Saturday, November 13, 2010

Γιώργος Αμυράς: Εκλογές, καράφλα και καυτές σέλες

 

«Για να δούμε· τι θα πει ο Αμυράς»; «Θα δώσει γραμμή ο Αμυράς»; «Μα που το πάει ο Αμυράς»; Αυτές και άλλες, αντίστοιχου βάθους, διερωτήσεις φαίνεται ότι σφραγίζουν την επαναληπτική εκλογή στον δήμο Αθηναίων. Ανεπιγνώστως, πολιτικοί και πάσης φύσεως αναλυτές, με τις ερωτήσεις αυτές, δίνουν την δική τους απάντηση στον εάν η γελοιότης έχει πάτο. Φαίνεται πως όχι, μιας και ένας trendy χαζοχαρούμενος νεανίσκος με ποδήλατο και κάτι ολωσδιόλου περίεργες αμφιέσεις μπορεί όχι μόνο να κερδίζει ένα διόλου ευκαταφρόνητο εκλογικό ποσοστό, αλλά και να έχει τους διεκδικητές του θρόνου γονατισμένους στα (γυμνασμένα από το ποδήλατο) πόδια του…


Η φενάκη, το ποστίς, το χτένισμα «γέφυρα» κλπ. δεν αποτελούν την μόνη κουτοπονηριά που επινοεί ο φαλακρός για να ξεγελάσει τους άλλους και – κυρίως – τον εαυτό του. Μια ειδική μόδα-πατέντα της εποχής επιβάλλει το ολοκληρωτικό και επιθετικό κούρεμα, ώστε το κρανίο να μένει γυμνό από κάθε υποψία τρίχας. Παλαιότερον, στη χώρα μας, το κούρεμα αυτό (το επονομαζόμενο «γουλί») «επιδαψιλευόταν» κυρίως στους ατάκτους μαθητάς ή προέκυπτε ως αποτέλεσμα σοβαράς ασθενείας. Προσέτι, σχετιζόταν και με λόγους υγιεινής, καθώς η ψείρα κάποτε σε αυτή τη χώρα ήταν είδος εν αφθονία. Αντιθέτως, την σήμερον, ο άνθρωπος-«γλόμπος» είναι της μόδας. Ο «γλόμπος» είναι κουτοπόνηρος. Επιλέγει την οδό αυτή, διότι επιθυμεί να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι όχι μόνον δεν τον ενοχλεί το γεγονός ότι οι τρίχες έχουν οριστικώς διαζευχθεί από το κεφάλι, αλλά ότι ο ίδιος έχει επιλέξει αυτή την κρανιακή εμφάνιση, άδειος από κάθε υποψία τρίχας.


Στην παραπάνω κατηγορία, του ανθρώπου-«γλόμπου» ανήκει και ο μέχρι προχθές διεκδικητής της δημαρχίας των Αθηνών και τηλεοπτικός διασκεδαστής, Γιώργος Αμυράς (παρά την επιτυχία του, όμως, θέλει πολλά καρβέλια ακόμα για να φτάσει τη λάμψη του αληθινού και παντοτινού (Διαμαντή) Αμυρά-Κώστα Καζάκου στο Βέρα στο Δεξί…). Ένα θεότρελο, χαρούμενο αγόρι, με παρακαταθήκη μια εκνευριστική και ανιαρή εκπομπή μονόπαντης τουριστικής ρεκλάμας (και όχι δημοσιογραφίας), με το ποδήλατό του πάντα ανάμεσα στα σκέλια και φορώντας κάτι περίεργες παρδαλές στενές μπλούζες, κάτι ιδιόμορφες κολλητές βερμούδες, και φυσικά τα αναπόφευκτα αυτά παράδοξα κράνη του ποδηλάτη, την είδε πολιτικός παράγων...


Το παιδί ίσως δεν φταίει. Γιατί αποτελεί το σύμπτωμα μιας εποχής. Αν δεν ήταν αυτός επικεφαλής της παράδοξης αυτής γκρούπας, σίγουρα θα βρισκόταν κάποιος άλλος από την ιδιόμορφη κατηγορία των λοξών αυτών παραστρατημένων νέων της εποχής. Γιατί είναι πια πολλοί· και... ζουν ανάμεσά μας (για να κάνουμε και μια σινεφίλ αναφορά στον μεγάλο John Carpenter). Οι ποδηλατάκηδες αυτοί είναι οι σύγχρονες ζηλωτές. Θρησκεία τους η οικολογία· θεός τους το ποδήλατο. Μόνο που αντί για τον κότσο της θεούσας, έχουμε την ξυρισμένη κεφάλα. Ο φανατισμός με τον οποίον προπαγανδίζουν την χρήση του ποδηλάτου μόνο με φανατισμό θρησκευτικής σέκτας μπορεί να συγκριθεί. Το ποδήλατο γι’ αυτούς είναι το άπαν – και το αεροδυναμικό cycling helmet το χριστιανικό τους σταυρουδάκι. Όταν, μάλιστα, εντοπίσουν άνθρωπο άνευ ποδηλάτου, φίδι που τον έφαγε… Θα αντιμετωπίσει το σκώμμα ή και τη νουθεσία των παρδαλοντυμένων φανατικών με τα ποδήλατα…


Στην περίπτωσή τους, έχουμε μια ακόμα εκδήλωση ενός παράδοξου φαινομένου της εποχής: την κυριαρχία της διαδικασίας επί του περιεχομένου. Το θέμα, όπως αυτοί πιστεύουν, δεν είναι να πάμε σχετικώς γρήγορα και με ασφάλεια στον προορισμό μας. Το θέμα είναι να πάμε αποκλειστικά με ποδήλατο. Κάθε άλλο μέσο κρίνεται ως αντικοινωνικό. Είτε επιλέξεις αυτοκίνητο, είτε μοτοσακό, είτε ακόμη και ιπτάμενο χαλί, ο φανατικός της ποδηλασίας θα σε στραβοκοιτάξει. Ενώ αν έχεις ποδήλατο... Και στην κόλαση ακόμη πάμε, αρκεί να πάμε με ποδήλατο. Εννοείται με ένα από αυτά τα πολύχρωμα, ελαφριά, «διαστημικά» ποδήλατα της μόδας και όχι τα βαριά, κλασσικά και ανεπιτήδευτα ποδήλατα της παλαιότερης εποχής, που απαιτούσαν από τον ποδηλάτη στιβαρότητα και αυταπάρνηση προκειμένου να ποδηλατήσει. Επιπλέον, εάν τους ακούσουμε και, υιοθετώντας την μανιακή ποδηλατοδρομία που συστήνουν, καταφέρουμε να αφήσουμε την τελευταία μας πνοή πάνω σε ένα ποδήλατο, είναι πλέον ή βέβαιον ότι από τη σύγχρονη αυτή ποδηλατάδικη σέκτα θα ανακηρυχθούμε άγιοι…


Όχι. Το ποδήλατο αποτελεί μια άκρως φαιδρή επιλογή για την Αθήνα, με τις ανηφόρες και το καυσαέριο. Φυσικά δεν αρνούμεθα την ομορφιά του ποδηλάτου. Είναι ένα ανάλαφρο, απλό στη χρήση του και ενίοτε κομψό μέσο μεταφοράς. Αρκεί να ξέρουμε να το χρησιμοποιήσουμε με τον δέοντα τρόπο, υπό τις δέουσες συνθήκες και κατά τον δέοντα χρόνο. Μπορεί, λ.χ., να αρνηθεί κανείς την ορθότητα της εικόνας ενός ποδηλάτη, ο οποίος βγαίνει για μια φθινοπωρινή βόλτα στην βρετανική εξοχή, με ένα κλασσικό κατάμαυρο Pashley ή Raleigh (αντί για αυτά τα φαιδρά «διαστημικά» ποδήλατα της μόδας), φορώντας το tweed κοστούμι του (αντί για αυτά τα περίεργα και flashy ποδηλατοενδυματικά παραφερνάλια) με μαζεμένα τα μπατζάκια (πιασμένα με ένα ειδικό κομψό μεταλλικό κλιπ), με ένα flat cap στο κεφάλι (αντί για αυτά τα κακόγουστα και απολύτως φαιδρά cycling helmets) και με μια εξάδα Guinness, ένα μπουκάλι gin, και ένα loaf of bread μέσα στον παραδοσιακό ποδηλατικό κάλαθο (αντί για περίεργα αναψυκτικά και ισοτονικά εντός σακιδίου πλάτης);


Οι ποδηλατάδες-πολιτικοί της Αθήνας διακρίνονται από μιαν απροσδιόριστης προέλευσης new age αύρα. Και είναι, χωρίς αμφιβολία, μοντέρνοι. Γι’ αυτό και έχουν ξεκωλωθεί στην χρήση blogs, iPods, iPhones, Facebook, Twitter και όλων αυτών των «προωθημένων» διακινητών της ασημαντολογίας. Γυμνάζουν, με νευρωσική επιμονή, γλουτούς, μηρούς, γάμπες, δικέφαλους τρικέφαλους – σφιχτό σαν πέτρα το κωλαράκι από την ατέλειωτη ποδηλατάδα. Ό,τι όργανο, όμως, περισσεύει από τον λαιμό κι απάνω, παραμένει συστηματικά αγύμναστο. Εξ ου και οι αφελείς μέχρι δακρύων «πολιτικές» αντιλήψεις των πιστών της ποδηλατοθρησκείας. Στο νεανικό μυαλό τους δημαρχιακή πολιτική σημαίνει «τα πέντε Π» (ποδήλατα, πεζοδρόμια, πάρκιν (sic), πράσινο, πολιτισμός) – αυτά είναι τα συστατικά του γεροφτιαγμένου πολιτικού μανιφέστου του ποδηλατοσυνδυασμού· όπως, για τον χριστιανό, η προσευχή, το προσκύνημα της εικόνας, η γονυκλισία, το σταυροκόπημα και το κερί.


Σ' ένα κρεσέντο παιδαριώδους βουλησιαρχίας, κοντοπαντελονάκηδες και βερμουδάκηδες Αμυράδες υποκαθιστούν την πολιτική με τις επίμονες και αφελέστατες νεανικές τους ψευδαισθήσεις. Αρκεί να θελήσεις κάτι και έγινε – είναι τόσο απλό. Και φουλ οικολογία. Εκτός από τους παιδίσκους με τις λύκρα βερμούδες και τα αεροδυναμικά κράνη, ουδείς από τους «παλαιούς» πολιτικούς έχει, κατά τη γνώμη τους, δεχθεί το ζείδωρον νάμα της υπερηχητικής ποδηλατοκινούμενης πολιτικής. Η χαρά, δε, και η ερωτική κάψα με την οποία μιλάνε, όταν αναφέρονται στη ποδηλατική επανάσταση (που είναι προ των πυλών – σαν την ιεχωβάδικη Χιλιετή Βασιλεία), σε ωθεί στο να διερωτάσαι μήπως και ποδηλατούν με τις ώρες έχοντας αφαιρέσει τις σέλες, καθήμενοι απάνω στο γυμνό σίδερο…


Οι Αμυράδες, με τοτέμ τη σέλα και το ποδήλατο, είναι τα πρεζόνια της μεταμοντέρνας δημόσιας ζωής. Γιατί το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι «να την ακούσουν» – οικολογικά και ποδηλατικά· μαζί με τους λοιπούς οικολόγους, υγιεινιστές, vegetarian και άλλες κατηγορίες νευρωσικών συνανθρώπων μας. Είναι, χωρίς να το ξέρουν, τα τσικό του Κωνσταντίνου Παπανικόλα (μόνο που ο γηραλέος βαψομαλλιάς οικο-λογούσε γιατί κονόμαγε…).


Το θράσος αυτών των πολιτικών bonsai που άξαφνα είδαν τον εαυτό τους σαν κυπαρίσσια ταΐζεται από μια κακομαθημένη και κωλοπαιδαράδικη αντίληψη ηθικής και διανοητικής υπεροχής. Αυτή δεν οφείλεται μόνο στην σαρακοφαγωμένη πολιτική ζωή που επιτρέπει σε κάθε φλούφλη ποδηλάτη με γυμνασμένα μπούτια να εμφανίζεται ως σύγχρονος El Cid, αλλά και στα Μέσα Ενημέρωσης της γλειψιματικής κοινοτοπίας. Τα φλου αρτιστίκ media (που σκαμπάζουν από πολιτική όσο ο Χατζηνικολάου από χιούμορ) έβαλαν αμέσως κάτω από τις μεταμοντέρνες φτερούγες τους τον πεφυσιωμένο ξυρισμένο Μελχιόρ και την παρέα του. Αλλά και τα πιο «πολιτικά» μέσα οσμίστηκαν νεανικό ψητό και αβάνταραν κι αυτά με τη σειρά τους την κακομαθημένη τρελοπαρέα των ανέμελων ποδηλατανθρώπων, γλείφοντας έτσι την ευαίσθητη κωλοτρυπίδα της υπερεκτιμημένης «νεολαίας». Η σεμνότης πάει περίπατο και η έπαρση στήνει χορό. Η τσογλαναράδικη αυθάδεια που διακρίνει δημοσίως τον κεκαρμένο σφιχτομπούτη υποψήφιο παραπέμπει σε κόκορα – έναν κόκορα χωρίς λοφίο...


Εν κατακλείδι, εάν η χαζοχαρούμενη απολιτικότητα και ο δυνατός, πιτσιλιστικός αυτός πολιτικός αυνανισμός των γραφικών με τα ποδήλατα προβάλλεται ως η λύση στο πρόβλημα της κομματικής νοητικής καθυστέρησης, δεν μένει παρά να ευχηθούμε «back to basics»· ως αδιάβροχο, για να μην πιτσιλιστούμε από τις ποδηλατάδικες και άλλες νεανικές εξυπνακίστικες σπερματεγχύσεις.
 

588 comments:

1 – 200 of 588   Newer›   Newest»
Anonymous said...

O Aμυράς πήγε να συναντήσει Καμίνη και Νικήτα με ρούχα ποδηλάτη, Μετά τη συνάντηση καβάλησε το ποδήλατο και έφυγε με ένα γερό σπινάρισμα και σύννεφα σκόνης στην ατμόσφαιρα,.

Anonymous said...

Amoiras, who teh fuck is amoiras?

Anonymous said...

Ένα βραδάκι περπατούσα στο ιστορικό κέντρο σε έναν ερημικό δρόμο.

Ξαφνικά ακούω ένα στρίγγλισμα φρένων και μια αναλαμπή.

΄Ήταν ο Αμυράς που έκανε θριαμβευτική είσοδο με το ποδήλατό του.

Το κεφάλι του φέγγιζε από την αντανάκλαση που έκανε πάνω του το φως από την κολόνα του δήμου.

Anonymous said...

Ως συνήθως, τα πράγματα είναι έτσι και χειρότερα.
ΓΤΠ καβάλα οι ποδηλάτες. Θα πρότεινα μάλιστα στο τρίτο σήκουελ του Νησιού (εφ'όσον το δεύτερο μαθαίνουμε θα αναλωθεί στην ουφολογία) να περιγράφει τη ζωή των απελεύθερων πλέον λεπρών, καθώς θα οργανώνονται σε συμμορίες ποδηλατιστών και θα δαγκώνουν ανυποψίαστους διαβάτες στα απόμερα σοκάκια της Καραισκίας.
Οπως πολύ σωστά λες, σε ένα πιο πολιτισμένο πλαίσιο, θα μπορούσαμε και να αποδεχτούμε ένα σχετικό ποδηλατισμό πχ εδώ ή εδώ.
Όσο για την περίπτωση του (κακο)μυρά που προβαίνει στη γνωστή λαμογιά του ξυρίσματος της κεφαλής και νομίζει ότι είναι μοδάτος και πολύ (α)μοιραίος (ρε μπας και είναι φίλαράκος του νκιήτα?), τα έχει πει όλα ο μαιτρ.

Anonymous said...

Ξέρω ότι ο μοιραίος Αμυράς ποδηλατεί, αλλά δεν ξέρω εάν επιχειρεί και σούζες. Όποιος και εάν γνωρίζει , θα παρακαλούσα να με ενημερώσει.

Anonymous said...

Ρυθμιστής των εκλογών ο αμυράς. Αυτό μιλάει από μόνο του χωρίς ανάγκη επιπλέον επεξήγησης

Anonymous said...

ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΤΙΠΟΤΕ.
ΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΔΗΜΑΡΧΙΝΕΣ ΛΕΣΒΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΠΙΣΩΓΛΕΝΤΗΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΗΡΥΞΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ.
Ο ΠΕΖΟΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΑΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΖΥΓΙΑ ΤΗΣ ΤΡΕΛΛΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΣ ΓΕΡΟΝΤΟΚΟΡΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ, ΤΕΩΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΩΝ ΜΕ 2 ΚΙΛΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ HARD ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ.
ΑΦΟΥ ΕΞΟΣΤΡΑΚΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ,ΜΕ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΩΡΑ ΣΕΙΡΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ Η ΠΟΤΟΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΧΑΡΙΝ ΣΤΑ ΜΠΟΥΛΟΥΚΙΑ ΤΩΝ ΛΕΣΒΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΦΥΛΑΡΧΩΝ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΕ Η ΚΟΝΩΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ.ΑΜΗΝ.

ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©

Anonymous said...

Πραγματικά μου τη δίνει πολύ άσχημα αυτή η εκπομπή του άμοιρου Αμυρά. Μεγάλη μαλακία. Προπαγάνδα για την τουριστική Ελλάδα χωρίς ίχνος κριτικής. Όλα καλά τα βρίσκει η εκπομπή. Στην Καρδίτσα δεν θα μιλήσει για τους βλάχους και τις γεμάτες καφετέριες με τους αργόσχολους, αλλά μόνο για τα νόστιμα χωριάτικα λουκάνικα και τη λίμνη Πλαστήρα. Στην Κρήτη δεν θα αναφερθεί στους αγροίκους και τις μπαλωθιές, αλλά στις ομορφιές των ερειπίων της μινωικής Κυδωνίας. Και έτσι πάει το πράμα παντού. Απουσία κριτικής, μόνο ομορφιές. Στην Ελλάδα γενικά λείπει η κριτική. Ίσως να φταίει το ότι ουσιαστικά είμαστε ένα μεγάλο χωριό και όλοι προτιμούν να τα έχουν καλά με όλους. Δεν έχουμε πραγματική κριτική κινηματογράφου, μόνο παρουσιάσεις. Το ίδιο περίπου ισχύει και στα βιβλία. Συνήθως απλές παρουσιάσεις ή εγκώμια. Και συμβατικότητα. Σχεδόν παντού τα ίδια και τα ίδια.

Η εκπομπή του Αμυρά είναι το ίδιο μαλακία με την υποψηφιότητά του και τον απλοϊκό λόγο του που είναι το ίδιο ή και περισσότερο γελοίος από τον λόγο αυτών που καταγγέλει.

Anonymous said...

΄Εχω κινδυνέψει δυο τρεις φορές από αναίσθητους και αμελέτητους ποδηλάτες του κέντρου (και έχουν πληθύνει οι άτιμοι μέχρι εκεί που δεν παίρνει). Ποτέ μου δεν έχω κινδυνέψει από αυτοκίνητο. Όταν οδηγείς αυτοκίνητο, συχνά θα εμφανιστεί κάποιος επικίνδυνος ποδηλάτης από το πουθενά και θα κινδυνέψεις να τον πατήσεις. Πάλι καλά που τουλάχιστον φοράνε φωσφοριζέ ρούχα και τους μπανίζεις πιο εύκολα. Πραγματική μάστιγα οι ποδηλάτες στα αστικά κέντρα.

Anonymous said...

Eμένα γωνία ακαδημίας και ιπποκράτους πήγε τις προάλλες να πέσει πάνω μου μανιακή ποδηλάτρια με μικρό ομολογουμένως ποδηλατάκι. Δεν είναι πολύ στα καλά τους αυτοί οι ποδηλάτες και οι ποδηλάτισσες.

γκριζομάλλης said...

Εύγε Βαψομαλλιά. Διευρύνεις καίρια την πελατεία σου, καταδικάζοντας στην ποινή του γέλιου μια διαφορετική (αλλά σαν τη χολέρα επεκτατική) κατηγορία (έσω) βαψομαλλιάδων. Τους Αμυ-βάδες, που άξια συμπληρώνουν, διανοητικώς αλλά και στυλιστικώς, το παραδοσιακότερων ενδυματολογικών τάσεων πολιτικό προσωπικό.

Αναλογίσου βέβαια τι άπαιχτο πολιτικό δίδυμο θα έκανε ο ποδηλάτης Αμυράς με τον σκεϊτμπορντίστα μαραθωνομάχο -τον Βραβευμένο πρωθυπουργό μας.

Γιωργάκη μην το σκέφτεσαι. Μπορεί να μας έχεις φλομώσει στους υπουργούς-Αμυράδες, αλλά ένας ακόμα (και μάλιστα ο τρέντυ ορίτζιναλ) είναι πάντα χρειαζούμενος.

ΥΓ. Εκτός από την κουρούπα ξυρίζει και τα πόδια, ή ιδέα μου είναι;

Anonymous said...

Ναι, φαίνεται να ξουρίζει και τα ποδάρια.

Anonymous said...

Όταν κάλεσε ο Χ'νικολάου (ποιός άλλος) τον νεαρό Αμυρά στην εκπομπή του για να εκθέσει τις βαθυστόχαστες απόψεις του για τα ποδήλατα και το πράσινο και μπλα μπλα μπλα, εκείνος, σε ένα ρεσιτάλ φραμπαλάδικης αντισυμβατικότητας, έσκασε μύτη στο στούντιο με βερομουδίτσα "για να είναι αληθινός". Πώς δεν τον άρχισαν στις καρπαζιές, ένα θεός ξέρει.

Anonymous said...

Πες μου ότι ο Αμυράς είναι άτριχος. ΤΕΛΟΣ!!!

κ. Σούφρας said...

Αγαπητέ Βαψομαλλιά, πολύ μου άρεσε η σινεφιλ αναφορά σου του τίτλου στον τεράστιο Mel Brooks, μολονότι πολύ φοβούμαι ότι με όλους αυτούς τους φαιδρεπίφαιδρους που έχουμε μπλέξει ούτε ένας Mel Brooks αρκεί γιά να φέρει την ποθούμενη άνοιξη. Αυτά είναι γιά άλλες, πιό βατές και όχι τόσο διανοητικώς απροσπέλαστες γωνιές του πλανήτη, εκεί που η σέλλα του ποδηλάτου και τα γελοία gadgets όπως ipod, ipad, οτιδήποτε από "i" τέλος πάντων (συμπεριλαμβανομένου και του "άει γαμήσου") δεν συγχέονται με τον φαλλό και τον συνεπακόλουθο φόβο της vagina dentata, του οδοντωτού αιδείου δηλαδή που θα ευνουχίσει σύριζα (κυριολεκτικώς αλλά και μεταφορικώς) τον κατ' ουσίαν δυστυχή (και ήδη διανοητικά ευνουχισμένο) ορθοπεταλιστή - ipodoφόρο (και αειμαλακοπίτουρα) ζηλωτή. Η σχεδόν ανίατος περίπτωσή μας φρονώ ότι χρήζει μία γερή δόση παζολινικού Salo με καρύκευμα John Waters γιά να ομιλήσω και εγώ σινεφιλικώς.

Anonymous said...

Eίναι τέτοια η εποχή, τόσο άδεια και χαζοχαρούμενη πολιτικά, που στο εξής θα έχουμε δυστυχώς πολλές τέτοιες μονοθεματικές, new age, ζαχαρομένες πρωτοβουλίες. Δυστυχώς θα έχουν και κάποια απήχηση. Μαζί με την αστειότητα των πολιτευόμενων μεγαλώνει η αστειότητα και των ψηφοφόρων.

Anonymous said...

120 μέρες στα Σάλωνα...

Anonymous said...

Μήπως όμως ο Καραϊσκος ως αριστερός της εναλλακτικής αριστεράς, και έχων οικολογικές ευαισθησίες, είναι ψηφοφόρος Αμυρά;

Anonymous said...

Ο Καραίσκος αριστερός μπορεί να είναι, αλλά βλάκας δεν είναι.

Anonymous said...

Μην παίρνεις και όρκο.

Anonymous said...

Παρακολουθώ όλα αυτά τα προεκλογικά. Στα πενήντα μου χρόνια δεν μπορώ να θυμηθώ άλλη τόσο ανούσια προεκλογική περίοδο. Ο πολιτικός λόγος βρίσκεται σε επίπεδο νηπιαγωγείου. Των δημοσιογράφων ακόμη παρακάτω. Αλλά μου κάνει εντύπωση και κάτι άλλο. Βλέπω τον οπαδισμό που έχει κυριεύσει και τα νέα μέσα. Στην αρχή επέκριναν τα παρδοσιακά μέσα για μεροληψία. Τώρα όμως δεν μπορείς να βρεις σάιτ, μπλογκ κλπ που να μην παίζει παιχνίδι υπέρ του ενός και του άλλου. Οι παλιοί το έκαναν τουλάχιστον με κάποια τέχνη. Ετούτοι δώ το κάνουν και με απόλυτο ερασιτεχνισμό. Ακόμη, παλιά τα παιχνίδια παίζονταν για πολλά λεφτά. Ετούτοι δώ παίζουν με φραγκοδίφραγκα. Η Ελλάδα έχει σαπίσει από παντού, αν θέλουμε να παραδεχτούμε την αλήθεια.

Anonymous said...

Όποιον και να στηρίξει ο Αμυράς και οι ψηφοφόροι του το ίδιο θα είναι. Και οι δύο υποψήφιοι και για διαφορετικούς λόγους ο καθένας είναι τόσο ελαφρών βαρών που ταιριάζουν γάντι στον Αμυρά και την παρέα του.

Οι οπαδοί του Αμυρά έχουν ουσιαστικά κερδίσει χωρίς να το έχουν καταλάβει.

Anonymous said...

Εντάξει οι δημοτικές εκλογές δεν είναι και βουλευτικές οπότε δεν βλέπω και κανα λόγο να κατεβαίνει υποψήφιος κι ο Αμυράς. Από την άλλη, δε θα λεγα ότι το πρόγραμμα του ήταν κακό. Γι αυτό μάλλον και κέρδισε και τέτοιο ποσοστό. Εμένα μου είναι συμπαθής ο Αμυράς.

Anonymous said...

καραισκο;

Anonymous said...

εντάξει, ο αμυράς ξυρίζει κεφάλι και πόδια.

Οι πασόκοι ελπίζω να έχουν ξυρίσει και τον πάτο τους.

Anonymous said...

Διευκρινίζοντας το λίγο, θα έλεγα ότι ο Αμυράς μου είναι συμπαθής με τον ίδιο τρόπο που μου είναι συμπαθής ο οιοσδήποτε συνάνθρωπος μας τον οποίο κατατάσσω στην κατηγορία των "ονειροπόλων" για να το πω ευγενικά (ολίγον χαζών για να το πω ωμά). Υπάρχουν για να τους βλέπουμε και να χαιρόμαστε που δεν είμαστε έτσι, με την έννοια του λεμπέσειου κοινωνικού διαφορισμού. Θα μου πείτε ότι το ίδιο μπορεί να λέει κι αυτός για μας, άρα το ποιος έχει δίκιο τελικά είναι κομματάκι σχετικό.
Γενικότερα όμως, θα έλεγα ότι το πρόβλημα που έχουμε σ' αυτή τη χώρα είναι ότι κάθε νέα προσπάθεια που δεν ανήκει στα κυρίαρχα κόμματα τη θεωρούμε εκ των προτέρων γραφική. Γραφικό είναι όμως ότι δεν είναι mainstream. Θα έλεγα λοιπόν, ότι με μια μερίδα ελλήνων να έχει ασπαστεί την ποδηλατάδα και με την πλειοψηφία των ελλήνων να έχει ασπαστεί το facebook, το twitter και διάφορα άλλα ασήμαντα, γραφικοί είμαστε μάλλον εμείς που δεν είμαστε έτσι κι όχι αυτοί.
Τέλος, ο Αμυράς δεν έβαλε υποψηφιότητα για πρωθυπουργός. Για δήμαρχος έβαλε. Και έβαλε μάλιστα σε μια πόλη, η οποία είναι ούτως ή άλλως τελειωμένη. Μια πόλη που οικοδομήθηκε βιαστικά και άναρχα, χωρίς να εξασφαλίζει κάποιον χώρο πρασίνου για τους κατοίκους της, καθιστώντας τη ζωή τους ποιοτικά κακή. Η μόνη ρεαλιστική λύση που βλέπω εγώ είναι η ανατίναξη με εκρηκτικά όλης της Αθήνας και το επαναχτίσιμο της, πράγμα το οποίο έχω σκοπό να προτείνω αν ποτέ βάλω για δήμαρχος.
Ο Αμυράς εν τέλει, ανήκει απλά σε μια απολιτίκ ευκατάσταστη γενιά πασοκοαναθρεμμένων ελλήνων, που μεγάλωσε με την οικονομική άνεση των δανεικών και χωρίς προβλήματα. Από αυτή τη γενιά δεν μπορεί να περιμένει κανείς και τίποτα καλύτερο, παρά το να ασχολείται με τα 5Π, γιατί αυτά θεωρεί τα σημαντικότερα προβλήματα της(μαζί με το αν είναι καλυτερο το PS3 Mοve ή το Xbox Kinect). Κάποιος τους είπε ότι μοιάζουμε με τη Νέα Υόρκη κι αυτοί το πίστεψαν και προσπαθούν να κάνουν την Ομόνοια Tribeca.
Σε επίπεδο δήμου όμως έχει δίκιο, γιατί τα προβλήματα είναι σε μεγάλο βαθμό αυτά. Γλάστρες σε μπαλκόνια, πάρκιν κλπ Το ότι σαχλαμαρολογεί ακατάσχετα για την επίλυση τους είναι άλλου παπά ευαγγέλιο πάλι και όχι τόσο κατακριτέο. Μιλάμε για γενιά Facebook και μειωμένης αντιληπτικής ικανότητας, άρα δεν έπρεπε να περιμένουμε και τίποτα καλύτερο. Εδώ μιλάει για εκστρατείες εθελοντικής καθαριότητας σε ποζοδρόμια, λες και κατεβαίνουν εξωγήϊνοι και πετάνε σκουπίδια στα πεζοδρόμια κι όχι οι ίδιοι οι βρωμύλοι και απαίδευτοι κάτοικοι τους οποίους τελικά καλεί να τα καθαρίσουν. Ο άνθρωπος δεν αντιλαμβάνεται καν ότι το πρόβλημα είναι πρόβλημα νοοτροπίας του νεοέλληνα το οποίο θέλει γενιές για να αλλάξει. Κρίνει απλά εξ ιδίων τα αλλότρια, κάτι όμως που κάνει κι η πλειοψηφία του κόσμου συμπεριλαμβανομένων πολλές φορές και ημών.
Εδώ όμως σαχλαμαρολογούν τα επίσημα πολιτικά κόμματα, ο Αμυράς μας πείραξε; Στο κάτω κάτω είναι προτιμότερος κάποιος αθώος σαν τον Αμυρά σε ρόλο δημάρχου, παρά ένας οποιοσδήποτε άλλος "μέσος" έλληνας δήμαρχος που τον απασχολεί μόνο το βόλεμα ημετέρων και η μίζα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μιλάμε για τον πλέον διεφθαρμένο θεσμό στη χώρα, αυτόν της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Anonymous said...

Εντελώς ακατάλληλος ο Αμυράς και οι Αμυράδες για οποιαδήποτε δημόσια θέση.
Και ο Γιωργάκης ένας μικρός Αμυράς είναι, και κατάφερε να τα κάνει πιο πουτάνα και από τον μπούλη.

Anonymous said...

Σιγά τη σοβαρή θέση αυτή του δημάρχου. Γελάει ο κόσμος με τις αρμοδιότητες. Το ίδιο είναι ο πρωθυπουργός με το δήμαρχο;;;; Μην τρελαθούμε τώρα. Εννοείται ότι Γιωργακοαμυράδες σε θέση πρωθυπουργού είναι έγκλημα κατά της χώρας.
Είναι άλλες όμως οι πρωθυπουργικές αρμοδιότητες και άλλες οι δημαρχιακές, με τις τελευταίες να είναι αμιγώς διακοσμητικές πλέον, στην Αθήνα τουλάχιστον. Η δημαρχία Αβραμόπουλου και Κακλαμάνη το αποδεικνύει περίτρανα. Εκτός αν λογίζουμε τα συντριβάνια και τα κάγκελα παντού για σοβαρά έργα. Δηλαδή αυτοί τι έργο έκαναν; Να μη σου πω ότι περισσότερα θα έκανε ο κολλημένος ο Αμυράς.
Και εν τέλει, η πικρή αληθεια είναι ότι πέραν της ανατίναξης κανείς δεν μπορεί να κάνει και τίποτα για την Αθήνα. Που να βρει και να δεσμεύσει οικόπεδα για πράσινο, που να μαζέψει σκουπίδια όταν 10 μαζεύουν και 1000 ρυπαίνουν και τελειωμό δεν έχουμε στα που... Σκατά.

Anonymous said...

Πιστεύω ότι η άποψη σύμφωνα με την οποία η θέση του δημάρχου είναι ασήμαντη ή διακοσμητική είναι ένα τυπικό προϊόν της ελληνικής παραίτησης ή μεμψιμοιρίας. Ούτε οι ανατινάξεις είναι το πρόβλημα. Σε όλη την Ευρώπη ολόκληρες πόλεις άλλαξαν μορφή στη βάση μιας δουλειάς που έγινε από ικανές και με πρόγραμμα και ιδέες τοπικές αρχές. Πρέπει κανείς να καταλάβει ότι αποτελεί διεθνές σκάνδαλο η Αθήνα, μια από τις 5-6 διασημότερες πρωτεύουσες στον κόσμο (!!!), να είναι σε αυτά τα χάλια. Και εννοείται ότι ο Αμυράς και οι κάθε άμυαλοι, ασόβαροι αλλά καλών πράγματι προθέσεων Αμυράδες δεν κάνουν ούτε για κλειδαράδες του δήμου, γιατί το πρόβλημα σε επίπεδο διοίκησης μόνο επιφενειακά έχει να κάνει με πράσινες γλάστρες, εθελοντικές καθαριότητες και άλλα τέτοια αστεία πράγματα, που είναι το ίδιο αφελή σαν να λέμε ότι θα πρέπει να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι γενικώς και αορίστως. Μια δημοτική αρχή, εάν έχει τις γνώσεις και τη θέληση, μπορεί να κάνει πολλά πράγματα.

Κατά τη γνώμη μου και παρότι αηδιάζω με το Πασόκ, πιστεύω ότι ρεαλιστικά για την Αθήνα καλύτερος από όλους τους υποψηφίους είναι ο Καμίνης. Αν όχι για το τι εκφράζει ο ίδιος, σίγουρα για κάποιους σοβαρούς ανθρώπους με τους οποίους προτίθεται να συνεργαστεί στην διοίκηση του δήμου. Δυστυχώς, ίσως να πληρώσει και αυτός τον δισταγμό πολύ κόσμου που αλλιώς μπορεί να το ψήφιζε. Εννοώ τον διασταγμό που προέρχεται από το ότι ο καθυστερημένος πρωθυπουργός με μια νίκη Καμίνη, θα σηκώσει τη σημαία της πολιτικής και εκλογικής του δικαίωσης.

Anonymous said...

«Μέμφομαι αυτούς που πιστεύουν ότι η οργή τους μπορεί να εκφραστεί από τον καναπέ, μένοντας στο σπίτι τους» δήλωσε ο Κάρολος Παπούλιας.

Δεν είναι καθόλου περίεργο ότι ολόκληρη η συντεχνία της πολιτικής και της δημοσιογραφίας στο μόνο στο οποίο ομονοούν είναι η ανάγκη να πάει κανείς στην κάλπη και να τους ψηφίσει.

Επίσης το παιχνίδι προβολής παίζεται άδικα. Στα πάνελς πάντα υπάρχουν πολιτικοί και δημοσιογράφοι που θα μιλήσουν υπέρ της συμμετοχής αλλά ποτέ κανένας εκπρόσωπος της αποχής. Είτε έτσι είτε αλλιώς όμως πολύς κόσμος έχει τις νουθεσίες τους γραμμένες στα όργανά του.

Anonymous said...

κατά τη γνώμη μου, το πρόβλημα με τον υποφήφιο Αμυρά δεν είναι η ελαφρότητά του. Αυτήν άλλωστε κάποιος μπορεί εύκολα να την εντοπίσει. Είναι το ότι τόσος κόσμος -7,5% δεν είναι καθόλου λίγο- εκφράζεται από τέτοιων προδιαγραφών υποψηφιότητας. Και εννοώ όχι ότι είναι κακοπροαίρετοι άνθρωποι -άλλωστε ούτε ο Αμυράς είναι κακοπροαίρετος ή απατεώνας- αλλά ότι η πολιτική τους σκέψη είναι τόσο επιφανειακή ώστε να λένε ότι η λύση στο ασφυκτικό πρόβλημα μιας καθολικά παρακμασμένης μεγαλούπολης είναι κάποιες καλές πράξεις και διάφορες οικολογικές εκλάμψεις. Δεν μου κάνει βέβαια εντύπωση. Παρά την υγιή απόρριψη των κομμάτων από την πλευρά των πιο νέων ανθρώπων, δυστυχώς η πολιτική ωριμότητα τους είναι στο ναδίρ.

Anonymous said...

Ο 2:45 κάνει χοντρό λάθος. Όχι τόσο στο ότι κρίνει έναν συνδυασμό συναισθηματικά ("μου είναι συμπαθής ο Αμυράς". Άλλωστε κανείς δεν τον λέει αντιπαθ΄η. Αφελή και αστείο τον λέει), αλλά κυρίως ότι ταυτίζει τη γραφικότητα με τα μη κυρίαρχα κόμματα. Το ΚΟΔΗΣΟ ήταν μικρό κόμμα, αλλά δεν ήταν γραφικό. Το ίδιο και η ΕΔΑ από ένα σημείο και πέρα. Η Εθνική Παράταξη δεν ήταν κυρίαρχο κόμμα αλλά κανείς ποτέ δεν την είπε γραφική. Και άλλα πολλά κόμματα. Ανέφερα μερικά από όλους τους χώρους. Το αν είσαι γραφικός δεν έχει να κάνει με το αν είσαι κυρίαρχος.

Anonymous said...

Συμφωνώ απόλυτα με την ανάλυση του 3:51, ειδικά στα όσα λέει γιά τον Καμίνη τον οποίο γνωρίζω προσωπικά. Εχω την αίσθηση ότι βιάστηκε να ταυτιστεί με το ΠΑΣΟΚ και τον καθυστερημένο αρχηγό του ("επί τη εμφανίσει" όπως λέει και ο Γιανναράς) και κάηκε γιά ψηφοφόρους όπως εγώ που μπορεί και να τον ψήφιζα ως το μη χείρον. Η αυτοδιοίκηση (και η κεντρική πολιτική σκηνή) μπορεί να λειτουργήσει, αρκεί να υπάρχουν στελέχη που θα την κάνουν να δουλέψει. Δυστυχώς, this is not the case στην περίπτωσή μας, όλα έχουν τελματωθεί εν αναμονή της επίσημης χερωκοπίας. Βέβαια, γιά να λειτουργήσει η τοπική αυτοδιοίκηση, χρειάζεται αγαστή συνεργασία με τις κρατικές υπηρεσίες (σύντομο ανέκδοτο) του υπουργείου οικονομικών, δημοσίας τάξεως κοκ. Και εδώ όμως πρωτοτυπούμε καθώς εδώ και δεν ξέρω πόσα χρόνια το ελεγκτικό συνέδριο βγάζει τους κατά τόπους δήμους άντρα ανεξέλεγκτης και ατιμώρητης διαφθοράς, σαν καντόνια-μικρογραφίες του ελληνικού κράτους εν ολίγοις. Φυσικά γιά μειράκια με ξυρισμένα μπουτάκια όπως ο γραφικός Αμυράς ούτε λόγος, εδώ θα χρειαζόταν κάποιος αδέκαστος σκύλος αλλά και με γνώση των θεμάτων σαν τον Ρούντολφ Τζουλιάνι γιά να φέρει τα πράγματα σε μία σχετική τάξη όπως έκανε στην Νέα Υόρκη, και δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερη αναλογία από τον Ζορμπά. Ακόμα και έτσι όμως, τι θα έκανε ο κακομοίρης ο Ζορμπάς όταν θα χρειαζόταν την κρατική συνδρομή γιά να επιλύσει προβλήματα τάξης; Συνεπώς πάπαλα, η πολή αυτή είναι καταδικασμένη όποιος και να βγεί σήμερα.

Anonymous said...

Σωστό. Φαύλος κύκλος. Τα κόμματα δεν μπορεί ποτέ να στηρίξουν υποψήφιους που δεν είναι του χεριού τους. Με αποτέλεσμα οι υποψήφιοι τοπικοί άρχοντες να είναι αυτονόητα μπακατέλες. Εδώ που έχει φτάσει το πράγμα χρειάζονται άνθρωποι που θα πάρουν την απόφαση να σπάσουν αυγά. Τέτοιοι υποψήφιοι δυστυχώς δεν υπάρχουν. Και εγώ πιστεύω ότι ο Καμίνης δίνει καλύτερες υποσχέσεις από τον Κακλαμάνη. Πιστεύω όμως και αυτό που έλεγε ο Τζίμης Πανούσης. Πρέπει να πέσει ο Κακλαμάνης, άσχετα με το ότι και ο Καμίνης χάλιας θα αποδειχτεί.

Anonymous said...

4:15 πλάκα μου κάνεις; Η ΕΠΕΝ και το ΚΟΔΗΣΟ δεν θεωρούντο γραφικά κόμματα; Θα μας τρελάνεις τώρα; Σε άλλη χώρα ζούσες;

Anonymous said...

Βρίσκω ότι ο 1:32 έχει πολύ δίκιο για τα λεγόμενα νέα μέσα και την μεροληψία τους. Συμφωνώ και εγώ με τα συμπεράσματά του. Έχω κόψει τις εφημερίδες εδώ και πολλά χρόνια. Και για τα παιχνίδια που παίζουν αλλά και για την ανύπαρκτη ύλη τους. Διαβάχω μόνο ξένες μέσω διδικτύου. Αλλά πραγματικά δεν έχω βρει κάτι σε ελληνικού ενδιαφέροντος ενημερωτικό blog ή site ή portal που να έχει συνεχή ροή ειδήσεων, βάθος και ανεξαρτησία γνώμης. Εάν γνωρίζει κανείς κάτι τέτοιο, μήπως θα είχε την καλοσύνη να το συστήσει;

Anonymous said...

Mε τη λογική σου όλα τα κόμματα μπορεί να χαρακτηριστούν γραφικά. Το ΚΟΔΗΣΟ του Πεσαμαζόγλου (όχι του Πρωτόπαππα) δεν ήταν γραφικό. Επίσης δεν ανέφερα την ΕΠΕΝ αλλά την Εθνική Παράταξη. Δενβ ξέρω εάν γνωρίζεις τη διαφορά. Ανέφερα επίσης και την ΕΔΑ. Αντίστροφα, ο πιο γραφικός πολιτικός σήμερα θεωρείται μάλλον κατά κοινή αποδοχή ο Αβραμόπουλος και είναι αντιπρόεδρος μεγάλου κόμματος.

Anonymous said...

Το μόνο που βλέπω να απασχολεί τον χομίνι είναι οι λάθρο. Στο τέλος θα δηλώνουμε κι εμείς λάθρο για να θεωρούμαστε πολίτες α' κατηγορίας.

Anonymous said...

http://nonews-news.blogspot.com/2010/11/blog-post_8680.html

Αφού τον επισκέφτηκε ο γουρλής, σίγουρα θα γίνει περδίκι.

Anonymous said...

είναι σίγουρο ότι ο Γιώργος Αμυράς δεν είναι συγγγενής και πιο συγκεκριμένα γιος του μεγάλου Διαμαντή Αμυρά;

Anonymous said...

Πρώτα πρώτα να πω στον 3:51 Κώστα Λαλιώτη οτι αν ο συνήγορος του πρώην πολίτη, κατέβαινε μ άλλο κόμμα -οχι πασόκ Ν.Δ-θα έπαιρνε το θριαμβευτικό-θρομβωτικό δεκαράκι του αμυρά τώρα, και του Τσίπρα στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές.Εφ'οσον κατεβαίνει με το Πασοκ και απολαμβάνει το Μπετοναρισμένο σκυλολοικο ποσοστό δεν περιμένουμε χαίρι.Ο άνθρωπος αυτός όπως κι όλοι οι λοιποί Μουχτάρηδες είναι δεσμώτες.Και την πίτα ολάκαιρη και το σκύλο χορτάτο δεν γίνεται.Παίρνουν το ποσοστό του κόμματος,δεν τους βγαίνει,δεν τους βγαίνει με τίποτα απ την πρώτη Κυριακή και τη δεύτερη το παίζουν ανεξάρτητοι και αυτοδιοικητικοί. 30 χρόνια η ίδια ιστορία.Μακάρι να έχαναν κι οι δύο τους Κακλαμάνης-Χαμίνης.Ο θεός να στείλει καρκίνο κλπ κλπ
Εγω δεν καταλαβαίνω τη μανία των αριστερο-φιλελευθέρων και νεωτεριστών με τα πάρκα.Πάρκο και έλληνας δεν συμβαδίζουν.
Είδαμε το μεγαλόπνοο πάρκο "Αντώνης Τρίτσης" στα δυτικά.Μια φορά το χρόνο κάνουν πάρτι αποποινικοποιήσης.Μαζεύονται φλωράκια με ράστα,ήμο,ρέηβερς και αντιπαθητικοί μελετηροι τύποι με στριφτά, καπνίζουν μπάφους ελεύθερα και μιλούν κομμάτια όντες για τη Βαρκελώνή και την καταλωνία του Μεσι.Τον υπόλοιπο χρόνο μπαίνει στο πάρκο μόνο κάποιος που θέλει να ψωνίσει φούντα.Κανείς έλλην δεν μπαίνει σε πάρκο ούτε για χαμούρεμα καν.Κι αν θελουμε πνεύμονα πρασίνου υπάρχει χώρος να φυτευτεί εκατέρωθεν της Εθνικής οδού Αθηνών Λαμίας.

Πολυ ωραίο το κείμενο κατα Κακαμυραίων

Anonymous said...

o σαμαρας κυκλοφορεί με τον Φοιρό συνέχεια χαχαχχα

Anonymous said...

Μπράβο. Σωστή ανάλυση για τα πάρκα. Πέρα από το ότι είναι και μια παλιά αντίληψη αυτή με τη θεοποίηση των πάρκων. Ο Μάνος έχει πολύ δίκιο για το παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού και την μαλακία των προοδευτικών για το πάρκο που δήθεν πρέπει να φτιαχτεί εκεί. Ο Κακλαμάνης μπορεί να είναι αστείος, αλλά για το παρκάκι της Πατησίων είχε δίκιο. Τώρα το πήραν οι αριστεριστές, οι εναλλακτικοί και οι μετανάστες με "αυτοδιαχείριση" και το έκαναν σαν τα άσχημα μούτρα τους.

Anonymous said...

Όταν ακούω αυτή τη συνεχή κλάψα των οικολόγων-ποδηλατών και βλέπω αυτή την κλαψομουνίαση στην έκφραση, μου έρχεται να ανέβω στο Range Rover και να κάνω επί δύο τρεις ώρες τον γύρο των Αθηνών για να αγοράσω ένα πακέτο τσιγάρα.

Anonymous said...

Καλά έκαναν κι οι αριστεριστές με τη σειρά τους.Οτι μα οτι κάνει ο κακλαμάνης είναι λάθος.Ουτε τους κάδους δεν καθαρίζει σωστά.Καλύτερα να μην τους άδειαζε δηλαδή.Αει στο διάολο ρε κακλαμάνη μουνόπανο.Με τους κωλόγερους και τις κωλόγριες της Ρηγίλλης και τις ψιμυθιωμένες μαντάμες του Κολωνακίου της Ηρώδου και της Πλάκας.Βλάχοι αριστοκράτες των αθηνών σου λέει.κοσμοπολιτισμός του διαμερίσματος.Ναφθαλίνη,ακράτεια ανανεμειγμένη με πούδρα και μεικ απ Ρενας Βλαχοπούλου.Αει σιχτιρ κωλόγεροι.αει σιχτιρ και τσογλάνια με τα ποδήλατα που κάνουν σφήνες και παραβιάζουν τα κόκκινα.
Εχει μια ωραια σκηνή στην ταινία Natural born killers με τη γκόμενα να πυροβολάει έναν ποδηλάτη με παρδαλή στολή και να λέει στον διπλανό της " Παντα ήθελα να σκοτώσω έναν τέτοιον " χαχχα,Μπράβο μου ρε μαλάκα

Anonymous said...

Ο Καψαμπέλης γράφει ότι σύμφωνα με όλες τις μετρήσεις και τις εκτιμήσεις ο Τατούλης κερδίζει την περιφέρεια Πελοποννήσου. Επειδή οι δικές μου πληροφορίες αντίθετα λένε ότι μάλλον κερδίζει ο φαιδρός εκλεκτός του Αντωνάκη, Δράκος, θέλω να πιστεύω ότι το έγκυρο ενημερωτικό blog έχει πράγματι κάποιες διαφορετικές δημοσκοπήσεις και μετρήσεις υπόψη του και δεν βασίζεται για όσα γράφει επί του θέματος στην στενή σχέση του δημοσιογράφου με τον τυχάρπαστο γυρολόγο πολιτευόμενο.

Anonymous said...

6¨31 υπάρχει αλήθεια τέτοια καταπληκτική κινηματογραφική σκηνή? Θα την αναζητήσω.

Anonymous said...

βεβαίως και υπάρχει η σκηνή.Θα την είχα κάνει προεκλογικό σποτ αν είχα φράγκα.

Anonymous said...

Που τους βρίσκει όλους αυτούς ο Σαμαράς! Αυτός ο Σταϊκούρας από ποιο ενυδρείο το'σκασε?

Anonymous said...

Έτσι είναι. Τι περιμένεις; Πάντως ο Λαζαρίδης και κάποιοι άλλοι διαδίδουν ότι αμέσως μετά τις εκλογές θα γίνουν σημαντικές αλλαγές στελεχών στη Νου Δου. Οι αλλαγές όμως είναι το θέμα ή ότι στα κόμματα σήμερα δεν μπορείς να βρεις σοβαρό και καταρτισμένο άνθρωπο ούτε για αστείο;

Anonymous said...

Πολύ χαμηλό το επίπεδο στην εκπομπή του χατζηνίκου τώρα. Η μόνη ωραία παρουσία εκεί μέσα είναι η Στάη.

Anonymous said...

Γρα είναι μωρέ η κακομοίρα!

Anonymous said...

7 η ώρα...ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙΙΙΙΙΙΙΙ!!

Anonymous said...

Όταν τσακώνονται Λάλας και Ρώπα, τα σκατά βγαίνουν στην επιφάνεια λόγω βουλωμένης λεκάνης. Ο Λάλας είναι κομπλεξικός λόγω απέραντου πάχους,ταπεινής καταγωγής και φτώχιας. Η Ρώπα είναι μια υστερική κατίνα, ατάλαντη και άσχημη. Ως ζευγάρι ταίριαζαν πολύ. Για τη Ρώπα ομολογουμένως δεν είχα ακούσει για γκομενιλίκια. Μετά το γάμο της και το παιδί, φαίνεται ότι έδεσε τον γάιδαρό της. Ο Λάλας είναι ένας υπερτιμημένος χοντρός. Μετά την επαγγελματική του επιτυχία άρχισε και τα γκομενιλίκια. Μετά την Τζένη και την Πασχαλία Κοσμά έκανε έκπληξη το ότι παντρύτηκε τη Ρώπα. Δεν ήταν η τυπική γυναίκα που θα του άρεσε. Ο ενδο-ΔΟΛικός δεσμός του με την Κιάρα Σουγκανίδου (και με άλλες όπως ακουγόταν) διέλυσε τον γάμο του. Δεν έχει γράψει ποτέ κάτι της προκοπης. Δεν ξέρει να γράφει. Έπαιρνε όμως καλές συνεντεύξεις, έκανε πρωτότυπο ραδιόφωνο (όχι πια), έβγαζε ένα θαυμάσιο περιοδικό (τώρα βγάζει ένα άθλιο κατασκεύασμα) και είναι αρκετά καλός μάνατζερ. Ξέρει να ζητάει λεφτά και να τα παίρνει. Ποτέ του όμως δεν ξέρει να πληρώνει. Απερίγραπτες περιπτώσεις και οι δύο πρώην σύζυγοι.

Anonymous said...

Πάντως μεγάλο σουξέ στις γυναίκες, και ιδιαίτερα στις απαιτητικές όπως η Δρούζα.

Anonymous said...

Σήμερα στις 19.45 ψηφίζουμε δαγκωτό το Δελτίο του Star!

Anonymous said...

Εγώ πάντως θα προτιμούσα τη Στάη ακόμα κι από την Ιωάννα.

Anonymous said...

Η σκηνή από το Natural Born Killers

http://www.youtube.com/watch?v=8OByPf1fTZ0

Anonymous said...

O αρχηγός του κόμματος του Ελληνισμού Σωτήρης Σοφιανόπουλος ξέρει κανείς τι κάνει; Ζει; Πέθανε; Πολιτεύεται; Έχει πουθενά εκπομπή;

Anonymous said...

Οι πολιτικοί που μετέχουν στις τηλεοπτικές συζητήσεις ούτε να συζητήσουν πολιτισμένα δεν μπορούν. Σκέψου πως αντιμετωπίζουν τα προβλήματα.

Anonymous said...

Χθες ήμουν με έναν αμερικάνο φίλο πρώην διπλωμάτη και βαθύ γνώστη των ελληνικών πραγμάτων. Η συζήτηση ήρθε αναπόφευκτα στα σημερινά μας χάλια, στα αδιέξοδα ενώπιον των οποίων βρίσκεται το εκλογικό σώμα και του λέω με ύφος ηρωϊκό και ειρωνική διάθεση: "You are right, but a real democracy faces no dead ends". Τότε ο διπλωμάτης μου λέει με ένα σαρδόνιο χαμόγελο: "Well, it might not, but in this case there are a lot of loose ends". Και αλλάξαμε θέμα πίνοντας τα malt μας και καπνίζοντας το πούρο μας (χωρίς δαχτυλίδι).

Anonymous said...

Είμαι σε θέση να διαβεβαιώσω οτι ο Σοφιανόπουλος ζεί αλλα δεν θυμάται οτι ήταν αρχηγός κόμματος οτι είχε εκπομπή οτι οτι οτι είναι άνθρωπος τελικά δεν ξέρει.Τωρα έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον σαν άνθρωπος

Anonymous said...

Αυτούς που είναι μαζεμένοι στο εκλογικό κέντρο της Κακλαμάναινας θα έπρεπε να περνάει η κλούβα και να τους μαζεύει...(σε 4 χρόνια, την αντίστοιχη στιγμή, το ίδιο θα πρέπει να λαμβάνει χώρα στο εκλ.κέντρο του Χαμίνη)

Anonymous said...

Σκουλάκης μουχτάρης στα Χανιά...ολονυχτίες πόκας στο μουχταρομέγαρο

Anonymous said...

8:03 εννοείς ο μπόγιας ή το κλουβί με τις τρελλές; να είσαι πιό σαφής παρακαλώ.

Anonymous said...

Ο Σκουλάκης μυρίζει πορτοκαλίλα.Η μυρωδιά που κολλάς αν ξεφλουδίσεις πορτοκάλι.Τη μεταδίδει κιόλας παντού ο σκατοχωριάτης με τη χειραψία του .Πορτοκαλίλα που συναγωνίζεται λυσσαλέα το "ΚΟΥΡΟΣ μπαι υφ σεντ λωράντ" άρωμά του, ή ενίοτε, το ολ τάιμ κλασσικο άρωμα των ανθοτυρων "φαρεναιτ" του ντιόρ

Anonymous said...

O επιρρεπής στις γκάφες Πάνος Παναγιωτόπουλος την έκανε πάλι τη γκάφα του. Είχε δίκιο νομίζω ο Χατζηνικολάου που τον άδειασε για την δήλωσή του περί δημοσκοπήσεων, αν και βεβαίως η ALCO είναι μια εταιρία που πάντα παίζει τα παιχνίδια της και σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα θα είχε προ πολλού πέσει στην ανυποληψία.

Anonymous said...

Διαβάζω από το βιβλίο του δημοσιογράφου των λονδρέζικων Times Giles Coren, "Anger Management", το εξής περιστατικό, με αφορμή την κηδεία του δασκάλου του Jim Cogan.

O Cogan, αν και ποδηλάτης, ηρνείτο συστηματικά να φορά αυτά τα γελοία ποδηλατικά κράνη. Μια μέρα - θυμάται ο συγγραφέας - ο Cogan βλέπει τον φίλο και συνάδελφό του (αλλά και χρήστη ποδηλάτου) James Flecker, να εισέρχεται στο γραφείο που μοιράζονταν οι δύο άνδρες. O Cogan (που ποδηλατούσε πάντοτε χωρίς τις συνήθεις επιτηδεύσεις με κράνη, ειδικά ρούχα και όλα τα σχετικά), μόλις είδε τον Flecker να "γδύνεται" από κράνη, ειδικά κλιπς, ειδικά γιλέκα κλπ., του είπε: "For the Lord's sake, James, at least die like a man".

Μαντώ said...

Είσαι γελοίος και κομπλεξικός.

Anonymous said...

πούτσα ο χρυσαυγιτο κακλαμάνης.Τζαμί τώρα

Anonymous said...

Πάντως στην Θεσσαλονίκη κάτι αλλάζει. Ο Πανίκας κερδίζει με μικρή διαφορά και ίσως έτσι αποφύγουμε τις συνήθεις θριαμβολογίες (αν και δεν το πιστεύω). Ο Μπόλαρης τον πλησίασε πολύ, ίσως και γιατί ο κόσμος της Θεσσαλονίκης τον συμπαθεί αφού προέρχεται από την Χριστιανική Δημοκρατία και τον Παπαθεμελή. Ο θρησκόληπτος Γκιουλέκας πάντως έχει χάσει τη γη κάτω από τα πόδια του.

Anonymous said...

Νομίζω ότι το κίνημα των ποδηλατών που εξέφρασε ο Αμοιράς δεν αποτελείται από κακά παιδιά. Πλανημένα παιδιά είναι, όπως και ο ίδιος ο επικεφαλής του συνδυασμού, που απλά νομίζουν ότι γίνεται πολιτική με ποδήλατα. Αυτά είναι δυστυχώς σημάδια της εποχής και δεν είναι καθόλου μα καθόλου μόνο ελληνικά.

Anonymous said...

΄΄ομορφα μπούτια, καλύτερα από του σταυρόπουλου!

Anonymous said...

Δεν είμαι καν δημότης Αθηνων, ψηφίζω αλλού και δεν είμαι υπέρ κανενός Αμυρά, απευθύνομαι σε όλους σας τους προλαλήσαντες που στην πλειοψηφία σας πήρατε θέση κατά των Αμυράδων-ποδηλατάκηδων, μόνο για να σας κάνω μια υπενθύμιση..την κοινωνία μας δεν την έφτασαν εδώ οι Αμυράδες-ποδηλατάκηδες, εδώ την έφτασαν οι δικές σας γενιές..Καλό είναι λοιπόν να είστε πιο εγκρατείς ως προς την ειρωνία σας και την κακεντρέχειά σας κάνοντας ταυτόχρονα την αυτοκριτική σας..το δικό σας "υψηλό επίπεδο" αντικατιπτρίζεται σήμερα στην κοινωνία μας...Να το χαίρεστε..Και φτου σας....μην σας ματιάσω..

Anonymous said...

Ποιες δικές μας γενιές? Ξέρεις τις ηλικίες όλων των σχολιαστών ποδηλατάκια μου?

Συγκινητικό πάντως σχόλιο. Μου θύμισε ατάκα από σενάριο του Φώσκολου.

Anonymous said...

Νομίζω ότι είναι λάθος η αντιμετώπιση του πάρκου ως κάτι υπερεκτιμημένου. Από που προκύπτει ότι ο έλληνας δε θέλει πράσινο; Σε πολλά πάρκα πάνε οικογένειες με παιδάκια και κάθονται με τις ώρες. Όταν τα πάρκα αυτά φυσικά είναι προσεγμένα και όχι παρατημένα στην τύχη τους με πρεζόνια να βαράνε τη δόση τους στις φυλωσιές. Τέτοια πάρκα-χώροι πρασίνου έχουν συστηματικά μεγάλη επισκεψιμότητα. Αλίμονο να φτάσουμε να λέμε ότι το πράσινο δεν είναι ρυθμιστικός παράγοντας της ποιότητας ζωής ή δεν διαμορφώνει και τις εμπορικές τιμές των ακινήτων των περιοχών αυτών. Οι κύριοι λόγοι που τα ακίνητα μιας περιοχής έχουν υψηλή αξία, είναι είτε η εμπορική επισκεψιμότητα της περιοχής είτε η ύπαρξη θέας (βουνού ή θάλασσας) και προσεγμένων κοινόχρηστων χώρων, κυρίως χώρων πρασίνου. Όχι τυχαία η θέα στη θάλασσα ή στο βουνό, η καλή ρυμοτομία, ο χαμηλός συντελεστής δόμησης και η αραιή δόμηση (που πάλι σημαίνει περισσότερο πράσινο) πληρώνεται περισσότερο. Και πάντως περισσότερο από τη θέα σε τσιμέντο γενικότερα και το στοίβαγμα των σπιτιών το ένα πάνω στο άλλο όπως π.χ στην Κυψέλη.

Anonymous said...

9:41 λάθος πόρτα χτύπησες να πεις αυτά που λες. Μάλλον μπαίνεις πρώτη φορά εδώ μέσα και είπες να μιλήσεις και όποιον πάρει ο χάρος.

Εγώ είμαι φοιτητής, δεν ξέρω πόσο νεώτερος είσαι εσύ.

Η λύση στα προβλήματα μόνο πολιτική μπορεί να είναι και σίγουρα όχι ποδηλατική ή κηπουρική.

Anonymous said...

O Mάνος νομίζω έχει προτείνει την λύση της πώλησης του παλιού αεροδρομίου και αγοράς από το δημόσιο χώρων για δημιουργία πρασίνου κατά τόπους σε όλη την Αττική.

Anonymous said...

Χαχαχα. 10:25, δεν είμαι ο νέος που μπήκε κι έγραψε το σχόλιο, αλλά φοιτητής που να γράφει νεώτερος και όχι νεότερος δεν υπάρχει. Καλή η προσπάθεια όμως.

Anonymous said...

Tragicomedia (ή η έπαρση της νεότητας). Δεν αδικώ όμως αυτούς τους νέους της προφανώς μετεφηβικής ηλικίας. Μήπως ήταν καλύτερα κάποιες όχι και τόσο παλιές εποχές που οι νέοι φανατίζονταν με τα γελοία πολιτικά κόμματα;

Anonymous said...

όπως τα λες είναι 10:23.Απλά οι οικογένειες και τα παιδιά που αναφερεις είναι αλβανοπολωνοβλαχομπογδανο τα πάντα όλα το να τάλλο.Ο ελλην πίνει καφέ σε πλατείες και χάι μέρη

Anonymous said...

Πολλά νεύρα από Κακλαμάνη. Νόμιζε ότι είχε τη νίκη στο τσεπάκι και θα έκανε περίπατο. Μακάρι να αλλάζουν από εκλογή σε εκλογή όσοι αποτυγχάνουν ακόμα και αν τους διαδέχονται διάφοροι αδοκίμαστοι.

Anonymous said...

Ο αμυράς κέρδισε την πολύτιμη αναγνωρισιμότητα που τόσο μα τόσο μετρά στας εκλογάς πλέον-το ήμισυ του παντός είναι- με μια εκπομπή στην Κρατική τηλεόραση του Καραμανλικού κράτους.Μπαμπέσικα δηλαδή απέκτησε βήμα και βαρύτητα.Εγω θα του απαγόρευα την υποψηφιότητα.Στα ίσια

Anonymous said...

Εσύ πρέπει να είσαι ένας Αμυράς από την ανάποδη. Όπως ο Αμυράς υπαγορεύει την υποχρεωτική μετακίνηση με ποδήλατο, έτσι κι εσύ την απαγορεύεις.

Anonymous said...

H Μακεδονία έσκισε πάλι. Έβγαλε Πανίκα. Δυνατή η μακεδονική ψήφος. Μεγάλη στιγμή.

Anonymous said...

Μακεδονική ψήφος και Μακεδονικός χαλβάς...ξακουστά και τα δύο

Anonymous said...

Έχασε και η Ζεττούλα...

Anonymous said...

O Αρούλης Σπηλιωτόπουλος μιλάει στο Σκάϊ αυτή τη στιγμή και λέει ότι πρέπει "να ερμηνευθεί το πολύ υψηλό ποσοστό της αποχής". Το ίδιο είχε πει και την προηγούμενη Κυριακή. Εντός της εβδομάδας το ξέχασε όμως, αλλά το ξαναθυμήθηκε σήμερα. Πρέπει να στενοχωρήθηκε με την αποχή ο Άρης. Μεγάλη η ζημιά της αποχής στον πολιτικό κόσμο πράγματι. Δείχνει συντετριμμένος ο Άρης ρε γαμώτο.

Anonymous said...

Όποιος δεν είδε απόψε μετάδοση της δήλωσης Παπανδρέου στον Χίο με τον Κολλάτο να "τραγουδάει" με σχόλια κάτω από τις δηλώσεις έχασε πολλά. Επίσης το κινητό του καλεσμένου που κάθεται δίπλα στον Μιχαλολιάκο της Χρυσής Αυγής και που χτύπαγε με ringtone... κακαρίσματα!!!!

Anonymous said...

Δεν συγκατοικούσαν τυχαία τελικά αυτοί οι δυο, πιάσε τον ένα και χτύπα τον άλλο. Μέσα στην κρίση με αρχηγούς τα δυο καθυστερημένα. Σιγά μη γλυτώσουμε τη χρεωκοπία!

Anonymous said...

O Αμυράς στο Alter φορώντας κίτρινη μπλούζα με ζωγραφισμένο.. τί άλλο; Ένα ποδήλατο

Anonymous said...

Η αποχή όντως θα παίξει σημαντικό ρόλο στις επερχόμενες πολιτικές εξελίξεις.

Anonymous said...

H ΝΔ πρέπει να παραδεχτούμε ότι τα πήγε αρκετά καλά. Εκεί που το Πασόκ την είχε ξεγραμμένη, έκανε δυνατό καμ μπακ και μείωσε εντυπωσιακά την ψαλίδα. Νοτ μπαντ, νοτ μπαντ ατ ωλλ.

Anonymous said...

O Χίος μόλις ανέφερε ότι ο Ξυνίδης συναντήθηκε με τον ψευδομουφτή της Θράκης. Να σχολιάσει ο Καραίσκος

Anonymous said...

To ΠΑΣΟΚ είναι ο ουσιαστικός νικητής των εκλογών αυτών. Μέσα σε ένα εξαιρετικά αρνητικό κλίμα για αυτό, κατάφερε όχι μόνο να συγκρατήσει δυνάμεις, αλλά και να κερδίσει δήμους που κανείς δεν θα έλπιζε ότι θα χτυπούσε, όπως ο Δήμος Αθηναίων και ο Δήμος Θεσσαλονίκης. Στη δε περιφέρεια Αττικής που κατά κοινή ομολογία δίνει και το βασικό πολιτικό μήνυμα, πέτυχε καταφανέστατο θρίαμβο.

Anonymous said...

Να μας εξηγησει ο καραίσκος τη διαφορά του αληθινού από τον ψεύτικο μουφτή. Τι συμβαίνει δεν έχω καταλάβει, είναι μέιντ ιν τσάινα ο άλλος και ανατινάζεται στα χέρια σου,ή τι/

Anonymous said...

Ψευδομουφτής. Η λέξη φετίχ του Καραίσκου. Παρακαλείται να σχολιάσει το αξίωμα του ψευτομουφτισμού

Anonymous said...

Ψευτομουχταρης

Anonymous said...

Δεν είναι τυχαίο που ο Αμιράς ευχαρίστησε τον Χατζηνικολάου για την προβολή που του εξασφάλισε. Βρήκε ο Φίλιππος τον Ναθαναήλ.

Anonymous said...

Τι, λες να ξυρίζει τις γάμπες του κι ο Χατζηνικολάου;

Anonymous said...

10:28 είμαι φοιτητής και δεν κατάλαβα το σχ΄ολιό σου. Οι φοιτητές εννοείς ότι γράφουν νεότερος και όχι νεώτερος και αυτό λέει ότι δεν είμαι φοιτητής;

Anonymous said...

Εγώ αν και γέλασα κάπως με τα σχόλια Γιανναρά για τον Μπουτάρη το σκουλαρήκι και το τατουάζ, περιμένω με χαρά να χάσει ο σφιχτός ξύλινος και άχρωμος Γκιουλέκας. Πολιτικός της δεκαετίας του 50 ο φουκαράς

Anonymous said...

Σας εύχομαι να τους κάνετε στο δημοτικό συμβούλιο τη ζωή ποδήλατο, είπε δημαγωγικά ο Χατζηλαλάκης στον ποδηλάτη (να πιάσουμε και τη νεολαία λιγάκι). Με τέτοια προβλέψιμα ευφυολογήματα ανοίγεται μπροστά του λαμπρή καριέρα, εκτός από τη δημοσιογραφία και στην επιθεώρηση.

Anonymous said...

Το μήνυμα του Αμυρά μπορεί να σημαίνει ψήγματα αλλαγής νοοτροπίας επί τα βελτίω.

Κατανοώ βέβαια ότι στην χώρα των εξ απαλών ονύχων μπουνταλάδων που ψοφολογούν σαν τα ζώα από την παχυσαρκία και το τσιγάρο, το να προβάλλεται ο Αμυράς της σωματικής υγείας και άθλησης μόνο φθόνο μπορεί να προκαλεί και συνεπώς ταπεινά ανακλαστικά (πχ. δηλητηριώδη σχόλια) να ξυπνάει.

Κατανοώ ότι στην χώρα (και ειδικά την πόλη) των ημιαγρίων που, ελλείψει κοινωνικής συνείδησης, οι πολίτες της προκαλούν κυκλοφοριακό έμφραγμα στους δρόμους της Αθήνας μετακινούμενοι πεισματικά με το αυτοκίνητό τους για οποιαδήποτε δουλειά και όχι με μέσα μεταφοράς ή ποδηλατο, είναι φανερό ότι φαινόμενα τύπου 'Αμυρά' είναι επιλήψιμα.

Δεν πειράζει όμως... Ο Αμυράς απλά έρχεται να επιβεβαιώσει την διαπίστωση της σύγχρονης ζωοολογίας ότι αργά μεν αλλά σταθερά η νεοελλαδική κοινωνία των ημιαγρίων σιγά-σιγά εξημερώνεται

Anonymous said...

Αυτό που λέω φίλε μου και χωρίς να θέλω να παρεξηγηθείς, είναι ότι θεωρώ απίθανο να γράφει νέο παιδί το νεώτερος με ω, δηλαδή αρχαιοπρεπώς. Αν πράγματι είσαι φοιτητής μου κάνει μεγάλη εντύπωση. Δεν ταιριάζει με την ηλικία που δηλώνεις ότι έχεις και την παιδεία την οποία έλαβες. Όπως δεν θα ταίριαζε αν έγραφες τραίνο (και όχι τρένο) ή αυγό (και όχι αβγό). Άρα μάλλον είσαι μπάρμπας που παριστάνει το νεαρό.

Anonymous said...

Εμένα από τις εκλογές σήμερα μου έκανε κάτι άλλο εντύπωση εκτός από τα πρόσωπα νικητών και ηττημένων: Το ότι τα τηλεοπτικά κανάλια λειτουργούν κατά τη γνώμη μου αποπροσανατολιστικά. Με τέτοιο γύρισμά της πλάτης από το μεγαλύτερο μέρος του κοινού που έδειξε την απαξίωσή του στα κόμματα και τη σημερινή πολιτική, τα κανάλια έπρεπε να έχουν στην κάλυψη των εκλογών διαφορετική στάση. Η γαλλική τηλεόραση ας πούμε που την γνωρίζω καλύτερα αφού ζούσα εκεί πολλά χρόνια, με ένα τόσο μεγάλο ποσοστό απόρριψης των υποψηφίων από το κοινό θα διοργάνωνε συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης με άλλα πρόσωπα και άλλη οπτική ώστε να αναλυθεί πρώτα και κύρια το ζήτημα της πολιτικής απαξίωσης. Αντίθετα τα κανάλια στη χώρα μας ενισχύουν τους ηττημένους των εκλογών που είναι τα κόμματα και οι κομματικοί τους υποψήφιοι, με το να καλούν όλα πολιτικούς που λένε όλο τα ίδια και τα ίδια να συζητήσουν το αποτέλεσμα από μια οπτική που δεν είναι αντιπροσωπευτική των εκλογικών συμπερασμάτων. Τα κανάλια δηλαδή έμμεσα, με τη θεματολογία και τους καλεσμένους τους πολιτικούς,δεν απηχούν το κύριο μήνυμα της κάλπης. Έτσι συμβάλλουν στον αποπροσανατολισμό του κοινού με το να αλλοιώνουν την πραγματική λαϊκή ετυμηγορία.

Anonymous said...

Πιστεύω και εγώ ότι με την ενίσχυση Αμυρά συντελείται αργά αλλά σταθερά μια πραγματική επανάσταση στο ελληνικό τοπίο. Ο άντρας μου συζήταγε προχθές να αγοράσει ποδήλατο.

Anonymous said...

Εμένα 12.38, και σου μιλάω εντίμως, το "φαινόμενο Αμυρά" με έκανε χειρότερο και πιο αντι-οικολογικό άνθρωπο. Ενώ εδώ και δύο περίπου χρόνια κινούμαι ελάχιστα πια με αυτοκίνητο και συνειδητά χρησιμοποιώ κυρίως πόδια και τρένο, χωρίς να δηλώνω και οικολόγος, εκνευρίστηκα τόσο πολύ από την αστειότητα του κινήματος των λουλουδιών (συγγνώμη, των ποδηλάτων ήθελα να πω) που με έκανε από αντίδραση να θέλω να ξαναχρησιμοποιήσω αυτοκίνητο.

Εννοείται ότι η κριτική που ασκείται στον Αμυρά δεν έχει καμιά σχέση με όλα αυτά που λες. Μου κάνει μάλιστα εντύπωση πως τόσοι και τόσοι δεν καταλαβαίνουν, ή έτσι παριστάνουν, το τι είναι το προβληματικό στην υπόθεση τέτοιων κωμικών κινημάτων.

Anonymous said...

12:38 έχεις δίκιο αλλά είναι δύσκολο να το βρεις σε αυτό το μπλογκ. Εδώ προτιμάται το περιτύλιγμα (δηλαδή η αψεδιάγαστη στυλιστική παρουσία) από το περιεχόμενο. Αν θέσεις το δίλημμα του τι προτιμάται (Αμυράδες ή μαλάκες με 4Χ4 στο Κολωνάκι), η απάντηση λόγω ελληναράδικης αντίδρασης θα είναι το 4Χ4. Πράγμα που φάνηκε και σε παραπάνω σχόλιο με Range Rover. Εδώ Ελλάδα. Μην αχολείσαι. Μόνο και μόνο λόγω ελληναράδικης αντίδρασης ο Αμυράς είναι καταδικασμένος εδώ μέσα. To αστείο είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι θεωρούν ότι έχουν και νοοτροπία διαφορετική της ψωροκώσταινας.

Anonymous said...

Οι ελλεηνίδες πάντως προτιμούν τους μπουνταλάδες. Δεν τις πειράζει η κοιλάρα και μερικές δεκάδες κιλά παραπάνω. Το βρίσκουν σέξυ. Οπότε τι να κάνει κι ο ελλέηνας; Το ρίχνει στο φαί μπας και βρει γκόμενα.

Anonymous said...

Νεανικοί φανατισμοί. Σαν τον φανατισμό των αντικαπνιστών. Chill out boys and girls με τα ποδήλατα.

Anonymous said...

Έγραφε πρόσφατα ο Κασιμάτης για τον Σαμαρά, ότι παρά τα χρόνια σπουδών στην αμερική και το Harvard, ο άνθρωπος έχει μείνει τόσο καλαμάτα. Μα τόσο καλαμάτα όμως. Πολύ καλαμάτα παίζει στην ελλάδα γενικά και είναι κρίμα. Πολύ κρίμα και πολύ καλαμάτα όμως

Anonymous said...

Βασικά εκείνοι που είναι φανατικοί στην ελλάδα δεν είναι οι αντικαπνιστές αλλά οι καπνιστές. Που βλέπουν την ολοκλήρωση της σεξουαλικής τους ταυτότητας μόνο μέσα από αδύναμα φαλλικά σύμβολα.

Anonymous said...

Για το αν οι γυναίκες προτιμούν τους κοιλαράδες να αποφανθούν οι ποιοτικές εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης.

Anonymous said...

Να τοποθετηθεί και η Ιωάννα.

Anonymous said...

Αυτό με το Range Rover (αυτοκίνητα που απεχθάνομαι καθώς ανήκουν στα θηριώδη, αποκρουστικά και νεο-βλάχικα 4Χ4) το έγραψα εγώ που γράφω και αυτό το σχόλιο, επίτηδες για να τσιμπήσει και να εκνευριστεί κανένας οικολόγος. Φαίνεται ότι δεν είχα άδικο.

Και που να ήξερε κανείς ότι κάνω και ποδήλατο (όχι βέβαια πίσω από εξατμίσεις αυτοκινήτων που χέζουν καυσαέριο). Αλλά έτσι είναι. Ή θα πάρεις όλο το σετάκι της καυλωμένης τρέντυ ελληναρίας ή αλλιώς θα κατηγορηθείς εσύ ο ίδιος ως ελληνάρας. Πολύ πλάκα.

Anonymous said...

Εμένα μου αρεσουν τα Range Rover και ειδικά το μοντέλο Sport. Όπως και το Evoque που θα κυκλοφορήσει φέτος. Δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να θεωρούμαι βλάχος επειδή μου αρέσει αυτό το αυτοκίνητο.

Anonymous said...

Μια συμβουλή προς σχολιαστές που γράφουν εκνευρισμένα σχόλια. Επειδή τυχαίνει να γνωρίζω τον συγγραφέα του κειμένου και επειδή με εκνευρίζει η επίθεση στον Αμοιρά πρέπει να πω το ακόλουθο: ενώ είναι πραγματικά πολύ καλό παιδί άσχετα αν δεν πολυφαίνεται απ''όσα γράφει, έχει την μανία να ηδονίζεται με το να προκαλεί σκόπιμα εκνευρισμό στους άλλους. Το έχει καταφέρει πολλές φορές και με εμένα. Το εχει σαν δεύτερη φύση. Οπότε μην τσιμπάτε γιατι έτσι του ποτίζετε τη γλάστρα. Φιλικά!

Anonymous said...

Τα αυτοκίνητα από μόνα τους δεν είναι βλάχικα. Δεν ήθελα να πω αυτό. Το Range Rover είναι μάλιστα για μένα το πληρέστερο αυτοκίνητο. Τα χαρακτήρισα έτσι λόγω αυτών που τα έχουν κατά πλειονότητα στην Ελλάδα και μόνο για αυτό. κατά τα άλλα, αφού πληρώνεις τους φόρους σου και τα όλα σου, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν έχεις δικαίωμα να έχεις 4Χ4 ή και τανκ αν θέλεις, στο Κολωνάκι, στο Βύρωνα, στην Κολοκυνθού ή όπου αλλού.

Anonymous said...

Που είδες εκνευρισμένα σχόλια; Πραγματικά εγώ δεν τα βλέπω.

Anonymous said...

εκνευριστικά σχόλια βλέπω

Anonymous said...

Καλά, ο Γκιουλέκας δεν μπόρεσε να χωνέψει την ήττα και ζητάει επαναλαταμέτρηση? Του έκατσε στο λαιμό φαίνεται η ήττα παρά τη στήριξη των εκκλησιαστικών ταλιμπάν.

Anonymous said...

ΧΑΧΑΧΑ.. Τον ήπιε ο Ν στο δήμο μας. Άντε γειά μαλάκα αλήτη δήμαρχε της συμφοράς. Ο άνθρωπος πήρε ποσοστό που γελάει ο κόσμος. 18% διαφορά και δεύτερος και καταϊδρωμένος. Όχι ότι περιμένω ο νέος να είναι πολύ καλύτερος, αλλά το καλάμι και η σιγουριά του νυν μαλάκα δημάρχου με είχε εκνευρίσει. ΧΑΧΑΧΑ..

Anonymous said...

Ο Σεφερτζής είχε αναλάβει το μανατζάρισμα του Μίχα στον Πειραιά που ήταν και το σίγουρο χαρτί. Του έλεγε ότι θα νικήσει. Eίχε και τον πασοκικό μηχανισμό από κοντά.Τελικά αυτή η πασοκική παρέα έχασε δυνατά. Έχασε από τον κουρασμένο Μιχαλολιάκο. Θέλει μεγάλη τέχνη για χάσεις με αυτό τον τρόπο,,

Anonymous said...

Μόλις πριν 1 δευτερόλεπτο αποτελέσματα στο 100% των εκλογικών κέντρων. 20% η διαφορά του Ν από τον νέο δήμαρχο. Πάρε τα αρχίδια μου μαλάκα πρώην δήμαρχε.

Anonymous said...

A ρε Ζέττα. Καλά, εσύ έχασες νωρίς. Ούτε τα μπότοξ δε σε έσωσαν.

Anonymous said...

Tώρα ο Νικήτας θα έχει όλον τον χρόνο του κόσμου για πολλά καφεδάκια στου Πητ, ντυμένος με τα στενά του πολύχρωμα παντελόνια και τα τραπεζομαντιλέ πουκάμισα.

Anonymous said...

Δεν δίνω δεκάρα για τα κόμματα και τους υποψηφίους όλων των χρωμάτων. Όμως η μεγάλη χαρά μου ήταν η ήττα Κακλαμάνη. Άχρηστος ως υπουργός με κομπίνες και γερή μάσα στο Υγείας, τα ίδια και χειρότερα στον δήμο. Έπρεπε να φύγει με κλωτσιές.

Anonymous said...

1:47 με εκφράζεις απολύτως. Δυστυχώς όμως δε βγήκε δήμαρχος ο Αμοιράς. Δυστυχώς.

Anonymous said...

Ρε παιδιά τελικά ο Μιλτιάδης κέρδισε ή έχασε στη Γλυφάδα; Τί έκανε το σοκολατόπαιδο αυτό;

Anonymous said...

Τον ήπιε κι ο Μίλκος στη Γλυφάδα. Δημαρχος ο Κόκκορης.

Anonymous said...

Φίλε, στη Γλυφάδα έπεσε γέλιο. Κέρδισε ο άλλος με μικρή πάντως διαφορά. Κλάμα ο μπαρμπα Γιάννης, η Σόφη, η Ελενίτσα, ο Θωμάς και ο Κωνσταντίνος ο ψευτοκαλλιτέχνης. Τραγωδία στην οικογένεια του Μπάρμπι.

Anonymous said...

πολυ ωραίες εκλογες

Anonymous said...

Πλάκα πλάκα ντέρμπυ στη Γλυφάδα. 67 ψήφοι διαφορά κι έχει μείνει ένα εκλογικό κέντρο. Λετε να το γυρίσει ο Μίλκος;

Anonymous said...

Κρίμα για τον Μίλτο. Και είχε φρεσκάρει και τη βαφή. Θα μείνει ή δεν θα μείνει τελικά στη βουλή; Ρωτάω για να μη χάσουμε γέλιο με Φάνη Πετραλιά που είναι η επιλαχούσα.

Anonymous said...

Να δούμε, θα αντέξει μέχρι το βράδυ? Πάντως η μαμά του πρέπει να του έδωσε να πιει όλο το γάλα του.

Anonymous said...

11.194 ψήφους ο Κόκορης, 11.127 ο Μίλκος. Δεν έχει ξαναγίνει. Έχει μείνει ένα εκλογικό κέντρο. Για να δούμε και τον Μίλκο. Θρίλερ

Anonymous said...

Πίνει και ο Μιλτιάδης γάλα; Εγώ νόμιζα ότι λόγω ηλικίας πίνει μόνο ο Αμυράς.

Anonymous said...

Που είναι η βάσω παπανδρεου μωρε΄;

Anonymous said...

H Bάσω, από τότε που έχασε την τελευταία στιγμή το Εργασίας λόγω της παρέμβασης Νίκου υπέρ Κατσέλη, οικουρεί, καπνίζει και βλαστημά.

Anonymous said...

Ποιος είναι μωρέ;

Anonymous said...

Παλαιός υπουργός - δεν θα πω ποιος - που διατηρούσε γλυκιά σχέση με τη Βάσω, μου είχε εκμυστηρευθεί μεταξύ άλλων πικάντικων, ότι η γηραλέα πλέον πολιτικός ήταν πολύ τριχωτή εκεί που σπάνια βλέπει ο ήλιος. Μιλάμε για πολύ τρίχα, σύμφωνα με τη σχετική διήγηση.

Anonymous said...

Ποιος είναι ποιός?

Anonymous said...

Να ζητήσω συγγνώμη για το σχόλιο περί Καψαμπέλη και προβλέψεών του για Τατούλη. Τελικά είχε δίκιο. Κέρδισε ο αντιπαθέστατος γυρολόγος.

Anonymous said...

Tον Αμυρά υπερασπίστηκε και η ατάλαντη γεροντομπεμπέκα Λένα Διβάνη. Εκστασιάστηκε από την εμφάνιση και επίδοση του ποδηλάτη. Να το προσέξεις αυτό μικρέ Γιωργάκη.

Anonymous said...

Πολύ καλός ο Αμυράς. Μεγάλη ατυχία που δεν βγήκε δήμαρχος.

Anonymous said...

Μα τι σκατά γίνεται στο τελευταίο εκλογικό κέντρο της Γλυφάδας; Άντε να πάμε για ύπνο

Anonymous said...

Εμένα στον Αμυρά και τους ακολούθους του μου αρέσει πολύ μια λεπτομέρεια εξωποδηλατική:τα σούπερ ντούπερ εκνευριστικά παλαιστινιακά μαντήλια που φοράνε με τόση χάρη τα πιτσουνάκια μου. Και καλά κάνουν, γιατί με τόσο ποδήλατο μπορεί να τα χτυπήσει ο αέρας και τα λαιμά τους να κρυώσουν. Eίμαστε τώρα για κρυολογήματα; Να κουράσουμε τη μαμά να μας βράζει γάλα;

Anonymous said...

Εξαιρετικός ο Αμυράς. Μεγάλη ατυχία που δεν βγήκε δήμαρχος.

Anonymous said...

Δεν υπάρχει πρόβλημα. Και να κρυολογήσει ο μικρός Αμυράς θα προστρέξω εγώ με ζεστό γάλα. Θα του το πάω με ποδήλατο.

Anonymous said...

Μεγάλος πολιτικός άντρας ο Αμυράς. Κατάφερε από το πουθενά να πάρει τόσο μεγάλο ποσοστό; Μπράβο του. Και είναι και trendy. Μπράβο στον Αμυρά.

Anonymous said...

Το πήρα απόφαση. Θα πάρω και γω ποδήλατο να κυκλοφορώ στην Αθήνα. Εμπνεύστηκα από το είδωλο μου το Γιώργο τον Αμυρά. Επιτέλους κι ένας πολιτικός με σωστές λύσεις.

Anonymous said...

Βαλτοί είστε βραδιάτικα; Μας θυμίσατε και την σπαστική Διβάνη; Δεν μας λυπάστε; Αυτή εκνευρίζει ακόμα περισσότερο και από τον Αμυρά. Έγραψε μάλιστα ότι ο ποδηλάτης αποτελεί εθνικό κεφάλαιο, πριν τον αντιμετωπίσει πατερναλιστικά με νουθεσίες. Ο ποδηλάτης Γιωργάκης υποθέτω θα ένιωσε πολύ κολακευμένος.

Anonymous said...

Ο Πανούσης πάντως από ραδιοφώνου κάλεσε τους οικολόγους ποδηλάτες του Αμυρά να τοποθετήσουν τα ποδήλατα στα οπίσθιά τους. Έκανε μια καλή ανάλυση για το θέμα και τον οικολογικό ποδηλατικό φανατισμό ο καλλιτέχνης. Αν έχει κανείς το απόσπασμα, θα άξιζε να το ανεβάσει.

Anonymous said...

Το άρθρο της κυρίας Λένας Διβάνη. Συγκλονιστικό και συγκινητικό.

Ο κύριος Αμυράς έσκισε. Ένας κανονικός άνθρωπος με βερμούδα ποδηλάτη κατάφερε να αναστήσει 7% πολύτιμων ψήφων από αυτές που είχαν ψοφήσει τα τελευταία χρόνια στα γνωστά πολιτικά γραφεία. Ο Γιώργος Καμίνης έσκισε επίσης. Ένας καθηγητής με φωνή που δεν βοηθούσε, με καθαρό μητρώο και βλέμμα και την πρωτοφανή πεποίθηση ότι αν μπουκάρει στα καφενεία να αρχίσει τις χαιρετούρες «θα ενοχλήσει τον κόσμο». Ο κυρ Γιάννης έσκισε. Ένας αρχοντάνθρωπος με σκέψη out of the box που είχε απέναντι του Θεούς και δαίμονες (μετάφραση: Παπάδες και ψωμιάδηδες) Όλοι οι άλλοι ξέρουν ότι χάσανε κι ας λένε ότι θέλουν.

Τώρα όμως αρχίζουν τα δύσκολα φίλτατοι νικητές. Κύριε Αμυρά μου απευθύνομαι ειδικά σε σας γιατί είστε πιο νέος και πιο άμαθος απ΄τους άλλους, άρα σε πλεονεκτική θέση. Έχουμε άμεση ανάγκη το 6ο Π σας: Μαζί με το πράσινο, τα ποδήλατα κλπ χρειαζόμαστε πρώτα απ΄όλα ΠΡΟΣΟΧΗ!
Προσοχή κύριε Αμυρά: Το πως θα παίξετε τον άσσο στο μανίκι σας θα καθορίσει τη μοίρα του άμοιρου αυτού δήμου.

Προσοχή κύριοι Καμίνη και Μπουτάρη: Μαθαίνω πως στα περισσότερα εκλογικά τμήματα κανένας κάτω από 30 χρονών δεν μπήκε στο παραβάν. Αντίθετα οι ηλικιωμένοι τα κατέκλυσαν –ακόμα και αναπηρικά καροτσάκια υπέργηρων εμφανίστηκαν. Αυτό δεν είναι καλό σημάδι για κανέναν. Κάντε κάτι να ξυπνήσετε τον «Πατριωτισμό», δηλαδή την ελπίδα των νέων ανθρώπων και τότε θα έχουμε ένα καλό λόγο να χαμογελάμε όλοι μαζί τη Δευτέρα!

Anonymous said...

Πολύ καλός ο Μπουτάρης. Θέλει να ονομάσει κεντρικό δρόμο της Θεσσαλονίκης σε "Οδό Μουσταφά Κεμάλ". Μπράβο του. Για να τελειώνουν πια τα μίση μεταξύ των δύο λαών.

Anonymous said...

-Οταν ακούτε πράσινη ανάπτυξη, ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σας έρχεται στο μυαλό;


-Η βλακεία. Η βλακεία, η ηλιθιότητα και το τίποτα. Το μηδέν. Πρέπει να σου πω ότι, εκτός από το Συνασπισμό που τον έχω άχτι, μεγαλύτερο άχτι έχω τους Οικολόγους και όλο αυτό τον οικοφασισμό ας πούμε, τους Πράσινους Χμερ τους λεγόμενους, τους οποίους σιχαίνομαι. Κι αυτοί είναι πάρα πολύ επικίνδυνοι, γιατί ως μικροί Θεοί όπως οι συνασπισμένοι -αριστεριτζήδες τους ονομάζω, από το αεριτζήδες-, αυτοί νομίζουν ότι είναι μικροί Θεοί και θα επέμβουνε στο οικοσύστημα. Πέρυσι που δεν έβρεχε λέγανε για καταστροφή από το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Τώρα που βρέχει δεν τους ενδιαφέρει, δεν επανέρχεται το θέμα. Δεν μπορώ αυτή την ηλιθιότητα, τη γελοιότητα, ότι μπορούμε εμείς να αλλάξουμε τον πλανήτη επειδή θα έχουμε ένα πλαστικό μπουκάλι και θα το πετάξουμε… Γι’ αυτό έχω κάνει πολλές επαναστατικές πράξεις. Εχω πάει στο Παρίσι με πολύ κόσμο και πέταξα στο δρόμο ένα πλαστικό μπουκάλι με νερό και πάγωσαν, σα να ήμουνα ο μεγαλύτερος τρομοκράτης… Ή σε σταματάει κάποιος την ώρα που τρως μια τσίχλα και πετάς το περιτύλιγμα στην Κηφισίας, ξέρω ’γω, που είναι χιλιάδες αυτοκίνητα και βγάζουν καυσαέρια, και τον πείραξε που πέταξα εγώ και θα λερώσω… Αυτούς τους ανθρώπους τους θεωρώ σιχαμερούς και τους έχει καταλάβει κι ο κόσμος και δε θα μπούνε τώρα στη Βουλή. Ούτε καν, θα πάρουν 1,5%. Ελπίζω να μη μπει και ο Συνασπισμός, αλλά μάλλον, θα διαψευστώ τώρα στις εκλογές.

Anonymous said...

"Κοιμήθηκα Αμυράς. Δεν θα ξυπνήσω Γκόρτσος" δήλωσε ο Γκόρτσος της ποδηλασίας/οικολογίας.

Anonymous said...

Νομίζω ότι έκλεισε τελικά. Ο Μιλτιάδης δεν τα κατάφερε. Κρίμα. Πρώτα απ' όλα για την Γλυφάδα.

Anonymous said...

Είναι πραγματικό το άρθρο της Λένας Διβάνη; Ρε που έχουμε καταντήσει...

Anonymous said...

Δεν έκλεισε ακόμα. Μεγάλη αγωνία. Θα σωθεί η Γλυφάδα από το Μίλτο ή όχι;

Anonymous said...

Πιό πολύ από όλα σήμερα μου άρεσε που δεν εξελέγη αυτό το ζώο που ακούει στο όνομα Μίχας, η Κακλαμάναινα μπροστά του είναι η θεία Λένα.

Anonymous said...

Ναι. Σωστό αυτό με τον Μίχα. Εμετικός. Πρέπει πάντοτε να θυμόμαστε την αντίδρασή του τότε που τον έπιασαν στο ξένο αεροδρόμιο όταν ήθελε να περάσει "αέρα".

Anonymous said...

Μήπως ζητήσει και ο Μιλτιάδης επανακαταμέτρηση σαν τον Γκιουλέκα; Και ρίχνω και μια ιδέα: γιατί δεν ζητάει επανακαταμέτρηση και ο Αμυράς; Μπορεί να ακυρώσει το δεύτερο γύρο και να αποδειχτεί ότι του αξίζει μια θέση ακόμα πιο ψηλά.

Anonymous said...

Ελπίζω να ερέθισε επαρκώς τους αστυνομικούς (που δεν μασάνε και πολύ με κάτι τέτοια) και να προέβησαν σε πλήρη σωματικό έλεγχο (τσιτσίδωμα, έλεγχο κωλοτρυπίδας κλπ).

Anonymous said...

Βρίσκω το στυλ του Αμυρά kinky. Mου ξυπνάει μέσα μου το ζώο. Aυτά τα μπούτια...

Anonymous said...

Ωραίο παιδί αυτός ο Γκιουλέκας, φτυστός η μακαρίτισσα η αδελφή της γιαγιάς μου η Χαρίκλεια.

Anonymous said...

Και πραγματικά δεν ξέρω. Μήπως βάφει και τα μαλλιά του? Ίχνος άσπρης τρίχας ο πούστης. Δεν ξέρω κιόλας. Μπορεί να είναι και κληρονομικό.

Anonymous said...

Ως γνωστόν στην αρχαιότητα υπήρχε ο θεσμός του παιδοτρίβου, υπεύθυνου γιά την σωματική διάπλαση των νέων αθηναίων αλλά και γιά την μύησή τους σε μορφές ομοφυλοφιλίας αποδεκτές την εποχή εκείνη όπως το τρίψιμο της παιδοτριβείου ψωλής πάνω στα τρυφερά μπουτάκια των μαθητών και η εκσπερμάτιση. Τα γυμνασμένα μπουτάκια του Αμυρά αυτές τις εικόνες μου φέρνουν στο μυαλό. Ελπίζω να διαβάσει το σχόλιο αυτό η κ. Λένα Διβάνη. Μόλις βρήκαμε το 7ο Π.

Anonymous said...

μας έφαγε ο αμυράς και το ποδήλατό του και έμεινε ανπάντητο ένα θέμα. τελικά διάβασε κανείς τη συνέντευξη της ρώπα για τον λάλα; λέει τίποτα πικάντικο;

Anonymous said...

Stop press:

Έμφραγμα του πρώην υπουργού Ιωάννη Βαρβιτσιώτη. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Βαρβιτισώτης ένιωσε δυσφορία και λυποθύμησε σήμερα στις 1.21 τα ξημερώματα. Το έμφραγμα αποδίδεται στα εκλογικά αποτελέσματα του δήμου Γλυφάδας. Ο ευπατρίδης πολιτικός έχει διαφύγει τον κίνδυνο και αναπάυεται στην οικία του. Δίπλα του ο υιός του Θωμάς, επικοινωνιολόγος, που είχε αναλάβει την προεκλογική εκστρατεία του άλλου του υιού, του υποψηφίου δημάρχου Γλυφάδας Μιλτιάδη. Ευχές για ταχεία ανάρρωση.

Anonymous said...

Πάμε τώρα στο σκληρό θέαμα: Αμυράς στον Χατζηλαλάκη με σορτσάκι. Πολύ kinky, ότι πρέπει γιά αυτήν την προχωρημένη ώρα.

http://www.youtube.com/watch?v=fTTB2L7Bavs&feature=related

Anonymous said...

Αναρρωνύει ο μπαρμπα-Γιάννης Βαρβιτσιώτης; Να του πάει αμέσως φάρμακα και ένα μπουκάλι γάλα με το ποδήλατό του ο συνάδελφός του Αμυράς.

Anonymous said...

Θυμάμαι μία ταινία του μεγάλου Τίντο Μπρας που η πρωταγωνίστρια ίππευε με χάρη τη σέλα και σηκωνόταν το φουστάνι της ώστε να μας δώσει την ευκαιρία να τα θαυμάσουμε όλα.

Φυσικά στην ελλάδα οι ελλεηνίδες ποδηλάτισες θα ήταν σα νταλικιέρισες.

Anonymous said...

Η διαπρεπής ερωτική καλλιτέχνις Μαριάννα Ντούβλη τέρπει το πολυπληθές κοινό της προσαρμοζόμενη στις νέες συνθήκες. Σημεία των καιρών.

Anonymous said...

Το λέω με όλη την ειλικρίνεια που διαθέτω. Δεν αντιπαθώ αυτά τα παιδιά. Ούτε και τον επικεφαλής Αμυρά αν και με εξοργίζει υπέρμετρα η αφέλειά του, γιατί λαμόγιο δεν νομίζω ότι είναι. Θα ήθελα και εγώ πάρα πολύ η πολιτική να ήταν ένα τόσο απλό πράμα. Να αρκούσαν τα λάιφ στάιλ, τα λουλούδια, τα φρου φρου και τα αρώματα. Δυστυχώς η πραγματικότητα δεν είναι αυτή. Μακάρι να ήταν. Όλα θα ήταν απλούστερα.

Anonymous said...

"Απαλλαγήκαμε από τον Νικήτα. Να δούμε τώρα πως θα απαλλαγούμε και από τον Καμίνη"
Τ. Πανούσης

Anonymous said...

Σωστά. Ούτως ή άλλως ο Τζιμάκος μένει στην Εκάλη. Δεν μας χέζεις ρε Τζιμάκο.

Anonymous said...

Πάντως παρά τα κιλά της βρίσκω την Ντούβλη πολύ ερεθιστική. Αυτό το προσωπάκι σε προκαλεί να τα δώσεις όλα. Να τοποθετηθούν παρακαλώ οι συνάδελφοι milf lovers.

Anonymous said...

Ας παρουμε λοιπον τον Κ.Ο.Κ. περι συμπεριφορας οδηγων I.X. : "μεγαλυτερες αποστασεις διατηρουμε απο τους ποδηλατες" κι ας τον εφαρμοσουμε κατα γραμμα επεκτεινοντας τον παντου και περαν της ...ασφαλτου. Ο Θεος να την κανει ασφαλτο βεβαια αυτον τον πολτο που χυνεται στους δρομους των Ελληνικων αστικων κεντρων.Πιο ασφαλτομενα ειναι τα μαλλια του Μπερλουσκονι.

Anonymous said...

Υπήρχε ένα ακόμη πολύ μπουρζουά και αμπιγιέ πολιτικό μόρφωμα ενός αυθεντικού ευπατρίδη ανθρώπου απογόνου του Ελ.Βενιζέλου.Ενα κόμμα απ ανθρώπους με μεράκι για ανθρώπους με γούστο.Το κομμα του Νικήτα Βενιζέλου το κόμμα φιλελευθέρων.Χειροκροτήστε τον.Ο Νικήτας, καραβοκύρης άνδρας λεπτός και αριστοκρατικός και μεγάλος γυναικάς.Σε κάθε του εμφάνιση έσκαγε και με άλλη γυναικα.Ολες σακκούλες βέβαια.Φορούσε δε πάντα κοστούμι τριών τεμαχίων με γιλέκο και ρολόι αλυσίδα στο τσεπάκι.Τι ωραίες εποχές.Έπαιρνε μονιμως 0,5% με κάποια ανεβασμένη ροπή στην Κρήτη.Δεν το βαζε κάτω όμως.
Θυμάμαι ακόμη και τη "Χριστιανική Δημοκρατία¨" του Ψαρουδάκη.Μονίμως ανακοίνωνε προεκλογικά τη στήριξη του στο ΠΑΣΟΚ.

Anonymous said...

ο Νικήτας Βενιζέλος, στις ιδιωτικές συζητήσεις του, μονίμως κόμπαζε για τον γιο του που είχε γίνει δεκτός στο πανεπιστήμιο Columbia των ΗΠΑ. Χαρακτηριστικό του, ότι ανέφερε το πανεπιστήμιο με την ορθή προφορά (Κολόμπια), αντί για την προφορά της πλέμπας (Κολούμπια).
Να' σαι καλά φίλε που μου έφερες στο μυαλό τόσο ωραίες θύμισες σε σχέση με αυτόν τον υπερήφανο μα τόσο γραφικό διοπτροφόρο πολιτευόμενο.

ΥΓ. Η Χριστιανική Δημοκρατία νομίζω ότι υφίσταται ακόμη. Μάλιστα, το όργανο του κόμματος, την εφημερίδα "Χριστιανική", μπορεί κανείς να την προμηθεύεται δωρεάν, μαζί με άλλα σχετικά έντυπα, από την ειδική θήκη που βρίσκεται μπροστά από το μικρό κατάστημα νεωτερισμών, γωνία (σχεδόν) Κολοκοτρώνη και Βουλής.

Anonymous said...

Σε μια έκρηξη μασονίας-σοβαροφανειας-Ροταριανής λογικής ίσως, ευθυμίας πείτε χαβαλέ τ ενα τ άλλο ξερω εγω η Βουλη των ελληνων-εφήβων ανακήρυξε το Νικήτα, πρόεδρο της βουλής επίτιμο ή κατι τέτοιο.Ο Νικήτας είχε προσχωρήσει στην ΠΟΛΑΝ,Αστεία πράγματα

Anonymous said...

Ο (ιπ)πο(δηλα)της της ασφαλτου

Anonymous said...

"Ξυπνήστε Έλληνες!!!" φωνάζει ο Αμυράς του εθνικολαϊκισμού Κυριάκος Βελόπουλος. Αυτόν αλήθεια ποιος θα τον ξυπνήσει;

Anonymous said...

1.54 μαγκίτη, κοζάρεις από μανέστρα

Anonymous said...

Eξελέγη δήμαρχος και ο Πανταζής ο Χρονόπουλος ο κομπιναδόρος της Ζαχάρως με τις νύφες; Εξελέγη δήμαρχος και ο Απουστόλ'ς ο Γλέτσ'ς στην πανέμορφη Στυλίδα; Μεγάλες προσωπικότητες. Μεγάλες νίκες. Μεγάλο κοινό.

Anonymous said...

Aς σημειωθεί ότι στο επιτελείο του τιτάνα Καμίνη επίλεκτη θέση διατηρεί και ένας ακόμη τιτάνας, ο Κωστάκης Παπαϊωάννου, ο Πρόεδρος της Επιτροπής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και άλλα τινά. Να μην ξεχάσουμε επίσης και τον άλλον παρατρεχάμενο, τον μαχητή της κουλτούρας Τάκη Καμπύλη, με τα βαρύγδουπα ανθρωποδικαιωματικά άρθρα. Από την αγραμματοσύνη και την χαρωπή μπρουταλιτέ του Νικήτα, του σαξοφωνίστα Γιώργου με την φαλάκρα, και του γοριλλοειδούς Φώτη Ιγνατίου, μάλλον περνούμε σε άλλες, δυνατά προοδευτικές εποχές στον δήμο της Αθήνας. Σίγουρα, αν μη τι άλλο, θα γελάσουμε.

Anonymous said...

Aληθεύει ότι έγινε σήμερα το πρωί πρόταση στον Κακλαμάνη να πάρει ρόλο στο σήριαλ "Το Νησί"?

Anonymous said...

Να τραβάς τα μαλλιά σου ήταν οι υποψηφιότητες στους μεγάλους δήμους. Αντε μετά να πάει να ψηφίσει ο κόσμος. Κακλαμάνης vs Καμίνη, Μιχαλολιάκος vs Μίχα, Μπουτάρης vs Γκιουλέκα. Ο μαλάκας εναντίον του μαλάκα δηλαδή. Δεν μπορώ να φανταστώ πόσο πιο κάτω θα φτάσουμε.

Anonymous said...

Καραϊσκος vs Βαψομαλλιά;

Anonymous said...

Αλλος άνθρωπος εξύπνησε ο Μπουτάρης σήμερα.Συναντήθηκε και με τον Ψωμιάδη τα βρήκε με τον Ανθιμο κι ας ηταν μέχρι χθες ήταν σαν τον αλέφαντο με τον Δούρο.Αγκαλιές και φιλιά, χαμόγελα περιφαρειαρχιδίου με ψευτομουχτάρη.Συναίνεση δηλαδή,όλοι ωραίοι,καφεδάκι κι ουζάκι στον Θερμαικό.Συναίνεση σημαίνει στασιμότητα ήτοι μια απ τα ίδια-μαλαματίνα με τυροκαυτερή,αντε κάντε όλοι στην μπάντα χορεύει και γουστάρει ο Σαλονικιός.

Anonymous said...

Για τις εκλογές του Πειραιά ποια η αποψή σου Καραϊσκο;

Anonymous said...

Πάντα είχα τη γνώμη ότι τη βασική ευθύνη για το πολιτικό πρόβλημα της σύγχρονης Ελλάδας ευθύνονται κυρίως τα μέσα ενημέρωσης και δευτερουόντως οι πολιτικοί. Συμφωνώ απόλυτα με τον σχολιαστή που γράφει για την αλλοίωση της εικόνας από τα μέσα και αναφέρεται στο παράδειγμα της γαλλικής τηλεόρασης. Τα μέσα εδώ έχουν το βιολί τους ανεξάρτητα από τις πραγματικές εξελίξεις. Αναπαράγουν κυρίως τις συντεχνιακές κοκκορομαχίες των πολιτικών και δεν αναδεικνύουν το βασικό ρεζουμέ των εκλογών που είναι η αηδία προς όλους από το μεγαλύτερο μέρος των πολιτών. Έτσι δημιουργούν μια ατζέντα που διαστρέφει την πραγματικότητα και δεν αναδεικνύει τις διαστάσεις των πραγματικών γεγονότων. Αυτό δεν φαίνεται μόνο από την προκλητικά χαμηλή προσέλευση των ψηφοφόρων. Φαίνεται και από το τι λένε οι απλοί πολίτες όταν τους δίνεται οι ευκαιρία να εκφράσουν την άποψή τους στα διάφορα μέσα (τηλεφωνήματα, email κλπ.). Δηλαδή για πρώτη φορά στην Ελλάδα, οι συντριπτικά περισσότεροι πολίτες δεν μπαίνουν στη λογική των κομματικών σκυλοκαυγάδων, αλλά απορρίπτουν τα κόμματα χωρίς εξαιρέσεις. Τα μέσα όμως συνεχίζουν να αναδεικνύουν τις στείρες κομματικές αντιπαραθέσεις. Έτσι διαστρέφουν την πραγματικότητα και δεν επιτελούν τον ρόλο τους. Εάν τα μέσα δεν στήριζαν με αυτόν τον τρόπο την κομματική παρακμή, οι εξελίξεις θα ήταν ταχύτερες. Το πρόβλημα της πολιτικής παρακμής στην Ελλάδα γιγαντώθηκε, επειδή δεν υπάρχουν ισχυρά μέσα ενημέρωσης να ασκήσουν σοβαρή και απερόληπτη κριτική, να αναδείξουν τα θέματα, να επενδύσουν στην ερευνητική δημοσιογραφία, να ξεμπροστιάσουν τους μέτριους και τους διεφθαρμένους της πολιτικής τάξης. Γιατί τα μέσα στην Ελλάδα είναι δεμένα σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από ότι σε άλλες χώρες με την κάστα των πολιτικών και των διαπλεκόμενων επιχειρηματιών και λειτουργούν κυρίως για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντά τους. Με αποτέλεσμα να επιβάλλουν στην κοινή γνώμη ένα agenda setting αναντίστοιχο με την κοινωνική και πολιτική πραγματικότητα. Τον ίδιο ρόλο έπαιξαν και στις εκλογές αυτές. Με τον τρόπο τους δηλαδή συνεχίζουν να παίζουν το παιχνίδι των κομματικών στρατών της διαφθοράς, της μετριότητας και της παρακμής. Και ο κόσμος συνεχίζει να αναρωτιέται τι ακριβώς συμβαίνει, αφού αυτό που ψήφισε δεν μεταφέρεται στην δημόσια συζήτηση από τους διαστροφείς της δήθεν ενημέρωσης.

Anonymous said...

Τα μεγαλύτερα καθάρματα της χώρας μετα του Ζωνιανούς είναι οι Μανιάτες του Πειραιά.Το τραμπουκαριό των εφοπλιστάδων,οτι πιο αντιδραστικό και ζοφερό υπάρχει.Σικελοί.Ψηφίζουν μαζικά.Και ψηφίζουν μέχρι ενός, κουβαλάν υπομονετικά ακόμη και τους ετοιμοθάνατους στο τμήμα.Ποτέ δεν έχουν ηττηθεί.Στο δημοτικό συμβούλιο το μισο εξάμηνο διαπραγματεύονται το χριστουγεννιάτικο στολισμό της Πόλης και το άλλο μισό κουβεντιάζουν για τον (ενδοξο όντως) Ολυμπιακό και τη συμμετοχή του δήμου στους πανηγυρισμούς για τον τίτλο.
Πειραιάς πόλη θρήνος.

Anonymous said...

H μεγάλη εικόνα των εκλογών ασφαλώς δείχνει νίκη της αποχής. Η μικρή εικόνα όμως δείχνει, έστω και με χαμηλά ποσοστά, καθαρή νίκη του Παπανδρέου. Ειδικά με τα αποτελέσματα του δεύτερου γύρου δικαιούται να μιλάει για νίκη. Αυτό έχει και την καλή του πλευρά η οποία είναι η σβουριχτή σφαλιάρα προς τον περιοδεύοντα θίασο της ΝΔ και του Αντωνάκη, που αντί να λειτουργήσει ως ανεξάρτητο κόμμα του αστικού χώρου, σύρθηκε πίσω από τα φουστάνια της Αλέκας. Tώρα που το κατάλαβε είναι αργά. Χειρότερο προσωπικό από αυτό που έχει η ΝΔ σήμερα δεν υπάρχει σε κανένα κόμμα.

Anonymous said...

O Γιωργάκης από το Παρίσι, μίλησε για την ανάγκη "δημοκρατικού ελέγχου στις χρηματαγορές" ενώ συνέχισε μιλώντας ότι πρόκειται για "μάχη πολιτισμών". Στη συνέχεια κατηγόρησε τη Γερμανία για τη σκληρή στάση της. Και ζητιάνος και κατήγορος ο Γιωργάκης. Τώρα τι ακριβώς εννοούσε με το να είναι "δημοκρατικός" ο έλεγχος μόνο ο καθυστερημένος το ξέρει. Πάντως οι πάντες αναγνωρίζουν το κουράγιο του Γιωργάκη να αποκαλύψει το πραγματικό χρέος και να πάρει μέτρα. Πρέπει να τον θεωρούν μεγάλο πολιτικό οι συνάδελφοί του πολιτικοί από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες. Γεγονός που θα πρέπει να βάζει σε σκέψεις κάποιον για το μυαλό που κουβαλάνε κι αυτοί.

Anonymous said...

Τελικά οι κομψές τιράντες του Μπουτάρη νίκησαν τις χοντρές αγκράφες του Γκιουλέκα. Που πας ωρέ Γκιουλέκα, με τέτοιες τετράγωνες λαϊκές αγκράφες, με τέτοια χωρίστρα και με τέτοιο όνομα;

Anonymous said...

Tι να κάνει και αυτή η ΝΔ με Σταϊκούρα, Χατζηδάκη και Πάνο Παναγιωτόπουλο. Ξέρω καμιά δεκάδα πρώην νεοδημοκρατών που μόλις βλέπουν τον Παναγιωτόπουλο να βγαίνει στις τηλεοράσεις για να κάνει δηλώσεις, κλείνουν το δέκτη μουτζώνοντας.

Anonymous said...

Μεγάλη σφαλιάρα και προς Άνθιμο. Το φυσάει και δεν κρυώνει ο σεβάσμιος γέροντας

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 588   Newer› Newest»