Monday, April 4, 2011

Δημήτρης Ιατρόπουλος: ο ποιητής που δεν έβαφε τα μαλλιά του



Λόγοι δεοντολογίας – και έχουμε ξαναπεί πόσο ψηλά βάζουμε τη δεοντολογία – επιβάλλουν μιαν απερίφραστη παραδοχή: Είμαστε προκατειλημμένοι απέναντι στον ποιητή Ιατρόπουλο Δημήτρη! Θετικώς προκατειλημμένοι – για να εξηγούμεθα. Από την εποχή της εφηβείας μας, είχαμε τον Δημήτρη σε ένα νοητό εικονοστάσι. Και το πληρώσαμε. Όταν η καθηγήτριά μας των Νέων Ελληνικών μάς ερώτησε πέρυσι στην τάξη «ποιος είναι ο πιο αγαπημένος σας έλληνας ποιητής;», η απάντησή μας (μαζί με το σηκωμένο χέρι) ήλθε ασκαρδαμυκτί – ταχύτερα απ’ όσο ο Θανάσης Λάλας καταβροχθίζει μια τυρόπιτα: «Ο Δημήτρης Ιατρόπουλος κυρία!»… Έκτοτε, τοποθετηθήκαμε, οριστικά και ανεπανόρθωτα, στα μαύρα κατάστιχα της κυρίας καθηγήτριας, πληρώνοντας την προτίμησή μας με σκώμμα, χλευασμό και αντιπάθεια. Και ήμασταν και λιγάκι ερωτευμένοι με αυτή την καθηγήτρια, οπότε ο πόνος διπλός. Ουδέποτε, όμως, το μετανιώσαμε. Δεν θα μας αλλάξει ο πόθος και ο έρωτας τον χαρακτήρα και τις αξίες μας. Γιατί, όπως έλεγε και ο συνάδελφος του Ιατρόπουλου, ο σπουδαίος (αλλά όχι τόσο σπουδαίος όσο ο Δημήτρης) E.E. Cummings «το να μην είσαι παρά μονάχα ο εαυτός σου – σ’ έναν κόσμο που πασχίζει μέρα-νύχτα να σε κάνει κάτι άλλο – σημαίνει να δώσεις τη σκληρότερη μάχη που ένας άνθρωπος μπορεί να δώσει». Εμείς δώσαμε αυτή τη μάχη. Και ουδέποτε το μετανιώσαμε. Ήμασταν – και παραμένουμε – ιατροπουλικοί· μέχρι μυελού οστέων· ανεξαρτήτως δυσκολιών· πληρώνοντας και το σχετικό τίμημα…

 

Η ζωή του αγαπημένου μας ποιητή Δημήτρη Ιατρόπουλου θυμίζει μυθιστόρημα. Ίσως απ’ αυτά τα φτηνά, pulp μυθιστορήματα, που τυπώνονται σε κακής ποιότητας χαρτί – αλλά πάντως μυθιστόρημα. Ο δαφνοστεφής ποιητής μας ουδέποτε επιθύμησε το «καλούπωμα» σε μια αστική – πολλώ δε μάλλον μικροαστική – τακτοποίηση, σαν κι αυτές «των πολλών» και συμβιβασμένων που του έφερναν αναγούλα. Όχι! Ο ποιητής Δημήτρης θα έφκιανε (sic) αλλιώς τη ζωή του, ασυμβίβαστα, ρηξικέλευθα, προοδευτικά, επαναστατικά. Οπότε και πήρε τη μεγάλη απόφαση. Παρέα με ένα μικρό (πλαστικό) τσαντάκι που είχε μέσα μόνο κάποια χρειώδη (κανά δυο σώβρακα, μια-δυο φανέλες, ένα ζευγάρι κάλτσες), ο Δημήτρης βάλθηκε να κατακτήσει τον κόσμο. Όχι μόνον λόγοι αδεκαρίας, αλλά και λόγοι δεοντολογίας, λόγοι αρχής (και κυρίως, για να λέμε και τη μαύρη αλήθεια, λόγοι στυλ και πόζας) τον ώθησαν στη λογική του… ωτοστόπ (τόσο της μόδας τότε στα κοινωνικά στρώματα των λέτσων και των παιδιών των λουλουδιών που τόσο θαύμαζε ο ποιητής μας). Αψήφησε ο Δημήτρης τους κινδύνους που ελλοχεύουν πίσω από μια τέτοια επιλογή. Όμορφο και άγουρο παιδί ακόμη, δεν εδίστασε να παρακάμψει ενδεχόμενες παγίδες που κρύβονταν πίσω από ντούρους μουστακαλήδες οδηγούς τριαξονικών και άλλων ογκωδών οχημάτων...


Έτσι, μπήκε πλησίστιος στην περιπέτεια του να γνωρίσει, μέσω ωτοστόπ,  τον κόσμο. Τι περιπέτεια θεέ μου… Πόσο συνάρπαζε και συντάραζε την ασυμβίβαστη και φιλοπερίεργη ψυχή του μικρού Δημήτρη μια τέτοια προοπτική… Του έτυχαν πολλά σκασμένα λάστιχα σε αυτή την περιήγηση. Από τότε, ο Δημήτρης βαδίζει στην τέχνη, αλλά και τη ζωή, μονίμως με σκασμένο λάστιχο. Είδε πολλά ο Δημήτρης σε αυτήν την περιήγηση. Άλλα τα φωτογράφισε με την μικρή, ταπεινή φωτογραφική μηχανούλα του (Kodak;). Πόσα περισσότερα, όμως, δεν φωτογράφισε με τη μηχανή του μυαλού του – πόσες εικόνες δεν βάστηξε (sic) στη μνήμη του για να γίνουν οι θύμησες του αύριο και να αποτελέσουν το καύσιμο που θα οδηγούσε τον Δημήτρη στις δαφνοστρωμένες λεωφόρους της υψηλής ποιήσεως.

 

Αν και αγχίστροφος, δεν αμέλησε και το θέμα των σπουδών ο νεαρός (τότε) Δημήτρης. Μπορεί οι σπουδές στα συμβατικά πανεπιστήμια να αποτελούν μια, κατά βάσιν, μπουρζουάδικη συνήθεια, ωστόσο ο Δημήτρης δεν είχε σκοπό να αποκοπεί εντελώς από τα κοινωνικώς ισχύοντα. Ήθελε, μάλιστα, να ικανοποιήσει και την οικογένειά του. Να δείξει ότι δεν θα γινόταν ένας γραφικός στιχοπλόκος, ένας ασήμαντος δεκαρολόγος της ποιήσεως, ένας ποετάστρος, κάποιος που θα αποτελούσε αντικείμενο μόνιμης καζούρας από τους «ταχτοποιημένους», αλλά ότι θα είχε και τα «αστικά» παράσημα κάποιων ακαδημαϊκών σπουδών. «Σπούδασε μέσα και έξω» (sic), λοιπόν, όπως ο ίδιος μας πληροφορεί χαρακτηριστικά στο βιογραφικό του. Τί δηλοί η αναφορά αυτή τοιουτοτρόπως διατυπωμένη; Μα τι άλλο από το ότι ο Δημήτρης δεν μπόρεσε να περατώσει επιτυχώς καμιά σπουδή και, επομένως, να λάβει κάποιο πτυχίο. Μπορεί να απέτυχε – σύμφωνα με τα αστικά και μόνον κριτήρια – στο θέμα των σπουδών ο Δημήτρης, αλλά έτσι παρέμενε ευτυχώς αμόλυντος από αστικές συμβατικές κηλιδώσεις, διατηρώντας την πνευματική ανεξαρτησία του. Ίσως και να σκέφτηκε ότι οι κανονικές σπουδές και τα επίσημα πτυχία τιθασεύουν την πρωτοτυπία, την πνευματική ευρωστία, την καλλιτεχνική ρώμη, τη δημιουργική ορμή. Και ο Δημήτρης (πίστευε ότι) είχε πολύν δρόμο μπροστά του στα θέματα της καλλιτεχνικής δημιουργίας…

 

Έτσι, με μιαν έντονη κάψα στην ποιητική ψυχή του, ο Δημήτρης αναδεικνύεται, σταδιακά, σε «ποιητή της αμφισβήτησης»! Σκωπτικώς αντιμετωπίζεται μια τέτοια ταυτότητα από την πλειονότητα του κόσμου. Ορισμένοι υποστηρίζουν ότι αυτή η προδιάθεση ενισχύεται και από τη συνήθεια που διατηρούσε τότε ο Δημήτρης να προτιμά γενικώς το «καουμπόικο» στυλ, με γιλέκα, μαντήλια κλπ., ενώ τα ποδάρια του συνήθως κοσμούσαν δερμάτινες (ή από δερματίνη) μπότες ψηλές, με φερμουάρ, και μάλιστα φορεμένες… έξω από το παντελόνι!


Ακούγονται κλαγγές πιρουνιών και κουταλιών σε πιάτα και ποτήρια, γέλια ή γιούχα κάθε που περνά ο Δημήτρης από τους δρόμους πρωτευούσης και περιχώρων. Ο λόγος απλός. Ο όρος «ποιητής της αμφισβήτησης» που έδωσε στον εαυτό του ο ποιητής μας παραπέμπει σε παράγκες, στον Σίμο τον Υπαρξιστή, στον Τάκη τον Βόγλη και άλλες γραφικές περιπτώσεις του αθηναϊκού περιθωρίου. Ο ποιητής Δημήτρης, όμως, θα κουβαλάει επάνω του υπερηφάνως αυτή την ταυτότητα, ωσάν παρασήμον  χρυσούν (και ουχί τσίγκινον, εκ του Φρουζάκη αγορασθέν…). Τα μακριά δε μαλλιά του (επαναστατικώς άλουστα, ως επί το πολύ)  βοηθούν στη δημιουργία μιας αλλόκοτης, γραφικής εικόνας· αλλά θυμίζουν και λευκό άτι που εφορμά, υπερήφανο και ελεύθερο (προς το άγνωστο). Ο επαναστατικός, όμως, οίστρος του ποιητή Δημήτρη έμελλε να αναλωθεί αποκλειστικώς στο σκάρωμα κάποιων στίχων (που απευθύνθηκαν, εν τέλει, σε πολύ περιορισμένο ακροατήριο), καθώς και στο σουλατσάρισμα του ποιητή σε κάποιες (γλυκανάλατες) μπουάτ, πολύ της μόδας τότε, τις οποίες ενθυμούνται με εκνευριστική νοσταλγία κάτι μεσήλικες (και βάλε) της σήμερον, αναπολώντας μια (δήθεν) καθαρότητα που υπήρχε την εποχή εκείνη στις αγνές (;) ανθρώπινες καρδιές…


Ο «ποιητής της Αμφισβήτησης» έφτασε, πάντως, την αμφισβήτηση στα ακρότατα όριά της, αφού μπόρεσε να αμφισβητήσει ακόμη και τον ίδιο του τον εαυτό! Αφενός, γιατί, αν και αμφισβητίας, φέρεται (ο ίδιος το αρνείται) να υμνεί την Αστυνομία Πόλεων του δικτατορικού καθεστώτος...


Αφ’ ετέρου, γιατί εξελίχθηκε σε πολιτικό γυρολόγο, φτάνοντας μέχρι του σημείου να πολιτευθεί στον δήμο Αθηναίων με το ψηφοδέλτιο του… Νικήτα Κακλαμάνη, αλλά και να εκτεθεί ως υποψήφιος βουλευτής στη Β Αθηνών με τη... Νέα Δημοκρατία! Ανεπιτυχώς, τελικά, αφού οι ψηφοφόροι  φάνηκαν να μην μπόρεσαν να εκτιμήσουν το ειδικό βάρος του Δημήτρη. Ο ίδιος, μετά την εκλογική αποτυχία του, δήλωσε ότι τελικά δεν τον ενδιέφερε και πολύ το θέμα και ότι δεν εξελέγη όχι γιατί τον μαύρισαν οι ψηφοφόροι, αλλά διότι δεν διέθεσε ούτε χρήμα ούτε χρόνο κατά την προεκλογική περίοδο (οι γνωστές δηλ. δικαιολογίες όσων δεν συμβιβάζονται με την αποτυχία). Πάντως, μια εβδομαδιαία εκπομπή στον δημοτικό ραδιοφωνικό σταθμό την τσίμπησε ο Δημήτρης…

 

Ο Ποιητής μας, φευ, δεν συναντήθηκε με την αναγνώριση που του έπρεπε. Αντ’ αυτής, έκλεισε μόνιμο ραντεβού με την γραφικότητα, λένε κάποιοι. Αυτό, όμως, καθόλου δεν τον πτόησε. Αντιθέτως, τον όπλισε με πείσμα και ατσαλένια θέληση – αλλά και προσαρμοστικότητα. Έτσι, δεν δίστασε να περάσει στην τέχνη της εμπορικής στιχοπλοκής, συνεργαζόμενος με μια γκάμα εκλεκτών και καταξιωμένων μουσουργών και αοιδών (Αφοί Τζαβάρα, Γιάννη Πηλιούρη, Δάκη, Γιώργο Κατσαρό κλπ.). Ως αποκορύφωμα της στιχοποιητικής καριέρας του εκλεκτού στιχοπλόκου Δημήτρη πρέπει μάλλον να θεωρηθεί η συνεργασία του με την μεγάλη λαϊκή αοιδό Ρίτα Σακελλαρίου, με την οποία και διατηρούσε μια ζεστή, τρυφερή σχέση. Έτσι, το κλασσικό πλέον άσμα «Ναύτης και Καντηλανάφτης» (Άντρα μου καντηλανάφτη/ Αχ! και να ’μοιαζες του ναύτη/ Αχ! και να ’μοιαζες του ναύτη/ Άντρα μου καντηλανάφτη) έλαβε σάρκα και οστά, αφήνοντας ανεξίτηλη τη σφραγίδα του στην ιστορία του καλού ελληνικού τραγουδιού.


Η γλωσσική πρωτοτυπία υπήρξε – και παραμένει – το χαρακτηριστικό της Ιατροπούλειας ποιήσεως. Λέξεις και φράσεις μοναδικές, εμπνευσμένες, ποιητικές (έως και αλλόκοτες) θα ευφράνουν την ψυχή ημών των πιστών του αναγνωστών. «Οπισθοδακτυλοκρυψία», «Τον δικό μου Χριστό τον λένε Χρήστο» και άλλα εμπνευσμένα παρόμοια, δηλώνουν με καθαρότητα ότι εδώ έχουμε φλέβα ποιητική από τις σπάνιες.

 

Τίποτε δεν είχε συγχύσει περισσότερο τον μεγάλο μας στιχοπλόκο από τη ρήση του αλήστου μνήμης Σωτήρη Κούβελα περί ποιητών, σύμφωνα με την οποία «οι ποιητές είναι λαπάδες». Η σύντροφος του Ιατρόπουλου, η ζωγράφος Κατερίνα, θυμάται τον ποιητή σκασμένο, να αρνείται να βγει από το σπίτι, να απαγγέλει (στεντορεία τη φωνή) ιερεμιάδες για την κατάπτωση του τόπου, να καπνίζει αρειμανίως καθήμενος στον καναπέ και έχοντας μάλιστα (ως ένδειξη διαμαρτυρίας) κατεβασμένα και τα φερμουάρ από τις μπότες. Δύο μέρες είχε να βγει από το σπίτι ο Ιατρόπουλος λόγω αυτής της δήλωσης. Μέχρι που ο νεοδημοκράτης μουσικοσυνθέτης Γιώργος Κατσαρός τον ενημέρωσε ότι ο Κούβελας χαρακτήρισε ως λαπάδες όλους τους ποιητές εκτός από τον ίδιο. Η ανακούφιση πήρε τη θέση του θυμού στην ψυχή του Δημήτρη και, έκτοτε, μεταξύ των δύο κορυφαίων Ελλήνων γεννήθηκε μια δυνατή αμοιβαία εκτίμηση, που εξελίχθηκε σε μια θερμή, αδιατάρακτη φιλία.


Συνετάραξε το πανελλήνιο η σχετικώς πρόσφατη επιστολή που έστειλε ο Ποιητής Ιατρόπουλος προς «έλληνες τραπεζίτες, μεγαλοεπιχειρηματίες, εφοπλιστές και αρχιδεσποτάδες», τρίζοντας δόντια. Πύρινος λόγος, αλλά συνάμα και ποιητικός. Ας θαυμάσουμε ένα απόσπασμα που συγκλονίζει: «Η πατρίδα κυλιέται σαν τσούλα στα πεζοδρόμια, οι κωλοσύμμαχοι βγάζουνε όλα τους τα κόμπλεξ, οι ανθέλληνες περιμένουν σαν κοράκια να μοιράσουν τις σάρκες μας, κι εσείς μετράτε τι ακόμα θα κερδίστε απ’ αυτό το σαρακοφαγωμένο “νεοελληνικό” κρανίο, που πάνε να του αφαιρέσουν εντελώς τη φαιά ουσία απ την κρανιακή κάψα;» – και ο συγκλονισμός έφτασε σε ύψη ασύλληπτα. Αλλά ο Δημήτρης δεν δίστασε, πρόσφατα και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Ποιήσεως, να απευθύνει επιστολή και προς τον Πρωθυπουργό, με τον χαρακτηριστικό τίτλο Φύγε, Τώρα!, αποκαλώντας τον «ξένο» και ζητώντας του να φύγει από τη χώρα. Σε κάποιους ελάχιστους πάντως, που δεν μπόρεσαν να βρουν τη σοβαρότητα μέσα σ’ αυτά τα λόγια του Δημήτρη, η Ιατροπούλειος αυτή επιστολή προκάλεσε ασυγκράτητα γέλια.


Από τα ιστορικά Καλύβια Αττικής, όπου έχει στήσει το σπιτικό του, εκτοξεύσει τα πύρινα βέλη του ο διακεκριμένος ποιητής μας. Του φταίνε οι πάντες και τα πάντα. Αυτό ας μην θεωρηθεί ως σύμπτωμα προχωρημένου γεροντοκορισμού – απλώς ο Δημήτρης έχει θέσει πολύ ψηλά τον πήχυ. Αλλά ο Ιατρόπουλος δεν ξέρει να επικρίνει μόνο – κινείται και θετικά. Έτσι, είναι δεδηλωμένος υποστηρικτής της καθαρής από ναρκωτικά ζωής. Κακώς – πιστεύουν κάποιοι – αφού – όπως λένε – μόνο συνοδεία ναρκωτικών ουσιών μπορείς να αντέξεις την ποίησή του…

 

Η ποίηση ποίηση, αλλά κάποια στιγμή λύγισε ο Ιατρόπουλος. Και οι μεγάλοι ποιητές φαίνεται ότι κάποτε λυγίζουν… Τον συνεπήρε, λοιπόν, η σαγήνη της εύκολης τηλεοπτικής δημοσιότητας. «Πάει, την ψώνισε με τη δημοσιότητα ο Δημήτρης», άρχισαν να λένε πολλοί φίλοι του. Και άλλοι, βέβαια, την έχουν πατήσει έτσι, αλλά από έναν ποιητή της κλάσεως του Ιατρόπουλου θα αναμέναμε ισχυρότερες αντιστάσεις. Πάντως, η τηλοψία έχει δεχθεί εδώ και κάμποσο καιρό τα πυρά του Ποιητή μας. Κάνει συχνά λόγο για «θεαματική χαζοτηλεμανία». Η κριτική αυτή, όμως, όπως ήδη σημειώσαμε, ουδόλως τον εμποδίζει να κηρύττει τον λόγο της αληθείας από του άμβωνος του ALTER, και τις σπάνιας καλαισθησίας εκπομπές του Μάκη και του Χαρδαβέλλα. Ενώ τα θέματα που απασχολούν, κατά κύριο λόγο, το νου του Δημήτρη είναι η ελληνική παρακμή, αλλά και το φλέγον ζήτημα της ελεύσεως των εξωγήινων. «Ίσως με λένε τρελό» είχε στιχουργήσει εμπνευσμένα κάποτε ο Δημήτρης. Όχι, τρελό σίγουρα δεν τον λένε. Για γραφικό, δεν ξέρω…


Ο Δημήτρης Ιατρόπουλος τώρα, σε αυτούς του κρίσιμους καιρούς, δεν διστάζει να κατεβεί και στην Αγορά και να συμφύρεται με τους όλους εμάς τους μη ποιητές, τους κοινούς θνητούς. Έτσι, είχαμε το προνόμιο να τον εντοπίσουμε κάποτε στο μπαρ του πολυκαταστήματος ΙΚΕΑ (έχουν και υλικές ανάγκες οι ποιητές), οπότε και τον παρακολουθήσαμε εκ του σύνεγγυς. Ο Ποιητής Δημήτρης φορούσε τη γνωστή ενδυμασία του, δηλ. υποκάμισο μακρυμάνικο (με σηκωμένα, όμως, τα μανίκια) και από μέσα μια μακρυμάνικη κοκκινομπλέ μπλούζα (με κατεβασμένα, όμως, τα μανίκια). Τα νύχια των χεριών υπερβολικά μακριά (για τα πόδια δεν γνωρίζουμε, αφού δεν φορούσε πέδιλα). Το μαλλί πάντοτε μακρύ, να ανεμίζει, ενώ τις σεπτές ποιητικές παρειές κοσμούσαν, ως συνήθως, δύο υπέροχες, πλούσιες, βικτωριανού τύπου φαβορίτες.


Εντύπωση μας προκάλεσε το ότι ο εκλεκτικός ποιητής μας δεν ήταν καθόλου εκλεκτικός στο φαγητό του, αφού στο ένα χέρι κρατούσε ζουμερό hot-dog, ενώ μπροστά του βρισκόταν πλαστικό πιάτο με αναρίθμητα, μικρά, λαχταριστά κεφτεδάκια!

 

Το λιχούδικο ύφος, καθώς και η βουλιμία με την οποία είχε εφορμήσει στο πρόχειρο φαγητό του, απέδειξε, για μια εισέτι φορά, ότι ο Ιατρόπουλος δεν κοιτά τα πράγματα αφ’ υψηλού ως ποιητής, αλλά ότι, αντιθέτως, παραμένει ένας συνηθισμένος, λαϊκός και απλοϊκός άνθρωπος – όπως εξάλλου κι η ποίησή του…

1,694 comments:

«Oldest   ‹Older   801 – 1000 of 1694   Newer›   Newest»
Anonymous said...

12:41 δε θα χρειάζεται να κατέβεις πολλές φορές στο κέντρο. Μία μόνο για το Πρώτο και καθάρισες.

Βασίλης Παϊτέρης said...

Καλά τα λέει ο Καραϊσκος. Πράγματι την -12χρονη- ξαδελφούλα μου είχε παντρευτεί ο Κεράνης.

Anonymous said...

Μπορεί Καραισκο να λες αυτό που λες για πλάκα, αλλά είναι μεγάλη αλήθεια αυτό. Εγώ κάποτε για ένα ολόκληρο καλοκαίρι ερωτοτροπούσα με μια καταπληκτική τσιγγάνα που είχα γνωρίσει τυχαία όταν είχα πάει να αγοράσω από τον πατέρα της ένα τραπέζι αντίκα που είχα παραγγείλει να μου φέρει από την κεντρική ευρώπη. Μια χαρά κορίτσι, πανέμορφη, ευγενική και πεντακάθαρη. Ολα τα άλλα είναι στερεότυπα, αν και εννοείται ότι δεν ξέρω να μιλήσω γενικά για τις τσιγγάνες παρά μόνο για εκείνη τη μία και υπέροχη που γνώρισα.

Anonymous said...

Λάθος κάνει ο Καραϊσκος. Πάλι. Κατά τα λοιπά το προβοκάρισμά του είναι δικαιολογημένο. Είπαμε οι γύφτοι είναι Άρειοι μπροστά του.

Anonymous said...

Επιβεβαιώνω και εγώ, ότι ένας μεγιστάνας φίλος του Καραϊσκου, είχε κάνει άνω κάτω τον κόσμο για τα μάτια μιας τσιγγάνας.

Anonymous said...

αλησμονητες πασοκοεποχες

http://www.youtube.com/watch?v=-HQOzbSWGHA&feature=related

Anonymous said...

και ρουμανοαθιγγάνα-μολυσμένη μήτρα κιόλας.

Anonymous said...

Εγώ πάλι που είχα γνωρίσει την αδερφή του Καραϊσκου.... Μιά χαρά κορίτσι, αν σου αρέσουν οι μαυριδερές μουστακαλούδες, άσχημες, αγενείς και πανβρώμικες. Κι αυτό δεν είναι στερεότυπο αλλά γεγονός. Όλες οι γυναίκες της Καραϊσκονήσου έτσι είναι.

Anonymous said...

δεν εχω αδερφή έχω αδερφό που στην κ...ει στο λεπτό

Anonymous said...

O 12:48 αναφέρεται στο χοντρό φίλο του Καραϊσκου, γνωστό και ως Βάρσο.

Anonymous said...

O Παπαστράτος μωρέ δεν είχε παντρευτεί αθιγγάνα;

Anonymous said...

κ...ει = κλάνει

Anonymous said...

Θέλω να ρωτήσω κάποιον που ξέρει από μηντιακά παρασκήνια, το ρεπορερ χ ίσως, τι μέρος του λόγου είναι αυτός ο χίος. Εγώ τον θυμάμαι αθλητικό συντάκτη. Πως αιτιολογείται αυτή η εξέλιξη; Παίρνει αναβολικά;

Ευχαριστώ.

Anonymous said...

Και η Χάρις Αλεξίου τσιγγάνα είναι. Και η Γλυκερία. Και ο Νταλάρας. Για όσους δεν πιστεύουν στην αξία της τσιγγάνικης καρδιάς.

Anonymous said...

Παραστράτος.

Anonymous said...

Πολυ γουστάρω τις Αθιγγάνες Παρα πολύ.απο τις ελληνίδες είναι καλύτερες

Anonymous said...

Και ο Νταλάρας τσιγγάνος; Για πες

Anonymous said...

Τσιγγανίσκος, στη θέση της καρδιάς έχει το πορτοφόλι.

Anonymous said...

Και ο Κουράδας που γράφει εδώ μέσα τσιγγάνος είναι.

Anonymous said...

παλιολέτσο τσιγγάνε

Anonymous said...

Γυφτομπόμπιρας

Anonymous said...

Ο κουράδας που γράφει εναντίον των τσιγγάνων είναι τσιγγάνος;;

Τι σύνδρομο είναι αυτό πάλι;

Anonymous said...

απ τα λιόσα

Anonymous said...

τσιγγανόγυφτας

Anonymous said...

Κουράδα, μήπως είσαι ο αναρχοαυτόνομος που επετέθη στον νομπελίστα βιολόγο γιατί ήταν "ρατσιστής";

Anonymous said...

Εγύπ(φ)τιος ο Μεγαρεύς

Anonymous said...

Ποιος είναι ο κουράδας;

Anonymous said...

Κουραδίσκος

Anonymous said...

ευχαριστούμε τον φίλο ή τη φίλη που μας θύμισε το σπουδαίο τρίο ατενέ

www.youtube.com/watch?v=aq--u9cYuvA

Anonymous said...

O Ιατρόπουλος για τσιγγάνος μου κάνει

Anonymous said...

Σιγα ρε με τα νόμπελ.Νόμπελ και Νόμπελ.Το βρήκαμε τώρα.Ο Νομπελίστας που του επιτέθησαν.Κι ο ελύτης πήρε Νόμπελ.Ειναι ποιητής ο Ελύτης;Για κανα καμάκι στις κυκλάδες έγραφε στιχάκια.Kαι σοβαρολογώ

Anonymous said...

Ο 1:08 είναι ο κλασσικός έλληνας. "Έλα μωρέ τί να μας πει τώρα κι ο νομπελίστας;"

Anonymous said...

Ας ακούσουμε και κάτι σοβαρό.

http://www.youtube.com/watch?v=vkrKYvJpxcg

Anonymous said...

Κλασικός έλληνας είπες; και εγώ που νόμιζα ότι είναι ο καραίσκος

Anonymous said...

Άσε ρε Kαραϊσκο 1.08, πάρε κανένα χρώμα από την Akzo Nobel να βάψεις τις παράγκες, λασπόγυφτε.

Anonymous said...

Μα αυτό εννοούσα. Ο Καραίσκος είναι το ήμισυ του κλασσικού έλληνα. Το άλλο μισό είναι ο Ξυνόγαλος. Αν αυτοί οι δύο άνθρωποι ήταν ένας, θα ήταν "ο κλασσικός ο μαλάκας ο έλληνας".

Anonymous said...

Καραϊσκο σε ενημερώνω ότι Μεγάλη Παρασκή αναχωρούν για τη χώρα των πούρων καστανάς, αιώνιος υποψήφιος και γιατρουδάκος.

Anonymous said...

Έχει δίκιο ο Καραίσκος. Μας έχουν πρήξει με όλοι αυτοί με τις συντηρητικές διακρίσεις που τελικά δεν λένε και τίποτα.

Anonymous said...

νόμπελ β ανδρικού ρόλου

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=Wp9ecwfjbUU

Anonymous said...

μισογυνικού ρόλου

Anonymous said...

1:15 να τις κάνουνε προοδευτικές αυτές τις διακρίσεις για να είσαι ευχαριστημένος. Να παίρνουν τα Nobel όσοι κερδίζουν εμφανιζόμενοι με σανδάλια, μακριά μαλλιά, μούσια και παλαιστινιακές μαντήλες.

Anonymous said...

Το αγαπημένο τραγούδι του Καραϊσκου το #6, "Μαυράκι τσιγγανάκι μου, μελαχρινό μεράκι μου"

Anonymous said...

Κυκλοφορεί ένας παπάρας εδω μέσα που μας έχει σπάσει τα ούμπαλα με τα σύνδρομα του.Κοίτα να ηρεμήσεις χατζηνάσιε γιατί δεν είμαστε όλοι χρυσαυγίτες.Και να ξέρει οτι τα ανώνυμα σχολιάκια σου με τα λίνκς τα χουμε χεσμένα.Ηρέμησε πάρε κανα λέξο.Σε μπλόγκ είσαι δεν είσαι σε βαυαρική μπυραρία το 1930

Anonymous said...

O παπάρας και ο κουράδας είναι το ίδιο ή διαφορετικά πρόσωπα;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Tώρα που θα λείπει ο καστανάς, καλά θα κάνει κάποιος να του πηδήξει τη γκόμενα.Για να μάθει να πηγαίνει στις Κούβες

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=QTNPXG56puw

Anonymous said...

Nαι, συμφωνώ. Δεν είναι καλό να υπάρχουν τέτοια σύνδρομα που πολώνουν. Ηρεμία χρειάζεται και ψυχραιμία. Ο καθηγητής Βαρουφάκης είπε ότι μακάρι η κρίση να μας απομακρύνει από τις βεβαιότητές μας. Και τα σύνδρομά μας, θα προσέθετα.

Anonymous said...

θύμωσε ο γύφτος. Άλλη μία επιβεβαίωση τηε θεωρίας του 1:14.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

του 114;

Anonymous said...

Άσε ρε σαχλαμάρα τώρα που πιάνεις στο στόμα σου ανθρώπους που τρώνε σκατά όλη μέρα από την εγκληματικότητα της κωλοπεριοχής τους. Μου σαι αραγμένος στο κομπιούτερ και μου χεις κι άποψη από την τηλεόραση για τέτοιες κωλοπεριοχές. Σφεντόνα τώρα μ' ανάβεις βραδυάτικα με τις εμμονές σου περί ανθρωπισμού. Ανθρωπιστή της πολυθρόνας. Τράβα δες τί σκατά τρώνε οι άνθρωποι σε τέτοιες περιοχές και μετά βγες και μίλα. Όσο ανθρωπιστής είσαι εσύ με τους τσιγγάνους, άλλο τόσο είμαι και εγώ με τους καημένους που μένουν εκεί και δεν ζούν από το πρεζεμπόριο, το εμπόριο όπλων και την κλοπή, από το οποίο ζει η πλειοψηφία των συμπαθειών σου των τσιγγάνων. Άσε εμένα και τα Λέξο και μπες στο Λέξους να κάνεις καμια βόλτα εκεί τέτοια ώρα να δεις τη γλύκα.

Anonymous said...

δημοκράτη δημοκρατη

Anonymous said...

Δικαιωσύνη θα αποδοθεί μόνο αν πηδήξει αθίγγανος την γκόμενα του καστανά. Αμ πως

Anonymous said...

Αριστείδης ο δίκαιως

Anonymous said...

να την πάρουν τσιγγανοπαρτου στο σχιστο

Anonymous said...

τώρα δε μιλάς ωραία

Anonymous said...

τώρα δε μιλάς ωραία

Anonymous said...

Οι αθίγγαμοι έχουν δώσει πολλά στον κόσμο, ειδικά στις τέχνες. Για να μην γράφουμε ολόκληρα κατεβατά με ονόματα, δίνουμε μια διεύθυνση και όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να μελετήσει. Μερικές αναφορές ελέγχονται για την ακρίβειά τους, αλλά σε γενικές γραμμές το site μιλάει σωστά. Μου το είχε επιβεβαιώσει πριν 1 ή 2 χρόνια και ο ειδικευμένος δημοσιογράφος Σταύρος Θεοδωράκης, ένας από τους καλύτερους δημοσιογράφους που διαθέτει η χώρα μας.

http://www.imninalu.net/famousGypsies.htm

Anonymous said...

Για τον Πατσατζόγλου αρνούμαι να το πιστέψω, δεν του φαίνεται καθόλου

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=bdqYdqloUUg&feature=related

Anonymous said...

o παπαιωάννου το στοπερ της ΑΕΚ το παλιο΄;
α μπα οχι

Anonymous said...

υμνωδία

http://www.youtube.com/watch?v=nY0hDSu8pJQ&feature=related

Anonymous said...

ο Καζαντζίδης ήταν γύφτ ή απλώς τουρκόσπορος?

http://www.youtube.com/watch?v=vMLFc8xeCpI

Πάντως τον ύμνο αυτόν τον τραγουδάγαμε στο πουλμαν στα εκτός έδρας της ΑΕΚ με Χατζηχρήστο στο μικρόφωνο

Anonymous said...

Το συμπέρασμα που βγήκε δηλαδή απόψε είναι ότι ο Ελβις Πρίσλευ ήταν τσιγγάνος

Anonymous said...

Σήμερα μόλις αποκαλύπτουμε μια μικρή αδυναμία του μεγάλου μας δημοσιογράφου Γιώργου Αυτιά. Ο Γιώργος εργάζεται σκληρά, από μικρό παιδάκι, από δουλειές του ποδαριού μέχρι υπάλληλος-φωτοτυπάς στη ΝΔ και φυσικά δημοσιογράφος, όπως τον γνώρισε και ο περισσότερος κόσμος και τον αγάπησε. Η πίεση που νιώθει λόγω δουλειάς ο Γιώργος είναι μεγάλη. Ο καθένας μπορεί να το καταλάβει αυτό. Σηκώνεται χαράματα, δουλεύει σε 4 δουλειές, χτίζει και καινούριο σπίτι, εν ολίγοις κουράζεται πολύ. Ε λοιπόν, το μικρό, καλά κρυμμένο, μυστικό του είναι ότι ο Γιώργος, για να μπορεί να αντέχει, για να μπορεί να στυλώνεται, πίνει κάθε πρωί ενάμισυ ποτήρι γάλα (μεγάλο ποτήρι) ενώ μετά από κάθε γεύμα τρώει ολίγον χαλβά! Λίγον, δυο -τρεις μπουκίτσες μετά από κάθε γεύμα, για "να μην παχύνουμε, βγαίνουμε και στην τηλεόραση βρε παιδιά".

Αυτός είναι ο συμπαθέστατος Γιώργος Αυτιάς και τα μικρά τεχνάσματά του για εξασφάλιση δύναμης και μακροζωίας...

Anonymous said...

http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=396187

Anonymous said...

Ο Αυτιάς συναγωνίζεται επαξίως τον πλατυκέφαλο επαρχιώτη φίλο μας στη μεγαλομανία. Το 2001, που ήταν ακόμη στον Αντ1, είχε συμμετάσχει σε ένα στρογγυλό τραπέζι ως moderator στα πλαίσια μίας έκθεσης. Με είχε πιάσει στο περιστύλιο της εκδήλωσης και μου εξέθετε τα προσόντα του. Τι τα πτυχία του στα Βέλγια και τις Αμερικές, τι που και τα δύο μεγάλα κόμματα τον παρακαλάνε να τον κατεβάσουν ως υποψήφιο. Και σα να μην έφτανε αυτό σηκώθηκε στη μέση της εκδήλωσης, Σάββατο απόγευμα νωρίς, σαν βεντέτα που είναι, κι έφυγε γιατί έπρεπε να πάει να ετοιμαστεί για το δελτίο.

Anonymous said...

Θυμάμαι τον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού Παναγιώτη Σοφιανόπουλο.Αθίγγανος.
Σε μια συναυλία του Νταλάρα κάπου στη Μακεδονία με ρομα ακροατήριο και ανάλογη μουσική, ενεφανίσθη ο Παναγιώτης.Ορδές οι αθιγγανοι παιδάκια και γονείς στήθηκαν στην ουρά για αυτόγραφα και φώτο.Ο
Νταλάρας εξοργίστηκε με τη συμπεριφορά του ακροατηρίου.

Anonymous said...

Ο Νταλάρας εξοργίστηκε γιατί είναι αθίγγανος και ο ίδιος. Ο πατέρας Νταράλας Λουκάς ήταν αθίγγανος. Αθίγγανος νομίζω ότι είναι και ο Αυτιάς.

Anonymous said...

Και ο Πέτρος αθίγγανος είναι. Κατά πάσα πιθανότητα αυτό, γιατί ούτε και ο ίδιος το ξέρει σίγουρα. Απλώς το φοβάται. Και το φοβάται πολύ. Η καταγωγή του Πέτρου είναι από πολύ φτωχή οικογένεια μεροκαματιάρηδων, από τη Ν. Ιωνία Βόλου. Πολλοί οι αθίγγανοι εκεί. Έτσι ο Πέτρος μεγάλωσε με τον μόνιμο φόβο μήπως είναι και ο ίδιος αθιγγανόπαιδο. Κατά την άποψη πολλών που γνωρίζουν, είναι σίγουρα αθίγγανος. Εμείς, όμως, δεν θα βάλουμε το χέρι μας στο ευαγγέλιο και δεν θα το πάρουμε πάνω μας. Θα πούμε μόνον ότι στα περιοδικά του, όποτε κάποιος συντάκτης ρίχνει πρόταση για συνέντευξη με αθίγγανο καλλιτέχνη, ο Πέτρος εξοργίζεται και κλείνει την πόρτα της προβολής στους ταπεινούς αθίγγανους υπηρέτες της τέχνες. Γιατί ρε Πέτρο... Και οι αθίγγανοι έχουν ψυχή...

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Mε την έννοια όμως του "γύφτος","αυτός είναι γύφτος" που λέμε.Οχι απο αίμα τσιγγάνικο.
Μ αυτή την έννοια είναι πράγματι γύφτοι το ζέυγος Νταλάρα.
Πασοκόγυφτοι κιόλα.

Anonymous said...

Πολύ κακόγουστη αυτή η συζήτηση περί των τσιγγάνων, λες και αυτοί δεν είναι άνθρωποι.

Για να παραφράσω το γνωστό σύνθημα, θα δηλώσω:
Είμαστε όλοι αθίγγανοι!

Anonymous said...

Καραϊσκο, μην επιμένεις. Έχω τις πληροφορίες μου. Αθίγγανος με το αίμα του, τις πολιτισμικές καταβολές του και τα όλα του, κομπλέ, είναι και ο Νταλάρας. Άλλο τώρα που το κρύβει, όπως το κρύβει και η Αλεξίου.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Συγκλονιστική φίλε μου η πληροφορία που μεταδίδεις ανώνυμα.Συγκλονιστική.Και με αίμα γύφτικο ο Ταλάρας λοιπόν.

Anonymous said...

Θέλω να διαψεύσω αυτό που διάβασα παραπάνω ότι αθίγγανος είναι και ο Ιατρόπουλος. Πολλές οι φήμες, αλλά αβάσιμες. Να φανταστείτε, φίλοι μου, ότι κάποτε είχα ακούσει την εκδοχή ότι είναι... ερυθρόδερμος! Ινδιάνος! Η σοφή κουκουβάγια! Και να σκεφτεί κανείς ότι όλα τούτα ελέγοντο μολονότι ντύνεται και καουμπόικα. Βέβαια, εάν ίσχυε η φήμη περί ερυδρόδερμων καταβολών, η ψυχανάλυση μπορεί να δώσει τα φώτα της ως προς το γιατί ο Ιατρόπουλος ντύνεται καουμπόικα. Αλλά δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ένας απλός, συνηθισμένος Αρκάς είναι ο Ιατρόπουλος και τίποτε περισσότερο.

Anonymous said...

Μήπως είναι τσιγγάνος και ο Εγύπτιος;

Γιώργος Λιάνης said...

Να γίνει δημοσία δαπάνη η κηδεία του Νίκου Παπάζογλου.

Anonymous said...

και με τιμές πρωθυπουργού

Anonymous said...

Εντάξει, μην το γαμάμε τώρα, δεν ανήκω στην αριστερά με καμμία δύναμη, αλλά ο Παπάζογλου ήταν συνεπής στην τέχνη του και σεμνός, μακριά από πριμαντονισμούς και τηλεοπτικές γελοιότητες. Το σωστό να λέγεται.

Anonymous said...

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ

ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΝ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ.

ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΡΜΟΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ....ΔΟΞΑΣΜΕΝΗ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΑΡΒΑΝΙΤΙΑ ΠΟΥ ΟΠΩΣ...ΛΕΝΕ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ...ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ...ΟΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ.
ΟΙ ΓΥΦΤΟΙ ΔΕΜΝ ΛΕΝ ΤΙΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ...

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

o 1:48 είν ο Λιάνης. Σε μια ακόμη πολιτικάντικη περικοκλάδα λαικίστική

Anonymous said...

Δεν γεννάται θέμα ότι ο 1:48 έχει δίκιο. Ήταν καλό παιδί ο Νίκος. Είχε βέβαια αυτά τα "καλλιτεχνικά", αλλά ήταν εξαιρετικό παιδί. Είχε τύχει να φάμε με κοινές παρέες σε κάποια μικρά ταβερνεία και είχα διαπιστώσει πόσο εξαίρετος χαρακτήρας ήταν. Και πολύ καλός μουσικός απ' όσο μπορούσα να κρίνω. Τώρα τα μαντηλάκια, το "εναλλάκτικό" κοινό-ρέπλικα του Νίκου με τα τζιν και τα μαντηλάκια, το ελληνικό τραγουδιστικό αχ-βαχ μπορεί να υπήρχαν, αλλά όλα τα υπόλοιπα βρίσκονταν σε υψηλά επίπεδα. Κυρίως όμως η σοβαρότητα. Ο χαρακτήρας κυρίες και κύριοι. Ο χαρακτήρας (Ηράκλειτε Εφέσιε είχες δίκιο).

Anonymous said...

Να ακούσουμε όμως και τον 1.54 που μας προτρέπει να μην πειράζουμε τον Ξυνόγαλο ("ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ")

Anonymous said...

Να πούμε και δύο κουβέντες γιά τον μεγάλο Sidney Lumet που μας άφησε πρόσφατα. Χαμηλών τόνων και ο Νεοϋορκέζος Sidney και αριστερόφρων σαν το ίνδαλμά του τον μεγάλο Samuel Fuller, αλλά μεγάλος μάστορας με το μοναδικό ταλέντο να βγάζει δυνατές ερμηνείες από τους πρωταγωνιστές του. Μας χάρισε σπουδαίες ταινίες και ασφαλώς θα μας λείψει.

κ. Σούφρας said...

Καραϊσκε, εγώ είμαι ο 1:48. Χαίρομαι που ο 1:58 συμφωνεί (αν δεν κάνει πλάκα, που δεν το νομίζω).

Anonymous said...

Να συμπληρώσω στην ορθή υπενθύμιση του 2:04 για τον μεγάλο αυτόν μάστορα-σκηνοθέτη, ότι στην Ελλάδα είχαμε το γνωστό πρόβλημα με την ορθή προφορά του ονόματός του. Στην Ελλάδα τον προφέραμε "Λούμετ", ενώ νομίζω ότι κανονικά λεγόταν "Λουμέτ".

Anonymous said...

Μα γιατί να κάνω πλάκα κ. Σούφρα. Δεν λέω και τίποτε πρωτότυπο. Όσοι σχετίζονται άλλωστε με καλλιτέχνες και δη τραγουδιστές, έχουν να λένε για τον ακέραιο και ζεστό χαρακτήρα του Παπάζογλου, ο οποίος ουδέποτε ευτυέλισε την τέχνη του, το κοινό του και τον εαυτό του.

Anonymous said...

Και για να διορθώσω τον εαυτό μου, το όνομα του σκηνοθέτη όλοι οι δημοσιογράφοι στην Ελλάδα τον πρόφεραν "Λιούμετ".

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Κυριε Σούφρα όλοι τον πηγαίναμε τον Παπάζογλου.Αν και ο συνδυασμός Ρασούλη Παπαζογλου μου έβγαζε πολύ μπουγάτσο κατασταση και μαγκιά Θερμαική,Ψωμιάδικη κλπ.κλπ
Αλλο αυτό oμως,κι άλλο να πολιτικαντίζουν οι λιάνηδες.

κ. Σούφρας said...

2:12, χαίρομαι που συμφωνούμε, έτρεφα μεγάλη εκτίμηση γιά τον Παπάζογλου (αν και δεν τον είχα δει ποτέ ζωντανά ή ιδιωτικά). Τώρα αυτά γιά το κοινό-κλώνους με τα μαντηλάκια κλπ τι να κάνουμε, δεν ευθύνεται ο ίδιος ούτε πουλούσε τ-shirts με στάμπες την αφεντομουτσουνάρα του.

Αν και είναι αρμοδιότητος του κ. Προνάνσιέητορ, έχει δίκιο ο 2:11 γιά την προφορά του ονόματος του Lumet εδώ. "Λουμέτ" όπως λέει είναι το ορθό, συνήθως το άκουγα "Λιούμετ" και όχι "Λούμετ". Οπως και να έχει, σπουδαίος.

http://www.youtube.com/watch?v=-_HWOHpdng0

Anonymous said...

Δεν ήμουν φαν ούτε της μουσικής ούτε της ιδεολογίας του, όμως οφείλω να αναγνωρίσω ότι πέθανε ένας αξιοπρεπής άνθρωπος.

Anonymous said...

Τυχαίνει να έχω, με κάποια ιδιότητα, επαγγελματική σχέση με τη μουσική. Με πιο 'απαιτητικά' είδη μουσικής από αυτής του Παπάζογλου, αλλά πάντως με τη μουσική. Θα ήθελα να προσθέσω μια διάσταση στην παρουσία του Νίκου Παπάζογλου, αν και δεν τον είχα γνωρίσει παρά μόνο μια φορά και μου είχε φανεί και εμένα ιδιαίτερα συμπαθής, όσο και αν δεν ήμουν πολύ φίλος αυτής της κατηγορίας μουσικής.


Ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης ουδέποτε ακολούθησε την εύκολη οδό της άνευ όρων τηλεοπτικής και άλλης προβολής, όπως έκαναν -και κάνουν- πολλοί συνάδελφοί του (με ή χωρίς εισαγωγικά) σε αυτή τη χώρα. Συνεσταλμένο παιδί, σοβαρό και σεμνό, απέφευγε την τριβή με διάφορους αχαρακτήριστης αισθητικής και απερίγραπτου ήθους ανθρώπους του χώρου. Έβγαινε σε τηλεοράσεις πάρα πολύ σπάνια και μόνον όταν μπορούσε να διασφαλιστεί ένα πλαίσιο σοβαρής και όχι σαχλαμαρίστικης και φθοροποιού παρουσίασης.


Νομίζω ότι ο Παπάζογλου υπήρξε ένας από τους πιο σοβαρούς και συμπαθητικούς ανθρώπους στον πολύπαθο χώρο της ελληνικής μουσικής.

κ. Σούφρας said...

Καραϊσκο έχεις δίκιο σε αυτό, θα πλακώσουν τώρα όλοι οι συριζοαρκουδόγυφτοι (του Λίανη συμπεριλαμβανομένου)και θα ξυλεύσουν την σορό του απέριττου Νίκου. Ούτε να πεθάνει κανείς δεν μπορεί με αξιοπρέπεια σε αυτόν τον γαμημένο τόπο. Κάτι ήξερε ο Χατζιδάκις που το έκανε πριβέ.

Marwood said...

Σίντνευ Λουμέτ τελικά. Επρεπε να πεθάνει ο άνθρωπος για να συνειδητοποιήσουμε ότι ξέραμε λάθος το όνομά του. Αλλά με τα αμερικάνικα ονόματα δεν βγάζεις άκρη, θυμηθείτε ότι και τι γινόταν με Ρήγκαν-Ρέηγκαν.

Ο Παπάζογλου είχε και εμμέσως σχέση με τα του Ξυνόγαλου. Οποιος βρει τη σχέση κερδίζει λουκούμι. (tip: μια ματιά στα σχόλια)

Προνάνσιέητορ © said...

Αν και ο Νίκος θα διαφωνήσει μαζί μου, επιμένοντας λανθασμένα στο "Λιούμετ", το σωστό είναι, όπως προείπε και ο κύριος Σούφρας, "Λουμέτ".

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Στον καλλιτεχνικό χώρο εδω και δεκαετίες,δεν έχει μείνει τίποτα όρθιο.Πασόκοι εναντίον Ν.Δ και ανέργων αναρχοαριστερών.Ξεμαλλιάσματα και ξεφωνητά.
Οχι για ιδεολογικούς λόγους βέβαια ή καλλιτεχνικούς η όλη ταραχή, αλλα για τις επιδοτήσεις του ΥΠΠΟ.
Ο άλλος ο γελοίος ο Σταμάτης σπανουδάκης, έριχνε πυροτεχνήματα προεκλογικά.Τ άρπαξε και τώρα ιδιωτεύει ένας θεός ξέρει που.
Θα τον θυμηθούμε όταν θα του κάνει δημοσία δαπάνη την κηδεία του ο γιός του Καραμανλή.

Marwood said...

Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας σε σχέση με θέματα προφοράς είναι ότι η "Ντέμι" Μουρ είναι Ντεμί Μουρ στην πραγματικότητα.

Ομοίως και η Σκάρλετ Γιοχάνσον.

Τώρα μπορείτε να συνεχίσετε

κ. Σούφρας said...

Marwood, γιά τα μάτια της Scarlett θα έτρωγα μέχρι και τραχανά. Κάτι ήξερε ο πορνόγερος ο Woody.

Anonymous said...

http://wwwaristofanis.blogspot.com/2011/04/blog-post_7930.html

Προνάνσιέητορ © said...

Παρακαλώ,

Τζοχάνσεν.

Marwood said...

Εχω την εντύπωση ότι οθρώς με διόρθωσε ο Προνανσιέητορ.

Ο Πανούτσος έχει τη θεωρία για τα ονόματα των ξένων ποδοσφαιριστών, ότι αυτοί θα αποκαλούνται στο διηνεκές όπως τους απεκάλεσε ο πρώτος δημοσιογράφος που τους υποδέχτηκε στο αεροδρόμιο.

Marwood said...

Ορθώς, πορνανσιέητορ

Ευχαριστώ

Γλωσσολόγος said...

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ (καλώς)

ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΝ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ. (αβραμοπουλίστικα - χωροφυλακίστικα)

ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΡΜΟΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ....ΔΟΞΑΣΜΕΝΗ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΑΡΒΑΝΙΤΙΑ ΠΟΥ ΟΠΩΣ...ΛΕΝΕ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ...ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ...ΟΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ. (ασύντακτο, παρήχηση του "ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ")

ΟΙ ΓΥΦΤΟΙ ΔΕΜΝ ΛΕΝ ΤΙΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ... (χωριάτικη διάλεκτος "ΔΕΜΝ ΛΕΝ")

Ευχαριστώ

Anonymous said...

Να συγχαρώ τον Marwood για το καινουργές, πιο εντυπωσιακό, avatar.

Anonymous said...

Πρέπει να τα είχε τσούξει λιγάκι ο Ξυνό πριν να μπει στη διαδικασία της συγγραφής του σχολίου.

Anonymous said...

Τον Σπανουδάκη, Καραϊσκο, δεν τον βλέπει κανείς. Ιδιωτεύει κάπου στα Σπάτα αν δεν κάνω λάθος και προπονείται στο, όχι και τόσο μικρό, ιδιωτικό στουντιάκι του. Είναι και αυτή η παλιά σχέση του με τις παραισθησιογόνες ουσίες που τον έχει στρέψει στην ιδιώτευση (κάποιοι λένε και στην ιδιωτεία), αλλά και στον χριστιανισμό. Μάζεψε αρκετά ο γραφικός Σταμάτης. Λιγότερα μάζεψε ο άλλος γραφικός του Καραμανλισμού, ο Λουδοβίκος, αλλά σιγά-σιγά το χρήμα τελειώνει και έτσι ο συμπατριώτης σου των Ανωγείων έχει αρχίζει να βγαίνει από την τρύπα του για να καλλιτεχνίσει και να μαζέψει κανα φράγκο.

Anonymous said...

Πράγματι, πολύ ωραίο το άβαταρ του Μάργουντ με τον Γουϊνστον σε ρόλο μονdερέητορ όπως θα έλεγε ο Νίκος.

Anonymous said...

Κραδαίνει και Τόμμυ Νgάν (με κυκλικό γεμιστήρα) ο Ουϊνστον σε αυτό το ιστορικό στιγμιότυπο, μοστράρει και πούρο χωρίς δαχτυλίδι ο αθεόφοβος. Θα "ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ" © φαίνεται. "ΧΥΛΟΣ ΤΩΝ ΑΣΤΩΝ" © και ο Γουίνστον όπως θα έλεγε ο Νίκος (κλαψ).

Anonymous said...

Σπανουδάκης, Λουδοβίκος, Κατής. Μεγάλοι μουσουργοί στην υπηρεσία της Μεγάλης Κεντροδεξιάς Παράταξης. Επάξιοι συνεχιστές του έργου του Ρόμπερτ και της Μπέθυ. Τιμή και δόξα και στους τρείς.

Anonymous said...

3:45 το Τόμμυ Γκαν ήταν και το αγαπημένο όπλο του φοβερού και τρομερού λοχία Σώντερς της αγαπημένης παιδικής μας Μάχης (του μακαρίτη Βικ Μόρρου).

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Ξέρεις εσυ 3:45 πότε μπήκε το δαχτυλίδι στο πούρο;
Ξέρεις αν φουμαρε ο Ουίστον κάποια ειδική παραγγελία χωρίς "δ" (εις το εξής το δαχτυλίδι στα κείμενα μου)

Δεν ξέρω πως κάποιοι επιμένουν στο θέμα,μετα απο την καταλυτική οριστική,μοιραία παρέμβαση του Ξύνο.

Νίκος said...

Αχ, αχ...

Σίνdνεη Λιούμετ
Νdεμί Μούρ
Χάρρυ Bελλαφόdε
Ουίστον Τσώρτσιλ

Anonymous said...

Επιτέλους να και κάτι ευχάριστο

http://fimotro.blogspot.com/2011/04/facebook-hatebook.html

Anonymous said...

Γουίστον

V. said...

Ας πω κι εγώ την άποψή μου για τον – μακαρίτη πλέον – Νίκο Παπάζογλου. Είχα και εγώ την εμπειρία μια κάποιας γνωριμίας με τον καλλιτέχνη – όχι φιλίας, να το τονίσω αυτό. Για τα θετικά του ανδρός δεν νομίζω ότι γεννάται θέμα. Ειπώθηκαν και παραπάνω και δεν ξέρω στο κάτω-κάτω και κανέναν ο οποίος να γνώριζε τον Νίκο (είτε ως άνθρωπο είτε ως μουσικό) και να τον αντιπαθούσε. Ήταν ένας ζεστός, συμπαθής, γλυκύς άνθρωπος, μάλλον χωρίς κόνξες και βεντετισμούς (τόσο συνηθισμένους στον γενικώς ναρκισσιστικό και αντιπαθητικό χώρο της καλλιτεχνίας, ημεδαπής και διεθνούς), ο οποίος με συνέπεια προσπάθησε σε όλη του τη ζωή να κάνει αυτό που ήθελε με αξιοπρέπεια – και το κατάφερε. Επειδή, όμως, δεν αντέχω τον εξωραϊσμό που συνοδεύει (ειδικά στη χώρα μας) τις νεκρολογίες, θα προσθέσω και ένα-δυο αρνητικά, τρόπον τινά, στοιχεία, ίσα-ίσα για να ισορροπήσει η αποτίμηση του ανδρός και να δοθεί μια πιο αντιπροσωπευτική (και άρα πιο ανθρώπινη) διάσταση, που μάλλον θα την επιθυμούσε και ο ίδιος.

Ο Νίκος, κατά τη γνώμη μου, υπήρξε, κατά κάποιον τρόπο, προϊόν και εξέχον μέλος, ηθελημένα ή αθέλητα, όλης αυτής της "ποιοτικής", αλλά κατά κάποιον τρόπο "τσιφτετελοειδούς", σκηνής που έθελξε κυρίως τον πασοκικό χώρο αλλά και τον χώρο της ανανεωτικής (κυρίως) αριστεράς – ό,τι χειρότερο δηλ. έχει αναδείξει, τις τελευταίες δεκαετίες, στο καλλιτεχνικό στερέωμα αυτή η χώρα, μια εκδοχή του "λαϊκού" καψουροτράγουδου με την επίφαση της ποιότητας. Περιοδικό Ντέφι (και τα άλλα αντίστοιχα του χώρου), Γλυκερίες, Ελληνιάδηδες, Κοντογιάννηδες (Γιώργος και Δημήτρης), Ρασούληδες κ.α. – μια σκηνή που προωθήθηκε από το πασοκικό σύστημα, του ’80 και του ’90 κυρίως, με ρίξιμο μπόλικου χρήματος από το υπουργείο Πολιτισμού και την Γ.Γ. Νέας Γενιάς σε αυτό το είδος μουσικής, "τσιφτετελοποιώντας" ακόμη περισσότερο το κλίμα αυτής της δύσμοιρης και ακαλλιέργητης χώρας. Έτσι, η μουσική αυτή, και οι άνθρωποί της, έπεσαν με δύναμη, σαν σβουριχτή φάπα, στο σβέρκο αυτού του λαού, από την οποίαν δεν μπορεί ακόμη να συνέλθει. Η τάση αυτή εξελίχθηκε, μάλιστα, οδηγώντας αφενός προς το γνωστό σκυλολαϊκοπόπ, αφετέρου προς την κλαψομούνικη "ποιότητα" του Μάλαμα, της Κανά και των άλλων.

Ο Νίκος, επίσης, ενεφορείτο από μια ακατανίκητη αγάπη προς ο,τιδήποτε το γραφικό: παλαιές μοτοσικλέτες, ταβερνάκια, παλαιά αντικείμενα, καϊκάκια, σπίρτα κλπ. με μιαν έντονη απέχθεια προς το σύγχρονο, το καινοτόμο, το high-tech – με τον φοβικό τρόπο του "παραδοσιακού", του "εναλλακτικού", του θιασώτη της backward culture... Ενίοτε, στις δια ζώσης συζητήσεις, διαφαινόταν από την πλευρά του Νίκου μια ορισμένη αφέλεια, η οποία θα μπορούσε εύκολα να εκληφθεί και ως κουταμάρα. Δυστυχώς, η "παραδοσιακότητα" και η συμπαθητική γραφικότητα εμπόδιζε τον Νίκο να ανοιχτεί στο νέο και το άγνωστο – σε στοιχεία δηλ. που δεν αποτελούσαν συστατικά της δικής του ταυτότητας, άρα και ασφάλειας. Κατά τα άλλα, όλα καλά...

Anonymous said...

Και ο Σαββόπουλος και ο Νταλάρας και άλλοι ποιοτικοί δεν έμειναν μακριά από το πολύ χρήμα και την μουσική προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ της δεκαετίας του 80. Θυμάμαι τη Μελίνα να λικνίζεται και να χαριεντίζεται με όλους αυτούς τους καλλιτέχνες που έκαναν σε όλη τη χώρα συναυλίες με λεφτά του δημοσίου που η Μελίνα και ο Ευθυμίου έκριναν το που έπρεπε να διοχετευούν , με τα γνωστά αποτελέσματα.

Ἀξιος ο μισθός τους.

Anonymous said...

Πολύ εκνευριστικοί οι Μάλαμες, οι Χαρούληδες, ο Θηβαίοι και οι λοιποί "έντεχνοι" της νεοελληνικές συριζοπασοκικής συμφοράς. Μακρύ μαλλί, καφενείο, ταβερνάκι, μπαγλαμαδάκι, ουζάκι, μπουζουκάκι και όλα τα εις -άκι. Κι έχεις δίκιο. Είναι συνεχιστές των Παπάζογλου και Ρασούληδων. (Οι λαϊκοπόπ δεν θα το λεγα. Μάλλον ότι υποδηλώνει το όνομά τους είναι. Λαϊκό με ποπ)

Ακόμα πιο εκνευριστικοί δε (ή διασκεδαστικοί, ανάλογα με τη διάθεση που έχει κανείς όταν τους συναναστρέφεται), είναι οι οπαδοί τους. Άνθρωποι "ευαίσθητοι", που μιλάνε επιτηδευμένα "ποιητικά" ξεκινώντας τις προτάσεις τους με λέξεις όπως "νιώθω", "αιθάνομαι ότι" κλπ και λοιπές παπαριές, ενδεδυμένοι μονίμως στα μαύρα, με βλέμμα αφηρημένο-χαζεμένο, "συμφιλιωμένοι" τάχα μου με τις ανθρώπινες αδυναμίες τους (δλδ φούντα, αλκοολισμούς, τζόγο, ανίατη τεμπελιά και βαρεμάρα, κατάθλιψη κλπ).
Θεοποίηση της μιζέριας, της κακομοιριάς και της άλουστης μακρυμαλλίασης.

Πασόκοι πρώην κάποτε αριστεροί, ή νυν αριστεροί και εις τους αιώνας των αιώνων αριστεροί. Άνθρωποι που αισθάνονται και οι ίδιοι "έντεχνοι" γιατί ακούνε αυτούς τους καταθλιπτικούς και λίαν μονότονους ήχους, με στίχους τάχα μου "ψαγμένους" που τους "εκφράζουν". Και το χειρότερο: Αφ υψηλού καταδίκη όλων των υπολοίπων μουσικών προτιμήσεων, εκτός από αυτές που έχουν την "σφραγίδα" της "ποιότητας". Ροκ (γιατί ήταν και οι ίδιοι πιο μικροί), τζαζ κλπ Όλες οι μουσικές άνευ πιστοποιητικού "ποιότητας" ουδεμία σχέση έχουν με την "τέχνη", την οποία αναμφισβήτητα μόνο αυτοί γνωρίζουν και υπηρετούν ακούγοντας την.

Όταν ακούω τη λέξη Μάλαμας τραβάω το γιαούρτι μου...

Anonymous said...

Ίσως δεν είναι τυχαίο ότι ο τραγουδιστής Σωκράτης είναι αλκοολικός. Φαίνεται ότι δεν μπορεί να αντέξει ούτε ο ίδιος τη μουσική του. Να δούμε πώς θα βγούμε από το αποπνικτικό τούνελ των Θηβαίων. Και ο μη αριστερός χώρος βέβαια δεν μπόρεσε να προτείνει και τίποτε σπουδαίο, αφήνοντας τον χώρο αυτόν αποκλειστικό προνόμιο μιας καταθλιπτικής αριστεράς χωρίς ζωντάνια και πραγματική ποιότητα. Σώτος Παναγόπουλος, Δάκης, Τζίμης Μακούλης (δεξιός δεν ήταν;), Κλειώ Δενάρδου, Ελπίδα (αν και ήταν καλούτσικη η συμπαθής αυτή κοπέλα), κ.α. είναι η εξίσου καταθλιπτική απάντηση του "αστικού" χώρου. Θα έλεγα βέβαια ότι το πρόβλημα είναι αυτή η διείσδυση των κομματικών/ιδεολογικών κριτηρίων στον χώρο της τέχνης, με αποτέλεσμα να έχει μείνει πολύ από κομματική ιδεολογία και ιδεολογικοποιημένη αισθητική και σχεδόν τίποτε από Τέχνη.

Anonymous said...

To απίστευτο με όλους αυτούς τους αριστερόφρονες συφοριασμένους είναι η ταξικότητα από την οποία διακατέχονται, που είναι η ίδια από την οποία πάσχουν οι δεξιόφρονες συφοριασμένοι σε αυτή τη χώρα. Είναι τόσο έντονη η αίσθηση της ταξικότητας μέσα τους, τόσο συμπλεγματικά ισχυρή, που ΚΑΙ η μουσική γι όλους αυτούς έχει αυστηρά ταξικά κριτήρια.

Αν είσαι "αμόρφωτος" οφείλεις να ακούς μόνο σκυλάδικα ή δημοτικά. Αν είσαι "μορφωμένος" και "λεφτάς" επιτρέπεται να ακούς τζαζ ή κλασσική μουσική. Αν είσαι "μορφωμένος" και "ουχί λεφτάς" (άρα κοντά στον "λαό"), Μάλαμα κλπ. Οποιαδήποτε απόκλιση προκαλεί διάπλατο άνοιγμα του στόματος.

Άνθρωποι μηδενικής αυτοεκτίμησης, αποτελούν την άλλη όψη του ίδιου νομίσματος, που στη μια του πλευρά έχει αυτούς και στην άλλη του πλευρά τους φλώρους-θαμώνες των "καλών" μαγαζιών τύπου Rock'n'roll. Οι μεν ντυμένοι στα μαύρα, οι δε ντυμένοι στη "φίρμα". Οι μεν κάνουν "υποχρεωτικά" διακοπές στην Ανάφη οι δε κάνουν "υποχρεωτικά" διακοπές στη Μύκονο. Οι μεν αγκαλιάζουν οτιδήποτε παλιακό (ταβερνάκια κλπ), οι δε οτιδήποτε νεωτερικό (Facebook κλπ). Οι μεν (και εκατομμύρια να έχουν), κυκλοφορούν ντυμένοι λέτσοι. Οι δε (και άφραγκοι να είναι), κυκλοφορούν με την τελευταία φίρμα της μόδας (με δανεικά). Οι μεν είναι "αριστεροί", οι δε είναι "δεξιοί".

Καταραμένοι μαζάνθρωποι. Μια ζωή ετεροπροσδιοριζόμενοι..

Anonymous said...

Καλή ήταν και η Χριστιάνα. Αλλά παντρεύτηκε αυτόν τον μέτριο βουλευτή Σταμάτη και απεχώρησε από το μουσικό στερέωμα.

Anonymous said...

Ο Ιατρόπουλος τώρα που ανήκει; Ιδού η απορία.
Έγραψε και για τον Πάριο, και για τον Νομικό, και για τη Ρίτα και για το Νέο Κύμα (αν θυμάμαι καλά) και για τόσους και τόσους. Πολυσχιδής η δράση του στιχουργού αυτού. Πολυσχιδής και αναμφίβολα σημαντική.

Anonymous said...

Μεγάλη φωνή ο Νίκος Νομικός.

Anonymous said...

Οι μεν (και εκατομμύρια να έχουν), κυκλοφορούν ντυμένοι λέτσοι.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η σύζυγος μεγαλοτραπεζίτη. Σύριζα κι άγιος ο Θεός, αλλά και όψιμη κολλητή του Παμπούκη.

Anonymous said...

8:52 ο επιλεγόμενος και "τζιτζίκι". Πρώην ναυτικός, ο δε αδελφός του Χρήστος με τον οποίον μοιάζουν πολύ είχε (αρχές δεκαετίας '80) κατάστημα δίσκων στον Περιαιά στην οδό Αφεντούλη με την επωνυμία Chris No. Και η Δούκισσα Νομικού όμως, κόρη του Νίκου, από μ.... φωνάρα.

Anonymous said...

Πραγματικά πολυσχιδής η παρουσία Ιατρόπουλου στην ελληνική στιχουργία. Σίγουρα διαποτισμένη από την δυνατή αίσθηση αμφισβήτησης που χαρακτηρίζει το έργο του. Και οπωσδήποτε διόλου αμφισβητίσημη.

Anonymous said...

Αυτό που ενώνει κοσμικούς και εναλλακτικούς, είναι το δίχως άλλο η νήσος Κούβα.

Anonymous said...

Μεγάλη παρατήρηση έκανες. Πράγματι η Κούβα δείχνει να ενώνει φλώρους και κατσαπλιάδες. Αλλά και τον Καραίσκο με όλους τους παραπάνω.

Anonymous said...

http://press-gr.blogspot.com/2011/04/blog-post_2186.html

Βαρυσήμαντη παρέμβαση του βουλευτού Γεργίου Ανατολάκη.

Anonymous said...

Οι φλώροι πάνε στην Κούβα για να πηδήσουν καμια εξωτική κουβανέζα. Οι κουλτουριάρηδες πάνε στην κούβα για την επανάσταση και τον τσε. Ο καραίσκος πάει και για τα δύο. Όλοι τους τέλος, πάνε για να αγοράσουν πούρα. Το πούρο είναι το άλλο που συνδέει όλους αυτούς. Πλάκα πλάκα, γιατί τους συνδέει το πούρο και όχι τα Ρόλεξ; Ο Φιντέλ σίγουρα (και ο Τσε νομίζω) φορούσαν Ρόλεξ. Γιατί δεν υϊοθετήθηκε από την "επαναστατική" αριστερά και το Ρόλεξ; Μήπως γιατί δεν διαφημίστηκε όσο το πούρο;

κ. Σούφρας said...

Λουδίτης λοιπόν ο μακαρίτης κατά τον Βαψ. Και εγώ αυτήν την εντύπωση είχα σχηματίσει βέβαια από αυτά που είχα ακούσει/διαβάσει, μία αφελή παιδικότητα που εκφραζόταν με την αγάπη προς οτιδήποτε παλιό. Δεν βαριέσαι όμως, αυτό είναι το λιγότερο. Είναι γνωστές οι συλλογές (πολλών εκατομμυρίων) που έχουν στην κατοχή τους οι πετυχημένοι συνάδελφοί του της αλλοδαπής. Από αυτικίνητα και μηχανές μέχρι ότι χωράει ο νους του ανθρώπου. Το αποδίδω σε παιδικά απωθημένα.

Αυτή βέβαια η πασοκική τσιφτεταλοποίηση των πάντων κατά τις δεκαετίες 80-90 που αναφέρθηκε παραπάνω ήταν το καρφί στην κάσα της (όποιας) καλλιτεχνίας διέθετε η γαμημένη αυτή χώρα. Είναι που είναι ο έλλην ευεπίφορος σε πανηγύρια, δώστου και λίγο (κρατικά χρηματοδοτούμενο) λίκνισμα και ιδού το αποτέλεσμα. Αυτή η τάση με αγορίνες και κοριτσάκια ντυμένους καουμπόυδες όπως ακριβώς ο Ποιητής της Αμφισβήτησης να λικνίζουν τα κωλαράκια τους ηδονικά σε μπάρες και τραπέζια στους ρυθμούς της τσιφτετελοπόπ κρατάει χρόνια και είναι ασφαλώς εξαγώγιμο προϊόν. Οποιος ξένος το βλέπει, μαζεύει την κάτω γνάθο του από το πάτωμα. Ποιός θα ξεχάσει το θρυλικό Mercedes που, αν δεν απατώμαι, έκανε την αρχή. Δυνατός εκπρόσωπος του είδους Νότης Σφακιανάηκς και πάμπολλοι μιμητές.

Anonymous said...

8.56 δεν ήξερα ότι αποκαλούσαν "τζιτζίκι" τον Νίκο Θάλασσα-Θάλασσα Νομικό; Μήπως γνωρίζεις πόθεν πρέρχεται αυτό το οπωσήποτε όχι και τόσο τιμητικό παρατσούκλιον;

Anonymous said...

Μεγάλη φωνή ο Νότης Σφακιανάκης.

Anonymous said...

Κύριες Σούφρα, αυτό που με ακρίβεια περιγράφεις γιγαντώθηκε συν τοις άλλοις και επειδή κανείς δεν τόλμησε να τραβήξει αυτούς τους τσιφτετέλληνες (δηλ τους περισσότερους από εμάς) από το μανίκι και να τους πετάξει μακριά από την μπάρα.

Anonymous said...

Che με φουλ εξοπλισμό. Ρολεξιά (GMT master για όσους ενδιαφέρονται) και πούρο με το δ(©karaiskos) επάνω....

Anonymous said...

Δεν απατάσαι Σούφρα. Πράγματι το Mercedes έκανε την αρχή. Όταν πρωτοάνοιξε, ο dj έλειπε στη Λευκάδα και άργησε να επιστρέψει έγκαιρα. Ο Τσιλιχρήστος ανέλαβε το ρόλο του dj και άρχισε να παίζει μουσική. Κάποια στιγμή έβαλε κι ελληνικά κι έτσι δημιουργήθηκε η μόδα.

Anonymous said...

Το πιο ωραίο που γράφει ο Βαψ για τον μακαρίτη είναι για την προτίμησή του στα σπίρτα!
Το έχω παρατηρήσει και εγώ αυτό σε ανθρώπους αντίστοιχης αισθητικής με τον καλλιτέχνη. Τα σπίρτα είναι κάτι ιερό. Το λέω και ας συμπαθώ και εγώ τα σπίρτα σε σχέση με τους αναπτήρες.

Anonymous said...

9.19 o 8.56, ναι αλλά δε θυμάμαι.

Anonymous said...

8:53 αν εννοείς τη σύζυγο του μεγαλοτραπεζίτη που αντελήφθην (και προφέσορα επίσης) είναι κι αυτός φουλ του Σύριζα. Πολύ ευαίσθητος. Στα εγκαίνια της έπαυλής του πριν δυο-τρία χρόνια, το διατυμπάνιζε κιόλας στον κύκλο των καλεσμένων του (εκ των οποίων ένας μου το ανέφερε γελώντας). Στενοχωριόταν για την κατάσταση των λαθρομεταναστών και τη φτώχεια τους. Μετά έπνιξε τον καημό του σε ακριβό κρασί.

Anonymous said...

Τώρα που φέρνω τη μορφή του στο μυαλό μου, μοιάζει λίγο με τζιτζίκι.

Και ο Καραϊσκος μου κάνει για τζίτζικας, για άλλους λόγους όμως

Anonymous said...

Ο αθλητής Φασούλας ήταν φανατικός θαμών του Mercedes στον όροφο τότε. Όποτε έπαιζε ο ζμπάουγκ στην Αθήνα έμενε πίσω για να επισκεφτεί το ναό της διασκέδασης (sic). 4 πακέτα Μάλμπορα (sic) και 2 φιάλες τζόνυ (που τη μοναξιά σκοτώνει).

Τέλος πάντων με αυτά κι αυτά δίνουμε δικαίωμα στον ξέρετε ποιόν να μας πλακώσει στις τραχανοβομβίδες © δριμείας κριτικής.

Anonymous said...

Εγώ πάλι έχω παρατηρήσει ότι αυτοί οι άνθρωποι μονίμως δεν έχουν φωτιά. Κι αναπτήρα να πάρουνε, ως δια μαγείας σε κανα μισάωρο τον έχουν χάσει. Μάλλον γιατί είναι πολύ χύμα.

Anonymous said...

9.28 o 8.53 όχι δεν εννοώ αυτόν.

Anonymous said...

Ποιο μερσέντες εννοείς, αυτό της γλυφάδας;

Anonymous said...

Ποιο μερσέντες εννοείς, αυτό της γλυφάδας;

Anonymous said...

merseNdes

Anonymous said...

Καλά, τώρα ανέφερες γιγαντιαίο όνομα που καλύτερα να μην το ανοίξω το βρωμόστομα. Γιατί θα πέσουν μεγάλα γέλια..

Anonymous said...

To "τζιτζίκι" το θυμάμαι και γω για το Νομικό. Αν θυμάμαι καλά (το λέω με επιφύλαξη), είχε βγει γιατί ο Νίκος τελούσε μονίμως και επί 24ωρου βάσεως σε κατάσταση κομματιάσματος (από χόρτο) με αποτέλεσμα να δίνει μονίμως την εικόνα ότι σέρνεται και δεν δύναται να κάνει το παραμικρό. Την εικόνα ακαμάτη δηλαδή.

Anonymous said...

9.34 στον τραπεζίτη-καθηγητή αναφέρεσαι ή στο Φασούλα?

Anonymous said...

Στο Φασούλα

Anonymous said...

Άνοιξε βρωμόστομα, κατά το άνοιξε σουσάμι.

Anonymous said...

Αντιπαθής αντιπαθέστατη φιγούρα ο πρώην κνίτης νεοπασοκατζής φασούλας. Η μόνη στιγμή που μου γεννήθηκαν ψήγματα συμπάθειας για το άτομό του, ήταν όταν του τη φόρεσε αυτός ο σκατζόχοιρος ο μίχας στη δημαρχία πειραιά.

Anonymous said...

Να ανοίξει το οχετοειδές βρωμόστομα ο καραίσκος

Anonymous said...

Καλά θα κάνει ο Μίχας να αποφεύγει περιοχές στις οποίες κατοικούν αθίγγανοι.

Anonymous said...

9:23, υποθέτω ότι στον φουλ εξοπλισμό του Τσε περιλαμβάνεται και το λιγδιασμένο μαλλί. Το Ρόλεξ είναι όντως το GMT με μαύρο στεφάνι (και όχι το πασίγνωστο μπλέ-κόκκινο γνωστό και ως Pepsi). Αυτό που μου αρέσει εδώ είναι ότι οι συζητήσεις ανακυκλώνονται και το βρίσκω πολύ σωστό γιά να είμαι ειλικρινής, αφού ως γνωστόν τα θέματα που απασχολούν τους ανθρώπους είναι τα ίδια. Αφου το είπα αυτό ας ξαναθαυμάσουμε τον εκ ίσου ρολεξομανή Φιντέλ στην κλασική φωτό που είχα ανεβάσει ξανά. Πούρο, Submariner και million dollar smile. Τι μπορεί να πάει στραβά γι αυτόν τον άνθρωπο (τίποτα όπως απεδείχθη); Η λατρεία του κουβανέζικου σοσιαλισμού γιά την διαπρεπή ελβετική μάρκα ήταν τέτοια που χτύπησε ύψη μεγάλης γραφικότητας όπως αποδεικνύουν αυτά τα ιστορικά στιγμιότυπα. Σε αυτό προηγήθηκαν ημών μία τριακονταετία, το σωστό να λέγεται.

Anonymous said...

Ναι, αλλά γιατί δεν πρόκοψε το επαναστατικό ρολόϊ με τους ημεδαπούς επαναστάτες; Και πράγματι το μοντέλο GMT ώστε να κρατάνε ώρα Αβάνας και Αθήνας ταυτόχρονα;

Anonymous said...

Ούτε το πούρο προκοψε στους επαναστάτες εδώ που τα λέμε. Φλώροι και ο Καραϊσκος καπνίζουν πούρο στην Αθήνα.... (σσ είπατε κάτι;)

Anonymous said...

9.54, χωρίς δαχτυλίδι στο πούρο και ο Φιντέλ;

(Ποιος μίλησε για ανακύκλωση των ιδίων θεμάτων και προβληματισμών; Πάντως όχι εγώ)

Anonymous said...

Τελικώς το πούρο καπονίζεται με δαχτυλίδι ή χωρίς;

Anonymous said...

Όχι φίλε. Κάνεις λάθος. Το πούρο πρόκοψε σε αρκετούς σιτεμένους επαναστάτες. Μπορεί μικροί να κάπνιζαν σέρτικα (ή BF μπλε) αλλά μεγαλώνοντας το έριξαν στα πούρα, (γιατί συν τοις άλλοις είναι σύμβολο επαναστατικότητας). Ξέρω κι άλλες περιπτώσεις (πλην Καραίσκου). Το Rolex γιατί δεν πρόκοψε; Με έχει φάει η περιέργεια. Επιμένω στο ότι μάλλον δεν έχει πολυδιαφημιστεί.

Anonymous said...

Μα το ρόλεξ κάνει και 4-5 χιλιάρικα. Και δεν καπνίζεται κιόλας

Anonymous said...

Μα γιατί λες δεν πρόκοψε. Όλοι Rolex φοράνε. Είχα μάλιστα έναν φίλο που πήγε και αγόρασε μια ρέπλικα Rolex από κάτι ρολογάδικα που παλιά υπήρχαν στον σταθμό του τρένου της Ομόνοιας, μόνο και μόνο για να νιώσει ηρεμία στην ψυχή του γιατί χωρίς rolex δεν μπορούσε. Τώρα που το σκέφτομαι κάπνιζε και βιομηχανικά πούρα, Henri Wintermans, από τα πιο φθηνά που μπορεί να βρει κανείς στην αγορά. Ίσως αυτά να καπνίζει και ο Καραισκος.

Anonymous said...

Υπερβολές ότι το Rolex δεν πρόκοψε. Όλοι και όλες της πασοκικής ΟΑ τίγκα στα Rolex ήταν. Και φυσικά όχι στα επαναστατικά GMT Master & Submariner αλλά στα χλιδάτα President.

Anonymous said...

Μπροστά στην "επαναστικότητα", τα λεφτά δεν μετράνε νομίζω. Οι περιπτώσεις που περιγράφω έχουν αρκετά χοντρό πακέτο και καπνίζουν (καθόλου φτηνά) Cohiba με τα κιλά. Αν στην κεφάλα τους το Rolex ήταν συνυφασμένο με Tσε και Φιντέλ, είμαι σίγουρος ότι δεν θα ίδρωναν να χώσουν ένα τέτοιο ποσό. Απλά δεν το ξέρουν..

Anonymous said...

Και τι ρολόγια φορούν;

Forrest GAP said...

για το πρασινο "τσουνάμι" ο ελληνισμός έγινε ρωμιοσύνη και ο έλλην ρωμιός. Βρωμερές εποχές βρωμεροί άνθρωποι που μόνο μια "παλιοαδερφή" τόλμησε να τα βάλει μαζί τους, με υπολογίσιμο κόστος για τον ίδιο...

http://www.youtube.com/watch?v=SEQ6VT5LpkY

Anonymous said...

Τα φθηνά Rolex (ατσάλι) ξεκινούν από 4 χιλιάδες.

Anonymous said...

Οτιδήποτε άλλο. Από Seiko μέχρι Hamilton και Tissot.

Anonymous said...

Εχουμε καταντησει να ντρεπομαστε να αγοραζουμε Cohiba.Και λογικο ειναι.Οταν ξερεις οτι πριν απο σενα περασαν οι Καραισκοι,οι Ξυνογαλοι και ολα τα αριστεριστικα σουργελα με τα αρτι λιγδωθεισαντα αντερα.Ευτυχως που υπαρχουν πουρα που προς το παρον εχουν ξεφυγει της προσοχης τους.Εγω προσωπικα προτιμω πλεον τις σειρες της Habanos.Ειδικα για τον καφε δεν υπαρχει κατι καλυτερο απο τις πανετελα η την κορωνα του Rafael Gonzales.

Anonymous said...

Παιδιά, οι τιμές των Rolex σήμερα είναι δυσθεόρατες (sic). Χωρίς να παύει να είναι ίσως το μόνο "και του λιμανιού και του σαλονιού" ρολόι, χαρακτηριστικό που κατέστησε την συγκεκριμένη μάρκα διάσημη καθότι μηχανικό ρολόι σπορ μεγάλων αξιώσεων αλλά και ταυτόχρονα "αμπιγιέ" , τα σημερινά μοντέΛα απευθύνονται σε βλαχόπλουτους, γι αυτό και οι τιμές των vintage έχουν εκτοξευτεί σε ebay κλπ. Συνειδητή επιλογή της εταιρείας αφού ειδικά μετά την πτώση του υπαρκτού γεμίσαμε ανατολικής προελεύσεως κροίσους με αισθητική γιδοβοσκού και ευαισθησία μόνο γιά ότι γυαλίζει επικίνδυνα.

Anonymous said...

Μήπως πέρασε από εδώ ο Ξυνόγαλος; Γιατί διαβάζω ότι αγοράζει ακριβά ρολόγια και ακριβά πούρα, αλλά ο γυφτοβιομήχανος του τραχανά δεν πληρώνει τα μεροκάματα.

Anonymous said...

Δεν συμφωνώ με την άποψή σου για τα Rolex. Πράγματι, όσον αφορά το μηχανικό μέρος (γιατί το αισθητικό είναι θέμα γούστου) τα Rolex δεν είναι χειροποίητα (παρά τα όσα λέει η εταιρεία), αλλά βιομηχανοποιημένα.

Παρόλα αυτά, ένα ρολόϊ Rolex παραμένει μια καλή επένδυση (καλύτερη είναι μόνο τα Patek Philippe και πλεόν ίσως και τα Panerai), γιατί χάνει ελάχιστο μέρος της αξίας του στην αγορά μεταχειρισμένων. Τα υπόλοιπα "καλά" ρολόγια έχουν μεν εκπληκτικούς μηχανισμούς, αλλά από τη στιγμή που αγοράζονται χάνουν τεράστιο μέρος της αξίας τους.

Anonymous said...

Ο 10.35 ομιλεί ορθά. Τα παλαιά πχ όπως αυτά που φοραέι ο Κάστρο, κοστίζουν πολλά

Anonymous said...

O κουρασμένος, για να μην προκαλεί υποτίθεται με rolex και τέτοια, φόραγε ένα Bulgari gmt.

Εχει βγάλει κακό όνομα το rolex στον λαουτζίκο, όπως πχ η μαύρη υπουργική mercedes που τώρα έγινε bmw ή lexus(αφού πρώτα πέρασε από το στάδιο του υβριδικού prius).

ΥΓ Ο θείος πάντως προτιμούσε Vacheron Constantin

Anonymous said...

10:40 δεν είναι θέμα αισθητικής. Η Rolex, με ίσως μόνη άλλη την Seiko (άλλα καταπληκτικά ρολόγια στο low end of the market, παρόλες τις φλότιμες προαπάθειές τους να "χωθούν" στον τομέα της υψηλής ωρολογοποιίας δεν τα κατάφεραν αλλά δεν πειράζει, δεν γίνονται όλα) καστασκευάζουν όλα τα εξαρτήματα in-house. Οι άλλοι μεγάλοι (Patek, Vacheron, Jaeger κλπ) έχουν συνενωθθεί κάτω από κοινή στέγη (αραβικής προελεύσεως) γιατί δεν άντεχαν τον ανταγωνισμό. Οσο γιά τα Panerai, τόσο της μοδός εδώ πριν μεςρικά χρόνια, εκτός του ότι μου θυμίζουν επιτοίχιο ρολόι στον σιδηροδρομικό σταθμό Λιδωρικίου, δεν νομίζω να αντέξουν οι τιμές τους στον χρόνο. Εδώ πρέπει να αναφερθεί και ο άλλος μεγάλος κατασκευαστής, η Omega (νυν Swatch group), με καταπληκτικά ρολόγια στο ενεργητικό του, που έκανε την επίσης συνειδητή επιλογή να απευθυνθεί σε πιό ευρύ κοινό, καθαρή επιλογή μάρκετινγκ.

Anonymous said...

Να ένα παράδειγμα. Τα Vacheron Constantin που ανέφερες έχουν τεράστια απομείωση αξίας στην αγορά μεταχειρισμένων. Παρά το ότι έχουν εκπληκτικούς μηχανισμούς, είναι πράγματι χειροποίητα και η Vacheron είναι η παλαιότερη ωρολογοποιΐα στον κόσμο. Ειδικά το Overseas είναι πολύ ωραίο ρολόϊ, με την τιμή του να είναι σχετικά προσιτή (για το ατσάλινο μιλάμε πάντα).

Anonymous said...

Παιδιά, μην τα μπερδεύουμε. Η Ελλάδα λειτουργεί σαν παραμορφωτικός καθρέφτης και μπορεί να απαξιώσει το οτιδήποτε προϊόν ανεξαρτήτου (sic) ποιότητας και αξίας, το έχουμε όλοι δει το έργο. Τα σπορ "κυριλέ" ρολόγια είναι 4 τα εξής τρία: Rolex GMT, Rolex Submariner και Omega Speedmaster. Ολα τα άλλά είναι παραλλαγές πάνω σε αυτό το πετυχημένο θέμα, το Bulgari του Κωστάκη, to Vacheron Overseas όπως αναφέρθηκε και δεν συμμαζεύεται. Είπα 4 γιατί πρέπει να γίνει ειδική μνεία στο κλασικό, απλό Rolex Oyster που απετέλεσε το πρότυπο του Seiko 5, ίσως του πιό μοσχοπουλημένου ρολογιού στην ιστορία.

Anonymous said...

H μόνη μάρκα από τις καλές και κλασικές που ουδείς έχει να τις προσάψει το παραμικρό, η οποία αντέχει στον χρόνο και η οποία δεν απευθύνεται ούτε σε ψώνια, ούτε φλώρους, ούτε σε νεόπλουτους, ούτε σε άλλες ειδικές κωμικές κατηγορίες ανθρώπων είναι η OMEGA.

Anonymous said...

Εγώ εκτιμώ και τη Longines

Anonymous said...

Συμφωνώ απολύτως για την Οmega, αν και τα ρολόγια της δεν είναι πολύ του γούστου μου αισθητικά. Εξαιρούνται τα λιτού σχεδιασμού, vintage της εταιρίας, πάντα με λουρί.

Anonymous said...

Εδώ τίθεται βέβαια και ζήτημα προσαρμογής. Τι να κλάσει πχ το σπουδαίο Omega Speedmaster πχ στο χεράκι αυτού του τύπου; Κωμικό το αποτέλεσμα.

Anonymous said...

Αυτό που λες για το in house ξέρω κι εγώ και είναι κι αυτό που υποστηρίζει κι η ίδια η Rolex. Αλλά έχω ακούσει και την αντίθετη άποψη, ότι ΚΑΙ η Rolex (όπως οι περισσότερες ελβετικές ) παίρνουν ΕΤΑ μηχανισμούς σαν βάση και δουλεύουν χτίζοντας πάνω τους με εξαρτήματα δικά τους. Μπορεί να τους βαφτίζουν αλλιώς, αλλά η βάση είναι ΕΤΑ (όχι ότι λέει πολλά, αλλά σίγουρα δεν αυξάνει την τιμή). Δεν είναι θέμα του αν ανήκουν σε γκρουπ. Ακόμα και μικρές ελβετικές και ανεξάρτητες φίρμες όπως η Raymond Weil που κάποτε τη δεκαετία του 80 ήταν η Tag Heuer της εποχής, χτίζουν πάνω σε ΕΤΑ και ειδικά στον ΕΤΑ 7750. Πιστεύω ότι τα Hamilton (που έχουν base ETA μηχανισμούς) είναι τα πιο τίμια για την τιμή τους ρολόγια.

Τα Panerai είναι ανακατασκευές κλασσικών μοντέλων της φίρμας της δεκαετίας του 30. Είναι πράγματι τεράστια, αλλά ακριβώς γιατί και τα αυθεντικά μοντέλα της εποχής (όπως αυτό που είχαν οι Ιταλοί βάτραχοι της XMAS στον Β' ΠΠ) ήταν έτσι. Αυτό πουλάνε άλλωστε.

Anonymous said...

εφαρμογής* μάλλον, ξέφυγε ελληνικούρα.

Anonymous said...

Δεν έχει τοποθετηθεί ακόμα για το θέμα ο Καραϊσκος.

Anonymous said...

O Ιατρόπουλος, απ' όσο ξέρω, φορά ένα TIMEX με τρίχρωμο υφασμάτινο λουρί (πορτοκαλί, μαύρο, λευκό). Κανονικά θα προκαλούσε το γέλιο μια τέτοια επιλογή, εάν δεν παρατηρούσαμε στα πιο απαιτητικά περιδικά μόδας τη δυνατή επιστροφή αυτής της κατά τα άλλα φουκαριάρικης μάρκας.

Anonymous said...

Πρέπει να πω ότι πολύ ψηλά στην εκτίμησή μου είναι και το royal oak, εδώ πάνω σε ένα χεράκι που μπορεί να είναι και το ίδιο που βάλατε προηγουμένως να φορά το speedmaster.

Anonymous said...

11:21 εγγυημένα όχι. Η ΕΤΑ που ανήκει στο Omega/Swatch group δεν συνεργάζεται με την Rolex. Η μόνη εξαίρεση ήταν τα Tudor της Rolex (δτηνή σειρά) που φορούσαν ETA και οι τιμές τους στα μεταχειρισμένα είνα βέβαια ανάλογες (πολύ χαμηλότερες). Καί σήμερα πάντως οι καλές μαϊμούδες Rolex φοράνε ΕΤΑ. Μία επίσκεψη στην ΧΕ θα σε πείσει.

Anonymous said...

Ναι, και της έτερης αμερικανικης Βulova. Δυνατά ρολόγια (σε αντίθεση με τα επίσης αμερικανικά αλλά με ελβετικούς ΕΤΑ μηχανισμούς) Hamilton

Anonymous said...

O Ξυνόγαλος σνομπάρει αυτές τις συζητήσεις γιατί υπολογίζει τι ώρα είναι εμπειρικά, με τον ήλιο.

Κατά μία άλλη εκδοχή είχε αρχίσει να φοράει ρολόι τσέπης, αλλά το παράτησε γιατί τον έπαιρναν στο ψιλό.

Anonymous said...

ΧΕ?

Anonymous said...

Φίλε δεν διαφωνώ. Αλλά το γεγονός ότι τα ομογάλακτα Tudor φοράνε ΕΤΑ, είναι αρκετό για να σε βάλει σε σκέψεις. Γιατί να μην βασίζονται και τα Rolex σε βασικούς μηχανισμούς ΕΤΑ;

Anonymous said...

Συμωμοσία;

Anonymous said...

11:31 νομίζω κάνεις λάθος. Ο Ξυνόγαλος δεν ζνομπάρει (sic) καθόλου αυτές τις συζητήσεις. Η όλη ρητορική του Ξυνόγαλου είναι "παιδιά, ήμουν και εγώ εκεί". Ροκ, Β' Παθολογική (που την έριξε και αυτήν, δεν αναφερθήκαμε αλλά θα το κάνουμε), Κούβες, πούρα και δεν συμμαζεύεται. Απλώς ο τρόπος συμμετοχής του είναι, πως να το πω ...βουκολικός. Ο Ξυνόγαλος είναι αδελφή ψυχή, άλλο αν η (σ)βουνίσα ξιπασιά του δεν τον αφήνει να το ομολογήσει, είμαι βέβαιος γι αυτό.

Anonymous said...

Τι ακριβώς συνέβη, ή θα συμβεί στην Β παθολογική;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Μάλλον ΟΜEGA θα πάρω. Μ αρεσε πολύ η ανάλυση του 11:08

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Mε δερμάτινο λουρί στο χέρι και στο λαιμό

Anonymous said...

11:32 ακριβώς γιά τον λόγο που ανέφερες. Τα ομογάλακτα Tudor προωθούνταν από την Rolex σαν καλή (αλλά φτηνή) εναλλακτική. Θα ήταν τρελλή η Rolex να ρισκάρει να κάνει τέτοια μαϊμουδιά. Δεν γίνονται αυτά σε αυτού του επιπέδου τις εταιρείες. Οι μηχανισμοί τους κατασκευάζονται in-house και δεν είναι βιομηχανοποιημένοι εξ όσων γνωρίζω τουλάχιστον. Η Rolex είναι "μικρή", οικογενειακή εταιρεία και στοχεύει στο υψηλό τμήμα της αγοράς σε αντίθεση με την Omega (μάλλον δεν υπάρχει χώρος γιά δύο, ή τα βρήκαν, δεν ξέρω). Μπες σε φόρα στο νετ (υπάρχουν δεκάδες) και θα το διαπιστώσεις.

Anonymous said...

Audemars Piguet αγοράζει μόνο ο Arnold Schwarzenegger. Μλάμε για χοντρό πακέτο. Μέχρι και ειδικό κομμάτι έβγαλε γι αυτόν. Τώρα που το σκέφτομαι Royal Oak φοράει κι ο Putin. Τελικά, μάλλον κι ο Ξυνόγαλος γιατί ρίχνει εξίσου ξύλο όσο κι οι προαναφερόμενοι..

Anonymous said...

Ίσα ίσα που στο Internet έχω δει να κατηγορούν την Rolex για ΕΤΑ. Αλλά μάλλον δίκιο έχεις. Θεωρία συνωμοσίας πρέπει να είναι, χωρίς βάση.

Anonymous said...

Καραίσκο να πάρεις Submariner. Το φόραγε ο Τσε κι ο Φιντελ άλλωστε.

Anonymous said...

Είχα πάει με πρόσκληση στον Μάλαμα στο Casablanca. Δεν προτίθεμαι να μιλήσω τώρα για αυτή την οδυνηρή εμπειρία. Ωστόσο, θα πω ότι ο καλλιτέχνης δεν φορούσε ρολόι. Κι εγώ βέβαια, μετά την έλευση των κινητών τηλεφώνων, δεν φορώ ρολόι. Αλλά πρόσεξα ότι με ένα απλό τζιν, μπότες και ένα μαύρο μπλουζάκι που φορούσε ο καλλιτέχνης και με βάση το στυλ των τραγουδιών του, εάν φορούσε ρολόι, θα προτιμούσε ένα απλό, παλιό, κιτρινισμένο, με απλό, φθαρμένο μαύρο λουράκι.

«Oldest ‹Older   801 – 1000 of 1694   Newer› Newest»