Λόγοι δεοντολογίας – και έχουμε ξαναπεί πόσο ψηλά βάζουμε τη δεοντολογία – επιβάλλουν μιαν απερίφραστη παραδοχή: Είμαστε προκατειλημμένοι απέναντι στον ποιητή Ιατρόπουλο Δημήτρη! Θετικώς προκατειλημμένοι – για να εξηγούμεθα. Από την εποχή της εφηβείας μας, είχαμε τον Δημήτρη σε ένα νοητό εικονοστάσι. Και το πληρώσαμε. Όταν η καθηγήτριά μας των Νέων Ελληνικών μάς ερώτησε πέρυσι στην τάξη «ποιος είναι ο πιο αγαπημένος σας έλληνας ποιητής;», η απάντησή μας (μαζί με το σηκωμένο χέρι) ήλθε ασκαρδαμυκτί – ταχύτερα απ’ όσο ο Θανάσης Λάλας καταβροχθίζει μια τυρόπιτα: «Ο Δημήτρης Ιατρόπουλος κυρία!»… Έκτοτε, τοποθετηθήκαμε, οριστικά και ανεπανόρθωτα, στα μαύρα κατάστιχα της κυρίας καθηγήτριας, πληρώνοντας την προτίμησή μας με σκώμμα, χλευασμό και αντιπάθεια. Και ήμασταν και λιγάκι ερωτευμένοι με αυτή την καθηγήτρια, οπότε ο πόνος διπλός. Ουδέποτε, όμως, το μετανιώσαμε. Δεν θα μας αλλάξει ο πόθος και ο έρωτας τον χαρακτήρα και τις αξίες μας. Γιατί, όπως έλεγε και ο συνάδελφος του Ιατρόπουλου, ο σπουδαίος (αλλά όχι τόσο σπουδαίος όσο ο Δημήτρης) E.E. Cummings «το να μην είσαι παρά μονάχα ο εαυτός σου – σ’ έναν κόσμο που πασχίζει μέρα-νύχτα να σε κάνει κάτι άλλο – σημαίνει να δώσεις τη σκληρότερη μάχη που ένας άνθρωπος μπορεί να δώσει». Εμείς δώσαμε αυτή τη μάχη. Και ουδέποτε το μετανιώσαμε. Ήμασταν – και παραμένουμε – ιατροπουλικοί· μέχρι μυελού οστέων· ανεξαρτήτως δυσκολιών· πληρώνοντας και το σχετικό τίμημα…
Η ζωή του αγαπημένου μας ποιητή Δημήτρη Ιατρόπουλου θυμίζει μυθιστόρημα. Ίσως απ’ αυτά τα φτηνά, pulp μυθιστορήματα, που τυπώνονται σε κακής ποιότητας χαρτί – αλλά πάντως μυθιστόρημα. Ο δαφνοστεφής ποιητής μας ουδέποτε επιθύμησε το «καλούπωμα» σε μια αστική – πολλώ δε μάλλον μικροαστική – τακτοποίηση, σαν κι αυτές «των πολλών» και συμβιβασμένων που του έφερναν αναγούλα. Όχι! Ο ποιητής Δημήτρης θα έφκιανε (sic) αλλιώς τη ζωή του, ασυμβίβαστα, ρηξικέλευθα, προοδευτικά, επαναστατικά. Οπότε και πήρε τη μεγάλη απόφαση. Παρέα με ένα μικρό (πλαστικό) τσαντάκι που είχε μέσα μόνο κάποια χρειώδη (κανά δυο σώβρακα, μια-δυο φανέλες, ένα ζευγάρι κάλτσες), ο Δημήτρης βάλθηκε να κατακτήσει τον κόσμο. Όχι μόνον λόγοι αδεκαρίας, αλλά και λόγοι δεοντολογίας, λόγοι αρχής (και κυρίως, για να λέμε και τη μαύρη αλήθεια, λόγοι στυλ και πόζας) τον ώθησαν στη λογική του… ωτοστόπ (τόσο της μόδας τότε στα κοινωνικά στρώματα των λέτσων και των παιδιών των λουλουδιών που τόσο θαύμαζε ο ποιητής μας). Αψήφησε ο Δημήτρης τους κινδύνους που ελλοχεύουν πίσω από μια τέτοια επιλογή. Όμορφο και άγουρο παιδί ακόμη, δεν εδίστασε να παρακάμψει ενδεχόμενες παγίδες που κρύβονταν πίσω από ντούρους μουστακαλήδες οδηγούς τριαξονικών και άλλων ογκωδών οχημάτων...
Έτσι, μπήκε πλησίστιος στην περιπέτεια του να γνωρίσει, μέσω ωτοστόπ, τον κόσμο. Τι περιπέτεια θεέ μου… Πόσο συνάρπαζε και συντάραζε την ασυμβίβαστη και φιλοπερίεργη ψυχή του μικρού Δημήτρη μια τέτοια προοπτική… Του έτυχαν πολλά σκασμένα λάστιχα σε αυτή την περιήγηση. Από τότε, ο Δημήτρης βαδίζει στην τέχνη, αλλά και τη ζωή, μονίμως με σκασμένο λάστιχο. Είδε πολλά ο Δημήτρης σε αυτήν την περιήγηση. Άλλα τα φωτογράφισε με την μικρή, ταπεινή φωτογραφική μηχανούλα του (Kodak;). Πόσα περισσότερα, όμως, δεν φωτογράφισε με τη μηχανή του μυαλού του – πόσες εικόνες δεν βάστηξε (sic) στη μνήμη του για να γίνουν οι θύμησες του αύριο και να αποτελέσουν το καύσιμο που θα οδηγούσε τον Δημήτρη στις δαφνοστρωμένες λεωφόρους της υψηλής ποιήσεως.
Αν και αγχίστροφος, δεν αμέλησε και το θέμα των σπουδών ο νεαρός (τότε) Δημήτρης. Μπορεί οι σπουδές στα συμβατικά πανεπιστήμια να αποτελούν μια, κατά βάσιν, μπουρζουάδικη συνήθεια, ωστόσο ο Δημήτρης δεν είχε σκοπό να αποκοπεί εντελώς από τα κοινωνικώς ισχύοντα. Ήθελε, μάλιστα, να ικανοποιήσει και την οικογένειά του. Να δείξει ότι δεν θα γινόταν ένας γραφικός στιχοπλόκος, ένας ασήμαντος δεκαρολόγος της ποιήσεως, ένας ποετάστρος, κάποιος που θα αποτελούσε αντικείμενο μόνιμης καζούρας από τους «ταχτοποιημένους», αλλά ότι θα είχε και τα «αστικά» παράσημα κάποιων ακαδημαϊκών σπουδών. «Σπούδασε μέσα και έξω» (sic), λοιπόν, όπως ο ίδιος μας πληροφορεί χαρακτηριστικά στο βιογραφικό του. Τί δηλοί η αναφορά αυτή τοιουτοτρόπως διατυπωμένη; Μα τι άλλο από το ότι ο Δημήτρης δεν μπόρεσε να περατώσει επιτυχώς καμιά σπουδή και, επομένως, να λάβει κάποιο πτυχίο. Μπορεί να απέτυχε – σύμφωνα με τα αστικά και μόνον κριτήρια – στο θέμα των σπουδών ο Δημήτρης, αλλά έτσι παρέμενε ευτυχώς αμόλυντος από αστικές συμβατικές κηλιδώσεις, διατηρώντας την πνευματική ανεξαρτησία του. Ίσως και να σκέφτηκε ότι οι κανονικές σπουδές και τα επίσημα πτυχία τιθασεύουν την πρωτοτυπία, την πνευματική ευρωστία, την καλλιτεχνική ρώμη, τη δημιουργική ορμή. Και ο Δημήτρης (πίστευε ότι) είχε πολύν δρόμο μπροστά του στα θέματα της καλλιτεχνικής δημιουργίας…
Έτσι, με μιαν έντονη κάψα στην ποιητική ψυχή του, ο Δημήτρης αναδεικνύεται, σταδιακά, σε «ποιητή της αμφισβήτησης»! Σκωπτικώς αντιμετωπίζεται μια τέτοια ταυτότητα από την πλειονότητα του κόσμου. Ορισμένοι υποστηρίζουν ότι αυτή η προδιάθεση ενισχύεται και από τη συνήθεια που διατηρούσε τότε ο Δημήτρης να προτιμά γενικώς το «καουμπόικο» στυλ, με γιλέκα, μαντήλια κλπ., ενώ τα ποδάρια του συνήθως κοσμούσαν δερμάτινες (ή από δερματίνη) μπότες ψηλές, με φερμουάρ, και μάλιστα φορεμένες… έξω από το παντελόνι!
Ακούγονται κλαγγές πιρουνιών και κουταλιών σε πιάτα και ποτήρια, γέλια ή γιούχα κάθε που περνά ο Δημήτρης από τους δρόμους πρωτευούσης και περιχώρων. Ο λόγος απλός. Ο όρος «ποιητής της αμφισβήτησης» που έδωσε στον εαυτό του ο ποιητής μας παραπέμπει σε παράγκες, στον Σίμο τον Υπαρξιστή, στον Τάκη τον Βόγλη και άλλες γραφικές περιπτώσεις του αθηναϊκού περιθωρίου. Ο ποιητής Δημήτρης, όμως, θα κουβαλάει επάνω του υπερηφάνως αυτή την ταυτότητα, ωσάν παρασήμον χρυσούν (και ουχί τσίγκινον, εκ του Φρουζάκη αγορασθέν…). Τα μακριά δε μαλλιά του (επαναστατικώς άλουστα, ως επί το πολύ) βοηθούν στη δημιουργία μιας αλλόκοτης, γραφικής εικόνας· αλλά θυμίζουν και λευκό άτι που εφορμά, υπερήφανο και ελεύθερο (προς το άγνωστο). Ο επαναστατικός, όμως, οίστρος του ποιητή Δημήτρη έμελλε να αναλωθεί αποκλειστικώς στο σκάρωμα κάποιων στίχων (που απευθύνθηκαν, εν τέλει, σε πολύ περιορισμένο ακροατήριο), καθώς και στο σουλατσάρισμα του ποιητή σε κάποιες (γλυκανάλατες) μπουάτ, πολύ της μόδας τότε, τις οποίες ενθυμούνται με εκνευριστική νοσταλγία κάτι μεσήλικες (και βάλε) της σήμερον, αναπολώντας μια (δήθεν) καθαρότητα που υπήρχε την εποχή εκείνη στις αγνές (;) ανθρώπινες καρδιές…
Ο «ποιητής της Αμφισβήτησης» έφτασε, πάντως, την αμφισβήτηση στα ακρότατα όριά της, αφού μπόρεσε να αμφισβητήσει ακόμη και τον ίδιο του τον εαυτό! Αφενός, γιατί, αν και αμφισβητίας, φέρεται (ο ίδιος το αρνείται) να υμνεί την Αστυνομία Πόλεων του δικτατορικού καθεστώτος...
Αφ’ ετέρου, γιατί εξελίχθηκε σε πολιτικό γυρολόγο, φτάνοντας μέχρι του σημείου να πολιτευθεί στον δήμο Αθηναίων με το ψηφοδέλτιο του… Νικήτα Κακλαμάνη, αλλά και να εκτεθεί ως υποψήφιος βουλευτής στη Β Αθηνών με τη... Νέα Δημοκρατία! Ανεπιτυχώς, τελικά, αφού οι ψηφοφόροι φάνηκαν να μην μπόρεσαν να εκτιμήσουν το ειδικό βάρος του Δημήτρη. Ο ίδιος, μετά την εκλογική αποτυχία του, δήλωσε ότι τελικά δεν τον ενδιέφερε και πολύ το θέμα και ότι δεν εξελέγη όχι γιατί τον μαύρισαν οι ψηφοφόροι, αλλά διότι δεν διέθεσε ούτε χρήμα ούτε χρόνο κατά την προεκλογική περίοδο (οι γνωστές δηλ. δικαιολογίες όσων δεν συμβιβάζονται με την αποτυχία). Πάντως, μια εβδομαδιαία εκπομπή στον δημοτικό ραδιοφωνικό σταθμό την τσίμπησε ο Δημήτρης…
Ο Ποιητής μας, φευ, δεν συναντήθηκε με την αναγνώριση που του έπρεπε. Αντ’ αυτής, έκλεισε μόνιμο ραντεβού με την γραφικότητα, λένε κάποιοι. Αυτό, όμως, καθόλου δεν τον πτόησε. Αντιθέτως, τον όπλισε με πείσμα και ατσαλένια θέληση – αλλά και προσαρμοστικότητα. Έτσι, δεν δίστασε να περάσει στην τέχνη της εμπορικής στιχοπλοκής, συνεργαζόμενος με μια γκάμα εκλεκτών και καταξιωμένων μουσουργών και αοιδών (Αφοί Τζαβάρα, Γιάννη Πηλιούρη, Δάκη, Γιώργο Κατσαρό κλπ.). Ως αποκορύφωμα της στιχοποιητικής καριέρας του εκλεκτού στιχοπλόκου Δημήτρη πρέπει μάλλον να θεωρηθεί η συνεργασία του με την μεγάλη λαϊκή αοιδό Ρίτα Σακελλαρίου, με την οποία και διατηρούσε μια ζεστή, τρυφερή σχέση. Έτσι, το κλασσικό πλέον άσμα «Ναύτης και Καντηλανάφτης» (Άντρα μου καντηλανάφτη/ Αχ! και να ’μοιαζες του ναύτη/ Αχ! και να ’μοιαζες του ναύτη/ Άντρα μου καντηλανάφτη) έλαβε σάρκα και οστά, αφήνοντας ανεξίτηλη τη σφραγίδα του στην ιστορία του καλού ελληνικού τραγουδιού.
Η γλωσσική πρωτοτυπία υπήρξε – και παραμένει – το χαρακτηριστικό της Ιατροπούλειας ποιήσεως. Λέξεις και φράσεις μοναδικές, εμπνευσμένες, ποιητικές (έως και αλλόκοτες) θα ευφράνουν την ψυχή ημών των πιστών του αναγνωστών. «Οπισθοδακτυλοκρυψία», «Τον δικό μου Χριστό τον λένε Χρήστο» και άλλα εμπνευσμένα παρόμοια, δηλώνουν με καθαρότητα ότι εδώ έχουμε φλέβα ποιητική από τις σπάνιες.
Τίποτε δεν είχε συγχύσει περισσότερο τον μεγάλο μας στιχοπλόκο από τη ρήση του αλήστου μνήμης Σωτήρη Κούβελα περί ποιητών, σύμφωνα με την οποία «οι ποιητές είναι λαπάδες». Η σύντροφος του Ιατρόπουλου, η ζωγράφος Κατερίνα, θυμάται τον ποιητή σκασμένο, να αρνείται να βγει από το σπίτι, να απαγγέλει (στεντορεία τη φωνή) ιερεμιάδες για την κατάπτωση του τόπου, να καπνίζει αρειμανίως καθήμενος στον καναπέ και έχοντας μάλιστα (ως ένδειξη διαμαρτυρίας) κατεβασμένα και τα φερμουάρ από τις μπότες. Δύο μέρες είχε να βγει από το σπίτι ο Ιατρόπουλος λόγω αυτής της δήλωσης. Μέχρι που ο νεοδημοκράτης μουσικοσυνθέτης Γιώργος Κατσαρός τον ενημέρωσε ότι ο Κούβελας χαρακτήρισε ως λαπάδες όλους τους ποιητές εκτός από τον ίδιο. Η ανακούφιση πήρε τη θέση του θυμού στην ψυχή του Δημήτρη και, έκτοτε, μεταξύ των δύο κορυφαίων Ελλήνων γεννήθηκε μια δυνατή αμοιβαία εκτίμηση, που εξελίχθηκε σε μια θερμή, αδιατάρακτη φιλία.
Συνετάραξε το πανελλήνιο η σχετικώς πρόσφατη επιστολή που έστειλε ο Ποιητής Ιατρόπουλος προς «έλληνες τραπεζίτες, μεγαλοεπιχειρηματίες, εφοπλιστές και αρχιδεσποτάδες», τρίζοντας δόντια. Πύρινος λόγος, αλλά συνάμα και ποιητικός. Ας θαυμάσουμε ένα απόσπασμα που συγκλονίζει: «Η πατρίδα κυλιέται σαν τσούλα στα πεζοδρόμια, οι κωλοσύμμαχοι βγάζουνε όλα τους τα κόμπλεξ, οι ανθέλληνες περιμένουν σαν κοράκια να μοιράσουν τις σάρκες μας, κι εσείς μετράτε τι ακόμα θα κερδίστε απ’ αυτό το σαρακοφαγωμένο “νεοελληνικό” κρανίο, που πάνε να του αφαιρέσουν εντελώς τη φαιά ουσία απ την κρανιακή κάψα;» – και ο συγκλονισμός έφτασε σε ύψη ασύλληπτα. Αλλά ο Δημήτρης δεν δίστασε, πρόσφατα και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Ποιήσεως, να απευθύνει επιστολή και προς τον Πρωθυπουργό, με τον χαρακτηριστικό τίτλο Φύγε, Τώρα!, αποκαλώντας τον «ξένο» και ζητώντας του να φύγει από τη χώρα. Σε κάποιους ελάχιστους πάντως, που δεν μπόρεσαν να βρουν τη σοβαρότητα μέσα σ’ αυτά τα λόγια του Δημήτρη, η Ιατροπούλειος αυτή επιστολή προκάλεσε ασυγκράτητα γέλια.
Από τα ιστορικά Καλύβια Αττικής, όπου έχει στήσει το σπιτικό του, εκτοξεύσει τα πύρινα βέλη του ο διακεκριμένος ποιητής μας. Του φταίνε οι πάντες και τα πάντα. Αυτό ας μην θεωρηθεί ως σύμπτωμα προχωρημένου γεροντοκορισμού – απλώς ο Δημήτρης έχει θέσει πολύ ψηλά τον πήχυ. Αλλά ο Ιατρόπουλος δεν ξέρει να επικρίνει μόνο – κινείται και θετικά. Έτσι, είναι δεδηλωμένος υποστηρικτής της καθαρής από ναρκωτικά ζωής. Κακώς – πιστεύουν κάποιοι – αφού – όπως λένε – μόνο συνοδεία ναρκωτικών ουσιών μπορείς να αντέξεις την ποίησή του…
Η ποίηση ποίηση, αλλά κάποια στιγμή λύγισε ο Ιατρόπουλος. Και οι μεγάλοι ποιητές φαίνεται ότι κάποτε λυγίζουν… Τον συνεπήρε, λοιπόν, η σαγήνη της εύκολης τηλεοπτικής δημοσιότητας. «Πάει, την ψώνισε με τη δημοσιότητα ο Δημήτρης», άρχισαν να λένε πολλοί φίλοι του. Και άλλοι, βέβαια, την έχουν πατήσει έτσι, αλλά από έναν ποιητή της κλάσεως του Ιατρόπουλου θα αναμέναμε ισχυρότερες αντιστάσεις. Πάντως, η τηλοψία έχει δεχθεί εδώ και κάμποσο καιρό τα πυρά του Ποιητή μας. Κάνει συχνά λόγο για «θεαματική χαζοτηλεμανία». Η κριτική αυτή, όμως, όπως ήδη σημειώσαμε, ουδόλως τον εμποδίζει να κηρύττει τον λόγο της αληθείας από του άμβωνος του ALTER, και τις σπάνιας καλαισθησίας εκπομπές του Μάκη και του Χαρδαβέλλα. Ενώ τα θέματα που απασχολούν, κατά κύριο λόγο, το νου του Δημήτρη είναι η ελληνική παρακμή, αλλά και το φλέγον ζήτημα της ελεύσεως των εξωγήινων. «Ίσως με λένε τρελό» είχε στιχουργήσει εμπνευσμένα κάποτε ο Δημήτρης. Όχι, τρελό σίγουρα δεν τον λένε. Για γραφικό, δεν ξέρω…
Ο Δημήτρης Ιατρόπουλος τώρα, σε αυτούς του κρίσιμους καιρούς, δεν διστάζει να κατεβεί και στην Αγορά και να συμφύρεται με τους όλους εμάς τους μη ποιητές, τους κοινούς θνητούς. Έτσι, είχαμε το προνόμιο να τον εντοπίσουμε κάποτε στο μπαρ του πολυκαταστήματος ΙΚΕΑ (έχουν και υλικές ανάγκες οι ποιητές), οπότε και τον παρακολουθήσαμε εκ του σύνεγγυς. Ο Ποιητής Δημήτρης φορούσε τη γνωστή ενδυμασία του, δηλ. υποκάμισο μακρυμάνικο (με σηκωμένα, όμως, τα μανίκια) και από μέσα μια μακρυμάνικη κοκκινομπλέ μπλούζα (με κατεβασμένα, όμως, τα μανίκια). Τα νύχια των χεριών υπερβολικά μακριά (για τα πόδια δεν γνωρίζουμε, αφού δεν φορούσε πέδιλα). Το μαλλί πάντοτε μακρύ, να ανεμίζει, ενώ τις σεπτές ποιητικές παρειές κοσμούσαν, ως συνήθως, δύο υπέροχες, πλούσιες, βικτωριανού τύπου φαβορίτες.
Εντύπωση μας προκάλεσε το ότι ο εκλεκτικός ποιητής μας δεν ήταν καθόλου εκλεκτικός στο φαγητό του, αφού στο ένα χέρι κρατούσε ζουμερό hot-dog, ενώ μπροστά του βρισκόταν πλαστικό πιάτο με αναρίθμητα, μικρά, λαχταριστά κεφτεδάκια!
Το λιχούδικο ύφος, καθώς και η βουλιμία με την οποία είχε εφορμήσει στο πρόχειρο φαγητό του, απέδειξε, για μια εισέτι φορά, ότι ο Ιατρόπουλος δεν κοιτά τα πράγματα αφ’ υψηλού ως ποιητής, αλλά ότι, αντιθέτως, παραμένει ένας συνηθισμένος, λαϊκός και απλοϊκός άνθρωπος – όπως εξάλλου κι η ποίησή του…
1,694 comments:
«Oldest ‹Older 1601 – 1694 of 1694Οι γυναίκες κριτικοί είναι πιστεύω σε μεγάλο βαθμό νευρωτικές που καπνίζουν το ένα τσιγάρο μετά το άλλο σα φουγάρα. Ειδικά όταν βρίσκονται μαζί με άλλες του είδους τους και ετοιμάζονται να βγάλουν η μία τα μάτια της άλλης.
Αγαπητέ Σούφρα, κριτικές έχει άπειρες το άμαζον, στις οποίες μάλιστα μπορεί να κάνει κανείς και κριτική. Οπότε το ιντερνετ έφαγε το ψωμί και από τους επαγγελματίες κριτικούς, στους οποίους έχει αναφερθεί διεξοδικά ο Όργουελ σε essay του.
Σίγουρα ήταν βομβαρδισμός; Μήπως το ΝΑΤΟ τους διάβασε τα πονήματα του μπαστουνόβλαχου και πέθαναν από τα γέλια;
Παρακαλείται η Ελιανούλα να αποστείλει πρόσφατες φωτογραφίες της, κατά προτίμηση ολόσωμες, ώστε να αποφανθούμε σε ποιά κατηγορία κριτικών να την κατατάξουμε.
Το ΝΑΤΟ έχει εγκαταλείψει τα συμβατικά όπλα ("τραχανοβομβίδες" © με απεμπλουτισμένο "ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΕΣ ΣΠΕΡΜΑ" ©), ούτε καταφεύγει σε κοπιαστικές και πολύωρες αναγνώσεις των "Απάντων του Μπαστουνόβλαχου". Αντ' αυτών, χρησιμοποιεί την αιχμή της τεχνολογίας και δείχνει στους αντιπάλους τη φωτό του λεβέντη Ξυνόγαλου και καθαρίζει. Απλά και ωραία.
New Pope? .@BreakingNews Smoke seen rising from Italian embassy building in Libyan capital - witness via Reuters
ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!
Την εκλεκτή της καρδιάς του, την κριτικής καταγωγής Πέλλα Περβολαράκη, νυμφεύθηκε εχθές σε εκκλησάκι της Τζιας ο γνωστός δημοσιογράφος Χρήστος "τα καταπίνω όλα και μ' αρέσει" Κώνστας.
Τους συνοδεύουν οι καλύτερες ευχές όλων μας για βίον ανέφελον και ανθόσπαρτον.
Όταν ήμουν 6, θεωρούσα ότι η ωραιότερη γυναίκα του πλανήτη είναι η Belinda Carlisle (και ήμουν έξαλλη που δεν υπήρχε κοκκινομάλλα μπάρμπι)
elianoula
http://www.tlife.gr/Article/news-konstas/0-9-14005.html
O Χαρδαβελας ρώτησε σήμερα τον Κώνστα τι έκανε την πρώτη νύχτα του γάμου του και εκείνος αποκρίθηκε ότι δεν θυμάται γιατί είχε καταπιεί πολύ κρασί.
6.50, αν το έγραφε αυτό ο Ξυνόγαλος, θα ήταν κάπως έτσι: Όταν ήμουν 6, θεωρούσα ότι ο ωραιότερος άντρας του πλανήτη είναι ο Στάθης Ψάλτης (και ήμουν έξαλλος που δεν υπήρχε μπάρμπι με φουστανέλλα και τσαρούχια)
xynogalos
Τώρα που λέμε γιά γάμους (να ζήσουν ο Χρήστος και η Πέλλα!) πρέπει να σας εκμυστηρευτώ ότι στον πριγκηπικό γάμο μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η μικρή αδελφή της νύφης Πίπα (Pippa). Tην βρήκα πολύ πιό όμορφη από την μέλλουσα βασίλισσα (και ψιλοβηταδούρα-ξεκωλάκι μεταξύ μας) Κέητ. Ισως να συνέβαλε σε αυτό και το όνομά της που μου προκάλεσε ηδείς συνειρμούς. Οπως και να έχει, βίον ανθόσπαρτον σε όλα τα παιδιά.
Συμφωνώ, πολύ καλή η Πίππα.
elianoula,
σε παντρεύομαι
Μεγάλο σουξέ η elianoula εδώ μέσα.
Μπαστουνόβλαχε, τρέχα, θα το πάρει άλλος το κορίτσι και θα μείνεις με τη γίδα τη Μαριγώ. Άντε γύφτο, τόσα γίδια έχεις, κάνε μια προσφορά της προκοπής και τον έφαγες τον κωλοαθηναίο.
Ο Χρήστος Κώνστας δήλωσε σε φίλους του σήμερα, μετά τον γάμο: "Mου έρχεται να λιποθυμήσω από χαρά. Αν ήξερα ότι ο γάμος έχει τέτοια γλύκα, δεν θα είχα αργήσει τόσο. Σας συμβουλεύω παιδιά να παντρευτείτε και μάλιστα γρήγορα. Δεν ξέρετε τι χάνετε", για να χαθεί αμέσως μετά στην αγκαλιά της νύφης.
Κάθε ευτυχία και από μένα στον Χρήστο.
Και ξαφνικά, εκεί που κοίταζες τις profile pics και όλα φαίνονταν φυσιολογικά, να σου ένα μπέρμπερι γιακαδάκι.
elianoula
Ποιά τράπεζα σπονσοράρισε το γάμο του "τα καταπίνω όλα και δεν αφήνω σταγόνα"; Μήπως η Ένωση Ελληνικών Τραπεζών;
Πάντως ωραία γυναίκα πήρε ο Κώνστας. Ειδικά για τα κυβικά του είναι πολύ καλή. Το σωστό να λέγεται και συγχαρητήρια στον Χρηστάκη γιατί είναι καλό παιδί κατά βάθος και του έπρεπε μια καλή γυναίκα. Τις ολόθερμες ευχές μου.
Πανάκριβη η προσφορά ( "Πειρατές της Καραϊβικής" ) από το ΒΗΜΑ, αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να φέρει X με το Νότη Σφακιανάκη και τη Μπαρμπαρίγου (ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ) . Με 148.000 φύλλα, οι δυο εφημερίδες βρέθηκαν στην κορυφή. Πίσω τους η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (140.000) , ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ (114.000) , ΕΘΝΟΣ (85.000) , REAL NEWS (75.000) , ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ (37.000).
Ο Χατζηνικολάου, παρά το γεγονός ότι είχε νέα-και καλή-προσφορά, τα τραγούδια της Ρίτας Σακελλαρίου, βρέθηκε στον πάτο, πληρώνοντας την κρίση του ALTER.
Να σημειώσουμε εδώ, ότι ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ, του Γιαννίκου βυθίστηκε, για τον ίδιο λόγο στις 40.000 φύλλα (από κάπου 60, που συνήθως έχει) ...
Πάλι δηλαδή κάτω από τις 100 ο Χατζηνικολάκης; Κλάμα πολύ στον ώμο της Κρίστη προεβλέπεται. Βέβαια ο Νίκος ήξερε ότι η διαφήμιση που θα έπαιρνε η εφημερίδα του θα ήταν πεσμένη μετά το Πάσχα και έβαλε CD που έχει διανεμηθεί δεκάδες φορές όλα αυτά τα χρόνια από τον τύπο (άρα διαφωνώ ότι ήταν δυνατή προσφορά). Αλλά όχι και 70-75 χιλιάρικα με τέτοια διαφήμιση κάθε μέρα. Την παναγία μας έχουν αλλάξει με τη συνεχή διαφήμιση αυτής της κωλοεφημερίδας.
http://nonews-news.blogspot.com/2011/05/mega_01.html
elianoula προσοχή. κάτι μου λέει ότι όλοι αυτοί οι ώριμοι άνδρες που σου κάνουν διάφορες δελεαστικές προτάσεις, δεν θέλουν το καλό σου.
Πιο ασφαλής και δοκιμασμένη λύση είναι ο καραίσκος.
Πολύ καλός ο από πάνω.
Όταν η Belinda Carlisle είχε αδυνατίσει την έβρισκα τρομερά σέξυ. Λόγω γήρατος δε θυμάμαι αν την είχα παίξει κιόλας σκεπτόμενος τα αισθησιακά ζυγωματικά της.
Καλά έκανες ότι έκανες με την Belinda Carlisle. Αν τις είχες περιποιηθεί και τις πατούσες όλα θα ήταν τέλεια.
Την Ελιανούλα την κόβω να παντρεύεται έναν Πάγκαλο.
Πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση η lady afrodyte.
καραίσκο;
Διάβασα μασχαλιά RT @Louloublou Μυριζει πασχαλια ολος ο δρομος. Ανοιξη, σ'αγαπαω.
elianoula
Dear λαίδη, έχω να σου προτείνω κάτι καλύτερο, να στις βρέξω με τη δερμάτινη και πανάκριβη ζώνη μου, και στη συνέχεια να συνεχίσουμε στην πράξη που κάθε τόσο θα διακόπτεται για να σου ρίχνω ξυλιές μέχρι να κοκκινίσει το κωλαράκι.
Εγώ όταν ήμουν 16, θεωρούσα ότι η ωραιότερη γυναίκα του πλανήτη είναι η Amanda Lear (και ήμουν έξαλλος που δεν υπήρχε Amanda μπάρμπι να θωπεύσω)
sexist είναι προφανές ότι είσαι στο αντίθετο στρατόπεδο από τους υποψήφιους πελάτες της λαίδης.
τώρα που το σκέφτομαι μπορεί να είσαστε και ανταγωνιστές.
Λαίδη, χτύπησες την σωστή πόρτα, νομίζω πως έχουμε τον κατάλληλο (αν δεν σε ενοχλούν οι επαρχιώτες με έντονη μυρωδιά).
Η Afrodyte είναι 26 ετών από την Αθήνα. Δουλεύει 7 χρόνια ως fetish model & performer σε γνωστά clubs.
Με teen αναλογίες όπως μικρά ποτουσάκια καθώς και αθώο προσωπάκι με πρόστυχο ύφος μας κάνει κυριολεκτικά να "φουντώνουμε"!
Αυτό που είπε η Λαίδη Παρτουζοπούλου γιά το face-sitting μου θύμισε έναν παλιό έρωτα, μία αγγλιδούλα με πολύ ωραία derrières. Το σύνθημά μας γιά τις "εχθροπραξίες" ήταν αυτό το αθάνατο άσμα
http://www.youtube.com/watch?v=lj02dhZBGZw
Ας μην ξεχνάμε ότι μέγας θαυμαστής της Amanda Lear ήταν και ο Salvador Dali.
12:30 όχι μόνο ήταν θαυμαστής της, αλλά κάποια εποχή συζούσαν με την Amanda και την Gala. Τρομερό ménage à trois!
Υπάρχει πάντα (για τους πιο δυναμικούς βέβαια) ως υποκατηγορία και το farting facesitting.
Αυτό άρεσε πάντα στους Monty Python πιο πολύ από την κλασική εκδοχή.
elianoula
Τώρα που προέκυψε αυτή η αναφορά στην Amanda και τον Salvador πήγα καρφί στη βιβλιοθήκη μου και κατέβασα το βιβλιαράκι της Amanda Lear "O δικός μου Νταλί" (εκδόσεις Τέχνη και Λόγος). Κακοτυπωμένο κοντό βιβλιαράκι, αλλά με πόσο δυνατό περιεχόμενο...
elianoulaaaaaaa
Τεράστια μορφή η Amanda, έζησε την σωστή εποχή με τον σωστό κόσμο. Και τι δεν θσ έχουν δει τα μάτια της. Αλλη τρανσέξουαλ που άφησε εποχή ήταν η ιταλίδα Eva Robin's (έτσι, με απόστροφο) που εμφανίστηκε μάλιστα στο κλασικό Tenebrae του μαίτρ Dario Argento
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f2/TenebraeNightmare.jpg
Πάει και ο Μπιν Λάντεν. Το έκανε πάλι το θαύμα του ο Ξυνόγαλος.
Σε αυτές τις περιπτώσεις ένας πεθαίνει πολλοί γεννιούνται. Είτε πρόκειται για Μπιν Λάντεν είτε για για διάφορους οπισθοδρομικούς που ο πολιτισμός δεν λέει να αγγίξει.
Ο Γιώργος Αυτιάς προειδοποιούσε σήμερα ότι δεν πρέπει να χαιρόμαστε από την δολοφονία Μπιν Λάντεν. "Αυτός ο Μπιν Λάντεν έχει δημιουργήσει δίκτυο ανθρώπων έτοιμων να αναλάβουν τη δουλειά. Έχει προσπαθήσει πολύ να φτιάξει αυτό το δίκτυο και η δουλειά των μαθητών του τώρα θα είναι οι τόκοι (για να το φέρω και στα γνώριμα δικά μου χωράφια) που θα κερδίσει από την επένδυση που έχει κάνει. Αν ήμουν σύμβουλος του Προέδρου Ομπάμα ένα πράγμα θα τον συμβούλευα: προσοχή και πάλι προσοχή Μπαράκ!"
Έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου ο Γιώργος Αυτιάς και καλόν είναι να τον ακούσουμε. Κάτι χρήσιμο και καλό έχει πάντα να μας πει.
Δυστυχώς, μόνο ο ιστορικός του μέλλοντος θα αποδείξει αν έπραξε σωστά ο Χουσεϊν Μπαράκ Ομπάμα να αγνοήσει την προειδοποίηση αυτή του Γιώργου Αυτιά.
Δηλαδή 10.45, να πρακαλάμε να μη ψοφήσει ο μπαστουνό-Ξυνό γιατί έρχονται άλλοι οπισθοδρομικοί που ο πολιτισμός δεν λέει να αγγίξει, στη θέση του;
Ακριβώς αυτό εννοώ. Μου το είχε πει κάποτε και ο Ανέστης Βλάχος που είχε πείρα ζωής από τις πιο μεγάλες.
Ο Γιώργος Αυτιάς δήλωσε και κάτι άλλο: "Μόνο με τον πολιτισμό μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την τρομοκρατία. Το έχω πει εκατοντάδες φορές. Εγώ, αν έγινα αυτό που έγινα, το μπόρεσα επειδή κάποτε είχα διαβάσει ένα ποίημα που έλεγε 'Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη φρόντισε να ναι σύντομος ο δρόμος'. Ήταν ένα ποίημα έλληνα ποιητή που το είχα διαβάσει μαθητής και με είχε διαμορφώσει. Έτσι πρέπει να γίνεται γενικά, με μέθοδο και αποφασιστικότητα. Μόνο μέσα από τη μόρφωση θα μπορέσουμε να ξεριζώσουμε το κακό και να πάει μπροστά και η παγκόσμια οικονομία μας σε κλίμα ασφάλειας και ηρεμίας".
Αυτά είπε ο Γιώργος Αυτιάς και όποιος δεν τον ακούσει, κακό του κεφαλιού του.
11.04 Σώσον Κύριε τον λαόν σου και ευλόγησον την Ξυνογαλίαν σου...
Ετσι που το πάει ο Γ. Αυτιάς θα γίνει μόνιμη αναφορά στις (επιτηδευμένες) name-dropping κατακλείδες ενός άλλου μεγάλου της ελληνικής δημοσιογραφίας, του Γ. Λακόπουλου..
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=137&artID=4628917
Μην ξεχάσουμε και τον Νίκο που αυτήν την Κυριακή μας επιτίθεται με υπερπροσφορές. Πασχάλης Τερζής και το καλύτερο γουέστερν όλων των εποχών κατά τον Νίκο, το Αν-φορ-γκίβεν του Κλίd Ηστγουνd θα κοσμήσουν την συλλογή μας. Χριστούγεννα από τον Μάιο δηλαδή. Ευχαριστούμε Νίκο.
Ομπάμα Μπιν Λάντεν
O Χατζηνικολάου το έχει ρίξει τώρα στις "φτηνές" ταινίες (Τζον Γουαίην κλπ). Φθηνές όχι από άποψη αξίας (είναι πολύ ανώτερες από τις "ακριβές" που μοιράζει αφειδώς τον "καλό" καιρό) αλλά από άποψη κόστους αγοράς. Εμένα πάντως εντύπωση μου έκανε κάτι άλλο. Έχουμε συνηθίσει τον καλό δημοσιογράφο να γίνεται, μέρα μπαίνει μέρα βγαίνει, ντελάλης της πραμάτιας του. Σήμερα (από σήμερα Δευτέρα!) διαφήμιζε από ραδιοφώνου ένα ένθετο μαγειρικής και μας έλεγε να το προμηθευτούμε για να διαβάσουμε "πώς θα φτιάξουμε καλή σπιτική... φέτα!". Τι να πει κανείς με αυτή την κατάντια.
11:37 μπας και ο Νίκος μας είναι ο Ξυνόγαλος;
Ποιάν είνι αυτην η κρυωκουλη Ελιανούλα?Ημένα να ιδείς Ξνόγαλε να σ'φυγει του ματ
Πάντως ο Ξυνόγαλος έγινε άβινd ρήνdερ της εφημερίδας του Νίκου από την ημέρα που ο Νίκος μας ξεκίνησε τα γουέστερν. Η εξήγηση είναι πολύ απλή: οι κάου-μbόϋς είναι οι βοσκοί της Δύσης. Έτσι ο πλατυκέφαλος επαρχιώτης γιδοβοσκός φίλος μας, σε ένα μόνιμο trance follie de grandeur φαντάζεται ότι καβάλα στον όνο του κατατρωπώνει τους Αθηναίους, όπως ακριβώς και ο γελαδάρης Τζών Γουέην τους Ινδιάνους.
κατατροπώνει*
Ν' αποφανθεί ο Γ.Λιάνης για τον Γ. Αυτιά
11¨26, τις κατακλείδες αυτές ο Λακόπουλος τις σουφρώνει από το βιβλίο ενός άλλου μεγάλου συναδέλφου του, του Πάσχου Μανδραβέλη. Τίτλος του βιβλίου: 'Είπαν: το λέξικό του έξυπνου λόγου'. Αγόρασέ του και εσύ. Θα μάθεις πολλά. Άλλο τώρα το εάν πριν βγάλει ο Πάσχος το βιβλίο του κυκλοφορούσαν στο εξωτερικό τουλάχιστον καμιά εκατοστή αντίστοιχα βιβλία με τα ίδια και άλλα αποφθεύγματα. Είμαι σίγουρος όμως ότι ο Πάσχος δεν πήρε το υλικό του από αυτά τα βιβλία, αλλά εντρύφησε σε βαθιά πρωτογενή έρευνα, διαβάζοντας βιβλία και δηλώσεις μεγάλων ανδρών από το πρωτότυπο.
Καλημέρα-καλημέρα,
κύριε Σούφρα πως σας φάνηκε το επαρχιακού και γυμνασιακού επιπέδου αστειάκι που έκανα με την Πίππα και το όνομά της;
Για τον Πάσχο Μανδραβέλη δεν ξέρω. Για τον μεγάλο Γ. Λακόπουλο όμως είμαι πεπεισμένος ότι αντλεί πρωτογενώς τις παραθέσεις μεγάλων ανδρών στα άρθρα του
Καλά 11:37, αυτό δεν συζητείται καν. Εχω την θεωρία ότι ο Νίκος, ως προτεστάντης (και υπερφιλόδοξος και φιλοχρήματος αλλά αυτά είναι άλλο θέμα), θεωρεί την εργασία τιμή. Οποιαδήποτε εργασία. Μέχρι εδώ καλά. Το πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός ότι ο Νίκος θεωρεί τις γελοίες δραστηριότητες που επιδίδεται εργασία και μάλιστα σπουδαία και άξια μεγάλης αμοιβής. Αυτές οι ιδιότητες σε ένα πλαίσιο ΜΜΕ όπως το ελληνικό είναι ικανές να δημιουργήσουν έναν Νίκο. Αλλά και πολλούς άλλους Νίκους σε δεκάδες άλλους τομείς γιατί το πλαίσιο παντού είναι το γνωστό. Ως γνωστόν εδώ ότι δηλώσεις είσαι. Ζήτω ο Νίκος λοιπόν, η Μοιραράκη της "ενημέρωσης" (λέμε τώρα).
Τα λένε μερικοί εκλεκτοί Έλληνες αλλά κανείς δεν τους ακούει, γιατί τους έχει εντάξει (λανθασμένα) στην κατηγορία των γραφικών. Την Παρασκευή το βράδυ, το "κλεφτρόνι του Εξαρχείου", ο Νώντας ο Σκυφτούλης, στεκόταν με πολλά νέα παιδιά έξω από το Νosotros στα Εξάρχεια και τους έκανε τη γνωστή κατήχηση, με την γνωστή βαριά προφορά που διακρίνει την ομιλία του ανδρός. Έλεγε πιο συγκεκριμένα ο Νώντας ότι δεν πάμε καλά ως χώρα και ότι ο λαός πρέπει να σηκώσει το ανάστημά του και να διεκδικήσει δίκιο και λευτεριά. Τα παιδιά συμφωνούσαν με τον Επαμεινώνδα, ο οποίος δεν έβαζε γλώσσα μέσα. Και είχαν, αναμφίβολα, πολύ ζουμί οι αναλύσεις του. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Νώντας είναι και κοινωνιολόγος και συνεπώς τα λόγια του δεν είναι λόγια του αέρα.
Νίκο παιδί μου, άσχημη μέρα διάλεξες γιά να κάνεις τα γνωστά αστειάκια σου που με διασκεδάζουν (και με δροσίζουν) πολύ. Επειδή έχω τα νεύρα μου από το πρωϊ είμαι αναγκασμένος να σου απαντήσω δεόντως.
Πώς έμπλεξε (πάλι) ο Σκυφτούλης
Ένας παλιός γνώριμος της αστυνομίας και "συνήθης ύποπτος" για συμμετοχή σε εγχώριες τρομοκρατικές ομάδες, ο Επαμεινώνδας Σκυφτούλης, πέρασε τα ξημερώματα της Πέμπτης το κατώφλι του αμαρτωλού αστυνομικού τμήματος της Ομόνοιας, κατηγορούμενος για εξύβριση αστυνομικών, για απείθεια και παρακώλυση συγκοινωνιών. Η νέα αθέλητη συνάντηση του Σκυφτούλη με τους εκπροσώπους του νόμου έγινε επειδή ο 50χρονος κοινωνιολόγος υπερασπίστηκε αλλοδαπές ιερόδουλες, οι οποίες είχαν μπλέξει σε επεισόδιο με οδηγό ταξί.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, λίγο μετά τις τέσσερις τα ξημερώματα της Πέμπτης στην οδό Καποδιστρίου, στο κέντρο της Αθήνας, πλήρωμα περιπολικού είχε μεταβεί στο σημείο, για επεισόδιο μεταξύ οδηγού ταξί και πέντε ιερόδουλων από την Αφρική. Οι αλλοδαπές σταμάτησαν διερχόμενο ταξί που περνούσε την Καποδιστρίου και επιβιβάστηκαν όλες στο όχημα. Ομως ο αυτοκινητιστής ζήτησε από τη μία κοπέλα κατέβει από το ταξί. Οταν άνοιξε την πόρτα, διερχόμενο αυτοκίνητο προκάλεσε φθορές στο ταξί. Ο οδηγός ζήτησε από την αλλοδαπή χρήματα για τη ζημιά, αλλά δέχτηκε φραστική επίθεση από τις υπόλοιπες ιερόδουλες. Κάλεσε την Αμεση Δράση και λίγο αργότερα περιπολικό βρέθηκε στο σημείο του επεισοδίου.
Τη στιγμή που οι αστυνομικοί προσπαθούσαν να ηρεμήσουν και τις δύο πλευρές, στην οδό Καποδιστρίου περνούσε με το αυτοκίνητό του ο κ. Σκυφτούλης. Το στάθμευσε στη μέση του δρόμου, σύμφωνα με την Αστυνομία, καθώς πίστευε ότι θα συλλάβουν τις κοπέλες, και άρχισε να βρίζει τους αστυνομικούς. "Ρε γα... κωλ..., αφήστε ήσυχες τις κοπέλες, που θέλετε να τις πάτε στο κολαστήριο της Ομόνοιας να τις γα..." ήταν οι πρώτες υβριστικές φράσεις του 50χρονου, σύμφωνα πάντα με τους αστυνομικούς. Το πλήρωμα, που δεν αναγνώρισε τον κ. Σκυφτούλη, του υπέδειξε ότι διαπράττει ποινικό αδίκημα, αλλά πήρε την εξής απάντηση - σύμφωνα πάντα με τα όργανα της τάξης: "Σας έχω γραμμένους στα αρ... μου εσάς, και τη στολή που φοράτε, και τους εισαγγελείς, και το κράτος σας". Σε άλλη υπόδειξη των αστυνομικών να πάρει το αυτοκίνητό του από τη μέση του δρόμου, καθώς εμπόδιζε την κυκλοφορία, τους στόλισε με ανάλογα κοσμητικά επίθετα.
Οι αστυνομικοί τον προσήγαγαν στο τμήμα της Ομόνοιας και με γερανό μετέφεραν το αυτοκίνητό του στο γκαράζ του τμήματος. Μέσα στο τμήμα ο 50χρονος είχε άψογη συμπεριφορά, αλλά αρνήθηκε να δώσει την ταυτότητά του. Ετσι οι αστυνομικοί για αρκετή ώρα δεν γνώριζαν με ποιο άτομο είχαν να ασχοληθούν. Ωσπου ήρθε ένας παλιός αξιωματικός και αναγνώρισε τον κ. Σκυφτούλη. Επίσης τα στοιχεία του προέκυψαν και από τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου του. Σχηματίστηκε δικογραφία εις βάρος του για απρόκλητη έμπρακτη εξύβριση, παρακώλυση συγκοινωνιών και απείθεια, και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα, από τον οποίο πήρε προθεσμία για να απολογηθεί.
Έχει αποθρασυνθεί πλεον η αστυνομία.
Δύο παιδιά σκέφτεται να κάνει ο Κώνστας. Δύο για αρχή και μετά βλέπουμε.
Μπορεί να κάνουμε πλάκα με τα facebook, τα twitter και τις Ελια-νούλες που τα χρησιμοποιούν γιά να γράφουν ανοησίες, αλλά δείτε πως μπορούν να μετατραπούν σε υπερόπλο ενημέρωσης στα κατάλληλα χέρια (και με λίγη τύχη).
Στο παλιό κανάλι 5 του Κουρή είχα πρωτοδεί τον δημοσιογράφο Χρήστο Κώνστα. Ερχόταν με ογκώδη μηχανή, μεγαλύτερη από το μπόι του και με κράνος στο χέρι. Το κράνος ήταν πολύ μεγάλο σε μέγεθος. Μου είχε κάνει εντύπωση αυτό. Πρέπει να ήταν ειδική παραγγελία, γιατί ο δημοσιογράφος είχε πολύ μεγάλο κεφάλι. Έχει ακόμα δηλαδή τεράστιο κεφάλι. Ήταν πάντοτε ευδιάθετος. Μου έκανε εντύπωση αυτό. Καλή εντύπωση, εννοώ. Είχε λιγάκι αστείο περπάτημα επίσης, αλλά περπάτημα ζωντανό. Θα το χαρακτήριζα χοροπηδηχτό. Καλό παιδί ο Χρήστος ο Κώνστας. Του άξιζε ένας ευτυχισμένος γάμος και γι αυτό τον συνοδεύουν οι καλύτερες ευχές μου για ευτυχία και μακροημέρευση.
Τώρα 2:36 θα έχουμε νέο σήριαλ και είμαι σίγουρος για αυτό. Δολοφονήθηκε ο πραγματικός Μπιν Λάντεν ή ήταν ψεύτικος; Μήπως η Αμερική παίζει κάποιο περίεργο παιχνίδι; Ίσως κάποια πλεκτάνη να υφαίνεται πίσω από αυτό τον (αληθινό;) θάνατο. Γιατί το πτώμα πετάχτηκε στη θάλασσα; Μήπως ο Μπιν Λάντεν τα βρήκε με τους Αμερικάνους και αλλαξοπίστησε και στη θέση του παρουσίασαν το πτώμα ενός σωσία; Και άλλα τέτοια πολλά.
όταν σου λένε να δώσεις €100 φιλανθρωπία σε event όπως το Taste the Fashion, το θεωρείς υπερβολή. Υποκρίτρια βλάχα
elianoula
Για να μην πω για τις τριτοκλασάτες δημοσιογραφίσκες που "ειδικά εκείνες" επρέπε να έχουν τσάμπα πρόσκληση για να "καλύψουν το event". Ζώα.
elianoula
2:43 καλά, δεν γεννάται τέτοιο θέμα. Εδώ δεν ξέρουμε ακόμα αν ο Ελβις πέθανε, αν οι ΗΠΑ προσεληνώθηκαν το 1969 κοκ. Το ότι ο γείτονας άρχισε τα τιτιβίσματα στο twitter με το που ξεκίνησε η επιχείρηση είναι κάτι που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί όμως (εκτός και αν είναι και αυτός στο κόλπο που θα το ακούσουμε κι αυτό). Τώρα, τι είδους επιχείρηση ήταν αυτή, αν επετεύχθη ο στόχος και όλα αυτά θα τα δούμε και προφανώς χρειάζονται αδιάσειστα στοιχεία όπως είχε κάνει η CIA με το πτώμα του Τσε. Η φωτογραφία πάντως που κυκλοφόρησε αποσύρθηκε ως μούφα, και ένας άσχετος το καταλάβαινε αυτό.
Ώστε η φωτογραφία ήταν ψεύτικη; Γιατί άκουσα ότι ο Χάρης Μπότσαρης αστειευόταν με τον Τζίμη Πανούση ότι στην Ελλάδα, στα φανάρια, αν κοιτάξεις λίγο προσεκτικά αυτούς που καθαρίζουν τα παράθυρα των αυτοκινήτων, συναντάς όσους Μπιν Λάντεν θες.
Καλά τώρα, κάτι μας είπε ο Πανούσης. Αν χάσει καμμιά 20ριά κιλά και κάτσει σε καμμιά παραλία να μαυρίσει θα γίνει και αυτός Μπιν Λάντεν.
Οι ΗΠΑ μέσα στην αλαζονεία που τους δίνει η υπεροχή τους μερικές φορές σκέφτονται ανόητα. Αντί γιά παράδειγμα αυτής της τυλιγμένης σε ένα πέπλο μυστηρίου επιχείρησης που δεν θα μας διαφωτίσει ποτέ γιά το τι πραγματικά έγινε, θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν τον Ξυνόγαλο. Θα "ΑΡΠΑΖΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΙΚΙ" © τον Οσάμα και θα τον "ΠΕΤΟΥΣΕ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΥΨΩΝΑ" ©. Αυτός, σαστισμένος, δεν θα "ΠΡΟΦΤΑΝΕ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ 3 ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ". Στο σημείο αυτό θα έπεφτε η "ΣΒΟΥΡΙΧΤΗ ΣΦΑΛΙΑΡΑ" © που είναι ο φόβος και ο τρόμος της Ηπείρου (βορείου και νοτίου) και πάρτον κάτω τον Οσάμα. Το πιό σημαντικό θα ήταν ότι όλα αυτά θα διαδραματίζονταν σε ζωντανή σύνδεση γιά να θαυμάσει το παλικάρι ο κόσμος όλος (και φυσικά εμείς οι φίλοι του εδώ στο μπλογκ), κάτι που όπως φαίνεται έχει τόση ανάγκη. Το μόνο πρόβλημα που διακρίνω είναι το ότι ο Οσάμα δεν ήταν (είναι;) "ΖΟΥΠΑΣ" ©. Δεν νομίζω όμως αυτή η μικρή λεπτομέρεια να αποθάρρυνε τον ηπειρώτη φίλο μας, θα φορούσε τα 12ποντα τσαρούχια γιά τις ανάγκες της επιχείρησης.
Κι όμως η elianoula γνωρίζει τον Ξυνόγαλο: "Διάβασα μασχαλιά RT @Louloublou Μυριζει πασχαλια ολος ο δρομος. Ανοιξη, σ'αγαπαω."
3:45, εναλλακτικά θα μπορούσε να τον κοπανήσει στο κεφάλι με το "ΟΜΕΓΑ SPEADMASTER" © ή/και το
"ΟΜΕΓΑ SPEEADMASTER" ©, καθιστώντας τον "ΘΥΝΑ" ©, όπως το "ΜΟΝΤΕΛΛΟΠΝΙΧΤΗ" ©, στο Αμερικάνικο "ΠΟΥΣΤΛΙΚΙ" © με βάση "ΤΙΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ" © για τις οποίες οι περισσότεροι θα διάβαζαν στα "ΤΑΞΕΙΔΙΩΤΙΚΑ" © "ΠΕΡΙΟ0ΔΙΚΑ" © σαν "ΚΑΦΟΥΡΟΓΥΦΤΟΙ" © τρώγοντας "ΞΕΡΑΜΕΝΕΣ ΒΟΥΝΙΕΣ" © αφού από την Ξυνογάλειο αίγλη θα τους είχε πέσει ο "ΣΕΡΒΕΡ" ©.
ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΠΗΡΑΝ ΕΚΔΙΚΗΣΗ.
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΓΕΛΑΔΑΡΑΙΩΝ ΞΕΧΥΘΗΚΑΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΜΕ ΜΠΑΙΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΤΟΥΣ ΕΝΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ.
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ...ΑΠΟΔΟΣΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟ,ΕΙΤΕ ΕΝΤΟΣ ΕΙΤΕ ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΟΡΩΝ.
Ο ΜΠΙΝ ΛΑΝΤΕΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕ ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ,ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΑΝΑΚΡΙΣΗ ΜΕ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΨΗΦΙΣΑΝ.
ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΔΙΕΘΕΤΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΤΟΥΣ.
ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΤΟΥΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ,ΟΧΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΩΝ ΑΡΑΒΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΠΡΙΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ,ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΓΕΛΑΔΑΡΗΣ ΧΑΣΑΠΗΣ,ΚΛΕΦΤΗΣ ΚΑΙ ΣΦΑΧΤΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΧΘΟΝΩΝ ΖΕΙ ΚΑ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΔΕΡΙΚΕΛΩΝ ΚΑΙ ΚΟΥΝΙΣΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΗΓΕΤΩΝ.
Η ΟΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ...ΥΟΠΘΑΛΑΣΣΙΑΣ ΤΑΦΗΣ ΤΟΥ ΜΠΙΝ ΕΓΕΙΡΕΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.
Ο ΝΕΚΡΟΣ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ Η ΣΥΜΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΤΑΦΗΝ ΤΟΥ.
Η ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΤΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΠΟΙΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΑΤΑΦΟ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΤΗΣ ΠΟΛΥΝΕΙΚΗ.ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΕ.ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΚΑΙ ΠΟΔΟΠΑΤΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΤΡΟΠΗ ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΛΑΩΝ.
ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΥΠΟΨΙΑ ΟΤΙ Ο ΜΠΙΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΟΛΩΣΑΝ ΤΑ ΝΕΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΑΣΤΕΣ ΦΩΤΟ ΤΟΥ 2009 ΜΕΤΑ ΒΓΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΟΝ ΠΕΤΑΞΑΝ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΤΟ ΠΤΩΜΑ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟ ΕΞΕΤΑΣΟΥΝ ΟΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ...ΝΟΥΜΕΡΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΜΠΙΝ ΕΠΑΣΧΕ ΑΠΟ ΣΥΦΙΛΗ ,ΕΙΧΕ ΜΙΚΡΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ,ΗΤΑΝ ΑΛΚΟΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΝ.. ΚΛΠ ΚΛΠ ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ...ΓΚΟΒΕΡΝΟ ΤΟΥΣ.
ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ WASP ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΦΑΓΑΜΕ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ ΕΝΑ ΓΑΜΟ ΚΑΙ 2 ΚΗΔΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΑΝΕΒΑΣΕ ...Ο ΠΑΠΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΝΑΝ ΑΓΙΟ.
ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©
Δυνατά πατριωτικός, βαθιά αντιαμερικανικός ο δεκάρικος του Ξυνόγαλου, κάτι μεταξύ Πασοκ των δεκαετιών 70-80 και κουκουέ (όλων των δεκαετιών).
Εγώ θα πρότεινα να μην βιαστούμε και να περιμένουμε μέχρι αύριο το πρωϊ για να δούμε τί θα γράψει κι ο Γ. Λακόπουλος επί του θέματος
Και βέβαια ο αγαπητός Ξυνόγαλος παραλείπει βολικά να μας πει ότι η θαυματουργή εφεύρεση που κατέστησε δυνατή την τόσο απολαυστική γνωριμία μας πραγματοποιήθηκε από "ΝΟΥΜΕΡΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ" © . Γειά σου ρε Ξυνόγαλε, κλασικέ παπάρα ελληναρά.
7:31 το "ελληναρά" να αντικατασταθεί από το "πλατυκέφαλε νοτιοαλβανέ γυφτοτσάμη".
Άλλο ένα blog του Ξυνόγαλου, ίνα πληρωθεί το ρηθέν ότι μόνο γι΄αυτά είναι κατάλληλος.
Γι αυτό γουστάρουμε τους βρετανούς, γιατί είναι κατά βάθος σχιζοφρενείς. Θα πρότεινα μάλιστα στην διεύθυνση του blog να υιοθετήσει κάποιο από τα παρακάτω γιά σήμα
http://www.youtube.com/watch?v=fZaJob6LkX0
http://www.youtube.com/watch?v=JUoiTGNKK4w&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=-w22EQjZuLg&feature=related
Κόμματος η Αμάντα Ληρ. Εγώ για χάρη της θα γινόμουν και Νταλής.
Κι ο μπαστουνό-Ξυνό είναι, όχι κατά βάθος αλλά εμφανέστατα, σχιζοφρενής αλλά δεν τον γουστάρουμε όσο τους Βρεταννούς.
11:48
Εσυ είσαι παρανοικος απο οτι λενε στον γυρω,κόψε την κοκα φιλε μου.
4:57
Με πίτα ο "γύρως"; Ούστ πρεζάκι του τραχανά
Ο 4:57 είναι η ζηλιάρα Κοκαϊσκος
Πραγματικά, σωτηρία δεν εχει ο τόπος μας. Όταν βλέπεις τέτοιους θλιβερούς δακρύβρεχτους ύμνους για μία τέτοια απίστευτη μετριότητα όπως ο Ιατρόπουλος που πέρα από την μετριότητα του είναι και η επιτομή του ναρκισσισμού, ε ναι, ελπίδα δεν έχουμε. Έλεος! Αυτός είναι ο ποιοτικός σας πήχης; Τόσο απόπατο έχετε πιάσει πια ρε κακόμοιρα τσιφτετέλια;
Post a Comment