Wednesday, March 4, 2009

Λευτέρης Ζαγoρίτης: το πολιτικάντικο βάψιμο



Ο «φίλος μας ο Λευτεράκης» γεννήθηκε μια ζεστή (και αποφράδα;) ημέρα του 1956 (άλλοι υποστηρίζουν του 1952 και ότι κρύβει χρόνια...) σε μια άκρη της υπέροχης ελληνικής επαρχίας, στα Γιάννενα – την περιοχή που γεννά ανθρώπους με μεγάλα, πλακουτσωτά στο επάνω μέρος κεφάλια («κεφάλι του κουλουρά»). Οι άγγελοι έστησαν χορό με τη γέννηση του μικρού Λευτέρη, καθώς ήταν μάλλον θέλημα Θεού ο μικρός επαρχιώτης, μόλις ανδρωθεί, να επιτελέσει ρόλο σημαντικό, ρόλο καθοριστικό, στην ευλογημένη τούτη χώρα, στην οποία η ανθρωπότητα χρωστά τα πάντα και από την οποίαν αντλούν την προέλευσή τους όλα τα μεγάλα αναστήματα, ακόμη και ο Θεός (είναι παγκοίνως, άλλωστε, γνωστό ότι και ο Θεός ήταν – και παραμένει – Έλλην!)…


Ο Λευτέρης πέρασε δύσκολη εφηβεία μέχρι να ανδρωθεί. Όταν, όμως, ανδρώθηκε, του έδωσε και κατάλαβε, διαγράφοντας σπουδαία τροχιά στο πολιτικό στερέωμα. Αν και ιδιαιτέρως ευφυής και προικισμένος, αναγκάστηκε να κινηθεί και να αναλωθεί επί έτη στους δαιδάλους του συνδικαλισμού και της μικροπολιτικής, ως μη όφειλε, καθότι τέτοιες λαμπρές περιπτώσεις μόνον ως παράκλητοι δέον να γίνονται δεκτοί στον χώρο της πολιτικής. Ο επαρχιώτης Λευτέρης έκανε χάρη στο κόμμα του, τη χώρα και τον λαό ασχολούμενος με την μικροπολιτική λάντζα, μολονότι το ειδικό του βάρος ήταν για άλλα πράγματα. Το κόστος που πλήρωσε ήταν, αφού απεφοίτησε από τη Νομική οριακά και μετά μεγίστης δυσκολίας, να μην μπορέσει να υπερβεί το status του άσημου δικηγόρου· τα ζητήματα της πατρίδος, βλέπετε, απορροφούσαν κάθε ικμάδα της δυνάμεως του σημαίνοντος πολιτικού στελέχους. Ο Λευτέρης, όμως, δεν μας εσνόμπαρε. Ασχολήθηκε με τα μικρά, ταπεινά καθημερινά του τόπου τούτου, παρότι βεβαίως γεννημένος για πολύ μεγάλα πράγματα. Η κατάληψη της θέσεως του Γραμματέως της Κ.Ε. της ΝΔ, το 2006, υπήρξε ο κολοφώνας της πορείας του (προσώρας, βεβαίως, γιατί το μέλλον επιφυλάσσει πολύ σπουδαιότερα πράγματα – σχεδόν υπερκόσμια…), ενώ έχει εκλεγεί και βουλευτής. Ταπεινός ο Λευτέρης (όπως όλοι οι πραγματικά μεγάλοι...), δέχθηκε μια θέση πολύ κατώτερη των πραγματικών του δυνατοτήτων. Το έκανε όμως για την πατρίδα και τον λαό. Η αυτοθυσία και η ανιδιοτέλειά του τον έφεραν να ανακατεύεται μέρα νύχτα με φρικαλέα κομματικά στελέχη, με γλίτσες δημάρχους, με σούργελα που θέλουν να σώσουν τον τόπο, χωρίς, ούτε μια στιγμή, να διδαχθούν από το μεγαλείο του ανδρός, του ταπεινόφρονος Λευτέρη


Διατηρεί εχθρικές σχέσεις με τον Χρόνο. Αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι κρύβει την ηλικία του (στην προσωπική του ιστοσελίδα αποφεύγει, περίτεχνα, να αναφέρει το ΠΟΤΕ εγεννήθη), σαν τις ματαιόδοξες και ανασφαλείς γυναίκες· επίσης, από το γεγονός ότι βάφει, εδώ και χρόνια, κατάμαυρα τα μαλλιά του. Εδώ ομιλούμε για ένα άκρως αξιοπρόσεκτο βάψιμο, καθότι τελετουργείται μάλλον εις το λουτρό του πολιτευομένου, αφού δείχνει εμφανώς πρόχειρο. Οι ρίζες εμφανίζονται συχνά λευκές, ενώ φαίνεται να έχουμε ενώπιόν μας ένα περίεργο σχέδιο κόμης, καθώς εμφανίζονται μεγάλα κενά στο επάνω μέρος του κρανίου, τα οποία σκεπάζονται, επιδεξίως και εν είδει τέντας, με τις βαμμένες τρίχες. Επίσης κόβονται οι φαβορίτες κοντές, σε στυλ Πάνου Παναγιωτόπουλου, ώστε, δι’ αυτού του τεχνάσματος, να δημιουργείται η ψευδαίσθησις της παντελούς απουσίας λευκών τριχών…


Πολλές οι ιστορίες που συνοδεύουν την τιτάνια και γιομάτη αυταπάρνηση πορεία του Λευτέρη στα δημόσια πράγματα. Εμείς θα μείνουμε σε μία. Σε κομματική περιοδεία στο εξωτικό και μαγευτικό Άργος (αν δεν απατώμεθα), ο Λευτέρης, εξαντλημένος από τον κομματικό κάματο, εκάθησε να ξαποστάσει σε γραφικό καφενεδάκι της πλατείας (με τις πλαστικές καρέκλες και με τα όλα του…). Εσφούγγισε τον τίμιο ιδρώτα του και παρήγγειλε μια λεμονάδα. Εκεί, αποκαμωμένος όπως ήταν, γλάρωσε και τον πήρε γλυκά ο ύπνος... Τα παρακείμενα κομματικά στελέχη, με τη γνωστή δουλοπρέπεια και οσφυοκαμψία που τα διακρίνει, εδίστασαν να τον ξυπνήσουν και τον άφησαν για μερικά λεπτά να βρει τη γαλήνη στην αγκαλιά του Μορφέως. Σύμφωνα με αξιόπιστες μαρτυρίες, ξάφνου, ένα πτηνό, ήλθε και εφώλιασε για μερικά δευτερόλεπτα στο κεφάλι του Γραμματέως, ξυπνώντας τον. Το ταλαίπωρο πτηνό επέρασε, προφανώς, το μαλλί του Λευτέρη για φωλιά. Σύμφωνα δε με τις σχετικές μαρτυρίες, επρόκειτο μάλλον για μια καλιακούδα, σε πλήρη χρωματική αρμονία με την (βαμμένη) τρίχα του αποκαμωμένου μεσόκοπου Γραμματέως

Ορισμένοι φθονεροί και κακοπροαίρετοι εξαπολύουν μύδρους εναντίον του Λευτέρη. Τον κατηγορούν ότι μέσα στην τεράστια ανασφάλεια που του καταλογίζουν – ανασφάλεια που κατατρύχει όλους τους μέτριους και τους παρ’ αξίαν ανελθόντες – κρατά με νύχια και με δόντια την καρέκλα του Γραμματέως να μην του φύγει, «πριονίζοντας» τη θέση οιουδήποτε την εποφθαλμιά… Επίσης, του αποδίδουν ξύλινο λόγο, σπουδαιοφανή κοινότοπη ρητορεία, πομπώδη κενολογία, αφόρητη αρλουμπολογία – η πομφόλυξ βρίσκει απάγκιο στον στόμα του Λευτέρη, λέγουν. Είναι ν’ απορεί κανείς πως ο «Γραμματέας» μπορεί να εκτοξεύει τόσες και τέτοιες παχύρρευστες κοινοτοπίες, χωρίς ούτε στιγμή να εντρέπεται, προσθέτουν. Ο Λευτέρης, πράγματι, πολυλογεί και παλιλλογεί. «Είναι νόμος της ανθρώπινης φύσης ότι αυτοί που έχουν τα λιγότερα να πουν, μας τρώνε πολύ χρόνο με τις ομιλίες τους» έχει σχολιάσει, εύστοχα, ο φιλόσοφος Roger Scruton. Σωστό, αλλά τι σχέση έχει αυτό με τον Λευτέρη; Επίσης, κατηγορείται ως μισαλλόδοξος και φανατικός, όπως όλοι οι μέτριοι παρ’αξίαν κατέχοντες δημόσια θέση, καθώς και ως βασιλικότερος του βασιλέως και οσφυοκάμπτης ολκής, αφού το ανηλεές γλείψιμο προς τους εκάστοτε ισχυρούς – και, ειδικώς, προς τον σωτήρα του, Κώστα – έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο... Μέχρι κι ο χωριατάκος (και βαψομαλλιάς) Άρης Σπηλιωτόπουλος, με το ηδυπαθές βλέμμα, τα «χαρωπά» ενδύματα και τον ψηλό λαιμό (για να μην αναφερθούμε στην βαριά εκφορά του λόγου με το έντονο πατρινό ιδίωμα), τον πήρε στο ψιλό αναφερόμενος σε «γύφτους με νταούλια». Γύφτος ο ευπατρίδης Λευτέρης, βρε Άρη; Όσοι του καταλογίζουν ό,τι του καταλογίζουν φαίνεται ότι δεν γνωρίζουν πως όλα τα καταμαρτυρούμενα συνιστούν τρικ του επαγγέλματος. Ο Λευτέρης θέλει – και, αναμφίβολα, μπορεί – να είναι πρωτότυπος. Θα λέγαμε ότι έχει γεννηθεί για την πρωτοτυπία. Ο λόγος του, στην πραγματικότητα, είναι γάργαρος, σπάνιος και κελαριστός. Ας όψεται, όμως, η ανάγκη του επαγγέλματος…


Η διασκέδασή του Λευτέρη είναι απλή – σχεδόν χωριάτικη. Του αρέσει πολύ το κρέας και στα εστιατόρια πολυτελείας δυσφορεί, καθότι ο ορθός χειρισμός του μαχαιροπίρουνου τον δυσκολεύει αφάνταστα. Επίσης, στάζει συχνά στη γραβάτα – κάτι που εξοργίζει τη σύζυγό του, κυρία Ντιάνα. Φυσικός του χώρος τα ταβερνεία και ιδιαίτερη αδυναμία του οι χοιρινές μπριζόλες (ή «μπριτζόλες», όπως τις λέει) και τα παϊδάκια. Γι’ αυτό, άλλωστε, και έχει διαμορφώσει σβέρκο χονδρό (και πέτσα χονδρή, επίσης) – ό,τι πρέπει για φάπα…


Γενικά, ο Λευτέρης είναι ένα απλό (θα λέγαμε απλοϊκό), ετερόφωτο παιδί (πενήντα τόσο ετών…), χαρακτηριστικό προϊόν του γαλάζιου κομματικού σωλήνα, του οποίου ανάγκη είναι να θαυμάζει έναν πατέρα-αφέντη· είναι ένας κομματικός Αζόρ, που βγάζει τη γλώσσα έξω με τα σάλια να τρέχουν, εκλιπαρώντας ένα χάδι του ελεήμονος αφεντικού στο (βαμμένο) κεφάλι του. Δεν είναι κακό – είναι ανθρώπινο… Στο κάτω-κάτω, ο Λευτέρης είναι χρήσιμος όχι μόνο ως παλιάτσος του βασιλιά, αλλά και ως πολύτιμο υλικό για τον «ιστορικό του μέλλοντος». Γιατί, αποτελώντας το τυπικό δείγμα του έλληνος πολιτευομένου της εποχής, θα διαφωτίσει τις επερχόμενες γενεές για το τι σήμαινε πολιτικός στην Ελλάδα, στις αρχές του 21ου αιώνος…

(Ευχαριστούμε την εκπομπή "Σαββατοκύριακο στη ΝΕΤ" για την παρουσίαση και τα κολακευτικά σχόλια...)

215 comments:

«Oldest   ‹Older   201 – 215 of 215
Anonymous said...

"Εσείς τί ανάλογο έχετε να επιδείξετε κύριέ μου?"
-----------------------------------

Ή κυρίες μοοοοοοοοουυυυυυυυυυυυυυ, όπως θα έλεγε και ο Μάριος ο Blackman...

Ioanna said...

δεν είμαι σαβουρογάμισσα κ δεν ασχολούμαι με κοκοράκια!

Marwood said...

Ένα μικρό σχόλιο για κάτι που έγραψε ο βαψομαλλιάς για αγγλους σκωτσέζους ουαλούς κλπ. Νομίζω ότι στις περιπτώσεις αυτές μιλάμε για εθνικές διααφορές, μιας και είναι διαφορετικές εθνότητες, στην περίπτωση των ουαλών δε, μιλάμε και για διαφορετικές γλώσσες. Από την άλλη είναι λογικό οι άγγλοι να είναι πιο χαλαροί και οι άλλοι πιο τσιτωμένοι καθώς οι μεν είναι οι κατακτητές και οι δε οι κατακτημένοι.
Παρόμοιους τοπικιστικούς ανταγωνισμούς κατά τη γνώμη μου έχουν και παραέχουν οι άγγλοι ειδικά μεταξύ βορρά-νότου αλλά και οι πόλεις μεταξύ τους και όλοι εναντίον του Λονδίνου(βλ. grim north ).
Τώρα αν έχουν δίκαιο όλοι αυτοί να αισθάνονται κομπλεξικά έναντι του κέντρου (όπως άλλωστε και οι δικοί μας βόρειοι) ή όχι, είναι ένα άλλο θέμα...

Anonymous said...

Δηλαδή Ιωάννα διαψεύδεις ότι εσύ ήσουν ο σχολιαστής/η σχολιάστρια που αναφέρθηκε σε σχέση με τον Παπαγιάννη σε ύπαρξη υλικού με βογγητά;

Anonymous said...

ΑΘΗΝΟΚΕΝΤΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΞΕΦΤΙΣΜΕΝΟΙ..ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΛΗΓΜΕΝΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ Β.ΠΡΟΑΣΤΕΙΩΝ.

Γιάννενα – την περιοχή που γεννά ανθρώπους με μεγάλα, πλακουτσωτά στο επάνω μέρος κεφάλια («κεφάλι του κουλουρά»).

Ο ΒΑΨΟΜΑΛΛΙΑΣ ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟΠΙΚΙΣΤΙΚΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΟΥ,ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΣΤΟΛΙΖΕΙ ΤΑΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΤΩΝ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ ΜΕ ΑΝΩΜΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ...ΝΑ ΤΙΣ ΣΤΕΦΑΝΩΝΕΙ ΜΕ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ.
ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ GOEBBELS Ο ΒΑΨ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙ.

2,Σκέψου τη διαφορά Άγγλων και Σκοτσέζων ή Άγγλων και Ουαλλών. Με ποιο τρόπο αντιμετωπίζουν τα επικριτικά σχόλια βασισμένα σε τοπικά στερότυπα οι Άγγλοι και με ποιον (επιθετικό - δηλ. αμυντικό) τρόπο Σκωτσέζοι και Ουαλλοί.

ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΗ ΒΑΨ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΑΝΩ,ΑΠΛΑ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΠΕΙΣ ΕΝΑΝ ΣΚΩΤΣΕΖΟ ...ΑΓΓΛΟ ΣΕ ΕΝΑ ΟΠΟΙOΔΗΠΟΤΕ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΜΠΑΡ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΛΕΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΙΣΜΟΥ ΑΓΛΛΩΝ ΚΑΙ ...ΙΡΛΑΝΔΩΝ.

3,Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο ότι λαοί συμπλεγματικοί, όπως ο ελληνικός, θίγονται με την παραμικρή σκωπτική αναφορά, ενώ λαοί σοβαροί γελάνε με τις σκωπτικές αναφορές εναντίον τους και αυτοσαρκάζονται

ΕΔΩ ΠΛΕΟΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ.
ΣΕ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΟ TERRONE KAI POLENTONE ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ,ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΗΧΗΣΟΥΝ ΤΑ P38
ΣΤΟ ΜΙΣΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΒΕΤΩΝ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΩΝ,ΣΤΗΝ ...ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΒΑΣΚΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΣΠΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΡΣΙΚΑΝΟΥΣ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠEΚΤΑΘΩ ΣΤΗΝ ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΙ ΝΟΤΙΕΣ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΗΠΑ.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΟΙ ΣΟΒΑΡΟΙ;;;
ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΜΗΠΩΣ;;;
ΓΙΑ ΦΩΤΙΣΕ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΥΓΕΝΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ SUPERMARKETS,EKEI ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΕ ΣΕΡΝΕΙ Η ΣΥΜΒΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ...ΑΓΟΡΕΣ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΒΑΨΟΜΑΛΛΙΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΤΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΦΙΛΑΣΘΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΤΑΞΕΙΔΙΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΤΛΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ BARILLA ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΝΤΟΥΛΑΠΙ ΤΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.

ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΡΤΙΝΩΝ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ ΚΑΙ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

ΑΝ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΙΛΑΝΔΗ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ,ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ,ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΙΤΑΛΩΝ ,ΕΛΒΕΤΩΝ,ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ
ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΙΚΩΝ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ΕΝ ΤΗ ΑΓΝΟΙΑ ΣΟΥ.

ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΒΑΨΟΜΑΛΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΕΥΣΗ ΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΥΑΛΟ , ΠΛΕΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΣΑΓΑΝΟ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΜΑΝΑ ΦΥΣΗ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΑΔΙΚΗ.
ΑΠΛΑ ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ.

ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©

Anonymous said...

Ξυνόγαλε μήπως είσαι ο Κανελλάκης?

Anonymous said...

Ρε Ξυνόγαλε, αφού οι κεφάλες σας ΕΙΝΑΙ τετράγωνες και ιδανικές για εναπόθεση κουλουριών, πως να το κάνουμε δηλαδή, αφού είναι οφθαλμοφανές να μην το πούμε? Δεν είναι κάτι κακό άλλωστε, ίσα ίσα που έχουν και μια χρησιμότητα αφού ούτως ή άλλως για κάτι άλλο δε λένε και πολλά
Εσύ πότε θα το χωνέψεις επιτέλους για να συνεχίσεις με τη ζωή σου?

V. said...

Χαίρομαι που συνετίσθηκες, Ξυνόγαλε,και αρχίζεις να μιλάς σαν άνθρωπος και όχι σαν χοιροβοσκός που μυρίζει γάλα και τυρί από μακριά...

Τα παραδείγματα που αναφέρεις ουδεμία σχέση έχουν με αυτά που έγραψα εγώ. Το αντίθετο...

Εγώ δεν δήλωσα κοσμοπολίτης. Το καλοκαίρι σχεδιάζω να πάω για πρώτη φορά στο "εξωτερικό" (όπως και ο κ. Σούφρας) και είμαι αποφασισμένος να του δώσω να καταλάβει... Δεν ορίζω,πάντως, τον κοσμοπολιτισμό με τα "τυπικώς" ισχύοντα κριτήρια (αριθμός ταξιδίων ανα έτος και τα ρέστα...).

Λυπούμαι, πάντως, που δεν μπορείς να ξεχωρίσεις το αστείο από το σοβαρό και να καταλάβεις ότι οι άνθρωποι δεν κρίνονται ούτε από τον τόπο καταγωγής, ούτε από τα πτυχία (που ακριβώς επειδή έχω, πράγματι, πολλά, ξέρω τί πραγματικά σημαίνουν - σχεδόν τίποτα - και γι' αυτό τα' χω χεσμένα), ούτε από το πόσα φράγκα έχουν στην τσέπη. Εγώ νιώθω οικειότητα με τους λεγόμενους "απλούς ανθρώπους" (απλός άνθρωπος κι εγώ - δεν ξέρω αν νομίζεις ότι είμαι κανένας δούκας...), αλλά δεν το αντιλαμβάνεσαι, γιατί λειτουργείς σε στερεότυπα. Αν δεν λειτουργούσες έτσι και διάβαζες πίσω από τις γραμμές, θα το καταλάβαινες...

Δεν έχω "συμβία", Ξυνόγαλε, και δεν πηγαίνω ποτέ στα super markets. Πώς θα μπορούσε να συμβαίνει διαφορετικά, άλλωστε, δεδομένου ότι είμαι ταγμένος στη λατρεία της Τζίνας και της Ιωάννας, εκλιπαρώντας για ένα τους βλέμμα, για ένα τους χάδι...

V. said...

Υ.Γ. Και ξέχασα να σου πω ότι, πράγματι, θεωρώ ότι έχω κάποια ανωτερότητα - αλλά κυρίως ηθική, όχι πνευματική...

Anonymous said...

Ξυνόγαλε διακρίνω έναν υπολανθάνοντα αντισημιτισμό στο κείμενό σου ή ιδέα μου είναι?

o grizomallis said...

Ξυνόγαλε, λυπάμαι που κατά κάποιον τρόπο συμφωνώ μαζί σου (λέω ότι λυπάμαι διότι τα ανόητα σεντόνια σου μόνο τραμπουκισμό φανερώνουν), αλλά έχω κι εγώ την άποψη ότι δεν υπάρχουν σκέτα "σοβαροί" ή "μη σοβαροί" "λαοί" (φαντάζομαι όμως ότι και ο Βαψομαλλιάς χρησιμοποιεί τον χαρακτηρισμό χιουμοριστικά, τουλάχιστον εν μέρει -συγγνώμη Βαψομαλλιά που σε... διερμηνεύω).

Από την άλλη, ο ίδιος ο όρος "λαός" μού φαίνεται κενός ή καταχρηστικός χωρίς εκ των προτέρων ορισμό του
(πράγμα που ανοίγει βασανιστικές συζητήσεις - οι οποίες δεν έχουν κατά τη γνώμη μου νόημα σε ένα μη "τεχνοκρατικά ειδικό" ιστολόγιο).
Νομίζω ότι είναι ένας όρος για τον οποίο διαφορετικοί χρήστες συχνά υπονοούν διαφορετικά περιεχόμενα/συμφραζόμενα, υποθέτοντας (εντέλει λανθασμένα) ότι όλοι οι άλλοι καταλαβαίνουν το ίδιο.

Anonymous said...

Θα ήθελα να τοποθετηθεί η Μάνα Φύση και να μας εξηγήσει γιατί μας αδίκησε

o grizomallis said...

Σόρι, ο μαιτρ Βαψομαλλιάς πόσταρε την ώρα που έγραφα, και δεν είχα δει τα τελευταία σχόλιά του

(δεν θα είχα στείλει το προηγούμενο δικό μου).

Καληνύχτα.

V. said...

Γκριζομάλλη, νομίζω ότι μεταξύ μας υπάρχει συνεννόηση και, επομένως, οι εξηγήσεις περιττεύουν... Για τους Ξυνόγαλους, βέβαια, θεωρούνται άκρως επιβεβλημένες...

Καληνύχτα, επίσης.

Anonymous said...

Άσε μας ρε βαψομαλλιά με τις ελαφριές απόψεις σου. Στα εσωτερικά αλλά κυρίως στα εθνικά θέματα πάμε κατά διαόλου και εσύ το ρίχνεις στο χαβαλέ. Και μόνο ότι παρακολουθείς και διαφημίζεις εδώ μέσα την αηδιαστική εκπομπή του Καμπούρη τα λέει όλα για σένα. Έχετε καταστρέψει την Ελλάδα.

«Oldest ‹Older   201 – 215 of 215   Newer› Newest»