Sunday, March 6, 2011

Σπύρος Μπιμπίλας: το χαρωπό βάψιμο



Κυριακή των Απόκρεων σήμερα – «χορός, τραγούδι, ροκάνα» (όπως έλεγε κάθε χρόνο τέτοια μέρα ο ειδικευμένος στο πατρινό καρναβάλι κομπέρ Άλκης Στέας). Να, λοιπόν, μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να τιμήσουμε την εορταστική τούτη ημέρα με την φιλοτέχνηση του πορτρέτου ενός προσώπου που ταιριάζει γάντι στο κλίμα της ημέρας: του εκλεκτού ηθοποιού μας Σπύρου Μπιμπίλα. Σκέφτεστε τίποτε καλλίτερο;


Μια κρύα νύχτα του Γενάρη του ΄56 (πολύ κρύος ο χειμώνας εκείνης της χρονιάς) – και συγκεκριμένα στις 26 – είδε το φως της ζωής το νεογνό, που αργότερα, μετά και από το ιερό μυστήριο της βαπτίσεως, θα ονομαζόταν Σπυρίδων Μπιμπίλας. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι δεν είναι αυτή η ορθή ημερομηνία και ότι μάλλον το ’45 γεννήθηκε ο Σπύρος, κρύβοντας μερικά χρόνια (τι μερικά – ολάκερη δεκαετία και βάλε.). Δεν βάζουμε το χέρι μας στη φωτιά… Φήμες, πάντως, που κυκλοφόρησαν σύμφωνα με τις οποίες ο μαιευτήρας που έφερε στην ζωή τον μπόμπιρα Σπύρο, άμα τη εμφανίσει του καρπού της κοιλίας της μητρός Μπιμπίλα, απεσύρθη από το επάγγελμα ένεκα αποπληξίας ιδιωτεύων έκτοτε κάπου στην Εύβοια, δεν φαίνεται να επιβεβαιώνονται.


Τίποτε δεν προμήνυε ότι το μικρόσωμο, συνετό παιδί με τα σγουρά καστανά μαλλιά που φοιτούσε, ως μαθητής, στην Ράλλειο σχολή, στην πολίχνη του Πειραιώς, θα εξελισσόταν σε ένα βαρύ χαρτί (αν και πάντα ελαφρύ σε φυσικό βάρος – featherweight) της ελληνικής ηθοποιίας. Το παιδί αυτό, εξαιρετικά αδιάφορο από κάθε άποψη εκείνη την εποχή, έμελλε να αφήσει το στίγμα του στην ελληνική καλλιτεχνία – κυρίως σε δευτεραγωνιστικούς ρόλους, παιγμένους όμως με τόσο μπρίο και αυταπάρνηση…

 

Η ορφάνια χτύπησε ενωρίς τον ευαίσθητο Σπυρίδωνα. Έχασε τον πατέρα του σε πολύ τρυφερή ηλικία, κάτι που τον έστρεψε σούμπιτο στην αγκαλιά της μάνας. Μιας μάνας υπερπροστατευτικής, που λάτρευε και κανάκευε τον αγαπημένο της γιο. «Καμιά αγάπη δεν συγκρίνεται με την αγάπη της Μάνας, Σπύρο μου!» του έλεγε, και αυτή τη σοφή (όσο και πρωτότυπη) ρήση την έβαλε έκτοτε για τα καλά στο μυαλό του ο ευάλωτος Σπύρος.

 

Η πρώτη επαφή του μικρού Σπύρου με την τέχνη ήταν ο καραγκιόζης και το κουκλοθέατρο στα οποία επιδιδόταν μετά μανίας κατά την παιδική του ηλικία. Μάλιστα, έκανε ο ίδιος το σχετικό «σπικάζ», επί τη βάσει δικών του αυτοσχέδιων διαλόγων. Η εμπειρία αυτή θα φαινόταν αργότερα ιδιαίτερα χρήσιμη στον Σπύρο, αφού διακρίθηκε ως «φωνή» στις μεταγλωττίσεις της παιδικής σειράς «Στρουμφάκια». Ας μην νομισθεί, όμως (ενδεχομένως επί τη βάσει κάποιων εξωτερικών χαρακτηριστικών), ότι ο Μπιμπίλας είναι κανένας αμόρφωτος. Αντιθέτως. Έχει τελειώσει τη Νομική. Έτσι δηλώνει – και τον πιστεύουμε. Η καλλιτεχνία, επομένως, δεν υπήρξε μια επιλογή απελπισίας για τον Σπύρο, όπως συνέβαινε κατά κόρον, κάποτε, με τους ηθοποιούς στα μπουλούκια, τους κομπέρ, τις κοκότες, τους ταχυδακτυλουργούς, τους μασίστες και άλλους καλλιτέχνες μιας παρελθούσης εποχής. Η καλλιτεχνία υπήρξε για τον Σπύρο μια επιλογή ζωής.

  

Άλλωστε, και δικηγόρος να μην μπορούσε να γίνει (το εντυπωσιακά χαμηλό ανάστημα, το όχι πολύ στιβαρό παρουσιαστικό, η λεπτή, συριστική φωνή κλπ. δεν αποτελούσαν και τα καλλίτερα εχέγγυα για μια καριέρα στον χώρο της δικαιοσύνης), ο Σπύρος είχε κι άλλες, πιο «στρωμένες», επιλογές: θα μπορούσε επί παραδείγματι, πολύ άνετα, να γίνει επιχειρηματίας, διαδεχόμενος στο τιμόνι της οικογενειακής επιχείρησης την λατρεμένη προ-γιαγιά του, την κυρά-Βασιλική. Γιατί η σεβάσμια γυναίκα διατηρούσε επικερδές γραφείο κηδειών στην γενέτειρα του Σπύρου, τον Πειραιά, με σταθερή πελατεία.


«Ήταν πολύ πιθανό πραγματικά να ήμουν εγώ ο συνεχιστής του γραφείου της προγιαγιάς μου, αφού είχα εξοικειωθεί από μικρός με τα φέρετρα, μέχρι που έπαιζα μέσα σ' αυτά κρυφτό με τα άλλα παιδιά της οικογένειας. Έλα όμως που από το νηπιαγωγείο είχα διαλέξει άλλο δρόμο… Το θέατρο!» θα εκμυστηρευθεί ο ταλαντούχος ηθοποιός μας, προκαλώντας στους φιλότεχνους ρίγη συγκίνησης. Ο Σπύρος προτίμησε τον αβέβαιο δρόμο του καλλιτέχνη, από τον ασφαλή δρόμο του νεκροθάφτη (όσο κι αν κάποιοι κακεντρεχείς αντίζηλοι ισχυρίζονται ότι και τώρα ένας νεκροθάφτης είναι – της τέχνης).


Του αρέσει η ζωή του Σπύρου – και την γεύεται μέχρι το μεδούλι. Έρωτας, ξενύχτια, ταξίδια… Μια από τις βασικές πηγές ηδονής του Σπύρου είναι το τσιφτετέλι. Εκεί ξεδιπλώνει όλο το ταλέντο του ο αέρινος καλλιτέχνης, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι αρέσκεται στο να λικνίζεται ημίγυμνος.

 

Τολμητίας μα συνάμα και προσγειωμένος ο διακεκριμένος ηθοποιός μας. Τολμητίας, γιατί αναζητά την περιπέτεια σε κάθε τομέα, σε κάθε του βήμα. Η λατρεία του προς τα ταξίδια το πιστοποιεί. Η έφεσή του στην αναζήτηση (πάσης φύσεως) περιπέτειας έχει φέρει στο διάβα του καταξιωμένου ηθοποιού μας ουκ ολίγους κινδύνους – σε σημείο να έχει τεθεί σε κίνδυνο ακόμη και η ίδια του η ζωή! Ένας αξέχαστος, παθιασμένος έρωτας του Σπύρου στη νήσο Λέρο (ένας έρωτας που δόνησε για τα καλά την ευαίσθητη καρδιά του ερωτύλου  ηθοποιού μας), τον οδήγησε σε μεγάλες περιπέτειες κάποτε: το αεροσκάφος στο οποίο επέβαινε ο Μπιμπίλας για να κουρνιάσει στην τρυφερή αγκαλιά του έρωτά του, βρέθηκε άξαφνα εν μέσω καταιγίδας, διατρέχοντας τον κίνδυνο να καταπέσει και μαζί με το σκάφος να γίνει συντρίμμια και η ζωή και τα όνειρα του σημαντικού μας καλλιτέχνη.


Σε ένα άλλο του ταξίδι, στην εξωτική (και με εξωτικούς, μελαμψούς κατοίκους) Βενεζουέλα, ο Μπιμπίλας απήχθη από έναν ταξιτζή! Άμα έχεις στο κύτταρό σου την περιπέτεια…

 

Είναι, όμως, ταυτόχρονα, πραγματιστής και προσγειωμένος ο Μπιμπίλας – ας το επισημάνουμε κι αυτό. Γι’ αυτό και ασχολείται επιτυχώς με τις καταθέσεις και τις επενδύσεις. Ο Σπύρος ανησυχεί για τα γεράματά του. Και πράττει αναλόγως. Επειδή (μάλλον…) δεν πρόκειται να νυμφευθεί, ενώ για παιδιά ούτε λόγος (παραδόξως – αν και τα υπεραγαπά), ο Σπύρος δεν επιθυμεί να μείνει μόνος και ανήμπορος στη ζωή. Γι’ αυτό γεμίζει το πουγκί με τις λελογισμένες επενδύσεις στις οποίες επιδίδεται και οι οποίες του αποφέρουν καλές αποδόσεις. Έχει και 5 διαμερίσματα (συν αυτό που μένει, έξι), αλλά και μπόλικο μετρητό. Άλλωστε, τα γεράματα πλησιάζουν επικίνδυνα (αν δεν έχουν φτάσει ήδη). Εξηντάρης πια ο Σπύρος (με βάση την θρυλούμενη ως πραγματική ημερομηνία γεννήσεως)…

 

Λιλιπούτειος είναι ο Σπύρος Μπιμπίλας. Αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό, ακόμη και με μια απλή, επιπόλαια ματιά. Μπορεί, βέβαια, να είναι μικρό το κορμί, αλλά σε αυτό το κορμί υπάρχει ένας τεράστιος μυς, ένας τεράστιος μυς που συσπάται και πάλλεται, που δονείται και σκιρτά – αν έχει βέβαια και τα ανάλογα ερεθίσματα: μιλάμε, ασφαλώς, για την καρδιά του Σπύρου – αυτή τη μεγάλη, αγνή και άδολη καρδιά… Γι’ αυτό, ένα από τα δυνατά χαρακτηριστικά του Μπιμπίλα – είναι γνωστό αυτό – είναι ο καλόκαρδος και πράος χαρακτήρας του. Όλη η πιάτσα γνωρίζει το πόσο χρυσό παιδί είναι ο μικροκαμωμένος ηθοποιός μας. Αυτή του η καλοσύνη, σε συνδυασμό και με την περιουσία του (σε ακίνητα αλλά και μετρητά),  έχει φέρει στον δρόμο του διακεκριμένου καλλιτέχνη αμέτρητα δεινά, αφού πολλοί συνάδελφοί του έχουν κατά καιρούς εκμεταλλευθεί τον ψυχικό αλλά και υλικό του πλούτο· με αποτέλεσμα ο σπλαχνικός Σπύρος να δανείζει μεν χρήμα, αλλά να δυσκολεύεται κατόπιν να το πάρει πίσω!

 

Αναγκάζεται πολλές φορές να φορά το (έντονου πάντα χρώματος – συνήθως κόκκινο) επανωφόρι του και να πηγαίνει να κτυπά ο ίδιος τις πόρτες των συναδέλφων του για να πάρει πίσω τα δανεικά. Έλα όμως που εκείνοι όχι μόνον δεν του ανοίγουν την πόρτα, αλλά, όταν συνειδητοποιούν ότι το δάκτυλο που χτυπά το κουδούνι ανήκει στον συνάδελφό τους τον Μπιμπίλα, συνεχίζουν, προκλητικά, να έχουν αναμμένα τα φώτα και να φωνασκούν, περιφρονώντας, προσβάλλοντας και μειώνοντας, ηθικά και συναισθηματικά, τον φιλότιμο συνάδελφό τους, αφού δεν τηρούν ούτε τα προσχήματα (σβήσιμο φώτων, σιγή για όσο διάστημα βρίσκεται έξωθεν της πόρτας ο Μπιμπίλας κοκ.). Το έχει εκμυστηρευθεί ο ίδιος ο Σπυρέτος αυτό το παράπονό του σε συνάδελφό του, με βουρκωμένα μάτια. Εξ άλλου, ο Μπιμπίλας θέλει να είναι τύπος και υπογραμμός στις συναλλαγές του, αφού δεν του αρέσουν καθόλου οι ανωμαλίες – στα οικονομικά θέματα, τουλάχιστον…


Είναι γνωστή, π.χ., η περίπτωση η σχετιζόμενη με τον συνάδελφο του Σπύρου, τον Τζώνυ Θεοδωρίδη, ο οποίος κάποτε κατηγορήθηκε από τον Μπιμπίλα ότι, με το που τσέπωσε το δανεικό από τον φιλότιμο Σπύρο παραδάκι, έσπευσε πάραυτα να εξαφανιστεί (τουλάχιστον για κάποιον χρόνο και πάντα κατά τα λεγόμενα του Μπιμπίλα). Μάταια τον αναζητούσε ο Σπύρος για να πάρει πίσω τα δανεικά. Πράγμα που ανάγκασε γνωστό θεατρικό παραγωγό να ανακράξει, γεμάτος απόγνωση και γνήσια φόρτιση: «Πού τα κάνετε αυτά ρε; Στον Σπύρο τον Μπιμπίλα; Στο καλύτερο παιδί της ελληνικής καλλιτεχνίας;». Αλλά αυτή δεν είναι πάντα η τύχη των καλών και ξεχωριστών σε αυτή την κοινωνία;.. Ενώ, πάντως, ο Σπύρος είναι μακρόθυμος, δεν το’ χει σε τίποτα να γίνει και οξύθυμος. Τότε είναι που, όλο νεύρο, μπήγει τσιριχτές φωνές. Όταν ο Σπύρος εκνευρίζεται, ποιος είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε…

 

Ο Σπύρος έχει μεγάλες ποσότητες ευαισθησίας μέσα σε αυτό το λιλιπούτειο κορμί. Δεν αγαπά (και δεν συνδράμει ηθικά και οικονομικά) μόνο συναδέλφους του. Αγαπά όλον τον κόσμο! Ιδιαίτερη αδυναμία του τα παιδιά (αν και, παραδόξως, όπως είπαμε, δεν απέκτησε δικά του) και οι ηλικιωμένοι.

 

Επειδή και ο ίδιος σταδιακά εντάσσεται στη δεύτερη κατηγορία (αν και πνευματικά ανήκει μάλλον στην πρώτη – λόγω αγνότητας περισσότερο) έχει, τα τελευταία ειδικά χρόνια, επιδείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το σπίτι του – τη «φωλίτσα» του, όπως το ονομάζει. Η εστία παίζει μεγάλο ρόλο, πλέον, στην καθημερινότητα του Σπύρου Μπιμπίλα. Και την περιποιείται με τόση φροντίδα, σαν να είναι μια πραγματική νοικοκυρά. Ο Σπύρος έχει βάψει το εσωτερικό του διαμερίσματός του, της ζεστής φωλιάς του, σε μια απόχρωση του πορτοκαλί, που δεικνύει παιγνιώδη διάθεση, ανεμελιά αλλά και αξιοσημείωτη ζεστασιά. Γιατί τι άλλο από αυτό είναι στην πραγματικότητα ο Μπιμπίλας; Ένα χαρωπό μεγάλο παιδί με μπόλικη ζεστασιά στην καρδιά… Τα έπιπλα της φιλόξενης εστίας του είναι, βεβαίως, μικροαστικά-νεοκλασικά, με πολλά σκαλίσματα κλπ. – στο γούστο της μητέρας του, αφού άλλωστε λέγεται ότι εκείνη εφρόντισε για την επίπλωση της άνετης Μπιμπίλειας κατοικίας. Το διαμέρισμα έχει, επίσης, πολλούς καθρέφτες (εδώ εντοπίζονται κάποια στοιχεία ναρκισσισμού, αλλά τι διάολο…, ηθοποιός είναι ο κάτοχος), ενώ ένα ακόμη χαρακτηριστικό του είναι η σχεδόν παντελής έλλειψη βιβλίων! Τι να τα κάνει, όμως, τα βιβλία ο Σπύρος… Αφού, ως καλλιτέχνης, δουλεύει κυρίως με την έμπνευση. Στο ζεστό αυτό μικροαστικό σπιτικό του, ο Σπύρος δεν ζει σαν ερημίτης, μολονότι αυτό μπορεί και του παρέχει την απαραίτητη γαλήνη που χρειάζεται για ενδοσκόπηση και για μελέτη των σημαντικών ρόλων που υποδύεται. Έτσι, δεν διστάζει, ενίοτε, σ’ αυτό το σπίτι, να στήνει και  μερικά «γλεντάκια», με καλεσμένους εκπροσώπους της show biz (κυρίως C- και D-celebrities).


Πάντα υποδειγματικός οικοδεσπότης ο Σπύρος, φιλόξενος μέχρι εκεί που δεν παίρνει, προσφέρει πολύ κρασί (για καλό δεν ξέρουμε…), καθώς και πολύ και καλό φαγητό στους πολυπληθείς καλεσμένους του – σπιτικό, απλό φαγητό, συνήθως μαγειρεμένο από τα χεράκια της ίδιας την αγαπημένης του μητέρας. Γιατί εδώ πρόκειται περί μιας τεράστιας αγάπης – αν δεν το έχετε αντιληφθεί απ’ όσα ήδη παραθέσαμε. Ο Σπύρος, όπως πιστοποιούν όσοι τον ξέρουν καλά, λατρεύει παθολογικά τη μητέρα του! Μάλιστα, υιός και μητέρα Μπιμπίλα θα συνομιλήσουν τουλάχιστον δις, σε καθημερινή βάση, έστω και από τηλεφώνου – έστω για ένα «καλημέρα» και «καληνύχτα» βρε αδερφέ, όταν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις του περιφρόντιδος ηθοποιού μας δεν του επιτρέπουν επαφή διά ζώσης... Μολονότι έχει δευτεραγωνιστήσει στο θεατρικό έργο «Όχι άλλα ψάρια μαμά» ουδέποτε αρνήθηκε τα καλοψημένα ψάρια της μητέρας του (η οποία τον κακομαθαίνει), ούτε και οτιδήποτε άλλο καθημερινώς εκείνη του προσφέρει. Αγάπη να ’ναι κι ό,τι να ’ναι, σ’ αυτούς τους δύσκολους, άκαρδους καιρούς, σ’ αυτή την στείρα, αντιερωτική εποχή, όπου αγνά και ευγενή αισθήματα δεν περισσεύουν.

 

Ο έρωτας… Αχ αυτός ο έρωτας… Πόσος έρωτας κυρίευσε, όλα αυτά τα χρόνια, την καρδιά του Σπύρου Μπιμπίλα... Πόσο ξεχωριστή θέση έχει καταλάβει ο θεός αυτός στην ψυχή του ερωτομανούς ηθοποιού μας… Αγάπησε παράφορα στη ζωή του ο Σπύρος, ο μικροκαμωμένος αυτός ερωτιδεύς-μπρελόκ – και όχι μονάχα τη μαμά του... Πόσο δυνατά έχει χτυπήσει η καρδιά του Μπιμπίλα στους ρυθμούς (στο τικ-τακ ή, καλλίτερα, στο τάκα-τάκα) του έρωτα… Πόσον έρωτα έχει γευτεί αυτό το μικρό σώμα... Και γιατί όχι; Ο Σπύρος ερωτοτροπεί, γιατί ξέρει ότι χωρίς έρωτα η ζωή δεν έχει νόημα. Κυρίως, χωρίς γήινο, σωματικό έρωτα. «Σ’ αυτή την πρόσκαιρη ζωή μας διατί / να μη χαρεί το ζωντανό το σώμα;», όπως διερωτάτο και ο ποιητής μας Γεώργιος Βιζυηνός. Το σπέρμα του έρωτα, λοιπόν, δεν έχει αφήσει ακηλίδωτο αυτό το μικροσκοπικό – μα τόσο ερωτικό – κορμί.


Ο Σπύρος, όπως είναι ιδιαιτέρως γνωστό στην πιάτσα, λατρεύει τα πουλιά. Κάθε είδους πουλιά – μικρά και μεγάλα, σκούρα και ανοιχτόχρωμα, νεανικά και γέρικα. Ξεχωριστή αδυναμία, όμως, δείχνει στους παπαγάλους – ιδιαίτερα στη αγαπημένη του Σωσώ. Κάθε πρωί, πριν φύγει για το άχθος της επιβίωσης (αλλά και της καλλιτεχνικής προσφοράς), το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να περιποιηθεί τα πουλιά του. Κι εκείνα τον ανταμείβουν, παρευθύς, μ’ ένα ηδονικό, απολαυστικό τιτίβισμα…


Και βουνό και θάλασσα, και γη και αέρα αγαπά ο Σπύρος – δεν κάνει περιττές διακρίσεις. Ωστόσο, δώσε θάλασσα στον Μπιμπίλα και πάρ’ του την ψυχή. Χειμώνα καλοκαίρι θα γευτεί θάλασσα ο Σπύρος. Είναι και χειμερινός κολυμβητής (έτσι ίσως εξηγείται και αυτό το υπέροχο σώμα). Γι’ αυτό το λόγο λατρεύει τα νησιά με ιδιαίτερη αδυναμία (κρατηθείτε) στη Μύκονο! Λατρεύει, όμως, και τον αέρα. Κάποτε είχε δηλώσει ότι θα ήθελε να γίνει αεροπόρος. Ίσως επηρεασμένος από την αντίστοιχη αεροπορική  (και όχι μόνο…) καριέρα του μεγάλου αεροπόρου και καλλιτέχνη (και οτιδήποτε άλλο…), Θάνου Βελλούδιου.

 

Αισθητικά, ο Σπύρος κινείται σε δυσπρόσιτες σφαίρες. Αγαπά τα έντονα χρώματα στα ρούχα – ειδικά στα παντελόνια. Φορά και ψηλά τακούνια. Όταν ομιλούμε για ψηλά τακούνια δεν εννοούμε απαραιτήτως και γυναικεία, σαν κι αυτά που ελάνσαρε, με τόση επιτυχία, στην ταινία «Οι Απέναντι» του Γιώργου Πανουσόπουλου, στον γνωστό ρόλο του άτυχου τραβεστί. Ομιλούμε και για ψηλά τακούνια καθημερινής – και όχι «μερακλίδικης» –  χρήσεως, σαν κι αυτά που προτιμά, λ.χ., ο Πάνος Παναγιωτόπουλος ή ο Νικολά Σαρκοζί. Μάλλον επειδή ο Σπύρος προσφέρεται σε «σχήμα τσέπης», τα τακούνια, ενισχύοντας το ανάστημά του, ενισχύουν και το Εγώ του. Ταυτόχρονα, κρύβει τις λευκές τρίχες των γηρατειών χρησιμοποιώντας όλη τη γκάμα της χρωματικής παλέτας – από το οξυζενέ ξανθό μέχρι το καφεκόκκινο της καρυδιάς. Οι καλλιτέχνες φορούν με άνεση παρδαλά ρούχα, εκκεντρικά υποδήματα, προκλητικά αξεσουάρ, χωρίς να διατρέχουν τον κίνδυνο να κατηγορηθούν για ελαφρότητα ή ακόμη και κιναιδισμό, όπως οι απλοί καθημερινοί άνθρωποι. «Οι κίναιδοι εμπορεύονται τα κάλλη τους, ντυμένοι με εμπριμεδάκια και κρατώντας γυναικεία τσαντάκια…», θα μας επισημάνει ο Η. Πετρόπουλος («Καπανταήδες και Μαχαιροβγάλτες»). Ο καλλιτέχνης Μπιμπίλας, από την πλευρά του, στα τσαντάκια μπορεί να λέει Ναι – αλλά λέει Όχι στα εμπριμέ!


Μεγάλη αδυναμία του Σπύρου τα σταμπωτά, στενά, «stretch» μπλουζάκια – μπλουζάκια που, ωστόσο, δημιουργούν ανάμεικτες εντυπώσεις. Από τη μια, τώρα πια που ο Χρόνος έχει αφήσει το στίγμα του τόσο έντονα στο σώμα του Σπύρου, τα «stretch» βοηθούν, δυστυχώς, να φανεί το στομάχι που έχει αναπτύξει πια ο ηθοποιός μας με τα χρόνια (γεροντόπαχα).


Από την άλλη, βέβαια, τα στενά μπλουζάκια αναδεικνύουν ένα ζευγάρι υπέροχα και στιβαρά στήθη. Θεέ μου, τι στήθη είναι αυτά! Στήθη, που κολάζουν ακόμα και άνδρα· στήθη που κολάζουν ακόμα και Άγιο!.. Στήθη που, όμως, κλείνουν μέσα τους και πολλή καλλιτεχνία, πολλή ευαισθησία και, ασφαλώς, πολλή Ελλάδα… Περδικόστηθος, λοιπόν, ο Σπύρος μιας και από τα στενότατα, κατά κανόνα, ενδύματα που φορεί διαφαίνονται δύο μεγάλες, στητές ρόγες (για να ακουστεί κάποτε, σε ένα πάρτι, η πρόστυχη και κακόγουστη ιαχή «πιπίλα-πιπίλα στις ρόγες του Μπιμπίλα»)…

 

Στα καλλιτεχνικά, ο Σπύρος δίνει όλο του το είναι, αναδεικνύοντας το μεγάλο ταλέντο του (που μόνο τυφλός δεν βλέπει). Δεν του λείπει, όμως, και το άγχος. Πριν εκτεθεί στα φώτα της ράμπας, τον πονά πάντοτε η κοιλιά του. Στο άγχος έχει αποδώσει ο ίδιος ο ηθοποιός μας αυτόν τον ενοχλητικό πόνο. Πάντα οι ταλαντούχοι έχουν άγχος, θα προσθέσουμε εμείς. Η μεγάλη και καθοριστική έμπνευση του Μπιμπίλα υπήρξε η πρωθιέρεια της (ημεδαπής) ηθοποιίας, Αλίκη Βουγιουκλάκη. «Ήταν η νεράιδα μου. Κοιμόμουν με τη φωτογραφία της στο μαξιλάρι μου. Και δεν ήμουν ούτε 4 ετών που δήλωσα: Πιο πολύ από τη μαμά μου και τον μπαμπά μου αγαπάω την Αλίκη Βουγιουκλάκη!», δήλωσε κάποτε ευθαρσώς ο Σπύρος. Είναι γνωστό ότι η εθνική μας σταρ ελατρεύετο από όλα τα στρώματα του πληθυσμού – κυρίως δε από τους ομοφυλοφίλους της πατρίδος μας που της είχαν στήσει κανονικό εικονοστάσι.


Μεγάλη αυτή η σύμπτωση, αν σκεφτεί κανείς ότι ο Μπιμπίλας θα ανεδεικνύετο καλλιτεχνικά αργότερα – ως άνδρας πλέον – κυρίως σε ρόλους ομοφυλοφίλων! Διόλου αμελητέα η καριέρα του Σπύρου, έστω και αν διακρίθηκε υποδυόμενος σχεδόν αποκλειστικά ομοφυλόφιλους (και σε δεύτερους πάντα ρόλους). Γενικά, πάντως, ο φιλότιμος δευτεραγωνιστής μας διακρίθηκε σε θέατρο, κινηματογράφο και τηλεόραση, σε ρόλους που έχουν μείνει ανεξίτηλοι στη μνήμη μας και με αξιοσημείωτη καλλιτεχνική αξία, αναδεικνύοντας μια σπουδαία καλλιτεχνική φλέβα. Κατ’ αρχάς, ο σκαμπρόζικος ρόλος του «Τηλέμαχου» στην τηλεοπτική σειρά «Ιερόσυλοι» στο πλάι του μεγάλου μας πρωταγωνιστή Θάνου Λειβαδίτη (ένας ρόλος που από τυπικά δραματικός κατέστη κωμικός χάρη στις έντεχνες πινελιές του Σπύρου). Το στίγμα του το άφησε και στο παιδικό θέμα, αφού διέπρεψε, όπως ήδη αναφέραμε, στις μεταγλωττίσεις της αγαπημένης μας σειράς «Στρουμφάκια», αλλά και στο περίφημο «Κικιρίκου». Βέβαια, ο Σπύρος δεν άφησε παραπονεμένο και το ενήλικο ρεπερτόριο: «Οι ομοφυλόφιλοι», «Μπορντέλο», «Πορνογραφία», «Λούλου», «Στο βάθος… βάθος αμέτρητο», «Οι τρεις αδελφές», «Ροζ ολοταχώς» και, οπωσδήποτε, ο διάστικτος από στοιχεία ομοφυλοφυλίας «Άγγελος», ανέδειξαν, μεταξύ άλλων, την πλούσια γκάμα των καλλιτεχνικών δυνατοτήτων του Μπιμπίλα.



Κάποιοι, μάλιστα, θεώρησαν ότι ο Σπύρος έχει τιμήσει (ως δευτεραγωνιστής πάντα) και το σκληρό ελληνικό πορνό. Κάτι τέτοιο, όμως, είμαστε σε θέση να βεβαιώσουμε ότι δεν ισχύει. Απλώς ορισμένοι προφανώς συγχέουν τον Μπιμπίλα με τον (μελαμψό) σωσία του, τον περίφημο, τον γιγαντιαίο Τζίμι Μπελαρίκε («Ανώμαλοι Έρωτες στη Σαντορίνη»). Εκπληκτική, πράγματι, ομοιότης...

 

Προσωπική μας άποψη ότι ο Σπύρος αναδεικνύει καλλίτερα το ταλέντο του, όταν ο ρόλος εμπεριέχει και κάμποση υστερία. Εκεί απολαμβάνουμε τον Μπιμπίλα στο φόρτε των δυνατοτήτων του. Το γυμνό, πάντως (το καλλιτεχνικό, έτσι;), ουδέποτε φόβισε τον Μπιμπίλα. Αντίθετα, τον βοήθησε να σπάσει, στο μέτρο που του αναλογεί, τον διάχυτο πουριτανισμό της εποχής, αλλά και να αναδείξει αυτό το θεσπέσιο κορμί που του εχάρισε ο μεγαλοδύναμος. Ένα κορμί, τόσο γυμνασμένο, απαλό και περιποιημένο, που σε άλλες εποχές θα αποτελούσε την χαρά κάθε παιδοτρίβου…

 

Το αξιοπρόσεκτο με τον Σπύρο είναι ότι, μολονότι στην καριέρα του υποδύθηκε κυρίως ρόλους ομοφυλοφίλων, απέφυγε την στάμπα του ομοφυλόφιλου στην προσωπική του ζωή, όπως μάλλον θα συνέβαινε με άλλους, λιγότερο προικισμένους, ηθοποιούς. Αλλά έτσι είναι. Άμα έχεις τόσο μεγάλο ταλέντο…

1,536 comments:

«Oldest   ‹Older   201 – 400 of 1536   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Μπράβο Καραϊσκο. Είσαι ένας καλός Έλληνας!

Anonymous said...

Ω Καραισκο εισθε ο ηρωας μου, τοσο θαρραλεος

Anonymous said...

o Αχιλλέας Μπέος που ντύνεται?

Φάνης Γκέκας said...

Έβγα ωρέ Καραϊσκο να δούμε και πόσο πιό άσχημος είσαι και πόσο πιό χάλια ντύνεσαι από εμένα.

Anonymous said...

Οι απεργοί πείνας της Υπατίας είχαν ιατρικές αναλύσεις που μόνο απεργία πεινας δεν αποδεικνυαν λεει ο Χατζηνικολάου στον ανεκδιήγητο υπερυπουργο και ξάδερφο της Νταλάρας

Anonymous said...

9.58 ο αγλαός Αχιλλεύς σκεπάζει το αλαβάστρινο κορμί του με αυτό

Anonymous said...

Δυστυχώς αυτό είναι ένα γνωστό καλαμπούρι που γίνεται με τις απεργίες πείνας. Και εκείνος ο φουκαράς που έκανε απεργία πείνας μέσα σε σκηνή έξω από την Επιτροπή Ανταγωνισμού έμενε μέσα ζωντανός επί μήνες. Άλλωστε, για τους Υπατιστές είχε γίνει γνωστό ότι ταϊζονταν, γι αυτό και οι "προστασία τους" (άπλυτοι, άλουστοι κλπ) είχαν δαφωνία για τις ιατρικές εξετάσεις. Πρέπει να καταναλώθηκαν πολλά κιλά σουβλάκια μέσα στο νεοκλασικό.

Anonymous said...

Πάντως οι απεργοί δεν ντύνονταν καλά. Ούτε καν από Πανταζώνα. Να το πούμε αυτό.

Anonymous said...

To σκατό στην κάλτσα του μπουχέσα που ασκεί λογοκρισία

Anonymous said...

Χτύπησαν οι βόμβες του Καντάφι Έλληνες ανταποκριτές, αλλά όπως φαίνεται τη γλύτωσε ο Σωτήρης Δανέζης. Τυχερός άνθρωπος.

Anonymous said...

Σύμφωνα με πληροφορίες πάντως, ο Ραγκούσης πρόκειται να κινηθεί πονηρά. Ο Γιωργάκης επέλεξε να συνταχθεί με τη γραμμή Μπένι και να πει ναι στον εκβιασμό των απεργών, αλλά αργότερα, όταν θα υπάρξει η κατάλληλη δικαστική απόφαση, ο Ραγκούσης λέει ότι θα τους στριμώξει με αφορμή την κατάληψη της Νομικής.

Anonymous said...

Βρέθηκε άνθρωπος του οποίου τα Ελληνικά είναι χειρότερα από του Παπαροτζών. Μπέος κύριοι.

Anonymous said...

Πάντως έγινε και η επίσημη αποκάλυψη σύμφωνα με την οποία ο δημοσιογράφος Παπαγιάννης είχε διορίσει επί ΝΔ την υπάλληλο τραπέζης σύζυγό του Φωτεινή στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, από το οποίο έπαιρνε μισθό ως δημοσιογράφος (!!!), χωρίς βέβαια να πατάει ποτέ εκεί, αφού δουλεύει σε τράπεζα. Ωραία πράγματα! Τίμια και ελληνικά!

Anonymous said...

Να ενημερώσω αυτή που ξέρει, ότι αντίτυπο της πρώτης έκδοσης του "The Catcher in the Rye" του Salinger επωλήθη πρόσφατα προς 4,015 λίρες και η τιμή κρίθηκε μάλιστα και φθηνή, αφού υπάρχουν και αντίτυπα της πρώτης έκδοσης με πάνω από 10,000 λίρες.

Εγώ στη θέση σου θα πούλαγα...

Anonymous said...

ΑΝ Ο ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΡΗΓΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΕΣΕΔΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ,ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΓΡΑΠΤΩΣ ΟΤΙ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ
ΝΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ …ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΧΑΛΒΑ.
ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΝΤΩΝΑΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟ Η ΜΕ ΤΟΝ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ ΤΟΝ…ΤΟΥΡΚΟΦΑΓΟ ΤΗΣ ΦΑΚΗΣ.
Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΑΣ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΜΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΡΙΒΙΣΤΕΣ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΥΑΙΝΕΣ ΤΗΣ …ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΘΑΛΟΥΝ ΝΑ ΒΟΛΕΨΟΥΝ ΕΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.

Anonymous said...

Ξυνόγαλε, έτσι είναι όλα τα κόμματα λίγο ή πολύ. Επομένως, με αυτά τα δεδομένα κάνε τα κουμάντα σου. Θα σου έλεγα να σκεφτείς ως εναλλακτική λύση το ΛΑΟΣ που έχει τίμια και φτωχά παιδιά και άρα εξ ορισμού καλά.

Anonymous said...

σωστος ο βλαχος

Anonymous said...

Μιας και αναφέρθηκε το τίμιο κόμμα του Λα.Ο.Σ, έχει παρατηρήσει κανείς ότι σχεδόν όλοι οι "δημοσιογράφοι" του καναλιού φοράνε σακάκια με τη φάσα της φίρμας πάνω στο μανίκι; Μήπως δεν είναι δικά τους και τους τα δανείζουν (Μπρακούλιας; Εκεί που - όπως ο ίδιος έχει παραδεχθεί - ντύνεται ο Πρόεδρος;).

Εξαίρεση η πρόσφατη μετεγγραφή, ο Άρης Σπίνος, ο οποίος συχνά εμφανίζεται στα μεσημβρινά του σχόλια με πουλόβερ, μιας μάρκας που δεν θυμάμαι πως λέγεται, αλλά έχει ως σήμα των κροκόδειλο (ή κορκόδειλο, όπως νομίζω είναι και το πιο σωστό)...

Anonymous said...

Ντήαρ Σέρ, Μίστερ Σάουρμιλκ, Εσκουάϊρ, 3:49 νdου γιου μιν του σέη δατ δη Νιού Ντημόκρασυ πάρτυ ιζ φουλ οφ Καραϊσκους? Πήπλ δατ ιζ χούζ σόουλ ίνdερεστ ιζ το λάϊν δέηρ πόκετς ουίθ τρεμέdους αμάουdς οφ μάνεϋ? Φορ γκονdς σέηκ! Ήβεν δο αϊ χαβ το ανdμιτ δατ δη άργκιουμενd μέηνd μπάϊ δη τζέdλεμαν ον 3.58 χόλνdς τρου φορ όλ πολίτικαλ πάρτυς.

(Επειδή μας διαβάζει ο Μπριγιαντίνης να μεταφράσει κάποιος παρακαλώ)

Anonymous said...

έχει παρατηρήσει κανείς ότι σχεδόν όλοι οι "δημοσιογράφοι" του καναλιού φοράνε σακάκια με τη φάσα της φίρμας πάνω στο μανίκι

ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑ
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΓΚΛΙΤΣΑΣ 2011

Anonymous said...

Μα γιατί σε ξενίζει η φάσα στο μανίκι; Εδώ άλλοι καπνίζουν το πούρο με το δαχτυλίδι πάνω που είναι κάτι ανάλογο.

Anonymous said...

Καραϊσκοι αγαπητέ μου 5.32

Anonymous said...

Πάντως είναι αλήθεια και δεν το είχα σκεφτεί μέχρι τώρα. Η φάσα πάνω στο μανίκι είναι πράγματι το αντίστοιχο του δαχτυλιδιού στο πούρο.

Σήμερα εφμανίστηκε στον Ναό της Δημοκρατίας ο βουλευτής της ΝΔ (και πρώην υπουργός) Μαρκόπουλος με ένα μπλε σκούρο κοστούμι. Τίποτε το περίεργο έως εδώ. Μόνο που το κοστούμι ήταν σταυρωτό, ενώ τα πέτα του ήταν πέτα μονόπετου...

Anonymous said...

Έλεος!!! Δηλαδή για πόσο θα πρέπει να ανεχόμαστε τις εμμονές του Παπαροτζώννυ; Για όνομα ρε πούστη τώρα έχει φάει σκάλωμα με την γεροντομπεμπέκα της Νετ. Γαμώ την πουτάνα μου

Anonymous said...

Καλά ο Παπαρογιάννης ούτε κουβέντα για την αίτηση φίμωσης των blogs από τον κουράδα Μαρινάκη. Όπως ούτε κουβέντα για την κρατικοδίαιτη γυναίκα του.
Άλλος ένας στη μεγάλη σειρά των καταποτών. Θα είναι φαίνεται μόδα.

Anonymous said...

Προτείνω να βγάλουμε όλοι το καπέλο στον Καραισκο που είχε την ικανότητα να βλέπει μπροστά και να αποχωρήσει νωρίς από το δημοσιογραφικό επάγγελμα. Αν εργαζόταν τώρα ως δημοσιογράφος θα έπαιρνε τον μισό από τον μισθό που παίρνει σήμερα ένα γκαρσόνι και θα ήταν και ευχαριστημένος αν τα έπαιρνε και αυτά. Οπότε ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στον Καραισκο που δίδαξε έγκαιρα τη σημασία του 'καλά, εσύ έφυγες νωρίς'.

Anonymous said...

"Δείξαμε τις κάμερες αλλά αυτοί δεν πτοήθηκαν και μας βομβάρδισαν την ώρα που τραβούσαμε πλάνα της περιοχής" είπε έντρομος και αγανακτισμένος ο ανταποκριτής της ΝΕΤ Χαρίτος για τα λιβυκά μαχητικά αεροσκάφη που τον πλάκωσαν στις βόμβες. Εμένα γιατί κάτι μου λέει ότι ο μάχιμος καμεραμαν του Χαρίτειου συνεργείου γύρισε με την κάμερα και τράβηξε το αεροσκάφος που έκανε χαμηλή διέλευση, προκειμένου να το δείξει η ΝΕΤ στο βραδυνό δελτίο;

Η επόμενη κίνηση φυσικά, είναι να πάρεις τον Χαρίτο, να τον βάλεις σε ένα μαχητικό στην πίσω θέση του κόκπιτ, να τον πας σε μια (οποιαδήποτε) εμπόλεμη ζώνη και να του ζητήσεις κατά τη διάρκεια ενός ή περισσοτέρων περασμάτων από ύψος 100-200 μέτρων και με ταχύτητα 500-600 χιλιομέτρων την ώρα, να σου ξεκαθαρίσει αν αυτό που κρατούν και σε σημαδεύουν οι μικροσκοπικοί άνθρωποι από κάτω (τους οποίους προλαβαίνεις να δεις ίσως για ένα δευτερόλεπτο), είναι κάμερες ή φορητοί αντιαεροπορικοί πύραυλοι (Ως γνωστόν ένα σύστημα Stinger και μια κάμερα ουδεμία διαφορά έχουν από τα 50 μέτρα απόσταση). Και αυτά σε ρεαλιστικό σενάριο εμπόλεμης ζώνης, όπου δεν υπάρχει η πολυτέλεια της λάθος εκτίμησης (κάμερα ή πύραυλος) με τη δεύτερη οψιον να σημαίνει ότι ο πιλότος πάει για βρούβες.

Γεια σου ρε Χαρίτο ή όταν η βλακεία κοστίζει ζωές...

Anonymous said...

Εντάξει 6.36 να το δεχτούμε αυτό. Αλλά η κάμερα του Δανέζη που ήταν;

Anonymous said...

Γιατί στη Λιβύη είναι ο Δανέζης; Εγώ δεν το πιστεύω. Πιστεύω τον Καραίσκο. Και να τα σταματήσουν αυτά τα σάπια.

Anonymous said...

Αλήθεια είναι αυτό. Με μισθό πείνας θα ζούσε και ο Καραίσκος και ο Τσεπέτης. Ούτε το νοίκι τους δεν θα είχαν να πληρώσουν. Τι τα θέλετε τί τα γυρεύετε. Δεν είναι πια επάγγελμα αυτό για κανονικούς ανθρώπους. Καλά έκαναν και αποφάσισαν να αφήσουν την δημοσιογραφία για πιο σίγουρα λιμάνια.

Anonymous said...

Καλά τώρα, αν θέλουμε να μιλήσουμε σοβαρ΄α, και που ξέρει ο Καραισκος ότι ο Δανέζης δεν είναι στη Λιβύη; Δεν μπορεί να λένε τέτοια παραμύθια γιατί κάποιος θα το αποκάλυπτε και θα ξέσπαγε σκάνδαλο.

Anonymous said...

Ναι αλλά ο λόγος του Καραϊσκου είναι συμβόλαιο, ρώτα και τους Πάκις.

Anonymous said...

συμβόλαιο με τους πάκις για να παραφράσουμε και τον ανδρέα που κι αυτός (όπως κι ο καραϊσκος άλλωστε) τιμούσε τον λόγο του.

βλέπε έξω οι βάσεις, εοκ και νάτο, κλπ.

Anonymous said...

Τσίφτης και λεβεντόπαιδο είναι ο Καραίσκος. Πιστεύω κάθε του λόγο.

Anonymous said...

Μπράβο ναι, ετσι είναι. "Καραίσκος" και "μιλάω σοβαρά" είναι ταυτόσημες έννοιες ως γνωστόν.

Άλλωστε με έπεισαν και τα επιχειρήματα του Καραίσκου. "Ο Δανέζης", είπε ο πάντα αζήλευτος Καραίσκος, "έχει κάνει καλό γάμο και δεν θα διακινδύνευε να τρέχει σε εμπόλεμες ζώνες".

Για να το πάω λίγο παραπέρα, ο Δανέζης ίσως πρέπει να μην βγαίνει καθόλου κι από το σπίτι του λόγω του καλού του γάμου. Μπορεί να τον πατήσει αυτοκίνητο, να σκοντάψει κλπ.

Δυνατά τα καραίσκεια επιχειρήματα. Αντέχουν στην κριτική.

Anonymous said...

Κωλόπαιδο Παπακωνσταντίνου!
Άκου να έχεις και να μην αξιοποιείς έναν Γεωργακόπουλο!

Anonymous said...

αφού ο Συριζα ό,τι επιδιώκει το πετυχαίνει (βλ. Δεκεμβριανά, τους απεργούς πείνας(?) στην Υπατία, κ.α.) γιατί δεν βγαίνει κυβέρνηση?

Μην ξεχνάτε στιγμές που θα ζήσουμε με υπουργό πχ. τον καραϊσκο.

Anonymous said...

Τι αφελείς που είστε μερικοί. Θα αφήσει τη δουλεμπορία και την αιγαγροβοσκή ο "αριστερός" Καραϊσκος για να αναλάβει αξιώματα που θα του αποφέρουν λιγότερα? Η μόνη περίπτωση θα ήταν αν κάποιος τον έκανε Τσεπέτη στη θέση του Τσεπέτη. Κάτι δηλαδή σα Ρουτζούνη τση Κρήτης. Μήπως και αποκτούσε και λίγο λούστρο ο μικρός Καραϊσκος Καϊλας.

Μάρω said...

Μου κάνει και εμένα εντύπωση η αντπάθεια του Καραπιάλη-Καραίσκου προς τον Σωτήρη Δανέζη, έναν ρεπόρτερ που πάντα κάνει πολύ ενδιαφέρουσες κατά τη γνώμη μου εκπομπές. Για τον Τσεπέτη όμως που γράφει επίσης ωραία κείμενα, αν και δεν τον διαβάζουμε κάπου πια, βλέπω ότι δεν ρίχνει βιτριόλι. Δύο μέτρα και δύο σταθμά.

Anonymous said...

Έλα, κλαίγεται ο Καραϊσκος;

Anonymous said...

Καλά, με τί αρχίδια βγαίνει ο βόϊδαρος ο Μαρινάκης και βάζει τον φιόγκο τον Θέμη Σοφό να τσαμπουκαλεύεται έτσι; Άσε ρε μπουχέσα. Άσε ρε φιόγκο και συ. Άκου απαιτήσεις που έχουνε.

Anonymous said...

O Θέμης Σοφός φίλε είχε μείνει πίσω επαγγελματικά τον τελευταίο καιρό. Τον ρούφηξε η ενασχόλησή του με την "σνιφ, σνιφ" Σταματίνα Τσιμτσιλή. Τώρα είναι μια ευκαιρία να ξαναβάλει κάτω τα επαγγελματικά και να εργαστεί ευσυνείδητα και μεθοδικά. Η Σταματίνα έχει πολλές υλικές και συναισθηματικές απαιτήσεις´

Anonymous said...

Θα τον είχε αφεντικό τον Δανέζη φαίνεται κάποτε. Ή μπορεί να του φαγε καμια γυναίκα ο Δανέζης. Τέτοιες αντιπάθειες μεταξύ αντρών μόνο επαγγελματικές προστριβές ή γυναίκες τις δημιουργούν.

Anonymous said...

Σωστό!

Anonymous said...

έλα τώρα που ο σωτηράκις είναι εις θέση να φάει γυναίκα από τον καραίσκο.
έλα τώρα

Anonymous said...

7:57 σε πρόλαβε ο 1.59

Anonymous said...

Γιατί τί είναι ο Καραίσκος; Ο Μπάρκουλης; "Κορίτσια ο Καραίσκος"

Anonymous said...

Μήπως δούλευαν μαζί και τον έστελνε ο Δανέζης να του αγοράζει τσιγάρα; Και κουλούρι από τον φούρνο; Και μετά δεν του έδινε και τα λεφτά;

Anonymous said...

Είναι πολύ λίγος ο σωτυράκης για να στείλει έναν καραίσκο για τσιγάρα και να του ζητήσει και τα ρέστα.

φυσικά ο καραίσκος τα κράτησε τα ρέστα με τσαμπουκά. ο σωτυράκης ούτε που τόλμησε να βγάλει κουβέντα

Anonymous said...

Τώρα που αναφέρθηκε το κουλούρι, θυμήθηκα κάτι. Έχουμε πει ότι ο Πρόεδρος Γιώργος ο υπέρβαρος αγαπά τον έρωτα. Έχουμε πει ότι έβαλε κάποτε έναν υποτακτικό του Αχαιό, νυν βουλευτή, να προσεγγίσει θηλυκό στέλεχος του κόμματος από την Πελοπόννησο και να της προτείνει μερικές χιλιάδες ευρώ, ώστε ο Πρόεδρος να την "τιμήσει" από την "ανορθόδοξη" οδό. Καιρός να αποκαλύψουμε ότι ο Πρόεδρος αγαπά πολύ και το κουλούρι με τυρί που σερβίρεται στη βουλή.

Anonymous said...

Ο Καραϊσκος ως ξενοδόχος θα ήθελε να είναι Τσεπέτης, ως αιγαγροβοσκός Βόγλης, ως δημοσιογράφος Δανέζης, ως άνθρωπος Βάρσος, ως όψιμος νεοφιλελεύθερος Μπάργουντ, ως σχολιαστής Ξυνόγαλος κι ως όμορφος και στυλάτος Φάνης Γκέκας. Είναι όμως, και θα παραμείνει για πάντα, Καραϊσκος. Βαρύς ο σταυρός, άδικο το χτύπημα της μοίρας. Το μόνο που του βγαίνει είναι ότι είναι κλάψας ως Μπαναώτης Γιαννάκης.

Anonymous said...

Μια χαρά παιδί είναι ο καραισκος. Τον συμπαθώ πολύ τώρα που έχει ωριμάσει.
Μου άρεσε επίσης πολύ ένα σχόλιό του που διάβασα παραπάνω και έλεγε ότι αρνείται να σχολιάσει κουτσομπολιά.

Anonymous said...

Εντάξει ρε γαμώτο, είχαμε το ΠΑΣΟΚ του παπατζή της δεκαετίας του '80. Την φοβική-καθυστερημένη-γραφική δεξιά του χωριστράκια και του Ζήση ποιος θα την μαζέψει;

Anonymous said...

Δεν υπάρχει Δεξιά στην Ελλάδα φίλε. Ποτέ δεν υπήρξε.

Anonymous said...

Μα ποιός άλλος εκτός από τον Καραϊσκο?

Anonymous said...

Εντάξει, αυτή η δεξιά που υπάρχει, δεν μπορεί να γίνει λιγότερο τραγική;

Anonymous said...

Μα ο Αντώνης απείλησε ΚΑΙ τον ΤΡΙΣΕ(γέλια)

Anonymous said...

Δεν υπήρξε Δεξιά μετά τον πόλεμο ήθελα να πω. Για πριν είναι άλλα τα δεδομένα.

Anonymous said...

Λίγο σοβαρός άνθρωπος να είσαι και λίγο να ξέρεις τη "δεξιά" στελέχωση στην Ελλάδα, καταλαβαίνεις γιατί ακόμη και ο Παπουτσής είναι προφέσορας μπροστά στους "δεξιούς" πυγμαίους.

Anonymous said...

Η αγαπημένη μου ατάκα από Παπαγιάννη είναι η "Σας παρακαλώ! Μην μιλάμε ο ένας πάνω στον άλλον!" (συνοδεύεται μα ξινισμένο ύφος σαν να μυρίζει σκατά).

Το θέμα είναι ότι αυτό το λέει μόνον όταν κάποιος άλλος τολμά να λάβει το λόγο, γιατί ο ίδιος ο Λίβυος δίνει στον εαυτό του το δικαίωμα να διακόπτει όποιον θέλει και όποτε θέλει.

Anonymous said...

Ταύτιση Παπαροτζών με Σκάϊ και Μαυρή (Public Issue). Να συγκυβερνήσει λέει ΝΔ-ΛΑΟΣ. "Πολλά γέλια".

Anonymous said...

Θέλω να διαμαρτυρηθώ γιατί όλον αυτόν τον καιρό στα search keywords βρίσκω συνέχεια τη φράση "Άρης Σ... π@@στης" (δεν δύναμαι να δώσω τα πλήρη στοιχεία του ονόματος). Μόνο τώρα το βρήκα 4 φορές, σε διάφορες ορθρογραφικές παραλλαγές... Δε βαρεθήκατε ρε παιδιά να σκαλίζετε με κίτρινη περιέργεια τις ζωές των άλλων ανθρώπων;

Anonymous said...

Ο Δημαράς θα πάρει πολύ κόσμο από το πασοκ. "Πολλά γέλια". Λυπάμαι το Βορίδη, που αρέσει του Βάρσου, που προσπαθεί να βάλει σε τάξη τη σκέψη του Παπαροτζών.

Anonymous said...

Πλύστης (αυτοκινήτων) ή πλάστης (ψωμιών, τσουρεκιών κλπ)? Βάψ, ξεκαθάρισε τι εννοείς....

ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ said...

Συνέλληνες ΞΥΠΝΗΣΤΕ! Η ΕΛΛΑΣ κινδυνεύει!

(Απλώς ήθελα να εκτονωθώ λιγάκι λόγω κούρασης. Συγχωρήσατέ με).

Anonymous said...

Αληθεύει ότι ο φίλος του Παπαγιάννη, ο εργατολόγος Καρούζος, εκτός του ότι είναι παθολογικός γεροντόφιλος, είναι και νάνος;

Anonymous said...

Έκανα λάθος. Κάπα είναι το πρώτο γράμμα. Κλάστης.

Anonymous said...

* και για να είμαστε και ίσως πιο σωστοί, κάΠΠα.

Anonymous said...

Βαψ
παρόμοια searches για τον πολυαγαπημενο μας Μιλκο υπαρχουν?

Anonymous said...

Καραϊσκο ξέρεις αν ζει ο τραγουδιστής Γιάννης Καλατζής?

Anonymous said...

Τί είπες τώρα; Γιάννης Καλατζής. "Παραμυθάκι μου" με Άννα Φόνσου να χορεύει.

http://www.youtube.com/watch?v=5tpzzIdFfy0

Anonymous said...

Θέλω να λέω την αλήθεια. Όχι. Το επίθετο "πλάστης" δεν συνοδεύει Μίλκους στις αναζητήσεις. Συνήθως με το όνομα που ανέφερα πάει. Αλλά, πάρα πολύ συχνά, συνοδεύει στις αναζητήσεις και ένα άλλο όνομα. Το οποίο βρίσκω να το αναζητούν συνήθως με τις λέξεις gay, ζιγκολό, Λαλιώτης. Περίεργοι οι συνειρμοί των ανθρώπων...

Anonymous said...

Τον θυμήθηκα τον Καλατζή γιατί σκέφτηκα ότι το Λεβεντόπαιδο Αρίστο θαρρείς και είναι γραμμένο ειδικά για τον Καραισκο.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

11:47 ζει σε υπολανθάνουσα κατάσταση στο Παγκράτι.Φοράει ενα άθλιο βρώμικο μπουφάν και ως άνθρωπος ζυγίζει πρέπει 65 κιλά το πολύ.Αθλιος και μπατίρης κυκλοφορεί μόνος και συνήθως τον ακολουθούν σκύλοι άτακτοι.Αμφιβάλλω αν αντιλαμβάνεται ο ίδιος οτι είναι ο καλαντζής ο γιάννης ή ο κρίς καλαντζής...Κρίμα για το τραγούδι

Anonymous said...

Έτσι Αρίστο τον φαντάζομαι και εγώ. Να χορεύει σαν τον Παπαμιχαήλ σαγηνεύοντας όλα τα θηλυκά του μαγαζιού.

Anonymous said...

Καραισκο ώστε τον έχεις εντοπίσει, έ; Ίσως πρέπει να τον βρούμε να του πάρουμε καμιά συνέντευξη. Κρίμα, γιατί έγραψε τη δική του ιστορία στο ελληνικό τραγούδι (με την τελευταία μου πρόταση νιώθω ότι πέρασα σε χατζηνικολάκικες σφαίρες).

Anonymous said...

Καραϊσκο είσαι σίγουρος ότι μιλάς για τον τραγουδιστή Γιάννη Καλατζή και όχι για έναν ηθοποιό που ονομάζεται Λευτέρης Ελευθεριάδης;

Anonymous said...

Καραϊσκο εσένα σου άρεσε το 'Λεβεντόπαιδο' συνθετικά/στιχουργικά;

Anonymous said...

Αν δεν είχε γράψει τους στίχους ο εμετικός Λευτέρης Παπαδόπουλος, εμένα πάντως θα μου άρεσε το τραγουδάκι που θυμίζει τις ανέμελες εποχές της Ελλάδας-καρτ ποστάλ με μπουζούκια, νησιά, χούντα κλπ.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Πρέπει να τον έχουν πλησιάσει για φιλανθρωπική συνέντευξη σίγουρα(τουλάχιστον απο την εσπρέσο) άλλα μιλάμε για ζωντανό νεκρό.Τίποτα δεν πρόκειται να πεί.Πιο πολύ θα μιλήσουν οι ακόλουθοι σκύλοι του.Το μεγάλο του σουξέ ήταν ο σταμούλης ο λοχίας

Anonymous said...

Μήπως του είχε κάνει συνέντευξη-αφιέρωμα στην ΕΡΤ και ο (βαψομαλλιάς) Άρης Σκιαδόπουλος στην εκπομπή "Δρόμοι"; Σαν κάτι να θυμάμαι. Πάντως θα συμφωνήσω κι εγώ με τα παραπάνω σχόλια ότι το "Λεβεντόπαιδο" ήταν το πιο δυνατό τραγούδι του. Τουλάχιστον από άποψη κεφιού και χαρωπότητος. Αν σκεφτούμε δε και το σκέρτσο που κάνει ο Παπαμιχαήλ όταν τελειώνει το χορευτικό του, τότε σίγουρα το τραγούδι τοποθετείται μεταξύ των αθανάτων της εγχώριας καλλιτεχνίας.

Γιώργος Λιάνης said...

Να δοθεί τιμητική σύνταξη στον Γ. Καλατζή

Anonymous said...

ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΑΤΙΡΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΤΩΧΟΥΣ ΤΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙ..ΣΟΥΣΙ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΝΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΥΡΙ ΤΗΣ.

ΥΓ.ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ...ΘΑΥΜΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ ....ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ.


ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ,

Anonymous said...

Υποθαλάσσιος (ευτυχώς!) σεισμός 7.9 κατά τους ιάπωνες ή 8.9 (!) κατά τους αμερικανούς (δεν έχει και τόση σημασία) 400 χλμ ΒΑ του Τόκυο. Δημιουργήθηκε τσουνάμι που παρέσυρε τα πάντα όλα όπως φαίνεται και στα βίντεο και φοβούνται άλλο μεγαλύτερο ύψους 10m. Παροιμιώδης η οργάνωση/ψυχραιμία των ιαπώνων, θαυμάστε τον τύπο που πληκτρολογεί στο PC ενώ το κτίριο χορεύει ζεϊμπέκικο. Δεν μπορώ να αποφύγω την σκέψη ότι εδώ, στην χώρα του Γιώργου και του Αντώνη που πνίγεται από 2cm χιονάκι μία τέτοια "λύση" θα ήταν μάννα εξ ουρανού. Θα έλυνε με μιάς το οικιστικό, το μεταναστευτικό, θα δημιουργούσε ανάπτυξη και πλείστες θέσεις εργασίας και, το σπουδαιότερο, θα ήταν ένα πρώτης τάξεως άλλοθι γιά όσους ευθύνονται γιά τα αδιόθρωτα χάλια μας (όλους δηλ) καθώς θα τα ρίχναμε στον Υψιστο.

http://www.youtube.com/watch?v=JjfKInCBWxI

http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-12709598

Anonymous said...

http://bit.ly/eVNxNo

και σκεφτεται λέει ο βορίδης να παει στην νδ. Τη νδ του λυκουρέτζου, του μαρκοπουλου του στυλιανίδη, του κακλαμάνη...

Anonymous said...

Καραϊσκο, τώρα που αναφέρθηκε ο σεισμός του Τόκιο, θυμήθηκα κάτι. Εσύ δεν μας έλεγες πιο παλιά στο blog σου ότι ο Τσεπέτης, μόλις τελειώνει η ξενοδοχειακή σεζόν, μαζεύει τα έσοδα και πηγαίνει και εγκαθίσταται στο Τόκιο; Άτιμε! Μακάρι να μην το γλωσσόφαγες το παιδί και να είναι καλά, γιατί μα τη φαρμακόγλωσσά σου είσαι ικανός μέχρι και καταστροφικούς σεισμούς να προκαλέσεις.

Anonymous said...

11.43 εκτός από φαρμακόγλωσσος, το μεγαλύτερο όπλο του Καραϊσκου είναι ότι είναι και βρωμοπόδαρος. Πολύ. Σανδάλι με μάκα την οποία αφαιρεί, και από το πόδι, με κρητικό μαχαίρι. Το ίδιο με το οποίο καθαρίζει τα νύχια του και σκαλίζει και τα αυτιά του όταν δε βρίσκει το καπάκι από το αγαπημένο του στυλό μπικ.

Anonymous said...

Τελικά δεν είναι μόνο ο Καραισκος ζηλιάρης, είναι και άλλοι ζηλιάρηδες προς τον Καραισκο πρέπει. Λένε πράγματα που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Όποιος ξέρει Καραισκο ξέρει και ότι είναι καθαρός, περιποιημένος και καλοντυμένος. Αυτός είναι και ο λόγος που κάποιοι τον ζηλεύουν.

Παιδιά, ο Καραισκος έχει αρκετά τρωτά σχετικά με τις αριστερές ιδέες του. Ας μείνουμε σε αυτά και ας αφήσουμε τις ανυπόστατες κατηγορίες για τα άλλα. Αν και εδώ και μήνες μιλάει τη φωνή της λογικής και γράφει έξυπνα και ωραία. Τα σχόλιά του επίσης είναι συνήθως καταπληκτικά. Για να μη λέμε ότι θέλουμε.

Anonymous said...

Να ενημερώσει ο Καραίσκος αν ο αντίζηλός του Τσεπέτης βρίσκεται όντως στην Ιαπωνία και αν είναι καλά.

Anonymous said...

ο 12.44 είναι ο ίδιος ο Καραϊσκος

Anonymous said...

Αήθεύει ότι ο πολιτικός και διανοούμενος ή διανοούμενος πολιτικός Μίμης Ανδρουλάκης έχει περιορίσει έως και σταματήσει την ειρωνική κριτική του προς τον αρχηγό του, όλα δηλαδή τα υποτιμητικά καντήλια με τα οποία τον στόλιζε όλον αυτόν τον καιρό σε βουλευτές και δημοσιογράφους, επειδή έχει πληροφορίες ότι θα αξιοποιηθεί στον προσεχή ανασχηματισμό;

Anonymous said...

Διαβάζοντας την ανάρτηση για το Μπιμπίλα και τα σχόλια για τον Καραϊσκο, χωρίς να γνωρίζω κανέναν από τους δύο, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι και οι δύο ταλανίζονται από την ίδια ακριβώς βάσανο, τον ίδιο (τον) έρωτα. Όπως θα έλεγε και ο συγγραφέας της ανάρτησης αν έγραφε για τον Καραϊσκο "πόσον έρωτα έχει γευτεί αυτό το σώμα...", και "Ένας αξέχαστος, παθιασμένος έρωτας του Καραϊσκου στη νήσο Κρήτη (ένας έρωτας που δόνησε για τα καλά την ευαίσθητη καρδιά του ερωτύλου συναγορητή μας)".

Anonymous said...

Ίσως κ να έχεις δίκιο. Σύμφωνα όμως κ με όσα διαβάζουμε, ο Καραίσκος δεν έχει ρισκάρει ποτέ στη ζωή του για έναν έρωτα όπως ο Μπιμπίλας που πήγε να σκοτωθεί με το αεροπλάνο. Ούτε και έχει απαχθεί ποτέ.

Με σιγουριές στον έρωτα δεν προχωράς. Αυτό να το ξέρει ο Καραίσκος για να μπορεί να είναι στα πόδια του οι γυναίκες.

Anonymous said...

1.15 είναι επειδή δεν έχει βρεί τον κατάλληλο. Αυτό εννοεί ο 1.03. Αλλά ποτέ δε ξέρεις, τώρα που αυξάνονται οι πάκις και οι λάθρο γενικά, ιδού πεδίο δόξης λαμπρόν. Τουλάχιστον στη μπίχλα θα ταιριάζουν.

Anonymous said...

Θα υπερασπιστώ τον Καραϊσκο, γιατί δεν συμπαθώ τις ανακρίβειες και τις ανυπόστατες επικρίσεις.

Ουδέποτε έχει εκφραστεί υπέρ των λάθρο, της μιζέριας και γενικά αυτής της εξωφρενικής αριστεράς που παρεπιδημεί στην Ελλάδα ο Καραϊσκος.

Αντίθετα, πολλές φορές μας δείχνει ότι είναι ένας άνθρωπος που ξέρει να εκτιμά την ποιότητα και τις απολαύσειες, χωρίς μάλιστα να χάνει την αριστερή προσέγγιση, που είτε μας αρέσει είτε όχι είναι μια πιο ευαίσθητη και πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση.

Για μένα, ο Καραίσκος είναι ένας νέος άνθρωπος με αναζητήσεις, ένας άνθρωπος που κινήθηκε στον αριστερό χώρο με τη λογική της αντίδρασης στην αδικία και τον ωχαδερφισμό (όπως θα έλεγε και ο Κώστας Τσαρούχας). Θα τον χαρακτήριζα, με την θετική έννοια του όρου, έναν gauche caviar (όπως θα τον λέγαμε στη Γαλλία) ή έναν champagne socialist (όπως θα τον λέγαμε στην Ιγκλαντέρα).

Αυτός είναι ο Καραϊσκος που εγώ γνώρισα. Αυτός είναι ο Καραϊσκος που εγώ συμπάθησα και εκτίμησα.

Καραϊσκο, keep up the good work...

Anonymous said...

Aντικείμενο του πόθου ο Καραϊσκος για τον 1.35. Άντε παιδιά με τις ευχές όλων μας να ζήσετε, όπως κι ο Σπύρος, έναν έρωτα όλο τρέλλα.

Anonymous said...

Όποιος επιθμεί να μείνει χωρίς άντερο από το γέλιο, ας απολαύσει Άρη Σπίνο, με το σχόλιό του (πάντα διαγγελματικού και διδακτικού χαρακτήρα) λίγο μετά τις 3 το μεσημέρι στο Τηλεάστυ και τη ραδιοφωνική εκπομπή του 12-2 κάθε μέρα στους 90,6. Ο γνωστός Σπίνος με το αυστηρό ύφος, τα ατελείωτα συντακτικά λάθη, το απέραντο γλείψιμο προς τον αρχηγό του (αν και παρακαλούσε τη ΝΔ να τον εντάξει στα ψηφοδέλτιά της) και γενικά αυτό το γνωστό εμετικό στυλ που γνωρίσαμε και αγαπήσαμε. Έκπληξη ο τίτλος του σχολίου, στην παράδοση των τίτλων του Γιώργου Καρατζαφέρη, που θυμίζουν πάντοτε ρεκλάμα του 1950: "Πολιτικό ΣΠΙΝάρισμα".

Μην τον χάσετε, γιατί θα χάσετε (για να μείνω κι εγώ στο κλίμα των εμπενυσμένων και όλο φρεσκάδα καρατζαφέρειων διαφημιστικών τσιτάτων, μιας άλλης, σίγουρα πιο αγνής, εποχής).

Anonymous said...

ο χ''νικολάου εκθείαζε χθές την ταινία που έχει προσφορά στην εφημερίδα του, τον άνθρωπο με το γαρ(ο)ύφαλλο. Είχε και τον Τζίμα τον σκηνοθέτη. Όλο ειλικρίνεια λοιπόν ο και καλός μαρκετίστας και πωλητής Νίκος προσπαθούσε να πείσει ότι είχε μπεί διστακτικός στην αίθουσα όταν η ταινία είχε πρωτοπροβληθεί (1980) και είχε βγεί συγκλονισμένος λόγω των γεμάτων ανθρωπιά μηνυμάτων που εξέπεμπε η ταινία.


Χ''νικολάου προτείνει καραϊσκοταινία λοιπόν, ή αλλιώς: τί κάνουμε για τα φράγκα

Anonymous said...

Καλά, έχει καταντήσει αηδία αυτό που κάνει ο Χατζηνικολάου με την πραμάτια του. Μια κυρία με την οποία ήμουν σε ένα ταξί το οποίο έπαιζε real fm και Χατζηνικολάου, τον χαρακτήρισε "διακονιάρη". Όχι όμως. Η αγαπημένη ταινία του Καραϊσκου δεν είναι η ταινία του Τζίμα. Είναι το Bullitt με τον Steve McQueen.

Anonymous said...

ΧΑΘΗΚΕ Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΧΤΕΣ ΣΤΟ ΗΡΑΚΕΛΙΟ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΝΑΥΤΕΣ ΞΥΛΟΚΟΠΗΣΑΝ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥΣ

ΟΙ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΝΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΕΣΤΕΙΛΛΑΝ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΞΟΥΝ.

Η ελληνικη ...πολιτεια εβαλε την ουρα στα σκελια και εδωσε ...τελος στο επεισοδιο.

Γη και υδωρ δωσαμε στους Γερμανους που με ουρλιαχτα ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ καναν γιουρουσι στο Ηρακλειο που καποτε οι ναυτες του 6 στολου ετρωγαν το ξυλο της χρονιας τους.

ΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΝΤΙΝΤΙΔΕΣ

Anonymous said...

Γίνανε ωρέ και οι Κρητικοί μπιμπίλες?

Anonymous said...

αφού η λεβεντογέννα βγάζει πλεον καραϊσκους, τί περιμένεις. Παλληκαράδες της φακής..

Anonymous said...

Karaisko exoume nea apo Tsepeti? Einai stin Japon? Einai kala? Over

Anonymous said...

Εντελώς αξιοθρήνητη εικόνα. Η Τατιάνα κάνει ρεπορτάζ για τον σεισμό. Δεν είναι μόνο το ότι βγάζει μέσω skype τον υπεργραφικό έλληνα πρεσβευτή στο Τόκιο, είναι και το ότι έχει βγάλει παράθυρο για να κάνουν συζήτηση τον... Νίκο Ευαγγελάτο.

Καημένε Νίκο, καημένο ζευγαράκι της αγίας Παρασκευής... Έχει πάρει σβάρνα ο δεύτερος αυτός μπριγιαντίνης όλα τα κανάλια για να τον προσλάβουν, δεν τον παίρνει κανένα στη δούλεψή του αλλά αυτός δεν το βάζει κάτω! Καταλήγει λοιπόν μόνιμα και σταθερά να βγαίνει πλέον αποκλειστικά στην Τατιάνα, η οποία τον βγάζει κάθε τόσο για να μην ξεχαστεί...

Τι δράματα γεννάει αυτή η τηλεόραση με τους γραφικούς και αστοιχείωτους ανθρώπους της...

Anonymous said...

Ρε 5:15 έτυχε και γύρισα την τηλεόραση κι έβλεπα κι εγώ την εκνευριστική Στεφανίδου τώρα. Τί σούργελο πρέσβης ειναι αυτός; Εκτός του ότι μιλάει σαν τον Ορέστη Μακρή λέει και απίστευτες βλακείες. Καλά για Εισαγγελάτο δε συζητάμε. Το τραγικός είναι έπαινος για τον χλεχλέ αυτόν. Αναγκάστηκα κι έκλεισα την τηλεόραση σιχτιρίζοντας, στο σημείο που για πολλοστή φορά η μέγαιρα επαναλάμβανε τα λόγια του πρέσβη. Ότι έλεγε ο Μακρής, τον διέκοπτε η Στεφανίδου για να πει τα ίδια ακριβώς. Λες κι είμαστε κουφοί. Περάσανε 10 λεπτά και στην ουσία δεν είχε ειπωθεί τίποτα. Αει στο διάολο για ελληνική τηλεόραση.

Anonymous said...

Αγαπητέ 5.01 είναι προφανές όπως αποδεικνύει κι ο 2.04 και ο, ιδιαιτέρως αγαπητός στον Βάρσο, Σάουρμιλκ 4.56. Ντιντίσκος λοιπόν.

Anonymous said...

Ναι, αυτή είναι η ελληνική τηλεόραση. Ακριβώς αυτή. Φαιδρή και στα φαιδρά και στα σοβαρά. Δεν σου κρύβω ότι βλέποντας αυτό το σουργελοειδές θέαμα για ένα τόσο σοβαρό θέμα, μου ήρθε η επιθυμία να θανατώσω διπλωμάτη, Τατιάνα και σύζυγο διά ανασκολοπισμού.

Αυτή είναι η ελληνική διπλωματία. Αυτή είναι η ελληνική δημοσιογραφία.

Anonymous said...

Σύμφωνα με λίαν ενδιαφέρουσες πληροφορίες μου από Τόκιο, η Ιαπωνική κυβέρνηση προσέτρεξε για βοήθεια στην Ελληνική. "Χωρίς την παρέμβαση της Ελλάδος δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Είμαστε σε τραγική κατάσταση" δήλωσαν κύκλοι του Υπουργείου Εξωτερικών της πληγείσας χώρας.
Ο Έλληνας ΥΠΕΞ Δημήτρης Δρούτσας εξέφρασε την βαθιά οδύνη της Ελληνικής κυβέρνησης και του Ελληνικού λαού (το είπε και ο διπλωμάτης μας και φίλος του ζεύγους Ευαγγελάτου αυτό), κάτι που δημιούργησε ανακούφιση στις τάξεις της φίλης χώρας και του σχιστομάτικου λαού της.

Anonymous said...

Τι νέα έχει ο Καραισκος από Τόκυο; Περιμένουμε να μάθουμε την έκταση της καταστροφής.

Anonymous said...

Παρακαλείται ο Γκοτζίλα να βγει και να κατασπαράξει τον εκνευριστικό πρέσβη μας στην Ιαπωνία. Δεν είναι δυνατόν να γλυτώνει αυτή η ανωμαλόφατσα-μπεκρόφατσα από 9 ρίχτερ και να τον τρώμε στη μάπα.

Anonymous said...

Επίσης παρακαλείται ο Μπρους Ξυνογα-λή να κατέβει στο Ηράκλειο και να δείρει το γερμανικό στόλο προκειμένου να αποκαταστήσει την εθνική υπερηφάνεια.

Γιώργος Λιάνης said...

Να δοθεί τιμητική σύνταξη στον Ευαγγελάτο

Anonymous said...

Τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι νέος Ηρακλής, γνωστός και ως Ξυνόγαλος, ξεκίνησε με γαϊδαρο από τα Γιάννενα και με προορισμό το Βερολίνο, προκειμένου να ξυλοφορτώσει ολόκληρο το γερμανικό λαό και να ξεπλύνει το χθεσινή ντροπή. Κύμα γερμανών προσφύγων κατευθύνεται στα αυστριακά σύνορα για να γλυτώσει. Η ανθρωπιστική κρίση δεν έχει προηγούμενο...

Anonymous said...

Να δοθεί τιμητική σύνταξη στον Ξυνόγαλο

ENTER THE DRAGON said...

Ξυνόγαλε αληθεύει η πληροφορία ότι στην πραγματικότητα είσαι ο Κρις Σφέτας;

Anonymous said...

Να μας περιγράψει ο Ξυνόγαλος το τί συνέβη στην Ιαπωνία. Άκουσα ότι γύρισε μόλις πριν από μερικές ώρες από το Τόκυο, γιατί είχε πάει να δώσει εξετάσεις για το 9ο Dan στο Karate. Ξυνόγαλε ήταν τόσο τρομερός ο σεισμός; Ή εκείνη την ώρα έκανες κανα εναέριο λάκτισμα και δεν τον κατάλαβες;

ΗΜΟΥΝΑ ΕΚΕΙ said...

Παιδιά ήμουνα μπροστά στη φασαρία στο Ηράκλειο και θα σας πω εγώ τι έγινε. Γιατί αν ήταν μόνο οι 2 λιμενικοί εναντίον των 15 γερμανών, δεν θα είχαν συλλάβει κανέναν. Η αλήθεια είναι η εξής:

Αν δεν ήταν ένας πατριώτης από τα Γιάννενα, θα είχανε φάει πολύ ξύλο.
Εμφανίστηκε από το πουθενά σαν τον Σούπερμαν, αλλά αντί για μπέρτα με S φορούσε φουστανέλα που έγραφε πάνω Ξ ενώ κατέφτασε όχι ιπτάμενος αλλά με λαχανιασμένο από το πολύ τρέξιμο γαιδαρο.
Στη φούντα των τσαρουχιών του είχε προσαρμόσει λάμες, σαν κι αυτές του Πάτρικ Σουέιζυ στην ταινία "Ο μπράβος".
Έβγαλε όλους τους Γερμανούς εκτός μάχης με λαβές Kenpo, χρησιμοποιώντας όμως αντί για κοντάρι, γκλίτσα.
Μου έκανε όμως εντύπωση η διαφορά χρόνου ανάμεσα στα λόγια του και τις κινήσεις των χειλιών του. Όπως στις ταινίες καράτε του 70. Τους απειλούσε με βρισιές ("Άϊντα ζαγάρ"), αλλά το στόμα του κινείτο μόλις τελείωνε ο ήχος που έβγαινε από αυτό. Πολύ περίεργο.
Τον τελευταίο μάλιστα τον έβγαλε εκτός μάχης από απόσταση χρησιμοποιώντας τηλεκίνηση. Μόνο οι μεγάλοι μάστερ των πολεμικών τεχνών το κάνουν αυτό. Τόσο καλός ήταν. Ένας φίλος μου που ήταν κι αυτός μπροστά είπε ότι στην πραγματικότητα δεν ήταν τηλεκίνηση, αλλά είχε φάει σκορδαλιά και ρεύτηκε προς τον Γερμανό. Δεν θέλω να το πιστέψω. Μπράβο στον πατριώτη.

Ένας απλός Έλληνας said...

Όποιος κοροϊδεύει, κοροϊδεύει τα μούτρα του. Οι πατριώτες χρειάζονται σήμερα όσο ποτέ άλλοτε.

Συνελληνίδες και Συνέλληνες, μην αφήνετε μικρές διαφορές και αντιπαραθέσεις να σας χωρίζουν. Είναι πολύ περισσότερα αυτά που μας ενώνουν. Είμαστε όλοι Έλληνες και από μέσα και απ' έξω. Έχουμε όλοι την ίδια ψυχή, το ίδιο αίμα. Μην τσακώνεστε μεταξύ σας. Δεν είναι καθόλου φρόνιμο. Μην αφήνετε το σαράκι του διχασμού να κατατρώει τις ψυχές σας.

Ένας απλός Έλληνας

Anonymous said...

Ο Καραισκος ακούει;;; Πότε θα ενημερώσει για Τσεπέτη; Πότε θα ενημερώσει για την έκταση των ζημιών στη φίλη Ιαπωνία; Ένας άνθρωπος που ξέρει πραγματικά τι συνέβη, δεν μπορεί να μιλήσει; Καραισκο, σπάσε τη σιωπή σου και ενημέρωσε_

Anonymous said...

Ο Πάσχος Μανδραβέλης; Πού είναι ο Πάσχος Μανδραβέλης να αναλύσει τους ιαπωνικούς σεισμούς;

Μήπως τυχόν στην Ιαπωνία την ημέρα του σεισμού δεν λειτούργησε σωστά η αγορά; Μήπως ευθύνεται ο πολύς κρατισμός;

Πάσχο πάρε θέση...

Anonymous said...

Καραϊσκο λαμβάνεις; Προχώρησε σε ενημέρωση. Όβερ.

Anonymous said...

Απλέ Έλληνα δεν έχεις δίκιο. Τα συγκινητικά πράγματι λόγια σου δεν αγγίζουν πια την ευαίσθητη ψυχή μου. Μπορεί να την άγγιζαν κάποτε. Όχι πια. Γιατί μπήκαν στη ζωή μου τα γιομάτα ανθρωπιά και αγάπη λόγια του Καραίσκου και με άλλαξαν. Λόγια μαχαιριές στην αδικία και την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο. Όλοι είμαστε ίδιοι. Δεν υπάρχουν πατρίδες. Μόνο αγάπη. Πανανθρώπινη. Ναι. Αγάπη μόνο.

Χθες, συγκινημένος από το δράμα κάποιων συνανθρώπων μας, σταμάτησα στο φανάρι, έβαλα στη θέση του οδηγού τον Πακιστανο που περίμενε να καθαρίσει το παρμπρίζ, έβρεξα με τα δακρυά μου το τζάμι και το καθάρισα καλά. Μετά, του είπα ότι του χαρίζω το αυτοκίνητο μου και τον αποχαιρέτησα κουνώντας το μαντήλι μου. Ήταν μια συγκινητική και ανθρώπινη στιγμή.

Anonymous said...

Bάρσο, ρίξε σε παρακαλώ ένα τηλέφωνο στον Καραισκο για να μας ενημερώσει. Περιμένουμε στα ακουστικό μας.

Anonymous said...

Ειναι αληθεια οτι μολις ο Υπερηρωας Ξ ζοριστει(σε περιπτωση που οι αντιπαλοι ειναι ανω των 100),χρησιμοποιει το μεγαλο υπεροπλο που του χαριζει την υπεροχη εναντι του αντιπαλου?Την κλανια καρατε.Πες μας σε παρακαλω εσυ που ησουν μπροστα και τον ειδες πως καθαρισε στην Κρητη.

Anonymous said...

Μπα, μάλλον θα δουλεύει ο σκληρά εργαζόμενος πρώην αριστερός. Δεν πρέπει να τον ενοχλούμε σε τέτοιες ιερές στιγμές. Στιγμές μόχθου και δροτσουλιού για να βγει ο επιούσιος (και κλοπής στα ρέστα των πελατών με τη μέθοδο της απασχόλησης μέσω κουβέντας). Όταν τελειώσει θα μπει φαντάζομαι και θα σχολιάσει. Άσε που χω να μιλήσω κανα χρόνο και βάλε με τον ευαίσθητο αυτόν νεανία...

ΥΓ Πλάκα κάνω με τα ρέστα Καραίσκο...

Anonymous said...

Όχι φίλε. Δεν είναι η κλανιά καράτε το υπερόπλο του. Είναι μύθος για τον Ξ. Όταν δεν επαρκούν οι κλωτσιές με τα τσαρούχια με τις λάμες, ο Ηπειρώτης Πατρικ Σουέιζυ βγάζει τα τσαρούχια και μένει ξυπόλητος. Πολύ δυνατό κόλπο.

Anonymous said...

Νομίζω Βάρσο ότι δεν πρέπει να αποφεύγεις τον διάλογο με τον Καραισκο. Βρίσκω ότι έχει απομακρυνθεί πια από εκείνες τις περίεργες θέσεις του παρελθόντος και έχει μπει σε δρόμους σύνεσης και ρεαλισμού. Αυτή τουλάχιστον είναι η εντύπωσή μου. Θεωρώ ότι με τον Καραισκο μπορει να γίνεται ένας εποικοδομητικός διάλογος.

Anonymous said...

Χα,χα,χα.... Μπα σε καλό σου. Μου φτιαξες τη διάθεση.

Anonymous said...

Λοιπόν, πέραν της πλάκας, ο Καραίσκος είναι καλό παιδί και τον συμπαθώ. Εντάξει είναι λίγο λαμόγιο, τί λίγο δηλαδή, πολύ λαμόγιο, αλλά πιστεύω ότι είναι καλό παιδί. Απλά έχει το χάρισμα να γίνεται άκρως εκνευριστικός μερικές φορές αν και δεν το καταλαβαίνει. Και ίσα ίσα που και γω πιστεύω ότι ο Καραίσκος έχει ενδιαφέρον με τις απόψεις του και ότι κάνει κανείς ωραίο διάλογο μαζί του

ΒΑΡΣΟΣ said...

Πάντως, στο σημείο αυτό, έχω να πω ότι μου δόθηκε η εντύπωση πως η υπερβολική ενασχόληση με τον Καραίσκο εδώ μέσα, προκάλεσε τη ζήλια του Ξ. Διόλου τυχαία η σημερινή λεκτική επίθεση στους Κρητικούς και τον χαρακτηρισμό τους ως ντιντήδες. Γι αυτό και γω τίμησα τον Ξ (και την ώριμη το δίχως άλλο ενασχόλησή του με τσαμπουκάδες και ξυλοφορτώματα) με πληθώρα σχολίων για να μην αισθάνεται παραμελημένος.

Anonymous said...

Είπα να αγοράσω μερικά ζευγάρια κάλτσες σήμερα. Αμφιταλαντευόμουν μεταξύ Burlington και Pringle. Τελικά επέλεξα Burlington. Ελπίζω να έκανα καλή επιλογή και οι κάλτσες να αποδειχτούν αξιόπιστες, άνετες και γερές. Δεν ξέρω τι γνώμη έχει ο Καραισκος.

Anonymous said...

Και ο Ξυνόγαλος και ο Καραϊσκος είναι καλά παιδιά. Αν θέλουμε να λέμε την αλήθεια και να αποφύγουμε τη μαλακολογία. Εγώ τους διαβάζω και τους δύο απολαυστικά.

Anonymous said...

Καλά, το ότι οι κρητικοί είναι ντιντίδες δεν είναι καινούριο. Εκνευριστικοί κλανιάρηδες, ιδιαίτερα όταν μιλάνε με το αηδιαστικό τους ιδίωμα. Ούτε Ελληνικά κανονικά δε μιλάνε.

Anonymous said...

να πω κάτι στον καραισκο που μπορεί να τον ενδιαφέρει. ο οικονομολόγος καθηγητής βαρουφάκης έλεγε σε φίλο μου ότι μπαίνει και διαβάζει και χαίρεται ειδικά τα σχολιογραφικά σημειώματα του καραισκου.

Anonymous said...

Βαρσο δεν μου φαινετε οτι θελεις να κανεις καλο στον Ξ.Μαλλον να τον παρασυρεις σε συζητηση θελεις για να τον ξαναταπωσεις.Αλλα φυλαξου γιατι ειναι πονηρος ο βλαχος.

Anonymous said...

Ευτυχώς που καθάρισε ο Σάουρμιλκ γιατί αν περιμένετε από τον Καραϊσκο να δείρει ναύτες, έστω του Γερμανικού στόλου, ατυχήσατε. Ο Καραϊσκος μας βλέπει τους ναύτες, ειδικότερα αυτούς του 6ου Στόλου, σαν πατρικές φιγούρες.

Anonymous said...

Όχι μόνο διανοούμενος αλλά και μποντυμπιλντεράς ο λεβέντης Ηπειρώτης.

Anonymous said...

Τώρα που αναφέρθηκε ο καθηγητής Βαρουφάκης, να πω ότι τον βλέπω όλο και πιό συχνά καλεσμένο σε εκπομπές. Νομίζω ότι πρόκειται περί άρτιου επιστήμονα, αλλά και ταλέντου που αξίζει να παρακολουθήσουμε πιό στενά.

Anonymous said...

Μπρους Ξι λοιπόν μας προέκυψε ο Σάουρμιλκ; Καθόλου δεν εκπλήσσομαι. Πέραν της ανδρείας και βαρβατίλας που αναβλύζει από τα σχόλιά του, ο Σάουρμιλκ είναι και σωματικά προικισμένος. Φαντάζεστε κάτι κεφαλιές που θα ρίχνει με το αυτό το κεφάλι, κεφάλι από αυτά που τα Ιωάννινα είναι διάσημα.

Anonymous said...

Σωστά. Κεφάλια δυνατά, κεφάλια γερά, κεφάλια ξερά, κεφάλια πλατειά.

Anonymous said...

ξυνοκεφαλος

Anonymous said...

καλός ο καθηγητης βαρουφακης αλλα πιο καλός ο καθηγητής συνολάκης με το παπγιον

Anonymous said...

Θα διαφωνήσω με όσα λέγονται για τον αγαπητό σε εμένα Ξυνόγαλο. Νομίζω ότι τα σχόλιά του είναι συνήθως πολύ εύστοχα, έξυπνα και καυστικά. Οι γνώσεις του είναι πολλές και επί ειδικών θεμάτων, ειδικά πολιτικής και ιστορίας. Επίσης δείχνει να μπορεί να αστειεύεται και με την υπερβολική κατ' εμέ κριτική που καμιά φορά του ασκείται. Γενικά πρόκειται για ένα πολύ εντάξει παιδί.

Anonymous said...

Ιδού πως μπορεί να γίνει κρόσσια ο ψυχισμός ενός ανθρώπου από την υπερβολική έκθεση στην δημοσιότητα (να προσέχουν μερικοί-μερικοί).

http://www.youtube.com/watch?v=9QS0q3mGPGg

Anonymous said...

Ο καλύτερος καθηγητής πανεπιστημίου είναι ο καθηγητής της επιστήμης υπολογιστών Εμμανουήλ Γιαννακουδάκης. Πρόκειται σίγουρα περί λαμπρού επιστήμονα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπήρξε σύμβουλος τεχνολογικών θεμάτων του Τζέφρυ, τότε που ο Τζέφρυ ήταν υπουργός Παιδείας. Γι αυτό κι ο λαμπρός πρωθυπουργός μας είναι εξπέρ στα Facebook και Twitter όπως φαντάζομαι και σε άλλες αντίστοιχα απαιτητικές από το χρήστη εφαρμογές. Είμαι σίγουρος ότι από τον κύριο Μανώλη τα έμαθε όλα αυτά.

Τέλος δεν είναι τυχαίο ότι, κατά δήλωση του ιδίου του καθηγητού σε εκπομπή του Μάκη του Ζούγκλα, η CIA έχει κλέψει δικούς του αλγόριθμους και τους χρησιμοποιεί για να εφαρμόζει τα βρώμικα αμερικανικά σχέδια σε όλο τον πλανήτη.

Anonymous said...

Ο ΓΑΡΟΥΦΑΛΟΣ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ …ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ ΦΑΗΛΟΣ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΟΓΟ
ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΜΑΛΑΠΕΡΔΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙNEWS

ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΙΑ

(Ζητούμε συγνώμη από τους αναγνώστες μας, αλλά δεν θα επιτρέψουμε σχόλια στο κείμενο αυτό. Διότι ξέρουν αυτοί…. – όχι οι αναγνώστες)

ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ …Ο ΚΑΝΤΑΦΙ Η Ο ΧΙΤΛΕΡ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΕΣΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ….ΟΥΣΤ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ

Anonymous said...

Ο Waldorf - Τάσος Παπαδόπουλος έλεγε προ ολίγου στον Statler - Τέρενς Κουϊκ ότι "μπορεί ο καθηγητής Νανόπουλος (σ.τ.σ: άλλος λίαν δυνατός καθηγητής) να είπε ότι προκειμένου να επιζήσει το ανθρώπινο γένος πρέπει να μετοικήσει σε άλλους πλανήτες, αλλά εγώ δεν πάω πουθενά, μου αρέσει πολύ εδώ, άλλο αν σε αυτήν την χώρα..." και συνέχισε την γεροντική γκρίνια του, γιά να πάρει τον λόγο ο Τέρενς "πριν περάσουμε στις τρείς ψυχολόγες (sic) που περιμένουν" γιά να πει ότι "α, όλα κι όλα, εμένα με ενδιαφέρει ότι έχει να κάνει με το διάστημα και δεν σου κρύβω ότι αν μου πρότειναν να πάω σε κάποιον πλανήτη χωρίς την δυνατότητα να επιστρέψω στην Γη θα το έκανα χωρίς δεύτερη σκέψη - χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είμαι ούφο" κατέληξε ο Stalter - Τέρενς πριν μας παραδώσει στις ψυχολόγες.

Αθάνατη ελληνική τηλεόραση...

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

δεν ξέρω κάτα πόσο είναι αληθινό το περιστατικό στο Ηράκλειο που περιέγραψε ο ξυνό αλλα αν είναι αλήθεια τότε μάλλον πρόκειται για έναν διέθνη γκέυ λιμανιώτικο καυγά σαν κι αυτούς που λαμβάνουν χώρα στην Αμβέρσα στο Αμβούργο και στο σφάξ.Φασμπιτερική κατάσταση δηλαδή.Θα πρότεινα μάλιστα την ταινία "ο καυγατζής" (απο τις καλύτερες ταινίες έβερ)για να σχηματίσετε άποψη του τί ομπβιουσλι έγινε στο Ηράκλειο.Οτι μας έδειραν βέβαια οι Γερμανοί ήταν αναμενόμενο.Το λιμενικό μας σώμα το πολυ πολύ μπορεί να ξυλοφορτώσει καμμιά κοκότα ναυαγισμένη στην τρούμπα ή να καρπαζώσει κανα πακι ετοιμοθάνατο απο τη φουσκοθαλασσιά.
Στα ίσα και να τις ξαναφάμε εγω πολύ το φχαριστήθηκα.

Anonymous said...

Star-Kontra-Trek

Anonymous said...

Καραισκο θα μας πεις;

Anonymous said...

Τι είδε ο Γιαπωνέζος;

Θα μας πεις Καραϊσκο;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

δεν ειναι κει

Anonymous said...

ΚΑΡΑΙΣΚΟ ΕΔΩ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΩΤΙΚΟ LINK
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ...ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΙΜΕΝΟΦΥΛΑΚΕΣ.

ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΡΑΙΣΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΣ ΣΤΟΥΣ
ΚΛΟΚΥΘΟΚΕΦΤΕΔΕΣ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ.

ΥΓ.ΕΞΗΓΗΣΕ ΣΤΟΝ ΒΑΡΣΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΟΥΜΠΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ...ΤΡΥΦΕΡΟΝ ΜΕΙΡΑΚΙΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ.

Anonymous said...

http://www.cretalive.gr/new/27540/crete/Germanoi_nautes_chtupisan_limenikous

ΕΔΩ ΟΙ ΝΑΠΤΑΙ...

Anonymous said...

http://www.cretalive.gr/new/27540/crete/Germanoi_nautes_chtupisan_limenikous

Θανάσης said...

(αφιερωμένο στον Καραϊσκο)

Xόρεψε λεβεντόπαιδο
να βγεις απ' τον σεβντά σου
να βγεις απ' τα παράπονα
κι από τα βάσανα σου

Λεβεντόπαιδο Aρίστο
μπες στο μαγαζί και κλείσ' το

Xόρεψε λεβεντόπαιδο
είν' η ζωή μια στάλα
ένα βαρύ ζεϊμπέκικο
και ύστερα φευγάλα

Λεβεντόπαιδο Aρίστο
μπες στο μαγαζί και κλείσ' το

Το "Λεβεντόπαιδο" θα το τραγουδήσουν αύριο και στην εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλο με καλεσμένο τον σοσιαλιστή στιχουργό
Λευτέρη Παπαδόπουλο.

Anonymous said...

Kαλομειρακιον

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

δεν ξέρω κατα πόσο ήταν αρμοδιότητα του λιμενικού να επιληφθεί ή του ενδοξου σώματος της Τουριστικής Αστυνομίας.Τουριστ πολίς.Μεθυσμένα ναυτάκια,γκρί περιπολικά,άραγμα, καφές σε πλαστικό .Πατρολ στην παραλία.Ρόδος,Λαγονήσι,Πορτο χέλι.Ακου τουριστική αστυνομία ρε μαλάκα...δεν μπορώ να σταματήσω να γελάω

Anonymous said...

Καραϊσκο δεν έχεις τοποθετηθεί όμως για την αξία των παρεμβάσεων του Ξυνόγαλου. Σου αρέσουν; Σε ενοχλούν; Ο Βάρσος μπορεί να είναι αξιόπιστος συνομιλητής-συζητητής;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Kαμμία ενόχληση απο τις παρεμβάσεις ξυνόγαλου.Εκτιμώ δε, μόνο τις επώνυμες παρεμβάσεις.Τα ανώνυμα σχόλια αποφεύγω να τα διαβάζω.

Anonymous said...

Καραϊσκο, τούτη την ώρα στου Λαβίθη παίρνει και ενημερώνει από Ιαπωνία κάποιος με το ψευδώνυμο "Κίτσος". Λες να είναι ο ξενοδόχος;

Anonymous said...

πολυ κούνημα βαψ...πολυ κουνιστή κατασταση χεχεχε με πιάνεις;

Anonymous said...

Δεν τοποθετήθηκες όμως όταν ερωτήθης, αν και βρισκόμαστε σε κλίμα Μπιμπίλα.

Anonymous said...

Αλλωστε, όλοι κουνιούνται λίγο ή πολύ σ' εκείνο το μαγαζί. Το σωστό να λέγεται.

Anonymous said...

poiomagazi ? to hotel?

Anonymous said...

α στο εφημεριδακι λές

Anonymous said...

Όχι, το γραφιάδικο. Και έχω την απορία σε κλειστές κοινωνίες και από οικογενειακές καταβολές με "πρόσωπο στην κοινωνία" πως και δεν έχουν πρόβλημα να βάζουν πάνω και αυτοκόλλητο. Με αντιλαμβάνεσαι;

Anonymous said...

το ιδιο κάνει

Anonymous said...

Μ' αρέσει πάντως που είσαι μόνο υπέρ των επώνυμων σχολίων...

Anonymous said...

νομίζουν οτι θα τ αλλάξουν αυτοι όλα με τον ακτιβισμό τους.κάνουν οτι δεν καταλαβαίνουν.Πάντως αυτός εχει αποσχισθεί απο το ΄λοιπό κοινωνικό σωμα.Ξενοδοχείο ταξίδια και επιλεγμένες παρέες και εξόδοι.

Anonymous said...

και κατα των κουτσομπολιών είμαι

Anonymous said...

Το βλέπω...
Σε χαιρετώ τώρα. Είμαι στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου για το πως ιδρύθηκε η Independent και είμαι όλος αγωνία να το ολοκληρώσω.

ΥΓ. Πάντως μου φαίνεται ότι είναι στην Ιαπωνία, εκτός αν έχεις άλλες πληροφορίες...

Anonymous said...

O τσέπ είναι χανιά ....τελος

Anonymous said...

Πόσο παιδαριώδεις και επιπόλαιες -για μια ακόμη φορά- οι αναλύσεις του Αlexis -αυτού του πιο ραφινερισμένου Δημήτρη Ρίζου ως προς την κοινοτοπία των απόψεων- για την άνοδο του Καρατζαφέρη. Και είναι και επαγγελματίας αναλυτής, υποτίθεται. Διαβάζεις ένα άρθρο του και είναι σαν να γράφει ευσυνείδητος μαθητής του Γυμνασίου με πατέρα και μητέρα δάσκαλους. Άσε τον μόνιμο διδακτισμό που χαρακτηρίζει τα κείμενά του. Επαγγελματίας της γραφής και ακόμη να μάθει πόσο λάθος είναι ο διδακτισμός. O ίδιος βέβαια γράφει πάντοτε με την αίσθηση του κατόχου της κοινής λογικής -ποια είναι η κοινή λογική όταν άνθρωποι έχουν αντικρουόμενες απόψεις; πάντα η δική μας- και με την άνεση της επάρκειας που θεωρεί ότι τον χαρακτηρίζει. Προσωπικά βάζω τα γέλια σχεδόν όποτε τον διαβάζω ή τον ακούω. Τέτοιου μεγέθους κοινοτοπίες και τετριμμένες "σοφίες" πασπαλισμένες με τόσο σοβαροφάνεια και περισπούδαστο ύφος με κάνουν να προτιμώ από τον Αλέξη ακόμη και τον Σπύρο Καρατζαφέρη.

Anonymous said...

E βέβαια, τα πράγματα είναι πιο απλά. Αφού το γύρισε προς τον Καρατζφέρη ακόμα και ο Ξυνόγαλος.

Anonymous said...

καραγκιοζιλίκια για φραγκα και δημοσιότητα δεν είναι ελληνική αποκλειστικότητα

http://www.youtube.com/watch?v=UgfKs-6sy7Y&NR=1

Anonymous said...

καζναφερης

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Mα θα το κουβεντιάσουμε τώρα;Αν δεν υπήρχε το μεταναστευτικό, ο καζναφερης θα κολυμπούσε στο 3-4 τσι εκατό.Τι μας λέει ο Παπαγελάς τωρα,μ ανάβει τώρα με φτιάχνει,καινούριο με κανε.φαε διευθυντή εφημερίδας τώρα να γράφει τέτοιες σάχλες επιπέδου αφίσσας Εξαρχειώτικης σε πολύγραφο.

Anonymous said...

11:35 εννοείς ότι δεν υπάρχει κοινή λογική; Δηλαδή ένας serial killer και κανίβαλος του οποίου η άποψη είναι ότι μπορεί να σκοτώνει όποιον και όποτε θέλει και να τον μαγειρεύει είναι λογικός κατ εσέ; Έχει απλά διαφορετική άποψη από τους υπόλοιπους όσον αφορά την υγιεινή διατροφή;

Anonymous said...

Σωστός ο 12.01 ΑΜ, ιδού η θεία του Ξυδιότυρου πριν τον εγκλεισμό της


2:20 AM, ο οποίος, σοσιαλιστής στιχουργός Λευτέρης Παπαδόπουλος, ουδεμια σχέση έχει με το ρουφιάνο χουντικό στιχουργό Λευτέρη Παπαδόπουλο που κάρφωνε εγγράφως στο Γεωργαλά τους συντρόφους του αριστερούς.

Anonymous said...

Τις περισσότερες φορές η χρήση του επιχειρήματος της κοινής λογικής είναι μια αερολογία. Και αυτό γιατί δεν έχουμε σύγκρουση απόψεων αντίστιχων με τις εξωφρενικές και παθολογικές περιπτώσεις κανιβάλων και ψυχάκηδων. Γιατί όταν υπάρχουν τέτοια παραδείγματα, όλος ο κόσμος καταλαβαίνει ότι αυτά δεν είναι με τη μεριά της κοινής λογικής, οπότε δεν έχει νόημα να συζητάμε.

Σε σχέση με τον Παπαχελά, έχω μία γηραιά θεία που έμεινε πρόσφατα χήρα και δεν κάνει πλέον τίποτε άλλο παρά να διαβάζει εφημερίδες και να παρακολουθεί ραδιοτηλεοράσεις. Κάθε φορά που τη βλέπω μου μιλάει με ενθουσιασμό για το εκάστοτε άρθρο του Παπαχελά. Το πόσο ωραία τα γράφει, το τι ωραία που τα λέει, το πως θα έπρεπε αυτός να είναι πρωθυπουργός και άλλα τινά. Η βαρετή θεία μου βρίσκει ενδαφέροντα τον Παπαχελά. Πώς να της πω τώρα το πόσο βαρετό και ανούσιο βρίσκω και τον Παπαχελά και τις απόψεις του.

Anonymous said...

Καραισκο, ο Παπαχελας έγραφε και για το πόσο πολύ έχει ενισχθυθεί το κόμμα του καρατζαφερη με νεα και δυνατα στελεχη.
Ας μας έλεγε και ονομαστικα ποιους εννοεί (πέρα από τον Βορίδη) για να γελάσει και ο κάθε πικραμενος.

Anonymous said...

1:19 σκέψου δηλαδή και να διάβαζε Καραϊσκο. Delirium Karaiskium θα πάθαινε.

Anonymous said...

Άρα αποδέχεσαι τελικά ότι υπάρχει κοινή λογική η οποία υπαγορεύει να μην σκοτώνεις και τρως τον διπλανό σου. Και ψυχάκιας είναι ο δολοφόνος κανίβαλος σύμφωνα με τα δικά σου μέτρα και σταθμά.
Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι η κοινή λογική είναι υποκειμενική και διαφέρει από κοινωνία σε κοινωνία και από εποχή σε εποχή. Με άλλα λόγια, σε μια κοινωνία αφρικανικής φυλής κανιβάλων, τα παραπάνω (δολοφονία-μαγείρεμα αθώων περαστικών) είναι αποδεκτά και μέρος της κοινής λογικής γι αυτή την κοινωνία. Αλλά εντός μιας κοινωνίας και σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, ορίζεται πάντα η κοινή λογική, ως το σύνολο των αντιλήψεων που τα μέλη της κοινωνίας μοιράζονται από κοινού ή θα έπρεπε να μοιράζονται από κοινού, όταν είναι φανερό ότι το να μην το κάνουν, οδηγεί σε κοινωνική διάλυση.
Άρα μια χαρά τα λέει ο Παπαχελάς. Γιατί τα αντίθετα από αυτά που λέει, οδήγησαν στη σημερινή διάλυση.

Anonymous said...

1:15 αυτός ο Παπαδόπουλος νομίζω ότι είναι, αν και απόψε θα είναι γενικά εκπομπή Παπαδόπουλων. Αυτός ο ρουφιάνος και χυδαίος άνθρωπος. Αυτός ο Μάγκας με το Μ κεφαλαίο.

Anonymous said...

1:30 το ξέρω ότι αυτός είναι, ειρωνικό ήταν το σχόλιό μου.

Να προσθέσω επίσης ότι ο τίτλος του Ύμνου της θείας του Ξυνόγαλου πρέπει να αφυπνίσει το λοχαγό Βάρσο.

Anonymous said...

Προσωπικά ο Παπαχελάς δεν με ενοχλεί τόσο. Είμαι επαγγελματίας και καταλαβαίνω την ανάγκη κάποιου να βλέπει κάθε φορά το φως το αληθινό όπως το βλέπει και το κάθε φορά αφεντικό του. Άλλωστε ο Παπαχελάς παίρνει ένα σκασμό λεφτά, μετοχές, παριστάνει τον παράγοντα κτλπ. Εκείνος αντίθετα που για μένα τουλάχιστον αποτελεί δραματική περίπτωση είναι ο Πάσχος. Πέρα από το ότι είναι αποδεδειγμένα πια δεινός αντιγραφέας ξενόγλωσσων άρθρων και βιβλίων, παίρνει ο καημένος τρεις κι εξήντα ενώ έχει πειστεί για την αλήθεια αυτών που λέει (κάτι που τον καθιστά και πιο δραματική περίπτωση από τον "επαγγελματία" Παπαχελά). Να παίρνεις πέντε δεκάρες για να κάνεις την ιδεολογική ντουντούκα αφελών απόψεων περί αυτοματισμών της αγοράς και άλλα τέτοια. Τί κρίμα. Και ταυτόχρονα να μην το κάνεις για να τσεπώσεις (όπως ο Αλέξης) αλλά γιατί πιστεύεις. Δεν μπορώ να βρω πιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα για το τι σημαίνει δράμα της ζωής.

Anonymous said...

1:59, έτσι είναι. Πρέπει να είναι πολύ κορόϊδο ο Πάσχος. Επειδή ο ίδιος δεν κονομάει, αντί να κάθεται και βρίζει όλο τον κόσμο κάθεται για τρεις κι εξήντα και γράφει αυτά που πιστεύει ότι είναι σωστά. Μου θυμίζει κάτι δημοσιογράφους που ανακαλύπτουν ένα σκάνδαλο και πάνε και το βγάζουν στη φόρα αντί να το κουκουλώσουν και να πάρουν κανα φράγκο εκβιάζοντας. Καμια φορά φτάνουν και στο σημείο να παραιτηθούν κιόλας αν δεν τους επιτρέψει το αφεντικό να το βγάλουν. Ευτυχώς που είναι λίγα αυτά τα κορόϊδα που δεν κρίνουν αποκλειστικά και μόνο με βάση το ατομικό τους συμφέρον και την προσωπική τους κονόμα.

Anonymous said...

THE WALL STREET JOURNAL

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΤΗΣ ΕΓΧΩΡΙΑΣ ΣΑΜΑΡΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ But in a dramatic dispute, the Irish were told they couldn't have a cut of one percentage point unless they raised their corporate tax rate.

Ireland's newly seated prime minister, Enda Kenny, said after the meeting that he told the others he "couldn't contemplate" a change to the tax rate. The Irish say their low corporate taxes—the rate is 12.5%--are central to luring foreign business to their soil and powering any economic recovery. Other countries chafe at this, particularly while writing Ireland billions in bailout checks.

Η ΑΠΙΟΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΡΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΣΤΟ ΒΑΡΑΘΡΟ.

Anonymous said...

ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΟΣΠΡΙΑ ΡΥΖΙ ΓΑΛΑ ΚΑΙ ΣIΤΑΡΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ

ΜΕΤΕ ΤΗΝ ΕΚΡΗΞΗ ΣΤΟ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΤΑ FUTURES ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΔΙΑΤΟΦΗΣ ΤΙΝΑΧΤΗΚΑΝ ΣΤΑ ΥΨΗ.

Εκτος των τιμων υπάρχει και το πολυ σοβαρο θέμα της απο ραδιενεργια μολυνσεως των σκληρων δημητριακων και του γάλακτος και των προιοντων του.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ

ΤΟ ΞΥΝΟΓΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤ ΕΞΟΧΗΝ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.

Anonymous said...

Καλά τα λες Ξυνόγαλε αλλά ποιος να ακούσει.

Ο Πάσχων είναι ένας νεομάρτυρας των αγορών. Μοιάζει στην αφέλεια με έναν πολύ πιστό χριστιανό. Που κατέχει την πλήρη αλήθεια. Από δω οι καλοί. Από κει οι κακοί. Η πρόοδος (άλλη λέξη με μη αυτονόητο περιεχόμενο) θα έρθει μέσα από την "κοινή λογική" (την κοινή λογική του νεοφιλελευθερισμού βεβαίως κατά τον Πάσχο ή του σφυροδρέπανου κατά τον Μπογιόπουλο ή της πατριδοθρησκείας για τον Κώστα Ιορδανίδη λχ. κλπ κλπ).

Κατά έναν περίεργο τρόπο, όλες αυτές οι μεγάλες και βαρύγδουπες έννοιες (αλήθεια, λογική κλπ) δεν έχουν καθόλου αυτονόητο περιεχόμενο. Επίσης έχουν σχεδόν πάντοτε ταξικό υπόβαθρο. Εδώ έχει δίκιο η Αριστερά. Η αλήθεια και η κοινή λογική του οικοδόμου δεν είναι ίδια με την αλήθεια και την κοινωνική λογική του βιομηχάνου. Η αλήθεια και η λογική του εργάτη, αλλάζει άρδην όταν ο εργάτης γίνει ας πούμε βιοτέχνης. Και αντίστοιχα, η αλήθεια και η κοινή λογική του μάνατζερ και του golden boy αλλάζει ταχύτατα όταν αυτός περάσει στην κατηγορία του μακροχρόνια άνεργου.

Εδώ (μιας και αναφέρθηκαν περιπτώσεις ψυχάκηδων, κανιβάλων κλπ) δεν ξέρουμε τι σημαίνει αλήθεια ακόμη για τις θεωρούμενες ψυχοπαθολογικές περιπτώσεις. Δυστυχώς για τους φανατικούς κάθε είδους, που η δική τους "κοινή λογική" εντοπίζει πάντοτε τον ανορθολογισμό στον Άλλον, στον ιδεολογικό αντίπαλο. Είναι πράγματι τρελός ο τρελός; Τα έχει αναλύσει επαρκώς όλα αυτά και ο Φουκώ...

Anonymous said...

Να, γι αυτό μου αρέσει ο 2.52 Ξυνόγαλος. Γιατί είναι καλός χιουμορίστας και ξέρει να αυτοσαρκάζεται. Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ από μένα στον αγαπητό Ξυνό.

Anonymous said...

Είναι αλήθεια ότι ο έλληνας πρωθυπουργός έκανε δηλώσεις για τον σεισμό αναφέροντας την πληγείσα χώρα ως "Γιαπωνία"?

Tαλιμπαν Ξυνογαλου said...

ξυνογαλε μπραβο και απο μενα.Εαν μαλιστα μας κανεις και μια λεπτομερη περιγραφη οσων συνεβησαν στην Κρητη,διπλο μπραβο.

Anonymous said...

2:58, η κοινή λογική δεν είναι προϊόν ατομικής άποψης του καθενός, αλλά συνισταμένη απόψεων στην κοινωνία που σκοπός της είναι η ομαλή κοινωνική συμβίωση. Δεν αφορά ούτε Εμένα ούτε τον Άλλον που περιγράφεις.

Όπως το περιγράφεις, ο βιομήχανος που "ξεπέφτει" σε εργάτη έχει "κοινή λογική" που αποκτάται με βάση την απωλεσθείσα θέση του στην κοινωνία, έχει δηλαδή καθαρά εγωκεντρική θεώρηση των πραγμάτων και σίγουρα όχι συνολική θεώρηση της κοινωνίας. Το ίδιο ισχύει και για όλα τα παραδείγματα που αναφέρεις.

Για την ίδια όμως την κοινωνία σαν σύνολο, δεν έχει αλλάξει τίποτα. Εξακολουθεί και υπάρχει κοινωνικός διαφορισμός με βιομήχανους και εργάτες. Αυτό που συνέβη σε ότι την αφορά, είναι μια αλλαγή ρόλων σε κάποια μέλη της. Η ίδια η κοινωνία σαν σύνολο σε καπιταλιστική οικονομία, αντιλαμβάνεται στα πλαίσια της κοινής λογικής ότι πρέπει να υπάρχει κοινωνικός διαφορισμός, γιατί η πλειοψηφία των μελών της το θεωρεί θεμιτό. Είτε τους αρέσει, είτε όχι, όλων αυτών που ανέφερες.

Με άλλα λόγια και γω μπορεί να κρίνω ατομικά και να θέλω να βγαίνω ξεπαπάρωτος έξω γιατί θεωρώ ότι με αδικούν με το να μη με αφήνουν, αλλά η κοινή λογική (το ότι όλοι κυκλοφορούν ντυμένοι) υπαγορεύει να μην το κάνω. Γιατί; Γιατί το κοινωνικό σύνολο κρίνει ότι πρέπει να κυκλοφορούμε ντυμένοι.

Ήμαρτον να φτάσουμε να λέμε ότι δεν υπάρχει κοινή λογική κι ο καθένας κάνει ότι θέλει. Οι νόμοι μιας κοινωνίας στην κοινή λογική βασίζονται. Αν φτάσουμε εκεί, τότε κλάφτα χαράλαμπε....

Anonymous said...

1¨38 και εγώ ειρωνικά απάντησα χρησιμοποιώντας το 'νομίζω'.

Anonymous said...

Εχει ο Καραϊσκος εμπειρίες από καυγάδες σε λιμάνια; Εχει εμπειρίες στυλ "Καυγατζή"; Πως ήταν;

Να τοποθετηθεί παρακαλώ.

Anonymous said...

ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΩΣ ΛΕΝΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΟΥ ΑΝΤ1 6 ΜΕ 8?ΣΠΑΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ...

Anonymous said...

Εχει ο Σπύρος Μπιμπίλας εμπειρίες από καυγάδες σε λιμάνια; Εχει εμπειρίες στυλ "Καυγατζή"; Πως ήταν;

Να τοποθετηθεί παρακαλώ.

Anonymous said...

Αγαπητέ Παπαχελά,

αν μπαίνεις στο παρόν μπλόγκ (διόλου απίθανο μιας κι εδώ συχνάζει ο Καραϊσκος) και διαβάζεις τούτες τις γραμμές, δεν ενέφερες ότι η λεπτή κόκκινη γραμμή και ειδοποιός διαφορά μεταξύ ΛΑΟΣ και ΝΔ είναι ότι ο μεν ΛΑΟΣ έχει ψημένο, στη πιάτσα, λαμόγιο για αρχηγό ενώ η δεύτερη έχει τον Μίλκο.

«Oldest ‹Older   201 – 400 of 1536   Newer› Newest»