Sunday, March 6, 2011

Σπύρος Μπιμπίλας: το χαρωπό βάψιμο



Κυριακή των Απόκρεων σήμερα – «χορός, τραγούδι, ροκάνα» (όπως έλεγε κάθε χρόνο τέτοια μέρα ο ειδικευμένος στο πατρινό καρναβάλι κομπέρ Άλκης Στέας). Να, λοιπόν, μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να τιμήσουμε την εορταστική τούτη ημέρα με την φιλοτέχνηση του πορτρέτου ενός προσώπου που ταιριάζει γάντι στο κλίμα της ημέρας: του εκλεκτού ηθοποιού μας Σπύρου Μπιμπίλα. Σκέφτεστε τίποτε καλλίτερο;


Μια κρύα νύχτα του Γενάρη του ΄56 (πολύ κρύος ο χειμώνας εκείνης της χρονιάς) – και συγκεκριμένα στις 26 – είδε το φως της ζωής το νεογνό, που αργότερα, μετά και από το ιερό μυστήριο της βαπτίσεως, θα ονομαζόταν Σπυρίδων Μπιμπίλας. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι δεν είναι αυτή η ορθή ημερομηνία και ότι μάλλον το ’45 γεννήθηκε ο Σπύρος, κρύβοντας μερικά χρόνια (τι μερικά – ολάκερη δεκαετία και βάλε.). Δεν βάζουμε το χέρι μας στη φωτιά… Φήμες, πάντως, που κυκλοφόρησαν σύμφωνα με τις οποίες ο μαιευτήρας που έφερε στην ζωή τον μπόμπιρα Σπύρο, άμα τη εμφανίσει του καρπού της κοιλίας της μητρός Μπιμπίλα, απεσύρθη από το επάγγελμα ένεκα αποπληξίας ιδιωτεύων έκτοτε κάπου στην Εύβοια, δεν φαίνεται να επιβεβαιώνονται.


Τίποτε δεν προμήνυε ότι το μικρόσωμο, συνετό παιδί με τα σγουρά καστανά μαλλιά που φοιτούσε, ως μαθητής, στην Ράλλειο σχολή, στην πολίχνη του Πειραιώς, θα εξελισσόταν σε ένα βαρύ χαρτί (αν και πάντα ελαφρύ σε φυσικό βάρος – featherweight) της ελληνικής ηθοποιίας. Το παιδί αυτό, εξαιρετικά αδιάφορο από κάθε άποψη εκείνη την εποχή, έμελλε να αφήσει το στίγμα του στην ελληνική καλλιτεχνία – κυρίως σε δευτεραγωνιστικούς ρόλους, παιγμένους όμως με τόσο μπρίο και αυταπάρνηση…

 

Η ορφάνια χτύπησε ενωρίς τον ευαίσθητο Σπυρίδωνα. Έχασε τον πατέρα του σε πολύ τρυφερή ηλικία, κάτι που τον έστρεψε σούμπιτο στην αγκαλιά της μάνας. Μιας μάνας υπερπροστατευτικής, που λάτρευε και κανάκευε τον αγαπημένο της γιο. «Καμιά αγάπη δεν συγκρίνεται με την αγάπη της Μάνας, Σπύρο μου!» του έλεγε, και αυτή τη σοφή (όσο και πρωτότυπη) ρήση την έβαλε έκτοτε για τα καλά στο μυαλό του ο ευάλωτος Σπύρος.

 

Η πρώτη επαφή του μικρού Σπύρου με την τέχνη ήταν ο καραγκιόζης και το κουκλοθέατρο στα οποία επιδιδόταν μετά μανίας κατά την παιδική του ηλικία. Μάλιστα, έκανε ο ίδιος το σχετικό «σπικάζ», επί τη βάσει δικών του αυτοσχέδιων διαλόγων. Η εμπειρία αυτή θα φαινόταν αργότερα ιδιαίτερα χρήσιμη στον Σπύρο, αφού διακρίθηκε ως «φωνή» στις μεταγλωττίσεις της παιδικής σειράς «Στρουμφάκια». Ας μην νομισθεί, όμως (ενδεχομένως επί τη βάσει κάποιων εξωτερικών χαρακτηριστικών), ότι ο Μπιμπίλας είναι κανένας αμόρφωτος. Αντιθέτως. Έχει τελειώσει τη Νομική. Έτσι δηλώνει – και τον πιστεύουμε. Η καλλιτεχνία, επομένως, δεν υπήρξε μια επιλογή απελπισίας για τον Σπύρο, όπως συνέβαινε κατά κόρον, κάποτε, με τους ηθοποιούς στα μπουλούκια, τους κομπέρ, τις κοκότες, τους ταχυδακτυλουργούς, τους μασίστες και άλλους καλλιτέχνες μιας παρελθούσης εποχής. Η καλλιτεχνία υπήρξε για τον Σπύρο μια επιλογή ζωής.

  

Άλλωστε, και δικηγόρος να μην μπορούσε να γίνει (το εντυπωσιακά χαμηλό ανάστημα, το όχι πολύ στιβαρό παρουσιαστικό, η λεπτή, συριστική φωνή κλπ. δεν αποτελούσαν και τα καλλίτερα εχέγγυα για μια καριέρα στον χώρο της δικαιοσύνης), ο Σπύρος είχε κι άλλες, πιο «στρωμένες», επιλογές: θα μπορούσε επί παραδείγματι, πολύ άνετα, να γίνει επιχειρηματίας, διαδεχόμενος στο τιμόνι της οικογενειακής επιχείρησης την λατρεμένη προ-γιαγιά του, την κυρά-Βασιλική. Γιατί η σεβάσμια γυναίκα διατηρούσε επικερδές γραφείο κηδειών στην γενέτειρα του Σπύρου, τον Πειραιά, με σταθερή πελατεία.


«Ήταν πολύ πιθανό πραγματικά να ήμουν εγώ ο συνεχιστής του γραφείου της προγιαγιάς μου, αφού είχα εξοικειωθεί από μικρός με τα φέρετρα, μέχρι που έπαιζα μέσα σ' αυτά κρυφτό με τα άλλα παιδιά της οικογένειας. Έλα όμως που από το νηπιαγωγείο είχα διαλέξει άλλο δρόμο… Το θέατρο!» θα εκμυστηρευθεί ο ταλαντούχος ηθοποιός μας, προκαλώντας στους φιλότεχνους ρίγη συγκίνησης. Ο Σπύρος προτίμησε τον αβέβαιο δρόμο του καλλιτέχνη, από τον ασφαλή δρόμο του νεκροθάφτη (όσο κι αν κάποιοι κακεντρεχείς αντίζηλοι ισχυρίζονται ότι και τώρα ένας νεκροθάφτης είναι – της τέχνης).


Του αρέσει η ζωή του Σπύρου – και την γεύεται μέχρι το μεδούλι. Έρωτας, ξενύχτια, ταξίδια… Μια από τις βασικές πηγές ηδονής του Σπύρου είναι το τσιφτετέλι. Εκεί ξεδιπλώνει όλο το ταλέντο του ο αέρινος καλλιτέχνης, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι αρέσκεται στο να λικνίζεται ημίγυμνος.

 

Τολμητίας μα συνάμα και προσγειωμένος ο διακεκριμένος ηθοποιός μας. Τολμητίας, γιατί αναζητά την περιπέτεια σε κάθε τομέα, σε κάθε του βήμα. Η λατρεία του προς τα ταξίδια το πιστοποιεί. Η έφεσή του στην αναζήτηση (πάσης φύσεως) περιπέτειας έχει φέρει στο διάβα του καταξιωμένου ηθοποιού μας ουκ ολίγους κινδύνους – σε σημείο να έχει τεθεί σε κίνδυνο ακόμη και η ίδια του η ζωή! Ένας αξέχαστος, παθιασμένος έρωτας του Σπύρου στη νήσο Λέρο (ένας έρωτας που δόνησε για τα καλά την ευαίσθητη καρδιά του ερωτύλου  ηθοποιού μας), τον οδήγησε σε μεγάλες περιπέτειες κάποτε: το αεροσκάφος στο οποίο επέβαινε ο Μπιμπίλας για να κουρνιάσει στην τρυφερή αγκαλιά του έρωτά του, βρέθηκε άξαφνα εν μέσω καταιγίδας, διατρέχοντας τον κίνδυνο να καταπέσει και μαζί με το σκάφος να γίνει συντρίμμια και η ζωή και τα όνειρα του σημαντικού μας καλλιτέχνη.


Σε ένα άλλο του ταξίδι, στην εξωτική (και με εξωτικούς, μελαμψούς κατοίκους) Βενεζουέλα, ο Μπιμπίλας απήχθη από έναν ταξιτζή! Άμα έχεις στο κύτταρό σου την περιπέτεια…

 

Είναι, όμως, ταυτόχρονα, πραγματιστής και προσγειωμένος ο Μπιμπίλας – ας το επισημάνουμε κι αυτό. Γι’ αυτό και ασχολείται επιτυχώς με τις καταθέσεις και τις επενδύσεις. Ο Σπύρος ανησυχεί για τα γεράματά του. Και πράττει αναλόγως. Επειδή (μάλλον…) δεν πρόκειται να νυμφευθεί, ενώ για παιδιά ούτε λόγος (παραδόξως – αν και τα υπεραγαπά), ο Σπύρος δεν επιθυμεί να μείνει μόνος και ανήμπορος στη ζωή. Γι’ αυτό γεμίζει το πουγκί με τις λελογισμένες επενδύσεις στις οποίες επιδίδεται και οι οποίες του αποφέρουν καλές αποδόσεις. Έχει και 5 διαμερίσματα (συν αυτό που μένει, έξι), αλλά και μπόλικο μετρητό. Άλλωστε, τα γεράματα πλησιάζουν επικίνδυνα (αν δεν έχουν φτάσει ήδη). Εξηντάρης πια ο Σπύρος (με βάση την θρυλούμενη ως πραγματική ημερομηνία γεννήσεως)…

 

Λιλιπούτειος είναι ο Σπύρος Μπιμπίλας. Αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό, ακόμη και με μια απλή, επιπόλαια ματιά. Μπορεί, βέβαια, να είναι μικρό το κορμί, αλλά σε αυτό το κορμί υπάρχει ένας τεράστιος μυς, ένας τεράστιος μυς που συσπάται και πάλλεται, που δονείται και σκιρτά – αν έχει βέβαια και τα ανάλογα ερεθίσματα: μιλάμε, ασφαλώς, για την καρδιά του Σπύρου – αυτή τη μεγάλη, αγνή και άδολη καρδιά… Γι’ αυτό, ένα από τα δυνατά χαρακτηριστικά του Μπιμπίλα – είναι γνωστό αυτό – είναι ο καλόκαρδος και πράος χαρακτήρας του. Όλη η πιάτσα γνωρίζει το πόσο χρυσό παιδί είναι ο μικροκαμωμένος ηθοποιός μας. Αυτή του η καλοσύνη, σε συνδυασμό και με την περιουσία του (σε ακίνητα αλλά και μετρητά),  έχει φέρει στον δρόμο του διακεκριμένου καλλιτέχνη αμέτρητα δεινά, αφού πολλοί συνάδελφοί του έχουν κατά καιρούς εκμεταλλευθεί τον ψυχικό αλλά και υλικό του πλούτο· με αποτέλεσμα ο σπλαχνικός Σπύρος να δανείζει μεν χρήμα, αλλά να δυσκολεύεται κατόπιν να το πάρει πίσω!

 

Αναγκάζεται πολλές φορές να φορά το (έντονου πάντα χρώματος – συνήθως κόκκινο) επανωφόρι του και να πηγαίνει να κτυπά ο ίδιος τις πόρτες των συναδέλφων του για να πάρει πίσω τα δανεικά. Έλα όμως που εκείνοι όχι μόνον δεν του ανοίγουν την πόρτα, αλλά, όταν συνειδητοποιούν ότι το δάκτυλο που χτυπά το κουδούνι ανήκει στον συνάδελφό τους τον Μπιμπίλα, συνεχίζουν, προκλητικά, να έχουν αναμμένα τα φώτα και να φωνασκούν, περιφρονώντας, προσβάλλοντας και μειώνοντας, ηθικά και συναισθηματικά, τον φιλότιμο συνάδελφό τους, αφού δεν τηρούν ούτε τα προσχήματα (σβήσιμο φώτων, σιγή για όσο διάστημα βρίσκεται έξωθεν της πόρτας ο Μπιμπίλας κοκ.). Το έχει εκμυστηρευθεί ο ίδιος ο Σπυρέτος αυτό το παράπονό του σε συνάδελφό του, με βουρκωμένα μάτια. Εξ άλλου, ο Μπιμπίλας θέλει να είναι τύπος και υπογραμμός στις συναλλαγές του, αφού δεν του αρέσουν καθόλου οι ανωμαλίες – στα οικονομικά θέματα, τουλάχιστον…


Είναι γνωστή, π.χ., η περίπτωση η σχετιζόμενη με τον συνάδελφο του Σπύρου, τον Τζώνυ Θεοδωρίδη, ο οποίος κάποτε κατηγορήθηκε από τον Μπιμπίλα ότι, με το που τσέπωσε το δανεικό από τον φιλότιμο Σπύρο παραδάκι, έσπευσε πάραυτα να εξαφανιστεί (τουλάχιστον για κάποιον χρόνο και πάντα κατά τα λεγόμενα του Μπιμπίλα). Μάταια τον αναζητούσε ο Σπύρος για να πάρει πίσω τα δανεικά. Πράγμα που ανάγκασε γνωστό θεατρικό παραγωγό να ανακράξει, γεμάτος απόγνωση και γνήσια φόρτιση: «Πού τα κάνετε αυτά ρε; Στον Σπύρο τον Μπιμπίλα; Στο καλύτερο παιδί της ελληνικής καλλιτεχνίας;». Αλλά αυτή δεν είναι πάντα η τύχη των καλών και ξεχωριστών σε αυτή την κοινωνία;.. Ενώ, πάντως, ο Σπύρος είναι μακρόθυμος, δεν το’ χει σε τίποτα να γίνει και οξύθυμος. Τότε είναι που, όλο νεύρο, μπήγει τσιριχτές φωνές. Όταν ο Σπύρος εκνευρίζεται, ποιος είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε…

 

Ο Σπύρος έχει μεγάλες ποσότητες ευαισθησίας μέσα σε αυτό το λιλιπούτειο κορμί. Δεν αγαπά (και δεν συνδράμει ηθικά και οικονομικά) μόνο συναδέλφους του. Αγαπά όλον τον κόσμο! Ιδιαίτερη αδυναμία του τα παιδιά (αν και, παραδόξως, όπως είπαμε, δεν απέκτησε δικά του) και οι ηλικιωμένοι.

 

Επειδή και ο ίδιος σταδιακά εντάσσεται στη δεύτερη κατηγορία (αν και πνευματικά ανήκει μάλλον στην πρώτη – λόγω αγνότητας περισσότερο) έχει, τα τελευταία ειδικά χρόνια, επιδείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το σπίτι του – τη «φωλίτσα» του, όπως το ονομάζει. Η εστία παίζει μεγάλο ρόλο, πλέον, στην καθημερινότητα του Σπύρου Μπιμπίλα. Και την περιποιείται με τόση φροντίδα, σαν να είναι μια πραγματική νοικοκυρά. Ο Σπύρος έχει βάψει το εσωτερικό του διαμερίσματός του, της ζεστής φωλιάς του, σε μια απόχρωση του πορτοκαλί, που δεικνύει παιγνιώδη διάθεση, ανεμελιά αλλά και αξιοσημείωτη ζεστασιά. Γιατί τι άλλο από αυτό είναι στην πραγματικότητα ο Μπιμπίλας; Ένα χαρωπό μεγάλο παιδί με μπόλικη ζεστασιά στην καρδιά… Τα έπιπλα της φιλόξενης εστίας του είναι, βεβαίως, μικροαστικά-νεοκλασικά, με πολλά σκαλίσματα κλπ. – στο γούστο της μητέρας του, αφού άλλωστε λέγεται ότι εκείνη εφρόντισε για την επίπλωση της άνετης Μπιμπίλειας κατοικίας. Το διαμέρισμα έχει, επίσης, πολλούς καθρέφτες (εδώ εντοπίζονται κάποια στοιχεία ναρκισσισμού, αλλά τι διάολο…, ηθοποιός είναι ο κάτοχος), ενώ ένα ακόμη χαρακτηριστικό του είναι η σχεδόν παντελής έλλειψη βιβλίων! Τι να τα κάνει, όμως, τα βιβλία ο Σπύρος… Αφού, ως καλλιτέχνης, δουλεύει κυρίως με την έμπνευση. Στο ζεστό αυτό μικροαστικό σπιτικό του, ο Σπύρος δεν ζει σαν ερημίτης, μολονότι αυτό μπορεί και του παρέχει την απαραίτητη γαλήνη που χρειάζεται για ενδοσκόπηση και για μελέτη των σημαντικών ρόλων που υποδύεται. Έτσι, δεν διστάζει, ενίοτε, σ’ αυτό το σπίτι, να στήνει και  μερικά «γλεντάκια», με καλεσμένους εκπροσώπους της show biz (κυρίως C- και D-celebrities).


Πάντα υποδειγματικός οικοδεσπότης ο Σπύρος, φιλόξενος μέχρι εκεί που δεν παίρνει, προσφέρει πολύ κρασί (για καλό δεν ξέρουμε…), καθώς και πολύ και καλό φαγητό στους πολυπληθείς καλεσμένους του – σπιτικό, απλό φαγητό, συνήθως μαγειρεμένο από τα χεράκια της ίδιας την αγαπημένης του μητέρας. Γιατί εδώ πρόκειται περί μιας τεράστιας αγάπης – αν δεν το έχετε αντιληφθεί απ’ όσα ήδη παραθέσαμε. Ο Σπύρος, όπως πιστοποιούν όσοι τον ξέρουν καλά, λατρεύει παθολογικά τη μητέρα του! Μάλιστα, υιός και μητέρα Μπιμπίλα θα συνομιλήσουν τουλάχιστον δις, σε καθημερινή βάση, έστω και από τηλεφώνου – έστω για ένα «καλημέρα» και «καληνύχτα» βρε αδερφέ, όταν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις του περιφρόντιδος ηθοποιού μας δεν του επιτρέπουν επαφή διά ζώσης... Μολονότι έχει δευτεραγωνιστήσει στο θεατρικό έργο «Όχι άλλα ψάρια μαμά» ουδέποτε αρνήθηκε τα καλοψημένα ψάρια της μητέρας του (η οποία τον κακομαθαίνει), ούτε και οτιδήποτε άλλο καθημερινώς εκείνη του προσφέρει. Αγάπη να ’ναι κι ό,τι να ’ναι, σ’ αυτούς τους δύσκολους, άκαρδους καιρούς, σ’ αυτή την στείρα, αντιερωτική εποχή, όπου αγνά και ευγενή αισθήματα δεν περισσεύουν.

 

Ο έρωτας… Αχ αυτός ο έρωτας… Πόσος έρωτας κυρίευσε, όλα αυτά τα χρόνια, την καρδιά του Σπύρου Μπιμπίλα... Πόσο ξεχωριστή θέση έχει καταλάβει ο θεός αυτός στην ψυχή του ερωτομανούς ηθοποιού μας… Αγάπησε παράφορα στη ζωή του ο Σπύρος, ο μικροκαμωμένος αυτός ερωτιδεύς-μπρελόκ – και όχι μονάχα τη μαμά του... Πόσο δυνατά έχει χτυπήσει η καρδιά του Μπιμπίλα στους ρυθμούς (στο τικ-τακ ή, καλλίτερα, στο τάκα-τάκα) του έρωτα… Πόσον έρωτα έχει γευτεί αυτό το μικρό σώμα... Και γιατί όχι; Ο Σπύρος ερωτοτροπεί, γιατί ξέρει ότι χωρίς έρωτα η ζωή δεν έχει νόημα. Κυρίως, χωρίς γήινο, σωματικό έρωτα. «Σ’ αυτή την πρόσκαιρη ζωή μας διατί / να μη χαρεί το ζωντανό το σώμα;», όπως διερωτάτο και ο ποιητής μας Γεώργιος Βιζυηνός. Το σπέρμα του έρωτα, λοιπόν, δεν έχει αφήσει ακηλίδωτο αυτό το μικροσκοπικό – μα τόσο ερωτικό – κορμί.


Ο Σπύρος, όπως είναι ιδιαιτέρως γνωστό στην πιάτσα, λατρεύει τα πουλιά. Κάθε είδους πουλιά – μικρά και μεγάλα, σκούρα και ανοιχτόχρωμα, νεανικά και γέρικα. Ξεχωριστή αδυναμία, όμως, δείχνει στους παπαγάλους – ιδιαίτερα στη αγαπημένη του Σωσώ. Κάθε πρωί, πριν φύγει για το άχθος της επιβίωσης (αλλά και της καλλιτεχνικής προσφοράς), το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να περιποιηθεί τα πουλιά του. Κι εκείνα τον ανταμείβουν, παρευθύς, μ’ ένα ηδονικό, απολαυστικό τιτίβισμα…


Και βουνό και θάλασσα, και γη και αέρα αγαπά ο Σπύρος – δεν κάνει περιττές διακρίσεις. Ωστόσο, δώσε θάλασσα στον Μπιμπίλα και πάρ’ του την ψυχή. Χειμώνα καλοκαίρι θα γευτεί θάλασσα ο Σπύρος. Είναι και χειμερινός κολυμβητής (έτσι ίσως εξηγείται και αυτό το υπέροχο σώμα). Γι’ αυτό το λόγο λατρεύει τα νησιά με ιδιαίτερη αδυναμία (κρατηθείτε) στη Μύκονο! Λατρεύει, όμως, και τον αέρα. Κάποτε είχε δηλώσει ότι θα ήθελε να γίνει αεροπόρος. Ίσως επηρεασμένος από την αντίστοιχη αεροπορική  (και όχι μόνο…) καριέρα του μεγάλου αεροπόρου και καλλιτέχνη (και οτιδήποτε άλλο…), Θάνου Βελλούδιου.

 

Αισθητικά, ο Σπύρος κινείται σε δυσπρόσιτες σφαίρες. Αγαπά τα έντονα χρώματα στα ρούχα – ειδικά στα παντελόνια. Φορά και ψηλά τακούνια. Όταν ομιλούμε για ψηλά τακούνια δεν εννοούμε απαραιτήτως και γυναικεία, σαν κι αυτά που ελάνσαρε, με τόση επιτυχία, στην ταινία «Οι Απέναντι» του Γιώργου Πανουσόπουλου, στον γνωστό ρόλο του άτυχου τραβεστί. Ομιλούμε και για ψηλά τακούνια καθημερινής – και όχι «μερακλίδικης» –  χρήσεως, σαν κι αυτά που προτιμά, λ.χ., ο Πάνος Παναγιωτόπουλος ή ο Νικολά Σαρκοζί. Μάλλον επειδή ο Σπύρος προσφέρεται σε «σχήμα τσέπης», τα τακούνια, ενισχύοντας το ανάστημά του, ενισχύουν και το Εγώ του. Ταυτόχρονα, κρύβει τις λευκές τρίχες των γηρατειών χρησιμοποιώντας όλη τη γκάμα της χρωματικής παλέτας – από το οξυζενέ ξανθό μέχρι το καφεκόκκινο της καρυδιάς. Οι καλλιτέχνες φορούν με άνεση παρδαλά ρούχα, εκκεντρικά υποδήματα, προκλητικά αξεσουάρ, χωρίς να διατρέχουν τον κίνδυνο να κατηγορηθούν για ελαφρότητα ή ακόμη και κιναιδισμό, όπως οι απλοί καθημερινοί άνθρωποι. «Οι κίναιδοι εμπορεύονται τα κάλλη τους, ντυμένοι με εμπριμεδάκια και κρατώντας γυναικεία τσαντάκια…», θα μας επισημάνει ο Η. Πετρόπουλος («Καπανταήδες και Μαχαιροβγάλτες»). Ο καλλιτέχνης Μπιμπίλας, από την πλευρά του, στα τσαντάκια μπορεί να λέει Ναι – αλλά λέει Όχι στα εμπριμέ!


Μεγάλη αδυναμία του Σπύρου τα σταμπωτά, στενά, «stretch» μπλουζάκια – μπλουζάκια που, ωστόσο, δημιουργούν ανάμεικτες εντυπώσεις. Από τη μια, τώρα πια που ο Χρόνος έχει αφήσει το στίγμα του τόσο έντονα στο σώμα του Σπύρου, τα «stretch» βοηθούν, δυστυχώς, να φανεί το στομάχι που έχει αναπτύξει πια ο ηθοποιός μας με τα χρόνια (γεροντόπαχα).


Από την άλλη, βέβαια, τα στενά μπλουζάκια αναδεικνύουν ένα ζευγάρι υπέροχα και στιβαρά στήθη. Θεέ μου, τι στήθη είναι αυτά! Στήθη, που κολάζουν ακόμα και άνδρα· στήθη που κολάζουν ακόμα και Άγιο!.. Στήθη που, όμως, κλείνουν μέσα τους και πολλή καλλιτεχνία, πολλή ευαισθησία και, ασφαλώς, πολλή Ελλάδα… Περδικόστηθος, λοιπόν, ο Σπύρος μιας και από τα στενότατα, κατά κανόνα, ενδύματα που φορεί διαφαίνονται δύο μεγάλες, στητές ρόγες (για να ακουστεί κάποτε, σε ένα πάρτι, η πρόστυχη και κακόγουστη ιαχή «πιπίλα-πιπίλα στις ρόγες του Μπιμπίλα»)…

 

Στα καλλιτεχνικά, ο Σπύρος δίνει όλο του το είναι, αναδεικνύοντας το μεγάλο ταλέντο του (που μόνο τυφλός δεν βλέπει). Δεν του λείπει, όμως, και το άγχος. Πριν εκτεθεί στα φώτα της ράμπας, τον πονά πάντοτε η κοιλιά του. Στο άγχος έχει αποδώσει ο ίδιος ο ηθοποιός μας αυτόν τον ενοχλητικό πόνο. Πάντα οι ταλαντούχοι έχουν άγχος, θα προσθέσουμε εμείς. Η μεγάλη και καθοριστική έμπνευση του Μπιμπίλα υπήρξε η πρωθιέρεια της (ημεδαπής) ηθοποιίας, Αλίκη Βουγιουκλάκη. «Ήταν η νεράιδα μου. Κοιμόμουν με τη φωτογραφία της στο μαξιλάρι μου. Και δεν ήμουν ούτε 4 ετών που δήλωσα: Πιο πολύ από τη μαμά μου και τον μπαμπά μου αγαπάω την Αλίκη Βουγιουκλάκη!», δήλωσε κάποτε ευθαρσώς ο Σπύρος. Είναι γνωστό ότι η εθνική μας σταρ ελατρεύετο από όλα τα στρώματα του πληθυσμού – κυρίως δε από τους ομοφυλοφίλους της πατρίδος μας που της είχαν στήσει κανονικό εικονοστάσι.


Μεγάλη αυτή η σύμπτωση, αν σκεφτεί κανείς ότι ο Μπιμπίλας θα ανεδεικνύετο καλλιτεχνικά αργότερα – ως άνδρας πλέον – κυρίως σε ρόλους ομοφυλοφίλων! Διόλου αμελητέα η καριέρα του Σπύρου, έστω και αν διακρίθηκε υποδυόμενος σχεδόν αποκλειστικά ομοφυλόφιλους (και σε δεύτερους πάντα ρόλους). Γενικά, πάντως, ο φιλότιμος δευτεραγωνιστής μας διακρίθηκε σε θέατρο, κινηματογράφο και τηλεόραση, σε ρόλους που έχουν μείνει ανεξίτηλοι στη μνήμη μας και με αξιοσημείωτη καλλιτεχνική αξία, αναδεικνύοντας μια σπουδαία καλλιτεχνική φλέβα. Κατ’ αρχάς, ο σκαμπρόζικος ρόλος του «Τηλέμαχου» στην τηλεοπτική σειρά «Ιερόσυλοι» στο πλάι του μεγάλου μας πρωταγωνιστή Θάνου Λειβαδίτη (ένας ρόλος που από τυπικά δραματικός κατέστη κωμικός χάρη στις έντεχνες πινελιές του Σπύρου). Το στίγμα του το άφησε και στο παιδικό θέμα, αφού διέπρεψε, όπως ήδη αναφέραμε, στις μεταγλωττίσεις της αγαπημένης μας σειράς «Στρουμφάκια», αλλά και στο περίφημο «Κικιρίκου». Βέβαια, ο Σπύρος δεν άφησε παραπονεμένο και το ενήλικο ρεπερτόριο: «Οι ομοφυλόφιλοι», «Μπορντέλο», «Πορνογραφία», «Λούλου», «Στο βάθος… βάθος αμέτρητο», «Οι τρεις αδελφές», «Ροζ ολοταχώς» και, οπωσδήποτε, ο διάστικτος από στοιχεία ομοφυλοφυλίας «Άγγελος», ανέδειξαν, μεταξύ άλλων, την πλούσια γκάμα των καλλιτεχνικών δυνατοτήτων του Μπιμπίλα.



Κάποιοι, μάλιστα, θεώρησαν ότι ο Σπύρος έχει τιμήσει (ως δευτεραγωνιστής πάντα) και το σκληρό ελληνικό πορνό. Κάτι τέτοιο, όμως, είμαστε σε θέση να βεβαιώσουμε ότι δεν ισχύει. Απλώς ορισμένοι προφανώς συγχέουν τον Μπιμπίλα με τον (μελαμψό) σωσία του, τον περίφημο, τον γιγαντιαίο Τζίμι Μπελαρίκε («Ανώμαλοι Έρωτες στη Σαντορίνη»). Εκπληκτική, πράγματι, ομοιότης...

 

Προσωπική μας άποψη ότι ο Σπύρος αναδεικνύει καλλίτερα το ταλέντο του, όταν ο ρόλος εμπεριέχει και κάμποση υστερία. Εκεί απολαμβάνουμε τον Μπιμπίλα στο φόρτε των δυνατοτήτων του. Το γυμνό, πάντως (το καλλιτεχνικό, έτσι;), ουδέποτε φόβισε τον Μπιμπίλα. Αντίθετα, τον βοήθησε να σπάσει, στο μέτρο που του αναλογεί, τον διάχυτο πουριτανισμό της εποχής, αλλά και να αναδείξει αυτό το θεσπέσιο κορμί που του εχάρισε ο μεγαλοδύναμος. Ένα κορμί, τόσο γυμνασμένο, απαλό και περιποιημένο, που σε άλλες εποχές θα αποτελούσε την χαρά κάθε παιδοτρίβου…

 

Το αξιοπρόσεκτο με τον Σπύρο είναι ότι, μολονότι στην καριέρα του υποδύθηκε κυρίως ρόλους ομοφυλοφίλων, απέφυγε την στάμπα του ομοφυλόφιλου στην προσωπική του ζωή, όπως μάλλον θα συνέβαινε με άλλους, λιγότερο προικισμένους, ηθοποιούς. Αλλά έτσι είναι. Άμα έχεις τόσο μεγάλο ταλέντο…

1,536 comments:

«Oldest   ‹Older   1001 – 1200 of 1536   Newer›   Newest»
Anonymous said...

1:15 ναι, αλλά ξέρουν τόσο καλά γαλλικά οι συμπατριώτες του Παπαγιάννη όπως αυτός για να συνεννοηθεί μαζί τους;

Anonymous said...

To ΒΗΜΑ και το ΘΕΜΑ έδωσαν δώρο CD Ρασούλη. Η κόρη διαμαρτυρήθηκε με το επιχείρημα ότι δεν εξασφαλίστηκε η ηθική συγκατάθεση των νόμιμων κληρονόμων του καλλιτέχνη. Μπορεί οι εφημερίδες να έπεσαν σαν τα κοράκια να αποκομίσουν κέρδη από τη συμπάθεια που προκάλεσε ο νεκρός καλλιτέχνης, αλλά τι σόι ηθική συγκατάθεση να ζητήσεις αφού οι εφημερίδες εξασφαλίζουν με κάθε νομιμότητα τη συμφωνία των εταιρειών; Όποιος δεν θέλει τέτοιες συμπεριφορές ας μην δίνει τα έργα του στις εταιρείες.

Anonymous said...

Τι είπε η Αλέκα η Παπαρήγα 1:36;

Anonymous said...

Με δηλώσεις στον Realfm 97,8 και τον Νίκο Χατζηνικολάου η γ.γ. του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα υπογράμμισε ότι «η Ελλάδα δυστυχώς έχει προσφέρει πολλά σε άδικους πόλεμους. Θα μπορούσε να αξιοποιήσει τις διάφορες διχογνωμίες στο ΝΑΤΟ και να παρεμποδίσει αυτή τη διαδικασία αλλά δεν θέλει».

Η γ.γ. του ΚΚΕ εκτίμησε ότι οι επιχειρήσεις γίνονται με στόχο τα πετρέλαια και το φυσικό αέριο αλλά και γιατί η Λιβύη «πήγαινε να παίξει ένα ηγετικό ρόλο στην Αφρική. Είναι ένα προγεφύρωμα για μεγαλύτερη διείσδυση στην Αφρική».

Για την οικονομική κατάσταση στη χώρα η Αλέκα Παπαρήγα είπε ότι η ελεγχόμενη χρεοκοπία θα προχωρήσει καθώς μετά την κρίση στην Ελλάδα «έγινε υποτίμηση αξίας της εργατικής δύναμης αλλά δεν έγινε μείωση των τιμών». Παράλληλα υπογράμμισε ότι τα εργαλεία που έχει σήμερα η Ε.Ε. είναι συγκεκριμένα και παρουσιάζονται τρομερές αντιφάσεις. «Πρέπει να διανεμηθούν τα κέρδη και η χασούρα ανάμεσα σε κράτη που αντιπαρατίθεται μεταξύ τους» ανέφερε η γ.γ. του ΚΚΕ.

Αναφορικά με το ενδεχόμενο πρόωρης προσφυγής στην κάλπη και συνεργασιών η Αλέκα Παπαρήγα είπε ότι «είναι κάτι που συζητιέται σήμερα στους οικονομικούς παράγοντες αλλά τα πολιτικά πρόσωπα δεν έχουν ενδώσει ακόμη σε μία τέτοια επιταγή», ενώ διευκρίνισε ότι ο επιχειρηματικός κόσμος θέλει μία πολύ ισχυρή κυβέρνηση.

Για τις αποκαλύψεις της Wikileaks για την Ελλάδα η γ.γ. του ΚΚΕ είπε ότι τα τηλεγραφήματα «μεταδίδονται λίγο ανάλαφρα και κουτσομπολίστικα αλλά νομίζω ότι περιέχουν και πυρήνα αλήθειας».

Η συνέντευξη της Αλέκας Παπαρήγα

www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=54967&catID=50

Anonymous said...

Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ …ΙΕΡΑ ΣΥΜΑΧΙΑ ΤΩΝ ΣΕΡΙΦΗΔΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΛΕΡΟΣ.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΑΦΤΙΣΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΑΝΑΝΔΡΑ NO FLY ZONE ΚΑΙ ΣΚΟΡΠΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΟΛΕΘΡΟ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΜΑΣ.
ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΟΗΕ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΑΜΕΣΩΣ ΠΡΙΝ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ ΤΟ ΜΕΛΑΝΙ ΤΩΝ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΠΟΥ
ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ ΠΟΤΕ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΟΗΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΦΑΡΙΣΑΙΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΤΩΝ.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ.
Ο ΣΑΡΚΟΖΥ Ο ΟΒΑΜΑ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΕΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΦΥΡΑΓΩΓΗΣΟΥΝ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΡΙΔΙΟ ΣΤΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΚΑΙ ΣΑΝ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ.
ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

Anonymous said...

Αλήθεια 4:15; Ας κάνουμε μία υπόθεση εργασίας λοιπόν παραβλέποντας το γεγονός ότι οι πρώην μεγάλες αποικιοκρατικές δυνάμεις Γαλλία, Ιταλία και Μ. Βρετανία μας βλέπουν σαν κουτσουλιά στην καλύτερη περίπτωση ή σαν μυγόχεσμα στην χειρότερη. Πως κατά την γνώμη την δική σου, της συντρόφισσας Αλέκας και άλλων παλικαράδων της φακής θα μπορέσουμε να ΜΗΝ εμπλακούμε έστω και με την άρνηση παροχής διευκολύνσεων; Θα πάμε έξω από Ακτια, Σούδες κ.λπ και θα αξιώσουμε να αποδοθούν οι βάσεις στον λαό όπως είχε κάνει ο Ανδρέας και κρατούσαμε γιά μέρες τις κοιλιές μας απ' τα γέλια; Ζήτω ο ελληνικός μικρομεγαλισμός!

Anonymous said...

Εύκολο.
Να ειπωθεί ένα νέο "Όχι"!
Ένα νέο "Αέρα"!

Anonymous said...

Ο ποιητής Ενρίκε Καρβάλιο Μουτσοντρίγκο δήλωσε ότι η Ελλάδα πρέπει και μπορεί να πρωταγωνιστήσει σε έναν αγώνα για την ανεξαρτησία των λαών και συνάμα το σταμάτημα της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο.

Anonymous said...

Ορθώς ανεφέρθη ο μέγας ποιητής Ενρίκε Καρβάλιο Μουτσοντρίγκο. Παγκόσμια ημέρα της ποιήσεως σήμερα.

Anonymous said...

ΠΟΙΑΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ.
ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΩΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΡΗΞΕΩΝ.
ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΩΝ ΣΕΡΙΦΗΔΩΝ ΕΝΟΣ ΟΗΕ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕΡΓΙΑΝΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΛΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΗΣ ΜΑΔΙΑΜ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΓΗ ΚΑΙ ΥΔΩΡ...ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ;;;
Η ΠΟΙΗΣΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΕΝΟΙ ΠΙΑ...

Anonymous said...

Ο Καρβάλιο Μουτσοντρίγκο φίλε Ξυνόγαλε σίγουρα δεν συμμερίζεται την άποψή σου. Μη βλέπεις τα πράγματα στενά. Απόχτησε νέους ορίζοντες και περηφάνια.

Ποιητής Αποσπερίτης said...

Να πάψουν να κλαίνε τα μωρά
το ονείρατα να παν χαμένα
όχι στα όπλα, στα λεφτά
να 'χουμε χρόνια ευτυχισμένα

Οι πλανεμένες μας ψυχές
μέσα στης ζήσης την ανάγκη
τρώνε συνέχεια πορδές
αντί για ποίηση κι αγάπη

Merry Poet said...

I brought a lot of brandy
with the aim to make you randy
I also brought a candy
which often comes in handy

Anonymous said...

Μπορεί οι ποιητές μας να είναι λαπάδες (Κούβελας) ή ακρωτηριασμένοι (Ξυνόγαλος), δεν χρειάζεται να βυθιζόμαστε σε μαύρη κατάθλιψη όμως. Ενα κράτος σαν το δικό μας, κράτος δικαίου χτισμένο σε στέρεες βάσεις είναι βέβαιο ότι θα βρει την περπατισιά του αργά ή γρήγορα. Ο (ωραίος σαν Ελληνας) θεός της Ελλάδας θα βάλει το χέρι του και όλα θα είναι καλά πάλι.

Anonymous said...

8:51 σοβαρός άνθρωπος ο Φλωρίδης, ο αδερφός του πρώην Υφυπ. Κλάσαμε στο γέλιο πάλι με τη σοβαρότητα των συνυπεύθυνων της κατάστασής μας.

Anonymous said...

9:05 οι πρακτικές που περιγράφει όμως ισχύουν, αρνησιδικία και άγιος ο θεός.

Anonymous said...

Ο Ξυνόγαλος ανθρώπινη ασπίδα στην Τρίπολη μαζί με τον Λίβυο. Φονιάδες των λαών Αμερικάνοι. ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίσιο συνδικάτο.

Geoffrey Chaucer said...

There once was a man some called Vaps,
Whose balls were made out of brass
When he'd bang 'em together
They'd play stormy weather
and sparkles came out of his ass

Anonymous said...

Μπορεί παρακαλώ πολύ (ή "παρακαλώ πάρα πολύ") να σταματήσει κάποτε αυτή η politically correct μαλακία περί ΚΕΝΤΡΟδεξιάς και ΚΕΝΤΡΟαριστεράς που θυμίζει κλαπαρχίδες δημοσιογράφους της κρατικής τηλεόρασης, τη Ντόρα Μπακογιάννη και τους υπουργούς του Καραμανλή; Χάθηκε η παλιά, καλή, κανονική (και κυρίως ΣΚΕΤΗ) ΔΕΞΙΑ και ΑΡΙΣΤΕΡΑ; Θα ξεράσουμε κάποια στιγμή με αυτή την αερολογία. Αφού βέβαια πρώτα κλάσουμε με κρότο. Κάτι που (μεταξύ μας) κάνουμε ήδη δηλαδή, κάθε φορά ακούμε αυτούς τους γελοίους εξωραϊσμούς.

Anonymous said...

9:25 οι πρακτικές ισχύουν επειδή το σύστημα, για το οποίο και αυτός και ο αδελφός του φέρουν ευθύνη, είναι διάτρητο. Είναι παράλογο, και ύποπτο, όλοι όσοι συνέβαλαν στην κατάσταση να κάνουν τώρα τους κριτές του σάπιου συστήματος.

Anonymous said...

Lighting λέει το ποιηματάκι, όχι sparkles.

Anonymous said...

Χρειάζεται επειγόντως ο Ξυνόγαλος να κατηχηθεί στα νάματα της καλής Ελληνικής ποιήσεως.
Τότε και μόνον τότε θα μπορέσει να πιάσει γερά την ουσία της ζωής.

Anonymous said...

9.38 Εσύ το τσάϊ σου.

Anonymous said...

Αν είναι lightning τότε αλλάζει ριζικά το νόημα.

Anonymous said...

Αφιερωμένο στον Ξυνόγαλο

Άντρας δεν είναι ούτε γυναίκα
Ούτε μας έρχεται απ' τη Μέκκα.

Είναι παιδί μελαχρινό
Μας έρχεται απ' τον ουρανό.

Κι έχει τα πλούτη του εδωπέρα
Στη γης και στον χρυσόν αέρα.

Έχει μια θάλασσα με φάρους
Που ανάβουν μόνο για τους γλάρους.

Έχει εκκλησιές που τις πηγαίνει
Όπου του λεν οι πικραμένοι.

Κι ένα λαγωνικό που πιάνει
Τις έγνοιες πάνω στο ταβάνι.

Κανείς δεν ξέρει πώς τον λένε
Μια του γελάνε μια του κλαίνε.

Και πότε ζει πότε πεθαίνει
Πότε τους άλλους ανασταίνει.

Τις αλυσίδες όλες σπάει
Και μ' ανοιχτές φτερούγες πάει.

Anonymous said...

Πάντως οι σχετικές αμερικανικές διαρροές για την Ελλάδα είχαν και τα ωραία τους. "Ανερχόμενο αστέρι της πολιτικής ζωής" ο Ευρυπίδης Στυλιανίδης.

Anonymous said...

Αγαπητέ 9:52,

σφάλμα, "παιδί μελαχρινό" (ή μελαχ-οι-ρινό) μάλλον στο Λίβυο Παπαγιάννη ταιριάζει το ποίημα.

Anonymous said...

9:49, εκτός του ότι αλλάζει το νόημα, ο μυστήριος 9:38 γράφει lighting, δηλαδή φωτισμός, ούτε κάν lightning δηλαδή αστραπή, που θα ταίριαζε νοηματικά. Άσε που χαρακτηρίζει το limerick "ποιηματάκι". Γεμίσαμε Χατζηνικολάου. Τη σκηνή δε με την ανάφλεξη της πορδής την έχει περιγράψει κι ο Πετρόπουλος στο Εγχειρίδιο του Καλού Κλέφτη.

Anonymous said...

Εχει δίκιο ο Πρετεντέριος. Εχει δίκιο αυτή η ομιλούσα μοσχαροκεφαλή των νέων Παρθενώνων της Δημοσιογραφίας (με το Τσ κεφαλαίο) που λέγονται δελτία των 8.

Ε τουλάστιχον δεν είναι λογοκλόπος, ούτε μπούλης σαν τον Alexis. Στο δελτίο του δεν παρουσιάζονται σαχλαμάρες όπως δενδροφυτεύσεις, αλλά θέματα υψηλού κουλτούρας Μεγαρίτικης, και αυτό μόνο όταν έχει ρεπό η κυρία Μαριάννα με το μυστρί το εγκαινιακό.

Anonymous said...

10:04 τα είδα και τα λιμερίκια (έτσι ονομάζονται στα ελληνικά) και την χατζηνικολάκικη ορθογραφία του lightning αλλά είπα να τα προσπελάσω και να επικεντρωθώ στο βίντεο με ορθογραφημένη περιγραφή. Και αλίμονο αν ο σκατολόγος Πετρό δεν περιέγραφε αυτήν την μπιζάρ συνήθεια.

Anonymous said...

To όνομά του Αντώνης Μυλωνάκης. Απόστρατος. Γυρολόγος όλων των 'δεξιών' κομμάτων για να τον βάλουν στις εκλογικές λίστες. Τώρα παριστάνει τον δημοσιογράφο στο Extra3. Εντυπωσιάζει ο ζήλος με τον οποίον δημοσιογραφεί καθώς και η υποταγή του στον παρουσιαστή του δελτίου στο οποίο μετέχει. Η υποταγή είναι τόσο απόλυτη που υποκύπτει στις πιέσεις του κεντρικού παρουσιαστή και κουβαλιέται ξημερώματα τα σαββατοκύριακα για να τον συντροφεύσει στις ραδιοφωνικές του εκπομπές αφού τέτοιες άγριες ώρες κανείς δεν αποδέχεται τις προσκλήσεις του κεντρικού παρουσιαστή και ραδιοφωνικού παραγωγού. Στο ύψος σου κύριε συνταγματάρχα!

Anonymous said...

Ωδή στον Ξυνόγαλο
(και βουκολικό μπαλέτο υπό τους ήχους της Ιεροτελεστίας της Ανοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκι)

Τις πασχαλιές
τα λουλουδάτα πράσινα κλωνάρια
θα σου φορέσω γιά να βγείς
στο μπλογκ γιά να χορέψεις
ω λυγερέ πεντάμορφε
Ξυνό μεγαλομάτη
και γιά προικιό τον ακριβό
ανθοσωρό του Βάρσου
το ελαφρύ το σύννεφο
τα ρόδα γιά στολή σου
φτερά πουλιών νεραϊδινές
λαλιές δώρα του Marwood
όλα γιά σε σμιχτόφρυδε
περδικοστήθη φίλε
τον ήλιο σου γιά πρόσωπο
και τραχανά στα στήθη

Anonymous said...

10:14 εύγε Β.

Anonymous said...

10:15 πραγματικά πρωτότυπη αυτή η επιλογή. Συνήθως απόστρατοι δουλεύουν στα μέντια ως αμυντικοί αναλυτές. Όχι ως ρεπόρτερς πάνω στα θέματα επικαιρότητας.

Anonymous said...

10:25 επιτρέψατέ μου maître τις παρακάτω προτάσεις:

το "Ξυνό μεγαλομάτη" σε "Ξυνό πλατυκεφάλα",

το "φτερά πουλιών νεραϊδινές" σε "του Καραϊσκου το μαντρί"

V. said...

10:35, δεν έχω γράψει εγώ αυτό το ευφάνταστο ποίημα. Μόνον ως Αποσπερίτης και (παλαιότερα) ως Άναλις επιχειρώ ποιητικά.

Anonymous said...

Μήπως τυχαίνει να γνωρίζει κανείς τι δουλειά ακριβώς κάνει, αν κάνει, ο τ. υπουργός Γιάννος Παπαντωνίου, έστω και για το φαίνεσθαι, από τότε που αποχώρησε από την ενεργό πολιτική?

I smell a rat said...

Συμφωνώ με τον 10:35. Οι αλλαγές είναι απαραίτητες αλλιώς το ποίημα "Ιατροπουλίζει" ελαφρώς.

Anonymous said...

Σωστό ερώτημα 10.50. Εκτός από ένα ινστιτούτο του κώλου που έχει (ίσως και για να παίρνει τίποτα κρατικές επιχορηγήσεις;) τόσα χρόνια δεν έχουμε μάθει να έχει κάποιο επάγγελμα. Όχι ότι το χρειάζεται για τα προς το ζην βέβαια, αλλά όπως σωστά λές γιατί η γυναίκα του Καίσαρα κλπ

Anonymous said...

10:50

http://www.kepp.gr/board.aspx

http://yannospapantoniou.blogspot.com/

Όπως βλέπεις δουλεύει σκληρά, έχει άλλωστε μία πανάσχημη, σπυριάρα, υστερική και αντισεξουαλική κόρη (Δάφνη) να προικίσει.

Anonymous said...

10:35 (μάλλον γκριζομάλλη) προτάσεις ευχαρίστως αποδεκταί.

Σούφρας

PS "I smell a rat" up yours (άκου Ιατροπουλίζει!)

Anonymous said...

Ω ΠΟΙΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΚΡΥΝΩΝ ΜΑΣ ΘΡΥΛΩΝ
ΤΩΝ ΜΑΡΜΑΡΕΝΙΩΝ ΑΛΩΝΙΩΝ
ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΥΚΟΝΟΥ ΜΥΛΩΝ
ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΜΕΙΝΑΤΕ ΜΟΝΑΧΟΙ
ΝΑ ΣΚΟΥΖΕΤΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΑΧΗ

ΩΔΕΣ ΜΠΑΛΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΧΑΚΙΑ
ΛΑΜΠΟΥΝ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΣΑΝ ΑΣΤΡΑΚΙΑ
ΓΙΑ ΤΟΥ ΞΥΝΟΓΑΛΟΥ ΤΟ ΚΛΕΟΣ
ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΠΕΟΣ....

ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©

Anonymous said...

Ευχαριστώ. Οσμίστηκα σκληρή δουλειά.

Anonymous said...

Αυτός είναι ο Ξυνόγαλος που όλοι αγαπήσαμε! Αντί να παρεξηγηθεί, αντεπιτίθεται με χιούμορ και περισσή καλλιτεχνικότητα! Εύγε αγαπητέ Ξυνόγαλε!

Anonymous said...

Ένα μεγάλο μπράβο και από μένα στον Ξυνό. Ποιοτική και κάθε άλλο παρά ξινή αντίδραση.

Anonymous said...

Κύριε Σουφρα-φρά 11:14,

την πατήσατε grande, εκνευριστήκατε και αποκαλυφθήκατε. Είμαι και ο 10:35 και ο 10:55 I smell a rat. Την τελευταία φορά που "κατεβάσατε" το ποίημα, ελαφρώς παραλλαγμένο, υπογράψατε ως Ιατρόπουλος. "Τσίμα-τσίμα" σας έβγαινε η ρίμα. Got it?

Anonymous said...

Εύγε Σάουρμιλκ, άξιον τέκνον της των πλατυκέφαλων γεννήτρας Ηπείρου.

Anonymous said...

Έδωσε μαθήματα υψηλής ποιότητας απόψε ο Ξυνόγαλος. Και από μένα πολλά συγχαρητήρια στο λεβέντη αυτόν Ηπειρώτη.

Φίλιππας Φίλιος said...

Θα προτείνω στο Δημοτικό Συμβούλιο να πέσουν τα τείχη και να του δοθεί το χρυσό κλειδί της Βατραχουπόλεως.

Anonymous said...

Μη λες τέτοια γιατί είναι εναντίον του Φίλιου ο Ξυνόγαλος, αν θυμάμαι καλά από κάποια προεκλογικά σχόλιά του.
Προς Λαός μεριά τον κόβω τον αγαπητό Ξυνόγαλο.

Anonymous said...

Μετά και τα αποψινά, στον Ξυνόγαλο πρέπει αυτοδικαίως να αφιερωθεί το τραγούδι "Λεβεντόπαιδο" με τον Λευτέρη Παπαδόπουλο να σιγοντάρει χτυπώντας πάνω-κάτω τις μασέλλες.

Αν έχει υπομονή ας απολαύσει το τρίτο τραγούδι σε αυτό το δυνατό ποτ πουρί, από το 5:13 και μέχρι το πολύ δυνατό φινάλε

www.youtube.com/watch?v=A3-gAz0ChE0

Anonymous said...

Κύριε Rat,

Πράγματι υπέγραψα ως Ιατρόπουλος στον τσίμα-τσίμα, αλλά, τι σχέση έχει αυτό; Τι "κατέβασα" και από που; Δεν αντιλαμβάνομαι τον υπαινιγμό σας.

Anonymous said...

Τώρα, σφοδρή αντιπαράθεση Πρετεντέρη και κομμουνιστή Σοφιανού με εκατέρωθεν ειρωνείες, και με τον Άρη στον ρόλο του πορδοβουλώματος.

Anonymous said...

http://bit.ly/hmM0d7

γκριζομάλλης said...

Φίλε Σούφρα, αφού ξέρεις ότι εγώ υπογράφω -ιδίως όταν γράφω κάτι για το οποίο κάποιος μπορεί να θέλει να με βρίσει.

Anonymous said...

11:59, "...με τον Λευτέρη Παπαδόπουλο να σιγοντάρει χτυπώντας πάνω-κάτω τις μασέλλες...". Οι μασέλλες του άθλιου ρουφιάνου χτυπάνε στον ίδιο ρυθμό με το μπεγλέρι του ή όχι;

Φίλιππας Φίλιος said...

Σύντροφε προβοκάτορα 11:54 τέτοια ποίηση υπερβαίνει τις στενές κομματικές γραμμές. Όμως η αναφορά του άξιου τέκνου των Ιωαννίνων Ξυνόγαλου στη Μύκονο, το νησί σήμα κατατεθέν του σοσιαλισμού, το νησί ορόσημο της λευτεριάς, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της ταξικής διαπάλης, της συναδέρφωσης των λαών, δείχνει ότι είναι πλέργια δημοκράτης.

Anonymous said...

Ο ΦΙΛΙΠΠΑΣ ΦΙΛΙΟΣ ΚΑΙ ...ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ

ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ...

ΧΩΡΙΣ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ

ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ
ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΔΕΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΑΠΡΕΠΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.

Σε… καταστολή συνεχίζει να βρίσκεται ο Δήμος Ιωαννιτών, εξαιτίας της παρατεταμένης κατάληψης του Δημαρχείου, από συμβασιούχους της πρώην ΑΔΕΙ. Η υπό τον Φιλ. Φίλιο Δημοτική Αρχή ακόμη δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα, που έχει αγανακτήσει τους πολίτες, αφού δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν ακόμη και για τα πιο βασικά. Είναι χαρακτηριστικό, ότι ο νέος μεγάλος Δήμος Ιωαννιτών, τρεις μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων από τον Φιλ. Φίλιο, δεν έχει προχωρήσει σημαντικά θέματα, τα έργα έχουν μπει στο… ψυγείο και γενικά επικρατεί ανησυχητική στασιμότητα, σε μια περίοδο συνεχών αλλαγών.
ΜΗΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΦΙΛΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ;;;;;ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΩΝ ΓΙΑΝΝΙΩΤΩΝ ΜΕ ΤΑ ....ΧΑΡΤΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΠΙ ΜΗΝΕΣ.

HA HA SAID THE CLOWN

Φίλιππας Φίλιος said...

Σε απάντηση των κατηγοριών Ξυνόγαλου, τα εξής: "Αυτοαναφορική η τελευταία πρόταση του μηνύματος του Ιωαννίτη δημότη κυρίου Ξυνόγαλου. Κρίμα(ς) κι εγώ είπα τόσα καλά λόγια για εσάς στο αμέσως προηγούμενο από το δικό σας μήνυμα. Προφανώς, ο ξυνός τραχανάς που με μονομανία καταναλίσκει, ξύνισε και την, μέχρι πρόσφατα αγνή, Ξυνόγαλη ψυχή."

Anonymous said...

Στενοχωρήθηκε ο Λαζόπουλος μαθαίνοντας από ένα πάνελ πρωϊνάδικου ότι για να του περάσει ο λόξυγγας πρέπει να αυτοκωλοδαχτυλιαστεί. Είναι επειδή έχει λεπτά δάκτυλα.

Anonymous said...

Κάτω τα χέρια από τον Στέφανο ρε!

Anonymous said...

Ουστ βρωμοαρβανιτες απ' την ελλάδα. Μπουζουριασμα και στην Κακαβια όλοι.

Μπραβο στον Αλέξις

http://bit.ly/fsuLqG

Anonymous said...

ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΛΟΓΟ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΘΕΟ.
ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΦΥΛΛΑΔΑ Η ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ...ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ, ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ...ΚΑΜΕΡΑΣ.
Ο ΚΑΘΕ ...ΠΑΡΑΠΟΝΕΜΕΝΟΣ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ ΑΠΕΙΛΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ.

ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΙ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ΜΑΚΗΔΕΣ ,ΤΑΚΗΔΕΣ,ΤΣΑΜΠΟΥΚΟΧΩΡΙΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝ ΜΑΓΚΙΕΣ ΜΕ ΤΖΙΠΑΡΕΣ, ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΠΟΥΡΑ ΚΑΙ ΚΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΦΡΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΟΡΝΤΙΝΑΝΤΣΕΣ ΤΗΣ ΕΛΑΣ.

ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΠΟΥ 40ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΡΑΦΕ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΜΠΡΟΣΘΟΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΣΕΠΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ...ΡΕΣΤΑ.

ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©

Anonymous said...

Εκ μέρους της μεγάλης Οικογένειας των Καραμήτρων δηλώνω αποστροφή προς και καταδικάζω απερίφραστα τις δηλώσεις Ξυνόγαλου. Ο κύριος (;) αυτός νομίζει ότι μπορεί να μας πιάνει στο στόμα του δίκην δικαστού και Θεού και να μας κάνει μαθήματα δημοκρατίας. Ντροπή και αίσχος. Τσάμπα μάγκας. Τσαμπουκοχωριάτης. Αυτή είναι η δουλειά του. Όπως γνωρίζουμε, οι Ξυνόγαλοι έρχονται και παρέρχονται ως προς τη διαβολική τους ιδιότητα. Φυσικά, κανείς δεν θα είχε την απαίτηση από ένα χαλκείο ψεύδους και παραπληροφόρησης να σταματήσει να έχει επαγγελματικό μέλλον. Όμως τέτοιες απόψεις δεν τιμούν τον κύριο (;) Ξυνόγαλο. Γνωρίζω, αντιλαμβάνομαι από πού προκύπτει αυτό το ζήτημα. Προφανώς, ο κύριος (;) Ξυνόγαλος δεν έχει εξασφαλισμένους άλλους πόρους ζωής. Αυτή είναι η δουλειά του, και θα πρέπει με κάποιον τρόπο, να διασφαλίσει το οικογενειακό εισόδημά του. Και το χειρότερο είναι ότι πλανάται πως οι αηδίες που γράφει είναι σοβαρές κουβέντες. Λογικό, ο Ξυνόγαλος την κλανιά του μοσχολίβανο την έχει.


ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ
©

Anonymous said...

Να τοποθετηθεί ο Ξυνόγαλος για το αν ταιριάζουν τα παπούτσια με το κοστούμι .

Anonymous said...

Δεν πιστεύω τις θεωρίες συνωμοσίας αλλά αυτό το βίντεο ομολογουμένως με εντυπωσίασε. Επειδή δεν διαθέτω αρκετές γνώσεις επί του θέματος παρακαλώ να τοποθετηθούν οι Φουρακικοί, Γκιολβικοί και Ντενικενικοί σχολιαστές. Α, να τοποθετηθεί και ο σχολιαστής που μας έλεγε ότι ο σεισμός στην χώρα των σχιστομάτηδων προήλθε από υπερόπλο σε αμερικανικό υποβρύχιο.

http://www.youtube.com/watch?v=7NuQrV3SR-c

Anonymous said...

8:25 ούτε εγώ πιστεύω τις θεωρίες συνωμοσίας, αλλά τι να κλάσει το HAARP μπροστά στο Ελληνικό Υπερόπλο, τον ξυνό τραχανά του Ξυνόγαλου που σπέρνει τον τρόμο. Μόνο οι πατούσες του Καραϊσκου, όταν βγάλει τα σανδάλια, είναι υπέρτερο όπλο αυτού. Αλλά δεν είναι Ελληνικό, είναι Λιβυκό.

Anonymous said...

10:19 μάλλον έχεις δίκιο. Ο ξινός τραχανάς του Ξυνόγαλου είναι τρομακτικό υπερόπλο. Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες φήμες ο Γιαννιώτης φίλος μας εργάζεται πυρετωδώς γιά την υλοποίηση της έκδοσης Mk II του υπερόπλου που θα προκαλεί και σεισμούς με την βοήθεια τουρμπινοκίνητης προώθησης εντερικών αερίων.

Anonymous said...

http://bit.ly/ic3duo

Anonymous said...

Ο Άdι Ουόρχωλ είπε ο Νίκος μας. Θα τρίζει η περούκα του μακαρίτη.

Anonymous said...

Ο Νίκος έχει αποκαλέσει από μικροφώνου την Ανγκελα Μέρκελ Αντζελα, αιτιολογώντας μάλιστα την επιλογή του: "Ξέρω ότι πρέπει να την λέω Ανγκελα, αλλά το Αντζελα μου πάει πιό πολύ" είπε ο Νίκος. Συνεπώς έχουμε βρετανοποίηση των γερμανικών ονομάτων και γερμανοποίηση των αγγλοσαξωνικών (Adi είναι το υποκοριστικο του Adolf - Αδόλφου) από τον (και) γλωσσοπλάστη Νίκο.

Anonymous said...

"Προετοιμάζοντας μια επίσκεψη (που δεν πραγματοποιήθηκε τελικά) στην Αθήνα του 1982, ο «αδελφικός ηγέτης» της Λιβύης φανταζόταν τον εαυτό του να αποβιβάζεται στο Φάληρο, από εκεί να ανεβαίνει έφιππος στην Αθήνα (ενώ, φαντάζομαι, τα πλήθη κατά μήκος της Συγγρού θα τον αποθέωναν και θα τον έραιναν με λουλούδια), όπου θα κατέλυε στο Μαξίμου. Ολα αυτά τα φαιδρά για τον Καντάφι τα πληροφορηθήκαμε χάρη στον Δημήτρη Αβραμόπουλο, ο οποίος τα είπε προχθές στη Βουλή, στη συζήτηση σχετικά με την κατάσταση στη Λιβύη. Ισως στους νεότερους προξενεί κατάπληξη το βάθος των γνώσεων του αντιπροέδρου επί του συγκεκριμένου θέματος, γι’ αυτό είναι νομίζω χρήσιμο να θυμίσω ότι ο σημερινός αντιπρόεδρος της Ν. Δ. ήταν τότε, ως νεαρός και μυστακοφόρος διπλωματικός ακόλουθος, το δεξί χέρι του αειμνήστου Χρήστου Μαχαιρίτσα, διευθυντή του διπλωματικού γραφείου του Ανδρέα Παπανδρέου. Ανέκαθεν φιλόδοξος, ο Δ. Αβραμόπουλος από μικρός επεδίωκε να είναι μέσα στα πράγματα..."

(από τον σημερινό Κασιμάτη)

Anonymous said...

Αν λάβουμε σοβαρά υπ' όψιν τα ανωτέρω σχόλια περί Νίκου, ελλοχεύει σύμφωνα με τον νόμο των πιθανοτήτων ο κίνδυνος να βρεθεί σε αυτήν την ανεπιγνώστως δεινή θέση...

Anonymous said...

"Οικογενειακά κειμήλια εκλάπησαν από το Μέγαρο Υπατία κατά την παραμονή των 275 απεργών πείνας.

Το νεομπαρόκ κτήριο της οδού Πατησίων είχε παραχωρηθεί δωρεάν, με πρωτοβουλία των ιδιοκτητών του.

Από την πρώτη στιγμή οι απεργοί και οι αλληλέγγυοι έκριναν το κτήριο ακατάλληλο και κατάγγειλαν το γεγονός ότι οι ιδιοκτήτες κράτησαν για ιδία χρήση τον τελευταίο όροφο, προκειμένου να λειτουργεί η εταιρεία κατά το 15ήμερο της φιλοξενίας. Κατάγγειλαν επίσης ότι οι ιδιοκτήτες κράτησαν για ιδία χρήση κάποιες τουαλέτες.

Οι απεργοί δεν αποδέχτηκαν να μεταφερθούν αλλού μετά το πέρας των 2 εβδομάδων (παρά το γεγονός ότι βρέθηκε άλλος κατάλληλος χώρος).

Οι φιλοξενούμενοι επιδόθηκαν σε κλοπές αντικειμένων στο Μέγαρο Υπατία.

Μέχρι στιγμής καταγράφονται ως κλαπέντα: 2 ασημένια κηροπήγια από την οικογένεια Τipaldi, συλλογή από πράσινες οπαλίνες του 19ου αι.(16 κομμάτια) και 26 κεντημένες πετσέτες φαγητού από τα κεντήματα της προγιαγιάς από την Σμύρνη."

(To Βήμα 23.3.11)

Anonymous said...

style police

Anonymous said...

http://bit.ly/eBlSnw

Anonymous said...

πέστα μπιμπίλα όλα, μίλα
σαουερμιλκ ή αϋράν
ξυνόγαλος - βαρσοκαφρίλα
ποτέ ζευγάρι δεν θα παν

Anonymous said...

2:42 Γι' αυτό και ο δουλέμπορος Καραϊσκος, σοφά πράττων, τους βάζει σε παραπήγματα από τσιμεντόλιθους και ελλενίτ. Και μάλιστα όχι δωρεάν αλλά έναντι τσουχτερού ενοικίου. Σαν πούρος αριστερός δηλαδή.

Anonymous said...

12:18 ο οποίος Νίκος, στη σημερινή συνομιλία του με την Κανέλλη, έβγαλε τον τσαμπουκά, αντρουά, βυλγκαίρ Νίκο, που τόσο πολύ (νομίζει ότι) του πάει. Όταν, αμέσως μετά έβγαλε τον Καρατζαφέρη, άλλαξε στάση 180 μοίρες και, επανελθών στην κανονική του κατάσταση (σόφτ φλώρος), έκατσε σαν την κότα να του θωπεύσει τα οπίσθια ο Φύρερ.

Anonymous said...

Μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση κατέθεσε ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης, πρώην υπουργός και βουλευτής της Δημοκρατικής Συμμαχίας σε βάρος των δημοσιογράφων Γιάννη Παναγιάννη, Αντώνη Μυλωνάκη και Τάνιας Ιακωβίδου, που παρουσιάζουν το "Αποκαλυπτικό Δελτίο" στο κανάλι Έξτρα. Η εν λόγω εκπομπή αποκάλυψε ότι η δικογραφία για την ενοικίαση ελικοπτέρων θα διαβιβαζόταν στη Βουλή -όπως και έγινε- ενώ συνομιλητές του πρώην υπουργού υποστηρίζουν ότι ακούστηκαν σαφή υπονοοούμενα περί ενοχής του Χρήστου Μαρκογιαννάκη στην εν λόγω υπόθεση...

Anonymous said...

Τα εγγλέζικα τα έμαθα στο φροντιστήριο σε ερημικό χωριό της Πίνδου όπου με περηφάνια γεννήθηκα και ανδρώθηκα. Αλλά αυτό που πριν από λίγο άκουσα ομολογουμένως με ζόρισε άσχημα. Άκουσα τον δημοσιογράφο κύριο Γιάννη Παπαγιάννη να διαβάζει εγγλέζικα γραμμένο έγγραφο με τίτλο την λέξη Proposal. Και άκουσα όχι μία αλλά ΔΥΟ φορές να την προφέρει "Πρόποσαλ". Δεν είναι αυτά τα εγγλέζικα που εγώ έμαθα στο φροντιστήριό μου.

Anonymous said...

Οφείλουμε πάντως να ομολογήσουμε ότι η Μαρία, σε αντίθεση με τον Σωτήρη, είναι παρασάγγας πιό όμορφη στα πεδία των μαχών. Ισως αυτό να οφείλεται στο λουκ μιλιτέρ, ίσως στην κρητική λεβεντιά, όποια και να είναι η αιτία το αποτέλεσμα είναι χάρμα οφθαλμών.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Σαν πούρο αριστερός

Anonymous said...

11.23 καλά άκουσες και έτσι είναι το σωστό. ΠΡόΠΟΣΑΛ. Ο
Λίβυος είναι γνωστό ότι ξέρει εξίσου καλά αγγλικά με γαλλικά. Και με ελληνικά. Εντύπωση μου έκανε το χέρι του που έδειχνε το έγγραφο στην κάμερα. Γιατί το δάχτυλο του δημοσιογράφου το κοσμούσε ένα φαγωμένο νύχι.

Anonymous said...

Tο αστείο είναι ότι ακόμη και η πλευρά των διεφθαρμένων υποπτεύεται και καταγγέλει προσπάθειες εκβιασμού.

Ο Four Seasons διαδίδει ότι κάποιο μικρό περιθωριακό κανάλι μέσα από το πολύ αποκαλυπτικό δελτίο του τον χτυπάει καθημερινά με στόχο κάτι να του αποσπάσει.

Αδύνατον να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Όπως αδύναντον είναι να είσαι Four Seasons και να μιζάρεσαι.

Anonymous said...

Αγαπητέ κύριε 11:49, είναι γνωστό τοις πάσι ότι οι πραγματικά όμορφες Κρητικές είναι αυτές που δεν έχουν μουστάκι. Νομίζω μπορεί να επιβεβαιώσει και ο πούρο-με-δαχτυλίδι-αριστερός Καραϊσκος.

Anonymous said...

Αγαπητέ κύριε 10:56, το "κάποιο μικρό περιθωριακό κανάλι μέσα από το πολύ αποκαλυπτικό δελτίο του" φημολογείται ότι σχετίζεται με πραγματικά νέα και ραδιόφωνα και εναλλακτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, ήτοι τους κάνει τη μπουγάδα με τα άπλυτα, την οποία δεν δύνανται να την κάνουν μόνοι τους για να μη τσαλακώσουν το (αντικειμενικό, ίσων αποστάσεων) προφίλ τους.


Σαπόουζιg δις ιζ τρού δεν ουί μέη πρηζιούμ δατ εν ανdίσιοναλ κοχήσιβ φάκτορ φορ δις ανχόλυ μάτς ιζ δι ιμπέκαμbλ νόλετζ οφ δη ήνγκλις λάνγκουιτζ σέρνd μπητουήν δη του μάστερς οφ δη ριπόρτιg ίνταστρυ.


Νοτουιθστάdιg, δις νdαζ ιν νόου ουέη εξόνερεητ δις Four Seasons πέρσον.

Γιάννης Πούλος said...

Ας μου επιτραπεί και εμένα να κάνω ένα πρΌποσαλ [sic] που πιστεύω ότι μπορεί να καλυτερεύσει τη ζωή σε αυτή την κοινωνία: Τα κανάλια να ακολουθήσουν τον δρόμο της ηθικής και να μην εκβιάζουν. Το ίδιο να κάνουν και οι πολιτικοί και να μην παίρνουν μίζες.

Έτσι, πιστεύω ότι ένας καλύτερος και δικαιότερος κόσμος είναι μπορετός.

Anonymous said...

O 11:58, με βρωμερά υπονοούμενα, συκοφαντεί αναίσχυντα ένα νέο και ελπιδοφόρο group ΜΜΕ με εφημερίδα και ραδιόφωνο, καθώς και τον αξιοσέβαστο άνθρωπο που βρίσκεται πίσω από αυτό.

Ουδέν αναληθέστερον. Πρόκειται για κόσμημα στον χώρο της ενημέρωσης. Ας σταματήσουν επιτέλους κάποτε οι ανώνυμες συκοφαντίες, που το μόνο που καταφέρνουν είναι να μολύνουν τον αέρα της ενημέρωσης καλλιεργώντας τον σπόρο της τυφλής και αβάσιμης αμφισβήτησης προς πρόσωπα υπεράνω πάσης υποψίας.

Anonymous said...

12:56, εγώ τον κατηγορώ τον 11:58 γιατί μπορούσε να αποδώσει την Χατζηνικολάκειο προφορά καλύτερα. Μάλλον έγραφε αγουροξυπνημένος.

Anonymous said...

ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΝ ΓΙΑ ΗΡΩΕΣ

Δημήτριος Νενέκος και άλλοι προσκυνημένοι

Ο χαρακτηρισμός “νενέκος”, προκύπτει ως αναφορά στον Δημήτριο Νενέκο, αρβανίτη οπλαρχηγό της Επανάστασης, ο οποίος δραστηριοποιήθηκε στην περιοχή της Αχαΐας, προσκύνησε και συνεργάστηκε τελικά με τον Ιμπραήμ.

Αν και από μόνος του ο συνδυασμός Αχαιού και Αρβανίτη μπορεί να προκαλέσει αναπάντεχα αποτελέσματα, στην ταραγμένη αυτή περίοδο της Ελληνικής ιστορίας είχε καταστροφικές συνέπειες.

Ο Δημήτριος Νενέκος

Ο Δημήτριος Νενέκος καταγόταν από το χωριό Ζουμπάτα των Πατρών κι έγινε οπλαρχηγός του προκρίτου της Πάτρας Βενιζέλου Ρούφου, αφού πρώτα δολοφόνησε τους πολεμιστές Σπανοκυριάκο και Σαγιά, ανταγωνιστές του για το ίδιο πόστο.

Αρχικά διακρίθηκε στις πολιορκίες της Πάτρας και του Μεσολογγίου, αλλά μετά την άλωση του Μεσολογγίου, το 1826 προσκύνησε και συνεργάστηκε με τον Αιγύπτιο στρατηγό Ιμπραήμ, συμπαρασύρωντας μαζί του και πολλούς άλλους.

Το 1827, επικεφαλής των Τουρκοπροσκυνημένων πολέμησε εναντίον των Ελλήνων και τους νίκησε. Για αυτά τα «κατορθώματα» του και με τη μεσολάβηση του Ιμπραήμ, έγινε με διαταγή του Σουλτάνου, «μπέης».

Ο Κολοκοτρώνης επικύρηξε τον Νενέκο και τους συνεργάτες του, διακηρύσσοντας “Φωτιά και Τσεκούρι στους προσκυνημένους”. Η δικαίωση ήρθε με τη σύλληψη του Νενέκου και την εκτέλεσή του το 1828 από τον αδερφό του δολοφονημένου Σαγιά.

Panoutsos said...

Ο Παλαιοκώστας είναι θεσσαλός, ο Παλαιοκώστας είναι κακοποιός, άρα οι θεσσαλοί είναι κακοποιοί.

Αυτή είναι η λογική του παραπάνω σχολίου που έχει τόση σχέση με τη λογική, όσο και ο τραχανάς με την εκλεπτυσμένη γεύση.

Anonymous said...

ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ ΕΙΠΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΘΟΔΩΡΑΣ ΚΑΙ ΗΞΕΡΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΠΕ.
ΟΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΙΜΠΡΑΗΜ ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.
ΔΟΛΙΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.

Anonymous said...

μουφα κι ο ρουφαηλος

http://bit.ly/gKdfPi

Anonymous said...

Ο,ΤΙ χειρότερο έπαθε ο Κώστας Καραμανλής ως πρωθυπουργός οφείλεται στους συμβούλους του, και ιδιαίτερα στον Ρουσόπουλο…
…Και ό,τι χειρότερο παθαίνουν οι αξιωματούχοι της πολιτικής το παθαίνουν από τους συμβούλους τους!..
***
ΚΑΝΩ τις παραπάνω επισημάνσεις με αφορμή τον εμφανιζόμενο ως μυστικοσύμβουλο του προέδρου της Ν.Δ.
…Τον αιφνιδίως προκύψαντα Φαήλο Κρανιδιώτη…
…Ο οποίος ήταν (και είναι) παντελώς άγνωστο άτομο στη Ν.Δ.
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ να μη γνωρίζουμε κι εμείς τον εν λόγω «σύμβουλο».
Αλλά έγινε το πρόσωπο της επικαιρότητας:
* Είναι ή δεν είναι σύμβουλος του Αντ. Σαμαρά;
* Είναι ή δεν είναι Νεοδημοκράτης;
Ηταν οργανωμένο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ! σύμφωνα με τελευταία αποκάλυψη του Αδ. Γεωργιάδη.
***
ΣΤΙΣ μέρες όπου τα προβλήματα πνίγουν κυριολεκτικά κυβέρνηση, κόμματα και πολίτες, αποτελεί φαιδρότητα ν’ ασχολούνται με… Φαήλους και άλλους «μυστικοσύμβουλους»! (Με εισαγωγικά ή χωρίς εισαγωγικά…).
Ας φροντίσει λοιπόν η ηγεσία της Ν.Δ. να ξεκαθαρίσει μια και καλή αυτή την υπόθεση…

Anonymous said...

Θα σταματήσετε κάποτε να βαράτε τις αξίες; Τους γενναίους και τους ήρωες;

Πάντως και μόνο το γεγονός ότι κάτι τέτοιο το υποστηρίζει ο φαιδρεπίφαιδρος Ρίζος μειώνει την αξία της κατηγορίας.

Θανάσης ο ΕΛΛΗΝΑΣ said...

Η ΕΛΛΑΣ προώρισται να ζήσει και ΘΑ ΖΗΣΕΙ!

ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ, μπορούν να μας τα πάρουν όλα. Το χρήμα, τα νησά, τα μπάντιντον.

Δεν θα μας πάρουν όμως ΠΟΤΕ την υπερηφάνια μας, την αδούλωτη ΕΛΛΗΝΙΚΗ ψυχή μας, το ελαιόλαδό μας.

Anonymous said...

*την υπερηφάνΕΙα μας ήθελα να πω, αλλά διάβαζα Δημήτρη Ρίζο και μπερδεύτηκα.

Anonymous said...

Η ΚΥΡΙΑ DALARA = ΝΤΑΛΑΡΑ ΑΠΕΙΛΗΣΕ ΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΕΙ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ.

ΥΓ.ΕΜΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ.

Θωμάς Κόκορης said...

Ήταν κάποτε μια οικογένεια προβεβλημένη. Κόκα η αδελφή της συζύγου. Κόκα και ο καλλιτέχνης σύζυγος. Με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν φήμες ότι "κόκα και η σύζυγος". Ακόμη και να θέλουμε, ασφαλώς δεν μπορούμε να το πιστέψουμε.

Anonymous said...

Ακόμη και να θέλουμε, ασφαλώς δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι ο Κόκορης είναι συμπατριώτης του Ξυνόγαλου. Φαίνεται η κακοήθεια είναι ένα ακόμη χαρακτηριστικό των Ιωαννιτών. Μαζί με τις πλατιές (και αγύριστες) κεφάλες.

Θωμάς Κόκορης
Ιωάννινα 45332
E-mail:
info@ioanninacity.com
Τηλέφωνο:
26510 45349
Αριθμός Κινητού Τηλεφώνου:
6936165177

κ. Αγγελομάτης said...

Σήμερα ήταν αργία και δεν μπόρεσα να κατέβω στο εμπορικό κέντρο. Αύριο είμαι φοβερά απασχολημένος. Οπότε από Δευτέρα σχεδιάζω να κατέβω στα καταστήματα για να αγοράσω ένα σακάκι. Μήπως ξέρει κανείς να μου πει τι νούμερο πρέπει να αγοράσω (σε ιταλική μέτρηση, από το 40 έως το 66);

Ευχαριστώ πολύ

Anonymous said...

Πάρε 52.

Anonymous said...

H Real News κυκλοφορεί εκτάκτως αύριο. Έτσι δεν χρειάζεται να περιμένει κανείς μέχρι μεθαύριο.

Anonymous said...

http://nonews-news.blogspot.com/2011/03/blog-post_3621.html

Πασχάλης said...

Πολύς κόσμος παρουσιάζει ένα περίεργο σύμπτωμα: Δεν ενδιαφέρεται για ορισμένα πράγματα για τα οποία ενδιαφέρονται πολλοί άλλοι άνθρωποι αλλά και ο τύπος. Το σύμπτωμα αυτό φτάνει σε ακραία όρια γιατί ο κόσμος αυτός φαίνεται να αντιδρά και με αγένεια στα πλούσια σε πληροφορίες δημοσιεύματα.
http://starxidiamas.tumblr.com/

Anonymous said...

Μια ερώτηση προς τον φίλο Καραπιάλη, που από αυτά που έχω καταλάβει από τα comments είναι δημοσιογράφος.
Η κόρη μου θέλει να πάει να σπουδάσει δημοσιογραφία. Εγώ έχω σημαντικές ενστάσεις γιατί δε θέλω το παιδί να γίνει δημοσιογράφος αφού πιστεύω ότι θα ταλαιπωρηθεί και θα χαραμιστεί. Έχω δίκιο ή μήπως έχει δίκιο του παιδί;

Reporter X said...

Τα νέα από το μέτωπο του "Άρματος Πολιτών" είναι ανησυχητικά. Στις συσκέψεις εμφανίζονται τρεις κι ο κούκος. Ο Γιάννης, πάντα "ευδιάθετος" από το πρωί από το πολύ ουίσκι, δεν κινείται δραστήρια. Μπαίνει συχνά στις τουαλέτες των γραφείων του Συντάγματος και ρίχνει συνεχώς νερό στο πρόσωπό του. Το μόνο που ρωτάει συνέχεια τον "υπαρχηγό" Βασίλη Οικονόμου είναι ένα: "Γιατί δεν έχει γίνει ακόμη το κόμμα;". Ο Βασιλάκης προσπαθεί να του εξηγήσει ότι χρειάζεται δουλειά γι αυτή την υπόθεση, αλλά ο Γιάννης τα θέλει όλα έτοιμα από τους άλλους. Στις συσκέψεις εμφανίζονται πολύ λίγα άτομα, αφού το υπό ίδρυση κομματίδιο δεν μπορεί να βρει στελέχη. Πενταμελής ήταν να γίνει αρχικά η διοικούσα επιτροπή, η οποία όμως κατέληξε να είναι τριμελής. Αποτελείται από τον ίδιο τον Δημαρά, τον Βασιλάκη Οικονόμου και τον Στάθη Παναγούλη. Με υπόγεια πίεση του Παναγούλη προς τον Πρόεδρο Γιάννη, αποκλείστηκαν οι Νίκος Μαρκάτος (ο Πρύτανης που έκαψε το ΕΜΠ) και ο Μάκης Γιομπαζολιάς (ο διευθυντής του EXTRA 3). Ο Παναγούλης δεν συμπαθεί Μαρκάτο και Γιομπαζολιά και συνεχώς τσακώνεται μαζί τους. Ο Μαρκάτος θα εκτεθεί στην Α Αθηνών, ενώ - και εδώ βρίσκεται η έκπληξη - ο Γιομπαζολιάς έχει ήδη συμφωνήσει με τον Πρόεδρο Γιάννη ώστε να είναι ο επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας! Δυνατό ψηφοδέλτιο! Όπως και σε κάθε άλλη αντίστοιχη περίπτωση, έτσι και στην περίπτωση του "Άρματος" ισχύει η σοφή φράση: Μικρός χώρος, μεγάλα προβλήματα.

Anonymous said...

αφού το ντόπιο κατεστημένο έφριξε με την παραίνεση αλαβάνου η Ομόνοια να γίνει Ταχρίρ, τουλάχιστον ο Αλέκος μπορεί να διορθώσει την δήλωσή του και να πεί η Ομονοια να γίνει
Τραφάλγκαρ

Anonymous said...

http://bit.ly/ecFrCr

Anonymous said...

4:05 ή έχετε πολύ χιούμορ ή έχετε πρόβλημα αντίληψης. Αλλά επειδή φαίνεται να μιλάτε σοβαρά, μάλλον το δεύτερο ισχύει, πατέρα της κόρης.

Anonymous said...

Τσακωμοί Λίβυων - Πασόκων

Διαβάστε προσεκτικά το ΥΓ του πασόκου το οποίο περιέχει την απάντηση που πήρε από το Λίβυο - "Πολύ γέλιο"

Anonymous said...

Ρεπόρτερ Χ η εκτίμηση των επιτελών του κόμματος είναι ότι το ΠΑΠΑΡ θα μπει στη βουλή;

Anonymous said...

Η απάντηση του Λίβυου προκαλεί από τη μία πολύ γέλιο, αλλά από την άλλη καμιά έκπληξη. Είναι το γνωστό αλήτικο λίβυο στυλ απάντησης που πάντα χρησιμοποιεί ο Λίβυος όταν στριμώχνεται.

Reporter X said...

Παραδόξως, οι προσδοκίες είναι ρεαλιστικές. Μετά το στραπάτσο των περιφερειακών εκλογών έχουν σφίξει τα οπίσθια για τα καλά. Ο στόχος είναι να εισέλθει το κομματίδιο οριακά στη βουλή. Βέβαια, στις συζητήσεις μεταξύ των επιτελών, κυριαρχεί το επιχείρημα ότι η Περιφέρεια χάθηκε επειδή το ΠΑΣΟΚ έκλεψε ψήφους του "Άρματος" με διάφορες κομπίνες στην καταμέτρηση. Ωστόσο, οι προσδοκίες έχουν προσγειωθεί. Το κομματίδιο βρίσκεται σε συζητήσεις με το άλλο κομματίδιο, αυτό του Κουβέλη, μήπως και συνεργαστούν και τοιουτοτρόπως κατέλθουν από κοινού στις ερχόμενες εκλογές. Στόχος μια τέτοιας καθόδου, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις Δημαρά, θα είναι το πτωχό, ρεαλιστικό ταληράκι.

Anonymous said...

6:45, ή όπως είχε πεί ο "εκλεπτυσμένος" λοχμολάγνος Θόδωρος τo 89, η Αθήνα θα γίνει Πεκίνο, άρα Τιεν Αν Μεν

Anonymous said...

Οι δικές μου πληροφορίες λένε ότι η Δημοκρατική Αριστερά έχει αρχίσει να ζορίζεται από το κλίμα που διαμορφώνεται αφού φαίνεται να παραμένει στάσιμη και εκτός στόχων.

Μάλιστα ακούγεται ότι ο συμφεροντολόγος Γρηγόρης Ψαριανός αν δει ότι το κλίμα δεν αλλάζει, θα την κάνει προς άλλες κατευθύνσεις μπας και εκλεγεί.

Anonymous said...

Πόσο πιό ξεφτίλας ρε Λίβυε? Το Μπόνιο (που έχετε πιαστεί λιγδωμένο μαλλί με μαλλί με μπριγιαντίνη στο παρελθόν πλειστάκις) παρακαλάς να αναδημοσιεύει την αγωγή που άρπαξες από το Μέγκα? Όπου πρώτη φορά γράφεις και το όνομα Βαρδινογιάννης?

Ναι, κι εμείς την αγωγή περιμένουμε για να σε χειροκροτήσουμε για την αυτοαποκάλυψη σου μπριγιαντίνη ενώ εσύ περιμένεις σωτηρία από τον Πιτσιρίκο


Όλοι Χίο σήμερα, αν το έχει μυριστεί θα έχει "πολύ γέλιο".

Anonymous said...

Τον Χίο φίλε, με το πρόστιμο που έφαγε από το ΕΣΡ, τον βλέπω μάλλον προς παναγία. Γιατί το μόνο που ενδιαφέρει τους καναλάρχες είναι να μην πληρώνουν πρόστιμα.

(Γιατί δεν το στέλνεις με email στον Χίο στο δελτίο του απόψε να το διαβάσει και ζωντανά;)

Anonymous said...

προστίματα

Anonymous said...

Γιατί έχω τρομερή περιέργεια να δω αν θα το θίξει μόνος του. Έχουν ανοιχτούς λογαριασμούς και λογικά πρέπει να γίνει σφαγή, επειδή η αγωγή, από ότι προκύπτει από τα γραφόμενα του μπριγιαντίνη, είναι σε αυτόν κι όχι στο κανάλι.


Mήπως ο Λίβυος είναι τόσο αφελής που πιστεύει ότι θα τον γλιτώσει ο άλλος εξαίρετος γνώστης της Αγγλικής που έχει καλές σχέσεις με το Mega?

Anonymous said...

Ο λιγδομαλλιάς πάντως "παίζει" σκληρή Λιβυκή γραμμή.

Anonymous said...

http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=5209

Σφόδρα φιλολιβυκή η γραμμή λιγδομαλλιά.

Anonymous said...

Η συνταγή Κουρή είναι γνωστή. Μόλις του ρίχνουν πρόστιμο, τότε αμολάει περισσότερο τα σκυλιά. Το πιο δυσάρεστο ειναι ότι η συνταγή αυτή στο Ελλάντα πάντα αποδίδει. Η αλητεία πάντα εδώ κερδίζει.

Anonymous said...

Ξεκίνησε με "αμέριστη συμπαράσταση" ο Χίος. Γιατί δεν πιστεύω ότι αυτό είναι καλό σημάδι για το Λίβυο?

Anonymous said...

Προ ολίγου ο Χίος ανέγνωσε email ακροατού γραμμένο σε ξυνογάλειο ύφος και με κεφαλαία. Λες να;

Anonymous said...

Μπά, αν το email ήταν του δικού μας παιδιού θα έπεφτε ο σέρβερ του Χίου από τα κεφαλαία.

Anonymous said...

Όταν κυνηγούσαν τα ανυπόληπτα μπλογκ χαιρόταν ο λίβυος, τώρα που ήρθε η σειρά του διαμαρτύρεται;

Πάντως οφείλω να πω ότι ο λόγος της αγωγής μου φαντάζει κάπως φαιδρός. Δηλαδή επειδή έκανε ψηφοφορία για το ποιός είναι πιο φιλικός προς την κυβέρνηση θέλουν αποζημίωση; Εκτός κι αν υπονοούν ότι το να σε λένε φιλικό προς την κυβέρνηση είναι βρισιά απ'τις λίγες.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Μα δεν είμαι δημοσιογράφος πλέον.Η συμβουλή μου είναι κύριε να την αφήσεις να γίνει δημοσιογράφος(ετσι για να μην επαναστατήσει).Για κανα χρόνο θα σου ζητάει λεφτά.Δίνε της και στήριξε την.Τον επόμενο χρόνο σταμάτησε την κάνουλα.Η κόρη σου θα αναζητήσει αλλού δουλειά και όπου βλέπει δημοσιογράφο θ αλλάζει δρόμο.

Anonymous said...

http://bit.ly/e2CSVQ

Anonymous said...

Κύριε Καραπιάλη ευχαριστώ. Το πρόβλημα είναι ότι βλέπει η κόρη μου συνέχεια τη Μπήλιω Τσουκαλά και θέλει να γίνει σαν και αυτήν.

Anonymous said...

11.49 Δε λέει πιό φιλικό, λέει (με τη γνωστή Λίβυα ορθογραφία) "ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΓΛΥΦΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡA ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;". Αυτό είναι μηνύσιμο. Μήπως του κάνουν αγωγή για ανορθογραφία?

Anonymous said...

Φίλε μίλησες πολύ σωστά. Κάθειρξη για λανθασμένη χρήση γραμματικής και συντακτικού στον Λίβυο.

Anonymous said...

Κύριε Καραπιάλη, εσάς σας άφησε η δημοσιογραφία ή την αφήσατε εσείς; Mε τι ασχολείστε έκτοτε; Ευχαριστώ.

Anonymous said...

To παραπάνω σχόλιο είναι προβοκατόρικο. Δεν το έκανα εγώ που αρχικά έκανα την ερώτηση για την κόρη μου φίλε Καραπιάλη.

Anonymous said...

Έλα και η βοήθεια του κοινού. Ο 12:22 είναι ο Καραϊσκος. Ρωτάει σαν δήθεν πατέρας κόρης και απαντάει σαν Καραϊσκος. Έχει σύνδρομο Λίβυου, θέλει να τραβάει τα φώτα επάνω του.

Anonymous said...

Δεν μπορούσε ο κύριος καραπιάλης. Δεν είχε τα γκάτς για να το πούμε και λαικά πεζοδρομιακά για ένα λειτούργημα πόπως αυτό της δημοσιογαφρίας

Anonymous said...

Μέτριος ο Καραϊσκος.

Δημοσιογραφικά και ανδρικά.

Anonymous said...

Όχι. Μην αδικούμε κάποιους. Το ερώτημα το έκανα εγώ επειδή από τα σχόλια είχα την εντύπωση ότι ο κ. Καραπιάλης ήταν δημοσιογράφος. Κάτι που δεν αρνήθηκε άλλωστε, αλλά είπε ότι έχει πλέον αποχωρήσει από το επαίσχυντο αυτό επάγγελμα.

Anonymous said...

12.26 και οι κουράδες έχουν το ίδιο σύνδρομο. Τραβάνε τις μύγες. Δηλαδή με άλλα λόγια ήταν σκατά δημοσιογράφος ο Καραϊσκος.

Anonymous said...

Μπορώ να βεβαιώσω ότι ο Καραισκος ήταν πολύ καλός στη δουλειά του. Άλλο είναι το θέμα. Αρνήθηκε και εκείνος να υποταχθεί στα πρέπει αυτού του άθλιου επαγγέλματος. Και αν θέλετε τη γνώμη μου, πολύ καλά έκανε. Να σημειωθεί ότι ο Δημαράς και ο Ευθυμίου, για να αναφέρω μονάχα δύο περιπτώσεις, έγιναν πολιτικοί λόγω ανάγκης. Δεν άντεχαν άλλο τη δημοσιογραφία και ταυτόχρονα δεν ήξεραν καμιά άλλη δουλειά να κάνουν.

Anonymous said...

Μη συγκρίνετε μεγέθη τα οποία δεν είναι συγκρίσιμα

Anonymous said...

12.43, με τα παραδείγματα των Δημαρά και Ευθυμίου δικαιώνεις τον 12.38. Άσε που ο Ευθυμίου ήταν δάσκαλος αν θυμάμαι καλά.

Anonymous said...

Και, όπως βλέπετε αγαπητοί ακροαταί, οι διάλογοι του Καραϊσκου με τον Καραϊσκο συνεχίζονται.

Anonymous said...

Καλά, και ο Δημαράς ήταν μπασκετμπολίστας. Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί και τώρα να ακολουθήσει το επάγγελμα, όπως αντίστοιχα και ο φροντιστής/εκθεσάς Ευθυμίου. Ξεχάστηκε η παλιά τέχνη. Τώρα μόνο δημοσιογραφία ή πολιτική. Τα επαγγέλματα δηλαδή που δεν χρειάζονται και καμιά ιδιαίτερη ειδίκευση.

Anonymous said...

Βρέθηκε και το αντιμνημονιακό σκυλαδικάκι που έβαλε κάποιο πρωί ο Τράγκας και υπήρξε ερώτηση για τον τίτλο του.

"Το μνημόνιο μας έκανε Τανζανία" είναι ο τίτλος και Γρηγόρης Χίτζιος ο ερμηνευτής.

http://www.youtube.com/watch?v=B07JZbfJ-48

Anonymous said...

Τώρα, ναι, 12.57 αλλά όταν ξεκίνησαν ο μπασκετμπολίστας δεν είχε μέλλον, ο εκθεσάς είχε. Σαν επαγγελματικές ιδιότητες εννοώ. Τώρα πιά τα συγκεκριμένα πρόσωπα φυσικά δεν έχουν άλλη διέξοδο, αλλά δε νομίζω ο Καραϊσκος να είναι 60άρης και βάλε. Άρα μάπα το δημοσιγραφικό καρπούζι Καραϊσκος και όλα τα άλλα είναι νάχαμε να λέγαμε.

Anonymous said...

ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΝΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ...

ΤΟ ANTINEWS ΤΙ ΚΑΠΝΟ ΦΟΥΜΑΡΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΞΙΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΖΕΡΒΟΔΕΞΟ Η

ΑΦΓΑΝΙΚΟ ΠΕΠΑΤΗΜΕΝΟ;;;

ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΙΑΝΩ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟ ΤΟΝ ΦΑΚΤΟΡΑ ΜΕ ...ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΑΝΕΜΟ ΣΕ ΔΕΞΙΕΣ ΑΤΡΑΠΟΥΣ.

ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ;;;;

Anonymous said...

Αγαπητέ ξυνόγαλε, μη χρησιμοποιείς υποκοριστικό στον συγεκριμένο χαρακτηρισμό σου για τον φάκτορα. Τον αδικείς.

Anonymous said...

συγκεκριμένο

Anonymous said...

Ωραίος ήταν και ο πολιτικός "μπλόγκερ" που εμφανίστηκε χθες στον Χίο. Από τους εξαίρετους "μπλόγκερς". Ωραίο πράγμα αυτά τα μπλογκς τελικά.

Anonymous said...

Ξυνόγαλε, μη δίνεις σημασία σε ένα σάιτ, ένα μπλογκ, εννοώ μεγαλύτερη από αυτή που έχει. Σε ένα οποιοδήποτε σάιτ ή μπλογκ. Δεν ξέρω γιατί σε έχει δαιμονίσει τόσο. Μόνο για την πλάκα μας είναι όλα αυτά και να περνάει η ώρα. Εκτός αν περιμένεις να ενημερωθείς ή να πάρεις γραμμή από αυτά οπότε υπάρχει πρόβλημα. Δεν ξέρεις την εικόνα της δημοσιογραφικής οικογένειας εδώ? Χρειάζεται να ρωτάς για τις ιδεολογικές τραμπάλες του ενός και του άλλου? Όλοι στα ίδια σκατά είμαστε. Και εσύ είσαι ας πούμε ένας Καραμανλικός που έχει γίνει Καρτζαφερικός. Άστα να παν στο διάολο.

Anonymous said...

Σωστός ο σύντροφος 12.45. Χαρακτηριστικότερο κοντινό μας παράδειγμα κυβίστησης ο Καραϊσκος. Από την τσιρυ(ζ)χτική πορτοκαλοροζ αριστερά, στο γαλάζιο του άκρατου νεοφιλελευθερισμού. Όπως έλεγε και μία παλιά διαφήμιση της Εμποροκάρτα Visa (αν θυμάμαι καλά) "μεγαλώσαμε και οι επιθυμίες μας έγιναν ανάγκες".

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Σχετικά με τα παραπάνω και επειδή είδα παλαιοτερα να σχολιάζεται αυτό απο κάποιον φίλο,θα θελα να επισημάνω οτι το πολύ ανοιχτόχρωμο τζίν και τα σνήκερς με τα οποία εμφανίζεται ο Λίβυος στα καφέ,είναι της μόδας και καλώς μονώνουν τα (οντως) χοντροκορμοπρεπή σκέλη του δημοσιογράφου.

Anonymous said...

http://bit.ly/fiLFHv

V. said...

Πληροφορία κρίσιμη προς Καραϊσκο.

Το κατάστημα απέναντι από το Πολυτεχνείο που έβγαζε έξω και πούλαγε τα κοστούμια των 10 ευρώ δυστυχώς δεν άνθεξε στον ανταγωνισμό και... έκλεισε. Ναι, δυστυχώς έκλεισε, χωρίς να προλάβεις να το επισκεφτείς και να το φωτογραφίσεις. Αν αληθεύει και αυτό που διάβασα σε προηγούμενο σχόλιο, ότι έκλεισε και το Redford, αυτό σημαίνει ότι κλείνουν το ένα μετά το άλλο όλα τα καταστήματα που αγαπούσαν τον καλό ανδρικό ρούχο...

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Δεν ξέρουν να ντύνονται πια οι άνθρωποι.Και παρά τους τόσους αλλοδαπούς,λαμόγια και παπατζήδες που κινούνται στο κέντρο και θα μπορούσαν να ψωνίσουν και να βοηθήσουν το γνήσιο ελληνικό ράψιμο-κόψιμο, αγνο παρθένο μαλλί, κλείνουν ένας ένας οι ναοί του καλού ρούχου.Κρίμα.Θα μπορουσε κάποιος μερακλής δημοσιογράφος να πλησιάσει τους ιδιοκτήτες των παλαιών αθηναικών καταστημάτων και να πάρει μινι συνεντευξεις και να φτιάξει και ένα ιστορικό.Θα χουν πολλά να πούν τόσα χρόνια.
Τωρα θα το ρίξουν στο στοίχημα κι αυτοί όπως κι ο Λευτεριάδης.

Anonymous said...

Ο Λίβυος έχει λινκάρει όλα τα ανύπαρκτα blogs στο δικό του τα οποία αναδημοσίευσαν την ιστορία της μήνυσης. Πραγματικά ανύπαρκτα blogs, ζήτημα είναι αν τα διαβάζουν ακόμη κι αυτοί που τα γράφουν. Και δεν έχει κάνει καθόλου αναρτήσεις ούτε με τα πρωτοσέλιδα ούτε με συγκεκριμένες στήλες Κυριακάτικων εφημερίδων. Έφτασε το σκατό στην κάλτσα... Δε πειράζει, αυτά παθαίνει όποιος κάνει κωλοτούμπες και εκβιασμούς.

Anonymous said...

O από πάνω είναι η Τρέμη.

Anonymous said...

O από πάνω είναι ο Καψής.

Anonymous said...

http://tinyurl.com/6z3k2ud

Ένα μεγάλο μπράβο στον Μίκη που ζητά να κλείσει η Σούδα. Δεν είμαστε υπηρέτες της νέας αποικιοκρατίας.

Anonymous said...

O Καραϊσκος τη θέλει ανοιχτή.

Anonymous said...

Aνοιχτή για το κοινό

Anonymous said...

Πάντως, γιά να λέμε και του λίβυου το δίκιο, οι τρεμοπρετεντέρηδες κιότεψαν να τα βάλουν με τον ημίτρελλο Σταυρόπουλο της Ε που τους τα έχωσε πολύ χοντρά και θα βγάλουν όλο το άχτι τους πάνω στην καμπούρα του λίβυου. Αλλά έτσι είναι αυτά Γιαννάκη παιδί μου, ποιός είπε ότι ζούμε σε ένα δίκαιο κόσμο, εσύ θα έπρεπε να το ξέρεις αυτό καλύτερα απ' όλους, λυσσαλέο σκυλί της πιάτσας είσαι και ως τέτοιο θα λακτιστείς.

V. said...

Καραϊσκο έχεις δίκιο. Πάνε οι παλαιοί, καλοί, παραδοσιακοί έμποροι ρούχων πρωτευούσης... Επί τη ευκαιρία, ας εξάρω τη συνεισφορά του παλαιού εμπόρου των Αθηνών κου Αλεξανδράκη, ο οποίος επιχειρεί, δεκαετίες τώρα, από το ομώνυμο κατάστημα επί της οδού Ερμού. Ο κος Αλεξανδράκης, πάντοτε εκεί, ευγενικά αυστηρός, με το σακάκι ή τα ζακέτα του και το απαραίτητο παπιγιόν (!) του. Από το παλαιό αυτό κατάστημα, το κατάστημα μιας άλλης εποχής, μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να προμηθευτεί και τα περίφημα Pringle of Scotland - σε ομολογουμένως "τσιμπημένες" τιμές. Τι ψυχή, όμως, έχουν μερικά ευρώ παραπάνω, εάν πρόκειται να εξυπηρετηθείς από τον αρχοντικό (και γραφικότατο) κον Αλεξανδράκην;

Anonymous said...

4:09 σωστά, ήδη ακούω τον λίβυο να αλυχτά όπως ο Ραν Ταν Πλαν όταν τρώει σουτ βολέ από τον Τζο Ντάλτον (καϊ-καϊ-καϊιιιιιιιιι)...

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Kαι στην Αιόλου- τον κάποτε αρχοντικό δρόμο-με τους φαλτσεταρισμένους κυρίους με τα μανικετόκουμπα και το ετεροχείρως λουστραρισμένο σκαρπίνι , την καλτσα ιφ σεντ λοράντ και τα ραμμένα αγγλικά κασμιρένια-φανελενια κοστούμια,βασιλευει η παρακμή και η ξεπέσα.Κράχτες στα ραφτάδικα;Στα 2-3 που έχουν απομείνει.Να σε καλούν να μπείς μέσα.
Μ αρέσω να βολτάρω στο δρόμο τούτον γιατί έχει δεκάδες καταθλιπτικούς παλαιούς εμπόρους,αθηναικής κοψιάς, πασχίζοντες να κολλήσουν τα τελευταία ένσημα και να πάρουν την σύνταξη του ΤΕΒΕ.Γέρικα,ξεροκέφαλα σκυλιά με χρυσά δόντια!!!!.Αδυνατούν να αλλάξουν ακόμη και τη βιτρίνα τους.

Anonymous said...

Ο ημίτρελλος 4.09 δεν κάνει εκβιασμούς. Οπότε καλά να πάθει ο Λίβυος, στα ίσια και να φάει κι άλλες αγωγές και μηνύσεις.

Marwood said...

ετεροχείρως λουστραρισμένο σκαρπίνι

καλό Καραϊσκο


Για το ρέντφορντ αν το θυμηθώ θα έχω φωτορεπορτάζ αύριο.

Anonymous said...

Μου θύμισες Βαψ το παλιό αυτό μαγαζί στο οποίο έχω να πατήσω καμιά δεκαριά χρόνια. Κάποτε, τριάντα ετών εγώ, διατηρούσα δεσμό με μια κυρία πενήντα παρά κάτι και είχαμε επισκεφτεί μαζί αυτό το μαγαζί στο οποι΄ο ποτέ μέχρι τότε δεν είχα πατήσει μέσα. Με το που μπήκα μέσα το μαγαζί αυτό το βρήκα πολύ ταιριαστό με τον 'δεσμό' μου. Από τότε όποτε περνάω από έξω το συνδέω με γλύκα του ώριμου αυτού έρωτα.

Anonymous said...

γκάλη;

Anonymous said...

Ζιγκολίσκος

Anonymous said...

Να μας πει ο Καραϊσκος για τα πλεονεκτήματα του ώριμου έρωτος.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

ο 4:30 να μας πει

Anonymous said...

Τα "Κατά Καραϊσκο πλεονεχτήματα του ώριμου έρωτα" (ή του 4.30, το ίδιο είναι) εξαντλούνται στην ενθυλάκωση χρηματικών ποσών, κοινώς αγαπητιλίκι.

Anonymous said...

Υπάρχει αυτό το στερεότυπο αγαπητοί φίλοι. Δεν το αρνούμαι. Αλλά μόνον όποιος έχει γνωρίσει τη χαρά του ώριμου έρωτα μπορεί να καταλάβει για τι πλούτο μιλάμε.

Anonymous said...

4:26 μην πέφτεις στην πλάνη να κρίνεις εφ' όλης της ύλης. Οσα έγραψε ο Στάθης ήταν εξόχως συκοφαντικά, μην σου πω πιό συκοφαντικά από το άνευ σημασίας "γκάλοπ" του λίβυου. Μήνυση γιά συκοφαντική δυσφήμιση και αγωγή γιά ηθική βλάβη (αν ισχύουν αυτά που έχουν δημοσιευθεί μέχρι τώρα) θα υποστεί μόνο ο λίβυος όμως. Δεν γνωρίζω να έχουν υποβληθεί διώξεις κατά του λίβυου γιά εκβίαση από τους τρεμοπρετεντέρηδες ή από άλλους, κατά συνέπειαν ισχύει αυτό του Σημίτη "αν κάποιος έχει στοιχεία να πάει στον εισαγγελέα" (αλλά, κατά κάποιο μυστήριο τρόπο, δεν πάει κανείς). Με άλλα λόγια άλλο να μην συμπαθούμε κάποιον (και ομολογουμένως αυτό το παραστρατημένο παιδί είναι πολύ δύσκολο να κερδίσει την συμπάθεια) και άλλο να τον καταδικάζουμε βάσει υπονοιών.

Anonymous said...

Συμφωνώ με τον 4:56. Απεχθής ο Λίβυος, αλλά πάνω από όλα η αλήθεια. Το χάρηκα, δε λέω. Αλλά πρόκειται περί μαλακίας να κάνει μήνυση ένα κανάλι σε ένα blog για αυτόν τον γελοίο λόγο. Άλλο τώρα αν, παρά τη μαλακία του Mega, θα ευχαριστιομουν πολύ μια ενδεχόμενη καταδίκη του Λίβυου. Ο Λίβυος όμως εδώ νομίζω ότι έχει δίκιο.

Anonymous said...

Εγώ πάντως κατανοώ όσους αναζητούν ώριμους έρωτες. Οι μικρές πλέον, ή και οι πιο σιτεμένες, είναι τόσο κακομαθημένες που δεν μπορείς να τις ανεχτείς εύκολα. Δε λένε να σκάσουν ούτε πάνω στο μαμήσι, για να το πω πεζοδρομιακά. Οπότε καλύτερα η γριά κότα που εκτός από ζουμί έχει φάει τις σφαλιάρες της από τη ζωή και έχει στρώσει.

Anonymous said...

ώστε και λάτρης των ώριμων κυριών ο καραίσκος. μάλιστα..

Anonymous said...

5.07, η λύση για τις μικρότερες είναι η εξής:
οι σφαλιάρες να πέφτουν κατά τη διάρκεια της πράξεως, όχι να περιμένεις να τους τις ρίξει η ζωή.

Anonymous said...

http://fimotro.blogspot.com/2011/03/fimotro_5439.html

Anonymous said...

4:56 & 5:00, ο Λίβυος έχει εκβιάσει κόσμο και κοσμάκη από το δελτίο και από το blog. Μην είσαστε αφελής ότι θα τον κατήγγειλε κανένας. Όλοι ή σχεδόν όλοι ξέρουμε πως δουλεύει το κόλπο. Όσο λοιπόν τα παίρνει αισθάνεται ισχυρός. Τώρα που κάποιος ακουμπάει το δικό του έντερο, και με βάση το δημοψήφισμα στο blog το οποίο συνιστά εξύβριση, δικαίως, φωνάζει βοήθεια. Καιρός να μάθει λοιπόν ότι το νόμισμα έχει δύο όψεις. Κατά τα λοιπά και οι ενάγοντες είναι εξίσου ασόβαροι με το Λίβυο απλά έχουν περισσότερο λούστρο.

Anonymous said...

Και παραβλέπουμε το γεγονός ότι είναι κότα μεγαρίτικη ο Λίβυος που τόσο καιρό δεν παραδεχόταν ότι το blog είναι δικό του. Τόσο αφελής δηλαδή που νόμιζε ότι μπορεί να κοροϊδεύει και να εκβιάζει "ανώνυμα"? Γιαννάκη οι κότες έχουν κώλο στρογγυλό γιατί τις θωπεύουν όλοι. Κάτσε τώρα να δείς τι ωραία που είναι να είσαι on the receiving end.

Anonymous said...

Τώρα που παρασίτεψαν οι ώριμες κυρίες, ο Καραϊσκος βρίσκει εναλλακτικές πηγές εισοδήματος

Anonymous said...

TI ΕΓΙΝΕ ΠΑΙΔΙΑ; ΤΟΝ ΚΑΝΑΤΕ ΗΡΩΑ ΠΑΛΙ ΤΟΝ PAPAJOHN;
ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΠΑΛΙ ΕΤΣΙ;(ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ)

Anonymous said...

Καλά, αυτός ο Μυλωνόπουλος δεν είχε καταγγείλει τον Λίβυο ότι του πήρε 1500 ευρώ για να του φτιάξει ένα blog; Γι αυτό τον λόγο δεν τρωγόντουσαν επί εβδομάδες και μήνες και κυκλοφορούσαν εκβιαστικά μηνύματα και φωτογραφίες εκατέρωθεν; Τώρα τι έγινε και ο ένας υποστηρίζει τον άλλον; Α, ρε λιβυκό-κανταφικό παλούκωμα που χρειάζεται.

Anonymous said...

O ΠΡΟΙΚΟΘΗΡΑΣ ΜΥΛΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ;

Anonymous said...

Υπάρχει, αφού ξεπέρασε και τον καημό του από τον χωρισμό του με την Ελίζα Βόζεμπεργκ. Κάποιοι βέβαια λένε ότι καταφεύγει συχνά στο πιοτό, αλλά εννοείται ότι κάτι τέτοιο ούτε κατά διάνοια μπορεί να ισχύει.

Anonymous said...

6:44 δεν έχεις δίκιο, θυμήσουν τον γίγαντα Γρηγόρη Μιχαλόπουλο που εισέπραξε 18 χρονάκια γιά εκβιασμό. Γελοία η αγωγή γιά ηθική βλάβη σε μπλογκ, δεν λέω, ακόμα γελοιωδέστερο το ποσόν του 1.000.0000 που ζητούν οι βλαμμένοι βλαφθέντες - κολλητοί του Χριστοφοράκου (οι 2 τουλάχιστον εξ αυτών γιά να ακροβολογούμε), σε περιπτώσεις ηθικής βλάβης τα δικαστήρια άντε να επιδικάσουν κανένα τριαντάρι (απόδειξη του πόσο εκτός πραγματικότητος είναι ή/και πόσο μεγάλη ιδέα έχουν γιά τον εαυτό τους). Δεν συζητώ καν το γεγονός ότι θα χρειαστεί δικαστική συνδρομή των αρχών της Καλιφόρνιας που θα έλεγε και ο Νίκος γιά άρση του απορρήτου του blogger. Πομφόλυξ λοιπόν γιά δημιουργία εντυπώσεων η "δίωξη" με μόνο σίγουρο αποτέλεσμα τα "πολλά γέλια" εκ μέρους όλων ημών. Και γιά να μην παρεξηγούμαι, όλοι απεχθείς μου είναι σε αυτήν την υπόθεση και ο John "Mad Dog" και οι κομπορρημονούσες μαντάμ σουσούδες του Μέγκα.

Anonymous said...

Τι πούλησε το σαββατοκύριακο η Real News; Ξέρει κανένας; Πέρασε το κατοστάρι ή και αυτή την εβδομάδα θα έχει τα νεύρα του ο Νίκος;

Anonymous said...

Αυτό πάντως το μοντέλο αθλητικής κυριακής με αντωνίου μίχο κωστή, που έχει υιοθετήσει το μεγάλο -thaxeraso- κανάλι με το να βγαίνουν τα παπαγαλάκια (εμμανουήλ, ιορδάνης,σπυράκι) αλλά και άλλα πιο μουλωχτά (ιωάννης-βαπτιστής, παύλος φίλος μιχάλη) και να αναγιγνώσκουν τα δελτία τύπου των αρχηγών και κύκλων, είναι νομίζω πρωτοφανές παγκοσμίως. Που να τά' ξερε ο καημένος ο Goebbels τα προχωρημένα κόλπα αυτά.

Παλαιότερα το να ήσουν τόσο εξώφθαλμα παπαγαλάκι ήταν κοινωνικό και επαγγελματικό στίγμα. Τώρα παιρνιούνται και για κυρίες όλοι αυτούνοι.

Anonymous said...

8:15 δηλαδή ο Καραϊσκος έχει ακόμη ελπίδες οικονομικής αποκατάστασης? θα βρεθεί καμμιά γριά να της φάει το ΕΚΑΣ.

Anonymous said...

Τώρα που ανέφερες τον Μίχο, θυμήθηκα ότι η γυναίκα αυτού του εκνευριστικού ποδοσφαιροαναλυτή εργαζόταν ως γραμματεύς του... Κίμωνος Κουλούρη.
Παλαιό, λαϊκό Πασόκ η οικογένεια Μίχου.

Anonymous said...

8:29, ο 6:44. Ανόμοια μεγάθη. Ο Μιχαλόπουλος εξεβίαζε σοβαρότερους ανθρώπους για σοβαρά ποσά. Ο Λίβυος είναι φτωχομπινεδιάρης μικροεκβιαστής. Η ουσία και η πρακτική είναι η ίδια, τα ποσά αλλάζουν.

Αν και δεν είμαι δικηγόρος δεν συμφωνώ ότι, στην ουσία της, είναι γελοία η αγωγή γιά ηθική βλάβη. Το ποσό, ναι, είναι γελοίο. Όπως γελοία είναι και τα πρόσωπα που καταθέτουν την αγωγή. Αλλά αυτό δεν πρέπει να προκαλεί καμμία κατάπληξη. Είναι του ιδίου φυράματος με το Λίβυο. Άλλωστε και ο Λίβυος σε απαντητικό email σε κάποιον Παπαγιώτη φανερώνει την ίδια αλήτικη και καθεστωτική νοοτροπία.

Εν κατακλείδι, τα ποσά και το λούστρο διαφέρουν. Τα άλλα είναι όλα ίδια.

Anonymous said...

Από τον τσακωμό Λίβυου και Μυλωνόπουλου.

http://epikairotita24.blogspot.com/2010/03/blog-post_6393.html

Ο Γιάννης Παπαγιάννης αποκλείεται να έκανε τέτοιο πράγμα! Και το λέω αυτό εγώ, που έχω συνεργαστεί μαζί του (έγραφα χιουμοριστικά ποιήματα για το pressmme, όπως και για το fimotro αν και το τελευταίο ιστολόγιο, όπως αναφέρει και ο ίδιος, δεν είναι δικό του) και γνωρίζω τον ακέραιο χαρακτήρα του. Κάτι άλλο συμβαίνει και πάντως πιστεύω ότι τού στήσανε άσχημο παιχνίδι, απ' το οποίο θα βγει όχι απλά νικητής αλλά επί τη ευκαιρία θα καθαρίσει και αρκετή ακόμα "κόπρο του Αυγείου". Περιμένετε και θα δείτε!

Πσναγιώτης Θ. Τουμάσης (λογοτέχνης)

http://www.blogger.com/profile/05303685879142598841

Προσοχή στα ιστολόγιά του http://xrysesgnorimies.blogspot.com/
και
http://sexypoetry.blogspot.com/

Anonymous said...

9:21, o 8:29. Σε σύστημα απονομής δικαιοσύνης που σέβεται εαυτόν δεν υπάρχουν έννοιες όπως "μικροεκβιαστής" ή "σοβαρός εκβιαστής ή εκβιαζόμενος", ο εκβιασμός (θεωρητικά) τιμωρείται το ίδιο ειτε είσαι φτωχομπινές Λίβυος είτε μέγας (γέλια) Μιχαλόπουλος (και αυτό το σύστημα μπορούμε με ασφάλεια να πούμε ότι δεν είναι το ελληνικό - αλλά ούτε και το ξένο σε πολλές περιπτώσεις και με αυτό θέλω να πω ότι η δικαιοσύνη παντού είναι δυστυχώς ταξική - και κλείνω εδώ). Σε όλη αυτή την ούτως ή άλλως γελοία υπόθεση αυτό που με διασκεδάζει περισσότερο είναι το γεγονός ότι οι "βλαφθέντες" του Μέγκα αυτοπαγιδεύτηκαν διότι αν ζητούσαν αυτά που ζητάει συνήθως ο κοσμάκης σε περιπτώσεις ηθικής βλάβης, άντε εκατό χιλιαρικάκια το πολύ (αυτό είναι αν θυμάμαι καλά το ποσόν που επιδικάστηκε στον Μητσοτάκη σε αντίστοιχη αγωγή κατά του Λαλιώτη) θα γινόντουσαν ρόμπες διότι τόσο θα αποτιμούσαν εαυτόν, άρα η οδός του εκατομμυρίου ήταν μονόδρομος και εκεί η γελοιότης χτύπησε ταβάνι αφ ενός, αλείφτηκε σαν βουτυράκι στο ψωμί του λίβυου και των φιλίων δυνάμεων αφ ετέρου που θα συνεχίσουν το κράξιμο με δυνατά επιχειρήματα. Λογικό συμπέρασμα: Λίβυε είμαστε μαζί σου (γιατί θέλουμε να συνεχίσουμε να γελάμε).

Anonymous said...

O Σπύρος έχει καλεσμένο τον Βασιλάκη, παρά τα όσα ηχητικά του είχε βγάλει με τους παπάδες, έστω και αν δεν τον είχε ονοματίσει.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Θα ήθελα να πω οτι το άρθρο του στάθη πέρι Μέγκα,ήταν κορυφαία στιγμή δημοσιογραφικής τόλμης και ελευθερίας.Και το ύφος του Στάθη είναι σωστό,απλό και πάνκ.Ετσι όπως τα σκέφτεται ο λαός οταν περπατά στην Πατησίων,δεν του βγαίνουν οι ώρες και δεν προλαβαίνει το λεωφορείο.
Αναρωτιέμαι τι διαφορά έχει (εκτός απο τα κοστουμια και τα ψιμύθια) το ΜΕΓΚΑ, απο την ΑΥΡΙΑΝΗ των 80ς.Το άρθρο του Στάθη δεν σήκωνε μήνυση γιατί οι ενάγοντες θα έτρωγαν τα μούτρα πανελληνιως και εορταστικά.
Ακόμη και οι πολιτικοί μας χρόνια τώρα ανέχονται αυτό το βρώμικο ρυπαρό δρώμενο και δεν τολμούν να βγάλουν άχνα.Για να καταλαβουμε και ποίος κυβερνά αυτόν τον τόπο τελικά.
Ο Παπαγιάννης είναι ένας περιθωριακός εκκολαπτόμενος ρυπαρός , που προσπαθεί να πάρει τη θέση αυτών ακριβώς που λοιδωρεί.Δεν ξεχνούμε οτι μέχρι το Νοέμβρη "καμάκωνε" μπλογκικά την Τρέμη και έγλειφε ΜΕΓΚΑΛΟΕΙΔΩΣ.Το όνειρο του είναι να μπεί στο ΜΕΓΚΑ με τα τσαρούχια του και να θρονιαστεί.Αν τον πάρει τηλ ο Βαρδής π.χ (λέμε τωρα) ο Παπαγιάννης θα σηκωθεί όρθιος για να μιλήσει στο κινητό.

Anonymous said...

Τέλειο κείμενο Καραϊσκο.
Προσωπικά μάλιστα είχα ξεχάσει αυτό το συνεχές γλείψιμο (aka γλΥψιμο) προς τη θεία Όλγα.

«Oldest ‹Older   1001 – 1200 of 1536   Newer› Newest»