Monday, December 6, 2010

Χάρης Πασβαντίδης: το Πράσινο και το Μαύρο…



Στη γενέτειρά του, «τας Σέρρας», χρωστά πολλά ο ποντιακής καταγωγής Χάρης Πασβαντίδης. Η λάμψη κι η υγεία που αποπνέει το πασβαντίδειο πρόσωπο, αλλά και αυτό το σχεδόν αψεγάδιαστα σμιλεμένο κορμί, οφείλουν πολλά στον καθαρό αέρα αυτού του πολιτιστικού λίκνου της βορείου Ελλάδος· αλλά και στο παχύ, πρόβειο σερραίικο γάλα, καθώς και τις χορταστικές ποσότητες ντόπιας γιαούρτης που κατανάλωνε ως παιδί ο λιχούδης Χάρης.


Από τας Σέρρας λοιπόν – το άντρο του Καραμανλισμού με το έντονο ψύχος, τη στενοκεφαλίαση και τα πλήθη αμνοεριφίων – ο πληβείος πόντιος βρέθηκε στας Αθήνας. Και διέπρεψε! Φυσική εξέλιξη, άλλωστε, αφού στην Ελλάδα, την χώρα όπου η αξιοκρατία δουλεύει ρολόι, μια τέτοια αξία δύσκολο να χαθεί... Ο τίμιος αγωνιστής Χάρης, όμως, αν και αποχαιρέτισε ενωρίς την ορεινή πατρίδα του, ποτέ δεν απώλεσε την ταυτότητα του ορεσίβιου. Πολλώ δε μάλλον που, σύμφωνα με πληροφορίες, ουδέποτε έμαθε να κολυμπά, ενώ μια φορά που το επιχείρησε, ένα ζεστό αυγουστιάτικο απομεσήμερο, παρ’ ολίγον να πνιγεί! Από ένα απλοϊκό, λοιπόν, ασήμαντο – και μάλλον κουτό – παιδί της επαρχίας (με άριστη, όμως υγεία, για τους λόγους που αναφέραμε), ο Χάρης έφτασε, μέσα σε ελάχιστα χρόνια και μετά από υποτυπώδεις σπουδές, να τον μάθει όλη (σχεδόν) η Ελλάδα. Δεν είναι και λίγο…


«Πόντιος είμαι, ό,τι θέλω κάνω» έλεγε η αξιοπρόσεκτη ελληνική ταινία-βιντεοκασέτα των ’80s (με Τσάκωνα και Λεζέ)· στο πνεύμα αυτό κινήθηκε και ο πόντιος Χάρης. Έκανε ό,τι θέλησε. Και πέτυχε! Έγινε γνωστός ανά το πανελλήνιο μέσα από την μαχητική δημοσιογραφική του παρουσία από τα μαγαζιά του Γιώργου Κουρή, του επιτήδειου βεσπάκια εκδότη (και... παραγωγού περγαμόντου). «Μα ήταν δημοσιογραφία αυτό το τσίρκο;», θα ρωτούσε κανείς. «Μπορούν να θεωρηθούν ως “μέσα ενημερώσεως” αυτά τα κωλοχανεία του Κουρή;», θα ρωτούσε κάποιος άλλος. Εξαρτάται από το πώς το βλέπει κανείς... Μήπως, άλλωστε, αποτελεί δημοσιογραφία αυτό που κάνουν τα περισσότερα δυσκοίλια, αστοιχείωτα και γεροντοκορίστικα «καθώς πρέπει» Μέσα της χώρας μας;


Ο Χάρης, πάντως, δεν διακόνησε την φλούφλικη/φλώρικη «αντικειμενική» δημοσιογραφία των πολλών. Ήταν ένας πολεμιστής υπέρ των σοσιαλιστικών ιδεωδών και της «εθνικής αντίστασης»! «Και το κάτουρό του είναι πράσινο…», θα σχολιάσει πρώην συνάδελφός του από τις ένδοξες εποχές του «βρώμικου ’89», υπογραμμίζοντας την ιδεολογική συνέπεια του Χάρη. Την δύσκολη, βέβαια, μάχη δεν την έδινε μόνος. Μαζί του, στα χαρακώματα του αγώνα «για δημοκρατία και προκοπή», μια εκλεκτή παρέα φιλότιμων (τριτ)αγωνιστών της δημοσιογραφίας εκείνης της αλησμόνητης εποχής: Γκιώνης, Γαργαλάκος, Βέλλιος, Μουζάκης, Σφαέλος, Γερονικολός, Σπύρος Μεταξάς, Κυριάκος «Σκυλάνθρωπος» Διακογιάννης (συνήθως με κομψό πτι καρώ σακάκι και μέσα από το υποκάμισο ένα εντυπωσιακό, μεταξωτό … φουλάρι!) και άλλα ιερά τέρατα της 4ης εξουσίας (ειδική μνεία στον πράγματι εξαίρετο Μάνο Καρμίρη, προπομπό του μεταμεσονύκτιου talk radio, με την εκπομπή «Από Αμόρσα σε Μονό», η οποία παραμένει μέχρι σήμερα η καλλίτερη εκπομπή στην ιστορία της ιδιωτικής ραδιοφωνίας).


Στο ψυχαγωγικό πρόγραμμα, φιλότιμοι συμπαραστάτες οι Βασίλης Μπουγιουκλάκης (Μια σκελίδα σκόρδο/Κάμερα Αλήθεια), Όμηρος Αθηναίος (Όποιος Προλάβει Πρώτος) και ο τεράστιος Ζήσης Τσιριγκούλης (με τα ταλέντα του), με κορωνίδα του infotainment τον παντοτινό κομπέρ Ευάγγελο Γιαννόπουλο (με το παλαιό ωρολόγιο φορεμένο πάντοτε πάνω από την μανσέτα του υποκαμίσου – σε στυλ Gianni Agnelli…).


Ωραίες, αξέχαστες εποχές· μαχητικές και δημοκρατικές. Ο Χάρης μας ενημέρωνε φιλότιμα με μπούσουλα τις εφημερίδες (κυρίως την Αυριανή), τις οποίες μάλιστα ξεφύλλιζε με τον χαρακτηριστικό του τρόπο, αφού δηλ. πρώτα, για να γυρίζει τις σελίδες, σάλιωνε και το δάκτυλο…


Θέρμη πολλή στην έκφραση – επάλλετο η φωνή, ίδρωνε η μασχάλη… Σοφός λόγος (καστροϊκής μορφής και διάρκειας) σε ραδιόφωνο και τηλεόραση – ένα πραγματικό νέκταρ δημοκρατίας ανέβλυζε καθημερινά από αυτό το υπέροχο ποντιακό στόμα· λόγος που μοσχομύριζε σοσιαλισμό – καλύπτοντας την κατά τα άλλα δυσάρεστη αποφορά στόματος, μασχάλης και ποδιών, χαρακτηριστικό αρωματικό κοκτέιλ του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο ατσαλώθηκε ο Χάρης. Το ασυμβίβαστο κοινό του ΠΑΣΟΚ της εποχής, οι «μη προνομιούχοι» με τα λαχανί πουκάμισα, τις σαγιονάρες και το τζατζίκι, είχαν τον Χάρη σαν θεό τους. Ουδόλως ηνωχλούντο από την δυσάρεστη οσμή των πασβαντίδειων παρεμβάσεων, δεδομένου ότι (όπως θα έγραφε και ο Ροΐδης) «είχον αμβλείαν την όσφρησιν»…


 Ο Πασβαντίδης, μετά το πέρας της καριέρας του στην ιδιόρρυθμη «δημοσιογραφία» της πράσινης ντουντούκας, και αφού ασχολήθηκε ένα φεγγάρι και με τον ποδοσφαιρικό παραγοντισμό (!), έκανε καριέρα σταθερά στο δημόσιο, μέσα στα κομματικά ενυδρεία. Κομματικός αργόμισθος, παρατρεχάμενος και σφουγγοκωλάριος υπήρξε ο Χάρης. Δεν το επισημαίνουμε για τον μειώσουμε. Αντιθέτως, θέλουμε να τονίσουμε πόσα έχασε ο ιδιωτικός τομέας από την αφλογιστία του Χάρη και την απορρόφησή του από το αντιπαραγωγικό δημόσιο. Πόσα περισσότερα θα είχε να προσφέρει, μπαίνοντας στον ανταγωνιστικό ιδιωτικό τομέα, ο Πασβαντίδης με τις τόσες ικανότητες...


Η κομματική πολιτική τσίγκλαγε από ενωρίς τον Χάρη. Άλλωστε, και ως δημοσιογράφος πολιτική έκανε, αφού δημοσιογραφία δεν τον έλεγες αυτό το πράγμα… Μέσα από τις τάξεις του ΠΑΣΟΚ (που αλλού;..), ο μαχητικός πόντιος θέλησε να δώσει νέες μάχες για έναν δημοκρατικότερο κόσμο. Μάταια όλα αυτά τα χρόνια διεκδικούσε τον επίζηλο τίτλο του βουλευτή. Το κόμμα του εκ συστήματος απέρριπτε την ένταξη στα ψηφοδέλτια της Β’ Αθηνών (ή «Β’ Αθήνας» στην πασοκική…). Σχεδόν κάθε φορά που ο Χάρης εξεδήλωνε ενδιαφέρον για υποψηφιότητα, έβλεπε από την πράσινη κομματική νομενκλατούρα την κόκκινη κάρτα και τον δρόμο προς τα αποδυτήρια… Μόνη εξαίρεση οι εκλογές του 2004, οπότε και φίλησε κατουρημένες ποδιές για να μπει στο πασοκικό ψηφοδέλτιο, μπήκε αλλά απέτυχε να εκλεγεί. Εξελέγη και νομαρχιακός σύμβουλος (εκλογές Β΄Εθνικής), αλλά ο ρόλος του ήταν καθαρά διακοσμητικός. Έτσι, ο κολοφώνας της πολιτικής του σταδιοδρομίας πρέπει μάλλον να θεωρείται (μέχρι τούδε, βεβαίως) ο διορισμός του στην Προεδρία των… Λαϊκών Αγορών Αθηνών και Πειραιώς! Πόσο ταιριαστή κατάληξη για έναν πιονέρο της δημοσιογραφίας του τελάρου…


Ο – αρκετά σιτεμένος πια – Πασβαντίδης, αφού είδε και αποείδε ότι πράσινο κομματικό χρίσμα δεν βλέπει ούτε με το κιάλι (ακούγονταν, βλέπετε, πολλά στην πασοκική οικογένεια για το παρελθόν του, πέραν του ότι κρίθηκε ως παρωχημένος και γραφικός), αποφάσισε να δοκιμάσει την τύχη του ως ανεξάρτητος υποψήφιος δήμαρχος. Στην ταπεινή (και εύκολη) Αργυρούπολη επέλεξε να εκτεθεί ο Χάρης. Εκεί, λογικά, θα έκανε περίπατο. Αυτό μας έλεγαν διάφοροι παπαγάλοι της «ενημέρωσης». Και αυτό ήθελε ο Χάρης· την πολιτική νομιμοποίηση μέσα από μια άνετη εκλογή, για να ανοίξει τα πανιά του για άλλα, πιο μακρινά, ταξίδια.... Την Κυριακή των εκλογών, ένα ερώτημα βούιζε στο κεφάλι όλων ημών των φίλων της trash-cult δημοσιογραφίας και πολιτικής: Τι θα κάνει ο ρευματούχος Χάρης; Θα εκλεγεί δήμαρχος από την πρώτη Κυριακή; Την απάντηση, όμως, την είχε ήδη δώσει με προφητικό στίχο του, σε ανύποπτο χρόνο και με έναν παράδοξα πρωθύστερο τρόπο, ο μεγάλος μας ποιητής Μανόλης Αναγνωστάκης: «Μια μέρα μου σφύριξε κάποιος στ’ αφτί: “Πέθανε ο Χάρης”. “Σκοτώθηκε”». Όχι· προς Θεού! Ο Χάρης δεν μετέβη εις τας αιωνίους μονάς. Εδώ είναι, μαζί μας, σφύζοντας από υγεία. Σκοτώθηκε, όμως, εκλογικά, αφού τελικά όχι μόνον δεν εξελέγη δήμαρχος, αλλά ούτε στον δεύτερο γύρο δεν κατόρθωσε να εισέλθει. Ο Χάρης απέτυχε. Ηττήθηκε. Πάτωσε...


Ο ατυχής Χάρης δεν έχει καταφανώς αδικηθεί μόνον από το πολιτικό κατεστημένο· έχει υπάρξει και θύμα ευρύτερης δημαγωγικής και ρατσιστικής επίθεσης. Κάποιοι, με κακοήθεια, αντί να του ασκήσουν κριτική επί του δημοσιογραφικού και πολιτικού, ασχολούνται με… την φυσική του εμφάνιση! Του καταλογίζουν… ασχήμια προσώπου (ευτυχώς, όχι και σώματος· εξάλλου, με τέτοιο κορμί-λαμπάδα πώς να ασκηθεί κριτική στον ευθυτενή πόντιο…)! Τέτοιες κακοπροαίρετες και αθεμελίωτες κριτικές θα μας βρίσκουν πάντοτε, με θέρμη, στο πλευρό του αδικουμένου. «Δεν είναι άσχημος δηλ. ο Πασβαντίδης;», θα ρωτήσει κανείς. Σύμφωνοι. Ευειδή δεν τον λες. Αλλά μπορούμε να προσάψουμε σε έναν συνάνθρωπο κάτι για το οποίο δεν ευθύνεται ο ίδιος, αλλά η (τσιγγούνικη) μητέρα Φύση; Πάντως, όσο και αν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι διεκήρυτταν, με έκδηλα αντιδημοκρατικό ελιτισμό, «οία η μορφή, τοιάδε και η ψυχή», η Φύση επιβάλλει, με έναν μυστηριώδη μα δίκαιο τρόπο, την αρμονία. Έτσι, πίσω από το μούτρο του Χάρη, αυτή την ίσως άσχημη μουτσούνα, κρύβεται μια πολύ όμορφη ψυχή


Ο Χάρης Πασβαντίδης, το trademark του αυριανισμού, απέκτησε, λοιπόν, με τα χρόνια την ταυτότητα ενός διακεκριμένου και πολύπειρου δημοσιογράφου και πολιτικού. Και – να τονιστεί αυτό – πάντα αυτοδημιούργητος, αφού μόνο να προσφέρει ήξερε, σε κόμμα και πατρίδα, ενώ τίποτε και ποτέ δεν του χαρίστηκε. Εκεί, όμως, που θα θέλαμε να σταθούμε, είναι σε μιαν άλλη ιδιότητά του, ήκιστα γνωστή: αυτή του γοητευτικού άνδρα, του γητευτή του θήλεος, του κομψού nobleman, του δανδή – μια ιδιότητα που με σεμνότητα συνηθίζει να κρύβει ο διακριτικός πόντιος...


Όπως δεν είναι ευρύτερα γνωστό, ο Χάρης, δεν κάνει θραύση μόνον στο δημοσιογραφικό και πολιτικό στερέωμα· κάνει θραύση και στις γυναίκες – και μάλιστα σε διακομματικό επίπεδο. Αποδεικνύει ότι το φυσικό κάλλος δεν είναι το μόνο διαβατήριο για να εισέλθεις και να κατσικωθείς σε μια γυναικεία καρδιά· διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο η σύνολη γοητεία. Κι από δαύτην έχει μπόλικη ο Χάρης. Από πού να ξεκινήσει κανείς… Γνώση και ρητορική ικανότητα, πασπαλισμένη με πολύτιμη εμπειρία. Λαμπερό, αγνό και ανυπόκριτο χαμόγελο – ένα χαμόγελο που μόνο ευφυΐα αποπνέει.


Γοητευτικό, αρρενωπό «cleavage» στο σαγόνι – που σε κάποιους θυμίζει και σχισμή κουμπαρά. Αλλά και στιβαρό κορμί, δυνατός σκελετός (είπαμε: καθαρός αέρας, γάλα, γιαούρτη) και περίφημο ανάστημα. Λες και το’ γραφε για τον Χάρη ο ποιητής μας (πολλή ποίηση έπεσε σήμερα, αλλά είναι το θέμα που εμπνέει) Γιάννης Βλαχογιάννης: «–Τ’ ανάστημά σου το τρανό και τις χοντρές κοκκάλες θαυμάζω…»


«Οι άνθρωποι σπάνια προσέχουν τα παλιά σου ρούχα, εάν φοράς ένα μεγάλο χαμόγελο» διασαφηνίζει το υπό Lee Mildon ρηθέν, αλλά δεν είναι αυτή η αιτία του πασβαντίδειου χαμόγελου. Γιατί ο Χάρης δεν έχει πια παλαιά ρούχα για να τα κρύψει, αφού πρόκοψε στη ζωή. Έμαθε, βέβαια, αργά τα κοστούμια και τις γραβάτες – οι σοσιαλιστικές καταβολές του δεν του επέτρεψαν από ενωρίς τέτοιες μπουρζουάδικες παρασπονδίες. Έτσι, μολονότι καταφανώς στερείται εξοικειώσεως με το σπορ της κλασσικής, ανδρικής ενδυμασίας, καταβάλλει φιλότιμες προσπάθειες. Ωστόσο, αν και έχει κάνει βήματα προόδου στον τομέα αυτόν (σε ελληνικά, βέβαια, αισθητικά standards…), ενίοτε παράγει τραγελαφικά αποτελέσματα. Φορεί, πολύ συχνά, λαμέ κοστούμια (ειδικά άνοιξη – καλοκαίρι), δυο νούμερα μεγαλύτερα από το κανονικό, ενώ μεγάλα αγοράζει συχνά δυστυχώς και τα κολάρα των υποκαμίσων του, οπότε ο λαιμός πλέει μέσα στο σοσιαλιστικό κολάρο. Επιπλέον, δείχνει συχνά να προτιμά τον παράδοξο συνδυασμό… μπουφάν και γραβάτας!


Ένα επιπρόσθετο στυλιστικό χαρακτηριστικό του Χάρη είναι αυτά τα λαϊκά υποδήματα της μόδας που προτιμά, τα στενά, μακρουλά με ελαφρύ τετραγωνισμό στο εμπρόσθιο μέρος σκαρπίνια (τα ίδια που συνηθίζει να φορεί, μανιωδώς, και ο άλλος γητευτής της δημοσιογραφίας και της ζωής, ο Μανώλης Κοττάκης).


Τα λαϊκά αυτά «παντοφλέ» υποδήματα (τα άλλως πως γνωστά ως «πεθαμενατζίδικα» ή «κωλομπαράδικα»), τα οποία κάνουν θραύση στα λαϊκά υποδηματοπωλεία Αθηνών και επαρχίας, ενισχύουν την allure λαϊκής κομψότητας, στα πελάγη της οποίας ο Πασβαντίδης πλέει (έστω κι αν, ως βουνίσιος, δεν ξέρει μπάνιο)…


Τέλος, ας μην παραλείψουμε να αναφέρουμε ότι ο συμπαγής και λαοπρόβλητος δημοσιογράφος-πολιτικός (τα εισαγωγικά μπαίνουν κατά βούλησιν…) φθάνει την αισθητική σε ανυπέρβλητα ύψη με την περιποίηση που επιδαψιλεύει στα – κάπως λιπαρά, είν' η αλήθεια – μαλλιά του: εδώ και αρκετά χρόνια δεν αφήνει τρίχα άβαφη (με εξαίρεση τις φαβορίτες), τιμώντας μια έντονη, δυναμική και νεανική "κορακί" απόχρωση. Βαμμένα πράσινα μυαλά, βαμμένα μαύρα τα μαλλιά… Έτσι εξηγείται και ο τίτλος που δώσαμε στο λιτό αυτό αφιέρωμα, παραφράζοντας τον Stendhal (Le Rouge et le Noir). Και αυτός ο συγγραφέας – τολμούμε να πούμε – λειτούργησε πρωθύστερα, αναφερόμενος, με έναν παράδοξο τρόπο, στον Χάρη, δεδομένου ότι το θέμα του έργου του είναι η κοινωνική αναρρίχηση ενός φιλόδοξου πληβείου. Στον ήρωα του Stendhal (Julien Sorel), ρεαλιστικά, μόνον το μαύρο του κλήρου θα μπορούσε να εξασφαλίσει αναρρίχηση· στον Χάρη, αντιστοίχως, μόνο το πράσινο του αυριανικού σοσιαλισμού... 


Υποθέτουμε ότι θα καλοδεχτεί τον συγκεκριμένο τίτλο ο Χάρης, μιας και γνωρίζουμε καλά ότι την διεθνή λογοτεχνική και άλλη γραμματεία την παίζει στα δάχτυλα. Κάποιοι, βέβαια, ισχυρίζονται ότι ο Χάρης μόνον κάτι άλλο ξέρει να παίζει – και μάλιστα από μικρός (την πολιτική). Όπως και να’ χει το πράγμα, όμως, όλα βρίσκουν σιγά-σιγά την εξήγησή τους. Με τέτοιες αρετές, με τόσα επιτεύγματα, με τέτοιο στυλ, να γιατί οι πύλες της αναγνώρισης ήσαν – και παραμένουν – ορθάνοιχτες για τον χαριτόβρυτο Χάρη· ορθάνοιχτες, σαν τις παλάμες του κόσμου, όταν τις στρέφει προς τον ακάματο πόντιο αγωνιστή…

/σχετικά άρθρα/
Σπύρος Χατζάρας: το κρατικοδίαιτο σοσιαλιστικό βάψιμο

1,190 comments:

«Oldest   ‹Older   201 – 400 of 1190   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Και του Πλαπούτα βέβαια σωστή μου φαίνεται η ανάλυση.

Anonymous said...

καλό παιδι ο πλαπούτας.Εγω δεν τον ξανακράζω

Anonymous said...

Σύντροφοι συνέλθετε. Όλοι παιδιά της ίδιας μάνας είμαστε. Όλοι κάτω από τον ίδιο ήλιο ζούμε. Love and peace. Μην χαλάμε τις καρδιές μας.

plapoutas said...

Πού το κακό ρε Μπίλυ? Τα κορόϊδα υπάρχουν για κάποιο λόγο. Αφού θέλει να ακούσει Σαββόπουλο στο Μέγαρο η κυρά Κομπρέσα γιατί να μη βγάλει και κανένα φράγκο ο γηραιός βάρδος? Και δεν είναι 20ετία που ΄χει να βγάλει κομμάτι της προκοπής, πλέον της 30τίας είναι. Έχει και παιδί ανήλικο.

Anonymous said...

Αυτό που μ' αρέσει πάντως στον Καραίσκο είναι η παρατηρητικότητά του. Πολύ μεγάλη παρατηρητικότητα.

Anonymous said...

Εγώ το έχω πει. Ο Καραϊσκος έχει πολύ καλό χειρόγραφο. Ο δημοσιογράφος--ξενοδόχος δεν μετράει μία μπροστά του.

Anonymous said...

Ο Σπίνος ο καραγκιόζης καλεσμένος τώρα στο Ερωτοδικείο!Βάλτε Κοντρα!

Anonymous said...

Πράγματι ποτέ δεν μου άρεσε η πένα του δημοσιογράφου ξενοδόχου και μένα. Άθλια γραφή. Πολύ ξυπνητζίδικη

Anonymous said...

Πλατυκέφαλος κι ο Φλαφούστρας. Ακούει ο Ξυνόγαλος?

Anonymous said...

H αναφορά στον Κουρή, στις συνθήκες εργασίας εκεί και στις αμοιβές ανοίγει ένα μεγαλύτερο θέμα που γίνεται πιο μεγάλο τώρα με τη γενική κρίση του ελληνικού ειδικά τύπου, του τύπου που πάντα μύριζε ταγάρι, φέτα και στην καλύτερη περίπτωση πατσουλί. Αφού τα πράγματα λίγο πολύ είναι ίδια παντού (με εξαίρεση ΚΑΠΟΤΕ τις αμοιβές), γιατί κανείς πρέπει να κλαίει και να οδύρεται για τους δημοσιογράφους που χάνουν τη δουλειά τους; Δεν ήξεραν πού δούλευαν, για ποια συμφέρονται και για ποιους ανθρώπους; Δεν ήξεραν όταν πήγαιναν να δουλέψουν ποιος είναι ο ρόλος τους και για ποιο λόγο τους πλήρωναν; Άρα γιατί να κλαίει κάποιος επειδή διάφορα ρουλεμάν των εκδοτών χάνουν τα μισθά τους; Οδύνη και συμπαράσταση θα είχαν λογική μόνο στην περίπτωση που μια έντιμων προθέσεων ομάδα δημοσιογράφων έμενε άνεργη ενώ προσπαθούσε να κάνει δουλειά δημοσιογραφική (χωρίς εισαγωγικά). Τώρα όχι μόνο δεν λυπάται κανείς εκτός από τους ίδιους, αλλά και δημιουργεί πανζουρλισμό από χαρά που υπηρέτες και αφεντικά χάνουν το έδαφος κάτω από τα πόδια τους, ο κόσμος τους γκρεμίζεται και αυτοί ψάχνουν να συμβουλευτούν κανένα οιωνοσκόπο για τα μελλούμενα. Άντε γεια, και να πάρετε μαζί κανένα παλτουδάκι. Εκεί που θα πάτε έχει πολύ κρύο και υγρασία.

Anonymous said...

Σωστό. Βλέπεις τώρα την Απογευματινή, αν και σε αυτά δεν πρέπει να κάνεις διακρίσεις αφού μια από τα ίδια είναι όλοι. Χάνεται λέει η Απογευματινή, κλείνει η Απογευματινή, ο άπονος εκδότης βάζει λέει λουκέτο και μας αφήνει στους δρόμους.

Πρέπει να σωθεί λέει η εφημερίδα, να παρέμβει η Εσηέα να ρίξει ο θεός ψωμιά και λεφτά μην και χαθεί, κάτι τέλος πάντων να γίνει. Για να συντηρηθεί μια μαλακία που την χρησιμοποιούσαν οι εκδότες τους με υπάλληλους τους συντάκτες για μεγάφωνο πότε του ένα και πότε του άλλου. Αυτό το πράμα υποτίθεται ότι η κοινωνία πρέπει να το στηρίξει να μην κλείσει λέει και οι καημενοι οι συντάκτες να μη χάσουν τη δουλειά τους.
Βρε ουστ!

Anonymous said...

Δεν έχει σημασία αν κλείνουν εφημερίδες τηλεοράσεις και περιοδικά, ούτε αυτό εγγυάται κάτι καλύτερο στο μέλλον. Ακόμη και λίγοι που θα μείνουν στο παιχνίδι, τα ίδια χάλια θα έχουν. Με σκατά μόνο σκατά μπορείς να φτιάξεις.

Προλετάριος Β. Προαστίων said...

Μπορεί παρακαλώ να λεχθεί και κάτι καλό για τον Γεώργιο Κουρή, τον νησιώτη μπεχλιβάνη που αναμετρήθηκε με κύκλωπες και κέρδισε; Γνωρίζω straight from the horse's mouth ότι τουλάχιστον στα τηλεοπτικά του κανάλια έβρισκες τη μεγαλύτερη ελευθερία έκφρασης που μπορούσες να βρεις σε ελληνικό μέσο. Όλα αυτά για τα λεφτά, για τα τεχνικά μέσα κλπ σωστά, αλλά και ο βαθμός ελευθερίας είναι σημαντική παράμετρος (ειρωνικά το λέω έτσι, η πιο σημαντική είναι). Η κριτική κριτική, αλλά και το σωστό να λέγεται.

Anonymous said...

Από πάνω εύγε. Είσαι οξυδερκής τελικά.

Anonymous said...

Έτσι είναι. Στη ζωή δύσκολο να τα έχεις όλα. Όταν έχεις ελευθερία συνήθως δεν έχεις λεφτά και το αντίστροφο. Ας κάνει ο καθένας τις επιλογές του και ας σταματήσει μετά να κλαίγεται ότι όλο κάποιος άλλος του φταίει. Λένε π.χ. τον Αυτιά καραγκιόζη. Και είναι. Ο άνθρωπος όμως δουλεύει για τα λεφτά. Ο δημοσιογράφος που δεν θέλει τόσο χρήμα δεν θα κάνει τον καραγκιόζη και έτσι θα έχει την αξιοπρέπειά του. Το χειρότερο είναι ότι η πλειονότης αυτών που κατηγορούν τους Αυτιάδες αυτού του επαγγέλματος το κάνουν από φθόνο. Γιατί αυτός και όχι εγώ. Θα έδιναν το ένα χέρι τους (άλλο το πώς θα έγραφαν), το ένα πόδι τους (εδώ θα υπήρχε πρόβλημα γιατί οι περισσότεροι γράφουν με το πόδι) και οπίσθια ευχαρίστως θα έδιναν για να πάρουν τη θέση του Αυτιά και του κάθε Αυτιά. Λίγοι οι σοβαροί (οι πραγματικά σοβαροί) σε αυτή τη χώρα. Οι οποίοι πρέπει να εντοπίζονται όχι με κριτήριο το τι λένε μπουρδολογώντας δεξιά και αριστερά, αλλά το τι έχουν αποδείξει στην πράξη. Τί έχεις κάνει κύριε; Πήγες κάπου κόντρα εις βάρος των συμφερόντων σου; Αρνήθηκες λεφτά; Έχασες θέση για να προασπίσεις την αξιοπρέπειά σου; Οι υπόλοιποι ας πάνε να πιάσουν θέση στα καφενεία, να επικρίνουν με τις ώρες τους Αυτιάδες αυτού του κόσμου,όχι γιατί είναι καραγκιόζηδες, αλλά επειδή ζηλεύουν γιατί έχουν προβολή και χρήμα.

Anonymous said...

Με δημοσιογράφους σαν τους Καραϊσκο-Πλαπούτες περιμένατε κάτι καλύτερο?

Anonymous said...

Eπειδή τυχαίνει και εγώ να ξέρω λίγο από Κουρή, ας πω ότι είναι αλήθεια ότι στην τηλεόραση δεν έδινε και μικρές αμοιβές για τα δεδομένα του καναλιού. Στις εφημερίδες του βέβαια είναι αλλιώς. Αλλά και τι να πληρώσεις σε μια εφημερίδα που πλέον δεν έχει ούτε κυκλοφορία ούτε έσοδα; Αντίθετα στην τηλεόραση -για το λόγο ότι υπήρχε και διαφήμιση- δεν έδινε άσχημα λεφτά ο Κουρής. Οπότε εάν το συνδυάσουμε και με την ελευθερία που είχαν τα μέσα του -ειδικά εάν εξαιρέσουμε τη δεκαετία του 1980- τα πράγματα για όσους έκαναν εκπομπές εκεί ήταν πολύ καλύτερα από τα περισσότερα μεγάλα μαγαζιά. Το λένε αυτό και οι εκπομπάρχες. Προς τιμήν τους.

Anonymous said...

φίλε 1:38 δεν έχεις δικιο καθόλου.Τι είναι αυτά;Σε ενημερώνω οτι υπάρχουν άνθρωποι που δεν γουστάρουν τα καμώματα του Αυτιά και δεν θα τα έκαναν κιόλας για τα λεφτά. Δεν κάθονται όλοι να ρωτούν και να σχολιάζουν ένα βίντεο όπως έκανε ο Αυτιάς με το βίντεο του ψωμιάδη και ένας θεός ξέρει πόσα αλλα.Αν υπήρχαν κάποιοι κανόνες στη Δημοσιογραφία θα είχαν αποβληθεί απο το άθλημα πολλά καθάρματα σαν τον Αυτιά.
Σιγα μην ζηλεύουμε τον Αυτιά μωρέ... Mπάς και είσαι ο ιδιος ο αυτιάς;;

Anonymous said...

Tα ίδια με τους βουλευτές γίνονται και στη δημοσιογραφία.Ο άλλος ο ελεεινός Χαριτάτος παρουσίασε τηλεοπτικά μια άσκηση της πυροσβεστικής σαν να ναι αληθινή πυρκαιά.Ρεπόρτερ χαριτάτος.Αλλου γι αλλού.Γκάφα που δεν την έκανε ούτε ο Αλκης Κολλάτος...Και τωρα συνεχίζει να "ενημερώνει".Μια φορά ψεύτης πάντα ψεύτης

Anonymous said...

Σωστό είναι αυτό. Τώρα όμως που έχει καταρρεύσει και η διαφήμιση να δεις τι δίνει. Οι περισσότεροι και περισσότερες ασκούμενες από τις κωλοϊδιωτικές σχολές που βγάζουν "δημοσιογράφους" με το κιλό έχουν στελεχώσει το κανάλι. Τεχνικοί επίσης ασκούμενοι. Το βλέπει κανείς και από τις τρύπες του προγράμματος. Κακό χάλι. Θα παίρνει ο καημένος ο Κουίκ κανα 1500άρι ως φιλοδώρημα;

Πετράρχης said...

Εγώ συμφωνώ απόλυτα με τον 1.38. Δυνάμει αυτιάδες και παπαδάκηδες είναι οι πιο πολλοί "λειτουργοί της ενημέρωσης". Το δείχνει το ποιόν τους. Σοβαρός άνθρωπος σε αυτές τις συνθήκες δύσκολα πάει να γίνει δημοσιογράφος. Να κάνει τί; Να έχει τους νταβατζήδες πάνω από το κεφάλι του και την ΕΣΗΕΑ να σφυρίζει αδιάφορα με πρόεδρο τον... μπατσοδημοσιογράφο Σόμπολο; Εντελώς αστεία πράγματα. Και δεν είναι μόνο η μαρίδα της δημοσιογραφίας. Μήπως είναι καλύτεροι οι μεγάλοι; Ο Πρετεντέρης, μορφωμένος άνθρωπος με τα γαλλικά και το πιάνο του, δέχεται συνειδητά να κάνει εκπομπές με τρίτης κατηγορίας πολιτικάντηδες που τους ακούς και βαριέσαι ακόμα και να χασμουρηθείς, μόνο και μόνο γιατί έτσι βγάζει λεφτά. Ο Παναγιωτόπουλος; Που παρίστανε των υψηλό κριτή των πολιτικών και τελικά έγινε χειρότερος από όλους. Tι να λέμε τώρα. Γάμησέ τα. Δεν υπάρχει δημοσιογραφία. Την έχουν τελειώσει εδώ και χρόνια οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι, οι πολιτικοί και εμείς το κοινό.

Θανάσης ο Έλληνας said...

Έτσι είναι τα πράγματα. Στο περίπου βέβαια. Εγώ έχω βρει τη λύση που είναι να ενημερώνομαι από εναλλακτικά, "off broadway", μέσα ενημέρωσης. Παίρνω το Παρασκήνιο του Ντάσκα και τις Αποκαλύψεις του Κοτρώτσου κάθε εβδομάδα ενώ βλέπω Αποκαλυπτικό Δελτίο και EXTRA κάθε μέρα.
Ακόμα και σε αυτές τις άσχημες συνθήκες πάντα θα υπάρχουν τρόποι να αγγίζεις την ενημέρωση που οι άλλοι σου κρύβουν.

Anonymous said...

Και στη Βραδυνή απολύσεις; Περίεργο με τόσες υψηλές πωλήσεις.

Όταν η κυριακάτικη Βραδυνή πούλαγε κάποιες χιλιάδες φύλλα, ο διευθυντής της ο Γιάννης Λοβέρδος έλεγε ότι αυτός σήκωσε την κυκλοφορία με τον νέο δημοσιογραφικό αέρα που έφερε στο φύλλο και όχι οι προσφορές, τα μπρελόκ, τα πουκάμισα και τα ταξίδια που είχε αποφασίσει να προσφέρει ο ξενοδόχος Μήτσης.

Με το που αφαιρέθηκαν οι προσφορές (λόγω σφίξης)να που οι κυκλοφορίες ξαναπροσγειώθηκαν σε μερικές εκατοντάδες (ή μερικές δεκάδες στην πραγματικότητα) φύλλα.
Παρά την εξαιρετική δουλειά του κορυφαίου Γιάννη Λοβέρδου.

Που θα καταλήξουν τόσοι κορυφαίοι του τύπου αν κλείσει και η Βραδυνή;

Anonymous said...

Στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται δεν λέει ο σοφός λαός (λέμε τώρα);

http://fimotro.blogspot.com/2010/12/blog-post_1969.html

Anonymous said...

Mια πολύ ξεβρακωτική ανάλυση για το θέμα του Τύπου (που είναι καραγκιοζίστικος, είτε "σοβαρός" είτε "λαϊκός", σχεδόν στο σύνολό του) μπορεί να βρει κανείς στο αποκαλυπτικό βιβλίο έρευνα του δημοσιογράφου Nick Davies με τίτλο Flat Earth News. Μια έρευνα που κανένας τραμπαρίφας, γλειφτράκος και φουκαράς έλληνας δημοσιογράφος δεν θα μπορούσε να κάνει και να δημοσιεύσει για τα καραγκιοζιλίκια ενός καταγέλαστου συνήθως επαγγέλματος.

Anonymous said...

Πως να πάει μπροστά αυτή η χώρα όταν κορυφές δημοσιογράφοι π.χ. Καραϊσκος-Πλαπούτας αναγκάζονται να εγκαταλείψουν (λέμε τώρα) το λειτούργημα και μένουμε με τους Πασβαντίδηδες...

Anonymous said...

..και τους τετραγωνοκέφαλους μπριγιαντινάκηδες, που όπως λέει ο 7.12 θα ανοίξει εφημερίδα με τα λεφτά του Μαρινάκη και θα μοιράζει καρβέλια...


Αν αυτό είναι το φημολογούμενο "χοντρό μπάσιμο" του Μαρινάκη στα ΜΜΕ, τα έπιασε τα λεφτά του... Θα τον ψειρίσει κανονικά ο Παπαρογιάννης

Anonymous said...

Νομίζω ότι ο Καραφιάλης έχει δηλώσει πως έχει τελειώσει μια σχολή δημοσιογραφίας ιδιαίτερα απαιτητική. Πρέπει να ξενύχτησε ο δημοσιογράφος αυτός για να φτάσει σε αυτό το κορυφαίο επίπεδο γραφής. Με πολύ διάβασμα, άγχος κι αγωνία. Πως είναι δυνατόν να τον συγκρίνουν κάποιοι με τον Πλαπούτα που δεν είναι δημοσιογράφος; Τι διάολο, τόσες σπουδές στο βρόντο έκανε ο άνθρωπος; Δε νομίζω. Έχει καλύτερη γραφή ο Καραφιάλης.

Anonymous said...

Μα τι λες τώρα 8:52; Θα μας τρελλάνεις; Ο άνθρωπος γράφει για μπιροκλανιές και διάφορες μαγκιές για να κάνει εντύπωση και μου λες τώρα ότι αυτό είναι επίπεδο; Ότι έχει βγάλει και απαιτητική σχολή δημοσιογραφίας; Άμα θεωρούμε αυτό το επιτηδευμένο στυλάκι "επίπεδο" δεν είναι καθόλου περίεργο που κανείς δεν πάει να αγοράσει εφημερίδα πλέον. Που γράφει; Στη "Μεσόγειο" του Ηρακλείου;

Anonymous said...

άμα το δήλωσε ο Καραγιδίσκος πάσο..
Πες μας που και πότε για να ανατρέξουμε να γελάσουμε

Σχετικά με τα ξενύχτια του, άστο... τις νύχτες ο άθλιος Καραγιδίσκος φέρνει λαθραία τους πάκι και τους στοιβάζει στα παραπήγματά του έναντι ακριβοτάτου ενοικίου...

Anonymous said...

...ο δε πλατυκέφαλος Φλαφούστρας-Παπαστρούμφας-Βαμβακίδης μέχρι την "Φωνή της Κόνιτσας" και πολύ του πάει

Anonymous said...

Την Πέμπτη το βράδυ λίγο μετά τις 11, στο κανάλι της Βουλής, προβάλλεται η καταπληκτική ταινία Adhemar ou Le Jouet de la Fatalite με πρωταγωνιστή τον καταπληκτικό Φερναντέλ.

Θέμα της ταινίας οι περιπέτειες του Αντεμάρ, ενός ιδιαιτέρως άσχημου άνδρα, και τα προβλήματα που αυτή η ασχήμια του τού προκαλεί.

Τυχόν συνειρμοί που παραπέμπουν σε αυριανιστή δημοσιογράφο και πολιτικό από τις Σέρρες κρίνονται ως αβάσιμοι και υπερβολικοί.

Anonymous said...

Dιάβασα μόλις τα σχετικά με τις πληρωμές του Κουρ(αδ)ιστάν με τις μαύρες σακούλες και άλλα ευτράπελα παρόμοια. Ομιλούμε μάλλον για τον μεγάλο "Μπάμπη", τον γνωστό μπερμπάντη ταμία του Κουρή που πλήρωνε τους συνήθως αυτασφαλισμένους δημοσιογράφους και υπαλλήλους όποτε ο Κουρής είχε κέφια.Καταστάσεις Αφρικής τα ισχύοντα στου Κουρή και έτσι γίνεται κατανοητό το πώς ο κάθε Κουρής αποκτά βίλες, κανάλια και κτίζει συγκροτήματα. Αμ πως.

Anonymous said...

"Πού πας ρε Ποπάυ?" ρωτάει ο Στέφανοσ Χίος, αποκαλώντας Ποπάυ τον υπουργό Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου.
Μερικές φορές η άγαρμπη βαρβατίλα της ημεδαπής δημοσιογραφία προκαλεί και κάποιο γέλιο.

Anonymous said...

Οι μεγαλοδημοσιογράφοι γλεντάνε κι ο Καραϊσκος τη βγάζει με τα ενοίκια από τους πάκι...

Άτιμη κενωνία

Anonymous said...

Βρίσκω την Αθηναίδα πολύ τάυλα.

Anonymous said...

http://4.bp.blogspot.com/_kONxc1ElMjk/TQU0mj_EVsI/AAAAAAABly4/EpNRuv3yjHQ/s1600/magica12.jpg

Anonymous said...

Με το CD του Πάριου και με ΔΕΥΤΕΡΟ CD (τα λαϊκά της καρδιάς μας) έδινε καλό πακέτο προσφορών η εφημερίδα REAL NEWS. Αν σκεφτεί κανείς ότι με τα ίδια λεφτά που αγοράζεις αυτά τα δύο CD μπορείς να πάρεις και μια πληρέστατη εφημερίδα με τόσα ένθετα, αλλά και να διαβάσεις άρθρα Χατζηνικολάου, Πασαλάρη, Μιχάλη Ρέπα, Γιώργου Γεωργίου και Γιάννη Κακουλίδη, τότε ΝΑΙ, τα άξιζε τα λεφτά της αυτή η εφημερίδα και με το παραπάνω.

Anonymous said...

Έκοψε τις πολλές εμφανίσεις στη Βαλαωρίτου ο Γιάννης Παπαγιάννης κι αυτό γιατί έχει πέσει με τα μούτρα στο σχεδιασμό της κυριακάτικης εφημερίδας που ετοιμάζει με χρηματοδότες που κινούνται στο φιλικό περιβάλλον γνωστού εφοπλιστή-ιδιοκτήτη μεγάλης ΠΑΕ!

Η εφημερίδα που θα φέρνει τον τίτλο «ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ» θα πωλείται 1,5 ευρώ και οι προσφορές της θα έχουν στόχο την πραγματική ανακούφιση των χειμαζόμενων συμπολιτών μας από την κατοχή της Τρόικα.

Οι επιχειρηματίες της εφημερίδας έχουν κλείσει συμφωνίες έκπληξη με γνωστούς φούρνους μεγάλων πόλεων της χώρας για να προσφέρουν ψωμί, γιαούρτι και γάλα στους αναγνώστες της εφημερίδας ενώ στα σκαριά βρίσκεται και συμφωνία με παραγωγούς λαδιού και άλλων προιόντων της ελληνικής γης όπως η Ζωνιανή φούντα, για ν αντέχουμε τις παπαριές του Παπακωνσταντίνου.

Anonymous said...

Μου είπε σήμερα σοβαρός δημοσιογράφος ότι κάτω από το σπίτι του Βασίλη Λεβέντη έχει εντοπισθεί πετρέλαιο. Ο ίδιος ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων τον διαβεβαίωσε γι αυτό. Αν αυτό είναι αλήθεια, σημαίνει ότι πετρέλαιο δεν υπάρχει μόνο εκεί που λέει ο Χαρδαβέλλας,αλλά και στο νομό Αττικής.

Anonymous said...

Γι'αυτό κόπηκε το ρεπορτάζ από τη Βαλαωρίτου;

Anonymous said...

http://1.bp.blogspot.com/_pqe6DU2B_ek/TQVJsjcbXEI/AAAAAAAAEso/XeQbwtzoii0/s1600/ScreenHunter_58%2BDec.%2B13%2B00.12.jpg

Πολύ καλύτερη από όλες (και από την Ιωάννα).

plapoutas said...

Kαταλαβαίνω. Το φυσάς και δεν κρυώνει τώρα.
Δεν πειράζει. Ξυδάκι.
Άσε που 'σαι κι αξιολάτρευτο έτσι που θύμωσες και πετάς κακιούλες.
Καθρεφτάκι

Anonymous said...

Διαμαρτύρονται οι δημοσιογράφοι της Ελευθεροτυπίας γιατί η Μάνια σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες βρήκε την ευκαιρία να σφίξει τα λουριά. Τέλος τα προνόμια, τα εξτραδάκια, τα ψεύτικα έξοδα κλπ. Οι κατά βάσιν αριστεροί δημοσιογράφοι της εφημερίδας απαιτούν να πληρώνονται πολύ. Αλλά επειδή είναι ""προοδευτικό"" το μαγαζί πίστευαν ότι αυτό πρέπει να γίνεται με τη λιγότερη δυνατή δουλειά και με τα περισσότερα δυνατά προνόμια. Συντάκτες (εκ των οποίων ένας έγινε και επί του Τύπου υπουργός) να χρεώνουν ψεύτικα τιμολόγια στην εφημερίδα, δώρα για γκόμενες κλπ. Δημοσιογράφος της εφημερίδας και εκπρόσωπος των εργαζομένων μου έχει πει ότι στην Ελευθεροτυπία πήγαινε περίπου εθελοντικά αφού κανείς εκεί μέσα δεν σε πιέζει να δουλέψεις. Τώρα που η νέα ιδιοκτησία πάει να εξορθολογίσει το μαγαζί που έχει φαλιρίσει, οι "προοδευτικοί" συντάκτες διαμαρτύρονται. Αν μάλιστα ήταν πιο ισορροπημένη και ήξερε και από εφημερίδες η Μάνια.........

Anonymous said...

Homework γιά τον Νίκο (αλλά και άλλους αγγλομαθείς):

http://www.youtube.com/watch?v=tnlveKfDuyk

http://www.youtube.com/watch?v=Kd2KjK3Mn5A

Anonymous said...

Έχεις δίκιο 1:01, αλλά ο αγαπημένος Νικολάκης αντιμετωπίζει τώρα πιο σοβαρά προβλήματα. "Δεν θα μας κλείσετε το μαγαζί κύριοι της ΕΣΗΕΑ με τις απεργίες σας! Δεν θα κλείσετε τα υγιή μικρο μεσαία μαγαζιά! Εμείς θα κυκλοφορήσουμε φύλλο την Κυριακή! Έστω και αν χρειαστεί να το φωτοτυπήσουμε και να το διανείμουμε με τα χέρια (ήρωας)! Το επόμενο φύλλο πριν από τα Χριστούγεννα είναι το καλύτερο φύλλο του έτους για τις επιχειρήσεις τύπου λόγω της διαφήμισης που έχει και των εσόδων που φέρνει στις εφημερίδες!. Η Real News θα βγει σίγουρα!" (ευτυχώς για μας τους αναγνώστες).

Αγωνιώδες το ερώτημα: Θα κυκλοφορήσει τελικά η καλή εφημερίδα; Μακάρι να κυκλοφορήσει το φύλλο θεέ μου, γιατί χωρίς Ντέπη Γκολεμά την Κυριακή δεν ξέρω αν θα μπορέσω. Δεν έχει και cd της Άννας Βίσση την επόμενη Κυριακή αν δεν κάνω λάθος; Κρίμα να χάσουμε και μια τέτοια προσφορά, λόγω μιας κωλοαπεργίας...

Anonymous said...

Τον άκουσα το πρωί στην εκπομπή του να λέει:

"...peanuts, ψίχουλα, φυστικάκια, όπως λένε και οι φίλοι μας οι... άγγλοι!".

Για σε ρε Νίκο γίγαντα με τις αγγλικούρες σου!

Anonymous said...

Όχι peanuts. Mάλλον πίνατς θα τον άκουσες να λέει.

Anonymous said...

Σε λίγο η Ιωάννα μας στο STAR και στη Χριστίνα Λαμπίρη θα εξηγήσει γιατί αρνήθηκε να μπει στο Big Βrother.

Anonymous said...

Εχθές μπήκα σ ενα ταξι το βράδυ.Ο οδηγός ακουγε Πάριο εφημεριδάτο.Μάλιστα όπως συνηθίζουν οι ταρίφες, αλλαξε τραγούδι και μου είπε απρόκλητα οτι "αυτό είναι το καλύτερο κομμάτι του δίσκου".Μετά απο λίγο βλέπω οτι είχε απλώσει κάτω, στο δάπεδο την εφημερίδα, για να μην λερώνεται το σαλόνι απο τα λασπωμένα υποδήματα.

Anonymous said...

Μήπως αυτό που ονόμασε ο ταξιτζής ως "καλύτερο" είναι εκείνο που ο στίχος μιλάει για τους φίλους και τους γνωστούς;

Οι φίλοι φαίνονται στα δύσκολα και στις κακές στιγμές
οι κολλητοί στα εύκολα και μόνο στις χαρές

Μεγάλα λόγια από τον ποιητή του έρωτα.

Anonymous said...

Χαχαχαχα.Αυτό ακριβώς έβαλε.Μα δεν μιλα για έρωτα αυτό το κομμάτι;Περίεργο

Anonymous said...

To μάθαμε απ' έξω αυτό το άσμα. Το έχω ακούσει ίσαμε 70 φορές από τον real fm. Κάθε παραγωγός το παίζει τουλάχιστον δύο φορές σε κάθε εκπομπή. Για να δούμε. Θα σταματήσει κάποτε να μπει και κανένα άλλο τραγούδι;

Anonymous said...

Ίσως θυμίζει λίγο το 'φίλε έλα απόψε που πονάω' του Γιάννη Πουλόπουλου.

Anonymous said...

Εξαιρετικός κυριακάτικος Γιανναράς αν εξαιρέσουμε τις τελευταίες 2 παραγράφους:

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_12/12/2010_425688

Anonymous said...

To φίλε έλα απόψε που πονάει έχει σαφώς γκαίη αναφορές και προεκτάσεις.
Τι σημαίνει δηλαδή έλα απόψε που πονάει. Που πονάει; Που να έρθει; στο παιδίο του άρεως μήπως.
Να γνωμετεύσει ο πλαπούτας παρακαλώ

Anonymous said...

Πάντως διάβασα σήμερα σε οδοντιατρείο αυτή την εφημερίδα του Χατζηνικολάου --έλειπε το σι ντι--. Δεν είχε τύχει να την ξαναδιαβάσω μέχρι τώρα. Πόσο πληκτική εφημερίδα!! Διαβάζει κόσμος αυτό το τίποτα;; Μου ερχόταν να κλάψω από την ασημαντότητητά της.Απολύτως τίποτα. Μηδέν. Ζερό!!

Anonymous said...

Το χθεσινό άρθρο του Γιανναρά είναι ένα από τα ελάχιστα άρθρα του που εκτός από εμπάθεια έχει και ουσία.

Αν δεν ήταν η Ακριβοπούλου της Καθημερινής με μόνιμο στόχο στα νταρτς τον Γιωργάκη, θα είχε γίνει ακόμη πιο πιστευτός.

Εύστοχος συσχετισμός αδυναμίας στη γλώσσα και αδυναμίας στη σκέψη.

Επιτέλους είδα κάπου να γράφεται κάτι που διαλύει τον μύθο ότι ο μπραβογιώργο δεν μιλάει καλά ελληνικά, γιατί δήθεν μιλάει καλά αγγλικά.

Όποιος ξέρει καλά αγγλικά (εγώ ξέρω χωρίς να το υπερηφανευτώ) βλέπει ότι ο άνθρωπος ούτε αγγλικά μιλάει καλά.

Φτωχό λεξιλόγιο, απλοϊκά νοήματα, αφελές περιεχόμενο, επαναλήψεις, ακυριολεξίες και δεν συμμαζεύεται.

Να που ο ξεκούτης, κακός και εμπαθέστατος Γιανναράς πέτυχε διάνα με αυτό το άρθρο.

Και εις άλλα με υγεία.

plapoutas said...

Εδώ Πλαπούτας γιατρός ψυχών τε και σωμάτων. Έτοιμος προς γνωμάτευση.
Αν θα μπορούσες όμως να γράφεις στην κοινή ελληνική κι όχι στην κομουνιστική της ιδιαίτερης πατρίδας σου (Καρδίτσα υποθέτω) θα με διευκόλυνες. Το τι και το που όταν είναι ερωτηματικά φέρουν τόνο. Όταν λες δε παιδίο του Άρεως σε ποιό από όλα αναφέρεσαι? Το Δείμο και το Φόβο ή τον Έρωτα ή τον Οινόμαο? Εκτός κι αν μιλάς για παιδία ή τέκνα (και στα καλιαρντά τεκνά) τα οποία φημολογείται ότι τόσο αγαπούσε ο Άρης ο αρχηγός των ατάκτων.

Anonymous said...

Γειά σου ωρέ παλχούντα με τις κεφάλες του πλατυκεφάλα παππού σου και τα τεκνά σου.

Anonymous said...

ΚΑΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΠΛΑΠΟΥΤΑ. OVER.

Anonymous said...

ο δεύτερος 9.58 είναι ο Ταλιούρης

Anonymous said...

Ξέρει κανείς να μας πει γιατι έχει διακτινιστεί από το τραπέζι του αλογομούρη η Ανδριάννα Ζαρακέλη; Δάκτυλος της γκιόσσας Τάνιας μήπως;

Anonymous said...

ΡΕ αληταρά Βαψομαλια ο Πασβαντίδης είναι το πρόβλημας; T;ρώνε και πίνουνε το καταπέτασμα ολα τα λαμόγια της δεξιας και της αριστεράς εσυ πειράχτηκες από τον Παβαντίλη; Τους κουνιστούς θέλεις της κόκας και της πρέζας και τα υμίψηλα να κυβερνάνε δηλαδή οι πουστάρες από το εξωτερικό με τα ξένα πτυχία που τους σπουδάσαν από τα κλεμένα; Oυsτ ρε αληταράδες που διαλύσατε την Ελλάδα και σας φτααίει τώρα ο Πασβαντίδης λαμόγια.

Anonymous said...

Σωστές οι αιτιάσεις του Καραϊσκου-10:27

Anonymous said...

Φίλε ποιος είναι ο Πασβαντίλης που λες;

Anonymous said...

υμίψηλα;;

Καραϊσκο εξηγήσου

Anonymous said...

υμίψηλο?? Μην αναπαράγουμε λάθος ορθογραφία.

Anonymous said...

Μα η Ζαρακέλη πήγε συμπαρουσιάστρια στη νέα εκπομπή του Τράγκα στο Kontra.

Anonymous said...

O Κουρής την εποχή εκείνη έξω από όλα τα άλλα με τα οποία συμφωνώ, είχε φτιάξει αξιόλογο αθλητικό τμήμα. Με τον Σιέμπη, τον Κολοκοτρώνη, τον Κωτσάκο, τον Μπαζίνα, τους Πανουτσοκαρπετόπουλους, τον Γεωργίου, τον Καραγιαννίδη και τους άλλους. Και στην τηλεόραση είχε καλή απογευματινή αθλητική ζώνη, και στον sprint fm, αλλά δεν ξεχνάει κανείς ότι και ο Φίλαθλος δημιούργησε σχολή στον αθλητικό τύπο που μονοπωλούσαν τότε οι οπαδικές εφημερίδες. Μπορεί ο Φίλαθλος σήμερα να έχει κάνει κοιλιά και να έχει παρακμάσει. Όμως τότε που ξεκίνησε και για πολλά χρόνια μετά, άφησε στίγμα στην αθλητική δημοσιογραφία. Ένα από τα λίγα καλά του Κουρή.

Anonymous said...

Ερώτησις-απορ(ε)ία:
Εάν π.χ. η Νατάσσα Μπουλέ, καλούσε έναν ψυκτικό στο σπίτι της για να επισκευάσει-συντηρήσει το κλιματιστικό της μηχάνημα, και εμφανίζονταν ο ψυκτικός(κατά δήλωσίν του) Γρηγόρης Αρναούτογλου. Με το που θα μπούκαρε σπίτι της θα...έπεφτε στην αγκαλιά του (σ)κατερωτευμένη?
Ωπα κορίτσια κράττει. Κατάλαβατε τώρα ψωνισμένα "αντράκια" ότι τα τσόκαρα-γυναίκες, ερωτεύονται την δουλειά σας ΚΑΙ ΟΧΙ αυτό που βλέπουν? Αντε μπράβο, διότι ο γράφων οσάκις τον ηράσθησαν θηλυκά, τον ηράσθησαν δι αυτό που έβλεπαν εμπρός τους, και ποτέ δεν τον ερώτησαν τί σκατά δουλειά κάνει.
Η εργασία-δουλειά, είναι φορεύς χρημάτων, και τίποτ' άλλο γαμώτο.
Ο Παύλος Βαρδινογιάννης π.χ. ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιος εμφανησιακώς με τον χονδροΤάκη εξ' Ηπείρου, δηλαδή παγουρά, καφετζή του Μεγάρου ΠΛΑΣΤΥΛΗ της οδού Χαλκοκονδύλη 36, στην 10ετία του 60. Φαντάζεσθε τον Παύλο καλοκαιριάτικα ιδρωμένον ν' αγκαλιάζει την Αλοιμόνου επάνω στο κρεββάτι? Ωχ, ούτε ψύλλος στον κόρφο της.
Γειά σου πονήρω Αλοιμόνου με τις επιλογές σου. Γάτα..."ερωτευμένη"...όπως και η Μαρί με τον Μίνωα...ε?

Anonymous said...

Η καθηγήτρια Μαρία Τζάνη είναι για δέσιμο;

Anonymous said...

12:56, δηλαδή είσαι ωραίο αγόρι να υποθέσουμε;

Anonymous said...

Μάνο;

Anonymous said...

Μας διαβάζει και ο κύριος Μάνος;

Loukritia Vorgia said...

Στην προτελευταία φωτογραφία που έβαλες στην ανάρτηση, πριν τις ανοιχές παλάμες, εικονίζεται ο γνωστός 'δημοκρατικός' ηθοποιός (δηλ πασΟκος) και διαπρεπής Πόντιος (σαν τον Χάρη) Λάζος Τερζάς που πήρε ουκ ολίγες παραγωγές στην ΕΡΤ επί παλαιού ΠΑΣΟΚ. Δεν είναι τυχαίο ότι και αυτός όπως φαίνεται βάφει μαλλί, μούσι και μουστάκι. Ά ρε Πόντιοι δημοκρατικοί. Όλοι ίδιοι είστε.

Anonymous said...

Και ο χρυσοχοίδης πόντιος είναι. Μαύρα χάλια, ντυμένος νεκροθάφτης στον Πρετεντέρη, έχει το θράςοσ να βγάζει και γλώσσα στο Μάνο.

Anonymous said...

Λ. Βοργία,

και να ήταν μόνο ο Τερζάς.

Την δεκαετία του 80 κυρίως, το παιχνίδι υπέρ των δημοκρατικών δυνάμεων παιζόταν με πίστη και επιμονή. Βασικά μέσα από την ΕΡΤ2 που έδινε δουλειές σε όλους τους πασόκους της εποχής. Είχαν ξεσκιστεί στις παραγωγές τότε όλοι οι πράσινοι μαϊντανοί (όχι ότι και οι γαλάζιοι βέβαια πήγαιναν πίσω, ενώ οι αριστεροί με τις κομματικές πλάτες ήταν ούτως ή άλλως πάντα μέσα στο παιχνίδι). Η ΕΡΤ2 λοιπόν ήταν η μητέρα-παναγιά για όλους αυτούς.

Τι Στέφανος Ληναίος, τι Λάκης Κομνηνός, τι Ανέστης Βλάχος... Όλοι έφαγαν γλυκό ψωμί από το κόμμα τους μέσω της ΕΡΤ. Τότε ήταν που το δεύτερο κανάλι της κρατικής τηλεόρασης έγινε μπουρδέλο, σιχαινόσουν και να το βλέπεις. Άσε τα ντοκυμανταίρ, τα τηλεπαιχνίδια, όλα στις εταιρίες των πασόκων πήγαιναν. Και ύστερα ήρθαν οι μέλισσες.

Anonymous said...

ξέχασες το Χρήστο Μόρτζο

Anonymous said...

Γιάννης Μόρτζος... Πράγματι το ξέχασα αυτό το παιδί της Αλλαγής. Περίεργο που τον ξέχασα, αφού ήταν από τους πιο φανατικούς. Όλο στις συγκεντρώσεις του ΠΑΣΟΚ τον πετύχαινα.

Anonymous said...

Eίναι ιδιαιτέρως θλιβερό,το πόσο σκληρά φέρθηκε αυτή εδω η χώρα στα παιδιά της δεξιάς.Στα παιδιά του φιλελευθερισμού.Στα παιδιά των ανθρώπων που γλίτωσαν τη χώρα απο το Σταλινισμό.Μια ολόκληρη κοινωνία στήθηκε με σχέδιο αποκλεισμού των εθνικοφρόνων τέκνων.Διωγμένα απο παντού,κυνηγημένα,αφορισμένα,
περιφρονημένα,καταφεύγουν στον ιδιωτικό τομένα για να επιζήσουν και βέβαια έστω κ έτσι μεγαλουργούν.Στο στρατό στην ΕΡΤ στο ΟΤΕ στη ΕΠΟ και στον Ιππόδρομο.Ψάχνεις δεξιό και δεν βρίσκεις.Μπράβο φίλε στο 1:49 που το επισήμανες

Anonymous said...

ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΤΟΝΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΥ;;;;

Anonymous said...

Ούτε στην Ούλεν βρίσκεις δεξιό φίλε. Ξέχασες να το πεις.

Anonymous said...

Αλήθεια, τώρα που τις Δευτέρες μετά τα μεσάνυχτα πήγε ο Κουτσοδόντης στο EXTRA εκ μετεγγραφής, τί θα γίνει με την εκπομπή της Τζούλιας;

Anonymous said...

Tελείως γραφικός ο κουτσοδόντης στην πρεμιέρα του απόψε, με την διακοσμητική Άξια Ανδεαδράκη από δίπλα του. Ήθελα να πει την ηλεκτρονική διεύθυνση του καναλιού (www.extra3.tv) και έλεγε ξανά και ξανά: "τάπλγιου, τάπλγιου, τάπλγιου..." και να τα χαμόγελα ο γεροντοκοτσιδάκιας από δίπλα, αλλά και το κοριτσάκι με σβησμένο από τη μαστούρα χαμόγελο.

Anonymous said...

Η λύση για οικονομία είναι γνωστή. Αγουράζουμε θερινά τον χειμώνα και χειμερινά το καλοκαίρι. Για όποιον ενδιαφέρεται για φτηνό και καλό σανδάλι-σαμπό είναι τώρα η ευκαιρία

http://www.amazon.co.uk/Mens-Black-Slip-Summer-Strap/dp/B003BYOVBG/ref=sr_1_5?s=shoes&ie=UTF8&qid=1292284824&sr=1-5&searchContext=B000KBZSMY,B0013W33N0,B0039Y5FE0,B003612A7Q,B003BYOVBG,B000MT0OY6,B003ABH2JS,B002OEMB0C,B002LE8NSO,B000KBR1MO,B0036QTS30,B002SNA84U,B002WRHXA4,B002WQ0B1I,B0033AGB1G,B002PMUK06,B000UWK5T4,B0013YDP6I,B003JSMB5C,B003CGGI6Y,B003NX745A,B003AQC79I,B001MK411G,B0045AYU3O

Marwood said...
This comment has been removed by the author.
Marwood said...

Να μας πει ο Καραϊσκος για το φίλο του το Λευτέρη που διέπρεψε στην ΕΡΤ2

Anonymous said...

να σου πω:Νεα δημοκρατία είναι.θες ν ακουσεις κι αλλα;

Marwood said...

Εγώ νομίζω ότι ο Φίλαθλος αυτό που έδωσε στον Τύπο είναι αυτό που ο ιστορικός ου μέλλοντος θα αποκαλέσει ξυπνιτζήδικη δημοσιογραφία.
Αποδυτηριάκιας, Γεωργίού, Μπαζίνας κλπ με πάπα τον Καραγιαννίδη.
Αυτή τη σχολή εκπροσωπεί και ο Καρμίρης αν κρίνω από τα εδώ σχόλιά του.
Ενδιαφέρουσα σχολή το δίχως άλλο.

Anonymous said...

Ποιος Λευτέρης; Ο Κογκαλίδης;

Anonymous said...

Ευπρεπής ο Κογκαλίδης. Και με ωραία φωνή για ραδιόφωνο και τηλεόραση.

Anonymous said...

και μορφωμένος αλλά και σεμνός, όχι όπως τώρα που έχουμε γεμίσει από ανεπαρκέστατους εξυπνάκηδες.

Anonymous said...

λευτερης ελευθεριαδης.Ηθοποιός γ κλάσσης με ειδικότητα στην τηλεοπτικοποίηση πεζογραφηματων νεοελληνικής λογοτεχνίας.Αστεία περίπτωση.

Anonymous said...

Ναι Μάργουντ, αλλά τι έχεις να πεις για τον Κολοκοτρώνη?

V. said...

O Ελευθεριάδης με το... μουστάκι; Από τους αγαπημένους μου. Ευγενής. Μέτριος αλλά καλός...

Marwood said...

Βάζελος ο Κολοκοτρωνης. Αυτό τα λέει όλα.

Μεγάλη τηλεοπτική στιγμή όταν ακροατής τον απεκάλεσε "φαλακρό βουνό" όταν είχε βγεί σε εκπομπή του γεωργίου. -Ρε γιώργο τι είναι αυτό το φαλακρό βουνό που έχεις δίπλα σου

Anonymous said...

Αυτός με το μουστάκι.Τι του βρήκες ήθελα να ξερα.Επαιζε και στο "οταν ημουν δάσκαλος" του Κονδυλάκη,εγω απο κει τον θυμόμουν.Αυτός τωρα με Ν.Δ πήρε δουλειές.Σίριαλ και μια εκπομπή πατριδογνωσίας με οδοιπορικά σε γωνιές της χώρας μας ανάθεμα κι αν βγήκε στον αέρα.Νομίζει οτι είναι ο Ορσον ουέλς πάντως

V. said...

Marwood, νομίζω ότι είναι ΠΑΟΚ ο Κολο...

ΥΓ. Θα ήθελα να απευθύνω μια προσωπική παράκληση στον αγαπητό Καραϊσκο - μια παράκληση που σχετίζεται πιο πολύ με το άλλο blog, αλλά μια που την θυμήθηκα τώρα ας την αναφέρω εδώ. Αν θέλει, ας πει πέντε πράγματα για την υπόθεση του φαντάσματος, γιατί έχω σκάσει από την περιέργεια.

Ευχαριστώ

Marwood said...

Οταν ήμουν άνθρωπος.

Κάθε πρωί που κίναγα να πάω στη δουλειά, βλέπω τον Λευτέρη στην αυτή θέση, σε καφετερία δ' εθνικής, να μελετά περιοδικό για το στοίχημα.
Μα κάθε πρωί η ίδια δουλειά.
Κάθε βράδυ επίσης τον βλέπω σε παραπλήσια θέση στην ίδια καφατερία/

Anonymous said...

Δεν μας δίνεις τα στοιχεία του καταστήματος να πάμε να τον δούμε και εμείς?

Anonymous said...

Καπνίζει και πουράκια.Νοτίζει το μουστάκι του με αρωμα παλιό-aramis.Είναι κάφρος βάζελος και θαυμαστής του Βγενόπουλου.Μια φορα με είχε σταματήσει στο δρόμο και -ορκίζομαι- μου μιλούσε 25 λεπτα βρίζοντας τους Βαρδινογιάννηδες.Στα πολιτικά δεν ανοίγεται γιατί είναι καραμανλικός.Για να καταλάβεις σχετιζεται με το Μυλωνά το σκηνοθέτη.Γι αυτό έπαιζε και στο "Χουλιγκανς"

Anonymous said...

Aramis???!!!

Anonymous said...

περιποιημένος πάντως

Anonymous said...

H ιστορία με τα φαντάσματα είναι γελοία.Ενας ιδιοκτητης μαρκετ όταν άνοιγε το μαγαζί του το πρωί έβλεπε πράγματα πεταμένα κάτω.Εβαλε τις κάμερες και μου παν -λεει-οτι φαινόταν να ανοίγουν τα ψυγεία ΜΟΝΑ τους και να πέφτουν χάμω αναψυκτικά και τέτοια.Χαχαχα...Αλλα όλοι οι μάρτυρες είναι για σφαλιάρες.

V. said...

OK Καραϊσκο. Ευχαριστώ. Νόμιζα ότι έβλεπες εσύ φάντασμα σε μαγαζί. Υπάρχει και ένα σχετικό επεισόδιο της παλαιάς cult αγγλικής σειράς "Beasts" με κάτι αντίστοιχο που ρίχνει τις κονσέρβες και τα δημητριακά από τα ράφια του μίνι μάρκετ. Να το δεις, αν μπορέσεις.

plapoutas said...

Ο Καποδίστριας ήταν παρθένος?
Ή μήπως ασεξουαλικός?
Είναι τυχαία η ομοιότητα Νικήτα Κακλαμάνη Κων. Καβάφη?
Αληθεύει ότι η Σωτηρία Μπέλου είχε παιδί?
Γιατί ο Νίκος Παπανδρέου έχει μαλλιά?

Anonymous said...

Ο Φίλαθλος, αν και μαγαζί του Κουρή, ελάχιστη - έως καμμία - σχέση έχει με αυτόν.

Είναι αποκλειστικό δημιούργημα του Καραγιαννίδη ο οποίος πιάνοντας τον παλμό της εποχής έφτιαξε μία εφημερίδα το πλεονέκτημα της οποίας ήταν ότι μετέφερε τον προφορικό λόγο σε γραπτό. Δηλαδή έγραφε όπως μιλούσε κανείς.

Την εποχή εκείνη υπήρχαν μόνο δύο εφημερίδες, η Αθλητική Ηχώ και το Φως, προσκείμενες αντίστοιχα σε ΠΑΟ και ΟΣΦΠ, οπαδικές δηλαδή αλλά σε καμμία περίπτωση τόσο συφιλιδικές όσο οι σημερινές. Και φυσικά έγλειφαν το κοινό τους - ο Φίλαθλος έπαιξε αποκαλυπτικά και ξεβράκωσε καταστάσεις και πρόσωπα. Ήταν πρωτόγνωρο και πρωτοποριακό το εγχείρημα του Καραγιαννίδη.

Ο Φίλαθλος λοιπόν μπήκε σφήνα και εκτός του ότι πήρε αναγνωστικό κοινό από αυτές δημιούργησε το φανατικό δικό του.

Να προσθέσω τον Κώστα Καίσαρη στην αρχική σύνθεση.

Σήμερα ο Καραγιαννίδης και ο Κολοκοτρώνης έχουν φυράνει και ο Φίλαθλος δε μοιάζει σε πολλά πράγματα με τον αρχικό. Και δε φαίνεται να υπάρχει διάδοχη κατάσταση.

Πολλοί γνωστοί αθλητικογράφοι-ρεπόρτερς που σήμερα εργάζονται σε άλλα μέσα και είναι πολύ προβεβλημένοι είναι παιδιά του Φίλαθλου. Εκτός από τους Καρπετοπανούτσους, ο Νικολογιάννης, ο Νικολακόπουλος, ο Αλέξης Σπυρόπουλος (πρώην μέλος της θύρας 7) κ.α.

Παρόλα αυτά έχει ακόμη ενδιαφέροντα θέματα που δεν υπάρχουν σε καμμία άλλη αθλητική εφημερίδα, π.χ. Γαλούπης-Ντόπερμαν.

Anonymous said...

Να προσθέσω/διορθώσω: Φόλα μΠΑΟΚτζής ο Μεσσήνιος Κολοκοτρώνης.

Anonymous said...

Mήπως η στασιμότητα ή παρακμή της εφημερίδας προέκυψε και από το ότι δεν αξιοποίησε το internet για ανανέωση και προβολή; Θυμάμαι ότι ζούσα στη Γαλλία πριν κάμποσα χρόνια όταν άρχισε η "επανάσταση" (ας την πούμε έτσι) του internet. O Φίλαλθλος έκανε από τους πρώτους σελίδα στο internet και είχε την ευκαιρία να τον διαβάσει πολύς κόσμος σε κάθε γωνιά της γης. Μετά τους ήρθε η φαεινή ιδέα να μπαίνεις με κωδικό και χρέωση και χάθηκε το πουλάκι. Πριν, εγώ που δεν διάβαζα αθλητικές εφημερίδες, έμπαινα να διαβάσω κάποιες στήλες του Φίλαθλου και μετά συζητούσαμε τα θέματα διαφημίζοντας κατά κάποιο τρόπο την εφημερίδα. Από τον κωδικό και μετά για μένα τον μη αθλητικομανή, η εφημερίδα είναι σαν να έχει κλείσει. Λάθος να προσπαθείς να χρεώσεις στο interntet. Aπέτυχαν μέχρι τώρα τόσοι και τόσοι, ο Φίλαθλος θα πετύχει?
Νομίζω πάντως ότι ο Φίλαθλος είναι από τα ξεχωριστά βήματα στον τύπο, εδώ που οι πρωτότυπες κινήσεις σπανίζουν. Ίσως όπως λές γιατί δεν ανακατεύτηκε ο Κουρής. Τώρα πάντως η εφημερίδα έχει δυσκολίες, ο Κουρής δεν πληρώνει και το φάσμα του λουκέτου είναι κοντά.

Anonymous said...

Tον θυμήθηκα και εγώ τον Μάνο Καρμίρη. Καλά κάνατε και τον αναφέρατε στο post. Ωραία εκπομπή, πάρα πολύ ωραία. Μου έκανε εντύπωση ότι αν και δούλευε σε μέσο του Κουρή, τον πήγαινε πίπα-κώλο τον κοντοπόδαρο εκδότη. Συνέχεια τον έκραζε που άφηνε απλήρωτους τους εργαζόμενους, που καθυστερούσε, που, που, που.... Θυμάμαι κάτι ωραίες παρατηρήσεις-σχόλια του παραγωγού μικρής αντικειμενικής σημασίας αλλά μεγάλου ενδιαφέροντος για τους φανατικούς του ακροατές, όπως για τις παλέτες που έκαιγε στη σόμπα για θέρμανση, για το τρόπο με τον οποίο ξάφριζε τα δώρα από τις εφημερίδες και τα περιοδικά χωρίς να τις αγοράζει και άλλα τέτοια αντικειμενικά ασήμαντα αλλά ωραία. Φοβερή δε η μουσική του. Όχι αυτά τα δημοφιλή που έπαιζαν τα άλλα ραδιόφωνα.Λείπει αυτό το ραδιόφωνο πολύ σήμερα.

Anonymous said...

10.25

δε νομίζω να είναι τόσο το internet όσο άλλα πράγματα. Άλλωστε, το κόστος του internet είναι μικρότερο από το να αγοράζεις το φύλλο κάθε μέρα συν το ότι αν χάσεις κάποιο φύλλο το έχεις στη βάση, πράγμα που δεν γίνεται με την έντυπη έκδοση.


Σήμερα εκτός από τις στήλες του Γεωργίου και του Γαλούπη όλες τις άλλες πιασάρικες (Καραγιαννίδη, Μπαζίνα, Αποδυτηριάκια) τις διαβάζεις από τα πρωτοσέλιδα που είναι αναρτημένα σε διάφορα sites.


Τα άλλα:

Προϊόντως του χρόνου και του φυράματος των Καραγιαννίδη-Κολοκοτρώνη, αλλά και της εμφάνισης πολλών πιό λουσάτων αθλητικών εντύπων ο Φίλαθλος σταμάτησε να "φτιάχνει" φιλαθλέους δημοσιογράφους. Οι νέοι αθλητικογράφοι πήγαιναν και πηγαίνουν κατευθείαν στα άλλα μέσα. Ο τελευταίος φιλαθλέος είναι ο Γαλούπης.


Ένα από τα βασικά συστατικά διαφορετικότητας του Φίλαθλου ήταν ο τρόπος με τον οποίο ο Καραγιαννίδης έκανε επιμερισμό του ρεπορτάζ ομάδων. Ο Γεωργίου, Απολλωνιστής φόλα, έκανε το ρεπορτάζ του ΟΣΦΠ κι ο Νικολακόπολυος, φόλα ΟΣΦΠ, της ΑΕΚ. Έτσι διασφάλιζε μία διαφορετική και πιό αντικειμενική ματιά. Σήμερα, όλοι ανεξαιρέτως οι ρεπόρτερς στα άλλα μέσα είναι οπαδοί των ομάδων που καλύπτουν. Στο Φίλαθλο ακόμη ισχύει το παλιό μοτίβο. Π.χ. το ρεπορτάζ του ΟΣΦΠ καλύπτει ο Μουρκάκος που είναι Εθνικός.

Έχουν γίνει κατά καιρούς σκέψεις να αλλάξει η μορφή, να γίνει ταμπλόϊντ, να βάλουν χρώμα σε όλες τις μέσα σελίδες γιατί οι άλλες εφημερίδες είναι στημένες έτσι και οι νέοι αναγνώστες το ζητάνε. Υπάρχουν όμως φανατικοί του κλασσικού στυλ που δε θέλουν να αλλάξει με τίποτα.

Anonymous said...

Πραγματικά καφενόβιος σαν τον Λευτέρη, τον άλλοτε διαφημιστή του σαμπουάν Κριζάν (που έλεγε και την πιασάρικη ατάκα "Και σου κανε ένα μαλλί.."), ο οποίος απ 'οτι ξέρω δηλώνει καθηγητής (φαντάζομαι σε καμιά δραματική σχολή), δεν έχει ξαναγίνει. Όποιος τον είδε πρωϊ και βράδυ στο ίδιο καφέ έχασε τα ενδιάμεσα επεισόδια, όπου αυτός ο γίγας της τέχνης αλλάζει 8 με 9 καταστήματα καφέ την ημέρα πίνοντας μάλλον ισάριθμους φραπέδες και διαβάζοντας όλες μα όλες τις αθλητικές εφημερίδες. Μα την Παναγία αυτός ο τύπος πρέπει να μένει σε σπίτι με σχήμα κουτιού Νεσκαφέ. Τέτοια περίπτωση δεν έχω ξαναδεί στη ζωή μου.
Μια μέρα που δεν είχα πάει για δουλειά, έτρεχα από Εφορία σε τράπεζες για να κάνω προσωπικές δουλειές. Περνώντας σε διάστημα 5 ωρών έξω από 5 διαφορετικά καφέ, τον πέτυχα να κάθεται σε όλα! Όταν γύρισα σπίτι και είπα να φτιάξω ένα φραπέ να ισιώσω, πηγαίνοντας να ανοίξω το κουτί του Νεσκαφέ κοντοστάθηκα. Φοβήθηκα ότι ο Λευτέρης θα πεταγόταν από μέσα.

Anonymous said...

4.18 αυτός ο πρωταγωνιστής του Όταν Ήμουν Δάσκαλος νομίζω ότι δεν ήταν και κακός. Ένας γελαστός και πειστικός ηθοποιός νομίζω ήταν. Τον έχω δει να παίζει και αλλού, ίσως και σε κάποια παιδικά; Εσείς που τον έχετε δει σε καφετερίες, μπορείτε να μας πείτε που συχνάζει να κάνουμε ένα πέρασμα και εμείς;

ps. πού το θυμήθηκες το Κριζάν(lol);
ps2. υπάρχει τίποτα δικό του στο youtube να τον θυμηθούμε και να τον χαρούμε;

Anonymous said...

Αγαπητέ σχολιαστά άνωθέ μου. Τον 'Όταν ήμουν δάσκαλος' είναι ένα ενδιαφέρον έργο με ουσία και διασκεδαστικά στοιχεία. Να το διαβάσεις σε βιβλίο όμως. Γιατί όταν λόγω ενδιαφέροντος είχα κάτσει να δω την τηλεοπτική μεταφορά με έζωσαν τα φίδια της απογοήτευσης. Να με ποιο τρόπο ένα καλό βιβλίο μπορεί να το μετατρέψει σε βαρετή μετριότητα ένας νεοδημοκράτης σκηνοθέτης (???) προστατευόμενος του Καραμανλή και του Ζαχόπουλου.

Anonymous said...

Θα ήθελα και εγώ να μάθω ποιο είναι το στέκι του συγκεκριμένου ηθοποιού του σαμπουάν.
Όσοι τον έχετε δει ενημερώστε ρε παιδιά.

Anonymous said...

Βασιλάκης Ντόμπερμαν. Γρρρ.
Καλή στήλη.

Anonymous said...

ΝΤΟΠΕΡΜΑΝ. Άνευ Μ.

Anonymous said...

Tι ηλικία έχει ο Γαλουπης? Και τι υπόβαθρο? Γνωρίζεις "ελευθερώστε τον καραίσκο"?

Anonymous said...

4.43

για το υπόβαθρο κάτι γνωρίζω αλλά δε θυμάμαι, ηλικία περί τα 35, εύσωμος, περί το 1.75-1.80, καμμία σχέση με τη φωτό που έχει στην εφημερίδα με το κοντό μαλλί (δε ξέρω αν την άλλαξε, την είχε βγάλει την εποχή του στρατού), την τελευταία φορά που τον είδα είχε μαλλί μπουκλέ.

Anonymous said...

Αυτό που μ' αρέσει με τον Λευτέρη δε, είναι πράγματι η ευγένειά του, όπως είπε και ο Βαψομαλλιάς σε παραπάνω σχόλιο. Ευγενέστατος πραγματικά ο Λευτέρης, τι να λέμε τώρα.
Κάποια μέρα που καθόμουνα για καφέ, ήρθε κι έκατσε στο τραπέζι κι ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού και πιάσαμε την κουβέντα. Κάποια στιγμή, είδα να περνάει απέξω κρατώντας αθλητική εφημερίδα παραμάσχαλα (ποιος άλλος;) ο Λευτέρης.
Θυμήθηκα τότε ότι ο συγκεκριμένος γίγαντας της τέχνης έσκαγε συχνά (ΚΑΙ σε αυτό το καφέ) αλλά το τελευταίο διάστημα είχε εξαφανιστεί. Ενίοτε μάλιστα έσκαγε και με τον σκηνοθέτη Μυλωνά, δημιουργώντας ένα δυνατό καλλιτεχνικό δίδυμο. Έλειπε μόνο ο (πράγματι) τεράστιος ηθοποιός Πετρόχειλος για να ανάψω καντήλι στο καλλιτεχνικό αυτό καφέ-εικονοστάσι.
Για να μην τα πολυλογώ, όταν τον είδε ο ιδιοκτήτης, παρατήρησα ότι πήρε ανάποδες. Καταλαβαίνοντας ότι κάτι δεν πάει καλά, ρώτησα δήθεν τυχαία γιατί εξαφανίστηκε ο Κριζανόβας. Μου είπε ότι ο μυστακοφόρος μορφονιός και υπηρέτης της τέχνης, έβρισε μια μέρα σκαιότατα ένα δεοκτάχρονο ευγενέστατο κοριτσάκι που δούλευε σαν σερβιτόρα στο κατάστημα (και που το ήξερα ότι είναι χαμογελαστό και ευγενέστατο) γιατί καθυστέρησε ολιγόλεπτα (λόγω φόρτου εργασίας), να του πάει ένα ποτήρι νερό που του ζήτησε. Ο οσκαρικός αυτός καλλιτέχνης απαιτούσε και ανάλογη εξυπηρέτηση.
Όταν το κοριτσάκι μπήκε μέσα στο μαγαζί, ο ιδιοκτήτης παρατήρησε ότι η μικρή είχε βουρκώσει, είχε κατακοκινίσει κι έτρεμε. Αφού τη ρώτησε αναστατωμένος τί έπαθε και αυτή του είπε τα κεθέκαστα, βγήκε έξω και του είπε να μην ξαναπατήσει στο μαγαζί. Στη συνέχεια, μου είπε ότι ήταν η πολλοστή φορά που ο μεγάλος αυτός καλλιτέχνης δημιουργούσε πρόβλημα με τη συμπεριφορά του στο προσωπικό με αποτέλεσμα να φτάσει ο ιδιοκτήτης στο αμήν.
Θαύμασα τον ιδιοκτήτη για την ψυχραιμία του. Προσωπικά, ο τεμπελχανάς αυτός με εκνευρίζει τόσο πολύ, που άνετα του κατέβαζα καρέκλα στο κεφάλι.

ΥΓ Νομίζω ότι βρέθηκε ο άνθρωπος που βάφει μαλλί και μουστάκι. Ο Κριζανόβας

Anonymous said...

Αν θυμάμαι καλά είχε ασχοληθεί με βαρέα αθλήματα, νομίζω είχε κάνει άρση βαρών

Anonymous said...

Ένα-ένα τα θυμάμαι... είναι και τρελλός μεταλλάς, AC-DC, Metallica κλπ αλλά ακούει και ψαγμένα νέα συγκροτήματα αμερικάνικου rock πάντα

plapoutas said...

Αληθεύει ότι ο Ανδρέας έπασχε από μανία ή υπομανία?
Αληθεύει ότι είχε ένα σετ ντραμς στο υπόγειο για να ξεδίνει κάθε που τον έπιανε?
Όντως ο Τρίτσης έβγαζε τις κάλτσες και καθόταν ανάποδα στον τοίχο για να διαλογιστεί?

Anonymous said...

Πλαπούτα αυτά που λες τα έχω ακούσει και εγώ.

Anonymous said...

Ο Αντρέας λέγεται ότι είχε διπολικό σύνδρομο (bipolar syndrom). Τα άλλα δεν τα έχω ξανακούσει

plapoutas said...

Αληθεύει ότι ο Τζουμάκας δεν πήγε Αμερική για να εμπλουτίσει τις σπουδές του (τις ποιές?) αλλά για να εμπλουτίσει το άτριχο κεφάλι του?
Αληθεύει ότι παλιός (πολύ παλιός, σχεδόν μυθικός) προπονητής του Ολυμπιακού όταν απειλούσε νεαρούς παίχτες ότι θα τους σοδομίσει εάν παρακούσουν τις εντολές του το εννοούσε?

Anonymous said...

Ο Ανδρέας είχε όντως bipolar syndrom.

Ο Τζουμάκας πήγε για να δουλέψει (και καλά) σε εταιρία της Wall Street.

Ο ππροπονητής είναι ο Μάρτον Μπούκοβι.

V. said...

Tα έχουν αυτά οι καλλιτέχνες... Γιατί να μην τα έχει, λοιπόν, και ο (συμπαθέστατος) Λευτέρης Ελευθεριάδης;

Έχει τύχει και σ΄ εμένα να είμαι αυτόπτης και αυτήκοος μάρτυς αντιστοίχων περιστατικών εκρήξεως καλλιτεχνών [να οφείλονται άραγε στην συνήθως εκρηκτική καλλιτεχνική ψυχοδομή (ανασφάλειες, ναρκισσισμοί)ή μήπως να προκύπτουν ως αποτέλεσμα προβλημάτων σχετιζόμενων με τον οργασμό, όπως υποστηρίζουν κάποιοι άλλοι;]. Ανακαλώ περιστατικό θυμωμένου καλλιτέχνη (στο Φίλιον; σε μπαρ; - δεν θυμάμαι ακριβώς) με πρωταγωνιστή τον Τάκη Χρυσικάκο. Έχω και άλλο τεράστιο περιστατικό με ξένο μεγάλο καλλιτέχνη στο "εξωτερικό", αλλά δεν αναφέρω το όνομα για να μην θεωρηθεί ως μια φτηνή φιγούρα... Αντίθετα, ανακαλώ και σεμνούς καλλιτέχνες, όπως τον πάντοτε ευγενικό προς το προσωπικό των καφέ και μπαρς, τον - συνήθως φωνασκούντα πάντως - Νίκο Λυκομήτρο, τον - μακαρίτη - Κώστα Καφάση, τον - συνήθως μελαγχολικό - Βασίλη Τσιβιλίκα, ενώ εντύπωση μου έχει δημιουργήσει η παντελής απουσία τουπέ του - πράγματι τεράστιου - Γιώργου Καμπουρίδη, ο οποίος έχει πάρει διαζύγιο από το παραμικρό ίχνος πόζας. Τέλος, να αναφέρω και τον επίσης ευγενέστατο (οπαδό του αρχαιολογικού ΠΑΣΟΚ) Ανέστη Βλάχο, ο οποίος αναγκάζεται, εδώ και χρόνια, για τον επιούσιο, να έχει πάρει άδεια από τον δήμο Αθηναίων και να διατηρεί πάγκο ενδυμάτων, τον οποίον και περιφέρει σε διάφορα σημεία των Αθηνών...

Όσο για τον Ελευθεριάδη, νομίζω ότι κακώς τον ειρωνεύεστε (ειδικά εσύ Καραϊσκο που είναι και φίλος σου). Έχει μακρά καλλιτεχνική ιστορία, αφού τον θυμάμαι να πρωταγωνιστεί (που λέει ο λόγος...) σε πλήθος ελληνικών οικογενειακών σήριαλς, αλλά και ταινιών. Δυστυχώς, η καριέρα του στιγματίστηκε από τη συμμετοχή του σε αυτές τις παράδοξες ταινίες του καραμανλικού Μυλωνά (που φορεί μονίμως και ένα - εκτός μόδας πλέον - λευκό T-shirt μέσα από το ανοικτό πουκάμισο, ενώ παίζει και κομπολόι). Δύσκολα σε (ξανα)κάνει δεκτό το σινάφι σου, όταν έχεις εκτεθεί με συμμετοχές σε τέτοιου επιπέδου υποπροϊόντα. Συνεχίζω να υποστηρίζω ότι δεν είναι από τους χειρότερους ο Ελευθεριάδης - το αντίθετο. Δεν θα κρύψω, πάντως, ότι η αγαπημένη μου δουλειά του Ελευθεριάδη ήταν η ταινία "ΟΚ Φίλε" με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Μαρίνο. Εκεί ο Μαρίνος έπλενε πιάτα στην Αμερική για να επιβιώσει και του μάθαιναν (ίσως ο ίδιος ο Ελευθεριάδης - δεν θυμάμαι καλά) να λέει "ΟΚ φίλε". Δεν ξέρω πόσες φορές είπε αυτή τη φράση στη συγκεκριμένη ταινία ο Μαρίνος (50; 100;), υιοθετώντας πάντοτε και μια εξαιρετικά θηλυπρεπή έκφραση προσώπου.

Αυτά είχα να πω για τον ηθοποιό Λευτέρη Ελευθεριάδη - τον πάντα γελαστό, αγαπητό (και αδικημένο) Λευτέρη.

Anonymous said...

Εγώ τον Ελευθεριάδη τον θυμάμαι σε ένα παιδικό παιχνίδι. Τα πήγαινε καλά στην παρουσίαση ο συγκεκριμένος άνθρωπος και καλλιτέχνης.

Anonymous said...

Ο Ανδρέας όντως ήταν μανιοκαταθλιπτικός, τον κουράριζε μάλιστα επί σειρά ετών ο Στεφανής που τον είχε ταράξει στο λίθιο (η ενδεδειγμένη θεραπεία αυτής της λίγο γνωστής ψυχασθένειας). Ηταν δηλ. manic depressive ή bipolar όπως λέγεται πιό κομψά σήμερα ο πάσχων (όχι ο Μανδραβέλλης, αλλά μπορεί και αυτός, ποιός ξέρει) από bipolar disorder (και όχι syndrome).

Anonymous said...

Προτείνω στον κ. Βαψομαλλιάπου τόσο δείχνει να ενδιαφέρεται για την περίπτωση Ελευθεριάδη να οργανώσει συνάθροιση με τ ους σχολιαστές που γνωρίζουν από πρώτο χέρι τον κ. Ελευθεριάδη και να καταπλεύσουν στο στέκι του να ανταλλάξουν απόψεις, να τραβήξουν φωτογραφίες και επίσης να ανταλλάξουν ευχές λόγω εορτών.

Anonymous said...

Εγώ πάλι προτείνω στον αγαπητό Βαψομαλλιά να μην επιμένει στο χαρακτηρισμό του "συμπαθέστατου" με το συγκεκριμένο άτομο. Άλλο τι υποδύεται κάποιος και άλλο τι είναι σαν χαρακτήρας στην πραγματικότητα. (Αυτή σου η επιμονή σου Βαψομαλλιά πραγματικά είναι το κάτι άλλο)

Γιατί φρόντισα (επειδή είδα ότι έχει και σχολιαστές που τον συμπαθούν) να εξωραϊσω το διάλογο μεταξύ καλλιτέχνη και σερβιτόρου. Τα κίνητρα του μπινελικώματος ήταν άλλα και όχι η καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση. Και μέχρι εδώ.

Η παιδεία σε έναν άνθρωπο φαίνεται από την ευπρέπεια και την ευγένειά του. Όχι από το καλάμι που έχει καβαλήσει. Ας το έχει καβαλήσει, αρκεί να μην γίνεται ενοχλητικός και αγενής. Αν θεωρήσουμε ότι η "αναγνωρισιμότητα" (που τον συγκεκριμένο δεν τον θυμάται ούτε η μάνα του) δίνει δικαίωμα αγενούς συμπεριφοράς, τότε καλώς και η μουρλοΚανέλλη κάνει όπως κάνει και διακόπτει τους πάντες. Ε,όχι!! Νισάφι πια με τη δικαιολόγηση των καλλιτεχνών και των "διασήμων"-σαχλαμαροσήμων.

Συνπεριφορές τέτοιου τύπου είναι πρώτα απ' όλα θρασύδειλες και πρέπει να αντιμετωπίζονται όπως ακριβώς αντιμετωπίστηκε αυτή (και λίγα λέω)Γιατί αν στη θέση της κοπέλας ήταν σερβιτόρος κάποιος με σωματότυπο body builder, θα σου λεγα γω αν θα τόλμαγε να βρίσει ο ελληναράς "καλλιτέχνης".

Anonymous said...

Ο Θεός να μας φυλάει από τους Καραϊσκους που έκαναν λεφτά παίρνοντας με ανάθεση λογαριασμούς του Δημοσίου

Anonymous said...

Θα μας πει κανείς ρε παιδιά που περνάει την ώρα του ο Ελευθεριάδης ή είναι κρατικό μυστικό; Σας έχουμε ρωτήσει τουλάχιστον τρεις φορές. Θέλω και γω να κάνω ένα πέρασμα απο κει να δω αν έχει δίκιο ο Βαψομαλλιάς που τον αναφέρει ως ευπρεπή ή οι άλλοι (δύο νομίζω) που τον λένε απρεπή.

V. said...

Τον αναφέρω ως συμπαθή μόνον ως δημόσια παρουσία. Τα άλλα δεν τα ξέρω. Ούτε αμφισβητώ τα παραπάνω σχόλια που για να λένε αυτά που λένε έτσι πρέπει να έχουν τα πράγματα. Δεν φαντάζομαι να έχει βάλει κάποιος στο μάτι τον ηθοποιό Λευτέρη Ελευθεριάδη και να γράφει επικριτικά σχόλια για να τον πλήξει. Αν και από τους μεγαλύτερους ηθοποιούς μας, ο Ελευθεριάδης φαίνεται ότι έχει κι αυτός τις σκοτεινές πλευρές του.

Anonymous said...

Μα ποιος είναι αυτός ο ελευθεριάδης που δεν τον ξέρει ούτε η μάνα του?

plapoutas said...

Ισχύει ότι ο γέρος Καραμανλής είχε διαπληκτιστεί με τον Ωνάσση?

Anonymous said...

Εγώ ξέρω μόνο ότι είχε διαπληκτιστεί με τον Ελευθεριάδη.

plapoutas said...

Iσχύει ότι ο Τρέγιας έριξε ξύλο στο Ζάχο (Ντρούλινγκ)?
Κατέγραψε η κάμερα το περιστατικό?
Γιατί αρνήθηκε ο Γεωργίου να συμπαρουσιάσει με Ραπτόπουλο?
Γιατί είχε αποφασίσει να αποσυρθεί ο Γεωργίου πριν τελικά αλλάξει γνώμη?

Anonymous said...

Είχαν, γιά την Ολυμπιακή

Anonymous said...

Iσχύει ότι ο Φλαφούστρας όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει Καραϊσκος?

Anonymous said...

Iσχύει ότι ο πλατυκέφαλος φαφφούς Φλαφούστρας αντί να κόβει κεφάλια κομμουνιστών φόραγε κουκούλα και έδειχνε με το δάχτυλο? Το ίδιο δάχτυλο με το οποίο έξυνε τον ποπό του?

Anonymous said...

Εγώ τα μόνα που ξέρω είναι τα εξής δύο:

1. O Γεωργίου, μετά τη γνωστή του περιπέτεια, άρχισε ο καημένος να βάφει τα μαλλιά του. Ίσως προσεχώς βάλει και δόντια (και δεν είναι αστείο).

2. Η παρτεναίρ του Γεωργίου μπήκε σφυριχτή από τον (βαψομαλλιά) ιδιοκτήτη Φ.Β. Ο Φ. έχει ένα χαρέμι δίπλα του που το πληρώνει. Δεν κάνει όμως τίποτα. Απλώς κοιτάει, ακούει και λίγο χαϊδεύει. Το γιατί, δεν θέλω να το πω. Άλλο πάντως το θέλω, και άλλο το μπορώ.

Anonymous said...

plapoutas,

αν ξέρεις τις απαντήσεις στα ερωτήματά σου των 10.51 - και δεν είναι ρητορικά - ρίξε μας την απάντηση να μάθουμε κι εμείς...

Anonymous said...

Ισχύει ότι ο Παντελής Γιαννουλάκης είναι εκδότης-διευθυντής του Strange;
Ισχύει ότι έχει απαχθεί στο παρελθόν από εξωγήινους, εξαφανίστηκε για τρεις εβδομάδες, και ισχυρίστηκε ότι ήταν κρατούμενος για όλο αυτό το διάστημα σε ιπτάμενο δίσκο ενώ τον ανέκριναν οι εξωγήινοι;

Anonymous said...

Καραίσκο θα μας πεις που είναι το στέκι του Ελευθεριάδη;

Anonymous said...

Πόσο είσαι σίγουρος 10.59 ότι σχετίζεται το βάψιμο με την ανακληθείσα απόφαση αποχωρήσεως του Γ.Γ.? Αυτό δεν εννοείς τη γνωστή του περιπέτεια? Γιατί το χαρακτρηρίζεις περιπέτεια?

Anonymous said...

Εγώ πάντως μπορώ να σας πω ποιο είναι το στέκι του Κυριάκου Θωμαϊδη. Όταν θέλει να κινηθεί κοσμικά, ο "Σαγόνιας" πηγαίνει στο Jimmy's. Όταν όμως θέλει να κλείσει πιο σημαντικά μυστικά ραντεβού με παράγοντες του αθλητισμού για να μάθει μυστικά και να τα αποκαλύψει σε εμάς τους αμύητους μέσα από την εκπομπή του κάθε Δευτέρα στο Βlue Sky, επιλέγει το παρακμιακό καφενείο που βρίσκεται στην Εμ. Μπενάκη, στο ύψος μεταξύ Ακαδημίας και Ζαλόγγου (ο δρόμος που βρίσκονται οι εκδόσεις Καστανιώτη), ακριβώς δίπλα από γωνιακό μαγαζί με τα φωτογραφικά είδη. Περιμένω με αγωνία να μάθω τώρα που συχνάζει και ο Ελευθεριάδης.

Anonymous said...

Εννοώ την πρόσφατη οικογενειακή του περιπέτεια. Αλλά μένω εδώ. Δεν πρόκειται να πω τίποτε παραπάνω. Τέτοιες περιπτώσεις δεν σηκώνουν πειράγματα. Μπορεί να τύχει σε όλους μας (ελπίζω πως όχι).

Anonymous said...

Γιατί ο αλογομούρης μπριγιαντινάκιας δεν ανεβάζει στο φίμωτρο τις αποκαλύψεις του δελτίου του?

Anonymous said...

Γιατί θα της βγάζει από την εφημερίδα του... "και δεν θα μείνει κολυμπιθρόξυλο" (γέλια).

Anonymous said...

Ρε συ 11.15 ποιά είναι η οικογενειακή περιπέτεια? Δε ξέρω τι εννοείς. Τι συνέβη στην/με την οικογένειά του?

Anonymous said...

Έπεσε πολλή μπριγιαντίνη απόψε. Γυαλίζει πολύ και μας τυφλώνει.

plapoutas said...

Κανένας δεν ξέρει για Τρέγια-Ζάχο δηλαδή.
Ισχύει ότι ο Ρίτσος ήταν ομοφυλόφιλος αλλά το κόμμα τον ανάγκασε να παντρευτεί?

Anonymous said...

πλαπούτα πες...

Γιατί αρνήθηκε ο Γεωργίου να συμπαρουσιάσει με Ραπτόπουλο?
Γιατί είχε αποφασίσει να αποσυρθεί ο Γεωργίου πριν τελικά αλλάξει γνώμη?

Anonymous said...

Έτσι που το καταλαβαίνω εγώ (να βάφει μαλλιά, να βάζει δόντια) μάλλον βάφει το μαλλί για να κρύψει το εξόγκωμα από το κέρατο. Προσπαθεί να ξανακερδίσει τη σύζυγο;

Anonymous said...

o Φ.Β. είναι ο Βρυώνης;

Anonymous said...

Όλα είναι πλέον εντάξει στην οικογένεια Γεωργίου. Αυτό είναι που έχει σημασία.

Anonymous said...

Ναι. Ο Φ.Β. είναι γνωστός μουνάκιας ο καημένος. Όλο εκεί έχει το νού του. Βαψομαλλιάς ολκής και γραφικός. Μουγκρίζει αντί να μιλάει. Δεν έχει διαβάσει ποτέ στη ζωή του ούτε ένα βιβλίο. Κάθε απόγευμα αργά, θα ρίξει ένα τηλέφωνο στις "άκρες" του να του πάνε πράμα σπαρταριστό.
- Έχουμε τίποτα καλό για απόψε;
Αυτή είναι η μόνιμη ερώτησή του.

Τι να κάνουν και οι φιλόδοξες σταρλετίτσες. Πάνε μπας και δουν θεού πρόσωπο. Υπόσχεται προωθήσεις τηλεοπτικές και άλλες. Τι να πεις με αυτούς τους γέροντες που δεν λένε να ωριμάσουν.

Προ καιρού, ο Φ.Β. είχε ραντεβού με τηλεοπτικό δημοσιογράφο εκτός τηλεόρασης τώρα, να συζητήσουν κάτι θέματα για το κανάλι και μια πιθανή σνεργασία. Το ραντεβού είχε κλειστεί σε εστιατόριο κάπου στα νότια προάστεια. Ο δημοσιογράγος κατέφθασε έ΄τοιμος για σοβαρή συζήτηση. Ο επιχειρηματίας όμως εμφανίστηκε στο επαγγελματικό ραντεβού έχοντας δίπλα του μια... πουτάνα! Ένιωσε ιδιαίτερη η προσβολή ο δημοσιογράφος. Αλλά τι να κάνεις; Έτσι έχουν τα πράγματα στην Ελλάδα.

Anonymous said...

*προάστια

plapoutas said...

Για το θέμα Ραπτόπουλος υποθέτω ότι θεώρησε ο Γεωργίου ότι θα γινόταν η εκπομπή γραφική (που δεν είναι).
Για το θέμα αποχώρηση δεν έχω ιδέα αλλά υπέθετα κάτι εξαιρετικά γελοιωδέστερο από οικογενειακό πρόβλημα. Νόμιζα ότι η λάϊβ επίθεση ενός τηλεθεατού στο δημοσιογράφο για το ατομικό κι επαγγελματικό του επίπεδο σε ήρεμο τόνο αλλά σπάζοντας κόκκαλα τον οδήγησε στη εν βρασμώ ψυχής απόφαση.
Αληθεύει ότι προ ετών ο γίγας Αλέφας ράπισε σκαιότατα το Γεωργίου σε περίπτερο της Ομόνοιας?

Anonymous said...

Φίλε, μην αναφέρεις ανακρίβεις. Είναι γνωστό ότι Αλέφαντος και Γεωργίου έχουν πολύ καλές σχέσεις αλληλοεκτίμησης.
Πολύ ενδιαφέροντα αυτά για τον νεόκοπο καναλάρχη.

Anonymous said...

O Γεωργίου πήγε στο σωστό κανάλι, το βλάχικο. Έχουν πολλά κοινά με Παπατζόν αλλά ένα είναι εκείνο που κάνει μπαμ (εκτός από τον εξυπνακισμό): η ενασχόλησή τους με τα βλάχικα, γρήγορα αυτοκίνητα με τις εξατμίσεις, με τις ζάντες και με τα όλα τους. Ποιος είπε ότι στην Ελλάδα τα μεγάλα πνεύμα δεν συναντώνται;

Anonymous said...

Πράγματι ο Γεωργίου είναι κάτοχος BMW M5. Κάνει και κόντρες απ' ότι έχει πει συχνά πυκνά με φίλο του στη διαδρομή Αθήνα-Λαμία. Γκαζιάρης.

Anonymous said...

Επίπεδο, όχι αστεία. Τα ίδια και ο Παπατζών.

Anonymous said...

M3

plapoutas said...

Αληθεύει ότι η σχέση αλληλοεκτίμησης οικοδομήθηκε πάνω σε μήνυση για εξύβριση και ξυλοδαρμό?
Αληθεύει ότι ο Αλέφαντος δεν εκτιμάει ούτε τα άντερά του με εξαίρεση τους Ανδρέα Παπανδρέου και Σωκράτη Κόκκαλη και ασφαλώς τον Ερνστ Χάπελ?

Anonymous said...

O Eλευθεριάδης "στον Οταν ημουν δάσκαλος-ανθρωπος-γκόμενα" δεν πρωταγωνιστούσε, άλλα έκανε τον δασκαλάκο που αυτοκτόνησε επειδή εφαγε κλάσιμο απο τη γκόμενα.
Οταν μου γνώρισαν τον Ελευθεριάδη στον γιαβάσικο καφενέ που λέει ο μάργουντ, στην κουβέντα πάνω για καποιο λόγο τον έλεγα "κυριε Μητρούση".Τον είχα μπερδέψει με τον άλλο πάτο ηθοποιό απο το "ομιλείτε Ελληνικά".Σε ενα σημείο την άκουσε ο Λευτέρης επειδή είχαν σκάσει στα γέλια οι θαμώνες και μου την είπε.
Τέλος για να καταλάβουμε τι εστί Ελευθεριάδης:Στον καφενέ έρχεται κάποιες φορές ο Γιώργος Βαρδινογιάννης.Ο Λευτέρης που βρίζει όλη μέρα τους Βαρδινογιανναίους, σηκώνεται σούζα και σιμώνει μπας και αποσπάσει κανα σημάδι εύνοιας...Γλοιώδης μωρέ είναι

Anonymous said...

Aν δεν ήταν τέτοια περίπτωση ο Βρυώνης πώς θα τακίμιαζε με τον μπριγιαντίνη και τους άλλους γραφικούς εκεί μέσα; Ευτυχώς που υπάρχει και αυτός και έχουμε τουλάχιστον ένα αυθεντικό trash κανάλι.

Anonymous said...

Γερό γέλιο με Ελευθεριάδη και Βαρδινογιάννη Καραϊσκο. Τυπική ελληνική συμπεριφορά υπηκόου. Eισέπραξε τελικά καμιά καλησπέρα; Θα μας πεις και την ταυτότητα του καφενείου;

Marwood said...

Οταν ακούω το άχραντο όνομα αυτό εμφανίζομαι, όπως το τζίνι όταν τρίψεις το μπουκάλι ή όταν ακούγεται το όνομα της φραου μπλούχερ.
Εχω εν δυνάμει υλικό βιντεακό που θα πέσουν τα τσιμέντα όλα. Δύσκολη αποστολή η ανέυρεση και επεξεργασία του, αλλά πρέπει να ασχοληθώ επιτέλους με κάτι ουσιαστικό στη ζωή μου.

Καλά θα κάνει ο Καραίσκος να επιδιώξει συνέντευξη εφ'όλης της ύλης.

Anonymous said...

Νάτανε μόνο ο Ελευθεριάδης καλά θάτανε. Όλοι τα ίδια κάνουν. Έχω δει τον Τσακίρογλου να αγορεύει εναντίον κάποιου μεγαλο-υπουργού για το πόσο άσχετος και βλαπτικός είναι για κάποιον ειδικό λόγο που δεν θέλω να πω. Μόλις είδα μετά από λίγο τον υπουργό να μπαίνει στο κατάστημα και να πλησιάζει να χαιρετίσει ορισμένους του τραπεζιού και τυπικά και τον Τσακίρογλου (ήξερα ότι ο υπουργός δεν τον γνώριζε προσωπικά), ο ηθοποιός πήγε να πέσει κάτω από την ταχύτητα με την οποία εκτινάχθηκε για να χαιρετίσει. Δάκρυσα από τα γέλια. Νούμερα. Ξεσκονόπανα. Ρεντίκολα.

Anonymous said...

plapoutas

"...αλλά υπέθετα κάτι εξαιρετικά γελοιωδέστερο από οικογενειακό πρόβλημα..."

σαν τι?


Τελικά, έφαγε κέρατο ο Γ.Γ.? Τι παίχτηκε? Μιλήστε έξω από τα δόντια (και από τα ούλα)

Anonymous said...

Mας εξάπτεις την φαντασία Marwood. Θα προτιμούσα να δω το υλικό σου, παρά να δω τον Βρυώνη να χαϊδολογάει καμιά μικρούλα.

Anonymous said...

To υλικό σου Μάργουντ είναι σχετικό με ηθοποιό Ελευθεριάδη; Μήπως τα παρασκήνια του Όταν Ήμουν Δάσκαλος;

plapoutas said...

Τα περί οικογενειακού τα άκουσα εδώ. Οπότε από μένα δεν θα μάθεις.
Βέβαια αν είναι αυτό το πρόβλημα τότε πρόκειται για χοντρό διανοητικό εξεφτελισμό όταν ο υποτίθεται ρεαλιστής κι έξω απ'τα δόντια κυνικός σοκάρεται όταν η 25 χρόνια κι εμφανίσιμη γυναίκα του του τα φοράει.

Anonymous said...

Εγώ τον θυμάμαι και σε μια σειρά με τίτλο "Μανώλης ο Ντελμπεντέρης". Εκεί είχε, μα τον Θεό, πρωταγωνιστικό ρόλο ο Ελευθεριάδης. Όχι αυτά τα υποτιμητικά που λέει ο Καραϊσκος.

Marwood said...

Για τον καπετάνιο ομιλώ βεβαίως.

Θυμάμαι ο αοδυτηριάκιας είχε ασχοληθεί ενδελεχώς με το χρώμα της γενειάδας του καπετάνιου, που είχε αφήσει λόγω του θανάτου του Θόδωρου. Η γενειάς λευκή, η κόμη μαύρη, το γεονός αυτό είχε εξάψει την περιέργεια του αποδυτηριάκια. Ψέμματα το μούσι ήταν γενικώς άσπρο εκτός από το σημείο πάνω από το στόμα όπου είχε κίτρινο τσιγαρί χρώμα.

Anonymous said...

Μήπως παίζει καραίσκο σε κανένα θέατρο να πάμε να τον απολαύσουμε;

Anonymous said...

Μάργουντ,

εσύ γνωρίζεις τον Ελευθεριάδη;

Anonymous said...

Τώρα που ανέφερε ο Καραίσκος τους Βαρδινογιάννηδες, θυμήθηκα πριν πολλά χρόνια που πήγαινα στο τότε Deal's στο Ψυχικό για καφέ και έβλεπα συχνά πυκνά το θαμώνα πασοκτζή και Ρεπόρτερ Λιάνη-Λιάνοφ. Θυμάμαι μια φορά που κατέβαινε από τον όροφο η Αγάπη Βαρδινογιάννη και στο ισόγειο ήταν ο Λιάνης ο οποίος καθόταν πλάτη στη σκάλα. Κάποιος του σφύριξε από την παρέα του ότι κατέβαινε η Βαρδινογιάννη και ο άνθρωπος έκανε τέτοιο ακροβατικό για να γυρίσει να χαιρετήσει, που πραγματικά θαύμασα την ευλυγισία του. Με τεράστια δουλοπρέπεια άρχισε τις χαιρετούρες ενώ η Βαρδ του ανταπέδωσε με ένα κοσμικό χαμόγελο χωρίς να σταματήσει δευτερόλεπτο την πορεία της προς την έξοδο. Την πήρε από πίσω μέχρι την πόρτα γλείφοντας αβέρτα. Σιχαμάρα..

Anonymous said...

Φίλιππος Βρυώνης: λατρεία για Βάνα Μπάρμπα.

Anonymous said...

Στον καφενέ αυτόν που λέμε.Δίνει παραστάσεις καθημερινά.Μιλάμε οτι εκεί μπορεί να διοργανωθεί μεγάλο "Δείπνο Ηλιθιών" με Ελευθεριάδη και σια.

Anonymous said...

Τελικά θα πει κανείς το στέκι του Ελευθεριάδη;

Marwood said...

Τώρα που το σκέφτομαι έχω πολλά να θυμηθώ από αποδυτηριάκια. Θυμάμαι χαρακτηριστικά τις αποθεωτικές του στην τσάκιση του παντελονιού του "κύριου Μάνου" Μαυροκουκουλάκη..

Εδώ που τα λέμε ήμουν σχεδόν καθημερινός αναγνώστης του Φιλάθλου για πάνω απο δεκαετία. Και αυτό εξηγεί πολλά μάλλον...

ΥΓ Και κρεντιτ στον κο Αραμπατζή που μεριμνούσε να μη μου λείπει ακόμα και στην ξενιτειά.
χαχα

Anonymous said...

O Γεωργιου μια φορά είχε βγεί στην εκπομπή του με ολλ σταράκια και στις φτέρνες είχε βάλει δυο κομμάτια χαρτί για να μην τον "κόβουν"

Anonymous said...

To κορυφαίο με τον Λευτέρη είναι όταν τον πετύχαινα δίδυμο με τον Μυλωνά. Σαν μαθητής καθόταν ο Λευτέρης και άκουγε με πολύ σοβαρό ύφος τον (έτερο κουράδα) σκηνοθέτη. Πρέπει να συζητούσαν πολύ σοβαρά καλλιτεχνικά ή πολιτικά θέματα γιατί τα λέγανε χαμηλόφωνα και συνωμοτικά. Νομίζω ότι υπάρχει θεωρία συνωμοσίας που λέει ότι ο Λευτέρης και ο Μυλωνάς καθορίζουν ποιος θα πάρει Όσκαρ στο Χόλυγουντ. Και να μην υπάρχει θα πρέπει να δημιουργηθεί. Έμπαιναν και έβγαιναν στο καφέ με γρήγορο βήμα. Μπρος ο Μυλ, πίσω ο Κριζάν με γοργό δρασκελισμό, με δρασκελισμό δηλαδή ανθρώπων τάχα μου πολυάσχολων και σημαντικών. "Εχουμε σοβαρά πράγματα να πούμε.." σα να λέγανε οι 2 καλλιτέχνες.
Πες τα ρε Καραίσκο με το γλοιώδη τώρα. Μιλάμε για γλίτσα από τους λίγους. Τον βλέπεις και θες να του ρίξεις ροχάλα.

Anonymous said...

τον Αραμπατζή τον τερματοφύλακα;

Anonymous said...

τον Αραμπατζή τον ghostbuster;

Anonymous said...

Σου είχε χαρίσει κανένα μυστικό καλλιτεχνικό ή πολιτικό ο Ελευθεριάδης Καραίσκο;

Marwood said...

Δεν ξέρω ποιον εννοείται εσείς, εγώ λέω για έναν κύριο ο οποίος μου εμφανίστηκε ως τυχοδιώκτης εξ Αφρικής.
Τώρα ιδιωτεύει (επιλέξτε την έννοια που προτιμάτε ελεύθερα).

Anonymous said...

Ρώτησα απόψε γνωστό κινηματογραφικό σκηνοθέτη -και όχι επιπέδου Μυλωνά προς θεού- αναγνώστη αυτού του μπλογκ και πότε πότε ψευδώνυμο σχολιαστή, για τον συγκεκριμένο ηθοποιό. Η απάντησή του;Γέλασε γάργαρα. Αυτό τα λέει για μένα όλα και κλείνει το θέμα. Επέμεινα και μου είπε και κάτι άλλα που δεν λέγονται και κυρίως δενΓράφονται. Toυ είπα ότι είναι καλό να γράψει κάτι για το θέμα ανώνυμα. Είπε όχι αλλά θα δούμε.

Anonymous said...

Εσύ FREE KARAISKOS 4:02 νομίζεις οτι είσαι και σε θέση να ειρωνεύεσαι;
"ΠροιόντΩς του χρόνου ρε ταραμά;

Anonymous said...

KAΝΕΛΛΗΣ Ο ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ
ΚΑΝΕΛΛΗΣ Ο ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ

χθες ο Κανέλλης (ο Ηλίας καλέ) ήταν μόνος του μπροστά στο μικρόφωνο και σόλαρε. Συνάντηση Γιωργάκη Αλέκας χθες και ο Κανέλλης βγάζει τον υπεύθυνο του ρεπορτάζ του 984 Ζώνιο να μας ενημερώσει για τη συνάντηση. Λέει αυτά που λέει ο Ζώνιος (τα τυπικά δηλαδή που λένε πάντα οι ρεπόρτερς σε αυτή τη ρημάδα χώρα) και ενώ μεταδίδει "στεγνά" το ρεπορτάζ, ο εξυπνάκιας Κανέλλης αρχίζει τις χαριτωμενιές. Τι να μας πει η Παπαρήγα, δεν λέει ποτέ τίποτα, η Παπαρήγα που δεν έχει θέσεις και άλλες τέτοιες εξυπνάδες με επιθετικό και ειρωνικό όμως τρόπο (λες και του πάτησαν τον κάλο) προς έναν ρεπόρτερ που δεν βρισκόταν στον αέρα ως πρόσωπο για να πει τη γνώμη του για την Παπαρήγα, αλλά απλώς για να μεταφέρει το ρεπορτάζ. Ο ρεπόρτερ λοιπόν του απαντά ότι όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί έχουν κάποιες θέσεις και είναι άλλο θέμα το πώς τις αξιολογεί και τις κρίνει κανείς. Τότε ο σκληρά αντικομμουνιστής (πολλά γέλια) Κανέλλης επιμένει επιθετικά και με γεροντοκορισμό να επιτίθεται στον ρεπόρτερ με εξυπνάδες. Ο ρεπόρτερ αφήνει ασχολίαστες τις χοντρομαλακίες του πρώην κομμουνιστή Κανέλλη και η σύνδεση κλείνει χωρίς να ειπωθούν από την πλευρά του ρεπόρτερ Ζώνιου ούτε τα τυπικά (γειά σας, καλημέρες, καλησπέρες κλπ).

Δεν ξέρω αν έχει ή δεν έχει θέσεις η Αλέκα (νομίζω δεν έχει ή τουλάχιστον δεν έχει εφαρμόσιμες θέσεις) αλλά αυτή η μαλακία με τους νεόκοπους αντικομμουνιστές και ζηλωτές του φιλελευθερισμού και του Μνημονίου που νομίζουν ότι είδαν ξαφνικά το φως το αληθινό και αντιμετωπίζουν φιλελευθερισμό και Μνημόνιο με τον ίδιο θρησκευτικό φανατισμό που αντιμετώπιζαν πιο πριν το κομμουνισμό, σπάει καρύδια (και αρχίδια). Έφαγαν τα νιάτα τους στις Κόβες, διάβασαν στη ζωή τους αμέτρητες μαλακίες, τους έκανε η Καθοδήγηση σαν ρομπότ με κεφάλι κουρκούτι, και τώρα θέλουν να βγάλουν τα σπασμένα στην δική μας πλάτη με τους γελοίους φανατισμούς τους, ξεχνώντας την ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ όλων των πραγμάτων και το γεγονός ότι φανατικός κάθε είδους είναι μόνον ο ΜΑΛΑΚΑΣ. Και από αυτό είναι σίγουρα ο Κανέλλης και ο κάθε φανατικός τραμπαρίφας που νομίζει ότι έχει τους όρχεις να μας παραστήσει τον καθοδηγητή - χθες υπερ της Αριστεράς, σήμερα υπέρ των Μνημονίου.

Anonymous said...

Έχει χρόνια που παίζει αυτόν τον εκνευριστικό σκοπό ο Κανέλλης. Μάλλον όμως δεν αφορά μόνον τον Κανέλλη. Ξέρω αρκετούς με την δική του πορεία και αντίστοιχες απόψεις και συμπεριφορές.
Εκνευριστικοί είναι, συμφωνώ. Αλλά σκέψου να είχες φάει και εσύ μια ζωή ολόκληρη στα κομμουνιστικά ή στα κάθε μορφής πλυντήρια, πόσο φανατικός εναντίον τους θα ήσουν.

Anonymous said...

Ο Κανέλλης είναι αντιπαθητικός γιατί είναι εξυπνάκιας. Και ως εξυπνάκιας είναι κι αγενής. Και κομμουνιστής, ιαχωβάς, σαϊεντολόγος, φουρακικός-παλμικός ή οτιδήποτε άλλο να τανε, πάλι εκνευριστικός θα ήτανε. Αυτή είναι η μοίρα των ξυπνιτζήδων. Να εκνευρίζουν με τον εξυπνακισμό και τη συνεπακόλουθη αγένεια τους. Δεν φταίει λοιπόν η πολιτική του τοποθέτηση, ή η "πλύση εγκεφάλου" που του έκαναν, αλλά ο χαρακτήρας του.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση ατόμου (και είναι προς τιμήν του αυτό), το γεγονός ότι ξεκόλλησε είναι μεγάλη υπόθεση. Η εκτός τόπου και χρόνου σαχλαμαρολογία της Αλέκας και του κάθε ΚΚΕ δεν εξυπηρετεί τίποτα και οφείλεται στο ότι οι άνθρωποι αυτοί απλά δεν ξεκολλάνε. Δεν προσαρμόζονται στην πραγματικότητα. Και μένα με εκνευρίζουν πλέον. Περισσότερο από παλιά. Μπορεί να υπήρχε η άνεση να τους ακούς τόσα χρόνια με συγκατάβαση, όταν όμως φτάνει ο κόμπος στο χτένι δεν μπορείς να ακούς πλέον σαχλαμάρες. Απαιτείς ρεαλισμό. Κατ αναλογία, είναι σαν κάποιος να επιμένει χρόνια ότι τη λύση θα τη δώσει η Ομάδα Ε. Μπορεί τόσα χρόνια να τον βλέπεις με συμπάθεια, αλλά τώρα σε εκνευρίζει γιατί τα πράγματα είναι σοβαρά. Άρα, δίνεται κι ένα ελαφρυντικό στον νέοπα φιλελεύθερο

Προχθές μιλαγα με έναν νυν αριστερό, σχετικά μεγάλης ηλικίας και πρώην μέλος και καθοδηγητή ΚΟΒας του ΚΚΕ. Όταν η κουβέντα έφτασε στο αμήν μου είπε το εξής: "Και τι θες να κάνω; ¨Ολη μου τη ζωή την αφιέρωσα στην αριστερα. Θα απαρνηθώ όλη μου τη ζωή τώρα;"

Λόγω εγωϊσμου, για κανέναν δεν είναι εύκολη η παραδοχή του ότι υπήρξε μια ζωη πελάτης. Νομίζω ότι στην ψυχολογία είναι κανόνας ότι δεν μπορείς απλά να καταρρίπτεις την αλήθεια κάποιου. Πρέπει να του την αντικαθιστάς με άλλη. Ο Κανέλλης έψαξε και τη βρήκε. Οι άλλοι του ΚΚΕ δεν ψάχνουν καν για νέα. Ανθρώπινη φύση...

Anonymous said...

10.14

Ποιόν ειρωνεύτηκα ρε τραχανοπλαγιά? Γιατί αν νομίζεις ότι ειρωνεύομαι τον Καραϊσκο κοιμήσου αγγελούδι μου.


(note to self: να θυμηθώ τα Χριστούγεννα να χαρίσω ένα κουτί δαμάσκηνα στον 10.14 γιατί είναι πολύ δυσκοίλιος - Ναι ρε καστανά, σε ειρωνεύομαι για να μην έχεις απορία - τρίβλακα)

Σούφρας said...

Τον άκουσα και εγώ χθες τον Κανέλλη και μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση ο εξυπνακισμός του αλλά και ο αντιεπαγγελματισμός του προς τον ρεπόρτερ που έδινε το ρεπορτάζ του ΚΚΕ. Στα όσα σωστά αναφέρθηκαν παραπάνω περί βεβαιοτήτων και αδυναμίας του Εγώ να αλλαξοπιστήσει (δηλαδή μία ζωή μαλάκας ήμουν; τρομερή διαπίστωση αν το σκεφτεί κανείς) πρέπει να προστεθεί και μία άλλη παράμετρος, αυτή των ανυπέρβλητων συμπλεγμάτων. Το παιδί είναι από χωριό όπως ο ίδιος παραδέχεται συχνά-πυκνά από την εκπομπή, όχι όμως με το θράσος ενός ασυμπλεγμάτιστου χωριάτη που πέτυχε στην πόλη (προσπαθεί να το εμφανίσει έτσι βέβαια, αλλά δεν είναι διόλου πειστικός). Στην χθεσινή του εκπομπή μάλιστα, αναφερόμενος στα γεγονότα στην Κερατέα (και εκεί εμφάνισε την ίδια απαράδεκτη, αντιδεοντολογική συμπεριφορά στον δήμαρχο που του πήρε συνέντευξη, όλο αγένεια και εξυπνακισμούς) είπε: "Την Κερατέα την πρωτοάκουσα στο ραδιόφωνο. Οταν πρωτοκατέβηκα στην Αθήνα θυμάμαι που διαφήμιζαν όλοι οι σταθμοί οικόπεδα στην Κερατέα. Φυσικά οι Αθηναίοι την γνωρίζουν πολύ καλύτερα από εμένα χρόνια τώρα". Εκεί τον λυπήθηκα, όχι προς θεού λόγω καταγωγής αλλά γιά τα αξεπέραστα συμπλέγματα που κουβαλάει ένεκα αυτής. Αθάνατη ελλαδάρα με τους Κανέλληδές σου.

general said...

Συμφωνώ με τα σχόλια για Κανέλλη. Συμφωνώ και με την κριτική και τα ελαφρυντικά του τελευταίου σχολίου. Επειδή ξέρω αρκετά τη δουλειά του [στην κινηματογραφική κριτική κυρίως από το Αντί] μου έκανε εντύπωση που είδα ότι ασχολείται τώρα με τα θέματα βιβλίου και ιδεών. Είδα ότι αναμείχθηκε ως συνεκδότης σε ένα τέτοιο έντυπο και πρόσφατα έβγαλε και δικό του. Επειδή ζω έξω είδα το πρώτο μόνο [το Athens Review o Books] σε κάποια ηλεκτρονική μορφή [το δεύτερο, το δικό του, δεν υπάρχει στο internet για να το δω]. Καλούτσικο το βρήκα για τα ελληνικά δεδομένα [με βάση όσα διάβασα]. Εντόπισα όμως και έντονα αρνητικά χαρακτηριστικά. Ήταν προβλέψιμο και κάθε άλλο παρά πλουραλιστικό [και πάλι αποκλειστικά φιλελευθερισμοί και σοσιαλδημοκρατίες και ανθρώπινα δικαιώματα κοκ. και μόνο αυτά]. Μου έκανε εντύπωση η ενασχόληση του Κανέλλη με αυτά τα θέματα και την απέδωσα στον νέο του φανατισμό με τον φιλελευθερισμό και τη σοσιαλδημοκρατία. Και το λέω αυτό γιατί ο Κανέλλης δεν έχει ιδέα από σοβαρά διαβάσματα, ιδέες και τα όμοια. Πολύ επιπόλαια είναι τα διαβάσματά του για να έχει την αξίωση να εκδίδει και να διευθύνει περιοδικά και εφημερίδες με αντικείμενο τις ιδέες και τα βιβλία [επιφυλάσσομαι βέβαια να μιλήσω όταν θα δω και το δικό του πρόσφατο εκδοτικό εγχείρημα]. Είναι καλό παιδί όπως λέμε ο Κανέλλης και έχει δίκιο ο 1:09 σχολιαστής που υποστηρίζει ότι είναι υπέρ του ότι έστω και αργά κατάλαβε το αδιέξοδο του αριστερού φανατισμού [φυσικά και του δεξιού, και του φιλελεύθερου και του ολυμπιακού και του παναθηναϊκού κλπ φανατισμού]. Ο ίδιος πάντως την επάρκεια να μιλήσει για βιβλία και ιδέες δεν την έχει. Η ενασχόλησή του με αυτά τα θέματα ίσως να είναι αποτέλεσμα των ιδεολογικών του διαψεύσεων. Ίσως να θέλει να προτείνει κάτι εκεί που επένδυσε ανεπιτυχώς. Στον χώρο εκείνο που του διέψευσε τις προσδοκίες και του έφαγε τα καλύτερά του χρόνια. Ίσως έτσι να θέλει να πάρει το αίμα του πίσω.

«Oldest ‹Older   201 – 400 of 1190   Newer› Newest»