Thursday, October 21, 2010

Χάρης Παμπούκης: το υπερφίαλο βάψιμο



Η ταπεινή Ακράτα, μέχρι πριν από κάποια χρόνια, δεν παρήγαγε τίποτε άξιο λόγου, παρεκτός εσπεριδοειδή και ελιές. Κατάφερε, όμως, σχετικά πρόσφατα (πενήντα και βάλε χρόνια), να βγάλει από τα σπλάχνα της – αυτά τα σπλάχνα που γέννησαν πρώτης τάξεως λεμόνια και πορτοκάλια – έναν Μεγάλο· έναν άξιο άνθρωπο πανελληνίου και – γιατί όχι; - παγκοσμίου διαμετρήματος που, έκτοτε, αποτελεί το jewel in the crown της παραθαλάσσιας κωμοπόλεως (ίσως και της χώρας): τον Χάρη τον Παμπούκη (με δύο άρθρα, όπως λέμε τον Λουδοβίκο τον ΙV, τον Λεοπόλδο τον I, τον Κάρολο τον II – όπως, δηλαδή, ταιριάζει στις προδιαγραφές ενός Μεγάλου…).


Από την κακοσχεδιασμένη και άσχημη Ακράτα (με τις φτηνές πανσιόν και τα στραβοχυμένα οικήματα με τα αλουμινένια κουφώματα) ίσαμε την πρωτεύουσα ο δρόμος είναι μακρύς· αλλά και κακοτράχαλος. Όλα αυτά, βέβαια, μόνο για τους κοινούς θνητούς – όχι για έναν Χάρη Παμπούκη... Ο Χάρης έκανε την υπέρβαση και διακόρευσε την πόλη των Αθηνών. Αποφάσισε το μεγάλο πήδημα και κατέληξε νικητής και τροπαιούχος. Γιατί τα κατάφερε ο Χάρης… Και τα κατάφερε καλά… Με εφόδιο τη φιλομάθεια, ένα φυλαχτό στον κόρφο του και την ευχή της μάνας (άντε και την οσφυοκαμψία) δεν άφησε καμιά δυσκολία – κοινωνική και άλλη – να σταθεί εμπόδιο στις δυσθεώρητες (ή δυσθεώρατες (sic)– όπως λέγουν συχνά οι δημοσιογράφοι και οι πολιτικοί μας) φιλοδοξίες του. Γιατί ήταν βαθιά φιλόδοξος ο Χάρης· από μικρός. Το κύριο όπλο του – ένα πραγματικό μυδραλιοβόλο που συνέτριβε κάθε εμπόδιο στο διάβα του παθολογικά φιλόδοξου ακρατινού Χαράλαμπου – η εντυπωσιακή δεξιοτεχνία στην τέχνη της κολακείας και της δουλοπρέπειας. Κατάλαβε εγκαίρως και για τα καλά ότι μπροστά στον στόχο της ανέλιξης, η αξιοπρέπεια μπορεί να πάει περίπατο – έναν περίπατο μακρύτερο από αυτόν που έκανε ο Χάρης μικρός στα γραφικά και κακοτράχαλα δρομάκια της Ακράτας…


Πάντα αγαπούσε δύο πράγματα ο Χάρης: την εξουσία και το χρήμα (τις δύο όψεις, δηλαδή, του ιδίου νομίσματος). Και ήταν πρόθυμος να κάνει σχεδόν το οτιδήποτε – ακόμα και να κατεβάσει τα παντελόνια (τουλάχιστον μεταφορικά ομιλώντας), προκειμένου να τα κάνει κτήμα του. Στη Γαλλία, που βρέθηκε για σπουδές ο Χαράλαμπος, έβλεπε έναν νέο κόσμο – έξω από τα επαρχιώτικα μοδέλα σύμφωνα με τα οποία ανατράφηκε. Επέλεξε, μάλιστα, όχι καμιά επαρχιακή πόλη για σπουδές (συμβατή με τους στενούς του ορίζοντες ώστε να του εξασφαλίσει την αίσθηση της ασφάλειας), αλλά «την πόλη του φωτός», το Παρίσι! Οτιδήποτε άλλο, εδώ που τα λέμε, θα ήταν εξαιρετικά παράταιρο για τον Χάρη (με καταγωγή από τα Παμπουκαίικα Ακράτας)… Έβλεπε λάμψη, πολυτέλεια, φινέτσα, αλλά και φτώχεια γερή και λούμπεν καταστάσεις στο Παρίσι ο Χάρης. Πίστεψε, δικαιολογημένα, ότι τα πρώτα ήσαν γι’ αυτόν· τα δεύτερα για όλους τους άλλους, τους πολλούς…


 Έκανε γερή εξάσκηση ο Χάρης για να μπορέσει να ομιλήσει τη γαλλική φαρσί και με την προφορά την σωστή. Ατέλειωτες πρόβες και μάλιστα μπροστά στον καθρέφτη, αχνοθυμούνται κάποιοι συμφοιτητές της εποχής. Συνήθιζε μάλιστα – λένε – να γράφει και σε κασετόφωνο την ομιλία του για να την ελέγχει και να την διορθώνει. Δεν τα κατάφερε... Η προφορά του στη γαλλική, παρά τις τιτάνιες προσπάθειες που κατέβαλε, παρέμεινε 100% ελληνική – κάτι που τον δυσαρεστούσε πολύ... Άλλοι ισχυρίζονται ότι, για να βάλει στο πετσί του την γαλλικότητα, κυκλοφορούσε στους παρισινούς δρόμους με κασκόλ και μπερέ σαν Γάλλος πρώτης τάξεως, σαν Γάλλος veritable


Επισκεπτόταν συχνά και τα Café de Flοre και τα παρόμοια καφέ και μπιστρό που δόξασαν ψυχοπαθολογικές περιπτώσεις διανοουμένων όπως ο Sartre (ο δύσμορφος, μικρόσωμος και με στραβισμό διανοούμενος με τον ογκώδη ναρκισσισμό και τις ολοκληρωτικές τάσεις…). Ναι! Ο Χάρης πίστευε ότι είναι και διανοούμενος… Κάπνιζε με μανία και έπινε πολύ ποτό και καφέ ομιλώντας για υπαρξισμό – «πιθήκιζε την συμπεριφορά των αυτοχθόνων, ήταν τραγελαφικός!», θα πει, ίσως με μια δόση υπερβολής, γραφικός Έλληνας με τις ίδιες παριζιάνικες καταβολές (και ποιος, άλλωστε, Έλληνας εκείνης της εποχής στο Παρίσι δεν ήταν γραφικός· αλλά αυτό αποτελεί μια όλως άλλη, πολύ ενδιαφέρουσα πάντως, συζήτηση…).


«Μμμ!.. Πολύ καλύτερο το pastis από το ούζο... » συνήθιζε να αποφαίνεται, πλαταγίζοντας, γευσιγνωστικώ τω τρόπω, τη γλώσσα του, ο παριζιάνος πλέον Χαράλαμπος, ανάβοντας ένα ακόμη τσιγαράκι και κρατώντας το με κόπο ανάμεσα στα κιτρινισμένα από το κάπνισμα δόντια του, με τον τρόπο που έβλεπε στις γκονταρικές ταινίες που κόπιαρε στυλιστικά (α λα ελληνικά)…


Έκανε και μεταπτυχιακά ο Χάρης. Εστέφθη, μάλιστα, και διδάκτωρ. Τα μυαλά του είχαν πάρει πολύ αέρα. Το Παρίσι σίγουρα θα του ταίριαζε καλύτερα για διαμονή και καριέρα – έτσι πίστευε – αλλά η πατρίδα τον καλούσε. Έπρεπε να προσφέρει τις υπηρεσίες του – παντοιοτρόπως… Η Ελλάδα δεν πληρούσε τις προδιαγραφές του μεγαλείου του, αλλά τι να κάνεις… Η αίσθηση του καθήκοντος πρυτάνευσε… Γιατί ήταν πάντοτε και ένας καλός Έλληνας ο Χάρης…


Δεν κατάφερε να γίνει καλός δικηγόρος... Έτσι, τουλάχιστον, ισχυρίζονται όσοι είχαν επαγγελματικά πάρε-δώσε μαζί του. «Ο Χάρης έχει περισσότερο κάποιο ύφος, που θέλει να σε κάνει να πιστέψεις ότι έχει ικανότητες, ότι ξέρει τα θέματα σε βάθος. Όταν πάει όμως στο πεδίο βολής, αντί να βρει στόχο, βαράει συστηματικά στον γάμο του καραγκιόζη…», θα μας πει πρώην πελάτης του. Για να συμπληρώσει κάποια κυρία των Αθηνών που έχει συστηματικά ταλαιπωρηθεί από τις επαγγελματικές αστοχίες του: «Ο Χάρης είναι σαν κάποιον ευειδή και ευπροσήγορο τύπο που γνωρίζεις σε ένα μπαρ. Είναι όλο φρου φρου κι αρώματα… Υπόσχεται πολλά... Θέλεις να τον φέρεις στο μπουντουάρ σου. Όταν, όμως, πας στο κρεβάτι, διαπιστώνεις ότι είναι τζούφιος – ότι τα πυρά είναι άσφαιρα… Μεταφορικά μιλάμε πάντα… Δεν έχει αξία ως δικηγόρος ο Χάρης. Είναι περισσότερο ένας χαμηλών απαιτήσεων δικολάβος…»…


Στη Νομική σχολή ο Χάρης εξελέγη λέκτορας περίπου με το σπαθί του – ουδεμία αμφιβολία επ’ αυτού. Η Νομική επιστήμη είχε σίγουρα την ανάγκη του Χάρη Παμπούκη, του ακρατινού θεμιστοπόλου με τις παριζιάνικες αναφορές. Ταχεία η εξέλιξή του – πάντα στη βάση της αξιοκρατίας. Έγινε τακτικός καθηγητής άμα τη επιστροφή του σοσιαλισμού (σε version Γιώργου αυτή τη φορά) στην εξουσία. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι ο καθηγητής πλέον Χάρης εστερείτο των απαιτούμενων προσόντων (δημοσιεύσεων κ.α.) προκειμένου να μπορέσει να εξελιχθεί ακαδημαϊκώς. Ακόμη και έτσι, όμως, να είναι, μπορούμε να μένουμε σε τέτοιες τυπικές λεπτομέρειες και να μην βλέπουμε την ουσία; Και η ουσία είναι ότι ο Χάρης κοσμούσε τη Νομική σχολή. Ήταν (και παραμένει) ένα σπουδαίο, ένα πολύ δυνατό, μυαλό… Η Νομική Επιστήμη και η Νομική Αθηνών τον είχε, χωρίς αμφιβολία, ανάγκη. Δεν θέλησε όμως να κάτσει στα (νομικά) αβγά του ο Χάρης. Το σαράκι της πολιτικής κατέτρωγε την φιλόδοξη (και παριζιάνικη) ψυχή του.... Ίσως γι΄ αυτό δεν διακρίθηκε ιδιαίτερα ακαδημαϊκώς. Ήθελε μια πολιτική διέξοδο, ένα αποκούμπι. Το βρήκε στο πρόσωπο του Γιώργου Παπανδρέου (τύχη βουνό δηλαδή…).


Ο ίδιος διαδίδει ότι είναι ο μόνος που μπορεί να αποκρυπτογραφήσει τη σκέψη του Γιώργου-Τζέφρυ. Αν είναι έτσι, πρόκειται, αναμφίβολα, για κάτι το σπουδαίο. Χρειάζεται, το δίχως άλλο, μεγάλες ικανότητες για να αποκρυπτογραφήσεις το κενό… Η παμπούκειος στρατηγική για αναρρίχηση είναι κατά βάσιν απλή. Ο καθείς μπορεί να την εφαρμόσει – υπό μία προϋπόθεση: την μειωμένη αξιοπρέπεια… Έτσι ο Χάρης έγλειφε πατόκορφα όλο το σύστημα του Γιώργου: όχι μόνον τον ίδιον, αλλά και τη σύζυγό του Άντα και τη μητέρα του Μάργκαρετ· αλλά και τον μουντρούχο αδελφό Νίκο, καθώς και όποιον άλλον μπορούσε να του φανεί χρήσιμος. Και ποτέ του δεν άρθρωνε αντίθετη φωνή...


Γι΄ αυτό και υπήρξε και με ήλιο και με χιόνια στην αυλή του Γιώργου, διατηρώντας τη θέση του, σε αντίθεση, λ.χ., με τον άλλο μυστικοσύμβουλο, Νίκο Κοτζιά, ο οποίος έλεγε την άποψή του και γι΄ αυτό, συχνά-πυκνά, έβλεπε την παπανδρεϊκή πόρτα από την έξω πλευρά (αν και η πρόσφατη, και μάλλον οριστική, εκπαραθύρωσή του δεν σχετίζεται με ιδεολογικοπολιτικές διαφωνίες, αλλά με το γιατί δεν έγινε ο ίδιος υπουργός Εξωτερικών αντί του πηγαίου αυτού κωμικού ταλέντου που ακούει στο όνομα Δρούτσας...). «Ό,τι πει ο Γιώργος» – αυτό ήταν το motto του ματαιόδοξου νομικού από την περίοδο που βρέθηκε κοντά του, όταν ο Γιώργος ήταν αναπληρωτής υπουργός εξωτερικών. «Ο Χάρης», θα μας εκμυστηρευθεί άνθρωπος που βρισκόταν πολύ κοντά στον Παπανδρέου εκείνη την εποχή, «ήταν ένας κανονικός yes man. Ουδέποτε θα τον έβλεπες να λέει κάτι δυσάρεστο στον Γιώργο. Ο Βαλλιανάτος, ας πούμε, που ήταν σύμβουλος εκείνη την εποχή, ήταν πιο αξιοπρεπής. Εξέφραζε ενίοτε και την αντίθεσή του. Ο Χάρης ποτέ. Μάλιστα, είχε την τάση να μαζεύει όλους τους συνεργάτες του Γιώργου γύρω από ένα τραπέζι και να παριστάνει τον βασιλικότερο του βασιλέως. "GAP!" φώναζε… "Να κάνουμε τον GAP πρωθυπουργό!" ούρλιαζε, χτυπώντας μάλιστα και τη γροθιά στο τραπέζι». Η σεμνότητα του Χάρη έτρεχε από τα μπατζάκια: «Όπως ο George Stephanopoulos καθοδηγεί τον Clinton και ουσιαστικά κυβερνά την Αμερική από ένα γραφειάκι 3Χ3, έτσι και εγώ από τα παρασκήνια καθοδηγώ τον Γιώργο και θα κυβερνήσω μια μέρα την Ελλάδα», συνήθιζε να λέει σε στενούς του φίλους, μεταξύ άλλων και για να δικαιολογηθεί για το λιλιπούτειο γραφειάκι στο οποίο τον είχε τοποθετήσει το αφεντικό του. Η γελοιότητα της φιλογεωργοπαπανδρεϊκής παραστάσεως μόνον με την γελοιότητα του άλλου βαλέ του Γιώργου τα χρόνια εκείνα τα παλιά μπορούσε να συγκριθεί, του δημοσιογράφου Γιώργου Λακόπουλου. Ο οποίος, σε όλους τους τόνους, έλεγε στις σχετικές συναντήσεις: «Ο ΓΑΠ θα σκίσει! Θα ρίξουμε 200 εκατομμύρια (δραχμές τότε – και ήταν πολλά λεφτά…) και ο Γιώργος θα εκλεγεί πρώτος! Θα τους πάρουμε τα σώβρακα!»… Τελικά, τα μόνα εσώβρακα που επάρθησαν τότε ήσαν του Λακόπουλου, αφού εξωπετάχθη κλωτσηδόν από το παπανδρεϊκό επιτελείο. (Παρεμπιπτόντως, ο Γιώργος δεν ήθελε κοντά του τον Λακόπουλο και για κοινωνικούς λόγους· τον θεωρούσε… αφόρητα «λαϊκό»…). Εννοείται ότι οι σοβαρότεροι εκ των παρισταμένων (όσο σοβαροί, τέλος πάντων, μπορεί να είναι κάποιοι που αποτελούν συνεργάτες του Γιώργου) μετά βίας συγκρατούσαν τα γέλια τους με τα καραγκιοζίστικα καμώματα του Χάρη…


 Ο Χάρης το παίζει· και το παίζει δυνατά… Ας μην δημιουργηθούν όμως ανοίκειοι βλεννώδεις συνειρμοί... Όταν λέμε ότι ο Χάρης «το παίζει», εννοούμε ότι υιοθετεί πόζα· ότι είναι επιτηδευμένος. Προσποιείται τον σπουδαίο, τον απαραίτητο, τον δημοφιλή, τον ικανό…


Ο Χάρης είναι επηρμένος άνθρωπος. Υπερφίαλος. Έχει πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του. Και αναπόφευκτα η κατάληξη είναι η χονδρή καζούρα· ο χλευασμός. Ο κύκλος του ακρατινού νομομαθούς, χλευάζει συνεχώς τον Χάρη πίσω από την πλάτη του… Γιατί έχει την τάση να λέγει συνεχώς ψέματα. Διηγείται ψευδή γεγονότα, φανταστικές ιστορίες – επιδίδεται σε χονδροειδέστατες επινοήσεις. Με επίκεντρο πάντα τον εαυτό του. Και γύρω του, περίπου ως ντεκόρ, ένα σωρό σπουδαίους της διεθνούς πολιτικής. Οι οποίοι, όλως συμπτωματικώς, θαυμάζουν τον Χάρη (ίσως και χωρίς να τo ξέρουν…). Ο ένας τον συμβουλεύεται, ο άλλος δεν κοιμάται αν δεν του πει μια (τηλεφωνική) καληνύχτα και πάει λέγοντας… Έτσι, τουλάχιστον, λέει ο Χάρης... Ο Χάρης είναι λιτός. Ευτυχώς που ισχύει κάτι τέτοιο. Διαφορετικά, πολλά θα μπορούσαμε να βάλουμε στο μυαλό μας για τις τωρινές του δράσεις. Γνωρίζουμε, όμως, ότι πρόκειται για έναν ανιδιοτελή άνθρωπο, για έναν καλό Έλληνα… Επομένως, η δημόσια δράση του πρέπει, χωρίς αμφιβολία, να θεωρείται προσφορά προς το δημόσιο – pro bono publico


Ο Χάρης, εξόν όλων των ανωτέρω, διακρίνεται και για κάτι ακόμη. Μοιράζεται ένα κοινό χαρακτηριστικό με τον τηλεπαρουσιαστή Χατζηνικολάου: νομίζει και αυτός ότι έχει χιούμορ! Ο Χάρης, μάλιστα, αποπειράται συχνά κάποια χωρατά στις παρέες, ενώ η συνήθης κατάληξη είναι να γελά μόνος του, γεμάτος αυταρέσκεια, με τον θώρακα να κουνιέται σαν έμβολο πάνω-κάτω, με το κάτω χείλος του στόματος εκνευριστικά προτεταμένο και… πιτσιλώντας με σάλια όποιον τυχερό τύχει να βρίσκεται πλησίον του… Επιπλέον, ο ακρατινός υπουργός έχει και μια βαθύτατα αντιαισθητική συνήθεια. Συχνά σκαλίζει με το χέρι τη μύτη του! Αυτόπτες μάρτυρες, μάλιστα, ισχυρίζονται ότι, μετά την «ανασκαφή», το δάκτυλο κατευθύνεται ενστικτωδώς, αυθωρεί και παραχρήμα, προς… το στόμα! Θεωρούμε, πάντως, μάλλον υπερβολική μια τέτοια αιτίαση για έναν τόσο κομψό άνδρα με παριζιάνικη πατίνα και δεν την υιοθετούμε…


Πάντως, τώρα, ο Χάρης - Κρι-θα-ρά-κης έχει φούριες, αφού έχει αναλάβει δουλειές με φούντες. Ανέλαβε, μετά και τον τελευταίο ανασχηματισμό, πλασιέ· πλασιέ περίεργων επενδύσεων, καλλιεργώντας ενδεχομένως (όπως πολλοί υποστηρίζουν) το έδαφος για νέες μελλοντικές εξεταστικές επιτροπές... Το πιο πρόσφατο κατόρθωμά του, το ναυάγιο της επένδυσης στον Αστακό. Και είχε επενδύσει τόσα σε αυτή την υπόθεση ο Χάρης «fast track» Παμπούκης... Πολλές οι προσδοκίες για χρήμα με ουρά (για το δημόσιο πάντα), αλλά τα θαλάσσωσε τελικά κι εκεί ο γκαφαδόρος Χαράλαμπος...


Η δουλειά του εθνικού πλασιέ έχει πολύ λάντζα, τρεχάλα και ιδρώτα. Ίσως γι’ αυτό κάποιος συνομιλητής του Χάρη μάς πληροφόρησε ότι, πρόσφατα, το λευκό υποκάμισο του υπουργού παρουσίαζε μια ανεπαίσθητη… σκουρότητα στο κολάρο, εκεί που συνδέεται με τον λαιμό... Εντοπίστηκε, επίσης, μια αρκετά ευμεγέθης λαδιά δεξιά, στο ύψος του στήθους (να’ταν άραγε από κανένα μεζεδάκι;..).


Εδώ που τα λέμε, πού καιρός για καθαριότητα με τόσες ευθύνες... Δύσκολοι οι καιροί για κυβερνητικούς ρεκλαματζήδες πλασιέ με κατάμαυρα βαμμένα μαλλιά…

614 comments:

1 – 200 of 614   Newer›   Newest»
Anonymous said...

ΚΡΙ-ΘΑ-ΡΑ-ΚΙ!

Anonymous said...

Εχουμε εναν νεο Κατσιφάρα δηλαδή εδώ.
Σιδηρούς νόμος:Οποιος φορά μπλού τουθ στο αυτί -οπως ο εδω υπουργός- είναι μαλάκας.
Μπλου τουθ, φουσκωμένες φλέβες,ένταση,χειρονομίες,μεγαλόπνοα σχέδια και υφος επιχειρηματικό.Που να βλέπατε αυτούς τους τύπους στους οποίους μίλησε εχθές ο Γιώργος...Συλλογος καινοτόμων επιχειρηματιών Ελλάδος.Καινοτόμος σου λέει, δηλαδή;Ολοι με μπλου τούθ και αγωνία για την πατρίδα και το μέλλον.

Anonymous said...

Έσκασε σαν καρπούζι ο Παμπούκης μετά την αποτυχία του Αστακού. Το φυσάει και δεν κρυώνει. Το πιο αστείο είναι που του την πέφτουν και διάφοροι εσωκομματικοί "άσπονδοι" με χαιρεκακία. Ήταν το μεγάλο στοίχημα του υπουργού της ανάπτυξης

Anonymous said...

ΚΑΤΑΡΑ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΚΑΤΑΡ.ΟΠΟΙΟΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΦΟΥΡΗΔΕΣ ΑΥΤΑ ΠΑΘΑΙΝΕΙ.
ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΜΑΛΛΙΑ Η ΑΝΕΥ.
ΠΑΜΠΟΥΚΗ ΑΠΕΔΕΙΧΘΕΙΣ ΧΑΝΟΣ.

Anonymous said...

Τον είχα καθηγητή στην Νομική αυτόν τον κύριο. Παρίστανε τον σοβαρό καθηγητή με το να κόβει πολλές φορές πολύ κόσμο. Αλλοπρόσαλλος στις παραδόσεις και τη συμπεριφορά του. Όταν τον άκουγες ή μιλούσες μαζι του καταλάβαινες με τη μία ότι του άρεσε να δείχνει σημαντικός και να κάνει τον έξυπνο.
Καμία έπκπληξη για μένα η εξέλιξή του.

Anonymous said...

παρόμοιος φανφαρας μου φαινεται και ο έτερος βαψομαλλιάς ο διοικητης του ΣΔΟΕ Καπελέρης

Anonymous said...

Υπάρχει και μια άλλη διάσταση του Χάρη Παμπούκη με πολύ διασκεδαστικό περιεχόμενο. Ο Χάρης Γαμπρός! Ναι. Ο Παμπούκης παρίστανε (δεν ξέρω αν το κάνει ακόμα) τον γκόμενο. Έπεσαν κάποια αφελή κορίτσια θύματα της γοητείας του (ή της ισχύος του). Σε όλα μέσα ο Χάρης.

Anonymous said...

"Αναταράξεις στην κυβέρνηση προκαλεί το ναυάγιο του Αστακού". Αυτό λένε ο εφημερίδες. Μα θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά; Είναι δυνατόν αυτοί οι συγκεκριμένοι άνθρωποι και μόνο έτσι όπως τους κόβουμε από φάτσα, να φέρουν σε πέρας μεγάλες συμφωνίες για επενδύσεις; Γελάει ο κόσμος με τα χάλια τους και με τα χάλια μας. Τώρα στην κυβέρνηση θα φάνε ο ένας τις σάρκες του άλλου.Κανένας δεν έχει τον ανδρισμό να αναλάβει τις ευθύνες του. Η υπόθεση του Αστακού έτσι και αλλιώς μύριζε από την αρχή. όχι γιατί το έλεγε η κοιμισμένη Μπιρμπίλη της πράσινης ανάπτυξης, αλλά γιατί τό έλεγαν πολλοί ειδικοί. Το πόσο η συμφωνία αυτή με τις αραπάδικες εταιρίες βρώμαγε, φαίνεται από το ποιοι συμμετείχαν στο πρότζεκτ. Όταν βλέπεις Νίκο Παπανδρέου, Γιώργο Σεφερζή και Χάρη Παμπούκη και δεις τι τους συνδέει και ποια είναι τα κοινά τους χαρακτηριστικά , αμέσως καταλαβαίνεις που πάει το πράμα. Ανικανότητα, γελοιότητα,σκοπιμότητα, μετριότητα, παραδοπιστία. Τσέπωμα.

Anonymous said...

Δεν ξέρω αν ο Καπελέρης είναι βαψομαλλιάς, πάντως το ΣΔΟΕ κάνει δουλίτσα...και καλό είναι να κάνει δουλίτσα το ΣΔΟΕ...καταλαβαίνετε...

Anonymous said...

Και ο Παμπούκης και ο Καπελέρης είναι γεροί βαψομαλλιάδες. Του Παμπούκη η βαφή φαίνεται να του έχει κάψει πολλά εγκεφαλικά κύταρα. Να δούμε αν θα γίνει το ίδιο και με τον Καπελέρη.

Anonymous said...

Βαψομαλλιά το δικό σου πορτραίτο πότε θα το έχουμε;

Γιατι καλά κράζεις όλους τους άλλους αλλά αν είσαι πραγματικά ανώτερος περιμένουμε και τη δική σου αυτογελοιοποίηση. Για να σε δούμε.

Anonymous said...

ό, τι στοίχημα ότι γι' αυτό θα περιμένουμε παααααρα πολυ

Anonymous said...

«Ο Κινέζος Πρωθυπουργός με ρώτησε αν ήταν ρύζι. Του είπα ότι δεν είναι ρύζι, είναι κριθαράκι. Με ρώτησε τι είναι το κριθαράκι και εγώ του είπα: κρι-θα-ρά-κι».

Anonymous said...

To πρόβλημα δεν είναι τόσοότι κάποιος μαλάκας είπε για κριθαράκια σε κάποιο ξένο πρωθυπουργό . Το πρόβλημα είναι ότι βγαίνει μετά στις τηλεοράσεις και λέει με υπερηφάνεια μια τέτοια χονδροειδέστατη μαλακία. Οι άνθρωποι αυτοί είναι υπουργοί και έχουν στα χέρια τους τις τύχες μια χώρας.

Anonymous said...

οι επενδύσεις δεν γίνονται επειδη ο παμπούκης είναι καραμπουζουκλής ή επειδή η μιλένα έγινε υπουργίνα κι ο φον δρούτσας υπουργός.

Εντάξει, καταλαβαίνω τον παγκόσμιο ενθουσιασμό για τους παραπάνω συνεργάτες του ΓΑΠ, άλλα πρέπει να καταλάβουμε ότι από την εξαγγελία πρόθεσης επενδύσεων μέχρι και την υλοποίησή της μεσολαβεί το (ελληνικό) χάος.

Γι' αυτό καλό είναι να κρατάμε πολύ μικρό καλάθι, ειδικά τώρα που η χώρα είναι υπό διάλυση και ειδικότερα όταν έχουμε να κάνουμε με τα ανωτέρω (και όχι μόνο) αστέρια του πασοκικού κυβερνητικού πενταγράμμου

Anonymous said...

Να και το βίντεο για το Κρι-θα-ρά-κι.

Anonymous said...

Μα ο Χάρης έλεγε ότι αυτός ξέρει τη δουλειά των επενδύσεων και ότι όλα τα προβλήματα τα δημιουργούν οι άλλοι μέσα στο Πασόκ που του βάζουν συνέχεια τρικλοποδιές.

Έπεσαν τα φτερά του Χάρη με αυτή την εξέλιξη. Ο ίδιος προσγειώθηκε στα βράχια. Μα να αποτύχει αυτός ο μάστορας των διαπραγματεύσεων και της διπλωματίας;

Anonymous said...

εγώ δεν ανησυχώ. Ευτυχώς υπάρχει το ΚΚΕ όπου νοιάζεται για μας. Ειδικά με αυτά που εξήγγειλε για την ανεργία και τα οποία τα κοστολογω μηνιαίως σε 25.000 Ευρω ανα άνεργο all inclusive. Βέβαια, απορώ αν αυτά που λέει το τρομερό αυτό κόμμα έχουν γίνει ακόμα και στα παραμύθια, ή τέλος πάντων αν υποθέσουμε ότι γίνονται, ποιός βρε κούκλα μου αλέκα θα ξαναδουλέψει (ειδικά στην ελλάδα) στην ζωή του?

Δεν πειράζει κκε είναι αυτό. Ξέρει καλύτερα αυτό από εμάς.

Anonymous said...

Η δουλειά αυτή είχε δοθεί για να πάρει την προμήθειά του και ο πρώην παπανδρεϊκός συνεργάτης Γιώργος Σεφερτζής. Την είχε ανάγκη αυτή τη δουλειά. Είχε ζητήσει από τον αδελφόθεο Νίκο να μπορέσει να βγάλει και αυτός πέντε δραχμές. Και έτσι δεν του χάλασαν το χατήρι. Σύμφωνα πάντως με εκτιμήσεις, γκάφες έκαναν όλοι όσοι ασχολήθηκαν με τη συγκεκριμένη επένδυση. Άπειρα, ανόητα και χαζοχαρούμενα παιδάκια που νομίζουν ότι το να κάνουν επενδύσεις είναι ένα παιχνίδι. Σαν την Monopoly.

Anonymous said...

δηλαδή θες να πεις ότι ολόκληρο σχέδιο επένδυσης δισεκατομμυρίων, με μεγάλες εταιρείες κλπ, όλα γίνανε για να πάρει κάποιος ανύπαρκτος σεφερτζης την μίζα? Φιλικά, μήπως κάπου πρέπει να το ξανασκεφτείς τι έγραψες?

Anonymous said...

Πάντως ο Παμπούκης φέρθηκε πιο "έξυπνα" από τον Κοτζιά. Είναι πάντα καλόβολος με τον αρχηγό και καπάρωσε τις κυβερητικές θέσεις. Ο Κοτζιάς που ήθελε πολύ να γίνει υπουργός -και μάλιστα των Εξωτερικών- τώρα είναι στην απέξω. Βγάζει το μένος του με άρθρα εναντίον της κυβέρνησης του Παπανδρέου. Εννοείται ότι αν τον είχε κάνει ο Παπανδρέου υπουργό θα τα έβρισκε όλα ωραία και σωστά.

Anonymous said...

Γράφει ο Κώστας Ιορδανίδης:

Η ερασιτεχνική ομάδα

Ουδείς υπεύθυνος πολίτης μπορεί να επιχαίρει για το ναυάγιο του ενεργειακού επενδυτικού προγράμματος του Κατάρ στον Αστακό. Οι πάντες όμως έχουν δικαίωμα να οικτίρουν τον αγοραίο χειρισμό του θέματος από την ερασιτεχνική ομάδα της κυβερνήσεως του κ. Γιώργου Παπανδρέου.

Το επενδυτικό πρόγραμμα του Κατάρ στην Ελλάδα ανακοινώθηκε, πριν καν οριστικοποιηθεί, από το υπουργό Επικρατείας, κ. Χάρη Παμπούκη, ενώ βρισκόταν στο Παρίσι, με στόχο να διασκεδάσει τις δυσμενείς εντυπώσεις από την επικείμενη υπαγωγή της χώρας στον έλεγχο της τρόικας.

Η στιγμή της ανακοινώσεως εξυπηρετούσε επικοινωνιακές σκοπιμότητες. Δεν θα μπορούσε να διαφωνήσει κανείς και με αυτήν την τακτική, εάν μία απίστευτη προχειρότης δεν χαρακτήριζε το σύνολο της ερασιτεχνικής ομάδος, που πιστεύει ότι διαθέτει την τεχνογνωσία και την αναγκαία διεθνή διαπραγματευτική εμπειρία, διά την σωτηρία της Ελλάδος.

Πολιτικά ερασιτεχνικός ο τρόπος με την οποία ο υπουργός επί των Οικονομικών «συνομολόγησε» το Μνημόνιο. Ιδιόρρυθμος ο τρόπος με τον οποίο ο κ. Χάρης Παμπούκης –και κάποιοι άλλοι– ανέλαβαν να «φέρουν» ξένες μεγάλες επενδύσεις στην Ελλάδα. Μόνη ελπίς ότι και η «επένδυση» του Κατάρ στο Ελληνικό δεν θα αποδειχθεί τραγέλαφος όπως το ενεργειακό πρόγραμμα του ίδιου αραβικού κράτους στον Αστακό – ανεξαρτήτως εάν οι ευθύνες αποδίδονται από την κυβέρνηση στις εμπλεκόμενες εταιρείες.

Το όπλο της «εκσυγχρονιστικής» ομάδος ήταν η θρυλούμενη τεχνοκρατική δεινότης τους έναντι των γηγενών στελεχών του ΠΑΣΟΚ. Αλλά τα ιδιαιτέρως προσοντούχα στελέχη της κυβερνήσεως του κ. Παπανδρέου αποδεικνύονται σταδιακώς ανεπαρκή και ως τεχνοκράτες. Το αποτρόπαιο είναι ότι οι εμφορούμενοι με νεωτερικές δήθεν απόψεις υπουργοί, όχι μόνον δεν αντιλαμβάνονται το πολιτικό τους έλλειμμα, αλλά αυταπατώνται ότι ενώ οι ίδιοι «θριαμβεύουν» στη διεθνή σκηνή, αυτό δεν γίνεται αντιληπτό από τους «υπανάπτυκτους» συναδέλφους τους ή συμπολίτες.

Δεν αισθανόμεθα αλληλεγγύη προς τους «εκσυγχρονιστές αστούς» που πλαισιώνουν, στην παρούσα συγκυρία, την κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου. Θα τους αφήσουμε στην κρίση των παραδοσιακών στελεχών και οπαδών του ΠΑΣΟΚ, στους οποίους και μόνον οφείλουν την αναρρίχησή τους στην εξουσία. Το πρόβλημα είναι ότι τις συνέπειες του ερασιτεχνισμού και της πολιτικής ανεπαρκείας τους τις υφιστάμεθα όλοι.

o grizomallis said...

Για τον Παμπούκη ας πουν άλλοι, εγώ σε ευχαριστώ για το περί Σαρτρ σχόλιο.

Anonymous said...

Μαγκιές πεζοδρομιακού τύπου είναι όλα αυτά που κάνουν οι Παμπούκηδες. Αστείοι άνθρωποι, μόνιμοι αυλοκόλακες της (μετριας) εξουσίας, έχουν μάθει να λειτουργούν πάντα σε αυτές τις προδιαγραφές. Δουλίτσες να γίνονται να βγαίνει η κονόμα και να της πουλάμε και στο πόπολο ως κορυφαίες επενδύσεις που θα λύσουν τα προβλήματα.

Anonymous said...

Όχι βέβαια, η κομπίνα στον Αστακό δεν έγινε για να τσεπώσει ο Σεφερτζής, αλλά στον σχεδιασμό του φαγοποτιού ήταν ΚΑΙ ο Σεφερτζής. Εκπροσωπούσε την κυβέρνηση σε διάφορες επαφές και διαδικασίες σε σχέση με την περίεργη αυτή επένδυση. Βεβαίως κατ' εντολή των Παπανδρέου, Γιώργου και Νίκου. Ναι, είναι ο ίδιος Σεφερτζής με την ΕΣΚΙΜΟ, τις ψεύτικες πωλήσεις των μετοχών και τις προφυλακίσεις (τον οποίο είχε αποφυλακίσει ο 'δικαστής με τη μεζούρα'). Όπως και ο Παμπούκης είναι ο γνωστός Παμπούκης χωρίς άλλες λεπτομέρειες.

Anonymous said...

σύμφωνοι, αλλα με αυτά που λες δεν στοιχειοθετείται κομπίνα (για την οποία αν κατάλαβα καλά φιλάμε κατουρημένες ποδιές), πολλώ δεν μάλλον οικονομικό έγκλημα οιουδήποτε

Anonymous said...

Πολύ σοβαρή και εμπεριστατωμένη ανάλυση για έναν ακόμα μεγάλο Έλληνα που κοσμεί με την παρουσία του την πολιτική ζωή του τόπου. Ο κ.κ. Παμπούκης είναι άξιος πολιτικός απόγονος όλων όσων έφεραν την πολύπαθη αυτή χώρα στο χείλος του γκρεμού.

Παρατήρηση προς τον συντάκτη του άρθρου: κατέχετε άψογα την ελληνική γραμματική, σας ξεφεύγει όμως ένας κανόνας. Οι μονοσύλλαβες λέξεις τονίζονται ενίοτε: "κάποιος συνομιλητής του Χάρη μάς πληροφόρησε" αντί του "κάποιος συνομιλητής του Χάρη μας πληροφόρησε"

Anonymous said...

Ο Παμπούκης είναι ο μόνος από τους στενούς συνεργάτης του Γιωργάκη που είναι σταθερά δίπλα του, που δεν έχει πέσει μάλλον ποτέ σε δυσμένεια. Για όσους ξέρουν πρόσωπα και πράγματα για τον στενό κύλο του πρωθυπουργού μας αλλά και για όσους ξέρουν τον χαρακτήρα του Παπανδρέου αυτό είναι κατόρθωμα. Ο Γιωργάκης ποτέ δεν επιστεύεται απόλυτα κανέναν. Ο Παμπούκης κατάφερε το ακατόρθωτο. Ίσως και γιατί εδώ και χρόνια είναι ο εξ απορρήτων του Προέδρου, ο άνθρωπος των ειδικών αποστολών. Και όταν μιλάμε για ειδικές αποστολές, μιλάμε και για αποστολές που έχουν το χρώμα του χρήματος.

Anonymous said...

Εγώ κόβω να έχει πέσει shakedown* στις εταιρείες του Κατάρ από την παιδική χαρά του Γιωργάκη. Όπως ακριβώς κάνουν τα "καλά παιδιά" της Μαφίας στην Αμερική.
Κάτι μου λέει ότι κάποιο αστεράκι της αυλής του Γιωργάκη, περίμενε να προχωρήσει το project μέχρι ενός σημείου (ώστε να δεσμευτεί το Κατάρ)ενώ προσυμφωνημένα είχε βάλει το μικρό δαχτυλάκι στο βάζο με το μέλι, αλλά μετά προσπάθησε να χώσει το μεγάλο δάκτυλο (το γνωστό κωλοδάκτυλο) στο βάζο με το μέλι χρησιμοποιώντας εκβιασμό, πλην όμως το έβαλε εκεί που όλοι γνωρίζουμε.

Επειδή όμως ζούμε σε ένα μεγάλο χωριό, είμαι σίγουρος ότι εν καιρώ θα μαθευτεί ποιος είναι. Και θα γελάσουμε...

Shakedown = Εκφοβιστική απειλή από τον μαφιόζο προς το θύμα, ότι αν το θύμα δεν πληρώσει θα χρησιμοποιηθεί από τον μαφιόζο σωματική βία, ανθρωποκτονία ή καταστροφή της επιχείρησης του θύματος.

Anonymous said...

Αυτό που λέει ο 7:19 είναι η αλήθεια. Πήγαν οι έλληνες κουτοπόνηροι λιγούρηδες να πιάσουν κορόιδα τους αραπάδες για να τσεπώσουν. Και έπεσε ένα χοντρό, βιδωτό (και αραπάδικο)κωλοδάχτυλο.

Anonymous said...

Ρίχτε καμιά λεπτομέρεια.

Anonymous said...

Όσοι έχουν συναντήσει από κοντά τον κ. Παμπούκη ξέρουν ότι έχει ένα κουσούρι: με όποιον και να συζητάει, θέλει να δίνει την εντύπωση ότι είναι ισχυρός. Μιλάει με υπονοούμενα, σε κοιτάει μέσα από μισόκλειστα μάτια, αφήνει να εννοηθεί ότι ξέρει πολλά και κυρίως μπορεί να κάνει πολλά.

Anonymous said...

Ο μόνος άραβας επενδυτής τα τελευταία πενήντα χρόνια στην Ελλάδα είναι ο Τζόρτζ Χάλαγκ με close second τον Μίμη Φωτόπουλο που μοίραζε χρυσά ρολόγια στο Μον παρνές.
Αστεία πράγματα είναι αυτά, που μόνο ο καραίσκος τα πίστεψε και βγήκε στους δρόμους να διαμαρτυρηθεί για το ξεπούλημα του ελληνικού φυσικού πλούτου στο αραπάδικο κεφάλαιο....

Anonymous said...

ωραιοπάθεια, φανφαρονισμός, τζούφιος δικηγορικά και ανδρικά(?)
χμ....

Anonymous said...

τι, Καραϊσκος;

Anonymous said...

Μήπως είναι ο εισαγγελέας Καραίσκος; Αυτός που έχωσε μέσα το Σεφερτζή για το σκάνδαλο της Eskimo;

Anonymous said...

Τι Σεφερλή μου λες τώρα

Anonymous said...

Με Σεφερλή αντί για Σεφερτζή θα είχαμε καλλίτερα αποτελέσματα.

Anonymous said...

Με Καραϊσκο θα είχαμε και καβλίτερα αποτελέσματα

Anonymous said...

Στους παροικούντες την (πολιτική) Ιερουσαλήμ είναι γνωστό ότι ο Νίκος Παπανδρέου έχει μια τρελή αδυναμία σε κάτι: στα χρήματα. Είναι επίσης γνωστό, ήδη πριν από την νίκη του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές, ότι ο Νίκος ετοίμαζε... έφοδο στον χώρο των επενδύσεων. Είναι επίσης γνωστό ότι ήδη από τότε, είχε αναλάβει τις επαφές με τους επιχειρηματίες εκ μέρους του ΠΑΣΟΚ και του αδελφούλη του (αλλά βεβαίως και της μητερούλας του). Είναι επίσης γνωστό, ήδη πριν από τις εκλογές, ότι ετοιμαζόταν (και ετοιμάζεται) γερή μπάζα σε σχέση με επενδύσεις στον χώρο της ενέργειας και της πράσινης ανάπτυξης. Επομένως, εάν κανείς εντοπίζει το που κινείται κάθε φορά ο Νικολάκης Παπανδρέου και ο στενός κύκλος της Οικογένειας (Παμπούκηδες και σία), μπορεί πολύ άνετα να καταλάβει που υπάρχει και το μαρούλι.

Anonymous said...

το θέμα είναι ότι τα πασοκια από το 80 κι εντευθεν έχουν φτιάξει τέτοιο εχθρικό πλαίσιο για επενδύσεις που θα πρέπει ο νικος ο παπανδρέου να περιμένει καμιά 200αρια χρόνια για να δει καινούργια επένδυση στην ελλάδα

Anonymous said...

O καημένος ο Χάρης. Κάποτε διατηρούσε σχέση (παντρεμένος; χωρισμένος; δεν θέλω να πω) με γνωστή μου κοπελίτσα κόρη βιομηχάνου αλλά και με ευαισθησίες ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ΜΚΟ κλπ(ξέρω, ξέρω, αλλά δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα). Το κορίτσι είχε υποφέρει από τον ανασφαλή Χάρη πάρα πολύ. Της ταλαιπωρίας ο Χάρης και με την ιδιότητα να λατρεύει μέχρι τελικής πτώσεως τον εαυτό του. Άντε να κάνεις χωριό με τέτοιες προσωπικότητες που είναι σαν την μαλακία: Από εσένα ξεκινάει και σε εσένα καταλήγει.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4496299&ct=1

Τα ίδια με το εμιράτο είχε τραβήξει κι ο Καραμανλής βέβαια,οπως θα δείτε και στο λινκ.

Μαλλον το εμιράτο έχει έναν ρόλο "λαγού".Οποιος απο τους καταλληλότερους κατα καιρούς ηγέτες μας, έχει κατι να πουλήσει και θέλει να γίνει τζόγος,να μαθευτεί,να ασχοληθεί κάποιο κορόιδο με το θέμα, πάει στο Καταρ.Μάλιστα ο Καραμανλής είχε μεταβεί στο Καταρ με το δικό του Μπαμπούκη,εναν ξάδερφο της Νατάσσας.Και για την Ολυμπιακή και για τον αστακό κι αυτός.Γράψτε "Καραμανλής-Καταρ" στο google και θα τα δείτε.
Καταρ,μπλου τούθ,συσκέψεις,αγωνία,κοντρα συσκέψεις,κρύος χαρτοπαικτικός ιδρώτας,τσιγάρα,πρωτοξάδελφα,Μπαμπούκοι Μπουμπούκοι,αραβικές χυλόπιτες

Anonymous said...

Καραπιάλη καλά έκανες και θύμήσες και αυτό το φιάσκο που είχαμε λιγάκι ξεχάσει. Διαφορά δεν υπάρχει μεταξύ των ελληνικών κομμάτων και της στελέχωσής τους. Είναι όλοι φτιαγμένοι από το ίδιο ύφασμα και με την ίδια ακριβώς ραφή.

Anonymous said...

Για την ιστορία, το πρόβλημα (απ'ότι υποστηρίζεται τουλάχιστον επισήμως από την ανακοίνωση της S&K) εμφανίστηκε, όχι από την κρατική επιχείρηση του Κατάρ που συμμετείχε στο σχήμα, αλλά από την S&K Holding, τη θυγατρική του κατασκευαστικού ομίλου CCC, σύμφωνα πάντα με τον έλληνα εκπρόσωπο της τρίτης εταιρείας που συμμετείχε στο επενδυτικό σχέδιο, της γερμανικής Rosebud Energie.
Υποστηρίζεται λοιπόν από την Rosebud, ότι η S&K υπαναχώρησε όταν δεν πέτυχε το επιθυμητό γι αυτήν ποσοστό έκπτωσης από το Κατάρ (της τάξης του 70%) σε προμήθεια πρώτης ύλης, ενώ το Κατάρ προσέφερε έκπτωση της τάξης του 40%. Σαν αποτέλεσμα, ο χρόνος απόσβεσης υπολογίστηκε στα 12 χρόνια (αντί για 7 που υπολόγιζε η S&K) και με απόδοση επένδυσης της τάξης του 11%-12%, γεγονός που φάνηκε λίγο στην S&K που αποσύρθηκε.
Η αλήθεια είναι ότι ανακύπτουν τα ακόλουθα ερωτήματα:

1) Γιατί ως αρχική δικαιολογία για το φιάσκο, ειπώθηκε ότι δεν επετεύχθησαν οι επιθυμητές τιμές πώλησης στην Ιταλία, ενώ μετά ειπώθηκε η ως άνω ιστορία;

2) Πώς είναι δυνατόν, η κατασκευαστική (αλλά και με κλάδο που ασχολείται με την ενέργεια CCC) να είναι τόσο ασόβαρη; Βέβαια Παλαιστίνιοι είναι οι άνθρωποι, με αρχική έδρα το Λίβανο ) αλλά όπως και να χει δεν μπορεί να δραστηριοποιούνται σε 20 χώρες και να τζιράρουν 7 δις δολλάρια το χρόνο ενώ είναι τόσο ασόβαροι. Μπήκαν σε ένα επενδυτικό σχέδιο, θεωρώντας αυθαίρετα ότι θα επιτύγχαναν έκπτωση της τάξης του 70%; Αν είναι δυνατόν..

3) Η κρατική ενεργειακή του Κατάρ που συμμετείχε, είναι δεύτερη σε μέγεθος στη Μέση Ανατολή μετά την σαουδαραβική Aramco. Γιατί δεν καλύπτεται το ποσοστό της S&K από το Κατάρ και την S&K ώστε να συνεχιστεί το έργο; Στη συγκεκριμένη περίπτωση, λεφτά υπάρχουν πράγματι.

Ο Παμπούκης υποστηρίζει ότι "την πάτησε με τη θυγατρική της CCC, γιατί βλέποντας τη CCC και το μέγεθος της φαντάστηκε ότι έχει να κάνει με σοβαρούς ανθρώπους".

Anonymous said...

... ο σοβαρός Παμπούκης φαντάστηκε ότι έχει να κάνει με σοβαρούς ανθρώπους...

Anonymous said...

12.05 από τη Χ. Τρικούπη είσαι;

Anonymous said...

Αν και θεωρώ τον Παμπούκη εντελώς γελοίο άτομο, παράλληλα πιστεύω ότι η λογική του fast track είναι η μόνη λογική που μπορεί να αποδώσει σε μια χώρα σαν την Ελλάδα του σήμερα. Όλα τα άλλα που λένε δεξιά και αριστερά για αλλαγές πλαισίων, δομών, μπλα μπλα μπλα είναι κουβέντα να γίνεται. Άμεσες επενδύσεις στις σημερινές συνθήκες σε μια χώρα σαν την δική μας μόνο με fast track γίνεται. Το ότι ο Παμπούκης, ο Γιωργάκης και οι άλλοι ήρωες του ελληνικού θεάτρου σκιών είναι και ανεπαρκείς και αστείοι και ύποπτοι για μια τέτοια δουλειά, δεν σημαίνει ότι και η μέθοδος δεν είναι η κατάλληλη.

Anonymous said...

ο 12:05 ειναι ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος

Anonymous said...

Τι θα γίνει ρε παιδιά; Θα τράβήξει πόλύ το γλέιψιμο του μπριγιαντινάκια στον αλκοολικό υποψήφιο; Έλεος δηλαδή, αν είναι, να τον βγάλουμε από τώρα να ηρεμήσουμε αν μη τι άλλο. Το κέρατό μου το τράγιο(που λέει κι ο Νίκος).

Anonymous said...

Έτσι θα πάει μέχρι τις εκλογές. Δυστυχώς. Η μόνη μας ελπίδα είναι να τσιτώσει με κάτι η αλκοόλα και να την πέσει στον παρουσιαστή. Φαίνεται δύσκολο αλλά δεν είναι καθόλου αδύνατον. Το κάνει συνέχεια αυτό η σημερινή ελπίδα του ελληνικού λαού, ο επαγγελματίας αντιμνημονιάκιας πρώην στέλεχος του ηρωικού ΔΗΚΚΙ. Και όχι ότι ο παρουσιαστής είναι δύσκολο να δώσει αφορμή για μανούρα.

Anonymous said...

Οι άραβες είναι πολύ σκληροί επιχειρηματίες και δεν μασάνε κουτόχορτο ειδικά αν σε δουν ψόφιο, όποιος έχει κάνει δουλειές μαζί τους αντιλαμβάνεται τι εννοώ. Αυτοί οι άξεστοι και παμπόνηροι νομάδες έχουν συνηθίσει επί τόσα χρόνια να τους γλείφουν διάφοροι λιγούρηδες γιά τα πετροδόλαρά τους που αυτό το περιβάλλον του επιχειρείν τους έχει γίνει δεύτερη φύση. Θα μάσαγαν τώρα με κουτοπόνηρους Παμπούκηδες και Νικολάκηδες, αστεία πράγματα. When money talks bullshit walks όπως έλεγε συχνά και η γιαγιά μου.

Anonymous said...

Αν δεν κάνω λάθος και θυμάμαι σωστά το πρόσωπο, ο Παμπούκης είναι εκείνος που για να δείξει κοσμοπολίτης και διεθνής, βγάζει συχνά το πορτοφόλι του δήθεν για να πληρώσει και επιδεικτικά ενώπιον τρίτων κάνει ότι ψάχνει κανένα ευρώ ενώ βγάζει συνεχώς δολάρια. Θέλει με αυτό να πει ότι ξέχασε να αντικαταστήσει το αμερικάνικο νόμισμα με το ελληνικό-ευρωπαϊκο, γιατί μόλις πριν από λίγες ωρες ήταν σε μια άλλη ήπειρο ως τέλειος κοσμοπολίτης. Ή πολύ απλά για να πληρώσουν τον λογαριασμό οι άλλοι παριστάμενοι, οι ευρούχοι και όχι δολαριούχοι.

Anonymous said...

Ωραία απόχρωση είχε ο Κωστόπουλος απόψε, τον είδε κανείς;

Anonymous said...

Tι Κωστόπουλο να δούμε μωρέ. Εδώ δεν βλέπουμε ούτε τον Λιάγκα.

Anonymous said...

Φαίνεται ο Πετράκης έφαγε πολύ ροζ τόνο στα σουσάδικα της Θεσσαλίας και το αποτέλεσμα ήταν να επηρεαστεί το χρώμα των μαλλιών του.

Anonymous said...

Απολαυστική η ήττα πτώση και γελοιοποίηση Παμπούκη. Αυτά νιώθει κανείς όταν βλέπει την καταβύθιση και τον εξευτελισμό κάποιου που είναι τόσο εκνευριστικά full of himself.
O τρόπος δε που πάει να δικαιολογήσει την αποτυχία του είναι ακόμα πιο πολύ εκνευριστικός.

Anonymous said...

Σ-Καταρ

Anonymous said...

Παντελής Μπουκάλας από την σημερινή 'Κ'

Αναρίθμητες φορές βρεθήκαμε στην ανάγκη να ευχαριστήσουμε τον Θεό της Ελλάδας, τώρα όμως ήρθε ο καιρός να ευχαριστήσουμε και τον Αλλάχ. Αυτός πρέπει να φώτισε τους Καταρινούς εμίρηδες, πείθοντάς τους να αποσύρουν το ενδιαφέρον τους για το Πλατυγιάλι του Αστακού· και όχι από φιλελληνισμό βέβαια, αλλά επειδή δεν τα βρήκαν με τους Ιταλούς συνεταίρους τους. Αν τα πράγματα πήγαιναν όπως ονειρευόταν η κυβέρνησή μας, δεν θα αργούσε να αποδειχθεί κακός μπελάς, κάκιστος, αυτό που τα φερέφωνά της το παράσταιναν σαν μέγα δώρο που θα έφερνε δουλειά στην περιοχή και πετροδολάρια αμέτρητα στην Ελλάδα όλη. Ο ίδιος ο πρωθυπουργός προέβλεπε τον Ιούνιο ότι, μόνο από την είσπραξη ΦΠΑ, τα κρατικά ταμεία θα ενισχύονταν με ένα δισ. ευρώ. Τέτοια σιγουριά. Αναγγέλλονταν επίσης 1.500 θέσεις εργασίας. Και δεν ήταν καν 150.

Το «επενδυτικό σχέδιο», η μετατροπή του λιμανιού σε σταθμό αποθήκευσης και επαναεριοποίησης του αποδεδειγμένα επικίνδυνου και σχεδόν παγκοσμίως ανεπιθύμητου LPG (του υγροποιημένου πετρελαϊκού αερίου) και η δημιουργία μονάδας ηλεκτροπαραγωγής που θα πουλούσε το ρεύμα στους αδιαφορήσαντες εντέλει Ιταλούς, είχε όλες τις προδιαγραφές για να γίνει στο μέλλον αντικείμενο έρευνας από εξεταστική επιτροπή της Βουλής: Παρέμβαση κρατικών λειτουργών (υπουργών δηλαδή) για την εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων (σε ιδιωτική κοινοπραξία έχει εκχωρηθεί το Πλατυγιάλι και αυτή θα συνεργαζόταν με τους Καταρινούς κεφαλαιούχους), πρωταγωνιστική συμμετοχή μη θεσμικών παραγόντων (όπως ο αδελφός του πρωθυπουργού που πρόσθεσε στη ζυγαριά το βαρύ του όνομα), αξιοζήλευτη (βατοπεδινή θα έλεγε κανείς) ταχύτητα για τον πατροπαράδοτα βραδυπορούντα κρατικό μηχανισμό (η κοινοπραξία έλαβε άδεια ηλεκτροπαραγωγής σε δύο εβδομάδες, όταν συνήθως απαιτούνται μήνες), ελαφρά περιφρόνηση της περιβαλλοντικής παραμέτρου και μάλιστα από μια κυβέρνηση που πρώτα ορκίζεται στην πράσινη ανάτυξη και κατόπιν πίνει τον πρωινό καφέ της. Προφανώς κρίθηκε από τον υπερυπουργό Επικρατείας και Φαστ Τρακ κ. Παμπούκη ότι οι ρύποι που εκλύει το LPG, ρύποι με καρκινογόνες και μεταλλαξιογόνες ιδιότητες, είναι συμβατοί με τον ακαρνανικό κόσμο, ανθρώπινο και φυσικό, που αρχαιόθεν ιστορείται άγριος.

Δέκα χρόνια πριν, το Πλατυγιάλι ήταν ένα ήσυχο φυσικό λιμάνι θεωρητικώς δίπλα στον Αστακό, γιατί το χωρίζουν οι ζαλιστικές στροφές ενός δρόμου του ’50, όπου τα φορτηγά στενάζουν. Κολυμπούσαμε εκεί, ούτε τέταρτο δεν είναι από το χωριό μου. Ωσπου καρφώθηκαν οι μπάρες και τα STOP. Είπαν θα γίνει διαλυτήριο πλοίων. Δεν έγινε. Είπαν θα το κάνουν οι Ολλανδοί κέντρο επεξεργασίας των ευρωπαϊκών τοξικών αποβλήτων. Δεν το έκαναν· ευτυχώς. Είπαν θα γίνει μονάδα παραγωγής κλίνκερ. Δεν. Είπαν θα γίνει κάτι σαν εμιράτο. Δεν. Εμειναν οι μπάρες. Και το κολύμπι απαγορεύεται πια.

Anonymous said...

Ο εκάστοτε κυβερνήτης κάνει και μια αρπαχτή για την οικογένεια του.Μια γκράντ αρπαχτή.Ο Μητσοτάκης την ΑΓΕΤ Ηρακλης,ο Σημίτης τον ΟΤΕ,ο Καραμανλής δεν χρειάζεται καν να πώ,οι Νεοτεροι Παπανδρεου μάλλον σχεδίαζαν τον Αστακό.Τωρα θα βρούν κατι άλλο

Anonymous said...

Δημητράκης Αβραμόπουλος παρασημοφορούμενος από την Aυτού Εξοχότητα, τον εν Αθήναις Γάλλο πρέσβη κ. Cristophe Farnaud υπό το διακριτικό (και άκρως συγκαταβατικό) βλέμμα της συζύγου του δευτέρου στο βάθος. Αγνοώ τον λόγο της παρασημοφορήσεως, αγνοώ ακόμα και τι τάξεως μετάλλιο καρφιτσώνεται στο άσπιλο πέτο του Δημήτρη, αν κρίνω από το ύφος του όμως πρέπει να πρόκειται γιά ύψιστη διάκριση, πιθανώς Grand Croix ή ακόμα και Légion d'Honneur.

Anonymous said...

Μ αφορμή παραπάνω σχόλιο θα ήθελα να σημειώσω οτι οι Γάλλοι παρασημοφόρησαν και το Κο Συγγελίδη,αντιπρόσωπο της Σιτροεν Ελλας και σύζυγο της Μιλενας Αποστολάκη.Πρωην σύζυγο αν δεν κάνω λάθος.
Γιατι βραβεύτηκε;;Για την ανδρεία του ίσως;
Τι αυτοκίνητα πήρε η Μπατσαρία όταν ανανέωσε ολόκληρο το στόλο της το 1999-2000;

Anonymous said...

Η υπόθεση Συγγελίδη βρωμάει από όπου και να την πιάσει κανείς. Επί υφυπουργίας της πρώην συζύγου του Μιλένας στο Ανάπτυξης (πρώην Εμπορίου), θέση που κόσμησε και ο γίγας Κίμων Κουλούρης, έγιναν σημεία και τέρατα στον τομέα των προμηθειών της ΕΛ.ΑΣ (οι προμήθειες της ΕΛΑΣ πραγματοποιούνται μέσω του συγκεκριμένου υπουργείοι που εκδίδει της προκυρήξεις των διαγωνισμών). Μεγάλη βρώμα που εμπίπτει στο "μαζί τα φάγαμε" του Πάγκαλου. Τι να κάνουμε όμως, αυτούς τους αεριτζήδες εξουσιαστές έχουμε, άρα τα θέλει ο κώλος μας.

Anonymous said...

Η Μιλένα Αποστολάκη άρεσε πολύ ως γυναίκα και σε έναν ιπποπόταμο της πολιτικής, τον πολιτικό που μυρίζει έντονα ιδρώτα. Με στοργή εκείνη την εποχή αγκάλιασε ο περί ου ο λόγος πολυπράγμων, πάντα ανιδιοτελώς, την μπρελόκ αλλά φιλόδοξη Μιλένα. Και την προώθησε αναλόγως...

Επί τη ευκαιρία, ας αναφερθεί και ένα πικάντικο περιστατικό με πρωταγωνιστή τον ίδιον υπουργό. Ο συγκεκριμένος παχύσαρκος και εγωκεντρικός τύπος ετίμησε με επίσκεψη, παρηγορητική οπωσδήποτε, την νεαρά συμβία και ομότεχνο διακεκριμένου ποιητού μας, ο οποίος είχε ήδη αφήσει τον μάταιο τούτο κόσμο σε πολύ μεγάλη ηλικία και με σειρά διακρίσεων και βραβείων στο βιογραφικό του - ειδικά με μια διάκριση που μόνο άλλος ένας στην Ελλάδα πρέπει να είχε. Η νεαρή παλακίδα του μακαρίτη, εδέχθη τον παχύσαρκο πολιτικό στο σπιτικό της, ενώ η ασφάλειά του περίμενε από κάτω. Ώρες πολλές επέρασαν οι ασφαλίτες κάτω να περιμένουν τον υπουργό να κατέβει... ανακουφισμένος. Όταν όμως περάσαμε στις πολύ πρωινές ώρες, έζωσαν τα φίδια τους πιστούς φύλακες του υπουργού και αίφνης απεφάσισαν να ελέγξουν τι γίνεται επάνω, μήπως και έχουμε μια νέα περίπτωση... Πάχτα. Τελικά τίποτε το περίεργο δεν είχε συμβεί. Απλώς, ο υπέρβαρος και ιδρωμένος υπουργός μας, μετά από τις χαριτωμένες και "ηδονικές" δραστηριότητες, είχε πέσει αποκαμωμένος σε έναν γλυκό, ξεκουραστικό ύπνο έχοντας στην αγκαλιά του την μελαγχολική, γεροντόφιλη παλακίδα/καλλιτέχνιδα...

Anonymous said...

Jamais on ne me dira que la course aux étoiles ça n'est pas pour moi

Είναι βέβαιως μπελάς να σας τα γράψω όλα αυτά και υμεις να τα διαβάσετε αλλά όταν αγανακτείς θέλεις να το μοιραστείς και όταν ψηφίζεις να τα γνωρίζεις ....!!!

Όσοι απο σας ειχον αγορασει την Καθημερινή ίσως να είδον το Κ (περιοδικό )της κυριακής 26/9/10 και το πρωτοσέλιδο ...και να διαβάσατε το αφιέρωμα του Νίκολαου Βαφειάδη..ας τα μάθετε όσοι δεν έπεσε στα χέρια σας ..!!!
Μέσα στας 3 εβδομάδας που έζησε ο συνεργάτις της Καθημερινής μέσα στην βουλήν κατέγραψεν τα χάλια αυτών των ..........? και των υπαλλήλων τους .....

εν μέσω κρίσεως αναφέρω αναλυτικως τι απεφάσισαν δια τούς εαυτούς των' πάρτε μία γεύση όσοι δεν γνωρίζετε το μέγεθος........

Παρόλες τας φαινομενικά αντικρουόμενας απόψεις μεταξύ τους θα δεί, λέει, κανείς στούς διαδρόμους πώς όλοι χαριεντίζονται μεταξύ των. Άλλωστε τα πολιτικά κόμματα δεν πλήττονται οικονομικά απο την κρίσιν, γιατί κυβερνητική απόφασις ηύξησε κατά 30% τα της ετήσιας κρατικής επιχορήγησης τους η οποία απο τα 37 εκατ.ευρώ που είχε περιοριστεί θα φτάσει τελικά το 2010 στα 49 εκατ.ευρώ . Συνολικά τα πολιτικά κόμματα χρεωστούν 36 εκ.ευρώ στο ελλην.δημόσιο και 245 εκ.ευρώ εις τας τράπεζες.

Πάμε τώρα εις τούς βουλευτας .....

Το 2010 οι 300 αντιθερμοπυλαιοι θα μοιραστούν 42,5 εκατ.ευρώ. Συνεπώς ο μέσος όρος των μηνιαίων αποδοχών τους ανέρχεται εις 10.000 ευρώ.Το 50% της βουλευτικής αποζημίωσης φορολογείται αυτοτελώς και μόνο το υπόλοιπο 50% προστίθεται στα τυχόν άλλα εισοδήματα.Περίπου 35 εκατ.ευρώ θα μοιραστούν μέσα στο 2010 αι συνταξιούχοι βουλευται ή οι σύζυγοι των θανόντων και αι άγαμαι θυγατέραι θανόντων βουλευτών.Άλλο ένα κονδύλι 4,3 εκατ.ευρώ προορίζεται δια τας συντάξεις των πρώην πρωθυπουργών.Ολοι γνωρίζουμε ότι δια κατοχύρωσι βουλευτικής σύνταξης απαιτούνται μόλις 4 χρόνια θητεία ενώ πρίν το 1993 συνταξιοδοτούνται απο τα 55 χρόνια. Ο σαρωτικός νόμος για το ασφαλιστικό δεν άγγιξε στο ελάχιστο τούς επαγγελματίας της πολιτικής. Αι συνταξιούχοι βουλευται είναι οι μοναδικοί Έλληνες που έχουν την δυνατότητα να λαμβάνουν παράλληλα και δευτερα σύνταξι απο το επάγγελμα που ασκούσαν εφόσον δεν εργάζονται στο δημόσιο ή και τρίτη στην περίπτωσι που ήσαν συνδικαλισται, πρώην δήμαρχοι ή πρώην Νομάρχαι (χορηγίες).

Anonymous said...

Θέλετε και άλλο ....πάμε...!!


Όσοι βουλευται είναι άνω των 65 χρόνων λαμβάνουν ταυτόχρονα και βουλευτική αποζημίωσι και βουλευτική σύνταξι. Μέσα στην τριετία 2010-2012 υπολογίζεται απο το Γεν.Λογιστήριο του Κράτους ότι μπορεί να δοθούν εις συνταξ.βουλευτας άλλα περίπου 80 εκατ.ευρώ που διεκδικούν αναδρομικά λόγω των αναδρομικών αυξήσεων που πήραν πρόσφατα αι "ευπειθεις" εις την εκτελεστικη εξουσιαν δικασται (έχουν πάρει ήδη το 25% ενώ το άλλο 75% θα καταβληθεί το Μάιο του 2011) όταν η άλλη πληγή των Ελλήνων λοιπον αι μονιμως σιωπουντες στην παραβιαση του συνταγματος "ευπειθεις" δικασται ηύξησαν τούς γενναιους ,αντιδωρον κονφορμισμου προς την αυθαιρετον και μονιμως καταργουσα την διακριση των 3 εξουσιων εκτελεστικη , μισθούς τους κατά περίπου 80%.

Είναι πάγια μέθοδος των συνταξ.βουλευτών όταν οι ανώτεροι δικαστικοί διεκδικούν και δικαιώνονται με βαση συνταγματικη διαταξη μισθολογικου φαβοριτισμου αυτοματης αναπροσαρμογης παντα προς τα ανω,που αυτοκαθιστα ολους αυτους προνομιουχους,οποταν και μονον ενθυμουνται το συνταγμα αμφοτεροι, να ακολουθούν και αυτοί τον ίδιο δρόμο και να τα παίρνουν.

Anonymous said...

Εχει και άλλο αν δεν κουραστήκατε...!!


Τα 300 καμάρια μας δεν πληρώνουν ούτε το κυψελλοειδες κινητό τους καθώς αυτεξουσιως δικαιούνται ένα κινητό τηλ.μέχρι 200 ευρώ μηνιαίως οκτώ σταθερας γραμμας τηλεφωνίας (μέχρι 12.000 ευρώ,αν και παραβιαζουν το οριον χωρις τελικα να επιβαρυνονται με ιδια χρεωσι δια την παραβιασι αυτου) αυτοκίνητον (το μισθώνει η βουλή με 'λίζινγκ') δωρεάν διαμονι σε κεντρικό ξενοδοχείον δια τούς βουλευτας της επαρχίας (70 ευρώ ημερησίως) γραφείον εκτός βουλής, γραφική ύλιν, ταχυδρομική ατέλειαν , ατελώς και στις μετακινήσεις με λεωφορεία, σιδηρόδρομο και ακτοπλοϊα καθώς και 52 αεροπορικά εισιτήρια μετ' επιστροφης δια τον νομό τους, εφόσον είναι 200χλμ απο τας Αθήνας.

Έχουν την δυνατότητα λήψης άτοκων δανείων απο την Βουλιν και χαμηλότοκα απο τας τράπεζας .Και βέβαια εκαστος βουλευτής έχει στην υπηρεσία του 4 δημοσίους υπαλλ.αποσπασμένους κα μετακλητούς καθώς και έναν επιστημονικό συνεργάτιν ο οποίος πληρώνεται απο την βουλη ...δηλ. 300 βουλευτας + 300 συνεργάτας.....!!

Κατοπιν λοιπον τετοιων αγαθων θα ανεμενε ο συνετος πολιτης μιαν ανταποδωσιν αναλογη εις τον καθημερινον βιον του ως ποιοτητα ζωης.ΕΙΣ ΜΑΤΗΝ!
Πληρωνε κορόιδο Έλληνα τούς ειδήμονας που επτώχευσαν την χώραν και ευτελισαν το εθνος συστημικως.......

Anonymous said...

Οι υπάλληλοι της βουλής......
Δεν φτάνουν λέει οι καρέκλες......
Εκτός απο τούς 1200 αποσπασμένους δημ.υπαλ. και τούς επιστημ.συνεργάτας(τρομαρα την επιστημη τους,τα πανεπιστημια και τον τροπον που επτυχιωθησαν η εφοιτευσαν εις αλλοδαπην) υπάρχουν και άλλοι 1340 που έχουν προσληφθεί χωρίς διαγωνισμό (αι θρυλικοι ημέτεροι δηλ.) στο μόνιμο προσωπικό της βουλής. Θα στοιχίσουν το 2010 στο ελλην.δημόσιο 54 εκατ.ευρώ και ο νεοπροσλαμβανόμενος με υποχρεωτική εκπαίδευσι (πχ καθαρίστριαι) λαμβάνει 1.900 ευρώ καθαρά μηνιαίως, Όλοι οι υπάλληλοι συνολικά το 2010 θα στοιχίσουν στο ελληνικό δημόσιο 106 εκατ.ευρώ.

Αποτελεί κοινό μυστικό πως δεν προσέρχονται όλοι αι υπάλληλοι στην εργασία τους διότι αν αφικνουντο όλοι θα εδημιουργειτο το αδιαχώρητον καθώς δεν έχουν καρέκλα δια να ιστανται. Είχα λέει ο δημοσιογράφος την ευκαιρίαν να δώ με τα ομάτια μου ότι μόλις έβγαινε κάποιος δια σιγαρεττον αμέσως την θέση του στην οθόνη του "κομπιούτερ" ακινητοποιημένη στο "facebook" δια γενετησιον ψωνιστηριν και ρυθμισιν ιδιωτικων υποθεσεων κατελάμβανε ετερον τινα διποδον της πολιτειακης πανιδας.

Αι δύο επιπλέον μισθοί τους δηλ. ο 15ος και ο 16ος ενσωματώθησαν τελευταία, με την μορφιν επιδόματος στην βασική αποζημίωσιν και είναι χαρακτηριστικό ότι την τελευταία κυριολεκτικά στιγμιν εξαιρέθησαν (αυτοί και όσοι προσληφθούν) απο την υποχρεωτικην υπαγωγιν τους στον κλάδο κύριας ασφάλισης το χρεωκοπημένο δηλ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ αυτό που θα εισελθουν όλοι υμεις. Συνταξιοδοτούνται από 28,5 χρόνια ενώ υμείς στα 40 χρόνια, και λαμβάνουν απο το ταμείον αρωγής της βουλής ΕΦΑΠΑΞ ίσο με δύο μηνιαίους μισθούς για κάθε έτος ασφάλισεως (100.000 με 150.000) ευρώ ο καθεις.

Επίσης απο την βουλήν μισθοδοτούνται και 74 ειδικοί φρουροί (άγνωστο που υπηρετούν και ως τι παρεχουν ) ενώ καταβάλλεται και ειδικό επίδομα εις όλους τούς αστυνομικούς που φρουρούν το κοινοβούλιον... Στούς 70 βολικους κοινοβουλευτικούς δημοσιογράφους έχει παραχωρηθεί προσωπικός χώρος στάθμευσεως και τούς δίδεται καινούργιον 'laptop' σε κάθε εκλογική αναμέτρησιν. Εχουν επίσης την δυνατότητα να στέλνουν τα παιδιά τους στον εξαιρετικό παιδικό σταθμόν που λειτουργεί στο υπόγειο στην μεριά του κήπου και δημιουργείται και άλλος γιατί δεν φτάνει(ποιος ειπε οτι η υπογεννητικοτης ειναι δια ολον το εθνος;ποιος ειπε οτι η νεα ελληνιδα μανα της κυψελης που δεν βρισκει σταθμο γιατι προηγουνται οι τζαμπατζηδες εποικοι εχει ισα δικαιωματα και οχι μονον περισσευμα υποχρεωσεων εναντι;), σε κτίριον στην Πλάκα του υπ.(Α-)πολιτισμού, και βέβαια γυμνάζονται όλοι μαζί υπάλληλοι, συνεργάται προπαντων της επιστημης, βουλευται,συγγενεις,φιλοι,ερωμενες, στο άρτια εξοπλισμένο ακόμα και με χαμάμ δωρεάν γυμναστήριον με τούς εννέα διακομματικους γυμναστας.

Anonymous said...

Ο νόμος αυτοσυμβασεως των προβλέπει ότι εάν απουσιάσει βουλευτής αδικαιολόγητα σε περισσότερες απο 5 συνεδριας τον μήνα θα παρακρατείται το 1/30 του μισθού του. Στην πράξη όμως ενώ τα νομοσχέδια συζητούνται κα ψηφίζονται με άδεια έδρανα ούτε ένα ευρώ δεν έχει παρακρατηθεί.Επισης φροντιζουν οπως αντισταθμιζωσιν τυχον απωλειας με πληθωριστικες τυπικες συνεδριες προπαρασκευαστικων επιτροπων οπου συμμετεχουν μονον δια της υπογραφης, οιονει παρουσιας τους για την πληρωμη εν ειδει πληρωτεου γραμματιου του δημοσιου...

Κανένας έλεγχος εις πόθεν(ελληνικη γλωττα σημαινον απο ΠΟΥ οχι ΠΟΣΑ ΕΧΕΙΣ!) έσχες και στούς τραπεζικούς λογαριασμούς των βουλευτών ενώ οι μετοχές ετσι και αλλιώς δυνανται ανώνυμες τη πραξη. Και όπως όλοι ξευρετε τα αδικήματα τους παραγράφονται επικαλούμενοι την βουλευτικην τους ασυλία-ΑΣΥΛΟΝ και ο νέος δήθεν κανονισμός της βουλής αναφέρει ότι θα ερευνάται το αδίκημα μόνο όταν έχει σχέση με την πολιτική του δραστηριότηταν.

Χαρακτηριστικό είναι ότι εις πολίτης που εμήνυσε βουλευτη δια εκβιασμόν τελικά μπήκε ο ίδιος φυλακή έπειτα απο αντιμήνυση που του έκανε ο βουλευτής ο οποίος λόγω της ασυλίας, ουδέποτε εδικάσθη......!!!!!!

Κάποιοι λένε σωστά να μην ψηφίζομε τα μεγάλα κόμματα αλλά εύλογα ερωτώ μήπως σε όλα αυτά δεν είναι και αι βουλευται των αριστερών-μαρξιστικων κομμάτων που υπερασπίζονται δημαγωγικως ταχα τον φτωχό εργάτη, μήπως οι εθνοτικοι του ΛΑΟΣ, οι πολυεθνικοι οικολόγοι πάνε οπίσω.... ; μήπως μας δουλεύουν ομαδικως ; Βγήκε έστω εις μέσα στην οικονομική κρίση ειλικρινως και ουχι εκ του ασφαλους δια εντυπωσεις χωρις να κινδυνευει να το καμει,με έν εκατομμύριο ανέργους να αρνηθη τας υπέρογκους αυτας απολαβας και να τις καταγγείλει ; ...έχει κανείς από τούς 300 συνείδησιν οταν κλειουσιν το παραπετασμα της δημοσιας εμφανισεως ενωπιον υμων....;


Και κάτι δια το μνημόνιον ...όπως όλοι φαντάζομαι γνωρίζετε, εψηφισθη ωσαν νομοσχέδιο με απαίτησιν 151 ψήφους και όχι ωσαν διεθνής σύμβασις όπως και είναι που θέλει 180 ψήφους αλλά και την επομένη της ψηφισής του ψηφίστηκε αντισυνταγματική τροπολογία -προσθήκη που έλεγε ότι αι συμβάσεις δανεισμού ισχύουν απο τη στιγμή της υπογραφής τους χωρίς να χρειάζεται κύρωσιν απο το Kοινοβούλιο ενώ το σύνταγμα προβλέπει πως καμμία προσθήκη ή τροπολογία δεν εισάγεται για συζήτηση αν δεν σχετίζεται με το κύριο αντικείμενο του νομοσχεδίου που ψηφίζεται.Που ησαν αι δικασται;Ως παντοτε κρυπτομενοι οπισθεν της αντιδημοκρατικης μη διακριτης εκτελεστικης εξουσιας, εξαργυρωνοντας τας αυξησεις εις τας εργασιακας αμοιβας των υπο αυτης...

Anonymous said...

Ιωάννης Καποδίστριας

«Εφόσον τα ιδιαίτερα εισοδήματά μου αρκούν διά να ζήσω, αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού τα δημόσια χρήματα, ενώ ευρισκόμεθα εις το μέσον ερειπίων και ανθρώπων βυθισμένων εις εσχάτην πενίαν».


Και ο Εμμανουήλ Ροΐδης, λόγιος, συγγραφευς και δημοσιογράφος,θυμα της αναρχικης αλητομηδενιστικης ρητορειας σημερον, είχον ειπει: «Η Ελλάς εδαπάνησεν άπαν το χρήμα του λαού, αντί έργων χρησίμων, εις συντήρησιν κοπαδίoυ κομματικών κηφήνων, χάριν του οποίου στέργει την πενίαν, την κακοπραγίαν, την ασημότητα και τους εμπαιγμούς του κόσμου όλου». Θα τρίζουν τα κόκκαλά τους…


Ο Γιάννης Τασσιόπουλος στο «Μετρό Ελλάδα», μεταξύ των άλλων, έγραφε πρόσφατα δια τα κόμματα: «Αν τα πολιτικά κόμματα της χώρας λειτουργούσαν με το νομικό καθεστώς που λειτουργούν σε όλον τον κόσμο οι επιχειρήσεις, οι τράπεζες θα τους είχαν κατασχέσει ό,τι είχαν και δεν είχαν στην κατοχή τους…».

Άναυδη έμεινε η διεθνής Κοινή Γνώμη για τις ταραχές στη χώρα μας από τα επώδυνα μέτρα κατά του λαού και ιδιαίτερα κατά των συνταξιούχων και την εξαθλιωμένη οικονομική μας κατάσταση. Η Ελλας γίγνεται τελικά η χώρα με τους πάμφτωχους Έλληνες και τους πάμπλουτους πολιτικούς.

Σύμφωνα εξάλλου με γκάλοπ της Πρωτοποριακής διαδικτυακής ερευνης, F.S. (6-6-2010), «το 96% των Ελλήνων θεωρεί ότι οι βουλευτές μετά την εκλογή τους δεν τηρούν τας υποσχέσεις των, ότι ενδιαφέρονται κυρίως δια τα προσωπικα ενεργηματα των». Το υπόλοιπο 4% αποτελεί το σόι, εξ αίματος, εξ αγχιστείας και τα επιστήθια φιλαράκια ομου μετα των ορφανων προστατευομενων ψυχων....


Ποιός είδε κράτος λιγοστό

σ’ όλη τη γην μοναδικό,

εκατό να εξοδεύει

και πενήντα να μαζεύει;

Να τρέφει όλους τους αργούς,

νά’χει επτά Πρωθυπουργούς,

ταμείο δίχως χρήματα

και δόξης τόσα μνήματα;

Νά’χει κλητήρες για φρουρά

και να σε κλέβουν φανερά,

κι ενώ αυτοί σε κλέβουνε

τον κλέφτη να γυρεύουνε;

(Γ. Σουρής)


Εδώ κολλά το..."Να σας διακορευσω ό,τι σας έχει μείνει αειπαρθενον(εάν εύρω και εις Έυρώ...)
Τα συμπεράσματα δικά σας....!!

Anonymous said...

Φίλατε (Μάνο;) σωστά τα όσα λές, απλώς να προσθέσω ότι θέσεις σταθμεύσεως εντός του κτηρίου του Ναού της Δημοκρατίας δεν παραχωρούνται μόνον στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες, αλλά στους πολιτικούς συντάκτες γενικώς (ίσως και στους "συντάκτες" όλους, ακόμη πιο γενικώς).

Θέλει κάποιος "συντάκτης" να πάει στο Κολωνάκι να πιεί καφέ ή να αγοράσει κανένα πουκάμισο; Παρκάρει άνετα στο υπόγειο πάρκινγκ της Βουλής, κάνει ότι θέλει για όση ώρα θέλει, και όταν... ολοκληρώσει παίρνει από τη Βουλή το αμαξάκι του και φεύγει. Καταστάσεις καρτέλ που δεν αφορούν μόνο τους πολιτικούς (για να λέμε την πλήρη αλήθεια), αλλά και τους τεράστιους λειτουργούς της ενημέρωσης.

Anonymous said...

Είδε και απόειδε ο Αλαβάνος που μένει καθηλωμένος στον πάτο των ποσοστών στις δημοσκοπήσεις και έτσι αποφάσισε να πάει στον Άγιο Παντελή για προεκλογική ανοητολογία, να φάει κανένα γιαούρτι, να γίνει κανένα επεισόδιο και έτσι να εξασφαλίσει κάποια δωρεάν προβολή και να κάνει ντόρο. Το πέτυχε.

Anonymous said...

Αλέκος ο ιερομάρτυς.

Anonymous said...

Χα,χα,χα.. Καλό σημάδι πάντως οι χρυσαυγίτες. Το βίντεο με τη φάτσα του Αλαβάνου με τη γιαούρτη στο μισό του πρόσωπο είναι όλα τα λεφτά.

Anonymous said...

Σε μένα το γεγονός του γιαουρτώματος πέτυχε τα αντίθετα αποτελέσματα. Από εκεί που αντιπαθούσα σφόδρα, τώρα πολύ τον συμπάθησα τον κυρ Αλέκο.

Anonymous said...

Μου φαίνεται ο πρώτος διδάξας στην μεταπολίτευση ήταν ο πρόεδρος Βασίλης Λεβέντης στην Καλλιθέα στις βουλευτικές εκλογές του 1996 αν θυμάμαι καλά. Υπερπαραγωγή με τρραυματιοφορείς, ασθενοφόρα και πολλούς extras.

Anonymous said...

Είχα την πληροφορία ότι πριν δύο τρεις μήνες, αν μπορώ να κάνω το σωστό recall, κάποιοι (δεν θα αποκαλύψω ποιοι) ετοίμαζαν γιαούρτωμα στη Βαλαωρίτου και ενώπιον κοινού με θύμα (ποιον άλλον;) τον Γιάννη Παπαγιάννη. Τελικά αυτό δεν συνέβη για κάποιον συγκεκριμένο λόγο που δεν αφορά ούτε αυτούς ούτε τον Παπαγιάννη, αλλά τρίτο πρόσωπο (συγγνώμη που μιλώ κρυπτικά, αλλά αν πω περισσότερα θα καρφώσω τους παρ' ολίγον δράστες). Τίποτε όμως δεν αποκλείει τη δράση σε μέλλοντα χρόνο.

Anonymous said...

το γιαούρτωμα, αυτός ο ξενόφερτος τρόπος αντίδρασης αλλά και τόσο οικείος λόγω Γιάννη Νταλ και Νόμου 4000 πρέπει να λάβει μορφή κινήματος

Anonymous said...

Να μια καλή ερώτηση. Είναι ακόμα σε ισχύ ο νόμος 4000; Αν μπαίνει κανας νομικός ας απαντήσει

Anonymous said...

και τα αβγά είναι ωραίος τρόπος ακτιβισμού. ειδικά τα κλούβια που μυρίζουν κιόλας...

Anonymous said...

Εγώ το καταευχαριστήθηκα πάντως. Όχι μου χε μάθει τόσα χρόνια ο κυρ Αλέκος να γελάει κρυφά, όταν αναρχικοί κάνανε χειρότερες μαγκιές σε Μπουμπούκους, ενώ δημόσια ούτε καν τα καταδίκαζε. Άρπα τη για να μάθεις μπάρμπα να δεις και τη γλύκα. Έχει κι η άλλη μεριά όπλα. Που βγάζουν και γέλιο, όχι σαν τις μολότοφ. Χα,χα,χα

Anonymous said...

O Δημαράς που παριστάνει τον ηθικό και τον οποίο οι οπισθοδρομικές δυνάμεις της κοινωνίας των παρουσιάζουν ως λύση στο πολιτικό πρόβλημα (ποιον; αυτόν τον πανάσχετο παλαιοπασόκο) έχει κάνει την εξής αγυρτία. Βρήκε έναν φουκαρά επιστήμονα, νομίζω περιβαλλοντολόγο, τον προσέλαβε ως επιστημονικό συνεργάτη, αλλά με μια ειδική συμφωνία: θα έδινε στον Δημαρά όλον τον μισθό του κάθε μήνα! Ο Δημαράς θα του πλήρωνε μόνο την εφορία που αναλογούσε στο ετήσιο ποσό. Γιατί δέχτηκε ο κατακαημένος επιστήμων; Γιατί, απ' ότι έμαθα, είχε ανάγκη να συμπληρώσει το ΙΚΑ που προσφέρει η συγκεκριμένη θέση, δηλ. για λόγους ασφαλιστικούς και σύνταξης. Τιμιότητα μέχρι το μεδούλι από τον αγωνιστή της δικαιοσύνης και του σοσιαλισμού.

Anonymous said...

Δεν είναι ο μόνος φίλε. Κι έχει ξαναειπωθεί κάτι τέτοιο εδώ. Είναι κι άλλοι βουλευτές που το κάνουν..

Anonymous said...

Mα ο Δημαράς υποτίθεται ότι δεν είναι "σαν τους άλλους βουλευτές" φίλε. Πέρα από αυτό, οι άλλοι βουλευτές παίρνουν όλο το ποσό χωρίς να αφήνουν στον εργαζόμενο δεκάρα τσακιστή πλην της εφορίας , όπως κάνει αυτός ο φίλος του αλκοόλ;

Anonymous said...

Η Κίνηση "Απελάστε το ρατσισμό" κατήγγειλε ότι στον Αγιο Παντελεήμονα μιά νεαρή κοπελα - μέλος της Κίνησης, χτυπήθηκε με αποτέλεσμα να σπάσουν τα δόντια της. Α την καημένη

Anonymous said...

Πάντως ο συμπαθής σε μένα Αλέκος, μετά το γιαούρτι σκουπίστηκε όπως είδαμε στην τηλεόραση με ένα μεγάλο καρώ μαντίλι. Ήταν μαντίλι τύπου παλαιστήνης. Μήπως βρισκόταν σε κανέναν άπλυτο λαιμό λίγο πριν ;

Anonymous said...

Εγώ έχω ακούσει την ίδια ιστορία (για να ανφέρω έναν μόνο εθνοπατέρα) με τη Σοφία Γιαννκά, την ώριμη βουλευτίνα Αιτωλ/νίας. Κυκλφόρησε αρκετά η ιστορία παλιότερα γιατί η συγκεκριμένη βολευτής έχει και μεγάλες αντιπάθειες στο πασοκ. Ζήτησε τα 2/3 του μισθού της συνεργάτιδος και τον απαίτησε μάλιστα αγενέστατα. Παρά τα παρακάλια της συνεργάτιδος ότι έχει οικογένεια και στεγαστικό δάνειο να πληρώνει, η βουλευτής την ξαπόστειλε γνωρίζοντας ότι θα βρει άλλον εύκολα. Και πράγματι βρήκε. Πάντως μου είπαν ότι η περίπτωση συνεργάτη ήτο όχι μόνο κομματόσκυλο αλλά και λυσσασμένο και φρόντισε και την ξεφώνισε μέσα στο πασοκ (σκέφτομαι ότι μάλλον φταίει το ότι ήταν και οι δύο γυναίκες). Μάλλον θα βολεύτηκε μετά σε άλλον βολευτή η συνεργάτης αυτή. Κανείς δε χάνεται. Ειδικά όταν έχει άκρες.

Anonymous said...

H Γιανακά, πρώην σύζυγος του Χρήστου Ράπτη και ιδιαιτέρως φιλόδοξη, είναι μια σύγχρονη Μαντάμ Σουσού. Εμφανίζεται εδώ και χρόνια με έντονο ναρκισσισμό μάλλον λόγω του ότι έζησε χρόνια με τον Χρήστο στο Παρίσι (εκείνη ως ανταποκρίτρια της Αυγής, αν θυμάμαι καλά, και ο Χρήστος ως ανταποκριτής του Star). Πάντως εγώ την έβρισκα πάντοτε καλοντυμένη και με φινέτσα, πράγμα που δεν μπορούσες να βρεις εύκολα μέσα στον ΠΑΣΟΚ της Τώνιας Αντωνίου και της Βάσως Παπανδρέου. Επίσης φορούσε και φοράει πάντοτε εξαιρετικά, προτότυπα και ακριβά παπούτσια. Φίλος μου δημοσιογράφος, ο οποίος ήταν μαζί με την Σόφι αργότερα, στο ΒΗΜΑ, μου είχε πει ότι της αρέσουν πάααρα μα πάααρα πολύ τα λεφτά. Όταν μάλιστα, πρίν να γίνει βουλευτής, πήγε και στον 984 να κάνει εκπομπή, αμέσως αμέσως βρήκε σπόνσορα: την... Cosmote! Όποιος ξέρει τι σημαίνει να ψάχνεις για σπόνσορα, καταλαβαίνει για τι πράγμα μιλάμε. Οπότε, αν και δεν γνώριζα το γεγονός που αναφέρεις φίλε, μου φαίνεται ιδιαιτέρως πιθανό το να ισχύει. Το χρήμα πάνω απ' όλα για την φιλόδοξη Σοφία.

Anonymous said...

vvraia gynaika omos

Anonymous said...

Συμφωνώ. Ωραία και αριστοκρατική εμφάνιση. Αν και έχει χαλάσει τελευταία. Την έφαγαν φαίνεται τα πολιτικά και το Πασόκ.

Anonymous said...

Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε ότι είναι και ιδιαιτέρως καλλιεργημένη κοπέλα. Κάτι είναι και αυτό.

Anonymous said...

Το γεγονός ισχύει 100% και στο λέω χωρίς να υπεισέλθω σε περισσότερες λεπτομέρειες γιατί δεν έχει και κανα νόημα. Πάντως το να πληρώνει τα ακριβά και ωραία της παπούτσια με τα λεφτά των άλλων δεν είναι κακή ιδέα. Το ίδιο έκανε κι ο Τζόν Γκότι με τα Brioni κοστούμια του. Τα τρωγε εκβιαστικά από άλλους για να μπορεί να τα αγοράζει. Ωραίους βουλευτές έχουμε. Μαφία κανονικά.

Anonymous said...

Και ο Χρήστος Ράπτης βάφει τα μαλλιά του. Τον κατήγγειλε με σχετική επιστολή του και ο δημοσιογράφος Σπύρος Κομίνης (ο αγαπημένος δημοσιογράφος του Τζίμη Πανούση), όταν τον απέλυσαν από το Πρώτο Θέμα. Μίλησε συγκεκριμένα για "βαψομαλλιά υποτακτικό"...

Anonymous said...

Νεοφιλελευθερισμού ανάγνωσμα...


Τηλεφωνήτρια : "Pizza Hut, καλησπέρα σας."

Πελάτης : "Καλησπέρα, θα ήθελα να δώσω μια παραγγελία."

Τηλεφωνήτρια : "Θα μπορούσα να έχω τον ΕΑΤ σας, παρακαλώ;"

Πελάτης : "Τον Εθνικό Αριθμό Ταυτοποίησής μου (National ID Number), ναι, μια στιγμή, ορίστε, είναι ο 6102049998-45-54610."

Τηλεφωνήτρια : "Ευχαριστώ, κύριε Sheehan. Λοιπόν η διεύθυνσή σας είναι 1742 Meadowland Drive, και ο αριθμός τηλεφώνου σας 494-2366. Το επαγγελματικό τηλέφωνό σας στην Lincoln Insurance είναι 745-2302 και ο αριθμός του κινητού σας 266-2566. Από ποιον αριθμό καλείτε ;"

Πελάτης : "Εεε; Είμαι στο σπίτι. Από πού τις βγάζετε όλες αυτές τις πληροφορίες;"

Τηλεφωνήτρια : "Είμαστε συνδεδεμένοι με το σύστημα, κύριε."

Πελάτης : (Στεναγμός) "Α μάλιστα ! Θα ήθελα δύο σπέσιαλ πίτσες με ζαμπόν,μπέικον. ..."

Τηλεφωνήτρια : "Δεν νομίζω ότι θα ήταν καλή ιδέα, κύριε."

Πελάτης : "Α μπα;"

Τηλεφωνήτρια : "Σύμφωνα με τον ιατρικό σας φάκελο, υποφέρετε από υπέρταση και το επίπεδο της χοληστερόλης σας είναι υψηλό. Η ασφάλεια περίθαλψης που έχετε σας απαγορεύει μια τόσο επικίνδυνη για την υγεία σας επιλογή."

Πελάτης : "Αϊ ! Τι μου προτείνετε λοιπόν; "

Τηλεφωνήτρια : "Μπορείτε ν α δοκιμάσετε την Πίτσα Λάιτ με γιαούρτι σόγιας. Είμαι σίγουρη ότι θα σας αρέσει πολύ."

Πελάτης : "Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι θα μου αρέσει αυτή η πίτσα; "

Τηλεφωνήτρια : "Συμβουλευτήκατε τις 'Νόστιμες συνταγές με σόγια' στη βιβλιοθήκη της περιοχής σας την περασμένη εβδομάδα, κύριε. Εξ ου και η πρόταση μου."

Πελάτης : "Καλά, εντάξει. Δώστε μου δυο, οικογενειακό μέγεθος. Τι οφείλω;"

Τηλεφωνήτρια : "Πραγματική ευκαιρί α για σας, τη σύζυγό σας και τα τέσσερα παιδιά σας, κύριε. Οφεί λετε 49,99 $."

Πελάτης : "Να σας δώσω τον αριθμό της πιστωτικής μου κάρτας."

Τηλεφωνήτρια : "Λυπάμαι, κύριε, αλλά φοβάμαι ότι θα πρέπει να πληρώσετε μετρητοίς.. Το υπόλοιπο της πιστωτικής σας κάρτας έχει υπερβεί το όριο ".

Πελάτης : "Θα πάω να βγάλω μετρητά από το μηχάνημα προτού έρθει ο υπάλληλός σας."

Τηλεφωνήτρια : "Ούτε αυτό είναι δυνατόν, κύριε. Ο τραπεζικός σας λογαριασμός είναι ακάλυπτος."

Πελάτης : "Να μη σας ενδιαφέρει. Εσείς στείλτε μου τις πίτσες. Θα έχω τα μετρητά. Πόσην ώρα θα πάρει; "

Τηλεφωνήτρια : "Έχουμε μια μικρή καθυστέρηση, κύριε. Θα είναι στο σπίτι σας σε 45 λεπτά περίπου. Εάν βιάζεστε, μπορείτε να έρθετε να τις πάρετε, αφού βγάλετε τα μετρητά, αλλά η μεταφορά πίτσας με μοτοσυκλέτα είναι τουλάχιστον ακροβασία. "

Πελάτης : "Πού στο διάολο ξέρετε ότι έχω μηχανή;"

Τηλεφωνήτρια : "Βλέπω εδώ ότι επειδή δεν καταβάλατε ε μπρόθεσμα τις δόσεις, το αυτοκίνητό σας έχει κατασχεθεί. Αλλά η Χάρλεϊ έχει εξοφληθεί, οπότε απλώς συνεπέρανα ότι θα την χρησιμοποιούσατε.."

Πελάτης : "@#%/$@&?#!$*#@&$%^&*΄

Τηλεφωνήτρια : "Σας συμβουλεύω να παραμείνετε κόσμιος, κύριε. Έχετε ήδη καταδικαστεί τον Ιούλιο του 2006 για προσβολή οργάνου της τάξεως."

Πελάτης : (Άφωνος)

Τηλεφωνήτρια : "Κάτι άλλο κύριε;"

Πελάτης : "Όχι τίποτα. Α ναι, μην ξεχάσετε τα δυο λίτρα δωρεάν Κόκα Κόλα μαζί με τις πίτσες, σύμφωνα με τη διαφήμισή σας."

Τηλεφωνήτρια : "Λυπάμαι, κύριε, αλλά υπάρχει ρήτρα στη διαφήμισή μας που μας απαγορεύει να προσφέρουμε δωρεάν αναψυκτικά σε διαβητικούς" ...

Anonymous said...

Το ωραίο είναι ότι, αν παρατηρήσει κανείς το βίντεο με τον Αλαβάνο, η τύπισσα που είναι μπροστά του και που πρέπει να είναι συνοδεία με τον Αλαβάνο, έχει σκάσει στα γέλια βλέποντας τη γιαουρτωμένη φάτσα του. Αντίθετα ένας άλλος λαλάκης τον οποίο κοιτάζει η εν λόγω γελώντας, έχει πιάσει το στόμα του με ύφος "Πω, πω τι παθαμε"..

Anonymous said...

Μήπως αυτηνής είναι το μαντίλι με το οποίο σκουπίζει το γιαούρτι ο Αλέκος; Tης πάει να το φορούσε στο λαιμό.

Anonymous said...

πιστευω οτι ο αλέκος δεν θα έχει πλυθει ακόμα, μετά τον τεντυμποισμο

Anonymous said...

ταχύτατοι οι youtubers (sic) πάντως

http://www.youtube.com/watch?v=5tVR3mVcxco

Anonymous said...

Ετσι είναι η Γιαννακά όπως ακριβώς περιγράφεται. Ωραία γυναίκα, πλην όμως αλαζών και υπερφιλόδοξη, γυαλίζει ο μάτης της. Βγάζουν πολύ γέλιο αυτές οι πρώην αριστερές που κυριλοποιούνται και γίνονται μεγαλοκυράτσες (όχι ότι δεν ήταν και πρίν, λέμε τώρα). Πάλι καλά να λέμε που η συγκεκριμένη μπορεί και το κάνει ενώ κάτι Τόνιες Αντωνίου ή Αννες Διαμαντοπούλου ούτε γιά Γκόλφω ή Αστέρω σε παραγωγή του Μακεδονία TV...

Anonymous said...

μόνο τέτοια φωνή να μην είχε ο σερ markezinis

Anonymous said...

O πατέρας Σπύρος, πάρα πολύ άσχημος. Ο υιός Βασίλης, και άσχημος και με γυναικεία φωνή. Να γιατί οι Μαρεκζίνηδες δεν είχαν και δεν πρόκειται να έχουν καμια τύχη.

Anonymous said...

ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΓΙΑΟΥΡΤΟΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ...ΓΙΑΟΥΡΤΙ.
ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΡΙΧΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΞΥΝΟΓΑΛΟ....

Anonymous said...

http://www.gerakas.gr/Images/Giannaka+Kaponis+M+Verelis.jpg

Anonymous said...

Εν τω μεταξύ, ο Σερ Μπάζιλ δεν λέει και τίποτε σπουδαία πράγματα εδώ που τα λέμε. Δημόσιες σχέσεις κάνει στην Ελλάδα για να έρθει (και αυτός) ως η εναλλακτική λύση όταν θα... διαλυθεί το πολιτικό σκηνικό. Οι Λαμπράκης-Ψυχάρης πριν καμιά διετία ανέλαβαν την προώθησή του εργολαβικά. Μετά πήραν σειρά και άλλα μαγαζιά. Με αποτέλεσμα ο Μπάζιλ να βρίσκεται ως κεντρικό θέμα στον Τήλεφο της αξιαγάπητης Ελένης Μπίστικα. Να θες να μιλήσεις για εξωτερική πολιτική, να θες να σε πάρουν στα σοβαρά, και τελικά να καταλήγεις με αφιέρωμα στην στήλη της Ελένης Μπίστικα... Άλλη εκδίκηση της τύχης εκεί, α λα Παμπούκη.

Anonymous said...

Καλά, ναι, ο σερ Μπάζιλ (τι γελοία αυτή η προσφώνηση στα ελληνικά, άκου σερ Μπάζιλ) που εισήλθε μετεωρικά στην ζωή μας πρόκειται περί χαρακτηριστικής περιπτώσεως "που πας ρε Καραμήτρο" (ασχέτως αν ο ίδιος την έχει δει έλλην Νταούτογλου).

Εν τω μεταξύ, έχουμε νέο ηχηρό κόλαφο στην παρειά του Dirty (όπως όλα δείχνουν) Χάρη, αυτήν την φορά από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο όπως περιγράφει με γλαφυρό τρόπο ο πάντα σοβαρός Γιώργος Δαράτος στην "Ε".

Anonymous said...

Ναι μωρέ, την παρεούλα του προωθεί ο Παμπούκης και ο κάθε Παμπούκης. Ελληνικά πράγματα. Βέβαια πάντα προσπαθούν να μας πουν ότι αυτές οι "παρασπονδίες" δεν είναι ποτέ εις γνώσιν του μεγάλου και έντιμου προωθυπουργού μας. Λες και δεν ξέρει ο κάθε Γιωργάκης τι εστί π.χ. Παμπούκης και Δόλλης, όπως δεν ήξερε ο Κωστάκης τι εστί Ρουσόπουλος κλπ. Αστεία πράγματα για μωρά παιδιά. Θαυμάσια τα λέει ο Δαράτος για αυτόν τον κωμικό τζιτζιφιόγκο και μπούλη τον Παμπούκη, που, τώρα που το σκέφτομαι, δεν θα ήταν καθόλου άσχημα να μετονομαστεί σε Παμ-μπούλη.

Anonymous said...

Ρεπορτάζ σχετικά με το συμβάν το γιαουρτώματος.

Ο Αλέκος μπούκαρε λάβρος και πολύ άνετος στην σχετική πλατεία με διάφορους συριζαίους με κράνη από κοντά για προστασία, παίρνοντας από τα μούτρα τους εξαγριωμένους και ταλαιπωρημένους κατοίκους της περιοχής και λέγοντάς τους ότι δεν θα κάνουν την πλατεία άβατο και ότι είναι φασίστες, ρατσιστές και άλλα σχετικά. Τότε ήταν που εκσφενδονίστηκε το γιαούρτι για να αναπαυθεί στα τριχωτό πρόσωπο του Αλέκου. Αμέσως μετά και αφού σκουπίστηκε, ο Αλέκος άναψε ένα πουράκι να πάνε κάτω τα φαρμάκια.

Anonymous said...

Δεν ξέρω αν το έχουμε ξαναπεί εδώ, στο Βέλγιο δραστηριοποιείται εδώ και δεκαετίες η ομάδα των entarteurs, των τύπων δηλαδή που τουρτώνουν διασημότητες συνεχίζοντας την λαμπρή παράδοση του slapstick, υπό την σιδηρά καθοδήγηση του συγγραφέα, κριτικού και ηθοποιού Noël Godin. Θα τον θυμάστε όλοι από το τούρτωμα που έκανε στον αρχι-nerd Bill Gates. Φυσικά, δεν θα ήταν δυνατόν να έχουν ξεφύγει από το άγρυπνο βλέμμα κ. Godin οι Μarguerite Duras, ο Maurice Béjart, ο Σαρκοζί, ο Jean-Luc Godard και δεκάδες άλλα νούμερα. Τιμή και δόξα στον Noël Godin λοιπόν.

Anonymous said...

Να και ένας πρώτης τάξεως υποψήφιος γιά τούρτωμα.

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=58&artid=362670&dt=23/10/2010

Anonymous said...

Εντελώς αστείο να δηλώνεις Sir στην Ελλάδα (στην παράδοση της οποία ούτε "δόκτωρ" κάνει να δηλώνεις, όπως σε άλλες χώρες, αν δεν θέλεις να πέσει γιαούρτι...). Εκτός αν είσαι ψώνιο. Δελαπατριδισμό δείχνει μια τέτοια συμπεριφορά. Όχι γιατί οι τίτλοι δεν έχουν αξία ως μια συμβολική αναγνώριση από την Πολιτεία της προσφοράς σου (πάντα βέβαια στο αστικό, συμβατικό και νερόβραστο πλαίσιο), αλλά γιατί και οι τίτλοι αυτοί είναι πάντοτε σε συνάρτηση και τα κοινωνικώς ισχύοντα σε μια χώρα. Η Ελλάδα, όχι μόνον δεν αναγνωρίζει τίτλους ευγενείας (που δείχνει κάτι και για το πως αντιμετωπίζει και τους βραβευμένους sir), αλλά αυτοί οι τίτλοι δεν ταιριάζουν και στα δεδομένα μια λαϊκής ψωροκώσταινας. Ο πολύς κόσμος άλλωστε γελάει με τέτοιους τίτλους. Ποιο εύκολο είναι έτσι να γελοιποιηθείς παρά να διακριθείς στην ελληνική πολιτική. Αυτό μπορεί να έχει και στοιχεία υγείας. Δημοκρατία κύριοι. Ισότητα. Αν θέλετε πολιτικοί καριέρα στην Ελλάδα, θα αφήσετε τα σεβαλιέ και τα σταυρωτά μπλέιζερ και θα στήσετε κώλο (του Μπάζιλ μάλιστα είναι και φαρδύς). Οι καημένοι οι σερ Μπάζιλς από τα εξωτερικά δεν ξέρουν με τι υλικό έχουν να κάνουν και έτσι ο κόσμος τελικά τους παίρνει στο ψιλό. Και μετά κατηγορούν τον Ανδρέα Παπανδρέου. Αυτός ήξερε με τι υλικό είχε να κάνει. Και το χειρίστηκε τέλεια. Θεό τον έχουν ακόμα τον Ανδρέα. Και ήταν Θεός, αφού γάμησε κι έδειρε έναν ολόκληρο λαό που ακόμα τον έχει στον εικονοστάσι. Γιατί "φάγαμε ψωμάκι με τον Ανδρέα"...

Anonymous said...

Δεν χωρά αμφιβολία βέβαια οτι του Αλαβάνου του ήπρεπε η γιαούρτη.Κατα τη γνώμη μου δε,ο καθε άνθρωπος πάνω-κάτω αξίζει ενα γιαούρτωμα.Οπως ακριβώς το ρητό που προτείνει να δέρνεις τη γυναίκα σου καθημερινά,κι ας μην ξέρεις το λόγο,ξέρει αυτή.
Κι ούτε καν απέχθεια και ναζιστοφοβία μπορεί να προκαλέσει η όλη αυτή κίνηση δέκα χαζόΒάρσων πνιγμένων στα πακιστανικά κάτουρα.Δεν ξέρω μάλιστα τι ενοχλεί πιο πολύ τους κατοίκους του Αγ.Παντελεήμονα:Η μπόχα των Ασιατών,η μπόχα των Ελλήνων σκατογερόντων που μυρίζουν σύγκορμοι σαν καθετήρες, ή οτι δεν μπορούν να πούν με αξιοπρέπεια σε κάποιο γκομενάκι "οτι ξέρεις μένω στον Αγ.Παντελεήμονα" χωρίς να φαν γιαούρτι.Ο μεγαλύτερος φόβος των κατοίκων του Παντελεήμονα είναι να φύγουν πράγματι οι μετανάσται και να ξωμείνουν με τις ετοιμόρροπες τρώγλες τους στα χέρια, και τις τσέπες πανί με πανί.Οι άνθρωποι αυτοί ηταν μια κάποια λύσις.Είναι η ίδια φοβία που έχει κι ο Αλαβάνος ενδόμυχα, μην τυχόν και γινουν πραγματικότητα οι ονειρώξεις του και επιτευχθεί κομουνισμός,οπότε και θα δημευτούν τα ορυχεία του στην Τηνο.
Τον ξεδοντιάρη ζάπλουτο γερο-Ημο Αλαβάνο, ήπρεπε να τον έχουν γιαουρτώσει σεμνά,αυτοκριτικά και ενδοκομματικά οι ίδιοι οι αριστεροί.

Anonymous said...

Έχει βάση και αυτή η διάσταση που επισημαίνει ο 1:00 στο σχόλιό του. Οι περιοχές αυτές, όπως και όλες περίπου οι γειτονιές της Αθήνας, για να χρησμοποιήσω την φράση του Λάμπρου Κωνσταντάρα που παρίστανε τον δικηγόρο αριστοκράτη, "μυρίζουν συνοικισμό". Τρομερό πράγμα η κλεισούρα και οι στενοί ορίζοντες του συνοικισμού...

Anonymous said...

Το λάθος που κάνει ο 1:00, είναι ότι αυτοί που μένουν στα "πακιστανικά κάτουρα" είναι αυτοί που δεν μπορούν για διάφορους λόγους να φύγουν από εκεί. Άμα νοίκιαζαν τις τρώγλες τους και έμεναν αλλού (όπως έκαναν πολλοί πρώην γείτονές τους) δεν θα ασχολούντο με το θέμα.
Επειδή όμως υποψιάζομαι ποιος είναι ο 1:00, μια και αναφέρει γλαφυρότατα "γέρους που μυρίζουν σύγκορμοι σαν καθετήρες", νομίζω ότι μπορεί να καταλάβει τι εννοώ κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια.
Εγώ του εύχομαι να έχει την τύχη που είχε πρόσφατα ο "επιχειρηματίας" Σκάλκος στη Σκάλα Λακωνίας. Ο οποίος νοίκιαζε 5€ το κεφάλι ανά ημέρα τη διαμονή, μαζεύοντας στο τέλος 100 Πακηδες που κοιμόντουσαν ο ένας πάνω στον άλλο, ενώ ο ίδιος καθάριζε 500€ τη μέρα μαύρα. Το καλοκαίρι όμως που έσκαγαν από τη ζέστη οι πάκηδες, βγήκαν στον κήπο στρωματσάδα για να δροσιστούν με αποτέλεσμα να γίνει της κακομοίρας καλοκαιριάτικα γιατί δημιουργήθηκαν σκηνές τσιγγάνικου καταυλισμού στην περιοχή. Οι γείτονες αγρίεψαν, μάζεψαν υπογραφές και τέλος τον κατήγγειλαν και έτσι η αστυνομία πήγε και τον μάζεψε προφυλακίζοντας τον. Έδωσε μια εγγύηση 150.000€ και βγήκε ο τύπος, αλλά όσα μάζεψε σε ένα χρόνο τα έσκασε για την εγγύηση. Όλοι οι υπόλοιποι δε στην περιοχή που έκαναν την ίδια δουλειά, με το που έμαθαν τί συνέβη χέστηκαν πάνω τους μην τυχόν έχουν την ίδια μοίρα και κλείδωσαν τα σπίτια τους πετώντας έξω τους πάκηδες, οι οποίοι φυσικά άρχισαν τις διαδηλώσεις συνεπικουρούμενοι από διάφορες αντιρατσιστικές πρωτοβουλίες. Ας τα βλέπει αυτά ο κος Σκαλκάκης.

Anonymous said...

Μωρε Τι μας λές καλέ.ΣΕ ενημερώνω οτι δεν ξέρεις τι σου γίνεται.

Anonymous said...

Αναρωτιέμαι αν μπορώ να μαζέψω υπογραφές και να καταγγείλω έναν τέτοιο εκμεταλλευτή-σπιτονοικοκύρη από απόσταση. Ακόμα δηλαδή κι αν δε μένω στην περιοχή την οποία έχει κάνει σαν τα άθλια μούτρα του. Χμμμ...

Anonymous said...

καραισκο τα νοικια πεφτουν κανονικά ή σου δημιουργούν και σενα προβλήματα οι αλαβάνοι αντιρατσιστές?

Anonymous said...

Αυτό το "χμμμ" τι είναι; Κλανιά;

Anonymous said...

Καραϊσκο δεν ξέρω για τους άλλους, εσύ πάντως το θές το γιαούρτωματάκι σου

Anonymous said...

Το θέλει και με τον κεσέ μάλιστα. Τον πήλινο κιόλας για να του ανοίξει το κεφάλι. Και να φανεί επιτέλους πόσο άδειο είναι..

Anonymous said...

KAI O BARSOS GIAOURTOMA.

Anonymous said...

Μια στιγμή:Ο Μάργουντ θα μείνει ατιμώρητος τη νυχτα των μεγάλων γιαουρτιών;;

Anonymous said...

http://nonews-news.blogspot.com/2010/10/blog-post_497.html

Anonymous said...

Πάντως και αυτή η υποψήφια δήμαρχος η Πορτάλιου (ή πως διάολο την λένε) είναι κλασική κουλτουριαρόφατσα-συριζόφατσα. Περνάς από όλους τους δρόμους του κέντρου και δεν μπορείς να αποφύγεις αυτή την αντιπαθέστατη φάτσα-ταγάρι, αφού έχει γεμίσει ο κόσμος από τις αφίσες της.

Anonymous said...

να μας πει ο συριζαίος-γιαουρταίος καραίσκος

Anonymous said...

Ένα βράδυ σε ένα φεστιβάλ του Σύριζα, όταν είχαν φύγει όλοι, εχω ακούσει ότι κάτι έγινε με αυτήν και τον Καραίσκο. Τον συγκίνησε είπε μετά ο ζεν πρεμιέ Καραίσκος η ευαισθησία της και η ευρυμάθεια της.

Anonymous said...

O Mπάζιλ έχει και μια μανία που προέρχεται από τα ήθη της Αλβιώνος. Προτιμά σχεδόν πάντοτε σταυρωτά κοστούμια. Δεν τον κολακεύουν καθόλου όμως γιατί έχει ύψος γύρω στο 1.52 και έτσι τον δείχνουν ακόμη πιο κοντό. Όχι σταυρωτά λοιπόν Σερ Μπάζιλ.

Anonymous said...

Ενα βράδυ σε ένα παρκάκι ενος παρακμιακού προαστιακού Δήμου είχε χαμουρευτεί ο Βάρσος πολιτικά και σωματικά με τον δήμαρχο.Ο δήμαρχος για να βοηθήσω, υβρίζεται απο το Σπίνο και κατηγορείται συνεχώς οτι τελεί εν ευθυμία βοηθούμενος απο αλκοολ.Εξου και τα μερακλιδιλίκια

Anonymous said...

Αναφέρομαι σε προηγούμενο σχόλιο σύμφωνα με το οποίο γίνεται προσπάθεια να παρουσιαστεί ο Παπανδρέου πάντοτε ως ο καθαρός, ο αμόλυντος, που δεν έχει ιδέα για τα οικονομικά και άλλα κόλπα των φίλων και συγγενών του. Πολύ ορθή παρατήρηση. Κάποτε πρέπει να ξανα-τεθεί το θέμα αυτό που έχουν καταπιεί όλα τα κατεστημένα μέσα "ενημέρωσης" (και που είχε βγάλει ο Παπουτσάκης και το ΑΝΤΙ) σχετικά με τον ρόλο του μουστάκια πρωθυπουργού στην υπόθεση Κοσκωτά και Νέα Τζάκια. Τί είχε συμβεί τότε, ποια ήταν η συμμετοχή αυτού του κυρίου και γιατί φυγαδεύθηκε άρον-άρον από την Ελλάδα πηγαίνοντας στην Αμερική; Όλα αυτά, επειδή οι έλληνες έχουν δυστυχώς κοντή μνήμη και περιορισμένη πληροφόρηση. Τί γίνεται επίσης με τη σχέση του Νίκου Παπανδρέου με επιχειρηματίες; Ποια η σχέση της μητέρας Μαργαρίτας με την κονόμα των χρηματοδοτήσεων φίλιων ΜΚΟ; Η οικογένεια Παπανδρέου κολυμπάει στη διαφθορά.

Anonymous said...

Μπράβο στο 3:12.ΑΚΡΙΒΩΣ κύριε

Anonymous said...

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΟΥΡΤΟΜΑΤΟΣ
ΣΕ 3 ΛΕΠΤΑ

http://www.youtube.com/watch?v=HYP45tgXgAs

Anonymous said...

Μα, ψυθιρίζεται εντόνως ότι ο Ακης είδε τον Γιωργάκη κατ' ιδίαν πριν την παραπομπή του στο πειθαρχικό γιά την ιστορία του σπιτιού στην Αρεοπαγίτου και τον απείλησε ότι αν προχωρούσε θα έβγαζε στοιχεία γιά εκείνη την πολύ βρώμικη περίοδη στην φόρα. Παρά τις απειλές, ο Γιωργάκης δεν μάσησε και τον παρέπεμψε.

Δεν πρέπει εξ άλλου να ξεχνάμε ότι ο Γιωργάκης υπήρξε στέλεχος των περισσότερων των πασοκικών κυβερνήσεων, συνεπώς είναι συνυπεύθυνος και (μέγα λόγω ονόματος και μόνον) μέρος του προβλήματος και όχι σωτήρας όπως μας παρουσιάζεται. Γεγονός είναι ότι ο Οίκος των Παπανδρέου είναι βουτηγμένος στην διαφθορά όπως σωστά λέει και ο φίλος παραπάνω.

Βέβαια, γιά να είμαστε δίκαιοι, ενώπιον σκανδάλων πάντα γίνεται προσπάθεια από τους επιτελείς η κορυφή να παραμείναι άσπιλη. Το είδαμε στο Watergate και στο Iran-Contra που έγινε η απόπειρα να βγουν οι Nixon και Reagan λάδι (στο δεύτερο μάλιστα, ο Reagan αναγκάστηκε να επικαλεστεί ηλιθιότητα γιά να την σκαπουλάρει, κάτι όχι και τόσο απομακρυσμένο από την πραγματικότητα μεταξύ μας), αλλά και βεβαίως εδώ με το Βατοπέδι.

Αυτό όμως που είναι άκρως εμετικό εδώ, τουλάχιστον γιά τον γράφοντα, είναι η διάρκεια αυτών των κουραδοδυναστειών. Οπου και να πεις ότι ο σημερινός πρωθυπουργός της χώρας είναι γιός και εγγονός πρωθυπουργών, θα σε κοιτάξουν με έκπληξη ανεμεμειγμένη με οίκτο, ούτε στους αβορίγινες της Παπούα-Νέας Γουϊνέας δεν γίνονται αυτά...

Anonymous said...

ψιθυρίζεται*

Anonymous said...

Σωστά. Ας μην ξεχνάμε ότι σε άλλες χώρες που εντοπίζονται οι 'σκανδαλιάρηδες', παραπέμπονται και καταδικάζονται λειτουργεί και ο Τύπος και η Δικαιοσύνη.

Anonymous said...

Ασε ρε Καραίσκο τώρα που θα μας πεις και τσάτσους του κάθε λαμόγια πολιτικάντη. Απορώ πως στο διάολο έχεις φτιάξει τέτοιες ιστορίες με την κεφάλα σου. Με είδες εμένα να έχω πάρε δώσε με το άτομο αυτό; Τολμάς και ρίχνεις λάσπη, ποιος εσύ, που ότι δουλειά έχεις βρει στη ζωή σου (εκτός της τελευταίας) την έχεις βρει με βύσμα; Από τότε που έφυγες από την περιοχή και εγκαταστάθηκες στον παρακμιακό μαχαλά που πήγες (εκεί που σου έπρεπε δηλαδή), ησύχασε το κεφάλι μας. Μπορούμε εμείς οι παλαιοί κάτοικοι να κυκλοφορούμε ελεύθερα στην περιοχή μας πλέον, χωρίς την ενοχλητική παρουσία διαφόρων χωριατών που νόμισαν ότι θα καταχτήσουν την Αθήνα και μου ρθαν και κατσικώθηκαν εδώ. Χα,χα,χα......

Anonymous said...

Χωρίς να επιθυμώ να εξάψω τα μίση και τα πάθη, εδώ μπορείτε να δείτε την μικρού μήκους ταινία του Δημήτρη Κολλάτου "Εληές" που βραβεύτηκε το 1964. Μερικές (πολύ) πικρές αλήθειες γιά την "λεβεντογέννα" από τον γνωστό δημιουργό.

http://www.youtube.com/user/dkollatos

Anonymous said...

o πρωτευουσιάνος ο βάρσος ο κοσμοπολίτης που το μεγαλύτερο ταξίδι που χει κάνει στη ζωή του είναι απο το σπίτι του στον καφενέ απέναντι απο το σπίτι του

Anonymous said...

Ασε 5:42, αλλού αυτά. Ο προλετάριος Καραίσκος βγάζει αυτή τη στιγμή τα έξοδα των πούρων του και δεν είναι σε θέση να κάνει σχόλια. Αλλού τους εξυπνακισμούς και τις φιτιλιές.

Anonymous said...

Πέθανε και ο τεράστιος σκηνοθέτης Roy Ward Baker. Ήταν ένας θεός, για όλους εμάς τους φίλους του βρετανικού κινηματογράφου. Έξω από διάφορες πληκτικές και κουλτουριάρικες αναζητήσεις αλλά μέγιστος δεξιοτέχνης, διέπρεψε κυρίως στον genre του horror με αξιοθαύμαστα αποτελέσματα, χαρίζοντας ώρες και ώρες ανόθευτης κινηματογραφικής απόλαυσης στους φίλους του είδους. Με συγκίνηση τον αποχαιρετούμε...

ΥΓ. Ετύγχανε και καπνιστής πούρου ο μεγάλος αυτός κινηματογραφιστής - πάντα χωρίς δαχτυλίδι...

http://www.independent.co.uk/news/obituaries/roy-ward-baker-director-who-worked-on-thrillers-drama-horror-and-sciencefiction-but-is-best-known-for-a-night-to-remember-2105955.html?action=Popup

Anonymous said...

4.17 με την παραπομπή στην ταινία υπονοείς μήπως ότι οι Κρητικάτσηδες το παίζουν παλληκάρια αλλά την επίμαχη στιγμή γυρνάνε το πλευρό και κοιμούνται; Να τοποθετηθεί πάραυτα ο ερωτικός Κρητικός Καραϊσκος.

Anonymous said...

Εκτός από την Hammer στην οποία και διέπρεψε, ο Baker σκηνοθέτησε και τα πρώτα επεισόδια του The Saint όπως μας πληροφορεί και το obit της καλής Independent, αλλά και την καλύτερη ίσως κινηματογραφική εκδοχή του ναυαγίου του Τιτανικού (όχι αυτού του Π"κωνσταντίνου, αυτόν κανένας Ομηρος Ευστρατιάδης και πολύ μας πάει), το βραβευμένο A Night to Remember του 1958 βασισμένο στο διάσημο ομώνυμο βιβλίο του Walter Lord που ήταν και η αγαπημένη του μακαρίτη. Η ταινία κυκλοφορεί σε DVD από την Criterion Collection σε θαυμάσια ποιότητα εικόνας και ήχου.

Η φωτογραφία που συνοδεύει την νεκρολογία δεν μας αφήνει πολλά περιθώρια να μην αναφωνήσουμε με θαυμασμό γιά το απαράμιλλο στυλ του ανδρός. Panama καπέλο, tweed σακάκι, πούρο ανά χείρας και διοπτική Rolleiflex κρεμασμένη (προφανώς όχι γιά ντεκόρ σαν του Θεοδωράκη). Εδώ να πούμε ότι αυτές οι μηχανές μεσαίου φορμά θεωρούνται ίσως οι καλύτερες που υπήρξαν ποτέ, αξεπέραστη ποιότητα κατασκευής και οπτικών Zeiss, διαθέτω κάμποσες στην συλλογή μου και τα αποτελέσματα είναι πάντα εκπληκτικά.

Τέλος, να πληροφορήσω τον καλό μας Βαψ την ύπαρξη του tinyurl που πραγματοποιεί αυτό ακριβώς που υπαινίσσεται η ονομασία του, βάζεις ένα μακρυνάρι url όπως αυτό της νεκρολογίας και το "μπάζει".

http://tinyurl.com/2v4q97q

Anonymous said...

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231064637

Αυγουλάκια εισέπραξε και η υποψήφια του ΣΥΡΙΖΑ στη σημερινή βόλτα της στον Άγιο Παντελεήμονα, όπως λέει το παραπάνω άρθρο.
Ας παρατηρήσουμε στο άρθρο του in.gr, ότι ο συντάκτης αναφέρει ότι η Πορταλιου δέχτηκε επίθεση με αυγά από ακροδεξιούς, αλλά γιουχαΐστηκε από τους κατοίκους του Άγιου Παντελεήμονα. Αυτά για όσους πιστεύουν ότι πίσω απ'όλα είναι μόνο ακροδεξιοί. Εκτός κι αν οι κάτοικοι της περιοχής έγιναν ακροδεξιοί.

Anonymous said...

oκτω άτομα ήταν ολοι κι ολοι οι "αγανακτισμένοι" κάτοικοι που διαμαρτύρονται.Διαμαρτύρονται ενάντια στο ΣΥΡΙΖΑ επειδή δεν μπόρεσαν να βγάλουν δυο φράγκα ωστε και να φύγουν απο την περιοχή και να μετοικήσουν στο Γερακα

Anonymous said...

xaxaxxaxa

Anonymous said...

Το να συντηρητικοποιήθηκαν οι κάτοικοι της περιοχής είναι πολύ πιθανό. Κάθε κοινωνική ομάδα που αισθάνεται ότι απειλείται αυτό κάνει. Βρίσκω τα ξεσπάσματα αυτά εκ μέρους του κόσμου πολύ φυσιολογικά. Οταν κάποιος ζει επί χρόνια στην κόψη του ξυραφιού όπως οι κάτοικοι των περιοχών αυτών και διαπιστώσει ότι από τον μικροαστισμό έχει περάσει στην λουμπενοποίηση λόγω μνημονίου, μεταναστών και ένα κάρο άλλων λόγων που υποβαθμίζουν ακόμα πιό πολύ την ήδη υποβαθμισμένη ύπαρξή του η πίεση που αισθάνεται είναι τεράστια και είναι απολύτως λογικό να αντιδρά κατ' αυτόν τον τρόπο.

Anonymous said...

Oι ακροδεξιοί επετέθησαν σε ακροδεξιούς

Anonymous said...

Ο μικροαστός νοικοκυραίος δεν είναι ακροδεξιός, είναι μαλάκας σαν τον ακροδεξιό βέβαια, αλλά άλλου τύπου.

Anonymous said...

Ο μικροαστός νοικοκυραίος δεν είναι ακροδεξιός, είναι μαλάκας σαν τον ακροδεξιό βέβαια, αλλά άλλου τύπου.

Anonymous said...

hahahah.Ολοι οι μαλάκες στον Αη Παντελή μαζεύτηκαν

Anonymous said...

Προδότες μια ζωή, σε όλη την ιστορία όπως φωνάζει και η γυναίκα με τη ντουντούκα

Ετσι ρε, με τα αυγά και τα γιαούρτια, όπως σας αξίζει λαμόγια.

Anonymous said...

και ο blogger όμως μαλακίζεται ως συνήθως, παρακαλώ να διαγραφεί το διπλοαναρτηθέν άνω σχόλιο.

Anonymous said...

Δεν έχω καμιά συμπάθεια στον ΣΥΡΙΖΑ. Το ακριβώς αντίθετο. Είναι ένα κομματίδιο που απεχθάνομαι. Όμως από την άλλη χαίρομαι που υπάρχει ένα κόμμα που μπορεί και υπερασπίζεται κάποια δίκαια απόκληρων, κυρίως ανθρώπων από τους οποίους δεν έχει τίποτε να κερδίσει εκλογικά, αφού δεν ψηφίζουν. Αυτό για μένα είναι σημαντικό τη στιγμή που όλα τα κόμματα προσβλέπουν στην κολακεία της πελατείας τους. Φυσικά όμως κάνει το γνωστό λάθος της αριστεράς: θεωρητικολογεί μέχρι τελικής πτώσεως. Καταγγέλει και μιλάει για φάσιστες και ναζιστές, τη στιγμή που εντελώς πραγματιστικά άνθρωποι "νοικοκυραίοι" (απαίσια μικροαστική έννοια, αλλά υπαρκτή) το μόνο που θέλουν είναι η ησυχία τους. Εκτός τόπου και χρόνου η αριστερά, ως συνήθως, αντί να βοηθάει στη λύση ενός υπαρκτού προβλήματος, με την εκνευριστική θεωρητικολογία της ρίχνει κι αλλο λάδι στη φωτιά.

Anonymous said...

να σβηστούν και τα δύο καλύτερα λεω

Anonymous said...

Μπράβο στο 9:39

Anonymous said...

Μάλλον θα φταίει η πραγματικότητα τελικά και τόσο το άσχημο γι αυτήν. Γιαούρτια, αυγά και μπινελίκια από γέρους, γριές και μεσήλικες, αλλά ο σύριζας βλέπει παντού ακροδεξιό δάκτυλο. Ακροδεξιό κωλοδάκτυλο για να είμαστε και πιο ακριβείς.

Anonymous said...

εσυ που το λες εισαι μικροαστος νοικοκυραιος ή ακροδεξιος, γι αυτο το λες

Anonymous said...

Εντωμεταξύ, στη χώρα της φασολάδας είναι όλοι είτε μεγαλοαστοί είτε επαναστάστες. Δεν υπάρχει μικροαστός. Πάντα μικροαστός είναι ο διπλανός, με το σεντάν αυτοκίνητο, τη δουλίτσα, την οικογένεια κλπ. Δε σοβαρευόμαστε λέω εγώ λίγο; Γελάει ο κόσμος.

Anonymous said...

Δεν συμφωνώ με τον 9:39. Ο Σύριζας παριστάνει ότι υπερασπίζεται τα δίκαια των αποκλήρων που δεν τον ψηφίζουν γιά τσιμπήσουν οι ευαισθητοποιημένοι μαλάκες που τον ψηφίζουν. Εξ άλλου δεν του έχει μείνει άλλη πελατεία, τα εργατικά ρετιρέ είναι τα έχει καπαρώσει το ΚΚΕ. Και δεν μιλάω γιά την ανανεωτική αριστερά του Παπαγιαννάκη αλλά γιά τα σημερινά νούμερα, τους ζάμπλουτους Αλαβάνους και τους Τσίπρες που πάνε και γεννάνε στα ιδιωτικά μαιευτήρια των χιλιάδων ευρώ. Υποκριτές και λαϊκιστές του κερατά, βρε ούστ!

Anonymous said...

Οι αριστεροί είναι δύο ειδών άνθρωποι:

1) Τεμπέληδες οι οποίοι θέλουν να αρπάξουν με το έτσι θέλω αυτά που έφτιαξαν οι άλλοι

2) Ηλίθιοι που ακούνε τις προτροπές της κατηγορίας 1)

Anonymous said...

Όχι φίλε. Εγώ είμαι δεξιός, αλλά έχεις λάθος. Υπάρχουν και σοβαροί αριστεροί. Οι οποίοι δεν έχουν την παραμικρή σχέση με όλο αυτό το τσίρκο των αριστερών που κάνει πασαρέλα από την τηλεόραση. Η σοβαρότητα, όπως και η γελοιότητα, δεν είναι προνόμιο κανενός χώρου.

Anonymous said...

Ειναι γνωστόν ότι οι αριστεροί είναι είτε ηλίθιοι ή λαμόγια.

Anonymous said...

Ναι, μάλλον έτσι θα είναι. Συνάντησα και πλυμμένους τσιγγάνους.

Anonymous said...

Συνάντησα και προκομμένους αριστερούς.

Anonymous said...

Συνάντησα και τίμιους σοσιαληστές.

Anonymous said...

O 10.04 έχει απόλυτο δίκιο. Ο διαχωρισμός σε σοβαρούς και γελοίους με βάση τις πολιτικές προτιμήσεις είναι μόνο για γελοίους.

Anonymous said...

Συνάντησα και αρκούδες που δεν χέζουν στο δάσος.

Anonymous said...

Συνάντησα και μη γελοίους καραίσκους.

Anonymous said...

Θα προχωρούσα τον συλλογισμό ένα βήμα παραπέρα λέγοντας ότι ο διαχωρισμός ανάμεσα σε σοβαρούς και γελοίους είναι άμοιρος οιωνδήποτε προτιμήσεων. Αλλιώς καταντά ρατσισμός.

Anonymous said...

Μην κάνεις άλλο βήμα όμως, γκρεμός.

Anonymous said...

Να, εγώ ας πούμε είμαι οπαδός αυτής της ποδοσφαιρικής ομάδας. Πείτε με γελοίο. Στα πατάρια μου.

Anonymous said...

Μήπως θελεις να κάνεις μια περιγραφή του πως ειναι ένας "σοβαρός" αριστερός; Γιατί πραγματικά θα ήθελα να το ακούσω. Γιατί για μένα, είναι είτε αποτυχημένοι (και τεμπέληδες επομενως διότι δεν προσπαθούν να βελτιώσουν τη θέση τους), είτε χαζοί (που δικαίως βρίσκονται στον πάτο σε ένα οικονομικό σύστημα που επιβραβεύει τη νοητική ικανότητα ή χαζοί με την έννοια της αδυναμίας προσαρμογής στον πραγματικό κόσμο και την πίστη τους σε έναν ουτοπικό ονειρικό ή λαμόγια οπότε με τη λεμπέσειο λογική εντάσσονται πάλι στην κατηγορία των χαζών)

Anonymous said...

9.58 εσύ έχεις φτιάξει τίποτα της προκοπής?

Anonymous said...

Γελοίος είμαι τελικά, έστω και ακουσίως γιατί μόλις είδα ότι η φωτό της καλλιπύγου ποδοσφαιρικής ομάδας ήταν από το σαϊτ του ...Λιμπερόπουλου που λινκάριζε στου Καψαμπέλη από όπου και την κατέβασα. Απρόσεκτος άρα με ολίγη από γελοίος (λόγω Λιμπερόπουλου).

Anonymous said...

Νομίζω ότι παράδειγμα σοβαρού αριστερού αποτελεί ο Καραϊσκος. Μπορεί και να κάνω λάθος βέβαια, αλλα αυτήν την εντύπωση έχω. Η όλη παρουσία του εκπέμπει μία σοβαρότητα που είναι εξαιρετικά δύσκολο να μην γίνει αμέσως αντιληπτή, σχεδόν απτή θα λέγαμε.

Anonymous said...

Γελοίοι αριστεροί, για τους γνωστούς λόγους: θεωρητικολογία, ουτοπισμός, σπασαρχιδισμός κλπ. Γελοίοι δεξιοί, για επίσης γνωστούς λόγους: στενοκεφαλιά, πατριδοκαπηλία, θρησκοληψία, υποκρισία.

Η ζωή, ευτυχώς, είναι πάντα πιο σύνθετη από τις ταμπελοποιήσεις.

Anonymous said...

Ρεσιτάλ Χίου απόψε. Καταπληκτικός Χίος από τα παλιά. Τα φτηνά όμως μηχανήματα του Κουρή και οι άπειροι τεχνικοί, προδίδουν την προσπάθεια που καταβάλλει ο αξιόμαχος ρεπόρτερ.

Anonymous said...

Θαυμάσια η παρατήρηση του 10:30. Αυτή ακριβώς είναι η πραγματικότητα.

Anonymous said...

Σωστή η προσέγγιση του Χίου για το κωλοχανείο που ονομάζεται ελληνική πολιτική και την οικογένεια Παπανδρέου στο ρόλο του προαγωγού. Ο δε "καθηγητής" Αντρίκος Παπανδρέου, εκτός από τις ύποπτες ενασχολήσεις με τις μπίζνες της πράσινης ανάπτυξης, έχει και αλλού χεσμένη τη φωλιά του. Ήλθε παρανόμως στο Πανεπιστήμιο Αθηνών από το Αριστοτέλειο, με ενέργειες και κάλυψη του τότε ΥΠΕΠΘ Γεράσιμου Αρσένη.

Anonymous said...

Παρεμβολές στο δελτίο του γίγαντα Χίου;

Anonymous said...

http://nonews-news.blogspot.com/2010/10/blog-post_7404.html

Anonymous said...

Άκουγα τις προάλλες τεχνικούς του γνωστού πρωτοποριακού καναλιού να συζητούν. Όλο για αγορές και πωλήσεις μεταχειρισμένων μηχανημάτων έλεγαν. Δε μπορώ να πω ότι μου γέμισαν το μάτι. Πιο πολύ για φρέσκους αποφοίτους ΙΕΚ τους έκοψα.

Anonymous said...

Καραισκος,Ιωαννα(το γνωστο κοντομοντελο),Σουφρας και δεν συμμαζευεται.Ολες οι μορφες εδω ειναι.

Anonymous said...

Και πού είναι η Ιωάννα περικαλώ;

Anonymous said...

Μα βέβαια και αυτό είναι. Σιγά μην κάνει παρεμβολές η κυβέρνηση στο Kontra channel. Αστεία πράγματα. Τα μηχανήματα είναι καβουρδιστήρια και οι τεχνικοί άσχετοι. Όλον αυτόν τον καιρό που εκπέμει το Kontra όλο τεχνικά προβλήματα δεν παρουσιάζει κάθε μέρα;

Anonymous said...

Καταπληκτική ταινία οι Εληές. Μεγάλης αξίας ταινία. Δείχνει τους κρητικούς (για να μην πούμε του έλληνες) όπως ακριβώς είναι,

κ. Σούφρας said...

Θα με πληροφορήσει ο φίλος 11:50 που ακριβώς είμαι με τους αγαπητούς Ιωάννα και Κaραϊσκο;

Anonymous said...

Αλήθεια, τι έγινε άραγε η Ιωάννα; Λέτε να τη φλέρταρε κανένας επιχειρηματίας και να αποφάσισε να μας εγκαταλείψει;

Anonymous said...

Συγχαρητήρια αξίζουν στον Κολλάτο γιά αυτό το μίνι αριστούργημα τις "Εληές" που άντεξε μισό αιώνα (και προβλέπεται να αντέξει γιά τουλάχιστον άλλο μισό). Συνέλαβε την μαλακία αυτού του κακορίζικου τόπου με μεγάλη ενάργεια.

Παρέλαση λούμπεν-μικροαστικών-ακροδεξιών στοιχείων στην Μιχαλονάκου, white trash όπως λένε στην Αμερική, γιά τις συνθήκες στον Αγιο Παντελεήμονα - μεγάλη η χάρη Του.

Anonymous said...

Μεγάλη παρουσία και ο κ. Παναγιώταρος. Είχε και η Χρυσή Αυγή ένα διάσημο στέλεχος με αυτό το όνομα. Μπας και είναι αυτός;

Πάντως η μεγάλη πληροφορία την οποία ακούσαμε από τα χείλη της κυρίας Μιχαλονάκου είναι άλλη: ο μόνιμος πανελίστας κ. Σπύρου θα είναι υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος υπό την εμπνευσμένη ηγεσία του αντιμνημονιακού και τελούντος μονίμως εν ευθυμία... κ. Ιωάννη Δημαρά!

Anonymous said...

Ομοιότητες

Anonymous said...

Κι εγώ νόμιζα πως θα βλέπαμε καμιά φωτογραφία της Μαριλί (ή έστω και της Ιωάννας).

Anonymous said...

Τι συνέβη με τον Αστακό

Anonymous said...

H παρουσία του Αντωνάκη στη θεσσαλική γή δεν εντυπωσίασε ούτε για τα συνήθη φληναφήματα, ούτε για τα έντονα κουνήματα του ώμου, ούτε για τα σπαστικές παλαιομοδίτικες χειρονομίες. Εντυπωσίασε κυρίως γιατί ανέδειξε στο πανελλήνιο τον υποψήφιο δήμαρχο Καρδίτσας που είχε ο πρόεδρος Αντωνάκης (ο κύριος "μηδενίζω το έλλειμμα σε έναν χρόνο") δίπλα του, κατά την επίσκεψή του στην διακεκριμένη θεσσαλική πόλη. Ο δήμαρχος, βγαλμένος από άλλες εποχές και άλλα περιβάλλοντα, θύμιζε πρωταγωνιστή ωραιότατης φαρσοκωμωδίας. Σπάνια εμφάνιση, το πρόσωπό του έλαμπε από εξυπνάδα. Σίγουρα θα έχει πολλά να δώσει και αυτός ο καρδιτσιώτης (ή "καρδιτσαίος" κατά Πρετεντέρη) υποψήφιος.

http://www.karditsanews.gr/wp-content/uploads/2010/10/papalos-foto1.gif

Anonymous said...

Αποφασισμένος ο Χάρης Παμπούκης να κάνει την μεγάλη ρελάνς. Το "άνθρακες ο θησαυρός" στην υπόθεση Αστακού δεν μπορεί να ισχύσει στις άλλες μεγαλεπήβολες ενέργειες του Χάρη. Έτσι λέει ο ίδιος. Και ετοιμάζει μεγάλη αντεπίθεση. Έχει πληγεί ο εγωισμός του από την παταγώδη αποτυχία του Αστακού και θέλει να πάρει την εκδίκησή του. Φοβάται ότι του έχει χρεωθεί και η αποτυχία αυτή θα στραπατσάρει καθοριστικά το προφίλ του. Κάποιοι που γνωρίζουν λένε ότι το φιάσκο δεν είναι τόσο θέμα μίζας, πολιτικών παρεμβάσεων κλπ., αλλά προέκυψε λόγω ερασιτεχνισμού και ασχετοσύνης των αρμοδίων να κάνουν μια "επαγγελματική" διαχείριση του ζητήματος. "Ερασιτέχνης" και "άσχετος" ο Χάρης Παμπούκης?

Anonymous said...

Πω ρε πούστη μου, τι μας πουλάνε αυτοί οι πλασιέ του δίφραγκου. Πολύ θα ήθελα να ξέρω ποιός ψωνίζει τέτοια εκλεκτά τεφαρίκα.

Anonymous said...

10:14, ο Χάρης είναι η χαρακτηριστική περίπτωση ανθρώπου που διορθώνει ένα λάθος του με ένα ακόμη μεγαλύτερο, συνεπώς προετοιμαζόμαστε γιά πολύ μεγάλα πράγματα (και ακόμα μεγαλύτερα γέλια).

Anonymous said...

Aς αναφέρω κάπου εδώ μια διαφωτιστική ιστορία - διαφωτιστική σε ό,τι αφορά και Παμπούκη αλλά, κυρίως, τον Γεωργάκη Παπανδρέου και τον τρόπο λειτουργίας του.

Την εποχή του ΥΠΕΞ, ο διευθυντής του γραφείου του Γιώργου δέχεται συνωμοτική επίσκεψη Παμπούκη. "Τί τρέχει Χάρη;", του λέει. "Κοίταξε να δεις, ο ΓΑΠ θέλει ένα βιβλίο που συζητείται πολύ αυτόν τον καιρό. Είναι το βιβλίο ενός άγγλου αστροφυσικού - Χογκινς, Χόκινκς, κάπως έτσι τον λένε - που ασχολείται με κάτι τρύπες, έτσι μου είπε. Θέλει ο Πρόεδρος να του το παραγγείλουμε από κάποιο ξένο βιβλιοπωλείο και να έρθει εδώ στο γραφείο του. Φρόντισε να έρθει γρήγορα. Το θέλει πολύ ο Υπουργός", είπε ο στρατιώτης Χάρης. Επρόκειτο, ασφαλώς, για τον Stephen Hawking και το βιβλίο του A Brief History of Time.

Μια και δυο, ο διευθυντής παρακαλεί μια συνεργάτιδά του να υπάγει μέχρι του Κάουφμαν και να δει αν υπάρχει το βιβλίο, αλλιώς να το παραγγείλει. Εκείνη το βρίσκει, το αγοράζει και το πηγαίνει στον διευθυντή. Εκείνος, ικανοποιημένος που διεκπεραίωσε το αίτημα του ΓΑΠ με τόση ταχύτητα και αποτελεσματικότητα, πηγαίνει στο γραφείο του ΓΑΠ και του το δίνει. Ο Γιώργος δεν δείχνει ευχαριστημένος - άγνωστον διατί. ο διευθυντής απορεί. Τελικά, η απάντηση δίδεται στον διευθυντή λίγες ώρες αργότερον, από τον πιστό υπηρέτη Χαράλαμπρο: "Μα δεν σου ζήτησα βρε παιδί μου (ή βΓε παιδί μου - σε ελληνικά με ολίγην από γαλλικούρα, σε στυλ Μαντάμ Σουσού) να του αγοράσεις το βιβλίο και να του το δώσεις εσύ. Ο Υπουργός ήθελε να παραγγελθεί ηλεκτρονικά και να του έλθει μέσω ταχυδρομείου!..". Για μια ακόμη φορα δηλαδή, ο φετιχισμός της διαδικασίας θριάμβευσε επί της ουσίας - αλλά αυτός είναι ο Γιώργος...

Ο διευθυντής έξυνε αμήχανα και με πολλές απορίες το κεφάλι του...

Anonymous said...

Kαι ο μεγάλος Evelyn Waugh με πούρο χωρίς δαχτυλίδι; Δεν πειράζει. Σε όλους συγχωρούνται κάποια μικρά λάθη...

http://frmarkdwhite.files.wordpress.com/2008/09/waugh1.jpg

Anonymous said...

οι ευαίσθητοι καλλιτέχνες κι αριστεροί όταν είναι εκτός χορού (πχ. Λαζόπουλος, κλπ.)είναι όλο μεγαλείο ψυχής και συμπαράστασης στους καημένους μετανάστες.

Όταν όμως ζουν στον Άγιο Παντελεήμονα ή στον Κεραμεικό κι έχουν υποστεί την συμβίωση με τους μετανάστες αντιδρούν όπως στο ρεπορταζ στο ΒΗΜΑ.

Και δεν ξεφεύγουν βέβαια από την παγίδα του μικροαστισμού (τον οποίο παραδοσιακά και μετά βδελυγμίας περιφρονούν) να καταγγείλουν δηλαδή το κράτος που δεν κάνει τίποτα. Χα χα χα, φάτε μετανάστες μαλάκες, ευαίσθητοι

Anonymous said...

Φίλε μου φαίνεται ότι ο κόσμος έχει άλλη αντίληψη από την δική σου, αφού ετοιμάζεται να επιδοκιμάσει και πάλι με την ψήφο του όλους εκείνους που αντιμετωπίζουν με αδιαφορία ή συγκατάβαση τους κατοίκους του κέντρου που διαμαρτύρονται.

Anonymous said...

Καλα της κάνανε της Νικολακοπούλου και την λήστεψαν.Στα ίσια.Εγω πολυ το ευχαριστηθηκα.Δηλαδή αυτή τι κανει τόσα χρόνια με τις αηδίες που σερβίρει στους ηλίθιους που νομίζουν οτι θέλουν ν ακούσουν έντεχνο.Στους βλαμμένους που νοσταλγούν τις μπουατ,πηγαίνουν στους πολυχώρους της συμφοράς,με ατελιέ-αιθουσα τέχνης στον προθάλαμο και ζωντανό ποιοτικό πρόγραμμα στην κυρίως αίθουσα.Μου παραγγέλνουνε και κρασιά."Βίβλια χώρα έχετε;"Και κρύα πιάτα να μασουλανε ποιοτικά οι-για λάκτισμα- διοπτροφόρες συνοδοί.
Αρκετά τα έχει ακούσει κι η αριστερα με τους κουλτουριαρέους της,αλλα αυτοί εδω oι διασκεδαστές Κολωνακίου και Βορείων προαστίων,Κραουνάκηδες,Πρωτοψάλτη,Νικολακοπουλου,Γαλάνη είναι μεγαλύτερη πληγή.

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 614   Newer› Newest»