Monday, April 4, 2011

Δημήτρης Ιατρόπουλος: ο ποιητής που δεν έβαφε τα μαλλιά του



Λόγοι δεοντολογίας – και έχουμε ξαναπεί πόσο ψηλά βάζουμε τη δεοντολογία – επιβάλλουν μιαν απερίφραστη παραδοχή: Είμαστε προκατειλημμένοι απέναντι στον ποιητή Ιατρόπουλο Δημήτρη! Θετικώς προκατειλημμένοι – για να εξηγούμεθα. Από την εποχή της εφηβείας μας, είχαμε τον Δημήτρη σε ένα νοητό εικονοστάσι. Και το πληρώσαμε. Όταν η καθηγήτριά μας των Νέων Ελληνικών μάς ερώτησε πέρυσι στην τάξη «ποιος είναι ο πιο αγαπημένος σας έλληνας ποιητής;», η απάντησή μας (μαζί με το σηκωμένο χέρι) ήλθε ασκαρδαμυκτί – ταχύτερα απ’ όσο ο Θανάσης Λάλας καταβροχθίζει μια τυρόπιτα: «Ο Δημήτρης Ιατρόπουλος κυρία!»… Έκτοτε, τοποθετηθήκαμε, οριστικά και ανεπανόρθωτα, στα μαύρα κατάστιχα της κυρίας καθηγήτριας, πληρώνοντας την προτίμησή μας με σκώμμα, χλευασμό και αντιπάθεια. Και ήμασταν και λιγάκι ερωτευμένοι με αυτή την καθηγήτρια, οπότε ο πόνος διπλός. Ουδέποτε, όμως, το μετανιώσαμε. Δεν θα μας αλλάξει ο πόθος και ο έρωτας τον χαρακτήρα και τις αξίες μας. Γιατί, όπως έλεγε και ο συνάδελφος του Ιατρόπουλου, ο σπουδαίος (αλλά όχι τόσο σπουδαίος όσο ο Δημήτρης) E.E. Cummings «το να μην είσαι παρά μονάχα ο εαυτός σου – σ’ έναν κόσμο που πασχίζει μέρα-νύχτα να σε κάνει κάτι άλλο – σημαίνει να δώσεις τη σκληρότερη μάχη που ένας άνθρωπος μπορεί να δώσει». Εμείς δώσαμε αυτή τη μάχη. Και ουδέποτε το μετανιώσαμε. Ήμασταν – και παραμένουμε – ιατροπουλικοί· μέχρι μυελού οστέων· ανεξαρτήτως δυσκολιών· πληρώνοντας και το σχετικό τίμημα…

 

Η ζωή του αγαπημένου μας ποιητή Δημήτρη Ιατρόπουλου θυμίζει μυθιστόρημα. Ίσως απ’ αυτά τα φτηνά, pulp μυθιστορήματα, που τυπώνονται σε κακής ποιότητας χαρτί – αλλά πάντως μυθιστόρημα. Ο δαφνοστεφής ποιητής μας ουδέποτε επιθύμησε το «καλούπωμα» σε μια αστική – πολλώ δε μάλλον μικροαστική – τακτοποίηση, σαν κι αυτές «των πολλών» και συμβιβασμένων που του έφερναν αναγούλα. Όχι! Ο ποιητής Δημήτρης θα έφκιανε (sic) αλλιώς τη ζωή του, ασυμβίβαστα, ρηξικέλευθα, προοδευτικά, επαναστατικά. Οπότε και πήρε τη μεγάλη απόφαση. Παρέα με ένα μικρό (πλαστικό) τσαντάκι που είχε μέσα μόνο κάποια χρειώδη (κανά δυο σώβρακα, μια-δυο φανέλες, ένα ζευγάρι κάλτσες), ο Δημήτρης βάλθηκε να κατακτήσει τον κόσμο. Όχι μόνον λόγοι αδεκαρίας, αλλά και λόγοι δεοντολογίας, λόγοι αρχής (και κυρίως, για να λέμε και τη μαύρη αλήθεια, λόγοι στυλ και πόζας) τον ώθησαν στη λογική του… ωτοστόπ (τόσο της μόδας τότε στα κοινωνικά στρώματα των λέτσων και των παιδιών των λουλουδιών που τόσο θαύμαζε ο ποιητής μας). Αψήφησε ο Δημήτρης τους κινδύνους που ελλοχεύουν πίσω από μια τέτοια επιλογή. Όμορφο και άγουρο παιδί ακόμη, δεν εδίστασε να παρακάμψει ενδεχόμενες παγίδες που κρύβονταν πίσω από ντούρους μουστακαλήδες οδηγούς τριαξονικών και άλλων ογκωδών οχημάτων...


Έτσι, μπήκε πλησίστιος στην περιπέτεια του να γνωρίσει, μέσω ωτοστόπ,  τον κόσμο. Τι περιπέτεια θεέ μου… Πόσο συνάρπαζε και συντάραζε την ασυμβίβαστη και φιλοπερίεργη ψυχή του μικρού Δημήτρη μια τέτοια προοπτική… Του έτυχαν πολλά σκασμένα λάστιχα σε αυτή την περιήγηση. Από τότε, ο Δημήτρης βαδίζει στην τέχνη, αλλά και τη ζωή, μονίμως με σκασμένο λάστιχο. Είδε πολλά ο Δημήτρης σε αυτήν την περιήγηση. Άλλα τα φωτογράφισε με την μικρή, ταπεινή φωτογραφική μηχανούλα του (Kodak;). Πόσα περισσότερα, όμως, δεν φωτογράφισε με τη μηχανή του μυαλού του – πόσες εικόνες δεν βάστηξε (sic) στη μνήμη του για να γίνουν οι θύμησες του αύριο και να αποτελέσουν το καύσιμο που θα οδηγούσε τον Δημήτρη στις δαφνοστρωμένες λεωφόρους της υψηλής ποιήσεως.

 

Αν και αγχίστροφος, δεν αμέλησε και το θέμα των σπουδών ο νεαρός (τότε) Δημήτρης. Μπορεί οι σπουδές στα συμβατικά πανεπιστήμια να αποτελούν μια, κατά βάσιν, μπουρζουάδικη συνήθεια, ωστόσο ο Δημήτρης δεν είχε σκοπό να αποκοπεί εντελώς από τα κοινωνικώς ισχύοντα. Ήθελε, μάλιστα, να ικανοποιήσει και την οικογένειά του. Να δείξει ότι δεν θα γινόταν ένας γραφικός στιχοπλόκος, ένας ασήμαντος δεκαρολόγος της ποιήσεως, ένας ποετάστρος, κάποιος που θα αποτελούσε αντικείμενο μόνιμης καζούρας από τους «ταχτοποιημένους», αλλά ότι θα είχε και τα «αστικά» παράσημα κάποιων ακαδημαϊκών σπουδών. «Σπούδασε μέσα και έξω» (sic), λοιπόν, όπως ο ίδιος μας πληροφορεί χαρακτηριστικά στο βιογραφικό του. Τί δηλοί η αναφορά αυτή τοιουτοτρόπως διατυπωμένη; Μα τι άλλο από το ότι ο Δημήτρης δεν μπόρεσε να περατώσει επιτυχώς καμιά σπουδή και, επομένως, να λάβει κάποιο πτυχίο. Μπορεί να απέτυχε – σύμφωνα με τα αστικά και μόνον κριτήρια – στο θέμα των σπουδών ο Δημήτρης, αλλά έτσι παρέμενε ευτυχώς αμόλυντος από αστικές συμβατικές κηλιδώσεις, διατηρώντας την πνευματική ανεξαρτησία του. Ίσως και να σκέφτηκε ότι οι κανονικές σπουδές και τα επίσημα πτυχία τιθασεύουν την πρωτοτυπία, την πνευματική ευρωστία, την καλλιτεχνική ρώμη, τη δημιουργική ορμή. Και ο Δημήτρης (πίστευε ότι) είχε πολύν δρόμο μπροστά του στα θέματα της καλλιτεχνικής δημιουργίας…

 

Έτσι, με μιαν έντονη κάψα στην ποιητική ψυχή του, ο Δημήτρης αναδεικνύεται, σταδιακά, σε «ποιητή της αμφισβήτησης»! Σκωπτικώς αντιμετωπίζεται μια τέτοια ταυτότητα από την πλειονότητα του κόσμου. Ορισμένοι υποστηρίζουν ότι αυτή η προδιάθεση ενισχύεται και από τη συνήθεια που διατηρούσε τότε ο Δημήτρης να προτιμά γενικώς το «καουμπόικο» στυλ, με γιλέκα, μαντήλια κλπ., ενώ τα ποδάρια του συνήθως κοσμούσαν δερμάτινες (ή από δερματίνη) μπότες ψηλές, με φερμουάρ, και μάλιστα φορεμένες… έξω από το παντελόνι!


Ακούγονται κλαγγές πιρουνιών και κουταλιών σε πιάτα και ποτήρια, γέλια ή γιούχα κάθε που περνά ο Δημήτρης από τους δρόμους πρωτευούσης και περιχώρων. Ο λόγος απλός. Ο όρος «ποιητής της αμφισβήτησης» που έδωσε στον εαυτό του ο ποιητής μας παραπέμπει σε παράγκες, στον Σίμο τον Υπαρξιστή, στον Τάκη τον Βόγλη και άλλες γραφικές περιπτώσεις του αθηναϊκού περιθωρίου. Ο ποιητής Δημήτρης, όμως, θα κουβαλάει επάνω του υπερηφάνως αυτή την ταυτότητα, ωσάν παρασήμον  χρυσούν (και ουχί τσίγκινον, εκ του Φρουζάκη αγορασθέν…). Τα μακριά δε μαλλιά του (επαναστατικώς άλουστα, ως επί το πολύ)  βοηθούν στη δημιουργία μιας αλλόκοτης, γραφικής εικόνας· αλλά θυμίζουν και λευκό άτι που εφορμά, υπερήφανο και ελεύθερο (προς το άγνωστο). Ο επαναστατικός, όμως, οίστρος του ποιητή Δημήτρη έμελλε να αναλωθεί αποκλειστικώς στο σκάρωμα κάποιων στίχων (που απευθύνθηκαν, εν τέλει, σε πολύ περιορισμένο ακροατήριο), καθώς και στο σουλατσάρισμα του ποιητή σε κάποιες (γλυκανάλατες) μπουάτ, πολύ της μόδας τότε, τις οποίες ενθυμούνται με εκνευριστική νοσταλγία κάτι μεσήλικες (και βάλε) της σήμερον, αναπολώντας μια (δήθεν) καθαρότητα που υπήρχε την εποχή εκείνη στις αγνές (;) ανθρώπινες καρδιές…


Ο «ποιητής της Αμφισβήτησης» έφτασε, πάντως, την αμφισβήτηση στα ακρότατα όριά της, αφού μπόρεσε να αμφισβητήσει ακόμη και τον ίδιο του τον εαυτό! Αφενός, γιατί, αν και αμφισβητίας, φέρεται (ο ίδιος το αρνείται) να υμνεί την Αστυνομία Πόλεων του δικτατορικού καθεστώτος...


Αφ’ ετέρου, γιατί εξελίχθηκε σε πολιτικό γυρολόγο, φτάνοντας μέχρι του σημείου να πολιτευθεί στον δήμο Αθηναίων με το ψηφοδέλτιο του… Νικήτα Κακλαμάνη, αλλά και να εκτεθεί ως υποψήφιος βουλευτής στη Β Αθηνών με τη... Νέα Δημοκρατία! Ανεπιτυχώς, τελικά, αφού οι ψηφοφόροι  φάνηκαν να μην μπόρεσαν να εκτιμήσουν το ειδικό βάρος του Δημήτρη. Ο ίδιος, μετά την εκλογική αποτυχία του, δήλωσε ότι τελικά δεν τον ενδιέφερε και πολύ το θέμα και ότι δεν εξελέγη όχι γιατί τον μαύρισαν οι ψηφοφόροι, αλλά διότι δεν διέθεσε ούτε χρήμα ούτε χρόνο κατά την προεκλογική περίοδο (οι γνωστές δηλ. δικαιολογίες όσων δεν συμβιβάζονται με την αποτυχία). Πάντως, μια εβδομαδιαία εκπομπή στον δημοτικό ραδιοφωνικό σταθμό την τσίμπησε ο Δημήτρης…

 

Ο Ποιητής μας, φευ, δεν συναντήθηκε με την αναγνώριση που του έπρεπε. Αντ’ αυτής, έκλεισε μόνιμο ραντεβού με την γραφικότητα, λένε κάποιοι. Αυτό, όμως, καθόλου δεν τον πτόησε. Αντιθέτως, τον όπλισε με πείσμα και ατσαλένια θέληση – αλλά και προσαρμοστικότητα. Έτσι, δεν δίστασε να περάσει στην τέχνη της εμπορικής στιχοπλοκής, συνεργαζόμενος με μια γκάμα εκλεκτών και καταξιωμένων μουσουργών και αοιδών (Αφοί Τζαβάρα, Γιάννη Πηλιούρη, Δάκη, Γιώργο Κατσαρό κλπ.). Ως αποκορύφωμα της στιχοποιητικής καριέρας του εκλεκτού στιχοπλόκου Δημήτρη πρέπει μάλλον να θεωρηθεί η συνεργασία του με την μεγάλη λαϊκή αοιδό Ρίτα Σακελλαρίου, με την οποία και διατηρούσε μια ζεστή, τρυφερή σχέση. Έτσι, το κλασσικό πλέον άσμα «Ναύτης και Καντηλανάφτης» (Άντρα μου καντηλανάφτη/ Αχ! και να ’μοιαζες του ναύτη/ Αχ! και να ’μοιαζες του ναύτη/ Άντρα μου καντηλανάφτη) έλαβε σάρκα και οστά, αφήνοντας ανεξίτηλη τη σφραγίδα του στην ιστορία του καλού ελληνικού τραγουδιού.


Η γλωσσική πρωτοτυπία υπήρξε – και παραμένει – το χαρακτηριστικό της Ιατροπούλειας ποιήσεως. Λέξεις και φράσεις μοναδικές, εμπνευσμένες, ποιητικές (έως και αλλόκοτες) θα ευφράνουν την ψυχή ημών των πιστών του αναγνωστών. «Οπισθοδακτυλοκρυψία», «Τον δικό μου Χριστό τον λένε Χρήστο» και άλλα εμπνευσμένα παρόμοια, δηλώνουν με καθαρότητα ότι εδώ έχουμε φλέβα ποιητική από τις σπάνιες.

 

Τίποτε δεν είχε συγχύσει περισσότερο τον μεγάλο μας στιχοπλόκο από τη ρήση του αλήστου μνήμης Σωτήρη Κούβελα περί ποιητών, σύμφωνα με την οποία «οι ποιητές είναι λαπάδες». Η σύντροφος του Ιατρόπουλου, η ζωγράφος Κατερίνα, θυμάται τον ποιητή σκασμένο, να αρνείται να βγει από το σπίτι, να απαγγέλει (στεντορεία τη φωνή) ιερεμιάδες για την κατάπτωση του τόπου, να καπνίζει αρειμανίως καθήμενος στον καναπέ και έχοντας μάλιστα (ως ένδειξη διαμαρτυρίας) κατεβασμένα και τα φερμουάρ από τις μπότες. Δύο μέρες είχε να βγει από το σπίτι ο Ιατρόπουλος λόγω αυτής της δήλωσης. Μέχρι που ο νεοδημοκράτης μουσικοσυνθέτης Γιώργος Κατσαρός τον ενημέρωσε ότι ο Κούβελας χαρακτήρισε ως λαπάδες όλους τους ποιητές εκτός από τον ίδιο. Η ανακούφιση πήρε τη θέση του θυμού στην ψυχή του Δημήτρη και, έκτοτε, μεταξύ των δύο κορυφαίων Ελλήνων γεννήθηκε μια δυνατή αμοιβαία εκτίμηση, που εξελίχθηκε σε μια θερμή, αδιατάρακτη φιλία.


Συνετάραξε το πανελλήνιο η σχετικώς πρόσφατη επιστολή που έστειλε ο Ποιητής Ιατρόπουλος προς «έλληνες τραπεζίτες, μεγαλοεπιχειρηματίες, εφοπλιστές και αρχιδεσποτάδες», τρίζοντας δόντια. Πύρινος λόγος, αλλά συνάμα και ποιητικός. Ας θαυμάσουμε ένα απόσπασμα που συγκλονίζει: «Η πατρίδα κυλιέται σαν τσούλα στα πεζοδρόμια, οι κωλοσύμμαχοι βγάζουνε όλα τους τα κόμπλεξ, οι ανθέλληνες περιμένουν σαν κοράκια να μοιράσουν τις σάρκες μας, κι εσείς μετράτε τι ακόμα θα κερδίστε απ’ αυτό το σαρακοφαγωμένο “νεοελληνικό” κρανίο, που πάνε να του αφαιρέσουν εντελώς τη φαιά ουσία απ την κρανιακή κάψα;» – και ο συγκλονισμός έφτασε σε ύψη ασύλληπτα. Αλλά ο Δημήτρης δεν δίστασε, πρόσφατα και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Ποιήσεως, να απευθύνει επιστολή και προς τον Πρωθυπουργό, με τον χαρακτηριστικό τίτλο Φύγε, Τώρα!, αποκαλώντας τον «ξένο» και ζητώντας του να φύγει από τη χώρα. Σε κάποιους ελάχιστους πάντως, που δεν μπόρεσαν να βρουν τη σοβαρότητα μέσα σ’ αυτά τα λόγια του Δημήτρη, η Ιατροπούλειος αυτή επιστολή προκάλεσε ασυγκράτητα γέλια.


Από τα ιστορικά Καλύβια Αττικής, όπου έχει στήσει το σπιτικό του, εκτοξεύσει τα πύρινα βέλη του ο διακεκριμένος ποιητής μας. Του φταίνε οι πάντες και τα πάντα. Αυτό ας μην θεωρηθεί ως σύμπτωμα προχωρημένου γεροντοκορισμού – απλώς ο Δημήτρης έχει θέσει πολύ ψηλά τον πήχυ. Αλλά ο Ιατρόπουλος δεν ξέρει να επικρίνει μόνο – κινείται και θετικά. Έτσι, είναι δεδηλωμένος υποστηρικτής της καθαρής από ναρκωτικά ζωής. Κακώς – πιστεύουν κάποιοι – αφού – όπως λένε – μόνο συνοδεία ναρκωτικών ουσιών μπορείς να αντέξεις την ποίησή του…

 

Η ποίηση ποίηση, αλλά κάποια στιγμή λύγισε ο Ιατρόπουλος. Και οι μεγάλοι ποιητές φαίνεται ότι κάποτε λυγίζουν… Τον συνεπήρε, λοιπόν, η σαγήνη της εύκολης τηλεοπτικής δημοσιότητας. «Πάει, την ψώνισε με τη δημοσιότητα ο Δημήτρης», άρχισαν να λένε πολλοί φίλοι του. Και άλλοι, βέβαια, την έχουν πατήσει έτσι, αλλά από έναν ποιητή της κλάσεως του Ιατρόπουλου θα αναμέναμε ισχυρότερες αντιστάσεις. Πάντως, η τηλοψία έχει δεχθεί εδώ και κάμποσο καιρό τα πυρά του Ποιητή μας. Κάνει συχνά λόγο για «θεαματική χαζοτηλεμανία». Η κριτική αυτή, όμως, όπως ήδη σημειώσαμε, ουδόλως τον εμποδίζει να κηρύττει τον λόγο της αληθείας από του άμβωνος του ALTER, και τις σπάνιας καλαισθησίας εκπομπές του Μάκη και του Χαρδαβέλλα. Ενώ τα θέματα που απασχολούν, κατά κύριο λόγο, το νου του Δημήτρη είναι η ελληνική παρακμή, αλλά και το φλέγον ζήτημα της ελεύσεως των εξωγήινων. «Ίσως με λένε τρελό» είχε στιχουργήσει εμπνευσμένα κάποτε ο Δημήτρης. Όχι, τρελό σίγουρα δεν τον λένε. Για γραφικό, δεν ξέρω…


Ο Δημήτρης Ιατρόπουλος τώρα, σε αυτούς του κρίσιμους καιρούς, δεν διστάζει να κατεβεί και στην Αγορά και να συμφύρεται με τους όλους εμάς τους μη ποιητές, τους κοινούς θνητούς. Έτσι, είχαμε το προνόμιο να τον εντοπίσουμε κάποτε στο μπαρ του πολυκαταστήματος ΙΚΕΑ (έχουν και υλικές ανάγκες οι ποιητές), οπότε και τον παρακολουθήσαμε εκ του σύνεγγυς. Ο Ποιητής Δημήτρης φορούσε τη γνωστή ενδυμασία του, δηλ. υποκάμισο μακρυμάνικο (με σηκωμένα, όμως, τα μανίκια) και από μέσα μια μακρυμάνικη κοκκινομπλέ μπλούζα (με κατεβασμένα, όμως, τα μανίκια). Τα νύχια των χεριών υπερβολικά μακριά (για τα πόδια δεν γνωρίζουμε, αφού δεν φορούσε πέδιλα). Το μαλλί πάντοτε μακρύ, να ανεμίζει, ενώ τις σεπτές ποιητικές παρειές κοσμούσαν, ως συνήθως, δύο υπέροχες, πλούσιες, βικτωριανού τύπου φαβορίτες.


Εντύπωση μας προκάλεσε το ότι ο εκλεκτικός ποιητής μας δεν ήταν καθόλου εκλεκτικός στο φαγητό του, αφού στο ένα χέρι κρατούσε ζουμερό hot-dog, ενώ μπροστά του βρισκόταν πλαστικό πιάτο με αναρίθμητα, μικρά, λαχταριστά κεφτεδάκια!

 

Το λιχούδικο ύφος, καθώς και η βουλιμία με την οποία είχε εφορμήσει στο πρόχειρο φαγητό του, απέδειξε, για μια εισέτι φορά, ότι ο Ιατρόπουλος δεν κοιτά τα πράγματα αφ’ υψηλού ως ποιητής, αλλά ότι, αντιθέτως, παραμένει ένας συνηθισμένος, λαϊκός και απλοϊκός άνθρωπος – όπως εξάλλου κι η ποίησή του…

1,694 comments:

1 – 200 of 1694   Newer›   Newest»
Anonymous said...

όρος «ποιητής της αμφισβήτησης» που έδωσε στον εαυτό του ο ποιητής μας παραπέμπει σε παράγκες, στον Σιμό τον Υπαρξιστή, στον Πέτρο τον Βόγλη και άλλες γραφικές περιπτώσεις του αθηναϊκού περιθωρίου.

ΠΟΥ ΤΟΝ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ ΡΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕ ΤΟΝ ΒΟΓΛΗ ΤΟΝ ΑΘΑΝΑΤΟ.
ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΥΣΤΑΝΕΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΙΡΕΣ ΜΕΣ ΤΑ ΣΥΚΑ.


ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΣΤΑΚΟ ΤΟΥΤΗ ΕΔΩ ΤΗΝ ΜΕΡΑ
ΟΥΤΕ ΚΑΒΟΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΩ ΚΑΙ ΧΕΛΙ
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΓΕΥΤΩ ΤΟΝ ΤΡΑΧΑΝΑ
ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ
ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΜΟΥ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΤΗΝ ΣΚΟΝΗ
ΤΗΣ ΑΛΑΝΑΣ

ΑΦΗΝΩ ΤΑ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ ΤΑ ΒΟΥΡΣΤ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ
ΣΕ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΚΟΥΝΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΣ ΚΟΜΨΑΣ ΚΥΡΙΑΣ...

ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΧΑΝΙΑΔΑ....

Anonymous said...

Όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια.

Για να μπορούσες και εσύ να γράψεις το ένα δέκατο της ποίησης του Ιατρόπουλου θα έδινες το ένα σου χέρι και το ένα σου πόδι.

Στην Ελλάδα όλα ισοπεδώνονται, λες και υπάρχουν πολλοί Ιατρόπουλοι στη χώρα.

Γρηγόρης Μ. said...

Μου πήρε αρκετά λεπτά να διαβάσω το ποστ, αλλά όλα τα έσβησαν από τη μνήμη τα 2:30 στο τέλος...Μελέτησέ το καλά για να μαθαίνεις

Anonymous said...

Ενα μεγάλο αφιέρωμα αντάξιο ενός Μεγάλου, μπράβο Βαψ!

Πάμε στα δικά μας: Βαθύς γνώστης (και) της φλαμανδικής μας προκύπτει ο αγαπημένος μας Νίκος που μπήκε πολύ δυνατά στην εκπομπή του σήμερα μετά την σχόλη του σ/κ (με τις bάνdες που λέγαμε παλιά). Αναφερόμενος στον επικεφαλής της τριμερούς επιτροπής (τρόϊκα) Servaas Deroose, μας χάρισε το μυθικό "ο Σερβάς Ντερόουζ" προφανώς εμπνευσμένος από τον Πόλεμο των Ρόουζ που σκοπεύει να προσφέρει η καλή εφημερίδα του στο εγγύς μέλλον.


Αυτήν την στιγμή μας μιλάει γιά το ξενοδοχείο Ιbέριαλ του Μονάχου που έδιναν ραντεβού οι συνεργάτες του Ακη γιά να κανονίσουν τις μbίζνες τους.

Νίκο, γι' αυτά δεν σε αλλάζουμε με τίποτα!

Καλημέρα-καλημέρα

Anonymous said...

Απ΄ έξω από τα Γιάννενα,
σ΄ ένα παλιό μαντρί,
Ο Ξυνόγαλος στο Ίντερνετ
ξεκίνησε να μπεί.

Ανοίχτε ωρέ τα ουάϊ-φάϊ,
τα μόντεμ σας ανοίχτε,
Κι έρχεται ο Ξυνόγαλος,
με ορμή από 10 Ρίχτερ.

Γυάλισε τα τσαρούχια του,
έβαλε και τσαπράζια,
Και μπήκε στου Βαψομαλλιά
και άρχισε τα νάζια.

Τ’ ακούσαν στην πρωτεύουσα
και απ’ το γέλιο κλάσαν,
Και τον εκοροϊδευαν,
πολύ τον εχλευάσαν.

Και τότε ο Ξυνόγαλος
τα μάλλα προσβληθείς,
Τους ψέκασε με τραχανά
ο ολιγοφρενής.

Τον τραχανά τον έπλαθε
με σπέρμα-δηλητήριο,
Να τους πεθάνει ήθελε,
να πάψει το μαρτύριο.

Μα οι bloggερς είναι πονηροί
το βλάχο καταλάβαν,
Και πρόλαβαν και φόρεσαν
όλοι τους μπαλακλάβαν.

Κι ξόμειν’ ο Ξυνόγαλος
να πλάθει ποιηματάκια,
Αντί να κάτσει στο μαντρί
να βόσκει προβατάκια.

Ξεκίνα ωρέ Ξυνόγαλε
να παίζεις τη φλογέρα,
Γιά στην Αθήνα σούκοψαν
όλο σου τον άερα.

ΚΛΩΤΣΟΤΥΡΗΣ
©

Anonymous said...

Πρόκειται για έναν μεγάλο ποιητή, χωρίς αμφιβολία. Η εκπομπή του στον Αθήνα 984 ήταν επίσης μια μεγάλη εκπομπή.. Ο ποιητής την έκανε μαζί με τη γυναίκα του, αλλά το κακό ήταν ότι δεν ήταν καθόλου αβρός προς αυτή. Δεν την άφηνε καθόλου να μιλήσει. Δεν άφηνε και κανέναν άλλον να μιλήσει εξάλλου. Μίλαγε μόνο αυτός. Ασταμάτητα. Για το τι ακριβώς έλεγε δεν θέλω να μιλήσω. Όλος ο κόσμος μπορεί να φανταστεί.

Προνάνσιέητορ said...

"Ο Αdιπρόεδρος κύριος Πάνgαλος".

Νίκος ιζ μbάφλλlνd.

Anonymous said...

Θα επιχειρήσω να μιλήσω όσο πιο αμερόληπτα μπορώ για τον Δημήτρη Ιατρόπουλο. Κάποτε σε σπίτι λογοτέχνη, είχα επαφή με κάποια από τα νεανικά βιβλία του ποιητή. Ομολογώ ότι προς έκπληξή μου, δεν μου φάνηκαν καθόλου άσχημα. Μάλιστα όταν ο λογοτέχνης μου έδωσε μερικες νεανικές συλλογές του ποιητή για να τις δω, με επέπληξε για την άμεση αρνητική μου διάθεση. Ήξερα βλέπετε τον Ιατρόπουλο ως γραφικό μαϊντανό απερίγραπτης ποιότητας τηλεοπτικών εκπομπών. Παρά τον αρνητισμό μου, κάτι βρήκα σε εκείνα τα πρώτα βιβλία του.

Βέβαια η πορεία του Ιατρόπουλου δείχνει τελικά και την ποιότητά του, αφού "τα στερνά τιμούν τα πρώτα". Δεν νομίζω να υπάρχει σοβαρός άνθρωπος που να μην γελάει με τις επιλογές του Ιατρόπουλου τα πολλά τελευταία χρόνια. Ποιος ξέρει τι να βασάνιζε την ψυχή του ποιητή και κατέληξε όπως κατέληξε. Δύσκολα πάντως κανείς μπορεί να αρνηθεί ότι έχουμε μπροστά μιας δυσάρεστη και γραφική κατάσταση. Η ιδιορρυθμία του τουλάχιστον προκαλεί ορισμένη συμπάθεια που γλυτώνει τον ποιητή από πολλές ντομάτες που σε άλλη περίπτωση θα μπορούσε να δεχτεί.

Anonymous said...

Ας με συγχωρήσουν οι ποιητόφιλοι συμβαψομαλλιάδες για την πεζότητά μου μπροστά στο μεγαλείο της ποίησης του Ιατρόπουλου, αλλά εμένα με καίει ένα άλλο θέμα, το οποίο αναζητά εναγωνίως απάντηση:

http://fimotro.blogspot.com/2011/04/blog-post_2792.html

Ξέρει κανένας ποιό είναι αυτό το σουσάδικο στη Σπυρομήλιου; Εγώ μόνο καφετέριες και πουράδικα έχω δει εκεί μέσα.

Αν κάποιος γνωρίζει λεπτομέρειες ας μας πει και για την τιμή και ποιότητα του σούσι, καθώς και αν το μαγαζί είναι πριβέ ή μπορώ κι εγώ να καθήσω για σούσι με τη θεία Όλγα.


Αν συχνάζει και ο Ιατρόπουλος στο ίδιο στέκι, τότε σίγουρα θα πάω.

Anonymous said...

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗ ΜΕ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟ

ΠΟΛΙΤΗΣ:Τι ψάχνει και τι θέλει τώρα ο γραφικός Ιατρόπουλος;
Και εσύ λοιπόν Ιατρόπουλε, ΦΥΓΕ από την Ποίηση!
Αρκετά την εκπόρνευσες σε τηλεοπτικά παράθυρα, αρκετά την κακοποίησες.


ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ:... όσο για το άλλο, να φύγω εγώ απ΄την Ποίηση, ευχαρίστως να σας κάνω τη χάρη, όμως το πρόβλημα εδώ για σας, βρίσκεται στο ότι δεν με εγκαταλείπει Αυτή! Και μού έχει διαμηνύσει μάλιστα ότι πρόκειται να με ακολουθήσει "μέχρι να πιάσουνε τα μάθκια μου νερό"όπως λένε στην Κρήτη, αν κι εγώ είμαι Αρκάς...

Anonymous said...

http://www.flickr.com/photos/papandreouwebsite/4778870115/in/photostream/

Να τοποθετηθεί ο λοχαγός Βάρσος.

Anonymous said...

Βγάλε το μαγιό σου
κι έλα κάνε μια βουτιά
στο υποσυνείδητό σου.

Δ. ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ (βγάλε το μαγιο σου)

Anonymous said...

Εντυπωσιακό του ποίημα του σύντροφου Κλωτσοτύρη.
Τι να πει μπροστά του ένα ποίημα του Ιατρόπουλου.

Anonymous said...

Ο Ιατρόπουλος το γύρισε τα τελευταία χρόνια στην ελληνολατρία. Αρθρογραφεί στο περιοδικό 'Ιχώρ' με Μπεξήδες και Τσαγκρινούς. Σίγουρα η ποιητική ματιά του κάτι θα έχει δει που δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε εμείς οι υπόλοιποι.
Αλλά κάτι άλλο είναι πιο εντυπωσιακό. Τα τελευταία χρόνια συζητείται έντονα ότι ο ποιητής Ιατρόπουλος ψηφίζει και Νέα Δημοκρατία!

Anonymous said...

Με αφορμή το αφιέρωμα στον ποιητή της αμφισβήτησης Δημήτρη Ιατρόπουλο, θυμήθηκα ότι κάποτε είχα διαβάσει μια μικρή βιογραφία του Μαρκησίου ντε Σαντ από τον συγγραφέα της αμφισβήτησης Λεωνίδα Χρηστάκη. Στο εξώφυλλο έλεγε μάλιστα "πλαισιωμένη από ένα 'λέκτημα' του ποιητή της αμφισβήτησης Δημήτρη Ιατρόπουλου". Με το που είδα αυτή την υποσημείωση είπα ότι εδώ είμαστε, τώρα θα γελάσουμε. Πράγματι, το "λέκτημα" του Ιατρόπουλου δεν με διέψευσε. Ενώ είμαι λάτρης του Μαρκησίου και τον αντιμετωπίζω πολύ σοβαρά, η παρέμβαση του Ιατρόπουλου με έκανε να γελάσω. Με έφερε δηλαδή σε άλλο κλίμα από το ενδεδειγμένο. Μερικές αναφορές του ποιητή:

"Βάζω γκολ την αξιοπρέπειά μου μες στο αστυνομικό τμήμα, στα μάτια μου μικρός κόκκινος κλόουν το αίμα σου".

"Ο Ιεζεκιήλ παίρνει το μπάνιο του μες στην παγκόσμια ιστορία στο αίμα σου...".

"Το φεγγάρι φυτεμένο το αίμα σου, στο Χιούστον κόκα-κόλα το αίμα σου".

"Ωραίος ωσάν της λεμονιάς το φύλλο μέσα στα δόντια και πάνω στο μέτωπο".

Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

Anonymous said...

1:02, μήπως σερβίρεται σούσι σε αυτό το καφέ-εστιατόριο που είναι δίπλα από το παλιό brazilian; Εκεί συχνάζουν αρκετοί φλώροι και ίσως να είναι πιθανό. Δεν έχω προσέξει τον κατάλογο κάποιες φορές που έχω πάει. Εκτός αν ο Λίβυος είδε να μπαίνει στο στόμα των κοριτσιών κάποιο λευκό ψωμάκι και το πέρασε για σούσι. Πάντως ο Ιατρόπουλος δεν συχνάζει εκεί. Και καλά κάνει εδώ που τα λέμε.

Κρασί και παϊδάκια είναι η προτίμηση του ποιητή.

Anonymous said...

Ο ΑΡΚΑΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΟΥ ΤΡΑΧΑΝΑ.

Η ΜΑΝΑ ΑΡΚΑΔΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΙ ΚΑΤ ΕΤΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΣΑΚΙ 10ΚΙΛΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ.

ΥΓ.
1:02, μήπως σερβίρεται σούσι σε αυτό το καφέ-εστιατόριο που είναι δίπλα από το παλιό brazilian; Εκεί συχνάζουν αρκετοί φλώροι..ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΚΛΩΤΣΟΤΥΡΙ..ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ ΣΟΥΣΙ ΠΡΟΤΙΜΑ ΤΙΣ ΒΟΙΔΟΠ..ΙΤΣΕΣ

Keep on walking © said...

Κρίμα 1:02, γιατί σήμερα πέρασα από την Σπυρομήλιου και δεν πρόσεξα. Πάντως δύσκολα βλέπω τον Ιατρόπουλο να συχνάζει σε τέτοιο στέκι και πολύ ορθώς πράττει όπως σωστά λέει ο 3:12, δεν γίνεται κοτζάμ ποιητής της αμφισβήτησης να συχνάζει σε τέτοια (βλαχο)μπουρζουάδικα στέκια. Το ίδιο ισχύει και γιά τον Λίβυο, εδώ όμως ο λόγος προφανώς αλλάζει: Νάααα κάνει η σούφρα του Λίβυου να καταφέρει κάποτε να γίνει αποδεκτός σε τέτοια στέκια, αλλά από την μία η αφραγκίασις, από την άλλη η καγκουρίασις, μετατρέπεται η ανάγκη σε φιλοτιμία και αρκείται ο κακομοίρης ο μπριγιαντίνης να κάνει window shopping έξω από τα sic (όπως γράφει στο μπλόγκ του ο γαλλοσπουδασμένος εννοώντας chic) στέκια σαν τον Σεραφίνο με τα σάλια να σχηματίζουν λιμνούλα γύρω του. Στην ουσία αυτό έκανε και στην θεία Ολγα από το μπλογκ και η άλλη η κακιασμένη του έκανε αγωγή! Που πάς μανδάμ; Το παιδί σου εξομολογείται τον έρωτά του και εσύ τον στέλνεις στην Ευελπίδων; τς, τς, τς.

Να συγχαρώ επί την ευκαιρία τον σύντροφο Κλωτσοτύρη (Κίκτσηζ) γιά το θαυμάσιο στιχούργημά του.

Anonymous said...

Τον τραχανά εμίσησε
από τα γεννοφάσκια
μα τόθελε η μοίρα του
να βόσκει προβατάκια

Και έτσι στο τέλος έγινε
τραχανοποιός
Ξυνόγαλος με τ' όνομα
μέγας και τρανός

Την δόξα του εζήλεψαν
σε όλη την Ελλάδα
μέχρι κι ο Καραϊσκος
τούγραψε μαντινάδα

Μα ο αψύς Ξυνόγαλος
που δεν γουστάρει τέτοια
εκδίκηση σκαρφίτσηκε
χωρίς καθόλου μπέσα

Το σπέρμα του αμόλησε
πάνω στον τραχανά
και πάρτους κάτω ούλους
φλώρους και φρικιά

Anonymous said...

Μπράβο Βαψ!Όσο για τον Ιατρόπουλο...νιώθω πολύ μικρός για να τον σχολιάσω.....καταλαβαίνεις...

ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ said...

Οι ΜΟΝΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
του Δ. Ιατρόπουλου

Όμως εμείς οφείλουμε να ελπίζουμε. Και να αγωνιζόμαστε, αν μη τι άλλο, τουλάχιστον να μείνει η ελπίδα ζωντανή. Η ελπίδα μας να ξαναβρεί αυτός ο τόπος την χαμένη του ταυτότητα και πολλά άλλα μαζί μ’ αυτήν: Την χαμένη του αξιοπρέπεια, ιστορία, μνήμη, οργάνωση, πνευματική υγεία, κοινωνική δομή, ιδιωτική πρωτοβουλία και δημόσια ηθική, μέσα στα πολλά χαμένα είδη ζωής και στοχασμού και ιδεώδη.

Και επειδή πολλοί πια είναι οι Συνέλληνες, που όλο και περισσότερο πυκνώνουν τις τάξεις εκείνης της αντίληψης που θεωρεί εμάς τους Έλληνες ως αστρικά προερχόμενους με ηγετικό ρόλο στη διανομή της πληροφορίας πάνω στον πλανήτη Γη, θεωρώ ξεχωριστά σημαντικό για την παρέα μας να σας παρουσιάσω σήμερα, ως πρώτο πόνημα του καινούργιου χρόνου, ένα ποιητικό εδάφιο απ’ το βιβλίο μου, την "ΤΡΙΜΥΘΙΑ", που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα και τόσα οφείλει -όπως και ‘γω φυσικά- σ’ εσάς, για την άμεση επιτυχία που συνάντησε, παρά την απόπειρα της γνωστής Συνωμοσίας των Μετρίων (και ανθελλήνων θα πρόσθετα πλέον...) να το μπλοκάρουν.

Είναι η στιγμή που ο ήρωας του έργου ανεβαίνει πάνω σ’ ένα μονόλιθο και απευθύνεται στην τεράστια ομάδα των παράξενων φίλων του σε μια συνάντηση στο ξέφωτο ενός ιερού δάσους. Και τότε μίλησε Αυτός.. - Ποιος μοίρασε τα βότσαλα με τα ονόματα στην μεγάλη αμμουδιά, την ώρα πού έσμιξε ο αχάτης με τον αλεξανδρίτη; - Ποιος έσπρωξε τα κύματα στην άκρη της θάλασσας και τ’ ακούμπησε πάνω στα βράχια να στεγνώσουν; - Εμείς δεν είμαστε οι αντιπρόσωποι του Ωρίωνα, του Βέγα, του Αρκτούρου; - Εμείς δεν ήρθαμε απ’ τον Σείριο, τον Μονόκερω, τους τόσους Άλφα;

Προνάνσιέητορ © said...

Νίκος ουάζ ιν έξελλlεd σπίριτς τουνdέη. Νdιούριg χις νdισκάσιον ουίθ δη βάϊς πρέζινdεd οφ δη νgόβερμεd δέη κέπτ ον νgίνgλιg έdλλlεσλλlυ. Αϊ νgέςς ιτ ιζ νdιού το δη φάκτ δατ χη ουίλ μbη νdούιg δη νιούζ τουνάϊτ.

Φέρδερμορ, αϊ γούνd λάϊκ το κοgράτιουλέητ δις νιούκάμερ πόετ χου νdζόϊd άουρ κόbανυ, Κίκτσηζ. Αϊ νgούνgλνd χιμ. Νgεςς ουάτ. «Κλωτσοτύρι» ιζ εϊ νdιρίβατιβ οφ «Ξυνόγαλο». Nοτ άουρ πέζαd φρέd, μbατ οφ δη άκτσιουαλ πρόνdακτ. Ξυνόγαλος ιν δη στένd οφ εbρέησιg χις σπιν-οφφ, ανλήσες χιζ πόϊζονους τραχανά έημνd ανgένστ χιμ. Ξυνόγαλος προύβς το μbη εη μbίττερ πέρσον, εη ρέαλλυ σάουρ όλνd φάρτ.

Anonymous said...

Έχω ακούσει ότι ο Ιατρόπουλος διαδίδει ότι είναι αθάνατος και ότι δεν πρόκειται να πεθάνει ποτέ. Δεν ξέρω καλά αυτό τον χώρο των νεοπαγανιστών, νεοεθνικών, ομάδας Έψιλον και όλα τα σχετικά, αλλά αυτή η πεποίθηση του Ιατρόπουλου έρχεται σε σύγκρουση με την αντίληψη ότι το 2012 θα είναι και το έτος καταστροφής της γης. Καθόλου απίθανο αφού η παγκοσμιοποίηση μας χτυπάει σαν χταπόδια από παντού. Αν αυτό το συνδυάσουμε και με χριστιανικές φήμες περί της έλευσης του αντιχρίστου, ίσως το 2012 να κολλάει πραγματικά ως το τελευταίο έτος του πλανήτη.

Υπάρχει και ένα πολύ αξιόλογο ντοκυμανταίρ για το θέμα στο οποίο μιλάνε όλοι οι αστέρες του χώρου: Πάλμος, Άδωνις, Ποδότας, Πατέρας Μάξιμος κ.α. Στο τέλος μιλάει και ο Ιατρόπουλος. Τον ρωτάνε εάν το 2012 πρόκειται να καταστραφεί η ανθρώπινη ζωή και ο πλανήτης Γη αλλά εκείνος δίνει μια μυστηριώδη απάντηση από την οποία δύσκολα βγάζεις άκρη. Ο αμφίσημος λόγος του Ιατρόπουλου με έβαλε σε προβληματισμό. Μήπως κάτι ξέρει και δεν θέλει να μιλήσει για να μην φοβίσει;

http://www.youtube.com/watch?v=1x01mhlQGn0

V. said...

Ήθελα να ρωτήσω τον Καραϊσκο, μήπως και γνωρίζει, γιατί με τρώει η περιέργεια.

Ο Ψάλτης (γέλια) εκπαραθυρώθηκε έπειτα από ενέργειες/αίτημα ΚΑΙ της Εύας ή μήπως ήταν απόφαση αποκλειστικά αυτού του γελοίου του Παναγόπουλου με τον οποίον γελάνε όλοι εκεί στον Σκάι;

Επίσης, μήπως ξέρεις πώς πήγε η εκπομπή στα ratings μετά την αποχώρηση Ψάλτη;

Ρε τον καημένο τον Ψάλτη. Και την ήθελε τόσο πολύ αυτή τη θέση. Και μου ήταν και συμπαθής έτσι πρωί-πρωί που εργαζόταν για να θρέψει την οικογένειά του. Κωλοτηλεόραση που δεν αφήνεις τους φιλότιμους να εργαστούν. Υποτίθεται ότι του χρύσωσαν το χάπι με την υπόσχεση ότι θα βγαίνει κάπου κάπου στην εκπομπή ως σχολιαστής, αλλά όποιον ρώτησα μου είπε "Ψάλτης γιοκ".

Anonymous said...

To πιο άσχημο σε σχέση με τον Ψάλτη και τον κάθε Ψάλτη που κάνει μια δουλειά δημοσιότητας είναι ότι δεν φτάνει που χάνει τη δουλειά του, έχει και τον οποιονδήποτε να τον ρωτάει γιατί την έχασε. Εκεί σου ανάβουν τα λαμπάκια. Έτσι αναγκάζεσαι να ξυπνάς βαρύς και μελαγχολικός κάθε πρωί και να βλαστημας την ώρα που γεννήθηκες. Γιαυτό ίσως οι πιο πολλοί σε αυτά τα επαγγέλματα δεν είναι και πολύ καλά στα νεύρα τους.

γκριζομάλλης said...

Είδα το βιντεάκι στο τέλος. Τι μασκαραλίκι. Για τον Κατή ρε γαμώ την ατυχία μου. Όποιος έχει ακούσει τι συνθέτει ο Κατής ξέρει τι εννοώ. Ας πει κάποιος ποιανού γιος είναι, και πώς βρέθηκε να τιμάται από τους συντάκτες.

Ποιος ξέρει τι προσδοκία αλλαξοκωλιάς εμπεριέχει η γελοία ομιλία του αμφισβητία Ποιητού.

Αναρωτιέμαι μήπως ακόμα πιο καραγκιόζηδες από τον Ποιητή είναι αυτοί που σαν τις γύφτικες αρκούδες υπακούουν και σηκώνονται στα πίσω πόδια για να χειροκροτήσουν.

ΥΓ. Ποις είναι ο 2ος στη φωτό πριν απο το χοτ ντογκ;

Anonymous said...

Είδα τα καλύτερα μυαλά της γενιάς μου
να ουρλιάζουν γυμνά, υστερικά από την τρέλλα
που έπεσε πάνω τους
από τον τραχανά του Ξυνόγαλου
να σέρνονται σε σκοτεινά σοκάκια ψάχνοντας την δόση τους
αγγελικές μορφές βαψομαλλιάδων απεγνωσμένα εκλιπαρουν
γιά την ουράνια ζεύξη με το έναστρο δυναμό
που φέγγει
την πλακουτσοκέφαλη τραχανοπλαγιά

Anonymous said...

Είναι ο Κώστας Βλουτής, αγαπημένη παρουσία. Βαψομαλλιάς - και ποιος ξέρει τι άλλο... Τον έχω βάλει σε photo και άλλοτε, νομίζω.

http://vloutis.blogspot.com/

Τα καραγκιοζιλίκια με τον Κατή και τον πατέρα του τα έχουμε συζητήσει εκτενώς και άλλοτε - αν και δεν θυμάμαι αν ήταν εδώ ή αλλού. Σίγουρα υπάρχει υστεροβουλία από την πλευρά του ποιητή. Χωρίς υστεροβουλία, ο ποιητής μένει πιο ακίνητος και από το μαρμάρινο άγαλμα για το οποίο έχει γράψει ο Λευτέρης Παπαδόπουλος.

Anonymous said...

Διαβάζοντας το σχόλιο του Ξυνόγαλου 3:23, όπου, δήθεν χαριτωμένα, βρίζει τον Κλωτσοτύρη, συνάγεται το συμπέρασμα ότι θύμωσε. Μάλλον στριμώχτηκε συναισθηματικά. Πολύ. Και για μία ακόμη φορά επέστρεψε, χωρίς αιδώ, στις παλιές, καλές Ξυνογάλειες συμπεριφορές. Ηθικό δίδαγμα: όσο λούστρο και να βάλει ο βλάχος, μόλις ξύσεις λίγο την επιφάνεια πάντα η βλαχιά θα βγαίνει.

Anonymous said...

Δεν νομίζω να θυμώνει έτσι εύκολα ο Ξυνόγαλος. Μια όχι και τόσο επιτυχημένη απόπειρα αστεϊσμού ήταν και τίποτε παραπάνω.

Anonymous said...

Η αλήθεια είναι ότι ο Ξυνόγαλος έχει παρουσιάσει μεγάλη βελτίωση από τότε που άρχισε να "σχολιάζει" εδώ. Να με συγχωρεί γιά τα εισαγωγικά, αλλά δεν νομίζω να θεωρούνται σχόλια σελίδες ολάκερες (η λέξη λόγω του ποιητικού θέματος) με "ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ ©" και άλλα όμορφα που δεν υπολείπονται πολύ του διαδικτυακού βανδαλισμού. Με την πάροδο του χρόνου όμως (και με την ανοχή/ευγένεια των σχολιαστών) μαλάκωσε και κατέστη δυνατή μία λειτουργική (;) συμβίωσις που κυμαίνεται από την αμοιβαία ανοχή μέχρι την κλωτσοπατινάδα. Υπάρχουν και καλές στιγμές όμως, αυτή είναι η γνώμη μου.

Anonymous said...

Συμφωνώ, αλλά... αλλά... έχει δείξει τάσεις ότι είναι επίφοβος να ξεφεύγει. Θυμηθείτε τι γινόταν όταν τον κοντράρει κανείς, όπως π.χ. ο Βάρσος, που τον έκανε να χοροπηδάει αφιονισμένος. Ένα κλικ είναι, θα κάνει αυτό το "κλικ" και τότε...

Anonymous said...

Ναι, είναι καλή παρουσία ο Ξυνόγαλος. Εγώ τον συμπαθώ πολύ. Είναι και καλός ποιητής. Πολύ καλύτερος από τον Ιατρόπουλο.

Anonymous said...

Έχω να καταθέσω την προσωπική μου μαρτυρία από τον ποιητή Ιατρόπουλο.

Βράδυ εκλογών του 2007. Βρισκόμαστε έξω από την Ρηγίλλης σε προχωρημένη σχετικά ώρα όταν το αποτέλεσμα είχε ήδη κριθεί, με νίκη της ΝΔ.

Όλοι ικανοποιημένοι από την τελική νίκη - ή καλύτερα από την ήττα των πασόκων - βλέπουμε να εξέρχεται εν μέσω γραβατωμένων πολιτευτών, του Μιλκου και λοιπών κομματικών "στελεχών", ο φαβορίτας ποιητής μας με κώμη λέοντος, γιλέκο Λούκυ Λουκ, και μπότες εκτός παντελονιού όπως αρμόζει άλλωστε σε προσωπικότητες τέτοιου βεληνεκούς που το λιγότερο που κάνουν είναι να μειδιούν με τις ενδυματολογικές νευρώσεις των μικροαστών..

Η ικανοποίηση της βραδυάς όμως δεν έμελλε να ολοκληρωθεί. Σαν αγκάθι στην ευτυχία της βραδυάς, μαθαίναμε ότι ο ποιητής Φανφά... εεεε Ιατρόπουλος, υποψήφιος με την ΝΔ στην Β' Αθηνών, θα γνώριζε την μικροψυχία ου μην και την ζηλοφθονία των συμπολιτών του.

Η Β' Αθηνών δεν στάθηκε τελικώς στο ύψος της και ηρνήθη την εκλογή του μέγα αυτού ποιητού. Η αδικία όμως δεν στάθηκε ικανή να κάμψει τον άνδρα που με σπάνια επίδειξη μεγαλοψυχίας ευχαρίστησε εκτός από όσους τον ψήφισαν κι εκείνους που δεν τον τίμησαν με την ψήφο τους.

Anonymous said...

Α, ώστε ήταν και υποψήφιος με τη ΝΔ εκτός από τον συνδυασμό Κακλαμάνη... Καλά το έλεγε η Νάγια (Νάγια, συγγνώμη για την αμφισβήτηση - αλλά είχαμε ως θέμα και τον ποιητή της αμφισβήτησης). Σπεύδω να το προσθέσω.

Anonymous said...

8:08 τι μου θύμισες τώρα. Είχα προ αμνημονεύτων μία κοπέλα με αυτό το καταπληκτικό όνομα. Δυνατή, παθιασμένη σχέση, από αυτές που χαράζονται ανεξίτηλα στην μνήμη.

Anonymous said...

Στις πολύ καλές αναλύσεις περί Ιατρόπουλου, ειδικά στο αισθητικό πεδίο, θα είχα να προσθέσω και εγώ κάτι. Συχνά ο ποιητής κυκλοφορεί με εσάρπες ή και μάλλινα πόντσο.

Anonymous said...

Κάποιος πρέπει να πει στον Τράγκα να μην εμφανίζεται με αυτά τα γελοία μπλουζάκια (Ocean Race κοκ) στην τηλεόραση σαν πάτερ φαμίλιας σε κυριακάτικη έξοδο σε χασαποταβέρνα στην Χασ(ι)ά. Νομίζει ότι είναι τζόβενο, αλλά το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον θλιβερό.

Anonymous said...

Κάποιος πρέπει επίσης να πει στον Χρήστο "τα πίνω όλα" Κώνστα να μην βάφεται τόσο έντονα γιατί συγκρινόμενος με τον πάντα σπαρτιάτη Νίκο στο διπλανό παράθυρο είναι σαν τον Michel Serrault στο La Cage aux Folles.

Anonymous said...

Προς επίρρωσιν.

Anonymous said...

Πολύ δυνατός ο Ξυνόγαλος. Όχι στην ποίηση, αλλά στο δηλητηριασμένο με σπέρμα τραχανά.

animal said...

Δείτε οπωσδήποτε το βίντεο που προτείνει ο ανώνυμος 5:57. Aντιγράφω το link:

http://www.youtube.com/watch?v=1x01mhlQGn0

και προσέξτε τη λεπτομέρεια (αφού ξεπεράσετε το σοκ της ζακέτας): το μπρελόκ (port cle αν θέλετε) που κρέμεται από την πόρτα πίσω από τον Ποιητή.

Anonymous said...

Δεν γνώριζα ότι το Ναύτης και Καντηλανάφτης είναι τραγούδι του μεγάλου Δημήτρη Ιατρόπουλου.
Άρα σημαίνει ότι ο ποιητής μπορει και γράφει στρωτά, λαϊκά (πεζοδρομιακά) και όλα τα άλλα ποιητικά και ακατανόητα που γράφει είναι απλώς μια επίφαση διανοουμενισμού.

Anonymous said...

Μπράβο Animal. Είσαι πολύ παρατηρητικός. Το μπρελόκ ταιριάζει πολύ με τις κενολογίες του ποιητή.

Προνάνσιέητορ © said...

Ndήαρ Μίστερ Άνιμαλ,

Έξελλlεd ομbζερβάτιον. Ιτ λούκς λάϊκ Ουίνι δε Πού, μbατ ιζ ιτ?

Anonymous said...

Γιατί μένετε στην ζακέτα (που είναι συνδυασμός ζακέτας με μανικάκι japonais και πόντσο); Λίαν δυνατό ένδυμα, δεν λέω, αλλά το πουκαμισάκι Μάο με κουμπάκια δεν σας άρεσε; Εξαιρετικές στυλιστικές επιλογές από τον Ποιητή της Αμφισβήτησης των πάντων (του καλού γούστου συμπεριλαμβανομένου).

Διαφωνώ με την ανάλυση περί μπρελόκ. Το μπρελόκ τύπου Μίκυ Μάους δηλώνει το προφανές: ότι ο Δημήτρης κρύβει μέσα του ένα αθώο παιδί (όπως όλοι μας άλλωστε).

Anonymous said...

Σήμερα είδα τη θεία Όλγα απότομα γερασμένη και στενοχωρήθηκα τα μάλα. Φαίνεται την πίκρανε ο Λίβυος και χάλασε το λίφτινγκ. Θυμάμαι ακόμα με συγκίνηση τις παλιές καλές εποχές που φωτογραφιζόταν με σούπερ μίνι, που σε συνδυασμό με το σκληρό βλέμμα δημιουργούσε ατέλειωτες σκέψεις.

Anonymous said...

Σουρουπώνει, Παναγιά μου,
έφυγε σαν το πουλί.
Λες να έχω στο ντουλάπι,
τραχανά απ’ το Σουφλί;

Ήταν λίγα τα όνειρά μου,
μα τα πήρε η συννεφιά.
Σουρουπώνει, Παναγιά μου,
και δεν εχω τραχανά.

Σουρουπώνει, Παναγιά μου,
κι είμαι μόνος μου ξανά,
Σεργιανώ την ερημιά μου,
ψάχνω λίγο τραχανά.

Όλα τ’ άστρα πέφτουν χάμου,
πού να βρω λίγη χαρά;
Σουρουπώνει, Παναγιά μου,
στείλε λίγο τραχανά.

ΚΛΩΤΣΟΤΥΡΗΣ
©

Anonymous said...

Πολύ δυνατό πάνελ στο Πρόσωπο με Πρόσωπο του Νίκου. Αυτήν την στιγμή ο ένgχεντ (egghead) Δένδιας ξετυλίγει τις σκέψεις του.

Anonymous said...

Θαυμάσιο το παραπάνω ποιητικό πόνημα, έκδηλα επηρεασμένο από την ποίηση της πείνας και της αμφισβήτησης.

Anonymous said...

ένgχενd* ρε γμτ, θα μας την πέσει ο Προνάνσιέητορ.

Anonymous said...

ο Κλωτσοτύρης είναι σίγουρα ο Ιατρόπουλος

Anonymous said...

...Κι εγώ που νόμιζα ότι ο Ιατρόπουλος είναι ο Ξυνόγαλος...

Anonymous said...

όχι όχι.. ο ιατρό είναι αρκας

Marwood said...

Οπως θα δείτε, δεν υπάρχει κανένα Redford πια.

Προνάνσιέητορ © said...

Νdήαρ Σερ 9:56,

αζ αϊ αμ ουότσιg δη Λίμbιανς πρόνgραμ, πληζ κηπ μη πόστενd.

Δημήτρης Ιατρόπουλος said...

Εγώ κύριοι γράφω ποίηση, δεν πλέκω στιχάκια. Αν έγραφα θα ήταν κάπως έτσι:


Ξυνό αγόρι,
τα μάτια σου σαν αυγά δίκροκα,
που ζωγραφίζουν το Βοριά,
στο μαντρί η αυγή θα σ' εύρει
από νωρίς στη δουλειά.

Ξυνό αγόρι,
τα χέρια σου πάνω στα πλήκτρα,
δυο παραθύρια στον αγέρα,
μια νύχτα στην αστροφεγγιά,
τρώε τραχανά.

Anonymous said...

εμ αμεσως φαινεται η ποιοτης. φως φαναρι

Δημήτρης Ιατρόπουλος said...

Εμ τι νομίζατε? ότι η ποίηση είναι τραχανάς να τον απλώνεις στην ταράτσα?

Anonymous said...

Κρίμα Marwood. Λυπήθηκα πολύ με το ιστορικό Redford. Δεν είναι εικόνα αυτή για ένα τόσο ιστορικό κατάστημα. Μακάρι να το πάρει κάποιος σοβαρός επιχειρηματίας και να το αναστήσει. Τα χρειαζόμαστε τα ρούχα του Redford.

Anonymous said...

τόττης ποιότης

Anonymous said...

10¨59, αφού τα χρειαζόσουν τα ρούχα του refdord γιατί δεν πήγαινες να το στηρίξεις και έκλεισε;

Anonymous said...

Σε πηγάδι έπεσε η κόρη του Μίκη.

Τα θύματα του Μελιγαλά τώρα δικαιώνονται.

Anonymous said...

Κρίμα αν όντως έπεσε σε πηγάδι. Είναι και χοντρούλα και μάλλον θα υπέφερε.

Anonymous said...

Όποτε περνάω από τη Σπυρομήλιου, το μόνο που βλέπω είναι αντιπαθείς φάτσες. Αν ήξερα όμως ότι συχνάζει εκεί η Όλγα, θα πήγαινα να καθόμουν εκεί ώστε να μπορω να τη θαυμάζω.

Φοράει ακόμα σούπερ μίνι με σκούρο καλσόν όπως προ εικοσαετίας;

Anonymous said...

Αλέξις με ολόφρεσκια (ίσως σημερινή) βαφή, Μιράντα Ξαφά, Μπάμπης Παπ και κόλουρφουλ καθηγητής Βαρουφάκης τώρα στους Φακέλους. Αντιποιητική αλλά οπωσδήποτε ενδιαφέρουσα σύνθεση.

Anonymous said...

Δύο ημέρες ήταν σφηνωμένη σε πηγάδι βάθους 10 μέτρων η κόρη του Μίκη Θεοδωράκη.

http://www.sigmalive.com/news/international/370353

Γιατί το έχουν στην κατηγορία International?

Anonymous said...

μυρισε το σφαγείο μας πηγάδι

Anonymous said...

υπερμεγέθες είπε η Μιράνda

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Που λες, απεφάσισαν απ ότι έμαθα, οτι το δύδυμο μ...άρας με ψάλτη δεν τραβούσε με τίποτα.Κουτουλούσαν τηλεοπτικά( αλα Ευαγγελάτος-Στάη).Οπότε τους έκοψαν άρον άρον.Και εκοψαν τον αδύνατο κρίκο του ντουέτου βέβαια.Κι η άλλη ομως η Αντωνοπούλου δεν είναι και καμμιά πολυεπιτυχημένη χε χε.Εχει φάει κλωτσιά απο δεκάδες εκπομπές.Γυρολόγος.
Πράγματι ρε συ στενοχωριέμαι και εγω κάποιες στιγμές με το στραβοπάτημα του ψάλτη.Πως συμβαίνει να στεναχωριέμαι γι έναν άγνωστο;
Ηθελα να επιτύχει αυτό το ανθρωπάκι.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

δηδειμο συγνώμη

Anonymous said...

Ε, όχι και ανθρωπάκι. Εκεί που πας να πεις έναν καλό λόγο, ρίχνεις στο τέλος και το δηλητήριο.

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

http://www.youtube.com/watch?v=Lk04hFhIfEk

Το παραπάνω είναι η δικιά μου προσφορά στο μεγάλο αφιέρωμα στον βλαχοτσοπερά ποιητή φοιτητή .
Ενα τραγούδι που θα σας γεμίσει αναμνήσεις.Η μουσική είναι βέβαια παρμένη απο γαλλικό τραγούδι.
Θα ονόμαζα το τραγούδι "ο ύμνος του ΕΟΤ".
Κυριες και κυριοι ο Δημήτρης Ιατρόπουλος,,,,

Anonymous said...

Καλός άνθρωπος αυτός ο Καραπιάλης. Με τον καλό λόγο στο στόμα είναι

Anonymous said...

Και αυτό του Ιατρόπουλου είναι;;; Ρε γαμώτο. Χρειαζόταν ένα αφιέρωμα στον ποιητή για να μάθουμε το τόσο ευρύ και βαθύ έργο του;

ΚΑΡΑΠΙΑΛΗΣ said...

Το μπομπολέικο έδιωξε κάποτε το Ραφαηλίδη απο το ΕΘΝΟΣ και κράτησε τον τριλολή Ιατρόπουλο με τα παρατέλεμα άρθρα του.
Αυτά για το επίπεδο των μπουλντοζοεκδοτών.

Anonymous said...

Ρε καραισκο ποσο ψωνιο εισαι ρε

Anonymous said...

Eίχαν βάθος τα σημειώματα εκείνα του Ιατρόπουλου. Εγώ έμαθα καλό Ελληνικό λόγο ρουφώντας αυτά τα σημαντικά γραπτά.

Anonymous said...

Προσωπικά βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα τη συζήτηση των τριών με τον Παπαχελά.

Είναι κρίμα που δεν γίνονται τέτοιες συζητήσεις πιο συχνά και σε άλλα κανάλια και αντί σοβαρών απόψεων ακούμε πάσης φύσεως Ιατρόπουλους,

Anonymous said...

Μια απορία έχω.
Πώς γίνεται να είσαι ποιητής της ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ και από τον άλλη να θέτεις υποψηφιότητα με καθεστωτικά κόμματα και μάλιστα με τη ΝΔ?
Κάτι δεν μας λέει καλά ο σεβαστός Δημήτρης Ιατρόπουλος.

Anonymous said...

ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΧΙΟΝΙΖΕ.
ΦΛΕΒΑΡΗΣ ήτανε και τα σπουργίτια στα περβάζια γύρευαν να ζεσταθουν.
Η πόλη είχε πέσει σ΄εναν ύπνο γεμάτο ονείρατα κι ουτε που ήθελε να ξυπνήσει.
ΚΑΤΩ ΣΤΗ ΛΙΜΝΗ ΓΕΝΝΙΟΤΑΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ.
Σμίγαν με την σκιά του κάστρου την ωρα που βυθιζόταν στα σπλάχνα της σαν την ρομφαία του αρχάγγελου Γαβριήλ στην αριστερη πόρτα της Μητρόπολης,αντάμωναν με τους ανασαμούς των όμορφων στην λάσπη του βυθου της.
Σεργίανιζαν στις βάρκες της Ντραμπάτοβας και νανουριζόταν πάνω στον πάγο.
Την κύκλωναν σε σμήνη απο αγριοπούλια,της εκρωζαν σκοτάδια στα φυλλωματα του δρόμου.
Ανηφόριζαν έπειτα τα σοκκάκια μαζι με τις γριές και μολογαγαν παραμυθια οπως εκεινες.
ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΛΙΜΝΗ ΓΕΝΝΙΟΤΑΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ,
ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΣΥΝΑΝΤΑΓΑΝ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΡΙΝ ΧΑΡΆΞΕΙ ΣΤΟΝ ΦΕΓΓΙΤΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΥΣ.

ΙΣΜΗΝΗ ΚΑΡΥΩΤΑΚΗ

Anonymous said...

Ώρα να βάψει το μαλλί για να συμβαδίζει με την ωραιοπάθεια (προσέξτε πώς ρουφάει τα μάγουλα στις φωτογραφίες, όπως και ο άλλος Ποιητής που αξίζει ποστ αν και δεν τα βάφει: ο Πρετεντέρης).

Anonymous said...

Να τοποθετηθούν τυχόν ελλεεινίδες αναγνώστριες για το αν βρίσκουν γοητευτικό τον Ποιητή της Αμφισβήτησης.

Anonymous said...

H Ισμήνη Καρυωτάκη (1:13) μιλάει τον λόγο της συγκίνησης, της ευαισθησίας και της ανθρωπιάς.

Anonymous said...

Η σημερινή εκπομπή του Νίκου (καλημέρα-καλημέρα Νίκο), έχει χορηγό το Μbίζνες Νdάμbλλl πλλlέη της Οτενετ που (κατά τον Νίκο) θα απογειώσει την επιχείρησή μας. Ευχαριστούμε Νίκο γιά την ενημέρωση. Προσδενόμαστε και αναμένουμε την απογείωση.

Είναι και κατά των κυβερνήσεων συνεργασίας ο Νίκος. Ουδόλως τον απασχολεί τον Νίκο ότι οι μισές κυβερνήσεις στην Ευρώπη είναι κυβερνήσεις συνεργασίας. Θέλει κυβέρνηση ισχυρή. Δυνατή. Να πατάει γερά στα πόδια της. Εξ άλλου, η εμπειρία "του" (ως υπουργού;) από την (πρόσφατη) κυβέρνηση συνεργασίας 1989-90 ήταν "μαύρη και άραχνη".

Τελικά έχει αρχίσει να μου αρέσει πολύ ο Νίκος. Μου αρέσουν γενικά οι άνθρωποι των Απόλυτων Αληθειών και των Μεγάλων Βεβαιοτήτων. Μου θυμίζει τον Ξυνόγαλο (που και αυτός μου αρέσει πολύ).

Προνάνσιέητορ © said...

Να προσθέσω στο σημείωμα του φίλτατου 10:35 Mάϊκλ Νdέλτα, και των Σταθερών Απόψεων και Ακλόνητων Θέσεων, μιάς και στο ενdιτόριάλ του την Κυριακή μιλούσε για την ανάγκη κυβερνήσεων συνεργασίας.

Anonymous said...

Ευχαριστώ τον φίλτατο Προνάνσιέητορ και ανταποδίδω (αν και εξακολουθώ να αγνοώ ποιός είναι αυτός ο Μαϊκλ Ντέλτα, όχι ότι έχει και καμμία σημασία δηλ).

Anonymous said...

περίεργη ιστορία της Μαργαρως με το πηγάδι των 8 (ή 15 κατ' άλλους) μέτρων...

Anonymous said...

Κάποιο λάκκο (ή πηγάδι εν προκειμένω) έχει η φάβα λες 11:18 ε; Χμμμ, δεν έχεις άδικο, και εγώ μπήκα σε σκέψεις ότι κάτι μυστήριο παίζει εδώ...

Anonymous said...

Συμφωνώ, κάτι δεν πάει καθόλου καλά μ' αυτή την ιστορία. Αλλά τί? Το φουκαρά τον Μίκη... Έχει απαντήσεις για όλα τα προβλήματα του ντουνιά αλλά όχι για τα παιδιά του.

Anonymous said...

Να μας δώσει ο Ιατρόπουλος την ποιητική του άποψη για την Μαργαρώ και το πηγάδι

Anonymous said...

Γιά όποιον διαθέτει βασικές γνώσεις ψυχολογίας, τα παιδιά του Μίκη ατύχησαν να έχουν πατέρα τον Μίκη, του Πανανδρέου τον Ανδρέα κοκ. Αυτή είναι συνήθως η τύχη των βλασταριών γονέων με Υπερεγώ από την πρωτεύουσα μέχρι τα μέρη του Ξυνόγαλου και αυτή η φρικτή μοίρα δυστυχώς δεν περιορίζεται στους γόνους των διασήμων, δείξε μου τους γονείς σου να σου πω ποιός είσαι.

Δημήτρης Ιατρόπουλος said...

Συνεπαρμένος από το δράμα της ερωτικής Μαργαρίτας...


Αν πας με κάποιον άλλον να θυμάσαι,
εκείνο το πρωί στην ερημιά,
πως παίζαμε με τ'όνειρο στον ήλιο,
κι έπεσες στην πηγάδα τη βαθιά.


Κι αν δεν το θέλεις πια το δαχτυλίδι,
που σού'χα κάνει δώρο μια νυχτιά,
αν πας με κάποιον άλλον να θυμάσαι,
εκείνο το πρωί στην ερημιά.


Καλή μου όπου και νά'σαι μην ξεχάσεις,
εκείνο το πρωί στην ερημιά,
κι αν στην πηγάδα μέσα ξαναπέσεις,
να έχεις φάει λίγο τραχανά.

Anonymous said...

Συγκλονιστικός ο Μίκης. Μας κυβερνούν πραξικοπηματικά, είναι πραξικόπημα το μνημόνιο, είπε το πρωί στο Παπαδάκη.
Όλες οι κυβερνήσεις έχουν ευθύνη για το σημερινό μας κατάντημα. Ακόμη και η Αριστερά που δεν έχει κυβερνήσει. Ο Μίκης κάλεσε τους αριστερούς να φύγουν από τη βουλή, δεν έχει κανένα νόημα να βρίσκονται εκεί. Νομιμοποιούν έστω και με την αρνητική ψήφο και παρουσία αυτούς που μας κυβερνούν πραξικοπηματικά. Να έρθουν μαζί μας να βγουν στους δρόμους.

Ο Μίκης είπε ακόμη πως νιώθει αηδία που έχουμε επιτρέψει στους ξένους να μας λένε τεμπέληδες και στους πολιτικούς μας να λένε πως όλοι μαζί τα φάγαμε. Χείμαρρος. Στα 86 του σήμερα ο Μίκης, σηκώνει πάλι τη σημαία της επανάστασης.

Φίλιππας Φίλιος said...

Σαν γιατρός, αλλά και σαν δημοτικός άρχων που γνωρίζω την πλειονότητα των οικογενειών που με τιμούν με την ψήφο τους, επιβεβαιώνω τη θεωρία του 12.18.

Anonymous said...

Η κατστροφή του πολιτισμού είναι η χαρά του Ξυνόγαλου

Anonymous said...

1:40 ναι αλλά δεν έβαλες το σχόλιο του (με βαρειές διαδικτυακές περγαμηνές παρακαλώ) citizen pi[p]ttas γιά να αντιληφθεί ο κόσμος την δύναμη της κοινωνικής δικτύωσης:

"politispittas είπε...

Αριστούργημα κείμενο, αριστούργημα! Το κοινοποιώ και στο fb. Μπράβο!"

(γιά το κωλόμπαρο αυτό θα επανέλθω)

Anonymous said...

Εκτός από το κωλόμπαρο, πες (μας) για τον πολίτη πί(π)ττα.

Anonymous said...

Και τώρα που έκλεισε το Rock n' Roll o Μίλκος τί θα κάνει?

Anonymous said...

Τι επιπλέον να πω φίλε γιά τον πολίτη πίττα; το σχόλιό του δεν τα είπε όλα;

Anonymous said...

Μα αφού είναι φίλος σου... κατανοώ ότι δε θες να τον θίξεις περαιτέρω, οπότε πες μας την άποψή σου για το κωλόμπαρο

Anonymous said...

Έτσι είναι φίλε 2.39, ο 2.43 έχει δίκιο, εμείς εδώ τους φίλους μας, π.χ. Καραϊσκο και Ξυνόγαλο τους ασκούμε σκληρή, αλλά δίκαιη κριτική.

Anonymous said...

2:43 πιάνεις πουλιά στον αέρα, μπράβο. Γιά το κωλόμπαρο ιν νdιού κόαρς, έχουμε και δουλειές!

Anonymous said...

το ανωτέρω ισχύει και γιά τον 2:51

Anonymous said...

(που είναι ο 2:43, αλλά μην το κάνουμε και θέμα).

Anonymous said...

Βαψ με κουκούλα, δείχνει με το δάχτυλο...

Anonymous said...

http://www.drassi.gr/index.php?id=141&title=ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ

Anonymous said...

@ 1:40 PM

ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟ ΔΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΣΤΟ ΦΙΜΟΤΡΟ ΜΕΣΩ ΞΥΝΟΓΑΛΟΥ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ;;;;
ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΣΑΠΙΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΒΡΩΜΑΝ ΤΑ ΧΝΩΤΑ ΣΟΥ....

Φίλιππας Φίλιος said...

Κύριε Ξυνόγαλε, μην εξάπτεστε. Θα μας πούνε, και δικαιολογημένα, βλάχους.

Anonymous said...

Ξυνόγαλε, οι προτιμήσεις (όπως και τα νευράκια) δεν κρύβονται. Εδώ γίνεται ολόκληρη διαφημιστική καμπάνια στον Δημήτρη Ιατρόπουλο μέσω Ξυνόγαλου και εσύ κόλλησες στον Λίβυο. Δεν λέω ότι είναι κακό να είσαι θαυμαστής του Δημήτρη, απλώς το επισημαίνω. Κεντροδεξιός (γέλια) είναι και αυτός εξάλλου.

Anonymous said...

Πωπωωωω γκάζια ο Ξυνόγαλος, πρέπει να έτρεμε όταν έγραφε το σχόλιο, δύο δέλτα, όλα ήτα (ΔΔΙΑΦΗΜΗΣΗ), πολλά νεύρα. Ελπίζω μόνο να μην εκτόξευσε στο πληκτρολόγιο "ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΕΣ ΣΠΕΡΜΑ" © και το αχρήστεψε. Αν συνέβη αυτό που πολύ το φοβάμαι, και ενόψει του κινδύνου να τον χάσουμε από την παρέα μας, προτείνω αγορά νέου πληκτρολογίου ρεφενέ και αποστολή στα Γιάννενα, τι λέτε;

Anonymous said...

Φίλτατε 5:25, μιά και φαίνεσαι σχετικός με τους Η/Υ λύσε μου μία απορία. O Η/Υ του πλατυκέφαλου φίλου μας κινδυνεύει περισσότερο από το "ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΕΣ ΣΠΕΡΜΑ" © του ή από τα κεφαλαία, τα οποία ξέρουμε πλέον, ότι "ρίχνουν" το σέρβερ;

Anonymous said...

Φίλε 5:30 κάνεις λάθος, δεν έχω ιδέα από υπολογιστές. Μιλάω εκ πείρας όμως, διότι μία φορά (και ντρέπομαι γι αυτό που θα πω) ένας φίλος μου έστειλε με email το ημερολόγιο της Pirelli. Ε, να, ήταν πολύ όμορφα τα κορίτσια και οι πόζες πολύ ερεθιστικές, ήμουν και μόνος (η δικιά μου είχε πάει στους δικούς της στο χωριό) και δεν άντεξα. Εκεί έγινε η ζημιά, και παρόλο το καθάρισμα που έκανα, το πληκτρολόγιο κολλούσε από τότε (ειδικά το Τ και το Caps Lock). Αγόρασα άλλο και βρήκα την υγειά μου. Αφού λοιπόν αυτά παθαίνει ένα πληκτρολόγιο από αγνό σπέρμα, φαντάζεσαι τι θα γίνεται με το δηλητηριασμένο.

Τεχνικός Η/Υ said...

Γιά να κολλήσει το Τ και το Caps Lock, είχες μεγάλη διασπορά φίλε. Παρακαλώ τον άλλο φίλο που ψεκάζει το πληκτρολόγιο με το δηλητηριασμένο σπέρμα, να με φωνάξει να το δω γιατί στην Ωμέγα που ήμουνα σπυδαστής δε μας το έμαθαν. Τώρα, για τον άλλο φίλο που λέει ότι με τα κεφαλαία πέφτει ο σέρβερ, είναι αλήθεια.

Anonymous said...

Εσύ αλλού το πας. Αγόραρε...

Anonymous said...

Αυτό με το κολλημένο Caps Lock που αναφέρει ο 5:43 με βάζει σε δεύτερες σκέψεις γιά τα κεφαλαία του Ξυνόγαλου.

Anonymous said...

Ενώνω τη φωνή μου με αυτή του διαχειριστού: Θέλουμε να μας πεις για τον Πήττα.

Anonymous said...

Στο inbox μου σήμερα είδα ένα email από καλό φίλο με τον τίτλο "Τα Πούρα". Αμέσως μου κίνησε το ενδιαφέρον γιατί που και που καπνίζω κανένα πούρο (όταν το αντέχει η τσέπη), κυρίως όμως γιά τις πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις που έχουν γίνει εδώ γιά το συγκεκριμένο θέμα. Είναι λίγο κρυάδα, αλλά ας το έχει υπόψη του ο Καραϊσκος γιατί δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται...

"Συνέβη σύμφωνα με δημοσίευμα στην Αμερική...

Ένας δικηγόρος αγόρασε ένα κουτί πούρα και τα ασφάλισε, αμέσως, με ασφάλεια πυρός από κάθε αιτία! (ΠΑΡΑΛΟΓΟ)
Μετά από μερικούς μήνες, κι αφού κάπνισε τα πούρα, ζήτησε από την ασφαλιστική εταιρεία, αποζημίωση για τη ζημιά που προκλήθηκε στα πούρα του από φωτιά !!! (ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΟ)
Φυσικά η εατιρεία αρνήθηκε να πληρώσει, με το επιχείρημα ότι ο δικηγόρος απλώς είχε καταναλώσει τα πούρα του με το συνηθισμένο - για πούρα - τρόπο. (ΛΟΓΙΚΟ)
Ο δικηγόρος, όμως, κατέθεσε αγωγή και το δικαστήριο τον δικαίωσε !!!! (ΠΑΡΑΝΟΙΚΟ)
Το δικαστήριο ισχυρίστηκε ότι, όντως, το αίτημα είναι θρασύτατο αλλά τα πούρα είχαν νόμιμα ασφαλιστεί κατά οποιοασδήποτε μορφής πυρός !!! (ΓΕΛΟΙΟ)
Η ασφάλεια αναγκάστηκε να πληρώσει 15.000 δολάρια !!!! (ΚΟΥΛΟ)
Έπειτα από λίγο, ωστόσο, η ασφάλεια μήνυσε το δικηγόρο για εμπρησμό !!!! (ΑΠΑΙΧΤΟ)
Εφ' όσον ο ίδιος είχε δηλώσει ότι είχε βάλει φωτιά στα πούρα, κατηγορήθηκε και κρίθηκε ένοχος, από το το ΙΔΙΟ δικαστήριο, "εκούσιου εμπρησμού ασφαλισμένης περιουσίας", καταδικάστηκε σε 2 χρόνια φυλάκιση χωρίς αναστολή και υποχρεώθηκε να πληρώσει πρόστιμο 24.000 δολάρια !!!!(ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ)
Αμερική, Αμερική, είσαι μια χώρα μαγική .... (που λέει και το άσμα)".

Anonymous said...

Επειδή δεν ξέρω από σέρβερ και τέτοια, θα ήθελα να ρωτήσω αυτούς που υποστηρίζουν ότι με τα κεφαλαία πέφτουν οι σέρβερ και δείχνουν να ξέρουν από αυτά, αν υπάρχει περίπτωση να χαλάσει και το κινητό μου όταν περνάω τα ονόματα των γνωστών μου με κεφαλαία. Δεν μιλάω για το αρχικό γράμμα, αλλά για την περίπτωση που τα γράφω όλα με κεφαλαία. Επίσης, αν μπορούν να μου εξηγήσουν γιατί τα ονόματα που γράφω στα αγγλικά (με greeklish) μπαίνουν πρώτα στο ευρετήριο; Είναι πολύ εκνευριστικό. Μπορώ να κάνω κάτι και τα ονόματα σε greeklish να εμφανίζονται στο τέλος του ευρετηρίου;

Anonymous said...

Τι σου είναι το διαδίκτυο τελικά. Με μία απλή αναζήτηση βρίσκει κανείς αμέσως την θεωρία του Ξυνόγαλου περί κεφαλαίων και μάλιστα εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα (είναι που έχει γίνει φίρμα πιά). Την παραθέτω λοιπόν (και όποιος κατάλαβε καταλαβε), με την μικρή παρατήρηση ότι υφολογικώς υπάρχουν μεγάλες ομοιότητες με αυτά που λέει ο Ιατρόπουλος στο βίντεο με την κόκκινη ζακέτα, γεγονός που ενισχύει την θεωρία που αναπτύχθηκε παραπάνω ότι εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος μεταξύ Ξυνό-Ιατρό.

ΕΧΩ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΔΑΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΟΤΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΗΤΑΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ SERVERS ΛΟΓΩ ΜΙΚΡΗΣ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΛΠ.
ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΟΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ PC AND INTERNET FOR DUMMIES ME ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΟΧΙ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ....ΕΙΝΑΙ ΑΓΕΝΕΙΑ.ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΦΕΥΡΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΡΘΟΝ ΤΟ ΤΑΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΣΕΝΤΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΑΓΑΠΑΕΙ Η ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΣΑΛΑΚΩΝΟΝΤΑΙ,ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΘΩΝΙΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ...ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΓΕΛΑΔΑΡΑΙΩΝ
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΟ ΚΛΕΙΝΟΝ ;;;;; Η ΜΑΛΛΟΝ ΚΛΕΙΣΤΟΦΟΒΙΚΟ ΠΙΑ ΑΣΤΥ ΤΑ ΚΟΘΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΕΤΙΝΟΙ ΕΥΔΟΚΙΜΟΥΝ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ.......

ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©
April 11, 2009 4:23 PM

Anonymous said...

Τι λες βρε παιδί. Πέρασαν 2 χρόνια από τότε, σαν χθες μου φαίνεται. Τελικά πλάκα-πλάκα έτσι οικοδομούνται οι σχέσεις ζωής.

Anonymous said...

Παθών ο 6.50, περαστικά του

Anonymous said...

Εχει ένα δίκιο όμως ο Ξυνόγαλος στην εμμονή του με τα κεφαλαία. Ως γνωστόν, οι αρχαίοι ημών πρόγονοι έγραφαν μόνο στα κεφαλαία – τα πεζά είναι επινόηση του ανθελληνικού Βυζαντίου (με εξαίρεση τον Μέγα Ιουλιανό γνωστό και ως Παραβάτη που τα επανέφερε). Φυσικά αυτή δεν είναι αιτιολογία που μπορεί να προβάλλει κανείς γιατί θα τον πάρουν με τις πέτρες, επινοεί μία άλλη πιό λογικοφανή (ο θεός να την κάνει) λοιπόν όπως αυτή με τον σέρβερ και όλα φίνα. Ισως λοιπόν ο αρχαιολάτρης φίλος μας μας να κυκλοφορεί με χλαμύδα και σανδάλια (τσαρούχια κατά τους χειμερινούς μήνες) απαγγέλων κείμενα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας και σχολιάζων στους Βαψομαλλιάδες με τα αγαπημένα του κεφαλαία ύστερα από μία καρδαμωτική δόση τραχανά.

Anonymous said...

@ 5:43

ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΞΗΓΤΗΣΕΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΟΠΑΠΑΙΔΟ
1. Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ;;;
ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΣΠΕΡΜΑΤΙΣΗ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ, ΕΚΤΟΞΕΥΤΗΚΕ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΚΑΙ ΕΣΤΑΞΕ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ, Η ΜΗΠΩΣ Η ΣΠΕΡΜΑΤΟΒΟΛΗ ΜΕ ΤΡΟΧΙΑ ΟΛΜΟΥ ΚΤΥΠΗΣΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ.

2.ΣΕ ΠΟΙΟ ΜΗΝΑ
ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΕΓΙΝΕ Η ΕΚΣΠΕΡΜΑΤΙΣΗ;;;.


3,ΜΕ ΤΗΝ ...ΧΩΡΙΑΤΙΣΑ ΦΙΛΗ ΣΟΥ Η ΕΚΣΠΕΡΜΑΤΙΣΗ ΤΙ ΤΡΟΧΙΕΣ ΕΧΕΙ ...ΚΑΤΑΚΟΥΤΕΛΑ Η ΣΤΙΣ ΡΑΧΟΥΛΕΣ;;;.

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ...ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ

ΜΑΛΑΚΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ PIRELLI....

ΞΥΝΟΓΑΛΟΣ
©

Anonymous said...

κ. Ξυνόγαλε, διαπιστώνουμε ότι είστε βαθύς γνώστης, μελετητής και αναλυτής του θέματος. Πάντα άξιος και εις ανώτερα.

Anonymous said...

ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ Ο 5:43 EINAI O ΠΡΥΤΑΝΗΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ....

Anonymous said...

Παιδιά, μας ξενυχτήσατε! Το τι γέλιο έχει πέσει εδώ στην Πλατεία Χοληστερίνης,στα Καλύβια,δε λέγεται!Κι έχουμε και φιλαράκια απ΄την Κερατέα που μόλις διαβάσανε αυτά για τον...Πρωθυπουργό ΣΑΣ (βέβαια,μην θίξουμε τον...θεσμό,χαχαχα)και μάλιστα ότι εγώ τον αποκάλεσα..."ξένο" (εδώ σταματάει κανείς να γελάει,) σας στέλνουν ένα τρυφερό "ευχαριστούμε τέτοιοι" γιατί μέσα στο ζόρι που τραβάνε από τον Πρωθυπουργό ΣΑΣ, που ο κακός ποιητής τον αποκάλεσε "ξένο", έσκασε λίγο το χείλι τους.
Μεταξύ μας,τώρα που το ξανασκέφτομαι και όπως πάνε τα πράγματα, στ' αλήθεια πρέπει νάχω κάνει λάθος, αφού το Καλέντζι σε λίγο θα είναι θυγατρικό περίπτερο της Μινεσότα,οπότε,σωστά βάλατε τον ξένο σε εισ-εξ.
Πάντως κι εγώ προσωπικά σας ευχαριστώ και για την κοπιαστική αποδελτίωση και για τη δουλειά πάνω στις φωτο- και γιατί γράψατε καμιά πενηνταριά φορές το όνομά μου σωστά, κατά την Τσωρτσίλεια παραίνεση..
Νάστε καλά και μη με ξεχνάτε.
"Φιλάκια",
ο Δημήτρης.

Anonymous said...

Καταπληκτική η παρέμβαση του "Δημήτρη" 4:02. Θαρρώ μάλιστα, πως είναι ο πρώτος "πελάτης" του καταστήματος που είχε το τσαγανό να σχολιάσει με παρρησία και με στέρεη αίσθηση του χιούμορ (αλλά και του αυτοσαρκασμού) όσα του "καταλογίζονται", απόδειξη ότι δεν χάθηκαν όλα. Οσο υπάρχουν παρεμβαίνοντες διανοούμενοι υπάρχει ελπίς. Ασκαρδαμυκτί το λοιπόν, δηλώνω αναφανδόν Ιατροπουλικός!

Προνάνσιέητορ © said...

Κοgράτς Μίστερ Νdόκτορσον (ορ Νdόκτομπερνd;). Ουίθ γιού.

Ρηνgάρνdς.

Anonymous said...

Πολύ δυνατός και ο Ξυνόγαλος. Η ανάλυσή του φανερώνει βαθειές γνώσεις τριγωνομετρίας και κατανόησης της λειτουργίας των βαρέων όπλων. Εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς τις επικές μάχες που λαμβάνουν χώρα, συνδυασμένες επιχειρήσεις με συστοιχίες ρουκετών Κατιούσα γομωμένων με "ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΕΣ ΣΠΕΡΜΑ" και τραχανοβομβίδες προκαλούν σεισμικές αυτοϊκανοποιητικές δονήσεις στην ελληνοπρεπή και απέριττη στάνη.

Anonymous said...

Ξυνοπούλι, καρέκλα ψηλή,
Πάει στο ταβάνι κι αυτή η βολή.

Στάζει η αγάπη από τα ψηλά,
Με δηλητήριο ωσάν απ’ οχιά.

Φλοκάτη έβαλες μες το μαντρί,
Ήτανε άλικια, τώρα λευκή.

Ρίχνεις ακόμη μία «τουφεκιά»,
Μα ελλειπτική έχει τροχιά.

Το διάνυσμα θέσης στοχεύει εκεί,
Στα ΚΕΦΑΛΑΙΑ η αγάπη βροχή.

Η εκκεντρότητα αυτής της τροχιάς,
Κολλάει το CAPS LOCK, μη το χτυπάς!

Έπεσ’ ο σέρβερ; Ή ακόμη βαστά;
Η αγάπη-δηλητήριο τα πάντα χαλά.

Απ’ τη Λιμνούπολη ακούοντ’ οι βόγγοι,
Οι ράχες τσ’ αντ’λαλ’σαν μα και οι λόγγοι.

Λαφιασμένα τα ρίφια, τρέχουν οι αμνοί,
Πέφτει στα στήθια τους η αγάπη βροχή.

Ακούραστος είσαι, αγάπη ξανά,
Κι όταν πεινάσεις τρως τραχανά.

Αγάπη έχεις ρίξει, αγάπη πολύ,
Έχει Multirama είς την εξοχή;

Μες στις παλάμες σου η αγάπη ρέει,
Ο ημεροδείκτης στον τοίχο κλαίει.

ΚΛΩΤΣΟΤΥΡΗΣ
©

Anonymous said...

μα δεν σκέφτηκαν ότι αν δώσει ο καραϊσκος τα παπούτσια του θά εχουμε περισσότερες απώλειες στα παιδιά της αφρικής?

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4625817

Φοιτητής Η.Μ.Μ.Υ ΕΜΠ said...

Δημιουργήστε έναν νέο φάκελο οπουδήποτε στο δίσκο και ονομάστε τον ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι (με copy-paste)

GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

Αντί φακέλου θα εμφανιστεί ένα εικονίδιο με το όνομα GodMode. Με κλικ πάνω του μπορείτε να αλλάξετε
σχεδόν όλες τις παραμέτρους των Windows 7.

Το δοκίμασα και δουλεύει άψογα.

Anonymous said...

Στο πάνθεον των στιχουργών ο κ. Κλωτσοτύρης, εύγε!

Anonymous said...

Τελικά πολύ αγαπησιάρης μας προέκυψε αυτός ο Ξυνόγαλος. Καλό γι' αυτόν, η αγάπη είναι ωραίο συναίσθημα ειδικά γι' αυτόν που μπορεί να την προσφέρει απλόχερα. Μεγάλο προσόν αυτό που τον καθιστά αξιαγάπητο!

Και ο σχολιαστής 9:39 χθες είχε δίκιο περί ταύτισης απόψεων Ξυνόγαλου και κ. Ιατρόπουλου αν κρίνουμε από την τοποθέτηση του τελευταίου. Δυνατά πατριωτικές, σκληρά αντιαμερικανικές θέσεις κυριαρχούν στην ρητορική τους. Ενδιαφέρον.

Anonymous said...

Η θεία Όλγα με μίνι και πολλά υποσχόμενο βλέμμα?Πότε?Φαντάζομαι όχι προσφάτως...

Anonymous said...

Πάντα υποψιαζόμουν ότι ο Νίκος μας διαβάζει. Στη σημερινή του εκπομπή, σε μία αποστροφή του λόγου του, είπε «γελάει το παρδαλό κατσίκι». Μετά λοιπόν από αυτό είμαι σίγουρος. Ελπίζω να έχει πάρει τα μέτρα του ο Νίκος έναντι των τρομερών όπλων του συμπαθή επαρχιώτη πλατυκεφάλα φίλου μας («ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΜΕΝΟ ΣΠΕΡΜΑ» ©, ΚΕΦΑΛΑΙΑ, Τραχανοβομβίδες κλπ) και να μην του καταρρεύσει ο σέρβερ από την εκδικητική μανία του Ξυνόγαλου.

Anonymous said...

3:48, τη θυμάμαι σε εξώφυλλα περιοδικών για την τηλεόραση, πραγματικά φορούσε απίστευτο μίνι και το βλέμμα της δε θα το έλεγα πολλά υποσχόμενο αλλά πολύ σκληρό, κάτι που σίγουρα ενεργεί με ιδιαίτερο τρόπο σε πολλούς άντρες.

Θα υπενθυμίσω ότι τόσο ο Πρέκας όσο και ο Λίβυος έχουν εκφρασθεί με απέραντο θαυμασμό για τη θεία Όλγα.

Anonymous said...

Παιδιά, ο Ξυνόγαλος πρέπει να έχει θυμώσει πολύ. Μόλις πριν 1' είδα μία λάμψη να κινείται με μεγάλη ταχύτητα προς το μέρος μου. Ηταν τραχαν... εεεε, τροχιοδεικτικό ήθελα να πω. Είμαι σίγουρος ότι όπου νά 'ναι θα ακούσω το γνώριμο σφύριγμα της ρουκέτας με το "ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΕΣ ΣΠΕΡΜΑ" ©. Φοβάμαι πολύ, γι' αυτό γράφω αυτές τις γραμμές κρυμμένος κάτω απ' το γραφείο.

Anonymous said...

Αυτό φίλε, που γράφεις κάτω από το γραφείο, δεν είναι τίποτα. Κοίτα το Τ.Ο.Ε.Τ. (Τεθωρακισμένο Όχημα Εκτόξευσης Τραχανοβομβίδων) στο αγαπημένο χρώμα του Ξυνόγαλου που προ ολίγου είδα στο δρόμο.

Anonymous said...

Ο Χριστός και η Παναγία 7:07, τι απειλητικό όχημα είναι αυτό, ελπίζω να μην το βρω ποτέ στον διάβα μου!

Εν τω μεταξύ, οι κατάσκοποί μου με ενημέρωσαν ότι ο ορεσίβιος φίλος μας έχει εξελίξει ένα τρομερό υπερόπλο, το Α.ΠΥ.ΔΗ.Σ (Αυτοκινούμενο Πυροβόλο Δηλητηριώδους Σπέρματος) που ήδη βρίσκεται στο στάδιο της κατασκευής. Σκοπεύει να το καβαλήσει και να κατέβει στην Αθήνα και όποιον πάρει ο Χάρος, γι αυτό προσοχή στον δρόμο όπως λέει και ο Λίβυος!

Φωτό από τις δοκιμές του ξυνογάλειου υπερόπλου (ο εθελοντής μετά από λίγα δευτερόλεπτα εξέπνευσε).

Anonymous said...

Τώρα που ο Ξυνόγαλος μας ψάχνει στους δρόμους, βρήκα ευκαιρία και φωτογράφισα το εσωτερικό του μαντριού του. Το ταβάνι του Ξυνογάλειου ιδρύματος, με την πρώτη ύλη της Τραχανοβομβίδας (ο τραχανάς με το "ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΕΣ ΣΠΕΡΜΑ" ©.)

Anonymous said...

http://press-gr.blogspot.com/2011/04/blog-post_4956.html

Εκτός από τη θεία Όλγα υπάρχει και η θεία Ελίζα.

Anonymous said...

Ρε συ αυτός ο Ξυνόγαλος δεν φοβάται την εντατική εργασία. Γι αυτό ταίριαξε τόσο με τον ποιητή της αμφισβήτησης.

Βασίλης Παπαζάχος said...

Μιλώντας με Ιάπωνες συναδέλφους στη Φουκουσίμα μου είπαν ότι τα μηχανήματά τους δεν κατέγραψαν καμμία σεισμική δραστηριότητα. Και ότι η έρευνα για τα αίτια πρόκλησης του ατυχήματος, τους οδήγησε σε πολύ περίεργα ευρήματα. Μου ψέλλισαν εμπιστευτικά περί κάποιου τύπου ατομικής μικροτραχανοβομβίδας ©. Πάγωσα. Φυσικά όπως αντιλαμβάνεστε αυτή η πληροφορία είναι απόρρητη και παρακαλώ να μείνει μεταξύ μας.

Anonymous said...

"Εκεί την άρουμε την ασυλία" είπε ο λόγιος γιακουμάτος.

Σε δικτακτορία προηγουμένως αναφέρθηκε ο μουλονάκης.

Anonymous said...

Ποιος είδε κράτος λιγοστό

σ' όλη τη γη μοναδικό,

εκατό να εξοδεύει

και πενήντα να μαζεύει;


Να τρέφει όλους τους αργούς,

νά 'χει επτά Πρωθυπουργούς,

ταμείο δίχως χρήματα

και δόξης τόσα μνήματα;


Νά 'χει κλητήρες για φρουρά

και να σε κλέβουν φανερά,

κι ενώ αυτοί σε κλέβουνε

τον κλέφτη να γυρεύουνε;


Όλα σ' αυτή τη γη μασκαρευτήκαν

ονείρατα, ελπίδες και σκοποί,

οι μούρες μας μουτσούνες εγινήκαν

δεν ξέρομε τί λέγεται ντροπή.


Σπαθί αντίληψη, μυαλό ξεφτέρι,

κάτι μισόμαθε κι όλα τα ξέρει.

Κι από προσπάππου κι από παππού

συγχρόνως μπούφος και αλεπού.



Θέλει ακόμα -κι αυτό είναι ωραίο-

να παριστάνει τον ευρωπαίο.

Στα δυό φορώντας τα πόδια που 'χει

στο 'να λουστρίνι, στ' άλλο τσαρούχι.



Σουλούπι, μπόϊ, μικρομεσαίο,

ύφος του γόη, ψευτομοιραίο.

Λίγο κατσούφης, λίγο γκρινιάρης,

λίγο μαγκούφης, λίγο μουρντάρης.


Και ψωμοτύρι και για καφέ

το «δε βαρυέσαι» κι «ωχ αδερφέ»

Ωσάν πολίτης, σκυφτός ραγιάς

σαν πιάσει πόστο: δερβέν αγάς


Δυστυχία σου, Ελλάς,

με τα τέκνα που γεννάς!

Ώ Ελλάς, ηρώων χώρα,

τί γαϊδάρους βγάζεις τώρα;



Γ. Σουρής

Anonymous said...

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 666/11

ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ

Στα πλαίσια της ετήσιας άσκησης παθητικής τραχανάμυνας εντέλλεσθε όπως προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες (διοργάνωση σεμιναρίων, ομιλίες σε πλατείες κοκ) που θα εξοικειώσουν τον άμαχο πληθυσμό με το νέο είδος της ασύμμετρης απειλής που εμφανίστηκε. Προς τούτο, δείγματα έχουν ήδη διανεμηθεί στα κατά τόπους αστυνομικά τμήματα πρωτευούσης.

Τομή τραχανοβομβίδας © τύπου Mark I

Χαράλαμπος Βοϊδομάτης

Ταξίαρχος

ΚΟΙΝ: Α2

Κώστας Γεωργουσόπουλος said...

Κύριε Σουρή, για νέος ποιητής και πρωτοεμφανιζόμενος στο φιλόξενο τούτο ιστολόγιο η προσπάθειά σας είναι καλή. Διακρίνω μία φούρια στο λόγο σας, ειδικά εκεί που περιγράφετε τον πλατυκέφαλο επαρχιώτη φίλο μας (στίχοι 5 και κάτω) αλλά... αλλά λείπουν οι λέξεις "κλειδιά", όπως τραχανάς, αγάπη, "ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΕΣ ΣΠΕΡΜΑ" ©, Τραχανοβομβίδα ©, κλπ, που θα έδιναν πιότερη ορμή στο ποίημά σας. Ορμή σαν το γάλα που ξεπετάγεται μέσα από την καρδάρα όταν το χτυπάμε με δύναμη για να γίνει βούτυρο και στη συνέχεια ξυνόγαλο. Ξαναπροσπαθήστε.

Γεώργιος Σουρής said...

Κύριε Γεωργουσόπουλε, ίσως να μην σας έχουν ενημερώσει αλλά έχω αποδημήσει εις τας αιωνίους μονάς ήδη από το σωτήριον έτος 1919 ("έχω τινάξει τα πέταλα" νομίζω αποκαλείται αυτό σήμερον). Κατά την συγγραφήν του ποιήματός μου πράγματι είχα κατά νου έναν τραχύ επαρχιώτη (εκ Ιωαννίνων ορμώμενον εάν ενθυμούμαι καλώς) που είχε κατέλθει εις Αθήνας με σκοπόν να δραστηριοποιηθεί εις την παρασκευήν και διάθεσιν ξυνογάλου. Μου είχε κάνει τεραστίαν εντύπωσιν η κομπορρημοσύνη του αλλά και η υπερβολικώς πλατεία του κεφαλή, προσπάθησα λοιπόν να τον περιγράψω στο ποιήμά μου κατά το δυνατόν ακριβέστερα. Δυστυχέστατα διά τον ίδιον (και ευτυχέστατα δι' όλους ημάς τους υπολοίπους που απηλλάγημεν) το επιχειρηματικόν του εγχείρημα δεν έμελλε να στεφθεί με επιτυχίαν και ο λόγος ήτο πρωτίστως πρακτικός: Λόγω του γεγονότος ότι η απόστασις μεταξύ του τόπου παραγωγής του ξυνογάλου (εις Αμπελοκήπους εάν ενθυμούμαι καλώς) και του τόπου διαθέσεως του δυσώδους αυτού προϊόντος εις την κεντρικήν αγοράν της οδού Αθηνάς, ήτο αναγκασμένος να τελεί διαρκώς εποχούμενος και το πρόβλημα ήτο μέγα, καθώς η πλατεία κεφαλή του εσφήνωνε εις την είσοδον του τραμ με αποτέλεσμα να δημιουργείται συμφόρησις, τα ζωήλατα να ακινητοποιούνται και να επικρατεί εν γένει μέγας εκνευρισμός. Εν τέλει είδε και απόειδε ο δυστυχής, τα μάζεψε και επέστρεψε εις χωρίον του.

Δεν γνωρίζω τους όρους που επικαλείσθε αγαπητέ κ. Γεωργουσόπουλε, είναιο σφόδρα πιθανόν όμως ότι αναφέρεσθε σε κάποιον απόγονό του. Υπόσχομαι να επανέλθω δημήτριος μετά τας σχετικάς έρευνας.

Μετά τιμής

Γ.Σ.

Anonymous said...

Ο ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ ΑΡΧΙΣΤΕ ΤΟ ΞΗΛΩΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΒΗΜΑ.
Ο ΜΠΥΡΔΟΧΑΗΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ....ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΟΞΕΙΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.

Στην αποκάλυψη ότι ο ίδιος ήθελε να λάβει μέτρα για να αναστρέψει την αρνητική πορεία που είχε πάρει η ελληνική οικονομία, αλλά προσέκρουσε στην άρνηση του τότε πρωθυπουργού Κ.Καραμανλή, προχώρησε ο πρώην υπουργός Οικονομικών Γ.Αλογοσκούφης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα "Το Βήμα".Ο πρώην επικεφαλής του οικονομικού επιτελείου των κυβερνήσεων της ΝΔ, υποστηρίζει ότι ο ίδιος είχε επανειλημμένα κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για την αρνητική τροπή που είχε πάρει η ελληνική οικονομία, αλλά ο πρώην πρωθυπουργός Κ.Καραμανλής, ήταν απρόθυμος να αναλάβει πρωτοβουλίες για την αντιστροφή του κλίματος, τόσο από το φόβο πιθανών πρόορων εκλογών, όσο και γιατί εκτιμούσε ότι μερίδα βουλευτών της τότε κυβερνητικής πλειοψηφίας, θα αρνείτο να τα υπερψηφίσει.Στην ίδια συνέντευξη ο Γ.Αλογοσκούφης εκτιμά ότι από τις εκλογές του 2007 και μετά τα ελλείμματα άρχισαν να τρέχουν με ιλλιγγιώδεις ρυθμούς, αλλά η " ισχνή κοινοβουλευτική πλειοψηφία που διέθετε η κυβέρνηση, η σκανδαλολογία, η οικονομική κρίση και η προοπτική των πρόωρων εκλογών, δεν επέτρεψαν τη λήψη των αναγκαίων μέτρων".

Δυστυχία σου, Ελλάς,

με τα τέκνα που γεννάς!

Ώ Ελλάς, ηρώων χώρα,

τί γαϊδάρους βγάζεις τώρα;

Κώστας Γεωργουσόπουλος said...

Κύριε Σουρή, μας εμπαίζετε σαν να είμαστε πλατυκέφαλοι επαρχιώτες.

ΥΣ συγχαρητήρια για τη νέα σας θέση.

Anonymous said...

οι άνθρωποι είναι για φυλακή. Ειδικά αυτός ο κουράδας ο πρώην πρωθυπουργός που λεγε ότι η κρίση θα περάσει ξυστά από την ελλάδα και ότι η χώρα είναι θωρακισμένη

Αν αρχίσουν οι διώξεις τότε να δείς τί αλληλοκάρφωμα θα παίζει. Σαν τα ποντίκια θα τρέχουν να σωθούν

Anonymous said...

Κλεμμένο, λέξη προς λέξη, από το skai.gr το "ρεπορτάζ" του Λίβυου. Μάλλον γι' αυτό έχει σωστή σύνταξη και ορθογραφία.

Anonymous said...

http://bit.ly/gROZsL

Anonymous said...

"Σιγά μην είναι και ΝΟΥΝΟΥ (και light). Όλα τα λεφτά η Άντζελα στη συνέντευξη που δίνει στο Πρώτο Θέμα για την εμπλοκή του ονόματος της στο κύκλωμα των νονών. "Εγώ με επιχειρηματίες μίλησα. Αγόρασα από αυτούς μια Mercedes".
Και αφού βγαίνει από τα ρούχα της γιατί την παρουσιάζουν νονού, νονά και κάτι σαν τον Ρωχάμη ή τον Ντίλιγκερ καταλήγει στο συμπέρασμα ότι την χρησιμοποιούν για να ξεχάσει ο κόσμος τη ραδιενέργεια στη Κίνα. Εννοεί την Ιαπωνία.
Εντάξει, δεν είναι μακρυά..."

Anonymous said...

http://bit.ly/gDUjzB

Anonymous said...

Και στα δικά σας

Anonymous said...

Maitre, το σπαμόφιλτρο. Βγάλε τη λέξη "Λίβυος" από τις σπαμαρισμένες λέξεις.

Anonymous said...

http://www.tlife.gr/Article/FN/0-9-13706.html

Και στα δικά σας

Anonymous said...

Χωρίς αναφορά στην πηγή, clopy-paste, λέξη προς λέξη από το

http://www.skai.gr/news/politics/article/166722/adrsia-vouleuton-sto-kte-pasok-kata-papakonstadinou-/

το «ρεπορτάζ» του Λίβυου

http://fimotro.blogspot.com/2011/04/blog-post_8525.html

Γι’ αυτό έχει σωστή σύνταξη και ορθογραφία.

Anonymous said...

"Πολλά γέλια" έχουν πέσει στα δημοσιογραφικά γραφεία γιά την προαγωγή του σοφού Παμπούκιου όπως τον αποκαλεί ο Κασιμάτης (καλό) στην βαθμίδα του Ταξιάρχη της Λεγεώνος της Τιμής με την λήψη των σχετικών διασήμων από τον συμπαθέστατο και δυσθεόρατο (2,05!) όπως θα έλεγε η Τάνια αλλά και η υπουργός μας της παιδείας και μέγα ελληνολάτρη (άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου) πρεσβευτή κ. Κριστόφ Φαρνό, ακολουθώντας επάξια τον δρόμο ενός Πάκη και ενός Δημήτρη στην κλειστή αυτή λέσχη των εκλεκτών. Λίγοι γνωρίζουν όμως ότι η κομψή αυτή φάμπρικα είναι στημένη αριστοτεχνικά από τον πρέσβη, ο οποίος, ως άριστος γνώστης του αισθήματος ανασφάλειας που κατατρύχει πολλούς άξιους συντοπίτες μας (είπαμε, ο άνθρωπος είναι μέγας λάτρης και γνώστης της ευγενικής ελληνικής ψυχής) σπεύδει να ικανοποιήσει το αίτημα κάθε ικανού ανθρώπου με μεγάλη προσφορά (πολλές φορές κατά φαντασίαν, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα) για γιά την λήψη του επίζηλου τίτλου φυσικά με το αζημίωτο, καθώς ο υπερήφανος λήπτης αναλαμβάνει και τα έξοδα της σεμνής τελετής. Προς θεού, δεν ισχυριζόμαστε φυσικά ότι οι πανάξιοι Πάκης, Δημήτρης και Χάρης "ξηλώθηκαν" κατά το κοινώς λεγόμενον, πάντα υπάρχουν και λαμπρές εξαιρέσεις!

Anonymous said...

Σιγά την τιμή. Έγινε κι ο Παμπούκης μούρη. Συνωστίζονται όλοι για τιμές. Είδηση θα είναι εάν ο κύριος Σάουρμιλκ, Esq. αποδεχθεί (τον παρακαλάνε γονυπετείς σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες) να τιμηθεί με το Τάγμα του Φοίνικος, το οποίο φέρει την επιγραφή «E-T-T-A», ήτοι τα αρχικά γράμματα του ρητού "Εκ Του Τραχανά Αναγεννώμαι".

Anonymous said...

Κύριε 11:05, πρέπει να γνωρίζετε ότι ο οπλίτης Ξυνόγαλος τυγχάνει ήδη κάτοχος του Χρυσού Μεταλλίου Ανδρείας που του απενεμήθη γιά τον ηρωϊσμό που επέδειξε κατά την διάρκεια της Μάχης της Τραχανοπλαγιάς, συγκεκριμένα:

α) Κατέλαβε μόνος εχθρικό πολυβολείο με την χρήση τραχανοβομβίδων © επιδεικνύοντας μεγάλη αυταπάρνηση

και

β) Ως διοικητής Αυτοπροωθούμενου Πυροβόλου Δηλητηριώδους Σπέρματος © κατέλαβε το εχθρικό στρατηγείο και συνέλαβε τον Αρχιστράτηγο Σαμαριά Αντώνιο (εν ζωή) και τον υπασπιστή του Κρανιδέλη Γαρουφαήλ (νεκρόν) προσφέρων ανυπολόγιστον υπηρεσίαν εις την Πατρίδαν.

Μετά τιμής,

Γ. Καρα-τζαζ-φέρης

Αντιστράτηγος

Anonymous said...

Συγχωρέσατέ με, ξέχασα την κυνοποίση

*Κοιν: Πίπης - Μπουμπούκα

Anonymous said...

http://nonews-news.blogspot.com/2011/04/blog-post_8238.html

Η εξάπλωση της Λιβυκής ορθογραφίας είναι ταχύτατη. Όπως και του Λιβυκού χιούμορ.

Παιδιά, δεν παει καλά ο Τσιτσιμπίκος...
Κρίμα το παλικάρι. Τον ακούσατε? Είναι, λέει, πολύ.. ευχαριστημένος με τη Στάη. Το δελτίο ειδήσεων ανεβαίνει. Τσιμπάει!
Μείναν κάγκελο οι τηλεοπτικοί συντάκτες.
Οι ευγενέστεροι του απάντησαν με Πιραντέλο. "Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε".
Η πιο αγενείς γέλασαν ειρωνικά. Και από το μυαλό τους πέρασε η ευρέως διαδεδομένη έκφραση "τσιμπάει ένα μύδι".
Αλλά σκέφτηκαν να το αποφύγουν. Επειδή ο Τσιτσιμπίκος είναι βραδύνος κι έχει μια αδυναμία στην ταχύτατη εναλλαγή των ομοιοκαταλήκτων λέξεων...

Anonymous said...

http://fimotro.blogspot.com/2011/04/blog-post_9455.html

Ο Λίβυος παραδίδει μαθήματα ορθογραφίας, Vol. II

Anonymous said...

Ενόψει του τίτλου "ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΕΓΥΠΤΙΟΣ ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΓΙΑ ''ΕΠΙΚΡΙΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ'' ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ" σε ποστ του Λίβυου που παρέθεσε ο 11:52, προτείνω στην διαχείριση του ιστολογίου την ανάρτηση ερωτηματολογίου με το κάτωθι ερώτημα:


Μήπως ο Λίβυος πρέπει να μετονομαστεί σε "Εγύπτιος" πάραυτα;

Α. ΝΑΙ

Β. ΟΧΙ

Γ. Ποιός είναι αυτός πάλι;

Δ. ΔΞ/ΔΑ

Κάτι μου λέει ότι οι απαντήσεις θα είναι άκρως διαφωτιστικές.

ΥΓ προσωπικώς τάσσομαι υπέρ του Α.

Anonymous said...

Μου φαίνεται πως, εκτός από το Νίκο, μας διαβάζει και ο Εγύπτιος γιατί το διόρθωσε...

Anonymous said...

α, και κάτι που ήθελα να ρωτήσω τον θέτοντα το γκάλοπ. Η επιλογή Δ. ΔΞ/ΔΑ μήπως σημαίνει Δυνατός Ξυνόγαλος / Δηλητηριασμένη Αγάπη? Παρακαλώ διευκρινίστε για να αποφασίσω τι θα ψηφίσω.

Anonymous said...

1:29, μπορεί να το διόρθωσε ο Εγύπτιος αναγνώστης, αλλά σκρρρίπτα μάνεd όπως θα έλεγε ο Νίκος.

Anonymous said...

1:32 νομίζω ότι μετά από τόσο καιρό ο φίλος μας ο Ξυνόγαλος είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι αυτού του blog. Ας αναρωτηθούμε, γίνεται Βαψομαλλιάδες χωρίς αρχισχολιαστή Ξυνόγαλο; άτοπον νομίζω. Σε ότι με αφορά μάλιστα, θα ήμουν πλήρως ικανοποιημένος αν διάβαζα μόνο τα ποστς του Βαψομαλλιά και τα σχόλια του Ξυνόγαλου ως ενιαίο σύνολο υψηλής αισθητικής ή σουρ(γ)εαλισμού αν θέλεις. Κατά συνέπειαν το περιεχόμενο είναι καθ' ολοκληρίαν εμβαπτισμένο στις ξυνογάλειες αξίες όπως τις αναφέρεις και σε καμμία περίπτωση δεν θα μπορούσαν να αποτελούν αντικείμενο ενός φτηνού γκάλοπ α λα Εγύπτιος, παρακαλώ πάρα πολύ μην τα ισοπεδώνουμε όλα!

V. said...

Είχα μέρες να μπω στο blog, λόγω του ότι βρισκόμουν εκτός "βάσης", και μόλις τώρα διόρθωσα το σπαμόμετρο, οπότε και ζητώ συγγνώμη αγαπητέ April 7, 2011 9:30 PM για τα "φαγωμένα" σχόλια.

Ευχαριστώ για την παρέμβαση τον Ποιητή της Αμφισβήτησης, τον φίλο Δημήτρη Ιατρόπουλο, και μετά και από το ευγενικό του σχόλιο προτίθεμαι, εάν και ο ίδιος το επιθυμεί, να του προσφέρω και ένα κέρασμα κομπλέ - αποκλειστικά, όμως, στο Rock n' Roll...

ΥΓ. Το κείμενο-αφιέρωμα στον μεγαλύτερο ίσως εν ζωή Έλληνα ποιητή μας είναι, πράγματι, προϊόν του δικού μου πνευματικού και χειρωνακτικού (με όποια έννοια και αν το πάρει κανείς...) μόχθου. Ωστόσο - επειδή πάνω απ' όλα είμαι ένας έντιμος άνθρωπος - τα credits για τις μονταρισμένες φωτογραφίες πηγαίνουν δικαιωματικά αλλού, αφού αποτελούν έργο του κρινοδάκτυλου κ. Σούφρα - του χρυσοδάκτυλου και άερινου ποιητή του photoshop...

Anonymous said...

Μα το Rock n' Roll την προηγούμενη εβδομάδα ΕΚΛΕΙΣΕ!

Anonymous said...

Και σε λίγο θα κλείσει μήνας από το κλείσιμο κι ακόμη περιμένουμε από τοκ κύριο Σούφρα να μας πεί για το κωλόμπαρο.

Anonymous said...

Να μας πει ο Σούφρας για το κωλόμπαρο και το Rock n' Roll να ανοίξει αμέσως και εκτάκτως προς τιμήν του ποιητή Ιατρόπουλου

Anonymous said...

κάποιος τσιγκουνεύεται να κάνει πραγματικό κέρασμα πρέπει.

Anonymous said...

Παϊδάκια και σπληνάντερα τρώει ρε σεις ο ποιητής.
Τι Rock n Roll και μαλακίες.

Γιώργος Λιάνης said...

Να κηδευτεί δημοσία δαπάνη το Rock 'n' Roll.
Τιμητική σύνταξη στον Δημήτρη Ιατρόπουλο.

κ. Σούφρας said...

Υπομονή και λίγο σεβασμό στους τεθνεώτες πιτσουνάκια μου. Στις 12 είναι (του κωλόμπαρου) τα εννιάμερα. Μετά το 40ήμερο μνημόσυνο θα λύσω την σιωπή μου. Καλό είναι που και που να τηρούνται οι παραδόσεις του λαού μας. Εξ άλλου κουριόσιτυ κίλεd δε κατ όπως θα έλεγε και ο Νίκος.

Anonymous said...

Aν μπορείς κύριε Σούφρα και επειδή φαίνεται ότι έχεις κάποια σχέση με το μαγαζί, κοίταξε μήπως και περνάει από το χέρι σου να ανοίξει εκτάκτως κάποιο βράδυ για να υποδεχθεί τον ποιητή της αμφισβήτησης. Να ζητήσεις σε παρακαλώ να τοποθετηθεί ένα και μόνο τραπέζι στο μέσο ακριβώς της σάλας, με τον Δημήτρη Ιατρόπουλο (αν το τραπέζι είναι παραλληλόγραμμο) στην τιμητική θέση της κεφαλής .

Anonymous said...

O 5.03 είναι ο Καραϊσκος και κρίνει εξ' ιδίων.

Anonymous said...

5:16 πολύ καλή η ιδέα σου. Ο "καουμπόικος" διάκοσμος του κωλόμπαρου θα ταιριάζει γάντι στο ενδυματολογικό στυλ του ποιητή της αμφισβήτησης με τις μπότες, τα σπηρούνια κοκ και ας αρέσκεται σε σπληνάντερα, γαρδούμπες και τα συναφή. Δεν θα κολλήσουμε εκεί.

Anonymous said...

Και ο Ξυνόγαλος στον ρόλο του πιανίστα. Μόνο που το 'μην πυροβολείτε' εκείνο το βράδυ εκτάκτως δεν θα ισχύει.

Γιώργος Λιάνης said...

Κηδεία δημοσία δαπάνη στον Ξυνόγαλο πιανίστα.

Γιωργος Λιάνης said...

Τιμητική σύνταξη στον κ. Σούφρα.

Anonymous said...

Έχει εξαφανιστεί ο Ξυνόγαλος. Μάλλον θύμωσε πάλι. Όχι ότι δε γράφει και αλλού, αλλά εδώ δεν τον βλέπω.

Anonymous said...

Που αλλού γράφει ο φίλος μας Ξυνόγαλος; ονόματα και διευθύνσεις παρακαλώ.

Anonymous said...

Μην φοβάστε. Ένας Ξυνόγαλος ποτέ δεν γίνεται ρίψασπις.
Απλώς ξαποσταίνει.

Λίνα said...

Με συγχωρείτε για την παρέμβαση. Σήμερα ανακάλυψα το blog σας παιδιά και το βρίσκω καταπληκτικό. Με έχει απορροφήσει από το μεσημέρι και συνεχίζω ακάθεκτη. Δεν γράφω μόνο για να σας συγχαρώ αλλά και ναπω ότι ρώτησα συγγενικό μου πρόσωπο ακαδημαϊκό με ειδίκευση στον προγραμματισμό ΗΥ για αυτή τη θεωρία που διάβασα για κεφαλαία και πεζά και μου είπε ότι είναι επιστημονικά αβάσιμο.

Καλή συνέχεια!

Γιώργος Λιάνης said...

να δοθεί τιμητική σύνταξη στον Ιάκωβο Καμπανέλλη

Anonymous said...

Πιό ταχεία κι από τραχανοβομβίδα © η Λίνα. Σήμερα ανακάλυψε το blog, σήμερα το διάβασε όλο, σήμερα ρώτησε και τον ακαδημαϊκό.

Anonymous said...

http://www.lifo.gr/mag/columns/3841

Anonymous said...

Λοιπόν παιδιά, θα σας εξομολογηθώ κάτι. Και μένα μου αρέσει πολύ η γαρδούμπα. Αν και Αθηναίος γκάγκαρος, δεν μπορώ να αντισταθώ στην τερψιλαρύγγεια απόλαυση των ψητών εντοσθίων (αρκεί το αντεράκι να έχει πλυθεί ενδελεχώς προηγουμένως και να μην σου έρχεται η πικρίλα της σκατίλας στο στόμα). Γαρδούμπα, σπληνάντερο, κοκορέτσι. Το καλύτερό μου όμως είναι τα γλυκαδάκια και ειδικότερα τα αμελέτητα. Εκεί δίνω τα ρέστα μου. Εκλεκτός, δυνατός μεζές. Σβήνεις την καούρα με μία γερή γουλιά ηδείας, ουρόχρου Αμστελ εξ αλλοδαπής και πας στα ουράνια.

Anonymous said...

11:11 έχεις δίκιο. H Λίνα είναι ταχύτερη από την τραχανοβομβίδα © MkI. Ξεπέταξε ύλη ετών σε διάστημα ωρών. Δεν είναι όμως ταχύτερη από το μοντέλο MkII που έχει γόμωση ξυνό τραχανά εμπλουτισμένο με εξασθενημένο (γιά ευνόητους λόγους) ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΕΣ ΣΠΕΡΜΑ ©. Εκεί οι ταχύτητα διασποράς πλησιάζει αυτή του ήχου, όσο γιά τα αποτελέσματα ας μην το συζητήσουμε καλύτερα.

Λίνα said...

Με συγχωρείτε, έγινε παρεξήγηση. Δεν είπα ότι διάβασα τα πάντα. Είπα ότι έχω αρχίσει το διάβασμα των άρθρων και των σχολίων και συνεχίζω. Ο καθηγητής είναι πατέρας μου και υποθέτω ότι σε κανένα δεν θα έπαιρνε πολύ χρόνο να τον ρωτήσει για τη χρήση κεφαλαίων και πεζών ή για οτιδήποτε άλλο. Επίσης εμένα δεν μου αρέσει η γαρδούμπα αλλά μου αρέσει πολύ ο τραχανάς. Τέλος ο κ. Ιατρόπουλος κανονικά πρέπει να χαίρεται για το αφιέρωμα σε αυτόν και τα σχόλια που τον αφορούν ακόμη και ή μάλλον κυρίως, επειδη τον αμφισβητούν. Αφού γράφει την ποίηση της αμφισβήτησης φαίνεται ότι βρήκε πολλούς μαθητές για να αμφισβητήσουν τα πάντα, ακόμα και τον ίδιο.

Anonymous said...

Μήπως ξέρει κανείς τι απέγινε εκείνη η αστεία πρωτοβουλία Κολλάτου με τις συγκεντρώσεις έξω από τα σπίτια πολιτικών;
Μετά την αποτυχία έξω από το σπίτι του Καραμανλή στη Ραφήνα, είχε πει ότι θα κάνει καινούρια συγκέντρωση με καλύτερη οργάνωση. Από τότε ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.
Kρίμα, γιατί ήταν πανέμορφη η εικόνα του ηλικιωμένου πια Κολλάτου με την ντουντούκα, τα μακριά μαλλιά και το καπελάκι στο κεφάλι.

Anonymous said...

11:18 εντάξει, ο Χατζηστεφάνου έχει ξεφύγει τελείως. Αλλά γιατί να κατηγορήσουμε αυτόν τον μικρούλη ΑΝΤΑΡΣΥΑκό; Εδώ έχουμε μεγαλύτερα παιδιά από τον μικρό Άρη που κάνουν ακόμα πιο γελοία δημοσιογραφία απ αυτόν. Όποιος πχ δεν είδε την εκπομπή του Κούλογλου που έγραφε γράμμα στη Μέρκελ, έχασε το καλαμπούρι του μήνα.

Anonymous said...

Λίνα, αφού συμφωνείς με την αρχή της αμφισβήτησης, γιατί δέχεσαι τη γνώμη του ακαδημαϊκου μπαμπά σου περί κεφαλαίων και δεν τον αμφισβητείς?

12.41 Ο Κουλογλου νόμισε ότι είναι ο Βλάχος που έγραψε ανοικτή επιστολή στο Χίτλερ?

Anonymous said...

Παιδιά, απλώσαμε τραχανά τώρα με την αμφισβήτηση και όλα αυτά εξ αφορμής της δυνατής ποίησης του Δημήτρη τον οποίο οφείλουμε νομίζω να ευχαριστήσουμε θερμά. Πράγματι τεράστιο, ανεξάντλητο θέμα η αμφισβήτηση. Οσο θυμάμαι τον εαυτό μου, αμφισβητούσα τους πάντες και τα πάντα. Τώρα τελευταία μάλιστα, έχω αρχίσει να αμφισβητώ ακόμα και τον ίδιο μου τον εαυτό. Ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω. Πήρα λοιπόν το σαραβαλάκι μου και πετάχτηκα μέχρι την πλατεία Χοληστερήνης στα Καλύβια που συχνάζει όπως μας είπε με το πνευματώδες χιούμορ του ο καθ' ύλην αρμόδιος, ο γκουρού της Αμφισβήτησης μπας και μου δώσει λίγη από την σοφία του. "Μόλις έφυγε κύριε" μου είπαν. Αμέσως ήρθε στο μυαλό μου ο Ελβις. Ξέρετε, στην Αμερική υπάρχει η φράση "ο Ελβις μόλις έφυγε" (Elvis has just left the building) που λειτουργεί κυριολεκτικά (διότι ο Ελβις ζει και κυκλοφορεί ανάμεσά μας, αυτό είναι γνωστό) αλλά και μεταφορικά όταν κάτι είναι τόσο κοντά μας, σχεδόν το ακουμπάμε, αλλά η πολυπόθητη επαφή μας διαφεύγει στο τέλος. Ετσι αισθάνθηκα παιδιά. Γιά να μην γυρίσω άπραγος, έκατσα μόνος, έφαγα μία γραδούμπα και γύρισα με πιό πολλά ερωτήματα από αυτά που είχα όταν ξεκίνησα. Α, και πολλή αμφισβήτηση, μην το ξεχάσω αυτό. Τουλάχιστον ήμουν χορτάτος.

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 1694   Newer› Newest»