Ο Θάνος Λειβαδίτης γεννήθηκε μια παγωμένη μέρα του 1934 στη μαγευτική Λαμία. Το μέλλον του στον χώρο της Τέχνης ήταν προδιαγεγραμμένο. Ο ευαίσθητος ψυχισμός του, σε συνδυασμό με τις οικογενειακές καταβολές, καθιστούσαν τον δρόμο της καλλιτεχνίας μονόδρομο για τον σεμνό Θάνο. Από οικογένεια με σπουδαία καλλιτεχνική φλέβα (γιος του ηθοποιού Αλέκου και αδελφός του ποιητή Τάσου), η εφηβεία τον βρήκε να σπουδάζει ζωγραφική στη Σχολή Καλών Τεχνών του Πολυτεχνείου της Αθήνας και μάλιστα δίπλα στον Γιάννη Μόραλη. Η υποκριτική, όμως, ήταν η τέχνη που θα κέρδιζε για τα καλά την καρδιά του Θάνου. Έτσι, αφού αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, δοκίμασε την τύχη του στο λεγόμενο «σοβαρό» θέατρο: Σοφοκλής, Σαίξπηρ, Μολιέρος ήσαν μερικοί μόνο από τους μεγάλους συγγραφείς με τα κείμενα των οποίων αναμετρήθηκε ο Θάνος (με αμφιλεγόμενα, πάντως, αποτελέσματα...), δίπλα σε τιτάνες όπως, μεταξύ άλλων, ο Θάνος Κωτσόπουλος, η Κατίνα Παξινού, ο Αλέξης Μινωτής, ο Δημήτρης Χορν. Τελικά, όμως, αφού δεν ευδοκίμησε και τόσο η περιήγησή του στο χώρο του θεατρικού σανιδιού, στο διάβα του Θάνου βρέθηκε ο κινηματογράφος και η τηλεόραση – μέσα τα οποία τον κατέστησαν δημοφιλή στο πανελλήνιο και του εξασφάλισαν τη λαϊκή αποδοχή και αποθέωση.
Όλοι θυμόμαστε με συγκίνηση τον Θάνο, στις παλιές ασπρόμαυρες ταινίες (Το Φτωχόπαιδο, Φουκαράδες και Λεφτάδες, Παιδί μου δεν Αμάρτησα κλπ.), στο ρόλου του έντιμου πλην πτωχού φοιτητή (πότε της Νομικής, πότε του Πολυτεχνείου) να προσπαθεί να σπάσει τα δεσμά της κατώτερης τάξης στην οποίαν ανήκε και τον κρατούσαν αλυσοδεμένο στα τάρταρα... Μολονότι έντιμος και δουλευτής, η ταπεινή καταγωγή και η ανέχεια της οικογένειάς του τον εμπόδιζαν να ακολουθήσει τον δρόμο για τον οποίον ήταν φτιαγμένος και να νοικοκυρευτεί με τα κορίτσια (συνήθως μεγαλοαστικής καταγωγής) για τα οποία η καρδιά του επάλλετο από έρωτα (ποια κορίτσια, δηλαδή – τη μία και μόνιμη, με την βαριά πελοποννησιακή προφορά γεμάτη glι και gnι, Μέμα Σταθοπούλου…). Τα χαστούκια της ζωής, όμως, τον πείσμωναν και πάντα θα έβρισκε στο τέλος μια λύση, με τη συμπαράσταση του, ταπεινής καταγωγής, πατέρα του (πότε ο Λαυρέντης Διανέλλος, πότε ο Παντελής Ζερβός…).
Και στην τηλεόραση, όμως, γνώρισε στιγμής μεγάλης δόξας – κυρίως σε ρόλους αναζητητή της αλήθειας, τιμωρού της παρανομίας και εγγυητή της τιμιότητας (Οι Ιερόσυλοι, Η Έκτη Εντολή, Η Βεντέτα, Οι Δίκαιοι, Οι Αξιόπιστοι κλπ.). Πότε ως δημοσιογράφος Άρης Μαρτέλης, πότε ως δικηγόρος Άγγελος Καρνέζης, καταδίωκε την αδικία μέχρι τελικής πτώσεως. Χωρίς δικαιοσύνη, η ζωή ήταν αφόρητη για τον Θάνο ως Μαρτέλη/Καρνέζη, εξ ου και η αταλάντευτη προσήλωσή του στον εντοπισμό και κολασμό του Κακού και της Απάτης… Δεν είχε στοιχεία βεντετισμού ο σεμνός Θάνος. Γι’ αυτό και αυτόπτες μάρτυρες τον θυμούνται, στις ανά την επαρχία περιηγήσεις του για την παρουσίαση θεατρικών έργων, να διαφημίζει ο ίδιος στους δρόμους και τα σοκάκια το έργο του. Έβγαζε από το παράθυρο της μπάνικης (ψευτοσπόρ) λευκής Celica, της οποίας ήταν ο υπερήφανος ιδιοκτήτης, μια μικρή ντουντούκα, διαλαλώντας ο ίδιος, με ταπεινότητα, την καλλιτεχνική του πραμάτεια! Στο τέλος, μετά τις παραστάσεις, κέρδιζε άξια το χειροκρότημα από τους διψασμένους για τέχνη κατοίκους της τίμιας ελληνικής επαρχίας…
Συμπαθέστατη παρουσία ο Θάνος, αγαπήθηκε όσο λίγοι και από το πανελλήνιο και ειδικά από τους φίλους του στην πλατεία Κολωνακίου, της οποίας υπήρξε πιστός φίλος και στην οποία ξημεροβραδιαζόταν… Ειδικά τα τελευταία χρόνια, όταν είχε αφήσει την ηθοποιία (ή τον είχε αφήσει εκείνη – δεν είναι εξακριβωμένο), ο αγαπητός σε όλους Θάνος μπορούσε να διηγείται στις παρέες του ατέλειωτες ιστορίες και παρασκήνια από τα χρόνια της καλλιτεχνικής του ακμής με τις ώρες. Ειδικά, μάλιστα, λίγο πριν το θάνατό του, η αναπόληση ήταν κάτι που του προσέφερε ανείπωτη χαρά (δεν ξέρουμε αν το ίδιο ίσχυε και για τους ακροατές των αναπολήσεων…), οπλίζοντάς τον, ταυτόχρονα, με κουράγιο για να συνεχίσει την πορεία στο κακοτράχαλο μονοπάτι της ζωής… Εκείνο, πάντως, που είχε κάτσει βαριά στον Θάνο ήταν η απώλεια των μαλλιών του. Η απελπισία που ένιωθε γι’ αυτή την έλλειψη τον οδήγησε στον δρόμο της περούκας. Επρόκειτο, δε, για μια (σκουρόχρωμη) περούκα τόσο κακοκατασκευασμένη και ψεύτικη, απολύτως αναντίστοιχη με την ηλικία του, που του καθόταν επάνω στο κεφάλι σαν χελιδονοφωλιά. Το συμπαθές, όμως, του χαρακτήρα του μετρίαζε, αναμφίβολα, τις αρνητικές εντυπώσεις και το ελληνικό κοινό τού συγχωρούσε αυτή την κακόγουστη επιλογή. Ο θάνατος συνάντησε τον Θάνο Λειβαδίτη μια φθινοπωρινή ημέρα του 2005. Εκεί έπεσε αυλαία για τον συμπαθή και δημοφιλή ηθοποιό. Με το θάνατό του, το πανελλήνιο έχασε ένα λαϊκό είδωλο, η τέχνη της υποκριτικής έναν σεμνό, ακάματο εργάτη – και η πλατεία Κολωνακίου έναν πιστό θαμώνα…
/σχετικά άρθρα/
Γιώργος Κωνσταντίνου: το αξιοθρήνητο βάψιμο
67 comments:
Εξαιρετικο το αφιερωμα στον αδεκαστο δημοσιογραφο της tv.Φανταζομαι στα χρονια του παλιου(καλου;)κινηματογραφου πρεπει να ηταν το αντιπαλον δεος του Νικου Ξανθοπουλου.
Εξαιρετικα επισης και τα videos που μου θυμισαν εκεινη τη grand guignol action disco μουσικη που ακουγοταν στους τιτλους εναρξης.(οι επιρροες απο το "The Chase" του Giorgio Moroder-το OST του Midnight Express ειναι εμφανεστατες).Εκπληκτικο, στηνομουνα στη tv πιτσιρικας μονο για να ακουσω τη μουσικη..LOL!
Thanx!
Μεγάλες στιγμές και εξίσου μεγάλες αναμνήσεις. Εκτός από την εντυπωσιακή περούκα ο Θάνος Λειβαδίτης είχε και μεγάλες φουντωτές φαβορίτες. Συμπαθητικός άνθρωπος και πειστικός στους ρόλους που έπαιζε.
Εγώ το θυμάμαι στα Εξάρχεια, στο μαγειρείο στην Ζωοδόχου πηγής και στην πιτσαρία στην Καλλιδρομίου.
Άκομψος πάλι βαψομαλλιά, με πνευματώδεις παρατηρήσεις για το ταλέντο και το αυτοκίνητο του σχωρεμένου.
Ευχαριστώ πάντως για το σπάνιο υλικό.
ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΟΣΥΛΟΥΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΣΕ ΚΑΙ Ο ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΙΜΠΙΛΑΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ Η ΙΩΑΝΝΑ ΔΕΜΕΝΤΗ ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΩ. ΩΡΑΙΑ ΣΕΙΡΑ ΠΑΝΤΩΣ.
η πρωτη μου τηλεοπτικη εμφάνιση ήταν στον mega το 1999 στο "πολυ καλημερα σας"
Αγαπητέ Βαψομαλλιά, είναι γεγονός ότι η απώλεια των μαλλιών ταλαιπωρεί αδυσώπητα τους άντρες. Ας ελπίσουμε λίαν συντόμως η επιστήμη να παρουσιάσει τη λύση, και μάλιστα λύση προσιτή ακόμα και στις λαικές μάζες.
Δε γράφω άλλο γιατί συγκινήθηκα.
Καλημέρα Μαιτρ !!!
Ευχάριστος έκπληξης με ανέμενε βλέποντας την καινούρια δουλειά σας για τον αείμνηστο ΘΑΝΟ...τον ΘΑΝΟ μας...
Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε όπως θα έλεγε και ο Επίτιμος..., ο εν λόγω βαψομαλλιάς υπήρξε κομμάτι της Ελληνικής πραγματικότητας.
Δεν γνώριζα οτι είχε τελειώσει όλες αυτές τις σχολές και μου λύσατε μια απορία σχετικά με το conne του μετά της αειμνήστου επίσης καλλιτέχνιδος εκ ΠΑΤΡΩΝ, της ΜΕΜΑΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ. Είχε κι εκείνη τελειώσει μαζί με τον Δ. ΧΟΡΝ και έτσι μάλλον έγινε η γνωριμία. Εσείς ασχοληθήκατε με τον ΘΑΝΟ ... εγώ να θυμήσω λίγο την θεά ΜΕΜΑ με μπικίνι ή χωρίς να πολιορκείται από λεφτάδες που της έταζαν Παλάτια κι εκείνη να απολύεται αρνούμενη να υποκύψει στον πειρασμό, επιστρέφοντας σπίτι πτωχή ... πλην τιμία...
Μικρά παιδιά αναμέναμε μια εμφάνιση της ΜΕΜΑΣ με μαγιό (ή χωρίς) αλλά δυστυχώς οι Έλληνες σκηνοθέτες την είχαν τοποθετήσει πολύ ψηλά και έτσι τα κάλη της έμεναν στην φαντασία μας...
Υποχρεώθηκε από το γάμο της να απέχει των καλλιτεχνικών νεωτάτη και έτσι εξηφανίσθη.Ετσι χάσαμε τα Λ και τα Ν και το κατάξανθο κορίτσι της γης της μαυροδάφνης.
ΥΓ.Εξοχος υπενθύμισις με την λευκήν ΤΣΕΛΙΓΚΑ οπως ητο ευραίως γνωστό το εν λόγω όνειρο των Ελλήνων.
κ.Σελίδας
Ο κ. Σελίδας έχει δίκιο για τη χυμωδη Μέμα Σταθοπούλου. Την θυμάμαι και εγώ (δεν ξέρω τι ηλικία έχεις εσύ κ. Βαψομαλλιά) να πλευρίζεται από διάφορους πλούσιους αλλά αυτή να μένει βράχος δίπλα στον Θάνο (δείχνοντας και στα σημερινά κορίτσια τι πάει να πει σωστή γυναικεία συμπεριφορά). Τίποτε υλικό δεν ήταν ικανό να την κάνει να λοξοκοιτάξει για αποκατάσταση. Μάλιστα ήταν τόσο στενός ο δεσμός του Θάνου και της Μέμας και τόσο μεγάλος ο έρωτάς τους, ώστε ο Θάνος ουδέποτε την ξεπέρασε. Όσοι τον βλέπαμε στην πλατεία στο Κολωνάκι κάθε μέρα, διακρίναμε στο βλέμμα του αυτή τη θλίψη για έναν έρωτα που έμεινε από ένα σημείο και πέρα ανολοκλήρωτος.
Συγχαρητήρια κε Βαψομαλλιά.... Ο Θάνος Λειβαδίτης, ως αδέκαστος Μαρτέλης, υπήρξε ίνδαλμα της πασοκικής Ελλάδος της δεκαετίας του 80 κάτι σαν τον Δημοσιογράφο Μάκη της σημερινής εποχής. Νομίζω μάλιστα ότι η Βεντέτα υπήρξε το σήριαλ με το ακριβότερο μέχρι τότε budget, δεδομένου ότι είχε γυρίσματα στο Αμέρικα...Ιδιαιτέρως συγκινήθηκα για τα videoλινκ που μου θύμισαν την ένδοξη δεκαετία του '80.. Ηθοποιοί γίγαντες, όπως ο (πάντοτε αστυνόμος) Στέλιος Λιονάκης,ο Βάσος Ανδρονίδης,ο Χρήστος Μπίρος, ο (μόνιμος στα σήριαλ Λειβαδίτη και πουθενά άλλού) Σωτήρης Τσόγκας, η θεά της εποχής Σία Φαράκη και τέλος ο μέγιστος βαψομαλλιάς και εορτάζων 60 γενέθλια το χρόνο Σπύρος Μπιμπίλας... Ηθοποιοί που διέπρεψαν κατόπιν στο χώρο του video (ιδίως ο Γιώργος Λουκάκης) και στις υπερπαραγωγές του αδικοχαμένου Ευάγγελου Φουρνιστάκη...Εντούρο,χαίτη,γκέτες,Μπαρμπαρέλα,breakdance,flight jacket....Τί ωραίες αναμνήσεις....Αχχχχχχχ..
Θα έπρεπε να στηθεί ανδριάντας του Θάνου στο Κολωνάκι Tops...Για να θυμούνται οι παλαιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι...
Η σεπτή μοργή του Θάνου Λειβαδίτη στχοίχειωνε την πλατεία για δεκατετίες.
Συμφωνώ απόλυτα με τον προλαλήσαντα, ένας ανδριάντας θα ήταν το λιγώτερο που θα μπορούσε να κάνει για τη μνήμη του ο δήμαρχός μας.
Το Tops και η Λυκόβρυσση δεν θα ήταν ποτέ πια ίδιες.
Φίλε με την εξαιρετική παραπάνω ανάλυση, Γιώργος Λουκάκης και Στέλιος Λιονάκης (ο σχεδόν πάντα αστυνομικός) μεγάλες προσωπικότητες της ηθοποιίας. Τί έχουν πάθει οι σημερινοί τηλεοπτικοί παραγωγοί και βγάζουν όλα τα σημερινά σούργελα της μόδας, αντί να αξιοποιήσουν όλες αυτούς τους μεγάλους καλλιτέχνες;
και φυσικά αξίζει αδριάντας στον επίσης Μεγάλο Θάνο Λειβαδίτη, να βλέπουν οι νεώτεροι ότι το Κολωνάκι κάποτε δεν ήταν μόνο μόδιστροι, ηθοποιοί Γ διαλογής και φτερούδες. Να υπογραφεί αίτημα και να σταλεί αμέσως στον Δήμαρχο.
Χωρις να διαφωνώ με την παραπάνω τοποθέτηση, να διευκρινίσω ότι τιμούμε την αξιαγάπητη και αξιοπρεπέστατη Φτερού, τον διασημότερο άλλωστε βαψομαλλιά του εμπορικού κέντρου.
Η ΙΩΑΝΝΑ ΔΕΜΕΝΤΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΕΑΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕ ΘΑΝΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ. ΗΤΑΝ Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ. ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ, ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΡΟΛΟΪ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΑΛΛΑ ΝΕΑΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΔΕΝ ΖΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΆ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕ ΘΑΝΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΕΟΥΣΑ.
ΜΗΠΩΣ Ο ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ / Η ΣΧΟΛΙΑΣΤΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ ΓΙΑ ΤΑΒΕΡΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΙΤΣΑΡΙΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΧΝΑΖΕ Ο ΜΑΚΑΡΙΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ; ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.
ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΦΤΕΡΟΥ.Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΤΗΦΟΡΙΖΕ ΚΑΠΟΤΕ ΤΗΝ ΟΔΟΝ ΥΠΑΤΙΑΣ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑΝ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ ΦΤΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΕΚΑΝΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ.
ΚΑΠΟΙΑ ΕΦΥΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ :ΑΝΔΡΕΑ ΦΤΕΡΟ ΘΕΛΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΛΩ ΜΕΓΑΛΟ.ΕΧΕΙΣ;;;ΤΟΝ ΡΩΤΑΕΙ ΜΕ ΝΟΗΜΑ.ΑΠΑΝΤΑΕΙ Ο ΕΤΟΙΜΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ,ΑΦΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΦΤΕΡΑ :ΕΧΩ ΕΝΑ ΑΛΛΑ ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΥΝΑΙΔΟ ΚΟΚΚΟΡΑ.
Κ.ΣΕΛΙΔΑΣ
Κ. ΣΕΛΙΔΑ, Η ΦΤΕΡΟΥ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΜΗΠΩΣ ΕΜΟΙΑΖΕ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ;
Νομίζω ότι μπορεί η δις Δεμέντη να μην γνώρισε τις ένδοξες εποχές του Θάνου Λειβαδίτη λόγω του νεαρού της ηλικίας της, αλλά αποτελεί όαση της κατά τα άλλα καταθλιπτικής Ελληνικής τηλεοπτικής πραγματικότητας...Βλέποντας την ομορφιά της μάλιστα στο youtube, από ένα βίντεο-απόσπασμα από την εκπομπή Showbiz news στο οποίο μάχεται έναν βακαλάο ενδεδυμένη με μαγιό, απορώ πως δεν της έχει γίνει ακόμα πρόταση συμπαρουσίασης της εκπομπής από τον κο Δρυμούση; Είναι δυνατόν να παρουσιάζει η πλαστικής ομορφιάς κα Τσιμτσιλή και ουχί η φυσικής ομορφιάς Ιωάννα μας;
ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΌ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΠΕΤΡΟΥΛΑ ΚΩΣΤΙΔΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΤΟ STAR ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΩΑΝΝΑ; ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ. ΑΠΛΩΣ ΑΛΛΕΣ ΓΛΕΙΦΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΧΙ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΠΡΩΞΙΜΑΤΑ.
Κε βαψομαλλιά φαίνεται ότι περνάτε μια ευγενική περίδο. Πώα αλλιώς να εξηγήσω ότι μετά τον Terry Thomas κάνετε αφιέρωμα στον Θάνο Λειβαδίτη; Θα ήθελα να πω ότι κοινό χαρακτηριστικό τους ότι ήταν και οι δύο, ο καθένας στη χώρα του, πραγματικοί gentlemen.
Ας καταθέσω κι εγώ την εμπειρία μου. είχα γνωρίσει, μέσω γνωστού του πατέρα μου, τον "κ. Θάνο" όπως τον αποκαλούσα. μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση το διακριτικό του φλερτ απέναντί μου αν και ήμουν πολύ μικρή. Ποτέ δεν ήταν χυδαίο, αλλά είχε μια λεπτότητα που δεν μπορώ να περιγράψω ακριβώς αλλά και που δεν βρίσκεται στους νέους σημερινούς άντρες χωρίς να θέλω να τους επικρίνω. Ο Θάνος Λειβαδίτης υπήρξε ένας πολύ μεγάλος κύριος κι ας είχε και περούκα. Αυτή η ευγένειά του τον έκανε πιστεύω πολύ θελκτικό στις γυναίκες ανεξάρτητα από ηλικία.
OXI K.ΑΝΩΝΥΜΕ 6,39 ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΝΟΜΑ ΟΠΩΣ ΟΡΘΩΣ ΕΙΠΕ Ο MARWOOD H ΦΤΕΡΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΛΑΪΚΟΣ ΗΡΩΑΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ.ΔΕΝ ΕΜΟΙΑΖΑΝ .ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΦΤΕΡΟΥ ΜΕ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΚΑΙ ΚΙΤΡΙΝΟ ΔΙΚΤΥΩΤΟ ΚΟΝΤΟΜΑΝΙΚΟ ΦΑΝΕΛΑΚΙ;
ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΠΑΡΚΙΝΚ 45 ΚΕΛΣΙΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΑ ΚΡΑΖΕΙ ΦΤΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
κ.ΣΕΛΙΔΑΣ
al.el. my dear, το θέμα δεν είναι αν κάποιος είναι ευγενής αλλά αν θα του κάτσεις.
Έτσι ακριβώς κ. Σελίδα.
Ο Ανδρέας πιστεύω ότι αξίζει ένα αφιέρωμα.
Διαβάζοντας σχόλια κκ. Marwood Σελίδα κ.α., ας αναφερώ κι εγώ ένα περιστατικό, πριν από κάποια χρόνια, όταν ήμουν ένας ευαίσθητος και φιλοπερίεργος έφηβος. Είχα καθήσει κάπου σε μια πάροδο της Σωκράτους, αν θυμάμαι καλά, να παρακολουθήσω κάποιους να παίζουν τον "παπά". Περνώντας από κοντά η συμπαθής φτερού με νουθέτησε, λέγοντάς μου "μην ασχολείσαι με τέτοια". Να' ναι καλά ο άνθρωπός με τα βαμμένα μαλλιά και τα στενά, θηλυπρεπή ρούχα που, ενδεχομένως, με απέτρεψε από την παγίδα του τζόγου και διατηρήθηκα στο δρόμο της εντιμότητας και της ηθικής...
Κι εγώ έχω συνδέσει τον Θάνο Λειβαδίτη με την πλατεία Κολωνακίου - σε βαθμό, μάλιστα, να έχω χρόνια να καθήσω στην πλατεία, αφότου απέθανε ο συμπαθέστατος Θάνος. Απλώς, αφού τονίσω ότι μου έκαναν εντύπωση τα σακάκια τύπου "σαφάρι" που συχνά φορούσε καθώς και τα μαύρα και ταμπά μποτίνια του, να πω, με κάθε σοβαρότητα, ότι δεν θα ήταν καθόλου άσχημη ιδέα η πλατεία να μετονομαστεί: αντί για "φιλικής εταιρίας" ή όπως αλλιώς λέγεται, θα μπορούσε να ονομαστεί "πλατεία Θάνου Λειβαδίτη" με έναν ανδριάντα του στη μέση της πλατείας. Νομίζω ότι το νέο όνομα θα "πέρναγε" στο κοινό, και δεν θα υπήρχε η παραμικρή αντίρρηση, αφού ο Θάνος ήταν σε όλους μας πολύ αγαπητός, αλλά και στο πλαίσιο της απόλυτης κυριαρχίας της μαζικής κουλτούρας, η οποία χαρακτηρίζει την εποχή μας...
ΥΓ. Ιωάννα ήσουν πολύ όμορφη χθες. Μόλις είδα την εκπομπή σε video και σε θαύμασα. Κομψότατο το μαύρο φόρεμά σου το οποίο ανεδείκνυε ένα εντυπωσιακό cleavage. Μου άρεσε πολύ, όμως, και η Τζίνα Ντρούλις, την οποίαν, εάν το επιθυμεί, θα ήθελα να την γνωρίσω έχοντας σοβαρό σκοπό...
Τι λέτε, ώστε ζει ακόμα η θρυλική φτερού! Και εξακολουθεί να κυκλοφορεί; Απίστευτο. Θα πρέπει να είναι τουλάχιστον
640 ετών.
Θυμάμαι στα τέλη της δεκαετίας του 80 να περνάει καμιά φορά έξω από λυκειακό φροντιστήριο (στην Κάνιγγος) και τους συμμαθητές να της κάνουν πλάκα (στην οποία αντιδρούσε με χιούμορ και ...καμάρι).
Μπρε μπρε τζάνεμ, αυτό δεν είναι μπλόγκι: είναι (μετά των σχολίων) σχολείο.
Φίλε γκριζομάλλη βλέπω τον Ανδρέα (ίδιο και απαράλλαχτο) σχεδόν καθημερινά
Αχχ, Μαρβούδη μου, αν υποθέσουμε ότι η νεάζουσα εμφάνιση του γέροντος οφείλεται εις τον ανέμελο βίο, τότε μπορούμε να καλύτερα να ερμηνεύσουμε τη δική μας (πληθυντικός της μεγαλοπρεπείας)πρόωρον γκριζομαλλίαν.
Ή να φταίει το έτερον ήμισυ; Ρε λες να αρπάξω κάνα τραγοψάλιδο και να πάω μέσα να τη σφάξω ωσάν κοτόπουλον;
(Άσε, γιατί πετυχαίνει τον φραππέν.)
ΓΡΙΖΟΜΑΛΛΗ ΜΗ ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΥΣΤΕΡΙΕΣ) ΤΗΣ ΔΙΔΟΣ ΔΕΜΕΝΤΗ. θΑ ΣΕ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΒΙΖΙΤΟΚΥΝΗΓΟ.
Να συγχαρώ και εγώ με την σειρά μου τον αγαπητό Professor Dyehair ομού μετά των εκλεκτών σχολιαστών γιά την πραγματεία αυτή στα νεοελληνικά πράγματα που αγγίζει το χρονογράφημα, αυτό το τόσο ευαίσθητο λογοτεχνικό είδος που καλλιέργησαν ένας Κονδυλάκης, ένας Νιρβάνας, ένας Μελάς...
Πράγματι, η καλλιτεχνική (και κοινωνική) αξία του ευγενούς καουκοφόρου Θάνου Λειβαδίτου είναι τεράστια, στην μικρή οθόνη ενσάρκωσε έναν χαρακτήρα μεταξύ Simon Templar και Matlock (θα μπορούσε κανείς να ισχυριστέι ότι η πατενταρισμένη Celica του Θάνου λειτουργούσε στο ελληνικό υποσυνείδητο της εποχής όπως ακριβώς η θρυλική λευκή Volvo P1800 του "Αγίου" δύο δεκαετίες πριν - βέβαια στην περίπτωση Matlock ατυχήσαμε καθώς δεν είχαμε την χαρά να δούμε τον μακαρίτη να παίζει το ukulele [γιουκαλίλι] του ή έστω ένα μπαγλαμαδάκι βρε αδελφέ όπως ο αμερικανός τηλεοπτικός συνάδελφός του)...
Τον ενθυμούμαι και εγώ στην Λυκόβρυση τα ηρωϊκά εκείνα χρόνια του "14", της Figaro και άλλων ευαγών κωλάδικων όπως ακριβώς τον περιγράφει ο μαιτρ με τα σαφάρι του (που παρέπεμπαν σε Dactari) και το απαραίτητο τσιγάρο ανά χείρας και την απανταχού παρούσα λευκή Celica παρκαρισμένη στην Αναγνωστοπούλου. Συμφωνώ δε απολύτως με τις προτάσεις γιά μετονομασία της πλατείας σε πλατεία Λειβαδίτη με αδριάντα κοκ...
Οσο γιά την άλλη εμβληματική φυσιογνωμία της πόλεως των Αθηνών (όπως θα έλεγε και ο ξενερουά Αβραμό), τον Ανδρέα ή φτερού προσυπογράφω μέχρι κεραίας τα λεχθέντα, το δε αστείο με τον κίναιδο κόκορα που αναφέρει ο κ. Σελίδας μου το έχει απευθύνει και προσωπικώς (προς θεού, δεν ζήτησα ευμέγεθες "φτερό" όπως η υπάλληλος!...).
Να πω και εγώ στην λατρεμένη μας διδα Ιωάννα ότι στην τελευταία της εμφάνιση ήτο χάρμα οφθαλμών και να συγχαρώ βεβαίως τον μαιτρ γιά το σχόλιό του περί cleavage (του οποίου κάθε άνδρας που σέβεται εαυτόν οφείλει να είναι λάτρης).
είχαν άραγε συναντηθεί ποτε,στην πλατεία κολωνακίου ή όπου αλλού στο κέντρο, ο Θάνος Λειβαδίτης και ο Ανδρέας;
Στο κέντρο δεν ξέρω, σε καμια κρεβατοκάμαρα ίσως...Γιατί εμένα μου κάνει εντύπωση που ακούω ότι ο Λειβαδίτης ήταν καμάκι και τα χε με τη Μέμα Σταθοπούλου; Εγώ θυμάμαι ότι τότε κυκλοφορούσε έντονα η φήμη ότι είναι πισωγλέντης...
όχι 6.32. Ο Θάνος Λειβαδίτης ήταν πιστός φίλος και μεγάλος θαυμαστής του ποδόγυρου. Δεν χωρά η παραμικρή συζήτηση επ' αυτού. ο Θάνος ήταν γυναικάς και gentleman.
ΝΑΙ, ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟΣ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΟΥ ΘΑΝΟΥ ΜΕ ΤΗ ΜΕΜΑ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ. ΙΣΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΗΤΑΝ Η ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΟΥΡΑΚΟΥ.
Έτσι ακριβώς είναι αγαπητέ Βαψομαλλιά, σχετικά με τον θρίαμβο της μαζικής κουλτούρας.
Όσοι δε, ασχολούνται και με τα του Ηνωμένου Βασιλείου, το γνωρίζουν αυτό και από τα ήθη και τους τρόπους των νεωτέρων μελών της βασιλικής οικογένειας, που μαιμουδίζουν συμπεριφορές που παραδοσιακά αντιστοιχούν σε κατώτερα στρώματα. Άλλο ένα παράδειγμα είναι και ο γνωστός και μη εξαιρετέος Jeremy Clarkson ο οποίος όντας απόφοιτος public school, εμφανίζει προς τα έξω μια περσόνα "lad" κλπ. προκειμένου να είναι πιο ελκυστικός στο κοινό και πιο "μέσα" στην περιρρέουσα ατμόσφαιρα.
Έχουμε φτάσει δηλαδή στο εξής παράδοξο, άνθρωποι όπως άξεστοι ρώσσοι ολιγάρχες και άραβες πρώην δουλέμποροι-βεδουίνοι (ου μην και η white trash Madonna) να προσπαθούν να οικειοποιηθούν lifestyle της ανωτέρας αγγλικής τάξεως (που ήταν και είναι το ιερό δισκοπότηρο του στυλ) μαζί με όλα τα συμπαραμαρτούντα (σπίτια-παλάτια στη Belgravia, country houses και estates χιλάδων στεμμάτων, public schools για τα τέκνα τους). Ενώ από την άλλη οι αυθεντικοί, οι οποίοι θα έπρεπε να ήταν οι θεματοφύλακες των ιερών αυτών παραδόσεων, εμφανίζονται ως αποστάτες της τάξεώς τους υιοθετώντας εμφάνιση και συμπεριφορές, στην καλύτερη περίπτωση αρμόζουσες σε πρωταγωνιστές των Eastenders και στη χειρότερη του Prison Break. Παράξενα πράγματα...
Έτσι είναι, αγαπητέ Marwood, όπως τα λες. Η μαζική δημοκρατία... Θα συνεχιστεί, νομίζω, η κατρακύλα. Η ιδιώτευση φαίνεται - για την ώρα - η μόνη λύση... (παρέα με μια Ιωάννα βέβαια για να μη σαλτάρουμε).
Θα ήθελα να ρωτήσω μια άσχετη ερώτηση τους αγγλόφιλους από τους φίλους του blog. Μήπως κάποιος που έχει δει τη σειρά McCallum (με τον John Hannah) γνωρίζει να με ενημερώσει ποιο είναι το μοντέλο της μαύρης Τriumph που οδηγεί; Ρωτάω, γιατί είμαι άσχετος από μοτοσυκλέτες... Ευχαριστώ.
www.imcdb.org
Είναι όλα τα αυτοκίνητα ή μηχανές που έχουν εμφανιστεί σε ταινία ή σήριαλ...Ψάξε μήπως το αναγνωρίσεις..Έχει Tags ανά μάρκα αυτοκινήτου ή μηχανής
Ευχαριστώ...love boat.
ΜΑΙΤΡ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΣΗΜΕΡΑ ΣΚΕΠΤΟΜΟΥΝ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΦΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΟ ΘΗΛΥΚΟ :ΚΟΙΤΑ ΜΕ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ,ΝΤΟΥΡΟΣ ΣΦΡΙΓΗΛΟΣ,ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ.ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΝ ΟΤΙ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΣΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΚΙΛΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΩΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ Η ΒΑΦΗ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΦΕΡΕΤΖΕΣ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΑΛΙ ΟΤΑΝ ΣΕ ΒΛΕΠΕΙ Η ΑΛΛΗ ΜΠΑΜΠΑΚΟ ΛΕΕΙ:ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΨΥΧΗ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΠΗΧΤΗΣ ΠΑΛΙ ΣΑΝ ΦΕΡΕΤΖΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΜΑΛΛΙ.ΑΚΙΝΔΥΝΟ ΣΕ ΘΕΩΡΕΙ Η ΑΛΛΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΟΙΡΑΙΟ ΛΑΘΟΣ.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.
ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΤΟ ΛΑΙΚΟ :ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ,ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ.
κΣΕΛΙΔΑΣ
Καλησπέρα κ. Σελίδα και από μένα. Δέχομαι ως λογικό τον προβληματισμό σου, αλλά νομίζω ότι δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Το μαλλί δεν αποτελεί - κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον - το μοναδικό κριτήριο δημοφιλίας ενός άνδρα. Είναι λάθος να γίνεται η εστίαση σ' αυτό. Πιστεύω ότι το μαλλί - σκούρο ή άσπρο - πρέπει να συνοδεύει με φυσικότητα το υπόλοιπο σύνολο. Τί να το κάνεις το σκούρο βαμμένο μαλλί, όταν είσαι ένας κακογερασμένος σαπιοκοιλιάς και, από την άλλη, γιατί να βάψεις το γκρι μαλλί, όταν είσαι ένας ευειδής, κομψός και αξιοπρεπής άνδρας; Όλα πιστεύω ότι βρίσκονται στο μυαλό διάφορων ανασφαλών και, βεβαίως, φαιδρών ανδρών, που νομίζουν ότι θα ξεγελάσουν τους άλλους - αλλά και, κυρίως, τον εαυτό τους - με ολίγη κακόγουστη μπογιά. Γίνονται, όμως, καταγέλαστοι, μειώνοντας ακόμη περισσότερο την ήδη μειωμένη δημοφιλία τους.
Είχα ένα ραντεβού στο Τιτάνια και παρακολουθούσα με λύπη έναν φρικτό γέρο βαψομαλλιά να χαριεντίζεται, με χυδαιότητα, με ένα κοριτσάκι γύρω στα 25 (στην ηλικία της Ιωάννας μας). Φρικαλέο θέαμα! Σιγά μην είχε πάει η κοπελίτσα με τον γερο-ξούρα για τα βαμμένα του μαλλιά... Με ή χωρίς βαμμένα μαλλιά θα πήγαινε μαζί του για να κερδίσει άλλα (δεν ξέρω αν αυτός ο γέροντας έβαφε, εκτός από τις τρίχες του κεφαλιού, και άλλες τρίχες, για να νεανίζει όταν ο κούκος ξεπροβάλλει...). Κλείνω, λέγοντας ότι έντρομος σήμερα παρακολούθησα τον πρωθυπουργό μας, σε ομιλία του - αν δε κάνω λάθος - στις γυναίκες της ΝΔ, να τα έχει περάσει (στην επάνω πλευρά) ένα χεράκι σε μια αρκετά σκούρα χάλκινη απόχρωση. Τί πράγμα κι αυτό... Να είσαι πρωθυπουργός και, μέσα στα τόσα προβλήματα, να έχεις το μυαλό σου κολλημένο στο μπογιάτισμα...
Αγαπητέ Βαψομαλλιά,
Δεν γίνονται αυτά που λές, δηλαδή ιδιώτευση, ησυχία, τάξη, χωρίς φωνές, υστερίες, ζάλισμα αρχ%δ$ων και Ιωάννα (η κάθε Ιωάννα, η συγκεκριμένη μάλιστα, είναι εξαιρετική) μαζί δεν πάνε, το καταλαβαίνεις νομίζω αυτό.
Είχα διαβάσει σχετικά ένα διήγημα επιστημονικής φαντασίας, του είδους των utopian novels, το οποίο δίδει και την καλύτερη λύση στο πρόβλημα, μόνο που δεν θυμάμαι τον τίτλο, ήταν πριν πολλά χρόνια, θα το ψάξω και θα επανέλθω
Σωστό. Ας προσθέσω "που λέει ο λόγος", λοιπόν, για να είμαστε ακριβείς (αν και πιστεύω ότι η αγαπημένη μας Ιωάννα αποτελεί, πράγματι, εξαίρεση, ούσα ικανή να προσφέρει γαλήνη και πληρότητα σε έναν άνδρα)...
ΦΡΟΝΩ ΟΤΙ Η ΙΩΑΝΝΑ ΘΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΛΑΙΚΟ ΚΥΚΛΟ ΚΑΙ ΛΙΑΝ ΔΥΣΚΟΛΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΓΚΛΙΜΑΤΙΣΤΕΙ ΕΙΣ ΕΝΑ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΑΛΛΙΚΟΥ Η ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΒΡΙΣΚΕ ΒΑΡΕΤΟ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΓΝΗΣΙΟ ΛΑΙΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΜΕ ΕΤΟΙΜΟ ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟ ΚΑΙ ΣΚΟΡΔΑΛΙΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΣΥΝΘΕΤΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΧΡΗΖΕΙ ΒΑΘΕΙΑΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΟΥ
ΑΓΑΠΗΤΕ MARWOOD ΑΝΑΜΕΝΩΜΕΝ ΜΕΤΑ ΑΓΩΝΙΑΣ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥΤΟΥ
Ιωάννα, πρόκειται να ανεβάσεις στη σελίδα σου στο youtube κανένα βιντεάκι από την κοπή της πίτας της εκπομπής; Είσαι η μόνη μας ελπίδα, αφού moriarti-transformers (που ανέβαζαν κανένα βίντεο) δεν μπόρεσαν φέτος να παρευρεθούν...
Να προσθέσω ότι αποτελεί εντυπωσιακή προσθήκη στο πάνελ της εκπομπής ο κ. Μπάμπης Θεμελάκης (ο οποίος θίγεται όταν αναφέρουν ότι διαβιοί στο Χαϊδάρι, προθέτοντας πάντοτε "όχι Χαϊδάρι - δάσος Χαϊδαρίου"). Οι μυτερές του καουμπόϊκες μπότες, σε συνδυασμό με το (κοντό) σταυρουδάκι που στολίζει τον λαιμό του δίνουν έναν ανέλπιστα διαφορετικό τόνο στην εκπομπή...
Ο mr ΣΟΥΦΡΑΣ ΜΑΣ ΘΥΜΙΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΙΑΣ ΣΟΒΑΡΗΣ ΧΩΡΑΣ (ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ) ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΚΑΦΡΙΚΗΣ (ΕΛΛΑΔΑΣ). ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ P1800. ΟΙ ΒΡΕΤΑΤΑΝΟΙ ΕΙΧΑΝ ΩΣ ΥΠΕΡΗΡΩΑ ΤΟΝ ROGER MOORE, ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΘΑΝΟ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗ. Ο ROGER MOORE-SIMON TEMPLAR ΟΔΗΓΟΥΣΕ P1800 ΛΕΥΚΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ, Ο ΘΑΝΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ- ΜΑΡΤΕΛΗΣ-ΚΑΡΝΕΖΗΣ CELICA ΕΠΙΣΗΣ ΛΕΥΚΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ. ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΤΤΕΥΟΥΝ..
Θέλω να ρωτήσω τους ειδήμονες του ιστολογίου αν ενθυμούνται έναν κάποιον κύριο Κυπριανό, που εμφανιζόταν προ δεκαετίας περίπου σε Μιχαλονάκου ξέρετε με μιστερ μποόυτια, avvocato Λεωτσάκο πέπη κλπ.
Όλως περιέργως Ανώνυμε οδηγούσε Volvo P1800...Πρέπει να είναι εξαίρεση στις βρετανικές τηλεοπτικές παραγωγές, που δεν προτιμήθηκε αυτοκίνητο της τοπικής αυτοκινητοβιομηχανίας.... (Morris,Vauxhal,MG κλπ) Ακόμα κι ο 007, μπορεί να το γύρισε σε BMW Ζ series, αλλά στα τελευταία επανήλθε με Aston Martin
Κατ΄αρχήν Isaac, αν και σε συμπαθώ, γιατί το πλοίο της αγάπης ήταν η αγαπημένη μου σειρά μικρός, μαζί βεβαίως με το dallas λόγω του Larry Hagman και μόνο, θέλω να σου πω να τρέξεις να κρυφτείς γιατί σε ψάχνει ο Barry White.
Από κει και πέρα, ποια αυτοκινητοβιομηχανία της (δύσμοιρης) Αγγλίας, αφού την φαλήρισαν οι εργατικοί, όσα μείνανε αποτελούν ανέκδοτο (βλ vauxhall) ή γοτθοποιήθηκαν. Η εκδίκηση των τευτόνων μισό αιώνα μετά θα έλεγα εγώ.
Δε θα διαφωνήσω marwood στο ότι την ξεπούλησαν οι Εργατικοί...Τώρα το γοτθοποίησαν όταν αγοράστηκαν από την Ινδική ΤΑΤΑ, δε νομίζω ότι ισχύει....
Ποιος Barry White;
Και να προσθέσω ότι τώρα πλακώσανε και οι άραβες... (όπως και στις ποδοσφαιρικές τους ομάδες) κατά το μάθανε ότι γαμ$%μαστε... κλπ.
Ναι μελαμψέ μου φίλε, πλακώσαν άραβες ινδοί αθίγγανοι, ρώσσοι μαφιόζοι, ό,τι μπορείς να φανταστείς....Ευτυχώς που η Βαρώνη Thatcher έχει αλτσχάιμερ και έτσι δεν μπορεί να δει αυτή την κατάντια
Να σου υπενθυμίσω ότι η MG (αν δεν κάνω λάθος) έχει εξαγοραστεί από Κινέζους...Άρα οι πάντες εξαγόρασαν τις αγγλικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Ναι φιλαράκο μου ευτυχώς οι γερμανοί πρόλαβαν και ξεφορτώθηκαν τα παλτά
Αμ οι ένδοξες μηχανές BSA; Και όχι μόνον...Η μητρόπολη της βιομηχανικής επανάστασης κατήντησε να είναι σαν αφρικανικό χωριό (Μακρινό μου τόπο καταγωγής εδώ που τα λέμε...)
Μόνο η Triumph έμεινε να θυμίζει την άλλοτε ένδοξη βρετανική βιομηχανία...
Na agorasoume tote apo mia triumph oloi pou einai gera kai idiaitera kommatia.
Ο Θάνος Λειβαδίτης ήταν ένας μεγάλος μποέμ. Του άρεσε πολύ το ποτό, το ξενύχτι, το κάπνισμα, η παρέα. Για να κερδίσει όλα αυτά μπορούσε να θυσιάσει τα πάντα. Έχω την εντύπωση ότι ο έρωτάς του για την Μέμα Σταθοπούλου τον σημάδεψε. Νομίζω ότι μετά από αυτή τη σχέση κάθε άλλη γυναίκα του φαινοταν λίγη. Πίσω από το σκληρό, άτεγκτο προσωπείο βρισκόταν ένας ευαίσθητος και ευάλωτος άνδρας. Αιωνία του η μνήμη.
Αγαπητοί μου, να ομιλεί κανείς σήμερα περί "βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας" έχει καταντήσει ανέκδοτο σαν τον "αλβανό τουρίστα"...Θαυμάζουμε την Βρετανία και τα όσα προσέφερε στην ανθρωπότητα μέσα από αυτό το ιστολόγιο, αλλά δεν παραβλέπουμε την σκληρή πργαματικότητα: Η ισχύς και δόξα αυτής της μεγάλης αυτοκρατορίας παρήλθε ανεπιστρεπτί μετά το πέρας του Β' Π.Π - αυτό ήταν το (βαρύ) τίμημα που πλήρωσε γιά την διατήρηση των αξιών του δυτικού ανθρώπου...
Κλείνω αυτό το σοβαροφανές σχόλιο με ένα μικρό αφιέρωμα στον νέο μας φίλο κ. Αϊζακ.
Πολύ σωστή και αντικειμενική η παρατήρηση του κ. Σούφρα. Να ευχαριστήσω κι εγώ με τη σειρά μου το ευγενικό καλοσώρισμά του στον φίλο κ. Ισαάκ. Και να πω ότι σήμερα η δεσποινίς Τζίνα Ντρούλις ήταν χάρμα ιδέσθαι (όχι ότι και η Ιωάννα μας πήγαινε πίσω)... Μπράβο Τζίνα...
Με βάση πληροφορίες καλών φίλων οι οποίοι, γνωρίζοντας την αδυναμία μου για την αγαπημένη μου Ιωάννα, φροντίζουν να με ενημερώνουν για ο,τιδήποτε την αφορά, να ανακοινώσω ότι η Ιωάννα μας έχει δηλώσει συμμετοχή στον διαγωνισμό Miss Internet Greece. Βέβαια, στον ίδιο διαγωνισμό, συμμετέχει και μια άλλη φίλη μας, η Άννα-Μαρία Καλησπέρη (η μλαχρινή κουκλίτσα με τα μεγάλα, εκφραστικά μάτια και το αγαλματένιο σώμα). Νομίζω, όμως, ότι εμείς πρέπει να στηρίξουμε Ιωάννα...
Να ευχαριστήσω με τη σειρά μου τον ιδιοκτήτη του ιστολογίου κο vapsomallia για τα καλά του λόγια κι ιδιαιτέρως τον κο Σελίδα για το αφιέρωμα αυτό...
Εντυπωσιάστηκα δε από την πληροφορία την οποία ανέφερε ο διοπτροφόρος φίλος κος Marwood, ότι η Maggie πάσχει από Αλτζχάϊμερ, διότι δεν το ήξερα...Το γεγονός ότι και ο έτερος στυλοβάτης της Δύσης, Ronnie Ray-Gun (όπως είναι γνωστός στον αμερικανικό τύπο από την εμμονή του με τον Πόλεμο των Άστρων),έπασχε από την ίδια ασθένεια, δείχνει ότι μια κακιά μοίρα χτυπά τους ταγούς του Δυτικού μας πολιτισμού...
Συγγνώμη αγαπητέ "άμα το λέει η σούφρα σου"..
Μπερδεύτηκα κατά το κατέβασμα της σελίδας με τον browser και νόμισα ότι το αφιέρωμα έγινε από τη "Λέσχη Φίλων της Μουσικής"
Σε ευχαριστώ πολύ..
Εχω να πώ ότι με έχει εντυπωσιάσει σε αυτό το ιστολόγιο η ευγένεια όλων σας...Μακάρι να ήταν όλα τα ιστολόγια έτσι...
Ευχαριστούμε κι εμείς (δεν είναι πληθυντικός μεγαλοπρεπείας - μολονότι δεν μας λείπει κι αυτή - αλλά παίρνω το θάρρος να μιλήσω εξ ονόματος και των υπολοίπων) για τα καλά λόγια κ. Ισαάκ. Θα ήθελα μόνο να προσθέσω ότι μια κατ' εξοχήν ευγενής παρουσία είναι και η φίλη μας, το μοντέλο Ιωάννα Δεμέντη...
ΥΓ. Τώρα μόλις μου ήλθε στο μυαλό μια σκηνή από το Love Boat. O (κρύος χιουμορίστας) γιατρός Dr Adam (Bernie Kopell) έχει αρρωστήσει και βρίσκεται ξαπλωμένος στο ιατρείο, γυμνός και σκεπασμένος με ένα λεπτό σεντόνι. Μπαίνει στο δωμάτιο η κόρη του καπετάνιου, Vicky (αν δεν με απατά η μνήμη μου), η οποία τον βλέπει ξαπλωμένο και γυμνό με το σεντόνι να τον καλύπτει από τη μέση και κάτω. Με συστολή τον ρωτάει: - Έτσι είσαι και από κάτω γιατρέ; Και ο γιατρός απαντά: - Όχι. Χωρίζομαι σε δύο σκέλια...
Αφού ευχαριστήσω τον κ. Αϊζακ γιά τους καλούς του λόγους και να τον διαβεβαιώσω ότι ουδόλως με πείραξε που κατ' αρχάς ευχαρίστησε τον κ. Σελίδα αντ' εμού - ο κ. Σελίδας κοσμεί το ιστολόγιο με την παρουσία του από πάσης απόψεως, όπως βεβαίως το κοσμεί και η λατρεμένη Ιωάννα μας η οποία προορίζεται γιά μεγάλα πράγματα...
ΥΓ όποιος θέλει να γελάσει (ή να κλάψει) ας βάλει Παπαγιάννη με καλεσμένη Λούκα Κατσέλη - υπερρεαλιστικές καταστάσεις...
Μεταξύ Λούκας και Νόρας εγώ προτιμώ Ελένη Ανουσάκη.
γιατί λέτε ότι βλέποντας παπαγιάννη κατσελη θα γελασουμε ή θα κλάψουμε; ενημερώστε, παρακαλώ, και εμας που δεν προλάβαμε τη συζήτηση.
ΜΑRWOOD ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΗΝ ΑΝΟΥΣΑΚΗ,ΕΙΔΙΚΩΣ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΣΚΗΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ANTHONY QUEEN ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΖΟΡΜΠΑΣ.
ΑΛΛΑ ΗΘΗ ΑΛΛΑ ΕΘΙΜΑ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ.ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΑΧΗ ΣΚΗΝΗ ΜΕ ΛΟΞΟΚΥΤΑΞΕ.
ΠΟΣΟ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ:ΩΩΩΩΩΩ ΤΙ Κ...Σ ΜΠΑΜΠΑ
ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΑ ΠΟΤΕ MARWOOD
k.ΣΕΛΙΔΑΣ
Λοιπόν αφού έψαξα σε αρκετά πατάρια βρήκα αυτό που σας έλεγα.
Πρόκειται για το διήγημα του Robert Shecley A Ticket to Tranai, που υπάρχει στη συλλογή διηγημάτων του Citizen in Space.
Εγώ το έχω διαβάσει σε ελληνική μετάφραση από τη σειρά ΕΦ των εκδόσεων Πήγασος τόμος 1 : Ιστορίες από παράξενους κόσμους έκδοση 1986. Τη συλλογή αυτή μπορείτε πιστεύω να τη βρείτε σχετικά εύκολα στο μοναστηράκι. Το δε αγγλικό πρωτότυπο θα το ψάξω και εγώ ο ίδιος τώρα.
Παρ' όλα αυτά, επειδή είναι αρκετά ενδιαφέρον διήγημα, θα το σκανάρω και θα το ανεβάσω σε pdf για να το διαβάσετε και να μου πείτε τη γνώμη σας.
Ένας τόσο μεγάλος έρωτας, γιατί δεν οδήγησε στα σκαλιά της Εκκλησίας παρά μόνο στον χωρισμό? Μέχρι τέλος του 71 ήταν μαζί. Ξαφνικά χωρίζουν κ εκείνη παντρεύεται έναν άλλον.. Γνωρίζουμε τα πάντα για άλλα ζευγάρια της χρυσής εποχής του 60 όμως για το Θάνο κ τη Μεμα ελάχιστα.. Είμαι μεγάλη θαυμάστρια του Θάνου κ της Μεμας.. Κι ας είμαι μιας άλλης γενιάς.. Να ναι καλά εκεί που βρίσκονται. Εγώ πάντα προσεύχομαι για αυτούς..
Post a Comment