Sunday, March 6, 2011

Σπύρος Μπιμπίλας: το χαρωπό βάψιμο



Κυριακή των Απόκρεων σήμερα – «χορός, τραγούδι, ροκάνα» (όπως έλεγε κάθε χρόνο τέτοια μέρα ο ειδικευμένος στο πατρινό καρναβάλι κομπέρ Άλκης Στέας). Να, λοιπόν, μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να τιμήσουμε την εορταστική τούτη ημέρα με την φιλοτέχνηση του πορτρέτου ενός προσώπου που ταιριάζει γάντι στο κλίμα της ημέρας: του εκλεκτού ηθοποιού μας Σπύρου Μπιμπίλα. Σκέφτεστε τίποτε καλλίτερο;


Μια κρύα νύχτα του Γενάρη του ΄56 (πολύ κρύος ο χειμώνας εκείνης της χρονιάς) – και συγκεκριμένα στις 26 – είδε το φως της ζωής το νεογνό, που αργότερα, μετά και από το ιερό μυστήριο της βαπτίσεως, θα ονομαζόταν Σπυρίδων Μπιμπίλας. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι δεν είναι αυτή η ορθή ημερομηνία και ότι μάλλον το ’45 γεννήθηκε ο Σπύρος, κρύβοντας μερικά χρόνια (τι μερικά – ολάκερη δεκαετία και βάλε.). Δεν βάζουμε το χέρι μας στη φωτιά… Φήμες, πάντως, που κυκλοφόρησαν σύμφωνα με τις οποίες ο μαιευτήρας που έφερε στην ζωή τον μπόμπιρα Σπύρο, άμα τη εμφανίσει του καρπού της κοιλίας της μητρός Μπιμπίλα, απεσύρθη από το επάγγελμα ένεκα αποπληξίας ιδιωτεύων έκτοτε κάπου στην Εύβοια, δεν φαίνεται να επιβεβαιώνονται.


Τίποτε δεν προμήνυε ότι το μικρόσωμο, συνετό παιδί με τα σγουρά καστανά μαλλιά που φοιτούσε, ως μαθητής, στην Ράλλειο σχολή, στην πολίχνη του Πειραιώς, θα εξελισσόταν σε ένα βαρύ χαρτί (αν και πάντα ελαφρύ σε φυσικό βάρος – featherweight) της ελληνικής ηθοποιίας. Το παιδί αυτό, εξαιρετικά αδιάφορο από κάθε άποψη εκείνη την εποχή, έμελλε να αφήσει το στίγμα του στην ελληνική καλλιτεχνία – κυρίως σε δευτεραγωνιστικούς ρόλους, παιγμένους όμως με τόσο μπρίο και αυταπάρνηση…

 

Η ορφάνια χτύπησε ενωρίς τον ευαίσθητο Σπυρίδωνα. Έχασε τον πατέρα του σε πολύ τρυφερή ηλικία, κάτι που τον έστρεψε σούμπιτο στην αγκαλιά της μάνας. Μιας μάνας υπερπροστατευτικής, που λάτρευε και κανάκευε τον αγαπημένο της γιο. «Καμιά αγάπη δεν συγκρίνεται με την αγάπη της Μάνας, Σπύρο μου!» του έλεγε, και αυτή τη σοφή (όσο και πρωτότυπη) ρήση την έβαλε έκτοτε για τα καλά στο μυαλό του ο ευάλωτος Σπύρος.

 

Η πρώτη επαφή του μικρού Σπύρου με την τέχνη ήταν ο καραγκιόζης και το κουκλοθέατρο στα οποία επιδιδόταν μετά μανίας κατά την παιδική του ηλικία. Μάλιστα, έκανε ο ίδιος το σχετικό «σπικάζ», επί τη βάσει δικών του αυτοσχέδιων διαλόγων. Η εμπειρία αυτή θα φαινόταν αργότερα ιδιαίτερα χρήσιμη στον Σπύρο, αφού διακρίθηκε ως «φωνή» στις μεταγλωττίσεις της παιδικής σειράς «Στρουμφάκια». Ας μην νομισθεί, όμως (ενδεχομένως επί τη βάσει κάποιων εξωτερικών χαρακτηριστικών), ότι ο Μπιμπίλας είναι κανένας αμόρφωτος. Αντιθέτως. Έχει τελειώσει τη Νομική. Έτσι δηλώνει – και τον πιστεύουμε. Η καλλιτεχνία, επομένως, δεν υπήρξε μια επιλογή απελπισίας για τον Σπύρο, όπως συνέβαινε κατά κόρον, κάποτε, με τους ηθοποιούς στα μπουλούκια, τους κομπέρ, τις κοκότες, τους ταχυδακτυλουργούς, τους μασίστες και άλλους καλλιτέχνες μιας παρελθούσης εποχής. Η καλλιτεχνία υπήρξε για τον Σπύρο μια επιλογή ζωής.

  

Άλλωστε, και δικηγόρος να μην μπορούσε να γίνει (το εντυπωσιακά χαμηλό ανάστημα, το όχι πολύ στιβαρό παρουσιαστικό, η λεπτή, συριστική φωνή κλπ. δεν αποτελούσαν και τα καλλίτερα εχέγγυα για μια καριέρα στον χώρο της δικαιοσύνης), ο Σπύρος είχε κι άλλες, πιο «στρωμένες», επιλογές: θα μπορούσε επί παραδείγματι, πολύ άνετα, να γίνει επιχειρηματίας, διαδεχόμενος στο τιμόνι της οικογενειακής επιχείρησης την λατρεμένη προ-γιαγιά του, την κυρά-Βασιλική. Γιατί η σεβάσμια γυναίκα διατηρούσε επικερδές γραφείο κηδειών στην γενέτειρα του Σπύρου, τον Πειραιά, με σταθερή πελατεία.


«Ήταν πολύ πιθανό πραγματικά να ήμουν εγώ ο συνεχιστής του γραφείου της προγιαγιάς μου, αφού είχα εξοικειωθεί από μικρός με τα φέρετρα, μέχρι που έπαιζα μέσα σ' αυτά κρυφτό με τα άλλα παιδιά της οικογένειας. Έλα όμως που από το νηπιαγωγείο είχα διαλέξει άλλο δρόμο… Το θέατρο!» θα εκμυστηρευθεί ο ταλαντούχος ηθοποιός μας, προκαλώντας στους φιλότεχνους ρίγη συγκίνησης. Ο Σπύρος προτίμησε τον αβέβαιο δρόμο του καλλιτέχνη, από τον ασφαλή δρόμο του νεκροθάφτη (όσο κι αν κάποιοι κακεντρεχείς αντίζηλοι ισχυρίζονται ότι και τώρα ένας νεκροθάφτης είναι – της τέχνης).


Του αρέσει η ζωή του Σπύρου – και την γεύεται μέχρι το μεδούλι. Έρωτας, ξενύχτια, ταξίδια… Μια από τις βασικές πηγές ηδονής του Σπύρου είναι το τσιφτετέλι. Εκεί ξεδιπλώνει όλο το ταλέντο του ο αέρινος καλλιτέχνης, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι αρέσκεται στο να λικνίζεται ημίγυμνος.

 

Τολμητίας μα συνάμα και προσγειωμένος ο διακεκριμένος ηθοποιός μας. Τολμητίας, γιατί αναζητά την περιπέτεια σε κάθε τομέα, σε κάθε του βήμα. Η λατρεία του προς τα ταξίδια το πιστοποιεί. Η έφεσή του στην αναζήτηση (πάσης φύσεως) περιπέτειας έχει φέρει στο διάβα του καταξιωμένου ηθοποιού μας ουκ ολίγους κινδύνους – σε σημείο να έχει τεθεί σε κίνδυνο ακόμη και η ίδια του η ζωή! Ένας αξέχαστος, παθιασμένος έρωτας του Σπύρου στη νήσο Λέρο (ένας έρωτας που δόνησε για τα καλά την ευαίσθητη καρδιά του ερωτύλου  ηθοποιού μας), τον οδήγησε σε μεγάλες περιπέτειες κάποτε: το αεροσκάφος στο οποίο επέβαινε ο Μπιμπίλας για να κουρνιάσει στην τρυφερή αγκαλιά του έρωτά του, βρέθηκε άξαφνα εν μέσω καταιγίδας, διατρέχοντας τον κίνδυνο να καταπέσει και μαζί με το σκάφος να γίνει συντρίμμια και η ζωή και τα όνειρα του σημαντικού μας καλλιτέχνη.


Σε ένα άλλο του ταξίδι, στην εξωτική (και με εξωτικούς, μελαμψούς κατοίκους) Βενεζουέλα, ο Μπιμπίλας απήχθη από έναν ταξιτζή! Άμα έχεις στο κύτταρό σου την περιπέτεια…

 

Είναι, όμως, ταυτόχρονα, πραγματιστής και προσγειωμένος ο Μπιμπίλας – ας το επισημάνουμε κι αυτό. Γι’ αυτό και ασχολείται επιτυχώς με τις καταθέσεις και τις επενδύσεις. Ο Σπύρος ανησυχεί για τα γεράματά του. Και πράττει αναλόγως. Επειδή (μάλλον…) δεν πρόκειται να νυμφευθεί, ενώ για παιδιά ούτε λόγος (παραδόξως – αν και τα υπεραγαπά), ο Σπύρος δεν επιθυμεί να μείνει μόνος και ανήμπορος στη ζωή. Γι’ αυτό γεμίζει το πουγκί με τις λελογισμένες επενδύσεις στις οποίες επιδίδεται και οι οποίες του αποφέρουν καλές αποδόσεις. Έχει και 5 διαμερίσματα (συν αυτό που μένει, έξι), αλλά και μπόλικο μετρητό. Άλλωστε, τα γεράματα πλησιάζουν επικίνδυνα (αν δεν έχουν φτάσει ήδη). Εξηντάρης πια ο Σπύρος (με βάση την θρυλούμενη ως πραγματική ημερομηνία γεννήσεως)…

 

Λιλιπούτειος είναι ο Σπύρος Μπιμπίλας. Αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό, ακόμη και με μια απλή, επιπόλαια ματιά. Μπορεί, βέβαια, να είναι μικρό το κορμί, αλλά σε αυτό το κορμί υπάρχει ένας τεράστιος μυς, ένας τεράστιος μυς που συσπάται και πάλλεται, που δονείται και σκιρτά – αν έχει βέβαια και τα ανάλογα ερεθίσματα: μιλάμε, ασφαλώς, για την καρδιά του Σπύρου – αυτή τη μεγάλη, αγνή και άδολη καρδιά… Γι’ αυτό, ένα από τα δυνατά χαρακτηριστικά του Μπιμπίλα – είναι γνωστό αυτό – είναι ο καλόκαρδος και πράος χαρακτήρας του. Όλη η πιάτσα γνωρίζει το πόσο χρυσό παιδί είναι ο μικροκαμωμένος ηθοποιός μας. Αυτή του η καλοσύνη, σε συνδυασμό και με την περιουσία του (σε ακίνητα αλλά και μετρητά),  έχει φέρει στον δρόμο του διακεκριμένου καλλιτέχνη αμέτρητα δεινά, αφού πολλοί συνάδελφοί του έχουν κατά καιρούς εκμεταλλευθεί τον ψυχικό αλλά και υλικό του πλούτο· με αποτέλεσμα ο σπλαχνικός Σπύρος να δανείζει μεν χρήμα, αλλά να δυσκολεύεται κατόπιν να το πάρει πίσω!

 

Αναγκάζεται πολλές φορές να φορά το (έντονου πάντα χρώματος – συνήθως κόκκινο) επανωφόρι του και να πηγαίνει να κτυπά ο ίδιος τις πόρτες των συναδέλφων του για να πάρει πίσω τα δανεικά. Έλα όμως που εκείνοι όχι μόνον δεν του ανοίγουν την πόρτα, αλλά, όταν συνειδητοποιούν ότι το δάκτυλο που χτυπά το κουδούνι ανήκει στον συνάδελφό τους τον Μπιμπίλα, συνεχίζουν, προκλητικά, να έχουν αναμμένα τα φώτα και να φωνασκούν, περιφρονώντας, προσβάλλοντας και μειώνοντας, ηθικά και συναισθηματικά, τον φιλότιμο συνάδελφό τους, αφού δεν τηρούν ούτε τα προσχήματα (σβήσιμο φώτων, σιγή για όσο διάστημα βρίσκεται έξωθεν της πόρτας ο Μπιμπίλας κοκ.). Το έχει εκμυστηρευθεί ο ίδιος ο Σπυρέτος αυτό το παράπονό του σε συνάδελφό του, με βουρκωμένα μάτια. Εξ άλλου, ο Μπιμπίλας θέλει να είναι τύπος και υπογραμμός στις συναλλαγές του, αφού δεν του αρέσουν καθόλου οι ανωμαλίες – στα οικονομικά θέματα, τουλάχιστον…


Είναι γνωστή, π.χ., η περίπτωση η σχετιζόμενη με τον συνάδελφο του Σπύρου, τον Τζώνυ Θεοδωρίδη, ο οποίος κάποτε κατηγορήθηκε από τον Μπιμπίλα ότι, με το που τσέπωσε το δανεικό από τον φιλότιμο Σπύρο παραδάκι, έσπευσε πάραυτα να εξαφανιστεί (τουλάχιστον για κάποιον χρόνο και πάντα κατά τα λεγόμενα του Μπιμπίλα). Μάταια τον αναζητούσε ο Σπύρος για να πάρει πίσω τα δανεικά. Πράγμα που ανάγκασε γνωστό θεατρικό παραγωγό να ανακράξει, γεμάτος απόγνωση και γνήσια φόρτιση: «Πού τα κάνετε αυτά ρε; Στον Σπύρο τον Μπιμπίλα; Στο καλύτερο παιδί της ελληνικής καλλιτεχνίας;». Αλλά αυτή δεν είναι πάντα η τύχη των καλών και ξεχωριστών σε αυτή την κοινωνία;.. Ενώ, πάντως, ο Σπύρος είναι μακρόθυμος, δεν το’ χει σε τίποτα να γίνει και οξύθυμος. Τότε είναι που, όλο νεύρο, μπήγει τσιριχτές φωνές. Όταν ο Σπύρος εκνευρίζεται, ποιος είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε…

 

Ο Σπύρος έχει μεγάλες ποσότητες ευαισθησίας μέσα σε αυτό το λιλιπούτειο κορμί. Δεν αγαπά (και δεν συνδράμει ηθικά και οικονομικά) μόνο συναδέλφους του. Αγαπά όλον τον κόσμο! Ιδιαίτερη αδυναμία του τα παιδιά (αν και, παραδόξως, όπως είπαμε, δεν απέκτησε δικά του) και οι ηλικιωμένοι.

 

Επειδή και ο ίδιος σταδιακά εντάσσεται στη δεύτερη κατηγορία (αν και πνευματικά ανήκει μάλλον στην πρώτη – λόγω αγνότητας περισσότερο) έχει, τα τελευταία ειδικά χρόνια, επιδείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το σπίτι του – τη «φωλίτσα» του, όπως το ονομάζει. Η εστία παίζει μεγάλο ρόλο, πλέον, στην καθημερινότητα του Σπύρου Μπιμπίλα. Και την περιποιείται με τόση φροντίδα, σαν να είναι μια πραγματική νοικοκυρά. Ο Σπύρος έχει βάψει το εσωτερικό του διαμερίσματός του, της ζεστής φωλιάς του, σε μια απόχρωση του πορτοκαλί, που δεικνύει παιγνιώδη διάθεση, ανεμελιά αλλά και αξιοσημείωτη ζεστασιά. Γιατί τι άλλο από αυτό είναι στην πραγματικότητα ο Μπιμπίλας; Ένα χαρωπό μεγάλο παιδί με μπόλικη ζεστασιά στην καρδιά… Τα έπιπλα της φιλόξενης εστίας του είναι, βεβαίως, μικροαστικά-νεοκλασικά, με πολλά σκαλίσματα κλπ. – στο γούστο της μητέρας του, αφού άλλωστε λέγεται ότι εκείνη εφρόντισε για την επίπλωση της άνετης Μπιμπίλειας κατοικίας. Το διαμέρισμα έχει, επίσης, πολλούς καθρέφτες (εδώ εντοπίζονται κάποια στοιχεία ναρκισσισμού, αλλά τι διάολο…, ηθοποιός είναι ο κάτοχος), ενώ ένα ακόμη χαρακτηριστικό του είναι η σχεδόν παντελής έλλειψη βιβλίων! Τι να τα κάνει, όμως, τα βιβλία ο Σπύρος… Αφού, ως καλλιτέχνης, δουλεύει κυρίως με την έμπνευση. Στο ζεστό αυτό μικροαστικό σπιτικό του, ο Σπύρος δεν ζει σαν ερημίτης, μολονότι αυτό μπορεί και του παρέχει την απαραίτητη γαλήνη που χρειάζεται για ενδοσκόπηση και για μελέτη των σημαντικών ρόλων που υποδύεται. Έτσι, δεν διστάζει, ενίοτε, σ’ αυτό το σπίτι, να στήνει και  μερικά «γλεντάκια», με καλεσμένους εκπροσώπους της show biz (κυρίως C- και D-celebrities).


Πάντα υποδειγματικός οικοδεσπότης ο Σπύρος, φιλόξενος μέχρι εκεί που δεν παίρνει, προσφέρει πολύ κρασί (για καλό δεν ξέρουμε…), καθώς και πολύ και καλό φαγητό στους πολυπληθείς καλεσμένους του – σπιτικό, απλό φαγητό, συνήθως μαγειρεμένο από τα χεράκια της ίδιας την αγαπημένης του μητέρας. Γιατί εδώ πρόκειται περί μιας τεράστιας αγάπης – αν δεν το έχετε αντιληφθεί απ’ όσα ήδη παραθέσαμε. Ο Σπύρος, όπως πιστοποιούν όσοι τον ξέρουν καλά, λατρεύει παθολογικά τη μητέρα του! Μάλιστα, υιός και μητέρα Μπιμπίλα θα συνομιλήσουν τουλάχιστον δις, σε καθημερινή βάση, έστω και από τηλεφώνου – έστω για ένα «καλημέρα» και «καληνύχτα» βρε αδερφέ, όταν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις του περιφρόντιδος ηθοποιού μας δεν του επιτρέπουν επαφή διά ζώσης... Μολονότι έχει δευτεραγωνιστήσει στο θεατρικό έργο «Όχι άλλα ψάρια μαμά» ουδέποτε αρνήθηκε τα καλοψημένα ψάρια της μητέρας του (η οποία τον κακομαθαίνει), ούτε και οτιδήποτε άλλο καθημερινώς εκείνη του προσφέρει. Αγάπη να ’ναι κι ό,τι να ’ναι, σ’ αυτούς τους δύσκολους, άκαρδους καιρούς, σ’ αυτή την στείρα, αντιερωτική εποχή, όπου αγνά και ευγενή αισθήματα δεν περισσεύουν.

 

Ο έρωτας… Αχ αυτός ο έρωτας… Πόσος έρωτας κυρίευσε, όλα αυτά τα χρόνια, την καρδιά του Σπύρου Μπιμπίλα... Πόσο ξεχωριστή θέση έχει καταλάβει ο θεός αυτός στην ψυχή του ερωτομανούς ηθοποιού μας… Αγάπησε παράφορα στη ζωή του ο Σπύρος, ο μικροκαμωμένος αυτός ερωτιδεύς-μπρελόκ – και όχι μονάχα τη μαμά του... Πόσο δυνατά έχει χτυπήσει η καρδιά του Μπιμπίλα στους ρυθμούς (στο τικ-τακ ή, καλλίτερα, στο τάκα-τάκα) του έρωτα… Πόσον έρωτα έχει γευτεί αυτό το μικρό σώμα... Και γιατί όχι; Ο Σπύρος ερωτοτροπεί, γιατί ξέρει ότι χωρίς έρωτα η ζωή δεν έχει νόημα. Κυρίως, χωρίς γήινο, σωματικό έρωτα. «Σ’ αυτή την πρόσκαιρη ζωή μας διατί / να μη χαρεί το ζωντανό το σώμα;», όπως διερωτάτο και ο ποιητής μας Γεώργιος Βιζυηνός. Το σπέρμα του έρωτα, λοιπόν, δεν έχει αφήσει ακηλίδωτο αυτό το μικροσκοπικό – μα τόσο ερωτικό – κορμί.


Ο Σπύρος, όπως είναι ιδιαιτέρως γνωστό στην πιάτσα, λατρεύει τα πουλιά. Κάθε είδους πουλιά – μικρά και μεγάλα, σκούρα και ανοιχτόχρωμα, νεανικά και γέρικα. Ξεχωριστή αδυναμία, όμως, δείχνει στους παπαγάλους – ιδιαίτερα στη αγαπημένη του Σωσώ. Κάθε πρωί, πριν φύγει για το άχθος της επιβίωσης (αλλά και της καλλιτεχνικής προσφοράς), το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να περιποιηθεί τα πουλιά του. Κι εκείνα τον ανταμείβουν, παρευθύς, μ’ ένα ηδονικό, απολαυστικό τιτίβισμα…


Και βουνό και θάλασσα, και γη και αέρα αγαπά ο Σπύρος – δεν κάνει περιττές διακρίσεις. Ωστόσο, δώσε θάλασσα στον Μπιμπίλα και πάρ’ του την ψυχή. Χειμώνα καλοκαίρι θα γευτεί θάλασσα ο Σπύρος. Είναι και χειμερινός κολυμβητής (έτσι ίσως εξηγείται και αυτό το υπέροχο σώμα). Γι’ αυτό το λόγο λατρεύει τα νησιά με ιδιαίτερη αδυναμία (κρατηθείτε) στη Μύκονο! Λατρεύει, όμως, και τον αέρα. Κάποτε είχε δηλώσει ότι θα ήθελε να γίνει αεροπόρος. Ίσως επηρεασμένος από την αντίστοιχη αεροπορική  (και όχι μόνο…) καριέρα του μεγάλου αεροπόρου και καλλιτέχνη (και οτιδήποτε άλλο…), Θάνου Βελλούδιου.

 

Αισθητικά, ο Σπύρος κινείται σε δυσπρόσιτες σφαίρες. Αγαπά τα έντονα χρώματα στα ρούχα – ειδικά στα παντελόνια. Φορά και ψηλά τακούνια. Όταν ομιλούμε για ψηλά τακούνια δεν εννοούμε απαραιτήτως και γυναικεία, σαν κι αυτά που ελάνσαρε, με τόση επιτυχία, στην ταινία «Οι Απέναντι» του Γιώργου Πανουσόπουλου, στον γνωστό ρόλο του άτυχου τραβεστί. Ομιλούμε και για ψηλά τακούνια καθημερινής – και όχι «μερακλίδικης» –  χρήσεως, σαν κι αυτά που προτιμά, λ.χ., ο Πάνος Παναγιωτόπουλος ή ο Νικολά Σαρκοζί. Μάλλον επειδή ο Σπύρος προσφέρεται σε «σχήμα τσέπης», τα τακούνια, ενισχύοντας το ανάστημά του, ενισχύουν και το Εγώ του. Ταυτόχρονα, κρύβει τις λευκές τρίχες των γηρατειών χρησιμοποιώντας όλη τη γκάμα της χρωματικής παλέτας – από το οξυζενέ ξανθό μέχρι το καφεκόκκινο της καρυδιάς. Οι καλλιτέχνες φορούν με άνεση παρδαλά ρούχα, εκκεντρικά υποδήματα, προκλητικά αξεσουάρ, χωρίς να διατρέχουν τον κίνδυνο να κατηγορηθούν για ελαφρότητα ή ακόμη και κιναιδισμό, όπως οι απλοί καθημερινοί άνθρωποι. «Οι κίναιδοι εμπορεύονται τα κάλλη τους, ντυμένοι με εμπριμεδάκια και κρατώντας γυναικεία τσαντάκια…», θα μας επισημάνει ο Η. Πετρόπουλος («Καπανταήδες και Μαχαιροβγάλτες»). Ο καλλιτέχνης Μπιμπίλας, από την πλευρά του, στα τσαντάκια μπορεί να λέει Ναι – αλλά λέει Όχι στα εμπριμέ!


Μεγάλη αδυναμία του Σπύρου τα σταμπωτά, στενά, «stretch» μπλουζάκια – μπλουζάκια που, ωστόσο, δημιουργούν ανάμεικτες εντυπώσεις. Από τη μια, τώρα πια που ο Χρόνος έχει αφήσει το στίγμα του τόσο έντονα στο σώμα του Σπύρου, τα «stretch» βοηθούν, δυστυχώς, να φανεί το στομάχι που έχει αναπτύξει πια ο ηθοποιός μας με τα χρόνια (γεροντόπαχα).


Από την άλλη, βέβαια, τα στενά μπλουζάκια αναδεικνύουν ένα ζευγάρι υπέροχα και στιβαρά στήθη. Θεέ μου, τι στήθη είναι αυτά! Στήθη, που κολάζουν ακόμα και άνδρα· στήθη που κολάζουν ακόμα και Άγιο!.. Στήθη που, όμως, κλείνουν μέσα τους και πολλή καλλιτεχνία, πολλή ευαισθησία και, ασφαλώς, πολλή Ελλάδα… Περδικόστηθος, λοιπόν, ο Σπύρος μιας και από τα στενότατα, κατά κανόνα, ενδύματα που φορεί διαφαίνονται δύο μεγάλες, στητές ρόγες (για να ακουστεί κάποτε, σε ένα πάρτι, η πρόστυχη και κακόγουστη ιαχή «πιπίλα-πιπίλα στις ρόγες του Μπιμπίλα»)…

 

Στα καλλιτεχνικά, ο Σπύρος δίνει όλο του το είναι, αναδεικνύοντας το μεγάλο ταλέντο του (που μόνο τυφλός δεν βλέπει). Δεν του λείπει, όμως, και το άγχος. Πριν εκτεθεί στα φώτα της ράμπας, τον πονά πάντοτε η κοιλιά του. Στο άγχος έχει αποδώσει ο ίδιος ο ηθοποιός μας αυτόν τον ενοχλητικό πόνο. Πάντα οι ταλαντούχοι έχουν άγχος, θα προσθέσουμε εμείς. Η μεγάλη και καθοριστική έμπνευση του Μπιμπίλα υπήρξε η πρωθιέρεια της (ημεδαπής) ηθοποιίας, Αλίκη Βουγιουκλάκη. «Ήταν η νεράιδα μου. Κοιμόμουν με τη φωτογραφία της στο μαξιλάρι μου. Και δεν ήμουν ούτε 4 ετών που δήλωσα: Πιο πολύ από τη μαμά μου και τον μπαμπά μου αγαπάω την Αλίκη Βουγιουκλάκη!», δήλωσε κάποτε ευθαρσώς ο Σπύρος. Είναι γνωστό ότι η εθνική μας σταρ ελατρεύετο από όλα τα στρώματα του πληθυσμού – κυρίως δε από τους ομοφυλοφίλους της πατρίδος μας που της είχαν στήσει κανονικό εικονοστάσι.


Μεγάλη αυτή η σύμπτωση, αν σκεφτεί κανείς ότι ο Μπιμπίλας θα ανεδεικνύετο καλλιτεχνικά αργότερα – ως άνδρας πλέον – κυρίως σε ρόλους ομοφυλοφίλων! Διόλου αμελητέα η καριέρα του Σπύρου, έστω και αν διακρίθηκε υποδυόμενος σχεδόν αποκλειστικά ομοφυλόφιλους (και σε δεύτερους πάντα ρόλους). Γενικά, πάντως, ο φιλότιμος δευτεραγωνιστής μας διακρίθηκε σε θέατρο, κινηματογράφο και τηλεόραση, σε ρόλους που έχουν μείνει ανεξίτηλοι στη μνήμη μας και με αξιοσημείωτη καλλιτεχνική αξία, αναδεικνύοντας μια σπουδαία καλλιτεχνική φλέβα. Κατ’ αρχάς, ο σκαμπρόζικος ρόλος του «Τηλέμαχου» στην τηλεοπτική σειρά «Ιερόσυλοι» στο πλάι του μεγάλου μας πρωταγωνιστή Θάνου Λειβαδίτη (ένας ρόλος που από τυπικά δραματικός κατέστη κωμικός χάρη στις έντεχνες πινελιές του Σπύρου). Το στίγμα του το άφησε και στο παιδικό θέμα, αφού διέπρεψε, όπως ήδη αναφέραμε, στις μεταγλωττίσεις της αγαπημένης μας σειράς «Στρουμφάκια», αλλά και στο περίφημο «Κικιρίκου». Βέβαια, ο Σπύρος δεν άφησε παραπονεμένο και το ενήλικο ρεπερτόριο: «Οι ομοφυλόφιλοι», «Μπορντέλο», «Πορνογραφία», «Λούλου», «Στο βάθος… βάθος αμέτρητο», «Οι τρεις αδελφές», «Ροζ ολοταχώς» και, οπωσδήποτε, ο διάστικτος από στοιχεία ομοφυλοφυλίας «Άγγελος», ανέδειξαν, μεταξύ άλλων, την πλούσια γκάμα των καλλιτεχνικών δυνατοτήτων του Μπιμπίλα.



Κάποιοι, μάλιστα, θεώρησαν ότι ο Σπύρος έχει τιμήσει (ως δευτεραγωνιστής πάντα) και το σκληρό ελληνικό πορνό. Κάτι τέτοιο, όμως, είμαστε σε θέση να βεβαιώσουμε ότι δεν ισχύει. Απλώς ορισμένοι προφανώς συγχέουν τον Μπιμπίλα με τον (μελαμψό) σωσία του, τον περίφημο, τον γιγαντιαίο Τζίμι Μπελαρίκε («Ανώμαλοι Έρωτες στη Σαντορίνη»). Εκπληκτική, πράγματι, ομοιότης...

 

Προσωπική μας άποψη ότι ο Σπύρος αναδεικνύει καλλίτερα το ταλέντο του, όταν ο ρόλος εμπεριέχει και κάμποση υστερία. Εκεί απολαμβάνουμε τον Μπιμπίλα στο φόρτε των δυνατοτήτων του. Το γυμνό, πάντως (το καλλιτεχνικό, έτσι;), ουδέποτε φόβισε τον Μπιμπίλα. Αντίθετα, τον βοήθησε να σπάσει, στο μέτρο που του αναλογεί, τον διάχυτο πουριτανισμό της εποχής, αλλά και να αναδείξει αυτό το θεσπέσιο κορμί που του εχάρισε ο μεγαλοδύναμος. Ένα κορμί, τόσο γυμνασμένο, απαλό και περιποιημένο, που σε άλλες εποχές θα αποτελούσε την χαρά κάθε παιδοτρίβου…

 

Το αξιοπρόσεκτο με τον Σπύρο είναι ότι, μολονότι στην καριέρα του υποδύθηκε κυρίως ρόλους ομοφυλοφίλων, απέφυγε την στάμπα του ομοφυλόφιλου στην προσωπική του ζωή, όπως μάλλον θα συνέβαινε με άλλους, λιγότερο προικισμένους, ηθοποιούς. Αλλά έτσι είναι. Άμα έχεις τόσο μεγάλο ταλέντο…

1,536 comments:

«Oldest   ‹Older   801 – 1000 of 1536   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Ο ΘΟΔΩΡΑΚΗΣ Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΑΘΗΣ,ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΑΡΡΑΛΕΟΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ 600 ΚΑΦΡΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΗΡΕΜΑ ΚΑΙ ΣΘΕΝΑΡΑ ΕΞΗΓΗΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΦΟΥ ΓΙΑΟΥΡΤΩΘΗΚΕ.
Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΟΠΩΣ ΟΙ ΤΕΩΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΟΝΤΟΙ Η ΧΟΝΤΡΟΙ....

Anonymous said...

Αυτά είναι τα ωραία του Ισλάμ αλλά ο Πολυχρόνης δε τα ήξερε

Anonymous said...

Το πολύ εύστοχο χθεσινό editorial της Εστίας (κλικ γιά να μεγαλώσει όπως λέει ο λίβυος)

Anonymous said...

Να τα βλέπουν οι ελλεηνίδες αυτά, που έχουν μάθει να τσιρίζουν, εκεί οι διαδικασίες είναι συνοπτικές και κατευθείαν τις στέλνουν στη μάνα τους.

Anonymous said...

Άσε ρε Ξυδιότυρε 5.28 με το λοχμολάγνο κυβίστα. Μόλις γλίτωσε τα φαπίδια ξαναέβγαλε γλώσσα και κατηγορούσε τους Καραϊσκους.

Anonymous said...

Άσε ρε Ξυδιότυρε 5.28 με το λοχμολάγνο κυβίστα. Μόλις γλίτωσε τα φαπίδια ξαναέβγαλε γλώσσα και κατηγορούσε τους Καραϊσκους.

Sirina News said...

Αν είχαν στόμα τα συνεργεία της Chrysler Ελλάς, θα έλεγαν πολλά για τη Μιλένα και το διαζύγιο.

Anonymous said...

Γιατί, τον κεράτωνε με τους φαρνατζήδες;

Anonymous said...

Εγώ πάντως τη βρίσκω υπερβολικά γερασμένη. Πιστεύω ότι από κοντά η όψη της είναι τρομακτική, τουλάχιστον σε σχέση με το φότοσοπ που πέφτει στις επίσημες φωτογραφίες.

Anonymous said...

NO FLY ZONE ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ;;;

ΘΕΛΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝ ΒΑΡΣΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΕΡΟΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ.

Anonymous said...

Ωχ, ωχ, ωχ, βαριά, μολυβένια σύννεφα ορατά στον ορίζοντα. Αλλη μία επικών διαστάσεων αεροναυμαχία προβλέπεται να ταράξει τα ήρεμα νερά αυτού του διαδικτυακού απάγκειου με τον Fletcher Christian Ξυνόγαλο να αμφισβητεί ευθέως την ηγεμονία του Captain Bligh Βάρσου. Προτείνω στις αντιμαχόμενες πλευρές την ανάγνωση αυτού του εξόχως ενδιαφέροντος πονήματος πριν την έναρξη των εχθροπραξιών.

Γιώργος Λιάνης said...

Να γίνει δημοσία δαπάνη η κηδεία του συντρόφου Χρήστου Τσάγκα.

Anonymous said...

Άμα δεν μπορείς να καταλάβεις πόσο μεστωμένος είσαι και ηλικιακά, αλλά πρωτίστως εγκεφαλικά/διανοητικά, αυτά παθαίνεις.

Σήμερα, από τη γνωστή επιτυχημένη ραδιοφωνική εκπομπή του, ο Νίκος Χατζηνικολάου προμόταρε (για μια ακόμη φορά) την πραμάτια του. Μας είπε ότι το CD που προσφέρει την Κυριακή "δεν υπάρχει"!

Μόνο αυτή την χαριτωμενιά/νεολαιίστική μαλακία/μπαναλαρία δεν είχε χρησιμοποιήσει μέχρι σήμερα ο Νίκος. Την είπε και αυτή. Μάλλον την άκουσε από τον γιο του τον Παπαγιωτάκη και είπε να τη χρησιμοποιήσει για να πιάσει και το νεναικό κοινό, για να γίνει μοντέρνος.

Καημένε Νίκο! Προσπάθησε να συμβαδίσεις μια φορά με την ηλικία σου και το ξενέρωτον του χαρακτήρα σου. Άσε τις εκφράσεις τις ξενέρωτης νεολαιίστικης slang κατά μέρος. Ή τουλάχιστον, εάν επιμένεις σε νεολαιίστικες εκφραστικές χαριτωμενιές, κάμε χρήση αυτών της ηλικίας σου: "κουφό", "δικέ μου", "μου την έσπασε" και άλλα αντίστοιχα βιντεοταινιακά/εφηβικά της εποχής που φόραγες πατομπούκαλα και κάπνιζες κρυφά από τον μπαμπά σου κόκκινα marlboro σε σκληρό πακέτο, ριγμένο στο στέρνο μέσα από το πουκάμισο.

Anonymous said...

March 18, 2011 3:17 PM

Δεν είναι μόνο οι μοντερνιές του Χατζηνίκου. Είναι και αυτό το αέναο γλείψιμο προς το blog Fimotro.

Επί τη ευκαιρία ας πει κάποιος στον ιδιοκτήτη του ιστολογίου με τα γυαλισμένα μαλλιά και την περίεργη σύνταξη και ορθογραφία , ότι η λέξη που συνεχώς χρησιμοποιεί στις αναρτήσεις του δεν γράφεται 'γλύψιμο' αλλά 'γλΕΙψιμο'. Αμάν πια με τους ανορθόγραφους δήθεν δημοσιογράφους.

Anonymous said...

Επιστημονικοπολιτικό tip κυρίως προς Ξυνόγαλο (με δεδομένη ευαισθησία στα διατροφικά) αλλά και προς όλους:

o δημοσιογράφος, εκδότης, συγγραφέας, βουλευτής του ΛΑΟΣ και εμπειρικός επιστήμων (empirical and intuitive scientist) Κυριάκος Βελόπουλος προέβη σε μια συγκλονιστική αποκάλυψη: όταν το κρέας που τρώει ένας άνδρας έχει περίεργες ορμόνες, ο άνδρας γίνεται θηλυπρεπής.

Anonymous said...

@4:30 Τα γλείφω και τα καταπίνω όλα γιατί ζηλεύω τον Κώνστα

Anonymous said...

6:33, και για να τα λέμε σωστά και παπαγιάννικα "τα γλΥφω".

Anonymous said...

7:35 Αι σταd κορέκτενd

Anonymous said...

Πασβαντίδης στο Λίβυο. Πολύ γέλιο. Και πολλά κωλομεγλειφάτα. Ή κωλομεγλυφάτα (γραμματική Τζαμαχιρίας).

Anonymous said...

Εξανέστη ο Χάρης Πασβαντίδης γιά τα 80.000 πρόστιμο στον σταθμό του Λίβυου. "Μία αυθόρμητη εκδήλωση διαμαρτυρίας δεν είναι σωστό να τιμωρείται με εξοντωτικά πρόστιμα" είπε ο διαπρεπής πολιτευτής κερδίζοντας επάξια θέση μέλους στην λέσχη "Τα Πίνω Ολα".

Προηγουμένως ο Μεγαρεύς Λίβυος εξέφρασε το παράπονό του γιά την υποβάθμιση της δυτικής Αττικής με πόνο στο βλέμμα.

Anonymous said...

Έχει πολύ πλάκα πως ορισμένοι προσπαθούν να παρουσιάσουν τον Μάνο σαν πρότυπο πολιτικού. Τον Μάνο που πρώτα χρωκόπησε την οικογενειακή επιχείρηση (Αλλατίνη κανείς;;;), τον Μάνο που μετά χρεωκόπησε τη χώρα (να θυμίσω πως οταν έπεσε η ΝΔ το 93 δανειζόμασταν ως κράτος με επιτόκια γύρω στο 20%!!!!), τον Μάνο που έχει βολέψει τα παιδιά του σε ΔΣ τραπεζών για να τσιμπάνε τα παχυλά bonus (προφανώς επειδή είχαν φοβερό βιογραφικό) και τώρα τσεπώνει την παχυλή σύνταξη του βο(υ)λευτή από το Ελληνικό Δημόσιο το οποίο κάτα τα άλλα καθυβρίζει οτι πληρώνει πολλούς άχρηστους!!!!
Ε λοιπόν στο τελευταίο έχει απόλυτο δίκιο!!!!!!

Anonymous said...

*πολλή πλάκα

Anonymous said...

"Παχυλή" σύνταξη λέμε; Γιατί η Τάνια Ιακωβίδου στο δελτίο την αναφέρει συνέχεια ως "παχουλή". "Παχουλή σύνταξη", "παχουλή αποζημίωση" κλπ.

Anonymous said...

Πράγματι, αυτό το "δελτίο" (ο θεός να το κάνει), με τις "Μι Κι Οου", τα "αν θέλεις", τα "εεε, μην μιλάμε ο ένας πάνω στον άλλον" (το ίδιο κάνει και ο Ζούγκλας γιά να μιλάει μόνο αυτός) και γενικότερα το base language που χρησιμοποιείται από όλους (πλην Καψαμπέλη) είναι η απόλυτη βραδυνή διασκέδαση και έχει αποκτήσει cult following από εδώ τουλάχιστον. Δεν παύω να το προτείνω μετ' επιτάσεως σε γνωστούς και φίλους (πολλοί δεν έχουν ιδέα) που όταν με ξαναβλέπουν με ευγνωμονούν!

Μιά και τόφερε η κουβέντα γιά το cult και ενθυμούμενος την ερώτηση ενός φίλου παλιότερα, αυτό ακριβώς είναι το cult. Είναι όρος που χρησιμοποιείται κυρίως γιά τον κινηματογράφο και αφορά ταινίες ειδικής θεματολογίας (πχ "τα ζόμπι είναι χορτοφάγα") που έχουν αποκτήσει φανατικό ακροατήριο, τόσο φανατικό που γνωρίζει κάθε ψιχίο διαλόγου και πολλές φορές το εκφωνεί ακριβώς πριν πέσει η ατάκα στην οθόνη. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με τους σχολιαστές εδώ με αντικείμενο λατρείας τον Λίβυο και το τρελλό παρεάκι του. Φυσικά ο Λίβυος είναι και trash συνεπώς μιλάμε γιά ένα ακαταμάχητο 2 σε 1.

Anonymous said...

Αυτό που μου αρέσει με τη Λιβύη και τους δημοκράτες του Facebook, όπως επίσης και με την υποκριτικά "ευαίσθητη" ανθρωπιστική δύση, είναι ότι:

1) Ο ίδιος ο Καντάφι ζήτησε προ εβδομάδων διάλογο με τους εξεγερθέντες οι οποίοι και τον γείωσαν κανονικότατα αρνούμενοι να προσέλθουν σε οποιοδήποτε διάλογο μαζί του.

2) Ο ίδιος ο Καντάφι προσέφερε και προσφέρει συστηματικά αμνηστία σε όσους παραδώσουν τα όπλα (το αν θα το τηρήσει φυσικά, ελέγχεται).

3) Δεδομένου ότι από την αρχή των εμφυλιοπολεμικών γεγονότων ισχύει εμπάργκο όπλων, αποδεικνύεται από την τωρινή συντριβή των εξεγερθέντων, ότι είτε εξ αρχής ο Καντάφι είχε τη δύναμη να τους συντρίψει και προς τιμήν του δεν το έκανε προσβλέποντας σε διάλογο μαζί τους, είτε στην πορεία εξαγόρασε συνειδήσεις διαφόρων εξεγερθέντων φυλάρχων, με αποτέλεσμα αυτοί να αλλάξουν στρατόπεδο αυξάνοντας έτσι τη δύναμή του Καντάφι. Το δεύτερο από μόνο του δείχνει και τη σοβαρότητα της εξέγερσης, των εξεγερθέντων και το πόσο σχέση είχαν με δημοκρατικές διεκδικήσεις και όχι με την τσέπη τους. Ακόμα και να μην άλλαξαν στρατόπεδο οι φύλαρχοι αλλά να ήταν εξαρχής ουδέτεροι, αποδεικνύεται ότι εξ αρχής δεν υπήρχε λαϊκή υποστήριξη στην "επανάσταση".

4) Η δήλωση των ηγετών της εξέγερσης περί ηθελημένης (από τον Καντάφι) μόλυνσης με AIDS βρεφών σε νοσοκομείο της Λιβύης, δείχνει και τη σοβαρότητα των ανθρώπων που ηγούνται της εξέγερσης. Ακόμα κι ο Καντάφι μοιάζει σοβαρότερος από αυτούς.

Σοβαρός λαός, σοβαρή επανάσταση..

Ας βγούνε επιτέλους ευθέως να πούνε οι Γαλλοβρετανοί ότι θέλουν να φάνε τα λιβυκά πετρέλαια εγκαθιστώντας αχυρανθρώπους τους, γιατί έχει καταντήσει ανέκδοτο η υπόθεση.

Anonymous said...

Έχω πληροφορίες από Ιαπωνία ότι υπάρχει πρόβλημα εκεί με ραδιενέργεια. Τήξη, πήξη και ψύξη των τουρμπινών έχουν αναδειχθεί σε πρώτης γραμμής θέματα. Ο κόσμος κινδυνεύει. Και η ανθρωπότητα το ίδιο. Το θέμα είναι μπορούμε να κάνουμε κάτι ή είναι θέλημα Θεού να υπάρξει αυτή η καταστροφή; Μήπως στην Ιαπωνία έχουμε νέα Σόδομα; H απάντηση που δίνω είναι ασφαλώς ένα μεγάλο ΝΑΙ. Ασφαλώς και έχουμε νέα Σόδομα. Ο Θεός θέλησε να καταστρέψει την χώρα των Ιαπώνων, επειδή επικεντρώθηκαν κατά παθολογικό τρόπο στην ενθυλάκωση χρήματος και επιπλέον έχουν παράδοξα ερωτικά γούστα, ενώ αποθεώνουν τα βίτσια και τις αποκλίνουσες ερωτικές συμπεριφορές. Σαν να μην έφτανε αυτό, παράγουν κόμικς και ταινίες πορνό που κάνουν και μια πόρνη ακόμη να εντρέπεται. Τέλος, έχουν περίεργους σχεδιαστές ρούχων που παράγουν κάτι αηδιαστικά και - θα έλεγα - ανήθικα ρούχα, σαν τσουβάλια. Που πήγε εκείνη η τίμια και καθάρια εικόνα του πατέρα με το γκρι κοστούμι, το λευκό πουκάμισο και τη μαύρη γραβάτα που γνωρίσαμε από τα αναγνωστικά μας στο σχολείο; Που πήγε ωρέ; Ασφαλώς λοιπόν και έχουμε στην περίπτωση της Ιαπωνίας νέα Σόδομα! Πέρα κι έξω από το ότι είναι θέμα κοινής λογικής, για όσους τυχόν δεν γνωρίζουν, ο μεγάλος συγγραφέας και πρωτοκλάστης της συμβατικής λογικής και ερμηνείας της Ιστορίας Erich von Daniken έχει καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η καταστροφή των Σοδόμων οφείλεται σε... πυρηνική έκρηξη! Που είναι ο Daniken να έρθει και με την εικονο-κλαστική γραφίδα του να κλάσει τους συμβατικούς επιστήμονες και αναλυτές και να μας λούσει με το φως το αληθινό σχετικά με τα γεγονότα της διεφθαρμένης και ανέντιμης χώρας των σχιστομάτηδων;

Anonymous said...

3:47, τον Νίκο Παπακωνσταντίνου Καθημερινής, τον αριστερό αναλυτή με το μαλλί αφάνα, τον ρώτησες πριν ξεστομίσεις αυτά τα προκλητικά, το δίχως άλλο, λόγια; Σκέψου μάλιστα ότι ο Νίκος πήγε και Αίγυπτο και Λιβύη, παρολίγον να χάσει τη ζωή του (αν και άλλοι μιλούν για μια απλή γρατζουνιά, την οποία απλώς μεγέθυνε ο δημοσιογράφος για να παραστήσει τον ήρωα) και σίγουρα ξέρει τα πράγματα λίγο καλύτερα από σένα.

Anonymous said...

Ο αγαπημένος μου ηθοποιός είναι ο Νίκος Τσαχιρίδης, στην ταινία "Φυλακές Ανηλίκων". Εκεί ο Τσαχιρίδης, παίζει το ρόλο ενός δεσμοφύλακα, ενός ειδικού του σωφρονιστικού συστήματος δηλαδή, που έχει το παρατσούκλι "θεός" γιατί ότι λέει αυτός είναι σωστό και πρέπει να τον υπακούει ο κρατούμενος Θέμης Μάνεσης και οι άλλοι. Ο θεός δεν αντέχει αντίθετη άποψη από τη δική του, ειδικά σε θέματα φυλακής. Εάν ειπωθεί μια τέτοια άποψη, ο θεός τιμωρεί τους παραβάτες. Βγάζει πολύ γέλιο αυτός ο ρόλος...

Anonymous said...

Έχεις δίκιο. Ενδιαφέρων ρόλος. Ο Τσαχιρίδης της δημοσιογραφίας πάντως είναι ο Λίβυος.

Anonymous said...

Δεν θα το λεγα φίλε. Μάλλον άλλος είναι ο "θεός" σε θέματα δημοσιογραφίας (και όχι μόνο). Από την "θεϊκή" κριτική του δεν γλυτώνει κανείς δημοσιογράφος.

Anonymous said...

Αν εννοείς τον Καραίσκο νομίζω ότι κάνεις λάθος. Γιατί ο Τσαχιρίδης, πέρα από παντογνώστης και αυταρχικός, είναι άσχημος, σαν τον Λίβυο. Ενώ αντίθετα ο Καραίσκος είναι εύμορφος.

Anonymous said...

Δεν αποδέχονται κάποιοι το δικαίωμα του ηθοποιού Γιώργου Βασιλείου να πολιτεύεται επειδή λένε έπαιξε κάποτε τον αστυνόμο Θεοχάρη. Μήπως όμως ακριβώς για αυτόν τον λόγο και με δεδομένη την αύξηση της εγκληματικότητας στη χώρα μας, η παρουσία Βασιλείου-Θεοχάρη είναι πιο επιτακτική από ποτέ;

Anonymous said...

Περπατώ στο κέντρο των Αθηνών και στη Σοφοκλέους, δίπλα από το παλιό Χρηματιστήριο, βλέπω τον σύζυγο της Εύης Λιβανίου (που τώρα, μετά από τα μεγαλεία, ταλαιπωρείται ως newscaster στην ζεστή οικογένεια του Blue Sky) Αντώνη Λιβάνιο να μπαίνει σε γειτονικό καπνοπωλείο. Σταματάω λίγο και κοιτάω μέσα από τη βιτρίνα για να δω αν πρόκειται να αγοράσει πούρα. Τελικά αυτός επιλέγει να αγοράζει έναν μεγάλο υγραντήρα πούρων. Μερικούς η κρίση δεν τους αγγίζει.

Anonymous said...

*Έμης

Anonymous said...

Έβαλε και διαφήμιση ηλεκτρονικού καζίνου ο λίβυος; Τέτοια εγκυρότητα;

Anonymous said...

6.39 μη λιβύη-ζετε κύριε, καζίνο είναι, άκλιτο.

Anonymous said...

Το καζίνο κλίνεται. Τουλάχιστον κατά τον Κριαρά.

Anonymous said...

Ελαφρών βαρών ο Άρης Σπηλιωτόπουλος κατά τους Αμερικανούς, σύμφωνα με τις διαρροές που δημοσιεύει ο τύπος;

Πάει. Ούτε οι Αμερικανοί ξέρουν τι τους γίνεται.

Anonymous said...

Καλά, και ο Λιβυκός, ο Σταύρος, αν τον ρωτήσεις, θα το κλίνει. Αλλά είναι άκλιτο.

Anonymous said...

Το κατά Νίκον (και Λιάγκα) "Όμορφο Ζευγάρι". Ο Καραϊσκος με τη γίδα αγαπημένη του είναι πάντως πιό χαριτωμένοι.

Anonymous said...

Σωστό. Το καζίνο, το Βατικανό, το κανό και γενικώς τα ουδέτερα εισαγωγής που λήγουε εις -νο είναι άκλιτα (εξαιρείται το τραμπολίνο - πλάκα κάνω).

Anonymous said...

Συγκρούεσαι με την άποψη Κριαρά φίλε. Το καζίνο είναι μια από τις ξενόγλωσσες λέξεις που κλίνονται . Άλλες πάλι (πχ ασανσερ) όχι. Μη συγκρούεσαι με τον επιστήμονα και μη γίνεσαι λίβυος.

Anonymous said...

Συγκρούεσαι με την άποψη Λιβυκού φίλε. Το καζίνο είναι από τις ξενόγλωσσες λέξεις που δεν κλίνονται. Όπως ασανσερ. Μη συγκρούεσαι με τον επιστήμονα και μη γίνεσαι Κριαράς.

Anonymous said...

Άλλοι τα κλίνουν τα ξενόγλωσσα. Και βάζουν και πληθυντικό. Ποιος μπορεί ας πούμε να ξεχάσει "τα πέναλτις" του (επαγγελματικά) αείμνηστου Γιάννη Διακογιάννη.
Οι περισσότεροι φιλόλογοι νομίζω ότι λένε πως αυτό δεν είναι σωστό και ότι αποτελεί κατά κάποιον τρόπο "λιβυσμό".

Anonymous said...

9:40 πάλι καλά που δεν έλεγε τα πενάλτιζ...

Anonymous said...

Ο (ειδικός επί του θέματος) καθηγητής Γεωπολιτικής Ιωάννης Μάζης δήλωσε στο δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ ότι:

1) Η νατοϊκή-γαλλική επέμβαση στη Λιβύη για ανθρωπιστικούς λόγους είναι φερετζές. Γελώντας μάλιστα ειρωνεύτηκε τους ανθρωπιστικούς λόγους της επέμβασης αναφέροντας πλείστα παραδείγματα που η διεθνής κοινότητα δεν ανέλαβε στρατιωτική δράση. (Ίσως εννοούσε και το τωρινό του Μπαχρέϊν, όπου έγινε κανονική εισβολή του σαουδαραβικού στρατού). Υποστήριξε ότι σκοπός είναι η εγκαθίδρυση κυβέρνησης τσάτσων, ώστε να εκμεταλλευτούν οι δυτικές πετρελαϊκές εταιρείες τον λιβυκό φυσικό πλούτο με τους συμφερότερους γι αυτές όρους.

2) Έκλεισε, λέγοντας ότι θα κάνει μια ρηξικέλευθη δήλωση. "Θα πω καλή κουβέντα για τον Καντάφι", είπε. Υποστήριξε λοιπόν ότι ο Καντάφι έκανε δίκαια μοιρασιά του πετρελαϊκού πλούτου στον λαό του.

3) Υποστήριξε ότι η αλήθεια για την επέμβαση θα μαθευτεί όταν μαθευτεί και η μυστική διπλωματία γύρω από αυτή. Εξέφρασε δε την ελπίδα, η συμμετοχή της χώρας μας να συνοδεύτηκε από κάποιου είδους ανταλλάγματα και κυρίως αυτό της οριοθέτησης ΑΟΖ με την Λιβύη. Διότι όπως υποστήριξε, τουρκικές πιέσεις εμπόδισαν τόσο την Αλβανία όσο και την Κανταφική Λιβύη στο να έλθουν σε συμφωνία μαζί μας για οριοθέτηση ΑΟΖ.

Anonymous said...

9.36 ο Κριαράς ξέχασε να πεθάνει. Φαίνεται περίμενε είτε να εκλεγεί με το επικρατείας του αυτιστικού γιωργάκη ή να κάνει τη μεγαλειώδη πρόταση να καταργηθούν τα αρχαία ελληνικά από το Γυμνάσιο.

Anonymous said...

Μα ποιος μπορεί να ξεχάσει την υποψηφιότητα του υπέργηρου Κριαρά για την ευρωβουλή με το κόμμα ΔΗΣΟΚ του αυριανιστή πρώην διευθυντή της Νίκης Γιώργου Σκαρβελάκη;

Anonymous said...

Κι όμως penalty, penalties. Όπως θα λέγαμε και casino, casinos. Αλλά ποτέ καζίνου. Άρα σωστός ο (αείμνηστος) επαγγελματικά μασελοφόρος Διακογιάννης.

Anonymous said...

Είπες "...επαγγελματικά μασελοφόρος..."

εννοείς ότι φοράει μασσέλα και πληρώνεται??? φοράει μασσέλα με επαγγελματικό τρόπο???

Διευκρίνισε παρακαλώ

Μόλλυ said...

H γλώσσα είναι μια υπόθεση δυναμική και επομένως οι κανόνες δεν μπορούν να είναι απόλυτοι. Όταν μια λέξη εξελληνίζεται, μπορεί και να κλίνεται. Προσωπικά όπως προτιμώ τις ξένες λέξεις να τις αφήνω άκλιτες, όπως και τα ξένα ονόματα να τα γράφω με λατινικούς χαρακτήρες. Αλλά αυτό είναι μια προσωπική μου επιλογή. Κάποιος μπορεί να υιοθετήσει και την αντίθετη στάση που είναι καθ΄ όλα δόκιμη. Να κλίνει δηλαδή τις εξελληνισμένες λέξεις και να γράφει τα ξένα ονόματα με λατινικούς χαρακτήρες (Νομίζω πάντως ότι το να λες και να γράφεις στον πληθυντικό ξένες λέξεις ενώ μιλάς ελληνικά δεν στέκει). Αυτό, αν θυμάμαι καλά, έλεγε και ο Κριαράς και μάλιστα σε εκείνα τα πεντάλεπτά του (που πολλοί τα συνέκριναν σε γέλιο με τα αντίστοιχα του Ζάχου Χατζηφωτίου). Το Πεκίνο, του Πεκίνου έλεγε ο σεβάσμιος πασοκογενής γέροντας που παντρεύτηκε στα 100 τόσα χρόνια του.

Anonymous said...

Είπες "...προτιμώ τις ξένες λέξεις να τις αφήνω άκλιτες, όπως και τα ξένα ονόματα να τα γράφω με λατινικούς χαρακτήρες..."

Το όνομά σου όμως το γράφεις Μόλλυ!???

Διευκρίνισε παρακαλώ.

Anonymous said...

παρακαλώ πολύ

Anonymous said...

Θεμιτή, αν και περιττή, ερώτηση για Διακογιαννομάχους. Προφανώς και τα δύο. Τη φοράει και πληρώνεται για την παραγωγή του χαρακτηριστικού σφυρίγματος (όταν περνάει ο αέρας μέσα από τις θήκες) και σαν άψογος επαγγελματίας τη φοράει και σφυρίζει με απόλυτο επαγγελματισμό.

Σταύρος Λιβυκός said...

Πού' σαι συγκρουόμενε 9.36, πες του καθαρά πως είν' ένας γραφιάς, πες του καθαρά πως είναι Κριαράς, πάρε τηλέφωνο τον Κριαρά, καλύτερα τώρα παρά μετά. Μη προλάβει και πεθάνει δηλαδή και χάσουμε το γλωσσοπλάστη διαφωτιστή νεανία υποψήφιο του πασοκ, όχι τίποτ' άλλο.

Anonymous said...

Διακομαχογιανν...

Διακομανοχαμ...

Διακογιαννομάχους

γλωδοσσέτης

Anonymous said...

Τεράστιο άνοιγμα του Χίου στον Παπαγιάννη. Είπε "όταν σκοτώνουν τους Λίβυους συμπατριώτες μας δε μιλάμε?". Στέφανε ψυχάρα γιά πάντα Λιβυάρα.

Anonymous said...

Οι μεγάλες εθνικές (λιβυκές) κρίσεις, πολλές φορές φέρνουν κοντά και τους πιο μεγάλους εχθρούς.

Anonymous said...

Λίβυοι είναι και οι δύο. Άρα αδέλφια.

Anonymous said...

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι φοιτητής μαθηματικών και θέλω να κάνω μια ερώτηση. Μήπως ξέρει κανείς κάποιον που να κατέχει τη θεία φώτιση και να τα ξέρει όλα; Να είναι δηλαδή σίγουρος για τις τεραστίων διαστάσεων γνώσεις του;
Μπορεί να του πει κάποιος, μήπως και προλαβαίνει να μου δώσει έτοιμη την λύση του προβλήματος της ιδανικής διάταξης συνδαιτημόνων; Ή έστω της εικασίας του Hodge; Θέλω να πάρω ένα βραβείο Νομπελ και επειδή δεν μπορώ μόνος μου, χρειάζομαι κάποιον που κατέχει την απόλυτη γνώση και (ελέω θεού, δηλαδή του εαυτού του) να μην αμφισβητείται ποτέ.

Ευχαριστώ πολύ.

Ένας απλός φοιτητής.

Anonymous said...

Είπες "...βραβείο Νομπελ..."

Νόμπελ? Νομπέλ?? ή μήπως Nobel???

Anonymous said...

Ο φίλος φοιτητής έχει τόση πολλή απλότητα που φοβήθηκε να πάρει την ευθύνη και να βάλει τόνο. Έτσι όμως δεν θα πάρει ποτέ Νομπέλ.

Anonymous said...

Μόλις είδα μια αγγελία. Το CERN αναζητά κάποιον αναγεννησιακό άνθρωπο, με απόλυτη, ολοκληρωτική και αδιαμφισβήτητη γνώση στα πάντα, (τουλάχιστον 4-5 επιστημονικά πεδία δηλαδή) για να αποδείξει την ύπαρξη ή όχι του μποζονίου του Higgs. Όσοι πιστοί ας δοκιμάσουν την τύχη τους.

Anonymous said...

Υπάρχει άραγες λύση του προβλήματος του περιοδεύοντος πωλητή, που να μην είναι ευρετική; Παρακαλώ να τοποθετηθεί αυτός που ξέρει.

Anonymous said...

είπες μποζονίου

Anonymous said...

O φίλος φοιτητής δεν έβαλε τόνο στο Νομπέλ γιατί δεν τον ενδιαφέρει. Είναι το πρόσχημα. Το εκατομμύριο δολλάρια θέλει από το Clay.

Anonymous said...

March 19, 2011 11:38 PM

Mην σκοτίζεσαι. Θα σε βοηθήσω εγώ. Η ορθή διάταξη των συνδαιτημόνων είναι άνδρας--γυναίκα--άνδρας--γυναίκα κλπ. Τα μωρά πάνε δδίπλα στις μανάδες τους. Αν έχουμε μαύρους, λευκούς, κίτρινους και γενικά φυλές διάφορες, προσπαθούμε να επιτύχουμε τον στόχο της μείξης.
Το άλλο ζήτημα της εικασίας του Hodge μην το πειράζεις ακόμα. Γίνονται αυτή την ώρα που μιλάμε μεγάλες σκέψεις και λέγεται ότι δεν υπάρχει για την ώρα πλατφόρμα για μια σοβαρή συζήτηση. Ακόμα τουλάχιστον. Πάντως ότι είναι να θα γίνει.

>>ένας που ξέρει πολλά>>

Anonymous said...

Φίλε σε ευχαριστώ πολύ. Με έσωσες. Το δίχως άλλο το έχω στην τσέπη το βραβείο.

Anonymous said...

Το CERN αναζητά κάποιον αναγεννησιακό άνθρωπο, με απόλυτη, ολοκληρωτική και αδιαμφισβήτητη γνώση στα πάντα, (τουλάχιστον 4-5 επιστημονικά πεδία δηλαδή)

Με απόλυτη γνώση ή σε 4,5 επιστημονικά πεδία? Εξηγηθείτε παρακαλώ γιατι μου φαινεται οτι ενδιαφερομαι Εγώ, Εγώ Εγώ, Εγώ........

Anonymous said...

Τέτοια λιγούρα για δόξα και χρήμα όπως του φίλου φοιτητή μόνο ο λιγδάντερος Καραϊσκος.

Anonymous said...

11.57 καρφώθηκες, με αυτή τη διάταξη στοιβάζει ο Καραϊσκος τους πάκι στα παραπήγματά του.

Anonymous said...

Ο απλός φοιτητής πίσω από την σεμνότητα κρύβει μια μεγάλη φιλοδοξία.Μια φιλοδοξία που όμως πρέπει να πατάει όχι στη σεμνότητα αλλά σε γερές γνώσεις που πρέπει να τις καταχτήσει για να μπορέσει να προοδεύσει και να νομπελιαστεί.

Anonymous said...

Πλέρια η φιλοδοξία του φοιτητή.

Πλέρια και η διάθεσή του για μάθηση και πρόοδο.

Anonymous said...

“Political science is governed by five myths: (1) that it studies politics; (2) that it is scientific; (3) that it is possible to study politics separated off from economics, sociology, psychology and history; (4) that the state in our democratic capitalist society is politically neutral, i.e. available as a set of institutions and mechanisms to whatever group wins the election; and (5) that political science, as a discipline, advances the cause of democracy.”

[Bertell Ollman, “What Is Political Science? What Should It Be?”, New Political Science, Volume 22, Number 4, 2000, pp. 553-562.]

Το [2] τα λέει όλα...

Δικηγόρος-πατέρας said...

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗ

Παιδί μου έχεις δίκιο να προβληματίζεσαι. Είσαι ένας νέος που βλέπει τις γνώσεις του σύμπαντος και του φαίνονται βουνό. Μονάχα μια συμβουλή. Η ποσότητα της γνώσης είναι σχετική. Τι σημαίνει ολόκληρη γνώση, μεγάλη γνώση και μικρή γνώση?, Τι σημαίνει πικρό και γλυκό, αλατισμένο ή ανάλατο? Όλα αυτά έχουν το στοιχείο της σχετικότητας όπως προσπάθησε να δείξει και ένας παλαιός και νεκρός τώρα συνάδελφός σου. Η γνώση όμως δεν είναι άπιαστη. Μόνο που θέλει αγώνα πολύ.

ένας δικηγόρος που θα μπορούσε να είναι και πατέρας σου_

Πασιχαρής said...

Καλά το πάει ο φοιτητής γιατί όπως έλεγε και κάποιος που ήξερε καλά από τέτοια "...η μεγάλη ματαιοδοξία σε αντίθεση προς τη μικρή, που ζει από τις προσόδους του πυρετώδους πάρε-δώσε στο Vanity Fair της καθημερινότητας, είναι σε μεγάλο βαθμό ανεξάρτητη από τον έπαινο και την επιδοκιμασία, γι' αυτό και φαντάζει σαν μετριοφροσύνη."

Εμπαινε νέε μου και την δόξα που τόσο επιθυμείς την έχεις στο τσεπάκι.

Anonymous said...

Ο Κριαράς για τον οποίο διάβασα τόσο αρνητικά σχόλια μπορεί να ήταν Πασόκ και να είχε για κάποιους ορισμένες ακραίες θέσεις για τη γλώσσα, αλλά η επιστημονική αξία του πιστεύω ότι θεωρείται μεγάλη και γενικά αποδεκτή.

Anonymous said...

Κάποιος κάλος πατήθηκε στον νεαρό φοιτητή. Κάτι άλλο του φταίει αλλά η σεμνότητα δεν το αφήνει να το εκφράσει.

Anonymous said...

Εμένα πάλι μου φαίνεται ότι ο νεαρός φοιτητής ζηλεύει. Και άλλοι ζήλεψαν τον Καραισκο αλλά δεν το έδειξαν τόσο πολύ.

Anonymous said...

Ενδεχομένως ο φοιτητής μας να διέπεται από χαλύβδινες αρχές και υψηλά ιδανικά όπως όλα τα νέα παιδιά εξ άλλου. Με όλο το θάρρος, να του υποδείξουμε την ρήση ενός εκ των Μαρξ (δεν θυμάμαι ποιού, αλλά δεν έχει σημασία), "αυτές είναι οι αρχές μου, αν δεν σας αρέσουν διαθέτω και άλλες...".

Anonymous said...

Ο Τάσος Λιάσκος έχει εδώ στη Χαλκίδα τη φήμη του βλακός. Όταν τον τοποθέτησαν μάλιστα στην κυβέρνηση επί Καραμανλή ακόμη και οι φίλοι του ξαφνιάστηκαν. Καλά να πάθει τώρα με αυτά τα κουτοπόνηρα καμώματά του. Νόμιζε ότι θα κορόιδευε και θα εκμεταλλευόταν τον Καρατζαφέρη αλλά δεν υπολόγισε ότι ο άλλος είναι άνθρωπος του πεζοδρομίου, χυδαίος και βουτηγμένος στα σκατά, οπότε έναν Λιάσκο τον καταπίνει μια μπουκιά. Δεν έχεις το γνώθι σ' Αυτόν Τάσο.

Anonymous said...

Σοφή η ρήση του Μαρξ. Που δείχνει ότι μπορούμε εις το διηνεκές να αρλουμπολογούμε. Όλοι μας. Εκτός ίσως από τον νεαρό μαθηματικό που βλέπω ότι είναι πολύ σοβαρός.

Anonymous said...

Ποντάρω, χωρίς και να ξέρω τον φοιτητή, ότι θίχτηκε βαθιά ο εγωισμός στου από κάτι ή και κάποιον και επιτίθεται ενάντια στην παντογνωσία γιατί κατά βάθος ο ίδιος αισθάνεται παντογνώστης. Μπορεί λοιπόν να μην συγχωρεί στον εαυτό του ότι δεν στάθηκε στο ύψος κάποιων περιστάσεων. Το καλό όμως με τους φοιτητές είναι ότι έχουν χρόνο για να μάθουν. Χρόνη, δώσε χρόνο στον νεαρό.

Anonymous said...

Μήπως γνωρίζει κανείς εάν τα μέλη των Blues Wire βγάζουν τα προς το ζην από τη μουσική ή κάνουν κάποια άλλη δουλειά για να βγαίνει ο επιούσιος;

Anonymous said...

O νεαρός φοιτητής είναι τόσο νεαρός και τόσο φοιτητής όσο ακριβώς οι BLUES WIRE ζουν από τη μουσική!

Anonymous said...

Να κάνω και εγώ μια ερώτηση ε΄αν τυχόν ξέρει κανείς να μου απαντήσει:

Οι θρησκευτικές διαφορές στην σύγχρονη Ιαπωνία προκαλούν εντάσεις στον τοπικό πληθυσμό ή οι πιστοί διαφόρων δογμάτων συμβιώνουν σε συνθήκες ανεκτικότητας;

Ευχαριστώ (και παρακαλώ να μην πτοηθεί κάποιος που μπορεί να βοηθήσει από την κριτική του νεαρού φοιτητή των μαθηματικών).

Anonymous said...

Τώρα που το επίπεδο έπεσε στο σύνηθες, αυτό της αρλουμπολογίας, νομίζω ότι τα πράγματα επανήλθαν σε τάξη. Όχι τίποτε άλλο, αλλά νόμισα για μια στιγμή ότι κάποιος νομίζει σοβαροφανώς ότι οι απόψεις του εδώ μέσα πρέπει να λαμβάνονται ως διδακτικά αξιώματα. Το διδασκαλικό ύφος, όταν συνοδεύεται από έπαρση, με εκνευρίζει αφάνταστα. Και οι απόφοιτοι Παντείου επίσης...

Anonymous said...

Μα οι απόφοιτοι Παντείου είναι εκτός συναγωνισμού, αφού το Πάντειο μάλλον δεν θεωρείται πανεπιστήμιο.

Anonymous said...

Κάνεις λάθος. Προχθές έπεσα σε μια κοινωνιολόγο που μου θύμισε πολύ κάποιον εδώ μέσα. Απόλυτος διδακτισμός. Σηκωμένο δάχτυλο περί απόλυτης ορθότητας της μαρξιστικής θεωρίας και συνεχής λεκτική επανάληψη περί της επιστημονικής της δεινότητας. Για πολλά γιαούρτια.. Περισσότερα κι από του αντιπρόεδρου.

Anonymous said...

1:22 νομίζω ότι κάνεις κάποιο λάθος. Όποιος θέλει μπορεί να εκφραστεί και περί της απόλυτης ορθότητας της μαρξιστικής θεωρίας. Kαι όποιας άλλης βεβαίως. Γιατί όχι αν αυτή είναι η γνώμη του; Νομίζω ότι δεν είσαι αρκετά ανεκτικός και ουσιαστικά εκνευρίζεσαι επειδή απλώς ο άλλος δεν συμφωνεί μαζί σου.

Anonymous said...

Δεν κατάλαβες φίλε. Δεν μιλούσα. Προσπαθούσα να ξεμπερδέψω όσο πιο γρήγορα γίνεται από τον εφιάλτη. Ας πιστεύει ότι θέλει η κυριούλα. Κανείς όμως δεν έχει το δικαίωμα να σε βάζει κάτω και να προσπαθεί να σου κάνει κατήχηση σε τόπο και χρόνο στον οποίο εσύ δεν έχεις όρεξη να την κάνεις. Και πολύ περισσότερο να μην καταλαβαίνει ότι σε έχει πρήξει γιατί είναι πνιγμένος από το δίκιο του.

Anonymous said...

Είμαι ο 12:55 και δηλώνω δικαιωμένος. Ο φυσικομαθηματικός είναι θυμωμένος, πεισμωμένος θα έλεγα. Εκνευρίστηκε γιατί δεν του πάει ο μαρξισμός ενώ αν κάποιος διαλαλούσε αυτό που ο φυσικομαθηματικός πιστεύει ( και άντε να βρεις τι είναι αυτό) δεν θα έτρεχε κάστανο. Ας επικρατήσει αέρας ελευθερίας στα μυαλά του φοιτητή.

Anonymous said...

1:22 σε βλέπω πάντως να μιλάς αυταρχικά και ίσως με τον τρόπο που δεν σου αρέσει να σου μιλάνε οι άλλοι. 'Κάνεις λάθος' και 'Δεν κατάλαβες' δείχνουν απολυτότητα και αυταρχισμό. Θα σου πρότεινα να το δεις αυτό για να μην φουρκίζεσαι με τους άλλους. Πιστεύω ότι έχεις διάθεση επιβολής της άποψής σου στους άλλους και δεν θα εκπλαγώ αν μάθω ότι η ιδεολογική σου κατεύθυνση είναι κάπως αυταρχική εκτός και αν αυτό που σου λέω σου φαίνεται αυταρχικό.

Anonymous said...

1:33 να αισθάνεσαι ότι θες.

Όσον αφορά τον σχολιαστή που ρώτησε περί θρησκευτικής ανεκτικότητας, δεν ξέρω τι γίνεται τώρα, αλλά όταν ο χριστιανισμός πρωτοεμφανίστηκε στην ιαπωνία σημείωσε κάποια σχετική πρόοδο στον προσηλυτισμό. Ατυχώς για τους ιεραπόστολους, ότι πρόλαβαν πρόλαβαν, γιατί ο αυτοκράτορας θεωρώντας ότι πρόκειται για προσπάθεια των ξένων να αλλοιώσουν την εθνική ταυτότητα των Ιαπώνων έστειλε τους ιεραπόστολους στον άλλο κόσμο, ενώ απαγόρευσε τη χριστιανική θρησκεία. Για το πότε νομιμοποιήθηκε πάλι η χριστιανική λατρεία θα σε γελάσω.

Anonymous said...

Ο νεαρός φοιτητής εκτός από μαθηματικά ξέρει και από θρησκεία? Μην παριστάνεις τον ξερόλα φίλε φοιτητή!!

Anonymous said...

1:37, έχεις πέσει ποτέ σε άνθρωπο που λέει συστηματικά και για πολλή ώρα ξενέρωτα (για τη δική σου άποψη του χιούμορ) ανέκδοτα; Έ, κάτι τέτοιο συνέβη. Τώρα τί προσπαθείς να μου πεις; Ότι θα πρέπει να ακούω τον κάθε πικραμένο σε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και ανεξαρτήτως διάθεσης; Δυστυχώς δεν είμαι ψυχολόγος κι ούτε έχω όρεξη να γίνω.

Anonymous said...

Η κόλαση είναι οι άλλοι.

Η πρόταση που συνοψιζει το πρόβλημα του φοιτητή.

Anonymous said...

1:46 πρέπει να είσαι και ψυχολόγος. Μπράβο. Τεράστιες ικανότητες βλέπω.

Anonymous said...

1.43 ή απλέ φοιτητή ή όπως αλλιώς θέλεις να λέγεσαι νομίζω ότι δεν μιλάει εδώ κανένας με κούνημα του δαχτύλου. Νομίζω ότι είσαι αρκετά νευρικός και επιθετικός προς τους άλλους.
Αν κάποιος μιλάει μαρξιστικά (η ανάλυση περί Λιβύης;) είναι γούστο του και καπέλο του όπως γούστο σου και καπέλο σου είναι να λες και εσύ αυτό που νομίζεις. Δεν σε ανάγκασε κανένας ούτε να μιλήσεις ούτε να διαβάσεις το τι πιστεύει κάποιος.
Ανέχου και απέχου.

Anonymous said...

Από τη στιγμή που γίνονται και διαγνώσεις μέσω σχολίων στο Internet μάλιστα, προτείνω να δημιουργηθεί και ένα blog ψυχοθεραπείας εδώ μέσα. Είδες η γνώση τελικά; Δεν κρύβεται...

Anonymous said...

Καλά 1:51, να σαι σίγουρος γι αυτό.

Anonymous said...

Η ψυχοθεραπεία φίλε δεν είναι ποτέ τζάμπα. Θα πρέπει να χτυπήσεις πόρτα επιστήμονα και να βάλεις και το χέρι στην τσέπη ,n'est-ce pas?

Anonymous said...

Nα μην παίρνει κανείς τη δουλειά των άλλων και να την παρουσιάζει ως δική του και ειδικά ο κύριος Παπαγιάννης, που όταν αυτό γίνεται σε βάρος του χαλάει τον κόσμο με τις φωνές του

http://pressonice.blogspot.com/2011/03/blog-post_4454.html

Anonymous said...

Επίδοξος παντογνωστης. Τα μαθηματικά μοιάζει να οδηγούν παντού αρκεί να τα εγκαταλείψεις εγκαίρως.

Anonymous said...

Ο φοιτητής πρέπει να ανήκει σε ακροαριστερή ή ακροδεξιά οργάνωση. Δεν εξηγέιται τόσο πάθος. Μόνο αυτοί οι νεολαίοι έχουν απόλυτη πίστη στο δικό τους δίκιο. Εκτός και είναι παρεκκλησιαστικός. Γιατί έχει και πολλά νεύρα

Anonymous said...

9:24 αυτή η διαρροή αποτελεί λογικά μεγάλο χτύπημα για τον Άρη. Σκέψου τώρα να θες να πλασαριστείς μέχρι και ως υποψήφιος ηγέτης και ο αμερικάνικος παράγοντας που προσκυνάς πρωί και βράδυ να σε αξιολογεί στα μυστικά έγγραφά του ως λίγο. Άντε να κυκλοφορήσεις μετά. Ενδιαφέρον θα έχει να μάθουμε και για Στυλιανίδη, Μεϊμαράκη, Αβραμόπουλο και κανα δυο άλλους παρόμοιας κοπής.

Anonymous said...

Μπορεί και να είναι κολπο γκρόσο Σπηλιωτόπουλου σε συνεννόηση με τους γιάνκηδες για να θολώσει τα νερά και να μην τον υπολογίζουν οι άλλοι ως αντίπαλο. Εκείνος όμως την κατάλληλη ώρα θα χτυπήσει από εκεί που δεν το περιμένεις αφού πολιτικά θα τον θεωρείς μισή μερίδα. Σατανικό κόλπο. Σατανικό πράγματι.

Anonymous said...

Τελείωσε και το αφιέρωμα του Σκαι στο 1821 και πιστεύω ότι άφησε τελικά λίγα πράγματα τουλάχιστον σε σχέση με τις προσδοκίες που είχε αρχικά καλλιεργήσει. Δεν μπόρεσα να το παρακολουθήσω αρκετά αν και το επιχείρησα πολλές φορές, γιατί καθώς πέρναγε η ώρα το έβρισκα οπτικά αδιάφορο ή και κουραστικό. Μερικές φορές το έβρισκα και λίγο αστείο στην οπτικοποίηση χωρίς άμεση σχέση με τα αντίστοιχα προγράμματα των ξένων δικτύων αλλά και αρκετά φθηνό ως παραγωγή.

Αν και νομίζω από όσο είδα ότι γενικά η προσέγγιση ήταν ψύχραιμη και κοντά στην πραγματικότητα, απουσίασαν στις συζητήσεις που ακολουθούσαν το ντοκυμαντέρ οι έντονες ιστορικές και πολιτικές αντιπαραθέσεις, ενώ το θέμα ενδεικνυόταν για κάτι τέτοιο. Ότι και να πιστεύει κανείς για το α ή β γεγονός, νομίζω ότι η παραγωγή δεν θα έπρεπε να φοβηθεί πιο γερές αντιπαραθέσεις εκτός και αν το έκανε σκόπιμα για να μην πολώσει. Ας πούμε η πρόταση του Άδωνη Γεωργιάδη για συμμετοχή και του Σαράντου Καργάκου στις συζητήσεις, εκτός από ζωντάνια μάλλον θα πρόσθετε και σε γέλιο.

Anonymous said...

March 20, 2011 12:26 AM

με βάση την κοινή λογική. Χου ρε.

Anonymous said...

Ακούω αυτό το ξεστρατημένο παιδί, τον Χ"στεφάνου στο Σκαι. Πολύ συνομωσία βρε παιδί μου. Οποια πέτρα και να γυρίσεις ο Αρης θα βρει ένα βδελυρό σχέδιο εκμετάλλευσης των ανυπεράσπιστων λαών. Ας του πει επιτέλους κάποιος ότι αυτό που αποκαλούμε "πρόοδο" κάπως έτσι στήθηκε ανά τους αιώνες. Αλλιώς να πάμε όλοι στα Μάταλα με κιθαρίτσα και Μαλαματίνα.

Anonymous said...

αχεμ, συνωμοσία* μην γίνουμε και Λίβυοι.

Anonymous said...

Η μεγαλή σημασία που παίζει (sic-Ελληνολυβική γραμματική) ο Λίβυος στα Ελληνικά πολιτικά πράγματα ή αλλιώς "Μπόνιος-Παπαγιάννης τώρα γλειφόμαστε"

Anonymous said...

11.50 νομίζω ότι ο Χατζηστεφάνου είναι ένας δημοσιογράφος με συγκρότηση παρά το νεαρόν της ηλικίας του. Έχει όμως έντονη ιδεολογική κατεύθυνση και αυτό τον κάνει να ερμηνεύει τα γεγονότα περισσότερο ως πιστός μιας ιδεολογίας. Αυτός είναι και ο λόγος που και εμένα οι εκπομπές του δεν μου αρέσουν. Δεν μπορούμε όμως να παρακάμψουμε το γεγονός ότι τουλάχιστον αυτός κάνει έρευνα, διαβάζει, κοπιάζει και δεν είναι ένας ακόμη σαχλαμαράκιας δημοσιογράφος του καφενείου σαν και αυτούς που παρεπιδημούν σε τέτοια ποσοστά στη χώρα μας.

Anonymous said...

11:50 εκεί συχνάζει και ο μισάνθρωπος Καραϊσκος με τα βρωμερά σανδάλια του.

Anonymous said...

Σχετικά με το σχόλιο για το 1821 του ΣΚΑΪ, η σειρά αυτή ντοκυμανταίρ και συζητήσεων δεν θα μπορούσε παρά να λειτουργήσει κάπως χλιαρά. Ίσως να ήταν σκόπιμο για να μην δημιουργηθούν χουλιγκανισμοί που τόσο εύκολα εμφανίζονται με το παραμικρό στη χώρα μας (Μακεδονικό, Ταυτότητες κ.α.). Γιατί εδώ δεν σηκώνουν τα ήθη έντονες αντιπαραθέσεις για θέματα που ακόμα θεωρούνται ταμπού. Είναι δύσκολο να γίνουν πιο ανοιχτές και συγκρουσιακές συζητήσεις για τόσο καυτά ζητήματα γιατί η ανεκτικότητα, η μόρφωση και η ψυχραιμία δεν είναι στοιχεία της δικής μας κοινωνίας, τουλάχιστον σε ικανοποιητικό βαθμό. Αλλού που γίνονται πιο εύκολα τέτοιες συζητήσεις, το κοινό παρακολουθεί τις αντιπαραθέσεις και από μια ορισμένη απόσταση χωρίς καλά και σώνει τη διαφορετική άποψη να την παίρνει επί προσωπικού και να τρελαίνεται.

Anonymous said...

12:33 έτυχε να δω εκείνη τη συζήτηση μεταξύ Βερέμη και Γιανναρά. Κάθησε να την δω για τον λόγο που αναφέρει άλλο σχόλιο πιο πάνω, γιατί δηλαδή φαντάστηκα ότι θα είχε κάποια σύγκρουση, άρα και περιεχόμενο και θέαμα. Παρατήρησα πάντως πόσο χολερική ήταν η στάση και των δύο ομιλητών κατά την υπεράσπιση των απόψεών τους. Σκέφτηκα μάλιστα ότι οι δύο καθηγητές γνωρίζονται κοινωνικά και άρα πόσο πιο χολερικοί θα ήταν εάν δεν γνωρίζονταν κιόλας. Αυτό βέβαια γίνεται και σε ξένες τηλεοράσεις, αλλά εδώ έχουμε μόνο αυτό όποτε έχουμε αντιτιθέμενες απόψεις. Ή πρέπει λοιπόν να συμβιβαστούμε με εκπομπές σούπα ή με εκπομπές χολερικές. Οπότε οι δεύτερες είναι μάλλον προτιμότερες.

Anonymous said...

O Πουλικάκος, αν δεν κάνω λάθος, είχε περάσει ένα φεγγάρι στα Μάταλα.

Anonymous said...

Μα βέβαια. Ζούσε σε μια σπηλιά. Αλλά αυτός το έκανε από πόζα.

Anonymous said...

Γιατί όλοι οι τραγουδιστές {ποιότητας} τύπου Μάλαμα ντύνονται όλοι με μαύρα ή γκρι ρούχα που δείχνουν τόσο πρόχειρα και βρόμικα? Παλιά ακόμη και στα λαϊκά κέντρα οι λαϊκοί τραγουδιστές, ο Διονυσίου, ο Μενιδιάτης κλπ ντύνονταν καλά επειδή ήθελαν να δείξουν σεβασμό στο κοινό τους. Χάθηκε βρε ποιοτικοί καλλιτέχνες να φορέσετε ένα καθαρό πουκαμισάκι?

Anonymous said...

http://nonews-news.blogspot.com/2011/03/blog-post_4944.html

Anonymous said...

Ισως να μην μπορούν να προμηθευτούν ρούχα ποιότητος, τώρα που έκλεισε το κατάστημα Redford ...

Anonymous said...

Ο Σημίτης επανεμφανίστηκε στο Κολωνάκι. Γύρω στις 12:30 τα μεσάνυχτα του Σαββάτου βρέθηκε στο εστιατόριο "Οικείο" της Πλουτάρχου, στο πάνω όροφο, συνοδευόμενος από τη σύζυγό του Δάφνη. Έξω στο κρύο οι 4 αστυνομικοί του ξεροστάλιαζαν με το φόβο των Παπαγιάννη-Κολλάτου.

(από το κουρδιστό πορτοκάλι)

Anonymous said...

ξεκούρδιστο

Anonymous said...

Γιαούρτι έφαγαν; Ως επιδόρπιο δηλαδή

Anonymous said...

Γιαούρτι έφαγαν; όχι ως επιδόρπιο δηλαδή

Anonymous said...

Μπορεί να ενημερώσει ο Καραισκος για το ποιο είναι το φρόνημα των Κρητικών τώρα που η νήσος βοηθά τις αμερικανικές δυνάμεις;

Anonymous said...

Μπορεί να είναι αρκετά εκνευριστικός αυτός ο Πάσχος της Αριστεράς, ο Καμπύλης, αλλά τα είπε καλά για την Άννα Παναγιωταρέα: "Δεν θα πληρώνουν οι δημότες τέλη καθαριότητας για να ταϊζουν την Άννα Παναγιωταρέα".

Anonymous said...

Είδα το χθεσινό σχόλιο για το vanity fair της καθημερινότητας. Σοφό αλλά νομίζω όχι απολύτως πλήρες, χωρίς την προσθήκη και των λοιπών σχετικών αφορισμών από έναν άνθρωπο που πράγματι "ήξερε καλά από τέτοια", αγαπητέ "Πασιχαρή".

Ακριβώς οι πνευματωδέστερες συζητήσεις αποδεικνύουν το αδύνατο της συναίνεσης: αυτές δείχνουν ότι για κάθε επιχείρημα υπάρχει και ένα αντεπιχείρημα.

Ο διάλογος μεταξύ ετεροφρόνων είναι αδύνατος και μεταξύ ομοδόξων περιττός.

Απαρχή ξεχωριστής οικειότητας: να κουτσομπολεύεις κατ’ ιδίαν μ’ έναν τρίτο τους κοινούς σας φίλους.

Όταν προσδοκούμε από τους άλλους να μάς "καταλάβουν", στην ουσία τους ζητούμε να μάς συμμεριστούν την αυτοκατανόησή μας.

Φιλία είναι η (σιωπηρή) συμφωνία ότι η μία πλευρά συμμερίζεται την αυτοκατανόηση της άλλης.

Οι αλαζόνες προκαλούν την αντιπάθεια επειδή δεν μπορούμε να περιμένουμε επιβεβαίωση της δικής μας φιλαυτίας.

Οι ανόητοι μονίμως παραπονούνται ότι οι ευφυείς είναι επηρμένοι.

Στις επιτυχίες αισθανόμαστε πάνω από το ανθρώπινο μέτρο, στις αποτυχίες αναλογιζόμαστε την κοινή ανθρώπινη μοίρα.

Η μεγάλη ματαιοδοξία σε αντίθεση προς τη μικρή, που ζει από τις προσόδους του πυρετώδους πάρε-δώσε στο Vanity Fair της καθημερινότητας, είναι σε μεγάλο βαθμό ανεξάρτητη από τον έπαινο και την επιδοκιμασία· γι’ αυτό και φαντάζει σαν μετριοφροσύνη.

Η ευγένεια συνιστά συχνότατα τον πιο επιδέξιο καιροσκοπισμό: μόνο ευγενείς άνθρωποι κατορθώνουν να κρατούν πάντοτε και συγχρόνως όλες τις πόρτες ανοιχτές.

Οι παρωπίδες προσφέρουν ασφαλή προσανατολισμό.

Επειδή τα όρια των ονείρων είναι ρευστά, γίνονται ρευστά και τα όρια του Πραγματικού: γιατί το Πραγματικό βλέπεται από τη σκοπιά του ονείρου.

Ελπίδα και φόβος παρεμποδίζουν την κατανόηση των ανθρώπινων πραγμάτων· η ελπίδα όμως ξεπερνιέται πολύ δυσκολότερα από το φόβο.

Ο άνθρωπος είναι ικανός να πιστέψει ο,τιδήποτε, προκειμένου να πείσει τον εαυτό του και τους άλλους ότι οι πράξεις του βρίσκονται σε συμφωνία με τις πεποιθήσεις του.

Μάς ενδιαφέρει λιγότερο το τί είμαστε από το τί πιστεύουν οι άλλοι για μάς.

Anonymous said...

Οι διαρροές από wikileaks δεν δείχνουν τίποτε α΄λλο από το ότι οι διπλωματικές πληροφορίες για την Ελλάδα δεν έχουν την παραμικρή βαθύτητα και πρωτοτυπία. Μάλλον είχε δίκιο το συμπέρασμα της σχετικής ανάλυσης:

"Χρειαζόμασταν Αμερικάνικη πρεσβεία, Ασάνζ κι Wikileaks για όλα αυτά ή μήπως τελικά είμαστε μια μικρή και αδιάφορη χώρα, χωρίς σοβαρή διπλωματία και γι αυτό ακόμη και τα τηλεγραφήματα που μας αφορούν είναι βαρετά";

Anonymous said...

Και όμως 4:09, εάν παρακολουθήσεις τα ελληνικά μέσα ενημέρωσης δεν εξάγεται το συμπέρασμα ότι ο Άρης Σπηλιωτόπουλος είναι ελαφρών βαρών πολιτικός όπως λένε τα έγγραφα. Το αντίθετο προσπαθούσαν τόσα χρόνια όλοι να περάσουν. Άρα εδώ έχουμε πιστεύω μια ενδιαφέρουσα πρωτοτυπία που γκρεμίζει κάποια όνειρα, τουλάχιστον σε επίπεδο πρεστίζ.

Anonymous said...

... ο Ασάνζ υπογράμμισε ότι ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook και το Twitter στις εξεγέρσεις των αραβικών χωρών είναι υπερτιμημένος. 'Σίγουρα έπαιξαν έναν ρόλο, αλλά όχι τόσο σημαντικό όσο το Αλ Τζαζίρα' δήλωσε. Εξηγώντας ανέφερε ότι πριν τρία χρόνια είχε γίνει στο Κάιρο μια προσπάθεια οργάνωσης διαδηλώσεων μέσω του Facebook αλλά είχε μικρή συμμετοχή, ενώ λίγο αργότερα όσοι είχαν πάρει μέρος είχαν συλληφθεί και φυλακισθεί.

Anonymous said...

Θέλετε να γίνουμε φίλοι;

Με τις νέες τεχνολογίες η επικοινωνία δεν γνωρίζει όρια.

el-gr.facebook.com/people/%CE%93%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%9B%CE%BF%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%B4%CE%BF%CF%82/100001789122583

Anonymous said...

Κάποιοι φαίνεται ότι δεν συμφωνούν με Λίβυες κινήσεις και πρωτοβουλίες

jpretenteris@dolnet.gr

Στα τέλη της δεκαετίας του ΄60 το κίνημα της «Αυτονομίας» στην Ιταλία ξεκίνησε σχεδόν αθώα. Δεν πλήρωναν διόδια, εισιτήρια και ηλεκτρικό. Αποδοκίμαζαν και παρεμπόδιζαν τις δημόσιες εμφανίσεις όσων δεν γούσταραν. Κατηγορούσαν τον καπιταλισμό και την κοινωνία με την αλαμπουρνέζικη φλυαρία της άκρας Αριστεράς. Αλλά κυρίως εισήγαγαν στην κοινωνική καθημερινότητα μια λεκτική βία, καθώς και μορφές πιο βίαιης παρέμβασης (όπως, ας πούμε, ο εγκλεισμός και οι απειλές...) στο όνομα διαφόρων διεκδικήσεων και δικαιωμάτων.

Τη συνέχεια την ξέρετε. Από τέτοιες συμπεριφορές και κινήματα ξεπήδησαν οι «Ερυθρές Ταξιαρχίες», η «Πρίμα Λίνεα», οι «Μαχόμενοι Κομμουνιστικοί Πυρήνες» και μια πλειάδα τρομοκρατικών οργανώσεων που αιματοκύλισαν την Ιταλία για περισσότερο από δέκα χρόνια. Εκατοντάδες νεκροί και τραυματίες. Χιλιάδες κατεστραμμένες ζωές.
Κατά πάσα πιθανότητα οι πρώτοι νεαροί της «Αυτονομίας» που δεν πλήρωναν διόδια ή γιουχάιζαν τους καθηγητές στα αμφιθέατρα δεν είχαν στο μυαλό τους το μακελειό που θα ακολουθούσε. Ενδεχομένως και να αποστασιοποιήθηκαν σοκαρισμένοι όταν το αίμα άρχισε να τρέχει.

Αλλά το πρόβλημα με αυτά τα κινήματα «αγανάκτησης» ή «ανυπακοής», ή όπως αλλιώς θέλετε να τα πείτε, είναι ακριβώς αυτό: ότι ποτέ δεν ξέρεις (ούτε οι ίδιοι ξέρουν...) πού θα οδηγηθούν και τι θα γεννήσουν. Επωάζουν ένα «αβγό του φιδιού», αλλά όταν το φίδι ξεπεταχτεί από το κέλυφός του κανείς δεν μπορεί να το ελέγξει. Ο βλαμμένος δεν δίνει λογαριασμό.
Δεν ξέρω ποιοι εγκέφαλοι έχουν βαλθεί να μεταφέρουν στην Ελλάδα του 2011 το σενάριο της Ιταλίας- αν και έχω τις υποψίες μου... Πολύ φοβούμαι όμως ότι βαδίζουν έναν δρόμο που οδηγεί απλώς στην καταστροφή.

Και δεν αναφέρομαι μόνο στην κακόγουστη και απάνθρωπη βεντέτα του ΣΥΡΙΖΑ με τον Θ. Πάγκαλο. Αναφέρομαι στην ξεκάθαρη επιλογή μιας «στρατηγικής τής έντασης», η οποία βάζει την ελληνική κοινωνία σε μια διαρκή αναταραχή και την εθίζει με ένα όλο και πιο αυξημένο επίπεδο βίας. Προ εβδομάδων ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ φέρεται να δήλωσε: «Μεγάλη φασαρία, θαυμάσια κατάσταση». Η αναφορά δεν είναι καν δική του και τη λέει λάθος. Ανήκει στον Μάο και η σωστή διατύπωση είναι: «Μεγάλη αναταραχή,υπέροχη κατάσταση». Είναι προφανές ότι άλλο φασαρία, άλλο αναταραχή.

Αλλά είναι εξίσου εμφανές όμως ότι στη σημερινή Ελλάδα κάποιοι συγχέουν τη φασαρία με την αναταραχή ή, ακόμη χειρότερα, χρησιμοποιούν την πρώτη για να προκαλέσουν τη δεύτερη. Δεν είμαι βέβαιος ότι καταλαβαίνουν τι κάνουναλλά δικό τους θέμα... Πολύ φοβούμαι όμως ότι αρχίζω να καταλαβαίνω τι μπορεί να συμβεί.

Anonymous said...

Δεν έχω αντίρηση 5.57. Να γίνουμε φίλοι στο Φέισμπουκ με τον Γιάννη Λοβέρδο. Αλλά έτυχε να ακούσω την τελευταία εκπομπή που έκανε μόλις έμαθε ότι τον διώχνουν από τον Αθήνα 984 και πραγματικά τρόμαξα. Ελπίζω άμα γίνω παρέα του στο Φέισμπουκ να μην κινδυνεύσω.

www.athina984.gr/node/139986

Anonymous said...

2:48 ή αλλιώς, πως ο Λίβυος (βαυκαλίζεται ότι) αποτελεί παράγοντα εξελίξεων στα Ελληνικά πολιτικά πράγματα. Φαίνεται αυτή την εποχή είναι στις αγάπες τους με το Μπόνιο. Λογικό, αφού οι κουράδες more or less μοιάζουν. Τουλάχιστον στο βασικό τους συστατικό.

Anonymous said...

Να αληθεύει ή να αποτελεί ράδιο αρβύλα ότι οδηγούνται στον χωρισμό δύο από τους πιο ερωτικούς Έλληνες, η Αγγελική Γκερέκου και ο Τόλης;

Anonymous said...

Πάντως ο ταγαράς Μαγκριώτης χωρίζει με το βλαχομπάζο του. Σε όσους αρέσουν οι μοσχαροπρόσωπες βλάχες, ιδού.

Anonymous said...

H πλατεία Κολωνακίου είναι μια πλατεία στην οποία περνάει τον καιρό του κάθε μέρα κάθε καρυδιάς καρύδι. Αργόσχολοι και πολυάσχολοι, πλούσιοι και μπατίρηδες, σημαντικοί και ασήμαντοι κάτι φαίνεται να βρίσκουν σε αυτή την μάλλον άσχημη μικρή πλατειούλα. Κάτι φαίνεται να βρίσκει εκεί και ο Σωτηράκης Τζούμας, αυτό το χοντρό παιδί που συνδεόταν με τον Χριστόδουλο και πιο πριν με τον Κοντομηνά όπως ο μπακαλιάρος με τη σκορδαλιά. Πολλά λέγονταν για τον τετράπαχο Σωτήρη. Ότι είναι ας πούμε άσχετος, ότι το μόνο που κάνει είναι να γλείφει τα αφεντικά του, ότι ότι ότι.... Έκανε και τις μπαγαποντιές του ο Σωτήρης και είδε την πόρτα της εξόδου. Ο Χριστόδουλος ήταν το στήριγμά του. Μόλις όμως τα τίναξε και ο ισότιμος με τον Σωτήρη σε κιλά αρχιεπίσκοπος, που να βρει δουλειά ο Σωτήρης. Ποιος να τον πάρει και τι να τον κάνει. Έτσι έγινε εστιάτορας. Το εστιατόριο του Κολωνακίου όμως έκλεισε λίγο μετά αφότου άνοιξε, αφού το να διευθύνεις ρεστοράν θέλει και ικανότητες και όχι στο γλείψιμο. Που να τις βρει όμως ο Σωτήρης. Έτσι κατέληξε να ξυπνάει ξημερώματα και να πηγαίνει στο καινούριο κανάλι του Κουρή για να κάνει τον ανεκδιήγητο "Πρωινό Εξάψαλμο". Μετά όμως ξεκουράζεται συνήθως στη γνωστή πλατεία. Προσπαθώντας να βρει κάποια δουλειά ή να μπει στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ. Όποιος λοιπόν έχει την "τύχη" να του τον φορέσουν στο τραπέζι του, έχει και την σπάνια "τύχη" να ακούει τον αγενέστατο Σωτήρη να καταφέρεται εναντίον των πάντων με απρεπή τρόπο. Εκείνο όμως που σοκάρει πιο πολύ είναι το πώς μιλάει και για κάποιους από τους ευεργέτες του.
Αληταράδες παπαδογλείφτες χοντρομπαλάδες.

Anonymous said...

Η μία έψαχνε να παντρευτεί τον Μάκη και να βολευτεί αλλά τελικά βολεύτηκε με το μπάζο τον Χιώτη. Η άλλη με τον Μαγκριώτη δεν μακροημέρευσε. Δύσκολοι οι καιροί για εγκάρδιες σχέσεις.

Anonymous said...

6:51 για λέγε

Anonymous said...

Τι να πω... Καθόμασταν πριν αρκετά χρόνια με πολιτικοδημοσιογραφική συντροφιά (έτσι δεν γράφουν οι εφημερίδες;) σε μαγαζί στο Κολωνάκι (όχι επί της πλατείας). Είχε πάει πολύ αργά απ' όσο θυμάμαι, και ξαφνικά εμφανίζεται και ο Μάκης με συνοδεία. Αφού χαζολογάει λίγο στο όρθιο γελώντας σαν πίθηκος και περιμένοντας προφανώς πρόσκληση να καθήσει, δέχεται τελικά την πρόσκληση και κάθεται. Από τη συνοδεία του (ευτυχώς που δεν ήταν και ο μουσικός Εμμανουηλίδης) κάθεται μαζί του μόνο μια ξανθιά κοπέλα. Οι υπόλοιποι φεύγουν. Μας συστήνεται ως Μαρία. Αργότερα, και όταν φύγαμε, έμαθα ότι ήταν δημοσιογράφος και λεγόταν Μαρία Αραμπατζή. "Μάλλον πάει για γάμο με τον Μάκη" μου είπαν. Τελικά η σχέση διαλύθηκε και αργότερα η κοπελίτσα δημιούργησε δεσμό με τον πρώην αυριανιστή δημοσιογράφο Βασίλη Χιώτη. Η αδελφή της η Φωτεινή παντρεύτηκε τον Μαγκριώτη (ψώνισε από σβέρκο). Οι δύο αδελφές είναι κόρες του "συμπαθέστατου" και "εντιμότατου" εκδότη των Σερρών κυρίου Αραμπατζή, Θανάση στο μικρό αν θυμάμαι καλά. Αυτά γνωρίζω.

Anonymous said...

7.12 ευχαριστώ, είναι πραγματικά δύσκολο να αποφασίσει κανείς ποιά από τις δύο είναι πιό βλαχάρα. Μάλλον η του Χιώτη.

Anonymous said...

Συμφωνώ. Η βαμμένη ξανθιά του Χιώτη μάλλον κερδίζει με το σπαθί της.

Anonymous said...

Αν και για να είμαι δίκαιος (και σεξιστικά συνεπής) θυμάμαι ότι είχε ωραίο σώμα. Μάλιστα τη σχολίασε αρνητικά και η συνοδός μου τότε θυμάμαι, αδιάψευστο κριτήριο για το καλό σώμα της βλάχας, αφού από στόμα γυναίκας καλό λόγο δύσκολα ακούς για σωματικά και εμφανισιακά προσόντα άλλης γυναίκας.

Anonymous said...

7:37 δεν έχω άποψη για το σώμα της, αλλά συμφωνώ μαζί σου με την αλήθεια του σχολίου από γυναίκα προς γυναίκα. Όμως, μπορώ να σου πω ότι η σφουγγαρίστρα μου έχει περισσότερο σεξ-απήλ. Η βλαχάρα λοιπόν θα μπορούσε πιθανώς να αντικαταστήσει την αίγα στην καρδιά του Καραϊσκου. Αλλά μέχρι εκεί.

Anonymous said...

Θα διαφωνήσω με την εκτίμηση του φίλου 11:50 γιά τον Χατζηστεφάνου. Μπορεί να "...μην μπορούμε όμως να παρακάμψουμε το γεγονός ότι τουλάχιστον αυτός κάνει έρευνα, διαβάζει, κοπιάζει και δεν είναι ένας ακόμη σαχλαμαράκιας δημοσιογράφος του καφενείου σαν και αυτούς που παρεπιδημούν σε τέτοια ποσοστά στη χώρα μας.", αλλά δυστυχώς εδώ ισχύει ο έξοχος αφορισμός του Κονδύλη που παρέθεσε ο φίλος 3:43 ότι "...οι παρωπίδες προσφέρουν ασφαλή προσανατολισμό." (αυτός, όπως και οι υπόλοιποι κονδύλειοι αφορισμοί, περιγράφουν με τρομακτική ενάργεια την ανθρώπινη κατάσταση). Διότι τι να την κάνω την έρευνα, το διάβασμα και τον κόπο όταν τα γεγονότα παρουσιάζονται με ένα τέτοιο ιδεολογικό επίχρισμα που καθίστανται σχεδόν αγνώριστα; Οι Χατζηστεφάνου του κόσμου μας έχουν την βαθειά ανάγκη να πιστέψουν. Κάτι. Οτιδήποτε. Αρνούνται πεισματικά να αντιμετωπίσουν το παράλογο του κόσμου και της ύπαρξης (διαπίστωση τρομακτική, δεν τους αδικώ) και γίνονται χριστιανοί, αριστεροί, Περλικοί ή ότι άλλο. Δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν ότι πάντα υπάρχουν άπειροι αστάθμιτοι (και ως εκ τούτου μη ελεγχόμενοι εκ προοιμίου) παράγοντες που καθορίζουν την έκβαση μίας πράξεως (γι' αυτό οι θεωρίες συνωμοσίας είναι αποκλειστικό πεδίο δόξης των απανταχού γραφικών σαν τον Χατζηστεφάνου).

Anonymous said...

Καλά 8:14, επί της ουσίας δεν έχεις καθόλου άδικο. Αν και ο ίδιος φαντάζομαι ότι πιστεύει ότι αυτά που βλέπει δεν τα βλέπουν οι άλλοι. Να σου πω και μια γενικής φύσεως μικροένσταση που έχω στην αξίωση που έχουμε από τους άλλους να μην κινούνται σε μια συγκεκριμένη ιδεολογική γραμμή. Εμένα δεν με ενοχλεί ούτε αυτό. Δηλαδή να ξέρω ότι κάποιος είναι δεξιός, αριστερός, γκεβαρικός, χιτλερικός, μαοϊκός κλπ. Αναγνωρίζω το δικαίωμα σε οποιονδήποτε να πιστεύει κατά βούληση και να ερμηνεύει να πράγματα με "ιδεολογικό" τρόπο, έστω και αν αυτόν τον τρόπο τον κρίνω μονομερή. Έχω όμως την αξίωση να δω ότι όταν εντοπίζονται κηλίδες στον χώρο που υποστηρίζει, αυτές τις κηλίδες τις αναδεικνύει. Άλλωστε όλοι μας πιστεύουμε πάντα σε κάτι. Αρκεί αυτό το κάτι να μην μας κρατάει μονίμως στις ίδιες ερμηνείες και στα ίδια στερεότυπα στη λογική ότι εάν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί με τις απόψεις μου, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.

O Lucky Man! said...

Θα ακούσατε γιά τον 16χρονο και την 80χρονη γιαγιά του που επέζησαν του σεισμού, του τσουνάμι και της τουρμπινοκαταστροφής επί 9 (!) ημέρες γιά να ανακαλυφθούν σήμερα από τους διασώστες χαίροντες άκρας υγείας. "Επί 9 ημέρες τρεφόμασταν με γιαούρτι" (ή γιαούρτη; έχω παρακαλέσει ξανά τον Ξυνόγαλο να μας πει αλλά αυτός με αγνοεί). Να τα βλέπει αυτά ο Πάγκαλος που ενοχλείται και βλέπει και αυτός συνωμοσίες να εξυφαίνονται γύρω του σαν τον Χατζηστεφάνου.

Anonymous said...

Μα, 8:33 αυτό εξυπακούεται. Και εγώ συνομιλώ ευχαρίστως με τον οπαδό οιασδήποτε δοξασίας, θρησκείας, δόγματος κοκ αρκεί να μην βάζει το κασετόφωνο και να είναι ανοιχτός σε επιχειρηματολογία. Ολοι έχουμε ένα αξιακό σύστημα που μας δομεί (σαν την Δομή), δεν είμαστε τάμπουλες ράζες όπως θα έλεγε και ο υπερτιμημένος Αρης.

Anonymous said...

Μα ασφαλώς "Η γιαούρτη" είναι το πιο σωστό Lucky Man!.

Anonymous said...

O Ξυνόγαλος, φίλτατος καθ' όλα, έχει τα δίκια του να απέχει. Έχει ρίξει εδώ και καιρό το γάντι στον άσπονδο φίλο του Βάρσο για σοβαρό ζήτημα στρατιωτικοστρατηγικό, αλλά εκείνος φαίνεται ότι αποφεύγει να το σηκώσει.

Anonymous said...

Ο 'Ο Lucky Man!' μας θύμισε και το καταπληκτικό αυτό φιλμ που νομίζω μάλιστα ότι δεν έχει παιχτεί ποτέ στην ελληνική τι βι.

Anonymous said...

Κι ο Καραϊσκος απέχει. Διπλά τυχερό αυτό το παιδί τελικά, αν και εκμεταλλεύεται τη δυστυχία της Λιβύης.

Anonymous said...

Άρα θα μπορούσαμε να πούμε "Χατζηστεφάνου: Ο Περλικός της Αριστεράς";

Anonymous said...

Και εγώ πιστεύω ότι η εγχώρια τιβι δεν μας έχει τιμήσει με αυτό το πολύ ωραίο φιλμ. Ας ελπίσουμε ότι θα φροντίσει ο Νίκος ως σινεφίλ που είναι να το συμπεριλάβει σε κάποια από τις προσεχείς εκδόσεις της φυλλάδας του. Να κάνουμε μνεία και του έξοχου soundtrack διά χειρός Alan Price (Νίκο, και γιά αυτό όπως αντιλαμβάνεσαι βασιζόμαστε πάνω σου).

Anonymous said...

Το σκεφτόμουν και εγώ αυτό με τα φιλμς. Είμαι 36 ετών και από τότε που μπορώ να θυμηθώ, η τηλεόραση δεν έχει παίξει βασικές ταινίες του παγκόσμιου ρεπερτορίου. Εννοώ πιο παλιές ταινίες. Εδώ και χρόνια ακόμα και τα κρατικά κανάλια μαλακίζονται από πλευράς επιλογών. Παλιά είχαν ευρύτερο ρεπερτόριο. Για τα ιδιωτικά κανάλια δεν το συζητάω καθόλου, γιατί αυτά παίζουν μόνο τελευταίας εσοδείας και μπλοκμπάστερ ή παλιά φτηνιάρικα με 10 dollars την εικοσάδα.

Anonymous said...

Μπολοκμπάστερ είναι η τηλεόρασή μας δυστυχώς 9:21.

Anonymous said...

Με ενδιαφέρει να μάθω να παίζω κοντραμπάσο και μάλιστα χωρίς δοξάρι, αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω χέρια.

Ξέρει κανείς αν μπορώ να μάθω να παίζω αυτό το όργανο με τα πόδια;

Ευχαριστώ
Αθανάσιος

Anonymous said...

Αθανάσιε, αν η πατούσα σου είναι ευμεγέθης (από 40-41 και πάνω) και δεν ιδρώνει εύκολα ρίξε μιά ματιά εδώ

http://www.youtube.com/watch?v=TI-xJSJ9AoY

Τίποτα δεν είναι αδύνατο Αθανάσιε αρκεί να έχεις ΠΙΣΤΗ (και κάτι μου λέει ότι εσύ διαθέτεις άφθονη).

Anonymous said...

Γιατί είναι διπλά τυχερός ο Καραϊσκος 9:03;

Anonymous said...

Φίλε μου καλέ 9:35 σε ευχαριστώ. Εγώ βέβαια αναρωτιέμαι αν μπορώ να παίξω όρθιο μπάσο, κοντραμπάσο, και όχι ηλεκτρονικό που δεν μου αρέσει τόσο. Πάντως σε ευχαριστώ πολύ που καταδέχτηκες να μου απαντήσεις.

Ευχαριστώ
Αθανάσιος

Anonymous said...

Να σχολιάσω λίγο και εγώ την επιθυμία του σχολιαστή Αθανάσιου να μάθει να παίζει το αγαπημένο του έγχορδο με τα πόδια. Δεν έχω δει μπασίστα να παίζει κατά τέτοιον τρόπο. Σίγουρα με το όργανο όρθιο θα πρέπει να είναι πιο δύσκολο. Δεν ξέρω αν ο στόχος σου μπορεί να λάβει σάρκα και οστά, αλλά σε διαβεβαιώνω ότι θα απευθυνθώ εκεί που πρέπει και εντός των ημερών θα σου απαντήσω. Το μόνο που έχω βρει στη σχέση κοντραμπάσου και ποδιών είναι σε αυτή τη φωτογραφία που σου στέλνω, αλλά και αυτό ακόμη δεν είναι ό,τι ακριβώς ζητάς. Θα επικοινωνήσω και πάλι μαζί σου εντός των ημερών.

Γειά και χαρά σου Αθανάσιε
http://kanaroubas.files.wordpress.com/2007/11/walking_bass2.jpg?w=450

Anonymous said...

Αγαπητέ Αθανάσιε, υπάρχει ελπίδα και για σένα. Εδώ άλλοι κάνουν καριέρα στη δημοσιογραφία γράφοντας, αλλά και μιλώντας, με τα πόδια. Όρα Παπαγιάννης και Χατζηνικολάου.

Anonymous said...

Ευχαριστώ και τους καλούς φίλους 9:58 και 10:04. Μονάχα που δεν θα ήθελα να με αντιμετωπίζετε με αστεϊσμούς ή ειρωνικά. Δεν λέω ότι αυτή είναι η δική σας πρόθεση, το λέω γενικά. Θα καταφέρω να μάθω; Θα το ήθελα πολύ. Πήρα το θάρρος να ρωτήσω γιατί εδώ έχει καλούς φίλους. Είναι μια φιλόξενη φωλιά διαλόγου.

Ευχαριστώ πολύ
Αθανάσιος

Anonymous said...

Πάλι κάτω από τις 100 χιλιάδες η Real News; Τζάμπα τόση διαφήμιση του CD όλη την εβδομάδα; Ποιος τον ακούει τώρα το Νίκο που θα έχει γίνει ερυθρόδερμος από τα νεύρα του.

Anonymous said...

Απόλυτα σωστός ο 10:04. Νίκος και Λίβυος ανήκουν αμφότεροι (ή όλοι αμφότεροι όπως έλεγε ένας φίλος) στην κατηγορία open mouth insert foot.

Anonymous said...

To αίτημα του Αθανάσιου μου φαίνεται τόσο ακατανόητο όσο ένα (οποιοδήποτε) κείμενο του Ντεριντά. Γιατί Αθανάσιε να καταπιαστείς με κάτι που και να τα καταφέρεις να το μάθεις θα σε κοιτούν ως κάτι το αξιοπερίεργο;

Πιστεύω ότι θα πρέπει να ασχοληθείς με κάτι που βρίσκεται στο πλαίσιο των δυνατοτήτων σου. Για να μην απογοητευθείς και για να μην απογοητεύσεις. Ίσως φυσαρμόνικα με μεταλλική στήριξη ή κάτι παρόμοιο θα ήταν μια καλή λύση.

Anonymous said...

Η Ε. Μανωλίδου πριν από λίγα λεπτά στο κοντρόλ του Dansing With the Stars κρατάει σημειώσεις

Anonymous said...

Μα επειδή αγαπητέ 9:40, πρώτον, θα συστεγάσει τους συμπατριώτες του Παπαγιάννη με τους πάκι στα άθλια δουλεμπορικά παραπήγματά του, αυξάνοντας τα εισοδήματά του, και δεύτερον, επειδή έρχεται ο Στόλος. Need I elaborate?

Anonymous said...

Aθανάσιε 10:09, ο 10:04. Καμμία ειρωνία. Ελπίζω μόνο να μη μυρίζουν τα πόδια σου, όπως φημολογείται (μαρτυρία ηχολήπτη Πάνου Παππά) ότι μυρίζουν τα πόδια του Χατζηνικολάου. Αν λοιπόν δεν μυρίζουν τα πόδια σου, δε σκάϊ ιζ δε λίμιτ, που θα έλεγε κι ο Νίκος.

Anonymous said...

DanSing with the stars??? Oh mon dieu, quelle horeur!!!

Anonymous said...

horreur

Anonymous said...

Έχω ακούσει ότι η απώλεια των άνω άκρων μεγαλώνει κατά έναν περίεργο τρόπο την ισχύ των κάτω. Ε ρε κάτι κλωτσιές που θα ρίχνει ο Αθανάσιος! Πιο δυνατές και από του παλαιού καλού ποδοσφαιριστή με το μουστάκι, του Μπάμπη Ακριβόπουλου, ο οποίος, σύμφωνα με τις φήμες που κυκλοφορούσαν, όταν έπαιζε σε μια χωριάτικη ομάδα της Βέροιας, είχε σκοτώσει με "δυναμικό" σουτ ένα γαϊδουράκι.

Anonymous said...

Θα ήθελα να συμβουλεύσω και εγώ τον φίλο Αθανάσιο σε αυτή τη φιλόξενη γωνιά.

Και εγώ Αθανάσιε είχα το ίδιο πρόβλημα μαζί σου. Τελικά αποφάσισα ότι χωρίς χέρια, το να μάθω μπάσο είναι επίπονο και χρονοβόρο. Έμαθα όμως λίγο φυσαρμόνικα, λίγο καραμούζα, λίγο σφυρίχτρα και επίσης να σφυρίζω με το στόμα. Και έτσι αποφάσισα να αλλάξω καριέρα και να γίνω κριτικός, εφόσον έκρινα ότι πλέον έχω όλα τα εφόδια να κρίνω τους άλλους. Θεώρησα δε, ότι θα πρέπει να κρίνω, να χλευάσω για την ακρίβεια, έναν υπεραιωνόβιο, θεωρούμενο από πολλούς βιρτουόζο του μπάσου. Έναν βιρτουόζο του μπάσου, που ασχολείτο ήδη 50 χρόνια με το όργανο, όταν ακόμα εγώ έχεζα τις πάνες μου. Και να τον χλευάσω με βάση κάποιο άλλο χαρακτηριστικό του και όχι την ικανότητά του στο μπάσο, όπως π.χ. το ότι είχε πολύ μαλλί, ήταν δηλαδή μαλλιαρός.

Αγνόησα λοιπόν κάποια γεγονότα της ζωής του βιρτουόζου αυτού. Ότι π.χ. ο άνθρωπος αυτός υπήρξε ένας έντιμος άνθρωπος, ένας άνθρωπος με ήθος, που όλη του την ζωή την αφιέρωσε στο μπάσο του γιατί το αγάπησε και ότι το υπηρέτησε ευσυνείδητα. Καλά ή κακά, κανείς δεν είναι σε θέση να πει. Όταν μάλιστα η υπόλοιπη ορχήστρα , οι συνάδελφοί του, έπαιζαν τρομπόνι. Τρόμπαραν δηλαδή ασταμάτητα, πράγμα καθόλου σπάνιο σε ένα περιβάλλον όπου όλοι επίσης τρομπάρουν ακατάπαυστα. Ακόμα και στα βαθιά του γεράματα προσπαθούσε ο άξιος αυτός άνθρωπος από τις 6 το πρωϊ που ξυπνούσε κάθε μέρα, να παίζει το μπάσο του κάνοντας τη διαφορά με τους άλλους μουσικούς που ήταν απλοί τρομπονίστες.

Και έτσι βρήκα την ευκαιρία. Όταν έμαθα ότι ο διευθυντής ορχήστρας (ο οποίος είχε τοποθετήσει όλους τους άλλους μουσικούς όχι για την ικανότητά τους άλλα με τελείως διαφορετικά κριτήρια), χρησιμοποίησε τον βιρτουόζο για δικούς του λόγους εκμεταλλευόμενος και τα βαθιά γεράματα του βιρτουόζου. Και τον χρησιμοποίησε μόνο και μόνο για την αυτοπροβολή του.

Anonymous said...

Ξέρεις Αθανάσιε, αυτή η κριτική μου ενόχλησε κάποιους. Και όπως είναι δικαίωμα του καθενός να κάνει κριτική, είναι δικαίωμα και των άλλων να ενοχλούνται. Και για να είναι ειλικρινείς οι κάποιοι, δεν τους ενόχλησε όπως μπορεί να φαντάζεσαι κάτι που τους αφορά άμεσα, όσο και να σου φανεί περίεργο. Γιατί κατάλαβαν ότι αν έδειχναν τον πραγματικό λόγο που εκνευρίστηκαν, μερικοί καλοθελητές θα τους ανέβαζαν ακόμα περισσότερο την πίεση φτάνοντάς τους στο εγκεφαλικό. Γιατί οι εκνευρισμένοι κάποιοι μπορεί να βρίσκουν αστεία σχεδόν τα πάντα και μονίμως να κάνουν χαβαλέ ακόμα κι αν φαίνεται ότι μιλάνε σοβαρά. Τα πάντα, εκτός από ένα όμως: τη χλεύη έντιμων και ευσυνείδητων ανθρώπων, ανθρώπων που ανήκουν σε γενιές με ήθος και συνέπεια, χαρακτηριστικά τα οποία δεν υπάρχουν πλέον. Όταν μάλιστα θεωρούν ότι η απόκτηση γνώσεων απλού σφυρίγματος και παιξίματος καραμούζας με 50 χρόνια καθυστέρηση από τον βιρτουόζο, θα έπρεπε να με κάνει πιο προσεκτικό στην κριτική μου, γιατί μπορεί να θεωρηθεί «κωλοπαιδαράδικη».
Και το αστείο της υπόθεσης ξέρεις ποιο είναι; Ότι το παίξιμο αυτού του βιρτουόζου μπορεί να μην αρέσει καθόλου σε αυτούς τους κάποιους. Άσε που μπορεί να θεωρούν ότι ο βιρτουόζος ήδη τιμωρείται στο τέλος της ζωής του, με το να πιστεύουν ότι ta diseggona toy agnooun to baso kai mathainoun drums kai oti mallon evale ki aftos to xeraki tou se afto.

Δεν ξέρω αν σε βοήθησα Αθανάσιε. Αλλά θα σου πω ότι μπορείς εύκολα νομίζω να μάθεις κι εσύ τρομπόνι ή να γίνεις κριτικός. Είναι το πλέον εύκολο στην εποχή μας και το κάνουν όλοι. Το να μάθεις πάλι μπάσο (και να το αποδείξεις κιόλας παίζοντάς το συνέχεια για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα) όχι. Γιατί αν το κάνεις, μάλλον θα αξίζεις τον σεβασμό και όχι τη χλεύη.

Anonymous said...

Αφού τελείωσε με τους ζωντανούς-νεκρούς, ο Σταύρος, αυτό το ευαίσθητο παιδί, είπε να το ρίξει στους κανονικούς νεκρούς και έτσι είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε τυμβωρυχία α λα Σταύρακας με πελάτες τους Κατερίνα Γώγου και Παύλο Σιδηρόπουλο. Αρχειακό footage και παλιές φωτογραφίες γαρνιρισμένες με τις περισπούδαστες πόζες του ευαίσθητου δημοσιογράφου. Δεν ξέρω αν ακολούθησαν άλλοι γιατί άλλαξα κανάλι.

Anonymous said...

12:49 εμένα πιο πολύ μου άρεσε που ο Θεοδωράκης έκανε την εμφάνισή του στην πλατεία Εξαχρείων με μαύρα ρούχα και με ένα μπλουζάκι με κόκκινο σήμα που παρέπεμπε αμυδρά σε αναρχισμό. Γάτα ο Σταύρος Θεοδωράκης. Γάτα χωρίς πέταλα.

Anonymous said...

Κατά πολλούς ο Σταύρος Θοεδωράκης θεωρείται στις συνεντεύξεις ως ο νέος Θανάσης Λάλας.

Anonymous said...

Aμ το ότι έγινε ψηφοφορία από τους αναρχικούς στο πλαίσιο της άμεσης δημοκρατίας και της αυτοδιαχείρισης και έτσι αποφασίστηκε ότι πρέπει να μπει η κάμερα του Θεοδωράκη στο αυτοδιαχειριζόμενο στέκι που το πάτε;

Anonymous said...

Eίμαι σε θέση να επιβεβαιώσω ότι το σουτ του ποδοσφαιριστή Μπάμπη Ακριβόπουλου θανάτωσε έναν όνο.

Βρίσκομαι στο γήπεδο της ΑΕΚ μια καθημερινή λόγω φιλικής σχέσης με άνθρωπο της τότε διοίκησης. Είναι μεσημέρι και γίνεται προπόνηση. Βλέπω το νέο απόκτημα της ομάδας, ένας παίκτη γεροδεμένο με πλούσιο μαλλί και μουστάκι. Μοιάζει σαν τον ηθοποιό Τομ Σέλεκ. Στις κερκίδες βρίσκονται δημοσιογράφοι μαζί με παράγοντες της ΑΕΚ και παρακολουθούν την προπόνηση. Ρωτάω έναν δημοσιογράφο που βρίσκεται δίπλα μου αν γνωρίζει το νέο μετεγγραφικό απόκτημα από τη Βέροια και αν θα βοηθήσει την ομάδα. Ο δημοσιογράφος είναι ο γίγαντας Στράτος Σεφτελής ο οποίος με μεγάλη σοβαρότητα αφού βεβαιώνει την αξία του ποδοσφαιριστή,ιστορεί και εξιστορεί την ιστορία με τον συμπαθέστατο νεκρό γάιδαρο που έπεσε νεκρός από το διαβολικά ισχυρό σουτ του νέου αποκτήματος της ομάδος.

Anonymous said...

Τώρα που είδα το σχόλιο για τον δάσκαλο Στράτο Σεφτελή, αυτό το καλό παλικάρι που όποτε ερχόταν το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία έπαιρνε θέσεις και όποτε έχανε το ΠΑΣΟΚ τις εκλογές εξαφανιζόταν, μήπως γνωρίζει κανείς το παρόν του sportscaster Γιάννη Αργυρίου; Για τον Μπάμπη Κουβαράκη μάθαμε ότι αποχώρησε από τα ΝΕΑ. Ο Γιάννης Αργυρίου όμως πού δίνει τώρα τα φώτα του;

Anonymous said...

Φίλε σχολιαστή 10:48 άσε ήσυχο εκεί στον τάφο του τον Derrida που θα τον χαρακτηρίσεις και ακατανόητο. Να μάθεις να σέβεσαι κάποια πράγματα και να μην προχωράς σε εύκολες και ανυπόστατες κρίσεις. Τιμωρία σου το ολονύκτιο διάβασμα του "Απρο-υπόθετο ή Κυριαρχία". Για να μάθεις.

Anonymous said...

Μα δημοσιογραφεί ακόμα ο υπέροχος Γιάννης Αργυρίου ή έχει βγει στη σύνταξη και διδάσκει σε κάποια ιδιωτική σχολή;


Πάντως του χρωστάμε συναρπαστικά μεσημέρια με σπικαζ αγώνων αγγλικού πρωταθλήματος ακόμα και αν έκανε λάθος τα ονόματα των ομάδων (Νόργουιτς κλπ.).

Anonymous said...

Άκουσα με μεγάλο ενδιαφέρον την τελευταία εκπομπή του Γιάννη Λοβέρδου που λίνκαρε κάποιος σχολιαστής και τη βρήκα συναρπαστική!! Πολύ Ελληνική εκπομπή. Να βγαίνει ο παρουσιαστής και να συζητάει για το πόσο καλός είναι και πόσο άδικη είναι διακοπή της σύμβασής του. Πολύ αστείος και ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος που τον πήραν τηλέφωνο για να αναλύσει την επικαιρότητα και τελικά μόνο άκουγε τους κλαυθμούς και οδυρμούς του Λοβέρδου. Κλασική στιγμή του Ελληνικού ραδιοφώνου!! Θα γίνω ΤΩΡΑ φίλος του Γιάννη Λοβέρδου στο FACEBOOK μετά από αυτό το τόσο διασκεδαστικό και μοναδικό παραλήρημα. Το αξίζει!!

Anonymous said...

Όποιος ενδιαφέρεται να διαπιστώσει ότι ο Ελληνισμός ήταν μπροστά και στις νέες μορφές τέχνης, ας δει πρώιμο βίντεο κλιπ δυνατής Ελληνικής κατασκευής. Όχι που θα μας ξέφευγαν και τα βίντεο κλιπ. Συμπατριώτες ξυπνάτεεε. Εμείς τα ανακαλύψαμε και αυτά.

www.youtube.com/watch?v=BVx_8gc6JFc&feature=related

Anonymous said...

Μέγα δίλημμα γιά τμήμα της εκλεκτής πελατείας του μπλογκ, αν και νομίζω ότι οι περισσότεροι δεν θα προβληματιστούν πολύ.

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=69572&catid=5

Anonymous said...

12:49 το είδα κι εγώ, μέγας αρπακολλατζής ο Σταύρος. Προχειρότητα και ό,τι νάναι. Άλλη μία χαρακτηριστική περίπτωση αριστερού με καραδεξιά τσέπη. Ξέρεις, αυτοί που εκμεταλλεύονται το (όποιο, συχνά αμφισβητούμενο) αριστερό παρελθόν τους και, εντασσόμενοι στη "μεγάλη δημοκρατική παράταξη" (Αντρεϊσμός - είναι να χέζεσαι στο γέλιο με τον προσδιορισμό του πασοκ), έκαναν λεφτά. Τώρα που το σκέφτομαι, αν ο Καραϊσκος ήταν πιό ευειδής, θα μπορούσε να είναι Θεοδωράκης στη θέση του Σταύρου.

Anonymous said...

Αλλη μία καταγέλαστη περίπτωση είναι αυτός ο Κοτζιάς. Είναι δυνατόν να μας περνάει γιά τόσο χάνους; Κλασική περίπτωση "της στραβής ψωλής της φταίνε οι τρίχες" ο Νίκος. Ας κάνει δικό του ΔΗΚΚΙ, ας συνταχθεί με το Αρμα Πολιτών, ας βρει γκόμενα, ας κάνει κάτι εν πάση περιπτώσει να τελειώνουμε.

http://www.antinews.gr/2011/03/19/91941/

Anonymous said...

Εναν Rémi Gaillard χρειαζόμαστε εδώ γιά να ισιώσουμε λιγάκι από την θανατηφόρα σοβαροφάνεια (και ηλιθιότητα) που μας πνίγει (όσοι δεν τον ξέρετε θα εκπλαγείτε).

http://www.youtube.com/watch?v=Bb6K868RCVY

Anonymous said...

Ξέρεις πολλούς φίλους του γιωργάκη που να μην είναι καταγέλαστοι; Δείξε μου το φίλο σου κλπ. Μόλις άκουσα και το (Δρ.) Δρούτσα στο Χατζηνίκο. Πολύ γέλιο που λέει και ο Λίβυος. Αλλά απορώ, τώρα ανακάλυψες ότι είναι φαιδροί;

Anonymous said...

Τον εκδότη Σερρών και πατέρα των εκλεκτών κοριτσιών Μάκη και Γιάννη κον Αραμπατζήν ο οποίος αναφέρθηκε σε παραπάνω σχόλιο τον βλέπω συνεχώς να κινείται στην Κηφισιά. Επειδή μένω στην περιοχή, είχα τη δυνατότητα να συμπεράνω ότι μόνο περί συμπτώσεως δεν πρόκειται, τόσο συχνά που τον έβλεπα. Αν μάλιστα δεν ήταν φίλος επιχειρηματίας να μου επισημάνει γελώντας περί ποίου επρόκειτο, ούτε που θα είχα την τιμή να γνωρίζω την ύπαρξή του. Μου μετέφεραν λοιπόν ότι στην περιοχή αυτή ο εκδότης Σερρών έχει κάνει τις τοποθετήσεις του έπειτα από σκληρούς αγώνες ετών. Εις υγείαν και πάντοτε ευτυχία.

Anonymous said...

...ενώ ο πατέρας του είχε καλύτερους: Μένιο, Κατσιφάρα, Βαγγέλη Λώλη (ο φροντιστής που του έλεγε ανέκδοτα), Μαρούδα κ.α.

Anonymous said...

http://bit.ly/fRGgOj

Anonymous said...

Εχει δίκιο ο Πρετεντέριος. Δυστυχώς όμως πλειστάκις υπερισχύουν τα στυγνά (ή στεγνά όπως συχνά λέγεται) συμφέροντα. Ας ελπίσουμε αυτήν την φορά να μην έχουμε Βοσνίες, Ρουάντες και Σομαλίες. Να ομολογήσω ότι επηρεασμένος από αυτά που συμβαίνουν στην γειτονιά μας το Σάββατο είδα το υπέροχο Zulu του Cy Enfield, μία ωδή στην βρετανική αποικιοκρατία, με τους Stnaley Baker και Michael Caine στα μεγάλα τους ντουζένια. Υστερα ομολογουμένως έβλεπα τα πράγματα πιό ψύχραιμα.

Ενδιαφέρον βρήκα και αυτό του Βήματος. Διαφωτίζει το παρασκήνιο και τα παιχνίδια εξουσίας που παίζονται όχι και τόσο πίσω από την πλάτη μας, με την κάθε εξουσία να είναι αναγκασμένη να συναλλάσσεται με την εκάστοτε "αλληλέγγυα" γλιτσαρία της Υπατίας με αποτέλεσμα να μας πρήζονται τα ήπατα κάθε φορά.

Anonymous said...

11:00 ναι ρε γαμώτο. Τώρα ανακάλυψα ότι είναι φαιδρό κόμμα το Πασοκ. Μέχρι σήμερα πίστευα οτι είναι η Μεγάλη Δημοκρατική Παράταξη. Επίσης πίστευα ότι η Ελλάδα ανήκει στους Ελληνες (αφελώς, το ξέρω). Ευτυχώς που έχουμε και τον Δημαρά με το Αρμα Πολιτών.

Anonymous said...

Άρμα πολιτών ή Άρμα Αλκοολικών;

Anonymous said...

Αρμα Αλκοολικών Πολιτών.

Anonymous said...

Να σταλεί ο Λίβυος στην Τρίπολη γιά να χρησιμοποιηθεί ως ανθρώπινη ασπίδα. Θα γυαλίζει τόσο η μεγαρίτικη κεφάλα του από την μπριγιαντίνη που είναι απίθανο να μην την προσέξουν οι χειριστές των συμμαχικών βομβαρδιστικών. Θα σωθούν πολλές ζωές έτσι.

Anonymous said...

Την καλύτερη ανάλυση για το θέμα της Λιβύης την κάνει νομίζω η Αλέκα Παπαρήγα. Λυπάμαι που το λέω αλλά έτσι νομίζω ότι είναι.

Anonymous said...

12:47 Λαφ ολ γιού ουάντ, που θα έλεγε κι ο Νίκος. Θυμάσαι το "Η Ελλάδα είναι αδιαπραγμάτευτη"; Mας είχε προϊδεάσει ο διασκεδαστής Ανδρέας. Το σωστό θα ήταν, χανd χι σένd ιτ αζ χι μένd ιτ, "Η Ελλάδα είναι αδιαπραγματεύσιμη". Φαντάζομαι καταλαβαίνεις τη διαφορά. Ευτυχώς που υπάρχει ο Δημαράς σήμερα με το "ΠΑνελλήνιο Πολιτικό ΆΡμα".

«Oldest ‹Older   801 – 1000 of 1536   Newer› Newest»