνια - Ιωάννα παρά αυτό!)

Anonymous said...

Σωστό. Οι έντιμοι και καθαροί εκδότες δημοσιογράφοι που δεν τα παίρνουν ποτέ και από κανέναν, όπως ο Μάκης ο Κουρής, να διώχνουν κλωτσηδόν τους δημοσιογραφίσκους που τα παίρνουν και που νομίζουν ότι μπορούν να μιμηθούν συμπεριφορές των αφεντικών τους....

Anonymous said...

http://img24.imageshack.us/img24/8954/asiaioanna87.jpg

Anonymous said...

ΕΚΤΕΛΕΣΤΕ ΤΟ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟ ΚΑΘΑΡΜΑ

ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΟΠΛΟ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΓΙΑ 100 ΕΥΡΩ

ΕΚΤΕΛΕΣΤΕ ΤΟΝ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΡEOΠΩΛΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,ΤΟΥ ΨΙΛΙΚΑΤΖΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,ΤΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΣΤΟΝ ΒΥΡΩΝΑ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΠΕΣΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΦΑΙΡΕΣ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ...ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΤΑΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ....ΣΑΝ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ.

Anonymous said...

"Στο Αστυνομικό Τμήμα Ομονοίας κρατείται τώρα ο γνωστός δημοσιογράφος Μιχάλης Δημητρίου, ο οποίος είναι Διευθυντής στο Γραφείο Τύπου του υπουργού Σωτήρη Χατζηγάκη. Τον Μ. Δημητρίου συνέλλαβαν......"

ρε στουρνάρι "πατήστε κλικ" παπαγιάννη, το "συνέλαβαν" γράφεται με ΕΝΑ λάμδα γ@μώ τον τζάρτζάνό μου γ@μώ

----------------------------

@3:50 κούλαρε αγορίνα μου, πολλές ταινίες με τον τσαρλς μπρονσον βλέπεις μου φαινεται...

Anonymous said...

Κρίμα που οι Βρυώνης, Κουρής, Παπαγιάννης δεν ήξεραν τίποτα για τον Σ. και τα έμαθαν όλα τώρα. Άγνωστο το ποιον του Σ. Καμία πληροφορία, καμία φήμη, καμία καταγγελία δεν είχε γίνει σε βάρος του, οπότε έπεσαν όλοι από τα σύννεφα. Τόσο αγνοί και άδηλοι άνθρωποι είναι που φτάνουν στα όρια της αφέλειας. Και ο Κουρής καλά του έκανε και τον έδιωξε. Απαράδεκτη η στάση Σ. αφού όλοι οι δημοσιογράφοι είναι πρότυπα ηθικής και ο Σ. είναι η εξαίρεση. Σε payroll άλλωστε δεν βρίσκεται κανέναν δημοσιογράφος στην Ελλάδα. Δηλ. ο Σ. πήγαινε στο κανάλι του άρχοντα της ταμπέλας να δουλεύει με 450 ευρώ τον μήνα (όπως λένε οι πληροφορίες) γιατί άραγε; Για να ζήσει με αυτά τα 450 ευρώ ή για να εκμεταλευτεί την προβολή αλλιώς;

Anonymous said...

Μια ελληνική περίπτωση αντίστοιχη της Dr Charlotte Bach μήπως είναι και η μαντάμ Εύα Κουμαριανού;

Anonymous said...

Η μανδάμ Εύα Κουμαριανού είναι σωσίας (προς το καλύτερο) της κυρα-Μαριάννας, ιέρειας της ντεμέκ φιλανθρωπίας.

Anonymous said...

"Οι δράστες των επιθέσεων συνενοούντο μεταξύ τους με κιGNητά!" είπε ο Πάνος "μπέκας" Σόμπολος.

Anonymous said...

Δεν παίζει δεσμός με την Ιωάννα. Ο Παπ έμαθα ότι έχει κρυφό δεσμό με την Παναγιωταρέα.

Anonymous said...

Την Κυριακή μην χάσει κανείς την Καθημερινή με CD αφιερωμένο σε μια μεγάλη ελληνίδα και θεά του ανδρεϊκού πασοκισμού, την Μελίνα Μερκούρη (κι εκείνη έμοιαζε με τη μακαρίτισα Dr...). Τι κι αν κάποτε στον Πειραιά (ή μήπως στην Πάτρα)...

Anonymous said...

Τζαφ, δηλ. το αγόρι με την μπριγιαντίνη πήγε από την Ιωάννα στην Άννα;

Anonymous said...

Οι ταραξίες φορούσαν μαύρα ζιβάγκο, λένε οι τηλεοράσεις. Ρε λέτε να ήταν ανάμεσά τους κι ο Κανελλάκης;

Anonymous said...

Ρε παιδιά, ας μαζέψει κάποιος αυτόν τον Πάσχω (sic) Μανδραβέλη, μας λέει ότι γίνεται πόλεμος συμμοριών* χωρίς πολιτικό αίτημα.

*οι κουκουλοφόροι που τα έκαναν λίμπα σε Αθήνα-Θεσ/νίκη ζητούν την απελευθέρωση του υιού Βούτση, γιού του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, έγκλειστου γιά ληστεία τράπεζας.

Anonymous said...

Ακόμα και ο (διαχρονικά) γελοίος Καρατζαφέρης το γύρισε και στο πλαίσιο της "απο-ακροποίησης" δεν αναφέρεται καθόλου στο αριστερίστικο στίγμα αυτών των τραμπούκων που υποστηρίζονται από του σύριζες. Και ο μανώλης ο Καψής μας έλεγε στο δελτίο του MEGA ότι "δεν είναι αριστεροί αυτοί παρά μόνον έχουν αριστερή ρητορική" (!!!). Και που το ξέρεις εσύ ρε μεγάλε; Γιατί τους ερμηνεύεις; Οι ίδιοι δεν ξέρουν όταν αυτοχαρακτηρίζονται;

Η γελοία κυβέρνηση και οι Πάκηδες φοβούνται να δράσουν όπως πρέπει μήπως ο Σύριζας τους καταγγείλει ως φασίστες. Τόσο γελοία είναι αυτή η κυβέρνηση. Τόσο γελοίοι είναι και οι "νοικοκυραίοι" που την ψηφίζουν ως δήθεν "δεξιά" ενώ ψηφίζουν ένα υβρίδιο του Σύριζα και των κουλτουριάρηδων.

Anonymous said...

Gia ton yio Voutsi kaneis den milaei. An den itan aristeros kai malista tou SYN tha tou eixan kopsei ta....

Anonymous said...

καλά τα λέει ο βλαξ...

Ioanna said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

oloi papajohn tora.i megali simfiliosi ti tsakalotos kai mayros kavalaris ,papajohn kai dimitriou mixalis.o korydalos mas fernei konta!POLI GELIO.

Anonymous said...

λαμόγιο παπαγιάννη θα πεις τι έκανες τον γίγαντα σπίνο αιντε τσατσόνι του μαυροκέφαλου καρατζαφέρη

Anonymous said...

Τσοκαριάνα, δεν ξέρουμε "Ποίος ξεφτιλισμένος πήγε να πνίξει έναν συνάδελφο του" (το προλάβαμε πριν το διαγράψεις), αυτό που ξέρουμε είναι ότι αν δεν σε "πνίξει" ο νεαρός με την μπριλκρημ την πουτσίσαμε.

Anonymous said...

Πάντως ο πρόεδρος Καρατζαφέρης, νομίζω ότι είναι, αντικειμενικά πάντα μιλώντας, εξαιρετικά καλοντυμένος.

Anonymous said...

ΠΟΙΟΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΠΝΙΞΕΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ ΘΑ ΣΟΥ ΓΑΜ.... ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ?????ΤΣΙΡΑΚΙ ΤΟΥ ΛΙΓΟΥΡΗ ΔΕΝ ΠΑΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΕΡΧΟΜΑΙ....

Anonymous said...

Για να τελειώνουμε με αυτή τη θλιβερή και συνάμα (λόγω της συμμετοχής παπατζον) γελοία ιστορία.
Αρη Σπίνο επειδή ξέρω ότι παρακολουθείς αυτό το μπλογκ, βγες να πεις την αλήθεια.
Το παλικαρόπουλο της φακής εκτός από σεσημασμένος μπρηλκρημακιας, ζήλεψε και τα καραγκιοζιλίκια του αντωνάκη στο γήπεδο της τούμπας και το έπαιξε τσάκι τσαν, έτσι δεν είναι Γιαννάκη?

Anonymous said...

οι αναρχομαλακες των παραμελημενων χωρις αγαπη πλουσιοσπιτων των ανεργων νεολαιων που στρατολογουνται στον μηδενισμο που πλουτιζει και των λαθρολετσων πλιατσικολογων θελουν απο το βρωμερο κρατος ελευθερο τον υποδικο κατηγορουμενο για εγκληματια βουτση.αν ομως καποιος μελλει να σκοτωσει εναν απο αυτους τοτε:αν ζητησουν απο το κρατος την καταδικη του δεν ειναι αντιεξουσιαστες.αν παλι θελησουν να καθαρισουν αυτοδυναμα χωρις κρατος τοτε νομιμοποιουν την εκτος κρατος αυτοδικια και σε βαρος τους.και ο ενδεχομενος φονος τους καθισταται 'νομιμοποιημενος' απο το δικο τους αξιακο συστημα.ας διαλεξουν....[γονεις προστατευστε πατριδα και την οικογενεια.για να σωσετε τα παιδια σας απο την αυτοκαταστροφη τους.δεν υπαρχει τιποτα πιο επαναστατικο σημερα απο πατριδα και οικογενεια.οι οροι εχουν αντιστραφει σημερα.οτι ηταν παλια αναχρονιστικα σημερα ειναι αληθινη προοδος.ετσι που τα καταφεραν τα 'μεγαλα' μυαλα...]

Anonymous said...

to extra3 apekthse tsaki tsan o opoios fwnazei me tolmi k tharros tha sou gam... ta paidia...!!

Anonymous said...

Μηπως ο Παπαγιάννης κατάγεται από το Λιγουριό?

Anonymous said...

Ο Δημητρίου, εκτός εαυτού εκείνη τη μεγάλη νύχτα στο δελτίο, απευθύνθηκε στον θρασύτατο Παπαγιάννη λέγοντας: "Δεν ντρέπεσαι ρε παλιόπαιδο;" και μετά αποχώρησε.

Anonymous said...

Τί εννοείτε ρε παιδιά; O Παπ πήγε να ξυλοφορτώσει τον φίλο μας τον δημοσιογράφο Άρη;

Anonymous said...

Να πάρει θέση ο Άρης Σπίνος (έστω και ανωνύμως) και να μας πει τί έγινε στο κανάλι. Επίσης, αφού ήταν μπροστά, να μας απαντήσει: Πήγε ο Βαλαωρίτης να χειροδικήσει εναντίον της Ιωάννας εκείνο το απόγευμα και εκείνος μαζί με τον Τάσο Παπαδόπουλο αντέδρασαν; Άρη πάρε θέση!

Anonymous said...

κατά τον παπαγιάννη η βρετανία είναι το "Μεγάλο Βασίλειο"

Ioanna said...

ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΑΚΟΜΑ...ΑΥΤΗ Η ΙΩΣΗ ΟΜΩΣ ΜΕ ΕΧΕΙ ΤΣΑΚΙΣΕΙ!ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ!

http://www.youtube.com/watch?v=bRWSvzbFRLU

Anonymous said...

Λίγες ώρες ακόμα μέχρι την αυριανή εκπομπή. Ιωάννα πήγες σήμερα στα γυρίσματα ή ήσουν στο κρεβάτι;
Περαστικά και καληνύχτα

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=bRWSvzbFRLU
ti malakia mousiki.tetia akoun oi neopaganistes kai ta ufo tis scientologias.kai osoi exoun pireto i vorvorigmous apo fasoulada..

Anonymous said...

Ρε Vapsohair νομιζω οτι πρεπει να κανεις ενα Blog αποκλειστικα για παπατζον,σπινο και δεν συμαζευεται,αφου το βλεπεις και ο ιδιος οτι η κουβεντα γυρίζη παλι σ'αυτους,κανε κατι.

Anonymous said...

Η μαντάμ Κουμαριανού εννοείται ότι δεν έχει σχέση με την Bach. Η Κουμαριανού είναι μία κούκλα που βάζει κάτω πολλές "πραγματικές γυναίκες". Διαβάζοντας όμως το post αναρωτιέμαι πραγματικά πώς είναι δυνατό να κινείσαι επί χρόνια ως "γυναίκα" και να μην το αντιλαμβάνονται οι γύρω σου. Βλέπω τις φωτογραφίες της Bach και αναρωτιέμαι: Είναι δυνατόν να μην υποπτευθεί κάποιος ότι αυτό το ον είναι γυναίκα;

Anonymous said...

Εδώ εμείς βλέπουμε κάθε μέρα τις φορτηγατζούδες τραβελοληνίδες και δε λέμε τίποτα...

Anonymous said...

Εκείνη τη μέρα στο κανάλι ο Παπ επιτέθηκε λεκτικά (αλλά και αλλιώς {σήκωσε χέρι}) στη πανελίστρια του Καμπούρη Ιωάννα Δεμ. Είχε πρόβλημα μαζί της για αυτά που γράφει εναντίον του στα blog. Κάποιοι συνεργάτες του προς τιμήν τους τον συγκράτησαν και τον επέπληξαν. Αυτά γίνονται όταν δεν υπάρχει σεβασμός προς τις γυναίκες αλλά αντιμετωπίζονται μόνο ως σεξουαλικά αντικείμενα.

Anonymous said...

Να μάθουν άλλη φορά οι γυναίκες να λένε "δεν υπάρχουν πια άντρες".

Anonymous said...

Anonymous said...

Εδώ εμείς βλέπουμε κάθε μέρα τις φορτηγατζούδες τραβελοληνίδες και δε λέμε τίποτα...

Anonymous said...

το τρελλό αγόρι με την μπρηλκρημ ανηκει στην συνωμοταξία "γκαμάμε και ντέρνουμε"; (μεταξύ μας, ενίοτε χρειάζεται ένα μπερντάκι σε κάτι τριτοδεύτερες βλάχες τύπου τσοκαριάνας)

Ioanna said...

ΒΑΨΟΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ ΠΗΓΑ Κ ΜΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ Ο ΠΥΡΕΤΟΣ!ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΕΚΑΙΓΑ!Η ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ ΘΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙΣ!!ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΜΕΙΝΑΝΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.....ΓΙΑ ΠΑΡΕ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΡΙΟ¨!!ΜΗΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ!!!!

Anonymous said...

Πάντως αρκετοί γνώστες αλλά και αρκετές "κοπέλες" από την γνωστή λεωφόρο μιλάνε μεταξύ άλλων για φανατικό πελάτη τηλεοπτικό κοντοκουρεμένο γυαλάκια παρουσιαστή αρκετά μεγάλου καναλιού... Τις βάζει μάλιστα πριν την πράξη να κοιτάνε κάτι που κάνει στον εαυτό του.... Όποιος ξέρει, ξέρει, και ας μην πούμε περισσότερα...

Anonymous said...

ΕΡΩΤΗΣΙΣ
ΕΙΝΑΙ Η ΙΩΑΝΝΑ ΤΡΑΒΕΣΤΙ;;;;;

Anonymous said...

1.50 ΠΑΛΙ ΕΥΘΥΜΙΣΑΜΕ/ ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ

http://www.youtube.com/watch?v=TzsFjw2cubg

Anonymous said...

Καλύτερα ladyboys παρά ντόπιες!

Anonymous said...

eksairetika afierwmeno ston kyrio kakomoiroglou!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=TzsFjw2cubg

http://www.youtube.com/watch?v=6P6L7PY4VaE

http://www.youtube.com/watch?v=-YL0qsMFQIQ

http://www.youtube.com/watch?v=L3X9P9NzHuk

http://www.youtube.com/watch?v=pEegxuduN-c

ΠΩΣ ΚΡΑΖΕΙ ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΓΛΟΥ???

Anonymous said...

Ιωάννα υπονοείς ότι ο "Νεκροθάφτης" και ο "Ανδρέας ο Πολιτικός Μηχανικός" (που παλιά εμφανιζόταν και στη Μιχαλονάκου με άλλο όνομα) μοιάζουν στον Παπ.;

Anonymous said...

ΟΛΟΙ ΑΠΟΨΕ ΚΑΡΦΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟ EXTRA3 ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΣ.

ΙΩΑΝΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΚΠΟΜΠΗ?

Σωματειο Φιλων Ιωαννας Δεμεντη said...

Μαθαίνουμε ότι η αγαπημένη μας Ιωάννα Δεμέντη δέχθηκε επίθεση μέσα στις εγκαταστάσεις του καναλιού στο οποίο εμφανίζεται.

Καταδικάζουμε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο την απρεπή αυτή επίθεση και δηλώνουμε ότι θα είμαστε πάντοτε στο πλευρό της για ό,τι χρειαστεί.

Σωματείο Φίλων Ιωάννας Δεμέντη

Anonymous said...

Δηλ. ρε παιδιά, αν όλα αυτά αληθεύουν και δεν είναι πλάκα, θέλετε να πείτε οτι ο Βαλαωρίτης σηκώνει χέρι και εναντίον συναδέλφων του; Εγώ, αν και διαφωνώ συνήθως με το είδος δημοσιογραφίας που κάνει, δεν μπορώ να πιστέψω ότι επιτέθηκε στους συναδέλφους του κ. Σπίνο και κυρία Δεμέντη.

Anonymous said...

Γιατί ο Παπ. έκοψε τη θεά Τζίνα Ντρούλις από το δελτίο όπου έκανε κοινωνικό ρεπορτάζ; Μπράβο Τζίνα. Υπήρξες πολύ αξιοπρεπής!

Anonymous said...

Πολύ γερασμένη τη βρίσκω την Ιωάννα σε αυτή τη φωτογραφία με την πανοπλία.

Anonymous said...

Την Τζίνα Ντρούλις την έσω δει μόνο σε φωτογραφίες, αλλά δείχνει να εκπέμπει μία ώριμη γοητεία που φαίνεται ενδιαφέρουσα.

Anonymous said...

Αυτή την ώρα ο γοητευτικός Κοττάκης, το πρότυπο αυτό της ανεξάρτητης δημοσιογραφίας, γλείφει ασύστολα τον Ζαγορίτη. Γλείψε μεγάλε μέχρι να ξεραθεί η γλώσσα σου.

Σύλλογος Φίλων Τζίνας Ντρούλις said...

4:39,

Έχεις δίκιο ως προς το ότι η Τζίνα εκπέμπει τεράστια γοητεία, αλλά όχι και ώριμη... Η Τζίνα είναι δροσερή, νεανική ύπαρξη εκτός από πανέμορφη, κομψή και έξυπνη... Η Τζίνα είναι μια ύπαρξη θελκτική και πολύ ερωτική...

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 267   Newer› Newest»