Sunday, March 6, 2011

Σπύρος Μπιμπίλας: το χαρωπό βάψιμο



Κυριακή των Απόκρεων σήμερα – «χορός, τραγούδι, ροκάνα» (όπως έλεγε κάθε χρόνο τέτοια μέρα ο ειδικευμένος στο πατρινό καρναβάλι κομπέρ Άλκης Στέας). Να, λοιπόν, μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να τιμήσουμε την εορταστική τούτη ημέρα με την φιλοτέχνηση του πορτρέτου ενός προσώπου που ταιριάζει γάντι στο κλίμα της ημέρας: του εκλεκτού ηθοποιού μας Σπύρου Μπιμπίλα. Σκέφτεστε τίποτε καλλίτερο;


Μια κρύα νύχτα του Γενάρη του ΄56 (πολύ κρύος ο χειμώνας εκείνης της χρονιάς) – και συγκεκριμένα στις 26 – είδε το φως της ζωής το νεογνό, που αργότερα, μετά και από το ιερό μυστήριο της βαπτίσεως, θα ονομαζόταν Σπυρίδων Μπιμπίλας. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι δεν είναι αυτή η ορθή ημερομηνία και ότι μάλλον το ’45 γεννήθηκε ο Σπύρος, κρύβοντας μερικά χρόνια (τι μερικά – ολάκερη δεκαετία και βάλε.). Δεν βάζουμε το χέρι μας στη φωτιά… Φήμες, πάντως, που κυκλοφόρησαν σύμφωνα με τις οποίες ο μαιευτήρας που έφερε στην ζωή τον μπόμπιρα Σπύρο, άμα τη εμφανίσει του καρπού της κοιλίας της μητρός Μπιμπίλα, απεσύρθη από το επάγγελμα ένεκα αποπληξίας ιδιωτεύων έκτοτε κάπου στην Εύβοια, δεν φαίνεται να επιβεβαιώνονται.


Τίποτε δεν προμήνυε ότι το μικρόσωμο, συνετό παιδί με τα σγουρά καστανά μαλλιά που φοιτούσε, ως μαθητής, στην Ράλλειο σχολή, στην πολίχνη του Πειραιώς, θα εξελισσόταν σε ένα βαρύ χαρτί (αν και πάντα ελαφρύ σε φυσικό βάρος – featherweight) της ελληνικής ηθοποιίας. Το παιδί αυτό, εξαιρετικά αδιάφορο από κάθε άποψη εκείνη την εποχή, έμελλε να αφήσει το στίγμα του στην ελληνική καλλιτεχνία – κυρίως σε δευτεραγωνιστικούς ρόλους, παιγμένους όμως με τόσο μπρίο και αυταπάρνηση…

 

Η ορφάνια χτύπησε ενωρίς τον ευαίσθητο Σπυρίδωνα. Έχασε τον πατέρα του σε πολύ τρυφερή ηλικία, κάτι που τον έστρεψε σούμπιτο στην αγκαλιά της μάνας. Μιας μάνας υπερπροστατευτικής, που λάτρευε και κανάκευε τον αγαπημένο της γιο. «Καμιά αγάπη δεν συγκρίνεται με την αγάπη της Μάνας, Σπύρο μου!» του έλεγε, και αυτή τη σοφή (όσο και πρωτότυπη) ρήση την έβαλε έκτοτε για τα καλά στο μυαλό του ο ευάλωτος Σπύρος.

 

Η πρώτη επαφή του μικρού Σπύρου με την τέχνη ήταν ο καραγκιόζης και το κουκλοθέατρο στα οποία επιδιδόταν μετά μανίας κατά την παιδική του ηλικία. Μάλιστα, έκανε ο ίδιος το σχετικό «σπικάζ», επί τη βάσει δικών του αυτοσχέδιων διαλόγων. Η εμπειρία αυτή θα φαινόταν αργότερα ιδιαίτερα χρήσιμη στον Σπύρο, αφού διακρίθηκε ως «φωνή» στις μεταγλωττίσεις της παιδικής σειράς «Στρουμφάκια». Ας μην νομισθεί, όμως (ενδεχομένως επί τη βάσει κάποιων εξωτερικών χαρακτηριστικών), ότι ο Μπιμπίλας είναι κανένας αμόρφωτος. Αντιθέτως. Έχει τελειώσει τη Νομική. Έτσι δηλώνει – και τον πιστεύουμε. Η καλλιτεχνία, επομένως, δεν υπήρξε μια επιλογή απελπισίας για τον Σπύρο, όπως συνέβαινε κατά κόρον, κάποτε, με τους ηθοποιούς στα μπουλούκια, τους κομπέρ, τις κοκότες, τους ταχυδακτυλουργούς, τους μασίστες και άλλους καλλιτέχνες μιας παρελθούσης εποχής. Η καλλιτεχνία υπήρξε για τον Σπύρο μια επιλογή ζωής.

  

Άλλωστε, και δικηγόρος να μην μπορούσε να γίνει (το εντυπωσιακά χαμηλό ανάστημα, το όχι πολύ στιβαρό παρουσιαστικό, η λεπτή, συριστική φωνή κλπ. δεν αποτελούσαν και τα καλλίτερα εχέγγυα για μια καριέρα στον χώρο της δικαιοσύνης), ο Σπύρος είχε κι άλλες, πιο «στρωμένες», επιλογές: θα μπορούσε επί παραδείγματι, πολύ άνετα, να γίνει επιχειρηματίας, διαδεχόμενος στο τιμόνι της οικογενειακής επιχείρησης την λατρεμένη προ-γιαγιά του, την κυρά-Βασιλική. Γιατί η σεβάσμια γυναίκα διατηρούσε επικερδές γραφείο κηδειών στην γενέτειρα του Σπύρου, τον Πειραιά, με σταθερή πελατεία.


«Ήταν πολύ πιθανό πραγματικά να ήμουν εγώ ο συνεχιστής του γραφείου της προγιαγιάς μου, αφού είχα εξοικειωθεί από μικρός με τα φέρετρα, μέχρι που έπαιζα μέσα σ' αυτά κρυφτό με τα άλλα παιδιά της οικογένειας. Έλα όμως που από το νηπιαγωγείο είχα διαλέξει άλλο δρόμο… Το θέατρο!» θα εκμυστηρευθεί ο ταλαντούχος ηθοποιός μας, προκαλώντας στους φιλότεχνους ρίγη συγκίνησης. Ο Σπύρος προτίμησε τον αβέβαιο δρόμο του καλλιτέχνη, από τον ασφαλή δρόμο του νεκροθάφτη (όσο κι αν κάποιοι κακεντρεχείς αντίζηλοι ισχυρίζονται ότι και τώρα ένας νεκροθάφτης είναι – της τέχνης).


Του αρέσει η ζωή του Σπύρου – και την γεύεται μέχρι το μεδούλι. Έρωτας, ξενύχτια, ταξίδια… Μια από τις βασικές πηγές ηδονής του Σπύρου είναι το τσιφτετέλι. Εκεί ξεδιπλώνει όλο το ταλέντο του ο αέρινος καλλιτέχνης, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι αρέσκεται στο να λικνίζεται ημίγυμνος.

 

Τολμητίας μα συνάμα και προσγειωμένος ο διακεκριμένος ηθοποιός μας. Τολμητίας, γιατί αναζητά την περιπέτεια σε κάθε τομέα, σε κάθε του βήμα. Η λατρεία του προς τα ταξίδια το πιστοποιεί. Η έφεσή του στην αναζήτηση (πάσης φύσεως) περιπέτειας έχει φέρει στο διάβα του καταξιωμένου ηθοποιού μας ουκ ολίγους κινδύνους – σε σημείο να έχει τεθεί σε κίνδυνο ακόμη και η ίδια του η ζωή! Ένας αξέχαστος, παθιασμένος έρωτας του Σπύρου στη νήσο Λέρο (ένας έρωτας που δόνησε για τα καλά την ευαίσθητη καρδιά του ερωτύλου  ηθοποιού μας), τον οδήγησε σε μεγάλες περιπέτειες κάποτε: το αεροσκάφος στο οποίο επέβαινε ο Μπιμπίλας για να κουρνιάσει στην τρυφερή αγκαλιά του έρωτά του, βρέθηκε άξαφνα εν μέσω καταιγίδας, διατρέχοντας τον κίνδυνο να καταπέσει και μαζί με το σκάφος να γίνει συντρίμμια και η ζωή και τα όνειρα του σημαντικού μας καλλιτέχνη.


Σε ένα άλλο του ταξίδι, στην εξωτική (και με εξωτικούς, μελαμψούς κατοίκους) Βενεζουέλα, ο Μπιμπίλας απήχθη από έναν ταξιτζή! Άμα έχεις στο κύτταρό σου την περιπέτεια…

 

Είναι, όμως, ταυτόχρονα, πραγματιστής και προσγειωμένος ο Μπιμπίλας – ας το επισημάνουμε κι αυτό. Γι’ αυτό και ασχολείται επιτυχώς με τις καταθέσεις και τις επενδύσεις. Ο Σπύρος ανησυχεί για τα γεράματά του. Και πράττει αναλόγως. Επειδή (μάλλον…) δεν πρόκειται να νυμφευθεί, ενώ για παιδιά ούτε λόγος (παραδόξως – αν και τα υπεραγαπά), ο Σπύρος δεν επιθυμεί να μείνει μόνος και ανήμπορος στη ζωή. Γι’ αυτό γεμίζει το πουγκί με τις λελογισμένες επενδύσεις στις οποίες επιδίδεται και οι οποίες του αποφέρουν καλές αποδόσεις. Έχει και 5 διαμερίσματα (συν αυτό που μένει, έξι), αλλά και μπόλικο μετρητό. Άλλωστε, τα γεράματα πλησιάζουν επικίνδυνα (αν δεν έχουν φτάσει ήδη). Εξηντάρης πια ο Σπύρος (με βάση την θρυλούμενη ως πραγματική ημερομηνία γεννήσεως)…

 

Λιλιπούτειος είναι ο Σπύρος Μπιμπίλας. Αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό, ακόμη και με μια απλή, επιπόλαια ματιά. Μπορεί, βέβαια, να είναι μικρό το κορμί, αλλά σε αυτό το κορμί υπάρχει ένας τεράστιος μυς, ένας τεράστιος μυς που συσπάται και πάλλεται, που δονείται και σκιρτά – αν έχει βέβαια και τα ανάλογα ερεθίσματα: μιλάμε, ασφαλώς, για την καρδιά του Σπύρου – αυτή τη μεγάλη, αγνή και άδολη καρδιά… Γι’ αυτό, ένα από τα δυνατά χαρακτηριστικά του Μπιμπίλα – είναι γνωστό αυτό – είναι ο καλόκαρδος και πράος χαρακτήρας του. Όλη η πιάτσα γνωρίζει το πόσο χρυσό παιδί είναι ο μικροκαμωμένος ηθοποιός μας. Αυτή του η καλοσύνη, σε συνδυασμό και με την περιουσία του (σε ακίνητα αλλά και μετρητά),  έχει φέρει στον δρόμο του διακεκριμένου καλλιτέχνη αμέτρητα δεινά, αφού πολλοί συνάδελφοί του έχουν κατά καιρούς εκμεταλλευθεί τον ψυχικό αλλά και υλικό του πλούτο· με αποτέλεσμα ο σπλαχνικός Σπύρος να δανείζει μεν χρήμα, αλλά να δυσκολεύεται κατόπιν να το πάρει πίσω!

 

Αναγκάζεται πολλές φορές να φορά το (έντονου πάντα χρώματος – συνήθως κόκκινο) επανωφόρι του και να πηγαίνει να κτυπά ο ίδιος τις πόρτες των συναδέλφων του για να πάρει πίσω τα δανεικά. Έλα όμως που εκείνοι όχι μόνον δεν του ανοίγουν την πόρτα, αλλά, όταν συνειδητοποιούν ότι το δάκτυλο που χτυπά το κουδούνι ανήκει στον συνάδελφό τους τον Μπιμπίλα, συνεχίζουν, προκλητικά, να έχουν αναμμένα τα φώτα και να φωνασκούν, περιφρονώντας, προσβάλλοντας και μειώνοντας, ηθικά και συναισθηματικά, τον φιλότιμο συνάδελφό τους, αφού δεν τηρούν ούτε τα προσχήματα (σβήσιμο φώτων, σιγή για όσο διάστημα βρίσκεται έξωθεν της πόρτας ο Μπιμπίλας κοκ.). Το έχει εκμυστηρευθεί ο ίδιος ο Σπυρέτος αυτό το παράπονό του σε συνάδελφό του, με βουρκωμένα μάτια. Εξ άλλου, ο Μπιμπίλας θέλει να είναι τύπος και υπογραμμός στις συναλλαγές του, αφού δεν του αρέσουν καθόλου οι ανωμαλίες – στα οικονομικά θέματα, τουλάχιστον…


Είναι γνωστή, π.χ., η περίπτωση η σχετιζόμενη με τον συνάδελφο του Σπύρου, τον Τζώνυ Θεοδωρίδη, ο οποίος κάποτε κατηγορήθηκε από τον Μπιμπίλα ότι, με το που τσέπωσε το δανεικό από τον φιλότιμο Σπύρο παραδάκι, έσπευσε πάραυτα να εξαφανιστεί (τουλάχιστον για κάποιον χρόνο και πάντα κατά τα λεγόμενα του Μπιμπίλα). Μάταια τον αναζητούσε ο Σπύρος για να πάρει πίσω τα δανεικά. Πράγμα που ανάγκασε γνωστό θεατρικό παραγωγό να ανακράξει, γεμάτος απόγνωση και γνήσια φόρτιση: «Πού τα κάνετε αυτά ρε; Στον Σπύρο τον Μπιμπίλα; Στο καλύτερο παιδί της ελληνικής καλλιτεχνίας;». Αλλά αυτή δεν είναι πάντα η τύχη των καλών και ξεχωριστών σε αυτή την κοινωνία;.. Ενώ, πάντως, ο Σπύρος είναι μακρόθυμος, δεν το’ χει σε τίποτα να γίνει και οξύθυμος. Τότε είναι που, όλο νεύρο, μπήγει τσιριχτές φωνές. Όταν ο Σπύρος εκνευρίζεται, ποιος είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε…

 

Ο Σπύρος έχει μεγάλες ποσότητες ευαισθησίας μέσα σε αυτό το λιλιπούτειο κορμί. Δεν αγαπά (και δεν συνδράμει ηθικά και οικονομικά) μόνο συναδέλφους του. Αγαπά όλον τον κόσμο! Ιδιαίτερη αδυναμία του τα παιδιά (αν και, παραδόξως, όπως είπαμε, δεν απέκτησε δικά του) και οι ηλικιωμένοι.

 

Επειδή και ο ίδιος σταδιακά εντάσσεται στη δεύτερη κατηγορία (αν και πνευματικά ανήκει μάλλον στην πρώτη – λόγω αγνότητας περισσότερο) έχει, τα τελευταία ειδικά χρόνια, επιδείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το σπίτι του – τη «φωλίτσα» του, όπως το ονομάζει. Η εστία παίζει μεγάλο ρόλο, πλέον, στην καθημερινότητα του Σπύρου Μπιμπίλα. Και την περιποιείται με τόση φροντίδα, σαν να είναι μια πραγματική νοικοκυρά. Ο Σπύρος έχει βάψει το εσωτερικό του διαμερίσματός του, της ζεστής φωλιάς του, σε μια απόχρωση του πορτοκαλί, που δεικνύει παιγνιώδη διάθεση, ανεμελιά αλλά και αξιοσημείωτη ζεστασιά. Γιατί τι άλλο από αυτό είναι στην πραγματικότητα ο Μπιμπίλας; Ένα χαρωπό μεγάλο παιδί με μπόλικη ζεστασιά στην καρδιά… Τα έπιπλα της φιλόξενης εστίας του είναι, βεβαίως, μικροαστικά-νεοκλασικά, με πολλά σκαλίσματα κλπ. – στο γούστο της μητέρας του, αφού άλλωστε λέγεται ότι εκείνη εφρόντισε για την επίπλωση της άνετης Μπιμπίλειας κατοικίας. Το διαμέρισμα έχει, επίσης, πολλούς καθρέφτες (εδώ εντοπίζονται κάποια στοιχεία ναρκισσισμού, αλλά τι διάολο…, ηθοποιός είναι ο κάτοχος), ενώ ένα ακόμη χαρακτηριστικό του είναι η σχεδόν παντελής έλλειψη βιβλίων! Τι να τα κάνει, όμως, τα βιβλία ο Σπύρος… Αφού, ως καλλιτέχνης, δουλεύει κυρίως με την έμπνευση. Στο ζεστό αυτό μικροαστικό σπιτικό του, ο Σπύρος δεν ζει σαν ερημίτης, μολονότι αυτό μπορεί και του παρέχει την απαραίτητη γαλήνη που χρειάζεται για ενδοσκόπηση και για μελέτη των σημαντικών ρόλων που υποδύεται. Έτσι, δεν διστάζει, ενίοτε, σ’ αυτό το σπίτι, να στήνει και  μερικά «γλεντάκια», με καλεσμένους εκπροσώπους της show biz (κυρίως C- και D-celebrities).


Πάντα υποδειγματικός οικοδεσπότης ο Σπύρος, φιλόξενος μέχρι εκεί που δεν παίρνει, προσφέρει πολύ κρασί (για καλό δεν ξέρουμε…), καθώς και πολύ και καλό φαγητό στους πολυπληθείς καλεσμένους του – σπιτικό, απλό φαγητό, συνήθως μαγειρεμένο από τα χεράκια της ίδιας την αγαπημένης του μητέρας. Γιατί εδώ πρόκειται περί μιας τεράστιας αγάπης – αν δεν το έχετε αντιληφθεί απ’ όσα ήδη παραθέσαμε. Ο Σπύρος, όπως πιστοποιούν όσοι τον ξέρουν καλά, λατρεύει παθολογικά τη μητέρα του! Μάλιστα, υιός και μητέρα Μπιμπίλα θα συνομιλήσουν τουλάχιστον δις, σε καθημερινή βάση, έστω και από τηλεφώνου – έστω για ένα «καλημέρα» και «καληνύχτα» βρε αδερφέ, όταν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις του περιφρόντιδος ηθοποιού μας δεν του επιτρέπουν επαφή διά ζώσης... Μολονότι έχει δευτεραγωνιστήσει στο θεατρικό έργο «Όχι άλλα ψάρια μαμά» ουδέποτε αρνήθηκε τα καλοψημένα ψάρια της μητέρας του (η οποία τον κακομαθαίνει), ούτε και οτιδήποτε άλλο καθημερινώς εκείνη του προσφέρει. Αγάπη να ’ναι κι ό,τι να ’ναι, σ’ αυτούς τους δύσκολους, άκαρδους καιρούς, σ’ αυτή την στείρα, αντιερωτική εποχή, όπου αγνά και ευγενή αισθήματα δεν περισσεύουν.

 

Ο έρωτας… Αχ αυτός ο έρωτας… Πόσος έρωτας κυρίευσε, όλα αυτά τα χρόνια, την καρδιά του Σπύρου Μπιμπίλα... Πόσο ξεχωριστή θέση έχει καταλάβει ο θεός αυτός στην ψυχή του ερωτομανούς ηθοποιού μας… Αγάπησε παράφορα στη ζωή του ο Σπύρος, ο μικροκαμωμένος αυτός ερωτιδεύς-μπρελόκ – και όχι μονάχα τη μαμά του... Πόσο δυνατά έχει χτυπήσει η καρδιά του Μπιμπίλα στους ρυθμούς (στο τικ-τακ ή, καλλίτερα, στο τάκα-τάκα) του έρωτα… Πόσον έρωτα έχει γευτεί αυτό το μικρό σώμα... Και γιατί όχι; Ο Σπύρος ερωτοτροπεί, γιατί ξέρει ότι χωρίς έρωτα η ζωή δεν έχει νόημα. Κυρίως, χωρίς γήινο, σωματικό έρωτα. «Σ’ αυτή την πρόσκαιρη ζωή μας διατί / να μη χαρεί το ζωντανό το σώμα;», όπως διερωτάτο και ο ποιητής μας Γεώργιος Βιζυηνός. Το σπέρμα του έρωτα, λοιπόν, δεν έχει αφήσει ακηλίδωτο αυτό το μικροσκοπικό – μα τόσο ερωτικό – κορμί.


Ο Σπύρος, όπως είναι ιδιαιτέρως γνωστό στην πιάτσα, λατρεύει τα πουλιά. Κάθε είδους πουλιά – μικρά και μεγάλα, σκούρα και ανοιχτόχρωμα, νεανικά και γέρικα. Ξεχωριστή αδυναμία, όμως, δείχνει στους παπαγάλους – ιδιαίτερα στη αγαπημένη του Σωσώ. Κάθε πρωί, πριν φύγει για το άχθος της επιβίωσης (αλλά και της καλλιτεχνικής προσφοράς), το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να περιποιηθεί τα πουλιά του. Κι εκείνα τον ανταμείβουν, παρευθύς, μ’ ένα ηδονικό, απολαυστικό τιτίβισμα…


Και βουνό και θάλασσα, και γη και αέρα αγαπά ο Σπύρος – δεν κάνει περιττές διακρίσεις. Ωστόσο, δώσε θάλασσα στον Μπιμπίλα και πάρ’ του την ψυχή. Χειμώνα καλοκαίρι θα γευτεί θάλασσα ο Σπύρος. Είναι και χειμερινός κολυμβητής (έτσι ίσως εξηγείται και αυτό το υπέροχο σώμα). Γι’ αυτό το λόγο λατρεύει τα νησιά με ιδιαίτερη αδυναμία (κρατηθείτε) στη Μύκονο! Λατρεύει, όμως, και τον αέρα. Κάποτε είχε δηλώσει ότι θα ήθελε να γίνει αεροπόρος. Ίσως επηρεασμένος από την αντίστοιχη αεροπορική  (και όχι μόνο…) καριέρα του μεγάλου αεροπόρου και καλλιτέχνη (και οτιδήποτε άλλο…), Θάνου Βελλούδιου.

 

Αισθητικά, ο Σπύρος κινείται σε δυσπρόσιτες σφαίρες. Αγαπά τα έντονα χρώματα στα ρούχα – ειδικά στα παντελόνια. Φορά και ψηλά τακούνια. Όταν ομιλούμε για ψηλά τακούνια δεν εννοούμε απαραιτήτως και γυναικεία, σαν κι αυτά που ελάνσαρε, με τόση επιτυχία, στην ταινία «Οι Απέναντι» του Γιώργου Πανουσόπουλου, στον γνωστό ρόλο του άτυχου τραβεστί. Ομιλούμε και για ψηλά τακούνια καθημερινής – και όχι «μερακλίδικης» –  χρήσεως, σαν κι αυτά που προτιμά, λ.χ., ο Πάνος Παναγιωτόπουλος ή ο Νικολά Σαρκοζί. Μάλλον επειδή ο Σπύρος προσφέρεται σε «σχήμα τσέπης», τα τακούνια, ενισχύοντας το ανάστημά του, ενισχύουν και το Εγώ του. Ταυτόχρονα, κρύβει τις λευκές τρίχες των γηρατειών χρησιμοποιώντας όλη τη γκάμα της χρωματικής παλέτας – από το οξυζενέ ξανθό μέχρι το καφεκόκκινο της καρυδιάς. Οι καλλιτέχνες φορούν με άνεση παρδαλά ρούχα, εκκεντρικά υποδήματα, προκλητικά αξεσουάρ, χωρίς να διατρέχουν τον κίνδυνο να κατηγορηθούν για ελαφρότητα ή ακόμη και κιναιδισμό, όπως οι απλοί καθημερινοί άνθρωποι. «Οι κίναιδοι εμπορεύονται τα κάλλη τους, ντυμένοι με εμπριμεδάκια και κρατώντας γυναικεία τσαντάκια…», θα μας επισημάνει ο Η. Πετρόπουλος («Καπανταήδες και Μαχαιροβγάλτες»). Ο καλλιτέχνης Μπιμπίλας, από την πλευρά του, στα τσαντάκια μπορεί να λέει Ναι – αλλά λέει Όχι στα εμπριμέ!


Μεγάλη αδυναμία του Σπύρου τα σταμπωτά, στενά, «stretch» μπλουζάκια – μπλουζάκια που, ωστόσο, δημιουργούν ανάμεικτες εντυπώσεις. Από τη μια, τώρα πια που ο Χρόνος έχει αφήσει το στίγμα του τόσο έντονα στο σώμα του Σπύρου, τα «stretch» βοηθούν, δυστυχώς, να φανεί το στομάχι που έχει αναπτύξει πια ο ηθοποιός μας με τα χρόνια (γεροντόπαχα).


Από την άλλη, βέβαια, τα στενά μπλουζάκια αναδεικνύουν ένα ζευγάρι υπέροχα και στιβαρά στήθη. Θεέ μου, τι στήθη είναι αυτά! Στήθη, που κολάζουν ακόμα και άνδρα· στήθη που κολάζουν ακόμα και Άγιο!.. Στήθη που, όμως, κλείνουν μέσα τους και πολλή καλλιτεχνία, πολλή ευαισθησία και, ασφαλώς, πολλή Ελλάδα… Περδικόστηθος, λοιπόν, ο Σπύρος μιας και από τα στενότατα, κατά κανόνα, ενδύματα που φορεί διαφαίνονται δύο μεγάλες, στητές ρόγες (για να ακουστεί κάποτε, σε ένα πάρτι, η πρόστυχη και κακόγουστη ιαχή «πιπίλα-πιπίλα στις ρόγες του Μπιμπίλα»)…

 

Στα καλλιτεχνικά, ο Σπύρος δίνει όλο του το είναι, αναδεικνύοντας το μεγάλο ταλέντο του (που μόνο τυφλός δεν βλέπει). Δεν του λείπει, όμως, και το άγχος. Πριν εκτεθεί στα φώτα της ράμπας, τον πονά πάντοτε η κοιλιά του. Στο άγχος έχει αποδώσει ο ίδιος ο ηθοποιός μας αυτόν τον ενοχλητικό πόνο. Πάντα οι ταλαντούχοι έχουν άγχος, θα προσθέσουμε εμείς. Η μεγάλη και καθοριστική έμπνευση του Μπιμπίλα υπήρξε η πρωθιέρεια της (ημεδαπής) ηθοποιίας, Αλίκη Βουγιουκλάκη. «Ήταν η νεράιδα μου. Κοιμόμουν με τη φωτογραφία της στο μαξιλάρι μου. Και δεν ήμουν ούτε 4 ετών που δήλωσα: Πιο πολύ από τη μαμά μου και τον μπαμπά μου αγαπάω την Αλίκη Βουγιουκλάκη!», δήλωσε κάποτε ευθαρσώς ο Σπύρος. Είναι γνωστό ότι η εθνική μας σταρ ελατρεύετο από όλα τα στρώματα του πληθυσμού – κυρίως δε από τους ομοφυλοφίλους της πατρίδος μας που της είχαν στήσει κανονικό εικονοστάσι.


Μεγάλη αυτή η σύμπτωση, αν σκεφτεί κανείς ότι ο Μπιμπίλας θα ανεδεικνύετο καλλιτεχνικά αργότερα – ως άνδρας πλέον – κυρίως σε ρόλους ομοφυλοφίλων! Διόλου αμελητέα η καριέρα του Σπύρου, έστω και αν διακρίθηκε υποδυόμενος σχεδόν αποκλειστικά ομοφυλόφιλους (και σε δεύτερους πάντα ρόλους). Γενικά, πάντως, ο φιλότιμος δευτεραγωνιστής μας διακρίθηκε σε θέατρο, κινηματογράφο και τηλεόραση, σε ρόλους που έχουν μείνει ανεξίτηλοι στη μνήμη μας και με αξιοσημείωτη καλλιτεχνική αξία, αναδεικνύοντας μια σπουδαία καλλιτεχνική φλέβα. Κατ’ αρχάς, ο σκαμπρόζικος ρόλος του «Τηλέμαχου» στην τηλεοπτική σειρά «Ιερόσυλοι» στο πλάι του μεγάλου μας πρωταγωνιστή Θάνου Λειβαδίτη (ένας ρόλος που από τυπικά δραματικός κατέστη κωμικός χάρη στις έντεχνες πινελιές του Σπύρου). Το στίγμα του το άφησε και στο παιδικό θέμα, αφού διέπρεψε, όπως ήδη αναφέραμε, στις μεταγλωττίσεις της αγαπημένης μας σειράς «Στρουμφάκια», αλλά και στο περίφημο «Κικιρίκου». Βέβαια, ο Σπύρος δεν άφησε παραπονεμένο και το ενήλικο ρεπερτόριο: «Οι ομοφυλόφιλοι», «Μπορντέλο», «Πορνογραφία», «Λούλου», «Στο βάθος… βάθος αμέτρητο», «Οι τρεις αδελφές», «Ροζ ολοταχώς» και, οπωσδήποτε, ο διάστικτος από στοιχεία ομοφυλοφυλίας «Άγγελος», ανέδειξαν, μεταξύ άλλων, την πλούσια γκάμα των καλλιτεχνικών δυνατοτήτων του Μπιμπίλα.



Κάποιοι, μάλιστα, θεώρησαν ότι ο Σπύρος έχει τιμήσει (ως δευτεραγωνιστής πάντα) και το σκληρό ελληνικό πορνό. Κάτι τέτοιο, όμως, είμαστε σε θέση να βεβαιώσουμε ότι δεν ισχύει. Απλώς ορισμένοι προφανώς συγχέουν τον Μπιμπίλα με τον (μελαμψό) σωσία του, τον περίφημο, τον γιγαντιαίο Τζίμι Μπελαρίκε («Ανώμαλοι Έρωτες στη Σαντορίνη»). Εκπληκτική, πράγματι, ομοιότης...

 

Προσωπική μας άποψη ότι ο Σπύρος αναδεικνύει καλλίτερα το ταλέντο του, όταν ο ρόλος εμπεριέχει και κάμποση υστερία. Εκεί απολαμβάνουμε τον Μπιμπίλα στο φόρτε των δυνατοτήτων του. Το γυμνό, πάντως (το καλλιτεχνικό, έτσι;), ουδέποτε φόβισε τον Μπιμπίλα. Αντίθετα, τον βοήθησε να σπάσει, στο μέτρο που του αναλογεί, τον διάχυτο πουριτανισμό της εποχής, αλλά και να αναδείξει αυτό το θεσπέσιο κορμί που του εχάρισε ο μεγαλοδύναμος. Ένα κορμί, τόσο γυμνασμένο, απαλό και περιποιημένο, που σε άλλες εποχές θα αποτελούσε την χαρά κάθε παιδοτρίβου…

 

Το αξιοπρόσεκτο με τον Σπύρο είναι ότι, μολονότι στην καριέρα του υποδύθηκε κυρίως ρόλους ομοφυλοφίλων, απέφυγε την στάμπα του ομοφυλόφιλου στην προσωπική του ζωή, όπως μάλλον θα συνέβαινε με άλλους, λιγότερο προικισμένους, ηθοποιούς. Αλλά έτσι είναι. Άμα έχεις τόσο μεγάλο ταλέντο…

1,536 comments:

«Oldest   ‹Older   601 – 800 of 1536   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Ο Πάσχος πρέπει να είναι από τους most cited έλληνες δημοσιογράφους, φορ ουατ ιτ'ς ουορθ.

Υπάρχει υποκειμενικότητα λένε πολλοί εδώ στην Κοινή Λογική. Τί λέτε? Η κοινή λογική που επικαλείται ο Πάσχος ή ο Μάνος, δικαιώνεται invariably (δυστυχώς για μερικούς, ευτυχώς για άλλους), από τα γεγονότα.

Τα γεγονότα φίλοι μου, τα γεγονότα.

Anonymous said...

Αυτός που ξέρει, να γράψει τις πρόσφατες διηγήσεις γνωστού αρθρογράφου της Καθημερινής για την καλή εφημερίδα στην οποία εργάζεται. Μπορούν να γραφτούν τα πράγματα και χωρίς τα ονόματα.

Anonymous said...

12:06, περίεργο πράγμα αυτή η κοινή λογική τελικά, πολύ περίεργο πράγμα. Γιατί την ίδια ακριβώς δικαίωση που αποδίδεις εσύ (invariably) στους Μάνους διεκδικεί, ας πούμε, και το ΚΚΕ για τον εαυτό του.

Τα γεγονότα φίλε μου, τα γεγονότα.

Anonymous said...

Χιλιοειπωμένα πράγματα.
Τα γεγονότα invariably αποδεικνύουν ότι η αλήθεια του ΚΚΕ πασχει, ενώ η αληθεια που πρεσβεύει ο Πασχος θάλλει, καθώς γίνεται ανάρπαστη από (δισ)εκατομμύρια ανθρώπων που γνωρίσαν τις αλήθειες σαν κι αυτές του ΚΚΕ (και άλλες φυσικά).

Anonymous said...

O 12.06 είναι ο Χατζηνικολάου. Προκύπτει από την προφορά του στα αγγλικά.

Anonymous said...

Αν η αριστερά είναι η μία άκρη του φάσματος και ο φιλελευθερισμός η άλλη, τοποθετώντας τον Καραϊσκο (αλλά και του Καραϊσκους αυτού του κόσμου) πάνω στο φάσμα αυτό, θα παρατηρήσουμε ότι οι πολλαπλές, συχνότατες και διαρκείς μετακινήσεις του(ς) προς τη μία ή άλλη άκρη του φάσματος είναι ευθέως ανάλογες με το ποσοστό λιγδώματος του εντέρου του(ς).

Anonymous said...

Kαλα τα γεγονότα το λέν αυτό στην παρούσα φάση.Πριν 1000 χρόνια λογικό ήταν να υπάρχουν δούλοι.Σε χίλια χρόνια μπορεί να μην υπάρχουν οι μισθωτοί.Γαμησε με με τα γεγονότα

Anonymous said...

12.28, χιλιοειπωμένα πράγματα: Κατά τη δική σου γνώμη θάλλει.
Κοινή λογική φίλε μου. Κοινή λογική.

Anonymous said...

Φίλε 12:32 πρέπει να σε 'εχει επηρεάσει πολύ η ταινία "Ξυπνα Βασίλη" γιατί βλέπω οι ανάφορες σου είναι ταυτόσημες.Είσαι κουλτουριάρης.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Tα γεγονότα φίλε μου τα γεγονότα.Του Μέγκα

Anonymous said...

Καραϊσκο 12:32, ευχαριστώ. Σε πέτυχα spot-on όμως, που θα έλεγε κι ο Νίκος.

Anonymous said...

12.35 εννοώ.

Anonymous said...

Κύριοι, μην το ξεχειλώνουμε το πράγμα άλλο. Οπως έχουν πει και οι αναλυτικοί φιλόσοφοι η γλώσσα είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο κατανόησης του άλλου και σταματώ εδώ. Πέραν της πλάκας (που καλώς, άριστα γίνεται) ο όρος "κοινή λογική" σε αυτήν την χώρα έχει την ίδια βαρύτητα με τους όρους "κράτος", "κοινωνία", "θεσμοί", "πολιτική/οί", "σοβαρή χώρα" και όσους άλλους επιθυμεί κανείς να προσθέσει, δηλαδή ελαφρύτερη του αέρος, ίσως ελαφρύτερη και από πορδή, τι να λέμε τώρα. "Πήραμε την ζωή μας λάθος" όπως τραγουδούσε στα αριστερά νιάτα του με κιθαρίτσα και φωτιά στην παραλία ο ευαίσθητος και ευπώλητος Αλέξις και περιγράφει πολύ γλαφυρά στο χθεσινό σημείωμά του.

Anonymous said...

Μετά την παρατήρηση του αγαπητού 12.42, δικαιώνονται όλοι όσοι ισχυρίζονται ότι ο Καραϊσκος πορδίζει δια του στόματος εκμεταλλευόμενος την ανοχή μας προς αυτόν. Και τη γηραλέα βαρετή θεία του.

Anonymous said...

Πάντως ο 12:06 θέτει (χωρίς να είναι αυτός ο σκοπός του προφανώς) και ένα από τα προβλήματα της δεξιάς στην ελληνική εκδοχή της. Υπήρξε και υπάρχει τέτοια πολιτική φτώχια, τέτοια ένδεια ιδεών, που ακόμη και ο ελαφρός Πάσχος μπορεί να γίνει (αναμενόμενα) και most cited αρθρογράφος με λίγο πασάλειμμα δανεικών απόψεων.

Ακόμη και αν κάποιος θέλει ντε και καλά να διαβάζει ιδεολόγους αρθρογράφους του φιλελυθερισμού, ο Μίχας ας πούμε είναι πολύ ανώτερος αρθρογράφος και με ασύγκριτα μεγαλύτερη συγκρότηση, αλλά ο κόσμος ομνύει στον Πάσχο Μανδραβέλη. Συμπτώματα της εποχής.

Anonymous said...

12:42

Mα εδώ είναι κατ' εμέ το φιλελευθερο πρόβλημα της ελλάδας σήμερα. Εκτός από κάτι γραφικούς Περλικούς, εχεις πρώην ρηγάδες, κνίτες και λοιπό κακό συναπάντημα (Αλέξις, κλπ.) , να έχουν καταστεί όψιμοι φιλελευθεροι, θιασώτες της οικονομικής κ' πολιτικής ελευθερίας κλπ.

Κι αυτοί οι τύποι να έχουν αλώσει και να εκφράζουν σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα την φιλελευθερη αλήθεια, όποια κι αν είναι αυτή.

Σε λίγο ο Καραϊσκος θα κατηγορεί τον Πάσχο για φιλελευθερο αναθεωρητισμό - ρεβιζιονισμό.

Φανατικός Μανδραβελικός Παπαχελικός said...

Ε, όχι πια και αντιγραφέας ο Πάσχος. Αυτό πραγματικά δεν θα το αντέξω. Μέχρι που θα φτάσει η κακοήθεια ρε γαμώτο. Αφήσατε επιτέλους την ύπουλη κριτική. Όσα δεν φτάνει η αλεπού

http://agriazwa.blogspot.com/2010/12/media_4610.html

Anonymous said...

O 12.52 έχει πολύ δίκιο.

Anonymous said...

12:59
Υπερβάλλεις, δεν γίνονται αυτά στην Ελλάδα

κ. Σούφρας said...

12:55 μα δεν το έγραψα τυχαία γιά τον πρώην Ρηγά Αλέξι. Ως σχετικά νεοπαγές κρατικό μόρφωμα δεν έχουμε περάσει από βιομηχανικές, αστικές κλπ ζυμώσεις με αποτέλεσμα να μην έχουν ριζώσει στην κοινωνία τα πολιτικά/ιδεολογικά εκείνα χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν να σημαδέψουν πλατειές μάζες οι οποίες με την σειρά τους θα εκφραστούν διά των πνευματικών τους ελίτ. Ολοι του συρμού είναι εδώ, τις δεκαετίες 70-80 όλοι αριστεροί, τώρα φιλελεύθεροι κλπ. Τσίρκο Μεντράνο. Επί της ουσίας τίποτα δεν έχει αλλάξει από το βουκολικό 1821, τοπικισμοί, συντεχνιακά μικροσυμφέροντα και ιδεολογική τρικυμία εν κρανίω είναι το πιάτο ημέρας.

Anonymous said...

Όταν έγραψα most cited εννοούσα κυρίως με αρνητικές κρίσεις για τα γραφόμενά του.


12:52
Συμφωνώ για τον Μίχα

Anonymous said...

Ε καλά τώρα, ο Πάσχος είναι η Μοιραράκη του νεοφιλελευθερισμού και έτσι είναι λογικό να συγκεντρώνει τα περισσότερα πυρά (και λίγα λένε σε αυτόν τον κοζανίτη αζαν προβοκατέρ).

Anonymous said...

@1:20

Μιλάς σαν πρώην ρηγάς ή κνίτης. Με ταμπέλες.

Anonymous said...

1:09 τι να μας πει κι ο Κλήζ μπροστά στον νέο νέο Αριστοφάνη (γιατί ο νέος Αριστοφάνης είναι, ως γνωστόν, ο Λάκης)? Σέττιg νdζόκς ασάϊνd που θα έλεγε κι ο Νίκος, καταπληκτικό το Fawlty Towers - καλύτερος όλων ο Manuel

Anonymous said...

@1:36 σωστά, δεν μιλάω με μαρκίζες όπως εσύ χα χα χα

Anonymous said...

ΚΕΡΔΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 7% ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ.

ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΕΞΩ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΜΑΣ..

ΦΗΜΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΓΑΛΑΖΙΟΙ ΠΡΩΗΝ ΡΗΓΑΔΕΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΣΕ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ....ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ.

Anonymous said...

Την επάρκεια και αξιοπρέπεια με τις οποίες η Ιαπωνία αντιμετώπισε την καταστροφή που την βρήκε τις είδαμε όλοι. Αυτό που δεν είδαμε είναι ο επαγγελματισμός τους. Ελαβα σήμερα ένα email από εταιρεία που συνεργάζομαι και οι άνθρωποι με σχεδόν απολογητικό (!) ύφος αιτιολογούν μερικές αναπόφευκτες καθυστερήσεις. Ιδού μερικά αποσπάσματα:

"First of all, we would ask your understanding that situation in Japan even
Tokyo/Yokohama
area is still unstable due to traffic, electricity and communication and
many people
lost their way to office/factory today."

"In view of current situation including limitation of usage of electricity,
lack of workers(due to traffic) and also procurement from factories located
at North/West Japan
(where suffered serious problem as you might understand well), they should
need some
more time to advise you more exact situation.

We will of course, keep you posted of any updated situation/information
soonest."

Τι να πει κανείς γι αυτούς τους ανθρώπους (ειδικά όταν ζει εδώ...).

Anonymous said...

1:40 μα ναι. Διάβασα ακόμη και στην χθεσινή Καθημερινή (την αγαπημένη μου εφημερίδα, την δυνατά έγκυρη Καθημερινή που δεν παίζει ποτέ παιχνίδια όπως οι άλλες εφημερίδες) τον γερομπισμπίκη Σμαραγδή (τον οποίον εκτιμούσα και πολύ για το "Σιγά η Πατρίδα Κοιμάται" κλπ. και όχι για τις πληκτικές ταινίες του), να αναφέρεται στον Λαζόπουλο ως "λαϊκό ίνδαλμα" και ως "σύγχρονο Αριστοφάνη". Που ζούμε θέε μου... Είναι μετά να μη φορέσεις ένα Yamamoto και να βγεις για μια ανέμελη βόλτα...

ΥΓ. Καραϊσκο, ο καημένο ο Ψάλτης κάνει τεμενάδες στους ακροατές που τηλεφωνούν, όπως σωστά επισημαίνεις, προφανώς γιατί είναι ήρωες που μέσα στα μαύρα χαράματα, και έχοντας σηκωθεί για το άχθος της εργασίας, βρίσκουν το κέφι να πάρουν τον "παρακλώ πάρα πολύ" κ. Ψάλτη και να του θέσουν ορισμένα ζητήματα...

Anonymous said...

Ο άλλος Ψάλτης, Κούλαα, πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος, πού βρίσκεται η ψυχή;

Anonymous said...

Μα δουλεύει στις επιθεωρήσεις νομίζω.

Anonymous said...

Α, μιλ μερσί.

Anonymous said...

Ωραίο σκηνικό. Αντιπαραθέσεις περί φιλελευθερισμού, ορθολογισμού και κοινής λογικής, με θεωρητικές μάλιστα αναφορές, κάτω από ένα ποστ για τον... Σπύρο Μπιμπίλα.Πολύ ενδιαφέρον σουρεαλιστικό πείραμα

Anonymous said...

Πιστεύω ότι ούλα τούτα που αναφέρει το δημοσίευμα και παρουσιάζει τον Πάσχο ως αντιγραφέα είναι ούλα αβάσιμα. Και το πιστεύω γιατί έτσι επιτάσσει η κοινή λογική. Δεν μπορεί να έχει αντιγράψει έλληνας δημοσιογράφος. Ούτε συγγραφέας. Ποτέ.

Anonymous said...

2:44, Iαπωνία, χώρα άνευ Καραϊσκων και Σάουρμιλκ.

Anonymous said...

Να επισημανθεί στον Ξυνόγαλο που σκέφτεται λόγω απογοήτευσης από το σύστημα να στραφεί προς Λαός, ότι με την ψήφο του στο κόμμα του Καρατζαφέρη θα μας φορτώσει βουλευτή, ανάμεσα στα άλλα μπουμπούκια, και τον Αρη Σπίνο. Αφού υπάρχει και το Άρμα Πολιτών φίλε Ξυνόγαλε.

Anonymous said...

Θα μας πει επιτέλους ο Καραισκος αν τελικά εμείς οι Έλληνες κινδυνεύουμε από την Ιαπωνική ραδιενέργεια;

Anonymous said...

Να βγει ο Καραϊσκος στα κανάλια τρώγοντας σούσι γιά να καθησυχάσει τον λαό όπως έκανε ο κυρ-Αλέκος επί Τσέρνομπιλ που έτρωγε φράουλες από την γαμήλια τούρτα Δαμανάκη-Δανίκα.

Anonymous said...

Ναι, ας κάνει αυτό ή ας κάνει κάτι επιτέλους. Περιμένω μια απάντησή του. Θέλω να αγοράσω μέσω ιντερνετ κάτι αθλητικά παπούτσια από Ιαπωνία μεριά και θέλω να ξέρω αν θα έχω ασφάλεια ή θα γεμίσουν τα πόδια μου ραδιενέργεια. Και μετά η ραδιενέργεια δεν θα μείνει μόνο στα πόδια, αλλά θα πάει σε όλο το σώμα.

Anonymous said...

Ραδιενεργίσκος-Ραδιουργίσκος

Anonymous said...

Εγώ φίλε είμαι φανατικός του japanese grindcore και των extreme ερωτικών ταινιών (pinku τις αποκαλούν εκεί) και από τότε που συνέβησαν όλα αυτά δεν τολμώ να μπω σε γιαπωνέζικο σαϊτ. Φοβα΄μαι μην κολλήσει ο υπολογιστής μου ραδιενέργεια και έτσι απέχω. Ασε καλύτερα, δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται.

Anonymous said...

Μήπως ξέρει κανείς αν τα νούμερα του Ralph Lauren είναι κανονικά ή είναι λίγο μεγαλύτερα από τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά?

Anonymous said...

Αυτό που μου αρέσει, είναι η επίμονη αμφισβήτηση της κοινής λογικής εδώ μέσα. Το κοινή δεν λέει μάλλον τίποτα σσε κάποιους. Κοινή = την διαθέτουν όλοι, από τον πιο βλάκα μέχρι τον πιο έξυπνο και από τον αγράμματο μέχρι και τον πανεπιστήμονα. Αν και ο χθεσινός σχολιαστής με το σεντόνι απ'ότι κατάλαβα τελικά, παραδέχεται την ύπαρξη κοινής λογικής μεν, (με τα μαντρόσκυλα κλπ) αλλά θεωρεί ότι τα προβλήματα πολιτικής και οικονομικών ενός κράτους δεν ανήκουν στην κατηγορία επιλύσιμων προβλημάτων με χρήση κοινής λογικής. Άρα δεν αμφισβητεί την ύπαρξη της ίδιας της κοινής λογικής τελικά, αλλά τη χρήση της σε τέτοιου είδους προβλήματα. Άσχετο αν μίλαγε για Φουκώ-Κουφό κλπ και αμφισβητούσε την ύπαρξη λογικής εν γένει (ο τρελός είναι τρελός; και διάφορα άλλα ωραία) πιο πριν.

Μα αγαπητέ με το σεντόνι, κανείς δεν είπε ότι ανήκουν. Αλίμονο να κατανοούσε το πόπολο τέτοια προβλήματα στην ολότητά τους. Στο πόπολο παρουσιάζεται όμως είτε μια υπεραπλουστευμένη εκδοχή του προβλήματος πάντα, είτε ένα υποπρόβλημα του πραγματικού προβλήματος, που μπορούν υποτίθεται να κατανοήσουν όλοι χρησιμοποιώντας την κοινή λογική.

Για αυτό κι ο Καρατζαφέρης μιλάει για πολυκατοικίες, κουμπάρους χρησιμοποιώντας ευκολοχώνευτα "παραδείγματα" (τελευταία παραδείγματα χρησιμοποιεί κι ο Μάνος) και καλά κάνει. Μπράβο και στους δυο τους.

Anonymous said...

Νομίζω ότι γίνεται σύγχυσις των όρων conventional wisdom και common sense. Εδώ ο πρώτος δεν υπάρχει (μία πολύ χαλαρή απόδοση θα ήταν ότι κάποιος "διαθέτει την φαιά ουσία") και εντάσσεται και αυτός στην κοινή λογική. Τα πιό πολλά παραδείγματα που αναφέρθηκαν εκεί εμπίπτουν (στο conventional wisdom).

Anonymous said...

Λάθος η φαιά ουσία γιατί και αυτό παραπέμπει στην κοινή λογική. Το conventional wisdom δεν υφίσταται στα ελληνικά.

Anonymous said...

Κοινή λογική είναι να μην πέσει εκουσίως κάποιος στην φωτιά πχ να καεί ζωντανός (εκτός αν το έχει αποφασίσει). Το παράδειγμα του ξεπαπάρωτου εντάσσεται στο conventional wisdom (κάποτε οι άνθρωποι έτσι κυκλοφορούσαν και ίσως ξανακυκλοφορήσουν στο μέλλον).

Anonymous said...

Ο Καραισκος έχει κάνει ποτέ γυμνισμό;

Anonymous said...

Και τα 2 γεγονότα που περιγράφεις ως κοινή λογική μπορούν να χαρακτηριστούν. Γιατί και τα 2 είναι γνώσεις που προκύπτουν βιωματικά, μέσα από την εμπειρία κάποιου μόνο και μόνο λόγω της ύπαρξής του στον κόσμο και σε μια κοινωνία. Όπως βλέπει ότι άμα πέσει στη φωτιά θα πεθάνει, έτσι βλέπει ότι άμα κυκλοφορήσει στο δρόμο ξεπαπάρωτος θα εξευτελιστεί και θα απομονωθεί. Με άλλα λόγια κανείς λογικός δεν θα αποπειραθεί κάτι από αυτά τα δύο γιατί αυτομάτως θα χαρακτηριστεί τρελός (παράλογος). Στα πλαίσια της κοινής λογικής, υπάρχουν κάποιες έννοιες διαχρονικά σταθερές και κάποιες που μεταβάλλονται ανάλογα με την κοινωνία και την εποχή που ζει κανείς. Αυτό σου είπα και εννοούσα προχθές για τον κανίβαλο, ο οποίος σε μια αφρικανική φυλή κανιβάλων είναι φυσιολογικός. Το ίδιο ισχύει με τον κανιβαλισμό ισχύει π.χ. και για την παιδεραστία. Πες το και conventional wisdom πες το και Μανώλη. Αλλά μην τρελαθούμε τώρα και υποστηρίζουμε ότι δεν υφίσταται κοινή λογική.

Anonymous said...

Σωστά τα λέει ο 5.13, να μας πεί και για την παράλογη ή Καραϊσκειο λογική. Αν υπάρχει δηλαδή κάτι τέτοιο.

Anonymous said...

Λοιπόν, το ξανασκέφτηκα και ζητώ συγγνώμη αν σας ζάλισα. Conventional wisdom είναι η "κοινή γνώμη" ή το "κοινώς δοκούν" όχι όμως με την στατική έννοια που προσλαμβάνουν εδώ οι έννοιες αυτές, εμπεριέχεται και το στοιχείο της κοινωνικής τάσης ή ρεύματος. Αυτό το στοιχείο προσπαθούν να εκμεταλλευτούν πρωτίστως λαϊκιστές πολιτικοί (Καρατζαφέρηδες, Δημαράδες ακόμα και ο Αντωνάκης καβαλώντας το αντιμνημονιακό/ξενοφοβικό άρμα). Η επίκληση του Μάνου στην "κοινή λογική" προσιδιάζει πιό πολύ στην ιδεοληψία του ΚΚΕ. Η κομψευόμενη Δράση διαθέτει την "κοινή λογική" πχ να μην μας ρίξει στην φωτιά όπως κάνουν όλοι οι υπόλοιποι. Ελιτίστικες απόψεις γιά πολύ περιορισμένο ακροατήριο και σίγουρη πολιτική συντριβή. Αυτό το ψευδοδίλημμα "εμείς ή το χάος" των Μάνων, Πάσχων, ΚΚΕδων κλπ είναι που με βγάζει από τα ρούχα μου στην κυριολεξία και με καθιστά ξεπαπάρωτο (ενάντια στο conventional wisdom).

Anonymous said...

Γιατί οι κλέφτες του δημοσίου χρήματος, οι νταβατζήδες και οι πολιτικοί αφανείς ή εμφανείς εταίροι τους, οι θεραπαινίδες ξένων συμφερόντων ή και εγχωρίων ιδιωτών, που υποκρίνονται τους λειτουργούς της ενημέρωσης, οι αρκουδόμαγκες του πατριωτισμού ή της …σωφροσύνης, είναι Εχθροί του Λαού, Εχθροί της Δημοκρατίας.

ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ ΣΤΟ ANTINEWS

ΑΛΛΑ ΦΙΛΕ ΓΑΡΥΦΑΛΛΕ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ ΞΕΧΑΣΕΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΣΟΥ;;;ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΚΟΤΑ.
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΟΚΟΡΑΣ …ΜΕ ΤΟ ΑΖΗΜΙΩΤΟ.
ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑΣ ΔΗΛΑΔΗ

Anonymous said...

Καραϊσκο 5.35 γενικά είσαι ξεβράκωτος

Anonymous said...

Διαφωνώ 5:13. Το conventional wisdom είναι κάτι μεταβλητό η κοινή λογική όχι. Ο κανιβαλισμός ή ο γυμνισμός είναι κοινωνική σύμβαση, το ότι δεν θα πας γιά μπάνιο εφόσον δεν ξέρεις κολύμπι είναι κοινή λογική. Υπάρχει μεγάλη διαφορά.

Anonymous said...

Αυτά που λεει ο Μανος και η Δράση δεν διαφέρουν από αυτά που συζητάμε εδώ και δεκαετίες ότι θα ΕΠΡΕΠΕ να έχουν γίνει σ' αυτή την έρμη χώρα. Το πρόβλημα είναι ότι τα ανακαλύπτουν σαν σωτήρια λύση διάφοροι προοδευτικοί με διαφορά φάσης ορισμένων δεκαετιών.

Ο Μάνος ιδιωτικοποίησε τα Λεωφορεία το 91. Οι κολλάδες αντέδρασαν διαλύοντας το σύμπαν. Ο Ανδρέας τα επανακρατικοποίησε με συνέπεια μερικά δις χρέος παραπάνω. Και τώρα η χρεωκοπημένη χώρα που έβριζε τον ανάλγητο Μάνο, τρέχει να τα ξεπουλήσει όσο-όσο...

Ήταν θέμα ιδεοληψίας ή κοινής λογικής η λύση Μάνου που, αν δεν την είχε πάρει πίσω ο μοιραίος Ανδρέας, θα μας είχε απαλλάξει από ένα κομμάτι του σημερινού χρέους?

Anonymous said...

To popular wisdom τί είναι;

Anonymous said...

Γατί σίγησε τόση ώρα ο γυμνιστής από την Κρήτη;
Δεν φαντάζομαι η σιγή του να σχετίζεται με τις σημερινές συλλήψεις;

Anonymous said...

Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Πολιτική απόφαση ήταν (κάτι πολύ πιό σύνθετο από την "κοινή λογική" όπως είπαμε) γιά δημιουργία μίας νέας τάξης "νοικοκοιραίων" (αυτός ήταν ο όρος που είχε χρησιμοποιηθεί τότε) οι οποίοι θα μας είχαν σήμερα κατσικωθεί σαν τους Κολλάδες, να είσαι βέβαιος. Το '91 επ ουδενί δεν συνέτρεχαν οι οικονομικοί λόγοι που συντρέχουν σήμερα, η δημόσια συγκοινωνία είναι κρατικό δημόσιο αγαθό στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες και υπήρχαν άλλες προτεραιότητες (Ολυμπιακή πχ). Γιά να μην πούμε γιά τις μίζες που πήρε το η γνωστή κρητική οικογένεια γιά την αλλαγή του στόλου. Θέμα διαχείρισης είναι.

Anonymous said...

Δεν πιστεύω ό Παπατζων να αβαντάρει τον Ταμπακόπουλο επειδή επί των ημερών του η γυναίκα του πρώτου προσελήφθη στο Αθηναϊκό Πρακτορείο?

Anonymous said...

Περίεργες οι κυκλοφορίες της Κυριακής. Εντύπωση προκάλεσε ειδικά η καθήλωση της Real News, που για μια ακόμη Κυριακή δεν έφτασε τον στόχο του διευθυντή της για κυκλοφορία πάνω από τις 100.000. Περίεργο, γιατί τί άλλο θέλει επιτέλους ο κόσμος; Δεν του κάνει αυτό το ωραιότατο πακέτο που προσφέρει η καλή εφημερίδα;

Anonymous said...

Και η απάντηση 6:21 είναι common sense.

Anonymous said...

Εντολοδόχος ο Παπαχελάς, αντιγραφέας ο Πάσχος, γλείφτης ο Λίβυος, όλα γύρω μας καταρρέουν.
Που πάμε επί τέλους κύριοι;

Anonymous said...

Υαλοκαθαριστήρας ο Καραϊσκος... Μόνη σταθερή αξία ο Ξυδιότυρος. Κατάντια ή ευτυχία?

Anonymous said...

Έχει πολύ δίκιο ο σχολιαστής που αναφέρθηκε στην τρομακτική ψυχραιμία, μέχρι αναισθησίας, του ιαπωνικού λαού. Μάλιστα, φίλος ιάπωνας μου έγραψε ότι συνέλαβε τον γιο του να αυνανίζεται, και ενώ την στιγμή εκείνη έγινε ο μεγάλος σεισμός, ο γιος του συνεχίζε να τον παίζει.

Anonymous said...

Τέρας ψυχραιμίας και ο Καραϊσκος, τήν ίδια ακριβώς αντίδραση είχε στο σεισμό του 81 και του 99. Comme si de rien etait. Κι ακόμη συνεχίζει...ατάραχος.

Anonymous said...

Αυνανισκος

Anonymous said...

7.25 eekzakly, όπως λέει κι ο Pogo του Walt Kelly

Anonymous said...

Έχει την ωριμότητα και την φιλοσοφική προδιάθεση του Pogo o Καραισκος; Γιατί από τα σχόλιά του το μόνο που βλέπουμε είναι χολή και πλήρη αστάθεια απόψεων.

Anonymous said...

"Οι συλληφθέντες κοιμόντουσαν και οι διωκτικές αρχές τους έπιασαν στον ύπνο δεδομένου ότι ήταν 3:15 τα ξημερώματα" μόλις είπε με απαράμιλλο στυλ ο κορυφαίος του αστυνομικού ρεπορτάζ Πάνος Σόμπολος.

Anonymous said...

Ισως η οξυδερκέστερη περιγραφή της μεταπολιτευτικής περιόδου που έχω διαβάσει διά χειρός Π. Κονδύλη:

"Σε οξεία αντίθεση προς όσους τείνουν να επιρρίπτουν την ευθύνη σε μία μόνο κοινωνική μερίδα (τους πολιτικούς, το κράτος, την «πλουτοκρατία», τη δημοσιοϋπαλληλία, τους ελεύθερους επαγγελματίες κ.ο.κ.), ο Κονδύλης μιλάει ευθέως για ένα «επαίσχυντο κοινωνικό συμβόλαιο». Η νοοτροπία του παρασιτικού καταναλωτισμού, γράφει, αφορά τη «συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού όλων των κοινωνικών στρωμάτων». Δεν έχουμε να κάνουμε με «έναν λίγο-πολύ υγιή εθνικό κορμό, ο οποίος έχει αρκετές περισσές ικμάδες ώστε να τρέφει και μερικά παράσιτα ποσοτικώς αμελητέα, παρά για ένα πλαδαρό σώμα που παρασιτεί ως σύνολο εις βάρος ολόκληρου του εαυτού του, ήτοι τρώει τις σάρκες του, συχνότατα και τα περιττώματά του». Με τα δύο τρίτα των προϋπολογισμών του κράτους να κατευθύνονται επί δεκαετίες ολόκληρες σε μισθούς, συντάξεις και αγροτικές επιδοτήσεις, και με ένα επιπλέον 20% να διατίθεται για τοκοχρεολύσια, άρα εν πολλοίς για τον ίδιο σκοπό, η εκτίμηση αυτή του Κονδύλη είναι αμάχητη. Το παράδοξο της ελληνικής περίπτωσης είναι ότι ο παρασιτικός καταναλωτισμός μας ήταν οργανωμένος δημοκρατικά, η διανομή του ξένου χρήματος γινόταν με πνεύμα γνήσιας κοινωνικής δικαιοσύνης."

Ολόκληρο εδώ

http://kondylis.wordpress.com/2011/03/14/parasitiko/

Anonymous said...

"Να αυτοπυρποληθούν απείλησαν δύο εκ των μεταναστών που φιλοξενούνταν στο μέγαρο Υπατία, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αποχώρησής τους από το μέγαρο και της μεταφοράς τους στο λιμάνι για να οδηγηθούν με το πλοίο της γραμμής στην Κρήτη.

Καθώς αποχωρούσαν, δύο εκ των μεταναστών διαμαρτυρήθηκαν υποστηρίζοντας ότι δεν ικανοποιήθηκε το αίτημά τους για παραμονή στη χώρα, περιλούστηκαν με κηροζίνη και απείλησαν να αυτοπυρποληθούν.

Ευτυχώς επεκράτησε η κοινή λογική. Ομοεθνείς τους παρενέβησαν και το επεισόδιο έληξε χωρίς δυσάρεστες συνέπειες."

Anonymous said...

8:42 με αυτό που αναφέρεις διευκρινίζεται και το τι ακριβώς σήμαινε το "μαζί τα φάγαμε" του Πάγκαλου, το οποίο οι περισσότεροι (με τη βοήθεια και του γελοίου και αγράμματου τύπου) ανέλυσαν γηπεδικά και χουλιγκανικά επηρεασμένοι από την αντιπάθειά τους για το συγκεκριμένοπρόσωπο, χωρίς να μπορούν να δουν την ουσία του επιχειρήματος.

Anonymous said...

8:52 δεν επικράτησε η κοινή λογική. Αν είχε επικρατήσει η κοινή λογική, θα καίγανε πρώτα τον Γιαννόπουλο και μετά θα αυτοπυρπολούνταν.

Anonymous said...

9:08 ακριβώς αυτό σκέφτηκα και εγώ όταν το διάβασα. Ισως μάλιστα ο Πάγκαλος ως διαβαστερός να έκανε αναφορά στον Κονδύλη που τα είχε πει αυτά ήδη από την δεκαετία του '90.

Anonymous said...

Τι να πεις όμως... Και ο Κονδύλης, εν πολλοίς, απαρατήρητος σχεδόν πέρασε. Μα το πρόβλημα πρακτικά είναι κυρίως πρόβλημα Τύπου και πνευματικής ελίτ. Στην Ελλάδα το επίπεδό τους βρίσκεται στα τάρταρα. Παρέες, μετριότητα, ευκολία, ανέξοδος "προοδευτισμός", αλλαξοκωλιές με το κράτος, αγραμματοσύνη, υστερία, ασημαντολογία. Αυτό το βλέπεις ειδικά σε συνθήκες κρίσης. Πλήρης αμηχανία. Ψελλίσματα κοινοτοπιών από παντού. Δεν υπάρχει η κρίσιμη μάζα που θα προτείνει κριτήρια, θα εντάξει τον κόσμο σε έναν γενικότερο ουσιαστικό προβληματισμό για τα πράγματα, θα καθοδηγήσει, θα υποδείξει λύσεις. Όλα σε επίπεδο καρικατούρας. Η λύση του Σκάι ας πούμε είναι να εντάξει στο πρόγραμμά του εκπομπές με "σημαντικούς Έλληνες" (Δεσποτόπουλους, Γουλανδρήδες και άλλους αντίστοιχους θεσμικούς) και αυτό, υπό την καθοδήγηση στις συνεντεύξεις του διανοούμενου δημοσιογράφου... Άρη Πρωτοψάλτε-Πρωτοκλάστε!
Είναι να γελάει κανείς", όπως έλεγε και κάποιος μουσάτος...

Anonymous said...

Tι νέο φυντάνι είναι αυτό το νέο αίμα της ΝΔ του Αντώνη, αυτός ο καραφλοκόκορας Γιώργος Νούλας που εσχάτως παίρνει σβάρνα τα κανάλια. Τι νούλα είναι αυτή. Από το κακό στο χειρότερο πάμε μου φαίνεται.

Anonymous said...

Εάν ο Καραίσκος δεν επιστρέψει στα παλιά δυναμικά σκληροπυρηνικά αριστερά και δεν ξεφύγει λιγάκι από τον δρόμο της κοινής λογικής στον οποίο κινείται τελευταία, θα βάλω τον Λευτέρη Παπαδόπουλο να τον δαγκάσει με τη μασέλα.

Anonymous said...

Το Μαζί τα Φάγαμε σε λίγα χρόνια θα μείνει ως ο τίτλος που θα συνοψίζει ολόκληρη την περιόδο της μεταπολίτευσης στην Ελλάδα.

Anonymous said...

Δεν θα πρεπε να είμαστε απαισιόδοξοι. Νομίζω ότι στον βούρκο κρύβονται διαμάντια που είναι θέμα χρόνου να εμφανιστούν. Ορισμένα διαμάντια ίσως να βρίσκονται μάλιστα εδώ μέσα. Εγώ κάτι οσμίζομαι. Κι εμένα δεν με γελάει η μύτη μου εύκολα...

Anonymous said...

Και γυμνός και να μυρίζει;

Anonymous said...

Αγαπητέ 8:15, ο άρτι λιγδάντερος Καραγιδίσκος δεν θα μπορούσε να παρομοιαστεί ούτε με τον Άλμπερτ, διότι o Άλμπερτ σε αντίθεση με τον Καρασύκο, καπνίζει το πούρο του χωρίς το δαχτυλίδι.

Anonymous said...

Ωχου, κοινές λογικές, Κονδύληδες, μας ζαλίσατε, ας περάσουμε σε αθλοπαιδειές.

Anonymous said...

11:23 μην βάζεις τέτοια. Ο Καραϊσκος δεν έχει πια μυαλό για έρωτα. Μόνο για δουλειά.

Anonymous said...

Αγαπητέ 11:15 τον γνωρίζεις τον Καραϊσκο; Προσωπικά; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του χαρακτήρα του;

Anonymous said...

O Karaiskos kapnizei pouro me daxtylidi? Krima. Kai edeixne na xerei apo kali zwi.

Κορίνα said...

Μόλις διάβασα αυτήν την είδηση που με συγκλόνισε και με ενέπνευσε. Δεν ξέρω αν θα θελήσει ο Θεός να γίνω κάποτε μητέρα, αν πάντως συμβεί θα ονομάσω το βλαστάρι μου Βαψομαλλιά γιατί αυτό το μπλογκ μου έχει αλλάξει την ζωη, αλήθεια!

Anonymous said...

ήρθες δεύτερη. Εγώ έχω ΗΔΗ αποφασίσει να ονομάσω το παιδί μου Καραϊσκο η Καραϊσκω

Anonymous said...

11:26 ναι, αλλά επειδή βαριέμαι να σου γράφω σεντόνια, διάβασε το ποστ για τον Τίντο Μπράςς.

Anonymous said...

Μήπως ξέρει κανείς να δώσει τους ορισμούς των cult και trash; Ποια η σχέση των δύο;

Anonymous said...

Το trash είναι και cult, αλλά το cult δεν είναι αναγκαστικά trash.

Anonymous said...

Μα 11:53 το ποστ αυτό είναι γραμμένο από άλλον.

Anonymous said...

Είναι θέμα πρόθεσης δηλαδή; Γιατί κάποιες π.χ. εκπομπές χαρακτηρίζονται cult ενώ κάποιες άλλες trash; Οι μεν πρώτες δηλαδή δημιουργούνται με καλή πρόθεση αλλά καταλήγουν τόσο εξωφρενικές που χαρακτηρίζονται cult, ενώ οι εκπομπές trash φτιάχνονται εξαρχής ώστε να είναι εξωφρενικές; Γιατί όπως το καταλαβαίνω εγώ, μάλλον αυτό είναι. Είχα μια συζήτηση χθες γι αυτό, γι αυτό ρωτάω.

Anonymous said...

Περί του trash δεν υπάρχουν γενικά αμφιβολίες. Cult όμως μπορεί να είναι κάποιο προϊόν (μουσικό, θεατρικό, κινηματογραφικό κλπ.) που έχει περιορισμένο αλλά φανατικό κοινό. Cult δηλ. μπορεί να είναι και μια arthouse, δύσκολη ταινία, η οποία όμως, όπως αντιλαμβάνεσαι δεν είναι trash.

Anonymous said...

Μα ένα μικρό συγκρότημα μπορεί να έχει ένα μικρό και φανατικό κοινό, αλλά να μην χαρακτηρίζεται cult. Το μικρό και φανατικό κοινό είναι πράγματι αναγκαία αλλά όχι και ικανή συνθήκη για την απόδοση του χαρακτηρισμού cult. Δεν πρέπει να υπάρχει και κάτι σουρεαλιστικό στην εικόνα για να χαρακτηριστεί cult; Κάτι που ξεφεύγει από το συνηθισμένο;

Anonymous said...

Ναι, σωστά το λες, ξέχασα να το αναφέρω αυτό, αφού είναι κοινό χαρακτηριστικό τόσο του cult όσο και του trash. Πρέπει να υπάρχει ως συστατικό και κάτι παράδοξο, κάτι ανορθόδοξο, κάτι μη συμβατικό. Ήθελα απλώς να σου πω ότι το cult δεν σημαίνει και "χαμηλό", όπως "αντικειμενικά" θεωρείται με όρους αισθητικής το trash.

Anonymous said...

http://bit.ly/dVfOeC

Anonymous said...

Τώρα στον Ζούγκα μιλάει μέσω skype από Ιαπωνία ένας Καραϊσκος (Αντώνης Καραϊσκος). Είναι ο δικός μας Καραϊσκος;

Anonymous said...

Απευθείας σύνδεση με τον Καραίσκο από την Ιαπωνία αυτή τη στιγμή στην εκπομπή του Ζούγκλα

Anonymous said...

Νομίζω 12.44 ότι το άρθρο είναι πολύ εύστοχο, αν και δημοσιεύθηκε στην Καθημερινή

Anonymous said...

Τι γίνεται εδώ γαμώ την πουτάνα μου? Καραϊσκος που μιλάει ελληνικά και είναι σχιστομάτης; Μάλλον από γιαπωνέζα μητέρα είναι ο Καραϊσκος πρέπει.

Anonymous said...

Από το να δουλεύεις δημοσιογράφος, καλύτερα ηλεκτρολόγος

www.youtube.com/watch?v=zOJvY0imHZM

Anonymous said...

ΕΚΡΗΞΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΗΡΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ.

ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΓΑΛΑ ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.

ΕΠΙΣΗΣ ΟΣΠΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΕΥΡΙ.
ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΡΑΧΑΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΟΦΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ.

ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΚΥΡΙΟΙ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ

ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΘΑΙΤΕ ΩΣ ΑΙ ΜΩΡΑΙ ΠΑΡΘΕΝΑΙ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ....

Anonymous said...

Ιδού, ο νυμφίος έρχεται
εν τω μέσω της νυκτός
και μακάριος ο δούλος
ο ευρήσει γρηγορούνται,
ανάξιος δε πάλιν,
ον ευρήσει ραθυμούντα
βλέπε ούν, ψυχή μου,
μη τω ύπνω κατενεχθής
ίνα μη τω θανάτω παραδοθής,

Anonymous said...

Άμα πρόκειται να πεθάνουμε γρήγορα λόγω ραδιενέργειας, να αφήσω καλύτερα εκείνη την αγορά γιαπωνέζικων παπουτσιών από το ίντερνετ;

Anonymous said...

από ενδεχόμενο πυρηνικό ολοκαύτωμα μόνο ο καραϊσκος θα επιζήσει

Anonymous said...

Σε ενδεχόμενο πυρηνικό ολοκαύτωμα ο μόνος που θα γλυτώσει θα είναι η ελληνική κατσαρίδα που λέγεται Καραϊσκος

Anonymous said...

12:01 το δάχτυλο σου δείχνει το φεγγάρι κι εσύ σκέφτεσαι να κάνεις μπαλάκια με τα κάκαδα της μύτης αφού την ξύσεις με το δάχτυλο.

Anonymous said...

9:53 ελπίζω ο 12:01 να μην είναι ο παλιός συμμαθητής μου που είχε την σιχαμερή συνήθεια να τρώει τα κακάδια - προϊόν επεξεργασίας ρινοανασκαφής.

Anonymous said...

Τελικά φαίνεται ότι η πληροφορία περί γάμου Μίλτου Βαρβιτσιώτη και Φωτεινής Πιπιλή δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Η πραγματικότητα είναι ότι οι δύο γαλάζιοι (και πολύ πετυχημένοι) βουλευτές διατηρούν απλό δεσμό, χωρίς ο γάμος να βρίσκεται στα άμεσα σχέδιά τους.

Anonymous said...

Ξυνόγαλε, πόσα κιλά όσπρια και πόσο αλεύρι είναι σκόπιμο να αποθηκεύσουμε; Χαλάνε αυτά καθόλου; Το γάλα;
Πάντως καταλαβαίνω γιατί τον Ξυνόγαλο τον έχουν ζώσει τα φίδια. Ε ρε και να έρθει κανένα τσουνάμι από λιμνη Ιωαννίνων...Πάρ'τον κάτω τότε τον Ξυνόγαλο.

Μηχανολόγος said...

Aυτοί οι πυρηνικοί αντιδραστήρες δεν αποδείχτηκαν τελικά καλά πράγματα. Η τήξη και πήξη, αλλά και η ψύχη διαφόρων τουρμποκίνητων στοιχείων αναγκάζουν το πρόβλημα να δείξει τα δόντια του. Η μηχανολογική αυταπάρνηση με την οποία λειτούργησαν οι τουρμπίνες αλλά και κάποια προβλήματα στη συνέχεια μας έδειξαν ότι ελλλοχεύουν κίνδυνοι και μικροκίνδυνοι σε όλα τα μήκη και τα πλάτη όπου υπάρχουν τουρμπίνες. Η τουρμποκίνητη λειτουργία ακόμη και στα τετράτροχα δεν ικανοποιεί, αλλά προβληματίζει και μάλιστα έντονα. Τελικά φαίνεται ότι μηχανολογικά το πρόβλημα στη δομική του διάσταση είναι πρόβλημα τουρμπολειτουργίας (τερμπολειτουργίας + ή -, αυτό θα το δούμε στη συνέχεια αφού εκεί παίζουν ρόλο καθαρά μηχανολογικές και υδραυλικές συνιστώσες). Ίσως γι αυτόν τον λόγο και ο turbo-capitalism (τΈρμπο-κάπιταλισμ) δεν απέδωσε και άφησε συντρίμμια. Τελικά το πρόβλημα φαίνεται να είναι πρόβλημα τουρμπίνας.

Anonymous said...

10:27 να απαντήσει πάραυτα ο 12:01 στην καταγγελία σου.

Anonymous said...

Καραϊσκο, τα δουλεμπορικά παραπήγματα που νοικιάζεις στους πάκις κρατάνε στο τσουνάμι, ιδιαίτερα αν αυτό έρθει με Ξυνογάλειο ορμή από τα Ιωάννινα?

Anonymous said...

Μήπως έμαθε κανείς εάν με τα γνωστά τουρμπινοπροβλήματα και το τσουνάμι στη χώρα της Ιαπωνίας έπαθαν τίποτε τα headquarters του Yamamoto;

Anonymous said...

@κ.Σούφρα,

Αυτό που χρειαζόμαστε δεν είναι κι άλλους θεωρητικούς ή κι άλλους τεμπελοκαραϊσκους.

Δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό, να δουλέψουμε καλύτερα και ποιοτικότερα χρειάζεται.

Anonymous said...

Πέπλο μυστηρίου καλύπτει δυστυχώς την κατάσταση στην Ιαπωνική πρωτεύουσα. Οι αρχές είναι πολύ φειδωλές σε ανακοινώσεις γιά την αποφυγή δημιουργίας κλίματος πανικού στον πληθυσμό.

Σε άλλες γωνιές της Ασίας όμως τα νέα είναι ενθαρρυντικά. Ο σαλονικιός συμπατριώτης μας Γιώργος Τσακόγιας άνοιξε το σουβλατζίδικο στο τουριστικό Να Τρανγκ του Βιετνάμ και πηγαίνει πολύ καλά. Ενα μεγάλο μπράβο στο Γιώργο και από μας!

Anonymous said...

Πέπλο μυστηρίου 12:54 καλύπτει κατά τον ίδιο τρόπο και τον ρόλο των τουρμπινών (ή μήπως τουρμπίνων) όχι μόνον σε σχέση με την ραδιενέργεια, αλλά και σε σχέση με τον ρόλο που έπαιξαν οι δονήσεις από τη λειτουργία τους στην πρόκληση του φαινομένου τσουνάμι. Ίσως τα επιχειρήματα του Μηχανολόγου να έχουν βάση. Αλλιώς, ας αντικρούσει κάποιος την επικινδυνότητα της τουρμπίνας. Με πειστικά επιχειρήματα εννοώ, για να δούμε που πάμε και τι θα κάνουμε.

Anonymous said...

1:23 να είσαι πιό σαφής γιατί δεν θα σε καταλαβαίνει ο κόσμος και έτσι δεν θα λάβεις απάντηση στο ερώτημα που έθεσες. Γιά να γίνεις κατανοητός να αποκαλείς την τουρμπίνα κομπρέσορ ή κομπρέσορα όπως την αποκαλούν εδώ στην Ελλάδα (προφέρεται κοbρέσορ).

Anonymous said...

Εγώ που έχω ένα αυτοκίνητο που του έχω κάνει μια παρέμβαση και το έχω κάνει TURBO GTI κινδυνεύω; Να το αφήσω GLS όπως ήταν όταν το αγόρασα;

Anonymous said...

Φτου γαμώτη. Έχω κανει την ίδια ραδιενεργό παρέμβαση στη βέσπα με την οποία πηγαίνω στο σχολείο τα τέσσερα παιδιά μου. Λέτε κινδυνεύουμε;

Κάποιος που γνωρίζει πολλά said...

To επιχείρημα περί τουρμπίνας δεν είναι αβάσιμο. Με τη μόνη διαφορά ότι τα πράγματα δεν είναι ούτε τόσο τυχαία ούτε τόσο αθώα, όπως νομίζουν κάποιοι.

Το πρόβλημα, σύμφωνα με πληροφορίες που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση, έχει δημιουργηθεί από αμερικάνικο δάκτυλο. Οι Γιάνκηδες έκαναν μια νέα Χιροσίμα, ένα νέο Ναγκασάκι στην Ιαπωνία. Χρησιμοποιήθηκε ένα μυστικό υπερόπλο από τον αμερικάνικο παράγοντα που λειτούργησε μέσα σε υποβρύχιο στα ιαπωνικά ύδατα, το οποίο δόνησε τα ύδατα και έτσι προκλήθηκε το τσουνάμι που με τη σειρά του διέχυσε την ραδιενέργεια. Αυτά για όσους πιστεύουν (λανθασμένα) μόνο τις επίσημες ανακοινώσεις που κρύβουν την αλήθεια. Μήπως τελικά δεν είχε άδικο ο Γαρουφαήλ (τον οποίο μερικοί χαρακτηρίζουν περιπαικτικά ως λουδίτη) που προπαγανδίζει την ανάγκη επιστροφής σε προβιομηχανικά, αγροτικά μοντέλα παραγωγής, γαμώ τις τουρμπίνες μου γαμώ;

Anonymous said...

Ναι αλλά για τη βεσπα τούρμπο δεν μας είπες. Αμερικάνικος κωλοδάκτυλος κι εκεί;

Anonymous said...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟ ΑΛΕΥΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΣΠΡΙΑ ΔΕΝ ΣΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΧΑΠΙΑ ΙΩΔΙΟΥ.
Ο ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΣΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ.

ΙΣΩΣ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ....

Anonymous said...

Παιδιά, δεν υπάρχει κίνδυνος από παρεμβάσεις μηχανολογικές και άλλες που έγιναν πριν το συμβάν, ούτε και για ιαπωνικά προϊόντα που τυχόν έχετε στα σπίτια σας εδώ και καιρό. Σας το λέω με απόλυτη βεβαιότητα αυτό. Είναι άλλωστε και θέμα κοινής λογικής.

Anonymous said...

Αστεία-αστεία τα δραματικά γεγονότα της Ιαπωνίας και τον ύποπτο ρόλο των Αμερικανών τα είχε προλέξει και ο Γιάννης Τσιριγώτης στο βίντεο που υπάρχει σε αυτό το blog ακριβώς κάτω από την συνέντευξή του.

Είχε μιλήσει ο Τσιριγώτης για το σχέδιο των ισχυρών της γης να μειώσουν απότομα αλλά αποφασιστικά τον παγκόσμιο πληθυσμό, για
αστρική επανάσταση, για υδρογόνα, για αντιβαρύτητες στα ράφια των αμερικάνικων εργαστηρίων που θα χρησιμοποιηθούν για τέτοιους ανίερους σκοπούς και άλλα παρόμοια.

Αυτό για όσους συνηθίζουν να χαρακτηρίζουν ως γραφικούς ή ακόμη και τρελούς όσους κινούνται αντίθετα στο ρεύμα.

Anonymous said...

http://bit.ly/eTLocQ

Γ. Μιχαλόπουλος said...

Για κάποιο λόγο, ακούγεται πολύ τελευταία η παρακάτω προφητεία του Κοσμά του Αιτωλού, την οποία έκανε στο χωριό Λιθάρι της Θεσσαλίας. Υποτίθεται ότι αφορά τον σεισμό της Ιαπωνίας αλλά και ότι έχει σχέση και με την Ελλάδα.


" Όταν οι καιροί αλλάξουν πολύ και μετά λίγο, τότε περίπου ο Θεός θα πνίξει αυτούς που δεν πίστευαν σ' Αυτόν αλλά στα είδωλα. Και θα βλέπουν τροφή και δεν θα μπορούνε να τη φάνε, θα βλέπουν νερό και δεν θα μπορούνε να το πιούνε να ξεδιψάσουνε. Κι αμέσως μετά θα τιμωρήσει κι εσάς. Γιατί αφήσατε τον ακατονόμαστο να σας κυβερνήσει και βγάλατε από την καρδιά σας τον Θεό. Η οργή του θα ξεσπάσει και σε σας με τον ίδιο τρόπο. Εκεί που η μεγάλη θάλασσα είναι και μικρή και είναι πρώτα τα γράμματα, στα 6 μοναστήρια. Προσευχηθείτε χριστιανοί γιατί θα είναι δύσκολοι καιροί"

Γ. Μιχαλόπουλος said...

"Όταν οι καιροί αλλάξουν πολύ", υπονοείται η αλλαγή της χιλιετίας (2000).

"και μετά λίγο", υπονοείται η αλλαγή δεκαετίας. Είμαστε στο 2011.

"θα πνίξει". Εδώ ξεκάθαρα ο Κοσμάς ο Αιτωλός μιλάει για πνιγμό. Περαιτέρω εξήγηση είναι περιττή δεδομένου ότι όλοι οι νεκροί πνίγηκαν από το τσουνάμι.

"που δεν πίστευαν σ' Αυτόν αλλά στα είδωλα". Οι Ιάπωνες δεν είναι χριστιανοί, αλλά σιντοϊστές και για τον Κοσμά τον Αιτωλό ειδωλολάτρες.

"Και θα βλέπουν τροφή και δεν θα μπορούνε να τη φάνε, θα βλέπουν νερό και δεν θα μπορούνε να το πιούνε να ξεδιψάσουνε". Εδώ υπονοείται μόλυνση από ραδιενέργεια. Ενώ θα υπάρχει τροφή και νερό ("θα βλέπουν") δεν θα μπορούνε να φάνε ή να πιούνε.

Στην υπόλοιπη προφητεία ο Κοσμάς ο Αιτωλός προφητεύει σεισμό (ή τσουνάμι; ή και τα δύο) σε κάποια περιοχή της Ελλάδας, χωρίς όμως να έχει ταυτοποιηθεί η περιοχή...

Ο Θεός να βάλει το χέρι του..

Anonymous said...

"Εκεί που η μεγάλη θάλασσα είναι και μικρή". Μήπως μιλάει για ποτάμι; Για κάποια πόλη που την διατρέχει ποτάμι; Γιατί για χωριό δε νομίζω να μιλάει σίγουρα. Για να την αναφέρει ο πατροκοσμάς, πρόκειται μάλλον για μεγάλη καταστροφή που θα χαθούν πολλές ζωές.

Anonymous said...

Καλά λες

Anonymous said...

Μήπως μιλάει για τη λίμνη των Ιωαννίνων?

Anonymous said...

Φίλε γιατί το λες αυτό; Πώς σου ήρθε;

Anonymous said...

Μήπως εννοεί λιμνοθάλασσα; Το Μεσολόγγι; Αν και τώρα που το σκέφτομαι μπορεί να εννοεί λίμνη. Και να χεις δίκιο. Αλλά καμία από τις δύο πόλεις δεν ξεκινάει από τα πρώτα γράμματα. Πρέπει να ξεκινάει από το Α ή το Β. Άντε το Γ το πολύ πολύ. Το δίχως άλλο αποκλείεται να είναι τα Ιωάννινα ή το Μεσολόγγι.

Anonymous said...

Φως φανάρι. Είναι η Απωνία, που έλεγε κι ο Έβερτ.

Anonymous said...

ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΣΩ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΑΧΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ....ΦΚΙΑΣΙΔΩΜΕΝΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ.

ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΛΑΜΠΟΥΡΙΑ ΤΩΝ ΑΣΚΗΤΩΝ,ΠΡΟΦΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΕΛΕΕΙΝΩΝ ΚΑΙ ΒΡΩΜΕΡΩΝ ΣΤΙΝ ΟΨΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΣΦΡΗΣΗ ΛΩΛΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΒΑΡΕΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΩΝ ΠΟΥ ΕΥΔΟΚΙΜΟΥΣΑΣ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΤΟΝ ΜΕΣΙΑ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΓΙA ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΗ.

ΑΡΚΕΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΣΤΡΑΤΟΥΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΠΕΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ.

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙΣ ΓΙΑΓΙΕΣ ΜΑΣ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΝΕΩΤΕΡΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΕΚΣΤΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΒΑΡΕΜΕΝΩΝ ΚΟΣΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ...ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΔΕΙΩΝ ΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΜΑΦΙΑΣ.

ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©

Anonymous said...

Έμπαινε Ξυνόγαλε. Καταπιείτε τώρα τη γλώσσα σας φθηνοί επικριταί.

V. said...

Ασμένως επιβεβαιώνω τον 3:45. Αυτά ακριβώς είπε ο Τσιριγώτης. Αλλά όχι μόνο αυτό. Είμαι σε θέση να βεβαιώσω ότι ο Γιάννης προέβλεψε – και δεν χωρά αμφιβολία επ’ αυτού, αφού μου έκανε προσωπικά αυτή την εκμυστήρευση – ότι ο Γ Παγκόσμιος Πόλεμος είναι κοντά και ότι θα προκύψει από σύγκρουση ΕΠΑ-Ιαπωνίας! Οδηγήθηκε, μάλιστα, στο συμπερασμα αυτό με ένα πολύ βαρβάτο σκεπτικό, στη βάση των κινδύνων του υπερπληθυσμού, πηγαίνοντας την μαλθουσιανή σκέψη και διδασκαλία σε απάτητα ύψη!.. Μήπως τα τουρμπογεγονότα δηλούσι ότι βρισκόμαστε, πράγματι, ενώπιον ενός τέτοιου γεγονότος;

Θα πάω, όμως, με τόλμη κι ένα βήμα παραπέρα – με την άδειά σας πάντα. Μήπως έχουν δίκιο όλοι εκείνοι οι "λοξίες" που οι πολλοί τους περιπαίζουν; Μήπως, τελικά, όλοι οι συνάνθρωποι αυτοί που έχουν συνασπιστεί γύρω από έντυπα όπως το "Ανεξήγητο" και το "Strange", οι survivalists, ο Μπαλάνος, ο Αικατερινίδης κ.α. έχουν/είχαν πολλά κιλά αλήθειας φυλαγμένα μέσα στα σεντούκια τους; Μήπως διαθέτουν τα γυαλιά του John Carpenter στο "They Live" και βλέπουν αυτά που δεν βλέπουμε όλοι εμείς οι υπόλοιποι; Υποπτεύομαι ότι κάπου εκεί μας οδηγεί η κοινή λογική…

Έλληνες, συνάνθρωποί μου, Γρηγορείτε!..

Anonymous said...

Πάντως αν αρχίζει από Γ, μπορεί να είναι και Γιάννενα.

Anonymous said...

Φίλε δεν εννοεί τα πρώτα γράμματα. Λέει "που είναι πρώτα τα γράμματα" πρέπει να εννοεί εκεί που υπάρχει άνθιση των γραμμάτων.

"Εκεί που η μεγάλη θάλασσα είναι και μικρή", εννοεί λίμνη.

"Που είναι πρώτα τα γράμματα" εννοεί που έχουν άνθιση τα γράμματα.

Το Μεσολόγγι δεν έχει ιστορική παράδοση στα γράμματα. Αντίθετα τα Γιάννενα έχουν. Τα Γιάννενα πρέπει να εννοεί, με την προΥπόθεση ότι υπάρχουν έξι μοναστήρια στα Γιάννενα. (αρχίζουν κι από Γ ακόμα κι αν ερμηνευτεί αλλιώς).

Ξυνόγαλε έχετε 6 μοναστήρια στα Γιάννενα;

Anonymous said...

Και όμως έχει δίκιο ο σχολιαστής παραπάνω. Τα Γιάννενα εννοεί. Κοιτάξτε το παρακάτω link.

http://bit.ly/g6pUip

Αναφέρεται ότι υπάρχουν 6 μοναστήρια. Απίστευτο!!! Ξυνόγαλε στη θέση σου δεν θα το έπαιρνα αψήφιστα. Θα είχα ήδη φύγει από τα Γιάννενα. 9 Ρίχτερ στο κεφάλι σου δεν είναι λίγα. Και το κεφάλι σου δεν είναι μικρό επίσης.

V. said...

Tην προσεχή Δευτέρα, στις 12:00, θα μιλήσω στην Μικρή Βουλή του Ζαππείου με θέμα "Τα γεγονότα της Ιαπωνίας, η ραδιενέργεια και οι γεωπολιτικές προεκτάσεις". Θα ακολουθησει συζήτηση. Όσοι πιστοί, προσέλθετε.

http://www.flickr.com/photos/ekounoupamelissa/5351378459/

Anonymous said...

Αν μιλήσεις και για τα Γιάννενα εγώ σίγουρα θα έρθω.

Anonymous said...

Αρκετή ραδιενέργεια τρώμε από τα κινητά τηλέφωνα. Δεν χρειαζόμαστε περισσότερη.

Anonymous said...

Ξυνόγαλε μην αμφισβητείς τον Κοσμά τον Αιτωλό και μην είσαι ασεβής. Κοίτα να πας γρήγορα να αγοράσεις μια σφυρίχτρα και ένα παγούρι για να βάλεις νερό. Και να τα χεις και τα δύο περασμένα στο λαιμό σου το βράδυ που κοιμάσαι. Δεν ξέρεις πώς θα ξημερώσει.

Anonymous said...

Ναι, να μιλήσεις και για τα κινητά. Γιατί πολλοί από τους συνταξιούχους της βουλής του ζαππείου τα έχουν βάλει στο στόχαστρο.

Anonymous said...

Το ελληνικό πρόβλημα έίναι ότι για τα θέματα μιλάνε αδαείς. Εσύ δεν ξέρεις να πεις για την τουρμπινική βάση της ραδινέργειας και για τα προβλήματα τήξης πήξης και ψύξης των τουρμπινών και της ενισχυτικής βάσης τους. Βλέπω συχνά να μιλάει και ένας Κατσαρός για τα θέματα ραδιενέργειας χωρίς καλή γνωστική βάση. Αυτό γίνεται συνέχεια και έτσι αποπροσανατολίζεται ο κόσμος που δεν ξέρει αλλά διψάει να μάθει τι γίνεται πίσω από τις κλειστές μηχανολογικές και πολιτικές πόρτες.

Anonymous said...

Την Καθαρά Δευτέρα, την ώρα που άλλοι έτρωγαν ταραμοσαλάτα, άλλοι πέταγαν αετό και ο Ξυνόγαλος αποθήκευε όσπρια και γάλα, ο Ρασούλης βρισκόταν νεκρός και αβοήθητος στο πάτωμα του σπιτιού του.

Τραγική κατάληξη που δείχνει πόσο σχετικοί είναι οι κίνδυνοι από τη ραδιενέργεια, αφού μπορεί να μας βρει το κακό και χωρίς αυτήν.

Anonymous said...

Τωρα που ανεφερες τον Ρασουλη(Θεος σχωρεστον),εχω μια απορια.Αφου τοσοι και τοσοι αυτες τις ημερες,και παντα μεσω της τηλεορασης,εκφραζουν την λυπη τους για τον χαμο του,αφου τοσοι και τοσοι του ευχονται καλο τελευταιο ταξιδι,και αφου τοσοι και τοσοι τον αγαπουσαν,τοτε γιατι ρε παιδια πεθανε μονος του?

Anonymous said...

Επί των τουρμπίνων κατάλληλος να τοποθετηθεί είναι και ο κύριος Σάουρμιλκ διότι τον τραχανά που προμοτάρει τον στεγνώνει με τουρμπίνες αφού τον απλώσει. Μήπως λοιπόν αυτός, στο βωμό του κέρδους, δημιούργησε το τσουνάμι? Αν ναι, γιατί δεν βύθισε στη λάσπη και τα παραπήγματα του δουλέμπορου Καραϊσκου?

Anonymous said...

7:09 και για τον Καραϊσκο τα ίδια θα λένε όταν μπορέσει και πεθάνει. Τώρα που είναι ζωντανός όμως πέφτουν τα καντήλια σαν τσουνάμι για τη γραφική αυτή μούρη.

Anonymous said...

O Kαραγιδίσκος είναι όντως στην Ιαπωνία όπου έσπευσε για να σώσει από βέβαιο πνιγμό την αγαπημένη του

Anonymous said...

Το τσουνάμι των πύρινων λόγων του Καρνέησιον πήρε και σήκωσε τον Αλέξι, πληροφορίες ότι ξεβράστηκε στην λίμνη Ιωαννίνων ελέγχονται. Ξυνόγαλε πίασε κυάλι, βλέπεις τίποτα;

http://www.antinews.gr/2011/03/14/90882/

ΥΓ προσέξτε την "ντρίπλα", ο Νίκος απέκτησε αντίπαλο με αξιώσεις.

Anonymous said...

Να πω επίσης ότι διακρίνω τόνους αντισημιτισμού στο σχόλιο του Ξυνόγαλου. Μήπως βρισκόμαστε ενώπιον ενός ακόμα αρνητού του Ολοκαυτώματος, ενός Γιαννιώτη David Irvine;

Anonymous said...

EΠΙΚΑΙΡΑ ΟΣΟ ΤΟΤΕ...

Λαέ της Ελλάδος,

Πολιτικός δεσμώτης από εννέα και πλέον χρόνια, απέφυγα έως τώρα να ομιλήσω. Σήμερα όμως διακόπτω πλέον την σιωπήν μου διά τρεις λόγους: Πρώτα, διότι τα πράγματα της πατρίδος μας ποτέ δεν είχαν φθάσει εις τόσον κρίσιμον σημείον. .....
Και τρίτον, δια να σου εκθέσω πως πιστεύω ότι ημπορεί να διασφαλισθή το μέλλον της Ελλάδος.

Εχειρίσθηκα την εξουσίαν επί εξήμισυ χρόνια και αποδέχομαι πλήρως την ευθύνην της Επαναστάσεως της 21ης Απριλίου, διότι υπήρξα αρχηγός της. Αναφέρομαι όμως εις αυτήν τώρα, όχι δια να αντικρούσω τας συκοφαντίας, που της εφόρτωσαν. Αυτό θα γίνη όταν ανακτήσω την ελευθερίαν, που μας την εστέρησαν αυθαιρέτως. Τώρα επαναλαμβάνω απλώς, με απόλυτον πεποίθησιν ότι, ασχέτως του τι "εψηφίσθη" κατόπιν, η Επανάστασις αποτελούσε ιστορικήν αναγκαιότητα. Η δημοκρατία είχεν αποπνιγεί τότε από τας αναθυμιάσεις ενός διεφθαρμένου κοινοβουλευτισμού, όπως ομολόγησαν οι ίδιοι οι εκπρόσωποί του. Όλοι οι πολιτικοί θεσμοί είχαν χρεωκοπήσει.

Απεβλέπαμεν εις μιαν νέαν δημοκρατίαν με αναμορφωμένην την πολιτική ζωήν και με αποδοτικόν κρατικόν μηχανισμόν. Σκοπός μας ήτο να παραδώσωμεν την εξουσίαν εις τον λαόν το ταχύτερον, με αδιαβλήτους εκλογάς, αφού κτίσωμεν ένα κράτος δίκαιον, ισχυρόν και ελεύθερον, που να εξασφαλίζη εις όλους τους πολίτας την ευημερίαν και να τους οπλίζη με αισιοδοξίαν δια το προσωπικόν τους μέλλον και δια το μέλλον του Έθνους. Εκάμαμεν ότι ήτο δυνατόν προς την κατεύθυνσιν αυτήν και όσα έγιναν, αποτελούν σταθμόν εις την ελληνικήν ιστορίαν.

Τότε επραγματοποιήθηκε η ανεπανάληπτη οικονομική ανάπτυξις, εξεπονήθη ένα Σύνταγμα δημοκρατικής πολιτείας, που εδιδάσκετο με συνέπειαν εις τα σχολεία και εδραστηριοποιήθη ο κρατικός μηχανισμός. Δεν εκυβερνήσαμεν ως κόμμα και δεν επιδιώξαμεν να οργανώσωμεν κομματικώς την νεολαία, διότι αυτό είναι γνήσιον χαρακτηριστικόν του ολοκληρωτισμού. Δεν έλειψαν βέβαια και τα σφάλματα. Πολύ περισσότερα, όμως, είναι τα επιτεύγματα μας και τα εχάρηκεν ο ελληνικός λαός, που όχι μόνον αποδέχθηκε με ανακούφισιν, εις την μεγάλην πλειοψηφίαν του την Επανάστασιν, αλλά και της συμπαραστάθηκε. Αντίστασις κατά του καθεστώτος δεν υπήρξεν αξία λόγου. Υπήρξεν απλώς αντιπολίτευσις, που δεν λείπει ποτέ.

Μόνιμη πρόθεσις μας ήτο το πέρασμα εις την ομαλότητα και θα επραγματοποιείτο και αυτό, αν δεν μας ανέκοπταν αι εσωτερικαί αντινομίαι του καθεστώτος, ο αρνητισμός του πολιτικού κόσμου και τα αφανή αλλά εκρηκτικά συμφέροντα. Όταν τελικώς εσχηματίσθηκε πολιτική κυβέρνησις, συνασπίσθηκαν όλοι δια να ματαιώσουν την ομαλή μετάβασιν της εξουσίας εις τον λαόν με τιμίας εκλογάς.

Από τον Οκτώβριον του 1974 είμεθα δεσμώται, οι συνεργάται μου και εγώ. Και παραμένομεν δεσμώται. Δεν μας έκλεισαν εις τας φυλακάς το Δίκαιον και ο Νόμος. Την ελευθερίαν μας την εστραγγάλισεν η ωμή σκοπιμότης, διά να ημπορούν να μας συκοφαντούν χωρίς αντίλογον και να παραπλανούν την κοινήν γνώμην χωρίς έλεγχον. Οι δεσμοφύλακες μας τρέμουν την ελευθέραν κρίσιν του λαού, που είναι ο υπέρτατος δικαστής.

Anonymous said...

Κατά το διάστημα αυτό, τα πράγματα της πατρίδος μας παρουσίασαν σταθερά χειροτέρευσιν, που τώρα πλέον έχει κορυφωθεί. Είμεθα διεθνώς απομονωμένοι και αγκαλιάζουμε υστερικά και με ιδιαιτέραν προτίμησιν, τάσεις και έθνη που τίποτε δεν ημπορούν να μας προσφέρουν. Η εδαφική μας ακεραιότητα δεν έχει καμμίαν ενθαρρυντικήν διασφάλισιν. Το αντιαμερικανικόν και αντιδυτικόν πνεύμα καλλιεργείται επίσημα, με μοιραίον αποτέλεσμα την αποθράσυνσιν των Τούρκων, διότι αυξάνει το ειδικόν βάρος των από την ιδικήν μας μωρίαν.

Ακόμη χειρότερα είναι η εσωτερική κατάστασις. Εις τον οικονομικόν τομέα η ύφεσις, ο πληθωρισμός, η ανεργία, η ακρίβεια, ο φορομπηχτισμός, έχουν γονατίσει τας μεγάλας λαϊκάς μάζας. Το κράτος ενώ διογκώνεται συνεχώς, παρέλυσε. Διότι οργιάζουν με τας αυθαιρεσίας των, με την χυδαιότητά των, με τα ρουσφέτια των, με την τεμπελιά των και με την ανικανότητα των οι κομματικοί τραμπούκοι, που παριστάνουν την "λαϊκή συμμετοχή στην εξουσία".

Η παιδεία και των τριών βαθμίδων έχει υποστεί χαώδη υποβάθμιση. Η εκκλησία δέχεται λυσσώδεις επιθέσεις από παντού. Θεμελιώδεις θεσμοί όπως η οικογένεια, έχουν αποσαθρωθεί. Η αξιοπρέπεια και ο αυτοσεβασμός εις την κοινωνική συμβίωσιν εξαφανίσθηκαν. Οι νέοι θύματα εγκληματικού αποπροσανατολισμού, χάνουν την πίστη των προς ζωτικά ιδανικά.

Από ιδεολογικήν άποψιν, η Ελλάς έχει παραδοθεί ανυπεράσπιστη εις το έλεος μιας μαρξιστικής εισβολής. Τα κρατικά μέσα ενημερώσεως, τα σχολεία, η πνευματική και καλλιτεχνική ζωή δεσπόζονται και αστυνομεύονται από τον άξεστον κομμουνισμόν, που παραποιεί ανενόχλητος την ιστορίαν, αποβλακώνει ψυχικώς την νεολαίαν, προσπαθεί να υποκαταστήση τον πατριωτισμόν με την δουλικήν αφοσίωσιν εις τας επιταγάς ξένων, και εκβιάζει όλους τους δειλούς και τους αδυνάτους. Η Πατρίς μας, εθνικώς απονευρωμένη, προπαρασκευάζεται διά να γίνη δούλη.

Είναι τεράστιαι αι ευθύναι της πολιτικής ηγεσίας διά το κατάντημα αυτό. Με την μεταπολίτευσιν απεκατεστάθη ρητορικώς η δημοκρατία, αλλά εφαλκιδεύθησαν πρακτικώς όλοι οι βασικοί θεσμοί της. Εκείνοι που διεχειρίσθησαν τα κοινά, εξήγγειλαν την λήθην, δεν ελησμόνησαν όμως την εκδίκησιν. Έτσι, εκαρπώθησαν την λήθην εγκληματίαι, που υψώθηκαν εις τιμητάς και εδιώχθησαν πατριώται, που εχαρακτηρίσθησαν εγκληματίαι. Ενώ ήτο αναγαία η εθνική ενότης, ετέθησαν αστόχως τα θεμέλια ενός ολέθριου διχασμού των εθνικών δυνάμεων, που δεν αμβλύνεται με την πάροδον του χρόνου.

Anonymous said...

Αι κυβερνήσεις της "Νέας Δημοκρατίας" με την κοινωνικήν και την εθνικήν τύφλωσίν των, εξήρθρωσαν την οικονομίαν, εξεχαρβάλωσαν την διοίκησιν, διέφθειραν τους χαρακτήρας, διέλυσαν την παιδείαν και κατέστρεψαν την κοινωνικήν γαλήνην. Μέτρα δήθεν προοδευτικά, που ωφείλοντο εις την αγωνιώδη προσπάθειαν των κυβερνώντων να λησμονηθή το αμαρτωλόν παρελθόν των, απεδείχθησαν ολέθρια δια την χώραν, διότι εχρησίμευσαν ώς "προηγούμενον" εις την ασύδοτον αριστεράν επιδρομήν μετά την 18.10.1981.

....

Το κλίμα που εκαλλιεργήθη και επικράτησε μετά την μεταπολίτευσιν, ήτο καταθλιπτικόν. Μέσα εις αυτό ο ελληνικός λαός δεν ημπορούσε να κρίνη ψύχραιμα τα προβλήματα που απασχολούσαν την χώραν και να απαντήση ανεπηρέαστα εις το πολιτειακόν ερώτημα που του ετέθη. Δι αυτό και επιβάλλεται η επανεξέτασις και αναθεώρησις και θεμελιωδών ακόμη συνταγματικών διατάξεων.

Η Ελλάς εξακολουθεί να φέρη στίγματα πολιτικής υπαναπτύξεως, τα οποία προ πολλού έχουν εξαφανιστεί εις όλας τας προηγμένας χώρας της Δύσεως. Το ισχύον Σύνταγμα δεν εφρόντισε να εξυγιανθή η πολιτική μας ζωή. Τα κόμματα λειτουργούν ως τσιφλίκια των αρχηγών τους. Εκλογικόν σύστημα μόνιμον, δεν υπάρχει, αλλά κάθε φορά προσαρμόζεται με κυνισμόν και χυδαιότητα εις τα μέτρα του κόμματος που ασκεί την εξουσίαν. Οι πόροι των κομμάτων, μυστηριώδεις κατά κανόνα, δεν υπόκεινται εις κανέναν έλεγχον. Και πάντοτε ακούονται οργισμένοι υπαινιγμοί δια οικονομικά σκάνδαλα και ατασθαλίας διαφόρων εκπροσώπων της νομοθετικής και της εκτελεστικής εξουσίας και διευθυντών νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, διότι το διαβόητον "πόθεν έσχες" εφαρμόζεται κωμικώς.

Η εξωτερική μας πολιτική πρέπει να αποβλέπη κυρίως εις την κατοχύρωσιν της εδαφικής ακεραιότητος της χώρας από κάθε απειλή. Δι' αυτό είναι απαραίτητη η συνεργασία με την Δύσιν, η πίστις εις τας συμμαχίας μας και η διατήρησις φιλικών σχέσεων με όλους. Το πρόβλημα της Κύπρου, που αφέθηκε να χρονίση και να επιδεινωθή με την τουρκικήν αρπακτικότητα, πρέπει να λυθή σύμφωνα με τας αποφάσεις του ΟΗΕ. Και ο "Φάκελλός" του, που διατηρείται κλειστός, διότι οι ένοχοι φοβούνται την αλήθειαν, πρέπει να ανοιχθή. Το άνοιγμά του είναι εθνική ανάγκη.

Η Ελλάς αντιμετωπίζει τώρα οξύ πρόβλημα ηθικής και υλικής ανακάμψεως, έπειτα από ολόκληρη δεκαετία φθοράς των πάντων. Η παιδεία πρέπει να ανακτήση τα ιδανικά της και την ικανότητα να προετοιμάζη τους νέους διά την ομαλήν και δημιουργικήν ένταξιν εις μιαν υγιή κοινωνίαν. Η δημόσια διοίκησις, που παρέλυσε από την επιδρομήν των κομματικών πρακτόρων, είναι ανάγκη να καταστή εκ νέου αποτελεσματική και υπεύθυνος. Και είναι γενική η πεποίθησις ότι ο τύπος νοσεί και χρειάζεται εξυγίανσιν. Η οικονομική ανάκαμψις, αφ' ετέρου και η ανακούφισις του λαού από τις μάστιγες του πληθωρισμού και της ανεργίας, που αυτόν κυρίως πλήττουν, μόνον με την απελευθέρωσιν της ιδιωτικής πρωτοβουλίας ημπορεί να επιτευχθή. Η κοινωνική δικαιοσύνη δεν πραγματοπιείται με την γενικήν εκπτώχευσιν και την τερατώδη γιγαντοποίησιν του κομματικού κράτους.

Έχουν υποστεί πάρα πολλά τα τελευταία χρόνια αυτοί που διασφάλισαν την ελευθέραν ύπαρξιν της Ελλάδος. Δεν κατέχονται εν τούτοις από πνεύμα αντεκδικήσεως, μίσους ή εχθρότητας προς οποιονδήποτε. Εκείνο που πρυτανεύει εις την ψυχήν των, που πληρούται από την υπερηφάνειαν του εθνικού αγωνιστού, είναι η σωτηρία της Πατρίδος, που βλέπουν πόσον και διατί κινδυνεύει. Αυτών η συσπείρωσις και η δημιουργική συνεργασία χρειάζεται σήμερα ...

Anonymous said...

Η λήθη του οδυνηρού παρελθόντος είναι αναμφισβήτητα απαραίτητη. Δεν ημπορεί όμως να έχη ως αποτέλεσμα την παραχάραξιν της ιστορικής αλήθειας, που επιχειρείται αναισχύντως, ούτε να χρησιμοποιείται ως δικαιολογία διά να μεταμφιεσθούν οι ένοχοι εις ασυδότους κριτάς και διά να προβάλωνται ως ηρωικοί άθλοι τα εγκλήματα που έχουν διαπράξει. Είμεθα υπεύθυνοι απέναντι των νέων, όχι μόνον διά το μέλλον των, που σήμερα διαγράφεται τόσο δύσκολον, αλλά και διά την εκ μέρους των αληθινήν γνώσιν και αντικειμενικήν εκτίμησιν του παρελθόντος.

Απευθύνομαι σήμερα προς όλους ανεξαιρέτως τους Έλληνας, που ανησυχούν διά τους συσσωρευμένους κινδύνους του Έθνους. Δεν κατέχομαι από προσωπικήν πικρίαν δι' όσα υπέστην μαζί με τους συνεργάτας μου. Εις την ψυχήν μου επικρατεί η άσβεστος πίστις διά την ανάγκην του αγώνος και η ακλόνητος βεβαιότης διά την επιτυχίαν του. Την πίστιν αυτήν και την αγωνιστικότητα δια το μέλλον της πατρίδος, χάριν της οποίας εριψοκινδύνευσα πάντα την ζωήν μου εις τα πεδία των μαχών, κανένα δεσμωτήριον και καμμία νομική επινόησις δεν θα ημπορέσουν να την δαμάσουν.

Έλληνες πολίται,

Ενταχθείτε εις τας γραμμάς ..., με ζήλον, με αποφασιστικότητα και με την εθνικήν έξαρσιν, που πάντοτε προκαλούν εις την ψυχήν της φυλής αι κρίσιμαι περιστάσεις. Ας πρυτανεύση και τώρα το δημιουργικόν πνεύμα της συνεργασίας και εν όψει του ιερού καθήκοντος, ας παραμερισθούν αι παραλυτικαί προσωπικαί φιλοδοξίαι.

Η τελική νίκη θα είναι του Έθνους.

Γεώργιος Χ. Παπαδόπουλος
Ιανουάριος 1984, March 2011

Anonymous said...

Λιβυκός πρωκτός τσούζει.

Anonymous said...

Μεγάλε, μας πέταξες τα μάτια έξω με το σεντόνι, βάλε μία παραπομπή άνθρωπέ μου. Παρακαλώ να διαγραφεί.

Anonymous said...

Ρε τον αυνάνα το γιωργάκη. Είπε "Γιαπωνία". Χου ρε.

Anonymous said...

Σάουρμιλκ'ς βέντζινς

Anonymous said...

γεια σου ρε Μισελ με τα 178εκ Ευρώ,φωτογράφισε ο Παπατζων

Anonymous said...

προκομένοι λαοί

Anonymous said...

Καρχιμάκης. Πιάστε τ' αρχίδια σας. Συνιδρυτής της Σχολής "ΜΑ.ΛΑ.ΚΑ." (ΜΑρούδα ΛΑλιώτη ΚΑρχιμάκη). Λάσπη Α.Ε. Μέχρι και η φούλα το Πεταλωτή τον άδειασε για το e-mail.

Anonymous said...

Ξυνόγαλε ξέχασες τα κεφαλαία.

Anonymous said...

11:24 θα προμηθεύτηκε νέας τεχνολογίας σέρβερ ο Ξυνό που δέχεται τα πεζά χωρίς να πέφτει.

Anonymous said...

The insular arrogance of the English character is a commonplace joke

Goldwin Smith

Anonymous said...

ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΡΟΔΙΝΟΥ ΣΤΟ ANTINEWS.

Συμπέρασμα: Οι ιθύνοντες νόες της συγκυβέρνησης θέλουν

α)να εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη υλοποίηση του μνημονίου,

β)να δρομολογήσουν «συμβιβαστικές λύσεις» στα εθνικά θέματα.

Θα υπάρξουν αντιδράσεις; «ένας λαός εξουθενωμένος από τα μέτρα λιτότητας δεν θα έχει όρεξη για κινητοποιήσεις και διαμαρτυρίες.»

Τι μπορεί να σταματήσει αυτόν τον σχεδιασμό; Η δημιουργία μιας νέας κοινωνικής πλειοψηφίας για την οποία μίλησε ήδη ο κ. Σαμαράς η οποία θα απαιτήσει μια λύση που να εξυπηρετεί πρωτίστως τα συμφέροντα της Ελλάδος και όχι των δανειστών της.

Υ.Γ. Την προσωπική μου άποψη την διατύπωσα εδώ «Μπορεί ο κ. Σαμαράς να κερδίσει τις εκλογές;»

ΡΟΔΙΝΕ ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑΝ ΠΟΛΥ ΗΓΑΠΗΣΟΝ ΤΟΥΣ ΒΛΑΚΕΣ ΟΥΔΕΙΣ….
ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΛΕΟΨΗΦΙΑ ΜΙΛΑΤΕ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ…ΜΕ ΠΟΙΑ ΒΑΣΗ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΨΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ;;;;
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΔΕΣ ΚΑΙ …GOLDMAN SACHS;;; ΡΕ ΡΟΔΙΝΕ ΠΟΛΥ ΞΥΠΝΙΟ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ,ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΣΩ ΣΕ ΒΑΘΜΟΥΣ IQ

Anonymous said...

Μπραβο σου πάντως γενναίε Ξ., έχεις άγνοια κινδύνου.

Anonymous said...

Με αυτά και με εκείνα, οι αγαπημένοι μας πυρηνοκίνητοι ηλεκτροπαραγωγοί σταθμοί παίρνουν τον δρόμο γιά τον κάλαθο των αχρήστων όπως το επίσης αγαπημένο μας αερόπλοιο (και όχι αερόστατο όπως γράφουν οι αδαείς) Χίντενμπεργκ που εκείνο το μακρινό και κρύο πρωϊνό του 1937 κατακρημνίστηκε από τους αιθέρες της Νέας Υερσέης καθώς και τόσες άλλες επινοήσεις του ανθρώπινου πνεύματος. Αυτό που με εκνευρίζει πιό πολύ είναι ότι το καθυστερημένο θα μας φορέσει την πράσινη ανάπτυξη κλύσμα.

Anonymous said...

Ναι σιγά. Όσο εξαφανίστηκαν και μετά το Τσερνομπίλ. Με ποια ενναλλακτική λύση θα αντικατασταθούν για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος; Με την "πράσινη ανάπτυξη"; Εκτός αν αποφασίσουν οι χώρες που τους χρησιμοποιούν ότι θα γυρίσουν στο παλιά καλά κεράκια.

Anonymous said...

Και όμως, δες στην Ευρώπη τι γίνεται, έχει ξεσηκωθεί ο κόσμος και οι οργανώσεις, η κατασκευή νέων σταθμών θα συναντά αντιδράσεις κλπ. Δεν ισχυρίζομαι ότι η τεχνολογία θα καταργηθεί αυρίο, αλλά σίγουρα πνέει τα λοίσθια.

Anonymous said...

Mίστερ Σάουρμιλκ, πληζ ανdβάϊζ ρηκουάϊρνd κόρσ οφ άξιον

Anonymous said...

εγκαλεσε τον Σαμαρα μόλις τώρα στην Βουλή ο Καραxhαφερης για τον Γαρουφαήλ. Πώς είναι δυνατόν ο συνεργάτης σας, λέει, να καθυβρίζει αρχηγούς κομμάτων και έγκυρα ΜΜΕ

Για να δούμε τί θα απαντήσει ο Σαμαράς

Anonymous said...

"Πολύ γέλιο" ο δεκάρικος του αυνάν για την κακή συντηρητική Ευρώπη έναντι της δυναμικής του σοσιαλισμού.

Anonymous said...

http://bit.ly/gXYTUq

Anonymous said...

Δεν υπάρχει περίπτωση να αντικατασταθεί η πυρηνική ενέργεια στην παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος, γιατί δεν το επιτρέπει η υπάρχουσα τεχνολογία.

Είχα διαβάσει παλιότερα ότι η "πράσινη ανάπτυξη" μπορεί δεν μπορεί να καλύψει ένα 15%-20% της παγκόσμιας ζήτησης ενέργειας. Κι αυτό στην καλύτερη των περιπτώσεων.

Με αυτό δεδομένο, αν πάψει η χρήση πυρηνικής ενέργειας αύριο, τα μόνα ρεαλιστικά σενάρια είναι:

1) Να σταματήσει η ηλεκτροδότηση σε μεγάλες περιοχής του πλανήτη.
(Αποκλείεται, γιατί τέτοια προβληματική καθημερινότητα δεν αντέχεται πάνω από μήνα, παρά μόνο σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Θα γίνει εξέγερση.)

2) Να χρησιμοποιηθούν λιγνίτες, πετρέλαιο κλπ. (Αποκλείεται, λόγω της προκαλούμενης επιβάρυνσης στην υπερθέρμανση του πλανήτη που θεωρείται εξαιρετικά σοβαρό ζήτημα.)

ΥΓ Κοινή λογική είναι αυτά....

Anonymous said...

Εντωμεταξύ, είναι τεραστίων διαστάσεων καραγκιοζιλίκι και λαϊκισμός η διακοπή λειτουργίας των γερμανικών πυρηνικών εργοστασίων από τη Μέρκελ.

Φαντάζομαι ότι η πιθανότητα να χτυπηθεί η (μη σεισμογενής) Γερμανία από σεισμό ή τσουνάμι, είναι μικρότερη από αυτήν του να χτυπηθεί από μετεωρίτη. Στατιστικά απίθανο δηλαδή.

ΥΓ Κοινή λογική είναι και το παραπάνω....

Anonymous said...

10:19

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΓΕ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ ΣΟΥ,;ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ Η ΘΕΙΤΣΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΑΠΛΩΜΑ ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΣΙΟΥ ΑΠ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΞΥΝΟΥ ΤΡΑΧΑΝΑ.

Anonymous said...

4:58 δηλαδή ισχυρίζεσαι ότι μετά από αυτό το κάζο η Ιαπωνία θα εξακολουθήσει να χρησιμοποιεί πυρηνική ενέργεια γιά παραγωγή ηλεκτρισμού; Η κοινή λογική υπαγορεύει ότι αυτή η πιθανότητα είναι εξαιρετικά χλωμή, πιό χλωμή και από μακιγιάζ καμπούκι. Και φυσικά το conventional wisdom αναφορικά με την χρήση πυρηνικής ενέργειας άλλαξε ήδη δραματικά σε ΗΠΑ, Γερμανία και Γαλλία όπως θα δεις εδώ.

Εννοείται ότι οι "πράσινες" πηγές ενέργειας δεν είναι επαρκές υποκατάστατο (είναι και οικονομικά ασύμφορες) συνεπώς κάτι μου λέει ότι η πλάστιγγα θα κλίνει υπέρ της λίγης ακόμα υπερθέρμανσης (με ολίγη από πίεση ψηφοφόρων).

Ας μας πει και ο Ξυνόγαλος πως κατάλαβε ότι ο εικονιζόμενος τραχανάς είναι ξινός και να μας πεί ποιό είδος προτιμάει (ξινό ή γλυκό) γιά να προμηθευτούμε αναλόγως. Αν μάλιστα διαθέτει σπιτικό και τον στέλνει επί αντικαταβολή ευχαρίστως να το συζητήσουμε.

Anonymous said...

http://bit.ly/gTy0LI

8:53, έπεσα πάνω στο παραπάνω άρθρο χαζεύοντας στο CNN πριν από λίγο. Καμιά φορά, η κοινή λογική ταυτίζεται με τη γνώμη ενός ειδικού.

Τα debates αυτά είναι απαραίτητα αυτή τη στιγμή και γίνονται με την ίδια λογική που και η Μέρκελ κλείνει πυρηνικά εργοστάσια. Για να καθησυχάσουν την κοινή γνώμη. Σε όλο τον κόσμο (ίσως πλην Ιαπωνίας), θα μείνουν στην κουβέντα, ανεξάρτητα με το τί θα γίνει στην Ιαπωνία τελικά. Ήδη ο εκπρόσωπος του Ομπάμα δήλωσε πως οι ΗΠΑ δεν εγκαταλείπουν την πυρηνική ενέργεια όπως το ίδιο δήλωσαν και οι Γάλλοι.
Στην Ιαπωνία, εξαρτάται φαντάζομαι από το αν θα γίνει καμια μεγάλη διαρροή. Αν δεν γίνει, φαντάζομαι ότι θα εκσυγχρονίσουν τα εργοστάσια τους και θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν πυρηνική ενέργεια. Αν γίνει, κανείς δεν ξέρει. Πάντως αν κρίνουμε ιστορικά, ούτε στη Ρωσία σταμάτησαν να χρησιμοποιούν πυρηνική ενέργεια μετά το Τσερνομπίλ, ούτε στις ΗΠΑ μετά το 3 mile island. Εκτός του ότι οι Ιάπωνες είναι εξαιρετικά πειθαρχημένοι και θα κάνουν ότι τους πει η κυβερνησή τους αν αποφασιστεί να παραμείνουν τα εργοστάσια, είναι γεγονός το ότι ενώ έφαγαν 2 ατομικές βόμβες, αυτό δεν τους εμπόδισε να χρησιμοποιήσουν πυρηνική ενέργεια αργότερα παρά την ευαισθησία τους με το θέμα. Άρα, σίγουρα δεν εγκαταλείπεται στον υπόλοιπο κόσμο, με εξαίρεση ίσως την Ιαπωνία

Anonymous said...

Ndήαρ Μίστερ Σάουρμιλκ 5:17, δις ιζ 10:19 σπήκινγκ. Ουάϊ, θένκ γιου βέρυ μάτς μπατ αϊ τζάστ φάουd δις πίκτσερ οφ σάουρ τραχανάς. Κονγκράτς αρ νdιού το γιόρ άνσεστορς φορ χάβιg μπροτ απ σάτς α τρου νγκρήκ.

Aζ φορ δε κουέστιον πόουζνd μπάϊ δη τζέdλεμαν οφ 8:53, αϊ αμ τάκιg δη λίμbερτι οφ ρεπλάϊg ον γιόρ μπηχάφ. Ι μπιλίβ δατ γιου αρε αν άβινd φαν οφ σάουρ τραχανάς αντ γιού φίνγκιουρνd δατ δη τραχανάς ιν κουέστιον ιζ σάουρ ντιού το ιτς κόλορ.

Anonymous said...

10:04 Αψογη γλωσσομάθεια (ακόμα πιό άψογη χατχηνικολάκικη προφορά)!

Anonymous said...

9:25 οι εξελίξεις όμως τρέχουν γρήγορα. Στις Σουηδία και Γερμανία έχει ήδη γίνει της πουτάνας, στις ΗΠΑ βγήκε η Χίλαρυ και μίλησε γιά ανάγκη επανεκτίμησης της πυρηνικής πολιτικής. Ολα θα κριθούν από την έκβαση της κατάστασης στην Φουκουσίμα καθώς το συμβάν είναι ακόμα σε εξέλιξη. Γιά να μην παρεξηγηθώ, και εγώ κατ' αρχάς είμαι υπέρ της πυρηνικής ενέργειας (αν όμως τα πράγματα στην Ιαπωνία ξεφύγουν εκτός ελέγχου θα είμαι υποχρεωμένος να αναθεωρήσω). Πως θα κάνουμε τουήτ σε 50-100 χρόνια που πάπαλα τα ορυκτά καύσιμα; Θα ανεβαίνουμε στα κλαδάκια σαν τα σπουργιτάκια;

Anonymous said...

κατ' αρχήν

Anonymous said...

Τον κόβω τον Ξυνόγαλο για αρχαιολάτρη που στο σπίτι του γυρνάει με χλαμύδα και σαγιονάρες και τρώει μόνο πατροπαράδοτο τραχανά και όσπρια (το τελευταίο δικαιολογεί και τις πολλές κλανιές αλλά πάνω από όλα η υγεία).

Anonymous said...

ειναι κλανιαρης;

Anonymous said...

Ο ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΟΥΣ 300 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ.

ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΩΝΑΚΗ Η ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΚΟΥΤΑΛΑ ΣΕ 180 ΝΟΜΑΤΑΙΟΥΣ, ΣΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΤΟΥΣ,ΨΟΦΑΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.

Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΟΥΤΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΤΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟ ΛΟΛΜΠΥ ΑΠΟ ΑΣΤΟΡΙΑ ΜΕΡΙΑ,ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΦΟΡΑΝ 2 ΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΩΡΑ ...ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ.
100 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΤΡΑΧΙΑ ΔΗΛΑΔΗ.

Anonymous said...

Εμείς οι βλάχοι όπου λάχει.

Anonymous said...

ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ.

ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΟΥΡΤΟΒΟΛΟΥΣ Η ΓΙΟΥΡΤΟΡΊΠΤΕΣ.

1,ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.

2,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΕΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΣΤΡΑΓΓΙΣΤΟ.

3,Ο ΚΕΣΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΛΕΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΑΦΡΥ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΕΠΙΚΑΛΥΜΑ.

2,Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΒΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 2,5 ΜΕΤΡΑ.

5.ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΠΕΙΡΑΜΕΝΟΥΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΡΟΧΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΨΙΛΟΚΡΕΜΑΣΤΗ Η ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΚΟΥΤΑΛΙ.

5,Ο ΝΟΜΟΣ 4000 ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ.

ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΕΣ ....

Anonymous said...

Οχι φίλε. Το κατ' αρχήν (ως προς τις βασικές αρχές) προέρχεται από το λατινικό in principio, in principle αγγλιστί. Το κατ' αρχάς (στην αρχή, αρχικά) εκ του λατινικού ab initio, στα αγγλικά at first, to start with κ.λπ. Εδώ δεν τίθεται θέμα αρχών, η αποδοχή (ή απόρριψη) εξαρτάται από το αποτελέσμα, άρα κατ' αρχάς είμαστε υπερ αλλά αν κάτι στραβώσει επαναθεωρούμε (εκτός αν είμαστε εκ πεποιθήσεως τουρμπινολάγνοι άρα κατ' αρχήν υπέρ).

Anonymous said...

Το γιαούρτι (ή η γιαούρτη; ας μας δώσει τα φώτα του ο Ξυνόγαλος) που εισέπραξε χθες ο αντιπρόεδρος

http://www.youtube.com/watch?v=OWU1yvyV8oI

και ο διάλογος με τους συγκεντρωμένους μετά

http://www.youtube.com/watch?v=jxGlc0T5Xr8

Anonymous said...

Αχ, Μιλένα...

Anonymous said...

Δηλαδή τα «κερατιάτικα» της κυρίας Αποστολάκη

Άραγε κυριολεκτεί ο δημοσιογράφος? Να τοποθετηθεί ο λοχαγός Βάρσος. Έστω ο Καραϊσκος.

γκριζομάλλης said...

Όχι, να τοποθετηθεί ο reporter X, που πάντα έχει καλό παραπολιτικό ρεπορτάζ. Ή έστω να τα μας τα μεταφέρει μέσω τρίτων.

Anonymous said...

Αυτό δεν είναι παραπολιτικό, σεξουαλικό ρεπορτάζ είναι. Ας μας ενημερώσει κάποιος από τη Sirina News.

Anonymous said...

Νομίζω πως η Μιλένα έχει "σπάσει" πολύ τα τελευταία χρόνια. Δε δικαιολογείται πλέον να της πληρώνουμε τα έξοδα. Να λέγαμε για την Καιλή κάτι παιζόταν.

Anonymous said...

Εγώ πάντως προτιμώ το σεξουαλικό ρεπορτάζ. Μέσα στη γενική κατάθλιψη, ας βλέπουμε τουλάχιστον και κάτι ευχάριστο.

Anonymous said...

Ξυνόγαλε, δεν φαντάζομαι να κάνεις και συ τέτοια!

Sirina News said...

Ο Πολυχρόνης πάντως ακόμη και μετά το χωρισμό, αλλά πριν εκδοθεί το διαζύγιο, και αφού είχε μετακομίσει η Μιλένα στο διαμέρισμα-δώρο στο Κολωνάκι, την είχε υπό στενή παρακολούθηση, 24/7.

Anonymous said...

Φήμες πάντως κυκλοφορούν γιά κρυφές πρωϊνές συναντήσεις της πολύ φιλόδοξης, φιλοχρήματης και κατά φαντασίαν ωραίας Μιλένας σε διαμέρισμα των β. προαστίων με γόνο πρώην πρακτορίσκου των μυστικών υπηρεσιών της πάλαι ποτέ "λαϊκής" δημοκρατίας της Γερμανίας και πολύ καλλιεργημένου ανθρώπου.

Anonymous said...

και πολύ καλλιεργημένου ανθρώπου

αυτό με μπερδεύει, αλλιώς θα ορκιζόμουνα στη ζωή του Καραϊσκου ότι εννοείς τον σπυριάρη κοκκάκια.

«Oldest ‹Older   601 – 800 of 1536   Newer› Newest»