Thursday, August 19, 2010

Tinto Brass: το βάψιμο ενός γλυκύτατου πορνογράφου

 

«Αίνιγμα το γυναικείο κορμί», θα αποφανθεί ο Ηλίας Πετρόπουλος στο βιβλίο του «Ελύτης, Μόραλης, Τσαρούχης». Ένα αίνιγμα που επιχείρησε να λύσει, δημιουργώντας σπουδαίες πορνογραφικές κινηματογραφικές εικόνες, ένας συμπαθέστατος μπουλούκος σκηνοθέτης, ο μεγάλος Tinto Brass.


Ο εξ Ιταλίας ορμώμενος σκηνοθέτης ήταν – και, εν πολλοίς, παραμένει – ένας μεγάλος παρεξηγημένος. Το έργο του, ευαίσθητο και ζωντανό, απλό και σύνθετο ταυτοχρόνως, παρεξηγήθηκε από τους περισσότερους· στην αρχή, με τις πρώτες του «καλλιτεχνικές» ταινίες, από το μεγάλο κοινό· εν συνεχεία, με την κατάκτηση της μαζικής αποδοχής, από τους «εστέτ διανοουμένους» - τους αρχικούς του groupies…


Ενστάλαξε πόνο πολύ τούτη η εξέλιξη στην ευαίσθητη καρδιά του ερωτύλου εικονοπλάστη. Και τι μ’αυτό; Εκείνος συνέχιζε να βαδίζει τον δρόμο τον καλό, τον δρόμο τον πορνογραφικό. Ο Tinto Brass αγάπησε παράφορα το θήλυ – ειδικότερα το γυναικείο κορμί. Και το τίμησε όσο λίγοι σε αυτόν τον πλανήτη. Ελάτρεψε, θα λέγαμε, με έναν τρόπο «ιπποτικό» το ασθενές φύλο. Η «μορφή» - η έλξη που ασκείται από την ιδιαιτερότητα της μορφής, για να μπούμε στο κλίμα του Πλατωνικού Φαίδρου – απησχόλησε έντονα τον ερωτομανή εικονοκλάστη του σινεμά. Από πολύ νέος, λοιπόν κατέστησε τη Γυναίκα επίκεντρο της προσοχής του.


Ποια γυναίκα όμως; Ο μεγάλος ιταλός πορνογράφος των εικόνων ουδέποτε ενδιαφέρθηκε για τη σύγχρονη γυναίκα της μόδας – τη «χειραφετημένη» γυναίκα της καριέρας, των γραφείων και των ωραρίων. Ούτε στιγμή δεν δελεάστηκε από την άνυδρη και μαραμένη γυναίκα του political correctness και των gender studies. Ανεζήτησε και λάτρεψε τη Γυναίκα στην αγνή, αυθεντική, προ-πτωτική μορφή της· τη γυναίκα που αναζητούσε παθιασμένα, αλλά και προσέφερε απλόχερα, τον σωματικό έρωτα και την απόλαυση· τη γυναίκα γυμνή, δοτική, θελκτική· τη γήινη γυναίκα· τη γυναίκα που γεύεται χωρίς τύψεις τη χαρά του έρωτα – ενός έρωτα σωματικού και αυθεντικού, χωρίς τις συνήθεις συναισθηματικές φιοριτούρες που αποτελούν τα παραφερνάλια της ηθικολογίας. Αυτή είναι η Γυναίκα με το Γάμα (γάμα!..) κεφαλαίο για τον μεγάλο πορνογραφικό σκηνοθέτη – και τη δείχνει στις ταινίες του χωρίς περιττούς δισταγμούς και κομπιάσματα.


Ο Tinto Brass ουδέποτε υπήρξε απλοϊκός, όπως θέλουν να τον παρουσιάσουν διάφορες υστερικές, νευρασθενικές φεμινίστριες (πληροφορίες φέρουν την άλλοτε ηγετική μορφή του καθ’ ημάς φεμινισμού-σουφραζετισμού και της σοσιαλιστικής ΕΓΕΣ, Καλλιόπη Μπουρδάρα, διακοσίων περίπου κιλών στο βάρος, να επιθυμούσε να παραδώσει στην πυρά, σε δημόσια τελετή, τα αρνητικά των ανεβαστικών ταινιών του Brass. Οι ταινίες αυτές, όμως, δεν ήταν σουτιέν για να καούν…).


Αντιθέτως, οι ταινίες του, εξόν του πορνογραφικού στοιχείου, είχαν και βάθος πολύ. Όχι μόνον πορνογραφικός ερωτισμός, αλλά και ζήλια, πόθος, διεκδίκηση, αποτυχία, τρέλα αποτελούν τα συστατικά του Brassικού κόσμου – τα στοιχεία της πραγματικής ζωής εν τέλει, τα οποία προσέγγιζε με κατανόηση και μπόλικο χιούμορ ο ταλαντούχος και οξυνούστατος καλλιτέχνης. Επιπλέον, κατενόησε την ψυχανάλυση «λίαν δυνατά», όσο ολίγοι (και πάντως πολύ περισσότερο από κάποιους «πουρίστες» γραφικούς γαλλοτραφείς, όπως λ.χ. ο δικός μας, ο «λακανικός» Δημήτρις Βεργέτις – ναι, δεν είναι λάθος, το Δημήτρις με ιώτα, όπως το γράφει ο ίδιος ο ψυχαναλυτής Δημήτρις…). Εξ ου και οι άφθονοι «ελεύθεροι συνειρμοί» που χρησιμοποίησε αφειδώς στις ταινίες του ο πρωτοποριακός σκηνοθέτης του έρωτα.


Τα αριστουργήματα του πρωτομάστορα του ερωτισμού Tinto Brass (εκ των οποίων το πιο γνωστό υπήρξε ο «Καλιγούλας», που όμως, λόγω αυθαίρετων παρεμβάσεων στο μοντάζ του παραγωγού Bob Guccione, απεκήρυξε εν τέλει ο σκηνοθέτης) δεν θριάμβευσαν μόνο στο εξωτερικό, αλλά και στην ημεδαπή. Την εποχή, δε, που στη χώρα μας ήταν εξαιρετικά δυσχερής, για αντικειμενικούς λόγους, η απόλαυση της πορνογραφίας οίκαδε, οι σινεμάδες Αθήνας και επαρχίας κλατάριζαν από το διψασμένο για ερωτικό θέαμα ελληνικό κοινό. Ο ηθοποιός, μάλιστα, Σ.Μ. μας περιέγραψε πώς, την δεκαετία του ’80, στο REX της Πανεπιστημίου (προτού ο Μαρασούλης το καταστήσει άντρο ελαφρολαϊκών καλλιτεχνικών θεαμάτων), είχε απολαύσει, και με το παραπάνω, την έξοχη ταινία του Tinto Brass, «Το Κλειδί» (και δική μας αγαπημένη ταινία, με την σούπερ ερωτική και χυμώδη Stefania Sandrelli – και όχι «σαμπρέλι», σαν κάποιες φεμινίστριες – στον πρωταγωνιστικό ρόλο). Είχε, δε, δημιουργήσει στον εκλεκτό ηθοποιό μας τέτοια απόλαυση το λαχταριστό οφθαλμόλουτρο εκείνο το απόγευμα, ώστε, μέσω παλινδρομικών κινήσεων και δια της τριβής, ρεύσις παχυρρεύστου γαλακτώδους υγρού κηλίδωσε – ελπίζουμε όχι ανεπανόρθωτα – την πλάτη του μπροστινού καφέ καθίσματος… Πόσο θα απελάμβανε την εικόνα αυτή ο ίδιος ο σκηνοθέτης, που παρήγαγε πραγματική τέχνη με στόχο τις ρεύσεις και τις εκκρίσεις…


Ο ερωτύλος αυτός παππούς της πορνογραφίας, ο ρέκτης των αδένων και των εκκρίσεων, υπήρξε κατά βάσιν ένας λαϊκός καλλιτέχνης (με την ορθή, αυθεντική έννοια του όρου). Δεν επιθύμησε άλλο τι παρά, μέσω της απεικονίσεως και αποθεώσεως του γυναικείου κορμιού και της ερωτοπραξίας, την προσφορά ανυπολόγιστης χαράς και αγαλλίασης στον κοσμάκη, επικεντρώνοντας σε γάμπες, στήθη, αιδοία και οπίσθια, σε γυναίκες γήινες και θελκτικές, σε γυναίκες καλοφτιαγμένες και καλαφατισμένες.


Ο Tinto Brass αγάπησε παράφορα τη γυναίκα – με τον τρόπο τον ενδεδειγμένο, με τον τρόπο τον σωστό. Αλλά, μέσα από τη γυναίκα, αγάπησε τη ζωή στο σύνολό της. Έτσι, ο ερωτικός σκηνοθέτης ερωτοτροπεί, τρώει, πίνει και καπνίζει (πούρα, αλλά όχι με το στυλ των γνωστών τζιτζιφιόγκων του σήμερα) κατά βούληση, εκνευρίζοντας, μέχρι αποπληξίας, τους (και τις) φρουρούς της ηθικής, του φεμινισμού και του υγιεινισμού – των εκπροσώπων του ολοκληρωτισμού της εποχής.


Η «προγαστορική» και λίαν συμπαθής φιγούρα του γλυκυτάτου αυτού παππούλη συμπληρώνεται και από τα βαμμένα μαλλιά. Μπορείς, όμως, να είσαι αυστηρός για το θέμα αυτό απέναντι σε έναν τέτοιο γιγαντιαίο άνθρωπο και καλλιτέχνη, με τέτοια απροσμέτρητη προσφορά σε τέχνη και ζωή – απέναντι σε έναν τόσο σπουδαίο άνθρωπο, που ευθύνεται για την έκκριση τόσων τόνων κολλώδους υπόλευκου υγρού σε ολάκερο τον πλανήτη;
 

636 comments:

«Oldest   ‹Older   601 – 636 of 636
Anonymous said...

Δεν έγινε κατανοητή η ερώτηση του Καραϊσκου και σε ποιον απευθύνεται.

Anonymous said...

Κάποιος δεν ξέρει να απαντήσει το δίχως άλλο. Επιτέλους δηλαδή να φαίνονται οι πραγματικοί γνώστες

Anonymous said...

Μην μου πείτε πάντως ότι αυτό το χαρωπό ενσταντανέ δεν θα γινόταν απείρως πληρέστερο με ένα King Edward να ισορροπεί από τα ανδροπρεπή δάχτυλα του Δημήτρη (με δαχτυλίδι εννοείται)...

Anonymous said...

Πρεπει να κρατούσε πουρο ο Δημήτρης αλλα το έκοψαν στη φωτο στο πλαίσιο αντικαπνιστικής καμπάνιας.Οπως έκαναν με το Μπόγκαρτ και το τσιγάρο στο Καζαμπλάνκα,το δίχως άλλο όλα αυτα

Winston said...

This Caraiscos chap is a half wit. Είνε ντινατόν πεντί μου Καραϊσκος να μην ξέρω τι πούρος καπνίζω (που πήραν και τ' όνομά μου γαμώ τους ρωμαίους και ιουλιέττες μου γαμώ);

Anonymous said...

Άκουγα σήμερα τον Νίκο Χατζηνικολάου στην πρώτη του εκπομπή στο ραδιόφωνο μετά την επιστροφή του από τις διακοπές. Ασήμαντα σχόλια, φτηνή πολιτικολογία, ηθικολογία και τα γνωστά. Επίσης και τα γνωστά εμετικά, με αφιερώματα τραγουδιών στην Κρίστυ κοκ. Τίποτε το καινούριο έως εδώ. Το σημαντικό είναι κάτι που θυμήθηκα και το οποίο μπορεί εύκολα ο οποισδήποτε να το τσεκάρει. Τον θυμάμαι μονίμως σε φωτογραφίες περιοδικών να καπνίζει χονδρά πούρα, πάντα με δαχτυλίδι! Και ο Νίκος λοιπόν στη χορεία των πουρόφιλων-δαχτυλιδόφιλων.

Anonymous said...

Λαθος απάντηση και καθυστερημένη.Κατακοκκινο λέμε.Eσυ πόνταρες αγόρι μου μετα τη λήξη του αγώνα

Anonymous said...

Νέα συντριβή Καραϊσκου. Μα τι θα γίνει με αυτό το παιδί. Σταματήστε ρε παιδιά τα χτυπήματα. Για λόγους ανθρωπιστικούς το δίχως άλλο.

Anonymous said...

Μην απαντάτε ρε σεις στον Καραϊσκο. Αυτό μας έλειπε. Έλα μωρέ τώρα που θα μας θέσει και όρους ο Καραϊσκος. Ο άσχετος από πούρα, κρασιά, φιλοσοφία κτλπ.

Anonymous said...

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.cigarinspector.com/images/cigar/partagas-serie-p-no-2-3b.jpg&imgrefurl=http://www.cigarinspector.com/partagas/partagas-serie-p-no-2&usg=__LW_LWCu73MsshfA3rOQ8vl99cXk=&h=537&w=950&sz=105&hl=el&start=0&zoom=1&tbnid=eOwwM6zMLO_J_M:&tbnh=110&tbnw=195&prev=/images%3Fq%3Dpartagas%26um%3D1%26hl%3Del%26sa%3DG%26biw%3D1280%26bih%3D646%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=938&vpy=105&dur=3532&hovh=169&hovw=299&tx=249&ty=99&ei=q3l7TIP8FIqPswbYxt2yDQ&oei=q3l7TIP8FIqPswbYxt2yDQ&esq=1&page=1&ndsp=17&ved=1t:429,r:5,s:0

Anonymous said...

Για λύπηση. Πολύ μεγάλη λύπηση. Και ο Χατζηνικολάου και ο Καραίσκος. Εγώ σταματώ εδώ.

Anonymous said...

Πω,πω τι του πε πάλι ο Καραπιάλης. Μπαράζ χτυπημάτων. Δυνατός ο Καραπιάλης. Συντριβή των αντιπάλων του

Anonymous said...

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.bet69.gr/wp-content/uploads/2010/06/maradona-en-cuba.jpg&imgrefurl=http://www.bet69.gr/%3Fattachment_id%3D1756&h=300&w=300&sz=27&tbnid=H5x1xKqWLKTtaM:&tbnh=116&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3Dmaradona&zoom=1&hl=el&usg=__9jJXBG66LCL4kqt4x3okRbksMyI=&sa=X&ei=Jnp7TMKECovNjAelpoSZBg&ved=0CCcQ9QEwBQ

Anonymous said...

Παιδιά αφήστε τον να θέτει μόνος του ερωτήματα που θα μένουν αναπάντητα. Αυτό θα λειτουργήσει σαν υπόθετο

Anonymous said...

Πραγματικά μόνον λύπη μπορεί να προκαλέσει αυτή η συζήτηση.

Anonymous said...

Κε Ταουξή; Ελάτε τώρα, σας κατάλαβα. Τώρα που είδα ότι γνωρίζετε τον Καραπιάλη θα σας ψηφίσω στις εκλογές.

Anonymous said...

κάποιος έγραψε τη σωστη απάντηση αλλα τη σβήσανε πρέπει.Μπράβο

Anonymous said...

Και εγώ σταματώ. Τέλος από μένα το θέμα πούρα και Καραίσκος.

Anonymous said...

Δηλαδή οι μαύροι συμφοιτητές κάπνισαν partagas; Θεε μου. Πόσα θα πλήρωσε το καημένο το κορίτσι και πήγαν χαμένα

Anonymous said...

μεγάλη ανθρωπιστική βοήθεια.Σχέδιο Μαρσαλ

Anonymous said...

Δυνατό κράξιμο Κασιμάτη-Κανέλη τώρα στον Τσακνή γιά την γελοία συνέντευξή που έδωσε...

Anonymous said...

Κάποιου είδους Θεάνθρωπος πρέπει να είναι και ο Ταουξής. Δεν διανέμει σπλαχνικά μόνον ψωμί με λάδι, αλλά έχει πολλές φορές δηλώσει ότι αναλαμβάνει την νομική υποστήριξη απόκληρων και αδικημένων αφιλοκερδώς.

Anonymous said...

Γιατί έχουμε τόσο αστείους (και) δικηγόρους σε αυτή τη χώρα; Μα είναι δυνατόν να μην μπορούμε από πουθενά να αποφύγουμε τη γελοιότητα; Aν βάλει κανείς κάτω τον κατάλογο των λεγόμενων "γνωστών" (με την έννοια των παραθυράτων) δικηγόρων, ανδρών και γυναικών, βγάζει κανείς τα συμπεράσματά του. Πραγματικά καλοί δικηγόροι, όπως ο Ζήσης Κωνσταντίνου ή ο Γαβριηλίδης πιο παλιά, ουδέποτε καταδέχονταν την γελοιοποίηση της έκθεσης στο γυαλί.

Anonymous said...

Τελευταίο από μένα (αλλά νομίζω πολύ σημαντικό) πουρο-σχόλιο: Κάποιοι ιερόσυλοι αφαίρεσαν με την βοήθεια του τρισκατάρατου photoshop, αυτού του γελοίου προγράμματος που ΟΛΟΙ και ΟΛΕΣ χρησιμοποιούν γιά να φαίνονται μούνοι-ες στα εξώφυλλα το εμβληματικό πούρο από το στόμα του λέοντος της βρετανίας Sir Winston Churchill εν ονόματι της αντικαπνιστικής ορθότητος, τι άλλο θα δουν τα μάτια μας σε αυτόυς τους χαλεπούς καιρούς που έχουμε την ατυχία να ζούμε...

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1286620/Churchill-non-smoker-How-todays-PC-censors-airbrushed-cigar.html

Anonymous said...

Πραγματικό έγκλημα, το δίχως άλλο.

Anonymous said...

Κάθησα και διάβασα τα σχόλια για την τηλεόραση, τη μαζική κουλτούρα κλπ. Θέλω να προσθέσω και εγώ κάτι ειδικά για την TV. Δεν αφισβητείται ότι μπορεί να υπάρξει και αυτό που ονομάζουμε ποιοτική τηλεόραση. Υπάρχουν πολλά τέτοια κανάλια και εθνικές τηλεοράσεις σε όλο τον κόσμο. Υπάρχουν και κανάλια που πειραματίζονται στο πρόγραμμα υψηλής ποιότητας όπως το Arte. Να μην ξεχνάμε όμως ότι η τηλεόραση είναι ένα μαζικό μέσο. Είναι εύκολο μέσο και άρα απευθύνεται σε όλους. Μην ζητάμε άρα πολλά από την τηλεόραση, δηλαδή πράγματα που δεν μπορεί να δώσει. Και ας μην μυθοποιούμε τη δύναμή της. Τα τηλεοπτικά προγράμματα στην πλειονότητά τους φτιάχνονται για να τα βλέπει ο πολύς κόσμος. Είναι αναπόφευκτο ότι τα προγράμματα θα προσαρμόζονται στο γούστο των πολλών ανθρώπων, δεν γίνεται αλλιώς. Ειδικά από τη στιγμή που έχουμε μετρήσεις, τα κανάλια ξέρουν τι αρέσει και τι δεν αρέσει στο κοινό και αυτό προσπαθούν να παράγουν. Από κει και πέρα συμφωνώ ότι υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργηθούν μαζικής στόχευσης προγράμματα που δεν θα είναι και για πέταμα. Υπάρχουν επίσης πολλά παραδείγματα (Αγγλία, Γαλλία, Καναδάς κλπ).Πάντως συμφωνώ με έναν σχολιαστη που είπε ότι δεν βλέπει η τηλεόραση να έχει οργουελικές διαστάσεις. Πιο πολύ εδραιώνει τα κριτήρια και τις συμπεριφορές. Σίγουρα πάντως μια τέτοια τηλεόραση δεν μπορεί να αλλάξει την κοινή γνώμη προς το καλύτερο, αλλά νομίζω ούτε προς το χειρότερο.

Anonymous said...

Ο Καραισκος υπηρξε οπως λεει δημοσιογραφος της τηλεορασης και τα παρατησε. Μπορει να μας απο πρωτο χερι αν ενιωθε οτι μεσα απο την τηλεοραση διαμορφωνε κοσμο.

Anonymous said...

Λίαν δυνατή περίπτωση ο κ. Ταουξής καθώς και η σύζυγός του κ. Ειρήνη Μαρούπα, υποψηφία βουλευτής ΠΑΣΟΚ στην Β' Πειραιά. Φιλοξενούνται αμφότεροι συχνάκις στου Παπατζών άρα ο παραπάνω ισχυρισμός είναι πέρα γιά πέρα αληθής. Εχω και εγώ περιστατικό με τον διαπερπή δικηγόρο: Προ έτους στο Εφετείο, σκάει μύτη ο δικηγόρος (χωρίς μπερέ) με χαρτοφύλακα ανά χείρας στο ένα χέρι και ...(σωστά μαντέψατε) πούρο (με κόκκινο δαχτυλίδι) στο άλλο. Η στάση του ήταν αντίστοιχη αυτής που περιγράφει ο φίλος παραπάνω, κοιτάει δεξιά-αριστερά μήπως τον αναγνωρίσει κανείς και ελαφρώς προς τα πάνω (όπως όλοι οι κοντοί). Που και που στέκεται στις μύτες των ποδιών γιά να δει από το παράθυρο της πόρτας πως πάει η εκδίκαση της υποθέσεως - προφανώς έχει κάποια επόμενη. Το συμβάν λαμβάνει χώρα στον χώρο ακριβώς έξω από την αίθουσα όπου βρίσκονται δικηγόροι, διάδικοι, αστυνομικοί με κρατούμενους με χειροπέδες κλπ. Ο δικηγόρος είναι ο ΜΟΝΟΣ που καπνίζει, καθώς από τον περασμένο Ιούλιο έχει τεθεί σε εφαρμογή η απαγόρευση του καπνίσματος από τον Αβραμόπουλο. Μία ευπρεπής κυρία, προφανώς διάδικος, τον πλησιάζει εμφανώς εκνευρισμένη και του κάνει παρατήρηση γιατί καπνίζει ενώ απαγορεύεται και μάλιστα πούρο που σκυλοβρωμάει. "Ντροπή σας, δεν έχετε κανέναν σεβασμό γιά τους γύρω σας" του λέει με περιφρόνηση κοιτώντας προς τα κάτω (είναι ψηλότερή του). Ο Ταουξής την κοιτάει με ύφος έκπληκτο του τύπου "πως τολμάτε" κάτι σιγομουρμουρίζει, κάνει μεταβολή και φεύγει (χωρίς να σβήσει το όντως βρωμερό, άρα μάλλον φτηνιάρικο πούρο του). Οι αστυνομικοί που παρακολουθούν την σκηνή συνεχίζουν να ξύνουν τους όρχεις τους νωχελικά...

Anonymous said...

ναι, αυτός και ο δημήτρης ο γιαννακόπουλος ο παλαιός παρουσιαστής ειδήσεων του mega που τώρα γράφει σχόλια στο pressgr.

Anonymous said...

Παντελής δεν είμαι εγώ κύριε. Κάποιο λάθος κάνετε. Μη βάζεις απότομα ποστ με κείμενα του Χαινριχ Μπελ γιατί συγκινούμαι. Το παθα και πρόσφατα όταν έμαθα για το διώξιμο των καημένων των τσιγγάνων από τη Γαλλία από τον άκαρδο Σαρκοζύ.... Τους καημένους...

ΥΓ1 Σωστός ο Αραμπατζής.

ΥΓ2 Τη βρίσκεις να κάθεσαι και να κάνεις κόντρες για πούρα και δαχτυλίδια; Όρεξη έχεις;

Anonymous said...

καραισκο μην κανεις σαν υστερικό πεκινουα

Anonymous said...

Διάβασα το σχόλιο με τον Ταουξή, το ψωμί και το λάδι. Δεν θα το πίστευα, αν δεν μου έλεγε ο πατέρας μου, που μένει στην ίδια περιοχή με τον Ταουξή, ότι κάποια παραμονή Χριστούγεννων νομίζω, είχε πιάσει θέση στο κεντρικό περίπτερο της πλατείας για να συναντάει κόσμο, αφού είχε στόχο να γίνει δήμαρχος. Μου έλεγε λοιπόν ο αυτόπτης μάρτυς πατέρας μου ότι όποιον συναντούσε ο Ταουξής, αφού του έλεγε χρόνια πολλά, άνοιγε το παλτό του και κέρναγε λίγο τσίπουρο για το κρύο μέσα σε πολύ μικρά πλαστικά ποτηράκια που είχε στις τσέπες του το ένα μέσα στο άλλο. Τότε κάποιος του φώναξε από μακριά να ψήσει και κανένα λουκάνικο.

Anonymous said...

Κύρα Αδάμ διευθύντρια της Ε.
http://www.antinews.gr/?p=59615
Τι λένε οι γνώστες; Σώζεται το μαγαζί;

Anonymous said...

Ιδιόρρυθμη. Καλή δημοσιογράφος βέβαια, αλλά νομίζω στριφνή και χωρίς τις ικανότητες που απαιτεί η θέση του διευθυντή.

Anonymous said...

Μεγάλη γιορτή σήμερα. Γιορτάζουν οι Αλέξανδρος, Αλέκος, Αλέξης, Ευλάλιος, Ευλαλία, Φύλακας. Χρόνια τους πολλά!

Anonymous said...

Μέγας σκηνοθέτης ο Tinto Brass, δείχνει τις γυναίκες όπως τις θέλουμε και όχι σαν τις ξινές αντιερωτικές ελλεηνίδες.

«Oldest ‹Older   601 – 636 of 636   Newer› Newest»