Monday, January 18, 2016

Καρανάνος και Σακελλαρόπουλος (ή όταν τo Facebook συγκινεί)



Ποιος είπε ότι τα σοσιαλμήντια είναι (αποκλειστικά και μόνο) διακινητές της κοινοτοπίας, της μικρολογίας/ασημαντολογίας – της αρχιδολογίας; Κάποιες φορές, ίσως κι αρκετά συχνά, μπορείς να εντοπίσεις και ευγενείς εκφάνσεις του ανθρώπινου Είναι – ακόμη και τη Φιλία, την Ανθρωπιά. Έτσι κι εμείς ανακαλύψαμε μια επικοινωνία ατόφια, από Άνθρωπο σε Άνθρωπο, του κ. Καρανάνου («Εγώ είμαι ο Κώστας Καρανάνος, Γεννήθηκα στην Καστρούγκαινα, και κατοικώ στην Αθήνα»), που συνάντησε, ψάχνοντας στο Facebook, τον νεαρό Αλέξανδρο, τον παλαιό του γνώριμο, και θέλησε ν’ ανταλλάξει μαζί του άδολα μια-δυο ανθρώπινες κουβέντες, έτσι, χωρίς υποκρισίες και φτιασιδώματα (διατηρούμε στίξη και ορθογραφία).

Καρανάνος: Για σου Αλέξανδρε, έχω να σε δω πάνω από ένα χρόνο και βλέπω ότι ψήλωσες πολύ και έγινες ένα θαυμάσιο παλικάρι. Το ερχόμενο καλοκαίρι θα παίξουμε και πάλι ρακέτες, Είσαι ο καλός μου φίλος και σε αγαπώ πολύ.
Αλέξανδρος: Για σας κυριε Καρανανε,Πως ειστε; Στεναχωρηθηκα αυτο το καλοκαιρι που δεν σας ειδα…..Ειμαι σιγουρος οτι θα τα λεμε ,γιατι οχι και μεσα στο χειμωνα.και εγω σας αγαπω παρα πολύ………