Monday, April 4, 2011

Δημήτρης Ιατρόπουλος: ο ποιητής που δεν έβαφε τα μαλλιά του



Λόγοι δεοντολογίας – και έχουμε ξαναπεί πόσο ψηλά βάζουμε τη δεοντολογία – επιβάλλουν μιαν απερίφραστη παραδοχή: Είμαστε προκατειλημμένοι απέναντι στον ποιητή Ιατρόπουλο Δημήτρη! Θετικώς προκατειλημμένοι – για να εξηγούμεθα. Από την εποχή της εφηβείας μας, είχαμε τον Δημήτρη σε ένα νοητό εικονοστάσι. Και το πληρώσαμε. Όταν η καθηγήτριά μας των Νέων Ελληνικών μάς ερώτησε πέρυσι στην τάξη «ποιος είναι ο πιο αγαπημένος σας έλληνας ποιητής;», η απάντησή μας (μαζί με το σηκωμένο χέρι) ήλθε ασκαρδαμυκτί – ταχύτερα απ’ όσο ο Θανάσης Λάλας καταβροχθίζει μια τυρόπιτα: «Ο Δημήτρης Ιατρόπουλος κυρία!»… Έκτοτε, τοποθετηθήκαμε, οριστικά και ανεπανόρθωτα, στα μαύρα κατάστιχα της κυρίας καθηγήτριας, πληρώνοντας την προτίμησή μας με σκώμμα, χλευασμό και αντιπάθεια. Και ήμασταν και λιγάκι ερωτευμένοι με αυτή την καθηγήτρια, οπότε ο πόνος διπλός. Ουδέποτε, όμως, το μετανιώσαμε. Δεν θα μας αλλάξει ο πόθος και ο έρωτας τον χαρακτήρα και τις αξίες μας. Γιατί, όπως έλεγε και ο συνάδελφος του Ιατρόπουλου, ο σπουδαίος (αλλά όχι τόσο σπουδαίος όσο ο Δημήτρης) E.E. Cummings «το να μην είσαι παρά μονάχα ο εαυτός σου – σ’ έναν κόσμο που πασχίζει μέρα-νύχτα να σε κάνει κάτι άλλο – σημαίνει να δώσεις τη σκληρότερη μάχη που ένας άνθρωπος μπορεί να δώσει». Εμείς δώσαμε αυτή τη μάχη. Και ουδέποτε το μετανιώσαμε. Ήμασταν – και παραμένουμε – ιατροπουλικοί· μέχρι μυελού οστέων· ανεξαρτήτως δυσκολιών· πληρώνοντας και το σχετικό τίμημα…

 

Η ζωή του αγαπημένου μας ποιητή Δημήτρη Ιατρόπουλου θυμίζει μυθιστόρημα. Ίσως απ’ αυτά τα φτηνά, pulp μυθιστορήματα, που τυπώνονται σε κακής ποιότητας χαρτί – αλλά πάντως μυθιστόρημα. Ο δαφνοστεφής ποιητής μας ουδέποτε επιθύμησε το «καλούπωμα» σε μια αστική – πολλώ δε μάλλον μικροαστική – τακτοποίηση, σαν κι αυτές «των πολλών» και συμβιβασμένων που του έφερναν αναγούλα. Όχι! Ο ποιητής Δημήτρης θα έφκιανε (sic) αλλιώς τη ζωή του, ασυμβίβαστα, ρηξικέλευθα, προοδευτικά, επαναστατικά. Οπότε και πήρε τη μεγάλη απόφαση. Παρέα με ένα μικρό (πλαστικό) τσαντάκι που είχε μέσα μόνο κάποια χρειώδη (κανά δυο σώβρακα, μια-δυο φανέλες, ένα ζευγάρι κάλτσες), ο Δημήτρης βάλθηκε να κατακτήσει τον κόσμο. Όχι μόνον λόγοι αδεκαρίας, αλλά και λόγοι δεοντολογίας, λόγοι αρχής (και κυρίως, για να λέμε και τη μαύρη αλήθεια, λόγοι στυλ και πόζας) τον ώθησαν στη λογική του… ωτοστόπ (τόσο της μόδας τότε στα κοινωνικά στρώματα των λέτσων και των παιδιών των λουλουδιών που τόσο θαύμαζε ο ποιητής μας). Αψήφησε ο Δημήτρης τους κινδύνους που ελλοχεύουν πίσω από μια τέτοια επιλογή. Όμορφο και άγουρο παιδί ακόμη, δεν εδίστασε να παρακάμψει ενδεχόμενες παγίδες που κρύβονταν πίσω από ντούρους μουστακαλήδες οδηγούς τριαξονικών και άλλων ογκωδών οχημάτων...


Έτσι, μπήκε πλησίστιος στην περιπέτεια του να γνωρίσει, μέσω ωτοστόπ,  τον κόσμο. Τι περιπέτεια θεέ μου… Πόσο συνάρπαζε και συντάραζε την ασυμβίβαστη και φιλοπερίεργη ψυχή του μικρού Δημήτρη μια τέτοια προοπτική… Του έτυχαν πολλά σκασμένα λάστιχα σε αυτή την περιήγηση. Από τότε, ο Δημήτρης βαδίζει στην τέχνη, αλλά και τη ζωή, μονίμως με σκασμένο λάστιχο. Είδε πολλά ο Δημήτρης σε αυτήν την περιήγηση. Άλλα τα φωτογράφισε με την μικρή, ταπεινή φωτογραφική μηχανούλα του (Kodak;). Πόσα περισσότερα, όμως, δεν φωτογράφισε με τη μηχανή του μυαλού του – πόσες εικόνες δεν βάστηξε (sic) στη μνήμη του για να γίνουν οι θύμησες του αύριο και να αποτελέσουν το καύσιμο που θα οδηγούσε τον Δημήτρη στις δαφνοστρωμένες λεωφόρους της υψηλής ποιήσεως.

 

Αν και αγχίστροφος, δεν αμέλησε και το θέμα των σπουδών ο νεαρός (τότε) Δημήτρης. Μπορεί οι σπουδές στα συμβατικά πανεπιστήμια να αποτελούν μια, κατά βάσιν, μπουρζουάδικη συνήθεια, ωστόσο ο Δημήτρης δεν είχε σκοπό να αποκοπεί εντελώς από τα κοινωνικώς ισχύοντα. Ήθελε, μάλιστα, να ικανοποιήσει και την οικογένειά του. Να δείξει ότι δεν θα γινόταν ένας γραφικός στιχοπλόκος, ένας ασήμαντος δεκαρολόγος της ποιήσεως, ένας ποετάστρος, κάποιος που θα αποτελούσε αντικείμενο μόνιμης καζούρας από τους «ταχτοποιημένους», αλλά ότι θα είχε και τα «αστικά» παράσημα κάποιων ακαδημαϊκών σπουδών. «Σπούδασε μέσα και έξω» (sic), λοιπόν, όπως ο ίδιος μας πληροφορεί χαρακτηριστικά στο βιογραφικό του. Τί δηλοί η αναφορά αυτή τοιουτοτρόπως διατυπωμένη; Μα τι άλλο από το ότι ο Δημήτρης δεν μπόρεσε να περατώσει επιτυχώς καμιά σπουδή και, επομένως, να λάβει κάποιο πτυχίο. Μπορεί να απέτυχε – σύμφωνα με τα αστικά και μόνον κριτήρια – στο θέμα των σπουδών ο Δημήτρης, αλλά έτσι παρέμενε ευτυχώς αμόλυντος από αστικές συμβατικές κηλιδώσεις, διατηρώντας την πνευματική ανεξαρτησία του. Ίσως και να σκέφτηκε ότι οι κανονικές σπουδές και τα επίσημα πτυχία τιθασεύουν την πρωτοτυπία, την πνευματική ευρωστία, την καλλιτεχνική ρώμη, τη δημιουργική ορμή. Και ο Δημήτρης (πίστευε ότι) είχε πολύν δρόμο μπροστά του στα θέματα της καλλιτεχνικής δημιουργίας…

 

Έτσι, με μιαν έντονη κάψα στην ποιητική ψυχή του, ο Δημήτρης αναδεικνύεται, σταδιακά, σε «ποιητή της αμφισβήτησης»! Σκωπτικώς αντιμετωπίζεται μια τέτοια ταυτότητα από την πλειονότητα του κόσμου. Ορισμένοι υποστηρίζουν ότι αυτή η προδιάθεση ενισχύεται και από τη συνήθεια που διατηρούσε τότε ο Δημήτρης να προτιμά γενικώς το «καουμπόικο» στυλ, με γιλέκα, μαντήλια κλπ., ενώ τα ποδάρια του συνήθως κοσμούσαν δερμάτινες (ή από δερματίνη) μπότες ψηλές, με φερμουάρ, και μάλιστα φορεμένες… έξω από το παντελόνι!


Ακούγονται κλαγγές πιρουνιών και κουταλιών σε πιάτα και ποτήρια, γέλια ή γιούχα κάθε που περνά ο Δημήτρης από τους δρόμους πρωτευούσης και περιχώρων. Ο λόγος απλός. Ο όρος «ποιητής της αμφισβήτησης» που έδωσε στον εαυτό του ο ποιητής μας παραπέμπει σε παράγκες, στον Σίμο τον Υπαρξιστή, στον Τάκη τον Βόγλη και άλλες γραφικές περιπτώσεις του αθηναϊκού περιθωρίου. Ο ποιητής Δημήτρης, όμως, θα κουβαλάει επάνω του υπερηφάνως αυτή την ταυτότητα, ωσάν παρασήμον  χρυσούν (και ουχί τσίγκινον, εκ του Φρουζάκη αγορασθέν…). Τα μακριά δε μαλλιά του (επαναστατικώς άλουστα, ως επί το πολύ)  βοηθούν στη δημιουργία μιας αλλόκοτης, γραφικής εικόνας· αλλά θυμίζουν και λευκό άτι που εφορμά, υπερήφανο και ελεύθερο (προς το άγνωστο). Ο επαναστατικός, όμως, οίστρος του ποιητή Δημήτρη έμελλε να αναλωθεί αποκλειστικώς στο σκάρωμα κάποιων στίχων (που απευθύνθηκαν, εν τέλει, σε πολύ περιορισμένο ακροατήριο), καθώς και στο σουλατσάρισμα του ποιητή σε κάποιες (γλυκανάλατες) μπουάτ, πολύ της μόδας τότε, τις οποίες ενθυμούνται με εκνευριστική νοσταλγία κάτι μεσήλικες (και βάλε) της σήμερον, αναπολώντας μια (δήθεν) καθαρότητα που υπήρχε την εποχή εκείνη στις αγνές (;) ανθρώπινες καρδιές…


Ο «ποιητής της Αμφισβήτησης» έφτασε, πάντως, την αμφισβήτηση στα ακρότατα όριά της, αφού μπόρεσε να αμφισβητήσει ακόμη και τον ίδιο του τον εαυτό! Αφενός, γιατί, αν και αμφισβητίας, φέρεται (ο ίδιος το αρνείται) να υμνεί την Αστυνομία Πόλεων του δικτατορικού καθεστώτος...


Αφ’ ετέρου, γιατί εξελίχθηκε σε πολιτικό γυρολόγο, φτάνοντας μέχρι του σημείου να πολιτευθεί στον δήμο Αθηναίων με το ψηφοδέλτιο του… Νικήτα Κακλαμάνη, αλλά και να εκτεθεί ως υποψήφιος βουλευτής στη Β Αθηνών με τη... Νέα Δημοκρατία! Ανεπιτυχώς, τελικά, αφού οι ψηφοφόροι  φάνηκαν να μην μπόρεσαν να εκτιμήσουν το ειδικό βάρος του Δημήτρη. Ο ίδιος, μετά την εκλογική αποτυχία του, δήλωσε ότι τελικά δεν τον ενδιέφερε και πολύ το θέμα και ότι δεν εξελέγη όχι γιατί τον μαύρισαν οι ψηφοφόροι, αλλά διότι δεν διέθεσε ούτε χρήμα ούτε χρόνο κατά την προεκλογική περίοδο (οι γνωστές δηλ. δικαιολογίες όσων δεν συμβιβάζονται με την αποτυχία). Πάντως, μια εβδομαδιαία εκπομπή στον δημοτικό ραδιοφωνικό σταθμό την τσίμπησε ο Δημήτρης…

 

Ο Ποιητής μας, φευ, δεν συναντήθηκε με την αναγνώριση που του έπρεπε. Αντ’ αυτής, έκλεισε μόνιμο ραντεβού με την γραφικότητα, λένε κάποιοι. Αυτό, όμως, καθόλου δεν τον πτόησε. Αντιθέτως, τον όπλισε με πείσμα και ατσαλένια θέληση – αλλά και προσαρμοστικότητα. Έτσι, δεν δίστασε να περάσει στην τέχνη της εμπορικής στιχοπλοκής, συνεργαζόμενος με μια γκάμα εκλεκτών και καταξιωμένων μουσουργών και αοιδών (Αφοί Τζαβάρα, Γιάννη Πηλιούρη, Δάκη, Γιώργο Κατσαρό κλπ.). Ως αποκορύφωμα της στιχοποιητικής καριέρας του εκλεκτού στιχοπλόκου Δημήτρη πρέπει μάλλον να θεωρηθεί η συνεργασία του με την μεγάλη λαϊκή αοιδό Ρίτα Σακελλαρίου, με την οποία και διατηρούσε μια ζεστή, τρυφερή σχέση. Έτσι, το κλασσικό πλέον άσμα «Ναύτης και Καντηλανάφτης» (Άντρα μου καντηλανάφτη/ Αχ! και να ’μοιαζες του ναύτη/ Αχ! και να ’μοιαζες του ναύτη/ Άντρα μου καντηλανάφτη) έλαβε σάρκα και οστά, αφήνοντας ανεξίτηλη τη σφραγίδα του στην ιστορία του καλού ελληνικού τραγουδιού.


Η γλωσσική πρωτοτυπία υπήρξε – και παραμένει – το χαρακτηριστικό της Ιατροπούλειας ποιήσεως. Λέξεις και φράσεις μοναδικές, εμπνευσμένες, ποιητικές (έως και αλλόκοτες) θα ευφράνουν την ψυχή ημών των πιστών του αναγνωστών. «Οπισθοδακτυλοκρυψία», «Τον δικό μου Χριστό τον λένε Χρήστο» και άλλα εμπνευσμένα παρόμοια, δηλώνουν με καθαρότητα ότι εδώ έχουμε φλέβα ποιητική από τις σπάνιες.

 

Τίποτε δεν είχε συγχύσει περισσότερο τον μεγάλο μας στιχοπλόκο από τη ρήση του αλήστου μνήμης Σωτήρη Κούβελα περί ποιητών, σύμφωνα με την οποία «οι ποιητές είναι λαπάδες». Η σύντροφος του Ιατρόπουλου, η ζωγράφος Κατερίνα, θυμάται τον ποιητή σκασμένο, να αρνείται να βγει από το σπίτι, να απαγγέλει (στεντορεία τη φωνή) ιερεμιάδες για την κατάπτωση του τόπου, να καπνίζει αρειμανίως καθήμενος στον καναπέ και έχοντας μάλιστα (ως ένδειξη διαμαρτυρίας) κατεβασμένα και τα φερμουάρ από τις μπότες. Δύο μέρες είχε να βγει από το σπίτι ο Ιατρόπουλος λόγω αυτής της δήλωσης. Μέχρι που ο νεοδημοκράτης μουσικοσυνθέτης Γιώργος Κατσαρός τον ενημέρωσε ότι ο Κούβελας χαρακτήρισε ως λαπάδες όλους τους ποιητές εκτός από τον ίδιο. Η ανακούφιση πήρε τη θέση του θυμού στην ψυχή του Δημήτρη και, έκτοτε, μεταξύ των δύο κορυφαίων Ελλήνων γεννήθηκε μια δυνατή αμοιβαία εκτίμηση, που εξελίχθηκε σε μια θερμή, αδιατάρακτη φιλία.


Συνετάραξε το πανελλήνιο η σχετικώς πρόσφατη επιστολή που έστειλε ο Ποιητής Ιατρόπουλος προς «έλληνες τραπεζίτες, μεγαλοεπιχειρηματίες, εφοπλιστές και αρχιδεσποτάδες», τρίζοντας δόντια. Πύρινος λόγος, αλλά συνάμα και ποιητικός. Ας θαυμάσουμε ένα απόσπασμα που συγκλονίζει: «Η πατρίδα κυλιέται σαν τσούλα στα πεζοδρόμια, οι κωλοσύμμαχοι βγάζουνε όλα τους τα κόμπλεξ, οι ανθέλληνες περιμένουν σαν κοράκια να μοιράσουν τις σάρκες μας, κι εσείς μετράτε τι ακόμα θα κερδίστε απ’ αυτό το σαρακοφαγωμένο “νεοελληνικό” κρανίο, που πάνε να του αφαιρέσουν εντελώς τη φαιά ουσία απ την κρανιακή κάψα;» – και ο συγκλονισμός έφτασε σε ύψη ασύλληπτα. Αλλά ο Δημήτρης δεν δίστασε, πρόσφατα και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Ποιήσεως, να απευθύνει επιστολή και προς τον Πρωθυπουργό, με τον χαρακτηριστικό τίτλο Φύγε, Τώρα!, αποκαλώντας τον «ξένο» και ζητώντας του να φύγει από τη χώρα. Σε κάποιους ελάχιστους πάντως, που δεν μπόρεσαν να βρουν τη σοβαρότητα μέσα σ’ αυτά τα λόγια του Δημήτρη, η Ιατροπούλειος αυτή επιστολή προκάλεσε ασυγκράτητα γέλια.


Από τα ιστορικά Καλύβια Αττικής, όπου έχει στήσει το σπιτικό του, εκτοξεύσει τα πύρινα βέλη του ο διακεκριμένος ποιητής μας. Του φταίνε οι πάντες και τα πάντα. Αυτό ας μην θεωρηθεί ως σύμπτωμα προχωρημένου γεροντοκορισμού – απλώς ο Δημήτρης έχει θέσει πολύ ψηλά τον πήχυ. Αλλά ο Ιατρόπουλος δεν ξέρει να επικρίνει μόνο – κινείται και θετικά. Έτσι, είναι δεδηλωμένος υποστηρικτής της καθαρής από ναρκωτικά ζωής. Κακώς – πιστεύουν κάποιοι – αφού – όπως λένε – μόνο συνοδεία ναρκωτικών ουσιών μπορείς να αντέξεις την ποίησή του…

 

Η ποίηση ποίηση, αλλά κάποια στιγμή λύγισε ο Ιατρόπουλος. Και οι μεγάλοι ποιητές φαίνεται ότι κάποτε λυγίζουν… Τον συνεπήρε, λοιπόν, η σαγήνη της εύκολης τηλεοπτικής δημοσιότητας. «Πάει, την ψώνισε με τη δημοσιότητα ο Δημήτρης», άρχισαν να λένε πολλοί φίλοι του. Και άλλοι, βέβαια, την έχουν πατήσει έτσι, αλλά από έναν ποιητή της κλάσεως του Ιατρόπουλου θα αναμέναμε ισχυρότερες αντιστάσεις. Πάντως, η τηλοψία έχει δεχθεί εδώ και κάμποσο καιρό τα πυρά του Ποιητή μας. Κάνει συχνά λόγο για «θεαματική χαζοτηλεμανία». Η κριτική αυτή, όμως, όπως ήδη σημειώσαμε, ουδόλως τον εμποδίζει να κηρύττει τον λόγο της αληθείας από του άμβωνος του ALTER, και τις σπάνιας καλαισθησίας εκπομπές του Μάκη και του Χαρδαβέλλα. Ενώ τα θέματα που απασχολούν, κατά κύριο λόγο, το νου του Δημήτρη είναι η ελληνική παρακμή, αλλά και το φλέγον ζήτημα της ελεύσεως των εξωγήινων. «Ίσως με λένε τρελό» είχε στιχουργήσει εμπνευσμένα κάποτε ο Δημήτρης. Όχι, τρελό σίγουρα δεν τον λένε. Για γραφικό, δεν ξέρω…


Ο Δημήτρης Ιατρόπουλος τώρα, σε αυτούς του κρίσιμους καιρούς, δεν διστάζει να κατεβεί και στην Αγορά και να συμφύρεται με τους όλους εμάς τους μη ποιητές, τους κοινούς θνητούς. Έτσι, είχαμε το προνόμιο να τον εντοπίσουμε κάποτε στο μπαρ του πολυκαταστήματος ΙΚΕΑ (έχουν και υλικές ανάγκες οι ποιητές), οπότε και τον παρακολουθήσαμε εκ του σύνεγγυς. Ο Ποιητής Δημήτρης φορούσε τη γνωστή ενδυμασία του, δηλ. υποκάμισο μακρυμάνικο (με σηκωμένα, όμως, τα μανίκια) και από μέσα μια μακρυμάνικη κοκκινομπλέ μπλούζα (με κατεβασμένα, όμως, τα μανίκια). Τα νύχια των χεριών υπερβολικά μακριά (για τα πόδια δεν γνωρίζουμε, αφού δεν φορούσε πέδιλα). Το μαλλί πάντοτε μακρύ, να ανεμίζει, ενώ τις σεπτές ποιητικές παρειές κοσμούσαν, ως συνήθως, δύο υπέροχες, πλούσιες, βικτωριανού τύπου φαβορίτες.


Εντύπωση μας προκάλεσε το ότι ο εκλεκτικός ποιητής μας δεν ήταν καθόλου εκλεκτικός στο φαγητό του, αφού στο ένα χέρι κρατούσε ζουμερό hot-dog, ενώ μπροστά του βρισκόταν πλαστικό πιάτο με αναρίθμητα, μικρά, λαχταριστά κεφτεδάκια!

 

Το λιχούδικο ύφος, καθώς και η βουλιμία με την οποία είχε εφορμήσει στο πρόχειρο φαγητό του, απέδειξε, για μια εισέτι φορά, ότι ο Ιατρόπουλος δεν κοιτά τα πράγματα αφ’ υψηλού ως ποιητής, αλλά ότι, αντιθέτως, παραμένει ένας συνηθισμένος, λαϊκός και απλοϊκός άνθρωπος – όπως εξάλλου κι η ποίησή του…

1,694 comments:

«Oldest   ‹Older   401 – 600 of 1694   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Συμπερασματικά λοιπόν μετά το σχόλιο του 10:51, μπορούμε να πούμε ότι τα Γιάννενα θα μπορούσαν να είναι ο ομορφότερος τόπος αν δεν κατοικούνταν από Ξυνόγαλους. Ότι ισχύει δηλαδή και για την Ελλάδα, αν προσθέσουμε τους Καραϊσκους και τους Εγύπτιους.

Anonymous said...

Από περιέργεια έβαλα το σχόλιο του Sharia4Giannena 10:28 στο google translate και μου έβγαλε το εξής:

"Για να δείτε αυτό το άπιστο σκυλί γιαούρτι ότι αυτά που λέει, γιατί το θέλημα του Θεού, θα δείτε ότι ο αέρας το πουλί του στο νησί της Κυρά Φροσύνη. Φωτιά και τσεκούρι. Allahu Akbar".

Τι θέλει άραγε να πει ο Αραβας ποιητής;

Εγύπτιος said...

Ρε 11:29, είσε πολύ αγράματος. Θα σου πω εγώ τι λέει που μιλάω τα Εγυπτιακά φαρσή:

"Να προσεχη αυτός ο άπιστος σκίλος ο Ξυνώγαλος τι λέει, γιατί με το θέλημα του θεού, θα δει το τσουτσούνη του να κηματίζει στο νησάκι της κιρα Φροσύνης. Φοτιά και τσεκούρη. Αλαχ Ακμπαρ".

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Στο roof του Μ.Βρεταννία, ανεβαίνουν με ορμή κονκόρτ τα γνωστά φλωρακια, που μόλις έχουν ολοκληρώσει τα ψώνια τους στο Κολωνάκι.Με πολυ κέφι και ενάργεια συζητούν για τα ψώνια ,τις βιτρίνες και τη σαββατιάτικη έξοδο.
Επιπλέον σκάνε και λεβέντες με κοστούμια,που θέλουν να πιούν ποτό με στίλ και φινέτσα.
Την ίδια ώρα οι τουρίστες (αμερικάνοι και τα λοιπά) δεν συμμερίζονται τη μεγαλοπρέπεια και τη προπαρασκευή των συμπολιτών μας.Σκάνε με παντοΎφλες και σαγιονάρα.Τις παρατάνε δε,εδω και εκεί και προβαίνουν σε ξυπολησιές ατελείωτες.
Επειδή κι οι υπεύθυνοι του χώρου είναι προφανώς του κολλεγίου και του ντιρί και έχουν ρυθμίσει τα ρολεξ τους σε ώρα Ουάσιγκτον,έχουν απαγορεύσει το κάπνισμα.
Γενικά μιλάμε για μια μέτρια ταράτσα με θέα κεραίες,ξεφτισμένα πλυσταριά και λεβητοστάσια.
Ο βάρσος τώρα-ανθρωπος απο το σπίτι στη δουλειά- χάλασε τον κόσμο εδω μέσα, προφανώς γιατί νομίζει οτι εκει πάνω πινουν καφέ μονο οι Μασόνοι και η Λέσχη μπιλντεμπεργκ.

Anonymous said...

Eκτός κλίματος λοιπόν και ο Βάρσος, κατά τον Καραισκο. Για να μην κατηγορούμε μόνο τον Τυρόγαλο.

Anonymous said...

Ας τα αυτά Καραϊσκο. Εδώ υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες. Τί δουλειά είχες εκεί πάνω στο Ρουφ της ΜΒ παρόλο που τώρα επιχειρείς να το υποβαθμίσεις?
Τα ίδια και με το Ροκ
Τί δουλειά είχες κάθε Σάββατο στο Ρόκαφού δεν σ' άρεσε? Σαν να μην μας τα λες καλά Καραϊσκο

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

πουθενά δεν μ αρέσει.Κι αμα σ αρεσει

Anonymous said...

Μάλλον ο φίλος μας ο Καραϊσκος έχει μπλέξει τα μπούτια του. Εδώ μπορείτε να δείτε ζωντανή εικόνα από το roof garden της Μεγάλης Βρετανίας με θέα Ακρόπολη ή Βουλή. Οι "κεραίες,ξεφτισμένα πλυσταριά και λεβητοστάσια" μάλλον κατοικοεδρεύουν στην σφαίρα της καραϊσκείου φαντασίας. Εκτός και αν μιλάει γιά αυτήν την Βρετανία. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να κόψει τις πολλές παρέες με τον Ξυνόγαλο.

Anonymous said...

"Επειδή κι οι υπεύθυνοι του χώρου είναι προφανώς του κολλεγίου και του ντιρί και έχουν ρυθμίσει τα ρολεξ τους σε ώρα Ουάσιγκτον,έχουν απαγορεύσει το κάπνισμα."

Υποφέρεις που δε μπορείς να ανάψεις το πούρο;

Anonymous said...

Οφείλω να πω πως δεν έχει άδικο ο Λίβυος (Λύβιος;), είναι γεγονός πως η θεία Όλγα ομόρφυνε πολύ μέσα στο τετραήμερο και ομολογώ πως είμαι ανάμεσα στους θαυμαστές της.

Anonymous said...

Φίλε Ο Αδωνις είσαι και σ αρέσει τοσο πολύ η Ακρόπολη;;

Anonymous said...

http://bit.ly/hTy2AK

Anonymous said...

ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ...ΑΘΗΝΑΙΟΥ ΑΣΤΟΥ ΘΑ ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΨΥΧΙΚΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ.ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΙΧΑΜΕ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝΕΧΤΕΙ.

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΟΥΜΕΘΑ Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΑΣΤΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΒΛΑΧΟΙ ΓΥΦΤΟΙ ΤΟΥΡΚΟΓΥΦΤΟΙ ΣΛΑΒΟΙ ΟΒΡΙΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΡΑΤΣΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΑΥΓΑΤΑΙΝΑΝ ΣΤΑ ΠΕΡΙΞ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΟΣ ΜΕΡΗ.

ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟ 1922 ΟΙ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΟΙ ΕΞ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΝΑΣΕΡ ΕΚΔΙΩΧΘΕΝΤΕΣ.

ΤΙ ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΧΩΝ ΕΠΙΘΕΤΟ ΜΠΟΓΔΑΝΟΣ,ΤΣΑΟΥΣΗΣ ΝΑΤΣΗΣ,ΤΑΤΣΗΣ,ΣΥΓΚΟΥΝΑΣ,ΤΣΙΟΚΟΣ,ΤΟΥΝΤΑΣ,ΝΤΟΥΚΑΣ ΜΠΟΥΚΑΣ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΚΟΡΔΕΛΛΑ.

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΣΙΚΕΛΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΩ ΙΤΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ.

ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΦΤΙΑΞΑΝ ΤΟΝ ΑΘΗΝΑΙΟ ...ΑΣΤΟ ΕΝΙΣΧΥΘΕΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΕΣ ΤΩΝ ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΟΥ ΓΕΝΗΚΑΝ ...ΘΥΡΩΡΟΙ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΧΑΜΑΛΗΔΕΣ ΝΕΡΟΥΛΑΔΕΣ ΠΑΓΩΤΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΨΙΛΙΚΑΤΖΗΔΕΣ ...ΑΣΤΟΙ.

ΟΙ ΠΙΟ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ ΕΙΧΑΝ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.

ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΜΑΤΗ


ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΑ ..ΚΙΤΡΙΝΑ ΛΟΓΩ ΕΡΠΟΥΣΗΣ ΗΠΑΤΙΤΙΔΟΣ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ.

ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΡΦΕΤΟΣ ΤΩΝ 2 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ 4 ΚΑΤΟΠΙΝ...ΔΙΑ ΤΕΡΑΤΟΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΕΔΩΣΕ ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΗΝ ΑΡΧΟΥΣΑ ΤΑΞΙΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙ ΑΥΤΗΝ ΑΕΤΟΝΥΧΗΔΕΣ,ΑΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙΟΤΟΜΑΡΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ...ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΜΑΦΙΑ.

Η ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ Η ΧΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ ΤΩΝ ΑΠΟΓΟΝΩΝ ΤΗΣ ΕΚ ΘΥΡΩΡΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ...ΕΙΣ ΥΠΟΓΕΙΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΩΝ, ΑΘΗΝΑΙΚΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΕΩΣ.

Ο ΧΥΛΟΣ ΑΥΤΟΣ ΡΕΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΩΝ ΚΡΑΤΟΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ ΛΟΓΩ

ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΗΜΙΘΕΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΘΗΣΑΝ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΕΣΥΧΝΑΖΟΝ Η ΣΥΧΝΑΖΟΥΝ.

ΙΔΟΥ ΛΟΙΠΟΝ Η ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΞΑ ΤΟΝ ΜΟΝΤΕΛΛΟΠΝΙΧΤΗ.

ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥΣ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΧΘΕΣ ...ΠΟΛΤΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟΥΣ ΣΑΡΔΑΝΑΠΑΛΟΥΣ.

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΡΟΚ ΚΑΙ ΡΟΛΛ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΖΟΥΠΑ.

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.

Ο ΧΥΛΟΣ ΑΚΟΥΓΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΑΥΤΟ ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΦΑΤΣΑ ΡΗΧΟ ΠΙΑΤΟ.

ΚΑΙ ΠΡΙΝ Ο ΑΛΕΚΤΩΡ ΛΑΛΗΣΕΙ ΤΡΙΣ ΑΛΛΟΙ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΟΥ ΓΑΜΗΣΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΣ 5 ΓΕΝΙΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΣΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΠΕΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΒΟΙΔΟΠΟΥΤΣΑ.

ΤΑ ΠΕΡΙ ΒΛΑΧΩΝ ΜΠΑΣΤΟΥΝΟΒΛΑΧΩΝ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΩΝ ΠΛΑΤΥΚΕΦΑΛΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΩΛΟΤΡΥΠΟΣΦΥΡΙΓΜΑΤΑ ΕΠΙ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΩΝ ΣΑΣ.

Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ.
ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΤΗ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΑΣΤΟΙ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΤΡΑΧΑΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ.

ΥΓ.ΒΑΡΣΟ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙΣ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΤΗΣ ΣΒΟΥΡΙΧΤΗΣ ΣΦΑΛΙΑΡΑΣ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΣΟΥ.

ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©

Anonymous said...

Βαριέμαι να διαβάσω το ξυνογάλειο κατεβατό. Προτιμώ να σκέφτομαι τη σέξυ θεία Όλγα.

Anonymous said...

Σαν να μην τα λέει και άσχημα ο Ξυνόγαλος. Κοφτερή ανάλυση, τεκμηριωμένη, με ωραίο λόγο. Το λέω αν και είμαι αθηναίος γηγενής.

Anonymous said...

Ο Ξυνό είναι ο Χάρης Μανταφούνης της Ιστορίας (ή μάλλον της ιστοριογραφίας).

Anonymous said...

Παρακαλώ όταν πέσει η πολυαναμενόμενη καυτή σφαλιάρα,να ανέβει και σε βίντεο στο youtube.

Anonymous said...

Δυνατή, χωρίς αμφιβολία, η ανάλυση Ξυνόγαλου, βαθειά επηρεασμένη από τον ρομαντικό ιστορισμό του Ιακώβου Φαλμεράυερ. Το γεγονός ότι οι απόψεις του καταρρίφθηκαν από τον Παπαρρηγόπουλο δεν έχει καμμία σημασία. Ούτε ότι πήραν την θέση που τους αξίζει στον κάλαθο των αχρήστων από την Βαυαρική Ακαδημία Επιστημών και Κλασικών Μελετών. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι ο φίλος μας Ξυνό στο (πολύ) βάθος είναι ένας Μεγάλος Ρομαντικός όπως και το είδωλό του ο Ιάκωβος. Ισως να συνέβαλε σε αυτό το γεγονός ότι και ο Φαλμεράυερ ξεκίνησε την μετεωρική πορεία του ως απλός, απονήρευτος τσοπανάκος. Ισως να γεύτηκε γιά πρώτη φορά τον μαγικό τραχανά από τα τίμια χέρια των προγόνων του Ξυνόγαλου σε κάποια από τις περιηγήσεις του, ποιός ξέρει. Μην σας ξεγελά πάντως η τραχύτης του ανδρός ούτε οι αψείς τρόποι του. Εχουμε ενώπιόν μας ένα ακατέργαστο διαμάντι πολλών καρατίων.

Anonymous said...

Παπαρι-γόπουλος

Anonymous said...

Παρακαλώ όταν πέσει η πολυαναμενόμενη καυτή σφαλιάρα,να ανέβει και σε βίντεο στο youtube.

April 12, 2011 9:33 AM

--------------------------------

Τι την περάσατε την σφαλιάρα αγαπητέ; σόρτ(ς); Παρακαλώ πάρα πολύ να είστε πιό σαφής, "ΣΒΟΥΡΙΧΤΗ ΣΦΑΛΙΑΡΑ" ©

Anonymous said...

ΙΔΟΥ ΛΟΙΠΟΝ Η ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΞΑ ΤΟΝ ΜΟΝΤΕΛΛΟΠΝΙΧΤΗ.

Anonymous said...

To κάψιμο της σβουριχτής σφαλιάρας αναφέρεται.

Anonymous said...

α,

(δεν βλάπτει όμως να είμαστε πιστοί στο πρωτογενές υλικό, το σβουριχτή βγάζει "πολύ γέλιο" ©)

Folie de grandeur said...

ΙΔΟΥ ΛΟΙΠΟΝ Η ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΞΑ ΤΟΝ ΜΟΝΤΕΛΛΟΠΝΙΧΤΗ.

http://www.xo.gr/search/?what=%CE%9D%CE%B5%CF%85%CF%81%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CE%B9+-+%CE%A8%CF%85%CF%87%CE%AF%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%B9&where=%CE%99%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B9%CE%BD%CE%B1&catFlt=3861&locid=33010101

Anonymous said...

"ΜΟΝΤΕΛΛΟΠΝΙΧΤΗΣ" ©

Μπαστουνόβλαχος Πλατυκεφάλας Αλβανός© said...

Γιατί ωρέ Ξυνόγαλε απαρνιέσαι την καταγωγή σου;

Ανεργος Γλωσσολόγος said...

Καλημέρα σας κύριοι. Παρακολουθώ το ιστολόγιο αυτό εδώ και καιρό, μάλλον από επαγγελματική διαστροφή αφού είναι δύσκολο πλέον να βρει κανείς ιστολόγια με σωστά Ελληνικά. Ξεχωρίζω και το fimotro, γιά τους ακριβώς αντίθετους λόγους όμως. Θέλω να σας πω ότι η γραφή του σχολιαστή Ξυνόγαλου με έχει συναρπάσει. Είναι ένα κράμα καθαρεύουσας όπως την χρησιμοποιεί η ΕΛ.ΑΣ, βλάχικης τοπικής διαλέκτου, τεχνικών όρων η/υ αλλά και της γλώσσας της νεολαίας μας όπως αυτή απαντάται στα lifestyle περιοδικά του συρμού (και του παλουκιού). Ολα αυτά αποτελούν τρανή απόδειξη, νομίζω, ότι η γλώσσα μας είναι ζωντανή και σφύζουσα! Σκέφτηκα λοιπόν να αναλάβω ένα τιτάνιο έργο: την αποδελτίωση του Ξυνογάλειου λεξιλογίου και την συγγραφή πονήματος υπό τον τίτλον "ΝΕΩΤΑΤΟΝ ΛΕΞΙΚΟΝ ΤΗΣ ΒΑΨΟΜΑΛΛΙΑΔΙΚΗΣ ΞΥΝΟΓΑΛΙΚΗΣ" που θα σας προσφέρω ως ελάχιστο δείγμα ευγνωμοσύνης γιά τις υπέροχες στιγμές γλωσσολογικού νιρβάνα που μου προσφέρετε.

Ευχαριστώ

Anonymous said...

Μήνυση κατά του Παπακωνσταντίνου προτίθεται να καταθέσει η ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ. Σε δήλωσή του, ο πρόεδρος της ομοσπονδίας Νίκος Φωτόπουλος αναφέρει ότι η μήνυση θα κατατεθεί γιατί ο υπουργός δεν τήρησε τη υπόσχεσή του για την καταβολή από το κράτος των απαιτούμενων κονδυλίων προκειμένου να λειτουργήσει το ταμείο ασφάλισης του προσωπικού της ΔΕΗ.

Γιώργος Λιάνης said...

Να δοθεί τιμητική σύνταξη στον Νίκο Φωτόπουλο και εισιτήριο (άνευ επιστροφής) γιά την μαρτυρική Βενεζουέλα.

Anonymous said...

Mίμης Φωτόπουλος

Anonymous said...

Νέο DVD από την Sirina Productions θα κυκλοφορήσει την Τετάρτη σε όλα τα περίπτερα. Η υπόθεση έχει ως εξής: Στο πρώτο μέρος θα περιέχει τη "συμμετοχή" της Βούλας Βαβάτση με τους δύο Μαύρους της Τζούλιας, η συνέχεια δηλαδή του "Τζούλια και 2 Μαύροι". Στο δεύτερο μέρος η Τζούλια Αλεξανδράτου και η Ηλέκτρα Γαλανού περνάνε από Casting υποψήφιους ηθοποιούς για πρωταγωνιστικούς ρόλους στα DVD του Σειρηνάκη. Τί έχουν να δουν τα μάτια μας για ακόμα μια φορά...

Γεγονός: Κάθε φορά που βγαίνει DVD έρχονται και νέα μέτρα.
Ερώτηση: Ο Ξυνόγαλος παίζει σε αυτό το DVD; Ή θα τον βάλει ο Σειρηνάκης σε άλλο με βουκολικό θέμα, τραχανάδες, κλπ;

Σωτ. Κούβελας said...

Δε πας στοδιαολο ρε λαπά 2:28 PM

Δ. Σειρηνάκης said...

Οχι κ. 2:43, δεν θα συμμετέχει ο κ. Ξυνόγαλος στην παραγωγή αυτή. Θα συμμετέχει στην υπερπαραγωγή "ΚΟΡΕΣ, ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΥΤΟΙ ΤΡΑΧΑΝΑΔΕΣ". Ακολουθεί ένα μικρό σεναριακό δείγμα.

Σκηνή: Στάνη σε απόκρημνη πλαγιά, χαρά θεού έξω, τα πουλάκια τιτιβίζουν και τα ζα μουγκανίζουν. Τράβελιg πλάνο με την κάμερα να εισέρχεται στην στάνη. Στην γωνία ξύλα αναμμένα και τσουκάλι με τραχανά να κοχλάζει από πάνω. Κάμερα προς τα αριστερά, Ξυνόγαλος με σηκωμένη φουστανέλα, τριχωτό κώλο και τσαρούχια, έχει ρίξει την πρωταγωνίστρια στα σανά και ζμπρώχνει με λύσσα.

ΔΙΑΛΟΓΟΣ:

Ξυνόγαλος: ΜΩΡΗ ΠΑΓΩΝΑ ΠΟΥΝΑΣ;

Παγώνα: Μίιιιισα μ' τουν έχ'ς Ξυνούglημ;

Anonymous said...

όπα! Φίφας ο Ξυνόγαλος?

Τώρα που το σκέφτομαι έτσι εξηγούνται από την επιστήμη της ψυχολογίας τα αντριλίκια και οι (αναπόδεικτες) σφαλιάρες που δήθεν μοιράζει ο Ηπειρώτης φίλος μας.

Όλα λόγω (μικρού) μεγέθους λοιπόν φίλοι μου.

Anonymous said...

Το μικρό πέος λέγεται και σφυρίχτρα, λόγω ομοιότητας της μορφής, με το γνωστό πνευστό μικρό ηχητικό όργανο που χρησιμοποιούν οι διαιτητές ποδοσφαιρικών συναντήσεων.
Σε συνδυασμό δε με την γνωστή σε όλους FIFA, μπορεί κανείς εύκολα να συμπεράνει την προέλευση της λέξης.

Δημήτρης Δανίκας said...

Κύριε Σειρηνάκη,

ο Ξυνόγαλος έχει παίξει παλιότερα και σε άλλες δύο ταινίες. Τη μία τη θυμήθηκα επειδή δώσατε το βουκολικό σέττιg και γράψατε τράβελιg. Eδώ

Στη δε δεύτερη, o φίλος μας ασχολείται με το θέμα που τόσο καλά γνωρίζει, εκτός βέβαια από τον τραχανά. Τους Η/Υ

Anonymous said...

3:25 αυτό είναι. Συν το τυφλό μίσος προς οτιδήποτε αθηναϊκό λόγω απόρριψης στην πόρτα του Ροκ (ίσως και αλλού).

Δημήτρης Δανίκας said...

Κύριε Σειρηνάκη,

ο Ξυνόγαλος έχει παίξει παλιότερα και σε άλλες δύο ταινίες. Την πρώτη τη θυμήθηκα επειδή περιγράψατε το βουκολικό του πράγματος.

http://trashmania.files.wordpress.com/2009/06/oi-blaxoi-protimoun-trabesti.jpg

Στη δε δεύτερη, o φίλος μας ασχολείται με το θέμα που τόσο καλά γνωρίζει, εκτός βέβαια από τον τραχανά. Τους Η/Υ.

http://www.youtube.com/watch?v=DFmwq4qGTkQ&feature=player_embedded#at=87

Anonymous said...

Επιπλέον σκάνε και λεβέντες με κοστούμια,που θέλουν να πιούν ποτό με στίλ και φινέτσα.

ΒΑΡΣΟΣ said...

Χα,χα,χα.... Γεια σου ρε Καραίσκο που σκας με κοστούμι για να πιεις το ποτό σου με στυλ και φινέτσα..... Ευλογείς και τα γένια σου, αφού προηγουμένως έχεις θάψει όλους τους υπόλοιπους θαμώνες ως συνήθως

Anonymous said...

βέβαια η κλασσική επωδός του Ξυνόφιφα που υποπτεύομαι ότι όπου να' ναι καταφθάνει με σχόλιο-κόλαφο, θα έχει πάλι να κάνει με απειλές άμα τη αφίξει του στην Αθήνα, ξυλοδαρμούς, υβρεολόγιο και λοιπα φθηνα νταηλίκια που φυσικά οφείλονται στο παιδικό τραύμα του μεγέθους.

ΒΑΡΣΟΣ said...

ΥΓ.ΒΑΡΣΟ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙΣ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΤΗΣ ΣΒΟΥΡΙΧΤΗΣ ΣΦΑΛΙΑΡΑΣ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΣΟΥ.©

Χα,χα,χα.. Γεια σου και σένα ρε Σταλόνε (Διάλεξε Τέλης ή Συλβέστερ, το ίδιο κάνει)

Τί διδυμάκι κάνετε οι δυο σας ρε σεις; Δηλώσεις απόλαυση...

Παγώνα said...

Κύριε Σειρηνάκη,

το φωτόμετρο και το μακιγιάζ μου παρακαλώ. Δε μπορεί να βγαίνει ο μπαστουνόβλαχος καλύτερος στο πλάνο.

http://3.bp.blogspot.com/_2p1sw3SfhRI/SSaA8Cx2WII/AAAAAAAAATM/dB7iQmaWTzY/s1600-h/sheep.jpg

Anonymous said...

Αυτό γιά τον γίγαντα Καραϊσκο με το "ωραίο στίλ και φινέτσα" ©

Δ. Σειρηνάκης said...

Ευχαριστώ πολύ τον κ. Δανίκα γιά τις πληροφορίες. Τον διαβεβαιώ ότι πάντα επιλέγουμε τους πρωταγωνιστές μας με ιδιαίτερη προσοχή.

Παγώνα, έρχομαι κούκλα μου, μην κάνεις έτσι (γυναίκες ρε πστη μου)!

Anonymous said...

Δηλαδή, οι όψιμοι αλλά τόσο ταιριαστοί δύο φίλοι, ο "λεβέντης με κοστούμι" ©, και ο "ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΕΣ ΣΠΕΡΜΑ" © τσακωθούν για το κωλόμπαρο "που θέλουν να πιούν ποτό με στίλ και φινέτσα" © θα "ΤΟΝ ΑΡΠΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΙΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΤΑΞΕΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑ" ©? Ή θα βάλει εναντίον του με "τραχανοβομβίδες" ©?

Anonymous said...

Και αυτό γιά τον γίγαντα Ξυνόγαλο, τον "ΤΙΜΩΡΟ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΛΟΠΝΙΧΤΗ" ©

Anonymous said...

Το αγαπημένο του Ξυνό - ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΙΤΣΑΚΗ ΑΘΑΝΑΤΕ, ΑΗΔΟΝΙ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ

ΒΑΡΣΟΣ said...

Μήπως ξέρει κανείς, ποιος τραγουδούσε το παλιό άσμα με τους ακόλουθους στίχους:

"Εσύ να πεθάνεις, αυτός να πεθάνει, που χετε κάνει δίδυμοοοο και μ' έχετε τρελάνει..."

Αν βρεθεί ποιο είναι, το αφιερώνω στο ντουέτο Καραίσκος-Ξυνόγαλος

Anonymous said...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟ

ΑΝΕΡΓΟ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΟ....

ΑΝΕΡΓΟΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΛΟΓΩ ΜΗΔΕΝΙΚΟΥ IQ ΤΕΚΝΟΝ ΜΟΥ.

ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΛΑΧΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.

ΑΚΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΒΛΑΧΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΟΥ.

http://www.youtube.com/watch?v=bzqxCRHq8g4&feature=related

ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ Ο ΧΥΛΟΣ ΞΕΧΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΑΣ ΕΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΤΟΥ ...ΕΛΛΗΝΑ ΑΣΤΟΥ

http://www.youtube.com/watch?v=swAKvinzopY

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΥΛΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....


ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©

Anonymous said...

Εγώ θα ήθελα να αφιερώσω στους δύο επαρχιώτες φίλους μας αυτό το υπέροχο ποτ πουρί με αξέχαστες αστικές αθηναϊκές μελωδίες. Θα μπορούσα μάλιστα να σιγοτραγουδήσω, παρασυρμένος από την μελλίρυτη μουσική των Κορώνη και Φίλανδρου "Τον Καραϊσκο αγαπώωωω, μα μ' αρέσει και ο Ξυνό!". Αυτές ήταν οι εποχές φίλοι μου.

Anonymous said...

Τα σχόλια όλα τα λεφτά...

GAYNNIOTES, Blue Pusteros

Μεγάλη αρετή η αυτογνωσία Ξυνόγαλε.

Anonymous said...

Γενναίος και ατρόμητος ο λαός των Ιωαννίνων. Μπράβο.

Anonymous said...

ΗΠΕΙΡΩΤΗΣ ΕΙΜΑΙ ΟΧΙ ΙΩΑΝΝΙΤΗΣ

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΜΗΤΡΩΑ ΤΗΣ ΒΑΤΡΑΧΟΥΠΟΛΗΣ.
Η ΠΟΛΙΣ ΤΩΝ ΣΚΩΤΑΡΑΔΩΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΗΤΑΝ ΓΡΟΣΙΑ ΚΑΙ ...ΔΑΝΕΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.
ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ...ΣΤΑ ΜΕΤΩΠΙΣΘΕΝ.
ΤΟ ΠΑΙΖΑΝ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΟΙ.
ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ.
ΣΕΡΒΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ,ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ,ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ,ΧΟΥΝΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟΠΝΙΧΤΕΣ.
ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΘΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΟΤΙ Η ΦΥΣΗ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΕ.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΥΛΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©

Anonymous said...

Αρτινός είσαι Ξυνόγαλε;

Anonymous said...

ΜΕΤΩΠΙΣΘΕΝ;

(Κάτι ήξερε ο άλλος με το ΚΔΩΑ)

Anonymous said...

Ξυνόγαλε, γιατί λες "δανεικά γράμματα"?

Anonymous said...

νεραντζόκωλος μάλλον ο ξυνόγαλος

Anonymous said...

Σίγουρα δεν είναι από παραθαλάσσιο μέρος.

Anonymous said...

Πολύ άντρακλας αυτός ο Ξυνόγαλος. Εδώ και 2 χρόνια έχει σύρει τα μύρια όσα χυδαία & λαχαναγορίτικα κατά των σχολιαστών αυτού του (εμφανώς) αθηναϊκού μπλογκ βγάζοντας όλα του τα απωθημένα κατά της Αθήνας (το εξήγησε κάποιος παραπάνω). Δεν αποκαλύπτει όμως τον ιερό τόπο καταγωγής του. Πολύ αντρίκιο και πολύ γενναίο, λες και θα καβαλήσουμε το πουλμανάκι να πάμε να τον βρούμε στα κατσάβραχα. Ετσι τρομάρα σου θα κατέβεις να δείρεις τους Αθηναίους ρέ παλικαρά της φακής; Εδω φοβάσαι να μας πεις το χωριό σου. Ξυνογαλάκο, άκου να σου πω αγορίνα μου. Εδώ είναι διαδίκτυο και υπάρχουν κανόνες, έστω άγραφοι. Ο πρώτος κανόνας είναι να είσαι ευγενής. Ο δεύτερος είναι αυτός της αμοιβαιότητας. Σου λέει ο άλλος από που κατάγεται, λες και εσύ. Ο τρίτος είναι να είσαι (όσο μπορείς) σοβαρός γιά να σε παίρνουν στα σοβαρά, αλλιώς το δούλεμα θα πηγαίνει σύννεφο. Εκτός αν τραβάει την φάπα ο πλατύς σβέρκος σου οπότε πάσο γιατί εσύ τρως τις κατραπακιές βροχηδον και ας νομίζεις το αντίθετο. Κάνε μία προσπάθεια και δεν θα το μετανοιώσεις.

Anonymous said...

Εχεις γίνει το πετ (κατοικίδιο) αυτού του μπλογκ δεν το καταλαβαίνεις; Ο κόσμος γελάει. Αντε ξύπνα βλάχο και σοβαρέψου, γιά το καλό σου τα λέω!

Anonymous said...

5:54 PM

δηλαδή και με τον Καραϊσκο γέλαγε-γελάει ο κόσμος?

Anonymous said...

6:02 ακόμη γελάει, μην έχεις καμμία αμφιβολία επ' αυτού.

Anonymous said...

Οχι 6:02. Ο Καραίσκος παίζει το παιχνίδι με τους κανόνες του. Είναι ολίγον κουφαλίσκος οκ, αλλά πάντα μέσα σε πλαίσια και πάντα εντός πνεύματος. Δεν είναι ούφο με έλικες σαν τον άλλον.

Anonymous said...

6:10 ίσως, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι ο Κουφαλίσκος δε βγάζει "πολύ γέλιο" ©.

Anonymous said...

6:13, άλλο να βγάζεις "πολύ γέλιο" © επειδή διαθέτεις τα προσόντα και άλλο να βγάζεις "πολύ γέλιο" © επειδή δεν τα διαθέτεις. Κάνει όλη την διαφορά.

ΒΑΡΣΟΣ said...

5:50, μάλλον ο Ξυνόγαλος πραγματκά φοβάται. Φοβάται ότι άμα πει την κωμόπολη/χωριό του, θα αρχίσουν να δίνουν και να παίρνουν τα "βλάχος" κλπ εδώ μέσα, γιατί κατά πάσα πιθανότητα είναι μικρότερη (και μάλλον θα θεωρείται "βλαχέ") σε σχέση με τα Ιωάννινα.

Πάντως, το ότι πράγματι φοβάται, το συνειδητοποίησα από το γεγονός ότι ενώ εννοούσε τον Κούγια, δεν τον ανέφερε καν. ΜΟΝΤΕΛ(Λ)ΟΠΝΙΧΤΗ τον είπε, ΖΟΥΠΑ τον είπε, ευθέως δεν τον κατονόμασε ποτέ πάντως.

Ρε Ξυνόγαλε τί φοβάσαι ρε; Ότι ο ΚΟΥΓΙΑΣ (πέστο ρε: Κ-Ο-Υ-Γ-Ι-Α-Σ) θα σε μηνύσει γιατί ανέφερες το όνομά του επί ματαίω ή γιατί πριν 200 χρόνια τον ΤΣΑΚΩΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΙΚΙ; Τόσο δέος μπροστά στη δικηγοράρα αυτή ρε Ξυνό; Μην επιβεβαιώνεις ότι είσαι χωριάτης ρε συ. Υπερφυσικές ιδιότητες του έχεις αποδώσει; Ήμαρτον μωρέ... Κατηγορείς τους Γιαννιώτες για κότες που δεν τον καρπάζωσαν φοβούμενοι τη μήνυση και εσύ δεν τολμας να αναφέρεις ούτε το όνομά του; Γεια σου ρε γενναίε Ξυνόγαλε.

ΚΟΥΓΙΑΣ© said...

Άμα αναφέρει το όνομά μου, θα τον μηνύσω τον Ξυνόγαλο. Ξυνόγαλε σε προειδοποιώ. ΠΡΟΣΕΞΕ ΚΑΛΑ ΞΥΝΟΓΑΛΕ.

Anonymous said...

Couille (προφέρεται κουϊγ) στην γαλλική αργκο σημαίνει "όρχις". Το αναφέρω γιατί προβλέπω ότι θα χρησιμεύσει.

Anonymous said...

6:17, Υπερβάλλεις, ασκείς πολύ σκληρή κριτική στον Ξυνόγαλο ενώ είμαι σίγουρος ότι έχει πλήρη επίγνωση της κατάστασης εδώ. Όπως θα έλεγε και κάποιος που όλοι πιά ξέρουμε "we laugh both at him and with him". Σε ό,τι αφορά σε εμένα, το αυτό ισχύει και για τον Κουφαλίσκο ©.

Γιώτα από επαρχία said...

Παιδιά γειά σας με λένε Γιώτα και είμαι από επαρχία. Σας παρακολουθώ κάμποσο καιρό και να πώ την αλήθεια μόνο μερικά ανώνυμα σχόλια κάνω που και που. Η αλήθεια είναι ότι έμπαινα γιατί μου κανε κλικ ο λόγος του Καραπιάλη αλλά και μετά του Ξυνόγαλου. Τόσο αμφισβητίες με πραγματικά ανατρεπτικό λόγο και οι δύο που πίστευα ότι είχαν πολύ πλάκα, και νόμιζα ότι το ίδιο θα πιστεύατε και οι υπόλοιποι γι' αυτούς. Πραγματικά η έκρηξη ειρωνείας τον τελευταίο μήνα, ειδικά κατά του Ξυνόγαλου, ήταν σαν να γκρεμίζονται τα τοτέμ μιας, ιδιότυπης ομολογώ, αμφισβήτησης, τουλάχιστον όπως τα εκλάμβανα εγώ. Το ότι γελάει ο κόσμος με τον Ξυνόγαλο και με τον Καραπιάλη δεν το συμμερίζομαι. Α και θα ήθελα να τους πώ να μην ιδρώνει το αυτί τους, ό,τι και να ακούσουν. Αυτά.

Anonymous said...

Γιώτα από ποιό μέρος της επαρχίας είσαι;

Γιώτα από επαρχία said...

Πάνω από τα αυλάκι, πάντως γκάγκαρη δεν δηλώνω

Anonymous said...

Πιό συγκεκριμένα Γιώτα;

Anonymous said...

Ξυνόγαλε είσαι αυτός που του φόρεσε την κουκούλα ο κούγιας;

Anonymous said...

Τη Γιώτα μάλλον την έχει καταλάβει ο ίδιος φόβος που κατέλαβε τον Ξυνόγαλο όπως έγραφε ο λοχαγός Βάρσος γι' αυτό δεν πρόκειται να απαντήσει συγκεκριμένα

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=iXgSxe3f_bM

Οι Μεγάλες στιγμές του Ξυνόγαλου στη Μεγάλη Βρεττάνια.

Anonymous said...

Γράψε Καραϊσκου

Αλλάχ Παπάρ said...

Θα τον κυνηγήσει με την σκαλισμένη αγκλίτσα© τον κουγια

Anonymous said...

Δηλαδή βρισκόμαστε ενώπιον του φαινομένου κουκουλοφόρων (ανώνυμων) επαρχιωτών να υβρίζουν Αθηναίους χωρίς να έχουν την τσίπα να φανερώνουν την πόλη τους; Οχι πολύ ανδρείο αυτό αγαπητή Γιώτα (και η ανδρεία δεν αφορά μόνο τους άνδρες). Και φυσικά παράλογο καθώς βασική αρχή του τοπικισμού είναι η πεποίθηση της ανωτερότητας του τόπου μου έναντι του τόπου του άλλου. Αν δεν έχω το θάρρος να μιλήσω καλύτερα να σκάσω γιατί αλλιώς δεν μιλάω αλλά μάλλον πέρδομαι. Ασχημο πράγμα η δειλία.

Anonymous said...

Αυτή είναι η απάντησή σας "Αθηναίοι"; Η επιφανειακή δήθεν συγκαταβατικότητα έναντι των επαρχιωτών με επίθετα τύπου μπαστουνοβλάχων, τοπικιστών, και ειρωνείες για τραχανάδες δεν κρύβουν παρά τον πραγματικό χωριάτη που αφού εγκαταστάθηκε πριν 20-30 (το πολύ) χρόνια στην Αθήνα, νόμισε ότι έγινε και πρωτευουσιάνος. Και θα έλεγα ότι δεν είναι θέμα σύγκρουσης επαρχίας-πρωτευούσης, αλλά θέμα μυαλού κι ωριμότητας. Δυστυχώς.

Ανεργο μοντέλο said...

Παιδιά, είχα μία σύντομη σχέση με αυτόν που αποκαλείτε μοντελοπνίχτη (τρομάρα του). Ο άνθρωπος είναι γιά γέλια. Φίφα, μπάμια, σφυρίχτρα, πείτε ό,τι θέλετε και πάλι λίγα λέτε. Και παλιόπαιδο. Αλλά τι να κάνει και αυτός με τέτοιο τσουτσούνι; Εγώ αν ήμουν άντρας και είχα τέτοιο πουλάκι θα είχα χίλιες φορές πιό πολλά νεύρα. Εδειξα κατανόηση, αλλά μερικές φορές δεν άντεξα και του μίλησα άσχημα. Πολύ. Σε βγάζει απ' τα ρούχα σου μερικές φορές. Την καταλαβαίνω την Βατίδου που του κατέβασε την μούρη με το τακούνι. Μακριά από τέτοια αντράκια κορίτσια, αυτή είναι η συμβούλή μου.

Anonymous said...

Ευτυχώς θες να πεις, θέμα μυαλού και ωριμότητας..

Εμείς οι αθηναίοι έχουμε μυαλό και είμαστε και ώριμοι.

Οι μπαστουνόξυνοκαραισκόβλαχοι πάλι όχι.

Anonymous said...

Πλάκωσαν και οι αλληλέγγυοι (9:49), προβλέπονται "πολλά γέλια" ©

Anonymous said...

9:49 μήπως δεν την είχε εκείνος μικρή, αλλά η δικιά σου η χοάνη ήτανε ξεχειλωμένη, σαν την άβυσσο που χάνονται και υπερωκεάνεια δηλαδή;

Λέω εγώ, γιατί πάντα πρέπει να εξετάζουμε όλες τις πιθανότητες.

Anonymous said...

Αλληλέγγυε 9.49, θα έλεγα ότι πρέπει να βάζεις κολώνια Μενούνος στα τσαρούχια σου.

Anonymous said...

Θα έλεγα ότι δεν μ' ενδιαφέρει ιδιαίτερα να επιδείξω αλληλεγγύη υπέρ κάποιου αλλά θα ήθελα να πω εδώ ότι η περίπτωσις του 10:15 είναι πραγματικά αθεράπευτη

Anonymous said...

Αν η Βατίδου δικαίως κατέβασε την μούρη του μοντελοπνίχτη © με το τακούνι, πόσο βαριά κρανιοεγκεφαλική κάκωση έχει πάθει ο Ξυνόγαλος από τα χτυπήματα με το τσαρούχι;

Anonymous said...

"Κύριε" 9:56, τέτοια έλεγε και ο "μοντελοπνίχτης" (τρομάρα του). Από την γλώσσα που χρησιμοποιείτε καταλαβαίνω το οξύ πρόβλημά σας. Δεν πειράζει. Πείτε ότι θέλετε. Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν μανταρίνια.

Anonymous said...

10.24 «Θα» έλεγες, αλλά άλλα είπες. Σκέψου δηλαδή και να ήθελες να επιδείξεις αλληλεγγύη τι θα διαβάζαμε. Ε ρε Μενούνος που σου χρειάζεται. Κι ένα κλύσμα με τραχανοβομβίδα © δε θα σε έβλαπτε.

Anonymous said...

Γνωστή σε όλους η ιστορία ΜΟΝΤΕΛΛΟΠΝΙΧΤΗΣ © vs Bαλλιανάτος. Ο πνίχτης έβγαινε στα κανάλια και έπνιγε τα απωθημένα του κατακεραυνώνοντας τους γκέη. Ο Βαλλιανάτος μία ωραία πρωϊα τον έκραξε αποκαλύπτοντας τον παλαιό δεσμό του πνίχτη με διάσημη τραβεστί της εποχής. Ο πνίχτης του έστησε καρτέρι στην πλ. Κολωνακίου τον "ΑΡΠΑΞΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΙΚΙ" ©, τον φάπωσε και συνελήφθη. Γι αυτό σας λέω, προσοχή στους κήρυκες-κουτσαβάκια, πολλές φορές κρύβουν περίεργους σκελετούς στις ντουλάπες.

Anonymous said...

Βαψομαλλιά συγχαρητήρια για τα posts σου!!!

Και ειλικρινά συλληπητήρια για τα πραγματικά βλακώδη σχόλια τα οποία ανέχεσαι να αναρτούν οι διάφοροι αργόσχολοι.

Anonymous said...

Ποιους εννοείς 11:16;

Anonymous said...

Βλακώδη σχόλια; γίνονται σε αυτό το σεπτό ιστολόγιο βλακώδη σχόλια;

Anonymous said...

για να καταλαοβυμε....την "παρτιδα" την σωζει ο ξυνογαλος, ο καραϊσκος, η γιώτα, η μπαστουνολαχοεπαρχία δλδ που φορεσε τσαρουχια και μπαινει στην Μ.Βρετανία με υφος 100 καρδιναλίων...

Anonymous said...

ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΧΥΛΟΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΙ ΓΙΑΤΙ
ΓΡΑΦΩ ΜΟΝΤΕΛΛΟΠΝΙΧΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΤΕΛΟΠΝΙΧΤΗΣ...

ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΛΑΣΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΤΙΣ
ΕΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΓΥΦΤΟΙ ΤΩΝ ΚΑΜΠΩΝ ΤΙΣ ΕΠΙΑΣΑΝ ΣΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥΣ....

THE NATIONAL GALLERY UK :

Modello
A modello (from the Italian; plural, modelli) is a sketch for a painting (or other work of art, especially sculpture) made in the same, or similar, medium. Modelli were usually made to show patrons what the end result would roughly look like, as well as to help artists work out their ideas.

ΕΧΟΝΤΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΓΥΦΤΟΥΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ 6 ΜΕΓΑΛΟΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΚΑΙ 9 HEDGE FUNDS ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ...ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΝ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟ
ΜΟΝΤΕΛΛΟ....ΑΓΡΑΜΜΑΤΕ ΧΥΛΕ...

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΥΛΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

ΥΓ.ΒΑΡΣΟ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΟ.
ΗΗΠΕΙΡΟΣ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΕΙΡΟΣ ΓΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΓΝΟΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΤΟΙΟΥΤΟΤΡΟΠΩΣ,ΕΙΝΑΙ Η ΓΗ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΩΤΟΘΡΕΨΕ ΜΕ ΑΓΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ

ΜΕ ΓΑΛΑ ΕΒΑΠΟΡΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΛΑ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ...

ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Οταν η κεφαλή του Βάρσου απο-πυρακτωθεί απο τα αλλεπάλληλα δι-Ηπειρώτικα, καυτά χτυπήματα, που του καταφέρνει ο Ξυνό και αρχίσει να σκέφτεται και πάλι λογικά, θα συνειδητοποιήσει οτι είναι αδυνατον να ανεβαίνω στην ταράτσα του Μ.Βρεταννία για να αναζητήσω στίλ και φινέτσα.Ενα ολόκληρο απογευμα ο λοχαγός τα έκανε και πάλι γυαλιά καρφιά, ειρωνευόμενος τον αυτοειρωνευόμενο.Κυνηγώντας δηλαδή γλάρους,αποκαίδια και χαλίκια.

Ο υπερυψωμένος τούτος βοθρόλακκος με την τριτοκοσμική τσιμεντοθέα, ανήκει αποκλειστικά και δικαιωματικά, στο παρακμιακό κοινοβουλευτικό μας μελίσσι.Στους Βελόπουλους,στους γεωργιάδηδες,στο Σκανδαλίδη, στον Αρη μας και στη Τζούλια,(της οποίας η ροζ πόρσε κείτεται μονίμως, στον προαύλιο του πανδοχείου χώρο.
Γενικά θα έλεγα, οτι ανήκει σ όλους αυτούς που τόσο όμορφα και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ, περιγράφει ο Ξυνό στα πόστ του.Η πιο επιτυχημένη υπογραφή δηλαδή του μπλόγκ,μετα απο τον Βαψ.

Anonymous said...

Κουφαλίτσα αφού η δική σου υπογραφή είναι εντελώς απαξιωμένη βρήκες μαϊμουδιά για να απαξιώσεις και τις άλλες. Δεν είναι όμως τουλάχιστον λογοτέχνης το δίχως άλλο ο Βάρσος, δεν είναι το δίχως άλλο ο Μάργουντ;

Anonymous said...

Ο μαγουντ κάνει και ωραία φωτορεπορτάζ.

Anonymous said...

Οι ελλ(ε)ηνίδες ικανοποιούνται μόνο με μαύρους γιατί τους έχει ξεχειλωθεί από την πολλή χρήση. Και μάλιστα κακή χρήση, καθώς τα κονδυλώματα δίνουν και παίρνουν.

Γλωσσολόγος (πρώην άνεργος) said...

Πολύ χαίρομαι όταν μπορώ να συνδράμω επιστημονικώς, πάμε λοιπόν: Ο κ. Ξυνόγαλος τελεί προφανώς εν συγχύσει γραμματολογική τε αλλά και εννοιολογική. Ο ορισμός του μοντέλου που παρέθεσε, πράγματι εκ του ιταλικού "modello", εκ του λατινικού "modellus" εκ του επίσης λατινικού "modulus" (μέτρο, κανόνας) αφορά το σχέδιο, το σκαρίφημα, το πρόπλασμα.

Ουδεμία σχέση έχει προφανώς με το γαλλικό "modèle" (ή mannequin, ιταλιστί modella) που αφορά την επί πληρωμή ενδεδυμένη γυνή με σκοπό την εμπορική προώθηση ενδυμάτων, υποδημάτων κοκ.

Στην ελληνική, δεν υφίσταται διαχωρισμός και η λέξη αναγράφεται ΠΑΝΤΑ με ένα λάμβδα (μοντέλο), αλλά και οι παράγωγές της: (η) μοντέλα, μοντελάκι, μόντελινγκ, μοντελισμός, μοντελίστ κοκ. Πριν την επικράτηση της απεχθούς δημοτικής μάλιστα, ίσχυε ο κακόηχος όρος "μοδέλο".

Δεν θα μπω καν στον κόπο να αξιολογήσω γλωσσολογικώς τον αχρείο νεολογισμό "μοντελοπνίχτης" που χρησιμοποιείται από περιοδικά και ιστολόγια του συρμού όπως ξαναείπα, είναι άξιον προσοχής όμως ότι ο κ. Ξυνόγαλος, στην απέλπιδα προσπάθειά του να "βγεί από πάνω" και να "βγάλει" τον κ. Βάρσο "σγράμματο" ανατρέχει στην ...National Gallery (!) γιά να "αποδείξει" ότι ο δικός του νεολογισμός (αυτός της ελληνικούρας) πάνω από τον νεολογισμό των περιοδικών του συρμού είναι ορθός. Αυτά όμως δυστυχώς παθαίνει όποιος δεν μιλάει την γλώσσα αλλα τον μιλάει αυτή, μοιραία καταντά να ακούγεται σαν ενωμοτάρχης της πάλαι ποτέ Ελληνικής Χωροφυλακής με την ελληνικούρα πάντα έτοιμη προς εκτόξευσιν προς τέρψιν των παρευρισκομένων.

Ευχαριστώ

ΥΓ Εφεξής δεν είμαι άνεργος γλωσσολόγος, αφου ανέλαβα αυτοβούλως έργον τιτάνιον, αυτό της πατάξεως της ξυνογαλείου ελληνικούρας!

ΥΓ2 ενδιαφέροντες σύνδεσμοι

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_18/05/2008_270378

http://tinyurl.com/6dm8d3h

Anonymous said...

ΡΕ ΦΟΥΚΑΡΑ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΕ

ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΟΛΑ

modella [mo-dèl-la] s.f.
• Donna che, per professione, fa da modello per pittori, scultori o fotografi; donna che indossa capi d'abbigliamento per fotografie, sfilate di moda ecc. SIN indossatrice, mannequin:

ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΤΡΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ....ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΚΑ ΣΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ...ΟΥΡΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΒΑΡΣΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΣΧΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΟΩΡΗ ΑΝΔΡΟΠΑΥΣΗ,ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΟΜΩΣ Η ΖΩΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ.

ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΣΥ ΤΟ ΕΡΓΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΥΓΡΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΛΙΣΗ,ΑΛΛΑ ΚΑΛΟΥ ΚΑΚΟΥ ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΝΥΚΤΟΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΛΙΝΗ ΣΟΥ,Η ΑΝΔΡΟΑΠΑΥΣΗ ΕΧΕΙ ...ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ.

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΕ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.

Anonymous said...

ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΕ

ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΟΛΙΓΟΝ ΣΤΑΜ ΣΤΑΜ
ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ
ΠΩΣ ΜΙΛΟΥΣΕ Ο ΕΝΩΜΟΤΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗΣ.
ΣΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙΣ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΤΟΜΙΝΟ ΤΖΙΤΖΙΦΙΟΓΚΕ....

Anonymous said...

Αυπνος έμεινε ο κακομοίρης ο Ξυνόγαλος μετά την "ΣΒΟΥΡΙΧΤΗ ΣΦΑΛΙΑΡΑ" © του Γλωσσολόγου. Δικαιολογίες τύπου "ΣΕΡΒΕΡ" © και γιά την ταμπακιέρα τουμπεκί πιό ψιλοκομμένο και από τραχανά. Πως γράφεται ωρέ γίγαντα κάποιου άγνωστου χωριού της Ηπείρου το μοντέλο στα Ελληνικά θα μας πεις που σου αρέσει να γράφεις τις λέξεις όπως "ΟΙ ΠΛΑΣΤΕΣ ΤΟΥΣ (οι Κωστόπουλοι δηλ) ΤΙΣ ΕΔΩΣΑΝ" © μη χέσω;

Server © said...

Κύριε Ξυνόγαλε, παρακαλώ πολύ, περιορίστε την πνευματική σας παραγωγή γιατί κοντεύω να πέσω. Ευχαριστώ.

Anonymous said...

Ξυνόγαλε άκου τι θα κάνεις. Θα πας και θα βρεις όλα σου τα σχόλια μέχρι σήμερα. Μετά θα πάρεις ένα λεξικό και θα ελέγξεις μία-μία τις λέξεις που έχεις χρησιμοποιήσει σε αυτά τα σχόλια. Είμαι σίγουρος ότι δεν θα βρεις ούτε ένα σχόλιο, στο οποίο όλες, μα όλες όμως, οι λέξεις σου είναι ορθογραφημένες. Μοντέλο γράφεται στα ελληνικά, τί θες να κάνουμε τώρα; Άμα δεν σου αρέσει, φτιάξει μια δική σου γλώσσα και γράφε την. Αλλά σταμάτα να ζητάς και τα ρέστα όταν σε διορθώνουν, γιατί η γραφικότητα σου έχει χτυπήσει την πόρτα (..και εσύ την άνοιξες διάπλατα...).

Μπετατζής said...

Κύριε Ξυνόγαλε τι θα γίνει με εκείνα τα μεροκάματα που μου χρωστάτε; Πότε θα τα πληρωθώ; Και δε μου κολλήσατε και ένσημα, αλλά ας είναι, αφού είναι για το καλό της τεχνολογίας. Αλλά εγώ κύριε Ξυνόγαλε τα δούλεψα, τα έριξα τα μπετά στη βάση του σέρβερ για να μη πέσει, αλλά να τα πληρωθώ κιόλας, έτσι;

Anonymous said...

Γιωτάς απο επαρχία.

Anonymous said...

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_13/04/2011_438728

Anonymous said...

Η πιο επιτυχημένη υπογραφή δηλαδή του μπλόγκ,μετα απο τον Βαψ.

Anonymous said...

Προτείνω να διαγράφονται τα υβριστικά σχόλια από όπου και αν προέρχονται γιατί με την φόρα που έχουν πάρει μερικοί σε λίγο το μπλογκ θα γίνει Καψαμπέλης. Αλλο η πλάκα, άλλο οι ύβρεις. Υπάρχουν και όρια.

Νίκος said...

Συμφωνώ κι εγώ, έχει πέσει κατακόρυφα η ποιότητα. Να διαγραφούν άμεσα οι κκ. Ξυνόγαλος και Καραϊσκος. Αν και στον τελευταίο έχω μία αδυναμία γιατί, όπως βλέπετε έχουμε κάτι κοινό. Αν λοιπόν αφαιρέσει το δαχτυλίδι, να μείνει.

Anonymous said...

Σαν να μας τα μασάει αυτός ο Καραϊσκος. Τελικά ήταν στην Μεγάλη Βρετάνια το Σάββατο ή όχι; Να τοποθετηθεί ο Βάρσος (ή ο ίδιος αν θέλει).

Θαυμαστής Νίκου said...

Κύριε Νίκο,

Χαιρομαι πολύ που μας κάνατε την τιμή να μας επισκεφθείτε. Είμαι μεγάλος θαυμαστής σας πρέπει να ξέρετε, τώρα όμως που σας είδα να καπνίζετε το πούρο χωρίς δακτυλίδι έγινα ακόμα πιό μεγάλος! Ετσι κάνουν οι ανεπιτήδευτοι άντρες με πραγματικό στυλ (και φινέτσα). Θα μου επιτρέψετε μία παρατήρηση μόνο που αφορά τον κόμπο της γραβάτας σας. Βλέπω ότι έχετε χρησιμοποιήσει μικρό κόμπο (four-in-hand ή small knot) και κατά την γνώμη μου αυτό είναι λάθος. Ενας gedelman του δικού σας επιπέδου δεν μπορεί να φοράει τις γραβάτες του παρά μόνο με κόμπο full Windsor (όπως ο κ. Πεταλωτής), είναι πιό αριστοκρατικό.

Νίκος said...

Αγαπητέ Θαυμαστή μου,

όπως λέω κι εγώ, η κολακεία μπορεί να σε πάει μακριά. Έχω παρατηρήσει ότι έχω πολλούς και μεγάλους θαυμαστές σε αυτό το φιλόξενο ιστότοπο. Ελπίζω να ακούτε Real FM και να διαβάζετε Real News, γιατί εμείς δεν έχουμε πάτρονες εργολάβους και εφοπλιστές. Σε ό,τι αφορά στο κόμπο της γραβάτας μου, που όπως σωστά παρατήρησες έχω χρησιμοποιήσει μικρό κόμπο, υπάρχει λόγος. Είναι μια συνειδητή πράξη αντίστασης απέναντι στο μνημόνιο και στην άθλια αισθητική που πρεσβεύουν βλάχοι που το παίζουν αριστοκράτες όπως ο κύριος Πεταλωτής.

Καλημέρα, καλημέρα.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Θα ήθελα να προβώ σε μιαν διευκρίνιση.
Μόνο και μόνο για να μην αναλωθεί σε κυνήγι μαγισσών ο λοχαγός,όταν γυρίσει απο τον μεροκάματο και να ασχολήθεί επιτέλους με κάτι πιο σοβαρό και διασκεδαστικό.
Θα θελα π.χ να μας αναλύσει τη βλητική ικανότητα του Κανταφικού στρατου.Κυκλοφορούν φήμες για μυστικά όπλα που μπορούν πλήξουν τη μικρή μου pakistan valley στα Χανιά.Σ αυτή την περίπτωση- μάργουντ- να βρίσω τον Καντάφι ή τους Αμερικάνους και τη βάση στη Σούδα;
Διευκρινίζω λοιπόν οτι παρέστην στη Μ.Β το σάββατο μεσημέρι-οχι με κοστούμι, κι ουτε αναζητώντας τη φινέτσα και το στίλ .Τα υπόλοιπα τα είπαμε.

Προσθέστε και ενα "στα αρχίδια μας" στο τέλος και έχετε ενα υπέροχο .

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

ενα υπέροχο πόστ

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Nηστικά όπλα

Θαυμαστής Καραϊσκου said...

Καραϊσκο, αν εσύ πέρασες καλά, με ή χωρίς κοστούμι, με ή χωρίς αναζήτηση φινέτσας και στυλ, εμένα μου περισσεύει. Η ειλικρίνειά σου σε τιμά.

Anonymous said...

Aστροπελέκι πραγματικό αυτός ο Ξυνόγαλος. Πρώτα η ιστορία με τον σέρβερ και τα κεφαλαία, μετά το βίντεο με τον Κούγια στα Γιάννενα, και τώρα ο μοντελισμός, πολλά αυτογκόλ αδελφάκι μου. Να δούμε τι άλλο θα δουν τα ματάκια μας.

Anonymous said...

Θαυμαστής Καραϊσκου; Ρε τι διαβάζουμε.... Είναι σα να λέμε ότι ο Εγύπτιος ξέρει ορθογραφία...

Anonymous said...

ζηλιάρα.

ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΤΩΡΑ... said...

Αυτοθαυμαζόμενος και αυτοχειροκροτούμενος ο Καραϊσκος

Anonymous said...

Και αυτοηττώμενος ο Ξυνόγαλος.

ΜΑΛΙΧΟΥΤΗΣ said...

Nέο κάζο Βάρσου.

Θαυμαστής Βάρσου said...

Τι έπαθε ο Λοχαγός;

Anonymous said...

http://mediacopy.blogspot.com/2011/04/miss-mediterranean-13-narkissos.html?spref=fb

Anonymous said...

Πάχυνε.Κολλητός του μου είπε:"πλέον είναι αναγκασμένος να ράβει μεχρι και τις φόρμες του".

Anonymous said...

Το 'φαγε το μαραζι το παιδι

Anonymous said...

Ή μαλλον αυτος εφαγε το μαραζι

Anonymous said...

Πάχυνε; Ε να κάνει τη δίατα του τραχανά, που δεν τρώγεται με τίποτα το έμεσμα. Θα αδυνατίσει τάχιστα.

Γλωσσολόγος said...

Αγαπητέ κ. Ξυνόγαλε, προς τι τόσος θυμός; Μήπως είστε δυσκοίλιος όπως διάβασα και σας ταλαιπωρούν ζοχάδες; Εγώ κατέβαλα προσπάθειες γιά πολιτισμένο διάλογο με επιχειρηματολογία και εσείς καταφεύγετε σε απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, επιλέξατε τον εύκολο δρόμο δηλαδή, τον δρόμο των ηττημένων. Δεν πρόκειται φυσικά να σας ακολουθήσω σε αυτόν τον ολισθηρό κατήφορο κ. Ξυνόγαλε παρότι και εγώ γνωρίζω να "ΑΡΠΑΖΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΙΚΙ" όπως λέτε και μάλιστα, εν αντιθέσει με σας, με δυσάρεστα αποτελέσματα γιά τον ιδιοκτήτη (του μανικιού) καθότι τυγχάνω κάτοχος μαύρης ζώνης στο ντζούντο. Εχω αποφασίσε όμως να ακολουθήσω τον δρόμο της γαλήνης, τον δρόμο της εσωτερικής ενόρασης όπως διδάσκει ο Μεγάλος Δάσκαλος Δαλαϊ Λάμα και δεν θυμώνω ποτέ. Εχω να θυμώσω πάνω από 20 χρόνια κ. Ξυνόγαλε, μπορείτε να το φανταστείτε αυτό; Δοκιμάστε το και θα με ευγνωμονείτε. Α, μην ξεχάσω να κόψετε τα κόκκινα κρέατα (προβατίνες κλπ) και να τρώτε πολλά φραγκόσυκα που θα αφθονούν στα μέρη σας, κάνουν θαύματα γιά τις αιμορροϊδες (και γι αυτό θα με ευγνωμονείτε).

Οσο γιά την αψιμαχία μας να σας πω ότι errare humanum est, perseverare autem diabolicum.

Ευχαριστώ

ΒΑΡΣΟΣ said...

Μόνο και μόνο για να μην αναλωθεί σε κυνήγι μαγισσών ο λοχαγός,όταν γυρίσει απο τοN μεροκάματο

Καραίσκο, μπορεί το μεροκάματο να προέρχεται από το μέρα και το κάματος, αλλά απ' όσο θυμάμαι είναι ΤΟ μεροκάματο, όχι Ο μεροκάματος.

Ξυνόγαλε, ακόμα και συ ο ίδιος στα 2 πρώτα σχόλια που έκ(λ)ανες, με ένα Λ το έγραψες το ΜΟΝΤΕΛΟΠΝΙΧΤΗΣ. Στο τρίτο σχόλιο σου ξέφυγε και το γραψες με δύο. Κι αντί να κάτσεις να πεις, ένα: "Εντάξει ρε παιδιά ένα ορθογραφικό λάθος έκανα", έκανες ολόκληρη ιστορία επειδή κάποιος σου έκανε πλάκα. Χαλάρωσε λίγο ρε γίγαντα, όλοι κάνουμε λάθη. Δεν κατεβάζουμε μετά θεωρίες πρωτοτυπίας στη χρήση της γλώσσας, μήπως και αποδείξουμε το τίποτα, μόνο και μόνο για να μην παραδεχτούμε ένα @αμημένο ορθογραφικό λάθος. Ηρέμησε λίγο..

MAΛΙΧΟΥΤΗΣ said...

Προσθέστε και εδω ένα: "στα αρχίδια μας στο τέλος"

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Σάμπως ξέρω εγω απο κάματα και μεροκάματα;

Anonymous said...

Λοχαγέ, αν όπως διαδίδουν οι κακές γλώσσες έχεις παχύνει τόσο που ράβεις μέχρι και τις φόρμες σου, δε κλείνουν τα μάτια σου από το πάχος; Πως βλέπεις να διαβάσεις; Τα κρατάς ανοιχτά με οδοντογλΥφίδες ή με λαβίδες όπως ο Malcolm McDowell στο Α Clockwork Orange;

Anonymous said...

Kακές γλώσσες με πατάτες και μπρόκολα

ΒΑΡΣΟΣ said...

Ποιος να είναι άραγες ο Μαλιχούτης; Βάζοντας το όνομα στο Google, ο πρώτος που βγήκε είναι ένας φωτογράφος γάμων από τα Χανιά. Ποιος να ναι μωρέ;

Ελπίζω να μην είναι αυτός, ο άνθρωπος αυτός, που επώνυμα ζητάει παραπάνω να ασχοληθώ με τα βλήματα του Καντάφι αλλά ανώνυμα σε κάποια σχόλια παρακάτω γράφει υπερβολές για το σωματικό μου βάρος, μαράζια και διάφορες άλλες σαχλαμάρες. Γιατί αν είναι, τότε είναι μεγαλύτερο βλήμα κι από τα βλήματα του Καντάφι, αν νομίζει ότι είναι τόσο πονηρίσκος.

Anonymous said...

ΡΕ ΣΕΙΣ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΒΑΡΣΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΑΛΑΣ;;;;

Anonymous said...

μαλιχούδης;

Anonymous said...

Όπου γάμος στα Χανιά ο Μαλιχούτης © πρώτος.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

καλά βάρσε μόνο εγω σε κράζω, μ αυτό το πλευρό να κοιμάσαι.

Anonymous said...

Yπέρ βαρ(σ)ος

ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΤΩΡΑ... said...

Και αυτοαναφορικός ο Καραϊσκος.

Anonymous said...

O ελα μωρε τώρα είν ο Φάρσος

ΒΑΡΣΟΣ said...

Πήρα τα κιλά μου και το μαράζι μου χθες, και πήγα καθημερινή (μετά από πολύ καιρό) για ποτό στο κέντρο. Μιλάμε για πανωλεθρία. Ψυχή ζώσα δεν κυκλοφορούσε. Στο γνωστό στενό μπαρ Καραίσκο, που καθημερινή γινόταν τα προηγούμενα χρόνια το αδιαχώρητο, χθες είχε δεν είχε 10 άτομα μέσα. Ρώτησα την μπαργούμαν αν έχει κόψει η κίνηση και περιέγραψε την κατάσταση με τα χειρότερα λόγια. Επιβεβαιώνονται οι Πιτσιλήδες που έλεγαν ότι δεν κυκλοφορεί κόσμος στο κέντρο πια. Το πολύ οικονομικό στρίμωγμα τους έκλεισε όλους σπίτι τους φαίνεται.

ΒΑΡΣΟΣ said...

Μπα, δεν είμαι εγώ ο ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΤΩΡΑ. Τις άλλες φορές (εκτός από σήμερα) ήμουν πράγματι εγώ, σήμερα όμως κάποιος άλλος γράφει με αυτό το όνομα.

Anonymous said...

Ρε συ Βάρσο, πως χώρεσες εσύ παχιός-παχιός στο στενό μπαρ;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Μόνο το γκάζι εχει πια κόσμο.Αλλα το Γκάζι μου προκαλεί εμετό.Αλήθεια όμως μου προκαλεί εμετό και δεν πάω. Οχι όπως το Κολωνάκι που επίσης μου προκαλεί εμετό, αλλα απεκαλύφθηκε οτι πάω.

Anonymous said...

Πήρα τη βοήθεια του κοινού. Με βοήθησαν και μπήκα.

Anonymous said...

Τον έσπρωχναν από τις πόρτες όπως στο μετρό του Τόκιο.

Anonymous said...

Έτσι;

Anonymous said...

Έμετο

Anonymous said...

εμέτοι

Anonymous said...

Βάρσε, ο Πιτσ. το είπε την ανάγκην φιλοτιμίαν ποιούμενος. Ναι μεν υπάρχει κάμψη, παρά ταύτα άλλα κωλόμπαρα στο Κολωνάκι εξακολουθούν να δουλεύουν καλά δεδομένων των συνθηκών όπως το Doors πχ. Η πικρή αλήθεια είναι ότι ο Σύλλογος Φίλων Ελαφράς Μουσικής Κολωνακίου "Το Ροκ εν Ρολ" κουράστηκε και έκλεισε τον κύκλο του όπως και η "Μεταπολίτευση" (γέλια). Συμφωνώ με τον Καραϊσκο γιά το Γκάζι (προσθέτοντας και του Ψυρρή), δεν συμφωνώ με το "απεκαλύφθηκε", ή "απεκαλύφθη" ή "αποκαλύφθηκε" αγαπητέ Καραϊσκε.

Anonymous said...

απεκαθήλωση

Anonymous said...

και συ δεν έβαλες τόνο στον καραίσκο 8:29 αλλα δεν θα το κάνουμε θέμα.

Anonymous said...

Και συ 8:39 ξεκίνησες πρόταση χωρίς κεφαλαίο γράμμα και δεν έβαλες τόνο στο αλλά.

Anonymous said...

Εσύ ξεκίνησες πρόταση με το και.

Anonymous said...

Το ίδιο έκανες κι εσύ προηγουμένως όμως.

Anonymous said...

8:39, κι εσύ έτσι που τόγραψες διαβάζεται "καρέσκο". Ας μας πει κάποιος χριστιανός πως μπαίνει ο @#$%* τόνος με διαλυτικά επιτέλους!

Anonymous said...

O 8:48 έστειλε το μήνυμα της χρόνιας

Anonymous said...

Εγώ ξέρω πως μπαίνει ο τόνος μαζί με διαλυτικά, αλλά αφήνω τον Ξυνόγαλο να το πει. Ή τον Καραΐσκο.

Anonymous said...

Καρέσκο;

Anonymous said...

o 8:48 β

Anonymous said...

χρόνιας 8:52(α); όπως λέμε "χρόνιας πάθησης";

Anonymous said...

Γιατί σάπμως ξέρω το © πως μπαίνει; Εγώ το κάνω κλοπυ πέηστ από τα σχόλια του Ξυνόγολου

Anonymous said...

σαπμώ σαπμους

Anonymous said...

Ξυνόγολος

Anonymous said...

δεν πάς στου ψυρί για κανα ποτώ ρε 8:29 και χεσε μας με την ορθογραφήα

Anonymous said...

Δεξί Alt, Ctrl και τόνος πατημένα ταυτόχρονα.

Server © said...

Μη βάζετε τον τόνο μαζί με τα διαλυτικά. Ή το ένα ή το άλλο. Άντε γιατί κάτι με τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ, κάτι με τα ©, τώρα και διαλυτικά και τόνο, ε, δε πάει άλλο, θα καταρρεύσω.

Anonymous said...

8:52 τον βρήκα τον τόνο με διαλυτικά. Καραΐσκος. Ορίστε. Η κακία θα σου μείνει. Ξέρω και το © χωρίς κλόπυ, φάε την σκόνη μου, χα!

Anonymous said...

(ωχ, καλά που δεν έβαλα κεφαλαία, θα τάφτυνε ο σέρβερ)

Anonymous said...

9:04, ο 8:52 είμαι. Αφού είπα πως μπαίνει στο 9:03 σχόλιο που έκανα. Σκεφτόμουνα αρχικά να μοιραστώ την πολύτιμη αυτή γνώση μόνο παίρνοντας αντάλλαγμα από τον Ξυνόγαλο. Εγώ να του πω τον συνδυασμό και αυτός να μου πει από πού είναι. Μετά σκέφτηκα ότι δεν έχει νόημα στα κεφαλαία γράμματα ο συνδυασμός, οπότε θα του ήταν άχρηστος. Γι αυτό και μοιράστηκα την πολύτιμη αυτή γνώση μαζί σας.

Anonymous said...

Ξυνόγολο

Anonymous said...

Επανεμφάνιση Καραΐσκου (σσ είδατε τι έκανα) στο γυαλί!?!?

http://fimotro.blogspot.com/2011/04/blog-post_2480.html

Anonymous said...

Ξυνόγαλε, γιά να καθαρίσει ο σκληρός σου από σβουνιές, σκατόμυγες κλπ εκεί πάνω στα όρη, διπλό αριστερό κλικ στο My Computer => δεξί κλικ στο C: => επιλογή Format και καθάρισες.

Anonymous said...

Ξυνόγολε

Anonymous said...

9:13, σε πέρασα γιά πλεονέκτη αλλά αν είναι έτσι οκ. Είχες τους λόγους σου. Ευχαριστούμε.

Anonymous said...

Ο χονδρός όψιμος και άσπονδος φίλος του Ξυνόγαλου που είναι; Έπεσε στο καζάνι με τον τραχανά και σφήνωσε; Αν έχει συμβεί αυτό, τότε βλέπω να δράττεται της ευκαιρίας ο μπαστουνόβλαχος και να πέφτει "ΣΒΟΥΡΙΣΤΗ ΣΦΑΛΙΑΡΑ" ©

Anonymous said...

ΣΒΟΥΡΙΣΤΗ ΣΦΑΛΙΑΡΑ ♂

Anonymous said...

Ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα εδω μεσα

Γιώργος Λιάνης said...

"Ο Βάρσος...." η πρώτη μου καλλιτεχνική απόπειρα. Να μου δοθεί τιμητική σύνταξη:


Βάρσε σαν Λάλας μας μιλάς
στην ανηφόρ' αγκομαχάς
από την πίτσα την πολλή,
τα μακαρόνια "Νάπολι"

Βογγάει ο "Καλοφαγάς"
τον βόθρο σου να καθαρίσει
νάτος στο βάθος κι ο "Μυστράς"
ήρθε τον πρώτο να ενισχύσει,

την ήττα όμως δεν μπορούν,
να αποφύγουν κι ας βογγούν,
λευκή πετσέτα μας κουνάν,
οι σκατατζήδες κλάταραν.

Γλύκυ μου έαρ μυρωδάτο
στου Βάρσου το καπετανάτο
πέφτει το χέσιμο βροχή
κλανιών, πορδώνε την κλαγγή
γνωρίζουνε οι διπλανοί
συγκάτοικοι μαρτυρικοί.

Μα θα΄ρθει και το καλοκαίρι,
Θα βρεί ο καθένας μας το ταίρι,
κι ο Βάρσος μόνος δεν θα μείνει,
παρέα με Λάλα και Μπετίνη,
γκαγκάριν η χοληστερίνη.

Anonymous said...

Μπράβο Γιώργο, καλή προσπάθεια. Συνέχισε έτσι.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Θα έλεγα οτι ο 8:29 -αν εξαιρέσεις τα ορθογραφικά σχόλια,τα οποία θεωρώ γενικά πασέ-έκανε το σχόλιο της ημερας.
Προσφάτως διάβαζα συνέντευξη του Μάκη Τσέλιου,που έλεγε τα ίδια γίδια.Οτι έφυγε απο το Κολωνάκι γιατί τον ενοχλουσαν οι συριζαίοι μωρέ,είχε ταραχές λέει, το να τάλλο κάτσε τώρα να στη βάλω.
30 χρόνια ο Τσέ στο κολωνάκι τώρα άρχισαν οι εξεγέρσεις.
Η μόδα και η νύχτα υποφέρουν πολύ απο τις κρίσεις πρέπει.

Anonymous said...

πάλι αθώος δλδ ο συριζα

Anonymous said...

Κοίτα ήρθε στη Β.Κωνσταντίνου οπότε καλύτερα.Ξέρετε τα λινά του Μάκη είναι σούπερ.

Thavmastis Karaiskou said...

Exei dikio o Karaiskos me ta orthografika sxolia, einai ntip pase, egw den exw problhma kanena kai me ta sxolia se greekilsh (opws einai emfanes).

Anonymous said...

Εγυπτιακή ορθογραφία

Anonymous said...

ένα καλό κείμενο από κάποιον (μετανοημένο) καραϊσκο

http://bit.ly/eQiqaN

Anonymous said...

Κουϊζ που θα αναρτήσει ο Εγύπτιος στο μπλογκ του εντός της ημέρας, αλλά το βλέπετε εδώ πρώτοι.

Θαυμαστής Νίκου said...

Πτωτικά κινήθηκαν οι κυκλοφορίες των κυριακάτικων φύλλων, παρά το γεγονός ότι έμειναν στα περίπτερα τέσσερις μέρες λόγω της απεργίας. Μόνη εξαίρεση η Real που κέρδισε 15.670 φύλλα.

Συγκεκριμένα:

Το ΒΗΜΑ : 132.420
Καθημερινή: 132.170
Πρώτο Θέμα: 110.120
Real: 110.010
Έθνος: 96.100
Ριζοσπάστης: 21.460


Πάμε όλοι: Μπρρρρρρρράβο Νίκο!

Anonymous said...

Βλέποντας το Νικολή να αφαιρεί το δαχτυλίδι απ το πούρο με συνέπεια,μέριμνα και τυπικότητα, ερωτώ:
Το αφήνεις πάνω το δαχτυλίδι μόνο και μόνο για αυτό το λόγο ναί ή όχι;

Anonymous said...

11.41 το συμπλήρωσα και μου βγήκε ότι Master of Ceremonies, που εγώ αφελώς νόμιζα ότι θα ήταν ο Lord Chamberlain, θα είναι ο Baron de Lait Aigre. Τι μαθαίνει κανείς βρε παιδί μου...

Anonymous said...

12:22 όχι μόνο το αφήνεις το @#$%^&* το δαχτυλίδι επάνω (με μέγα κίνδυνο να στιγματιστείς διά βίου) αλλά φοράς και την γραβάτα με κόμπο full Windsor όπως είπαμε (με κίνδυνο εκεί να παρεξηγηθείς ως μιμητίας του Πεταλωτού). Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα καταστάσεις δηλαδή.

Αυτό το "Νικολή" πολύ μου άρεσε και μου θύμισε την αξέχαστη μελωδία του Γιώργου Κατσαρού. Ας ελπίσουμε να την συμπεριλάβει ο Νίκος σε μία από τις προσεχείς ποιοτικές προσφορές της Αληθινής Εφημερίδας.

Anonymous said...

12:25 και εγώ ακριβώς έτσι την πάτησα. Είχα την (εσφαλμένη όπως απεδείχθη) πληροφορία ότι ο Βαρώνος επιχείρησε να λαδώσει γιά την επίζηλη θέση τάζοντας 300 οκάδες τραχανά και 1.000 φιάλες Château Xynault γιά να καταναλωθούν στην γαμήλια δεξίωση.

Anonymous said...

ερρικα πρεζερακου

" η στυλιστρια με βγαζει μετρια"

Ορθη διατυπωσις

{Ισχυουσα δια το 99 τα εκατον οσων εμφανιζονται εις το χαζοκυτιον}

"η στυλιστρια με βγαζει οπως πραγματι ειμαι"

[ενω θα επρεπε να με βγαζει οπως δεν ειμαι ,δηλαδη ως πανεμορφον κινουμενον σχεδιον ...]

Anonymous said...

Τίείπε ο Πρέκας για τη θεία Όλγα?

Giacomo Casanova said...

Πράγματι βγάζει "πολύ γέλιο" © η γυναικεία ματαιότης (βλ. ανασφάλεια). Ειδικά δε όταν επέλθει το αναπόφευκτο σίτεμα - εκεί κατά τα πρώτα -ήντα - πέφτουν ως διά μαγείας οι μάσκες του καθωσπρεπισμοί και μένει ο ασυγκράτητος, άκρατος πόθος με σπαρταριστά αποτελέσματα.

«Oldest ‹Older   401 – 600 of 1694   Newer› Newest»