Λόγοι δεοντολογίας – και έχουμε ξαναπεί πόσο ψηλά βάζουμε τη δεοντολογία – επιβάλλουν μιαν απερίφραστη παραδοχή: Είμαστε προκατειλημμένοι απέναντι στον ποιητή Ιατρόπουλο Δημήτρη! Θετικώς προκατειλημμένοι – για να εξηγούμεθα. Από την εποχή της εφηβείας μας, είχαμε τον Δημήτρη σε ένα νοητό εικονοστάσι. Και το πληρώσαμε. Όταν η καθηγήτριά μας των Νέων Ελληνικών μάς ερώτησε πέρυσι στην τάξη «ποιος είναι ο πιο αγαπημένος σας έλληνας ποιητής;», η απάντησή μας (μαζί με το σηκωμένο χέρι) ήλθε ασκαρδαμυκτί – ταχύτερα απ’ όσο ο Θανάσης Λάλας καταβροχθίζει μια τυρόπιτα: «Ο Δημήτρης Ιατρόπουλος κυρία!»… Έκτοτε, τοποθετηθήκαμε, οριστικά και ανεπανόρθωτα, στα μαύρα κατάστιχα της κυρίας καθηγήτριας, πληρώνοντας την προτίμησή μας με σκώμμα, χλευασμό και αντιπάθεια. Και ήμασταν και λιγάκι ερωτευμένοι με αυτή την καθηγήτρια, οπότε ο πόνος διπλός. Ουδέποτε, όμως, το μετανιώσαμε. Δεν θα μας αλλάξει ο πόθος και ο έρωτας τον χαρακτήρα και τις αξίες μας. Γιατί, όπως έλεγε και ο συνάδελφος του Ιατρόπουλου, ο σπουδαίος (αλλά όχι τόσο σπουδαίος όσο ο Δημήτρης) E.E. Cummings «το να μην είσαι παρά μονάχα ο εαυτός σου – σ’ έναν κόσμο που πασχίζει μέρα-νύχτα να σε κάνει κάτι άλλο – σημαίνει να δώσεις τη σκληρότερη μάχη που ένας άνθρωπος μπορεί να δώσει». Εμείς δώσαμε αυτή τη μάχη. Και ουδέποτε το μετανιώσαμε. Ήμασταν – και παραμένουμε – ιατροπουλικοί· μέχρι μυελού οστέων· ανεξαρτήτως δυσκολιών· πληρώνοντας και το σχετικό τίμημα…
Η ζωή του αγαπημένου μας ποιητή Δημήτρη Ιατρόπουλου θυμίζει μυθιστόρημα. Ίσως απ’ αυτά τα φτηνά, pulp μυθιστορήματα, που τυπώνονται σε κακής ποιότητας χαρτί – αλλά πάντως μυθιστόρημα. Ο δαφνοστεφής ποιητής μας ουδέποτε επιθύμησε το «καλούπωμα» σε μια αστική – πολλώ δε μάλλον μικροαστική – τακτοποίηση, σαν κι αυτές «των πολλών» και συμβιβασμένων που του έφερναν αναγούλα. Όχι! Ο ποιητής Δημήτρης θα έφκιανε (sic) αλλιώς τη ζωή του, ασυμβίβαστα, ρηξικέλευθα, προοδευτικά, επαναστατικά. Οπότε και πήρε τη μεγάλη απόφαση. Παρέα με ένα μικρό (πλαστικό) τσαντάκι που είχε μέσα μόνο κάποια χρειώδη (κανά δυο σώβρακα, μια-δυο φανέλες, ένα ζευγάρι κάλτσες), ο Δημήτρης βάλθηκε να κατακτήσει τον κόσμο. Όχι μόνον λόγοι αδεκαρίας, αλλά και λόγοι δεοντολογίας, λόγοι αρχής (και κυρίως, για να λέμε και τη μαύρη αλήθεια, λόγοι στυλ και πόζας) τον ώθησαν στη λογική του… ωτοστόπ (τόσο της μόδας τότε στα κοινωνικά στρώματα των λέτσων και των παιδιών των λουλουδιών που τόσο θαύμαζε ο ποιητής μας). Αψήφησε ο Δημήτρης τους κινδύνους που ελλοχεύουν πίσω από μια τέτοια επιλογή. Όμορφο και άγουρο παιδί ακόμη, δεν εδίστασε να παρακάμψει ενδεχόμενες παγίδες που κρύβονταν πίσω από ντούρους μουστακαλήδες οδηγούς τριαξονικών και άλλων ογκωδών οχημάτων...
Έτσι, μπήκε πλησίστιος στην περιπέτεια του να γνωρίσει, μέσω ωτοστόπ, τον κόσμο. Τι περιπέτεια θεέ μου… Πόσο συνάρπαζε και συντάραζε την ασυμβίβαστη και φιλοπερίεργη ψυχή του μικρού Δημήτρη μια τέτοια προοπτική… Του έτυχαν πολλά σκασμένα λάστιχα σε αυτή την περιήγηση. Από τότε, ο Δημήτρης βαδίζει στην τέχνη, αλλά και τη ζωή, μονίμως με σκασμένο λάστιχο. Είδε πολλά ο Δημήτρης σε αυτήν την περιήγηση. Άλλα τα φωτογράφισε με την μικρή, ταπεινή φωτογραφική μηχανούλα του (Kodak;). Πόσα περισσότερα, όμως, δεν φωτογράφισε με τη μηχανή του μυαλού του – πόσες εικόνες δεν βάστηξε (sic) στη μνήμη του για να γίνουν οι θύμησες του αύριο και να αποτελέσουν το καύσιμο που θα οδηγούσε τον Δημήτρη στις δαφνοστρωμένες λεωφόρους της υψηλής ποιήσεως.
Αν και αγχίστροφος, δεν αμέλησε και το θέμα των σπουδών ο νεαρός (τότε) Δημήτρης. Μπορεί οι σπουδές στα συμβατικά πανεπιστήμια να αποτελούν μια, κατά βάσιν, μπουρζουάδικη συνήθεια, ωστόσο ο Δημήτρης δεν είχε σκοπό να αποκοπεί εντελώς από τα κοινωνικώς ισχύοντα. Ήθελε, μάλιστα, να ικανοποιήσει και την οικογένειά του. Να δείξει ότι δεν θα γινόταν ένας γραφικός στιχοπλόκος, ένας ασήμαντος δεκαρολόγος της ποιήσεως, ένας ποετάστρος, κάποιος που θα αποτελούσε αντικείμενο μόνιμης καζούρας από τους «ταχτοποιημένους», αλλά ότι θα είχε και τα «αστικά» παράσημα κάποιων ακαδημαϊκών σπουδών. «Σπούδασε μέσα και έξω» (sic), λοιπόν, όπως ο ίδιος μας πληροφορεί χαρακτηριστικά στο βιογραφικό του. Τί δηλοί η αναφορά αυτή τοιουτοτρόπως διατυπωμένη; Μα τι άλλο από το ότι ο Δημήτρης δεν μπόρεσε να περατώσει επιτυχώς καμιά σπουδή και, επομένως, να λάβει κάποιο πτυχίο. Μπορεί να απέτυχε – σύμφωνα με τα αστικά και μόνον κριτήρια – στο θέμα των σπουδών ο Δημήτρης, αλλά έτσι παρέμενε ευτυχώς αμόλυντος από αστικές συμβατικές κηλιδώσεις, διατηρώντας την πνευματική ανεξαρτησία του. Ίσως και να σκέφτηκε ότι οι κανονικές σπουδές και τα επίσημα πτυχία τιθασεύουν την πρωτοτυπία, την πνευματική ευρωστία, την καλλιτεχνική ρώμη, τη δημιουργική ορμή. Και ο Δημήτρης (πίστευε ότι) είχε πολύν δρόμο μπροστά του στα θέματα της καλλιτεχνικής δημιουργίας…
Έτσι, με μιαν έντονη κάψα στην ποιητική ψυχή του, ο Δημήτρης αναδεικνύεται, σταδιακά, σε «ποιητή της αμφισβήτησης»! Σκωπτικώς αντιμετωπίζεται μια τέτοια ταυτότητα από την πλειονότητα του κόσμου. Ορισμένοι υποστηρίζουν ότι αυτή η προδιάθεση ενισχύεται και από τη συνήθεια που διατηρούσε τότε ο Δημήτρης να προτιμά γενικώς το «καουμπόικο» στυλ, με γιλέκα, μαντήλια κλπ., ενώ τα ποδάρια του συνήθως κοσμούσαν δερμάτινες (ή από δερματίνη) μπότες ψηλές, με φερμουάρ, και μάλιστα φορεμένες… έξω από το παντελόνι!
Ακούγονται κλαγγές πιρουνιών και κουταλιών σε πιάτα και ποτήρια, γέλια ή γιούχα κάθε που περνά ο Δημήτρης από τους δρόμους πρωτευούσης και περιχώρων. Ο λόγος απλός. Ο όρος «ποιητής της αμφισβήτησης» που έδωσε στον εαυτό του ο ποιητής μας παραπέμπει σε παράγκες, στον Σίμο τον Υπαρξιστή, στον Τάκη τον Βόγλη και άλλες γραφικές περιπτώσεις του αθηναϊκού περιθωρίου. Ο ποιητής Δημήτρης, όμως, θα κουβαλάει επάνω του υπερηφάνως αυτή την ταυτότητα, ωσάν παρασήμον χρυσούν (και ουχί τσίγκινον, εκ του Φρουζάκη αγορασθέν…). Τα μακριά δε μαλλιά του (επαναστατικώς άλουστα, ως επί το πολύ) βοηθούν στη δημιουργία μιας αλλόκοτης, γραφικής εικόνας· αλλά θυμίζουν και λευκό άτι που εφορμά, υπερήφανο και ελεύθερο (προς το άγνωστο). Ο επαναστατικός, όμως, οίστρος του ποιητή Δημήτρη έμελλε να αναλωθεί αποκλειστικώς στο σκάρωμα κάποιων στίχων (που απευθύνθηκαν, εν τέλει, σε πολύ περιορισμένο ακροατήριο), καθώς και στο σουλατσάρισμα του ποιητή σε κάποιες (γλυκανάλατες) μπουάτ, πολύ της μόδας τότε, τις οποίες ενθυμούνται με εκνευριστική νοσταλγία κάτι μεσήλικες (και βάλε) της σήμερον, αναπολώντας μια (δήθεν) καθαρότητα που υπήρχε την εποχή εκείνη στις αγνές (;) ανθρώπινες καρδιές…
Ο «ποιητής της Αμφισβήτησης» έφτασε, πάντως, την αμφισβήτηση στα ακρότατα όριά της, αφού μπόρεσε να αμφισβητήσει ακόμη και τον ίδιο του τον εαυτό! Αφενός, γιατί, αν και αμφισβητίας, φέρεται (ο ίδιος το αρνείται) να υμνεί την Αστυνομία Πόλεων του δικτατορικού καθεστώτος...
Αφ’ ετέρου, γιατί εξελίχθηκε σε πολιτικό γυρολόγο, φτάνοντας μέχρι του σημείου να πολιτευθεί στον δήμο Αθηναίων με το ψηφοδέλτιο του… Νικήτα Κακλαμάνη, αλλά και να εκτεθεί ως υποψήφιος βουλευτής στη Β Αθηνών με τη... Νέα Δημοκρατία! Ανεπιτυχώς, τελικά, αφού οι ψηφοφόροι φάνηκαν να μην μπόρεσαν να εκτιμήσουν το ειδικό βάρος του Δημήτρη. Ο ίδιος, μετά την εκλογική αποτυχία του, δήλωσε ότι τελικά δεν τον ενδιέφερε και πολύ το θέμα και ότι δεν εξελέγη όχι γιατί τον μαύρισαν οι ψηφοφόροι, αλλά διότι δεν διέθεσε ούτε χρήμα ούτε χρόνο κατά την προεκλογική περίοδο (οι γνωστές δηλ. δικαιολογίες όσων δεν συμβιβάζονται με την αποτυχία). Πάντως, μια εβδομαδιαία εκπομπή στον δημοτικό ραδιοφωνικό σταθμό την τσίμπησε ο Δημήτρης…
Ο Ποιητής μας, φευ, δεν συναντήθηκε με την αναγνώριση που του έπρεπε. Αντ’ αυτής, έκλεισε μόνιμο ραντεβού με την γραφικότητα, λένε κάποιοι. Αυτό, όμως, καθόλου δεν τον πτόησε. Αντιθέτως, τον όπλισε με πείσμα και ατσαλένια θέληση – αλλά και προσαρμοστικότητα. Έτσι, δεν δίστασε να περάσει στην τέχνη της εμπορικής στιχοπλοκής, συνεργαζόμενος με μια γκάμα εκλεκτών και καταξιωμένων μουσουργών και αοιδών (Αφοί Τζαβάρα, Γιάννη Πηλιούρη, Δάκη, Γιώργο Κατσαρό κλπ.). Ως αποκορύφωμα της στιχοποιητικής καριέρας του εκλεκτού στιχοπλόκου Δημήτρη πρέπει μάλλον να θεωρηθεί η συνεργασία του με την μεγάλη λαϊκή αοιδό Ρίτα Σακελλαρίου, με την οποία και διατηρούσε μια ζεστή, τρυφερή σχέση. Έτσι, το κλασσικό πλέον άσμα «Ναύτης και Καντηλανάφτης» (Άντρα μου καντηλανάφτη/ Αχ! και να ’μοιαζες του ναύτη/ Αχ! και να ’μοιαζες του ναύτη/ Άντρα μου καντηλανάφτη) έλαβε σάρκα και οστά, αφήνοντας ανεξίτηλη τη σφραγίδα του στην ιστορία του καλού ελληνικού τραγουδιού.
Η γλωσσική πρωτοτυπία υπήρξε – και παραμένει – το χαρακτηριστικό της Ιατροπούλειας ποιήσεως. Λέξεις και φράσεις μοναδικές, εμπνευσμένες, ποιητικές (έως και αλλόκοτες) θα ευφράνουν την ψυχή ημών των πιστών του αναγνωστών. «Οπισθοδακτυλοκρυψία», «Τον δικό μου Χριστό τον λένε Χρήστο» και άλλα εμπνευσμένα παρόμοια, δηλώνουν με καθαρότητα ότι εδώ έχουμε φλέβα ποιητική από τις σπάνιες.
Τίποτε δεν είχε συγχύσει περισσότερο τον μεγάλο μας στιχοπλόκο από τη ρήση του αλήστου μνήμης Σωτήρη Κούβελα περί ποιητών, σύμφωνα με την οποία «οι ποιητές είναι λαπάδες». Η σύντροφος του Ιατρόπουλου, η ζωγράφος Κατερίνα, θυμάται τον ποιητή σκασμένο, να αρνείται να βγει από το σπίτι, να απαγγέλει (στεντορεία τη φωνή) ιερεμιάδες για την κατάπτωση του τόπου, να καπνίζει αρειμανίως καθήμενος στον καναπέ και έχοντας μάλιστα (ως ένδειξη διαμαρτυρίας) κατεβασμένα και τα φερμουάρ από τις μπότες. Δύο μέρες είχε να βγει από το σπίτι ο Ιατρόπουλος λόγω αυτής της δήλωσης. Μέχρι που ο νεοδημοκράτης μουσικοσυνθέτης Γιώργος Κατσαρός τον ενημέρωσε ότι ο Κούβελας χαρακτήρισε ως λαπάδες όλους τους ποιητές εκτός από τον ίδιο. Η ανακούφιση πήρε τη θέση του θυμού στην ψυχή του Δημήτρη και, έκτοτε, μεταξύ των δύο κορυφαίων Ελλήνων γεννήθηκε μια δυνατή αμοιβαία εκτίμηση, που εξελίχθηκε σε μια θερμή, αδιατάρακτη φιλία.
Συνετάραξε το πανελλήνιο η σχετικώς πρόσφατη επιστολή που έστειλε ο Ποιητής Ιατρόπουλος προς «έλληνες τραπεζίτες, μεγαλοεπιχειρηματίες, εφοπλιστές και αρχιδεσποτάδες», τρίζοντας δόντια. Πύρινος λόγος, αλλά συνάμα και ποιητικός. Ας θαυμάσουμε ένα απόσπασμα που συγκλονίζει: «Η πατρίδα κυλιέται σαν τσούλα στα πεζοδρόμια, οι κωλοσύμμαχοι βγάζουνε όλα τους τα κόμπλεξ, οι ανθέλληνες περιμένουν σαν κοράκια να μοιράσουν τις σάρκες μας, κι εσείς μετράτε τι ακόμα θα κερδίστε απ’ αυτό το σαρακοφαγωμένο “νεοελληνικό” κρανίο, που πάνε να του αφαιρέσουν εντελώς τη φαιά ουσία απ την κρανιακή κάψα;» – και ο συγκλονισμός έφτασε σε ύψη ασύλληπτα. Αλλά ο Δημήτρης δεν δίστασε, πρόσφατα και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Ποιήσεως, να απευθύνει επιστολή και προς τον Πρωθυπουργό, με τον χαρακτηριστικό τίτλο Φύγε, Τώρα!, αποκαλώντας τον «ξένο» και ζητώντας του να φύγει από τη χώρα. Σε κάποιους ελάχιστους πάντως, που δεν μπόρεσαν να βρουν τη σοβαρότητα μέσα σ’ αυτά τα λόγια του Δημήτρη, η Ιατροπούλειος αυτή επιστολή προκάλεσε ασυγκράτητα γέλια.
Από τα ιστορικά Καλύβια Αττικής, όπου έχει στήσει το σπιτικό του, εκτοξεύσει τα πύρινα βέλη του ο διακεκριμένος ποιητής μας. Του φταίνε οι πάντες και τα πάντα. Αυτό ας μην θεωρηθεί ως σύμπτωμα προχωρημένου γεροντοκορισμού – απλώς ο Δημήτρης έχει θέσει πολύ ψηλά τον πήχυ. Αλλά ο Ιατρόπουλος δεν ξέρει να επικρίνει μόνο – κινείται και θετικά. Έτσι, είναι δεδηλωμένος υποστηρικτής της καθαρής από ναρκωτικά ζωής. Κακώς – πιστεύουν κάποιοι – αφού – όπως λένε – μόνο συνοδεία ναρκωτικών ουσιών μπορείς να αντέξεις την ποίησή του…
Η ποίηση ποίηση, αλλά κάποια στιγμή λύγισε ο Ιατρόπουλος. Και οι μεγάλοι ποιητές φαίνεται ότι κάποτε λυγίζουν… Τον συνεπήρε, λοιπόν, η σαγήνη της εύκολης τηλεοπτικής δημοσιότητας. «Πάει, την ψώνισε με τη δημοσιότητα ο Δημήτρης», άρχισαν να λένε πολλοί φίλοι του. Και άλλοι, βέβαια, την έχουν πατήσει έτσι, αλλά από έναν ποιητή της κλάσεως του Ιατρόπουλου θα αναμέναμε ισχυρότερες αντιστάσεις. Πάντως, η τηλοψία έχει δεχθεί εδώ και κάμποσο καιρό τα πυρά του Ποιητή μας. Κάνει συχνά λόγο για «θεαματική χαζοτηλεμανία». Η κριτική αυτή, όμως, όπως ήδη σημειώσαμε, ουδόλως τον εμποδίζει να κηρύττει τον λόγο της αληθείας από του άμβωνος του ALTER, και τις σπάνιας καλαισθησίας εκπομπές του Μάκη και του Χαρδαβέλλα. Ενώ τα θέματα που απασχολούν, κατά κύριο λόγο, το νου του Δημήτρη είναι η ελληνική παρακμή, αλλά και το φλέγον ζήτημα της ελεύσεως των εξωγήινων. «Ίσως με λένε τρελό» είχε στιχουργήσει εμπνευσμένα κάποτε ο Δημήτρης. Όχι, τρελό σίγουρα δεν τον λένε. Για γραφικό, δεν ξέρω…
Ο Δημήτρης Ιατρόπουλος τώρα, σε αυτούς του κρίσιμους καιρούς, δεν διστάζει να κατεβεί και στην Αγορά και να συμφύρεται με τους όλους εμάς τους μη ποιητές, τους κοινούς θνητούς. Έτσι, είχαμε το προνόμιο να τον εντοπίσουμε κάποτε στο μπαρ του πολυκαταστήματος ΙΚΕΑ (έχουν και υλικές ανάγκες οι ποιητές), οπότε και τον παρακολουθήσαμε εκ του σύνεγγυς. Ο Ποιητής Δημήτρης φορούσε τη γνωστή ενδυμασία του, δηλ. υποκάμισο μακρυμάνικο (με σηκωμένα, όμως, τα μανίκια) και από μέσα μια μακρυμάνικη κοκκινομπλέ μπλούζα (με κατεβασμένα, όμως, τα μανίκια). Τα νύχια των χεριών υπερβολικά μακριά (για τα πόδια δεν γνωρίζουμε, αφού δεν φορούσε πέδιλα). Το μαλλί πάντοτε μακρύ, να ανεμίζει, ενώ τις σεπτές ποιητικές παρειές κοσμούσαν, ως συνήθως, δύο υπέροχες, πλούσιες, βικτωριανού τύπου φαβορίτες.
Εντύπωση μας προκάλεσε το ότι ο εκλεκτικός ποιητής μας δεν ήταν καθόλου εκλεκτικός στο φαγητό του, αφού στο ένα χέρι κρατούσε ζουμερό hot-dog, ενώ μπροστά του βρισκόταν πλαστικό πιάτο με αναρίθμητα, μικρά, λαχταριστά κεφτεδάκια!
Το λιχούδικο ύφος, καθώς και η βουλιμία με την οποία είχε εφορμήσει στο πρόχειρο φαγητό του, απέδειξε, για μια εισέτι φορά, ότι ο Ιατρόπουλος δεν κοιτά τα πράγματα αφ’ υψηλού ως ποιητής, αλλά ότι, αντιθέτως, παραμένει ένας συνηθισμένος, λαϊκός και απλοϊκός άνθρωπος – όπως εξάλλου κι η ποίησή του…
1,694 comments:
«Oldest ‹Older 1001 – 1200 of 1694 Newer› Newest»Λοιπόν, γιά να μην μακρηγορούμαι (sic): Οποιος διαθέτει τρία χιλιαρικάκια και θέλει να αποκτήσει ένα κομμάτι ιστορίας, δηλαδή ένα vintage Rolex Submariner Date αγορασμένο το 1979 πρώτο χέρι όπως αυτό ακριβώς που φοράει ο Φιντέλ, άριστα συντηρημένο από την αντιπροσωπεία και με την πατίνα του χρόνου να έχει περάσει με χάρη από πάνω του (θα λέει ότι ήταν του μπαμπά του ή ότι τέλος πάντων επινοήσει και θα το παίζει πρώτη μούρη σε Κολωνάκι, Μπουρνάζι ή Γιάννενα) ας επικοινωνήσει με τον Βαψομαλλιά που κατάλαβε ποιός είμαι (Βαψ, θα πάρεις προμήθεια). Αν σας φαίνονται πολλά, δείτε πόσο πουλιούνται σε ebay και τόπους δημοπρασιών έξω.
Εγώ νομίζω ότι του Καραισκου ταιριάζει ένα Rolex και του Ξυνόγαλου ταιριάζει ένα Panerai. To εννοώ.
11:57, ίσα ίσα που η οδυνηρή σου εμπειρία εχει το ενδιαφέρον. Τί κόσμο είχε το μαγαζί; Κάνε μας μια περιγραφή.
Πολλά είναι. Χωρίς αντιχαρακτικό κρύσταλλο; Κατέβασε την τιμή και το συζητάω. Θέλω και γω ένα ρολόϊ σαν του Τσε.
12:03 εννοείται χωρίς αντιχαρακτικό κρύσταλλο (ζαφείρι). Αυτά δεν πιάνουν μία. Μιλάμε γιά πλαστικό τζαμάκι και δεν είναι καθόλου πολλά, πίστεψέ με, το έχω γιά σουτάρισμα στο ebay, είπα να το πω εδώ εν είδει προσφοράς αφού έχουμε γνωριστεί πιά τόσο καιρό. Κρίμα δεν είναι να το παίζει μούρη κανένας γερμαναράς; Επειδή δεν θα πουληθεί εδώ όμως, όταν το σπρώξω στο ebay δεσμεύομαι να λινκάρω την δημοπρασία γιά να δεις πόσα έπιασε.
To ΄δίχως άλλο του Καραίσκου του ταιριάζει Rolex. Αν συνεχίσει την καλή διαπραγμάτευση θα το πάρει και σε καλή τιμή από τον 11:58. Ο Ξυνόγαλος πράγματι ταιριάζει με Πανερ(α)ι
Καραίσκο διαπραγματεύσου κι άλλο. Όχι μόνο δεν έχει κρύσταλο σαπφειρίου, αλλά ούτε καν κεραμική στεφάνη όπως τα καινούργια Ρόλεξ. Που σημαίνει ότι αν ξύσεις κανα τοίχο κλάφτα Χαράλαμπε. Ρίξε την τιμή κι άλλο.
Κοίτα, είναι μεγάλη συζήτηση αυτή. Πήγα για άλλο λόγο στο μαγαζί, με πρόσκληση όχι του καλλιτέχνη αλλά άλλου παράγοντος και ομολογώ ότι υπέστην ένα κάποιο σοκ, δεδομένου ότι είχα πάρα πολλά χρόνια να βρεθώ ανάμεσα σε τέτοιους ανθρώπους τους οποίους ευχαρίστως θα δάγκωνα. Ο καλλιτέχνης ήτο βαρύς, πάρα πολύ βαρύς. Ούτε καλησπέρα δεν είπε πριν αρχίσει να καλλιτεχνίζει. Το κοινό συζητούσε. Ουδέν κλίμα μυσταγωγίας. Αυτό με εντυπωσίασε λιγάκι, δεδομένου ότι δεν το έχω ξαναδεί στους χώρους που επισκέπτομαι, όπου και επικρατεί πλήρης ησυχία. Οργανοπαίχται σε πλήρη αναλογία με τα όργανά τους, αυτά τα περίεργα, λαϊκότροπα όργανα που χρησιμοποιεί η μπάντα του καλλιτέχνη (ούτι κλπ.). Κοτσίδες, γενιάδες, ασιδέρωτα T-shirts κλπ. Ο καλλιτέχνης κάπνιζε και έπινε συνεχώς, ενώ έκανε και ορισμένες απόπειρες χιούμορ. Όλες ανεπιτυχείς, όπως ήτο αναμενόμενον. Στο κοινό, από τη μέση και μετά, στριφτά τσιγάρα, μισόκλειστα μάτια, σιγοτραγούδισμα, υψωμένα χέρια, κουλτούρα να φύγουμε. Τελικά, μάλλον πλάκα είχε. Συνεχάρην το άτομο που με προσκάλεσε, λέγοντας ότι πέρασα καλά. Παραδόξως, το εννοούσα, έστω και αν το εννοούσα ανάποδα.
Να μαζέψουμε λεφτά, δυο χιλιάρικα [τόσο πρέπει να πωληθεί] και να το κάνουμε δώρο στον Καραισκο. Του ταιριάζει πολύ ένα τέτοιο ρολόι.
12:10 έκανες την καλύτερη (και αναμενόμενη) περιγραφή ενός τέτοιου χώρου. Μάτια μισόκλειστα, τσιγάρο (και τιμές πιασοκωλίασης). Τα θερμά μου συγχαρητήρια.
Ρε 12:10 (α) τι λέμε τόση ώρα; Δεν είπαμε ότι οι κεραμικές στεφάνες, τα ζαφείρια κρύσταλλα κλπ είναι γιά βλάχους; δεν είδες πόσα έπιασε το χρέπι που λίνκαρε ο άλλος πριν; Σοβαρευτείτε. Η τιμή είναι αδιαπραγμάτευτη (είναι και η προμήθεια του Βαψ στην μέση, μην το ξεχνάμε αυτό).
Να πω την αλήθεια δεν ξέρω για τις τιμές, γιατί ήμουν καλεσμένος, αλλά τα υγρά προϊόντα οφείλω να πω ότι ήταν καλά. Κάποιος καλλιτέχνης σε διπλανό τραπέζι (Μανώλη καλησπέρα) έτρωγε και παγωτό.
Καραίσκο μην τον ακούς. Πρέπει να είναι εξαιρετικά σπάνιο (που δεν είναι) για να πιάνει τόσα. Ασε τις πονηριές που λέει για "βλάχους". Μην τσιμπάς με τέτοια και κατέβασε την τιμή. Καλύτερα να σε λένε βλάχο με ένα εξτρά χιλιάρικο στην τσέπη, παρά να μην σε λένε και να το κλαις.
Mε ενδιαφέρει το ζήτημα των πούρων και θα ήθελα λίγη βοήθεια στην επιλογή πούρου για καφέ και φαγητό...Βοηθήστε με να επιλέξω
Δεν επιθυμώ προμήθεια - για ποιον με πέρασες...
Αντί να μου δώσεις προμήθεια, κατέβασε την τιμή στα δύο χιλιάρικα να το τσιμπήσει το Rolex ο φίλος μας ο Καραϊσκος.
Φίλε, το "χρέπι" ήταν το ρολόϊ που φορούσε ο Sean Connery στο Dr No. Επίσης τόσα, είχε πιάσει απ'ότι διάβαζα σε δημοπρασία και το Rolex που είχε παραγγείλει ένας Άγγλος αξιωματικός σε γερμανικό στρατόπεδο συγκέντρωσης. Από τον οποίο εμπνεύστηκε και η "Μεγάλη απόδραση των 11". Σπάνιο για ιστορικούς λόγους, όπως και το "χρέπι". Γι αυτό χτύπησαν τέτοιες τιμές.
Καραϊσκο, μην ακούς τον 12:17, είναι άσχετος και σου ανάβει φυτιλιές. Ορίστε, δες και μόνος σου, μιλάμε γιά ακριβώς αυτό. Ας μας πει ο 12:15 πόσα είναι 6.000 $ σε ευρώ παρακαλώ πάρα πολύ. Γι αυτό φτάσαμε ως εδώ όμως, γιατί είμαστε καχύποπτοι και κουτοπόνηροι.
Ναι, αλλά απ' ό,τι φαίνεται δεν έχει κανένα χτύπημα.
12:17 (β) για πούρα ο μόνος αρμόδιος είναι ο Καραϊσκος. Εμείς καπνίζουμε άλλα πράγματα.
Βαψ, η προμήθεια σου ανήκει δικαιωματικά αφού έγινε το μπλόκ (sic) σου τόπος εμπορίου (αυτή βέβαια δεν θα ήταν 1000 ευρώ!). A, όλα κι όλα, οι καλοί λογ/μοί κάνουν τους καλούς φίλοι.
Καραίσκο, άστον να λέει για άσχετους και να το παίζει πονηρός. Μην ακούς τίποτα. 3000€ είναι πολλά για ρολόϊ 30ετίας που δεν έχει καμία συλλεκτική αξία. Εδώ 4800 έχει μετρητοίς το καινούργιο (ΜΕ αντιχαρακτικό κρύσταλο ΚΑΙ κεραμική στεφάνη) και η τιμή κατεβαίνει κι άλλο (4500). 2 χιλιάρικά. Καλά λέει ο Βαψ.
Έστω και ο Καραίσκος να μου πει τη γνώμη του για τα πούρα,με ενδιαφέρει κάθε γνώμη,όσο ταπεινή και αν είναι...
Εγώ είπα να κάνω την καλή μου πράξη. Κι εσύ να πωλήσεις και ο Καραϊσκος να εξυπηρετηθεί. Θα κάνω και τη ζημιά, όμως, τώρα, θυμίζοντας στον φίλτατο Καραϊσκο ότι ο Ζάχος είχε εκ των προτέρων αποκλείσει από τον Ίακχο όποιον εμφανιζόταν στην φωτογραφία με Rolex. Αυτό, προς προβληματισμό, από τον κύριο που έχει ήδη σμιλέψει την πλάκα του για τον τάφο, γράφοντας "Έζησα όπως ήθελα, Χαίρετε". Καραϊσκο, beware!
"Πούλησα όσο ήθελα, χαίρετε"
Καλά τώρα Βαψ, άσε μας με τον Ζάχο και τους αφορισμούς του. Αφου τα έκανε όλα μετά τα αποκήρυξε. Ετσι ξέρουμε και εμείς. Οχι ότι είναι λάθος προσέγιγση αυτή. Κάθε άλλο. Γιά να ασκηθεί καλή κριτική, πρέπει ως γνωστόν αυτή να ασκηθεί εκ των έσω. Ακολουθώντας το πνεύμα του Ζάχου λοιπόν είπα να προβώ στην ευγενική αυτή χειρονομία προς τους φίλους του μπλοκ. Τα βαρέθηκα τα κατασρόλεξ, τώρα μόνο Seiko. Και εν πάση περιπτώσει επειδή εμείς κάναμε το κομμάτι μας, δεν σημαίνει ότι πρέπει να στερήσουμε από τους άλλους το όνειρο, ό εστί μεθερμηνευόμενον τρία ακατέβατα και λίγα είναι τσάμπα. Στο ebay που θα βγεί θα πιάσει ένα τεσσαράκι χαλαρά και γιά του λόγου το αληθές ιδού πόσο πουλάει ο γνωστός μεταχειρισμενάκιας της Λυκαβηττού κι ας λέει ο 12:34.
Γούστο έχει να βγεί ο Ξυνόγαλος τώρα και να αρχίσει να πουλάει τραχανά.
Eγώ συμφωνώ με την άποψη του Βαψ. Να προσέξει ο Καραισκος. Εκτός και αν θέλει να γίνει κοσμικός με GB και τα τοιαύτα, πράγμα που από τα γραφόμενά του δεν το πιστεύω.
Περί Β' Παθολογικής ο λόγος: Ο ηπειρώτης φίλος μας σε μία αποστροφή του λόγου είχε κάνει την εξής κρυπτική δήλωση:
"ΤΟ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ Η ΟΧΙ ΤΑ ΤΟΤΕ ΣΥΜΒΑΝΤΑ ΣΤΟ ΡΟΚ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΟΡΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ
ΤΗΣ Β ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ."
Το "Β ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗΣ" χαρακτηρίζω κρυπτικό, καθώς είδα ότι δεν σχολιάστηκε αλλά ούτε ο Ξυνό επέμεινε. Ας μας πει λοιπόν τι εννοεί όταν μιλάει γιά "ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΟΡΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ" πρώτα και εδώ είμαστε (διαπραγμετευόμενοι ωρολόγια χειρός πολυτελείας εν τω μεταξύ).
Πραγματικά ο 12:10 μας χάρισε μία πιστή απεικόνιση της "μυσταγωγίας" (και δυσωδίας) που λαμβάνει χώρα στους στρατευμένους αυτούς χώρους και τον ευχαριστούμε. Η πλάκα είναι ότι φίλος μου γνωστός (μη στρατευμένος) καλλιτέχνης με έχει κυριολεκτικά "φάει" τον τελευατίο καιρό να πάω στον Μάλαμα. "Να πας στον Μάλαμα οπωσδήποτε. Εκεί θα τα δεις όλα..." μου λέει συνεχώς. "Αφού φαγώθηκες του λέω, άντε, πάμε ένα βράδυ..." απαντώ λίγο πονηρά, γιατί τον ξέρω τι πονηρίσκος και ολίγον σκατόψυχος (όπως όλοι οι καλλιτέχνες λίγο-πολύ) είναι. "Α όχι, εγώ πήγα..." μου λέει. Εκεί κατάλαβα ότι με περίμεναν όσα είπε ο φίλος 12:10 και το θέμα έμεινε μετέωρο εκεί. Μπορεί να περιμένει ο Μάλαμας.
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΠΟΥΡΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ LABEL
Perhaps the most famous cigar smoker of all time, Sir Winston Churchill is synonymous with the luxury pastime. In fact, the long, tubular cigar format known as the Churchill (also referred to as a Julieta No.2) is indeed named for the former British Prime Minister.
Churchill’s cigar smoking began in Cuba in 1895 at the young age of twenty one. Churchill and fellow British officer Reginald Barns arrived in Havana that November to observe the Battles between the Spanish army and Cuban guerrillas. Apparently, the young officers were stood up by the Spanish Military, whom they were supposed to rendezvous with. Having misses the boat (literally), the two Brits decided to take a room at one of the finer hotels in Havana and spent the next few days smoking Cuba’s best. Thus began Churchill’s favored appreciation of the Cuban cigar.
Fernandez Rodriguez is credit for the introduction of “The Churchill” cigar which measured seven inches in length with a ring gauge of forty seven. Rodriguez was known in that era for making personalized cigar bands for the rich and famous.
Rumor has it that Sir Winston smoked as many as 10 cigars a day, an estimated two hundred and fifty thousand lifetime. He was particularly fond of larger cigars, but apparently never smoked them more than halfway. Winston Churchill was a scholar, statesmen and a connoisseur of fine Cuban cigars.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΧΥΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΚΩΛΟΤΡΥΠΟΣΦΥΡΙΓΜΑΤΑ ΙΔΟΥ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ...ΜΕ ΠΟΥΡΟ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ LABEL.
http://3.bp.blogspot.com/_Y_CvIxe4gBg/S2qQ-RyBByI/AAAAAAAAN8E/hXYXWmP02HU/s1600-h/winston_churchill.jpg
Πάντσερ.Οδοστρωτήρας.Τζέγκις χαν
ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
Αστροπελέκι ο Ξυνόγαλος. Και κυρίως επίκαιρος. Πότε συζητούσαμε το πάντα φλέγον θέμα "δαχτυλίδι στο πούρο"; Πριν ένα, ενάμιση χρόνο; Αντε Ξυνόγαλε, με το καλό του χρόνου θα μας πεις γιά τον Λουμέτ. Εγώ όμως δεν θα περιμένω τόσο και θα προτείνω στους φίλους του μπλογκ να δουν οπωσδήποτε το αριστουργηματικό The Hill του 1965. Θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν Σων Κόννερυ χωρίς περουκίνι σε setting σκληρών βρετανικών στρατιωτικών φυλακών στην β. Αφρική κατά τον Β' Π.Π. Μαζί του οι βετεράνοι καρατερίστες που έχουμε θαυμάσει σε πάμπολλες βρετανικές παραγωγές Harry Andrews και Ian Bannen και ο αριστοκρατικός Sir Michael Redgrave. Μην το χάσετε...
Κουιζ:
Η αρραβωνιαστικιά του Καραϊσκου είναι δεμένη σε σκοινί μήκους τριών μέτρων ενώ ο αγαπημένος της βρίσκεται σε απόσταση τεσσάρων μέτρων. Χωρίς να σπάσει το σκοινί η ίδια κατορθώνει και αγκαλιάζει τον πούροφόρο έρωτά της.
Πώς γίνεται αυτό?
Ενδιαφέρομαι εγώ για το συγκεκριμένο ρολόι, εάν βρίσκεται ακόμη προς πώληση. Γράψτε μου το τηλέφωνό σας να συναντηθούμε. Θα ήθελα βεβαίως πρώτα να το δω. Βρίσκομαι εκτός Αθηνών και θα ήταν για μένα δύσκολο να έλθω αυτές τις μέρες. Μπορώ όπως να σας στείλω μια προκαταβολή ως εγγύηση και το υπόλοιπο ποσό μέχρι τις 2000 να σας το παραδώσω από κοντά μόλις κλείσει η συμφωνία. Προβλέπω ότι την επόμενη της Κυριακής του Πάσχα εβδομάδας μπορώ να είμαι στην πρωτεύουσα.
Ευχαριστώ
Ευγενικούς χαιρετισμούς (προσβλέποντας σε μια καλή συνεργασία)
Αν θυμάμαι καλά η Β Παθολογική ήταν (είναι;) μπουζουξίδικο. Ο Ξυνόγαλος την αναφέρει σε συνέχεια του επεισοδίου "ΜΑΝΙΚΙ - ΜΠΑΡΑ" © στο Rock 'n Roll για δύο λόγους. Πρώτον, επειδή σα μπαστουνόβλαχος πονηρός καλλιεργεί κλίμα μυστηρίου γύρω από τον εαυτό του και σαν attention whore θέλει να προκαλεί ερωτήσεις. Δεύτρον, για να μας περάσει υποσυνείδητα το μήνυμα ότι όποιος τα βάζει μαζί του δεν γλιτώνει εύκολα. Ο αιώνιος κλασσικός Ξυνόγαλος.
Ο Εγύπτιος, ως άλλος Ξυνόγαλος, που υποφέρει από follie de grandeur, υποφέρει και από μανία καταδιώξεως. Νομίζει ότι όλοι στη ΝΔ ασχολούνται μαζί του και απεργάζονται σενάρια εξοντώσεώς του. Το ότι γίνεται ρόμπα από ένα μόνο μπλογκ με αφορμή παλιότερες αναρτήσεις του θεωρεί ότι συνιστά οργανωμένη επίθεση. "Πολύ γέλιο" ©. Πόσο βλάκας είσαι ρε Παπα(ρο)γιάννη δηλαδή.
10:37 καλά θυμάσαι. Η Β' Παθολογική ήταν σκυλάδικο στην υπόγα της Λεβέντη, εκεί που έδρευε η ιστορική Figaro όπως θα θυμούνται οι πολύ παλιοί. Αθλιο σκυλάδικο πρέπει να συμπληρώσω με τεταρτοπέμπτα ονόματα και θαμώνες αντίστοιχου επιπέδου. Λειτούργησε λίγο, εκεί στις αρχές με μέσα του '90 που τοποθετεί χρονικά και την επίσκεψη του πλατυκέφαλου φίλου μας στην Αθήνα (ή την ανάγνωση των σχετικών άρθρων στον ειδικό τύπο και τις συνεπακόλουθες ονειροφαντασιώσεις). Θα έδινα πολλά γιά να ακούσω τον ίδιο να μας περιγράφει τα "ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΟΡΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ" © της Β' Παθολογικής από τα "ΜΑΝΙΚΙ - ΜΠΑΡΑ" © που έλαβαν χώρα στο κωλόμπαρο της Λουκιανού. Φυσικά αυτό όπως αντιλαμβάνεσαι είναι όνειρο θερινής νυκτός.
Ξυνόγαλος: Haute Couture τσαρούχια
Εγώ θέλω να πουλήσω στον Καραΐσκο ένα εξαιρετικά σπάνιο ρολόϊ Jaeger Le Coultre, το οποίο έχει ως θέμα τον Καραγκιόζη.
Στο κέντρο της πλάκας αυτού του υπέροχου ρολογιού απεικονίζεται ο Καραγκιόζης. Στις 21:00, μια μικρογραφία της παράγκας του, ενώ τέλος στις 15:00 μια μικρογραφία από το σεράϊ του πασά.
Το μικρό χέρι του Καραγκιόζη δείχνει την ώρα, ενώ το τεράστιο χέρι του Καραγκιόζη δείχνει τα λεπτά. Υπάρχει ένα μικρό καρβέλι που κινείται συνεχώς, το οποίο δείχνει τα δευτερόλεπτα.
Το ρολόϊ έχει και ξυπνητήρι. Είναι πολύ δυνατό και χτυπάει υπό τον ήχο του
γνωστού τραγουδιού, το οποίο συνοδεύεται και από την χαρακτηριστική φωνή του Καραγκιόζου να φωνάζει "Ώπα,ώπα,ώπα".
Το ξυπνητήρι αυτό με βοηθάει πολλά χρόνια τώρα να σηκώνομαι το πρωΐ και να πηγαίνω στη δουλειά. Είμαι περήφανος για αυτό και θέλω πραγματικά να το μεταβιβάσω στον Καραΐσκο. Η τιμή είναι ειδικά γι αυτόν και πολύ προσιτή.
Ευχαριστώ
Κύριε Ισαακίδη, μας κάνατε τα τρία δύο (από κεκτημένη ταχύτητα θέλω να ελπίζω). Αναθεωρήστε και we're in business.
Ξυνόγαλος Haute Couture
Ανακοινώνω-μόνο κ μόνο για να μην "τσιμπήσει" η τιμή του ROLEX στον εδω πλειστηριασμό,οτι ουδέποτε εξεδήλωσα ενδιαφέρον για την αγορά χρονοδείκτη, σ αυτό εδω το μπλόγκ.
Επίσης μου κάνει εντύπωση ο 10:03 και το πόστ του.Πράγματι έχουμε εναμιση χρόνο να μιλήσουμε για το δ των πούρων.
Καραισκο δηλαδή δεν σου αρέσει το ROLEX;
Ο φίλος που μίλησε και πάλι για δαχτυλίδια είχε δίκιο, γιατί και εχθές μόλις υπήρξαν κάποιες μίνι αναφορές στο θέμα.
Καραισκο πώς και γράφεις πρωί πρωί εδώ? Δεν εργάζεσαι? Έτσι, από περιέργεια ρωτάω επειδή κάποιοι μας έλεγαν ότι εργάζεσαι και μάλιστα σκληρά.
Πάλι απολύθηκες;
Θα ήθελα να παρακαλέσω τον φίλο Ξυνόγαλο να περιγράψει τι ακριβώς είχε συμβεί στη Β Παθολογική. Ομολογώ ότι δεν είχα προσέξει την αρχική αναφορά, λόγω του ότι η προσοχή μου ήταν στραμμένη στο Rock και το κλείσιμό του.
Xαιρετιζουμε την επιτυχια των μετριοπαθων προοδευτικων ρατσιστων(απολυτο δικαιωμα να ζουμε σε συνεκτικη κοινωνια) και εθνικιστων,αντιευρωενωσιακων και αντινεοφιλελευθερων και μετριοπαθων καπιταλιστων της φινλανδιας.
Η επιτυχια των αντινεοταξικων κομματων στην βορειο ευρωπη,σηματοδοτει το τελος της απατης του διεθνους χρηματιστικου εμποριου,το τελος του πολυαπολιτισμου-αντεθνισμου και του μονεταρισμου,το ιδιο το τελος της επικυριαρχιας των αεριτζιδων επι του πλουτου των εθνων και της χυδαιας δολιας υποβληθεισης νευρωσικης απατης της πολιτικης ορθοτητας των αγορων επι των λαων.
οι λαοι της ευρωπης παρακαμπτουμε τις προδοτικες λευκες ελιτ ελεγχου της κοινης γνωμης και επαναπολιτικοποιουμε την κοινωνια απο την αγοραια ορθοτητα των εξωνημενων επαγγελματιων πολιτικων και κονγκλομερατων...
Την τρίτη θέση, με πολύ μικρή διαφορά, κοντά στο 1% από το πρώτο κόμμα, έλαβε στις εκλογές που έλαβαν χώρα χτες στην Φινλανδία, το κόμμα των "Αληθινών Φινλανδών" ("Perussuomalaiset"). Το εθνικιστικό κόμμα της Φινλανδίας, με το 19% που έλαβε, έχει πλέον μόνο 3 έδρες διαφορά με τους δεύτερους σοσιαλιστές και μόνο 5 με την Εθνική Συμμαχία, το κόμμα της κεντροδεξιάς που έκοψε πρώτο το νήμα.
Πολλοί είναι αυτοί που αποδίδουν την εκλογική επιτυχία στον χαρισματικό ηγέτη του κόμματος, Timo Soini, ο οποίος καταφέρνει να συνδυάσει μια ευρω-σκεπτικιστική και εθνικιστική ατζέντα, με πολύ έξυπνο τρόπο, με τα οικονομικά προβλήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τα περίφημα πακέτα διάσωσης χωρών όπως η Ελλάδα και η Πορτογαλία.
Ο Τimo Soini, που την ημέρα των εκλογών εμφανίσθηκε με το κασκόλ της αγγλικής ποδοσφαιρικής ομάδας Milwall, θεωρείται ότι πήρε "πάνω" του, όλο το επικοινωνιακό παιχνίδι των "αληθινών Φινλανδών" οδηγώντας τους στην αύξηση των 15 μονάδων. Παρόλες τις ενίοτε κατηγορίες για "ρατσισμό" εκ μέρους των μελών τους κόμματός του, τους έχει υποστηρίξει, απαντώντας ότι υπάρχουν μέλη στο κόμμα του που δεν είναι "πολιτικά ορθά". Συγκεκριμένα, η αναφορά έγινε για μέλη του κόμματος Suomen Sisu, το οποίο συνεργάστηκε με τους αληθινούς Φινλανδούς και στην ιστοσελίδα των οποίων αναφέρεται ότι "διαφορετικές εθνικότητες δεν πρέπει να αναμειγνύονται, στο πλαίσιο της πολυπολιτισμικότητας".
Πλέον, με το 19% που έλαβε στις εκλογές, θεωρείται σίγουρο, ότι οι "αληθινοί Φινλανδοί" θα κληθούν στις συνομιλίες για τον σχηματισμό κυβέρνησης συνασπισμού. Και εκεί θα παίξουν το "ευρωσκεπτικιστικό" χαρτί τους. Μακράν όμως του να είναι αντιευρωπαϊστές, όπως παρουσιάζονται - τουλάχιστον από τα ελληνικά ΜΜΕ - έχουν συγκεκριμένες απόψεις. Μιλώντας σε ιρλανδική εφημερίδα, για το θέμα της "διάσωσης της Ιρλανδίας" (αλά Ελλάδα) ο Timo Soini είχε εκφράσει την συμπάθειά του για την Ιρλανδία (εξαιτίας της αγάπης για την οποία θεωρείται ότι έχει ασπασθεί τον Ρωμαιοκαθολικισμό, παρόλο που προέρχεται από μια προτεσταντική χώρα) αλλά είχε πει ότι δεν θεωρεί ότι η λύση βρίσκεται στο να κάνει η χώρα ότι θέλουν το ΔΝΤ και η ΕΕ. Ίσως γι' αυτό και να δαιμονοποιείται τόσο πολύ στην χώρα μας, όπου διάφοροι θέλουν να μας πείσουν ότι το ΔΝΤ είναι μονόδρομος.
Το αποτέλεσμα αυτό, σε συνδυασμό, με την μεγάλη επιτυχία και των "Σουηδών Δημοκρατών" αποδεικνύει ότι στην Βόρεια τουλάχιστον Ευρώπη, υπάρχει μία συγκεκριμένη στροφή των ψηφοφόρων προς την προστασία των τοπικών τους κοινωνιών, σε αντίθεση με τα σχέδια περί "παγκοσμιοποίησης" και πολυπολιτισμού.
@10:59 ΡΕ ΠΑΤΑΤΟΚΕΦΤΕ ΛΑΙΚΟΥ ΜΑΓΕΙΡΙΟΥ.
Η Β ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ
ΜΟΥΣΙΚΟ ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟ
ΛΕΒΕΝΤΗ 3,ΚΟΛΩΝΑΚΙ ΤΗΛ 7230507
7228627
ΗΤΑΝ ΤΟ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΕ ΔΟΞΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ ΤΟ 1995. ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΚΛΕΙΝΑΝ ΣΤΙΣ 2μμ Η ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ...ΑΝΟΙΓΕ ΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΛΕΚΤΕΣ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ
ΡΕ ΛΙΜΠΟΚΟΝΤΟΡΕ 10,59 ΤΟΤΕ ΟΙ ΓΥΜΝΟΣΑΛΙΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΤΑ ΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ Β ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΡΩΓΑΝ ΠΟΡΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΝΙΓΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΧΥΛΟΠΙΤΤΑ.
ΣΤΗΝ Β ΕΡΧΟΤΑΝ ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟΛΕΓΕ Η ΠΕΡΔΙΚΟΥΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΜΕ ΜΙΝΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΛΙΠ ...ΤΟ ΜΑΡΤΙΝΙ DANCE.
ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΚΟΚΟΒΙΕ ΚΑΙ ΚΟΚΩΝΑ 10,59 ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΑΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΣΙΝΕΜΑ .
ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ Η Β ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΕ ....ΣΤΟΝ ΕΞΕΥΡΩΠΑΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟΥ ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΤΟΥ.
ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΑΝΤΑΛΑΓΜΑΤΑ...ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΠΟΥ ΣΤΕΡΕΥΕ ΣΤΙΣ 15 ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΙΚΡΟΒΟΗΘΕΙΕΣ...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΡΤΙΚΑ ΕΠΙΣΟΔΕΙΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΞΕΝΥΧΤΗΔΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΝΥΧΤΑΣ ΘΑ ΤΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ.
ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟΝ ΚΟΚΟΒΙΟ ΛΑΠΑ 10,59 ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗ ΤΟΥ ΤΖΙΤΖΙΦΙΟΓΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΛΕΓΑΜΕ ΜΑΡΤΙΝΙ DANCE ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΤΗΣ Β ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗΣ.
http://www.youtube.com/watch?v=qTji6uiZlIw&NR=1
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΓΟΥΡΟΥΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΩΝ ΜΕΓΛΑΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΣΕ ΧΥΛΟ ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝ ΚΑΙΡΩ.
ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©
ΥΓ.ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΕ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΣΕ ΕΧΩ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΜΕ ΑΣΠΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΕ...ΟΡΕΙΝΗ ΤΡΑΧΑΝΟΠΛΑΓΙΑ.
©
Απεχώρησε από τη Σπίθα ο Στέφανος Ληναίος; Κρίμα, πολύ κρίμα. Ο Στέφανος αποτελεί χρόνια τώρα εγγύηση για κάτι καλό τόσο στον χώρο της τέχνης (με την Έλλη Φωτίου) όσο και στον χώρο της πολιτικής (με το ΠΑΣΟΚ). Γι αυτό μάλλον και ο Μίκης, σε όποιον τον παίρνει τηλέφωνο σήμερα, δεν απαντά, λέγοντας ότι είναι ασθενής.
Που πάμε ωρέ χωρίς Ληναίο και με τον Μίκη ασθενή;
Πάλι μοίρασε σακούλες ο Ξυνό.
και μάλιστα τζάμπα.
Αν θυμάμαι καλά, η ονομασία "Β' Παθολογική" οφείλετο στο γεγονός ότι εις εκ των συνιδιοκτητών ήταν ...γιατρός του ΕΣΥ όπως εξ άλλου και ο συνιδιοκτήτης των Παπακίων στα Ιλίσια. Αθάνατες πασοκικές ευρεσιτεχνίες.
B πατολογικη
Μπαστουνοβλάχικη ορθογραφία και λεξιπλασία:
"ΛΙΜΠΟΚΟΝΤΟΡΕ" ©
"ΑΝΤΑΛΑΓΜΑΤΑ" ©
"ΕΠΙΣΟΔΕΙΑ" ©
"ΜΕΓΛΑΩΝ" ©
Μπαμπινόγαλος, όχι αστεία.
"....ΕΡΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΝΥΧΤΑΣ..."
Η νύχτα, η ερωμένη του Ξυνόγαλου
Έτσι εξηγείται γιατί διασκέδαζε ο Ξυνόγαλος στην Β' Πατολογική. Γιατί δεν είχε πόρτα και έμπαιναν όλοι. Γι αυτό έμπαινε κι αυτός. Για να λέει περήφανος και για ΕΠΙΣΟΔΕΙΑ ©, θα μάζευε για κάθε γυναίκα 100 κάγκουρες που στο τέλος θα καληνύχτιζαν όλοι, αφού προηγουμένως είχαν πλακωθεί όλο το βράδυ μεταξύ τους. Βάλε με νου σου τί ΚΨΜ θα τανε το μαγαζί. Ξυνόγαλε πόσο έκανε το κουλούρι στη Β' Καγκουρολογική; Η τυρόπιτα; Στο μπαρ ήταν παλιότερη σειρά από σένα ο barman;
Ρε Ξυνόπατε, δεν αφήνεις τα βλαχομεγαλεία με τα Rolex τα πούρα και τα κωλάδικα και να πληρώσεις το μπετατζή ρε γύφτο;
Καλά ισχυριζόμουν λοιπόν χθες ότι ο ηπειρώτης φίλος μας όχι μόνο εμφορείται από το πνεύμα "ήμουν και εγώ εκεί", αλλά από το πνεύμα "ήμουν και εγώ εκεί και γαμούσα και έδερνα, τόσο πολύ μάλιστα που εσείς οι Αθηναίοι ούτε στον ύπνο σας". Κλασσικός ελληναράς δηλ "έλα παππού μου να σου δείξω που τόχει η γιαγιά μου". Γειά σου ρε μεγάλε, τεράστιε, γίγαντα Ξυνόγαλε. Δεν μας είπες γιά τα "ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΟΡΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ" όμως. Μετείχες ή ήσουν και συ "βλεπάς" σαν κάτι άλλους;
ΕΤΣΙ
ΑΡΧΙΣΕ Ο ΧΥΛΟΣ ΝΑ ΒΡΑΖΕΙ...
.....
ΞΕΣΗΚΩΘΗΚΕ Η ΓΥΦΤΟ ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΗ ΓΚΛΑΜΟΥΡΙΑ ...ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΑΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΟ ΤΣΟΥΤΣΟΥΝΙ ΤΗΣ.
ΤΑ ΡΗΧΑ ΠΙΑΤΑ ΖΗΤΑΝ ΣΟΥΠΑ...
ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΠΛΗΚΤΡΟΤΣΑΜPOYNATE
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΕΛΕΕΙΝΑ ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΔΟΝΤΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΤΡΟΜΑΖΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΓΡΙΑ ΙΕΡΟΔΟΥΛΟ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ.....
ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ ΣΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙΣΕΙ...
Ονειροπόλος ο μπαστουνόβλαχος. Περιγράφει τις φαντασιώσεις που έχει όταν αρμέγοντας τα γίδια αναστατώνεται.
Άσχημη περίοδος για την οικογένεια Θεοδωράκη. Πρώτα η Μαργαρίτα στο πηγάδι, μετά ο Μίκης αδιάθετος και αναβολή της συνέντευξης τύπου της Σπίθας. Και σαν να μην έφθαναν όλα αυτά, ήρθε και το μεγαλύτερο χτύπημα, η αποχώρηση του Στέφανου του Ληναίου.
Ξυνόγαλε, ο Τρελέγκας είσαι;
Tα 8 στα 10 μηνύματα κατά ξυνογάλου, είναι του Βάρσου.Kαι τα άλλα 2 της μπλογκικής γκομενίτσας του, με το εκπληκτικό χιούμορ αποφοίτου ΚΟΡΕΛΚΟ. Ελεος δηλαδή πιά.Ελεος.
Ξυνόγαλε σε προσκαλώ στην δική μας ΣΠΙΘΑ που θα ονειρεύεται μια ελλάδα ελεύθερη από την τουρκιά, τον ανατολισμό την γυφτιά και την αρβανιτιά που τόσο εύστοχα μαστιγώνεις συχνά με τα σχόλιά σου.
Μην έχεις ψευδαισθήσεις αγαπητέ μου φίλε, με την ηπειρώτικη σοφία. Η ελλάδα μόνο εδαφικά ανεξαρτητοποιήθηκε πριν 180 χρόνια. Ουδέποτε ιδεολογικά, συναισθηματικά. Γι' αυτό βλέπεις ότι ζούμε σαν τζέκυλ και χαιντ. Μικρές (πραγματικά)προοδευτικές εκλάμψεις και μετά βουτιά πάλι στον γκρεμό της πικρής πραγματικότητας που το ψέμα μιας φαύλης, τεχνητής ευδαιμονίας λόγω φθηνού χρήματος ανέβαλλε για δυο τρείς δεκαετίες.
Η Ελλάδα του ΠΑΣΟΚ, του Καζαντζίδη, της Χαρούλας Αλεξίου και όλων των τουρκο-αρβανιτο-αρουραίων που έχουν μαγαρίσει το ελληνικό έθνος, μερικοί εκ των οποίων σχολιάζουν και σ' αυτό το μπλογκ, είναι απλά ένα phony δημιούργημα... Και όπως γνωρίζεις σοφέ μου ηπειρώτη, ο χρόνος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός των phonies...
ΦΙΛΕ ΒΑΨΟ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ Ο ΝΥΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΘΕΟΝ ΣΟΥ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΠΡΙΣΕΙ ΟΛΟΙ ΠΑΛΑΙΟΙ ΚΟΛΛΕΓΙΟΠΑΙΔΕΣ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΙΓΑ ΜΕΝ ΜΑΛΛΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΜΑΥΡΑ ΩΣ ΚΑΛΙΑΚΟΥΔΑ.
ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ
ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©
Ξυνόγαλε είσαι μεγάλος παραμυθάς. Είπες είσαι 42, ο Παπακ είναι 50άρης, πως είσασταν συμμαθητές;
Θα ήθελα να κάνω ένα σχόλιο στο χθεσινό πόστ του ΒΑΨ, περι του εντέχνου, Ελληνικού τραγουδιού.
Με την ευκαιρία να δώσω τον ορισμό στο έντεχνο, που τόσο καιρό ψάχνουν να βρούν οι κριτικοί:
Εντεχνος θεωρείται όποιος καλλιτέχνης ΔΥΝΑΤΑΙ, να προσκληθεί για να συμμετάσχει σε συναυλία αριστερού φεστιβάλ.
Εχω μιαν διαφωνία για τη Γλυκερία.Νομίζω οτι δεν βούτηξε στο βόθρο του ΠΑΣΟΚΙΣΜΟΥ τη δεκαετία του 80.
Θυμάμαι και εγω τα εξωραιστικά τουρνουά με Νταλάρα.Κελαηδόνη-Κηλαηδόνη Χαρρυ κλύν Λίνο Κόκοτο και προλογους του Αντώνη Σαμαράκη!!!Με ελικόπτερα ήρχοντο-ερχόντουσανε η Χαρούλα και ο Νταλάρας κλπ.Την τσίκνα απο τις καντίνες,τις μπίρες σε πλαστικά και το χύμα δυνατό κρασί.
Η γλυκερία είχε πιο ανεξάρτητη πορεία, με νησιώτικα τότε και τέτοια χυδαία μεν αλλα αθώα .Γλεντούσαν βέβαια και τότε τα πρασινοσκούληκα με τη φωνή της (γιατί τα πεντοχίλιαρα-πετσετακια) άλλα δεν στρατεύθηκε με τραγούδια και υποννοούμενα σοσιαλιστικά λεχ βαλέσα, μπόμπι σαντς και Αραφατ κλπ απ οτι ενθυμούμαι.
Τέλος θα έλεγα οτι η Γλυκερία είναι φωνή πολυ υψηλής κλάσης.
Ε αυτο ητανε.Ειδα τον Γιωργακη Πρωθυπουργο και σημερα εμαθα οτι ο Ξυνογαλος ηταν στο Αμερικανικο Κολλεγιο.Δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι αλλο να δω σε αυτην την ζωη.Θα πηδηχτω απο το παραθυρο.
Πράγματι, αυτή η γυναίκα έχει κλάσει
Επίσης συναντώ συχνά το Κοντογιάννη Δημήτρη.Ασημος και βρώμικος easy rider.Δεν τον αναγνωρίζουν ούτε σε σουβλατζίδικο
1:02 παπάτζες του Ξυνόγαλου, αφού δεν απαντάει στη διαφορά ηλικίας. Νομίζω ότι τα κίνητρά του για τον Παπακ είναι αμιγώς πολιτικά. Ο Ξυνό είναι Καρατζαφυρερικός.
Να μας πει ο Μινχάουζεν της Ηπείρου (αν έχει χρόνο πριν την συνεδρία με τον ψυχίατρο) σε ποιόν όμιλο δραστηριοποιείτο ο Παπ στο σχολείο και ποιό ήταν το παρατσούκλι του.
12.40 ζηλιάρα
Εγώ συμφωνώ με τις προσεγγίσεις Ξυνόγαλου. Δηλώνω θαυμαστής και του καταπληκτικού, πολύ ζωντανού τρόπου με τον οποίον γράφει. Τα γραπτά του είναι επιθετικά αλλά και χιουμοριστικά και έχουν πολλή ουσία. Το λέω και το υπογράφω και ας είμαι από την Αθήνα που τόσο αντιπαθεί ο Ξυνόγαλος.
Αφιερώνεται με πολλή αγάπη (και ειλικρινή κατανόηση) στον Ξυνόγαλο, τον μόρτη του Ροκ 'ν Ρολ, τον Martini Man της Β' Πατολογικής, τον συμμαθητή της υπουργάρας μας των οικονομικών (και κύριος οίδε τι άλλο ακόμα).
12:40, δυστυχώς για σένα δεν είναι δικά μου τα υβριστικά για τον Ξυνόγαλο σχόλια. Και στο λέω ευθέως, ακριβώς γιατί δεν θα χα πρόβλημα να το πω αν ήταν. Ίσα ίσα που διασκεδάζω αφάνταστα με τον Τυρόγαλο-Μπαντ Σπένσερ και τις ιστορίες του, τύπου "Ελάτε να σας δείρουμε" από το Far West της πολύ επικίνδυνης περιοχής του Κολωνακίου, αν και πράγματι αραιά και που του ρίχνω και κανα μπινελίκι ν' ανάβει, γιατί αλλιώς πέφτει η απόδοσή του. Ξυνόγαλος χωρίς νεύρα είναι σαν Ferrari με κινητήρα από 500ράκι.
Για να είμαι ειλικρινής, αν δεν τον μπινελίκωναν άλλοι νυχθημερόν, μπορεί πράγματι να το έκανα εγώ για να κρατιέται σε φόρμα. Ευτυχώς δεν υπάρχει λόγος, γιατί βαριέμαι να γράφω τόσα σχόλια.
Σταμάτα λοιπόν να κάνεις σαν την κακομοίρα και να ζητάς έλεος. Όχι για καναν άλλο λόγο, αλλά γιατί νομίζεις ότι είσαι κι έξυπνος. Που προφανώς δεν είσαι....
Αγαπητέ Ξυνόγαλε
Ακολουθώντας την παραίνεσή σου περί του Γιωργάκη, να σε ενημερώσω ότι πράγματι βρίσκεται σε εξέλιξη μια μεγάλη έρευνα στα πέρατα του πλανήτη (Ευρώπη, Αμερική) αλλά και της μικρής μας χώρας για τσεκάρισμα κάποιων στοιχείων σημαντικών, καθώς δεν επιθυμώ να γράφω τίποτε το ανακριβές, όπως είναι φανερό και από τα υπόλοιπα, τόσο τεκμηριωμένα (ποιος μίλησε για σεμνότητα...), δημοσιεύματα-πορτρέτα. "Αγάλι αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι", όπως λέγει και ο πάντα σοφός λαός μας. Το θέμα έχει κολλήσει σε σχέση με την ιδιοκτησία κάποιου σπιτιού. Μόλις (και αν) βρούμε κάποια άκρη με το συγκεκριμένο θέμα, θα προχωρήσουμε και στο στάδιο της συγγραφής και δημοσιεύσεως, "τραβώντας από το μανίκι", όπως θα έλεγες κι εσύ, αυτόν τον τόσο εξαίρετο συμμαθητή σου-πολιτικό. Βρισκόμαστε, πάντως, σε καλό δρόμο - γι' αυτό μπορώ να σε διαβεβαιώσω...
Καραϊσκο, νομίζω ότι η Γλυκερία ήταν το νάμπερ ουάν (Νίκο, μ' ακούς;) σε αυτή την κατηγορία. Από τις πληροφορίες που έχω, είχε μαζέψει πάρα πολύ χρήμα από τις πασοκικές επιδοτήσεις για τσιφτετελοσυναυλίες ανά την Ελλάδα...
Επιβεβαιώνω το σχόλιο V. περί Γλυκερίας. Είχε μαζέψει όλη την πρασινοχαρτούρα και μας έριχνε σκόνη στα μάτια με τα "πετσετάκια" η αθεόφοβη, αυτό και αν λέγεται θράσος.
No 1 βαψ ήταν το δίχως άλλο, ο συντοπίτης μου Χαράλαμπος Γαργανουράκης.
Μεγάλη φωνή ο Χαράλαμπος Γαργανουράκης.
Παρακαλείται ο κύριος Σούφρας να ελέγξει την ηλεκτρονική του αλληλογραφία. Ευχαριστώ.
Επίσης, θα ήθελα να παρακαλέσω τον φίλτατο Ξυνόγαλο, εάν έχει κάποια πικάντικα και αποκαλυπτικά στοιχεία για τον υπουργό μας, ας με ενημερώσει, εάν θέλει, ιδιωτικώς, στη γνωστή διεύθυνση.
Καραϊσκο, ο συντοπίτης σου Χαράλαμπος, νομίζω ότι προωθήθηκε στη λογική "μαζί με τον βασιλικό ποτίζεται κι η γλάστρα" αφού ερχόταν πίσω από τον Γιάννη Μαρκόπουλο, αυτόν τον υπεργραφικό πασοκικό συνθέτη, τον οποίον εγώ πάντως (παραδόξως) εκτιμώ ως μουσικό.
Ναι αλλα ο Γαργανουράκης ήταν φίλε σύμβολο σοσιαλιστάνθρωπου πρασινοφρουρού -χοχλιού, που δεν είχε όμοιο του.Απο το δημοκρατικό Ηράκλειο κιόλας.Για μένα ο Χαράλαμπος ήταν το σύμβολο μιας εποχής.Ηταν η προσωποποίηση του παπανδρεικού Ρεαλισμού όπως ο Ντράγκο (ροκι-4)του Σοβιετικού Αθλητισμού.
Τι κοσκωτάς, κουτσόγιωργας, πέτσος το να τάλλο, με μια κοντυλιά του Χαράλαμπου ο κόσμος γύριζε στην Κλαδική μαγεμένοι απο τον αυλό.
μαγεμένος μωρέ
Θα επιθυμούσα να λύσω μια παρανόηση σε σχέση με τον Ξυνό, γιατί ο ίδιος δείχνει να μιλάει ειλικρινώς. Δεν υπάρχει η παραμικρή αντίφασή σε σχέση με την ηλικία του και τον ισχυρισμό του ότι ήταν συμμαθητής του Παπακωνσταντίνου. Το ότι είναι 42 ετών το είχα γράψει εγώ με βάση κάποιους υπολογισμούς μου. Επομένως ο Ξυνό μπορει να είναι και πενηντάρης, όπως ο ίδιος αφήνει να εννοηθεί.
Kι ο Μαρκόπουλος Κρητικός είναι.
Επειδή εδώ υπάρχουν και άλλοι συμμαθητές του Π'κωνσταντίνου, ότι αναφέρεται ως αποκάλυψη να ξέρετε ότι περνάει από ιερά εξέταση.
Τι λες βρε παιδί μου....
Και οι κρίνοντες κρίνονται.
Πολύ σωστό το παραπάνω. Ο κρίνος ερρίφθη.
Να με συγχωρέσετε αλλά η σημαία του ΠΑΣΟΚ ήμουν εγώ
Κάνετε λάθος. Όλοι στο κόμμα γνωρίζουν ότι εγώ ήμουν η σημαία του κινήματος.
Και γιατί να μην ήμουν εγώ
Γιώργο, είπαμε, εσύ είσαι λιγνός και κάνεις γιά κοντάρι. Να ξεχάσεις τα περί σημαίας (ρε τι τραβάμε στο κόμμα με αυτόν).
διαλέγετε και παίρνετε:
http://www.youtube.com/watch?v=jmCCOiEeXIs
http://www.youtube.com/watch?v=RZScFxGDz6I&feature=related
Δίνω 1750 ευρώ μετρητοίς για το συγκεκριμένο rolex. Αν ο κάτοχος ενδιαφέρεται, ας ορίσει τρόπο επαφής για να διαπραγματευτούμε. Δεν ζω στην Ελλάδα, αλλά θα βρίσκομαι στην Αθήνα από τη δεύτερη μέρα του Πάσχα και για μια περίπου εβδομάδα.
Ο μόνος πραγματικά μεγάλος στο πασοκ, μετά τον Ανδρέα, είναι ο Άκης. Είναι ο μόνος στον οποίο όλοι αναφέρονται μόνο με το μικρό του όνομα, χωρίς επίθετο, όπως άλλωστε συμβαίνει με όλους τους μεγάλους, π.χ. Ανδρέας, Μάο, Τίτο, Τσε, Φιντέλ κλπ.
ΑΓΑΠΗΤΕ
ΒΑΨΟ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ...ΚΟΥΡΕΜΑ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΔΥΝΑΜΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΩ ΜΕ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΟΛΛΕΓΙΟΠΑΙΔΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΔΕΣΜΕΥΟΥΝ.
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΤΙΣ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΠΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ.ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΣΚΕΨΗΣ.
ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©
εγώ δίνω 1800 Ευρώ cash
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΔΥΝΑΜΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΩ ΜΕ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΟΛΛΕΓΙΟΠΑΙΔΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΔΕΣΜΕΥΟΥΝ.
Οι ονειρώξεις του μπαστουνόβλαχου συνεχίζονται.
σημειολογικά και μόνο, είθε η κατάληξη των δύο αντιπροέδρων και αντ' αυτού (Άκης, Μένιος) να συμβολίζουν και την κατάληξη του "κινήματος".
Γκουd ριdaνς που θα λεγε κάποιος γνωστός.
Ζητώ να μου χαρίσουν ROLEX, κατά προτίμηση μοντέλο Submariner Date του 1979. Ευχαριστώ.
μπαστουνόβλαχε (αν εννοείς υποτακτική αορίστου) αντί "να συμβάλλει" (να βοηθάει) γράψε "να συμβάλει" (να βοηθήσει)
Η τιμή γιά το πλέον γνωστό υπερ-συλλεκτικό ωρολόγιον χειρός πολυτελείας διαμορφώνεται γιά τους χουβαρντάδες κ.κ. "Δώρος31" και "Xyno1961" (και μόνον γι αυτούς) σε 3.500 και 3.600 ευρώ αντιστοίχως. Γιά τους υπολοίπους εκλεκτούς ενδιαφερομένους ισχύουν τα προρρηθέντα.
Ο Στέφανος Χίος, για τον οποίον ρώταγε κάποιος, πράγματι ξεκίνησε από τον τομέα των αθλητικών (τον τομέα αυτόν από τον οποίον έχουν ξεκινήσει τόσοι και τόσοι, ακόμη και ο Λευτέρης Παπαδόπουλος). Μάλιστα, είχε και σχετική εκπομπή, παλαιά, στην τηλεόραση του ANT1. Τότε έκανε εντύπωση στους τηλεθεατές η περίεργη προφορά του Στέφανου με τα έντονα gli και gni. Τον Στέφανο αργότερα τον συνεπήρε το ελεύθερο ρεπορτάζ-κουτσομπολίστικο ρεπορτάζ. Είχε ήδη διαπιστώσει προς τα που πηγαίνει η ελληνική (και όχι μόνο, εδώ που τα λέμε) δημοσιογραφία και ασχολήθηκε τόσο εντύπως όσο και τηλεοπτικώς με το συγκεκριμένο είδος. Η μεγαλύτερή του στιγμή θεωρείται η συνεργασία του με την Τατιάνα Στεφανίδου. Οι συμπανελίστες του πάντως μιλούν γι αυτόν με τα χειρότερα λόγια. Αργότερα βέβαια η τηλεόραση του STAR του έδωσε δυνατότητα και για μια δική του εκπομπή (με συμπαρουσιάστρια) στην οποία ο Στέφανος δεν τα πήγε καλά. Ενδιάμεσα όμως, ο Στέφανος ασχολήθηκε και με το πολιτικό (ο θεός να το κάνει) ρεπορτάζ με αφορμή την ένταξή του στο δυναμικό του νεότευκτου καναλιού EXTRA, όταν το αγόρασε ο χοντρο-Φίλιππος Βρυώνης. Έψαχναν κάποιον να μπορεί να κάνει ντόρο και έτσι επέλεξαν τον Στέφανο. Ο Στέφανος τα πήγε αρκετά καλά στο Αποκαλυπτικό Δελτίο. Είχε και τον Παπαγιάννη από δίπλα, γλάστρα, σε ρόλο Τάνιας. Σήκωνε το χεράκι για να μιλήσει ο Παπαγιάννης. Τις περισσότερες φορές τού το επέτρεπε ο Στέφανος. Κάποιες άλλες όχι. Κάποια στιγμή ο Στέφανος πήρε πόδι από το κανάλι. Ο ίδιος λέει ότι δεν άντεχαν την ελευθεροστομία και ελευθεροφροσύνη του. Στην πραγματικότητα, το θέμα ήταν ότι η ιδιοκτησία έκρινε ότι ο Στέφανος της κόστιζε ακριβά. Πίστευαν ότι μπορούσαν να βρουν φθηνότερο γελωτοποιό. Έτσι κατέληξαν στον Καραμέρο (με τον Παπαγιάννη πάλι σε ρόλο τσόντας-Τάνιας) και αργότερα έδωσαν την θέση στον ακόμη πιο φθηνό (από άποψη οικονομική τουλάχιστον) Παπαγιάννη, ο οποίος ταλαιπωρεί τα αυτιά και τα μάτια μας μέχρι και σήμερα για πολύ λίγα χρήματα. Ο Στέφανος, έκτοτε, βολοδέρνει μεταξύ ESPRESSO, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και φυσικά KONTRA CHANNEL. Ως άνθρωπος θεωρείται συμπλεγματικός, από την άποψη ότι η κοινωνική του πρέλευση είναι εξαιρετικά χαμηλή και ως εκ τούτου διακρίνεται από κοινωνικά-ταξικά μίση. Η πραγματική του ιδεολογική και πολιτική ένταξη αφορά το κόμμα της Χρυσής Αυγής, αν και πληροφορίες τον φέρουν να έχει σχετιστεί παλαιότερα και με το ΠΑΣΟΚ. Η συμπάθειά του όμως προς την Χρυσή Αυγή είναι βέβαιη και απολύτως τσεκαρισμένη. Προβληματικό λοιπόν παιδί, με συμπλέγματα που προσπαθεί να διακριθεί σε έναν χώρο (της δημοσιογραφίας) τόσο κανιβαλικό που του πάει γάντι. Για τυχόν ψυχιατρικές προσεγγίσεις απαγορεύεται η συζήτηση, αφού εμπίπτουν στα "προσωπικά δεδομένα" και δεν δείχνουν και το απαιτούμενο τακτ. Όλα όμως τα θέματα πρέπει να προσεγγίζονται με τακτ. Ακόμη και ο Στέφανος και οι περιπέτειές του.
Ξυνόγαλος, ο επί της δεοντολογίας (ethics).
@4:20
ΑΦΟΥ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ,ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ Ο ...ΒΥΡΩΝ ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ;;;
ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ ΤΥΠΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΚΟΡΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ ΕΣ ΑΕΙ ΠΑΡΘΕΝΟΥ ΚΑΙ ΑΓΡΙΩΣ ΑΥΝΑΝΙΖΟΜΕΝΗΣ ΜΕ ΕΥΜΕΓΕΘΗ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΦΙΑΛΑΣ
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕ ΤΟ ΕΤΣΙ
: Γράφουμε να/θα συμβάλλει με δύο -λ-, όταν με το ρήμα δηλώνεται διάρκεια ή επανάληψη:
υπόσχομαι να συμβάλλω εφεξής με τη συμπεριφορά μου στην τήρηση της τάξης· θα συμβάλλω, κάθε φορά που θα χρειάζεται, με τη συμπεριφορά μου στην τήρηση της τάξης.
Γράφουμε να/θα συμβάλει με ένα -λ-, όταν με το ρήμα δηλώνεται κάτι στιγμιαίο, που θα συμβεί μία μόνον φορά:
δυστυχώς δεν μπορώ να συμβάλω σε αυτήν την επιχείρηση· θα συμβάλω όσο μπορώ στην πραγματοποίηση των σχεδίων σου.
ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ.
Ξυνόγαλε, behave θα σου βάλω demerits.
Να συμπληρώσω ότι υπάρχουν διάφορες φήμες για τον μισθό του Χίου στο EXTRA. Μια πρώτη πληροφορία τον θέλει να τσεπώνει (τότε) 4.500 χιλιάρικα τον μήνα. Μια άλλη πληροφορία ανεβάζει την αμοιβή του στα... 8.000 τον μήνα. Δεν θυμόμαστε και ακριβώς τα στοιχεία και ελπίζουμε να μην σφάλουμε. Πιστεύουμε πάντως ότι πιο κοντά στην αλήθεια είναι η πρώτη εκδοχή. Όπως και να' χει το πράγμα πάντως, η αμοιβή αυτή είναι υψηλή και σχεδόν δυσβάσταχτη για τον Βρυώνη. Ειδικά αν συγκριθεί με το ταπεινό... 1500άρι-1800άρι του Παπαγιάννη!
Προς Μπαστουνόβλαχο.
Γι αυτό έκανα την διευκρινιστική ερώτηση αν εννοούσες υποτακτική αορίστου (να βοηθήσω). Αλλά εντάξει σου ζητώ ταπεινά συγγνώμη.
Χρυσή Αυγή ο Χίος;
Εγώ, ο Ανδρέας και ο Γιωργάκης. Σε δεύτερο φόντο, σαστισμένος λόγω της γοητείας του Ανδρέα, κοιτάει στον φακό ο Αλέξις Παπαχeλάς(ο πραγματικός και όχι τo look-alike που εμφανίζεται για ευνόητους λόγους ασφαλείας στις ειδήσεις του ΣΚΑΙ)
ΚΟΛΕΓΙΟΚΩΛΟΠΑΙΔΕΣ
Ρε συ 4:48 πας καλά; τι υποτακτικές αορίστου και τέτοια τσαμπουνάς; Περιγραφικά να τα λες όπως τα λέει το κολεγιόπαιδο-τραχανόπαιδο "Γράφουμε να/θα συμβάλλει με δύο -λ-, όταν με το ρήμα δηλώνεται διάρκεια ή επανάληψη", "Γράφουμε να/θα συμβάλει με ένα -λ-, όταν με το ρήμα δηλώνεται κάτι στιγμιαίο, που θα συμβεί μία μόνον φορά". Γραμματική δημοτικού δηλαδή που ούτε αυτή καταλαβαίνει ο βουνίσιος αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
το ζήτημα είναι ήξερε τον κανόνα έστω και εμπειρικά ο μπαστουνογαλος ή το έψαξε στο ιντερνετ αφού του έγινε η διόρθωση
Γιατί να έψαξε στο internet; Δεν έχει σχετικά εγχειρίδια στο σπίτι του ο Ξυνόγαλος;
O ΧΙΟΣ 8.000 ΣΤΟ EXTRA; ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ!, 800 ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΗΤΑΝ. ΑΦΗΣΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΗΡΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο Ο ΒΡΥΩΝΗΣ
5:22 εδώ γελάμε. Υπάρχει δηλ. περίπτωση να μην το έψαξε; ακόμα όμως και να δεχθούμε την "άποψή" του, πάλι με ένα Λ έπρεπε να το γράψει αφού η συμβολή θα ήταν γιά μία μόνο φορά και γιά ένα μόνο ποστ. Η μέθοδος Ξυνό είναι κλασική και έχει πολλάκις αποδειχθεί εδώ: όταν μας διορθώνουν ψάχνουμε μανιωδώς κάτι στο διαδίκτυο, βρίσκουμε κάτι τσατρα πάτρα, το πεηστάρουμε κι όποιον πάρει ο χάρος.
Εκεί που δεν δέχομαι κουβέντα όμως είναι στο ότι ο ευήθης αυτός (αν και λίγο βωμολόχος γιά τα λεπτά μου αστικά γούστα) παρασκευαστής τραχανά συμβάλλει (και μάλιστα τα μέγιστα) στο να κρατάμε τις κοιλιές μας απ τα γέλια. Κατάστασις διαρκής ΚΑΙ επαναλαμβανόμενη.
κουτοπόνηρε ξυνοτσοπανάκο, εδώ το βρήκες και το οικειοποιήθηκες.
Χα Χα Χα Χα
Εγύπτιος και ο Παπουτσής
Ανεβάζω την προσφορά στα 1900 ευρώ μετρητοίς. Παρακαλώ μην το γυφτέψουμε και πέσουμε σε παζάρια.
Παιδιά, τώρα που διάβαζα γιά τα ρολόγια θυμήθηκα ότι μία κοπέλα που βγαίναμε παλιά μου είχε κάνει δώρο ένα ρολοϊ Panerai. Απομίμηση ήταν βέβαια αλλά κανείς δεν το καταλάβαινε (υπάρχουν διαβαθμίσεις και στις μαϊμούδες ξέρετε). Αδιάβροχο 100% (στο ντουζ φυσικά, δεν το ρισκάρισα σε κατάδυση) και ακρίβεια σχεδόν κουάρτζ. Οσο βγαίναμε το φορούσα γιά να μην την στενοχωρήσω. Το λέω αυτό επειδή δεν είμαι πολύ ψηλός, είμαι και πολύ αδύνατος πανάθεμά με και το Panerai φαινόταν στο χέρι μου σαν ξυπνητήρι από αυτά τα παλιά τα κουρδιστά. Επειδή όπως εξήγησα με την κοπέλα δεν βγαίνουμε πλέον και μου είναι εντελώς άχρηστο, ευχαρίστως να το χαρίσω στον Ξυνόγαλο με τα πολύ ωραία σχόλια που με βρίσκουν πολλές φορές σύμφωνο, αρκεί να αναλάβει να πληρώσει τα ταχυδρομικά. Συγνώμη που ζητάω κάτι τέτοιο, αλλά είμαι μισθωτός και το περιορισμένο βαλάντιο δεν επιτρέπει πολλά έξοδα. Το λέω γιατί εσείς οι φίλοι του εδώ είπατε ότι θα του πηγαίνει πολύ. Ας πει την διεύθυνσή του και θα του το στείλω με όλη μου την καρδιά γιά τις ωραίες στιγμές που μου χαρίζει εδώ.
Ευχαριστώ
Φίλε το αγοράζω το Panerai μαϊμού εγώ. 20€. Αγοράζω επίσης άλλα 20€ τo Folex που πουλάει ο "ιδιοκτήτης Folex" και προσπαθεί να το περάσει για γνήσιο.
Σε απάντηση των κακεντρεχών
ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΣΤΑ ΖΑΓΟΡΙΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΤΗΣΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ. ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟ TICINO COLINA D^ORO MONTTAGNOLA,LUGANO,MENDRISIO KLP.
ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ENGADINA. ΕΚΕΙ ΘΑ ΓΕΥΤΕΙΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΚΥΝΗΓΙ ΖΑΡΚΑΔΙΑ ΚΑ ΑΓΡΙΟΚΑΤΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΙΕΙΣ ΜΕΡΛΟ ΜΕ ΑΡΓΗ ΖΥΜΩΣΗ ΣΕ ΠΑΛΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΟΧΥΡΑ ΣΤΑ 1100 ΜΕΤΡΑ.
ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΠΙΤΕΣ ΣΤΑ ΖΑΓΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΩ ΜΕ ΤΟ ΜΙΝΕΣΤΡΟΝΕ ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΤΟ ΖΑΡΚΑΔΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΡΙΟΚΑΤΣΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΚΡΑΠΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΝΟΤΣΙΝΟ ΜΕ TORTA DI PANE ΤΑ ΖΑΓΟΡΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΝ ΤΙΠΟΤΕ. ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΙ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ .
ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©
August 31, 2010 4:36 PM
Η προσφορά του "Δώρος31" γιά 1900€ είναι καλή. Γιά το μπρασελέ. Η μάλλον ΤΟΝ μπρασελέ (ο μπρασελές). Είμαστε κοντά σε συμφωνία.
Οσο γιά τον "ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ" μπορεί να βάλει τα 20€ σε έναν λογαριασμό που θα του υποδείξω και θα του στείλω ηλεκτρονικά μία φωτογραφία υψηλής ανάλυσης του "Folex" γιά να το λιγουρεύεται μαζί με τον άλλον τον ζήτουλα.
Ομολογώ ότι ο Ξυνό, μέρχι πρότινος ένας ακόμα εριστικός σχολιαστής, τώρα τελευταία με έχει θαμπώσει. Τσαμπουκάς στον Κούγια, ακριβά πούρα & ρολόγια, κολλέγιο, υψηλό γούστο, Λουγκάνο, κεμπάπ ζαρκάδι... Ξυνό, θες όμορφη και αξιόλογη παρέα στις περιηγήσεις σου; Άσε τους ψωριάρηδες ντιντήδες Αθηναίους να σε ζηλεύουν.
Μαριάννα
Υ.Γ. Θα απογοητευτώ αν πεις ότι είσαι παντρεμένος. Έστω και έτσι εγώ θα σ'αγαπώ.
Μαριάννα κάτω τα κουλά σου από τον αρραβωνιαστικό μου.
Είναι η εντύπωσή μου ή αυτός ο Στουρνάρας είναι πράγματι λίγος;
Ο Στουρνάρας νομίζω ότι γνωρίζει οικονομικά, αλλά έχει την νοοτροπία υπαλλήλου.
Αυτό εννοούσα. ΟΚ, ευχαριστώ.
Λόγω του εμπάργκοΥ των προμηθευτών μόλις είπε η θεία Ολγα. Αλλος ένας γιά Εγυπτο μεριά.
ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΟΛΛΕΓΙΟΠΑΙΔΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΔΕΣΜΕΥΟΥΝ
Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο.
Καλός είναι ο Στουρνάρας. Για ταμίας καντίνας στην Εθνική οδό.
ταμιάς;
8:53 το άκουσα κι εγώ και αμέσως σκέφτηκα τον Εγύπτιο. Τυχαίο;
Δεοντολογικοί κανόνες στο κολλέγιο του Ξυνόγαλου.
Σημιτάνθρωπος, μικροταμίας του εκσυγχρονισμού, διορισθείς διοικητής στην Εμπορική. Αν δεν ήταν πρασινοχοχλιός του κομματικού σωλήνα, θα ήταν αυτό που λέει το όνομά του. Γι΄ αυτό σου λέω ταμίας σε καντίνα και πολύ του πάει.
Καλά φίλε. Τη γύφτεψες τη συζήτηση. Κράτησε το ρολόι σου. Δεν το θέλω. Ούτε τα 1900 σου δίνω πλέον.
επιβεβαιώνω πλήρως το άρθρο και τον Πάγκαλο
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=74041&catid=9#
Γιατί δηλαδή κύριοι, ο Προβόπουλος σας γεμίζει το μάτι; γιά υπεύθυνος βάρδιας στην ρεσεψιόν της Μεγάλης Βρετάνιας μου κάνει με ταμπελάκι στο πέτο . Τον άλλο τον Γκαργκάνα τον θυμάστε; Γραφική περίπτωση και αυτός. Μην πάμε πιό πίσω σε Αδαμάντιους Πεπελάσηδες κλπ γιατί θα πέσουμε στο ανοιχτό μνήμα που τον αναμένει. Πενία οικονομολόγων με κύρος στην χώρα. Ευτυχώς υπάρχει ο καθηγητής Βαρουφάκης.
Μάστορας στο γλΥψιμο των αφεντικών του ο Εγύπτιος
Ο άνθρωπος του Σημίτη στις αγορές παραμένει και σήμερα ο Στουρνάρας. Το Fimotro, τον εντόπισε χθες στο roof garden της Μεγάλης Βρετάνιας να...
παραδίδει μαθήματα οικονομίας.
Δεν πειράζει φίλε. Κράτα τα, θα σου χρειαστούν μέρες που είναι. Καλή καρδιά και καλό Πάσχα.
Ξυνόγαλε, επειδή φαίνεσαι άνθρωπος με γνώση και πληροφορίες, ποια η άποψή σου για την ανάγκη αναδιάρθρωσης του χρέους; Τι λέει επ' αυτού ο Καραΐσκος;
Ο Βαρουφάκης έχει ένα καλό. Είναι πολύ πιό κατανοητός στο κοινό του, είτε στους φοιτητές είτε στους τηλεθεατές από ότι όλοι όσοι αναφέρθηκαν προηγουμένως οι οποίοι έχουν τον αέρα της αυθεντίας (my ass).
Βαρουφάκης είναι ευφημισμός του Μπαρουφάκης;
Ποιος είναι αυτός ο Βαρουφάκης. Πάντως από επιστημονικό προφίλ, δημοσιεύσεις και τα σχετικά, πολύ δυνατός είναι και ο Αλογοσκούφης.
<:
Μαριάννα - Μαριγώ: άσσος ξερός από την Αθήνα μέχρι την Ήπειρο
9:12 ξέχασες το μακαρίτη Καρατζά που έμοιαζε με κάπελα στον Ταύρο.
Πάρτα ρουφιάνα Μαριγώ. Τώρα είναι δικός μου.
Εγώ νομίζω ότι ο καθηγητής Βαρουφάκης, αν και με εκνευρίζει το ότι είναι μαϊντανός, τα λέει καλά και έχει καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει.
Τώρα αν είναι και λίγο ψώνιο, δε βαριέσαι. Να χαν όλοι αυτό το πρόβλημα μόνο και όλα θα ήταν καλύτερα.
9:52 δεν αναφέρθηκα στον Καρατζά γιατί δεν ζει. Αν ζούσε, προφανώς θα κατείχε περίοπτο θέση στο shortlist αυτών των διαπρεπών χαρτογιακάδων, στην περιγραφή έπεσες μέσα πάντως. Οσο γιά τον Βαρουφάκη, συμφωνώ με τον 9:37 είναι ο πιό fancy οικονομολόγος που διαθέτουμε. Αυτό βέβαια έχει καλά και κακά. Τα καλά είναι η αφηγηματική δεινότητα και η άνεση, τα κακά είναι ο εξυπνακισμός και η υιοθέτηση ακραίων σεναρίων γιά φτηνό εντυπωσιασμό. Στην εμφάνιση πάντως πολύ δυνατός, μου θυμίζει Αμυρά, σκόνη κάνει τους υπόλοιπους με τα κοστουμάκια Γιαννέτος.
Είναι φίλος σας μάλλον ο Μπαρουφάκης ε;
Εμένα που έγραψα περί μαϊντανού, δεν είναι. Μάλιστα έχω πληροφορηθεί διάφορα αρνητικά περί αερολόγου. Προσωπικά όμως δεν δίνω και ιδιαίτερη σημασία, καθώς κανείς στην Ελλάδα δεν λέει καλή κουβέντα για άνθρωπο και έτσι είμαι λιγάκι προσεκτικός. Πάντως βρίσκω να συμφωνώ γενικά με τις εκτιμήσεις του, αν και με ενοχλεί πολύ ο ναρκισσισμός του από την απότομη προβολή. Αυτά όμως έτσι γίνονται εδώ.
O Μπαρουφάκης έχει καταλάβει ακριβώς
(!) τι συμβαίνει.
Βαριά κουβέντα.
Κρίνοντας από τη φάτσα του και μόνο (πριν φτάσουμε στα ακατανόητα μπουρδοειδή κείμενά του), χλωμό το βλέπω.
Αγαπητοί φίλοι, είμαι ένας επιχειρηματίας 55 ετών που έχω βρεθεί και με δική μου ευθύνη αλλά κυρίως με ευθύνη αυτού του βρωμερού κράτους σε οικονομικό αδιέξοδο. Έχω τρία παιδιά στα οποία διέκοψα τις σπουδές του στο εξωτερικό γιατί δεν μπορούσα να τα φέρω βόλτα οικονομικά. Είναι και αυτά άνεργα. Η μητέρα τους πέθανε μάλλον από την μεγάλη πίεση από καρκίνο εδώ και δυο χρόνια.Επειδή βρίσκομαι σε αδιέξοδο και μου έρχεται να τρελαθώ από την ανεργία σκέφτομαι την ιδέα της ιεροσύνης. Μήπως κανεις ξέρει τι πρέπει να κάνει κανείς για να γίνει ιερωμένος. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και συγγνώμη αν σας κούρασα.
Ο Βαρουφάκης μου είναι συμπαθής. Τον είχα πάντως σε μεγαλύτερη υπόληψη, μέχρι που τον είδα να μιλάει στο (αστείο) ντοκυμαντέρ του Βαξεβάνη για την Goldman Sachs. Κατά πάσα πιθανότητα φταίει η αστειότητα που ο Βαξεβάνης πλασάρισε για ντοκυμαντέρ κι όχι ο ίδιος ο Βαρουφάκης. Γιατί απ'οσο τον θυμάμαι, ο Βαρουφάκης δεν έλεγε τίποτα συνωμοσιολογίες (αν θυμάμαι καλά, αλλά δεν κόβω και τον λαιμό μου). Σε αντίθεση με τον δημοσιογράφο Βαξεβάνη που ζωγράφιζε. Όχι ότι de facto πιστεύω ότι δεν ισχύει η συνωμοσιολογία. Μπορεί να ισχύει, μπορεί και όχι. Σκοπός είναι να αποδείξεις ότι ισχύει, όχι να αναμασάς θεωρίες χωρίς καμία απόδειξη. Πράγμα που δεν έκανε ο Βαξεβάνης.
Μπράβο παιδιά. Μου αρέσουν οι παρεμβάσεις σας που δείχνουν ζωντάνια πρωτόγνωρη. Σπίθα καρδιάς πραγματική. Μου αρέσει που η νεολαία μπορεί και εκφράζεται, μπορεί και προβληματίζεται, μπορεί και ζητά κάτι το καλύτερο. Μόνον έτσι αυτή η χώρα θα πάει κάποτε μπροστά. Να είστε πάντα καλά. Έχετε τη συμπάθεια και στήριξή μου.
"Και οι εργαζόμενοι ετοιμάζονται να πάνε στις βιλάρες του για να διαμαρτυρηθούν. Εκεί δεν θα περνάνε τα ψέΜΜατα..." , γράφει με άψογη ορθογραφία ο Εγύπτιος.
Aπολαυστικός ο 11:17
Ωραίος και ο Λοβέρδος τώρα στον Πρετεντέρη. Πολύ φοβάμαι ότι γεννήθηκε μία γενιά αργότερα ο Ανδρέας. Αν είχε γεννηθεί την σωστή εποχή, θα διέπρεπε στον παλιό καλό ελληνικό εμπορικό κινηματογράφο και μάλιστα σε ευρεία γκάμα ρόλων, από φαποκωμωδίες (Τζανετάκος, Πάντζας) μέχρι δυνατό μελόδραμα (Ξανθόπουλος).
Tζανετουλάκος,Πάντζας
Tζανετάκος Πάντζας
1950 ευρώ τελευταία προσφορά (σε δύο δόσεις).
Παντζετάκος, άντε μας τάπρηξες!
αλανιάρης ο Σκυλακάκης
Παιδιά, πολύ με συγκίνησε ο λόγος του 11:17. Κάθησα και συλλογίστηκα πόσα τέτοια ανθρώπινα δράματα συμβαίνουν ανάμεσά μας κάθε μέρα. Σκέφτομαι να του δωρίσω το ιμιτασιόν Panerai αντί να το στείλω στον Ξυνόγαλο, τι λέτε;
Αναμιμνησκόμενος το ένδοξο παρελθόν μας, μούρχονται κατακέφαλα οι τρόποι μετακινήσεως των προ-ηγουμένων γενεών που κάνοντας το κέφι των(βεβαίως) πέταξαν σπόρια, ανταμώθηκαν με τ' αυγά και νάμαστεεεε κι εμείς, που για να μετακινηθώμεν έχωμεν: ποδήλατα(ΚΑΙ ηλεκτρικά πλέον για κουραδόμαγκες), μοτοποδήλατα, μοτοσυκλέττες, αυτοκίνητα λογιών λογιών, λαο-φορεία, τραίνα, πλοία κι αεροπλάνα.
Και πάμε στις καθημερινές μετακινήσεις μας, ώπου οι φλώροι και οι γκιόσες απαιτούν χώρο 6 τετραγωνικών μέτρων που κουβαλούν μαζί τους για τις...βόλτες των και...κάνετε χώρον να περάσουν...
Υπάρχει βεβαίως ΚΑΙ η μοτοσυκλέττα. Κάποτε αλλά και επί των ημερών ηλικιωμένες κιόλας χρησιμοποιούν τα άλογα για τις μετακινήσεις των εκτός των χαζοχαρούμενων φλώρων και...τσοκάρων, που ήθελαν...άμαξα για να απλώσουν τα...κρέατά των. Τις άμαξες μαζί με τα κρέατά των έσερναν από 1, 2 μέχρι και...6 στην καλυτέρα των περιπτώσεων άλογα. Κι αυτό για πολλούς αιώνες ναι; Μάλιστα.
Την σήμερον λοιπόν με...2,105.00 € αγοράζεις μοτοσυκλέττα 125 κ.ε. με 10 αλόγατα ατσάλινα, θα καις 4 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χιλιόμετρα διαδρομής, και δύνασαι να μεταφέρεις το σαρκίον σου + ακόμη ένα σαρκίον νομίμως, ή και έως τουλάχιστον 4 "παρανόμως"(το έχουμε ιδεί) ώπου θέλεις, να υπάρχει και το μονοπάτι βεβαίως με ανωτάτη ταχύτητα μέχρι και 80 χιλιόμετρα 4 φορές πιο γρήγορα από άλογα ζώντα, και όλα ωραία. Και π.χ. έσκασε το λάστιχο, έσπασε η αλυσίδα; Τσουπ τηλεφωνείς στην οδική βοήθεια την φορτώνουν και σου την μεταφέρουν ώπου διατάξεις.
Τεχνολογία υπάρχει μυαλό όμως;...
Και πίστευα ότι η Κοραλία Καράντη έχει γούστο...
την απαγαγω, την απαγαγεις,την απαγαγει
Παιδιά, έρχομαι από το εξωτερικό μετά από πολύ καιρό στην Ελλάδα μεθαύριο και ήθελα να ρωτήσω εάν οι ταβέρνες σερβίρουν και τη Μ. Εβδομάδα διάφορα πικάντικα και κρεατικά , γιατί δεν νηστεύω και θα ήθελα να δοκιμάσω κανένα ελληνικό κρεατικό ταβερνίσιο.
Σερβίρουν, λιγωμένε φίλε. Την Μ. Παρασκευή θα δυσκολευτείς λίγο.
και εγω πείνασα μονο που σε διάβασα 12:11
Δυσθεόρατος και ο Παφίλης. Πολύς κόσμος γιά Εγυπτο μαζεύεται.
http://on.wsj.com/giqd3A
Είναι δυνατό να υπάρχουν μπλόκερ που εκβιάζουν τον Εγύφτιο; Που κατάντησε η κοινωνία...
Τελικά δεν είμαστε μόνοι. Ολοένα και περισσότεροι επικαλούνται την Κοινή Λογική ως λύση στα χρόνια προβλήματά μας (ίσως να διαβάζουν το μπλόγκ, δεν ξέρω). Πιό πρόσφατος ο Απ. Δοξιάδης στην παραβολή του "Ο Σοφός Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Κοινής Λογικής". Αυτές τις μέρες θρησκευτικής κατάνυξης (της Κασσιανής σήμερα) μία παραβολή είναι ό,τι χρειάζεται (συνδυαζόμενη με νηστεία προφανώς).
Ερρωσθε και ευδαιμονείτε Ελληνες νεολαίοι! Η Πατρίς ευρίσκεται εν κινδύνω και έχει ανάγκην τας πολυτίμους υπηρεσίας σας. Την εποχήν μου απεκαλούμην "συμμοριτοκτόνος". Σήμερον, οι εχθροί εισί πολλαπλοί και απείρως πιό καταχθόνιοι από τους κατσαπλιάδες συμμορίτας. Γρηγορείτε και προσεύχεσθε νεολαίοι της γης αυτής των ηρώων. Η τελική Νίκη Σας ανήκει!
Γιαννάκη κάτσε φρόνιμα αλλιώς θα σε φαπώσω όπως και στο σχολείο.
Θέλω να μου υποδείξει κάποιος τον τρόπο με τον οποίο δένεται η γραβάτα του Νίκου Χ΄΄νικολάου,καθώς και τι πούρα να καπνίσω σε κάθε περίσταση και αν θα τα κάνω με το δαχτυλίδι ή όχι...Μόνο σοβαρά τεκμηριωμένες προτάσεις παρακαλώ,γιατί το θέμα είναι σοβαρό...
Θα επιμένω ξέρετε...
Φίλε αφού επιθυμείς να επιμένεις πρόσεχε διότι κυκλοφορεί τραχανοψεκαστής με "ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΕΣ ΣΠΕΡΜΑ" © και ψεκάζει όσους επιμένουν.
Η Εγυπτιακή ορθογραφία έχει λάβει διαστάσεις επιδημίας
Η Εγυπτιακή ορθογραφία έχει λάβει διαστάσεις επιδημίας
Θα εννοούσε piecemeal (ένα πράγμα την φορά, σταδιακά) o αγγλομαθής Μπόνιος. Μπορεί όμως και pissmaker, ποιός ξέρει.
http://bit.ly/ihL3CQ
Έτσι έχουμε Χρυσοχοίδη, Ραγκούση, Λοβέρδο, Βενιζέλο και Παπουτσή έτοιμους να δηλώσουν παρόν
ο,τι νά'ναι
Τα λέτε αυτά γιατί ζηλαίβετε τον Εγύπτιο. Είναι τόσο άριστος δημοσιογράφος που έχει και μπλοκ που τον εκβιάζουν. Θα τα αποκαλύψει σιγά σιγά για να μας κρατάει σε αγωνία.
http://bit.ly/glJdsI
Η NET επίσης έχει λόγο ύπαρξης, ενώ ο Τιτανικός βυθίζεται?
Ο Εγύπτιος έχει πάθει αμόκ, σε 2 μέρες 20 αναρτήσεις όπου κατηγορεί άλλους για εκβιασμό. Είπε ο μπριγιαντινογάϊδαρος κάποιους άλλους κεφάλες. "Πολύ γέλιο" ©.
http://www.lifo.gr/mag/columns/3739
22. Δημήτρης Κατής (1840/μηνα,μουσικός , μία εκπομπή)
Έχει δίκιο ο Τσαγκαρουφιάνος. Ειδικά στην τελευταία πρόταση όπου λέει "Τα μπλογκ θα αφρίσουν, αλλά η επόμενη μέρα θα είναι καλύτερη.". Το βλέπουμε κι από τον Εγύππτιο που δεν του δίνουν τη θέση που θέλει.
..το μbλούbεργκ και η ουόλ στρήτ νdζόρναλ...
Eτζύπσιαν Ήνγκλις.
http://dexiextrem.blogspot.com/2011/04/blog-post_8227.html
http://bit.ly/dUH9OW
Post a Comment