Monday, December 6, 2010

Χάρης Πασβαντίδης: το Πράσινο και το Μαύρο…



Στη γενέτειρά του, «τας Σέρρας», χρωστά πολλά ο ποντιακής καταγωγής Χάρης Πασβαντίδης. Η λάμψη κι η υγεία που αποπνέει το πασβαντίδειο πρόσωπο, αλλά και αυτό το σχεδόν αψεγάδιαστα σμιλεμένο κορμί, οφείλουν πολλά στον καθαρό αέρα αυτού του πολιτιστικού λίκνου της βορείου Ελλάδος· αλλά και στο παχύ, πρόβειο σερραίικο γάλα, καθώς και τις χορταστικές ποσότητες ντόπιας γιαούρτης που κατανάλωνε ως παιδί ο λιχούδης Χάρης.


Από τας Σέρρας λοιπόν – το άντρο του Καραμανλισμού με το έντονο ψύχος, τη στενοκεφαλίαση και τα πλήθη αμνοεριφίων – ο πληβείος πόντιος βρέθηκε στας Αθήνας. Και διέπρεψε! Φυσική εξέλιξη, άλλωστε, αφού στην Ελλάδα, την χώρα όπου η αξιοκρατία δουλεύει ρολόι, μια τέτοια αξία δύσκολο να χαθεί... Ο τίμιος αγωνιστής Χάρης, όμως, αν και αποχαιρέτισε ενωρίς την ορεινή πατρίδα του, ποτέ δεν απώλεσε την ταυτότητα του ορεσίβιου. Πολλώ δε μάλλον που, σύμφωνα με πληροφορίες, ουδέποτε έμαθε να κολυμπά, ενώ μια φορά που το επιχείρησε, ένα ζεστό αυγουστιάτικο απομεσήμερο, παρ’ ολίγον να πνιγεί! Από ένα απλοϊκό, λοιπόν, ασήμαντο – και μάλλον κουτό – παιδί της επαρχίας (με άριστη, όμως υγεία, για τους λόγους που αναφέραμε), ο Χάρης έφτασε, μέσα σε ελάχιστα χρόνια και μετά από υποτυπώδεις σπουδές, να τον μάθει όλη (σχεδόν) η Ελλάδα. Δεν είναι και λίγο…


«Πόντιος είμαι, ό,τι θέλω κάνω» έλεγε η αξιοπρόσεκτη ελληνική ταινία-βιντεοκασέτα των ’80s (με Τσάκωνα και Λεζέ)· στο πνεύμα αυτό κινήθηκε και ο πόντιος Χάρης. Έκανε ό,τι θέλησε. Και πέτυχε! Έγινε γνωστός ανά το πανελλήνιο μέσα από την μαχητική δημοσιογραφική του παρουσία από τα μαγαζιά του Γιώργου Κουρή, του επιτήδειου βεσπάκια εκδότη (και... παραγωγού περγαμόντου). «Μα ήταν δημοσιογραφία αυτό το τσίρκο;», θα ρωτούσε κανείς. «Μπορούν να θεωρηθούν ως “μέσα ενημερώσεως” αυτά τα κωλοχανεία του Κουρή;», θα ρωτούσε κάποιος άλλος. Εξαρτάται από το πώς το βλέπει κανείς... Μήπως, άλλωστε, αποτελεί δημοσιογραφία αυτό που κάνουν τα περισσότερα δυσκοίλια, αστοιχείωτα και γεροντοκορίστικα «καθώς πρέπει» Μέσα της χώρας μας;


Ο Χάρης, πάντως, δεν διακόνησε την φλούφλικη/φλώρικη «αντικειμενική» δημοσιογραφία των πολλών. Ήταν ένας πολεμιστής υπέρ των σοσιαλιστικών ιδεωδών και της «εθνικής αντίστασης»! «Και το κάτουρό του είναι πράσινο…», θα σχολιάσει πρώην συνάδελφός του από τις ένδοξες εποχές του «βρώμικου ’89», υπογραμμίζοντας την ιδεολογική συνέπεια του Χάρη. Την δύσκολη, βέβαια, μάχη δεν την έδινε μόνος. Μαζί του, στα χαρακώματα του αγώνα «για δημοκρατία και προκοπή», μια εκλεκτή παρέα φιλότιμων (τριτ)αγωνιστών της δημοσιογραφίας εκείνης της αλησμόνητης εποχής: Γκιώνης, Γαργαλάκος, Βέλλιος, Μουζάκης, Σφαέλος, Γερονικολός, Σπύρος Μεταξάς, Κυριάκος «Σκυλάνθρωπος» Διακογιάννης (συνήθως με κομψό πτι καρώ σακάκι και μέσα από το υποκάμισο ένα εντυπωσιακό, μεταξωτό … φουλάρι!) και άλλα ιερά τέρατα της 4ης εξουσίας (ειδική μνεία στον πράγματι εξαίρετο Μάνο Καρμίρη, προπομπό του μεταμεσονύκτιου talk radio, με την εκπομπή «Από Αμόρσα σε Μονό», η οποία παραμένει μέχρι σήμερα η καλλίτερη εκπομπή στην ιστορία της ιδιωτικής ραδιοφωνίας).


Στο ψυχαγωγικό πρόγραμμα, φιλότιμοι συμπαραστάτες οι Βασίλης Μπουγιουκλάκης (Μια σκελίδα σκόρδο/Κάμερα Αλήθεια), Όμηρος Αθηναίος (Όποιος Προλάβει Πρώτος) και ο τεράστιος Ζήσης Τσιριγκούλης (με τα ταλέντα του), με κορωνίδα του infotainment τον παντοτινό κομπέρ Ευάγγελο Γιαννόπουλο (με το παλαιό ωρολόγιο φορεμένο πάντοτε πάνω από την μανσέτα του υποκαμίσου – σε στυλ Gianni Agnelli…).


Ωραίες, αξέχαστες εποχές· μαχητικές και δημοκρατικές. Ο Χάρης μας ενημέρωνε φιλότιμα με μπούσουλα τις εφημερίδες (κυρίως την Αυριανή), τις οποίες μάλιστα ξεφύλλιζε με τον χαρακτηριστικό του τρόπο, αφού δηλ. πρώτα, για να γυρίζει τις σελίδες, σάλιωνε και το δάκτυλο…


Θέρμη πολλή στην έκφραση – επάλλετο η φωνή, ίδρωνε η μασχάλη… Σοφός λόγος (καστροϊκής μορφής και διάρκειας) σε ραδιόφωνο και τηλεόραση – ένα πραγματικό νέκταρ δημοκρατίας ανέβλυζε καθημερινά από αυτό το υπέροχο ποντιακό στόμα· λόγος που μοσχομύριζε σοσιαλισμό – καλύπτοντας την κατά τα άλλα δυσάρεστη αποφορά στόματος, μασχάλης και ποδιών, χαρακτηριστικό αρωματικό κοκτέιλ του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο ατσαλώθηκε ο Χάρης. Το ασυμβίβαστο κοινό του ΠΑΣΟΚ της εποχής, οι «μη προνομιούχοι» με τα λαχανί πουκάμισα, τις σαγιονάρες και το τζατζίκι, είχαν τον Χάρη σαν θεό τους. Ουδόλως ηνωχλούντο από την δυσάρεστη οσμή των πασβαντίδειων παρεμβάσεων, δεδομένου ότι (όπως θα έγραφε και ο Ροΐδης) «είχον αμβλείαν την όσφρησιν»…


 Ο Πασβαντίδης, μετά το πέρας της καριέρας του στην ιδιόρρυθμη «δημοσιογραφία» της πράσινης ντουντούκας, και αφού ασχολήθηκε ένα φεγγάρι και με τον ποδοσφαιρικό παραγοντισμό (!), έκανε καριέρα σταθερά στο δημόσιο, μέσα στα κομματικά ενυδρεία. Κομματικός αργόμισθος, παρατρεχάμενος και σφουγγοκωλάριος υπήρξε ο Χάρης. Δεν το επισημαίνουμε για τον μειώσουμε. Αντιθέτως, θέλουμε να τονίσουμε πόσα έχασε ο ιδιωτικός τομέας από την αφλογιστία του Χάρη και την απορρόφησή του από το αντιπαραγωγικό δημόσιο. Πόσα περισσότερα θα είχε να προσφέρει, μπαίνοντας στον ανταγωνιστικό ιδιωτικό τομέα, ο Πασβαντίδης με τις τόσες ικανότητες...


Η κομματική πολιτική τσίγκλαγε από ενωρίς τον Χάρη. Άλλωστε, και ως δημοσιογράφος πολιτική έκανε, αφού δημοσιογραφία δεν τον έλεγες αυτό το πράγμα… Μέσα από τις τάξεις του ΠΑΣΟΚ (που αλλού;..), ο μαχητικός πόντιος θέλησε να δώσει νέες μάχες για έναν δημοκρατικότερο κόσμο. Μάταια όλα αυτά τα χρόνια διεκδικούσε τον επίζηλο τίτλο του βουλευτή. Το κόμμα του εκ συστήματος απέρριπτε την ένταξη στα ψηφοδέλτια της Β’ Αθηνών (ή «Β’ Αθήνας» στην πασοκική…). Σχεδόν κάθε φορά που ο Χάρης εξεδήλωνε ενδιαφέρον για υποψηφιότητα, έβλεπε από την πράσινη κομματική νομενκλατούρα την κόκκινη κάρτα και τον δρόμο προς τα αποδυτήρια… Μόνη εξαίρεση οι εκλογές του 2004, οπότε και φίλησε κατουρημένες ποδιές για να μπει στο πασοκικό ψηφοδέλτιο, μπήκε αλλά απέτυχε να εκλεγεί. Εξελέγη και νομαρχιακός σύμβουλος (εκλογές Β΄Εθνικής), αλλά ο ρόλος του ήταν καθαρά διακοσμητικός. Έτσι, ο κολοφώνας της πολιτικής του σταδιοδρομίας πρέπει μάλλον να θεωρείται (μέχρι τούδε, βεβαίως) ο διορισμός του στην Προεδρία των… Λαϊκών Αγορών Αθηνών και Πειραιώς! Πόσο ταιριαστή κατάληξη για έναν πιονέρο της δημοσιογραφίας του τελάρου…


Ο – αρκετά σιτεμένος πια – Πασβαντίδης, αφού είδε και αποείδε ότι πράσινο κομματικό χρίσμα δεν βλέπει ούτε με το κιάλι (ακούγονταν, βλέπετε, πολλά στην πασοκική οικογένεια για το παρελθόν του, πέραν του ότι κρίθηκε ως παρωχημένος και γραφικός), αποφάσισε να δοκιμάσει την τύχη του ως ανεξάρτητος υποψήφιος δήμαρχος. Στην ταπεινή (και εύκολη) Αργυρούπολη επέλεξε να εκτεθεί ο Χάρης. Εκεί, λογικά, θα έκανε περίπατο. Αυτό μας έλεγαν διάφοροι παπαγάλοι της «ενημέρωσης». Και αυτό ήθελε ο Χάρης· την πολιτική νομιμοποίηση μέσα από μια άνετη εκλογή, για να ανοίξει τα πανιά του για άλλα, πιο μακρινά, ταξίδια.... Την Κυριακή των εκλογών, ένα ερώτημα βούιζε στο κεφάλι όλων ημών των φίλων της trash-cult δημοσιογραφίας και πολιτικής: Τι θα κάνει ο ρευματούχος Χάρης; Θα εκλεγεί δήμαρχος από την πρώτη Κυριακή; Την απάντηση, όμως, την είχε ήδη δώσει με προφητικό στίχο του, σε ανύποπτο χρόνο και με έναν παράδοξα πρωθύστερο τρόπο, ο μεγάλος μας ποιητής Μανόλης Αναγνωστάκης: «Μια μέρα μου σφύριξε κάποιος στ’ αφτί: “Πέθανε ο Χάρης”. “Σκοτώθηκε”». Όχι· προς Θεού! Ο Χάρης δεν μετέβη εις τας αιωνίους μονάς. Εδώ είναι, μαζί μας, σφύζοντας από υγεία. Σκοτώθηκε, όμως, εκλογικά, αφού τελικά όχι μόνον δεν εξελέγη δήμαρχος, αλλά ούτε στον δεύτερο γύρο δεν κατόρθωσε να εισέλθει. Ο Χάρης απέτυχε. Ηττήθηκε. Πάτωσε...


Ο ατυχής Χάρης δεν έχει καταφανώς αδικηθεί μόνον από το πολιτικό κατεστημένο· έχει υπάρξει και θύμα ευρύτερης δημαγωγικής και ρατσιστικής επίθεσης. Κάποιοι, με κακοήθεια, αντί να του ασκήσουν κριτική επί του δημοσιογραφικού και πολιτικού, ασχολούνται με… την φυσική του εμφάνιση! Του καταλογίζουν… ασχήμια προσώπου (ευτυχώς, όχι και σώματος· εξάλλου, με τέτοιο κορμί-λαμπάδα πώς να ασκηθεί κριτική στον ευθυτενή πόντιο…)! Τέτοιες κακοπροαίρετες και αθεμελίωτες κριτικές θα μας βρίσκουν πάντοτε, με θέρμη, στο πλευρό του αδικουμένου. «Δεν είναι άσχημος δηλ. ο Πασβαντίδης;», θα ρωτήσει κανείς. Σύμφωνοι. Ευειδή δεν τον λες. Αλλά μπορούμε να προσάψουμε σε έναν συνάνθρωπο κάτι για το οποίο δεν ευθύνεται ο ίδιος, αλλά η (τσιγγούνικη) μητέρα Φύση; Πάντως, όσο και αν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι διεκήρυτταν, με έκδηλα αντιδημοκρατικό ελιτισμό, «οία η μορφή, τοιάδε και η ψυχή», η Φύση επιβάλλει, με έναν μυστηριώδη μα δίκαιο τρόπο, την αρμονία. Έτσι, πίσω από το μούτρο του Χάρη, αυτή την ίσως άσχημη μουτσούνα, κρύβεται μια πολύ όμορφη ψυχή


Ο Χάρης Πασβαντίδης, το trademark του αυριανισμού, απέκτησε, λοιπόν, με τα χρόνια την ταυτότητα ενός διακεκριμένου και πολύπειρου δημοσιογράφου και πολιτικού. Και – να τονιστεί αυτό – πάντα αυτοδημιούργητος, αφού μόνο να προσφέρει ήξερε, σε κόμμα και πατρίδα, ενώ τίποτε και ποτέ δεν του χαρίστηκε. Εκεί, όμως, που θα θέλαμε να σταθούμε, είναι σε μιαν άλλη ιδιότητά του, ήκιστα γνωστή: αυτή του γοητευτικού άνδρα, του γητευτή του θήλεος, του κομψού nobleman, του δανδή – μια ιδιότητα που με σεμνότητα συνηθίζει να κρύβει ο διακριτικός πόντιος...


Όπως δεν είναι ευρύτερα γνωστό, ο Χάρης, δεν κάνει θραύση μόνον στο δημοσιογραφικό και πολιτικό στερέωμα· κάνει θραύση και στις γυναίκες – και μάλιστα σε διακομματικό επίπεδο. Αποδεικνύει ότι το φυσικό κάλλος δεν είναι το μόνο διαβατήριο για να εισέλθεις και να κατσικωθείς σε μια γυναικεία καρδιά· διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο η σύνολη γοητεία. Κι από δαύτην έχει μπόλικη ο Χάρης. Από πού να ξεκινήσει κανείς… Γνώση και ρητορική ικανότητα, πασπαλισμένη με πολύτιμη εμπειρία. Λαμπερό, αγνό και ανυπόκριτο χαμόγελο – ένα χαμόγελο που μόνο ευφυΐα αποπνέει.


Γοητευτικό, αρρενωπό «cleavage» στο σαγόνι – που σε κάποιους θυμίζει και σχισμή κουμπαρά. Αλλά και στιβαρό κορμί, δυνατός σκελετός (είπαμε: καθαρός αέρας, γάλα, γιαούρτη) και περίφημο ανάστημα. Λες και το’ γραφε για τον Χάρη ο ποιητής μας (πολλή ποίηση έπεσε σήμερα, αλλά είναι το θέμα που εμπνέει) Γιάννης Βλαχογιάννης: «–Τ’ ανάστημά σου το τρανό και τις χοντρές κοκκάλες θαυμάζω…»


«Οι άνθρωποι σπάνια προσέχουν τα παλιά σου ρούχα, εάν φοράς ένα μεγάλο χαμόγελο» διασαφηνίζει το υπό Lee Mildon ρηθέν, αλλά δεν είναι αυτή η αιτία του πασβαντίδειου χαμόγελου. Γιατί ο Χάρης δεν έχει πια παλαιά ρούχα για να τα κρύψει, αφού πρόκοψε στη ζωή. Έμαθε, βέβαια, αργά τα κοστούμια και τις γραβάτες – οι σοσιαλιστικές καταβολές του δεν του επέτρεψαν από ενωρίς τέτοιες μπουρζουάδικες παρασπονδίες. Έτσι, μολονότι καταφανώς στερείται εξοικειώσεως με το σπορ της κλασσικής, ανδρικής ενδυμασίας, καταβάλλει φιλότιμες προσπάθειες. Ωστόσο, αν και έχει κάνει βήματα προόδου στον τομέα αυτόν (σε ελληνικά, βέβαια, αισθητικά standards…), ενίοτε παράγει τραγελαφικά αποτελέσματα. Φορεί, πολύ συχνά, λαμέ κοστούμια (ειδικά άνοιξη – καλοκαίρι), δυο νούμερα μεγαλύτερα από το κανονικό, ενώ μεγάλα αγοράζει συχνά δυστυχώς και τα κολάρα των υποκαμίσων του, οπότε ο λαιμός πλέει μέσα στο σοσιαλιστικό κολάρο. Επιπλέον, δείχνει συχνά να προτιμά τον παράδοξο συνδυασμό… μπουφάν και γραβάτας!


Ένα επιπρόσθετο στυλιστικό χαρακτηριστικό του Χάρη είναι αυτά τα λαϊκά υποδήματα της μόδας που προτιμά, τα στενά, μακρουλά με ελαφρύ τετραγωνισμό στο εμπρόσθιο μέρος σκαρπίνια (τα ίδια που συνηθίζει να φορεί, μανιωδώς, και ο άλλος γητευτής της δημοσιογραφίας και της ζωής, ο Μανώλης Κοττάκης).


Τα λαϊκά αυτά «παντοφλέ» υποδήματα (τα άλλως πως γνωστά ως «πεθαμενατζίδικα» ή «κωλομπαράδικα»), τα οποία κάνουν θραύση στα λαϊκά υποδηματοπωλεία Αθηνών και επαρχίας, ενισχύουν την allure λαϊκής κομψότητας, στα πελάγη της οποίας ο Πασβαντίδης πλέει (έστω κι αν, ως βουνίσιος, δεν ξέρει μπάνιο)…


Τέλος, ας μην παραλείψουμε να αναφέρουμε ότι ο συμπαγής και λαοπρόβλητος δημοσιογράφος-πολιτικός (τα εισαγωγικά μπαίνουν κατά βούλησιν…) φθάνει την αισθητική σε ανυπέρβλητα ύψη με την περιποίηση που επιδαψιλεύει στα – κάπως λιπαρά, είν' η αλήθεια – μαλλιά του: εδώ και αρκετά χρόνια δεν αφήνει τρίχα άβαφη (με εξαίρεση τις φαβορίτες), τιμώντας μια έντονη, δυναμική και νεανική "κορακί" απόχρωση. Βαμμένα πράσινα μυαλά, βαμμένα μαύρα τα μαλλιά… Έτσι εξηγείται και ο τίτλος που δώσαμε στο λιτό αυτό αφιέρωμα, παραφράζοντας τον Stendhal (Le Rouge et le Noir). Και αυτός ο συγγραφέας – τολμούμε να πούμε – λειτούργησε πρωθύστερα, αναφερόμενος, με έναν παράδοξο τρόπο, στον Χάρη, δεδομένου ότι το θέμα του έργου του είναι η κοινωνική αναρρίχηση ενός φιλόδοξου πληβείου. Στον ήρωα του Stendhal (Julien Sorel), ρεαλιστικά, μόνον το μαύρο του κλήρου θα μπορούσε να εξασφαλίσει αναρρίχηση· στον Χάρη, αντιστοίχως, μόνο το πράσινο του αυριανικού σοσιαλισμού... 


Υποθέτουμε ότι θα καλοδεχτεί τον συγκεκριμένο τίτλο ο Χάρης, μιας και γνωρίζουμε καλά ότι την διεθνή λογοτεχνική και άλλη γραμματεία την παίζει στα δάχτυλα. Κάποιοι, βέβαια, ισχυρίζονται ότι ο Χάρης μόνον κάτι άλλο ξέρει να παίζει – και μάλιστα από μικρός (την πολιτική). Όπως και να’ χει το πράγμα, όμως, όλα βρίσκουν σιγά-σιγά την εξήγησή τους. Με τέτοιες αρετές, με τόσα επιτεύγματα, με τέτοιο στυλ, να γιατί οι πύλες της αναγνώρισης ήσαν – και παραμένουν – ορθάνοιχτες για τον χαριτόβρυτο Χάρη· ορθάνοιχτες, σαν τις παλάμες του κόσμου, όταν τις στρέφει προς τον ακάματο πόντιο αγωνιστή…

/σχετικά άρθρα/
Σπύρος Χατζάρας: το κρατικοδίαιτο σοσιαλιστικό βάψιμο

1,190 comments:

1 – 200 of 1190   Newer›   Newest»
plapoutas said...

Εύγε αγαπητέ Βαψομαλλιά
Εξαιρετικό το πόνημά σου και συνεπές προς τον επιτηδευμένα κρυόκωλο σχολιαστικό σου χαρακτήρα.
Ως μανιώδης αναγνώστης θα σε παρακαλούσα να μην απέχεις για τόσο χρονικό διάστημα κάθε φορά. Μπορείς παραλλήλως προς τη σύνταξη των μακροσκελών σου άρθρων να ανεβάζεις και μικρότερα σχολιάκια ώστε να μην παθαίνουμε και ημείς οι άλλοτε κομήτες στέρηση.
Ή θα μπορούσες ενδεχομένως να υποδεικνύεις πρόσωπα ή φωτογραφίες αφήνοντας το πιστό κοινό σου να κορέννωμε (Μητσοτάκειος σύνταξη) την ανάγκη μας για βαψομαλλιάδικο σχολιασμό.
Οφείλω να ομολογήσω πώς το ύφος σου μου θυμίζει εξαιρετικά μυθολογική ηρωίδα διατηρούσα στήλη σε Κυριακάτικο έντυπο. Ισχύει? Πες μου και σου ορκίζομαι στη μνήμη των απολεσθέντων τριχών μου να μην το αποκαλύψω.

animal said...

Συγχαρητήρια! Μόνο με vapsomallias γελάω πλέον! Αλλά είναι κρίμας να αναλώνεται τέτοιο ταλέντο σε μπασκλασαρίες. Είστε έτοιμος για τα μεγάλα ακροατήρια. Ο κ. Λαζόπουλος φερ' ειπείν εμφανίστηκε με μαλλί βαμμένο στην εκπομπή του. Τόσο κακοβαμμένο βέβαια που σε κάνει να αμφιβάλλεις αν το κάνει επίτηδες για να τονίσει το κωμικό στοιχείο που (μαζί με κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες συνελλήνων δυστυχώς)θεωρεί ότι έχει. Και κάτι ύποπτο υπάρχει στο νεανικό μαλλί του γέροντος αρχηγού της ΝΔ κ. Αντώνη Σαμαρά. Μη με παρεξηγείτε, ο χαρακτηρισμός "γέρων" του αποδίδεται με το σκεπτικό ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων αγωνίζεται να κατοχυρωθεί η σύνταξη γήρατος στην ηλικία που βρίσκεται σήμερα ο Μεσσήνιος πολιτικός άνδρας. Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν λοιπόν, και αφήστε τους ασήμαντους στην ασημαντότητά τους.

Ang. said...

Eύστοχη επιλογή προσώπου, εξαιρετικηή προσωπογραφία. Έχει δίκιο το πρώτο σχόλιο. Να γράφετε λίγο συχνότερα....

Την καλησπέρα μου!

Loukritia Vorgia said...

Θα εκφράσω και εγώ την ιδιαίτερη ικανοποίησή μου για το αφιέρωμα. ήταν κάτι που έλειπε γιατί πιάνει όλη την εποχή του 'αυριανισμού' που εγώ τουλάχιστον μόνο ελάχιστα θυμάμαι. Ήμουν στις πρώτες τάξεις του γυμνασίου τότε, δεν θυμάμαι καλά πρόσωπα και πράγματα αλλά μπορώ να θυμηθώ τα πάθη και τα γέλια που γεννούσε ο 'αυριανισμός'. Θα διαφωνήσω λίγο με το σχόλιο του ευγενικού 8:08 PM 'ζώου'. Οι μπασκλασαρίες έχουν το δικό τους ενδιαφέρον που πολλές φορές είναι ασύγκριτα μεγαλύτερο από αυτό που έχουν οι 'φίρμες'. Όταν ας πούμε πετυχαίνω τον Πασβαντίδη στην τηλεόραση δεν τον αλλάζω ποτέ. Κανονικά θα έπρεπε να πληρώνουμε για να έχουμε το προνόμιο να βλέπουμε τέτοιες μοναδικές περιπτώσεις ανθρώπων στην τηλεόραση. Τι να σου πουν μετά οι κανονικές κωμωδίες.

Periklis said...

εισαι θεος!!!τρομερο,ψαγμενο και πολυ κοντα στα γουστα μου,συνεχισε ετσι,απαιχτος

(αυτο ,με τα παπουτσια ....ακομα γελαω)

γκριζομάλλης said...

Σχολιάζεις άτιμε τη γοητεία του Ποντίου γίγαντα, του τσαμουρόχτιστου Πασβαντίδη, γιατί σίγουρα ζηλεύεις.

Γοητεία πανευρωπαϊκιά.

Υπάρχει μάλιστα ένας Γάλλος ηθοποιός που, επειδή λιγάκι τού ψιλοφέρνει, τόν μιμείται σε φράντζα και στυλ

(ανεπιτυχέστατα, βεβαίως, καθότι εκείνος -συμβιβασμένος και άτολμος ων- δεν τα βάφει...).

Να δεις πώς τον λένε...
Α, Μπελμοντό.

Anonymous said...

Μασ θύμισες μεγάλες στιγμές. Παπατζίδικες. Το μονοπώλιο της αλήθειας, η βλακεία, τα αισχρά ελληνικά, όλα αυτά ήταν η καθημερινή μας τροφή μέσα από τα μαγαζάκια του Κουρή. Αλλά και τροφή για γέλιο μέχρι τελικής πτώσης. Ο Πασβαντίδης ήταν ο δεξιός ψάλτης {ο αριστερός να πω καλύτερα} του συγκροτήματος, το νούμερο 2 μετά τον Γιαννόπουλο. Να το πω πιο σωστά, για την δεύτερη θέση κονταροχτυπιόντουσαν ο Πασβαντίδης με τον Γαργαλάκο. Ισοπαλία για τη δεύτερη θέση κατά τη γνώμη μου. Επί του Πιεστηρίου κλπ. Μας έσπαγαν τα νεύρα αλλά και τα στομάχια {από το γέλιο}.
Μακάρι να είχαμε κάτι αντίστοιχο και σήμερα να γελάμε. Αλλά μάλλον η εποχή της αθωότητας πέρασε ανεπιστρεπτί῎. Έχει μείνει από όλους αυτούς τους κωμικούς μόνο ο Πασβαντίδης να μας θυμίζει τις ωραίες παλιές εποχές. Πρέπει να τον φροντίσουμε σα σπάνιο πτηνό λέω εγώ, να διατηρηθεί όσο γίνεται πιο πολύ και να αναπαραχθεί. Δεν βλέπω δυστυχώς νέο Πασβαντίδη στο ελληνικό τσίρκο και αυτό με ανησυχεί!

Dimitris said...

Που να ήξερες τι είχε τάξει στα ΚΑΠΗ Αργυρούπολης που έχουν καταντήσει άντρο κατασπατάλησης δημοσίου χρήματος με την ανοχή δυστυχώς της αρνητικής έκπληξης του υπερήλικα απερχόμενου δημάρχου Ευσταθιάδη.
Ο άνθρωπος που έκανε πριν χρόνια το θαύμα στην ποντιακή κοινότητα της Αργυρούπολης την εξαθλίωσε στα στερνά του εθιμικώ δικαίω!

Anonymous said...

Δημήτρη κάν'τα πιο λιανά.

m. said...

Και με τις λαϊκές υπήρξε πρόβλημα όπως σωστά λέει το άρθρο αλλά για ευνόητους λόγους δεν μπορώ να μπω σε αυτά τα θέματα σχετικά με τα μαρούλια. Βέβαια υπάρχει και ένα άλλο στοιχείο που συνδέεται με ένα ακόμα σωστό στοιχείο που αναφέρει το άρθρο. Όταν ο Πασβαντίδης κατέβαινε στις λαϊκές ως πρόεδρος για επιθεώρηση έκαιγε καρδιές. Δυνατός άντρας και μεγάλος γόης. Εννιά στις δέκα παγκίτισσες τον είχαν ερωτευθεί σφόδρα τον Πασβαντίδη. Αλλά και αρκετοί άνδρες θαρρώ, αν και λιγότεροι από τις γυναίκες.

Anonymous said...

ΕΥΓΕ ΒΑΨΟΜΑΛΛΙΑ.
ΕΙΘΕ ΣΤΟ ΒΑΘΡΟ ΤΗΣ ΔΟΞΗΣ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΒΟΥΝΙΣΙΟΥΣ,ΚΑΜΠΙΣΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΛΑΠΑΔΕΣ.
ΜΕΓΑΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΡΙΒΙΣΤΩΝ ΤΕΝΕΚΕΔΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΥΡΙΑ ΤΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΥΣΟΚΑΝΘΑΡΟΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΤΗΣ ΕΥΦΟΡΗΣ...ΚΩΛΑΡΑΣ.
ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΣΥΣΤΗΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ.

ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©

Anonymous said...

Δηλαδή δεν έχω καταλάβει. Αν ο Πασβαντίδης ντυνόταν στην πένα και δεν έπινε παχύ γάλα και δεν φόραγε γραβάτα με μπουφάν θα ήταν εντάξει; Για να είναι αποδεκτός θα έπρεπε να έχει χρηματοδότες από πίσω, να μην είναι λαϊκής καταγωγής και να να μην έχει υποστηρίξει την εθνική αντίσταση; Eϊναι μίασμα επειδή δούλεψε στον Κουρή ενώ αν δούλευε στον Λαμπράκη θα ήταν εντάξει;Κάνεις φίλε αλήτική αρθογραφία και δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Το τι έκανε ο καθένας πρέπει να το δεις στην εποχή του ,εκτός και αν δεν ξέρεις τι γινόταν την εποχή που έκανε δημοσιογραφία ο πασβαντίδης , πράγμα πολύ πιθανό αν κρίνω από όσα ηλίθια γράφεις

plapoutas said...

Φίλε Ανώνυμε των 1 και 49 στείλε μια φωτογραφία σου κι ένα σύντομο βιογραφικό. Ίσως αποτελέσεις το επόμενο άρθρο του αναίσχυντου βαψομαλλιά. Καιρός είναι να ασχοληθεί και με πιο χαμηλές κορυφές ο αργυρώνητος διαβολέας παντών των αξίων.
Πάντως ηλιθιοδέστερα και πιο αλλεργικά στη σάτιρα όντα απ'τους ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΥΣ (και ουχί τους Πασόκους) των 80ς δε ματαβγήκαν στο ντουνιά. Απ΄το Χατζιδάκι μέχρι τη Μαλβίνα έχουν σταυρώσει. Στο βαψομαλλιά θα κολλήσουν.

newsgost said...

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Πασβαντίδης υπήρξε μια μεγάλη μορφή των δεκαετιών ΄80 και '90. Δεν ξέρεις τι να πρωτοδιαλέξεις και τι να πρωτοθυμηθείς από εκείνη την απερίγραπτη εποχή. Το trash μας το πρωτοδίδαξε ο Κουρής και οι συνεργάτες του και τον ευχαριστούμε για αυτό. Δεν θα πρέπει νομίζω να παραλείψουμε μια τιμητική μνεία και στον "εκδότη" της Αυριανής, τον γερόλυκο Κοντοπάνο. Τον είχε τοποθετήσει για τυπικούς και μόνο λόγους στη θέση αυτή ο Κουρής σε ρόλο "αυτοφοράκια" για να τρέχει στα δικαστήρια. Συνέχεια στα δικαστήρια ήταν τότε ο Κώστας ο Κοντοπάνος. Άξιος ο μισθός του. Άξιος και ο μισθός του Πασβαντίδη που απέδειξε ότι τα άξιζε τα λεφτά του και με το παραπάνω.

Anonymous said...

Από αυτό που προσέχω από τις φωτογραφίες, ταιριάζει η θέση του επικεφαλής των λαϊκών αγορών στον Χάρη και για έναν άλλο λόγο: γιατί διακρίνεται και μύτη μελιτζάνα.

Anonymous said...

Οφείλω να σημειώσω μία ανακρίβεια: Ο Πασβαντίδης ήταν και υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ μία ή δύο φορές, με γραφείο νομίζω κάπου στην Ακαδημίας ή Σόλωνος (η γέρικη μνήμη μου με απατά), αλλά από ότι δείχνουν τα πράγματα δεν πέτυχε να εκλεγεί.

Κουρίδης said...

Δεν θέλω καν να σκεφτώ πώς θα μύριζε το στούντιο όταν τελείωνε την εκπομπή του ο Πασβαντίδης και αποχωρούσε. Μετά έμπαιναν βέβαια άλλοι ανάλογης μυρωδιάς, οπότε το πράγμα πήγαινε έτσι από το πρωί μέχρι το βράδυ.
Αν σκεφτεί κανείς ότι ο εξαερισμός στα στούντιο τηλεόρασης και ραδιοφώνου του Kouris media group ήταν υποτυπώδης (ο Κουρής ποτέ δεν έριχνε χρήμα για τεχνικές υποδομές και έμενε στα στοιχειώδη),, μπορεί κανείς εύκολα να καταλάβει πόσο ανθυγιεινή αλλά και αντιαισθητική πρέπει να ήταν τότε η ατμόσφαιρα μέσα στους χώρους εργασίας του Κουρή.

V. said...

2:59, oρθή η παρατήρηση. Αλλά πέρασε τόσο αδιάφορα εκείνη η εκλογική μάχη του Χάρη, δεδομένου μάλιστα ότι δεν μπόρεσε ούτε και τότε να εκλεγεί, που η μνήμη μου την απώθησε. Πάντως, η διόρθωση για το επίτευγμα αυτό του γίγαντα έγινε. Merci.

Anonymous said...

Αδιάβροχη η γραφη...η πενα ετσι μου μυριζει.

Anonymous said...

Ο Πασβαντίδης πάσχει από την ίδια ασθένεια που πάσχουν όλοι οι όμοιοί του που έριξαν το καράβι στην ξέρα: τη μόνιμη λιγούρα. Ψάχνουν συνέχεια να μπουν στα πράγματα, να πάρουν μια θέση για να γίνεται επικερδές παιχνίδι. Στο ΠαΣοΚ δεν έκοψαν τον Πασβαντίδη στη βάση της ανικανότητά τους -όπως θα έπρεπε- αλλά επειδή θύμιζε το αστείο παρελθόν του κόμματος και επειδή είχαν διάφορες πληροφορίες για το άτομό του που τους φόβιζαν μήπως και έβγαιναν στο φως. Η υπόθεση με τις λαϊκες όζει. Στην Αργυρούπολη πολιτεύθηκε με τον πιο παλιοκομματικό τρόπο που υπάρχει. Στην προεκλογική περίοδο κατέφυγε όλο σε υποσχέσεις για ρουσφέτια, παλιοκομματικές κορώνες και νεοαυριανισμό. Μαζί του όλο το παλιό αυριανικό ΠαΣοΚ και υποψήφιός του και το πρωτοπαλίκαρο του οδυνηρά γνωστού Κουλούρη,ο Κοπίτας, ο παλιός του διευθυντής. Ετοιμάζονταν μεγάλα πάρτι και στην Αργυρούπολη, εις υγείαν των κορόιδων. Την ξέρει καλά αυτή τη δουλειά ο καράβλαχος και ανεπάγγελτος αυριανιστής.

Anonymous said...

o Χάρης ο Πασβαντίδης πολέμαγε πραγματικούς εχθρού την εποχή του 80 και του 90 εκτός και ας είσαι βολεμένος ή βλάκας και δεν καταλαβαίνεις.Τον πιο δυνατό πόλεμο στη ΝΔ ο Πασβαντίδης και οι άλλοι τον έκαναν και χωρίς να πλούτισαν διαφορετικά θα είχαμε ακόμα στο κεφάλι μας τον Μητσοτάκη και τη κόρη του. Κάτι ήξερε όλη η ομάδα του Μητσοτάκκη που τους πολέμαγε.Στην πολιτική τον Χάρη τον Πασβαντίδη τον αδίκησαν γιατί ήξεραν ότι τον ήθελε ο κόσμος και βάλανε βέτο αυτοί που είχαν μπάρμπα στην κορώνη μέσα στο κόμμα με τη νέα κατάσταση για να μη χάσουν τη βουλευτική καρέκλα.Τα ίδια και με τον Μητρόπουλο έγιναν. Το πρόβλημα δεν είναι ο Πασβαντίδης αλλά οι φαταούλες απο τις γνωστες οικογένειες που τρώνε τα α΄ντερά;τους δεκαετίες τώρα και σε κάποιους φταίει ο Πασβαντίδης. Άντε μαζευτείτε και δείτε που έχει φτάσει το πράγμα με όλους αυτούς που ψηφίζεται και μετά φωνάζετε ότι σας κλέβουνε τα λαμόγια.

Chris said...

Άρθρο άξιο για Pulitzer. Εύγε!

Anonymous said...

ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ ΑΡΧΙΣΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑ ΜΕΤΩΠΟΝ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ.
ΑΡΚΕΤΑ ΣΑΣ ΦΑΓΑΜΕ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ Η ΣΟΥΜΕΛΑ ΠΑΤΕ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ.

Anonymous said...

Πάντα οι φασίστες έβγαζαν τα απωθημένα τους με χτυπήματα σε αυτούς που δεν ήταν σαν τα μούτρα τους.

Η μασονία του κατεστημένου θέλει να μοιράζεται η πίτα στους λίγους τα παιδιά τους και τα εγγόνια τους.

Όποιος πάει να διεκδικήσει μερίδιο τους χαλάει την σούπα και πρέπει να περιθωριοποιηθεί ή να γελιοποιηθεί.

Ευτυχώς οι φασιστικές μέθοδοι γελιοποίησης δεν περνάνε σε όλους. Υπάρχουν ευτυχώς ακόμα άνθρωποι που μπορούνε και σκέφτονται.

Ότι και να βγάζετε από τα άρωστα μυαλά σας κάποιοι θα μένουν ανυπόταχτοι.

Anonymous said...

Βαστάτε γερά Ω! τίμιοι αγωνισταί.

Anonymous said...

ΙΔΟΥ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ.ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΤΟ 00,15.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1233163

Anonymous said...

3.18

Φτυστός ο Καραϊσκος είσαι. Φτού, φτού...

limnoupoli said...

Μεγάλης χυδαιότητας το αυριανικό μοντέλο. Κυριάρχησε γιατί πάτησε σε μια χυδαία κοινωνία που ήταν έτοιμη να φάει κόπρανα για να συνεχίσει να επιβιώνει. Ο κ.Κουρής της έδωσε με χαμηλό αντίτιμο αυτό που ήθελε. Παρέσυρε και άλλα μέσα ενημέρωσης να ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο. Τα πιο πολλά μέσα ενημέρωσης ακολουθούν πια το αυριανικό μοντέλο και έχουν επιβιώσει γιατί απλά το έχουν εξελίξει ενώ ο Κουρής όχι. Είχε βέβαια και διάσταση χιουμοριστική ο αυριανισμός. Τώρα πια πολύ πιο μεγάλη γιατί τον βλέπουμε με νοσταλγία και από απόσταση. Συμφωνώ και εγώ ότι η εκπομπή του κ.Καρμίρη που μας θύμισε το άρθρο ήταν εκπομπή με ζωντάνια και ενδιαφέρον. Την είχα ξεχάσει με τα χρόνια και χάρηκα που την ξαναθυμήθηκα. Είχε εύστοχα και τολμηρά σχόλια ακόμα και εναντίον του ιδιοκτήτη του σταθμού, πικάντικες συζητήσεις με τους ακροατές και πολύ καλή σπάνια μουσική περασμένων δεκαετιών. Καμιά σχέση με τις άλλες εκπομπές στο χοιροστάσιο του Ταύρου. Κρίμα που η εκπομπή αυτή σταμάτησε απότομα όταν το ραδιόφωνο έχει γεμίσει σήμερα από βαρετούς και βαρετές. Αν τύχει και διαβάσει ο κ. Καρμίρης ας μας έλεγε γιατί σταμάτησε και πώς ήταν ραδιοφωνικά εκείνη η εποχή. Ο Πασβαντίδης ήταν και παραμένει μια φιγούρα θλιβερή. Κολλημένος ακόμη με το Πασόκ, με την καριέρα και με έλλειψη κάθε καλλιέργειας. Ένας βρυκόλακας μιας εποχής που έχει πεθάνει αλλά με τον ίδιο στο ρόλο του ζόμπι.

Anonymous said...

9.51


και σήμερα είναι τίγκα το πασοκ στους πασβαντίδηδες απλά έχει λιγδώσει το άντερό τους και εγκατέλειψαν το μπρακούλια για το mah jong.

Anonymous said...

Ιμιτασιόν Κουρής είναι ο σημερινός. Ραδιόφωνο γιοκ, η εφημερίδα σκιά του παλαιού "ένδοξου" εαυτού τους, χωρίς πλάκα, με μόνη τη μαυρίλα που σου αφήνει στα χέρια να θυμίζει το παλιό φύλλο.Και από τηλεόραση σε καμιά περίπτωση το KONTRA δεν θυμίζει το μυθικό Κ29. Μια μόνο ομοιότητα. Τον κεντρικό ρόλο ενός πολιτικού στο τηλεοπτικό πρόγραμμα. Επί Κ29 ήταν γνωστό ότι δεν μπορούσες να μπεις και να μακροημερεύσεις στο κανάλι εάν δεν φιλούσες το χέρι του πάπα Βαγγέλη Γιαννόπουλου και δεν έδινε το ΟΚ. Σήμερα, σύμφωνα με σχετικές λίαν αξιόπιστες πληροφορίες, τον ίδιο ρόλο στο KONTRA τον έχει ο... Χρίστος Βερελής!

Anonymous said...

Ο αγράμ ματος ο Πασβαντίδης προεκλογικά είχε ταχθεί υπέρ του τετράπαχου Βενιζέλου. Με τέτοιο υλικό που είχε μαζί του ο Χοντρός, δεν είναι παράξενο που έχασε με τόσο διαφορά την αρχηγία και την πρωθυπουργία.

general said...

Το "βρώμικο '89" δεν έκανε τίποτε άλλο παρά να ανοίξει [διάπλατα μάλιστα] δύο βόθρους, αυτούς τους αυριανικού ΠΑΣΟΚ και του Μητσοτακισμού. Κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει τις πνιγη΄ρές αναθυμιάσεις [και όποιος δεν ζούσε ας τα ψάξει για να μάθει]. Βόθρος ανοιχτός από τη μια πλευρά, βόθρος ανοιχτός από την άλλη. Εμείς στη μέση να κοιτάμε [και να μυρίζουμε].

Anonymous said...

Πολύ καλά τα γράφεις.

Η θρυλική ομάδα της Αυριανής του Καναλιού 29 και του Ράδιο Αθήνα έχουν γράψει τη δική τους ((φαιά} ιστορία στη δημόσια ζωή αυτού του τόπου.

Ο Πασβαντίδης πολιτικός παράγοντας, ο Γαργαλάκος και ο Μεταξάς μαζί με τον Χατζάρα (ίσως και τον Ευγένιο Ανδρικόπουλο που παρέλειψες να αναφέρεις) στη ΓΓΕ να τσεπώνουν παχυλούς μισθούς χωρίς να δουλεύουν, ο φαλακρός και ιδρωμένος Σφαέλος διευθυντής ενημέρωσης στο Άλτερ να χαϊδολογάει μελαχρινές και ξανθές σταρλετίτσες, και η ζωή συνεχίζεται.

Ας πούμε όμως και μια αλήθεια μέσα από μια ερώτηση. Πόσο καλύτεροι είναι οι αντικαταστάτες αυτής της όζουσας συντροφίας που διέπρεψε για δύο δεκαετίες;

Τι τα θες, τι τα γυρεύεις. Εμείς είμασταν ο αυριανισμός, εμείς είμαστε και τώρα. Οι άλλοι είναι απλοί έμποροι που μας δίνουν την πρέζα μας.

γκριζομάλλης said...

Ωραιότατο σχόλιο αποπάνε. Βέβαια η (σε μεγάλο βαθμό σωστή) κατάληξή σου ουσιαστικά παραπέμπει στην κότα και το αυγό και σηκώνει κουβέντα.

Randy Marsh said...

Καταπλητικό αφιέρωμα! Εύγε!
Ένα μικρό λιθαράκι στο βιογραφικό αυτού του μεγάλου άνδρα. Ότι μπορούμε κάνουμε και μεις...
http://tipotastasovara.blogspot.com/2010/10/blog-post_211.html

Anonymous said...

ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2011! ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΑΣΧΕΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ...

Πέρσι μας πήδηξαν με τα "πράσινα" τέλη κυκλοφορίας και ζήτησε και προσωπικά συγνώμη ο Γιωργάκης για την μαλακία της Μπιρμπίλη και των συμβούλων της (συγνώμη χωρίς να επιστρέψουν βέβαια τα λεφτά που μας έφαγαν) γιατί ένα αμάξι παλαιό, έπρεπε να πληρώσει τέλη κυκλοφορίας μεγαλύτερα και από την ίδια την αξία του. Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο! Αυτό οδήγησε στο να παραδώσουν πάνω από 170.000 ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους και φυσικά το κράτος να χάσει και τα τέλη κυκλοφορίας που θα εισέπραττε από αυτά τα αυτοκίνητα...

Μυαλό όμως δεν έβαλαν γιατί βλαμμένοι μία φορά, για πάντα βλαμμένοι....

Έτσι λοιπόν τα νέα τέλη είναι τα πλέον κωμικοτραγικά, περισσότερο και από πέρσι.

Τα αυτοκίνητα λοιπόν στο εξής θα πληρώνουν τέλη σύμφωνα με τις τυποποιημένες εκπομπές CO2 ρύπων τους (Το σωστό θα ήταν να πληρώνουν σύμφωνα με την αξία των αυτοκινήτων ή σε συνδυασμό αξίας και ρύπων). Τι σημαίνει αυτό;
DACIA LOGAN

Για παράδειγμα, ο ιδιοκτήτης ενός Dacia Logan αξίας 8.200 ευρώ με κινητήρα 1.4 λίτρων, 75 ίππων, με εκπομπές ρύπων CO2 τα 166 γραμμάρια στο χιλιόμετρο, καλείται να πληρώσει 332 ευρώ, σχεδόν όσα (354 για την ακρίβεια) και ένας ιδιοκτήτης μίας BMW 523i 3.0 λίτρων με 204 ίππους και αξίας 60.000 ευρώ!!!!
MERCEDES E350

Στην περίπτωση του Dacia Duster αξίας 16.550 ευρώ, το ποσό των τελών κυκλοφορίας ανεβαίνει στα 416.25 ευρώ, όσα δηλαδή πληρώνει και ο ιδιοκτήτης μίας Mercedes E350 αξίας 90.000 ευρώ (!!!!!!!!!!!) με κινητήρα 3.0 λίτρων και 211 ίππους (συγκεκριμένα 411.75 €)!!!!!!!!!!!!! ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΝΕΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ….

Φυσικά οι αναγραφόμενες τυποποιημένες εργοστασιακές τιμές ρύπων CO2, δεν έχουν ουδεμία σχέση με την πραγματικότητα διότι τα δύο BMW και MERCEDES που αναφέρθηκαν, στην πραγματικότητα καίνε τρεις φορές περισσότερο καύσιμο σε πραγματικές συνθήκες σε σχέση με τα δύο DACIA και συνεπώς ρυπαίνουν και τρεις φορές περισσότερο σε εκπομπές CO2.

Και ενώ η πλέον πράσινη τεχνολογία στα αυτοκίνητα σήμερα είναι αυτή των κινητήρων diesel η κυβέρνηση των ηλιθίων του ΠΑΣΟΚ απαγορεύουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη την πετρελαιοκίνηση όταν σε ολόκληρη την Ευρώπη πάνω από το 80% των αυτοκινήτων σήμερα, είναι πετρελαιοκίνητα! Προφανώς για τον Παπανδρέου και την Μπιρμπίλη οι Ευρωπαίοι είναι μαλάκες ενώ το ΠΑΣΟΚ είναι έξυπνοι!

Αυτά ισχύουν φυσικά για τους Έλληνες γιατί αν είσαι Αλβανός λαθρομετανάστης μπορείς να έχεις πετρελαιοκίνητο και μάλιστα παλαιάς τεχνολογίας που καίει κάρβουνο στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη και κανείς δεν σου λέει τίποτα γιατί απλά είσαι λαθρομετανάστης και τους λαθρομετανάστες δεν τους ενοχλεί κανείς στην χώρα αυτή !!!

Για τέτοιους άχρηστους, ανίδεους, επικίνδυνους, ηλίθιους, βλαμμένους, ζωντόβολα και πανάσχετους μιλάμε μέσα στο ΠΑΣΟΚ. Και ο Γιωργάκης μας έχει ζαλίζει και τα ούμπαλα με το οικολογικό του προφίλ και τις πράσινες αναπτύξεις του από την άλλη!!! Είναι πραγματικά να τους ποτίζεις με ροχάλες. Μόνο έτσι μπορεί να "ανθήσουν" και να βάλουν μυαλό..

Ψάξε και εσύ πόσο θα πληρώνει το αυτοκινητάκι σου σε τέλη κυκλοφορίας πτωχέ Έλληνα. Σίγουρα πολλοί από εσάς, θα δείτε τα σαραβαλάκια σας των 8 με 15.000 ευρώ να πληρώνουν περισσότερα και από τις mercedes των 90.000 ευρώ!!! Ας προσέχατε ποιους ψηφίζατε όρνια.

Anonymous said...

Σε ελληνική εκδοχή του σκάνδαλου Madoff εξελίσσεται η υπόθεση Ψωμιάδη. Μιλάμε γιά μεγάλο Ponzi scheme ή αεροπλανάκι όπως θα έλεγε ο αγαπημένος μας Νίκος - να του ευχηθούμε και χρόνια πολλά γιά την γιορτή του. Αυτά βέβαια απαιτούν κολλητούς στον μηχανισμό κλπ. Γιά να δούμε...

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Οχι βέβαια πως κι οι δεξιοί, εκείνη την εποχή ήταν καλύτεροι.Θυμάμαι τις νεοδημοκράτισες μαντάμες και τα γαλάζια δεσποινάρια-όλες μια κοψιά-αγωνίζονταν απεγνωσμένα να ομοιάσουν στη Νινα Βλάχου.Οταν έβλεπαν κάποιον στο περίπτερο να παίρνει την ΑΥΡΙΑΝΗ τον κοίταγαν απαξιωτικά...τς τς τς.Και μετά αφήνονταν στην αγκαλιά του ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΡΥΠΟΥ του Ριζου,που κι αυτός τότε έφθανε σε ψηλά επίπεδα βοθροδημοσιογραφίας-διεκδικούσε μετάλλιο.
Μιλούσε τότε ο Ψηλός με ύφος προβληματισμένου και αγανακτισμένου ανθρώπου απο το "χαμηλό επιπεδο του δημόσιου λόγου και της πολιτικής ζωής".Ο Μητσοτάκης ενοχλημένος.Ο άνθρωπος που εκκόλαψε και χαιδεψε πρώτος τους Κουρήδες,οταν ανέτειλε το ταλέντο τους με τη θρυλική "Φωνη της Κεφαλονιάς"-εφημερίδα πιο Μητσοτακικια στα σίξτης κι απο αυτόν τον Κηρυκα Χανίων.
Πράγματι λοιπόν έχει δίκηο ο 11:05.Ο αυριανισμός είναι ιδεολογία.Απλά έβαλε καλύτερο κοστούμι και πήρε κανα πτυχίο.Τι κουρής, τι καψής

Σούφρας said...

Δημοφιλέστερη πολιτικός στην Ελλάδα είναι σύμφωνα με την πρώτη μετεκλογική δημοσκόπηση της MRB η ...Κανέλλη. Και μετά σου λένε ότι μας φταίνε οι άλλοι γιά την κατάντια μας. Τι να πει κανείς πιά γιά αυτήν την χώρα της απύθμενης μαλακίας (και ψυχανωμαλίας αν λάβουμε υπ' όψιν την δημοσκόπηση)...

MUSIC THROUGH THE YEARS said...

SIC TRANSIT GLORIA MUNDI.Ναί έτσι που θα έλεγε και ο μακαρίτης ο Ανδρέας...μέ τον Χάρη,το Βέλιο,τον Βαγγέλα, τόν Διακογιάννη.Παρεδωσε ο Ανδρέας την ενημέρωση και πληροφόρηση του Δημοκρατικού λαού ατο συγκρότημα του Ταύρου.Ολοκληρο το υπουργικό συμβούλιο παρέλασε απο εκεί οπου παρεδόθη ανευ όρων εις την βάσανον των ερωτήσεων του ΧΆΡΗ ΤΟΥ ΒΕΛΙΟΥ ΤΟΥ ΜΑΚΗ καί άλλων αστερων,πρός έκπληξην του Δημοκρατικου λαου.Μπράβο παιδιά!!!! ΘΑ ΣΑΣ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ.Αξέχαστες εποχές.ΕΤΣΙ ΣΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕ Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟς ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...........

Anonymous said...

Μια χαρά είναι η Λιάνα Κανέλλη. Δυναμική, παρεμβατική και λέει τα πράγματα με τ'όνομα τους. Μην είσαι εμπαθής 9:13. Επειδή δεν αρέσει σε σένα δεν πάει να πει ότι όσοι τη συμπαθούμε είμαστε ψυχανώμαλοι.

plapoutas said...

Η Λιάνα Κανέλλη.
Εξαίσιο μίγμα Βέλλιου, Κατερίνας Παπακώστα, Λαζόπουλου, Ψωμιάδη, Ντενίση και Τράγκα με τα χειρότερα στοιχεία ενός εκάστου μεγενθυμένα. Αγενέστατη, λαϊκίστρια, συνομοσιωλόγος, εξυπναδίστρια, βερμπαλίστρια με τεράστια ιδέα για τον εαυτό της (όπως όλοι οι παντελώς ανίκανοι) και ύφος κακέκτυπο Μαλβίνας Κάραλη.
Η συχνότητα με την οποία λέει κάτι ουσιώδες πλησιάζει εκείνη με την οποία λέει κάτι αστείο ο Λαζόπουλος πλέον. Σχεδόν μηδενική.
Αν και ο Βαψομαλλιάς ασχολείται με άνδρες μόνο ίσως θα έπρεπε να αφιερώσει ένα άρθρο στην τεράστια αυτή διανοήτρια. Εδώ που τα λέμε εντός τάργκετ γκρουπ θα μείνει.

Anonymous said...

10:04, έχεις ένα δίκιο, δεν είναι κατ' ανάγκην ψυχανώμαλος κάποιος αν του αρέσει η πασιονάρια της Εκάλης (μαλάκας πάντως είναι σίγουρα!).

Anonymous said...

Μαλάκας λοιπόν όποιος έχει διαφορετική άποψη από εσένα, μάλιστα...
Ο ψυχανώμαλος τώρα εγώ δεν ξέρω ποιος είναι...

Anonymous said...

Χαρης Πασβαντίδης ή τυΧαρΠαστος Καραϊσκος?

animal said...

Θυμάμαι τα απαξιωτικά σχόλια και άρθρα όταν οι Ιταλοί έβγαλαν βουλευτή την Cicciolina. Η οποία μπροστά στη Λιάνα Κανέλλη είναι τεράστια μορφή της πολιτικής. Τέτοιο σούργελο μόνο στην Ελλάδα (και μόνο στο ΚΚΕ) θα γινόταν βουλευτής. Eύγε plapoutas!

Κανέλλης said...

Θα πω -πιστεύω με αρκετή ψυχραιμία- ότι η -αντιπαθής σε μένα Κανέλλη- είναι ιδιαιτέρως ικανή, και διανοητικά και μορφωτικά, αλλά είναι ηλίου φαεινότερον -και πιστέψτε με ότι έχω κάποια ειδική γνώση για το θέμα- ότι ψυχολογικά αποτελεί μια καταφανέστατα προβληματική περίπτωση. Δεν είναι καλά το κορίτσι. Είναι νευρασθενική και υστερική. Από την άλλη βέβαια είναι ευφυής και διαβασμένη. Τώρα το τί από αυτά έχει μεγαλύτερη αξία είναι μια άλλη συζήτηση.

Χαϊδεύει το θυμικό του λαού με μια ψευτοεπαναστατική γλώσσα η Κανέλλη. Σύγχρονο αυριανισμό κάνει.

Anonymous said...

Από τη Νέα Δημοκρατία και το ΚΟΔΗΣΟ , στο ΚΚΕ και θαυμάστρια του Χριστόδουλου. Αν αυτό δεν δείχνει παράκρουση τότε δεν γνωρίζω την σημασία της λέξης...

Anonymous said...

Ο

Anonymous said...

Ο Καραπιάλης και ο General έχουν απόλυτο δίκιο. Τα ίδια σκατά ήταν τότε η ομάδα του Κουρή και η μάφια του Μητσοτακη. Κόβεις φάτσες και από δω και απο κει και βγάζεις τα συμεράσματά σου.

Ίδιας ποιότητας αποβράσματα είχαν και τα δύο στρατόπεδα. Το να πρέπει να επιλέξεις πιο απο τα δύο ήταν καλύτερο είναι σαν να έχεις να επιλέξεις μεταξύ Λιάννας Κανέλλη και Συλβάνας Ράπτη.

Anonymous said...

To μο(υ)νοπρακτον δραμα του κωλ-ο-νακι-ου

Κλείνουν μαγαζιά και εις το Κολωνάκιν....

Εις την μεταξωτή περικλειστον απο πραιτορες πολιτοφυλακες φρουφρουδο συνοικία των Αθηνων υπάρχουν πολλά λουκέτα.


Η κρίσις δεν κάμει διάκρισιν.

Κλείνουν ακόμα κα καφέ ψωλομπριριμπας και φλιπας ενώ αι τηλεοπτικοί (κατα λαικην φαντασιαν) αστέραι στηρίζουν
με την παρουσία τους άλλα τινα εξαυτων δια να μη κλείσωσιν.

Η δε αποφορα τριτοκοσμικων που αρχιζει να μπαγιατευει και την περιοχην απο ομορα τριτοκοσμικα κρατιδια αυξανει την ηδη επιβεβαρυμενη χλωροπανιδα ντοπιας μπαγιατιλας και ψωνιλας.


Αι ιδιοκτήται των ακινήτων δεν έχουν καταλάβει τι συμβαίνει
και εξακολουθούν να ζητούν μυθικά ποσά για ενοίκια
και αέρα ,πολυ αερα,σαν αυτον που μοιραζουν δανεικο αι τραπεζαι της περιοχης και ιδιως μεχρι προσφατως,......για να μη τον ξεχνάμε κι αυτόν.

Και τι αέρας.... του Κολω-νακιώτικου αρωματος....αρωματικός λιαν και δια παν ξυσιμον...διαμαντένιος....

Δεν έχουν βέβαια και μεγάλη πρεμούραν να βιαστούν
ινα ρίξωσιν τιμας αρκετοί από αυτούς διατί έχουν κι άλλα
εισοδήματα και ενταύθα και εις την αλλοδαπήν βεβαιως βεβαιως....

όπως έγραφαν παλαιοί δημοσιογράφοι που τιμούσαν
την πένα τους.....σήμερα τους βρίσκεις με το κερί και ανευ ταπεινης πενας.....

Το "δράμα" είναι ότι χαλάει και η (μεταξωτή ασφαλως ) πιάτσα
της Πλατείας που αποτελείται από αρσενικούς....θηλυκούς
και ντεμί σεζόν μοντελακια....

"Δουλεύουν" παραδοσιακως με τηλέφωνο και γνωριμίες και με επισκέψεις
στον...χώρο σου.Προβλημα...Το Ντουμπαι ντιμπι ντιμπι νται ητο μια λυσις δια βαρβαρους.(γεια σου χριστινακι ωραιο το αυτοκινουμενο...)

Μεγάλο δράμα γενικότερα στην Πλατεία του λουτρο κωλο-νακι Κα-μπιντέ.

Anonymous said...

ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΑΣΧΗΜΟΣ. ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ.

Anonymous said...

Η Λιάνα Κανέλη είναι μεγάλη πολιτικός παρά τα όσα υποστηρίζουν μερικοί εδώ μέσα, που φτάνουν να τη βγάζουν κατώτερη κι από την Τσιτσιολίνα. Ας ψηφίζουν Πασβαντίδηδες αυτοί.

Anonymous said...

Ε δεν είναι δα και η Κανέλλη η υπεύθυνη για την κατάντια του Ελληνικού κοινοβουλίου.Εδω μπήκαν στη βουλή ο Μπάτσος θεοχάρης η Καιλή ,η Κουντουρά ο Νταλάρας τρείς λαλούν και δυο χορεύουν ...Έχει ψυχοπάθεια καταφανή η Λιάνα αλλα αν κουβεντιάσει δημοσίως με κάποιον απ αυτούς, θα τους τρέξει.Είναι πολιτικό ον η γυναίκα. Εχει επίπεδο δεν είναι τσοκαραρία σαν την Αγάτσα που μονο για τις τσάντες και τις γόβες ξέρει να μιλήσει.

Anonymous said...

Συμφωνώ με τα παραπάνω σχόλια. Κάποιοι αδικούν την Κανέλλη. Πιστεύω ότι είναι σίγουρα καλύτερη και από την Παπακώστα και από την Έλσα Παπαδημητρίου και από την Τζάκρη και από πολλές άλλες γυναίκες πολιτικούς. Είναι καλύτερη ακόμη και από την Λούκα Κατσέλη.

Anonymous said...

Η ΚΑΝΕΛΛΗ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΚΛΙΜΑΚΤΗΡΙΟ ΤΗΣ.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΙΣ ΟΡΜΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.
ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑΤΑ ΤΕΧΝΗΤΩΝ ΟΙΣΤΡΟΓΟΝΩΝ ΣΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ ΜΑΣ.
ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΔΙΩΞΤΕ ΤΑ ΖΟΜΠΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ.

Anonymous said...

Η πιο αρτια γυναίκα που πέρασε απο τη Βουλή είναι η Λιάνα.Γιατί η Μελίνα ηταν πολιτικός;;Στο υπουργείο της, κουτουλουσαν στις 12 το μεσημερι οι υπάλληλοι που έφευγαν απο τη δουλειά, μ αυτούς που πήγαιναν για δουλειά.Η Ντόρα αν δεν ηταν γόνος θα ήταν το πολύ πρόεδρος συλλόγου φίλων κεντήματος.H Δαμανάκη πουλητάρι. Υποδείξτε μου μια σοβαρότερη γυναίκα ή σιωπήστε.

Anonymous said...

Νομίζω ότι ο σχολιαστής με το όνομα που αρχίζει από Καρ- τα είπε όλα. Αυτοί που κατηγορούν την Κανέλλη χωρίς να στοιχειοθετούν τις κατηγορίες τους έχουν το πρόβλημα και όχι η Λιάνα.

Anonymous said...

Κύριε πλαπούτα, με την γραμματική και την ορθογραφία δεν τα πάτε και πολύ καλά έτσι;
O κύριος που το όνομά του αρχίζει από Καρ- παρακαλώ να διορθώσει τα κακώς κείμενα.

Anonymous said...

Μα τώρα άνθρωπος με ψευδώνυμο και φώτο τον Πλαπούτα θα λαμβάνεται υπόψιν σοβαρά;Μην τρελλαθούμε κιόλας."Συνωμοσία του Θορύβου"

Anonymous said...

Νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα με τον κύριο πλαπούτα.
Από ότι είδα, παρακολουθεί ιστολόγια με αντικείμενο το μπάσκετ, τι να λέμε τώρα. Τρίποντο μπλογκσποτ κομ, η πρόκριση στα χέρια αυτού του τίμιου γίγαντα. Είναι προφανές ότι ο άνθρωπος φοράει κόκκινα γυαλιά.

Anonymous said...

Εγώ σας λέω ότι ο πλαπούτας είναι ο Βασίλης ο Σκουντής. Να μου το θυμηθείτε.

Anonymous said...

Αρκετά πια με την ισοπέδωση. Οι παραπάνω σχολιαστές έχουν δίκιο για την Κανέλλη. Είναι με μεγάλη διαφορά η καλύτερη βουλευτής. Μην τρελαθούμε τώρα που θα κάτσουμε να τη συγκρίνουμε με την Πιπακώστα. Ας σταματήσουν κάποιοι λόγω του αντικομμουνισμού τους να τα βγάζουν όλα ίδια.

Anonymous said...

Να τοποθετηθεί ο ανήσυχος πατέρας για την Κανέλλη παρακαλώ.

Anonymous said...

Φωνάξτε τον Μπέζο μωρέ να του χώσει 5Φ. Άκου να βρίζει την Κανέλλη..

Reporter X said...

H Λιάνα, πριν από χρόνια, δηλ. την καλή εποχή που οι Πασβαντίδηδες ήταν στα πάνω τους και ο αυριανισμός στην ένδοξη κορύφωσή του, ήταν διευθύντρια στον TOP FM συμφερόντων Λαμπράκη. Eννοείται ότι τότε δεν είχε πρόβλημα με τους διαπλεκόμενους, αφού μάλιστα ο μισθός ήταν παχυλός (ή "παχουλός", όπως χρησιμομοποιεί τον όρο η Τάνια Ιακωβίδου).

Στην όμορφη μονοκατοικία της Καποδιστρίου στη Φιλοθέη, όπου στεγαζόταν ο σταθμός, η Λιάνα τα έλεγε έξω από τα δόντια και με την γνωστή από τότε υστερία της - πάντα βέβαια στα όρια που είχε προαποφασίσει ο ιδιοκτήτης του σταθμού, ο παρακμιακός Χρήστος Λαμπράκης (ο οποίος έκανε στον σταθμό εκπομπή κλασσικής μουσικής με το - αριστοκρατικό - ψευδώνυμο "Αντώνης Καστελάνος").

Ένα βραδάκι, παρακάλεσα νεαρό φίλο επιχειρηματία να τοποθετήσει το επισκεπτήριό του στο παρμπριζ της Alfa Romeo της Λιάνας, πιασμένο πίσω από τον υαλοκαθαριστήρα. Στην κάρτα τού είχα ζητήσει να γράψει ένα τρυφερό σχόλιο ερωτικού περιεχομένου με το οποίο εξεδήλωνε τον έρωτά του για την προσωποποιημένη υστερία που ονομαζόταν (τότε όπως και τώρα) Λιάνα Κανέλλη και μέσω του οποίου ζητούσε ερωτικό ραντεβουδάκι.

Μπάνισα τη Λιάνα να βγαίνει μετά από λίγο από το κτήριο, να παίρνει το μπιλιετάκι, και να με εκνευρισμό να το τσαλακώνει και να το βάζει στην τσάντα της.

Η (μακαρίτισσα πλέον) Άντζυ Καρτσάτου μπορούσε να κοιμάται ήσυχη...

Anonymous said...

Επίσης, κύριε πλαπούτα, το υπονοούμενο περί ανδρών και Κανέλλη ήταν πολύ χυδαίο, ακόμα και για κάποιον σαν εσάς.
Η Λιάνα σας το επιστρέφει.

Anonymous said...

Ξενίζει κάποιους η αλέγκρο συμεριφορά της Λιάνας...Δεκτόν.Τσιγάρο,υπερβολικός τσαμπουκάς,τσιγάρο πάλι,πολυ πάρλα,σαρκασμός.Ισως και κάποιους σαν τον Πλαπόυτλα-Παπούα να τους ξενίζουν και τα καλά ελληνικά της.

Anonymous said...

Και να ήταν μόνον ο πλαπούτας...

Σχολιαστής παραπάνω ονόματι Periklis (o moustos mou o meraklis), σύμφωνα με το προφίλ του παρακολουθεί τα παρακάτω ιστολόγια:

http://brevetolatres.blogspot.com/

http://frankiebicycle.blogspot.com/

Ο ίδιος δε χαρακτήρισε τον βαψομαλλιά "θεό" (λόγω των γραπτών του προφανώς) και τον παρότρυνε να "συνεχίσει έτσι".

Την αμέσως προηγούμενη ανάρτηση του βαψομαλλιά δεν την είδε ο Περικλής. Αιντε άιντε, και μετά σου λένε γιατί οι έλληνες ψηφίζουνε σα μουλλάρια τους ίδιους και τους ίδιους....

newsgost said...

Αντιπαθώ πάρα πολύ τον Μανόλη Καψή. Ο λόγος δεν ειναι ότι είναι βλαξ. Δεν πιστεύω άλλωστε ότι είναι. Πιστεύω ΄'οτι απλώς πρόκειται για μια ταμπέλα που του έχει κολλήσει ο τύπος και δε λέει να ξεκολλήσει. Δεν είναι εκεί το πρόβλημα. Τέλος πάντων.Ήθελα να πω ότι ενώ τον αντιπαθώ σφόδρα, τον χάρηκα μόνο μια φορά όταν την είπε στη μουρλο-Κανέλλη. Η Κανέλλη όπως είναι γνωστό, έχει το ακαταλόγιστο. Σχεδόν κανείς δεν τολμάει να της αντιμιλήσει από φόβο ότι θα τον περιλάβει με το βρωμόστομά της. Πρόκειται για συναισθηματικό βιασμό αυτό που κάνει η τρελο-Κανέλλη. Ο Καψής όμως εκείνο το βράδυ στην εκπομπή του Πρετεντέρη δεν κιότεψε και την έβαλε στη θέση της. Ήταν μια νίκη της ευπρέπειας απέναντι σε θρασύδειλα υποκείμενα σαν την μουρλή με το τσιγάρο.

Anonymous said...

Δηλαδή δεν είναι βλάκας ο Καψής...Μάλιστα.Το ακούσαμε και τούτο.

Κύριοι έχουμε πρόβλημα.Δεν γίνεται να συνεχίσουμε ετσι.

Anonymous said...

Mουλαρομεροβιτς

Anonymous said...

Ο Άνθιμος Καψής νομίζω ότι δεν είναι βλάκας.

Για το Μανώλη πάλι, δεν θα το έλεγα.

Anonymous said...

ΟΚ και γω χάρηκα μια φορά τον Κατέλη. Συμβαίνει καμια φορά.

Anonymous said...

Tουλάχιστον τρεις τηλεοπτικοί δημοσιογράφοι-εκπομπάρχες (οι δύο κανουν ακόμα εκπομπές, ό τρίτος πλέον όχι) μου έχουν πει ότι φρίττουν με το κοινό. Τους συγχαίρει για άλλα πράγματα από αυτά που λένε και τους αποδοκιμάζει επίσης για άλλα από αυτά που έχουν πει. Άλλα αντί άλλων. Έτσι είναι το κοινό. Αυτό ως απάντηση στο σχόλιο του 1:02.

Anonymous said...

Hθελα να ρωτήσω προς όλες τις κατευθύνσεις,αν γνωρίζει κάποιος,για το αν υπάρχουν ακόμη ξερά γήπεδα στη χώρα μας ή έχουν καταργηθεί-απαγορευθεί όπως κάποτε απαγόρευσαν τα έντερα και τα σπλινογάρδουμπα.Θυμάμαι πολλές φορές με συγκίνηση, το ολόξερο γήπεδο του Γρανίτη στην Αγ.Μαρίνα.Τωρα έχει γίνει πάρκινγκ νυχτερινού κλάμπ.Μες τα σκοτάδια κάποιος τράκαρε και το τερμα με αποτέλεσμα να έχει ζευλώσει η δοκός.Στα αποδυτήρια έγραφε με επίσημα γράμματα:"ΦΙΛΩΞΕΝΟΥΜΕΝΗ".Μονίμως τα αποδυτήρια φιλοξενούσαν εκτός απο τους παικτας και μαύρα ξεραμένα κόπρανα,χρυσόμυγες,σύριγγες και καπότες.Στον τοίχο υπήρχε μια μπρόκα για να κρεμάει το σακκάκι του ο προπονητής.Και απ έξω να έγραφε με σπρέυ:"Εδω θα γίνει ο τάφος σας".Το καλύτερο ήταν το ντουζ που αποτελείτο απο μια βρύση και ένα πράσινο σκασμένο και τρυπημένο λάστιχο.Αν κέρδιζαν οι φιλοξενούμενοι, για κάποιον λόγο δεν είχε ποτέ ζεστό νερό.

Anonymous said...

Ηθελα να ενημερώσω με μια πίκρα στα χείλη οτι είδα προ ημερών το Βελλιο αλέξανδρο συνοδευόμενο απο ΠΟΛΥ ωραία γκόμενα

Anonymous said...

1.25 ασφαλέστατα υπάρχουν ακόμη ξερά ωραία γήπεδα που σπάνε λεκάνες και ματώνουν γόνατα. Η περιγραφή σου πάντως είναι υπέρμετρα ακριβής αλλά και γλαφυρή. Μπράβο!

Anonymous said...

ξεραμένα κόπρανα,χρυσόμυγες,σύριγγες και καπότες

Θυμίζουν κάποιον αυτές οι περιγραφές..

Anonymous said...

Και να συμπληρώσω βέβαια οτι το γηπεδο του Γρανίτη βρίσκεται εκατό μετρα απο το ξενοδοχείο καποιου δημοσιογράφου-ξενοδόχου

Anonymous said...

καποιανού εννοείς

Anonymous said...

Αγαπητέ Βαψ, διακρίνω παραλείψεις, πχ για τον Λαυρεντίδη και τον Στεφανόπουλο...

Anonymous said...

κιαποιανης

Anonymous said...

http://nonews-news.blogspot.com/2010/12/blog-post_2934.html

Καλά για τον αλμπάνη ιγνατίου ξέρουμε. Αλλά και ο Λυγερός από ότι βλέπω διολισθαίνει σταθερά, και όχι και τόσο αργά....

Anonymous said...

Ο Χάρης ο Πασβαντίδης είχε πάντοτε μια φοβερή ικανότητα στην μονομέρεια και την απλοϊκότητα. Θυμάμαι ότι είχε διανοητικές δυσκολίες και πολλές μάλιστα. Δεν ηταν σε θέση να σακουλεύεται τα πιο σύνθετα θέματα και τις πιο υψηλές έννοιες παρά μόνο τα απλά και τετριμμένα.

Anonymous said...

Δεν νομίζω να είναι τυχαίο το γεγονός ότι ο κομπογιαννιτισμός, όπως αυτός εκφράζεται από τις μουρλο-Κανέλλες, τους Πανούσηδες και τους Λαζόπουλους, τυγχάνει τέτοιας ευρείας αποδοχής από το πόπολο. Ο κοσμάκης πάντα έχει ανάγκη τους κομπογιαννίτες γιά να χαϊδεύουν τα κουφά στον ορθό λόγο αυτάκια του, να του βάζουν γλυκό κωλοδαχτυλάκι και να χαχανίζει σαν μογγολοειδές. Τώρα που θα ακριβύνουν (και άλλο!) τα τσιγάρα, θα του μοιράζουν και (αντιμνημονιακές) πιπίλες, η Κανέλλη ως θεούσα ίσως να δίνει και αντίδωρο.

Anonymous said...

Κι απο ποιόν εκφράζεται κύριε κατα τη γνώμη σας, ο ορθός λόγος στην Ελλάδα;;Να μας πείτε τώρα,μην χάνετε λεπτό.Απο τον αδωνη ή απο το Βορίδη που όποτε δουν χείρα εως και καντηλανάφτη σκύβουν και τη φιλούν.Ως κι η Κανέλλη βέβαια.Να προσδιορίστε πρέπει τους φορείς του ορθού λόγου στη ελλάδα μας.Ορθός λόγος και ορθός λόγος δεν το κατάλαβα.Με τον πανούση πρωινιάτικα θίξαμε τα κακώς κείμενα.Oυτε ο πρωτοψάλτε δεν τα λεει αυτά

Anonymous said...

Ανεξάρτητα με το αν κανείς συμπαθεί ή αντιπαθεί πρόσωπα σαν τον Πασβαντίδη, την Κανέλλη κοκ,, νομίζω ότι δεν μπορεί να αρνηθεί ότι στις πιο πολλές χώρες τέτοιες φιγούρες θα είχαν μια καθαρά γραφική αντιμετώπιση. Δεν λέω, και για πολύ κόσμο εδώ τα συγκεκριμένα πρόσωπα ως γραφικοί αντιμετωπίζονται. Από την άλλη όμως τους βλέπουμε να καλούνται σε 'κανονικές εκπομπές', να τους ζητάνε τη γνώμη τους και άλλα τέτοια διασκεδαστικά. Άνθρωποι με το ένα (τουλάχιστον) πόδι στο τρελάδικο είναι έξω και αφύλαχτοι. Προσέξτε γιατί μπορεί να σας δαγκώσουν.

Anonymous said...

10:08 αχταρμά τάκανες. Τι σχέση έχει η Μπουμπούκος με τον Βορίδη άνθρωπέ μου; Να είμαστε και λίγο σοβαροί. Τώρα, είτε μας αρέσει είτε όχι, ο μόνος εκφραστής του ορθού λόγου στην παρούσα συγκυρία είναι το Πασοκ του καθυστερημένου και αυτό τα λέει όλα γιά το αδιέξοδο στο οποίο έχουμε περιέλθει. Εκτος και αν εσύ έχεις μα μας προτείνεις κάτι καλύτερο.

Anonymous said...

Εγω έχω να προτείνω κάτι -μα την παναγία καλύτερο απο το ΠΑΣΟΚ.Τον Νταβούτογλου

Anonymous said...

Nαι δεν έχουν καμμία σχέση...Απλά είναι στο ίδιο κόμμα

Anonymous said...

Μου άρεσε αυτό. Δεν κρίνουμε τους πολιτικούς σαν αυθύπαρκτες πολιτικές οντότητες, το σε ποιό κόμμα ανήκουν αρκεί. Ενδιαφέρον.

L31 said...

Πάνοτε στη συζήτηση περί "ορθού λόγου" ανέκυπτε ένα κρίσιμο ερώτημα: ποιος ορίζει τι είναι ο ορθός λόγος;

Αυτός είναι και ο λόγος που ο καθένας, από τον πιο σοβαρό μέχρι τον πιο ανόητο, υποστηρίζει ότι ο ίδιος εκφράζει τον ορθό λόγο. Τον "ορθό λόγο" υποστηρίζει ότι εκφράζει ο Άδωνης, τον ίδιο λόγο λέει ότι εκφράζει η Κανέλλη, τα ίδια και με τον Καρατζαφέρη.

Άρα ο ορθός λόγος είναι ένα κατασκεύασμα, μια αναλυτική μπαρούφα, που η θέση του είναι στον κάλαθο των αχρήστων. Δεν μπορείς να κρίνεις με τέτοια φανφαρόνικα εργαλεία την αξία κάποιου.

Anonymous said...

Εχεις δίκιο 11:56.Πράγματι ο Βορίδης εχει ταλέντο και είναι σοβαρός.Με κουράζουν κιόλας οι ΑΝΤΑΡΣΥΕΣ και οι ΚΚΕΔΕΣ που τον κατηγορούν μόνο και μόνο για τη φώτο του τότε,με το τόμαχωκ.Ενω με τη Λιάνα που ήταν στην ΟΝΝΕΔ και είναι νεοορθοδοξη-ΠΡΑΓΜΑ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΡΞΙΣΜΟ-δεν τρέχει τίποτα στην αριστερά.Αλλα στο ΛΑΟΣ δεν γίνεται να ανήκεις έχοντας σώας τας φρένας.Δεν υπάρχει αυτό.Να έχεις φύρερ τον Καρατζαφέρη και να κάθεσαι με τους ημίτρελλους με τα λάβαρα και τα κιονοκρανα.Καλα θα κάνει να φύγει ο Μάκης γρήγορα.Που να πάει να μου πείς.

Anonymous said...

Ναι μεγάλη σοβαρότητα και μεγάλο ταλέντο ο κύριος Βορίδης. Συμφωνώ απόλυτα!!

Μου αρέσει πολύ και εμένα γιατί τα λέει "τσεκουράτα". Εξάλλου στη γνωστή φώτο που αναφέρθηκε παραπάνω, ήτανε νέος και φυσικά σε νόμιμη άμυνα καθώς αναρχικοί σπάγανε τα γραφεία της, τότε, οργάνωσης του. Τουλάχιστον έτσι δικαιολογήθηκε μετά από χρόνια. Βέβαια το ότι το σπάσιμο των συγκεκριμένων γραφείων έγινε κάποιες μέρες...μετά τη φωτογράφιση(!) είναι μάλλον μια ασήμαντη λεπτομέρεια. Προφανώς και ο Μαυρουδής "αμυνόταν" προκαταβολικά με τσεκουριές στα κεφάλια των αναρχοκομμουνιστικών μιασμάτων. Απόλυτα θεμιτό...

Βέβαια είπαμε ήτανε νέος τότε και θερμόαιμος. Μετά ωρίμασε. Τον θυμάμαι να αγορεύει με πάθος στις μεσημεριανές εκπομπές, υπερασπιζόμενος ως δικηγόρος, την Γιούλη Μπάρκα στη σφοδρή αντιπαράθεση της με τη γνωστή τρανσέξουαλ Χειλιουδάκη. Μιαν αντιπαράθεση που συγκλόνισε το πανελλήνιο τότε (η γνωστή σκηνή με τη μπανάνα...). Μόνο ένας έγκριτος νομικός σαν τον Μαυρουδή Βορίδη θα μπορούσε να σηκώσει το βάρος μιας τέτοιας ιδιάζουσας υπόθεσης. Έτσι κατάφερε να γίνει γνωστός στο ευρύ κοινό, να κερδίσει τη ψήφο του και να ξεφύγει από την αφάνεια του Ελληνικού Μετώπου (πλασαριζόταν εξάλλου ως ο Ελληνας Λεπεν, την εποχή που ο original Λεπέν σάρωνε στη Γαλλία), εισερχόμενος με το ΛΑΟΣ στο Ελληνικό κοινοβούλιο. Η σκληρή προσπάθεια τόσων ετών επιτέλους δικαιώθηκε...

Εσχάτως παρακολουθούμε να προωθείται και να διαφημίζεται ιδιαίτερα από γνωστό συγκρότημα ΜΜΕ το σοβαρό προφίλ του. Σίγουρα επειδή αποτελεί μια αξιόπιστη λύση στο σημερινό αδιέξοδο και όχι για άλλους λόγους, που μόνο βρώμικα διαπλεκόμενα μυαλά μπορούν να σκεφτούν.

Μεγάλη σοβαρότητα και μεγάλο ταλέντο λοιπόν. Απύθμενο θα έλεγα...

Anonymous said...

Από πιο συγκρότημα εννοείς φίλε; Δολ ή καθημερινή;

Anonymous said...

Δηλαδή φίλε, ας υποθέσουμε ότι ο Μαυρουδής τσεκούρωνε με το τσεκούρι (λιγδερά) κεφάλια αναρχοαυτόνομων.
Σε ρωτάω, είναι κακό αυτό;

Anonymous said...

@1.16
Γιατί να "υποθέσουμε" ότι έσπαγε κεφάλια; Μήπως ήταν trend της εποχής να κάνεις βόλτες στο κέντρο των Αθηνών κραδαίνοντας αυτοσχέδια τσεκούρια; Μην τρελαθούμε κιόλας...

Το αν είναι καλό ή όχι να σπας κεφάλια (άπλυτα, πλυμμένα, βαμμένα ή οτιδήποτε) υπόκειται καθαρά στη αντίληψη του καθενός περί κοινωνίας και συμπεριφοράς.

Το πραγματικό πρόβλημα για μένα έγκειται στο οτι ο Μαυρουδής δεν έχει το θάρρος της γνώμης του και της πράξης του, αλλά χρησιμοποιεί δικαιολογίες του στυλ "ήμουνα σε άμυνα", "μας σπάγανε τα γραφεία" και λοιπες ανοησίες.

Anonymous said...

Με φωνή Χάρη Ρώμα: "..Το αν είναι καλό ή όχι να σπας κεφάλια (άπλυτα, πλυμμένα, βαμμένα ή οτιδήποτε) υπόκειται καθαρά στη αντίληψη του καθενός περί κοινωνίας και συμπεριφοράς.."

φίλε, για κοίτα λίγο από πίσω σου γιατί νομίζω ότι κάτι σου μπήκε

Anonymous said...

Ξέρεις τι μπήκε ρε τσολιά απο πίσω σου 2:21 πάτε; Προτείνω να μπεί και πάλι κλειδί στα σχόλια.Κάποιοι άνδρακλες θέλουν να γίνει εδω σαν την εκπομπή του Γεωργίου και πάλι.Να επέμβει ο μπλόγκερ κι ο ανησυχος φασίστας ή πατέρας

Anonymous said...

Ανησυχος χαζομπαμπάς

Anonymous said...

O Χατζηνικολάου βγήκε από τα (πανάκριβα) ρούχα του για την απεργία της ΕΣΗΕΑ που θα εμποδίσει την έκδοση των κυριακάτικων φύλλων που φέρνουν (για πόσο ακόμα άραγε) όλο το μαρούλι στις τσέπες των εκδοτών. Ο κ. Χατζηνικολάου θέλει να παριστάνει τον παράγοντα του Τύπου χωρίς τα ρίσκα απεργιών κλπ. κάθε επιχείρησης. Η απεργία "βάζει σε περιπέτειες τα κυριακάτικα των εκδοτών που δεν έχουν λαμβάνειν από διόδια, καράβια, εργολαβίες κλπ." δηλώνει ο γίγαντας γυαλάκιας παρουσιαστής. Ενώ όταν "έχουν λαμβάνειν" από τον Κουρή και τα κλεμμένα του είναι όλα εντάξει...

plapoutas said...

Ευαγγελία Κανέλλη. Η Βαγγελιώ. Το Βαγγελί. Ο Βαγγέλης. Ουσιαστικό άνευ ουσίας.
Έλεγε τις προάλλες η Λιάνα, "ξέρετε ότι στις μεγάλες μονάδες παραγωγής της Αμερικής έχουν υποχρεώσει τους εργάτες να φορούν πάνες, ώστε να μη χρειάζεται να πηγαίνουν τουαλέτα για την ανάγκη τους και χάνουν ώρα?μιλάμε για πράγματα πέρα από κάθε φαντασία." προφανώς όμως όχι πέρα απ'τη δική της. Θα μπορούσα να ρεστ μάϊ κέϊσ με αυτή την ασσύληπτη μπαλαφάρα και μόνο. Αλλά το θέμα δεν είναι η παράνοια της Κανέλλη. Το αδιάκοπο κάπνισμά της είναι αρκετά ενδεικτικό για όποιον έχει στοιχειώδεις γνώσεις ψυχιατρικής. Δεν θ'αργήσει η στιγμή ίσως που θα τραγουδάει παρέα με τη Θώδη κου τζου μπι λοβ σε κάποιο συντριβάνι.
Το θέμα είναι η προφανής ηλιθιότητα, και το λέω με καλή πρόθεση, όσων δηλώνουν οπαδοί της. Πιο πάνω η μαμζέλ ανώνυμη με εγκάλεσε για το ανήθικον της αναφοράς στις σεξουαλικές προτιμήσεις της Λιάνας. Μα πόσο ταιριαστό να δηλώνεις οπαδός της αγενέστερης συνομιλήτριας στην τιβί, που δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να αναφερθεί σε λεπτομέρειες της προσωπικής ζωής οποιουδήποτε συνομιλητή της αν αυτός της πάει κόντρα και να σοκάρεσαι από ένα υπονοούμενο. Εύγε καλή μου. Είσαι συνεπής, όχι προς αυτό που δηλώνεις, αλλά προς αυτό που είσαι. Αν πάντως δεν μπορείς να βγεις απ'το δωμάτιο γιατί δεν ανοίγει η πόρτα, δεν είναι κλειδωμένη, απλά ανοίγει προς τα μέσα. Τράβηξέ τη.
Άλλος ανώνυμος έβγαλε συμπεράσματα για το επίπεδο του κακόμοιρου Πλαπούτα απ'τη φώτο και τα ιστολόγια που παρακολουθεί. Άλλο κλασσικό είδος ηλιθίου που του δείχνουν κάτι κι αυτός κοιτάει το δάχτυλο να δει αν είναι κομμένα τα νύχια.
Και βέβαια λαστ μπατ νοτ λιστ ο κομμουνιστής ανώνυμος που πάντα την απάντηση την έχει ραμμένη στο πέτο του σε χρώμα γκρι εργατί σακκακιού του. Την χτυπάνε τη Λιάνα γιατί είναι με το ΚΚΕ και τους μπαίνει στο μάτι των πλουτοκρατώνε. Μεγάλε σου 'χει συμβεί ποτέ να είσαι στην τουαλέτα σου και να κλάνεις και να νομίζεις ότι είσαι σε ταχύπλοο? Όχι? Για ξανασκέψου το.

ΚΑΚΑΛΟΣ said...

ΘΑ ΞΕΡΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΑΡΓΑΛΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΣΒΑΝΤΗΔΗΔΕΣ....

johnyb said...

Ποιά Κανέλλη ρε τελειωμένοι? Η Κανέλλη είναι για τις πύλες του ανεξήγητου. Φαινόμενο. Αναιδέστατη -που για μένα έχει τη μεγαλύτερη σημασία- και απίστευτα παράλογη. Όλο κάτι αηδίες ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ βγάζει απ'το στόμα της με ένα ύφος λες και έλυσε το Θεώρημα του Πουανκαρέ. Άσε που όποτε τη βλέπω να αγορεύει στη Βουλή με κάτι πιτζάμες και στυλ Κατίνα Παξινού μου 'ρχεται να σπάσω την τηλεόραση. Κι όποτε μιλάει για τα προβλήματα των λαϊκών τάξεων μοιάζει να τα ΄χει προσεγγίσει μέσα απ'τις ταινίες του Ξανθόπουλα. Ρωτάει ο άλλος να βρούμε γυναίκα με υψηλότερο επίπεδο. Η Παπαρρήγα ρε! Μια χαρά λόγος και σκεπτικό. Κι η Βάσω Παπανδρέου ακόμα (παρότι είμαι δεξιός) κλάσεις ανώτερη είναι. Μέχρι κι η Ψαρούδα Μαρούδα τιτάνας είναι μπροστά στον τυφώνα μαλακίας. Επειδή δηλαδή πήρε μόρφωση σε καλά σχολεία και επιβάλλεται με θράσσος και εκβιαστικό στυλ -όπως ωραία είπε κάποιος άλλος- την κάναμε και πολιτικό ολκής. Αλλά βέβαια, όταν έχουν ανατραφεί ολόκληρες γενιές στη δια βοής επικράτηση λογικό είναι.
Α και καλό είναι να έχετε και λίγο χιούμορ ορισμένοι. Κρυφορατσιστές. Την είπε Λεσβία ο άλλος και κάτι έγινε. Όταν ξεκατίνιαζε τον Παπαντωνίου για το διαζύγιό του ήταν καλή η Λαμπίρη του Περρισσού.
Πες και για το Λαζόπουλο Βαψομαλλιά.

Danton said...

Τα σχόλια του Πλαπούτα και του 3:28 σχετικά με σεξουαλικές προτιμήσεις μιας μέγαιρας έχουν ένα δίκιο με την εξής έννοια. Όταν την πέφτεις και χτυπάς κάτω από τη ζώνη τον οποιονδήποτε δεν κάθεται καλά (τουτέστιν δεν συμφωνεί με τις απόψεις σου) και τον κατασπαράζεις λεκτικά θα φας την επίθεση με τα ίδια όπλα. Όχι δύο μέτρα και δύο σταθμά.
Η τρελλή του Περισσού, επειδή έχει το ακαταλόγιστο, νομίζει ότι μπορεί να τρομπάρει χωρίς κόστος και να την πέφτει σε όποιον της καπνίσει με τον γνωστό αγενή τρόπο της. Καπνίζει στα μούτρα του άλλου γιατί χαρμάνα δεν μπορεί να μείνει. Έχεις δε όλους τους κακομοίρηδες εκάστοτε συνομιλητές της να κάθονται κλαρίνο επειδή απλώς φοβούνται ότι αν μιλήσουν, θα γίνουν ρεζίλι από το θρησκόληπτο και κουκουεδόπληκτο αυτό νευρόσπαστο. Έλεος ρε με την Κανέλλη. Μα είμαστε σοβαροί; Να συζητάμε τώρα σοβαρά για ένα μάτσο (90 κιλών) νεύρα με παρδαλά γιλεκάκια και ζιπουνάκια;

Anonymous said...

Ιδού η λύση για να ηρεμήσει κανείς, να φύγει από το κλίμα Κανέλλη και να απολαύσει μια πραγματικά δροσερή και ερωτική παρουσία. Ιωάννα για πάντα!

http://www.sakketosaggelos.gr/Images/Uploaded/%CE%99%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B1.bmp

Anonymous said...

ΠραΓματική αΓριόγατα. Γρρρ!!!!!

Anonymous said...

ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΠΟΡΝΕΣ ΠΟΡΝΟΒΟΣΚΟΥΣ ΑΡΣΕΝΟΚΟΙΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΡΙΒΑΔΕΣ.
ΟΙ ΘΕΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΠΗΘΟΥΝ.
ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΝΑ ΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΧΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ...ΣΩΣΕΙ.

Anonymous said...

L31 το να επικαλείσαι ότι είσαι ορθολογιστής και το να είσαι πράγματι ορθολογιστής είναι εντελώς διαφορετικά πράγματα.
Η ορθολογική σκέψη τεκμηριώνεται με λογικά επιχειρήματα κι όχι με δηλώσεις καλής θέλησης. Κανείς δε διαφωνεί ότι πάντα θα υπάρχουν λογικά τεκμηριωμένα αντεπιχειρήματα, αλλά στην Κανέλλειο περίπτωση μιλάμε για μπαρουφολογία του χειρίστου είδους(και στην περίπτωση των κομμουνιστών γενικότερα).
Οταν όλος ο κόσμος έχει εγκαταλείψει ένα οικονομικό μοντέλο ως αποδεδειγμένα αποτυχημένο (ακόμα κι η Κούβα κάνει στροφή πια), δεν μπορείς να αποκαλείσαι ορθολογιστής όταν το προτείνεις.

L31 said...

Noμίζω ότι δεν έχεις δίκιο 4:25.

Πρώτα πρώτα γιατί και η Κανέλλη (όσο και αστείο πρόσωπο και αν φαίνεται σε μένα) έχει και αυτή τα επιχειρήματά της αν το προσέξεις, που και αυτά έχουν μια ΟΡΙΣΜΕΝΗ λογική τεκμηρίωση.

Δεύτερον, γιατί την αστεία για μένα επίκληση του "ορθού λόγου" όπως και της "κοινής λογικής" έχουμε δει στην πράξη να την επικαλείται κάθε καρυδιάς καρύδι, από τον Μάνο και την Αλέκα, μέχρι τον Γιώργο και τον Μιχαλολιάκο.

Πάρε παράδειγμα τον Μάνο. Ο ίδιος και όσοι τον πιστεύουν μιλάνε συνεχώς για ορθό λόγο και κοινή λογική. Οι περισσότεροι όμως τον απορρίπτουν. Είναι τρελοί; Ή μήπως είναι όλοι θύματα των πελατειακών σχέσεων (και που είναι ο ορθός λόγος και η κοινή λογική σε τέτοιους ισχυρισμούς;) Ή μήπως ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ορθός λόγος και η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ κοινή λογική είναι διαφορετικού τύπου από τον ορθό λόγο και την κοινωνική λογική των άλλων.

Αν κάποιος σου πει ότι το σύστημα που υποστηρίζουν οι κομμουνιστές οδηγήθηκε σε κατάρρευση γιατί δεν είναι έτοιμες ΑΚΟΜΑ οι κοινωνίες, είναι ένα λογικό επιχείρημα (συμφωνείς ή διαφωνείς, δεν έχει σημασία).

Επίσης, ο ορθός λόγος (που εμένα μου φαίνεται τελικά ένα πουκάμισο αδειανό) αν έχει ισχύ και αν οδηγεί στην αλήθεια (με ότι και αν σημαίνει αυτή), σίγουρα δεν μπορεί να προσδιορίζεται με μέτρα μπακαλικής δηλ, με ΠΟΣΟΤΙΚΑ κριτήρια αποδοχής, για να μην αρχίζω τώρα και σου θυμίζω τα "η γη γυρίζει" κτλπ.

Anonymous said...

Κύριε December 9, 2010 11:39 PM,


παρακαλώ όταν αναφέρεστε στον Καραϊσκο να είστε μετρημένος. Άλλωστε, μετά το θάνατο αυτού, ο Καραϊσκος είναι ο μόνος πνευματικός ταγός που απέμεινε σε αυτή τη χώρα.

Anonymous said...

December 10, 2010 1:44 AM

Τον Καραϊσκο και τα άθλια παραπήγματα που νοικιάζει στους πάκι αγαπητικούς του.

Anonymous said...

@2:21

Dίνεις τη απάντηση που για τον κλασσικό μ........έσο Νεοέλληνα πάει με όλα (σαν την κόκα-κόλα), σίγουρος παράλληλα πως αποστομώνει έτσι τον "αντίπαλο":

"Αφου δε συμφωνεις με το σπάσιμο κεφαλιών στο δρόμο είσαι αδελφή!"

Ακατάριπτη συλλογιστική πράγματι.

Στο ότι αποστομώνεις τον άλλο πάντως πέφτεις μέσα. Γιατί η αυτόματη σκέψη είναι: "Μα δε μπορεί αυτό το παιδί να είναι ΤΟΣΟ ..."

Και όμως μπορεί!

Anonymous said...

Φλαφούστρας

Spock said...

L31 η λογική δεν είναι ένας μπούσουλας που μπορούμε να τον χρησιμοποιούμε για να λύσουμε όλα τα προβλήματα με τον ίδιο και απαράλλαχτο ακριβώς τρόπο. Οι κινήσεις οι οποίες υπαγορεύονται για την εύρεση λύσης, διαφοροποιούνται πάντοτε ανάλογα με τη φύση του προβλήματος. Υπάρχουν απλά προβλήματα που μπορούν να επιλυθούν με εμπειρική γνώση, υπάρχουν και πολύπλοκα προβλήματα που απαιτούν εξειδικευμένη γνώση. Η επίλυση εξαρτάται πάντα από την ικανότητα του λύτη και την εμπειρία του στην επίλυση προβλημάτων. Παρόλα αυτά, η λύση κινείται πάντοτε εντός κάποιων "λογικών" πλαισίων. Αν πεινάω, μπορώ να πάω να δουλέψω για να αγοράσω φαγητό με την αμοιβή που θα πάρω, μπορώ να κλέψω φαγητό ή τέλος μπορώ να περιμένω να βρέξει ψωμί από τον ουρανό. Μάντεψε ποια από τις 3 λύσεις είναι παράλογη. Και η παράλογη λύση είναι εμφανής άμεσα, γιατί το πρόβλημα δεν απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες για τη λύση του με αποτελεσμα τα λογικά πλαίσια να είναι προφανή. Και είναι προφανή, γιατί οι δύο πρώτες λύσεις έχουν εμφανή σχέση αιτίας αποτελέσματος (δουλειά->αμοιβή->αγορά φαγητού->ικανοποίηση πείνας ή κλοπή φαγητού->ικανοποίηση πείνας). Η σχέση αιτίας αποτελέσματος στα 2 παραπάνω, τεκμηριώνεται εμπειρικά, δηλαδή βιωματικά, από την απλή παρατήρηση του κόσμου γύρω μου ή από τη γνώση την οποία διαρκώς παίρνω κατά τη διάρκεια της ζωής μου. Η τρίτη λύση του να περιμένω να βρέξει ψωμί παλι, όχι. Δεν το χω δει ποτέ και ποτέ επίσης δε μου πε κανείς ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο (ούτε η εμπειρία μου λοιπόν το υποστηρίζει ούτε η γνώση την οποία λαμβάνω έτοιμη).

Ένα μαθηματικό θεώρημα μπορεί να αποδεικνύεται με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Αλλά για την αποδειξή του, χρησιμοποιούνται πάντα μαθηματικά και όχι π.χ. ποίηση. Μπορεί λοιπόν εγώ να λέω ότι απέδειξα ένα θεώρημα με ένα ωραίο ποίημα και να δηλώνω ορθολογιστής, η πραγματικότητα
όμως με διαψεύδει. Το ότι επικαλούμαι λοιπόν τη λογική, δε σημαίνει ότι είμαι και ορθολογιστής άσχετα με το αν εγώ δηλώνω τέτοιος. Γιατί τελικά οφείλω να αποδείξω με επιχειρήματα αυτά που λέω.

Οχι, η Κανέλλη δεν έχει λογικά επιχειρήματα. Η Κανέλλη και το ΚΚΕ εστιάζουν σωστά σε κάποιο πρόβλημα (όπως αυτό των αντικρουόμενων συμφερόντων εργοδότη-εργαζόμενου) προτείνοντας όμως μια παράλογη λύση όπως του να μην υπάρχει εργοδότης, αλλά ο μόνος εργοδότης να είναι το κράτος. Η λύση αυτή δεν ήταν πάντα λάθος, ούτε μου εγγυάται κανείς ότι δεν θα είναι σωστή στο μέλλον. Δεν ήταν λάθος όταν προσπάθησε να τη δοκιμάσει ο Λένιν (από τη στιγμή που δεν είχε δοκιμαστεί ώστε να αποδειχθεί λάθος), μπορεί επίσης να μην είναι λάθος σε 10000 χρόνια, όταν ο άνθρωπος μπορεί να έχει γίνει τόσο "καλός" όσο πιστεύουν οι κομμουνιστές. Συμφωνώ λοιπόν μαζί σου για το μέλλον, αλλά μας ενδιαφέρει το παρόν. Απεδείχθη λοιπόν λάθος για τον καιρό στον οποίο ζούμε. Άρα, στο τώρα, το να την προτείνεις είναι παράλογο.

Ο μεγαλύτερος εχθρός της λογικής είναι το συναίσθημα. Μην συγχέουμε τη λογική με το φόβο ή με τις συναισθηματικές ιδεολογικές εμμονες. Σε ένα υπερδιογκωμένο κράτος για παράδειγμα, η λογική υπαγορεύει τη μείωσή του κράτους. Άρα έχει δίκιο ο Μάνος που μιλάει για μείωση. Το ότι δεν την ασπάζεται ο κόσμος ευρύτερα, κολλάει στην υποκριτική-συμφεροντολογική του στάση (εφόσον κι ο ίδιος εργάζεται στο δημόσιο) ή σε συναισθηματικό μπλοκάρισμα της λογικής του (π.χ. λόγω ιδεολογίας). Άρα δεν είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν βλέπουν το πρόβλημα και τη λύση του (έχουν δηλαδή διαφορετική λογική μεταξύ τους), είναι ότι απλά αρνούνται να παραδεχτούν την προφανή λύση γιατί δεν τους συμφέρει.

Anonymous said...

πλακούντας;

Anonymous said...

παιδιά μα τι ονόματα είναι αυτά που διαλέγετε. Σοβαρευτείτε παρακαλώ.
L31;;; τι σημαίνει αυτό πάλι, μήπως η ονομασία του άστρου στο οποίο κατευθύνεται ο φουράκης;

Anonymous said...

Να μιλήσουν παρακαλώ κατά σειρά:
ο ανήσυχος παΤΕΡΑΣ
ο παλκούντας
ο Περικλής (ο ξάδερφος του Μηνά)
ο ερετζούμ ελ 31
και ο καραικος να κλείσει την πόρτα φεύγοντας

Anonymous said...

Μικρός φόρος τιμής στον μεγάλο Γιάννη Φουράκη στο άλλο blog.

Anonymous said...

ΛΟΥΓΚΡΑ είσαι και κρίνεις τον Πασβαντίδης από τ ο αν είναι άσχημος και τι ρούχα φοράει? Ήτανε καλύτερα όταν το φαί το μοιράζονταν οι λίγοι? Παντεσπάνι εσείς και οι άλλοι φασολάδα? Πολύ σε νιάζουν οι ομορφιές τα ρούχα και τα παπούτσια. Στη ΣΥΓΓΡΟΥ πρέπει να βγάζει μεροκάματο μεγάλε.

Anonymous said...

ορθογραφεία - συντακτικό: κάτω από τη βάση

Anonymous said...

8.05

που αλλού αναφέρεται ο Φουράκης?

Anonymous said...

Φίλε, ο Βορίδης άνοιγε κεφάλια αριστερών εξτρεμιστών, ατόμων δηλαδή που ήταν διατεθειμένα να ανοίξουν το κεφάλι ή να κάνουν και χειρότερα εναντίον ενός δεξιού εξτρεμιστή όπως ο ίδιος.

Εκτός αν εσύ έχεις στοιχεία ότι κυνηγούσε να πλακώσει ανυπεράσπιστες γιαγιάκες ή μαθητές του δημοτικού που σχόλαγαν από το σχολείο.

Δεν καταλαβαίνω πιο είναι το πρόβλημά σου, φίλε. Οταν συμπεριφέρονται με "δυναμικό" τρόπο οι αριστεροί, μάλλον είναι όλα καλά για εσένα.

newsgost said...

Την πλάκα του έκανε ο Βορίδης. Σιγά μην έδαιρνε. Αστεία πράγματα. Ένα lifestyle ήταν και αυτό. Τον θυμάμαι στις δημοτικές εκλογές που ήταν υποψήφιος δήμαρχος της ΕΠΕΝ στην Αθήνα ο πρώην υπουργός της χούντας Χρήστος Μίχαλος (πατέρας του γνωστού σημερινού Μίχαλου), ο βιομήχανος με τα μπαλόνια. Ο Βορίδης ήταν αρχηγός της Νεολαίας της ΕΠΕΝ τότε. Πέρναγα από την πλατεία Κολοκοτρώνη εκείνο το απόγευμα και σταμάτησα να παρακολουθήσω από περιέργεια. Ο Βορίδης ήταν απάνω στο μπαλκόνι και κρατούσε στα χέρια του ένα μωρό. Το πήρε στην αγκαλιά του και του σήκωνε συνεχώς το χέρι σε ναζιστικό χαιρετισμό. Τα παιδιά αυτά, τα βουτηρόπαιδα των Κολλεγίων, ούτε να δείρουν δεν μπορούν. Όλα είναι ένα απλό lifestyle. Μην του δίνουμε μεγαλύτερη αξία από αυτή που έχει, γιατί το να δείρεις (έστω και αν είναι λάθος) θέλει και κάποια προσόντα που ο κάθε Βορίδης σίγουρα δεν τα έχει.

Anonymous said...

9.17

ευχαριστώ

Σ. Μ. said...

O 2:46 που γράφει για τον Χατζηνικολάου και την στάση του απέναντι στις απεργιακές κινητοποιήσεις έχει δίκιο στα επιχειρήματά του. Από την άλλη βέβαια μην παραλείπουμε να επισημαίνουμε και το πόσο σκατάδες είναι οι περισσότεροι από όλους αυτούς τους απεργούς δημοσιογράφους που θέλουν να διασφαλίσουν τη δουλειά τους λές και είναι δημόσιοι υπάλληλοι. Κυρίες και κύριοι τα μαγαζάκια του τύπου κλείνουν. Πάπαλα. Και κλείνουν γιατί έχει πάψει να ρέει το ρευστό από τα κομματικά ταμεία ενώ ο κόσμος δεν αγοράζει. Τι να κάνουμε. Έτσι είναι η ζωή. Τώρα ζορίζεστε.

Δεν ξέρω γιατί πρέπει να λυπηθώ για μια επαγγελματική κάστα που είτε παίρνει λίγα είτε πολλά ξέρει ότι κάνει τη δουλειά του παπαγάλου του αφεντικού της έξω από το ότι είναι και μορφωτικά ανεπαρκής . Αφήστε μας ησύχους επιτέλους.Τυλίχτε σουβλάκια για τον επιούσιο κυρίες και κύριοι. Είναι και πιο τίμια δουλειά από του δημοσιογράφου.

Anonymous said...

Ο αποπάνω ειναι ο πρωτοψάλτε

Anonymous said...

παντως εχω να παρατηρησω οτι ενθυμουμαι καθαρως και μια εμφανως τερατοδεστερη μυτη με κοκκινη καταληξη....λετε εκτος απο rilken να κανει και μικροεπεμβασεις?

Anonymous said...

Περικλή,

κι ακόμα δεν έχεις δει τις σαγιονάρες του Καραϊσκου

Periklis said...

Anonymous said...

Και να ήταν μόνον ο πλαπούτας...

Σχολιαστής παραπάνω ονόματι Periklis (o moustos mou o meraklis), σύμφωνα με το προφίλ του παρακολουθεί τα παρακάτω ιστολόγια:

http://brevetolatres.blogspot.com/

http://frankiebicycle.blogspot.com/

Ο ίδιος δε χαρακτήρισε τον βαψομαλλιά "θεό" (λόγω των γραπτών του προφανώς) και τον παρότρυνε να "συνεχίσει έτσι".

Την αμέσως προηγούμενη ανάρτηση του βαψομαλλιά δεν την είδε ο Περικλής. Αιντε άιντε, και μετά σου λένε γιατί οι έλληνες ψηφίζουνε σα μουλλάρια τους ίδιους και τους ίδιους....

December 10, 2010 1:02 AM

εσυ τι ζορει τραβας??

βγες πρωτα απο την ανωνυμια σου και μετα ζητα διαλογο...

Anonymous said...

Φίλε βαψομαλλιά,
προχτές "ανακάλυψα" το μπλόγκι και έμεινα έκθαμβος! (μα καλά που ζω;) Διαβάζοντας τα σχόλια (χωρίς δυστυχώς να θυμάμαι σε ποια ανάρτηση) είδα ότι αναζητάς βαμμένο μουστάκι αλλά όχι μαλί. Θυμήθηκα λοπόν ότι ο ηθοποιός Πέτρος Κυριακός εμφανιζόταν στις (λίγες) ταινίες του με κατάμαυρο μουστάκι αλλά γκρίζα μαλλιά. Μάλιστα, στο "Πώς περνούν οι παντρεμένοι", αφού, με την επίνευση των γαμπρών του, έχει αποφασίσει να χωρίσει τη γυναίκα του (Νίτσα Τσαγανέα), μαζεύει τα μπογαλάκια του. Η σύζυγος, μαθημένη να τον έχει στα ώπα-ώπα, τον βοηθά ακόμη και σ' αυτό λέγοντας: "Και μην ξεχάσεις την καραμπογιά για το μουστάκι σου!". Βέβαια, είναι πιθανό το μουστάκι τότε να βαφόταν για λόγους μόδας ή και καλλιτεχνικούς, μια και ο Κυριακός ήταν πολύ αλάνι, ιδίως προπολεμικά. Όπως κι αν έχιε το πράγμα σκέφτικα να ενημερώσω. Κια πάλι συγχαρητήρια για το μπλογκ και να ενώσω κι εγώ τη φνώ μου ζητώντας "Λαζόπουλο"!

Anonymous said...

Περικλή, θα σου πω εγώ ποιος ήταν αυτός που τα έγραψε όλα αυτά για σένα.
Το όνομα του είναι Καραϊσκος.

παλαιός said...

10:39 δεν νομίζω. Πάντα μύτη-μελιτζάνα ήταν.

zikous said...

Βαψομαλλιά συνέχα ακάθεκτος. Κι άσε τα κομματόσκυλα να σκούζουν. Συμφωνώ με χίλια για Λαζόπουλο. Να προτείνω και το μέγα Σκανδαλίδη που δεν είναι βαψομαλλιάς μεν αλλά έχει την Πασοκική καράφλα. Πλαγιοδάνειο και φράγμα μπροστά και πίσω η λίμνη Κλαστήρα. Και είναι και μεγάλος πολιτικός επίσης.
Ρε κομμούνια σας πειράξανε την τρελή Τζιβί και πέσατε να φάτε κόσμο? Όξω γαμώ το ΕΑΜ σας. Συμμορίτες

artificialnous said...

Ο Πασβαντίδης (δεν χωρεί αμφιβολία) ήταν για τους μη προνομιούχος ότι είναι ο άγιος Παντελεήμων για τους αρτοποιούς: ο μεγαλομάρτυς κ' προστάτης τους. Πάντως το Κανάλι 29 τη εποχή εκείνη έπαιζε πρωτότυπα video clips και μεγάλης ισχύος (ιδιαίτερες )διαφημίσεις. Από ταινίες βλέπαμε στα οθόνας ταινίες του κιλού (και του ημίκιλου) σαν αυτές που παίζει τώρα το Κόντρα Τσάνελ (και χειρότερες). Τα αυτά και τα ίδια κάθε εβδομάδα, κάθε μήνα. Το κανάλι αυτό , ότι και να λέμε, άνοιξε δρόμους.

Στο Ράδιο Αθήνα τα πράγματα ήταν πιο πρωτόγονα ( ίσως για αυτό και πιο ωραία). Γαργαλάκος τη νύχτα=ευαγγέλιον. Κατερίνα Μαντέλη τα απογεύματα με ελαφρά κουβεντούλα με ακροατάς. Ραδιοφωνικώς η ημέρα ξεκινούσε δυνατά με ζεύγος Μπουγιουκλάκη.

Στην Αυριανή οι επιστολές των αναγνωστών, η φλογοβόλος στήλη Διακογιάννη και τα σατιρικά στιχάκια του Μάνου Χάρη (θυμούμαι σωστά το όνομα;) έδιναν τόνον δυναμικόν και εύθυμον (και ουχί πένθιμον).

Πολύ ωραία χρόνια.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

H αλήθεια είναι οτι Νεοορθοδοξία-Χριστόδουλος και Μαρξισμός δεν κολλάνε.Πως να το κάνουμε δηλαδή ρε πούστη μου

Anonymous said...

Αν και η Κανέλλη έχει τεράστια διαφορά σε σπασαρχιδισμό από τους συντρόφους της, θα έλεγα ότι αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό (πέρα από την καταφανή προβληματικότητά της) και στην άνεσή της με το μέσο της τηλεόρασης.
Ούτε οι υπόλοιποι του ΚΚΕ είναι καλύτεροι και θα διακινδύνευα να πω ότι είναι εξίσου προβληματικοί με την Κανέλλη, αν και όχι σε τόσο προχωρημένο στάδιο. Φαντάζομαι ότι αν είχαν την ίδια εξοικείωση με την τηλεόραση που έχει η τρελέγκω, μάλλον τα ίδια θα έκαναν.
Ας παρατηρήσει κανείς κομμουνιστή να μιλάει και θα αντιληφθεί αμέσως την επιθετικότητά του. Είτε είναι ο Μεντρέκας, είτε η Παπαρήγα, είτε οποιοσδήποτε άλλος, ακόμα και το νεοφώτιστο στέλεχος του ΚΚΕ Αποστόλης Γκλέτσος ο οποίος πολλάκις έχει καρπαζώσει κόσμο και προ ΚΚΕ εποχής.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στο κόμμα αυτό, που θεοποιεί τον αμόρφωτο προλετάριο και τη "λαϊκή" κουλτούρα, αστικές συνήθειες όπως η ευγένεια δεν εκτιμώνται. Το αντίθετο μάλιστα, θεωρούνται δείγματα μπουρζουαδισμού. Ο καθοδηγητής οφείλει να δείχνει μάχιμος και πνιγμένος από το δίκιο του εργάτη-αγρότη-φοιτητή. Να δείχνει αποφασιστικότητα για την τελική νίκη κατά του καπιταλισμού και πίστη στο Κόμμα. Πώς αλλιώς θα πείσει τον αγνό ψηφοφόρο κομμουνιστή να πάρει τα όπλα την κρίσιμη στιγμή της επανάστασης; Φωνούλες και στυλ Καμίνη δε θα είχαν τύχη λοιπόν στο κόμμα των μπετατζήδων. Μόνο ο τσαμπουκάς περνάει στους ψηφοφόρους γιατί δείχνει επαναστατικότητα.

Anonymous said...

Φίλε πιστεύεις ότι ένας άνδρας όπως ο Καραϊσκος έχει τα προσόντα που ανέφερες για να γίνει ένας άξιος καθοδηγητής;

Anonymous said...

Σωστή η ανάλυση του 12:51. H άνεση αυτή της μουρλο-Λιάνας με το μέσο την έκανε σπαστική και πριν μπει στο ΚΚΕ, όταν ήταν δημοσιογράφος (και δεξιούλα). Πόσο μας ζάλιζε τους αδένες με την ξερόλικη συμπεριφορά της που έκανε ακόμα και βουδιστή μοναχό να εκραγεί.

"Γεννήθηκα μακλουχανική (sic) και θα πεθάνω μακλουχανική (sic)" και άλλες τέτοιες πίπες θυμάμαι ότι έλεγε με αυταρέσκεια συνεχώς ως δημοσιογράφος η μουρλή και με αυτές και άλλες αντίστοιχες ατάκες έφευγαν οι μασέλες από το γέλιο ή σε έπιανε το στομάχι σου από τα νεύρα.

Τα ίδια αργότερα και όταν μπήκε στην πολιτική. Θέσφατο για το άλλους αξίωνε να είναι η άποψή της. Δεν είμαστε μα τα καλά μας. Για τα σίδερα είναι. Τι Φουράκης και μαλακίες. Λιάνα Κανέλλη και τα μυαλά στα κάγκελα.

Anonymous said...

Οι κάτωθι άνδρες:
Γιωργος Βαρδινογιάννης
Λοχαγός Βάρσος
Λιανα Κανέλη
Εχουν κάτι κοινό:Καπνίζουν αρειμανίως όλην την ημέρα.Δεν υπάρχει πλάνο τους χωρίς γάρο

Anonymous said...

1:03 ο 12:51 είμαι. Ο μόνος που μπορώ να φανταστώ σαν ΓΓ του ΚΚΕ είναι ο Καραίσκος. Κανείς άλλος. Το λέω και το πιστεύω.

Anonymous said...

Ποιοι είναι ο Βαρδινογιάννης και η Κανέλλη; Δεν τους έχω ξανακούσει

Anonymous said...

Να πάρει θέση ο Περικλής για τις σαγιονάρες του Καραϊσκου


ή του Φλαφούστρα, αφού είναι το ίδιο πρόσωπο

Anonymous said...

December 10, 2010 10:53 PM

Όταν διάβασα την χρήσιμη επισήμανσή σου για το Πέτρο Κυριακό προς στιγμήν μπερδεύτηκα και το μυαλό μου πήγε στον Πέτρο ΓΙΑΝΝΑΚΟ (τον γνωστό "Κοκοβιό"). Μετά κατάλαβα ότι μιλούσες για τον μεγάλο Κυριακό. Έχω όμως μια μικρή ένσταση. Έχω την εντύπωση ότι ο Κυριακός έβαφε μεν σίγουρα το μουστάκι, αλλά πιστεύω ότι έβαφε και το μαλλί! Αν αυτό ισχύει, τότε δεν έχει εντοπιστεί ακόμη άνδρας με βαμμένο μουστάκι και άβαφο μαλλί.

Anonymous said...

http://www.ydrohoos.gr/proti.htm

http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2009/11/blog-post_814.html

http://www.traianou.gr/

Periklis said...

Anonymous Anonymous said...

Να πάρει θέση ο Περικλής για τις σαγιονάρες του Καραϊσκου


ή του Φλαφούστρα, αφού είναι το ίδιο πρόσωπο

December 11, 2010 10:06 AM

ποιος ειναι ο Καραισκος..?

Anonymous said...

Ποιος είναι ο Καραϊσκος...Aυτό τώρα είναι μια μεγάλη συζήτηση. Μην ανοίγεις τέτοια φάμπρικα τώρα.

Anonymous said...

Ο σχολιαστής Καραπιάλης είναι ο Καραίσκος. Αλλά δε νομίζω ότι ο Πλαπούτας κι ο Καραπιάλης είναι το ίδιο πρόσωπο όπως λέει κάποιος παραπάνω. Ο Καραπιάλης ως κομμουνιστής είναι θαυμαστής της Κανέλλη. Ο Πλαπούτας πάλι όχι.

Anonymous said...

http://nonews-news.blogspot.com/2010/12/blog-post_6581.html

Anonymous said...

Ας βοηθήσουμε λίγο το φίλο μας τον Περικλή να καταλάβει με ποιον έχει να κάνει. Από τα "Χαμένα Αρχεία του Καραϊσκου":

Υπαρχει λοιπον μια ας την ονομασουμε φιλοσοφικη σχολη και προσεγγιση που μελετωντας τον παγκοσμιο χαρτη απεφανθη μεγαλοπρεπως οπως και καποιοι αλλοι στο μπλογκ αυτο για την ανωτεροτητα του δυτικου πολιτισμου κρινοντας απο τα θρησκειολογικα και γενετικα χαρακτηριστικα της λευκης φυλης.Πρωτα απ ολα να μας εξηγησουν οι ανθρωποι αυτοι αν θεωρουν λευκη φυλη ολους οσους φερουν λευκο χρωμα η διαχωριζουν απο τους αρειους, τους κυνηγημενους σλαυους,τους εβραιους,τους ταταρους καζακους κλπ.Βεβαιως οι ιδιοι αυτοι ανθρωποι συνηθως περιγραφουν ως το εμβολο και το αντιπροσωπευτικο τμημα του δυτικου πολιτισμου ειτε την αγγλοσαξονικη (WASP) ειτε την υπερβορεια φυλη κλπ.Κατα ενα περιεργο τροπο βεβαια οπως μας επεισε και ο Μπους, το επαχθες, κατωτερο φυλετικα λομπυ των εβραιων κανει κουμμαντο στις ΗΠΑ και εχει αναδειχθει σε αληθινο ηγετη της υπερδυναμης υποσκελιζοντας τους ανωτερους αγγλοσαξωνες,ιρλανδους κλπ.Οι ορθοδοξοι θεωρουνται εννοειται κατωτεροι.Μα πως δηλαδη τοτε η Σοβιετικη Ενωση καταφερε να στειλει πρωτη δορυφορο να φτιαξει πυρηνικα και να φτασει σε τοσο υψηλο επιπεδο τεχνολογιας?Και αραγε αφου η θρησκεια αποτελει κινητηρια δυναμη μιας κοινωνιας και για τους δυτικολαγνους και πολλους κοινωνιολογους πως η δυτικη καθολικη εκκλησια στις νοτιοαμερικανικες χωρες εχει αποτυχει παταγωδως να στησει μια αξιολογη κρατικη οντοτητα.Βεβαιως υπαρχουν οι διαμαρτυρομενοι οι οποιοι οντως οι χωρες των ειναι οι πιο ανεπτυγμενες θεωρητικα και ουσιαστικα στον κοσμο.Η πολιτικη παραδοση του ευρωπαικου πολιτισμου και της Γαλλικης επαναστασης που εγινε απο καθολικο εθνος ειναι η αιτια της κοινωνικης διαφοροποιησης των εθνων της δυσης.Σε αυτο διαφερουν απο τη μακρα μεσο απω εγγυς σλαβικη της αιωνιως δεσποτικης τσαρικης Ανατολης.Και λεει τωρα ο κυριος Τρουμαν σε προηγουμενη αναρτηση για το οτι οι Ελληνες επρεπε να ειχαν υποστηριξει τους δυτικους στον βομβαρδισμο της Σερβιας.Λεσ και στισ ΗΠΑ δεν ειχε ξεσηκωθει κοσμος και κοσμακης με τον πολεμο στο βιετναμ.

Παρατηρητής said...

Eυχαριστώ και εγώ με τη σειρά μου για το αφιέρωμα στον αδάμαντα του αυριανισμού Χάρη Πασβαντίδη. Με την συγκατάθεσή σας απλώς να προσθέσω μερικά ονόματα για να συμπληρωθεί σιγά σιγά το παζλ. Στέλιος Βορίνας, το μαντρόσκυλο του αυριανισμού με αιχμή του δόρατος τα θέματα δικαιοσύνης. Ηλίας Καβαλλιέρος, και αρθογράφος και ραδιοφωνικός παραγωγός στο Ράδιο Αθήνα που μιλούσε για σοσιαλισμό καθαρευουσιάνικα.Λάζαρος Λασκαρίδης με την ξανθιά χαίτη και το μούσι, η νέα γενιά του αυριανισμού με τα πολλά παραπανίσια κιλά. Κλείνω με τον αξιόλογο Βασίλη Πουλάκη, αυτή την αδυναμία των κωφάλαλων και φανατικό υποστηρικτή των αυριανικών ιδεών που και αυτός εργαζόταν φιλότιμα στο συγκρότημα Κουρή.

plapoutas said...

Μαύρη είν' η νύχτα στα βουνά. Ποιός καραγκιόζης κάθεται τόση ώρα και σκαρφίζεται τέτοιους γελοίους γρίφους γύρω απ'τo ποιός είναι ποιός σ'ένα μπλογκ δεν ξέρω. Και τί σημασία έχει δεν ξέρω. Ότι νομίζει ότι είναι μάστορας στην ειρωνία ξέρω, κι ότι δεν είναι, επίσης ξέρω.

Anonymous said...

ο αποπάννω δεν είναι ο αληθινός βλαπούτας.

Anonymous said...

Παρατηρητή, καλά έκανες και μας θύμισες και αυτά τα μεγάλα ονόματα. Πλην του Πουλάκη και του Βορίνα που είναι σχετικά γνωστοί, οι άλλοι είχαν σκεπαστεί από το πέπλο της λήθης. Ο Λάζαρος Λασκαρίδης έχει αφήσει πλέον πολύ μακρύ το μαλλί που συνεχίζει να είναι πυρόξανθο, λιονταρίσιο. Δούλεψε ως γραφείο τύπου στον Τσοχατζόπουλο, τον Κουλούρη και την Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου και αλλού. Ο Ηλίας Καβαλλιέρος δεν πέρασε μόνο από την Αυριανή, αλλά και από την Ελεύθερη Ώρα και τους Νέους Ανθρώπους του Γρηγόρη Μιχαλόπουλου, ενώ είχε και εκπομπή στον τηλεοπτικό σταθμό του Μιχαλόπουλου, την ΤηλεΤώρα. Οδηγούσε ένα λευκό Dacia ή Skoda (δεν θυμάμαι ακριβώς) και επειδή δεν μπορούσε να τα βγάλει πέρα με τους πενιχρούς μισθούς Κουρή και Μιχαλόπουλου διατηρούσε και περίπτερο στην περιοχή της Ν. Φιλαδελφείας. Ο κάθε ένας από αυτούς τους γίγαντες κρύβει και μια μικρή ή μεγάλη ιστορία.

plapoutas said...

Γειά σου ρε προβοκάτορα. Μας έχεις κάνει και χορεύουμε στο ρυθμό σου. Γράψε ρε βλάκα Σύριζα τίποτα αστείο να γελάσει ή να διαφωνήσει ο κόσμος. Να γουστάρουμε να ουμ. Παπατζότεκνο. Καλά ρε βλακαμά το πάνω με δύο νν? Σε φάγανε οι καταλήψεις.
Όχι Βλαπούτας ρε. Κλαπούτας. Απ'τις Κλάπες που 'χεις στο στόμα.

Anonymous said...

Τον Λασκαρίδη τον βλέπω και εγώ συχνά στη Βλαωρίτου να περπατάει. Έχει παχύνει πολύ αυτό το παιδί του παλαιού Πασόκ. Λάζαρε χάσε κανένα κιλό γιατί δεν σε βλέπω να μακροημερεύεις. Θα πας στον άλλο κόσμο πιο γρήγορα από τον Φουράκη αν συνεχίσεις να τρως έτσι.

plapoutas said...

Koρίτσα μπενάβετε?

Anonymous said...

Ο Γιώργος ο Κουρής ήταν πολύ μπροστά πάντα. Όλοι τον κορόιδευαν αλλά στο τέλος είδαν την πλάτη του. Άλλαζε τα κανάλια σαν τα πουκάμισα. Πούλαγε τα παλιά και έφτιαχνε καινούρια. Ποτέ δεν έχασε λεφτά από τα εκδοτικά ο Κουρής. Πολλοί άλλοι (υποτίθεται πιο έξυπνοι) έχασαν αρκετά. Ο Κουρής είχε καταλάβει ότι υπάρχει πολλή πλέμπα στο δημοσιογραφικό επάγγελμα έτοιμη να δουλέψει για μερικές δεκάρες και κινήθηκε αναλόγως. Έδινε δουλειά μόνο σε πρόθυμους να δουλέψουν για ένα ξεροκόμματο, ανασφάλιστοι, και τους πλήρωνε στη χάση και στη φέξη. Εργατικό προσωπικό έβρισκε συχνά από τους μαύρους και άλλους μετανάστες. Φτηνή αναδφάλιστη εργασία. Το μοντέλο του Κουρή ακολούθησαν και τα σύγχρονα υποτίθεται δωρεάν έντυπα της Αθήνας. Να όμως που δεν πέτυχαν οικονομικά. Αν αληθεύουν οι πληροφορίες ότι από τα τρία βασικά free press της Αθήνας σε λίγο καιρό θα κυκλοφορεί μόνο η Athens Voice (αφού ακούγεται ότι ο Λάλας και η Lifo μάλλον βάζουν λουκέτο) αποδεικνύεται πόσο μπροστά είναι ο Κουρής που συνεχίζει να υπάρχει και να κερδίζει με φτηνές παραγωγές ακόμη και σε καιρούς δύσκολους που καταρρέουν μικροί και μεγάλοι. Ακόμα και τον Γιαννίκο έριξε ο πονηρός κεφαλονίτης. Άμα είσαι σκληρό καρύδι (έστω και βλαχαδερό σαν τον Κουρή) ξέρεις καλά την τέχνη της επιβίωσης.

Anonymous said...

Επιτρέψτε μου να προσθέσω στα σπάνια πουλιά του {Αυριανισμού} και τον πολύ μεγάλο Λευτέρη Κανά.
Τον έβλεπα συχνά τότε όχι μόνο να κάνει καριέρα με καταπράσινα ρεπορτάζ και σχόλια στου Κουρή, αλλά και στον δρόμο με ξεχειλωμένα ρούχα, αχτένιστα μαλλιά και κιτρινισμένα δόντια.
ήταν κανονικό προϊόν-τέκνο του εργαστηρίου Κουρή, ένας τυπικός αυριανικός κλώνος.

Anonymous said...

8:36 η περίπτωση Κουρή χρήζει διαφορετικ΄ης ανάλυσης. Οι γονείς του ήταν φτωχοί ταβερνιάρηδες από την Κεφαλονιά. Φτωχά παιδιά ο Γιώργος και ο Μάκης. Ανήκαν στην Δεξιά τότε αλλά τα έφερε έτσι η τύχη που ακολούθησαν το Πασόκ. Η βασική επιθυμία του Κουρή τότε εκτός από το να βγάλει μερικά λεφτά ήταν να γίνει αποδεκτός από το σύστημα. Όταν τον έκαναν δεκτό ως ισότιμο συνομιλητή τους οι μεγάλοι εκδότες ο Κουρής κατουρήθηκε π΄ανω του από χαρά. Μετά δεν τον ένοιαζε τίποτε. Αφού ΄'εγινε δεκτός κοινωνικά άρχιζε να παίζει το παιχνίδι του ελεύθερος και ωραίος.

Anonymous said...

8:48 δεν λέω κάτι αντίθετο. Ο Κουρής από ένα σημείο και μετά (και είναι γνωστό στην "πιάτσα" αυτό) έκανε τη βρόμικη δουλειά του Ψυχάρη. Ότι δεν μπορούσε ή δεν ήθελε να περάσει ο Ψυχάρης το έδινε στον Κουρή που έβγαινε μπροστά σαν ντόπερμαν. Έτσι έκαναν και οι δύο τη δουλειά τους. Πάντως από ότι ξέρω, τώρα ο Κουρής δεν έχει τέτοια ζητήματα. Δεν είναι πλέον το πρόβλημά του η κοινωνική αναγνώριση και αποδοχή. Αυτή την έχει κερδίσει προ πολλού. Κάτι δείχνει αυτό και για τα μεταπολιτευτικά ήθη.

Anonymous said...

8:48 και 8:57, ξέρετε ότι ο αδελφός του Ψυχάρη δούλευε ως υπάλληλος του Κουρή στο συγκρότημα του Ταύρου; Μια φορά μου τον είχαν συστήσει. ΄Αυτός είναι ο αδελφός του Σταύρου. Δεν του μοιάζει;΄΄ Τον κοίταζα και αυτός καμάρωνε σαν γύφτικο σκεπάρνι,

ps. Πάντως εξωτερικά του μοιάζει. Ως προς το μυαλό πολύ αμφιβάλλω.

plapoutas said...

Πάνω που θυμηθήκανε τα κομμούνια το Γράμμο και το Βίντσι επέβαλε λογοκρισία ο Βαψομαλλιάς. Πάντως φαρσί τα Ελληνικά οι συμμορίτες.

Anonymous said...

Παπαστρούμφας

V. said...

Την περίπτωση των συνθηκών που επικρατούσαν στο κάτεργο Κουρή την έχει περιγράψει εναργέστατα ο Αντώνης Πανούτσος. Έχει πει ότι όταν, με την επιστροφή του στην Ελλάδα, πήγε στον "Φίλαθλο" να δουλέψει, αντιμετώπισε μια άκρως γραφική κατάσταση. Δεν φτάνει που οι αμοιβές ήταν χαμηλές, η πληρωμή γινόταν εντελώς μπακάλικα. Κατέφθανε στa headquarters ένας τύπος με μια μαύρη σακούλα σκουπιδιών με μετρητό μέσα και οι εργαζόμενοι έπαιρναν θέση στην ουρά για να πληρωθούν με τη σειρά. Όσοι προλάβαιναν να πάρουν καλή σειρά πληρώνονταν. Οι άλλοι... "Αυτά τα πράγματα δεν ήταν για χόρταση", είπε ο αρθογράφος και έφυγε για άλλες πολιτείες με κανονικές αμοιβές (όσο "κανονικές" μπορεί να είναι στην Ελλάδα βέβαια...).

Anonymous said...

Ξεκάρφωμα

http://3-ponto.blogspot.com/2010/12/retro-legends-quintin-dailey.html#comments

Anonymous said...

Έλα μωρέ τώρα. Και πόσα να τους δώσει ο Κουρής δηλαδή. Στο Φίλαθλο γράφανε για αθλητικά. Αθλητικοί δημοσιογράφοι, πειναλέοι. Έλα μωρέ που θέλουμε και λεφτά. Για να τα τρώνε στα άλογα και στη ρετσίνα τα βράδια

Anonymous said...

Ειχα βγει προ ημερών με κάτι φίλους...Οταν τους ρώτησα απλά:"που είναι ο Βάρσος", αυτοί απηντησαν:"Πάχυνε"

Anonymous said...

Ελα μωρέ Τουντζάρη τώρα που θα μας πεις για τον Πανούτση

Anonymous said...

Η αλήθεια είναι οτι τους κερνούσα κεφτέδες και μπιφτέκια και μόλις τους τα κοψα αρχίσαν τις μαλακίες

Anonymous said...

Το θυμάμαι και εγώ αυτό του πανούτσου για τον Φίλαθλο. Μου φαίνεται ότι είχε πεί ότιόταν πρωτοπήγε βρήκε τον Μπαζίνα μέσα να έχει φέρει ένα τεράστιο παλιό γραφείο από το σπίτι του (καρυδιά) και έλεγε νομίζω του Πανούτσου ότι εδώ δίπλα έχει ένα μαγαζί,, θα παραγγέλνουμε φαγητό και θα τρώμε καλά και λοιπα. Πραγματικά μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά.

Anonymous said...

Βαψομαλλιάδες Βόλου

Anonymous said...

Ειχα βγει προ ημερών με κάτι φίλους...Οταν τους ρώτησα απλά:"που είναι ο Καραϊσκος", αυτοί απηντησαν:"Κρύβεται πίσω από τον Πλαπούτα"

Anonymous said...

Νίκος Αλέφαντος: Είναι σωματότυπος αυτός που έχουν αυτοί οι δύο για να ξέρουν και από ποδόσφαιρο;

Anonymous said...

Κι αυτουνού, του Πανούτση και του αλλουνού, του κοντού με τα σακάκια του μακαρίτη τους τάιζα κάθε μέρα στον Πανελλήνιο όταν βρώμαγε το στόμα τους από την πείνα

Τι να λέμε τώρα, τόνα τάλλο, τα πάντα όλα


Πλαπούτα πιάσε μιά μπύρα

Anonymous said...

9,23 νάτανε μόνο οι αθλητικοί καλά θάτανε. Σάμπως πληρώνει κανονικά τους άλλους;

ΤΥΧΕΡΟΣ said...

Και στον Sprint fm του Κουρή τότε μιλάμε για αρχιδάτες αμοιβές. Γκαρσόνι σε κουτούκι στην Κοκκινιά έβγαζε περισσότερα μέσα σε μια βδομάδα από όσα πλέρωνε ο Κουρής ολόκληρο το μήνα.

Anonymous said...

Καλά τα λέει ο Βάρσος στο άλλο μπλόγκ "Βαψομαλλιαδες Βόλου".Απλά έχει μπερδέψει τις τορπίλες με τις χυλόπιτες του

Anonymous said...

Μπιφτέκια και μπίρες

Anonymous said...

Ειπώθηκε κάπου για μαυρες σακκούλες "σοφτεξ" με πεντοχιλιαρα.Αυτομάτως θυμήθηκα τον Σηφη Βαρδινογιάννη με τα τρια(3) πακέτα Ντανχιλ την ημέρα,τη μια σκορδοκεφαλή,και το white horse ουίσκι του.Στους καλούς λιμένες, το στοίχημα στο μπαρμπούτι ήταν ο,τι αράδιαζε η μαυροσακκούλα του μπράβου στο πάτωμα του ξενοδοχείου.

Anonymous said...

Δεν ξέρω ποιος και με ποια σκοπιμότητα θυμήθηκε τον Λευτέρη τον Κανά αλλά έχει άδικο. Ο Κανάς είναι ένα τίμιο φτωχόπαιδο που η ζωή του είναι σύμφωνη με τις απόψεις του. Όταν ζεις σε μια φτωχογειτονιά σαν τον Λευτέρη και ξέρεις τι θα πει μη προνομιούχος δεν είναι λάθος να υπερασπίζεσαι τους μη προνομιούχους. Η Αυριανή έδωσε ψωμί σε κόσμο που αλλιώς δεν θα μπορούσε να περάσει τις πόρτες της δημοσιογραφίας. Λίγα αλλά καλά. Θυμήθηκα γνωστό δημοσιογράφο που μου έλεγε ότι ο πραγματικός δημοσιογράφος πρέπει να κυκλοφορεί με τριμμένο παντελόνι. Δεν μπορείς να κερδίζεις πολλά αν θες να είσαι καθαρός δημοσιογράφος.

plapoutas said...

Βαψομαλλιά πες και για το Μπογιόπουλο. Με μαλλί μπεζ επαναστατί. Κι αφού πιάσατε και τα εκδοτικά πείτε και για τις περικοπές Ριζοσπάστη και την απαγόρευση απεργίας.

A. Π. said...

Πλαπούτα είπε και κάτι καλό ο Γιωργάκης επιτέλους.

Η σφαλιάρα που έριξε στην Αλέκα προχθές στη βουλή με έκανε πολύ να τον συμπαθήσω.
Έβλεπε αστεράκια η Αλέκα από τη σφαλιάρα του Γιωργάκη.

Με την απάντησή της γέλασαν και οι πέτρες του Περισσού και γύρω περιοχών.

Anonymous said...

νισάφι πια με τον αντικομμουνισμό ορισμένων εδω μέσα

plapoutas said...

Η σύμβαση πρακτορείας τέλειωσε επί Γκορμπατσόφ ή είναι ανεξάρτητη ταμπέλας. Να στέλνει ακόμα κανένα πακέτο ο Πούτιν. Είδα άλλαξε παπούτσια η Αλέκα. Φόρεσε σοσόνια

Anonymous said...

Κρίμα ρε Μαριάνθη σε αυτή την τρυφερή ηλικία να κυλιέσαι στο βούρκο με έναν βρωμιάρη εκδότη μόνο και μόνο για να κάνεις μια ψευτοκαριέρα. Πολύ κρίμα.

Anonymous said...

9¨53 φαίνεται ότι πολύ φοριέται η μαύρα σακούλα με τα χαρτονομίσματα στον κύκλο των αξιοπρεπών επιχειρηματιών. Εάν Σήφης και Κουρής δουλεύουν σακούλα, καταλαβαίνει κανείς και την προέλευση των χρημάτων.

Anonymous said...

Πλαπούτα πρασινοχοχλιέ όταν βάζεις στο στόμα σου τον Μπογιόπουλο θα το πλένεις πρώτα.Ο Πλαπούτας τωρα,το καμμένο παιδί των επαναλήψεων του αντενα θα κάνει κριτική στο ΚΚ.Είσαι του Γιωργάκι Πλαπούτα;;Κατσε κατω ρε μπασκετοπαιδο με τα φαρδιά μπλουζιά και τα ανάποδα καπελάκια κ τα στερεοφωνικά στον ώμο.Πικ εντ ρολ και τζαμπ αράουντ.Τραβα πιές κανα Μιλκο παγωμένο ρε Πλαπούτα μαζί με το Γιωργάκι σου.Αντε αγοράκι μου τωρα που θα επικρίνεις και τον Περισσό σμηνιτάκο.

Anonymous said...

Ποια είναι η Μαριάνθη;

Anonymous said...

12:10, μμμ τι κομμουνισταράς!

Anonymous said...

Μαριγιούλη;

Anonymous said...

Aύριο, παρά τον χιονιά, δεν πρέπει να χάσουμε την Real News με δώρο το νέο CD του Πάριου. Παρολίγον και θα το ξέχναγα. Ας είναι καλά η σαββατιάτικη εκπομπή με την ανασκόπηση του κυριακάτικου Τύπου στο Kontra Channel με την Μαριάνθη Κωνσταντάτου που μας το θύμισε, αν και η Μαριάνθη μας το έλεγε συνέχεια και από την εκπομπή της στον Real FM όπως και ο παρτεναίρ της Κώστας Χαρδαβέλλας. Μεγάλη διαφήμιση. Μόνο από το Alter, στο οποίο επίσης εργάζεται ως κοινοβουλευτική ρεπόρτερ, ξέχασε να μας το πει.

plapoutas said...

Κομμουνίσταρος λεβέντης σλαβοναζί. Αντί για σφυροδρέπανο κρατάει λαπ τοπ τελευταίας τεχνολογίας. Σαν κότες με κομμένα κεφάλια, απ'την Κανέλλη μέχρι τον τελευταίο προλετάριο του Μετς που κάνει αντίσταση στου Βαψομαλλιά. Όχι και Πασόκος ο Πλαπούτας. Με παππού κεφαλοσυλλέκτη στα ορεινά της Ηπείρου δεν θα βγαινα γιαλαντζί Έλληνας.

Anonymous said...

Βρίζει κι ο πλακούντας-πλαπούστρας τώρα το ΚΚΕ. Φασολάδα, σαρδέλα, κρομμύδι, ντομάτα στα τέσερα και δυνατή πορδή ο έλληνας αλλά πάντα αντικομμουνιστής όμως. Δεν αλλάζει τίποτα στον αιώνα τον άπαντα. Παπαδαριό, δικομματισμός, μπουζούκια, μπάσκετ και ποδόσφαιρο και τα μυαλά στα κάγκελα. Του φταίνε οι κομμουνιστές, οι μετανάστες, η Κανέλλη, ο Μπογιόπουλος, οι σκύλοι, οι γάτες, τα πάντα όλα κι ο ίδιος είναι πάντα μάγκας κι ο καλύτερος. Ορίστε λοιπόν κύριε λούσου τώρα την πτώχευση για να ισιώσεις. Το ΚΚΕ ή ο Σύριζα ήταν κυβέρνηση τόσα χρόνια κύριε πλαπίτα; Για απαντησε μας.

Anonymous said...

νομίζω ότι έχουμε φύγει εδώ και καιρό από το κρεμμύδι και τη φασολάδα. τ.ώρα άν θα ξαναγυρίσουμε εκεί είναι ένα άλλο θέμα. έχεις όμως δίκιο στο ότι η πορδή του έλληνα ήταν πάντα δυνατή. και σε καιρό πολέμου και σε καιρό ειρήνης. η ανώτερη πορδή είναι σίγουρα η ελληνική.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Υπάρχουν άνθρωποι (που ζουν μονάχοι) κι είναι πιο βδελυροί και αξιοθέατοι απ τους Βαψομαλλιάδες.Οι φέροντες καράφλα με κοτσίδα.Κατρούτσοι στη σειρά, κέφι και ζωντάνια.Περάστε κόσμε.Γιάννης Κουτουβός,Λαρς Ουλριχ,Πινκ Φλόυντ,ρόκερς με χαλασμένα δόντια,μπιροκλανιά,δερμάτινα λουριά κρεμασμένα στα χερούλια της Βιράγκο.Προημερών είδα και τον Σαββόπουλο με κοτσιδάκι μινιατούρα.80 χρονών μουσουργός του ολντ του ροκ εν ρολ του γιάνγκ του ντάι με καράφλα και κοτσίδα.Στην Ελλαδίτσα ορισμένοι είναι υπεράνω κριτικής πρέπει.Ξέρετε τι έκανε ο Διονύσης για να βγάλει τα φετινά του φράγκα;Μια παράσταση για μικρά παιδιά σαν τον Παραμυθά.Στο μέγαρο μουσικής προσήλθε όλόκληρη η μεσοανώτερη αστική τάξη με τα τσογλανάκια της( τα οποία σουτάρουν το τόπι με τα πράντα) για να παρακολουθήσει το γελοίο θέαμα ενός δεινοσαυρικού γέροντα ποχει 20 χρόνια να βάλει δυο νότες στη σωστή σειρά. Δωστου πάλι η "συννεφούλα" η "εθνική ελλάδος γεια σου" και τα λοιπά σουξέ του μεγάλου κάποτε μουσουργού,που πλέον περιφέρει το βαρετό του θέαμα σαν ατραξιόν των 80ς.Σαμάνθα φοξ,Αμπα,Μπόνευ εμ.Τράβα σπίτι σου ρε Νιονιο

Anonymous said...

Ο παππούς σου ωρε πλαπούτα που έκοβε καφάλια πεθαμένων, σου είπε οτι κέρδισε τον πόλεμο ;Γιατί αν δεν ηταν τα αμερικανάκια δεν θα κέρδιζε ουτε μάχη σε πέηντ μπολ

plapoutas said...

Ούτε ο Μπογιόπουλος μου φταίει, ούτε η Κανέλλη, ούτε το ΚΚΕ. Εσύ μου φταις. ΕΣΥ. Γιατί εσύ και καννά δυό ακόμα την είδατε μίστερ γρίφος και κύρος Γρανάζης κι έχετε δυο μέρες που γράφετε ΓΕΛΟΙΑ υποννοούμενα και κάνετε τους χαλαρά πλακατζήδες. Κι ήθελα απλά να σας βγάλω απ'το καβούκι σας για να γράψετε δυο γραμμές παραπάνω. Και το κατάφερα. Γιατί ΕΣΥ, όχι το ΚΚΕ ή ο Μπογιόπουλος, είσαι τόσο προβλέψιμος που δεν θα το άντεχες αν το καταλάβαινες. Υποτίθεται ότι έχεις την ταμπέλα του προοδευτικού. Αλλά αρκείσαι στη βάπτιση. Είναι ΚΚΕ η Λιάνα. Άρα δεν μπορεί να την πιάσει κανένας στο στόμα του. Ακόμη και σε ένα μπλογκ που ο ίδιος του ο σκοπός είναι το κράξιμο και η υπεμεγένθυνση οποιουδήποτε αρνητικού στοιχείου ή ελαττώματος. Όταν τ'ακούς για άλλους γουστάρεις. Αν τα ακούς για δικούς σου τα παίρνεις. Με το ΚΚΕ, και με τίποτα απρόσωπο ή άϋλο δεν μπορώ να έχω πρόβλημα γιατί δε μου κανε τίποτα. Με κανένα Μπογιόπουλο ή Παπαρήγα δεν έχω πρόβλημα είναι μια χαρά άτομα. Με μια ψυχασθενική περίπτωση ασχολήθηκα κι πέσατε να με φάτε. Γιατί είσαι ιδεολόγος γιαλαντζί. Αρκεί να μπει η ταμπέλα ΚΚΕ από πάνω και πέφτεις στη φωτιά και για μια θρήσκα, εθνικίστρια.
Μπήκες τώρα? Με σένα ως άποψη έχω θέμα. Όχι με την ψήφο σου.

Anonymous said...

Πολύ επιτυχής η ανάλυση Καραπιάλη. Άριστα 10.

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 1190   Newer› Newest»