Sunday, March 6, 2011

Σπύρος Μπιμπίλας: το χαρωπό βάψιμο



Κυριακή των Απόκρεων σήμερα – «χορός, τραγούδι, ροκάνα» (όπως έλεγε κάθε χρόνο τέτοια μέρα ο ειδικευμένος στο πατρινό καρναβάλι κομπέρ Άλκης Στέας). Να, λοιπόν, μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να τιμήσουμε την εορταστική τούτη ημέρα με την φιλοτέχνηση του πορτρέτου ενός προσώπου που ταιριάζει γάντι στο κλίμα της ημέρας: του εκλεκτού ηθοποιού μας Σπύρου Μπιμπίλα. Σκέφτεστε τίποτε καλλίτερο;


Μια κρύα νύχτα του Γενάρη του ΄56 (πολύ κρύος ο χειμώνας εκείνης της χρονιάς) – και συγκεκριμένα στις 26 – είδε το φως της ζωής το νεογνό, που αργότερα, μετά και από το ιερό μυστήριο της βαπτίσεως, θα ονομαζόταν Σπυρίδων Μπιμπίλας. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι δεν είναι αυτή η ορθή ημερομηνία και ότι μάλλον το ’45 γεννήθηκε ο Σπύρος, κρύβοντας μερικά χρόνια (τι μερικά – ολάκερη δεκαετία και βάλε.). Δεν βάζουμε το χέρι μας στη φωτιά… Φήμες, πάντως, που κυκλοφόρησαν σύμφωνα με τις οποίες ο μαιευτήρας που έφερε στην ζωή τον μπόμπιρα Σπύρο, άμα τη εμφανίσει του καρπού της κοιλίας της μητρός Μπιμπίλα, απεσύρθη από το επάγγελμα ένεκα αποπληξίας ιδιωτεύων έκτοτε κάπου στην Εύβοια, δεν φαίνεται να επιβεβαιώνονται.


Τίποτε δεν προμήνυε ότι το μικρόσωμο, συνετό παιδί με τα σγουρά καστανά μαλλιά που φοιτούσε, ως μαθητής, στην Ράλλειο σχολή, στην πολίχνη του Πειραιώς, θα εξελισσόταν σε ένα βαρύ χαρτί (αν και πάντα ελαφρύ σε φυσικό βάρος – featherweight) της ελληνικής ηθοποιίας. Το παιδί αυτό, εξαιρετικά αδιάφορο από κάθε άποψη εκείνη την εποχή, έμελλε να αφήσει το στίγμα του στην ελληνική καλλιτεχνία – κυρίως σε δευτεραγωνιστικούς ρόλους, παιγμένους όμως με τόσο μπρίο και αυταπάρνηση…

 

Η ορφάνια χτύπησε ενωρίς τον ευαίσθητο Σπυρίδωνα. Έχασε τον πατέρα του σε πολύ τρυφερή ηλικία, κάτι που τον έστρεψε σούμπιτο στην αγκαλιά της μάνας. Μιας μάνας υπερπροστατευτικής, που λάτρευε και κανάκευε τον αγαπημένο της γιο. «Καμιά αγάπη δεν συγκρίνεται με την αγάπη της Μάνας, Σπύρο μου!» του έλεγε, και αυτή τη σοφή (όσο και πρωτότυπη) ρήση την έβαλε έκτοτε για τα καλά στο μυαλό του ο ευάλωτος Σπύρος.

 

Η πρώτη επαφή του μικρού Σπύρου με την τέχνη ήταν ο καραγκιόζης και το κουκλοθέατρο στα οποία επιδιδόταν μετά μανίας κατά την παιδική του ηλικία. Μάλιστα, έκανε ο ίδιος το σχετικό «σπικάζ», επί τη βάσει δικών του αυτοσχέδιων διαλόγων. Η εμπειρία αυτή θα φαινόταν αργότερα ιδιαίτερα χρήσιμη στον Σπύρο, αφού διακρίθηκε ως «φωνή» στις μεταγλωττίσεις της παιδικής σειράς «Στρουμφάκια». Ας μην νομισθεί, όμως (ενδεχομένως επί τη βάσει κάποιων εξωτερικών χαρακτηριστικών), ότι ο Μπιμπίλας είναι κανένας αμόρφωτος. Αντιθέτως. Έχει τελειώσει τη Νομική. Έτσι δηλώνει – και τον πιστεύουμε. Η καλλιτεχνία, επομένως, δεν υπήρξε μια επιλογή απελπισίας για τον Σπύρο, όπως συνέβαινε κατά κόρον, κάποτε, με τους ηθοποιούς στα μπουλούκια, τους κομπέρ, τις κοκότες, τους ταχυδακτυλουργούς, τους μασίστες και άλλους καλλιτέχνες μιας παρελθούσης εποχής. Η καλλιτεχνία υπήρξε για τον Σπύρο μια επιλογή ζωής.

  

Άλλωστε, και δικηγόρος να μην μπορούσε να γίνει (το εντυπωσιακά χαμηλό ανάστημα, το όχι πολύ στιβαρό παρουσιαστικό, η λεπτή, συριστική φωνή κλπ. δεν αποτελούσαν και τα καλλίτερα εχέγγυα για μια καριέρα στον χώρο της δικαιοσύνης), ο Σπύρος είχε κι άλλες, πιο «στρωμένες», επιλογές: θα μπορούσε επί παραδείγματι, πολύ άνετα, να γίνει επιχειρηματίας, διαδεχόμενος στο τιμόνι της οικογενειακής επιχείρησης την λατρεμένη προ-γιαγιά του, την κυρά-Βασιλική. Γιατί η σεβάσμια γυναίκα διατηρούσε επικερδές γραφείο κηδειών στην γενέτειρα του Σπύρου, τον Πειραιά, με σταθερή πελατεία.


«Ήταν πολύ πιθανό πραγματικά να ήμουν εγώ ο συνεχιστής του γραφείου της προγιαγιάς μου, αφού είχα εξοικειωθεί από μικρός με τα φέρετρα, μέχρι που έπαιζα μέσα σ' αυτά κρυφτό με τα άλλα παιδιά της οικογένειας. Έλα όμως που από το νηπιαγωγείο είχα διαλέξει άλλο δρόμο… Το θέατρο!» θα εκμυστηρευθεί ο ταλαντούχος ηθοποιός μας, προκαλώντας στους φιλότεχνους ρίγη συγκίνησης. Ο Σπύρος προτίμησε τον αβέβαιο δρόμο του καλλιτέχνη, από τον ασφαλή δρόμο του νεκροθάφτη (όσο κι αν κάποιοι κακεντρεχείς αντίζηλοι ισχυρίζονται ότι και τώρα ένας νεκροθάφτης είναι – της τέχνης).


Του αρέσει η ζωή του Σπύρου – και την γεύεται μέχρι το μεδούλι. Έρωτας, ξενύχτια, ταξίδια… Μια από τις βασικές πηγές ηδονής του Σπύρου είναι το τσιφτετέλι. Εκεί ξεδιπλώνει όλο το ταλέντο του ο αέρινος καλλιτέχνης, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι αρέσκεται στο να λικνίζεται ημίγυμνος.

 

Τολμητίας μα συνάμα και προσγειωμένος ο διακεκριμένος ηθοποιός μας. Τολμητίας, γιατί αναζητά την περιπέτεια σε κάθε τομέα, σε κάθε του βήμα. Η λατρεία του προς τα ταξίδια το πιστοποιεί. Η έφεσή του στην αναζήτηση (πάσης φύσεως) περιπέτειας έχει φέρει στο διάβα του καταξιωμένου ηθοποιού μας ουκ ολίγους κινδύνους – σε σημείο να έχει τεθεί σε κίνδυνο ακόμη και η ίδια του η ζωή! Ένας αξέχαστος, παθιασμένος έρωτας του Σπύρου στη νήσο Λέρο (ένας έρωτας που δόνησε για τα καλά την ευαίσθητη καρδιά του ερωτύλου  ηθοποιού μας), τον οδήγησε σε μεγάλες περιπέτειες κάποτε: το αεροσκάφος στο οποίο επέβαινε ο Μπιμπίλας για να κουρνιάσει στην τρυφερή αγκαλιά του έρωτά του, βρέθηκε άξαφνα εν μέσω καταιγίδας, διατρέχοντας τον κίνδυνο να καταπέσει και μαζί με το σκάφος να γίνει συντρίμμια και η ζωή και τα όνειρα του σημαντικού μας καλλιτέχνη.


Σε ένα άλλο του ταξίδι, στην εξωτική (και με εξωτικούς, μελαμψούς κατοίκους) Βενεζουέλα, ο Μπιμπίλας απήχθη από έναν ταξιτζή! Άμα έχεις στο κύτταρό σου την περιπέτεια…

 

Είναι, όμως, ταυτόχρονα, πραγματιστής και προσγειωμένος ο Μπιμπίλας – ας το επισημάνουμε κι αυτό. Γι’ αυτό και ασχολείται επιτυχώς με τις καταθέσεις και τις επενδύσεις. Ο Σπύρος ανησυχεί για τα γεράματά του. Και πράττει αναλόγως. Επειδή (μάλλον…) δεν πρόκειται να νυμφευθεί, ενώ για παιδιά ούτε λόγος (παραδόξως – αν και τα υπεραγαπά), ο Σπύρος δεν επιθυμεί να μείνει μόνος και ανήμπορος στη ζωή. Γι’ αυτό γεμίζει το πουγκί με τις λελογισμένες επενδύσεις στις οποίες επιδίδεται και οι οποίες του αποφέρουν καλές αποδόσεις. Έχει και 5 διαμερίσματα (συν αυτό που μένει, έξι), αλλά και μπόλικο μετρητό. Άλλωστε, τα γεράματα πλησιάζουν επικίνδυνα (αν δεν έχουν φτάσει ήδη). Εξηντάρης πια ο Σπύρος (με βάση την θρυλούμενη ως πραγματική ημερομηνία γεννήσεως)…

 

Λιλιπούτειος είναι ο Σπύρος Μπιμπίλας. Αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό, ακόμη και με μια απλή, επιπόλαια ματιά. Μπορεί, βέβαια, να είναι μικρό το κορμί, αλλά σε αυτό το κορμί υπάρχει ένας τεράστιος μυς, ένας τεράστιος μυς που συσπάται και πάλλεται, που δονείται και σκιρτά – αν έχει βέβαια και τα ανάλογα ερεθίσματα: μιλάμε, ασφαλώς, για την καρδιά του Σπύρου – αυτή τη μεγάλη, αγνή και άδολη καρδιά… Γι’ αυτό, ένα από τα δυνατά χαρακτηριστικά του Μπιμπίλα – είναι γνωστό αυτό – είναι ο καλόκαρδος και πράος χαρακτήρας του. Όλη η πιάτσα γνωρίζει το πόσο χρυσό παιδί είναι ο μικροκαμωμένος ηθοποιός μας. Αυτή του η καλοσύνη, σε συνδυασμό και με την περιουσία του (σε ακίνητα αλλά και μετρητά),  έχει φέρει στον δρόμο του διακεκριμένου καλλιτέχνη αμέτρητα δεινά, αφού πολλοί συνάδελφοί του έχουν κατά καιρούς εκμεταλλευθεί τον ψυχικό αλλά και υλικό του πλούτο· με αποτέλεσμα ο σπλαχνικός Σπύρος να δανείζει μεν χρήμα, αλλά να δυσκολεύεται κατόπιν να το πάρει πίσω!

 

Αναγκάζεται πολλές φορές να φορά το (έντονου πάντα χρώματος – συνήθως κόκκινο) επανωφόρι του και να πηγαίνει να κτυπά ο ίδιος τις πόρτες των συναδέλφων του για να πάρει πίσω τα δανεικά. Έλα όμως που εκείνοι όχι μόνον δεν του ανοίγουν την πόρτα, αλλά, όταν συνειδητοποιούν ότι το δάκτυλο που χτυπά το κουδούνι ανήκει στον συνάδελφό τους τον Μπιμπίλα, συνεχίζουν, προκλητικά, να έχουν αναμμένα τα φώτα και να φωνασκούν, περιφρονώντας, προσβάλλοντας και μειώνοντας, ηθικά και συναισθηματικά, τον φιλότιμο συνάδελφό τους, αφού δεν τηρούν ούτε τα προσχήματα (σβήσιμο φώτων, σιγή για όσο διάστημα βρίσκεται έξωθεν της πόρτας ο Μπιμπίλας κοκ.). Το έχει εκμυστηρευθεί ο ίδιος ο Σπυρέτος αυτό το παράπονό του σε συνάδελφό του, με βουρκωμένα μάτια. Εξ άλλου, ο Μπιμπίλας θέλει να είναι τύπος και υπογραμμός στις συναλλαγές του, αφού δεν του αρέσουν καθόλου οι ανωμαλίες – στα οικονομικά θέματα, τουλάχιστον…


Είναι γνωστή, π.χ., η περίπτωση η σχετιζόμενη με τον συνάδελφο του Σπύρου, τον Τζώνυ Θεοδωρίδη, ο οποίος κάποτε κατηγορήθηκε από τον Μπιμπίλα ότι, με το που τσέπωσε το δανεικό από τον φιλότιμο Σπύρο παραδάκι, έσπευσε πάραυτα να εξαφανιστεί (τουλάχιστον για κάποιον χρόνο και πάντα κατά τα λεγόμενα του Μπιμπίλα). Μάταια τον αναζητούσε ο Σπύρος για να πάρει πίσω τα δανεικά. Πράγμα που ανάγκασε γνωστό θεατρικό παραγωγό να ανακράξει, γεμάτος απόγνωση και γνήσια φόρτιση: «Πού τα κάνετε αυτά ρε; Στον Σπύρο τον Μπιμπίλα; Στο καλύτερο παιδί της ελληνικής καλλιτεχνίας;». Αλλά αυτή δεν είναι πάντα η τύχη των καλών και ξεχωριστών σε αυτή την κοινωνία;.. Ενώ, πάντως, ο Σπύρος είναι μακρόθυμος, δεν το’ χει σε τίποτα να γίνει και οξύθυμος. Τότε είναι που, όλο νεύρο, μπήγει τσιριχτές φωνές. Όταν ο Σπύρος εκνευρίζεται, ποιος είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε…

 

Ο Σπύρος έχει μεγάλες ποσότητες ευαισθησίας μέσα σε αυτό το λιλιπούτειο κορμί. Δεν αγαπά (και δεν συνδράμει ηθικά και οικονομικά) μόνο συναδέλφους του. Αγαπά όλον τον κόσμο! Ιδιαίτερη αδυναμία του τα παιδιά (αν και, παραδόξως, όπως είπαμε, δεν απέκτησε δικά του) και οι ηλικιωμένοι.

 

Επειδή και ο ίδιος σταδιακά εντάσσεται στη δεύτερη κατηγορία (αν και πνευματικά ανήκει μάλλον στην πρώτη – λόγω αγνότητας περισσότερο) έχει, τα τελευταία ειδικά χρόνια, επιδείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το σπίτι του – τη «φωλίτσα» του, όπως το ονομάζει. Η εστία παίζει μεγάλο ρόλο, πλέον, στην καθημερινότητα του Σπύρου Μπιμπίλα. Και την περιποιείται με τόση φροντίδα, σαν να είναι μια πραγματική νοικοκυρά. Ο Σπύρος έχει βάψει το εσωτερικό του διαμερίσματός του, της ζεστής φωλιάς του, σε μια απόχρωση του πορτοκαλί, που δεικνύει παιγνιώδη διάθεση, ανεμελιά αλλά και αξιοσημείωτη ζεστασιά. Γιατί τι άλλο από αυτό είναι στην πραγματικότητα ο Μπιμπίλας; Ένα χαρωπό μεγάλο παιδί με μπόλικη ζεστασιά στην καρδιά… Τα έπιπλα της φιλόξενης εστίας του είναι, βεβαίως, μικροαστικά-νεοκλασικά, με πολλά σκαλίσματα κλπ. – στο γούστο της μητέρας του, αφού άλλωστε λέγεται ότι εκείνη εφρόντισε για την επίπλωση της άνετης Μπιμπίλειας κατοικίας. Το διαμέρισμα έχει, επίσης, πολλούς καθρέφτες (εδώ εντοπίζονται κάποια στοιχεία ναρκισσισμού, αλλά τι διάολο…, ηθοποιός είναι ο κάτοχος), ενώ ένα ακόμη χαρακτηριστικό του είναι η σχεδόν παντελής έλλειψη βιβλίων! Τι να τα κάνει, όμως, τα βιβλία ο Σπύρος… Αφού, ως καλλιτέχνης, δουλεύει κυρίως με την έμπνευση. Στο ζεστό αυτό μικροαστικό σπιτικό του, ο Σπύρος δεν ζει σαν ερημίτης, μολονότι αυτό μπορεί και του παρέχει την απαραίτητη γαλήνη που χρειάζεται για ενδοσκόπηση και για μελέτη των σημαντικών ρόλων που υποδύεται. Έτσι, δεν διστάζει, ενίοτε, σ’ αυτό το σπίτι, να στήνει και  μερικά «γλεντάκια», με καλεσμένους εκπροσώπους της show biz (κυρίως C- και D-celebrities).


Πάντα υποδειγματικός οικοδεσπότης ο Σπύρος, φιλόξενος μέχρι εκεί που δεν παίρνει, προσφέρει πολύ κρασί (για καλό δεν ξέρουμε…), καθώς και πολύ και καλό φαγητό στους πολυπληθείς καλεσμένους του – σπιτικό, απλό φαγητό, συνήθως μαγειρεμένο από τα χεράκια της ίδιας την αγαπημένης του μητέρας. Γιατί εδώ πρόκειται περί μιας τεράστιας αγάπης – αν δεν το έχετε αντιληφθεί απ’ όσα ήδη παραθέσαμε. Ο Σπύρος, όπως πιστοποιούν όσοι τον ξέρουν καλά, λατρεύει παθολογικά τη μητέρα του! Μάλιστα, υιός και μητέρα Μπιμπίλα θα συνομιλήσουν τουλάχιστον δις, σε καθημερινή βάση, έστω και από τηλεφώνου – έστω για ένα «καλημέρα» και «καληνύχτα» βρε αδερφέ, όταν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις του περιφρόντιδος ηθοποιού μας δεν του επιτρέπουν επαφή διά ζώσης... Μολονότι έχει δευτεραγωνιστήσει στο θεατρικό έργο «Όχι άλλα ψάρια μαμά» ουδέποτε αρνήθηκε τα καλοψημένα ψάρια της μητέρας του (η οποία τον κακομαθαίνει), ούτε και οτιδήποτε άλλο καθημερινώς εκείνη του προσφέρει. Αγάπη να ’ναι κι ό,τι να ’ναι, σ’ αυτούς τους δύσκολους, άκαρδους καιρούς, σ’ αυτή την στείρα, αντιερωτική εποχή, όπου αγνά και ευγενή αισθήματα δεν περισσεύουν.

 

Ο έρωτας… Αχ αυτός ο έρωτας… Πόσος έρωτας κυρίευσε, όλα αυτά τα χρόνια, την καρδιά του Σπύρου Μπιμπίλα... Πόσο ξεχωριστή θέση έχει καταλάβει ο θεός αυτός στην ψυχή του ερωτομανούς ηθοποιού μας… Αγάπησε παράφορα στη ζωή του ο Σπύρος, ο μικροκαμωμένος αυτός ερωτιδεύς-μπρελόκ – και όχι μονάχα τη μαμά του... Πόσο δυνατά έχει χτυπήσει η καρδιά του Μπιμπίλα στους ρυθμούς (στο τικ-τακ ή, καλλίτερα, στο τάκα-τάκα) του έρωτα… Πόσον έρωτα έχει γευτεί αυτό το μικρό σώμα... Και γιατί όχι; Ο Σπύρος ερωτοτροπεί, γιατί ξέρει ότι χωρίς έρωτα η ζωή δεν έχει νόημα. Κυρίως, χωρίς γήινο, σωματικό έρωτα. «Σ’ αυτή την πρόσκαιρη ζωή μας διατί / να μη χαρεί το ζωντανό το σώμα;», όπως διερωτάτο και ο ποιητής μας Γεώργιος Βιζυηνός. Το σπέρμα του έρωτα, λοιπόν, δεν έχει αφήσει ακηλίδωτο αυτό το μικροσκοπικό – μα τόσο ερωτικό – κορμί.


Ο Σπύρος, όπως είναι ιδιαιτέρως γνωστό στην πιάτσα, λατρεύει τα πουλιά. Κάθε είδους πουλιά – μικρά και μεγάλα, σκούρα και ανοιχτόχρωμα, νεανικά και γέρικα. Ξεχωριστή αδυναμία, όμως, δείχνει στους παπαγάλους – ιδιαίτερα στη αγαπημένη του Σωσώ. Κάθε πρωί, πριν φύγει για το άχθος της επιβίωσης (αλλά και της καλλιτεχνικής προσφοράς), το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να περιποιηθεί τα πουλιά του. Κι εκείνα τον ανταμείβουν, παρευθύς, μ’ ένα ηδονικό, απολαυστικό τιτίβισμα…


Και βουνό και θάλασσα, και γη και αέρα αγαπά ο Σπύρος – δεν κάνει περιττές διακρίσεις. Ωστόσο, δώσε θάλασσα στον Μπιμπίλα και πάρ’ του την ψυχή. Χειμώνα καλοκαίρι θα γευτεί θάλασσα ο Σπύρος. Είναι και χειμερινός κολυμβητής (έτσι ίσως εξηγείται και αυτό το υπέροχο σώμα). Γι’ αυτό το λόγο λατρεύει τα νησιά με ιδιαίτερη αδυναμία (κρατηθείτε) στη Μύκονο! Λατρεύει, όμως, και τον αέρα. Κάποτε είχε δηλώσει ότι θα ήθελε να γίνει αεροπόρος. Ίσως επηρεασμένος από την αντίστοιχη αεροπορική  (και όχι μόνο…) καριέρα του μεγάλου αεροπόρου και καλλιτέχνη (και οτιδήποτε άλλο…), Θάνου Βελλούδιου.

 

Αισθητικά, ο Σπύρος κινείται σε δυσπρόσιτες σφαίρες. Αγαπά τα έντονα χρώματα στα ρούχα – ειδικά στα παντελόνια. Φορά και ψηλά τακούνια. Όταν ομιλούμε για ψηλά τακούνια δεν εννοούμε απαραιτήτως και γυναικεία, σαν κι αυτά που ελάνσαρε, με τόση επιτυχία, στην ταινία «Οι Απέναντι» του Γιώργου Πανουσόπουλου, στον γνωστό ρόλο του άτυχου τραβεστί. Ομιλούμε και για ψηλά τακούνια καθημερινής – και όχι «μερακλίδικης» –  χρήσεως, σαν κι αυτά που προτιμά, λ.χ., ο Πάνος Παναγιωτόπουλος ή ο Νικολά Σαρκοζί. Μάλλον επειδή ο Σπύρος προσφέρεται σε «σχήμα τσέπης», τα τακούνια, ενισχύοντας το ανάστημά του, ενισχύουν και το Εγώ του. Ταυτόχρονα, κρύβει τις λευκές τρίχες των γηρατειών χρησιμοποιώντας όλη τη γκάμα της χρωματικής παλέτας – από το οξυζενέ ξανθό μέχρι το καφεκόκκινο της καρυδιάς. Οι καλλιτέχνες φορούν με άνεση παρδαλά ρούχα, εκκεντρικά υποδήματα, προκλητικά αξεσουάρ, χωρίς να διατρέχουν τον κίνδυνο να κατηγορηθούν για ελαφρότητα ή ακόμη και κιναιδισμό, όπως οι απλοί καθημερινοί άνθρωποι. «Οι κίναιδοι εμπορεύονται τα κάλλη τους, ντυμένοι με εμπριμεδάκια και κρατώντας γυναικεία τσαντάκια…», θα μας επισημάνει ο Η. Πετρόπουλος («Καπανταήδες και Μαχαιροβγάλτες»). Ο καλλιτέχνης Μπιμπίλας, από την πλευρά του, στα τσαντάκια μπορεί να λέει Ναι – αλλά λέει Όχι στα εμπριμέ!


Μεγάλη αδυναμία του Σπύρου τα σταμπωτά, στενά, «stretch» μπλουζάκια – μπλουζάκια που, ωστόσο, δημιουργούν ανάμεικτες εντυπώσεις. Από τη μια, τώρα πια που ο Χρόνος έχει αφήσει το στίγμα του τόσο έντονα στο σώμα του Σπύρου, τα «stretch» βοηθούν, δυστυχώς, να φανεί το στομάχι που έχει αναπτύξει πια ο ηθοποιός μας με τα χρόνια (γεροντόπαχα).


Από την άλλη, βέβαια, τα στενά μπλουζάκια αναδεικνύουν ένα ζευγάρι υπέροχα και στιβαρά στήθη. Θεέ μου, τι στήθη είναι αυτά! Στήθη, που κολάζουν ακόμα και άνδρα· στήθη που κολάζουν ακόμα και Άγιο!.. Στήθη που, όμως, κλείνουν μέσα τους και πολλή καλλιτεχνία, πολλή ευαισθησία και, ασφαλώς, πολλή Ελλάδα… Περδικόστηθος, λοιπόν, ο Σπύρος μιας και από τα στενότατα, κατά κανόνα, ενδύματα που φορεί διαφαίνονται δύο μεγάλες, στητές ρόγες (για να ακουστεί κάποτε, σε ένα πάρτι, η πρόστυχη και κακόγουστη ιαχή «πιπίλα-πιπίλα στις ρόγες του Μπιμπίλα»)…

 

Στα καλλιτεχνικά, ο Σπύρος δίνει όλο του το είναι, αναδεικνύοντας το μεγάλο ταλέντο του (που μόνο τυφλός δεν βλέπει). Δεν του λείπει, όμως, και το άγχος. Πριν εκτεθεί στα φώτα της ράμπας, τον πονά πάντοτε η κοιλιά του. Στο άγχος έχει αποδώσει ο ίδιος ο ηθοποιός μας αυτόν τον ενοχλητικό πόνο. Πάντα οι ταλαντούχοι έχουν άγχος, θα προσθέσουμε εμείς. Η μεγάλη και καθοριστική έμπνευση του Μπιμπίλα υπήρξε η πρωθιέρεια της (ημεδαπής) ηθοποιίας, Αλίκη Βουγιουκλάκη. «Ήταν η νεράιδα μου. Κοιμόμουν με τη φωτογραφία της στο μαξιλάρι μου. Και δεν ήμουν ούτε 4 ετών που δήλωσα: Πιο πολύ από τη μαμά μου και τον μπαμπά μου αγαπάω την Αλίκη Βουγιουκλάκη!», δήλωσε κάποτε ευθαρσώς ο Σπύρος. Είναι γνωστό ότι η εθνική μας σταρ ελατρεύετο από όλα τα στρώματα του πληθυσμού – κυρίως δε από τους ομοφυλοφίλους της πατρίδος μας που της είχαν στήσει κανονικό εικονοστάσι.


Μεγάλη αυτή η σύμπτωση, αν σκεφτεί κανείς ότι ο Μπιμπίλας θα ανεδεικνύετο καλλιτεχνικά αργότερα – ως άνδρας πλέον – κυρίως σε ρόλους ομοφυλοφίλων! Διόλου αμελητέα η καριέρα του Σπύρου, έστω και αν διακρίθηκε υποδυόμενος σχεδόν αποκλειστικά ομοφυλόφιλους (και σε δεύτερους πάντα ρόλους). Γενικά, πάντως, ο φιλότιμος δευτεραγωνιστής μας διακρίθηκε σε θέατρο, κινηματογράφο και τηλεόραση, σε ρόλους που έχουν μείνει ανεξίτηλοι στη μνήμη μας και με αξιοσημείωτη καλλιτεχνική αξία, αναδεικνύοντας μια σπουδαία καλλιτεχνική φλέβα. Κατ’ αρχάς, ο σκαμπρόζικος ρόλος του «Τηλέμαχου» στην τηλεοπτική σειρά «Ιερόσυλοι» στο πλάι του μεγάλου μας πρωταγωνιστή Θάνου Λειβαδίτη (ένας ρόλος που από τυπικά δραματικός κατέστη κωμικός χάρη στις έντεχνες πινελιές του Σπύρου). Το στίγμα του το άφησε και στο παιδικό θέμα, αφού διέπρεψε, όπως ήδη αναφέραμε, στις μεταγλωττίσεις της αγαπημένης μας σειράς «Στρουμφάκια», αλλά και στο περίφημο «Κικιρίκου». Βέβαια, ο Σπύρος δεν άφησε παραπονεμένο και το ενήλικο ρεπερτόριο: «Οι ομοφυλόφιλοι», «Μπορντέλο», «Πορνογραφία», «Λούλου», «Στο βάθος… βάθος αμέτρητο», «Οι τρεις αδελφές», «Ροζ ολοταχώς» και, οπωσδήποτε, ο διάστικτος από στοιχεία ομοφυλοφυλίας «Άγγελος», ανέδειξαν, μεταξύ άλλων, την πλούσια γκάμα των καλλιτεχνικών δυνατοτήτων του Μπιμπίλα.



Κάποιοι, μάλιστα, θεώρησαν ότι ο Σπύρος έχει τιμήσει (ως δευτεραγωνιστής πάντα) και το σκληρό ελληνικό πορνό. Κάτι τέτοιο, όμως, είμαστε σε θέση να βεβαιώσουμε ότι δεν ισχύει. Απλώς ορισμένοι προφανώς συγχέουν τον Μπιμπίλα με τον (μελαμψό) σωσία του, τον περίφημο, τον γιγαντιαίο Τζίμι Μπελαρίκε («Ανώμαλοι Έρωτες στη Σαντορίνη»). Εκπληκτική, πράγματι, ομοιότης...

 

Προσωπική μας άποψη ότι ο Σπύρος αναδεικνύει καλλίτερα το ταλέντο του, όταν ο ρόλος εμπεριέχει και κάμποση υστερία. Εκεί απολαμβάνουμε τον Μπιμπίλα στο φόρτε των δυνατοτήτων του. Το γυμνό, πάντως (το καλλιτεχνικό, έτσι;), ουδέποτε φόβισε τον Μπιμπίλα. Αντίθετα, τον βοήθησε να σπάσει, στο μέτρο που του αναλογεί, τον διάχυτο πουριτανισμό της εποχής, αλλά και να αναδείξει αυτό το θεσπέσιο κορμί που του εχάρισε ο μεγαλοδύναμος. Ένα κορμί, τόσο γυμνασμένο, απαλό και περιποιημένο, που σε άλλες εποχές θα αποτελούσε την χαρά κάθε παιδοτρίβου…

 

Το αξιοπρόσεκτο με τον Σπύρο είναι ότι, μολονότι στην καριέρα του υποδύθηκε κυρίως ρόλους ομοφυλοφίλων, απέφυγε την στάμπα του ομοφυλόφιλου στην προσωπική του ζωή, όπως μάλλον θα συνέβαινε με άλλους, λιγότερο προικισμένους, ηθοποιούς. Αλλά έτσι είναι. Άμα έχεις τόσο μεγάλο ταλέντο…

1,536 comments:

«Oldest   ‹Older   1201 – 1400 of 1536   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Μην είσαι ισοπεδωτικός με τις αξίες.

Anonymous said...

ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ANTINEWS ΕΙΝΑΙ

ΙΣΤΟΣ
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

ΠΑΓΚΟΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΛΕΜΟΝΙΑ;;;

Ο factor x

ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ;;;

ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ;;;

ΠΡΟΑΓΩΓΟΣ;;;;

ΑΓΩΓΟΣ

ΤΡΑΧΑΝΟΠΛΑΓΙΑ

Η ΑΠΛΑ ΒΑΡΕΜΕΝΟΣ ;;;;

Anonymous said...

Πάει δηλαδή το δελτίο του ALTER; Δεν θα δούμε ξανά τον Νίκο; Πάνε και οι άλλες ενημερωτικές εκπομπές; Θα αντέξουμε χωρίς Υδρόγειο με τον Χρήστο Κώνστα; Χωρίς πρωινή διασκέδαση με τον Γιώργο Αυτιά;

Anonymous said...

10:15, o 9:21. Μα ακριβώς επειδή στην Ελλάδα γίνεται διαχωρισμός αυτών των εννοιών, γι' αυτό κι εγώ το έγραψα έτσι. Δε διαφωνώ μαζί σου, τα ίδια λέμε. Όπως λέει κι ο μέγας Μιχαλόπουλος, στην Ελλάδα "λίγοι είμαστε και καλά γνωριζόμαστε". Τα κίνητρα όλων των πλευρών είναι γνωστά. Όπως άλλωστε και στην υπόθεση zougla vs fimotro. Εκεί το θέμα έγινε γαργάρα λόγω (και εξ' αιτίας) του αγγλομαθούς Νίκου και των συμφερόντων του. Όμως κι από εκεί προκύπτει ότι ο Λίβυος είναι το fimotro. Γεγονός που το είχε (βλακωδώς) ανακοινώσει κι ο ίδιος όταν έκλεισε το παλιότερο blog του. Αντίθετα, οι γελοίοι του Μέγκα, καίτοι αυτοπαγιδεύτηκαν, με το εκατομμύριο, στην περίπτωση αυτή έχουν πιθανότητα (και δεν είμαι δικηγόρος) εάν φτάσει η υπόθεση στα δικαστήρια, να δικαιωθούν. Λαμβάνοντας μικρότερα ποσά φυσικά.

Ο δουλέμπορας (sic) αιγαγροβοσκός που λέει για το Μέγκα και την επιθμία του Λίβυου να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη τονίζει το αυτονόητο.

Είμαι περίεργος να δω τι θέση θα πάρει ο Νίκος. Ίσως να προσδιοριστεί η στάση του από το αν θα μείνει στο Alter ή ισχύουν οι φήμες περί Mέγκα. Εξίσου περίεργος είμαι να μάθω τι σκέφτεται ο Λίβυος τώρα που το σιτεμένο αντικείμενο του ερωτικού ενδιαφέροντός του του κάνει αγωγή. Ίσως ο Καραϊσκος που ξέρει από γραίες να μπορεί να μας διαφωτίσει.

Κατά τα λοιπά, είμαι με αυτόν που θα κάνει το μεγαλύτερο μπάχαλο. Γιατί όταν τσακώνονται οι γελοίοι μόνο μπάχαλο μπορεί να γίνει. Και πολύ γέλιο.

Anonymous said...

10:26 νομίζω ότι έχεις απόλυτο δίκιο στην ανάλυσή σου. Το μόνο λάθος που νομίζω ότι κάνεις είναι ότι αδικείς λιγάκι τον Καραϊσκο.

Anonymous said...

11:32 νομίζω ότι ο συνταξιοφάγος Καραϊσκος μόνος του αδικεί τον εαυτό του. Είναι μία περίπτωση Λίβυου εξ' αριστερών ορμώμενος. Προς υπεράσπιση του δικού μας Λίβυου (Καραϊσκου) να πω ότι έχει ιδεολογικούς λόγους που την πέφτει σε γραίες (ανακατανομή πλούτου) ενώ ο Λίβυος είναι απλά a horny dog. Το οποίο όμως "δεν σκοράρει" και απλά καταλήγει να κυνηγάει την (π)ουρά του.

Anonymous said...

Eίναι δικαίωμα κάθε ανθρώπου να κάνει τις ερωτικές επιλογές σου. Εμάς δεν μας πέφτει λόγος. Εάν στον δημοσιογράφο Καραϊσκο αρέσουν οι ώριμες κυρίες, καλά κάνει και του αρέσουν. Μη βάλουμε και εμπόδια στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα επιλογής και αυτοπροσδιορισμού.

Όχι στην καταπίεση ανθρώπου από άνθρωπο. Ναι στην ελευθεριά επιλογής ερωτικών συντρόφων. Ακόμη και λιγάκι σιτεμένων ως προς την ηλικία.

Μίνα said...

Εάν ο Καραισκος είναι κοντά στα 40, πού υπάρχει το πρόβλημα να διατηρεί δεσμό με μια πενηντάρα ή εξηντάρα; Αν είχε δεσμό με ένα κορίτσι με 10 ή 20 χρόνια διαφορά, αλλά προς τα κάτω, δηλ 30 ή 20 ετών, θα λέγαμε πόσο ταιριαστός θα ήταν ο δεσμός. Γιατί αυτός ο ηλικιακός ρατσισμός όταν η διαφορά της γυναίκας είναι προς τα πάνω;

Anonymous said...

Φυσικά. Αλλά... αλλά... στα πλαίσια της ανθρωποκεντρικής ιδεολογίας του Καραϊσκου, οφείλει απαρέγκλιτα σε κάθε ερωτική συνεύρεση να έχει at hand αυτό το sex toy και το τηλέφωνο του ΕΚΑΒ σε speed dial.

Anonymous said...

Kύριε blogger, ο Τζίμης Μπελαρίκε πρώτα απ όλα δε μοιάζει καθόλου με τον Μπιμπίλα γιατί είναι μαύρος , άλλοι λένε αιθίοπας και άλλοι αμερικανός. Νομίζω ότι έχει πεθάνει κιόλας χωρίς να είμαι και σίγουρος. Δεύτερο, κελαηδάει πιο ωραία από τον Μπιμπίλα. Είναι φανερό.
http://www.youtube.com/watch?v=hlUtGyn9WRk

Ο Μπιμπίλας παίζει σε κάποιο ποιοτικό μικρό θεατράκι τώρα. Είδα κάποιες αφίσες. Τον είδα πρώτο όνομα. Άρα δεν παίζει δεύτερους ρόλους πια.

Anonymous said...

Λίβυε, μούγκα ο προφέσσορ της Αγγλικής Νίκος για το θέμα σου. Άσχημα τα πράγματα.

Anonymous said...

Ε καλά. Έτσι τους πετάνε αυτούς. Σαν χρησιμοποιημένες καπότες. Αναλώσιμοι.

Anonymous said...

Ο καθηγητής Νίκος ήταν σήμερα πολύ οργισμένος (ανοιχτοί ρώθωνες κ.λπ) γιά τους αργούς ρυθμούς της δικαιοσύνης στην υπόθεση Ακη που έχει προσωπικώς υιοθετήσει ως pet subject. Χαρακτηριστικά, αναφέρθηκε στην υπόθεση Μάντοφ (sic) η οποία εκκαθαρίστηκε δικαστικά σε ένα μόλις μήνα κατά τον Νίκο (μούφα βέβαια, η αλήθεια είναι ότι προσεγγίστηκε το έτος και η δίκη κράτησε περίπου μήνα, αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες γιά τον έγκυρο δημοσιογράφο).

Γιά το θέμα των κυριακάτικων κυκλοφοριών τώρα: δυστυχώς λόγω του τριημέρου δεν έχεουν δημοσιευθεί στοιχεία, έγινε και ένας μπούρδος στις ημέρες κυκλοφορίας γιατί η ΕΣΗΕΑ του Πάνου τα έκανε μουνί καλλιγραφία και έτσι οι περισσότερες κυριακάτικες κυκλοφόρησαν Σάββατο 26/3, η Ελευθεροτυπία κανονικά στις 27 (ίσως και άλλες, δεν ξέρω), βράσε όρυζα. Ο Νίκος πάντως δεν πρέπει να άγγιξε τον στόχο των 100.000 διότι μας ευχαρίστησε γιά την σταθερή προτίμησή μας που κατατάσσει την Ρήαλ (sic) Νιούζ κάθε Κυριακή "κοντά στις 100.000, λίγο πάνω-λίγο κάτω" όπως είπε κάνοντας την ανάγκη φιλοτιμία (εκεί ο τόνος της φωνής του Νίκου πήρε μία ανεπαίσθητη μελαγχολική χροιά - κάτω των 100.000 λοιπόν).

Ο Νίκος επίσης είπε ότι γνωρίζει ότι διατυπώνονται παράπονα γιά τα Μινέρβα Μπένεκολ, τα σ/κ στην Βυτίνα, τα Εμ Ελ Ες Ντεστηνέητορ κ.λπ. Μας καθησύχασε όμως λέγοντας ότι δεν πρέπει να δυσανασχτούμε καθώς οι διαφημίσεις είναι η μόνη (το τόνισε αυτό) πηγή εσόδων του μικρού μαγαζιού του όπως χαρακτηριστικά είπε και αποτελούν εγγύηση γιά την αμεροληψία και την ελεύθερη φωνή των συντακτών και παραγωγών. Εκεί ησυχάσαμε.

Anonymous said...

ανεπαίσθητα*

Anonymous said...

12¨46 τώρα ησύχασα και εγώ. Γιατί κάποτε του είχα στείλει τρεις φορές το ίδιο email στον οποίο είχα εκφράσει με ευγένεια την ενόχλησή μου για αυτό το καραγκιοζιλίκι με τις συνεχείς αναφορές στα προϊόντα σπόνσορες της εκπομπής και ο δημοκρατικός αυτός δημοσιογράφος αρνήθηκε να το διαβάσει και να απαντήσει, αν και συνεχώς επαναλαμβάνει ότι διαβάζει από μικροφώνου όλα τα μηνύματα (που τον γλΥφουν).

Anonymous said...

Πάντως η Μάνια που επέλεξε να βγει την Κυριακή και όχι το Σάββατο όπως όλοι, δεν πήγε καλά από άποψη κυκλοφορίας. Θα ήθελα μάλιστα να σχολιάσω ότι η πρώτη σελίδα της Ε από τότε που ανέλαβε η Αδάμ είναι εντελώς κακοσχεδιασμένη και παλαιομοδίτικη. Δεν έχουν κανένα γραφίστα της προκοπής εκεί στο μαυσωλείο του Νέου Κόσμου?

Anonymous said...

12:46,

10 στην περιγραφή των γεγονότων, 0 στην Νικολάκειο προφορά. Γιου στάd κορέκτενd αζ φόλλοους:

Μάντοφ = Μάνdof

Μινέρβα Μπένεκολ = Μινέρβα Μbένεκολ

Εμ Ελ Ες Ντεστηνέητορ = Εμ Ελ Ες Νdεστηνέητορ

κ. Σούφρας said...

Χα χα χα, οφ κoρς αϊ σταντ κορρέκτηντ μαϊ ντήαρ τσαπ, γιού χεβ νέηλντ δις σάκερ (την χατζηνικολάκειο προφορά δατ ιζ) ντάουν του έη τι, μαϊ χατ γκόουζ οφ του γιού!

Anonymous said...

Κλείνει 4 μήνες απλήρωτος ο δημοσιογράφος. Έτσι είπε στην εκπομπή του με ιδιαίτερα πονεμένο ύφος. Είναι και αυτό ένα πρόβλημα. Δε λέμε. Όλοι του Alter απλήρωτοι είναι. Αλλά να μένει απλήρωτος και ο ηγέτης του καναλιού; Να του δώσει ο Κουρής εκτάκτως τα 4 μισθά για να μπορεί ο Νικολάκης να κινείται και να μας ενημερώνει.

Anonymous said...

1:14 θένκ γιου α μίλ, αϊ μπιλίβ αϊ μέη νάου στάρτ σάινιg μάι κόμμεdς περταίηνιg το δη σάμbτζεκτ αζ "προνάνσιέητορ"

Anonymous said...

Φαντάζομαι τον Λίβυο να έχει στρογγυλοκαθήσει στην καρέκλα του, να ανοίγει τον ραδιόφωνο και να περιμένει τον Χ'νικολάου να αναφερθεί στη δίωξη του blog. Τζίφος όμως η υπόθεση. Γιατί το αφεντικό του μαγαζιού φυλάει τον κώλο του για επιστροφή στο Mega, τώρα που το Alter βάζει λουκέτο. Ρε τον φουκαρά τον Λίβυο απογοητεύσεις που τρώει.

Anonymous said...

1:59, γκουντ σόου. "Προνάνσιέητορ" ιζ ιντήντ βέρυ άπτ εντ, ιτ γκόουζ γουιδάουτ σέηινγκ, ραϊτλυ ντηζέρβντ. Αϊ στρόνγκλυ έρτζ γιου το σταρτ πόστινγκ άντερ δατ έηλιας (ορ νομ ντε πλυμ αζ δη φρογκζ σεη) χενςφορθ.

Anonymous said...

Απορία: αν ο Νίκος επιστρέψει στον μεγκάλο δίαυλο θα πάρει την θέση της Τρέμη ή θα την πλαισιώνει σαν σχολιαστής παρέα με τον Μανώλη τον Σπίθα και τους άλλους (από δήμαρχος κλητήρας δηλ); Κάτι μου λέει ότι έχουν να πέσουν πολλά γέλια αν λάβουν σάρκα και οστά τα σενάρια.

Προνάνσιέητορ said...

3:08 Νdήαρ σερ, ολδό δις σήημς ας α νdιφικαλτ – χερκιούλιαν αϊ νdέαρ σάη - τάσκ, ρεστ ασούρνd δερ ιζ α γουέη άουτ οφ σάτς α πρενdίκαμενd. Αϊ στρόgλυ μπιλίβ δατ Νίκος έκσελεd νόλετζ οφ δη ήνgλις λάνγκουϊνdζ κάπλνd ουίθ δη σεξ απήλ οφ Όλγα ουίλ μbή α μάτς μέηνd ιν χέβεν δατ ουίλ εβέdσουαλυ, νgιβεν τάϊμ, σκάϊ ρόκετ δη ρέητιgς. Έβρυμbονdη ουίλ μbη μόρ δαν χάπυ απάρτ πρόμbαμbλυ φρομ δη Λίμbιαν κάρακτερ χου ουϊλ χαβ λόστ χις μέdορ εντ δη γούμαν.

Anonymous said...

Πάντως ο Λίβυος όλα τα περιουσιακά του στοιχεία τα έχει γραμμένα στα άλλα μέλη της οικογένειάς του.

Anonymous said...

Γιατί μόνο ο δούλος Μυλωνάκης έγραψε επιστολή στήριξης προς τον Λίβυο; Καψαμπέλης και Τάνια γιατί σιωπούν; Νέες αντιπαραθέσεις μου φαίνεται ότι θα έχουμε στην μικρή αυτή δημοσιογραφική οικογένεια του Περιστερίου.

Anonymous said...

ΚΙΝΗΜΑ


ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ Ο ΤΑΣΟΥΛΑΣ


Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΛΕΕΙ ΜΟΝΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΕΙΠΕ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ Ο ΤΑΣΟΥΛΑΣ....

Anonymous said...

Κίνημα κατά Αντωνάκη ετοιμάζει ο Αβραμόπουλος. Κίνημα ετοιμάζει ο Ψωμιάδης. Αλλά να ετοιμάζει κίνημα και ο Τασούλας; Καλά, αγαπητέ μου Ξυνόγαλε, αφού ο Τασούλας και επίσημη βαρβάτη θέση έχει πάρει, και συμφωνεί ιδεολογικά σε όλα με τον Αντωνάκη. Γιατί να είναι τόσο αχάριστος;

Anonymous said...

Να στείλει και το blog Vapsomalliades επιστολή συμπαράστασης στον Λίβυο για την δίωξη που υφίσταται.

Anonymous said...

http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=5243

Να σχολιάσει ο δεξιός κύριος Ξυδιότυρος τις περιπέτειες του δεξιού κύριου Σημίτη.

Anonymous said...

Νdήαρ μίστερ Προνάνσιέητορ,

Σούνdντ γιού χέϊβ σένd

"Αϊ στρόgλυ μπιλίβ δατ Νίκοσεζ έκσελεd νόλετζ οφ δη ήνgλις λάνγκουϊνdζ"

ινστένd (oρ ιν λιέου [in lieu] εϊζ Νίκος γούνd νόου νdάουπτ γουνd χέιβ σέηνd) οβ

"Αϊ στρόgλυ μπιλίβ δατ Νίκος έκσελεd νόλετζ οφ δη ήνgλις λάνγκουϊνdζ";

(αϊ θίνκ δατ εϊ εμ μbιγκίνινγκ του νgετ του νgρίπς γουϊδ Nίκοσηζ ίνdιολεκτ).

Προνάνσιέητορ said...

Νdήαρ μίστερ σέβεν όου έιτ, έϊ-κέη-έϊ Μίστερ Σούφρας,

Ινντήντ αϊ σούνd. Mπατ χανd αϊ σένd (δη κορέκτ) Νίκοσεζ ινστένd οφ πλαίην Νίκος, νdoντ γιου θίνκ δατ δη μάλτιτιουνd οφ Βάψες ρήνdερς ούνd χαβ μπην μισλένd δατ αϊ μέη προνανσιέητ ήκουαλυ ουέλ δη φρονg λάνγκουινdζ, ακόρdιg το Νίκος? Γιού ση, το τράϊ πούτιg ον (ελεκτρόνικ αζ ιτ μέη μbη) πέηπερ Νίκοσεζ ήνgλις προνανσιέϊσιον ιζ εϊ χάρνd ηνάφ τασκ ιν ιτσέλφ, λετ αλόουν φρέντς.

Γιού σερ άρ ον δη ράϊτ πάθ οφ μάστεριg Νίκοσεζ
ίνdιολεκτ. Aϊ τσήαρ φορ γιόρ πρόνγκρες.

Sexist said...

Θα απαντήσω στην αφελή Μίνα πως κανένας δε θέλει ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, αλλά άμα είναι σε καλή κατάσταση μπορεί να το πάρει να κάνει καμιά βόλτα.

Προνάνσιέητορ said...

Νdήαρ Μίνα,

ουάτ Μίστερ Σέξιστ ιζ άσκιg, ιν αν ομπσκιούρ εd ανκονβένσιοναλ ουέη, ιζ χάου μένυ μάϊλς γιου χαβ άdερ δε μbόνετ... Iν άδερ ουέρνdς, άρ γιου απ φορ α σπιν τέηκιg ας gράdεd δη εξέσιβ γιούζ οφ γιόρ χάdμbρεηκ?

Σύντροφος sexist said...

Ωστε εδώ ξημεροβραδιάζεσαι αχαϊρευτε και πουλάς πνεύμα έεεεεεε; Κοίτα να μην αργήσεις να μαζευτείς το βράδυ, το καλό που σου θέλω.

Sexist said...

Αυτή η εμφάνιση αγαπητή συντρόφισα μου προκαλεί την επιθυμία να σε βάλω να γείρεις πάνω στο τραπέζι της κουζίνας.

Σύντροφος sexist said...

Οτι θέλει ο τζουτζούκος μου (ωχ, κατάλαβα, πάλι θα γυρίσει ντίρλα, θα θέλει να παραστήσει τον Τζακ Νίκολσον στον Ταχυδρόμο και μετά από 2' θα ροχαλίζει με την μούρη μέσα στην σούπα).

Anonymous said...

@Σύντροφο sexist: πάλι καλά που θέλει να παίξετε το Νίκολσον. Υπάρχουν και χειρότερα. Σκέψου να ήσουν σύντροφος Ξυνόγαλου. Θα σε έγερνε στο τραπέζι για να απλώσεις τραχανά, παίζοντας τη Γκόλφω και τον Τάσο.

Sexist said...

Δεν εννοούσα αγαπητή μου να σε ξαπλώσω στο τραπέζι, αλλά να σε βάλω να σκύψεις πάνω σε αυτό. Εκτός αν μου διαφεύγει κάποια σκηνή της ταινίας, μάλλον κατάλαβες λάθος.

Anonymous said...

Αχ κύριε ανώνυμε 9:52 δυστυχώς δεν ξέρετε γι αυτό τα λέτε αυτά. Τον κύριο που αποκαλείτε Ξυνόγαλο δεν τον γνωρίζω, αλλά από την σκηνή που τόσο γλαφυρά περιγράψατε συμπεραίνω ότι πρόκειται γιά βαρβάτο αρσενικό. Ε λοιπόν, χίλιες φορές να έπαιζα την Γκόλφω με αυτόν τον Ξυνόγαλο παρά με αυτόν τον μπουχέσα που έμπλεξα που συν τοις άλλοις επιμένει να παριστάνει τον σκηνοθεταρά και επιμένει η αναπαράσταση των σκηνών να γίνεται όπως ακριβώς στην ταινία . Την άλλη φορά που παίζαμε την Ψυχώ και είχε ντυθεί σαν την μαμά του σκόνταψε στο χαλάκι του μπάνιου και κατέληξε με την χοντροκεφάλα του στην λεκάνη.

Anonymous said...

Sexist και σύντροφοι, τραχανολάτρες Ξυνόγαλοι, συνταξιοφάγοι-δουλέμποροι-αιγαγροαγαπητικοί Καραϊσκοι, Βάρσοι ναζιστές, νεοφιλελεύθεροι Μπάργουντ, Βαψομαλλιάδες, Σούφρες, Γκριζομάλληδες, Προνάνσιέητορς, Μίνες, Νίκοι, Λίβυοι... ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ

Anonymous said...

Kύριέ μου 10:56, να του πείτε να μη φοράει 12ποντα.

Anonymous said...

@Σύντροφο sexist: o ανώνυμoς 9:52 είμαι, αυτό θέλει αλλά υπό γωνία.

Anonymous said...

Προχθές είδα τυχαία στο δρόμο, στην οδό ακαδημίας, την κυρία Καλίτσα Γιαννοπούλου-Τσάκα, την ποιήτρια από την εκπομπή του Καμπούρη. Τσούλαγε μια βαλιτσούλα με ρόδες και διέκρινα έκδηλη απογοήτευση στο πρόσωπο. Πιθανώς επειδή της λείπει η τηλεοπτική προβολή.

Τα ίδια μαθαίνω και για τον κακομοίρη τον Εθνικό Σταρ. Του λείπει το γυαλί και κάνει συνεχώς προτάσεις σε κανάλια για εκπομπές. Τελευταία κρούση στο κανάλι Κόντρα. Αλλά η αδιαφορία και αυτού του καναλιού προς το πρόσωπό του τον γέμισε απογοήτευση. Ειδικά όταν μαθαίνει ότι στο συγκεκριμένο κανάλι του Κουρή οι πιο πολλοί εργαζόμενοι δουλεύουν για 200-250 ευρώ τον μήνα και αν!

Ο καλύτερος προλετάριος είναι (πια) ο δημοσιογράφος.

Anonymous said...

Αυτά είναι τα ωραία. Χαιρετάει ο Λίβυος το Γεωργίου, βγαίνει ο Γεωργίου από το πλάνο αλλά έχουν ξεχάσει ανοιχτό το μικρόφωνο. Και ακούγεται το εξής: "Ξέχασα τα τσιγάρα μου ο μαλάκας".

Επί του θέματος, κουβέντα ο Λίβυος.

Anonymous said...

Λάβρος κατά πάντων ο Αλέκος Παπαδόπουλος στον Αλέξις.

Σύντροφος Sexist said...

11:17 "Κύριέ μου" κερί και λιβάνι, ακούς εκεί κύριέ μου! Τα τριγενή και δικατάληκτα δεν τα έχετε ακούσει; ο, Η σύντροφος, ο, Η βοηθός κοκ. Κιουρία αγαπητέ μου και μάλιστα με κεφαλαίο "Κ" (και ναι, του έχω πει να μην φοράει τα 12ποντά μου αλλά αυτός εκεί).

Anonymous said...

ΑΔΕΡΦΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ

ΓΙΝΑΤΕ ΜΑΛΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ

ΤΟ ΠΑΡΤΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑ

ΚΑΙ ΤΟ ΟΜΙΚΡΟΝ...ΩΜΕΓΑ

Anonymous said...

Τι ραδιοφωνικές υποχρεώσεις, τι τηλεοπτικές υποχρεώσεις. Ο Τράγκας, τώρα που δεν έχει και το δελτίο του φαληρημένου Άλτερ, τα έχει φορτώσει στον κόκκορα, έχει γράψει στα όργανά του την πρωινή ραδιοφωνική του εκπομπή και κάνει τόσες μέρες διακοπές στη Γαλλία. Δεν τον αδικώ.

Anonymous said...

Το όνομα του Μίχα, του απεχθέστερου ίσως Ελληνα πολιτικού όπως έχουμε ξαναπεί, αναφέρεται στο πόρισμα γιά την υπόθεση της αμαρτωλής προμήθειας των υποβρυχίων. Οχι ότι προσδοκώ να λάμψει η αλήθεια ή να αποδωθεί δικαιοσύνη (γέλια), αλλά όταν ακούω κάτι τέτοια έχω την τάση να ονειροφαντασιώνομαι ότι ζω στην Αμερική και βλέπω όλα αυτά τα δέιγματα (που τάραξαν το δημόσιο ταμείο στα δήγματα) με την γνωστή σε όλους πορτοκαλί φόρμα και εκείνη την ωραία αλυσιδίτσα που πιάνει χέρια-πόδια, συνολάκι που ταιριάζει κουτί στον γοριλοειδούς κατατομής Μίχα. Αλλά τι τα θές, γουϊσφουλ θίνκινγκ που θά 'λεγε και ο προφέσορ Νίκος.

Anonymous said...

αποδοθεί* μην μας κατηγορήσει γιά party animals o Ξυδιότυρος.

Anonymous said...

Είχα γνωρίσει παλαιότερα αυτόν τον απεχθή Μίχα 11:45. Έκανε κομπλιμέντα στην παλαιά ηθοποιό Όλγα Πολίτου που επρόκειτο να είναι υποψήφια με φιλοπασοκικό συνδυασμό στον Πειραιά. Είχε ύφος Ναπολέοντα. Ήταν κοντόχοντρος και τα γένια του ήταν απεριποίητα. Επίσης, μύριζε έντονα το στόμα του.

Anonymous said...

Ωραίο διαδραστικό παιχνίδι γιά να περνά ευχάριστα η ώρα. Δοκιμάστε να συγκρίνετε το δικό μας με της Αλβανίας πχ.

Anonymous said...

Γι' αυτό μας αρέσει το facebook.

Anonymous said...

Του πάει η κουκούλα του Λίβιου, τι λέτε;

Anonymous said...

Δεν έχει καθόλου άδικο ο Παναγιωτόπουλος σε ό,τι αφορά στο ότι ο Λίβυος όντως εξαφάνισε το συγκεκριμένο κομμάτι της αγωγής. Επίσης ο Λίβυος στοχοποίησε και τον Τσίμα (ενώ δεν του έκανε αγωγή) και δεν φρόντισε να ανασκευάσει. Αν υπάρχει κάποιος με νομικές γνώσεις ας μας πεί αν μπορεί ο Τσίμας ως θύμα διασποράς ψευδών ειδήσεων να καταθέσει αγωγή. Λογικά πρέπει. Κατά τα άλλα, μάχες γελοίων.

Anonymous said...

Κατά τη γνώμη μου, το πρόβλημα που ανέκυψε είναι πρόβλημα όλου του χώρου των blogs. Ειδικά των ενημερωτικών. Το επιχείρημα ότι πρόκειται περί ιδιωτικών ημερολογίων είναι επιεικώς γελοίο, από τη στιγμή που το περιεχόμενό τους είναι ελεύθερης πρόσβασης και μπορεί να διαβαστεί και να αναπαραχθεί από τον οποιονδήποτε. Πιστεύω ότι πρέπει να θεσμοθετηθεί η υποχρεωτική επωνυμία στα blogs και να οριστεί υπεύθυνος συμφώνως τω νόμω. Για να καθαρίσουμε από τα διάφορα, λίβυα και άλλα, υποκείμενα, που το μόνο που γνωρίζουν είναι να υβρίζουν, να παπαρολογούν και να συκοφαντούν.

Anonymous said...

3:04, μπορεί. Δες εδώ τι συνιστά ηθική βλάβη και θα καταλάβεις.

Anonymous said...

"Πολύ γέλιο"

Anonymous said...

3.52 ευχαριστώ

Anonymous said...

Ωραίο καρφί από τον Αλέκο Παπαδόπουλο χθες στον Αλέξι:

"Ολα τ' άλλα [όσα δηλ. δεν έχουν γίνει σε επίπεδο πολιτικών γιά την έξοδο από το χρεωκοπημένο μοντέλο του λαϊκισμού που ακολουθείται τυφλά μέχρι σήμερα] είναι τερτίπια ανθρώπων που βλέπουν την πολιτική σαν μία πρόσκαιρη κατάσταση. Και να πω και κάτι άλλο, επειδή αυτοί που τα λένε είναι ενδεχομένως αυτοί που θέλουν να οικοδομήσουν πολιτικές καριέρες: δεν χτίζονται πολιτικές καριέρες σε περίοδο κρίσης. Σε περίοδο κρίσης υπάρχουν άνθρωποι που μπαίνουν να θυσιαστούν. Αν είναι γιά θυσία ευχαρίστως συμμετέχω, αλλά να πάω να κάνω, έτσι, τον ψευτοδιαχειριστάκο, όχι...".

Και ερωτώ σε άψογο στυλ Λίβυου πού έχει μεγάλη πέραση τελευταία: γιά ποιό μπουμπούκι της κυβέρνησης χτυπά η καμπάνα;

Anonymous said...

APO TO FIMOTRO

1. Οι δημοσιογραφικές περγαμηνές αποκτούνται με...
την σκληρή δουλειά και με τα πανεπιστημιακά πτυχία.

ΒΡΟΧΗ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΠΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΡΕ ΜΑΝΑΜ

ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΠΕΡΔΕΨΑΝ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ...
ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΝΙΓΗΡΙΑ.


ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΥΡΕΩΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΥ ...ΓΛΕΙΦΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΣΠΑΖΟΜΕΝΟΥ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΗΣ ΠΟΔΙΑΣ.

ΥΓ.ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΥΚΑΡΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΜΑΣΤΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΒΙΛΛΑ ΤΟΥ ΤΡΑΓΚΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΛΕΦΤΑ.

ΟΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ.

Anonymous said...

Μνημείο αγραμματοσύνης ασυνταξίας και αυνανισμού η ανακοίνωση του Λίβυου:

Διαβάσαμε (ο Παπαγιάννης, ο Λίβυος κι ο Μπριγιαντίνης) σήμερα με έκπληξη τα όσα έγραψε ο Χρ. Παναγιωτόπουλος για το Fimotro και την αγωγή που κατέθεσε αυτός και οι δημοσιογράφοι του Μεγάλου Καναλιού. Επειδή εμείς γράφουμε πολύ πιο λιτά (...παρόλα τα πτυχία μας) θα του τα εξηγήσουμε εν συντομία:

1. Οι δημοσιογραφικές περγαμηνές αποκτούνται με...
την σκληρή δουλειά και με τα (ανύπαρκτα) πανεπιστημιακά πτυχία. Δεν αποκτούνται κύριε Παναγιωτόπουλε με την σπέκουλα προς τις ιδιοκτησίες των ΜΜΕ. Ούτε φυσικά με την υπονόμευση του προκατόχου για να πάρετε την θέση, φοβούμενος από την ανασφάλειά σας τώρα την επιστροφή του. (να τοποθετηιεί ο Άρης Σπίνος)

2. Απόδειξη της Ελληνικής παρακμής είναι ο τρόπος που το κανάλι σας στηρίζει σε βαθμό εμετικό την εκάστοτε εξουσία (ενώ το Βρυωκάναλο επί ΝΔ στήριζε πασοκ, τώρα επί πασοκ στηρίζει ΝΔ) και όχι η ανωνυμία στη bloggoσφαιρα, (ποιά ανωνυμία? όλοι ξέρουν ότι το fimotro είναι του Λίβυου όπως παλιότερα το pressmme) θέμα το οποίο έχει λυθεί παγκοσμίως από τις αρχές της δεκαετίας του '90.

3. Ο δημοσιογράφος στον οποίο καταθέσατε αγωγή, δεν κρύβετε (Λιβυκή ορθογραφία) πίσω από την κουκούλα της ανωνυμίας, διότι πολύ απλά από ΜΜΕ στα οποία εργάζεται σας έχει ασκήσει κατ΄ επανάληψη κριτική με πολύ σκληρούς αλλά πολιτικούς χαρακτηρισμούς (π.χ. παπαγαλάκια της εξουσίας) για την στάση του Μεγάλου Καναλιού.

4. Ο Χρ. Παναγιωτόπουλος αναφέρεται στην "κουκούλα του υβριστή". Δεν αναφέρεται όμως στην "κουκούλα του κινητού". Σε αυτήν δηλαδή που τηλεφωνούσε σε διευθυντές ΜΜΕ στα οποία εργάζονται bloggers δημοσιογράφοι ώστε να μην του ασκούν κριτική. (Να τοποθετηθεί ο Νίκος για τα sms του Λίβυου - υπάρχουν και οι σχετικές αναρτήσεις από το pressmme.

5. Ο διευθυντής του Mega αναφέρεται στα "ανώνυμα χτυπήματα", δεν γράφει ούτε μια λέξη όμως για το ότι ποτέ δεν έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας, την οποία εμείς (ο Παπαγιάννης, ο Λίβυος κι ο Μπριγιαντίνης) θα δημοσιεύαμε ευχαρίστως.

6. Και τέλος κύριε Παναγιωτόπουλε, φυσικά και δεν είμαστε όλοι οι δημοσιογράφοι οι ίδιοι. (Λιβυκή σύνταξη) Εμείς, κύριε Παναγιωτόπουλε κυκλοφορούμε ελεύθερα παντού, δεν κρυβόμαστε στα λαγούμια της δημοσιογραφίας και δεν κινδυνεύουμε να μας λιντσάρουν ή να φάμε γιαούρτια όπως θα μπορούσε να συμβεί με μερικούς... άλλους!... (μην ορκίζεσαι)

Μιχάλης Δημητρίου said...

Πάντως, με βάση την ορθογραφία, τη σύνταξη και την ανύπαρκτη γνώση ελληνικής, αγγλικής και γαλλικής, κάτι μυρίζει πολύ άσχημα με τις υποτιθέμενες σπουδές του Λίβυου. Μήπως οι σπουδές περί των οποίων κομπάζει συνεχώς είναι μούφα; Ο ίδιος διαδίδει ότι είναι και διδάκτωρ "πολιτικών επιστημών" [sic] από το πανεπιστήμιο των Παρισίων. Επί τη ευκαιρία, ας θυμηθώ ένα άκακο αστείο γαλλομαθούς φίλου, που με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οι περίφημες γαλλικές σπουδές (τουλάχιστον αυτές) είναι μάλλον μούφα.

Είχαμε προβληματιστεί έντονα (που λέει ο λόγος) από την κακή έως ανύπαρκτη χρήση της γαλλικής (άσε ελληνικής και αγγλικής) του Λίβυου. Οπότε ο υποψιασμένος φίλος έστειλε πρωί πρωί στη ραδιοφωνική εκπομπή του Λίβυο μήνυμα, το οποίο στο τέλος περιείχε, επίτηδες, και μια σύντομη γαλλική φράση, προκειμένου να τεσταριστεί γνώση γαλλικής και προφορά. Ο Λίβυος άρχισε να διαβάζει το μήνυμα. Όταν έφτασε στην γαλλική φράση, σταμάτησε με αμηχανία. Η (τότε) ραδιοφωνική παρτεναίρ του μάλιστα, τον ρώτησε "γιατί δεν διαβάζεις και το υπόλοιπο γαλλικό;" και εκείνος άλλαξε κουβέντα.

Έντονη μυρωδιά ψεύδους λοιπόν σε σχέση με τις σπουδές του Λίβυου, όπως άλλωστε και με όλα τ' άλλα.

Anonymous said...

Πέθανε ο Ιακωβος Καμπανέλης. Επιτέλους. Όχι γιατί είχε κάνει τίποτε κακό ο άνθρωπος. Επιτέλους, για να επιβεβαιωθεί και τον Μέγκα που τον είχε πεθάνει από την εκπομπή των Αναγνωστάκη, Χασαπόπουλου πριν κάμποσες εβδομάδες. Όταν το Μέγκα λέει κάτι, πάντα ξέρει τι λέει. Είναι τόσο έγκυρο και έγκαιρο που ανακοινώνει τα γεγονότα ακόμη και λίγο πριν συμβούν.

Anonymous said...

Είπε ο Λίβυος τον πετεινό κεφάλα

Anonymous said...

Κωλομεγ(κα)λυ(ει)φάτα

Anonymous said...

Νομίζω ότι τα είπε καλά χθες το βράδυ ο Αλέκος. Το σημαντικό είναι ότι για να πετύχεις κάτι, σε αυτές, τις συνθήκες, πρέπει να είσαι έτοιμος να θυσιαστείς. Ποιοι όμως από όλους αυτούς τους καραγκιόζηδες της κυβέρνησης έχουν κρεμάσει την κάπα τους και είναι έτοιμοι ακόμη και να θυσιαστούν πολιτικά και εκλογικά? Άσε αυτούς του άλλου κόμματος, του κόμματος που υποστήριζε μέχρι πρότινος και ο σχολιαστής "Ξυνόγαλος" (πριν να μετακινηθεί προς το ΛΑΟΣ).

Anonymous said...

Η διαπλοκή δεν μας πτοεί. Μπορείτε να δείτε πλούσιο οπτικό υλικό από το νέο κανάλι μου στο youtube. Tα παλιά κανάλια υποχωρούν. Τα καινούρια κανάλια έρχονται για να κυριαρχήσουν. Οι megaλοκαναλάρχες δεν θα πνίξουν τις ελεύθερες φωνές του fimotro και των άλλων ελεύθερων διαδικτυακών φωνών. Η εκδίκηση του απλού λαού έρχεται και θα είναι θα βάλει κάθε κατεργάρη στον πάγκο του

www.youtube.com/user/tesserisepoxes123

Δημήτρης Μιχαήλ said...

Ετσι έγιναν τα πράγματα όπως τα λέει ο φίλος Μιχάλης. Η αφορμή γιά την αποστολή του email ήταν το γεγονός ότι ο Λίβυος εκείνο το πρωϊ κομπορρημονούσε ασυστόλως (ως γνήσιος κάγκουρας) γιά τις "σπουδές" του στην Γαλλία. Κατάφερε όπως φαίνεται να πείσει την συμπαρουσιάστριά του καθώς εκείνη τον ρώτησε με έκπληξη "μα καλά Γιάννη, γιατί δεν διαβάζεις την φράση; είναι στα Γαλλικά" (ή κάπως έστι) σίγουρη ούσα προφανώς (τρομάρα της) ότι ο Λίβυος θα τους έβγαζε ασπροπρόσωπους. Αλλά ως γνωστόν το ψέμμα (και τα Γαλλικά του Λίβυου μαζί με πλείστα όσα όπως προέκυψε στην πορεία) έχουν κοντά ποδάρια.

Anonymous said...

Νομίζω 8:37 ότι θυμάμαι το περιστατικό. Η εν λόγω συμπαρουσιάστρια νομίζω ότι ήταν η Μαριάνθη Κωνσταντάτου.

Anonymous said...

8:44 τώρα που το λες αυτή ήταν. Η αφελής Μαριάνθη που κρεμόταν από τα χείλη του Λίβυου (με κωμικό πολλές φορές αποτέλεσμα όπως εξιστορήθηκε παραπάνω).

Anonymous said...

Να συμπληρώσω τον 8:08 λέγοντας ότι αυτό που είπε ο Παπαδόπουλος περί θυσίας είναι πιό βαθύ. Οι πολιτικοί προφανώς δεν είναι Σουλιώτισσες γιά να γκρεμοτσακιστούν από κανένα Ζάλογγο ή καμικάζι να καρφωθούν στο Yorktown. Νομίζω εννοούσε ότι πρέπει να υπάρχει η διάθεση αυτοθυσίας όπως αυτή που διαθέτει ένας πυροσβέστης που πέφτει στις φλόγες ή ένας αστυνομικός που τα βάζει με έναν ένοπλο κακοποιό. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα χάσουν την ζωή τους, είναι επαγγελματικές ομάδες όμως που διαπνέονται έντονα από το esprit de corps όπως θα έλεγε ο Λίβυος και γνωρίζουν καλά ότι αν πράξουν τα αναμενόμενα θα έχουν την εκτίμηση των ομοίων τους (και την αίσθηση της προσωπικής πλήρωσης) ασχέτως αποτελέσματος. Αυτό το πνεύμα πρέπει να διαπνέει τον πολιτικό που εισέρχεται στην αρένα σε περίοδο κρίσης, οποιαδήποτε άλλη προσέγγιση (όπως η επικοινωνιακή/λαϊκίστικη που επιλέγουν οι "αντιεξουσιαστές" φλώροι του καθυστερημένου Γιωργάκη) τον στιγματίζει ως ασπόνδυλο ή/και δειλό καθώς πάντα οι εξελίξεις τον προσπερνούν και είναι καταδικασμένη σε οικτρή αποτυχία. Αυτό που παρέλειψε να πει ο Αλέκος είναι ότι ο πολιτικός που θα μπεί γιά να θυσιαστεί μπορεί να ανέλθει στα ουράνια αν πετύχει στο έργο του. Βρίθει η ιστορία τέτοιων παραδειγμάτων, με πιό χαρακτηριστικό ίσως αυτό του Τσώρτσιλ που είπε στα απομνημονεύματά του γιά αυτό που του "έλαχε": "I was not the lion, but it fell to me to give the lion's roar."

Εν ολίγοις χρειάζονται λιοντάρια και όχι γατούλες ή "ψευτοδιαχειριστάκοι" όπως πολύ πετυχημένα είπε ο Αλέκος.

Φιλοποίμην said...

Aυτό που χρειάζεται σήμερα είναι έναν νέος συνονόματός μου, σαν τον Φιλοποίμενα από την Αρκαδία, ο οποίος, αντί να βάλει τέρμα στην κυριαρχία των Ηρακλειδών, να βάλει τέρμα στην κυριαρχία Γιώργων και Αντώνηδων. Φιλοπoίμενα, πού κρύβεσαι; Kάνε ένα μπλογκ τύπου Fimotro να αρχίσουμε την επανάσταση.

Anonymous said...

na topothetithei o ksynogalos gia ton (hpeiroti) papadopoulo.

poioi apo ta megalosymferonta ton proothoun?

Anonymous said...

"Όσο για το ένα εκατομμύριο ευρώ που ζητώ με την αγωγή μου, ο συντάκτης του Fimotro φρόντισε να εξαφανίσει την παράγραφο που αναφέρει ότι θα κρατήσω 1.000 ευρώ – όσα τα έξοδα της δίκης, δηλαδή – και τα υπόλοιπα θα τα διαθέσω σε φιλανθρωπικούς σκοπούς."

Δηλαδή κατά τη γνώμη του έγκριτου δημοσιογράφου το φίμωτρο έπρεπε να πει πως ζητάει μόνο χίλια ευρώ; Τώρα είναι που δεν πρόκειται να ξαναδώ δελτίο στο μέγκα.

Προνάνσιέητορ said...

Νdήαρ Μίστερ Ντιμιτρίου,

γκούνd ήβνιg. Αι γούνd απρήσιεητ γιορ βιούς ον ουάη δις Λίμbιαν κάρακτερ χαζ μέηνd νο μένσιον οφ δη νόουν σάμbτζεκτ ιν χις τέλεβίζιον σόου. Νdoυ γιού θίνκ χι ιζ κάννιg ενάφ το χας ιτ απ ον τιβι, πρόμbαμbλυ εξπέκτιg σάμθιg ιν ρητέρν?

Anonymous said...

Σκατά τα έκανε κι ο Παπαδόπουλος όταν ήταν υπουργός. Τώρα δε που είναι εκτός μάσας και ευθυνών κάνει ανέξοδη κριτική. Μαγκιά, κλανιά και ξυνοτραχανά, που θα έλεγε κι ο Ξυνόγαλος.

Anonymous said...

Όχι. Τα έλεγε από πιο παλιά αυτά ο Παπαδόπουλος και έχει γράψει και καλό βιβλίο για το ελληνικό πρόβλημα. Άλλο το εάν ως επικεφαλής της ΕΡΤ2 επί Ανδρέα Παπανδρέου ήταν βαθύτατα κομματικός-πρασινοφρουριακός, και άλλο το εάν τώρα επιθυμεί να επανέλθει στα πράγματα λόγω του γνωστού ψωνίσματος και της σωτηριολογικής διάθεσης που έχουν οι πολιτικοί σχεδόν ανεξαιρέτως.

Μάλιστα είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι εδώ και δύο περίπου χρόνια αν δεν κάνω λάθος στο χρόνο, είχε ζητήσει ο ίδιος ο Παπαδόπουλος συνάντηση με Γιώργο Παπανδρέου, την οποίαν ο πρίγκηψ του αρνήθηκε, και μάλιστα όχι ρητώς αλλά αποφεύγοντας να απαντήσει στο αίτημα του Αλέκου για ορισμό ραντεβού. Όπως δηλαδή κάνουν οι πρίγκηπες.

Anonymous said...

Καλά, αληθεύει ότι ο παλιός διαφημιστής και παραγωγός παράδοξων ελληνολατρικών και μυστηριακών τηλεοπτικών εκπομπών σε παρακμιακά κανάλια Παύλος Πισσάνος είναι υποψήφιος για το βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας 2011? Έτσι τουλάχιστον ισχυρίζεται ο ίδιος σε διαφήμιση του βιβλίου του.

Anonymous said...

11.26 κι εγώ το θυμάμαι το περιστατικό, νομίζω ότι ήταν πάνω από δύο χρόνια. θυμάμαι επίσης ότι ο Αλέκος τότε είχε ρίξει γερό χεσίδι (εντός πλαισίων βεβαίως-βεβαίως) στον γιωργάκη.

Anonymous said...

"Ζω και χωρίς λεφτά" δηλώνει με υπερηφάνια ο (επαναστάτης της πολυθρόνας) Ανδρέας Ρουμελιώτης της Ελευθεροτυπίας.

Καλή είναι αυτή η δήλωση, αλλά μόνον όταν την κάνεις τη στιγμή που πράγματι είσαι αδέκαρος και όχι όταν έχεις τσεπώσει (και συνεχίζεις να τσεπώνεις) τεράστιες αμοιβές με το να γράφεις 250 λέξεις σε μια στήλη που καλώς σου την έκοψαν γιατί εδώ και χρόνια επαναλαμβάνει τα ίδια και τα ίδια.

Επίσης καλό θα ήταν να πάψουν οι κωλοπαιδίστικες αντιδράσεις του "επαναστάτη" όπως η συλλογή υπογραφών επωνύμων φίλων και η ενθάρρυνση διαφόρων γνωστών και αναγνωστών να ζαλίζουν με τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας το τηλεφωνικό κέντρο της εφημερίδας "για να γυρίσει ο Ανδρέας πίσω". Μικροάστικές και καθόλου επαναστατικές αντιδράσεις αυτές κυρ Ανδρέα.

Anonymous said...

11,54 δεν ξέρω αν είχε κάνει διαρροή τότε για το θέμα της συνάντησης που δεν έγινε, γιατί ζω έξω τα τελευταία δέκα χρόνια και δεν παρακολουθώ από τόσο κοντά τα ελληνικά πράγματα. Ήμουν όμως αυτήκοος μάρτυρας, στο καφενείο Παλιά Βουλή, όπου ο Παπαδόπουλος έβριζε χωρίς τέλος τον Παπανδρέου και πολλούς άλλους για τη συνάντησ που δεν έγινε και για άλλα θέματα, μίλαγε για την συνολική παρακμή του πολιτικού προσωπικού και μου έδειχνε μεγάλη πρεμούρα να επιστρέψει στην πολιτική. Πιθανώς αυτός είναι και ο λόγος που δεν τον δέχθηκε ο Παπανδρέου. Είναι γνωστό ότι δεν του αρέσουν αυτοί που έρχονται από μόνοι τους για να τον συμβουλεύσουν. Ο Παπαδόπουλος έχει πάντα αυτή την έφεση.

Anonymous said...

Ωραία συζήτηση τώρα στον Σκαι υπό την διεύθυνση του "παρακαλώ πάρα πολύ".

Anonymous said...

Μα ο "παρακαλώ πάρα πολύ" είναι ο Ψάλτης!

Καραϊσκο, μου είπαν ότι ο Ψάλτης δεν μετέχει πια στην απογευματινή τηλεοπτική εκπομπή του Σκάι. Ξέρεις αν είναι αλήθεια; Μήπως τον έκοψαν; Κρίμα αν συνέβη κάτι τέτοιο.

Anonymous said...

Εγώ έγραψα το σχόλιο περί θυσίας. Γιά να μην παρεξηγηθώ, είναι εμφανές ότι ο Αλεκάρας πάσχει από μεσσιανικό σύνδρομο, πιστεύει ότι προσγειώθηκε στον πλανήτη γιά να τον σώσει κλπ. Του πιστώνω όμως (παρά το πρασινοφρουρικό παρελθόν του όπως σωστά ειπώθηκε) ότι αυτά τα λέει εδώ και πολλά χρόνια και, το κυριώτερο, ότι διαθέτει την ευφυία να μην ασχολείται με το vanity fair tης καθημερινότητας κρύβοντας (just) μία τεράστια φιλοδοξία όπως έξοχα λέει ο Κονδύλης, είναι του ύψους ή του βάθους, all or nothing πολιτικός. Αυτή η αντίληψη των πραγμάτων σε γλιτώνει τουλάχιστον από την ρετσινιά της μετριότητας.

Anonymous said...

http://bit.ly/h3L9lY

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Aν δεν έπαθε καμμια υπερκόπωση,τον σούταραν.Μα δεν είναι μούρη για γυαλί αυτή.Σαν το Βέγγο είναι ο άνθρωπος.Σε αποσπάει απο την ίδια την είδηση.

Anonymous said...

1:09 (κ. Σούφρα υποθέτω), έτσι κι αλλιώς, ακόμη και στην άκρη του μυαλού (αν όχι στο κέντρο) ενός επαγγελματία πολιτικού, υπάρχει πάντοτε η ιδιοτελής φιλοδοξία/ματαιοδοξία, που είναι άλλωστε και το ισχυρο "πρώτο κινούν" για όλη αυτή την περίεργη συνομοταξία.

Anonymous said...

Μετά το τέλος της συζήτησης για το 1821 έπεσε τρέιλερ της εκπομπής (πρώην Ψάλτη). Υπήρχε μόνο η γκόμενα και όχι ο Ψάλτης. Άρα Ψάλτης γιοκ. Τον κατάπιε (κι αυτόν) η αδηφάγος τηλοψία.

Anonymous said...

Κρίμα πάντως γι αυτό το παιδί τον Ψάλτη, γιατί είχα προσέξει ότι είχε προμηθευτεί και τα μοντέρνα πουκαμισάκια του και τα χαμηλοκάβαλα τζινάκια του και γενικά ό,τι θα μπορούσε να τον τοποθετήσει στην κατηγορία του μοντέρνου, ώστε να τον παρακολουθούν τα κοριτσάκια (και όχι οι γριές) που βλέπουν τηλεόραση εκείνη την ώρα. Ας ελπίσουμε σε γρήγορη επιστροφή σου σύντροφε Ψάλτη. Η τηλεόραση κάποτε θα σε ξαναχρειαστεί.

Anonymous said...

http://www.skai.gr/1003/producer/?prodid=2

Μίνα said...

Δα διαφωνήσω με τον Καραπιάλη. Η τηλεόραση είναι για όλους ανεξαρτήτως εμφάνισης. Άλλα στοιχεία παίζουν ρόλο (θα έπρεπε να παίζουν ρόλο). Στις ξένες τηλεοράσεις δηλαδή βλέπουμε σε θέσεις παρουσιαστών δημοσιογράφων μόνο μοντέλα; Γιατί να μην έχει και ο φιλότιμος Ψάλτης την ευκαιρία του στην τηλεόραση; Και πιο παλιά είχε επιχειρήσει να εμφανιστεί και τον είχαν ξανακόψει. Είναι καλό και έντιμο παιδί. Πολύ καλός δημοσιογράφος επίσης. Δεν θα τον έλεγα μάλιστα άσχημο όπως υπονοεί ο Καραπιάλης. Δηλαδή ο Παπαδάκης, ο Αναστασιάδης και άλλοι είναι καλύτεροι;

Anonymous said...

Εξαρτάται Μίνα. Αν τους παραπάνω τους συγκρίνεις με τον Καραπιάλη είναι θεοί. Αν τους συγκρίνεις με τον Ξυνόγαλο είναι μπουρούχες.

Μιχάλης Δημητρίου said...

Προνάνσιέιτορ March 29, 2011 10:45 PM

Δεν έχω απάντηση για το θέμα που θέτετε. Απλώς υποπτεύομαι ότι το MEGA έχει κάνει γκάφα (συνηθισμένα πράγματα δηλαδή στην Ελλάδα), αφού νομίζω ότι δεν έδεσε καλά την υπόθεση ή δεν επέλεξε την σωστή υπόθεση για να τον χτυπήσει. Μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος και να ξέρουν αυτοί καλύτερα. Δεδομένης της αδύναμης βάσης, πιστεύω ότι το μόνο που κατάφερε το κανάλι είναι να διαφημίσει/ηρωοποιήσει τον Λίβυο και την διαδικτυακή παράγκα του.

Anonymous said...

Τώρα που κατεβάζουν σιγά σιγά ρολά τα παραδοσιακά μεγάλα Μέσα, έρχεται η ώρα νέων αλλά έμπειρων στελεχών να πάρουν τη σκυτάλη. Ο μεγάλος δημοσιογράφος Σεραφείμ Κοτρώτσος για παράδειγμα, μπορεί να μας δείξει τι πάει να πει καλή και σύγχρονη δημοσιογραφία. Σεραφείμ, περιμένουμε μεγάλα πράγματα από εσένα, τις φοβερές ικανότητές σου στο management και την έντιμη και αποκαλυπτική γραφίδα σου.

Προνάνσιέητορ said...

Κύριε Δημητρίου,

ευχαριστώ για την απάdησή σας. Με διαφωτίσατε. Είμαι έbλεος ευγνωμοσύνης. Είθε να εκπέbετε γνώση και φως, φως δυνατό σα αυτό που στεγνώνει τον τραχανά του Ξυνόγαλου.


ΥΣ Μαθαίνω την Ελληνική προφορά του Νίκου. Πως με βρίσκετε?

Anonymous said...

Παιδιά, διαβάζω εδώ συχνά σχόλια υποτιμητικά, σχόλια χλευαστικά για τον τραχανά. Θα άξιζε κανείς να πάρει τον τραχανά λίγο πιο σοβαρά. Ο τραχανάς και έξω ακόμη αρχίζει πλέον να θεωρείται έδεσμα εξαιρετικό, έδεσμα μοναδικό, έδεσμα που γαργαλάει με δύναμη όλες τις αισθησεις.

Anonymous said...

Και εμένα μου αρέζει ο τραχανάς αλλά φοβούμαι να το πω μήπως με πούνε βλάχο.

Anonymous said...

Εγώ πάλι δεν έχω κανένα πρόβλημα να παραδεχτώ ότι λατρεύω τον τραχανά σε όλες τις μορφές του (καίτοι σχολιογραφώ ανωνύμως), ξινό, γλυκό, ή ρέgουλαρ. Ισως αυτό το μικρό πάθος μου να είναι η αρχή οφ έη bιούdιφουλ φρέdσιπ με τον αγαπητό Ξυνόγαλο όπως θα έλεγε και ο κ. Προνάνσιέητορ παρωδώντας τον Νίκο.

Επί τη ευκαιρία, να του πω ότι τα πηγαίνει καλά με την ελληνική προφορά του Νίκου, λίγο τα λάμβδα του να προσέξει να είναι πιό παχέα, πιό αλεξανδρουπολίτικα (ή -πολιώτικα;), η αγαπημένη φράση-κλισέ του Νίκου "να το πω λαϊκά, να το πω πεζοδρομιακά" που ηχεί τώρα στα αυτιά μου ενόσω γράφω αυτές τις γραμμές φρονώ ότι αποτελεί ένα πρώτης τάξεως βοήθημα γιά το μάστεριg του λάμβδα α λα Νίκος.

Anonymous said...

αλεξανδροπουλιωτικα

αλεξανδροπουλίτης

Προνάνσιέητορ said...

Ndήαρ Σερ 3:49,

δη φόλλοουιg:

1. Αζ φαρ ας δις κονκόξιον οφ μίλκ, φλάουερ, γιόνgουρτ, ένgς εd σεμολίνα νgόους, αϊ καννότ σήημ το μάστερ σάτς α τέηστ. Μάημbe μάϊ τέηστ μbάνdς άρε λεςς ρηφάϊd δαν Ξυνόγκαλοσες (μπηουέαρ νοτ το μbη κονφιούζνd ουίθ πλέην γκαλόσες).

2. "Ρένgουλαρ" ιν δη στένd οφ "ρέgουλαρ".

3. "Μbιούνdιφουλ" ιν δη στένd οφ "bιούdιφουλ"

4. Δις έφφορτ οφ μάϊν ιζ νdέφινατλυ ΝΟΤ έη πάρονdυ. Aϊ γούνd ράδερ ανdμίτ το νdζέλουσυ.

5. θένκ γιού φορ γιόρ κάϊd ουέρνdς.

6. Καν Νίκοσεζ "λάμβδα" μπη προνάουνσd (ρήνd ρίτεν) ουϊθ του (2) έλλς? Πλήζ ανdβάϊζ.

Anonymous said...

To πας καλά.

ΖΗΤΩ Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ! said...

ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΓΙΟ
ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΟΙ

Συνάντηση Πελοποννήσιων, Ρουμελιωτών, Μακεδόνων, Αθηναίων, στελεχών του Πατριωτικού Μετώπου, την Κυριακή στο Αίγιο. Ώρα για αποφάσεις.

Συνάντηση στελεχών του Πατριωτικού Μετώπου, από την Πελοπόννησο, τη Ρούμελη, τη Μακεδονία και την Αθήνα, πραγματοποιείται την Κυριακή 3 Απριλίου στο Αίγιο.

Η συνάντηση αυτή, έχει έντονα συμβολικό χαρακτήρα, δεδομένης της δηλωμένης αποφασιστικότητας των Αιγιωτών Πατριωτών, να προχωρήσουν σε σαφή και κάθετη αντιπαράθεσή τους με τους νεοταξίτες που κυβερνούν τον τόπο.

Όλα δείχνουν πως, οι ιστορικοί πυρήνες αντίστασης της Πατρίδας και του Λαού μας, Πελοπόννησος και Ρούμελη, πολύ σύντομα, θα κληθούν για μια ακόμη φορά να πρωταγωνιστήσουν στους νέους αγώνες, κατά της οικονομικής αυτή τη φορά κατοχής, που γαντζώθηκε στο σβέρκο του ελληνικού λαού. Ο Λαός της Αιγιάλειας παίρνει την υπόθεσή του στα χέρια του, μια που σαφές έγινε πια και από κάθε πλευρά πως το καταχρεωμένο αριστεροδέξιο πολιτικό σύστημα, σε αγαστή συνεργασία με τους εργατοπατέρες των συντεχνιών και τους εργολάβους των ΜΜΕ, δεν πρόκειται να κάνει τίποτε για τον απεγκλωβισμό μας από το ΔΝΤ, τους διεθνείς τοκογλύφους και τους νεοταξίτες εγχώριους συνεταίρους τους. Και το Πατριωτικό Μέτωπο, ως βαθύτατα Παλλαϊκό, Δημοκρατικό, Πατριωτικό Κίνημα, δεν μπορεί παρά να δηλώσει ΠΑΡΟΝ.

Με τη σκέψη μας σε όλους όσους έδωσαν τη ζωή τους για τούτον δω τον βασανισμένο τόπο, ΞΕΚΙΝΑΜΕ.

Anonymous said...

Καλπάζοντας έρχεται ο ανεξάρτητος βουλευτής Γιάννης Δημαράς, ο οποίος τρέχει πλέον στην πολιτική αρένα με το "Πανελλήνιο Άρμα Πολιτών".

Ο Γιάννης Δημαράς παρέδωσε στον Άρειο Πάγο τις διακόσιες υπογραφές που χρειάζονταν για να πάρει όνομα και ύπαρξη το νέο του κόμμα.

"Πανελλήνιο Άρμα Πολιτών" με τον πρώην υποψήφιο Περιφερειάρχη Αττικής να στοχεύει στις επόμενες εκλογές.

Στο πλευρό του Γιάννη Δημαρά ένας ακόμη ανεξάρτητος βουλευτής, ο διαγραφείς από το ΠΑ.ΣΟ.Κ Βασίλης Οικονόμου. Το νέο σχήμα πλαισιώνουν άνθρωποι από το συνδικαλιστικό χώρο,πρώην πολιτευτές και ψηφοφόροι που στάθηκαν στο πλευρό του Γιάννη Δημαρά στις προηγούμενες εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Και η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ψήφος μπορεί να μας δώσει δύναμη. Μπορούμε ΜΑΖΙ να αλλάξουμε την Ελλάδα.

Anonymous said...

Το ΠΑνελλήνιο Πολιτικό ΆΡμα, (ΠΑΠΑΡ) έχει μία σχετική δυναμική. Θα πρότεινα στο φίλο Γιάννη να προσθέσει στον τίτλο του κόμματος τη λέξη "Αλκοολικών". Έτσι, το κόμμα θα έχει πλέον εύηχο short-form name, ΠΑΠΑΡΑ, το οποίο, αδιαμφισβήτητα, εκπέμπει μία μεγαλύτερη δυναμική.

Anonymous said...

Διαβολική σύμπτωση. Μάλλον είναι σουρωμένος ο ΠΑΠΑΡΑ στο Λίβυο. "Λάθος έκανα που είπα ότι θα παραιτηθώ". Έτσι, δυναμικά (μπόλικη) ΠΑΠΑΡΑ.

Anonymous said...

Ο Μπουτάρης κατηγόρησε τους υπαλλήλους καθαριότητας του Δήμου ότι πίνουνε μπύρες. Μάλλον τον πείραξε ότι δεν τον κάλεσαν να πιούνε μαζί.

Anonymous said...

Ο Πρόεδρος του Αρματος είναι σε keep on walking mode ή μου φαίνεται;

Προνάνσιέητορ said...

Johnnie Walker on Johnnie Crawler.

Anonymous said...

Πάντως ανεξάρτητα από την φαιδρότητα του καλεσμένου, έχουμε ρεσιτάλ παπαρολογίας απόψε και από τον Λίβυο. Έχει πιάσει ταβάνι.

Anonymous said...

μπράβο στην ΝΔ των λυκουρέτζων, βόζεμπεργκ, κακλαμάνηδων, κλπ. που στέκεται "αλληλέγγυα" και "συμπαραστέκεται στον δίκαιο αγώνα" των συμβασιούχων του Δήμου Αθηναίων.

Εμπρός στο (ολισθηρό) δρόμο που έχει χαράξει ο Αλέξης και η Αλέκα. Ο κατήφορος δεν έχει τέλος.

Anonymous said...

Προχωρούσα στο κέντρο των Αθηνών, στην οδό Ακαδημίας. Υπήρχε γύρω μου κόσμος πολύς. Πάρα πολύς. Ξαφνικά, για μια στιγμή, σαν να εξαφανίστηκε ο κόσμος γύρω μου! Ένιωσα μια αχτίδα φωτός από πάνω προς τα κάτω να στοχεύει κατά πάνω μου, ενώ ταυτόχρονα ένιωσα και μια ζεστή ζεστασιά. Σαν να μην είχα επαφή με το περιβάλλον μου ήταν αυτή η εμπειρία. Κάπως σαν να διακτινίστηκα. Μετά από λίγο, ένιωσα ξανά κόσμο γύρω μου. Και κατόπιν άρχισα να προχωρώ προς τα πάνω κανονικά.

Είχε ποτέ κανένας αντίστοιχη εμπειρία; Κάποιος μου είπε ότι αυτή η παράδοξη εμπειρία μου μπορεί να σχετίζεται με το ότι βρισκόμουν έξω από το οίκημα της Ακαδημίας 58, το οποίο από κάποιους θεωρείται "είσοδος" προς άλλες διαστάσεις. Έχω χάσει τα λογικά μου μετά από αυτό το περιστατικό. Κάθε τυχόν ερμηνεία ή πληροφορία ευπρόσδεκτη (παρακαλώ μόνο σοβαρές προσεγγίσεις).

Anonymous said...

Μίστερ Προνάνσηέητορ 4:49

Αϊ στρόνγκλυ έρτζ γιού τού ιντούλτζ ιν σέντ κονκόκτιον. Χέβινγτκ σέντ δάτ, αϊ φήαρ δατ έη στήπ λέρνιg κέρβ ιζ ινβόλβεντ αζ φαρ αζ τέηστ μπάντζ αρ κονσέρνενd, μπατ μπιglίβ με, δη πλέζουρες το μπη ρέαπεντ αρ γουόρθ γιούρ γουαϊλ.

Αί τέηκ δη βιού δατ δη προπόζεντ του ελλς άρ νότ σουφίκιεντ ιν όρντερ του κονβέυ Νίκοσεζ ίντιο(τ)λεκτ, ιν βρίτεν φόρμ δατ ιζ. Ατ λέαστ θρή αρ ρεκουϊρεντ.

Σινκέρελυ

Anonymous said...

12¨17 σωστά σε ενημέρωσαν. Το κτήριο αυτό το ακολουθεί πολύ κακή φήμη. Είναι το στέκι των υποχθόνιων. Έχει ασχοληθεί με αυτό το μυστηριώδες οίκημα μέχρι και η εκπομπή Πύλες του Ανεξήγητου του Κώστα Χαρδαβέλα.

http://www.pyles.tv/News/theories-synomosias/Pyles_mystikos_labyrinthos_Attikis.aspx

BEWARE!

Anonymous said...

κρυα ζεστασιά

Anonymous said...

ζεστασά παρακαλώ πάρα πολύ!

Anonymous said...

Tι είναι στην ακαδημίας 58;το cerruti 1881??Με τους αλλοπαρμένους πωλητές που νομίζουν οτι είναι στο Μιλάνο; Και την άλλη βδομάδα τους βρίσκεις στην πιτσα χάτ στο ταμείο με καπελάκι; Καλησπέρα σας

Anonymous said...

Η πύλη της ανεξήγητης τιμής.

Anonymous said...

Μέρα χαράς σήμερα, μέρα ελπίδας. Μπορεί ο φορέας των ανωτέρω να ήταν λίγο κατώτερος των προσδοκιών, εδώ δεν είμαστε μικρόψυχοι όμως. Αντιλαμβανόμαστε πλήρως τι σημαίνει να φέρεις στους ώμους τις ελπίδες και τα όνειρα ενός λαού σαν νέος Σίσυφος. Το φορτίο είναι τεράστιο, εξοντωτικό. Ολόψυχα λοιπόν ευχόμαστε καλή επιτυχία στον Johnnie Chariot (που σήμερα βγήκε στον Λίβυο ελαφρώς Johnnie Crawler όπως ελέχθη αλλά επαναλαμβάνουμε δεν είμαστε μικρόψυχοι) και του αφιερώνουμε το άσμα που υπό κανονικάς συνθήκας θε έπρεπε να είναι ο ύμνος του νέου και ελπιδοφόρου πολιτικού σχηματισμού

http://www.youtube.com/watch?v=yU091YLgC9Q&feature=related

Anonymous said...

12:17, μήπως είχες πιει καμια μπύρα κι εσύ σαν τους δημοτικούς υπαλλήλους του Μπουτάρη;

Anonymous said...

Σαν τους υπαλλήλους Μπουτάρη.

Anonymous said...

Mπουταρη υπαλληλους

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Yπάλληλοι με Μπουτάρη;

Anonymous said...

Ασχετο και ειδικού ενδιαφέροντος (οι μη γεροντόφιλοι ας μην ασχοληθούν). Μετά από αυτό το βίντεο, δηλώνω με παρρησία ότι προτίθεμαι να μετοικήσω στην Βραζιλία με την ιδιότητα του εγγονού.

http://www.youtube.com/watch?v=bIB4PcfH-pI

Anonymous said...

Ζεστασά.Zastava

Anonymous said...

ΣΤΟ ANTINEWS Ο

ΑΓΙΟΣ...ΚΩΣΤΑΣ ΡΟΔΙΝΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ

ΖΟΥΜΕΡΩΝ ΚΑΡΠΩΝ ΚΑΙ ΜΑΡΓΑΡΙΤΩΝ

ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
3.- Τις επόμενες ημέρες θα παρουσιάσει τη δική του πρόταση εξόδου της χώρας από την κρίση. Έτσι, θα μπορεί πλέον να κάνει προγραμματική αντιπολίτευση. Και θα βρίσκει ευήκοα ώτα, με πανθομολογούμενη την αποτυχία του μνημονίου. Και ο κόσμος θα είναι πιο έτοιμος ν΄ ακούσει απ’ ότι πέρσι το Καλοκαίρι.

ΡΕ ΚΩΣΤΑΚΗ ΡΟΔΙΝΕ ΠΑΛΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ Ο ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΦΛΟΜΟΣΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ...ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΦΑΚΤΟΡΑΣ Ο Χ .

ΠΙΑ ΕΥΗΚΟΑ ΩΤΑ ΡΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕΣ ΠΙΟ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΡΥΦΑΛΛΟ;;;

ΕΣΕΙΣ ΡΟΔΙΝΕ ΨΑΧΝΕΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ

ΓΙΑ ΑΚΡΟΑΤΕΣ...ΕΡΓΩΝ
ΚΑΙ ΘΕΑΤΕΣ ΛΟΓΩΝ.

ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΟΜΩΣ ΤΟ ΤΡΩΤΕ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΠΙΑ....

Anonymous said...

Διακρίνω μεγάλη ξυνογάλεια ένταση στους λόγους του Ξυνόγαλου, όταν αναφέρεται στο κόμμα της Συγγρού. Και το ερώτημα είναι γιατί. Η ΝΔ είναι ένα γελοίο κόμμα. Πιθανώς το πιο γελοίο κόμμα της χώρας μας. Παραδοσιακά. Επομένως τίποτε δεν μπορεί να προκαλεί αρνητική έκπληξη σε σχέση με το κόμμα αυτό και τους ανθρώπους του. Για να είναι όμως έμπλεως πάθους εναντίον της ΝΔ ο Ξυνόγαλος κάτι άλλο πρέπει να συμβαίνει. Εικάζω ότι η ΝΔ πρέπει να έχει προκαλέσει κάποια διάψευση στον Ξυνόγαλο. Θα είχε μεγάλες προσδοκίες από το συγκεκριμένο κόμμα -ίσως και προσωπικής αξιοποίησης;- που όμως τελικά διαψεύστηκαν. Φτερό στον άνεμο πρέπει να έγιναν οι ξυνογάλειες προσδοκίες για υποψηφιότητα με το νεοδημοκρατικό ψηφοδέλτιο στον νομό Ιωαννίων.

Προνάνσιέητορ said...

Αφήστε τις αηδίες και τεdώστε αυτιά να μάθετε σωστή Ήgλις προφορά. Μίμης Ανδρουλάκης και Νίκος τώρα! Δη κουιdέσενς οφ κορρέκτ προνανσιέϊσιον.

Anonymous said...

Μα ο Μίμης έχει χειρότερη προφορά ακόμη και από τον Νίκο.

Προνάνσιέητορ said...

Φαίνεται δεν έχεις ακούσει για την αλληλοδιδακτική μέθοδο.... Πράκτις μέηκς πέρφεκτ.

Anonymous said...

1:30 αυτά βλέπει ο Καραισκος και προτιμά με φανατισμό πρωτόγνωρο τους ώριμους έρωτες.

Anonymous said...

Διάβασα σε προηγούμενο σχόλιο επικρίσεις για τους απεργούς συμβασιούχους του Δήμου Αθηναίων. Οι περισσότεροι όμως από αυτούς έχουν δίκιο, γιατί τους έχουν αιχμάλωτους 8 χρόνια τώρα με συμβάσεις ενώ καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Υπάρχει βέβαια πάντα και το πρόβλημα με πολλούς που έρχονται να δουλέψουν στην καθαριότητα και μετά ζητάνε (και παίρνουν) αποσπάσεις σε γραφεία. Αλλά ανάμεσα σε αυτούς υπάρχουν και άνθρωποι (οι οποίοι μάλιστα συντηρούν και οικογένειες) που δουλεύουν πολύ σκληρά για ψιχία.

Anonymous said...

ο καραϊσκος που βολόδερνε (πριν πιάσει την καλή βέβαια) απο κανάλι σε κανάλι για 800 ευρώ, ζήτησε μονιμοποίηση δηλαδή?

Anonymous said...

Ζήταγε 800 ευρώ? Και λίγα τους ζήταγε. Τέτοια ασκήμια, μέσα-έξω, δεν αποτιμάται με τόσο λίγα.

Anonymous said...

Ποτέ δεν έπαιρνε τόσα πολλά ο Καραισκος.

Anonymous said...

Ασχημίσκος

Anonymous said...

Ο 12:59 είναι ο (δήθεν ταπεινός) Καραϊσκος

Anonymous said...

Αυτό που γίνεται στις εκδόσεις Κωστόπουλου (Νίτρο, Μήτρο κλπ) είναι πραγματικά άνω ποταμών. Κάποιοι εργαζόμενοι εκεί απαιτούν να πληρωθούν, ενώ γνωρίζουν ότι ο Πέτρος (όπως και όλοι οι εκδότες) περνάνε περίοδο μεγάλης κρίσης. Είναι δυνατόν να είστε τόσο ανελαστικοί; Με τέτοια μυαλά θα μείνετε όλοι άνεργοι. Σε καιρούς οικονομικής κρίσης χρειάζεται να δείξετε κατανόηση προς τον Πέτρο (όπως και προς τους άλλους εκδότες), έστω και αν δεν σας πληρώνει. Να δουλέψετε για όσο χρειαστεί και δωρεάν. Γιατί αλλιώς θα μείνετε άνεργοι. Βάλτε όλοι πλάτη ρε τώρα που γυρίζει.

Anonymous said...

o Αλέξις προς απάντησή σου

http://bit.ly/f3tGNH

Anonymous said...

Tι τα θέλει τα εγγλέζικα αυτός ο Ανδρουλάκης αφού δεν τα κατέχει;
ΙμέρΓΚενσυ ανέφερε το emergency o Μίμης. Ε! Μίμη, άσε τα εγγλέζικα αφού δεν τα γνωρίζεις και πιάσε μόνο τα ελληνικά.

Anonymous said...

Και τα 'ληνικά να αφήσει ακόμη καλύτερα.Να το βουλώσει τελείως μπιό.

Προνάνσιέητορ said...

Ndήαρ Σερ 12:36

Μάϊ τέηστ μbανdς αρ ήνgελυ ουέϊτιg το τράϊ δις τραχανάς κονκόξιον.


Ον μόρ ιμπόρταd μάττερς. Αϊ ανdμίτ αϊ χαβ μbην εξτρήμλυ τράμbλνd όβερ δη ίσσιου οφ Νίκοσεζ "λάμβδας". Αϊ χάβ ρήτσνd δη κοgλούζιον δατ δη μbέστ πόσιμbλ σολούσιον κονβέϊg αζ άκιουρατλυ ας έβερ Νίκοσεζ προνάουνσιέϊσιον ιζ το γιούζ του νγκρηκ ελς φόλλουνd μπάϊ αϊ λάτιν ελ, δατ ιζ λλl. Φορ εξάbλ, γιούζιg Νίκοσεζ φέηβοριτ κάτς-φρέηζ «να το πω λαϊκά, να το πω πεζοδρομιακά», ουίλ, φρομ νάου ον, ρήηνd «να το πω λλlαϊκά, να το πω πεζοδρομιακά».

Χόουπιg δις σάτισφάϊς γιόρ λιgουίστικ στάdαρνd, αϊ ρημέην.

Anonymous said...

Παρακαλείται ο Καραϊσκος (ή όποιος ξέρει τέλος πάντων) να μας πει ποιός είναι ο εικονιζόμενος φέρελπις δημόσιος ανήρ που με την ανάρμοστη συμπεριφορά του επέσυρε (δικαίως)την μήνιν του web designer.

Anonymous said...

Η εμπειρία έχει αποδείξει πως η πιο απλή μέθοδος για την εξασφάλιση ενός σιωπηλού όπλου και η απόκτηση ελέγχου του κοινού, είναι να τους διατηρούμε ανεκπαίδευτους και αδαείς όσον αφορά τις αρχές των βασικών συστημάτων αφ' ενός, ενώ αφ' ετέρου να τους κρατούμε σε σύγχυση, να τους έχουμε αποδιοργανωμένους και αποσπασμένους σε θέματα που δεν έχουν καμία πραγματική σημασία. Αυτό επιτυγχάνεται με:

1. Τον αναπρογραμματισμο των εγκεφάλων τους την υπονόμευση των πνευματικών τους δραστηριοτήτων την παροχή ενός προγράμματος χαμηλής ποιότητας στην δημόσια εκπαίδευση, τα μαθηματικά, τον σχεδιασμό συστημάτων και τα οικονομικά αλλά και την αποθάρρυνση τους στον τομέα της τεχνικής δημιουργικότητας.


2. Την εξάρτηση των αισθημάτων τους και την αύξηση της αυτοϊκανοποίησής τους αλλά και της ικανοποίησης τους σε συναισθηματικές και σωματικές δραστηριότητες με:
α) Άσχετες συναισθηματικές προσβολές και επιθέσεις (πνευματικός και συναισθηματικός βιασμός) μέσω μιας μόνιμης επίθεσης σεξ, βίας και πολέμων στα μέσα ενημέρωσης - κυρίως την τηλεόραση και τις εφημερίδες.
β) Την ικανοποίηση κάθε επιθυμίας τους -σε υπερβολή- «σκουπιδοτροφές για τη σκέψη» και με την αποστέρηση όλων αυτών που πραγματικά έχουν ανάγκη.
γ) Την επανεγγραφή της ιστορίας και του νόμου και την υποταγή του κοινού σε μία παρεκκλίνουσα δημιουργία, έτσι ώστε να μπορεί να ανορθώνει τη σκέψη του από τις προσωπικές ανάγκες σε ιδιαίτερα κατασκευασμένες εξωτερικές προτεραιότητες.

Τα σιωπηλά όπλα της τεχνολογίας κοινωνικού αυτοματισμού θα παρεμποδίζουν τα ενδιαφέροντα του και τις ανακαλύψεις του. Όσο περισσότερη σύγχυση, τόσο περισσότερο όφελος. Άρα η καλύτερη προσέγγιση είναι να δημιουργούμε προβλήματα και μετά να προτείνουμε λύσεις.

Anonymous said...

Περιληπτικά:

✓Στα μέσα διατηρήστε την προσοχή του ενήλικου κοινού μακριά από τα πραγματικά κοινωνικά θέματα και αιχμαλωτίστε το με θέματα που δεν έχουν καμιά πραγματική αξία.

✓ Στα σχολεία κρατήστε το νεαρό κοινό σε άγνοια όσον αφορά τα πραγματικά μαθηματικά, τα πραγματικά οικονομικά θέματα, τον πραγματικό νόμο και την πραγματική ιστορία.

✓Στη διασκέδαση διατηρήστε την διασκέδαση του κοινού κάτω από το πνευματικό επίπεδο της Στ' δημοτικού.

✓Στην εργασία διατηρήστε το κοινό απασχολημένο ... απασχολημένο ... απασχολημένο ... για να μην έχει χρόνο να σκεφτεί φέρτε το πίσω στο αγρόκτημα με τα άλλα ζώα.

Anonymous said...

Αθόρυβος πόλεμος-σοφτ παουερ

Πυροβολεί καταστάσεις αντί για σφαίρες. Προωθείται με επεξεργασία δεδομένων αντί με την πυρίτιδα με έναν υπολογιστή αντί για ένα όπλο- την χειρίζεται ένας προγραμματιστής υπολογιστών αντί ένας σκοπευτής- ενεργεί κάτω από τις διαταγές ενός τραπεζικού μεγιστάνα αντί ενός στρατηγού του στρατού.

Δεν δημιουργεί προφανείς θορύβους, δεν προκαλεί προφανείς σωματικές βλάβες και δεν αναμιγνύεται φανερά στην καθημερινή κοινωνική ζωή κανενός. Προκαλεί όμως αλάνθαστους «θορύβους», προκαλεί αλάνθαστες σωματικές και πνευματικές βλάβες και εμπλέκεται με αλάνθαστο τρόπο στην καθημερινή κοινωνική ζωή, δηλαδή αλάνθαστα στον εκπαιδευμένο παρατηρητή, αυτόν που γνωρίζει που να κοιτάζει.

Το κοινό δεν μπορεί να κατανοήσει το όπλο κι έτσι δεν μπορεί να πιστέψει πως δέχεται την επίθεση και υποτάσσεται από ένα όπλο. Το κοινό μπορεί ενστικτωδώς να αισθανθεί πως κάτι πάει στραβά, εξ' αιτίας όμως της τεχνολογικής φύσης του σιωπηλού όπλου, δεν μπορεί να εκφράσει τα συναισθήματα του με λογικό τρόπο, ή να χειριστεί το πρόβλημα με έξυπνο τρόπο.

Έτσι δεν γνωρίζει πως να ζητήσει βοήθεια και δεν ξέρει πως να συνεργαστεί με άλλους για να αμυνθούν εναντίον του. Όταν ένα σιωπηλό όπλο εφαρμόζεται σταδιακά, τότε το κοινό προσαρμόζεται στην παρουσία του και μαθαίνει να ανέχεται την επέμβαση του στη ζωή του, μέχρι που η πίεση (ψυχολογική ή οικονομική) να γίνει πάρα πολύ μεγάλη και να καταρρεύσει. Άρα το σιωπηλό όπλο είναι ένας τύπος βιολογικού πολέμου. Επιτίθεται στη ζωτικότητα, την κινητικότητα και τις επιλογές των ατόμων μιας κοινωνίας, γνωρίζοντας, κατανοώντας, χειριζόμενο και επιτιθέμενο στις πηγές φυσικής και κοινωνικής ενέργειας και στις σωματικές, πνευματικές και συναισθηματικές δυνάμεις και αδυναμίες

Anonymous said...

Ελεγχος του νου και πολιτειοκρατια

Είναι μέσα στην εξουσία μας να παρατηρούμε τι βλέπει, τι αισθάνεται και τι σκέπτεται ένα άτομο, να εξετάζουμε εξονυχιστικά τη συμπεριφορά και να ανιχνεύουμε ακόμη την περίπτωση του τυχαίου στις συνειδητές του αποφάσεις, αλλά και στην ψυχολογική και ασυνείδητη κατάσταση του» (Telemetry is coming of age).

«Μπορούμε να επιλέξουμε να χρησιμοποιήσουμε την αυξανόμενη γνώση μας για να σκλαβώσουμε τους ανθρώπους με τρόπους που δεν φανταστήκαμε ποτέ, αφαιρώντας τους την προσωπικότητα και ελέγχοντας τους με μέσα τόσο προσεκτικά επιλεγμένα που δεν θα γνωρίσουν ίσως ποτέ την απώλεια της προσωπικότητας τους» (Καθηγητής Καρλ Ρότζερς - Science).

«Έχουν αναπτυχθεί τεχνικές για την έρευνα και τον χειρισμό του ανθρώπου. Οι διπλής ροής επικοινωνίες με τα βάθη του εγκεφάλου κάνουν δυνατή την αποστολή και την λήψη πληροφοριών από και προς τον εγκέφαλο ... Μπορούμε να ξεκινήσουμε, να σταματήσουμε ή να τροποποιήσουμε μία ποικιλία αυτόνομων σωματικών συμπεριφορών και πνευματικών εκφράσεων. Μπορούμε να πειραματιστούμε με τους εγκεφαλικούς μηχανισμούς που είναι υπεύθυνοι για τον καθορισμό και την διατήρηση .... συγκεκριμένων συμπεριφορών και πνευματικών λειτουργιών ... Καθώς δεν χρησιμοποιούνται μπαταρίες, η ζωή του μεταδότη είναι απεριόριστη. Ενέργεια και πληροφορίες παρέχονται από ραδιοφωνικές συχνότητες» (Αναφορά ψυχιατρικών ερευνών: «Η επέμβαση του Ανθρώπου στις διεγκεφαλικές Λειτουργίες» από το Ψυχιατρικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Γέηλ των ΗΠΑ).

Anonymous said...

Ντήαρ Μίστερ Προνάνσιέητορ

Γιόαρ προπόζεντ γουόρκεράουντ φόρ δις ίσσουε οβ πάραμάουd (ορ ούτμοστ) ιμπόρτανς, ίιι.έεε. δη ρίτεν φόρμ οβ Νίκοσηζ προνουνσιάτιον οβ δη λέτερ "λάμβδα" μόαρ δαν μήτς μάι λιgουίστικ στάνταρντς (ορ ένημbοντη έλσες φορ δατ μάτερ). Γκούνd σόου.

Αί στρόgλη έρτζ γιου του στάρτ γιούζιg δις σπλέdιd φόρμ γουϊθάουτ φούρδερ ανdού.

Ρεσπεκτφούλη

Anonymous said...

ούρτζ* γιου γούνd βε μόαρ λάϊκ ιτ, ντότ γιού θίνκ;

Anonymous said...

@ 11:05

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΩ ΓΙΑ ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ
ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ.
Ο ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΠΟΥΡΤΟΥΝΙΣΤΕΣ ΑΙΩΝΙΩΣ ΑΝΑΡΡΙΧΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΙΤΟΥΝΤΕΣ.

ΕΙΔΙΚΑ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΖΗΤΩ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΖΗΤΩ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΕΜΜΕΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ.

ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΜΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΝΑΓΚΑΛΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΛΙΒΑΝΙΑ ΣΕ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΓΕΙΟΥΣ ΗΜΙΘΕΟΥΣ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΛΛΕΡΓΙΑ.

ΑΦΗΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΠΛΕΙΣΤΕΣ ΑΡΜΑΤΕΣ ΜΠΡΑΝΚΑΛΕΟΝΕ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

ΠΡΟΤΙΜΩ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΕΡΨΕΙΣ ΚΑΙ ΗΔΟΝΑΣ ΣΕ ΑΚΡΟΓΙΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ Η ΣΕ ΑΛΠΙΚΕΣ ΚΟΡΥΦΕΣ ΜΕ ΣΥΝΤΡΟΦΙΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΩΝ ΧΙΜΠΑΤΖΗΔΩΝ ΤΗΝ ΑΓΝΟΟΥΝ ΠΑΝΤΕΛΩΣ.

ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©

Anonymous said...

Από την απάντηση του Ξυνόγαλου συνάγεται αβίαστα το συμπέρασμα ότι έχει φάει τεράστια χυλόπιτα (ή τραχανόπιτα?) από τη ΝΔ και κάνει παρέα με το γιέτι των Ιμαλαϊων και το γιγάντιο χταπόδι, τους φανταστικούς φίλους του.

Προνάνσιέητορ said...

Ndήαρ Σερ 4:39

Όλ κορέκτ. Μπατ χου ιζ δις «Ρεσπεκτφούλη» πέρσον γιού μένσιοd? Ndινd γιού, μbάϊ ένυ τσανς, μην το χάβ σένd «Φούλη Δημητρίου», δη ουόρλνd φέημους μbάριτόουν, χου, άϊ αμ σούρ, χάβιg χέρνd Νίκοσεζ προνανσιέϊσιον, ση γούνd, ουιθάουτ χεζιτέϊσιον, χέβ νdενdικέιτινd χερ χιτ σόg 'κρίμα τέτοιο παΛΛLικάρι' το Νίκος, ον ακκάουνd οφ χις πόιdλεςς έφφορτς?


*έρνdζς, νοτ το μbη κονφιούζνd ουίθ έρνdς (earns, as in “how much money he earns”)

Φίλιππας Φίλιος said...

Γιά μία ακόμη φορά ο ξυνόγαλος ψεύδεται ασύστολα. Εμένα με προσέγγισε και με παρακαλούσε μέχρι που τον έβαλα στο ψηφοδέλτιο γιατί ήταν δυσαρεστημένος με τη Ν.Δ. Αλλά η συμπεριφορά του ήταν αχαρακτήριστη και αναγκάστηκα, με πόνο ψυχής είναι αλήθεια, να τον διώξω από το συνδυασμό μου. Προς επίρρωση, βρείτε τον Ξυνόγαλο στην αρχική σύνθεση του συνδυασμού μου.

Anonymous said...

Ντήαρ Μίστερ Προνάνσιέητορ,

Νό, νό, γιού γκότ ιτ όουλ ρόg, "Ρεσπεκτφούλη" ιζ εη κούρντιαλ λέττερ έdινγκ ίτ ντόζ νόουτ περτάϊν του έη πέρσον. Χέβιg μέσιονd δη γκρέητ κοdράλτο δό, άϊ φήλ δατ έη τρίμπουτ ιζ ιν όρνdερ, ιν δε φόρμ οβ, σέη, "Τα χρυσά 45άρια της Φούλης Δημητρίου" εd χου ιζ μόαρ κουόλιφίεντ (ρήντζ λάϊκ Νίκοσηζ προνουνσιέησιον οφ ¨Washington¨) του κέρρη άουτ δις νόμbλ ούντeρτέηκιg δαν άουαρ μπηλόβεντ Νίκος, έη πάτρον οφ δε άρτς.

ΣινσέρεΛΛLη

Anonymous said...

Μίστερ Πορνανσιέητορ.

Anonymous said...

"Από τις παραινέσεις προς τον εν αναμονή πρωθυπουργό στο "Ε, πρόεδρε" στις δηλώσεις περί λάθους πορείας. Αυτή είναι η απόσταση που χωρίζει τον Μίμη Ανδρουλάκη με τον αρχηγό του ΠΑΣΟΚ. Και όπως παραδέχεται και ο ίδιος είναι μεγάλη. "Όταν μετά το συνέδριο του ΠΑΣΟΚ ξέσπασε η κρίση, υιοθέτησε την κουλτούρα του "λεφτά υπάρχουν" ανέφερε ο Μίμης αποδεικνύοντας την αντίθεσή του στον τρόπο προσέγγισης της κρίσης από τον Γιώργο Παπανδρέου. Μάλιστα, ο βουλευτής της Β΄Αθήνας αποκάλυψε πως ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ του είχε προτείνει να μπει στην κυβέρνηση, κάτι που δε δέχτηκε."

Προνάνσιέητορ said...

Ndήαρ Σερ 9:59,

Α, αϊ σή, θένg γιου. Iν όρνdερ νοτ το μπή κονφιούζνd αϊ καννότ μbατ άσκ ουέδερ (the rain in Spain stays mainly in the plane?) δις «ρόg» γιού μένσιοd, ιζ νοτ δη Ζακ Ρόg, δη τσαίρμαν οφ δη Ολύbικ Κομίτη?

Αϊ μπηλίβ γιόρ κόλλιg Νίκος έη πέη-τρον οφ δε άρτς ιζ έη νgροςς άdερστέητμεd. Σούνd γιού ουάd το μbη μόρ πρησάϊς γιού ότ το ανdμίτ δατ Νίκοσεζ κοdριbιούσιον το δη άρτς ιζ, αϊ νdέρ σέη, τρεμέdους νgίβεν χις τάϊρλες αττέμbdς το ένdιουκέητ δη νgρήκ πήπλ ιν κουόλιτι μιούζικ αd φίλμς, σάτς ας «Αστραπόγιαννος».

Το δατ έd, φέρστ θίg ιν δη γουή μόρνιg, αϊ ουίλ κόdακτ Νίκος, χού αζ α μbινg-χάρτινd πέρσον ουίλ προμόουτ γιόρ ρέκορνd οφ τσόϊς, "Τα χρυσά 45άρια της Φούλης Δημητρίου" βάϊα χιζ νιούζπέηπερ αd ρέηνdιο στέησιον, σπέαριg νο εξπένς αd εξπέκτιg νο μόνεταρυ ρητέρνς σο δατ αζ μένυ πήπλ αζ πόσιμbλ ουίλ ρησήβ δις νgιφτ ατ έη ρινdιούσνd πράϊς. Ιτ ιζ αdάουτενd δατ Νίκος χαζ νο γιούζ οφ μάνεϋ, χη όνλυ θράϊβς ον δη λάβ οφ χις άβινd λίστενερς αd ρήνdερς.

Φέργουελλlλλl

Anonymous said...

O 10:26 είναι ο Καραϊσκος

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Σε πολύ καλή μέρα ο Ξυνό 6:02 εύγε.

Εχω ρεπορτάζ τελικό για Ψάλτη ιν σάιντ.Η πηγή μάλιστα (όταν τον ρώτησα) για τον ψάλτη, στράβωσε αναφανδόν τη μούρη,με ύφος απαξιωτικό.("λίγος" μου είπε) .
Οπως τα παμε.Κόπηκε η εκπομπή για λογους ευνόητους καλλιτεχνικούς, αισθητικούς, τηλεοπτικούς κλπ.
Δεν ήρεσε το κόνσεπτ στους υψηλά ισταμενους.Μάλιστα λέει δεν φτούραγε η επικοινωνία αυτών των δυο(αντωνοπούλου-καλό μουνί και ψάλτη).Κρίμα στα τζινάκια και στα παπουτσάκια.
Πάμε πάλι πρωί,καλημέρα,παρακαλώ πάρα πολύ,σας ευχαριστώ και τέτοια.

Anonymous said...

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο Α.ΛΟΜΒΕΡΔΟΣ.
ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ.

Anonymous said...

Δόθηκε στην δημοσιότητα έκθεση του πανεπιστημίου Johns Hopkins από την οποία προκύπτει ότι ύστερα από έρευνες 10 ετών σε δείγμα 100.000 ατόμων, η συχνή χρήση τραχανά στο λούσιμο εξαφανίζει την πιτυρίδα. Εκτίναξη της τιμής του τραχανά στα διεθνή χρηματιστήρια και ελπίδες γιά ραγδαία ανάκαμψη της Ελληνικής οικονομίας και επανείσοδο της χώρας στις αγορές εντός του 2011.

Anonymous said...

πρόταση-έκπληξη στον Καραϊσκο για τηλεοπτική επανάκαμψη με δική του εκπομπή στα παλια γνωστά λημέρια του Αλφα

Anonymous said...

Να τελικά που ο πλέριος, ευγενής και εποικοδομητικός διάλογος μπορεί να φέρει κοντά ανθρώπους με εντελώς διαφορετικό ιδεολογικό υπόβαθρο, στρέηj μπένdφέλοουζ όπως το δίχως άλλο θα έλεγε ο Νίκος, τρανή απόδειξη το 1:40 σχόλιο του Καραϊσκου. Ενα θερμό μπράβο λοιπόν στους Καραϊσκο και Ξυνόγαλο. Είθε να απολαύσουν υπό το πρίσμα της στέριας φιλίας τους που δημιουργήθηκε σε αυτό εδώ το σεμνό μετερίζι τις τέρψεις και ηδονές που τόσο τους αξίζουν και τόσο εύγλωττα περιέγραψε ο αγαπητός Ξυνόγαλος. Ξανά μπράβο παιδιά, πάντα τέτοια!

(κρίμα που δεν συμμετέχει ο Νίκος σε αυτόν τον χαιρετισμό γιά να προτρέψει τα πλήθη σε στάdιg οβάτιον).

Προνάνσιέητορ said...

Ndήαρ Σερ 11:09,

Φέρδερ του μάϊ νότε οφ γιέστερνdεη νάϊτ ατ τουέλβ εϊτήην, αϊ κέπτ μάϊ έd οφ δη μbάρνgεην εd η-μαίλνd Νίκος γουίθ γιόρ ρηκουέστ ρη Φούλη Δημητρίου. Aϊ ήβεν μέηνd α σπέσιαλ μένdσιον το γιού αζ Μιχάλης Νdέλτα.

Mίστερ Βαψ χου ρησήβνd έϊ κάρμbον κόπυ οφ μάϊ μέσσανdζ, καν βάλινdεητ μάϊ σέηg σο ιφ νήηνd μbη.

Στέη τιούνενd.

Anonymous said...

Αληθεέυει ότι έχει ήδη πραγματοποιηθεί αι-κονdακτ (δια ζώσης δλδ) συνάντηση Καραϊσκου-Ξυνόγαλου?

Οι εμπλεκόμενοι να τοποθετηθούν

Anonymous said...

Ντήαρ Μίστερ Προνάνσιέητορ,

Μάτς νgράτιντουντ ιζ όουεντ οφ κόρς, μπατ αϊ φήαρ γιού σούνdnt χέϊβ μbόδερνd. Αϊ στέη κόνφινdεντ δατ Νίκοσηζ μιούζικαλ τέηστ βίλλ εβεντούαλυ κόβερ όολ διζ πέττυ νήνdς. Μbεσάϊνdς, Νίκος ιζ σάτς έη μbήζη μέν, λέτς τζούστ νοτ ινdερφήερ γουϊθ χιζ ιμπέκαμbλε αρτιστίκ ακούμεν.

Αϊ έημ εφρέηνd δατ γιού άρ νgρέηβλη μιστέηκεν αζ του μαϊ αϊνdέντιτυ. Αί χέβ νό ρηλάσιον χουέϊτσοουέβερ γουϊθ δη νgρέητ Μιχάλης Δέλτα (γουϊς αϊ γουνd). Αϊ έημ τζάστ έη χάbλ κομμεντέητορ (νοτ του μπή κονφιούζεντ γουϊθ δη χάμπλ τέλεσκοουπ).

Γκούνd μόρνιg του γιού

Anonymous said...

το καινούργιο αστείο των επαιτών τσιφτετελλήνων είναι ότι μόλις κάποιος σοβαρός έλληνας (?) επιχειρήσει οιαδήποτε οικονομική σύγκριση με τις γειτονικές χώρες (πχ, όπου ελληνικές εταιρείες εγκαθίστανται μαζικά) ακούει αμέσως το ατράνταχτο αντεπιχείρημα "Μα εμείς δεν είμαστε Βουλγαρία".

Τί λέτε ρε ελληνόγυφτοι. Χειρότερα είστε από την Βουλγαρία και την Τουρκία. Ούτε στην Γ' Εθνική, έθνος των καραϊσκων. Με την Ουγκαda και την Μαυριτανία όπως, σωστά, είχε διαγνώσει προ 25ετίας ο παππούς Γκομέλσκι

Anonymous said...

και για του λόγου το αληθές...

http://bit.ly/eoHOAD


όπου ο πίνακας εμφανίζει τους τσιφτετέλληνες κάτω από Βουλγαρία, Ρουμανία και στο ίδιο rating με την Τουρκία. Αυτά βέβαια πριν την προχθεσινή υποβάθμιση, οπότε πλέον χαμηλότερα και από την Τουρκιά..

Κι έπεται συνέχεια στον, εμπλεο τσιφτετελιού, κατήφορο

Προνάνσιέητορ said...

Ndήαρ Σερ 12:43,

Νdοd μέdσιον ιτ, ιτ ουόζ αϊ πλέζαρ. Αϊ αμ α μάν οφ μάϊ ούορνd. Λετ ας χόουπ δατ ιdήηd Νίκοσεζ μιούζικαλ τέηστ ουίλ ση δη τρού λάϊτ ιν δη σέημ μάννερ δατ μάϊ κάλλιναρυ νόλιενdζ ουάζ ενρίτσενd μπάϊ Ξυνόγκαλόσες προπόζενd κονκόξιον.

Αζ το γιόρ αϊνdέdιτυ αϊ κνόου γιού άρεd Μιχάλης Νdέλτα, ήβεν δο γιού χεβ γιούσνd δις έλιαζ μένυ εϊ τάϊμ. Αϊ χεβ στρόg ιdικέϊσιονς αζ το γιόρ τρού αϊνdέdιτυ μπατ γιού ρηαλάϊζ αϊ κούνd νοτ λετ Νίκος κνόου.

Τέλλ μι, ουότ ιζ δη στόρυ ουίθ δις «Καραϊσκος» πέρσον? Γουάϊ ιζ χη νdρόουιg φάϊρ φρομ κόμμεdέητορς? Αϊ μην χη σήμς έη πρύτη ομbνόξιους φέλλοου (αd φέλλον), σο ουούνd ιτ μbη φέαρ ιφ ουάν σένd «Aτ δη ράϊτ, έd του λίτλ χη χήαρς εd του χήαρ μόρ»?

Anonymous said...

ΡΕ ΦΙΛΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ


Ο ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ ΚΟΨΕ ΤΑ ΛΗΓΜΕΝΑ ΒΛΗΤΑ
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΣΥ.

ΥΓ.
ΔΩΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΛΩ ΚΑΤΙ ΨΗΛΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΚΑΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΓΙΑΤΙ

ΠΑΝ ΣΠΕΡΜΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟΝ ΕΣΤΙ

ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΗΜΩΝ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ...ΑΥΤΟΙ ΗΞΕΡΑΝ ΤΙ ΚΟΘΩΝΙΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ.

Anonymous said...

Πως το είπε ο πασιχαρής υπουργός μας των οικονομικών; Εντός του έτους μπαίνουμε σε τροχιά ανάπτυξης;

Anonymous said...

ΣΤΑ ΑΔΥΤΑ ΕΝΟΣ ΜΠΛΟΓΚΕΡ
του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου

Μάλλον έχω αρχίσει να τρελαίνομαι, γιατί δεν μπορώ να παρακολουθήσω την επικαιρότητα.

Σύμπασα η καλωδιωμένη Ελλάδα συμπαρίσταται με οιμωγές και κατάρες στο γδικιωμένο fimotro. Επειδή είναι μπλογκ και το γράφει ένας μπλόγκερ! Ασχέτως αν αποδεδειγμένα έχει γράψει εκατοντάδες ψέματα, απολύτως συκοφαντικά και εντελώς χυδαία.

Μάλλον τα έχουμε παίξει από την κρίση. Και είναι τόσο βαθύ (και δίκαιο) το μίσος μας για τα κανάλια, που οποιοσδήποτε εχθρός τους είναι φίλος μας. Ακόμα και οι τελευταίοι των τελευταίων.

Ναι, το Mega είναι ένα κανάλι άξιο αντιπάθειας. Είναι το κανάλι των αποκληθέντων από τα χείλη ενός (αξιογέλαστου) πρωθυπουργού «νταβατζήδων της Ελλάδας». Στα media, τα δημόσια έργα, τη διαπλοκή με την εξουσία - ακόμα και την πολιτιστική ζωή. Οι ειδήσεις του ποτέ δεν έρχονται σε αντίθεση με τα συμφέροντα των ιδιοκτητών του. Όπως, άλλωστε, συμβαίνει σε ΟΛΑ τα media (συστημικά και alternative). Στην όχι και τόσο σύντομη ζωή μου δεν θυμάμαι κανέναν δημοσιογράφο που να έβαλε ποτέ την αλήθεια πάνω από το συμφέρον του αφεντικού του - όσο λαλίστατος κι αν ήταν. Μου διαφεύγει κανείς;

Ναι, λοιπόν, το Mega είναι στα ουσιώδη απαράδεκτο - παρά την επίφαση της δημοσιογραφικής ευπρέπειας. Όπως είναι απαράδεκτοι οι μεγάλοι δημοσιογραφικοί οργανισμοί της Ελλάδας, οι οποίοι καταρρέουν μέσα στο ίδιο τους το λίπος. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όποιος το πολεμάει είναι αρχάγγελος με τη ρομφαία. Υπάρχουν αυτοί που το κρίνουν επειδή τους απωθεί κι εκείνοι που το κρίνουν επειδή δεν κατάφεραν να το γοητεύσουν! Επίσης, υπάρχουν αυτοί που το κρίνουν και έχουν το τεκμήριο της εντιμότητας (π.χ. ο Στάθης της «Ελευθεροτυπίας») και εκείνοι που το κρίνουν μέσα από το πηγάδι του Μελιγαλά: πρόσωπα χαμηλών επιδόσεων σε όλους τους τομείς.

Το ότι στο πρόσωπο ενός φτωχοδιάβολου του Extra Channel (καναλιού που κινείται μεταξύ «Αυριανής» και Τσιτσιολίνας) βρίσκει η ελληνική μπλογκόσφαιρα τον Άγιο Σεβαστιανό της είναι δείγμα της υποκρισίας και της χαιρεκακίας της. Δείχνει επίσης ότι το Mega, καταθέτοντας αγωγή, έχει χάσει την ψυχραιμία του. Τέτοια πρόσωπα τα αφήνεις να σιγοψήνονται στην κόλασή τους. Και δεν τους απαντάς ποτέ (εκτός κι αν είσαι ο Μάνος Χατζιδάκις). Ακόμα κι ένα εκατομμύριο unique visitors να μπαίνουν κάθε μέρα στα ανυπόληπτα μπλογκ, αυτά τα μπλογκ δεν υπάρχουν! Όλοι ξέρουν. Εξαπατώνται μόνο επειδή θέλουν να εξαπατηθούν. Και οι μεγαλοδημοσιογράφοι δεν βρέθηκαν στο στόχαστρο του κόσμου εξαιτίας του fimotro, αλλά εξαιτίας της προβληματικής ιστορίας τους. Θα γίνονται πλέον δέκτες εχθρότητας ακόμα κι αν το fimotro κλείσει.

Ας πάψει, λοιπόν, ο εξαγιασμός της λάσπης. Γιατί θα γεννήσει ένα τέρας. Αν δεν το έχει γεννήσει ήδη.

Στο φινάλε, αν είναι να συντριβεί ο Τσίμας του Μega για να πάρει τη θέση του ο bully σχολιαστής του Extra, καλύτερα ο Τσίμας που είναι και χορτάτος (από δόξα, τουλάχιστον).

Anonymous said...

Έτσι είναι φίλε 1:35. Και ανθρωπομορφικά μοιάζουν οι τσιφτετέλληνες με τους υπόλοιπους Βαλκάνιους. Αν μάλιστα παρατηρήσεις τους Ηπειρώτες, είναι φτυστοί οι Αλβανοί. Μόλις δε ανοίξουν και το στόμα τους, πείθεται κι ο άπιστος θωμάς.

Anonymous said...

Αυτό που (νομίζω σωστά) λέει ο Τσαγκαρουσιάνος το παρατήρησα και εγώ. Όλα περίπου τα blogs, ή τουλάχιστον πολλά από αυτά, ένιωσαν να θίγονται με την κίνηση του Μέγκα εναντίον του γνωστού blog και ένιωσαν την ανάγκη να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους προς ένα μπλογκ εντελώς αναξιόπιστο. Κάτι λέει αυτό για κόσμο των blogs και για τον (υποτιθέμενο) νέο άερα που θα έφερναν στην ενημέρωση και την κριτική σκέψη.

Anonymous said...

Έχει δίκιο ο Τσαγκαρουφιάνος. Ο Λίβυος π.χ. έχει βάλει στο στόχαστρο τώρα τελευταία το Λιάπη ως τον κύριο 178 εκ. ευρώ και τον σιγοντάρει κι ο Μπόνιος. Χωρίς στοιχεία βέβαια και με αδιαφανή κίνητρα. Μα αν υπήρχε πράγματι θέμα, υπάρχει Έλληνας που να πιστεύει ότι δε θα είχε ανέβει στα κεραμίδια ο Καρχιμάκης-Μαιγκρέ?

Anonymous said...

http://bit.ly/gdqNwl

Anonymous said...

ΣΕΙΣΜΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΑΜΑΡΑ
ΚΑΙ ΦΑΗΛΟΥ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ.

ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΘΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΜΕ

ΣΥΚΑ ΚΑΙ ΕΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ

ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΝΟΥΣ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ.

ΤΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ.


ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΠΡΙΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΤΩΡΑ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥΚΑ.

Anonymous said...

Όσο και αν αντιπαθώ τη "γραμμή" του Άρη Χατζηστεφάνου, κατά τη γνώμη μου αποτελεί ντροπή η πρόσφατη εκπαραθύρωσή του από τον Σκάι. Είναι γνωστό ότι στην ελληνική δημοσιογραφία, πέρα από όλα τα άλλα που πάσχουν, πάσχει και η λεγόμενη "ερευνητική δημοσιογραφία". Για να λέμε την αλήθεια, τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα ερευνητική δημοσιογραφία είχαμε μόνον αριστερής απόκλισης (οπότε κανείς δικαιολογείται να ρωτήσει τι σόι ερευνητική δημοσιογραφία είναι μια στρατευμένη ιδεολογικά δημοσιογραφία, αλλά από το ολότελα...). Ο (αντιπαθής σε μένα) Ιός και ο (εξίσου αντιπαθής σε μένα) Χατζηστεφάνου έκαναν, με τον τρόπο τους ο καθένας, κάποιου είδους ερευνητική δημοσιογραφία. Μια δημοσιογραφία που δεν σχολίαζε απλώς, αλλά μελετούσε, ερευνούσε και αποκάλυπτε, έστω και με ιδεολογικό χρωματισμό. Σε βοηθούσε ακόμη και να διαφωνήσεις με ποιότητα, γιατί από κάτω υπήρχε γνωστικό και ερευνητικό υπόβαθρο. Στον Σκάι ας πούμε, υπάρχουν τόσοι και τόσοι αστοιχείωτοι και καραγκιόζηδες. Από όλους τους δημοσιογράφους του Σκάι μόνον ο Χατζηστεφάνου περίσσευε; Ο Πορτοσάλτε; Η Κοσιώνη;

Anonymous said...

ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΣΕΙΣΜΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΕΙΣΜΟ.

ΟΙ ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝ ΛΕΜΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΛΑΙΚΕΣ

Anonymous said...

Γιατί μόνο λεμόνια? Και τραχανά να πουλάνε.

Anonymous said...

O Άρης Πορτοσάλτε-Προτοψάλτε είναι ικανός να γεμίζει ΑΝΕΤΑ καθημερινό, εξάωρο τουλάχιστον, πρόγραμμα. Έτσι ο Σκάι πραγματικά δεν χρειάζεται και πολλούς δημοσιογράφους. Ένα εξάωρο ο Προτοψάλτε, ένας εξάωρο η Σία, ένα ο Λυριτζής και ένα ο Οικονόμου και να πως βγαίνει φθηνό αλλά και τόσο δυνατό πρόγραμμα.

Anonymous said...

ΟΛΟΙ

ΠΡΩΤΟΙ ...ΣΑΛΤΑΔΟΡΟΙ ΕΙΝΑΙ
ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΣΑΛΤΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΓΕΦΥΡΕΣ....

Anonymous said...

Έχει άποψη ο Ξυνόγαλος για τα πάντα όλα. Και είναι και σωστή. Όπως άλλωστε μας πληροφόρησε, παραιτήθηκε κι ο Λομβέρδος. Χα χα χα μικρέ βλάχο.

Anonymous said...

Καραϊσκο τα αυθαίρετα παραπήγματά σου είναι εντάξει μετά το σεισμό?

Anonymous said...

Σαν την μικρή οδό του Δευκαλίωνα
ψάχνω με δύναμη να βρω
γιατί απ' ούλα τα ωραία
μπορώ να πιω μόνο νερό

Anonymous said...

Πολύ λαϊκός αυτός ο Ξυνόγαλος. Και ξυνός βρε παιδί μου σαν τον τραχανά που τρώει. Ο οποίος (τραχανάς, και κατ' επέκταση κι ο Ξυνόγαλος) οφείλει την οξύτητά του στο "ΚΑΤΑΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ ΣΠΕΡΜΑ [ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ] ΔΗΛΗΤΗΡΙΟΝ ΕΣΤΙ" με το οποίο ο πλατυκέφαλος φίλος μας πασπαλίζει με αφθονία τον τραχανά του προ της βρώσεως.

Anonymous said...

Από μικρός διάβαζα εφημερίδες. Είχα αυτό το βίτσιο. Ένα από τα πράγματα που με έβγαζαν εκτός ευτού ήταν το "παραδοσιακό" ψέμα της Πρωταπριλιάς. Τι πλήξη! Τι κακομοιριά! Ήταν μάλιστα τόσο εμφανή και ξενέρωτα αυτά τα πρωταπριλιάτικά ψέματα του τύπου, ώστε ακόμη και είδηση από τα χείλη του Γιάννη Παπαγιάννη να φαίνεται πιο πιστευτή.

Η ανιαρή αυτή παράδοση προχωράει με σερνάμενα πόδια μέχρι το σήμερα, κάτι που μόνο θλίψη προκαλεί. Σταφιδιασμένες και νεκροζώντανες εφημερίδες να εμφανίζονται ως γεροντομπεμπέκες του χιούμορ.

Anonymous said...

Τα πιο κρύα 'ψέματα' τα είχαν συνήθως οι δεξιές εφημερίδες, Βραδυνή, Απογευματινή κτλπ. Όχι ότι και οι 'δημοκρατικές' προοδευτικοαριστερές βέβαια πήγαιναν πίσω. Τι έμπνευση να περιμένεις όμως από εφημερίδες που ακόμη και σήμερα θεωρούν θεό και ίνδαλμά τους τον Φρέντυ Γερμανό και τα κρύα αστεία του.

Anonymous said...

http://www.adesmeytos.gr/

Anonymous said...

Δύσκολο θέμα αυτό με την απόλυση Χατζηστεφάνου. Ενώ είναι προφανές ότι το να διώχνεις έναν δημοσιογράφο για οποιονδήποτε άλλο λόγο εκτός της επαγγελματικής ανεπάρκειας είναι καταδικαστέο, δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι λυπήθηκα για αυτό το πλανεμένο παιδί που βλέπει πάντοτε μα πάντοτε μία και μόνο διάσταση της πραγματικότητας. Μου θυμίζει τους συριζαίους που σε οποιονδήποτε επαγγελματικό χώρο και αν δραστηριοποιούνται θεωρούν ότι οι μη συριζαίοι και αριστεροί είναι εκεί μόνο για να κλέψουν. Εντάξει, μπορεί να δουλεύει σκληρά, αλλά αυτό που παράγει δεν διαφέρει από ρεπορτάζ της παλιάς καλής Pravda. Είναι και αυτή η επαγγελματικά αριστερόστροφη εμφάνιση με τα μούσια, τα γυαλιά και τα - μάλλον άλουστα - μαλλιά που δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για ιδιαίτερες συμπάθειες.

Anonymous said...

Εξαιρετική η αναφορά στον Αδέσμευτο. Αυτό ακριβώς εννοούσα. Να γελάς και να κλαις μαζί. Μετά σου λέει γιατί δεν πουλάνε οι εφημερίδες.

Ν.Χ. said...

Πολύ καλά τα λέει ο Εκόνομιστ, γιού άρ μbάστ, ανdμίτ ίτ. Και επειδή δεν γνωρίζουν όλοι Αγγλικά, να το πω λλlαϊκά, να το πω πεζοδρομιακά: Βαρέσατε κανόνι, ε, παραδεχτείτε το επιτέλους!

Anonymous said...

Σύμφωνα με την "μπλογκόσφαιρα" (μπλιάχ) ο Χατζηστεφάνου ήταν από τους λίγους που αρνήθηκαν να υπογράψουν νέα σύμβαση με περικοπή αποδοχών περίπου 10% όπως οι περισσότεροι δημισιογράφοι του αλαφουζοκάναλου έπραξαν ήδη από την αρχή της χρονιάς. Ενα το κρατούμενο. Η παράταση της κρίσης προφανώς εξώθησε τον σταθμό σε νέες περικοπές και τι πιό φυσικό από το να την πληρώσουν όσοι δεν επέδειξαν πνεύμα συνεργασίας (ίσως θεωρώντας εαυτοιύς αναντικατάστατους με τους οποίους είναι γεμάτα τα κοιμητήρια όπως έλεγε κάποιος;). Δύο το κρατούμενο. Η δημοσιογραφία "σανδάλι & ταγάρι" που ασκούσε ο δημοσιογράφος όσο άρτια και να ήταν ήταν εντελώς ξεκούδουνη σε σχέση με την γραμμή του ομίλου και ως γνωστόν οι δημοσιογραφικοί όμιλοι που επιθυμούν να παραστήσουν τους σοβαρούς (ότι και να σημαίνει αυτό) οφείλουν να κρατούν ιδεολογική γραμμή. Τρίο το κρατούμενο. Απώλεια λοιπόν γιά τον Σκαι 100.3, κέρδος γιά τους Times της Αβάνας ή της Pyonyang που χωρίς αμφιβολία θα αναλάβουν την αποκατάσταση αυτού του επαναστάτη χωρίς αιτία.

Anonymous said...

Πολύς κόσμος νιώθει άσχημα με την αποπομπή Χατζηστεφάνου. Το πρωί που έπινα τον καφέ μου επί της πλατείας Εξαρχείων στο Floral, στο διπλανό τραπέζι συζητούσαν το ζήτημα αυτής της απόλυσης. Αργότερα που κατευθύνθηκα σε κοντινό μαγαζί προκειμένου να αγοράσω σπιτική μουσταλευριά, ριζόγαλο και κρέμες από τον συμπαθέστατο παπού (α!, αγόρασα και σιμιγδαλένιο χαλβά), κάτι παιδιά ντυμένα στα μαύρα για τον Χατζηστεφάνου συζητούσαν. Όπως και να το κάνουμε ο επαναστατικός Άρης έχει το κοινό του, το οποίο εκδίκηση ζητάει.

Anonymous said...

Νάτα μαααααααααααας...

Anonymous said...

τώρα στον παπαργιάννη

πολύ ...επιτυχημένο πρωταπριλιάτικο ρεπορτάζ με τον Αβραμόπουλο κουνουποφάγο

Χα χα χα σε καλο να μας βγεί πάλι μας έκανε και γελάσαμε

Anonymous said...

To ξανθό αγράμματο τσουλί πληρώνεται από το EXTRA για να παίξει το ρόλο της δημοσιογράφου ή για να κάνει το κιτρινωπό παπαγαλάκι του Σαμαρά και της ΝΔ;

Anonymous said...

Σήμερον, εστάλη στον ραδιοθάλαμο του αγαπημένου Real fm το κάτωθι μήνυμα (το οποίο έλαβα κι εγώ), με έκδηλα παρακλητικό περιεχόμενο. Ο Νίκος Χατζηνικολάου, η "ψυχή" του ραδιοφωνικού σταθμού, είναι βέβαιον ότι θα οδηγηθεί σε νέους προγραμματισμούς, ώστε οι προσφορές της καλής εφημερίδας του να ζωντανέψουν κατά τι (μολονότι βέβαια είναι ήδη εξαιρετικά ζωντανές...).

ΓΙΑ ΚΥΡΙΟ ΝΙΚΟ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ - Ι.Α.Χ.


Αγαπητέ Νίκο,

ελπίζω να μας επιτρέπεις να σε προσφωνούμε στον ενικό γιατί σε αισθανόμαστε πολύ δικό μας άνθρωπο. Σου γράφω εκ μέρους μίας παρέας, φανατικών ακροατών σου (η βελόνα "είναι τσιμεντωμένη", όπως πιθανόν θα έλεγε κι ο Γεωργίου σπήκιγκ, στη συχνότητα του Real FM) και ταυτόχρονα φανατικών θαυμαστών της λαϊκής τραγουδίστριας Φούλης Δημητρίου.

Θα θέλαμε λοιπόν να μας πείς αν υπάρχει στο σχεδιασμό των υπεύθυνων της εφημερίδας κάποια από τις επόμενες ποιοτικές μουσικές προσφορές να είναι και ένα αφιέρωμα στη μεγάλη Φούλη. Αν δεν το έχουν σκεφτεί τα παιδιά της εφημερίδας, μήπως θα μπορούσες εσύ να τους το προτείνεις? Γιατί, και πίστεψέ με, μας προβλημάτισε πολύ αυτό, ο φίλος μου ο Μιχάλης Δ. (ένας από την μεγάλη παρέα μας) είναι σίγουρος πως αν το θέλεις εσύ θα γίνει. Χωρίς να θέλουμε να επιβάλλουμε κάτι, ή να σου υποδείξουμε τη δουλειά σου, αλλά όπως καταλαβαίνεις θα είμασταν ιδιαίτερα χαρούμενοι κάποια Κυριακή να πάρουμε την αγαπημένη εφημερίδα μας στα χέρια μας και μαζί τα τραγούδια της Φούλης.

Σε ευχαριστούμε πολύ. Κι επειδή καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι δυνατόν να μας απαντήσεις στο e-mail λόγω φόρτου εργασίας, σε παρακαλούμε να μας απαντήσεις από το ραδιοφωνικό δίαυλο. Εμείς θα είμαστε εκεί, όπως πάντα, να σε ακούσουμε.

Καλημέρα!!!

Anonymous said...

Παιδιά, το "ξινός" παρακαλώ πάρα πολύ να γράφεται με ιώτα, προέρχεται από το "όξινος" (όχι αυτό που λέγαν παλιά οι μαμάδες "όξινος και ξερός!"). Το "ξυνός" είθισται να απαντάται ως επώνυμο (η διάσημη ταβέρνα του Ξυνού στην Πλάκα πχ).

«Oldest ‹Older   1201 – 1400 of 1536   Newer› Newest»